Real Madrid se zmítá v problémech, Mbappé je kritizován. Návrat Mourinha dává smysl, říká expert

06.05., 08:37
Rozhovory
Kylian Mbappé se ocitl pod palbou kritiky. (© REUTERS/Isabel Infantes)

Real Madrid skončí s největší pravděpodobností druhou sezonu za sebou bez trofeje, to se slavnému klubu nestalo 20 let. Pod vlnou kritiky jsou trenér Álvaro Arbeloa (43) i hlavní hvězda týmu Kylian Mbappé (27), ani jeden nemá v klubu jistou budoucnost. S kým bude dál tančit Bílý balet, jsme v dnešním vydání podcastu Livesport Daily probrali s bývalým novinářem, současným trenérem a zakladatelem webu bilybalet.cz Tomášem Podvínem.

Historicky nejúspěšnější klub ve Španělsku vyhrál za posledních 17 sezon jen 5x LaLigu a 3x Copa del Rey, smutek znovu nezahladí ani počínání v Lize mistrů, v níž letos Real Madrid vypadl ve čtvrtfinále s Bayernem Mnichov. Po lednovém konci trenéra Xabiho Alonsa se nedaří ani jeho nástupci. Arbeloa ztratil respekt kabiny a média už řeší, zda ho od příští sezony nahradí José Mourinho nebo třeba Jürgen Klopp. Útočník Mbappé mezitím opustil tým před utkáním s Espanyolem Barcelona a namísto rekonvalescence po zranění odjel na dovolenou. Královský klub přitom v dalším kole čeká El Clásico s Barcelonou a věčný rival v něm může slavit titul.

"Je to jeden z TOP hráčů na světě, ale ukazuje se, že není správným lídrem. Jde o problém celého Realu, chybí mu osobnosti, které by Mbappého dokázaly usměrnit. Zatímco Vinícius Júnior nepropadá v defenzivních statistikách, tak Mbappé dozadu nehraje vůbec," dodává Podvín.

Ve středeční epizodě podcastu Livesport Daily jsme také probírali:

Je v kabině Realu oblíbenější Mbappé nebo Vinícius Júnior?

Kdo bude trénovat klub v příští sezoně?

Jak dopadne blížící se El Clásico na půdě Barcelony?

Všechny díly Livesport Daily najdete také na oblíbených podcastových platformách - Spotify a Apple Podcasts.

Autor: Tomáš Vogl

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Trenér s tvrdou rukou v Realu neuspěje. Figo kritizuje možný návrat Mourinha
08.05., 20:05
Návrat do Realu Madrid? Nikdo z klubu se mnou nemluvil, nechal se slyšet Mourinho
01.05., 17:47
Proč dává Realu smysl návrat Mourinha? Přirozený respekt, skvělá úspěšnost i produktivita
30.04., 18:26
Real i Chelsea řeší post trenéra. V Madridu vládnou hráčská ega, v Londýně organizovaný chaos
29.04., 20:13
Mourinhův návrat na Bernabéu je blízko. Pérez jej zvolil jako favorita na lavičku Realu Madrid
28.04., 15:15
Real Madrid potvrdil zranění Mbappého. Nejlepší střelec LaLigy chce stihnout El Clásico
27.04., 14:26
Mourinho chce zpět do Realu Madrid. Klub hledá trenéra, je Special One správnou volbou?
26.04., 13:46
Mbappé promluvil o své největší krizi v dresu Francie: Když neskóruješ, jsi pro ně jen opice
02.04., 23:03
Mbappé se ohradil proti spekulacím o vyšetření špatné nohy: Není to pravda
26.03., 11:19
Ostuda pro lékaře v Realu Madrid? Mbappému prý vyšetřovali pravé koleno místo levého
25.03., 10:44
Mbappé se zbavil problémů s kolenem. Stoprocentně jsem se uzdravil, hlásí kanonýr Realu
24.03., 14:16
Mbappé se vrací, vypomůže Realu proti City? Každým dnem se lepší, hlásí Arbeloa
14.03., 11:25
Dobré zprávy pro Real, Mbappé nemusí na operaci. Nebudeme na návrat spěchat, vzkázal Arbeloa
03.03., 10:42
Mbappé nepomůže Realu Madrid v odvetě s Benfikou, útočníka limituje bolest kolena
25.02., 13:38
Mbappé na hraně fyzické způsobilosti. Hazardují v Realu s kariérou francouzského klenotu?
24.02., 19:35
Velká chyba lídrovství, uvedl kouč Bayernu. Kompany ostře zkritizoval Mourinha kvůli Viníciovi
20.02., 20:36
Sudí měl seznam hráčů, které netrestat, čílil se Mourinho. Štvala ho Viníciova oslava
18.02., 00:44
Zraněný král je nebezpečný, ví Mourinho o Realu Madrid. Zaskočí Benfica znovu giganta?
16.02., 20:50
Dvě tváře madridského odchovance. García je bez Mbappého gólový stroj, s ním tichý komparz
12.02., 16:41
Mbappé zuří: Nejsme šampioni! Arbeloa bere vinu za krach v Lisabonu na sebe
29.01., 10:40
Mourinho myslel, že má postup v kapse, pak se musel modlit. Benfiku poslal dál gólman
29.01., 08:40

Komentáře (187)

Přidat komentář
janinho

ak hladaju toho kto moze za tie problemy Realu, tak nech skusia zaklopat na prezidentsku lozu

Reagovat
smazaný uživatel

Na Pávka?

Reagovat
janinho

za toho dakujte nebesiam a drzte si ho tam tak dlho ako sa da. Panepavek #1

Reagovat
Stellantis

lol

Reagovat
Eichel

Reagovat
bayern987

Reagovat
Shidoshi.Tanaka

jžš kriste, čobolák se bude vyjadřovat k věcem u sousedů, o kterých ví hovno.

Pávek Pepa 107 je stejná špína jako Babitch a Ficka. Ty pokrytec.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
janinho

ked budem zvedavy na tvoj nazor tak sa opytam debile. ale dekuju

Reagovat
Shidoshi.Tanaka

Dovol, abych ti připomenul, že ty nejsi nějaký papež, Bibi nebo abatyše. Ty jsi normální malý slovenský kokot. Takže tady nikomu nebudeš určovat, jestli se smí nebo nesmí vyjádřit.... ty komunistické prase.

Další věc.... kdykoli sem přijdu, tak vidím, že jsi online. Bez ohledu na to, jestli sem chodím každý druhý nebo třetí den nebo až po 3 měsících. Místo toho vysedávání u EF se raději postarej o své autistické děcko. Hihi. :)) Směřuj energii do důležitých věcí. Ty totální klaunkovic.

Reagovat
janinho

ozyva sa kokot ktoreho 10 krat vyhodia dverami a vrati sa oknom. mal si rovno povedat co si zac aby som s tebou nestracal cas. vsetci dobre vieme, ze keby si sa mi raz dostal do ruk, tak ti mama bude utierat rit do konca zivota. tak si uzivaj anonymitu kokotik.

Reagovat
Shidoshi.Tanaka

A heleme se, náš EF závisláček a chcípáček Janinho, který se zraní i při otevírání dveří si zase jednou hraje na internet hero. Kdybych se ti dostal do rukou, tak obě tvoje ruce budou zlomené, v loktech i zápěstí. :))

Já si vlastně ani nemyslím anonyme, že píšeš teď ty. Ty už jsi vlastně nejspíš jenom ve vegetativním režimu a tyhle chlapácké řeči za tebe píše tvé autistické dítě, o které nejsi schopný se postarat, že? :)

Selhal jsi fyzicky, mentálně... ALE HLAVNĚ S. P. I. R. I. T. U. Á. L. N Ě. To je tvůj největší problém. Proto nejsi schopen žádné seriózní diskuse.

Chlape, přeji Ti jen to nejlepší, doufám, že tvá duše bude spasená jednoho dne.

Reagovat
Mrcix

Reagovat
Shidoshi.Tanaka

A klasika, hned jak zareaguju, tak mi do tři minut odepíšeš. Závisláček na EF jsi, 24 hodin denně tady..... tvůj život má nulový smysl mimo internet. Je mi tě líto, ani se mi dneska nechce dělat "hihi", protože je mi tě vyloženě líto, jak nudný a ubohý život musíš mít, ty chudinko. Zachovej si alespoň špetku elementární důstojnosti.. a nereaguj.

Reagovat
Pithivier

Ty jsi strasne ubrecena picka

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
Memento_Mori_86

Očividně ví, víc než ty.

Reagovat
Shidoshi.Tanaka

Hele ty snowflake ukřivděnče, nechceš rovnou s čobolským kolegou Janou tomu Masarykovi z Temu vykouřit nebo mu udělat rimming? Mohli byste spolu vytvořit zvláštní čtyřnohou rasu "vlezprdel na čtyřech". :))

Reagovat
Memento_Mori_86

Máš mluvu, jak volič Motoristů. Neboj, bude líp.

Reagovat
Shidoshi.Tanaka

Já se mám dobře, narozdíl od některých zdejších pokryteckých plebs nemusím předstírat, že ten či onen politik z výše zmíněného trojlístku je lepší/horší. :))

Reagovat
MichaJel

to se mi líbí, zas to krásný nadřazování a škatulkování

ať si volí koho chce, stačilo ale říct, že to co vyblil, napsal jak čurák

tys místo toho rovnou udělal soud, kde jsi ho hned přiřadil i k politické straně

Nejsi o nic lepší než on a ještě jsi mi dokázal, že v jiném příspěvku jsi rozhodně nevystupoval jako nestranný

Reagovat
antiHavel

Reagovat
fantomas10

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
technecium

jen křiváci a neúspěšní na něj nadávají

Reagovat
Stellantis

Podle mě nemůžeš někoho označit za křiváka a mít v oblíbených Barcelonu a City

Reagovat
MichaJel

jen křivák kritizuje jednoho komunistu a druhýmu se klaní

Špíny jsou to všechny

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
technecium

Hele, potrefený už kvičí

Reagovat
MichaJel

ani jedno ani druhé

spíš nejsem trouba, co v politice hledá čestného člověka

je to idiot vedle idiota, na všech postech, ve všech stranách

každej z nich tam je pro osobní prospěch. Někdo uspokojuje peněženku, někdo své ego, někdo libido (zdravím na dálku Paroubka s Topolánkem). Někdo je úspěšnější, někdo méně. Zmrdi to jsou, ale všichni.

Nejvtipnější je, kdy se obyčejní lidi hádají, že ten politik je dobrej a ten je nečestnej, když ani jednoho z nich osobně neznají a dřív nebo později je ojebou oba dva

Ale klidně si dál namlouvej, že zrovna ten, koho volíš ty, je čestný a ten koho volí někdo jiný je špatný (= špatný je samozřejmě i ten volič)

Reagovat
Memento_Mori_86

,,je to idiot vedle idiota, na všech postech, ve všech stranách,,

,,Zmrdi to jsou, ale všichni,,

,,Nejvtipnější je, kdy se obyčejní lidi hádají, že ten politik je dobrej a ten je nečestnej, když ani jednoho z nich osobně neznají a dřív nebo později je ojebou oba dva,,

Takže ty je znáš osobně, nebo?

Reagovat
MichaJel

Myslíš si snad opak? Naivko

ukaž mi čestného vrcholného politika bez jediné kauzy a já ti zatleskám

tak jako každý týden, tak i teď se tu rozjela naprosto nesmyslná politická kauza, kdy jedni si hájí tu stranu a druzí onu stranu, přitom drtivou většinu informací má každý z médií, která sama mají do nestrannosti daleko To je jak Fabricio Romano, který je spíš prodloužená ruka agentů a za každý příspěvek má moc pěkně zaplaceno

Při vší úctě, všechno mi to připomíná Asterixe a Obelixe. Jedni křičí je čerstvá, druzí křičí není čerstvá a všichni jste ochotní se tu kvůli tomu pourážet a pomalu i dofackovat, a to všechno kvůli parchantům, co měsíčně berou statisíce a na vás jim opravdu nezáleží. Ale klidně si myslete opak. Co mě, ale dokáže nadzvednout ze židle je, když tu někdo paušalizuje a napíše něco ve smyslu, že jen křiváci a neúspěšní nadávají na toho či onoho. To je fakt gól. Máslo má na hlavě každý jeden z nich a nadávat může kdokoliv na kohokoliv z politiků, aniž by musel být křivák nebo neúspěšný člověk. Řekl bych, že je to dokonce princip demokracie

Reagovat
Memento_Mori_86

Je přece jedno co si myslím. Ale píšeš, že lidi co na ně mají názor, tak je neznají osobně a pak máš na ně názor i ty. Tak proto tak jednoduchá otázka, jestli je znáš ty?

Reagovat
MichaJel

Bylo to jednoznačně myšleno na pozitivní nekritické hodnocení jednoho či onoho z nich.

Není jedno, co si myslíš, protože ses do toho jednoznačně pustil, protože toho či onoho podporuješ

Kdysi tu býval pořad Šimka - Politické harašení a v něm bývala písnička od Lokomotivy "S politiky nikdy netančím". Tam by se dala datovat poslední nestrannost a nezávislost našich pořadů, protože se s oblibou pouštěli do všech. Dnes už je to jen o kopání za tu či onu stranu. Nicméně já se dál držím zásady, že s politiky "tancovat" nebudu. Už podle rozsudků soudů musí politici snášet vyšší kritiku a mělo by to tak být, protože rozhodují o záležitostech nás všech. U aktivních politiků není na místě obdiv, ale obezřetnost a podezřívavost. Případnou odměnou má být znovuzvolení a ne nekonečná ochrana v médiích a kredibilita. V opačném případě hrozí kult osobnosti a využívání politiky v osobní prospěch bez následků.

Dá se to převádět na všechno možné. Pokud budeš adorovat nějaký obchodní řetězec a budeš je pořád plácat po zádech (samozřejmě za předpokladu, že by v Česku existovala férová situace a nebyly tu supermarkety domluvené na cenách předem), tak tě taky začnou postupem času odrbávat a ironií osudu jim to polovina spotřebitelů bude schvalovat, tleskat a urážet druhou polovinu, která si to nebude chtít nechat líbit

Reagovat
BaggioRoberto

politika je žumpa. Nejsměšnější jsou přesně tyhle ňoumove, co na jedny nasávají a druhým slepě věři.

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Pepe1911

Ale "Pávka" ( ) teď hodně potřebujeme, kvůli jeho diplomatickým kontaktům v Nato a klice proti Rusku.

Tyhle "demonstrace na podporu prezidenta" a výraznou adoraci jeho osoby velkou částí společnosti ale fakt nechápu. Bych si připadal jako hlupák, být tažený tímto proudem. Je to holt dobrý marketingový produkt, no...

Reagovat
DonAndres

A ten, komu se klaní, vykazuje aktuálně (nebo dobře, v posledních 30 letech) nějaké známky komunistického smýšlíní, křiváctví, má nějaké kauzy, pokřivenej charakter, usvědčuje se ze lží, jedná nečestně, vykonává prezidentskou funkci fakt špatně, nechce pro nás pevné struktury NATO a EU, já nevim co ještě? Jdi ty brepto.

Reagovat
MichaJel

A má smysl ti na to vůbec odpovídat, když na jednoho nahlížíš od pohledu nekriticky a na druhého kriticky?

Samozřejmě vždycky záleží, co si pod těmi pojmy představuješ, brepto.

Kdybych byl pedant, tak sama EU některými nařízeními částečně bývalé zřízení připomíná a může si za to jen a pouze sama, ale dokud pozitiva přetrvávají, dá se to snášet.

Co si představuješ pod špatným výkonem prezidentské funkce? Co si představuješ pod špatným výkonem funkce premiéra? Oba dělají něco dobře a něco špatně. Vždy záleží na osobních preferencích. Tohle je bezpředmětná poznámka. Stejně jako pevné struktury NATO a EU, přičemž u jednoho si je musíš koupit (každej výše postavený voják ti poví, co všechno se do 2 procent počítá a kdybych nebyl plešatej, tak jsem bez vlasů) a u jednoho musíš u něčeho povolit a podvolit se. Opustit to nechce, ale ani jeden z nich, takže se jen vzájemně plácají a okopávají.

Co se týká této perfektní dvojice, tak je príma bavit se o zatajené komunistické minulosti či dotačních podvodech jednoho.

Ale neměly by se zavírat oči nad komunistickou minulostí druhého (stejně jako jeho manželky).

Je pěkné vidět, že jeden to od médií schytává za jejich bývalé vlastnictví a vlastně, že to schytává pokaždé, když si to zaslouží. Stejně hezké by ale bylo, aby to od stejných médií schytával za chyby (např. podpis rozpočtu) i druhý a média s ním neuzavírala smlouvy za 6 mega za propagaci, resp. ještě hezčí by bylo, kdyby tato osoba nebyla v jednom nejmenovaném deníku v minulosti v redakční radě a kdyby tento deník neměl poslední roky exkluzivní informace, ke kterým se nelze dostat a jednoznačně jim musí být vynášeny.

Je chvályhodné, že jeden to schytává za prapodivný důvod pobytu syna na Krymu. Stejně hezké by bylo vidět, jak média zaměří pozornost na prapodivný důvod konce manželství druhého.

Je parádní, že se u jednoho zkoumá veškerý majetek a jeho původ. Spravedlivé by ale bylo zkoumat majetek i druhé osoby, např. skrze propojení s Coltem.

Osobně vidím dvě hovna. Jen to jedno někdo pocukroval a tvrdí mi, že je to donut. Já to jíst nebudu, ale těm, co se do toho pustí, přeji dobrou chuť

Reagovat
mupi23

Hele, Babiš ty média rovnou vlastnil. mf Dnes, lidovky. To bych s Pavlem ani nechtěl srovnávat- to je úplně jiná liga. Někdo si je rovnou koupil a používal, to není o tom, kdo to víc nebo míň schytává od redakcí.

A s tou stb – Babiš to nejdřív přiznal, pak to najednou popírá, i když si to každej může ověřit. To je prostě úplnej nesmysl. Pavel svoji minulost veřejně přiznal a omluvil se. To není ani omylem stejnej přístup.

A to nepočítám Čapí hnízdo, fakturace a nálezy olafu, dotace pro agrofet.. To jsou dokumentovaný kauzy s konkrétníma zjištěníma, ne jen mediální fámy nebo politický spekulace. Tam má Pavel co srovnatelnýho? Nic...

Colt a CSG ti beru jako téma, ale to se přece řešilo, hlavně během kampaně. Mediální ticho tam nebylo.

A to vždycky záleží na osobních preferencích? Některý věci přece můžeš posoudit i bez preferencí. Kolikrát kdo lhal o veřejných věcech, jak nakládá s konflikty zájmů, jestli hraje fér. Tam o vkus nejde.

Takže ne, "jsou stejní" mi nesedí.

Reagovat
MichaJel

Vlastnil a využíval. Následně byla 2024 MAFRA prodána a od té doby otočila ironicky o 180 stupňů.

Druhej využívá deníku N, který se doslova a do písmene stal prodlouženou rukou + má hrad smlouvu na propagaci za šest mega se seznamem, který dává preference jednoznačně najevo.

Jeden vlastnil média a využíval je. Druhej v nich má takový vliv a oporu, že je to naprosto srovnatelné.

STB - jeden to popíral a soudí se roky a roky. Když už soud SVK po letech prohlásí, že to od začátku má posuzovat jiný soud, tak se to zastaví ve stylu malé domů. Naprostý výsměch všem obyčejným lidem. Ten druhý určitě není tak krásně sněhobíle čistý s tím, že vše přiznal, viz. jeho spor s historikem Petrem Blažkem. Chválabohu, že za pár let se komunismus řešit u kandidátů nebude...

O Čapím hnízdě rozhoduje soud. Opakovaně. Řadu let. Stejným způsobem se řeší další kauzy.

Máš pocit, že totožná věc se děje ohledně Coltu, který za doby války na Ukrajině vydělává neuvěřitelné peníze? Máš pocit, že se stejně řeší vliv Koláře (bývalého poradce Havla, Drahoše, Vystrčila), který na Hradě být neměl (jediný Kolář bude přece protokolář), ale prokazatelně tam je i když je to doslova a do písmene lobbista (Squire Patton Boggs) a otec Ondřeje Koláře - ne ze Slavie ale z TOP09? Není to samo o sobě problematické? Jak často o něčem takovém vyskočí článek? Jednou za rok? Za dva? Proč to mediální ticho?

Ty tu tvrdíš, jak nejsou srovnatelní. Ano máš pravdu, nejsou. Zatímco u jednoho se šťourá spravedlivě do všeho, tak u druhého se hledá pravda se zavázanýma očima a buduje se kult osobnosti. Nejlepší jsou srovnání s Masarykem, nejspíš kvůli vzhledu (ironicky by se srovnávači mohli historicky dovzdělat, aby věděli, že zrovna Masaryk tvrdě pošlapával Poslaneckou sněmovnu Národního shromáždění a dělal si z toho prezidentskou formu republiky)

Ti dva proti sobě stáli ve volbě prezidenta republiky. Z logiky věci to rozdělovalo lid. Každý z nich je na opačné straně politického spektra a když mají dobrý den, tak se možná shodnou na tom, jaké je venku počasí. Smutné ale je, že jeden z nich má mediální krytí a bianco šek na cokoliv, co udělá.

Ale jak jsem výše psal, dobrou chuť, vyvracet ti to dál nebudu

Reagovat
BaggioRoberto

Zeman byl vulgární a nevyvaroval se osobních útoku na své oponenty. Ale jeho postoje dávaly smysl a věděl jsi, že si to opravdu myslí. Pavel první dva roky jenom podával ruce a byl prázdnou schránkou, kde rádoby pěkná forma zakrývá nulový obsah. Což spoustě lidí nevadí, protože berou prezidenta jen jako reprezentativní figuru. Ovšem nejvíc zarážející je, jak se po volbách změnil o 360 stupňů a začal dělat nové vládě obstrukce. Tím bohužel potvrdil, že je dosazenou loutkou bývalé petikoalice nebo někoho v pozadí.

Reagovat
Neutron

To sa moc nezmenil teda

Reagovat
technecium

A vzdyt je dobre, ze to dela. Vlada schvaluje nezakonne rozpocty, navrhuje nacka na ministerstva zahranici a kdovico dalsiho jako v nejake bananove republice. Prezident je jediny, kdo s tim muze neco delat. Lidi nadavaji na Pavla, ze se plete do politiky, zaroven vehementne tleskali Zemanovi, kdyz nechtel poverit Fialu sestavenim vlady protoze Babis mel o mandat vic / nechtel jmenovat Lipavskyho, protoze je to Bc. Jen jim jaksi nedochazi, ze to je zasadne jinaci level "prohresku". Fiala nebyl trestne stihany a Lipavsky nebyl nacek.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
MichaJel

to je vtipný

První vylhaný rozpočet přišel od předchozí vlády - nic se neděje. Druhý od následující byl nezákonný - velký problém.

Jeden kandidát má být nácek (reálně nejsou důkazy na nic jiného, než že je prostě jen arogantní pičus).

Ale s drtivou většinou článků proti tomuto člověku přijde deník, kde prezident seděl v redakční radě a kam doteď pouští nezákonně informace. Nemluvě o tom, že tento deník slíbil odkazy na pochybné příspěvky tohoto člověka (plus další důkazy), které doposud nedodal. Jediným důkazem zůstávají screenshoty, které vyrobí AI za tři vteřiny.

N

Reagovat
DonAndres

Reagovat
MichaJel

Na jedné straně se kritizoval Zeman za to, že překračuje svoje pravomoci.

Když to dělá současný prezident, tak se tomu tleská a obhajuje se to kompetenční žalobou, o které by rozhodovali soudci, které jmenoval současný prezident, v čele s předsedou ústavního soudu, který byl v minulosti na demonstraci proti současné vládě. Přitom znění ústavy je zcela jednoznačné každému s právním vzděláním a dovolím si tvrdit, že i bez něj.

Na podporu jedné strany politického spektra se dělají demonstrace...demonstrace, při kterých se obhajuje to, co se u druhé strany kritizovalo a úplně se ignorují kauzy, které se objevily v průběhu posledních 4-5 let.

Musím říct, že je sranda tě číst. Osobně bych chtěl být u toho až ti jednou dojde, že jsi podporoval stejné gaunery, jako ti druzí a že jsi nebyl o nic chytřejší. Naopak, že jsi byl jedním z těch, co jedné straně politického spektra vypisovali bianco šek na cokoliv. Ale nejsem naivní a nedávám moc procent tomu, že to někdy uznáš

Reagovat
technecium

Počkat, tys Turka neznal pred vstupem do politiky? Já jo a můžu ti potvrdit, že ty screenshoty nejsou žádný fake, kor v tom originálním pdfku který se dostalo ke Zdisce byly i odkazy na původní příspěvky, takže se daly dohledat. Navíc když pak ta blbka od Motoristu tvrdila, že dostala za úkol mu ty sítě promazat, tak vůbec nechápu, o čem je tu jako řeč, on ty věci o Natalce a dalších reálně napsal.

Reagovat
MichaJel

A jak dlouho trvá vyrobit to pdf? Nebo URL odkazy, které nikam nevedou? Taky cca tři sekundy.

Já viděl screenshoty, jak Zdislava adoruje Turka. V dnešní době se nedá věřit ničemu.

Můžeš mi potvrzovat, co chceš, já chci důkazy. Důkazy, která Zdislava slíbila a které nedodala. Zdislava z Deníku N. Deníku N propojeného s prezidentem. Prezidentem, který má spor s motoristy (nebo motoristi s prezidentem? Kdo se vtom má už vyznat)

Nepochybuju o tom, že se jedná o arogantního pičuse. Pochybuju, že sítě ostatních politiků se nepromazávaly. Velmi silně pochybuju o tom, že se jedná o nacistu. Absolutně odmítám, že z hlediska ústavy je možné takového člověka, nejmenovat. Dělal to špatně Zeman a dělá to špatně Pavel. Vždy je to zbytečné, ta politika vlády zůstane totožná. Jen se kvůli tomu vedou spory, které stejně nic nezmění. Pokud je poptávka po změně, tak fajn. Přejděme na poloprezidentskou formu, jak ve Francii, nebo prezidentskou, jak v USA. Ale dodržujme vlastní pravidla, která tu jsou nastavena.

Reagovat
Well

Ten podfinancovany rozpočet od předchozí vlády ti nevadil? Vždyť to byl solidní dáreček... Celý problém nasi politické scény je, ze všichni, co jsou u koryta jedou systém po nas potopa, kontinualita práce uplne v řiti. Jedni neco draze zavedou, druzí to zruší a přínos do rozpočtu záporný. Vysloveni nedůvěry vlády je pokazde jen den tlachani, ktere nikam nevede a zaplatí to daňoví poplatníci. A takhle bys mohl pokračovat dále, místo aby tam byla nejaka navaznost, tak si dělají naschvaly, jak děcka na písečku a je uplne jedno jestli je to minula nebo tato vláda...

Reagovat
technecium

S podfinancovanym rozpočtem souhlasím, ale řešením podfinancovaneho rozpočtu neni zvyšovat výdaje, jak to udělali oni.

Resenim je zvednout příjmy a snížit výdaje, jenže ouha, když ANO svým voličům s IQ 50 slibilo pečený holuby do pusy, tak nejde být zodpovědný, že ano.

Reagovat
Well

Jak chceš snížit výdaje, kdyz v tom podfinancovanem rozpočtu nebyly zahrnuty ani všechny mandatorni výdaje a některé resorty byly absolutně podfinancovane? Muzes udelat nejakou úsporu, ale ty zákonné výdaje, ktere tvoří většinu této strany tam stejne dát musíš. A ten původní návrh bylo jasné, ze bude muset jit nahoru s vydajema. Ted se spis může debatovat o tom, kde se šlo zbytečně moc.

Příjmová strana, no ono se hezky řekne navýšit a ted mi řekni kde. Buď zvýšiš dane a lidi budou nadávat nebo uděláš investice, ktere se ti vrátí v budoucnosti, ale stejne buded muset ted navýšit tu vydajovou stranu a lidi budou nadávat, ze mas velke vydaje.

Už i ted si vezmi ze i s tímto návrhem se nadává, ze se dostatečně neinvestuje do obrany, kultury atp. Co treba beru jako největší blbost byly ty neinvestiční výdaje důchodcům během covidu. Super věc tohle v období krize...

Ale ono to je těžký, kdyz porevolucni vlády rozprodaly co se dalo, včetně klíčových surovin. A to se dále můžeme bavit o tom, ze ti budou neustále růst výdaje na obhospodařování státního dluhu, kdyz ten dluh neustále roste.

Reagovat
Well

A jeste doplním, ze jsem zvědavý na následující roky, kdyz uz ted jedeme neustále na dluh a z hlediska demografické křivky nas to nejhorší čeká.

Reagovat
MichaJel

tak za tenhle příspěvek bych tuplem přál bývalé vládě, aby ty volby vyhrála

ty vtom rozpočtu nemáš zahrnuté ani to, co jsi ze zákona povinen do něj zahrnout + roky přesouváš XY miliard s tím, že se to zahrne až do některého z příštích rozpočtů i když ty výdaje reálně existují, ale chybu dělá ten, kdo ten rozpočet od tebe převezme? Tohle byla tikající bomba, která by vybouchla do ksichtu každé vládě, ať bývalé, tak stávající

Mimochodem tohle je geniální. Ty napíšeš něco takového a pak se navezeš do voličů jiné strany a řekneš, že ONI mají IQ 50

Ještě lepší je tvoje představa se zvedáním příjmů. Při vší úctě, některým zaměstnancům státu se nepřidalo 3-4 roky vkuse a jejich reálné mzdy klesly až o 30%. Ano můžeš tu něco říkat o tom, že jich je moc, ale reálně je to nesmysl, který vznikl, jako berlička pro každou vládu, když si chce udělat plusové očko u veřejnosti - svedeš to na státní zaměstnance, že jich je moc a vůbec neřešíš, kde ti v rozpočtu utíkají miliardy a co jsi sám ve vládě prošustroval. Stejně tak neřešíš, že se do jejich počtu počítají i příslušníci policie. Už vůbec neřešíš, že by se jejich počet minimálně nenavyšoval, kdybys pro to něco dělal. A absolutně neřešíš, že pokud chceš kvalitní státní správu, tak ty lidi zaplatit musíš, jinak ti utečou a budou ti tam pracovat amatéři, co budou dělat chyby.

To je jak v druhé světové válce, kde jeden nejmenovaný pitomec vše sváděl na jeden nejmenovaný národ.

Chceš řešení toho všeho? Řešení je tvrdá neúprosná vláda, která by do toho vletěla jako hurikán, seškrtala by všechno a vrátila by jen to, co je potřeba. To se ale nikdy nestane, protože v okamžiku, kdy by začali škrtat, tak by se škrty dotkly i těch, co by za tuto vládu původně bojovali a začalo by se demonstrovat proti nim a nakonec by v dalších volbách prohráli.

Do doby, než se tohle stane, jsme na kyvadle. Jednou moc nalevo, podruhé moc napravo, ale středem vždycky jen nakrátko projedeme.

Reagovat
Well

Tak spousta lidi si tu tvorbu rozpočtu představuje hrozne jednoduše, ale kdyz se na to podíváš realisticky tak s příjmovou stranou v tom krátkodobém rozpočtu na rok nic moc neuděláš, pokud neuděláš drakonicka rozhodnutí typu změny daňové zátěže nebo nevyleješ peníze z rezervních fondů, aby sis ten příjem uměle navýšil (zdravíme p. Schillerovou). Proto vláda sla hodne na ruku ČEZu, aby to navýšila právě alespoň skrze ty dividendy. Pak teda muzes zvýšit efektivitu výběru daní, ale s tím GL, kdyz uz nyni se to casto vyvádí do zahraniční.

Výdajová strana mas cca 80% mandatorni a quasi mandatorni výdaje. K tomu ti roste právě ta částka na obhospodařování dluhu, takze ty mantinely taky nejsou moc široké. Vlastně cca s 20% muzes operovat, s quasi mandatorni části je to otázka. Z důvodu treba digitalizace muzes snížit počet úředníků, zase otázka digitalizace a úsporu ti to přinese az v budoucnu za cenu současných výdajů. V čem třeba vidim ja potenciál úspory je snížení počtu samosprávných celků, tech 6258 obci nebo kolik je zbytečně moc. A nedělejme si iluze, ze v regionální politice se využívají peníze efektivně, stačí se podívat jakým stylem se chystají takové územní plány, kdy jeden pozemek, ktery je níže položen a blíže položen k řece se vyjme ze zaplavove oblasti a druhy ne, protože nepatří "správnému" vlastnikovi. A takto to funguje se vším. Proto se tímto alespoň částečně snizi ta korupce u nás a udělala by se nejaka úspora.

Reagovat
MichaJel

je to tak. Bavíme se o věci, která ovlivňuje volby a přitom jak říkáš, tak reálně máš prostor operovat jen s hrozně nízkým procentem, pokud nechceš udělat totální reformu všeho - čímž by ses ovšem vystavil riziku žalob, protože pořád spadáš do EU a tam buď hraješ podle jejich pravidel (ať jsou pro tebe výhodná, nebo nevýhodná), nebo tě budou žalovat tak dlouho, dokud podle těch pravidel prostě hrát nebudeš

není to špatnej nápad na úsporu. Přiznám se, že moje zaměření je spíš trestněprávní, takže já vidím velké mezery v počtu věznic/délce trestů (čím vyšší počet, čím vyšší tresty, čím víc spravedlivě odsouzených, tím paradoxně menší výdaje za život kriminálníků na svobodě skrze krádeže, dávky, oznámení, práci úřadů, práci policie atd. - samozřejmě s možností nižšího standardu v podobě stravy pro ty, co nepracují a vyššího pro ty, co aktivně vykonávají nějakou činnost), nebo samozřejmě i v samotných oznámeních, kdy správní poplatek dokáže ušetřit řadu míst v řadách úředníků, protože vysoké procento oznámení pak ze strany oznamovatelů ani není řešeno, protože si to ty osoby vlastně vůbec nepřejí. Ale to by bylo na hlubší debatu. Nejsou to úplně nejjednodušší záležitosti a musí se k nim přistupovat velmi opatrně, aby nenarušily systém.

Ale tvoje nápady v počtech samosprávných celků se mi líbí. Regionální politika je pak úplně samostatné téma, kdy je neskutečné, jak špatně některé obce dokážou hospodařit (potažmo celé kraje) a jak to některé kraje dokážou daleko lépe

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
DonAndres

Jedinej Zemanův postoj, který dával smysl, byl ten ožralej u korunovačních klenotů, a to pouze jako meme matriál, jinak to byla snůška opileckejch žbleptů, neúcta k ženám, poklonkování Číně a Rusku a mafie v prezidentské kanceláři. Nevidět tu otočku o tebou zmiňovaných 360 stupňů, tu přidanou hodnotu prezidentování PP za poslední dva roky, kdy se ta kultura vystupování navenek, akce a iniciativy, přístup k úřadování, slušnost a žádné manipulativní lži jako to třeba ukazoval Andrej v prezidentské kampani, nevidět tohle všechno, to chce slušnou dávku zaslepenosti. Prostě ti nevoní a i přes všechny ty klady, co PP má, se zarputile snažíš najít něco, co ti na něm nevoní. Ale to je v pořádku. Příští rok obhájí a budeme spokojení

Reagovat
dextroza_m

Reagovat
Al Capone

Že seš kokot jsem vždycky věděl, ale že až takový vážně ne

Reagovat
technecium

Další potrefená kvičí

Reagovat
Al Capone

A kokůtek se ozval....

Reagovat
Manik...

Reagovat
Čenda

Reagovat
Patron

Reagovat
Marv

Reagovat
celeb

fuha, to sa teda vies uspokojit s malom. Ale tak niekomu imponuju ti, co prezliekaju kabaty a vedia vytazit maximum z aktualneho rezimu ... aj ked v tom minulom hajili uplne ine hodnoty

Reagovat
janinho

tak nech vam prezidenta vyberie bures... potom budete spokojnejsi

Pavel sa k svojej minulosti postavil celom, nikto z neho nerobi svateho ale podstatne je ako sa sprava teraz a uz velakrat dokazal, ze je to clovek na spravnom mieste. na rozdiel od buresa sa aspon netvaril, ze spadol z neba po pade komunizmu.

doprial by som vam na skusku takeho picusa jak je Pellegrini alebo Gasparovic, aby ste si skusili co je to mat premiera mafiana a prezidenta co mu k tomu este robi sekretarku.

Reagovat
sergi

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
fantomas10

Reagovat
verv

Reagovat
Manik...

Reagovat
sylarko

Reagovat
Neutron

Reagovat
SixtoRodriguez

Reagovat
Čenda

Reagovat
icka

Reagovat
DonAndres

Reagovat
Gareth Bale 11

Reagovat
r3

Reagovat
technecium

Tohle je tak tupej argument, az to není možný. Obvykle zaznívá od voličů ještě větších převlékačů kabátů, jako STBak Babis, exkomunista Klaus, který, snad tyden před revoluci hajil ekonomické reformy KSC v rakouské TV, exkomunista Ševčík, prognostik Zeman, Klempir, Hejma a haldy dalších. Jen z nejakyho důvodu jim to u těchto nevadí.

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
8lampard8

Reagovat
verv

Reagovat
Manik...

Reagovat
antiHavel

Reagovat
BaggioRoberto

Otíku?

Reagovat
janinho

podla diskusie by tu zial na par pacientov presne pasovalo keby Pavel povedal: Nevazil sis me, po znich pujdes k Buresovi.

Reagovat
Mrcix

Reagovat
el Principito

Reagovat
dextroza_m

o jé, volič ANO, SPD nebo motoristů nedej bože komanč

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem vůl, abych volil.

Reagovat
dextroza_m

No, tak to jsi ještě větší než jsem čekal Nadávat na politiky, když nevolíš... tobě bude lehce přes 18?

Reagovat
Člen_zlořádu

Ty nebudeš nejostřejší pastelka co?

Reagovat
DonAndres

Další z řad nevděčných, který by tam raději viděli nějakou loutku Bureše, třeba toho Filípka viď? S jeho pravicovou politikou by to bylo zaručeně lepší.

Reagovat
dextroza_m

Reagovat
Majitel

Nabereš si za hromadu peněz skupinku sebestředných vajglů a seš překvepanej, že se chovají jako sebestřední vajglové. Real jsem jako fanoušek Barcy vždycky nějak respektoval. To co se z nich stalo teď, z toho musí být špatně i zarytým madridistům.

Reagovat
M.Vaza

Jsou to vždy nějaká období kdy to pár let funguje, pár let se to zase dává dohromady, ani nevím, který velkoklub tyto výkyvy nemá. Nataháš si tam materiál, který v představách šéfů vypadá snově a najednou je realita jiná, narazí to kvůli x důvodům, pak to dvě sezóny zase čistíš.

Reagovat
Majitel

Samozřejmě, může se ti stát to, o čem píšeš. Současný Real je ale bohužel nesympatický už i jeho fanouškům(hlavně kvůli Viniciusovi). Tam spíš vidím problém. To, že špatně nakoupíš a nepovedou se 1-2 sezony asi dokáže leckdo zkousnout. Blbý je, že navíc si ještě odradil spoustu věrných a nové nemáš moc na co nalákat. Když tvoje největší "hvězdy" jsou nesympatický ubrečený vajglové.

Reagovat
janinho

keby to cele bolo poskladane nahovno tak clovek mavne rukou, ale pod xabim to zacinalo slapat a s vynimkou valverdeho podla mna vsetko slapalo. akurat tomu fedemu nevedel xabi poriadne najst miesto a musel casto zaskakovat za zraneneho TAA.

ale perez smahom ruky dojebal vyborne rozbehnuty projekt. trebalo sa len zbavit takych jak mendy a hlavne Vini a doplnit to podla Xabiho zelania a nikto ma nepresvedci, ze by dnes Barca nestracala min. 6-7 bodov na Real.

Reagovat
Cuntona

Mourinha ta banda fracků vykouše do tří měsíců.

Reagovat
Mateo16

Alebo v novembri bude RM hľadám nového trénera

Reagovat
Eichel

Veď to doslova povedal

Reagovat
Sosi

Reagovat
Likan7

.... Protože ho ta banda fracku vykouse do tří měsíců.

Reagovat
janinho

Zuzee uz davno nezobral odstupne 15-20 mega, tak jeho uctovnik uz zacina chystat podklady

Reagovat
Pony Slaystation

Pod vlnou kritiky jsou trenér Álvaro Arbeloa (43) i hlavní hvězda týmu Kylian Mbappé (27) - opravil bych tu druhou část na hlavní TRENÉR týmu Kylian Mbappé (27)

Reagovat
Csaplárova past

To jsme zase u toho Arbeloji, nemyslíš? Trenér, co to nemá pod kontrolou nemůže dopadnout jinak. Chtěl bych se ještě dožít toho, že hlavní hvězda týmu si v nějakém mančaftě sedne na lavičku a trenér dokáže dát najevo svoji autoritu

Reagovat
Mateo16

To čo sa stalo pod Xabim je zabudnuté

Neskutočne tento klub

Treba pochváliť Alvara jediný job mal spojiť kabínu

Ceballos ho poslal do pice

Carvajal detto

Huijsen sa pobil s Rudigerom

Kylian mal poticku s asistentom Alvara

A Jude a Vinicius spokojný.

Reagovat
Well

*mel uklidnit Viniciuse i za cenu rozesrani kabiny.

Reagovat
O.Giroud

Takže podľa posledného bodu splnil čo Perez chcel

Reagovat
sensei25

Rudiger dal facku Carrerasovi

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Boris Ščerbina

Nechci nic naznačovat, ale není zajímavé, že největší problémy dělají hráči černé pleti?

Reagovat
fantomas10

Ne je to o tom, ze si tam natahali kokoty a dalsi kokoti ve vedeni je kryjou

Reagovat
kilobyte

Bílý balet -> černý cirkus

Reagovat
technecium

Reagovat
janinho

tak radsej nenaznacuj, ak to maju byt taketo kokotiny

Reagovat
Raul=Real

je to prinajmenšom podozrive

Je všeobecne známe, že negroidna rasa ma mensie IQ

Reagovat
Pepe1911

Mě se zdá dnes obecná inteligence všech ras dost bídná teda

Reagovat
Godblesss

Jediné co by prospělo je nějaká výměna nebo prodej jednoho z dua Vini / Mbappé.. za koho a s kym je vyměnit to těžko říct, ale oni dva se mi prostě spolu nelíbí a zabíjí to i potenciál Bellinghama.

Reagovat
vladdar1349

Jude je dalsi kokot nuz nechcel by som fandit sucasnemu Realu. Za cias CR tam bol len jeden narcis, teraz su tam 3ja

Reagovat
Godblesss

Jako souhlasim je tam moc ega, taky se mi to zhnusilo.. Plus to chování těch našich "hvězdiček".. musí se jim tam přivést pevná ruka a naučit je jak se mají profesionálové chovat.

Reagovat
sensei25

Tim kktov.Inak sa to nazvat neda.Takto to poskladat chce kus umenia.Tam musi prist zemetrasenie.Nepomoze ziadny trener.Musi velmi vela hracov odist.

Reagovat
O.Giroud

FIFA zostava v realnom futbale. Úsmevné bolo aj čítať ako po tom prvom odmietnutí Mbappeho mu Perez zavrel dvere, možno by spravil lepšie

Reagovat
Stellantis

Moc tenhle narativ nechápu. Co je na tý sestavě FIFA? Je tam pár kluků, co jako hvězdy přišli, ale je jich tam hodně, který udělal Real nebo přišli tak nějak v tichosti a bez pompézních titulků.

Reagovat
O.Giroud

Ja neviem, ja som s tým nezačal a neboli to ani fanúšikovia mimo Realu pýtaj sa vlastných

Reagovat
Kluivert9

misinho ti to vysvětlí, až vyleze z kanálu...

Reagovat
Well

Tak ve FIFě by se ti s nima hrálo dobře, rychlí budou, hvězdičky na skilly taky.

Reagovat
Fairplay

Protože je to all in, na každou pozici hráč co umí líp dopředu než dozadu, ve fifě byli vždycky takoví ti pomalí kvalitní záložnící jako Xabi úplně k hovnu a líp jsi udělal, když jsi na jejich pozici narval Biabianyho s rychlostí 96

Reagovat
Ranoth

Pepeho s Ramosom na hentie primadony

Reagovat
janinho

uplne stacilo jak Karim s Kroosom drzali Viniho pod kontrolou... po odchode Modrica tam neostal nikto, kto by mu vedel povedat na tu sprostu hlavu alebo koho by ta primadona dostatocne respektovala...

Reagovat
Stellantis

Už mě to nebaví...

Reagovat
Shidoshi.Tanaka

Váš problém je ten, že vaše akademie neprodukuje dostatek elitních hráčů, ale produkujete pouze dobré hráče. A ty doby, kdy jste si mohli koupit "4 super hvězdy od pryč" za rok jsou pryč. Takže se nekompetence vašeho vedení lehce ukáže.

Reagovat
Stellantis

Nemyslim si, že problém je v akademii. Stejně tak si nemyslim, že naše vedení je nekompetentní, alespoň z obchodního hlediska. Nekompetentní je v debilním přístupu k labilním hráčům a k trenérům, který to daj najevo.

Reagovat
Pepe1911

Reagovat
Well

Nevím, jak moc mas nasledovanou akademii Realu, ale ta šla neskutečně nahoru. Problém je pak v zapojení hráčů do A týmu, kdy právě hraji raději ty koupené hvězdy a pak sleduješ hráče jako Llorente u konkurence...

Reagovat
Fairplay

Jako jedinej problém akademie vidím to, že produkuje strašně úzkoprofilové hráče. Přijde mi, že buď to jsou beci nebo ofenzivní záložníci. Což jsou tak trochu jediné dvě pozice, co zrovna v tom áčku moc nepotřebujeme, kor když jeden kraj je už asi 15 let obsazenej Carvajalem a na druhej se pravidelně koupí za draho nějakej pokus

Reagovat
Well

Jeste jsou tam sem tam šikovná křídla. Ale jinak je to tak.

Reagovat
sensei25

Praveze kdesi som postretol ze najviac hracov v top ligach ma prave real madrid(mysli sa top liga a nie top timy.)Problem je,ze v ich Acku je to bieda.

Reagovat
Shidoshi.Tanaka

Říkal jsem to už před jeho přestupem do Realu, PSG bez Mbappeho exploduje a všechny podrtí. S Mbappem by PSG selhalo v LM minulý rok.

Mourinho all the way, žádný jiný trenér je aspoň v rámci možností neusměrní. Neříkám, že to povede k trofejím, ale s tím trashem co teď Real má.... musí přijít Big Mou. Realu chybí obránci, pracanti a kreativní hráči.

Co se Mbappeho týče, jeho problém je ten, že není dostatečně inteligentní. Není hloupý, ale jeho pýcha a ego mu sráží jeho potenciál..... nemá dostatečnou schopnost sebereflexe. A naopak Viniho psychicky zničil rasismus za neprávem neudělený zlatý míč. Docela se obávám, že až Mamba uvidí na krvavém genocidním Mundialu v UssA hrát skvěle Oliseho či Dembeleho, tak neunese a bude sabotovat francouzský nároďák. Podle mě Francie vyhraje Mundial nebo totálně propadne. Nic mezi tím. hihi

Reagovat
technecium

Kde je Misinho se svou FIFA sestavou? Ta diskuze k příchodu Mbappeho Jr zpětně naprosto legendární

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
misinho7

no bohuzial sa ukazalo ze FIFA zostava funguje vo FIFE ale nie relnom futbale no

Na FIFE neriesis ze typci su banda invidualit ktori spolu nevedia hrat ako tim a je jedno ze na svojom poste mozu byt najlepsi. Vyskusali sme v praxi, bolo by fajn to zmenit ale Floro sa toho asi nepusti

Reagovat
sensei25

Uvedomujes ze hlavny vinnik je vedenie?Vymenuj mi vo vasom time hrotakov,lavych a pravych utocnikov?Ved mate na jeden post Vinca,Mbappeho,Rodriga:-)tomu sa povie retardacia.

Reagovat
Well

Mame nejvic levých křídel a ofenzivnich záložníku na světě no.

Reagovat
Gazdo

No este je tu Chelsea

Reagovat
KnoxXx

v Reale je ale kvalita a aj kvantita, v Chelsea len kvantita

Reagovat
Jordi Alba

Chelsea s kvantitou může vyhrát ještě FA Cup, Real s kvalitou zápas proti Oviedu.

Reagovat
Pepesma

Jindra z nich udělá wingbeky

Reagovat
Cracker10

Dutohlav obecny

Reagovat
fantomas10

zaloha mela byt vyresena na 6-7 let dopredu, nerozumim co se stalo

Reagovat
Godblesss

To rozhodně nedává, maximálně tak pro Barcelonu by to byla dobrá zpráva..

Reagovat
Manik...

BTW proč je kritika na Mbappého a ne Viniciuse? Ten tým je v totálním rozkladu.

A to jsem 1 z těch snílků, co věřili, že to bude fungovat. Největší chyba je ve vedení. Měli jim utnout tipec, aby neřešily nesmysly a hráli fotbal. Oni je v tom naopak podporují. Tomuhle se nedá fandit. Real ve sračkách, Chelsea taky, o Spartě ani mluvit nebudu a Liverpool detto..

Reagovat
technecium

Protože Real ztratil víc bodů s Mbappem než bez něj. Navíc je teď hodně viralni to video, kde Mbappeho briefoval Enrique pred zápasem a ukázalo se zpětně, jak měl úplně ve všem pravdu. A asi nebude náhoda, že Real vyhrával, pak přišel Mbappe a nemá jediný titul s tím stejným kadrem vs PSG hraje o tři parníky líp od jeho odchodu.

Reagovat
Mateo16

To video je ale bez contextu vtedy uz bol pohádany s vedením PSG a chcel odísť a Enrique sa ho snažil motivovať

Reagovat
Well

Ono to určitě bude jen o Mbappem, tech hráčů co odešlo bylo více, včetně tvých oblíbenců.

Reagovat
technecium

Messi odešel sezónu před Mbappem, s Enriquem si vůbec nezahrál

Reagovat
Well

A pred Messim hráli finále, jaka je vypovídající hodnota toho tvého kopance teda? Hlavne bylo vtipný, jak tehdy skoro kazdy nadaval na zálohu PSG, ale to ze v utoku mely 3 sloupy nikdo tolik neřešil a ted za vse může Mbappe a zbylé 2 sloupy ne?

Reagovat
Fairplay

Hlavně ta záloha objektivně byla celou dekádu slabina, však tam běhal Matuidi, Motta, Paredes... Teď mají poprvé za celý PSG projekt world class zálohu a hned to šlape.

Reagovat
Well

Tak tam hral jen Verratti a obcas mu tam chodil pomáhat Neymar, kdyz zrovna nebyl zranenej nebo nemela ségra narozky.

Reagovat
Cracker10

Tak tak hlavne at vsichni zustanou, protoze to nikdy fungovat nebude.

Reagovat
Fairplay

Já si pořád myslím že kdyby to na Mbappem postavili a poslali do hajzlu Judeho a Vincka, tak by to mohlo šlapat. Mbappe má zdaleka nejblíž k Ronaldovi, je gólovej, umí rozhodnout velký zápasy, dát gól z ničeho. Kdyby v tom týmu na něj 10 borců makalo jako to bylo za Ronalda, tak to fungovat může. Problém je, že se do zakončení cpou borci jako Vini, co nikdy neměli world class finish, a Jude co se v hlavě zasekl v tom úvodním podzimu, kdy nasbíral snad 20 golu, coz je snad vic nez udelal za zbyly 2.5 roku v Realu

Reagovat
Well

Reagovat
O.Giroud

akože Mbappe > Vini vždy, nechápem ak to niekto vidí inak. To už viac pochopím keď niekto si ide CR > Messi. Zbaviť sa Viniho je základ, myslím že odkedy nevyhral tú Zlatú loptu to je jedna kauza za druhou od Realu. Proste vyčistiť vzduch, provokovať môžeš ale všetko má svoje hranice.

Reagovat
Raul=Real

Reagovat
BaggioRoberto

To musí být expert na slovo vzatý, úplný pan Lorenc. Návrat Mourinha.

Reagovat
ACSeRw!n

Mourinho uz je na 90% trenerem Realu a je to samozrejme ta nejlepsi mozna volba

Reagovat
BaggioRoberto

Mourinho je pět let za zenitem

Reagovat
Fairplay

Návrat absolutně smysl nedává, nebyl schopný ukočírovat kabinu Realu v 2013, nedokázal na svojí stranu dostat kabinu v United, teď se plácá po klubech druhé kategorie, úplně vidím jak pod ním začne Vini Jude a Mbappe sekat dobrotu. Real to rozesral příchodem Judeho, který se díky tomu úvodnímu čtvrtroku stal nedotknutelným, přitom dlouhodobě v Realu těmhle typům pšenka nekvete. Stěhoval se Ozil, James, Isco, Odegaard, stejně dopadne Nico Paz...

Reagovat
Mateo16

Aurélien Tchouaméni & Fede Valverde had a FIGHT in training today.

They almost PHYSICALLY fought and it got more INTENSE in the LOCKER ROOM. @marca

Není týždňa

Reagovat
zasranej malíř

prosím ať už tahle sezóna skončí...a co zase vylézá teď na povrch to je neuvěřitelné ...

Reagovat
Kily8

Mbappé prišiel do Realu, ktorý vyhral bez neho všetko a s ním 2 roky nič!! Mbappé odišiel s PSG, ktorý mimo Francúzska bol s ním jalový a bez neho je skoro neporaziteľný. A dokola sa hľadá vinník inde Messi, Neymar, Di Maria, Vini, Rodrygo, Bellingham, Veratti, Marquinos, Thiago....

Reagovat
Kily8

Toto inak povedal Bellingham, kto hrával futbal, vie čo sa stalo. Presne popísal, ako sa otrávila atmosféra v kabíne a prečo sa najúspešnejší klub za posledných 10 rokov, zmenil na klub, ktorý 2 roky nič nevyhral. Bellingham: "Pozrite, v klube sme vždy boli naozaj zohratá partia – od prvého dňa panovala skutočná rodinná atmosféra. Chalani prišli, všetci sa smiali, žartovali, po tréningu zostávali len tak, aby sa porozprávali, hrali hudbu alebo sa navzájom trochu povzbudzovali.

Vo vzduchu bolo cítiť jednotu; bola úprimná. To nám pomohlo prekonať ťažké chvíle a vďaka tomu boli veľké víťazstvá ešte sladšie. Všetci ťahali jedným smerom, ale egá nám stáli v ceste.

Ale keď cez dvere prejde obrovský nováčik so všetkou pozornosťou a očakávaniami, ktoré s tým súvisia, okamžite cítite tú zmenu. Energia v šatni sa zmení takmer cez noc.

Nie je to tá istá ľahká, uvoľnená atmosféra, akú sme mali predtým. Niektorí hráči prídu a okamžite prispejú k jednote – povzbudia všetkých okolo seba, zapoja sa do žartovania a celý tím sa cíti silnejší.

Iní... no, začnete si všímať drobnosti, ktoré sa prejavujú už skoro. Niektorí chlapci stíchnu v kútoch, namiesto toho, aby bol celý tím pohromade, sa namiesto toho, aby bol celý tím spolu, stretnutia, ktoré kedysi plynul prirodzene, teraz pôsobia trochu nútene alebo trápne. Chémia, ktorá bola predtým taká prirodzená, si vyžaduje prácu.

Spočiatku je to nenápadné, ale cítiť to vo vzduchu počas regeneračných stretnutí, v tom, ako sa v miestnosti niekedy utíši, alebo ako smiech nepôsobí rovnako.

Musíme to rýchlo riešiť, kým sa to neusadí a nestane sa novým normálom. Sezóna je dlhá, blížia sa veľké zápasy a potrebujeme späť toho starého ducha, ak chceme ako tím dosiahnuť všetko, čoho sme schopní. Nejde o ukazovanie prstom – ide o to, aby sme sa vrátili k tomu, čo nás robilo výnimočnými na prvom mieste.“

Reagovat
Fairplay

To by si měl ale nejdřív zamést před vlastním prahem, však po tom úvodu, jak mu vyschl střelecký prach, tak byl sám v roli generála, co prudil ostatní a dělal ksichty, když nedostal nahrávku nebo někdo jinej zakončil protiútok, ve kterém nabíhal... Podle mě by si Jude (a trenér) měl primárně srovnat v hlavě, na jaké pozici má hrát a co od něj očekávat, protože takhle to působí, že trenér by po něm chtěl rozdávat pasy a Jude by chtěl nahánět Ronaldovo čísla, což je zcela absurdní a myslím si, že nemít ten snovej úvod angažmá, tak by se to nikdy tímhle směrem nezvrtlo...

Reagovat
Kily8

Jedna vec je ako to vníma divák, ale kto hrával futbal vie, že atmosféra v kabíne je iná vec. Ja chodím hrávať s bývalými spoluhráčmi, ako 50+ hráč a na každom druhom-treťom zápase je nejaký konflikt, hráme naplno, sú hecovačky. Ale keď skončíme, v šatni už je len sranda a potom v pube. Ale tiež s nami chodil človek, ktorý totálne otrávil atmosféru a museli sme ho ukončiť....

Reagovat
Fairplay

Hele jo, souhlasím. Ale asi bych tomu věřil kdyby to říkal nějakej skutečnej pamětník v tý kabině, Carvajal, Valverde apod. Jude se chová jako primadona a tak trochu je začátek nových Galacticos, možná trošku nechtěně, ale jak tehdá dal 20z/20g tak okolo něj vznikla aura jak kdyby to byl nový Zidane...

Reagovat
Mateo16

Jude rovnako ako Vinicius zapálil Xabiho pretože uprednostňoval Ardu a pre osobné ambicie

Jude je pokrytec a nie je to líder

Najviac dokonale bolo ked 3 x po sebe poslal do pice rozhodcu a ked to urobil 4 krát dostal redku

A vyhovoril sa ze nepovedal Fuck you ale fuck off

To som nezažil a klub ho v tom podporil

Reagovat
Mateo16

*vyhodil

Reagovat
zasranej malíř

BREAKING: Aurélien Tchouaméni & Fede Valverde got into ANOTHER FIGHT TODAY and it was WORSE than yesterday.

Fede Valverde had to go to the HOSPITAL.

The club is now holding an EMERGENCY meeting to consider taking ACTION

Jsou normální?! Co tam se kurva děje?

Reagovat
kaja900

Hrůza co se teď všude píše.. ale já nevěřím tomu že je vše pravda, nemůže se vše tohle stát během jednoho týdne přece.. za chvíli budou psát že se porval Arda s Perezem ne

Reagovat
Cracker10
Reagovat
ACSeRw!n

????????????????????????????????: There is an EMERGENCY meeting going on at Real Madrid. The situation has reached EXTREME TENSIONS, Marca report. ????

Not a SINGLE player has left Valdebebas after training. Everyone is at the meeting

Reagovat
Mateo16

Fede nemôže byť kapitán toto neospravedlitelne

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele