
Primera División Španělsko - Primera División
Vzájemné zápasy
19.03.2005
Primera División
29. kolo
06.11.2004
Primera División
10. kolo
29.02.2004
Primera División
26. kolo
18.10.2003
Primera División
7. kolo
12.04.2003
Primera División
16.11.2002
Primera División
19.03.2005
29. kolo
06.11.2004
10. kolo
29.02.2004
26. kolo
18.10.2003
7. kolo
12.04.2003
16.11.2002
Deportivo La Coruña - poslední zápasy
02.10.2005
Primera División
6. kolo
24.09.2005
Primera División
5. kolo
21.09.2005
Primera División
4. kolo
17.09.2005
Primera División
3. kolo
10.09.2005
Primera División
2. kolo
28.08.2005
Primera División
1. kolo
02.10.2005
6. kolo
24.09.2005
5. kolo
21.09.2005
4. kolo
17.09.2005
3. kolo
10.09.2005
2. kolo
28.08.2005
1. kolo
FC Barcelona - poslední zápasy
01.10.2005
Primera División
6. kolo
27.09.2005
Liga mistrů
Sk C
24.09.2005
Primera División
5. kolo
21.09.2005
Primera División
4. kolo
18.09.2005
Primera División
3. kolo
14.09.2005
Liga mistrů
Sk C
01.10.2005
6. kolo
24.09.2005
5. kolo
21.09.2005
4. kolo
18.09.2005
3. kolo
11.09.2005
2. kolo
27.08.2005
1. kolo
Primera División - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1

6
4
2
0
11 : 6
14
2

6
4
1
1
10 : 6
13
3

6
4
0
2
14 : 6
12
4

6
4
0
2
7 : 5
12
5

6
2
3
1
11 : 7
9
6

7
2
3
2
10 : 9
9

6
2
3
1
10 : 9
9
8

6
2
3
1
6 : 5
9
9

6
1
5
0
8 : 6
8
10

6
2
1
3
6 : 6
7
11

6
2
1
3
7 : 8
7
12

6
2
1
3
3 : 4
7
13

6
2
1
3
5 : 7
7
14

6
2
1
3
9 : 14
7
15

6
1
3
2
4 : 5
6
16

6
1
3
2
4 : 6
6
17

6
1
3
2
4 : 7
6
18

7
1
3
3
7 : 11
6
19

6
1
2
3
7 : 9
5
20

6
1
1
4
7 : 14
4
Z
V
R
P
S
B
1

3
3
0
0
5 : 1
9
2

3
2
1
0
6 : 4
7
3

3
2
1
0
5 : 3
7
4

3
2
0
1
9 : 4
6
5

3
2
0
1
4 : 2
6
6

3
1
2
0
6 : 4
5

3
1
2
0
6 : 4
5
8

3
1
2
0
4 : 3
5
9

3
1
2
0
2 : 1
5
10

3
1
1
1
4 : 2
4
11

3
1
1
1
5 : 4
4
12

3
1
1
1
2 : 2
4

3
1
1
1
2 : 2
4
14

3
1
1
1
2 : 4
4
15

3
1
0
2
6 : 7
3
16

3
1
0
2
2 : 3
3
17

3
1
0
2
2 : 4
3
18

3
0
2
1
3 : 4
2
19

4
0
2
2
4 : 8
2
20

3
0
1
2
1 : 4
1
Z
V
R
P
S
B
1

3
3
0
0
7 : 3
9
2

3
2
1
0
6 : 4
7
3

3
2
0
1
5 : 2
6
4

3
2
0
1
6 : 4
6
5

3
1
2
0
4 : 3
5
6

4
1
2
1
5 : 5
5
7

3
1
1
1
5 : 3
4
8

3
1
1
1
3 : 3
4

3
1
1
1
3 : 3
4
10

3
1
1
1
1 : 1
4
11

3
1
1
1
1 : 2
4
12

3
1
0
2
4 : 4
3
13

3
0
3
0
2 : 2
3
14

3
1
0
2
2 : 4
3
15

3
0
2
1
5 : 6
2
16

3
0
2
1
2 : 3
2
17

3
0
1
2
2 : 4
1
18

3
0
1
2
3 : 7
1
19

3
0
1
2
1 : 7
1
20

3
0
0
3
3 : 10
0
Komentáře (281)
Přidat komentář1:2
1:1
14:30
na rozcvicke pred zapasom
Přesně tak, 1:2
Tak,tak 1:2
Tak máme tady tři tipy "1:2" to přece musí vyjít.
Tak asi bude hóóódně záležet na rozhodčím, bez jeho pomoci jste letos ještě nevyhráli
tjn, třbea v bremách nám, hrozně pomohli. Ta penalta vůbec neměla být.
No tak se teda opravím: "bez pomoci rozhodčích nebo Pána Boha jste letos ještě nevyhráli"
Už nevíš co řikat co? Taky podle toho to tak vypadá
Chlapci, uznejte ale, že hráčů soupeře ve vašich zápasech je vylučováno celkem hodně...
Tak když faulujou...
A těch vyloučených
yarda: "Chlapci, uznejte ale, že hráčů soupeře ve vašich zápasech je vylučováno celkem hodně..."
merengues: "A těch vyloučených"
tak vám přidje na té merenguesově reakci něco divného?
Sakra, únava z práce
Samozřejmě jsem chtěl říct penalt
btw, vicente, myslíš si, je aurelio dostatečně dobrý, aby hrál za BArcu?
...viNcente...
To od vás není fér
Kurva on nikam nejde.
no kurva keby nahodou bude ho skoda ma prehlad a vela skusenosti ale co utok buedeme mat aj bez neho najlepsi na svete a aspom dostanu viac sanci mladsi maxi lopez
Tak to prr. Útok má nejlepší Real a AC.
Ac
A ani Real nemá na útočnou sílu barcy. To jako promiň. Ale osa Ronaldinho-Deco-Guily-Etoo nemá momentánlě na světě konkurenci.
No ZATÍM na ní v La Lize má 14-11
Tak ale podle toho to zatím nemůžeš brát.
Si vem minulou uplynulou sezonu..podle ni dělaej závěry, a ne podle 5-6 zápasů
Ano tam vaše skvělá "legie zkázy" dala o dva góly víc, to je kurva převaha
Měli sme nejlepší útok i nejlepší obranu.
Po šesti letech a kdoví jestli...
...po šedsti letech...to je teda argument
Ze statistického hlediska to argument je. Jednou to přijít muselo. Pokud se chceš bavit o přítomnosti tak na tom nejste nejlíp.
Můžeš mi objasnit, co je to za argument, když se bavíme o momentální síle útoku?
Ty aby ses i za cenu projevení vlastní blbosti neozval.
No momentálně to právě není zas taková klasa.
Soudit podle pěti kol..hmm...dobrý no.
Ty soudíš Robinha taky podle pěti kol tak sklapni. Dali jsme v této sezóně o tři góly víc, ale vy máte samozřejmě útok lepší, koho by mohlo napadnout o tom pochybovat
Já ho nesoudím, jen zatím krotím vaše oslavné ódy na něj.
A soudit podle toho, že jste dali za 6 gol víc golu, že máte lepší útok, to je teda síla
Tak teď jsem to nepochopil. Zcela jasně řekl útok, čímž myslel útočníky a ty to obrátíš, aby se ti to hodilo do krámu a začneš o útočné síle, přičemž do toho motáš záložníky. AC i Real mají lepší útočníky než Barca, RM má pravdu.
Sice jsem poněkud unaven, ale tomu, že Robinho a Raúl jsou záložníci, prostě uvěřit nemohu. V tom případě je záložník i Eto´o, když hraje Larsson, tak je křídlo. Takže nám zbývá Ronaldo vs. Larsson
Takže mi chceš tvrdit, že Robinho u vás nehrál v záloze? Hovno, krom jednoho zápasu nidke jidne nehrál. Ale klidně to tak ber, mně by se to do krámu hodilo, protože Robinho hraje u vás víc vzadu než u nás Ronaldinho, no a to by potom byl debakl
Já se nechci stát jen dalším zářezem na tvé říjnové pažbě, takže zavčas z hádky ustoupím
Snad jen tolik, že Robinho hrál v útoku proti Vigu, Lyonu, Olympiakosu, Alavésu, Mallorce - v těchto zápasech určitě, možná jsem na nějaký zapomněl. Buď hrál místo vykartovaného Ronalda, proti Celtě místo Raúla nebo v ostatních Raúla střídal v průběhu zápasu. Většinou tudíž hraje v útoku, když je Raúl i Ronie, tak na spojce, což ale není záloha. Raúl letos hraje klasického útočníka.
No jo, ale já si počítám i Raúla a v tom případě opět prohráváte
Ale nedělej. Ronaldinho ej mnohem lepší ne žRobinho, Etoo lepší než Ronaldo a Raul o něco lešpí než Guily.
Ehm...Ronaldinho (+++) - Robinho (+ a půl
)
Guily (+ a půl) - Raul (++)
Etoo (+++) - Ronaldo (++ a půl)
Možná ti přijde, ež jsem trochu přísný na Robinha, ale on zatím krom jednoho zápasu nepředved takřka nic.
Nehledě na Messiho.
A Giulyho jsi vzal kde?
Tak dobře, nasazuji Baptistu
A když hodnotíš u Robinha letošní výkony, tak je hodnoť i u Ronaldinha. Tomu toho zatím moc nevyšlo
No tak ale pokud bych měl hodnotit Robinha v brazilské lize, tak to můžu rovnou hodnotit Messiho za jeho výkony na MS U20.
Ronaldinho má prostě menší krizi ( i přesto hattrick proti Udinese), ale tam je to lehký výpadek z formy, U Robinha kdo má čekat, jak se prosadí. viz saviola, ten sice rozhodně nějak nevyhořel, ale čekalo se taky víc.
Tak to brzdi! Guil hraje totálně v útoku. Ten nemá se zálohou VŮBEC nic společného. On doby, co přišel k nám, tak je to jasný útočník, to je naprosto bez debaty, ten hraje útočněji než Robinho Raul i Ronaldinho.
Baptistu zase zasuň.
Až já najdu ty statistiky z loňska ohledně střelených golů...
(z letoška se to nedá po pěti kolech hodnotit).
Tak se na to tak dívám, uznáš mi Ezquerra jako forwarda? Měl bys.
S radostí
Ten vám dost kazí průměr, proto raději nezmiňuji Soldada
Raději to nehledej. Naše trojka asi 46, vaše 45
Počítám tam samozřejmě Owena, toho mi doufám nezakážeš, když už hledáš v archivu. I když předloni by to bylo ještě zajímavější
Tak to ne. Nemůžeš mít víc golu. Ezquerro 11, Guily 11 a Etoo 24. Owen 13, Ronaldo 21 a Raul míň než 11.
Takže...
...no dobře, už jsem si to přečet znova...
Aha, takže ty vybaluješ Ezquerrovy góly z Bilbaa?
Tak to je dozajista další z tvých podvodů. V tom případě vytahuji z análů
čísla Robinha .... moment, těch gólů bylo přesně 21
No tak to brrr. Ty máš Owena místo Robinha, protože Robinho se těžko hodnotí a stejěn nedá víc než 13 golů.
Takže:
podle kvalit: Etoo, Ronaldinho, Guily.
podle golů: Etoo, Guily, Ezquerro.
A nezapomeň, že goly si vytáhl první ty.
Takže bych to uzavřel konstatováním, že přece jenom ten útok máme lepší. RM 51 (Ronie 21 + Robi 21 + Raúl 9), Barca 46 (Eto´o 24, Giuly 11, Santi 11)
+ máme ještě nejlepšího střelce třetí ligy Soldada (22) a skoroútočníka Baptistu (18), vy jen Ronaldinha (10)
Owena nepočítám, ten už mě nezajímá, protože tady není.
Útok lepší nemáte. Jasně to dokazuje to, že Etoo je lepší než Ronaldo, Raul mírně lepší než Guily a Ronaldinho lepší než všichni vaši hráči dohromady
GOly jsou také lepší u nás, pokdu se nepočítá hen nějaká žumpní liga a brazilská, která je úplně jiná
ty jsi ale chudák
A AC to ej dost pofidérní. Mají Ševu a Gilardina, protože prostě Vieiri i Inzaghi už jsou pro mě out.
Ševu loni Etoo "porazil" a Gilardino je podel mě teda výborný, ale zatím v AC letos nic.
No tak Gila hodně nic, protože v Parmě na něho dřeli tři výborní of. záložníci a on všechno zakončoval. Proto má Milán Vieriho, který se podle mě ještě rozstřílí. Sheva je možná nejlepší útočník a u Inzaghiho je to otázka zdraví, klidně ještě může zářit. AC má na papíře nejlepší útok, ale musí to teprve potvrdit.
Vieri a Inzaghi už jsou na papíře nic, nedají dohromady 15 golů.
Depor hraje doma = pro Barcu bude úspěchem remíza.
Se pleteš, La Coruňa už neni tou La Coruňou
A kým je? Že by Deporem?
Agent Henrika LArssona oznámil, že Henrik nechce odejít, že je ve klubu, o kterém vždy snil, že v něm bude hrát a že je tam velmi spokojený. Takže SUPER!!!
Navíc ani MAxi nechce odejít.
Když se mu chce leštit lavičku, nikdo mu bránit nebude...
Tak to je mu snad jasné.
o co jde ve Puyol vs. Vicente ?
No jak španělé teď na nároďáku vedli, tak Puyol chtěl normálně hrát dál, ale Vicente furt kopal míče na tribunu a válel se na zemi, aby ušetřil "cenné" vteřinky, Puyol byl nasraný a pak na treninku vypěnil
Ne nevím, na treninku Puyol šťouchl z nějakého důvodu Vicenteho, ten se nasral a už to bylo.
To je přesně to, proč chlapci nikdy nic nevyhrajou. Když tam ještě byl Hierro, tak to aspoň někdo vedl, teď už je to totálně v háji
ty si tak nevyzrálý tele, to fakt není možný
Aby ses neposral prosímtě
z tebe
No je pravda, že na to někdy vypadáš
Šťouchl? Normálně mu jednu vrazil loktem! Tak to zase nemlž!
Karlík asi ještě evidentně nerozdýchal ten zápas z Nou Campu
Není někde video?
"Puyol chtěl normálně hrát dál, ale Vicente furt kopal míče na tribunu a válel se na zemi, aby ušetřil "cenné" vteřinky, Puyol byl nasraný a pak na treninku vypěnil."
Tohle jsi napsal ty a bohatě mi to stačí
Tak to jsem si samozřejmě vymyslel, to by mělo jít vidět
To je mi jedno, prostě mu vrazil a hotovo. Důvod by k tomu měl, kdyby mu Vicente řekl, že je čur.., což ovšem neřekl, takže Puyol zbytečně narušuje atmosféru v týmu. Ta sice stejně nikdy nebyla dobrá, jen to nemusel dělat zrovna teď a kazit dvouletou práci všech
a jak víš, že mu to neřekl?
A jak víš ty, že za to nemůže? Prostě se ho a priori budeš zastávat, i kdyby Vicentovi úplně zrušil ksicht
Jo a Laportův švagr je frankista
A kde jsem jako řekl, že za to nemůže???
S tím švagrem si chtěl říct, co? Je sna Laporta frankista, není.
On možná ne, ale tvrdil před plénem barcelonských akcionářů, že jeho švagr nikde není, tudíž lhal a o věci, kterou culos obvykle přisuzují Madridu. Smutné...
jak ty víš, co říkal funkcionáčům, byls tam?
A ty? Já zase umím číst, taky jsem nebyl na Měsíci a vím co tam řekli...
á tak ty víš, tys ta mbyl, tys to slyšel, tys to nečetl v nějakém španělském plátku...
No a co?
Tak pánové, Carles je jádro španělskýho národního týmu, tak žádný blbý připomínky
Z vaší strany je cítit závist.
A už je to tady zase
Jádro je, ale nevím, jestli to zdravé nebo škodlivé
Ale nezapomeň, že yarda nám vůbec nic nezávidí, to se ti jen zdá, že yardo?
Za tuto myšlenkově chudou, o konflikt se snažící poznámku mohu komentovat pouze stručným: Mrdám tě do ucha
Bez "Za" a tuto s velkým "T"
A před cool smajlíkem tři vykřičníky
Mrdej mě kam chceš, ale co jiného si odemě mohl čekat, když zas všechno házíš na naše hráče?
Na tom threadu, co načal Antimadrista? Kde?
"normálěn mu vrazil loktem". Ještě si zato mohl dát něco jako "chudák Vicente"
No tuhle diskuzi sice Antimadrista nezačal, ale já bych se po ráně loktem taky necítil nejlíp...
Co je? Co si bereš mé jméno do úst
Ty jsi v tom tentokrát VÝJIMEČNĚ nevinně
Jako vždy
Je zajímavé, jak si ti Barcelonští tupci pořád myslí, jak jim ostatní týmy na světě pořád něco záviděj.
Taky že záviděj a máte co. Nikdo na světě nemá takový supertalenty jako máme my, myslím tím, co si sami odchováme. A t y tupce si nech pro svůj tým
Já bych spíš řekl, že barceloňáci závidí ostatním týmům ... proto se tady snažíte neustále psát, že ostatní závidí Barceloně.
Dnes ve Sportu Hapal připomněl tu nechutnou kauzu, jak Barca v posledním kole podmázla jeho Tenerife, aby vzala Realu titul. A ono jí to tehdy vyšlo! Je mi šoufl ještě teď
To sou keci
Tak to nevím, co děláš, hráči čr teď říkali, že je úplně normální, když Rumuni dali peníze Finům, aby nevypustili zápas. To není žádné podplácení, ale motivování. Jak to může být asi podplácení???
jo aha, dns mám pomalé chápaní.
Nicméně nidky jsme o tomhle neslyšel, takže tomu ani vůbec nevěřím.
Ono to tak ale fakt bylo. Byl to rok 94 nebo 95, v té době u nás záběry ze zahraničních lig ještě skoro neukazovali, ale tohle běželo snad všude. Ne podmázli, ale namotivovali, pak čekali u rádií a následovaly obrovské oslavy
Na motivování není nic špatného.
viz čeští hráči o motivaci rumunů finům.
A zase to svaluješ na někoho jiného. Máš snad svůj názor, tak ho řekni. Je to prasárna nebo ne?
Není, na motivačním prvku není nic špatného.
Mám pocit, že v roce 1993... Nechápu, jak někdo může schvalovat FINANČNÍ motivaci od třetí strany a nebrat to jako úplatek. To je skoro totéž jak v různých konkursech na milionové zakázky. Třetí strana (Rumuni) motivuje finančně jednu ze dvou stran (Finy), aby něco protlačili (vyhráli), z čehož by třetí straně plynul užitek a uškodil by první straně (ČR). Tomu já říkám uplácení
A proč ne? To je prostě o tom, aby jedna ze stran ten zápas nevypustila. A? Proč by Češi měli mít tu výhodu?
To myslíš vážně?
kyslík nemyslí
Tak jako nemyslí celý český nároďák
A tak co je na tom??? I čeští hráči to řekli stejně, to není uplácení, ale motivační prvek. Tím nikterak neomezujou možnosti naší repre. Bdueme to mít stejně těžké, jak když hráli ve Finsku Rumuni.
Finští fotbalisté se zachovali jako normální lidé a řekli, že je rumunská "nabídka" uráží. Aspoň někdo...
Mimochodem výraz "je to o něčem" je vskutku zeblitíhodný (a neříkám to proto, že ho používáš zrovna ty... No...i když
)
To si děláte srandu, že je to úplatek ne???
Kdyby to úplatek byl tak myslíte, že by to prošlo jen tak???
Něco jiného je morální stránka věci...
Károlyi, což je právník, jasně říká, že to korupce je. Můj kámoš, který je taky právník, říká to samé. Můžete si vybrat, jestli v této situaci uvěříte "důvěryhodným" rumunským mafiánům a blboučkým českým hráčům nebo lidem, kteří to studují celý život. Je to korupční jednání a trestal bych to úplně stejně, jako třeba používání nedovolených látek.
ja nejsem expert, ale neni uplatek nahodou neco, co zvyhodni jednu stranu na ukor druhe, coz si myslim v tomhle pripade neplati, my nejsme nijak znevyhodneni. Uplatek by to byl, kdyby dali ty prachy rozhodcimu, aby piskal pro Finy. A Karoylho bych ani nezminoval, ten je tezce zaujatej... Ja na tom nejakou spinu nevidim, spis blbost a strach cik..., totiz Rumunu
Ale vsechno je na nasi repre, nemusej se ohlizet na nikoho jinyho, jen na sebe...
Přesně tak! Já jsem se neřídil ničím názorem, prostě nato mám svůj vlastní názor a úplatek v tom nevidím ať se dívám jak se dívám... Když bude např. tvůj syn hrát fotbal a ty mu slíbíš za každou vstřelenou branku 100 kč, tak to je copak nějaký úplatek???
jj, proste opet nase ceska povaha - breci se nad rozlitym mlikem, pritom se krava jeste ani nevratila z pastvy, natoz aby se zacala dojit...
Tohle je dobrý příklad. Souhlasím.
No to je úžasný příklad
Motivovat vlastního syna ke střílení gólů a handlovat s výsledky kvalifikace MS, tomu říkám srovnání
Tyhle věci se v nižších soutěžích dějí běžně, mám s tím osobní zkušenosti. V posledních kolech se "kolegům" za výhru slibují bečky a absolutně každý ví, že je to unfair
Není na tom nic špatného. Rumuni se prosět snažili psotarat o to, aby Fini ten záaps nevypustili a hráli stejně jak proti nim.
Já na tom taky nic špatnýho nevidim.
Vy si ale s Kyslíkem dělate navzájem ocásky...
No nebudu tady radši psát, komu ty poslední dobou lezeš doprdele
Komu? Překvap mě...
No tak to je něco trochu jinýho, ne? Komu ublíží to, že tvůj syn dá víc gólů? Já si na žádného ublíženého Čecháčka nehraju a hrát nebudu, repre se přes to musí přenést sama, ale ze strany Rumunů je to svinstvo a úplatkářství. Inu, Balkán, kdo neviděl, neuvěří...
no, priklad je to spatnej, ale z jinyho duvodu - protoze s tim synem ti do toho nevstupuje 3. osoba, v nasem pripade je 1. osobou repre CZE, 2. os. repre FIN a treti fotb. svaz. ROM ( nebo kdo dava ty prachy ). To by tomu klucinovi musel to kilo nabidnout treba trener jinyho tymu, kterymu by se to hodilo...
A otec je asi jaká osoba, když ne třetí?
Nene, otec by odpovídal třeba vedení finského týmu, když by svým hráčům slíbilo prémie navíc...
Podle mě je jedno, od jakého svazi ty peníze dostanou.
Taky dobrej argument, víceméně je klidně mohli dostat i od našeho, žejo?
Pokud bychom jim měli dát peníze za to, že zápas nevypustí, tak proč ne?
Finsko přece do toho zápasu šlo vyhrát ne? A co se mění na tom, že by dostali bonus navíc???
A k čemu by mu to bylo?
Jako co?? K čemu by jim byla výhra?? Děláš si srandu?? Myslíš, že tam šli s tím že jim je úplně fuk jestli vyhrají, prohrají nebo remizují?
Podle předvedeného výkonu to tak vypadalo...
Špíš respekt a našim pomohla rychlá branka...
No ublíží to protihráči, když dá syn gol, takež úplně stejěn jak u repre.
Co jako?
No to protože jsi barceloňák.
Pokus o vtip?
Teda ty mě nepřestaneš překvapovat ... nikdy nepochopíš co ti ostatní píšou.
Ale já jsme to pochopil, jen to bohužel pro tebe nebylo tak směšné, jak sis původně myslel
Opět jsi nezklamal ... to totiž nemělo být vtipné ani směšné ... protože to byl výsměch tobě.
á tak pokus o výsměch, tak to se nauč používat smajly a hlavně se nejdřív nauč "vysmívání", očividně ti to nejde
Kdybys mě alespoň uměl nějak pořádně sestřít ty chudáku ... takhle blbě argumentovat ... to je opravdu tragédie ... jsi opravdu velice podprůměrně inteligentní.
No dle tvé ropačité reakce (nadávky atd) se mi tak zdá, že se mi to i povedlo
Přinejmenším líp než tobě, i když to není žádné měřítko, přiznávám
Nech ho, vždyť se to ani neumí podepsat
Asi ho ještě nenaučilo jak se jmenuje
No tak to tě dost lituju, když tvé "jméno" je antimadrista.
Tady nejdeo jméno, ale o to, aby pokaždé, když dotyčný něco napíše, tak aby se vědělo, o koho jde, že ten má takové a takové názory. Jako bys byl na internetu poprvé, když mluvíš o normálním jméně
Takhle si jen jeden z mnoha anonymů, co se nejspíš stydí za svůj názor (být tebou, stydím se taky).
Nápodobně.
Jak vidíš, tak já jsem se podepsal, tím ztrácí tvůj "příspěvek" smysl
Vidím, že už opravdu nevíš, čím bys na "reagoval", protože pár písmenek nic nevyřeší.
Divil by ses, ale vyřeší opravdu hodně.
A nemyslíš si, že když se bavíme na téma "podpis" a já argeumentuu tím, že já pdoepsaný jsem a navíc registrovaný, tak že to je teda kurva silný argument
Al nevzdávej to, ještě si něco vymysli, zkus to nějak okecat, zksu vyjádřit lítost, mě to celkem baví si tebe dělat prdel.
Myslíš okecat tak jak se to celou dobu snažíš dělat ty? Tak hluboko neklesnu to ani nejde ... i když ... jo sorry jde to ty jsi toho zdárnym příkladem.
A co okecat?
To, že já se umím pdoepsat a ty ne? NA tom není co okecávat, tak to prostě je.
Je cleke msrandovní, jak něco řekneš a sá mse tomu azsměješ, když ne teda nikdo jiný, tak aspoň ty, co?
Největší perla ovšem byla, když si řekl, že pár písmenek na podpisu nic neřeší
Taky že neřeší.
No ještě to potvrď a dělej ze sebe vola dál
Dík, že pokračuješ a nepřestávej
Já ze sebe "vola" nedělam od toho jsi tady přece ty.
A opět pokračuje, jupíí, ještě ještě ještě!
Noooooo tenhle tvůj přispěvek jasně ukazuje, že už ti došly slova.
heh, slova k čemu? My máme nějaké téma krom toho, že si z tebe dělám srandu a ty se mi snažíš sekundovat?
Já si jí z tebe ani dělat nemusim ... ty si jí totiž děláš sám ze sebe.
Ty si ji hlavně dělát neumíš ne nemusíš
No podle tvých reakcí si ji z tebe umím dělat velice dobře, ale na druhou stranu musim přiznat, že mi s tim dost pomáháš.
No jen si to namlovuej, ale humor alá "ty jsi chudák" to opravdu mco úspěchů nezíská
A jelikžo tobě to přijde zábavné, hned se dá odhadnout, co si asi zač
Nó jak vidim, tak dělat si z tebe srandu je opravdu lehké a co víc ... vychází mě to báječně, protože je vidět, že opravdu už nevíš kudy kam.
Nojono, úroveň pokusu o humor alá tv nova, jenže tady ti chybí placený potlesk, takže se se směješ jen ty
Teda ty reaguješ čím dál více trapněji ... kličkuješ ze strany na stranu a nevíš co odepsat. Musim uznat, že strapňovat se ti jde opravdu výborně.
No to "Strapňovat" si napsal opravdu výborně.
Opravdu vzdělání odpovídá způsobu humoru, obojí je velmi nízké
Koukám, že již používáš MŮJ způsob, jak si s tebe dělat srandu. Nevím jestli to mám brát jako poklonu.
Tvůj způsob?
A kde já jsem udělal takovou trapnou hrubou chybu na úrovni dvanáctiletého dítěte?
Můžeš mi prosim tě ty nadávky vypsat? předem diky
Podepsat se neumíš, ale číst snad ano.
No tak tohle se dalo čekat, že mi na to nebudeš umět odpovědět páč tam žádný nadávky nejsou ...
P.S. Opět jeden z tvých přihlouplých rádoby argumentů.
Ok, máš to mít: "ty chudáku"
To ale není nadávka to je jen vyjádření lítosti nad tebou.
"to není nadávka"
"vyjádření lítosti"
Teda ale jako vtipný si, to přiznávám.
No jo a už zase si to nepochopil ... to mě ale už nepřekvapuje ... mimochodem nejsem jediný, který tady o tobě tvrdí, že jsi chudák apod.
Nov provéřadě by si měl ty pochopit, co že vlastně píšeš.
A to, že nejsi jediný, to ej teda argument jak sviň, k tomu, že to není nadávka
Na rozdíl od tebe vim co píšu ... jo a těm ostatním je tě taky líto, když vidí jak hloupě "reaguješ".
No vzheldem k tomu, že tady furt vytahuejš názory "ostatních", tak je asi jasné, jak je to s názory tebe samého.
Ale vždyť ten přece dobře znáš ... jsi podprůměrně inteligentní chudák.
a hurá, to mě vždycky těší nejvíc, když ten druhý už je v takové krizi, že je příspěvek nci jiného než nadávky neobsahuje.
Ale bojuješ
vidim,ze si si nasiel noveho kanosa
To víš no, ale neboj, o víkendu budeš na mě zas celou noc čekat na chatu, tak se zas vrátím k tobě.
ok, sme dohodnuti. no a zajdi na goal. com aby si mal dostatok argumentov
No, asi víš, jak v těch hádkách většinou dopadneš, tak to nech radši být
komunizmus, fasizmus?
No slovenskou fašistickou minulost bych moc nepřipomínal
A jinak jde vidět, že tě ty narážky celkem vykolejily, když je frut připomínáš
tak to bola len reakcia na >No, asi víš, jak v těch hádkách většinou dopadneš> a pripomeniem prave kridlo, pravy zaloznik, belletti a atd.atd a pravidelna zmena temy na pocet stravenych hodina za netom. no to len pre zaujimavost.ale kedze dnes nemam akosik energie, tak to nechame na zajtrajsi chat. budem ta tam cely den cakat
No nemusel si tady vypisovat tvé dodnes nevyřešené problémy, kde si nebyl schopen arguementů, ani tvé bezesné noci , čekajíc na mě na netu, přesvědčen že přijdu
Ale v pohodě rominho, já si z tebe kvůli pár nevydařeným hádkám srandu dělat nebudu.
no hezky to prevracas, ale budis. ostatni si snad spomenu. nechame to na nich
inak na Slovensku mame malo humoristov. Viem,ze ti slovensko moc nevoni, ale Zelezneho JOJKA by ti urcite ponukla dobru zmluvu.
á vtip alá anonym o něvo výše
Opravdu mě fascinuje, co někteří lidé vypustí myslejíc, že právě byli zábavní
no tak myslim, ze pre vacsinu uzivatelov si tu hodne dolezity, aspon sa im spestri vecer
Pokus o odvrácení tématu
Rominho, vzchop se, nebo běž radši spát, ať neděláš ostudu, jsi očividně z formy
prosim ta povedz mi ake tema odvracam. som ta trochu nepochopil.
A to není poprvý, co máš s chápáním problémy
zeby som znovu pripomenul prave kridlo a praveho zaloznika
Taky bych neměl co říct
tak stale si mi neodpovedal na moju prosbu a kecas veci co ma nezaujimaju, lebo su
CHápu, že tě nezajímají. Taky by mě to radši nezajímalo
no dnes vidim, ze ti to nevychadza. argumenty ako podme na jablka. bez zmyslu a napadu. dnes nemam energie a preto sa opat pytam aku temu som odvracal.snad nie je tazke odpovedat
Dokonce si dnes ochoten zkritizovat a ohodnotit své argeumtny, hmmm
no vyhybave odpovede. to mi staci.
No konečně si ustoupil, přijď až budeš víc ve formě, dnes to byl ještě větší propadák než obvykle
no provokacie ti nevychadzaju, lebo to o com som sa chcel bavit, tak tomu si sa vyhol, ale serem nato.
Radši ser, neprohlubuj svou krizi
dalsia vyhybava odpoved
"serem na to"
Odpověď, když asi ani nedal otázku v příspěvku, na který sjem reagoval, sakra, tobě se to trochu motá.
no tva logika mohla byt natolko vysoka, ze sa bavim o prispevku a prosbu na ktoru si mi este neodpovedal, ale to ti nedoslo a dal si sem dalsich off topic prispevkov ako maku
No zato ty ne
Už si na to osmkrát sral a přesto furt reaguješ, je hezké, že to nevzdáváš.
kedy mi uz odpovies na moju prosbu?
a furto to nevzdádá
Je to tam zcela viditělné
tradicne offtopic.
No za to ten tvůj, to je vyloženě k tématu
namiesto odpovede na prosbu mi sem vnucujes kopu kecov, ktore ma nezaujimaju, ale odpovedat nevies a pises sem ako som v krizy, nemam formu a bludy
No tak ono to při pohledu na tvé pokusy argumentovat přímo vybízí k tomu, ti to napsat
byvali casy, ze ked si nieco prispel, tak si to vedel aj argumentovat a dnes ked ta dokonca o to poprosim tak sa tomu vyhybas. zaujimave, co sa s tebou deje.
No u tebe nidky ty časy nebyly a přesto to je dneeska extrem
no myslim, ze tolko dozadovanej odpovede sa asi nedockam. cim to asi bude?
no asi tím, že neumíš číst a začínáš být nervozní, což mě těší
odpoved ziadna. zmena temy na nervozitu. je to jasne.niekomu tu dosli slova.
dosla (y bych pochopil, ale "i"?) slova, a tak mně přijde, že spíš tobě, který posledních patnách příspěvků točí kolem jedné věty v naději, že se z toho nějak vyhrabe
slovensky jazyk.zda sa, ze si trochu mimo i ked mi bude argumentovat cechoslovencinou,ale toto ti zjavne nevyslo, lebo v slovencine je dosli slova a nie dosla aleb dosly, takze by som s tym moc nevyskakoval. opat si sa strapnil
Já jsem nidke neřekl, že je to špatně, tak trapas spíš ty
To radši nech, je ti nejspíš jasné, že mi nemáš jak dokázat, že jsem někde řekl, že to máš špatně?
prosim ta povedz mi ake tema odvracam, lebo som ta zjavne nepochopil.
Hele on ti na to odpovědět nemůže ... protože to sám neví.
Stačí se podívat nahoru, tam není co bych nevěděl
no myslim, ze suhlasim s anonymom
No mylsím, že vy dva byste si rozuměli.
tak v tomto urcite.
Jsem rád, že souhlasíš
Pánové, tohle si povídejte na chatu, nemusíte nám dokazovat, kdo je větší beran / baran
Mimochodem, Kyslíku, až budeš chtít zase používat přechodníky, tak se je nejdřív nauč (doporučuji nějakou českou mluvnici). "Čekajíc" použito na Rominha je blbost (to tak možná u tebe
) a "myslejíc" použito na lidi je taky blbost...
No já už jsem tady něco o tom lezení a o té prdeli mluvil, že?
Četli jste to? Ta svině Mourinho měl keci na naši legendu Johana Cruyffa
Mourinho uz taky nevi, jak by na sebe upozornil... Na druhou stranu mozna dela dobre - neni takovej tlak na jeho hrace...
Co o něm řekl? Že je Holanďan?
trochu sem hledal...
http://www.winamp.com/skins/details.php?id=33815
Už by sme konečne mali vyhrať. Tie remízy ma riadne vytočili. Po zápase s Udine sa mi zdalo, že konečne rastie forma, ale opäť sme zakopli. Môže za to aj slabšia efektivita Eto'a. Dal síce najviac gólov, ale na jeden pripadá 4-5 čistých šancí. Aspoň že sa do nich vie dostať. Frank by mohol poslať na ihrisko Maxiho, ten je super v šestnástke, a ak nie tak Henrika, kvôli štandardkám.
K jeho hosťovaniu. Ak by nemal hrať, tak nech ho radšej naozaj pošlú na hosťovanie. Káder je vpredu nabitý a aj keby došlo k zraneniu, máme na jeho flek ďalších. Na druhej strane, ak máme vyhrať tohto roku ligu majstrov, nech si to vychutná.
K ne
Toho nešťastníka bude zajtra zbytočné stavať.Ten bude taký vykolajený z tej kvalifikácie MS a z toho, čo bolo po tom, že radšej ho dajte na lavičku.
Co bylo po "tom"?
Ale opravdu nádherný zápas. Měli jsme ho vybraný, kdyby tam tuším Edmilson neudělal ten kiks, úplěn zbytečný, k ničemu jsem je do té doyb nepouštěli, prostě vše bylo super, ale pak se to zvhlo.
ale ten útok už začíná být dobrý, Ronaldinho "jako zamlada", to bude dobré
dostat tri gole. nato aky sme velkoklub a nato akeho puyola mame v obrane a v zalohe i v utoku velke megahviezdy . v obrane bozskeho Bellettiho i oleguera a na lavicke geniusa Rijkaarda. potom fakt neviem kde je problem
V obrane bozskeho Bellettiho i Oleguera
tak ty so zjavne nepochopil ironiu mojho prispevku.
ktory bol adresovany hlavne pre doktora
Nevedel som do ktoreho fanusikovskeho tabora patris...
Uz bolo po polnoci,to som uz napoly spal
ted sem nasel super programek - http://earth.google.com/ Ma to 11MB a muzete se kouknou na digitalni mapu celyho sveta, Nou Camp je taky videt ( necekejte kdovico, ale lepsi nez nic )
To je úplně parádní, to klidně kdo ví co čekejte
Ten prográmek je fakt dooooost dobrej
jj, schvalne si sosni pro verzi, nastav co nejvetsi rozliseni a barevnou hloubku a pak se mrkni treba na new york, ten je promakanej... BTW daj se tam najit veci jako iracka, americka, severokorejska ( a kdovi jeste jaka ) vojenska zakladna, centrala MI6, am. jaderne ponorky a dalsi zajimavosti, tak hledejte
To je snad dělané pro teroristy nebo co?
jj, proto se tam da najit i Bernabeu
Wectore neser, nebo ti provedu virtuální rektální výtěr skalárem skrze tvoji nevymáchanou hubu
Tý vole, vždyť to stojí 400 dolarů
. Si myslíš, že kradu?
Ale do firmy bych to protlačit mohl, uvidíme
je, sorry, krast nemusis
SEm si spletl PRO a PLUS verzi
Jinak co sem zjistil, tak kvalita je u vsech verzi stejna, PRO se lisi par funkcema ( nejakej lepsi tisk atp ), tak opravuju, sosni si PLUS ( zadara ), tam je podle me to nejdulezitejsi - ukladani obrazku ( mozna je i v obyc... )
Tak tu chybu udělal Xavi. Takovou chybu na vlastní polovině si nemůžou dovolit udělat ani žáci.Díky jemu se dostala La Coruna do hry.
Ronaldinho tím svým golem znovu ukázal svou genialitu...fakt šikovnej gol....
Pro nestraného diváka to musel být skvělej zážitek. Bohužel, Depor měl obrovský štěstí, že ty střeli od tyče se vždycky vrátili k nim. Jinak 3 šance Deporu a 3 goly, my asi tak 6 a stejně to ke třem bodům nestačilo. jinak ale hráli jsme dobře.
njn, ale uz by to chtelo zacit vyhravat, aby to nebylo jak s realem loni, kdy posrali zacatek a uz se to s nima vezlo...I kdyz my mame aspon slusny vykony, kdyz uz ne vysledky
Když vyhrajeme LM,tak se spokojim i s 2. místem v lize
Ja som toho isteho nazoru,su s toho lepsie prachy!!
Myslim,ze keby sme postupili cez Chelsey a vzpadli v dalsom kole by sme celkovo zarobili asi o 20 mega viac....
Sponzori,vstupenky,televizne prava,za postup,reputacia...Az som to vlastne nepodhodnotil....
Ale samozrejme viem,ze asi polovica by isla na premie...Mali by sme na Garrida
Zaroven nacinam disputu ohladom tohto mladeho a skveleho obrancu.
Chcete ho do FCB ???
Super zápas.Hlavně ty branky byly velice luxusní.Parádně vám zahrál Eto'o.Jinak jsem nepochopil,jak mohl být Molina později u míče při té penaltě.
No čo už, moc vám to nejde, no...
Ale nič nie je stratené, hlavne kľud...
kdy ze to hrajete zase s Lyonem?
...už teraz sa trasú
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele