02.06.2019 18:30 CET

1. FK Příbram   -   Zbrojovka Brno

0 : 0 (0:0)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.75 - 4.19 - 4.62
Související zápasy
1. zápas29.05.2019 18:00
Zbrojovka Brno - 1. FK Příbram
3:3

Příbram se doma rozešla bez branek s Brnem a slaví záchranu

Příbram hrála v domácí odvetě baráže s Brnem bez branek a po středeční remíze 3:3 na hřišti Zbrojovky se udržela v první lize. Čtrnáctý celek nejvyšší soutěže uspěl proti třetímu týmu druhé ligy díky vyšší počtu branek vstřelených venku. Příbram čeká druhá sezona mezi elitou po sobě, Brno si naopak podruhé za sebou zahraje o soutěž níž.

Na rozdíl od prvního poločasu v Brně, který skončil 2:2, nabídlo úvodní dějství odvety v Příbrami jen minimum šancí. Domácí měli navrch, ani jednu ze tří možností ale neproměnili.

První střela přišla až ve 29. minutě. Domácí záložník Polidar napřáhl zpoza vápna, ale minul branku. O čtyři minuty později si brněnský gólman Floder poradil s přímým kopem Rezka, který zamířil doprostřed. V závěru poločasu vyrazil Floder Květovu přízemní střelu z dálky na roh.

Brno se začalo tlačit dopředu až po změně stran, stoprocentní šanci si však vytvořit nedokázalo. Hned v úvodu druhého poločasu vystřelil hostující Štepanovský z hranice vápna, mířil však mimo.

Po hodině hry přilétla na trávník ze zaplněného hostujícího "kotle" i přes varování pořadatele pyrotechnika a hra byla na chvíli přerušena. V 65. minutě si nejlepší střelec Zbrojovky Magera zpracoval míč a pohotově zakončil, gólman Kočí však nemusel zasahovat.

V 70. minutě musel být zápas znovu přerušen kvůli světlicím, které z hostujícího sektoru přilétly na trávník. Brněnští hráči Šumbera s Eismannem postupně zamířili ke "kotli" a žádali fanoušky, aby se uklidnili.

Brňané se tlačili za vítězným gólem, ale v koncovce se jim nevedlo. V 83. minutě hlavičkoval hostující Zinkl po rohovém kopu pouze do náruče Kočího a poté Růsek v dobré pozici pálil vedle. Po závěrečném hvizdu rozhodčího došlo ke strkanici mezi hráči.

Po utkání ukončil profesionální kariéru domácí záložník Rudolf Skácel. Mistr Evropy do 21 let z roku 2002 však do hry nezasáhl a zůstal jen na lavičce.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3444
Komentáře (260 / 0 nových)
Obr Koloděj
28.05.2019 06:53
#
1:0
John Obi Mikel
28.05.2019 08:49
#
0:0
C-M@ster
02.06.2019 18:07
#
Tak co? Osolí to Ardeleanu pentli hned ze startu a pak bude kontrolovat, aby Brno nedalo dva?
Losinho
02.06.2019 18:29
#
Ubrečenost ještě před zápasem
C-M@ster
02.06.2019 18:31
#
Sory, ale nominace vašeho kmenovýho sudího pár dnů poté, co foukl tu pentlu ve finále MOL Cupu...
Losinho
02.06.2019 18:50
#
Ardeleánu je z plzeňskýho kraje
Mumloch
02.06.2019 19:36
#
montaigne33
02.06.2019 22:29
#
Ardeleánu je svině, ne kmenový sudí určitého klubu... ale nejvíc parádních výkonů předvedl ve prospěch Plzně...
Stenter
02.06.2019 22:32
#
Plzeň je naprosto specifický tým. Kdo není její nekritický fanda, ten si uplivne
montaigne33
03.06.2019 02:08
#
Říkám, že A. je svině bez klubové příslušnosti... ale několikrát nakláněl rovinu pro VP, no a jindy zas pro jiný klub... A tentokrát větší lumpárna potopila šanci Jihlavy na I. ligu Těžko se něco změní k lepšímu...
ratusek
02.06.2019 18:29
#
FCSL
02.06.2019 18:28
#
C-M@ster
02.06.2019 18:32
#
Kang & Kodos
02.06.2019 19:21
#
John Obi Mikel
02.06.2019 20:04
#
je trénuje Valverdeho brácha ne?
Euphael
02.06.2019 21:18
#
Liquid
02.06.2019 18:38
#
ti šmejdi z ČT nestihli ani začátek zápasu a měli tam raději nějaký plážový volejbal z hranic s Polskem sebrat ČT fotbal úplně
Pablos
02.06.2019 19:11
#
Někdo kdo na to kouká... a řekl by kdo je zatím lepší ?
Pablos
02.06.2019 19:13
#
tak ona to ČT pouští i na webu... tak nic ...už koukám
Banikovec7
02.06.2019 19:13
#
Příbram, ale bez šancí zatím.
ratusek
02.06.2019 19:20
#
Brno hraje jak kdyby ani nechtělo dát gol
C-M@ster
02.06.2019 19:21
#
Vzhledem k průběhu asi nejlepší možnej poločasovej výsledek.
Snad do toho šlápnem a urvem to.
Liquid
02.06.2019 19:24
#
Brno nemá první lize co nabídnout, v Příbrami a nedostali se za celou první půli ani na dostřel, tragický výkon hodící se tak úrovně MSFL, fakt těžká mizérie od 2.největšího města ČR
Coutinho10
02.06.2019 19:29
#
chce to od Příbrami do toho trochu víc šlápnout, protože takhle je to hodně nevyzpytatelný a může se stát nějaká haluz a jsou o patro níž, každopádně oba duely jsou zajímavé
naheCZ
02.06.2019 19:42
#
Ten ofsajd teď viděl kde?
ratusek
02.06.2019 19:43
#
Brno začíná kousat, tak je potřeba je trošku zkrotit
ratusek
02.06.2019 19:46
#
řezník Ardeleanu už úřaduje
Blasphemer
02.06.2019 19:51
#
Nechutnost.
Kang & Kodos
02.06.2019 19:53
#
Jak byl první poločas v klidu, tak teď už je ten zkurvysyn řeže fest
naheCZ
02.06.2019 19:57
#
Odkop
C-M@ster
02.06.2019 19:58
#
smazaný uživatel
02.06.2019 19:58
#
Han střelil první
02.06.2019 19:58
#
Ardeleanu je prostě největší zmrd mezi rozhodčími. A to už je challenge.
Blasphemer
02.06.2019 19:59
#
mstain
03.06.2019 14:19
#
Jeňa
02.06.2019 19:58
#
Ardeleanu už hlídá
naheCZ
02.06.2019 19:59
#
A teď pro jistotu hned po rozehrání pískne útočný faul...
Blasphemer
02.06.2019 19:59
#
To je píča, ty vole.
x.Kazi
02.06.2019 19:59
#
To ještě bude vtipných 20 minut
smazaný uživatel
02.06.2019 19:59
#
Ardeleana postavit ke zdi a zastřelit, fakt...
Kang & Kodos
02.06.2019 20:01
#
ondrasch77
03.06.2019 09:04
#
Puskas
03.06.2019 09:05
#
Nemyslíš fotbalovou zeď, že ne? Bo ten by byl schopen odkrokovat metry popravčí četě.
Bex5
03.06.2019 10:39
#
Kaspar
02.06.2019 20:00
#
uz I Karochovi je jasny, jaky ma rozhodci noty
John Obi Mikel
02.06.2019 20:01
#
Brno v lize nechceme Dementni hooligans
Liquid
02.06.2019 20:42
#
Losinho
02.06.2019 20:02
#
Zatím drsný, Ardeleánu pevně v rukou zkušenost se pozná
Kepy_FCB
02.06.2019 20:02
#
Ardeleanu udělá kariéru v evropských pohárech
C-M@ster
02.06.2019 20:03
#
Kolik podle vás nastaví? Dvě minuty?
Brkoslav
02.06.2019 20:10
#
V 88. Konec.
Kepy_FCB
02.06.2019 20:03
#
Ale ta buraniada v červeném at zůstane v pralese
Liquid
02.06.2019 20:42
#
Kocour Klapuška
02.06.2019 22:48
#
Tak neboj, on se tam Baník za chvíli zase za nimi podívá zpět
lichna.
03.06.2019 07:26
#
Tomu sám nevěříš.
x.Kazi
02.06.2019 20:03
#
To bylo tak 5 faulů od Přibrami a pískne faul Brnu
HorajzmAmmann
02.06.2019 20:04
#
kvůli podobným **** je zrušený pyro. řezal bych ruce za vházení pyra na hřiště. Tak super počet od Brna a takhle si to zkazí...
Kepy_FCB
02.06.2019 20:05
#
Prý je dnes podpořilo dnes i dost kmenů ze z Plzně...
♥LIVERPOOL - FC♥
03.06.2019 07:11
#
Blaza27
03.06.2019 09:27
#
Je to pravda...
db18
03.06.2019 10:08
#
A ze Slovanu.
Bex5
03.06.2019 10:40
#
A jeje ...
Kepy_FCB
02.06.2019 20:04
#
Karviná vyrovnala
Losinho
02.06.2019 20:12
#
smazaný uživatel
02.06.2019 20:08
#
Magera Ať už tihle dinosauři skončej pls
Blasphemer
02.06.2019 20:09
#
To je pan reprezentant Magera. Žádnej dinosaurus.
smazaný uživatel
02.06.2019 20:29
#
Sebral si mi vítr z plachet.
Kiwi-21
02.06.2019 21:07
#
Nevím jak dnes ale minule 2.goly
Neon
02.06.2019 20:10
#
Příbram si koleduje, s takovou si pro tu sichrující penaltu nedojdou, pokud nebudou mít míč.
Rox
02.06.2019 20:15
#
S tím jak je Brno marný ji nebudou potřebovat
Neon
02.06.2019 20:17
#
Bohužel. Ale pokud příští rok odehrají celou sezonu tak, jak letošní jaro, tak s přehledem postoupí z 1. místa.
Momo9
02.06.2019 20:11
#
Platí tu venkovní góly?
naheCZ
02.06.2019 20:12
#
Ano
Losinho
02.06.2019 20:13
#
Konkrétně v tomhle zápase určitě ne
Momo9
02.06.2019 20:14
#
?
Losinho
02.06.2019 20:16
#
Ardeleánu
Losinho
02.06.2019 20:12
#
ČT hodně aktuální
Kepy_FCB
02.06.2019 20:19
#
červený hroudy už ani nefandi přeřve je i hlouček důchodců
Han střelil první
02.06.2019 20:20
#
Fanty je výborný a za jeho návrat do Baníku bych se vůbec nezlobil.
lichna.
02.06.2019 21:42
#
Nemyslím si, že by nám něco dal.
Han střelil první
02.06.2019 22:26
#
Podle mě je to hráč, který přesně chybí, ale tak víš, že my se v hodnocení hry skoro nikdy neshodneme.
lichna.
03.06.2019 07:26
#
Čím by se nám hodil? Na jaký post?
Han střelil první
03.06.2019 08:37
#
Křídlo nebo i do útoku.
lichna.
03.06.2019 09:49
#
Na křídlo? Vždyť by to byl druhý Fillo. A do útoku si nemyslím, že by Kuzmanovič byl horší hráč..

Já ho mám strašně rád, ale nemyslím si, že by nám něco dal. Co jsem sledoval zápasy Příbrami, tak své si odehrál, ale že bych si řekl, jo tohle je hráč, kterého bychom potřebovali, to asi ne.
Han střelil první
03.06.2019 10:12
#
Jsem úplně zpukaný, ale stejně to zkusím... Co jsem viděl zápasy Příbrami, tak Fantiš byl vždycky lepší než zbytek týmu (krom Matouška). Dynamický na kraji, dovolí si kličku a má 27, takže ideální věk. Nehrál ani primárně na hrotu a stejně v podprůměrné Příbrami dal 7 branek. Navíc je to dříč.
lichna.
03.06.2019 10:44
#
Ok, já viděl teda něco jiného, ale to už je asi o úhlu pohledu. Tím ale neříkám, že by mi vadilo, kdyby přišel.
Han střelil první
03.06.2019 10:56
#
Já si pamatuju, jak jsi hodnotil špíly na banicek.com a vždycky mi přišlo, že jsme snad viděli různé zápasy.
lichna.
03.06.2019 10:59
#
Co se dá dělat no. Asi se každý zaměřujeme na něco jiného. Taky nikde neříkám, že jen ten můj pohled je správný.

Já zase naopak teď velmi často nesouhlasím s tím, jak někteří hodnotí hráče právě na banicku.
Momo9
02.06.2019 20:20
#
3 minuty nastaveni
naheCZ
02.06.2019 20:20
#
3 minuty
Blasphemer
02.06.2019 20:20
#
3 minuty
x.Kazi
02.06.2019 20:21
#
3 minuty
aither
02.06.2019 20:21
#
To je bůh
C-M@ster
02.06.2019 20:21
#
3 minuty nastavení...
To jsem podcenil rozhodčího
Kepy_FCB
02.06.2019 20:22
#
Ano 3 minuty ale Brno by gól nedalo ani za 30
Liquid
02.06.2019 20:43
#
smazaný uživatel
02.06.2019 20:22
#
A ještě to pískne půl minuty před koncem nastavení, ne?
C-M@ster
02.06.2019 20:23
#
Nn, 93:00 a je fuk, že Matoušek minutu střídá
Brkoslav
02.06.2019 20:22
#
Mě se líbí jak má Ardeleanu v piči.
Han střelil první
02.06.2019 20:23
#
V baráži nemá Příbram šanci sestoupit. Humus, žumpa a Ardeleanu ke zdi.
Blasphemer
02.06.2019 20:23
#
x.Kazi
02.06.2019 20:23
#
Ty vole
ratusek
02.06.2019 20:23
#
Ardeleanu je totální žumpa. Naprostej čurák
Momo9
02.06.2019 20:23
#
Ty pico jak sli aj borci z Pribrami zpatky..
naheCZ
02.06.2019 20:23
#
Zkušeně Ardeleanu
Banikovec7
02.06.2019 20:23
#
Kalous z toho stadionu neodjede
smazaný uživatel
02.06.2019 20:23
#
To jsou zmrdi, tpč
Kang & Kodos
02.06.2019 20:23
#
Losinho
02.06.2019 20:23
#
Příbram umí dělat fotbal
ratusek
02.06.2019 20:24
#
a když do toho šije i ČT, tak to už je naprosto markantní
Neon
02.06.2019 20:24
#
Ikarus
02.06.2019 20:25
#
ty vole, to jsem si zase zapl po dlouhé době fotbal.
Losinho
02.06.2019 20:25
#
Švenger
mickey mouse
02.06.2019 20:25
#
špíny příbramské
Salfovic
02.06.2019 20:25
#
Jarda Starka
HorajzmAmmann
02.06.2019 20:25
#
stejně spadnete, vy zmrdi bez fans

Zbrojovka > Příbram
Jihlava > Karviná

všechno špatně
ratusek
02.06.2019 20:27
#
Coutinho10
02.06.2019 20:32
#
Jihlava si to podělala sama, protože tam měla mega tutovku za stavu 1:0...kdyby dala, tak by to asi dotáhla
AjaxFans
02.06.2019 21:45
#
BaggioRoberto
03.06.2019 09:52
#
Výbornej zákrok brankáře.
Oliver26
03.06.2019 11:28
#
ten brankar mel hlavne dostat ve 2. minute jasne cervenou kartu..
Liquid
02.06.2019 20:44
#
sima.vok
02.06.2019 21:10
#
přesně tak
Nevím, co se dělo tady, ale Ardeleanu asi něco posral . To u nás to bylo taky hrozný, takovej zářez jsem snad ještě neviděl. Karviná Straka
Euphael
02.06.2019 21:16
#
Karvina dobre
Poll Hamm
02.06.2019 21:23
#
Karvina > Jihlava
SuperBanikovec
03.06.2019 05:51
#
TheMally11
03.06.2019 08:16
#
táhni do dolu, ostravská lůzo
HorajzmAmmann
03.06.2019 20:02
#
komu nadáváš ty špíno?
Kepy_FCB
02.06.2019 20:26
#
Karviná

Baník pomstěn ,Kucera zůstane v pralese kde patří
Garbicz
02.06.2019 20:26
#
Tohle může tomu rozhodčímu projít ?? Nechápu
Antitalent
02.06.2019 20:29
#
V zápase mu to určitě projde, jestli to bude mít dohru u komisi, to už záleží na někom jiném
Losinho
02.06.2019 20:32
#
Prodlouží si dovolenou.. přinejhorším
Han střelil první
02.06.2019 20:26
#
A vám se ten fotbal jako líbil?
ratusek
02.06.2019 20:27
#
Fotbal se sám neudělá. jsou to jen dělníci fotbalu, pěšáci
Salfovic
02.06.2019 20:33
#
Hlavní jsou body, na ostatní se vyser.
John Obi Mikel
02.06.2019 20:29
#
Zbrojovka nemá zatím kvalitu na 1. ligu, na shledanou třeba za rok
Brkoslav
02.06.2019 20:32
#

Ale vypadla protože prohrála 3:3.
John Obi Mikel
02.06.2019 20:39
#
Když si v zápase, ve krerém potřebuje vyhrát, tým nevytvoří ani dostatečný počet šancí na gól, nemá v lize co dělat.
Brkoslav
02.06.2019 21:35
#
Byla to první liga proti druhý a ten rozdíl tam moc nebyl vidět. Navíc se Brno mohlo v létě posílit.
Erialdur
02.06.2019 21:53
#
Tak když je Ardealanu nepusti k vápnu, tak se šance vytvařej těžko.
TheMally11
03.06.2019 08:16
#
jsi koukal na jiný fotbal asi ...
Momo9
02.06.2019 20:34
#
C-M@ster
02.06.2019 20:40
#
Udělej nám radost a už táhni do prdele.
Liquid
02.06.2019 20:44
#
má pravdu ale
John Obi Mikel
02.06.2019 20:45
#
Za rok vás rádi uvidíme
Losinho
02.06.2019 20:29
#
Tradiční rodinný klub se skvělou mládeží.. Příbram
smazaný uživatel
02.06.2019 20:30
#
Jarda Straka Olé
Salfovic
02.06.2019 20:37
#
Já si ligu bez Jardy na balkóně ani nedokážu představit
pingla
02.06.2019 23:00
#
John Obi Mikel
02.06.2019 20:39
#
Liquid
02.06.2019 20:44
#
Blasphemer
02.06.2019 20:48
#
Jeňa
02.06.2019 20:31
#
Neměli jsme nic. Věčná škoda toho 3. gólu v 89 minutě v Brně. Dneska snad ale nemůže mít nikdo pochyb o tom, že za delegací Ardeleanua byly peníze Jardy
John Obi Mikel
02.06.2019 20:39
#
Ardeleánu je tak mizerný sudí, že to nejde říct jistě.
Fanklub defenzívy
02.06.2019 20:43
#
Když nebudeme koukat na první zápas, musíme Příbram pochválit. Udržet se v lize výsledkem 0:0, dokonalost. Takovýhle výsledky chceme.
John Obi Mikel
02.06.2019 20:47
#
Liquid
02.06.2019 20:49
#
Brkoslav
02.06.2019 21:15
#
Co by mělo rozhodovat v případě samých výsledků 0:0. Kdo má méně střel na branku, tak postupuje?
Fanklub defenzívy
02.06.2019 21:52
#
To není špatný nápad. Bohužel se zavedla taková hloupost jako penalty.
JessePinkman
02.06.2019 21:19
#
Godbless
02.06.2019 21:32
#
Liquid
02.06.2019 20:49
#
Brňáci nesvádějte to na sudího, byli jste největší favoriti 2.ligy a zbabrali ste to, stejně jako tehdy když jste skončili 4. a díky tomu, že jste si ligu koupili jste postoupili, tentokrát 3.místo, který by ještě před rokem nedávalo žádnou naději na postup. Příbram jste porazit nedokázali ani jednou, dnes od vás 1 střela na branku - toto opravdu na 1.ligu stačit nemůže, je jen škoda, že vás ani nečeká derby s Líšní, která měla docela dobře našlápnuto do 2.ligy, v příští sezóně Dukla, HK i Ústí by s váma měli usilovat o přímý postup, ale uvidíme jak to půjde
JuraFCZ
02.06.2019 23:02
#
1. Zbrojovka žádnou ligu nekupovala, nastuduj si rozdíl mezi koupí licence a splněním licenčních požadavků.
2. Líšeň to má pořád ve svých rukách, akorát tak trochu počítali s postupem Zbrojovky a její vypomocí. Těžko do toho teď půjdou...
Liquid
02.06.2019 23:18
#
výpomoc
JuraFCZ
02.06.2019 23:27
#
Líšeň nemá kádr na to, aby hrála v 2.lize aspoň trochu na úrovni, proto počítala s hostováním hráčů ze Zbrojovky. Co se ti na tom nezdá? Nebo snad máš dojem, že současní hráči Líšně jsou na 2.ligu OK.? Stačí se podívat, jak s nima zamávalo, když si Zbrojovka v zimě stáhla Přichystala.
Liquid
03.06.2019 01:08
#
tak ať vemou někoho ze Znojma, který spadl do MSFL
guarrangaa
03.06.2019 14:17
#
Mas pravdu. Brno nebylo lepsi, ale takhle si to pojistit rozhodcim je proste prilis. Prave z techto duvodu opet na par let prestanu sledovat ceskej fotbal. Nema to smysl. Nikam se to neposouva.
Popravde napriklad zapas Burnley-Crystal Palace nabizi vic fotbalovosti nez secky souteze a hlavne je to bez naznaku jakykoliv korupce. Uz ani v Italii neni videt tendencni piskani.. Jenom u nas to pokracuje. Jebat
Liquid
03.06.2019 20:57
#
já byl v Itálii před měsícem na Parma-Sampdoria 3-3, po pravdě být to v ČR a místo Janova být Brno ale i klidně nějaký jiný celek tak tvrdí, že Gervinho byl za čarou a 1.gól neměl platit a penalta pro Parmu byl skok přes hráče - simulace viz https://www.youtube.com/watch?v=JBMimeqgSpc&feature=onebox&fbclid=IwAR2DGSZEz_kGA-N3LYYAeuhik1tMk86dmlF3_TeUo-_2Gc3CnQ_TGG-Y1rQ nikdo ukřivděnej samozřejmě nebyl...
Kang & Kodos
02.06.2019 20:58
#
Asi se to dalo čekat. Když už poslali Příbram do baráže, tak tam už to museli ohlídat. Z toho bych snad ani jako hráč neměl radost.
Nutno říct, že Brno si snad nebylo schopný vypracovat pořádnou šanci a Ardeleánu je tak špatnej, že tomu přidával mnohem víc, než bylo nutný
Pyroman
02.06.2019 21:03
#
Brno sice bylo strašný, ale Ardeleánu a spol. je řezali neskutečně, Příbram taky hrála hovno a jeden z těch otočenejch rohů a faulů úplně v klidu mohl znamenat gól na 0:1. Jedinej efekt nadstavby prakticky je, že snížila počet sestupujících na 1 tým, protože prvoligisti si baráže pohlídaj a zaplatěj vždycky.
PaulinhoTheGunner
02.06.2019 21:25
#
Bohužel jsme to Příbrami moc nezkomplikovali, takže Ardeleánu neměl důvod to rozbalit úplně naplno. Jsem přesvědčen, že kdybychom šli v prvním poločase do vedení, tak bychom dohrávali stopro v deseti, nějaká redka za kecy nebo tak by se určitě našla Ale jsem rád, že jsme alespoň naději drželi do poslední minuty a donutili jsme tak Ardeleána přecejen pořádně zaprasit alespoň v závěru. Každý další takové momenty v TV musí jednou přinést konec toho shnilého svinstva v českém fotbalu.
Stenter
02.06.2019 22:11
#
Inu, redky za kecy aprasárny mohly být tři. Co si ti vaši milánci myslí? Koukněte se na nějaký skutečný fotbal, a pak pište
C-M@ster
02.06.2019 21:27
#
Tak ty „ofsajdy” co mával Myška nás taky dost brzdily.
Firkraag
02.06.2019 21:42
#
to bylo neskutečný, tři nebyly o dva metry.
ratusek
03.06.2019 06:11
#
Coutinho10
02.06.2019 21:06
#
od Příbrami jsem v odvetě čekal trochu víc....1. zápas venku zahráli ale suprově, dali 3 goly a to nakonec rozhodlo, že to udrželi
Kostomlat
02.06.2019 21:11
#
Masér Stárka dnes kvalitní výkon, ardeleanu rovněž splnil zadání
PaulinhoTheGunner
02.06.2019 21:20
#
Naštvaný nejsem, protože kvalita naší hry jednoduše nebyla prvoligová a i kdybychom postoupili, tak myslím, že naším sezónním stropem by byl těsný nesestup... To, že Příbram má dvanáctého hráče v zákulisí se však opět jasně potvrdilo, to nemůže prostě nikdo vyvrátit a jsem rád, že to bylo v televizi. Tak nějak nechápu, že se tam ta stbácká bezcharakterní svině Berbr a celá jeho sebranka stále drží. Neorganizuje někdo nějakou iniciativu pro jeho konec, kterou bych mohl podpořit? Jak říkám, že Zbrojovka postoupí až příští sezónu překousnu, ale dokud se poměry ve vedení českého fotbalu nezmění, tak ten postup zpět do první ligy bude vždy hořkosladký...
Stenter
02.06.2019 22:05
#
Nepostoupi,co by tam dělala. Nějakou iniciativu podpořte, jděte do ulic, demonstrujte, teď se pořád demonstruje proti většině. Holt demokracie je pro mnoho lidí nepochopitelná. Mají přece pravdu. Berbr je nepřijatelný, ale volí ho i hoši z Moravy a Slezkai od Vídně. Proto tam je. Asi dost dává...
Neon
02.06.2019 23:21
#
Estébák v čele FAČR, estébák v čele ČR, pořád tu ty svině jsou a prosperujou. Snad se ta voda na ně už konečně uvařila.
eleven11
02.06.2019 21:34
#
Dobre,že sa pribram zachránila,komu sa chcelo do tej prdele jazdiť!
Jeptiška dala tyč
03.06.2019 01:04
#
Pise slovak na cesky web.. Hlavne ze je v Brne plna prdel vasich studentu, vsak si jdete studovat do jinyho "prdeli" jako napriklad Bratislava
Brkoslav
02.06.2019 21:38
#
Zbrojováci nemají v těle kousek cti. Nezmlátit sudího, když se jim směje celou druhou půli do ksichtu, je na pováženou.
Firkraag
02.06.2019 21:42
#
ZB 07
02.06.2019 22:00
#
AjaxFans
02.06.2019 21:45
#
Gratulace Brnu
montaigne33
02.06.2019 21:57
#
Křivák Ardeleánu, odpískal svou klasiku... Sice to nebyl zářez, ale připískával Příbrami... Kdyby to šlo, tak by fotbalu slušel "čistý čas hry" a také "čistí rozhodčí"...
Stenter
02.06.2019 21:59
#
Hrozný fotbal, otřesní fandové, hrubec tupec Magora, ničim nepodložené sebevědomí=Brno.
Chválapánubohu, že jsou tam,kam patří.
nerozumim_fotbalu
02.06.2019 22:06
#

Výstižně napsáno.
ZB 07
02.06.2019 21:59
#
Letos jsme si ligu nezasloužili, za rok jsme zpátky a mnohem silnější.
Kocour Klapuška
02.06.2019 22:51
#
gretzkybyldruhy
02.06.2019 22:11
#
Je to tam!!!! Jsme v lize!!! Spravedlnost existuje!!!!
PlackaSKS
02.06.2019 22:35
#
jojo, spravedlnost...
Stenter
02.06.2019 22:41
#
Slávista,tak to vše vysvětluje....
Kepy_FCB
02.06.2019 22:52
#
ti praví se ozvali
Kocour Klapuška
02.06.2019 22:51
#
db18
02.06.2019 22:14
#
Kočí to dobře schytával...
ZB 07
03.06.2019 02:50
#
A pak se na konci zachoval jako absolutní kretén. Škoda, že nedostal po držce od někoho.
db18
03.06.2019 06:18
#
ZB 07
03.06.2019 11:05
#
Byl jsi tam vlastně?
db18
03.06.2019 11:42
#
Jo, jo... ale kvůli počasí a ceně jsem šel nakonec na tribunu do stínu.
ZB 07
03.06.2019 13:16
#
Jako řeknu ti, trpěl jsem. Vedro šílený, na pivo fronta tak půl hodiny a Kofola jim došla už v poločase.
db18
03.06.2019 13:50
#
To věřim... Mne bylo vedro i v tom stínu... Jinak na tribuně došel birrel ještě před zápasem. A akce 1 pivo zdarma se vztahovala jen na alko pivo.
ZB 07
03.06.2019 15:12
#
pěkný. Aspoň v tomhle je ta druhá liga fajn, lidí málo, fronty žádný a třeba v Chrudimi prodávají v sektoru hostů i vodku.
eleven11
03.06.2019 23:03
#
aj rum
TheMally11
03.06.2019 08:18
#
zrovna od brnáků, větší burany jsem neviděl
Losinho
03.06.2019 09:46
#
Co udělal?
ZB 07
03.06.2019 11:04
#
Místo aby šel oslavovat s týmem, tak začal poskakovat pod sektorem a vysmívat se nám. Celej druhej poločas nám hrál na nervy zdržováním a pak ještě musel na konci provokovat.
db18
03.06.2019 11:43
#
Bych raději rychle běžel slavit teda... vzhledem k tomu, jakou mušku tam v kotli měli.
iHawX
02.06.2019 22:18
#
Jsem rád, že se zachránila Přibram, takhle je zajištěno 6 bodů do novýho ročníku a aspoň bude kam posílat hráče na rozehrání

Brno rád zpátky v lize uvidím, až tam začnou brát fotbal vážně a vytvořej mu tam zázemí hodný toho klubu a města
Liquid
02.06.2019 22:29
#
škoda, že už nebude zítra Tiki-Taka, Švancara by to pořádně schytal
Jolly Roger
02.06.2019 22:45
#
Brno jedna špatná přímá střela na branku za zápas, marnej první poločas, fanoušci je zastavili v tlaku a sebrali jim 3 minuty. Rozhodčí to pro Příbram jistili, ale moc se snažit nemuseli.
Stannis Baratheon
02.06.2019 22:46
#
Někdo nějaký sestřih zářezů z jakéhokoliv z těch dvou zápasů?
Kocour Klapuška
02.06.2019 22:51
#
Příbram
mxyzptllk
02.06.2019 23:08
#
Ty vole...

Zásadně si nestěžuju na rozhodčí, protože mi to přijde ubohý, ale po dnešku to fakt jinak nejde... Samozřejmě to Zbrojovka měla uhrát sama, času měla dost, Příbram v podstatě přestala hrát druhý poločas.

Ale tolik zářezů od rozhodčích jsem asi v životě neviděl. A jsou to tak jednoznačné věci, že s nimi musí souhlasit každý.

Ze začátku druhého poločasu dvakrát odpískaný offside - samozřejmě nebyl ani náhodou.

Potom hráč Brna viditelně napálí míč do hráče Příbrami, od něhož se to odrazí za bránu - samozřejmě odkop od brány.

Nastavení (aspoň tři minuty měly být určitě kvůli našim fanouškům - to je taky kapitola sama o sobě, člověk by řekl, že je napadne, že když se snažíme dát gól, tak třeba nebudou házet petardy na plochu, ale to mám asi moc velký iluze) - minimálně 5 minut, reálně to mělo být tak 6-7.

V nastavení úplně jasně fauluje hráč Příbrami Zbrojováka - co pískne Ardeleanu? Samozřejmě faul Zbrojováka...

Měli jsme si to vyhrát sami, ale výkon rozhodčích dneska byl opravdu otřesný...
C-M@ster
03.06.2019 01:03
#
BaggioRoberto
03.06.2019 09:35
#
Ardeleánu je agent Berbra a Damkové. Toho nikdy neodvolaj. Zápasy s timhle rozhodčím ani nemá cenu sledovat. Je to výsměch.
ondrasch77
03.06.2019 09:45
#
Blasphemer
03.06.2019 10:15
#
Isport. Po podzimním zápase Slavia-Plzeň to byl podle nich výbornej sudí.
ZB 07
03.06.2019 02:51
#
Diskuze
Greny
03.06.2019 05:09
#
Doufám, že se fotbal jednou dostane na takovou úroveň že ti čůraci co pískají budou dostávat na hřišti po tlamě....
ratusek
03.06.2019 06:13
#
dobře mířenej záhlavec nikdy nemůže ublížit
Godbless
03.06.2019 07:46
#
Příbram největší žumpa v ČR.
Bohemak12
03.06.2019 07:53
#
Je to strašný Nechutnej klub
TheMally11
03.06.2019 08:19
#
Doufám, že se těm zkurveným rasistickým brňákum narodí černý děti. Shnijte si ve druhý lize mamrdi!
Kostomlat
03.06.2019 08:42
#
Baráž okamžitě zrušit, a vrátit 2 sestup 2 postup. V českém prostředí je baráž jen na ostudu.
oli9
03.06.2019 19:31
#
Liquid
03.06.2019 20:59
#
Puskas
03.06.2019 09:04
#
Jen v českém prostředí se může stát, že takto důležitý mač dostane sudí, který krátce předtím výrazně pochybil ve finále poháru. No co, přes léto se na to zapomene a hned v 1. kole dostane nějaký důležitý zápas.
noustres
03.06.2019 10:53
#
Tak sledovanost těchto zápasů je mizivá. Co oči nevidí, srdce nebolí.
ondrasch77
03.06.2019 09:11
#
Sice souhlasím s tím, že se mělo nastavovat daleko víc než tři minuty, přesto si neodpustím, že kdyby brněnští fans nebyli takoví kreténi, tak Brno mohlo strávit na hřišti podstatně víc času...
Greny
03.06.2019 09:12
#
Stejně by nás do vápna nepustil
ondrasch77
03.06.2019 09:43
#
Nicméně s tím se "dalo počítat", když to píská Ardeleanu a pokoušet se o střelbu ze střední vzdálenosti...
db18
03.06.2019 10:09
#
Jenže to lítalo do sítě za/nad bránou.
ondrasch77
03.06.2019 10:20
#
Tak když tam máš takové šutéry jako je Magera
lichna.
03.06.2019 09:51
#
Tak ono za ty dva zápasy jste měli předvest mnohem více a ani rozhodčí by s tím nic neudělal.

Dostat doma 3 góly, to mluví za vše.. Takhle mi to příjde jen jako berlička, proč jste nepostoupili.
Blasphemer
03.06.2019 10:13
#
Tak hráli ten druhej zápas hovno, to tady ostatně nepopírá vůbec nikdo.
Ale i tak je pro jistotu ti zmrdi v černým okatě řezali. To by zaniknout opravdu nemělo a snad se o tom bude co nejvíc mluvit i dál.
db18
03.06.2019 10:27
#
BaggioRoberto
03.06.2019 09:30
#
Přesně. Jako blbý je, že to každej nastavuje jak se mu chce a tady 3 minuty byly fakt málo. Ale to neustálý přerušování fanoušků to je debilita.
ZB 07
03.06.2019 11:07
#
Tak ono to přerušení pramenilo především z výkonu rozhodčích. Na hřiště to lítat samozřejmě nemělo, každopádně obě přerušení byly buď po vymyšleným faulu nebo vymyšleným ofsajdu.

Nicméně je fakt, že jsme byli marní. Ke gólu nám chybělo hodně a zaslouženě nepostupujeme.
db18
03.06.2019 11:43
#
BaggioRoberto
03.06.2019 14:32
#
No když se veme celá sezona, tak Brno na ligu nemělo. Tenhle formát vám dal šanci, kterou jste si vůbec nezasloužili. Ale je prostě špatně, že baráž, derby nebo vůbec jakejkoliv zápas ligy píská podvodník Ardeleanu.
Liquid
03.06.2019 21:01
#
ale jako Šustr může nakonec být i dobrá volba, byť teda ten výkon byl v odvetě hodně slabý od týmu, co nutně musí venku vyhrát, 1.půle naprosto bez zápalu jako by Brnu ani o nic nešlo
ZB 07
03.06.2019 21:29
#
Nebylo to dobrý, ale podobně těžký to v Příbrami mají všechny ligový týmy. Šlo o všechno a vyhrát tam se rovnalo malýmu zázraku. Prohráli jsme si to už doma lacinýma chybama.
Kostomlat
03.06.2019 09:53
#
v anglii by nastavovali 7 minut
ondrasch77
03.06.2019 10:21
#
V Anglii by nikdo nehodil na hřiště ani kelímek
Blasphemer
03.06.2019 12:05
#
Jenom by rovnou dali rozhodčímu dělo přímo na hrací ploše.
ondrasch77
03.06.2019 12:10
#
ale no tak...
Blasphemer
03.06.2019 12:17
#
V PL by to asi ohlídali, ale od Champu dolů by se po takovým výkonu sudího určitě našel někdo, kdo by se neudržel.
ondrasch77
03.06.2019 12:50
#
Ani v champu by si to nikdo nedovolil...
Blasphemer
03.06.2019 13:04
#
Ale jo. Viz Aston Villa.
ondrasch77
03.06.2019 13:21
#
O.k., ale to je ojedinělý případ..., počítám, že se to dalších x let nikde v Anglii nestane...
ondrasch77
03.06.2019 15:06
#
Blasphemer
03.06.2019 13:05
#
A pokud vím, tak někomu tam nedávno rozlouskli palici hozenou kovovou mincí. A bylo to taky v Champu.
Greny
03.06.2019 12:48
#
Jojo tam jenom fanoušek dá dělo hráči soupeře
ondrasch77
03.06.2019 12:52
#
Nevím co konkrétně myslíš...
ondrasch77
03.06.2019 13:19
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
02.06. Na vstřelení branky to bylo málo, řekl Šustr
Brno se v odvetě baráže o udržení v české lize rozešlo s Příbramí bez branek a minimálně pro další sezónu zůstává ve Fotbalové národní lize. "První poločas jsme nehráli tak odvážně, jak jsme chtěli. Byli jsme více zaměření na defenzivu, nedostávali jsme se tolik do hry. Druhou půlku jsme hru zlepšili, dostali jsme se do několika zajímavých situací, dostali jsme soupeře malinko pod tlak. Na to, abychom vstřelili branku, to bylo ještě málo. Kvůli tomu skončil zápas 0:0," zhodnotil utkání brněnský kouč Pavel Šustr. (ČTK)
02.06. Baráž o udržení v české lize - výsledky
Výsledky barážových zápasů o udržení v české lize: Jihlava - Karviná 1:1 (14. Zoubele - 70. Faško), první zápas 1:2, udržela se Karviná, Příbram - Brno 0:0, první zápas 3:3, udržela se Příbram.
29.05. Brno se s Příbramí rozešlo smírně
Výsledek dnešního úvodního zápasu baráže o udržení: Brno - Příbram 3:3 (19. a 66Magera, 40. Šumbera - 6. Matoušek, 11. Kodr, 89. Keita).
28.05. Straka: Bude to ještě válka
Karviná měla velmi dobře rozehraný první zápas baráže o záchranu v nejvyšší soutěži proti Jihlavě. Po první půli před vlastními diváky vedla 2:0, po změně stran ovšem inkasovala a na Vysočinu pojede jen s náskokem 2:1. "Byl to dnes z naší strany fotbal o křeči a obrovské nervozitě, která nás provázela celých devadesát minut. Tyhle zápasy mají své specifikum. Dali jsme dva góly, ale měli jsme úseky, které jsme absolutně nezvládali. V první půli jsme byli stoprocentně efektivní. Nechávali jsme jim ale hodně prostoru a oni se dostávali do šancí. Bude to ještě válka," tuší trenér František Straka. (ČTK)
Další expres zprávy
Poslední zápasy
29.05.
Zbrojovka Brno - 1. FK Příbram
3:3
02.06.
Vysočina Jihlava - MFK Karviná
1:1
02.06.
1. FK Příbram - Zbrojovka Brno
0:0
Všechny zápasy
Následující zápasy
nenalezeny žádné zápasy