Fortuna liga - souhrn 5. kola nadstavby

11.07.2020, 19:57, aktualizováno 11.07.2020, 19:57
Komentáře a souhrny
Žilina doma rozstřílela Michalovce a uhájila druhé místo před Dunajskou Stredou, která uspěla v Ružomberoku, mistrovský Slovan se se sezonou rozloučil remízou proti Trnavě. Nitra vyhrála nad Trenčínem, přesto sestupuje, jelikož tři body má i Pohronie...
O titul

Slovan Bratislava - Spartak Trnava 0:0

11.07.2020 18:00

Góly: -

Na góly nudný zápas, pritom išlo o veľké derby. Slovan hostil v poslednom kole Fortuna ligy Trnavu a hoci sa čakala rozlúčka so zásahmi na oboch stranách, diváci videli napokon len bezgólový duel.

Nebolo to ono už od začiatku. Tímy sa trápili a viac ako šesťtisícovej návšteve, ktorí riskovali nedodržaním pravidiel bezpečného sedenia rôzne atribúty, neukázali toho príliš veľa. Neujali sa pokusy hostí a ani šanca Čavriča na strane belasých. Center Lovata po rohovom kope potom nevyužil Ratao. Ten istý hráč potom napriahol dobrú ranu z diaľky, ale mieril tesne vedľa. Nezmar a navrátilec Kamenár v bráne Trnavy si udržal čisté konto aj vďaka neúspešnej spolupráci domácich z konca polčasu.

V tabuľkovom postavení sa toho už nemohlo meniť príliš veľa, ale aj tak sa od derby čakalo viac. Slovan sa tlačil do šancí, mal viac z hry, no nedarilo sa mu podľa predstáv. Presadiť sa nedarilo ani Weissovi. Po hodine hry mal veľkú šancu Ratao, ale Lovatov center opäť neusmernil do siete, škoda pre majstra. Ďalšie možnosti Slovan v závere zápasu už takisto nepremenil a napokon diváci gól nevideli. Nič to však nemení na tom, že titul berie Slovan a obhájil ten z vlaňajška. V tejto sezóne navyše získal aj pohár.

Více informací k zápasu

MŠK Žilina - Zemplín Michalovce 5:0

11.07.2020 18:00

Góly: 13. Patrik Iľko, 29. Jakub Paur, 53. Branislav Sluka, 64. Ján Bernát, 74. Dávid Ďuriš

V pravej chvíli zabrali futbalisti MŠK Žilina, ktorí v poslednom nadstavbovom kole Fortunaligy vyhrali nad Michalovcami vysoko 5:0 (2:0) a uhájili konečné druhé miesto v tabuľke. S profesionálnou kariérou sa zároveň rozlúčil kapitán "Šošonov" Viktor Pečovský.

Vo štvrtej minúte napriahol kapitán Žiliny Viktor Pečovský a lopta skončila tesne nad brvnom Drábovej bránky. V dvanástej minúte vypálil spoza šestnástky Bernát. Dráb loptu len vyrazil pred seba a Iľko ju dorazil za jeho chrbát - 1:0. Hneď nato prišla najemotívnejšia chvíľa duelu. S profesionálnou kariérou sa definitívne rozlúčil kapitán Viktor Pečovský. V 18. minúte Popovits z ľavej strany odcentroval na hlavu Hovhannisyana, ktorý mieril vedľa ľavej tyče Petrášovej bránky. V 29. minúte nahral Bernát z ľavej strany Paurovi, a ten doklepol loptu do siete hostí - 2:0.

V 53. minúte Sluka s prispením šťastia trafil k pravej tyči - 3:0. V 64. minúte po pravej strane potiahol Ďuriš. Centrom našiel nestráženého Bernáta, a ten bez problémov zvýšil vedenie Žiliny už na 4:0. V 74. minúte sa po centri z pravej strany v šestnástky hostí presadil Ďuriš - 5:0. Päť minút pred koncom riadneho hracieho času si dobrý zákrok pripísal Dráb, čomu predchádzala Vallova strela z pravej strany. V 88. minúte letel na zadnú tyč brány hostí dlhý center Bernáta. Drábovi lopta vypadla, no domáci ju nedokázali prepasírovať cez prehustenú obranu Michaloviec. Žilina vyhrala nad Zemplínom rozdielom triedy 5:0 a teší sa z konečnej striebornej priečky v aktuálnej sezóne Fortunaligy. Profesionálnu kariéru zároveň ukončil dlhoročný žilinský stredopoliar a reprezentant Viktor Pečovský.

Více informací k zápasu

MFK Ružomberok - DAC Dunajská Streda 0:1

11.07.2020 18:00

Góly: 81. Eric Ramírez

Na záver sezóny Ružomberok totálne stratil formu a nebodoval ani v poslednom zápase s Dunajskou Stredou. Tá ešte hrala o 2. miesto na diaľku so Žilinou, no napokon ju v tomto ohľade napriek výhre 1:0 pod Čebraťom nepredstihne.

Na Liptove sa hral svižný a zaujímavý futbal. Oba tímy sa chceli rozlúčiť so sezónou čo najlepšie a podriadili tomu aj svoje ofenzívne chúťky a možnosti. Už v 11. minúte mal prvú šancu R. Kružliak, ale s tým si DAC poradil. Jedlička na druhej strane zneškodnil šancu Regáliho. To, čo od začiatku zápasu smerom dopredu tímy prezentovali sa však postupne vytrácalo a napokon diváci gól v prvom polčase nevideli. Ani jeden celok si totiž nevytvoril vyloženú šancu.

Po prestávke tempo hry pokračovalo, opäť sa súperi najprv len oťukávali. No potom sa pískala penalta pre hostí. Faul na Kalmára chcel potrestáť sám faulovaný a mohol otvoriť skóre. To však nedopustil Krajčírik, pretože ju skvelo zneškodnil. Nepríjemnú strelu potom vyslal na druhej strane Ďungel, Jedlička si však poradil. Asi štvrťhodinu pred koncom posielal do ohňa dobrú loptu Kalmár, no bez toho, aby sa ujala. Keďže na opačnej strane nedal R. Kružliak v dobrej možnosti, napokon sa radoval DAC. Sharani mieril center a Ramirez nemal problém upratať loptu do brány na 0:1. Hostia tak vyhrali a čakali na výsledok zo Žiliny. Tá si však poradila s Michalovcami a ustrážila 2. miesto.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slovan Bratislava27215157:1468
2.MŠK Žilina27156648:2551
3.DAC Dunajská Streda27155742:2850
4.Spartak Trnava271051230:3235
5.MFK Ružomberok27711928:3332
6.Zemplín Michalovce27881131:4932
O udržení

FK Pohronie - FK Senica 1:0

11.07.2020 18:00

Góly: 42. Patrik Abrahám

Pohronie sa zachránilo! Nováčik sezóny si napokon na záver dvomi výhrami vybojoval účasť v ďalšom ročníku a to napriek tomu, že sa mu dlho nedarilo a bol na chvoste. Výhra so Senicou však znamená, že ho ani nemusel zaujímať výsledok Nitranov.

Veľa radosti nováčik v premiérovej sezóne svojim divákom nepriniesol, ale o to viac si ich udobril na záver ročníka. Dve výhry za sebou znamenajú, že sa napokon udrží medzi elitou a to by čakal po nemastnom priebehu asi málokto. Od začiatku zápasu sa však divák šancí nedočkal, domáci vyčkávali a hru kontrolovali so zatiahnutou obranou. Prvá možnosť prišla až po polhodine hry, hlavička Abraháma sa však vďaka výbornému zákroku Vorela neujala. Gólman mal prácu aj po centri Mazana, v skrumáži však Badolo nedal. Ešte pred polčasovou prestávkou to ale domáci tím už dokázal. Hlavičkou sa tentoraz už Abrahám presadil a bolo tak veľmi potrebných 1:0. Hatok neskôr takmer pridal druhý zásah, no pískal sa ofsajd.

Po prestávke to už domáci chceli mať čím skôr za sebou, hostia však ešte boli nepríjemní a chceli sa rozlúčiť s ročníkom aspoň bodom. Najmä Badolo sa ocitol v dobrej šanci, ale Vorel sa nenechal prekonať. V šanci bol pri hlavičke Dzurík, no hosťujúci brankár bol opäť proti. Loptu na svojich kopačkách držal nováčik súťaže, nechcel ju pustiť zo svojej moci a tlačil očami čas do 90. minúty. Napokon to dokázal a ubránil sa, čím si tromi bodmi zabezpečil účasť aj v nasledujúcej sezóne. Nitra tak ešte putuje do baráže o udržanie sa, kde vyzve víťaza II. ligy, Dubnicu.

Více informací k zápasu

AS Trenčín - FC Nitra 0:3

11.07.2020 18:00

Góly: 68. Michal Faško, 75. Milan Ristovski, 78. Oliver Podhorin

Výsledkovým výbuchom skončil posledný nadstavbový zápas Trenčína v aktuálnom ročníku Fortunaligy. S Nitrou, ktorá bojovala o záchranu v najvyššej súťaži, prehral na domácej tráve v Senici rozdielom triedy 0:3 (0:0).

V 17. minúte urobil hrubú chybu pri rozohrávke v pokutovom území domáci Nielson. Faško poslal prihrávku na voľného Fabiša, ktorý išiel do veľkej šance, ale sám pred Šemrincom namieril vysoko nad. O dve minúty sa do zakončenia dostal najprv Roguljić, ale jeho pokus bol zblokovaný. Následne strieľal Čataković, ktorého vychytal Šípoš. V 33. minúte potiahol akciu AS Van Kessel. Jeho prihrávka našla v pokutovom území Roguljića, ale ten zakončil tesne vedľa.

V 54. minúte nepremenil Fabiš nájazd na Šemrinca. Fabiš sa ešte dostal k odrazenej lopte, ale zakročil Mazanovský. V 62. minúte Ristovski po dobrom centri hlavičkoval tesne nad. V 68. minúte Ristovski našiel Faška, ktorý trafil horný roh brány - 0:1. V 74. minúte Mazanovský nezachytil Faškovu prihrávku, loptu získal Ristovski a strelou k tyčke upravil už na 2:0 pre celok spod Zobora. V 77. minúte Šípoš veľmi dobrým zákrokom vyrazil do bezpečia Corrynovu hlavičku. V 78. minúte obrana Trenčína zahrala ľahkovážne. Centrovaná lopta prepadla na voľného Podhorina a kapitán Nitry hlavičkoval na 3:0 pre svoj celok. V 81. minúte tesne minul Šemrincovu bránu Ristovski. V 85. minúte Van Kesselove zakončenie zblokoval do bezpečia Megda. AS Trenčín po štyroch víťazstvách v nadstavbe v rade vybuchol a na domácej tráve podľahol zachraňujúcej sa Nitre vysoko 0:3. Ani toto víťazstvo však Nitre k záchrane nestačilo.

Více informací k zápasu

FC Zlaté Moravce - ŠKF Sereď 1:0

11.07.2020 18:00

Góly: 13. András Mészáros

FC ViOn Zlaté Moravce potešil fanúšikov, keď sa s nadstavbovou časťou Fortunaligy rozlúčil domácou výhrou nad ŠKF iClinic Sereď 1:0 (1:0).

V sobotnej derniére nadstavbovej časti Fortunaligy narazili na seba tabuľkoví susedia. V jedenástej minúte prudká strela Orávika tesne minula pravú šibenicu hosťujúcej brány. V trinástej minúte najskôr strelu Henrigua vychytal Yakubu. K vyrazenej lopte sa dostal Mészáros, ktorý s prispením Michalíkovho teču otvoril skóre - 1:0. V 38. minúte rýchlu akciu ViOn-u zakončil zvnútra pokutového územia strelou medzi žrde Henrigue, ale neuspel. Už o minútu rozohral štandardnú situáciu Ďubek, ale Sloboda z hranice 16-ky prestrelil. V prvej vážnejšej situácii hostí sa v úvodnom dejstve ocitol v 42. minúte Rorič. Menovaný hráč z dvanástich metrov tesne minul bránu.

Viac útočných snáh prejavili začiatkom druhého polčasu hostia. Úsilie Serede ale končilo na hranici veľkého vápna. V 58. minúte Ivána v dobrej pozícii vychytal Pindroch. Po hodine hry sa Iván zbavil dvoch brániacich hráčov ViOn-u, aby následne namieril vysoko nad. V rozpätí 65. a 66. minúty zahrávali domáci až tri rohy za sebou. K ďalšiemu gólu im však ani jeden nepomohol. V 72. minúte odcentroval Iván na hlavu striedajúceho Jaroviča, ktorému z ôsmich metrov bola brána malá. O minútu nato z 20-tich metrov prudko pálil Potoma; pozorný Pindroch kryl na dvakrát. V 80. minúte Švec vysunul Cmiljaniča, ktorý sa sám rútil na bránu, čistú šancu však spálil. Na opačnej strane Mečiarovu prudkú strelu do ľavého horného rohu vykryl Pindroch. V nervóznom závere už nepadali góly, ale iba žlté karty. ViOn Zlaté Moravce potešil svojich priaznivcov víťazstvom 1:0 nad Sereďou.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
7.AS Trenčín271161052:4339
8.FC Zlaté Moravce27891027:3333
9.ŠKF Sereď27691229:4127
10.FK Senica27681326:4026
11.FK Pohronie27681325:4426
12.FC Nitra27741623:3625

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (279)

Přidat komentář
penepi

Reagovat
Ferguson6

To by sa Jirka potom musel flamengovi ospravedlniť. Ja byt ním taký prestup neriskujem Ale vážne... Krídlo nie je zrovna to, čo Slovan potrebuje. Jedine, že by Daniel alebo Cavric boli na odchode. A Daniela by som určite nepúšťal, lebo to je presne ten hráč, ktorý je spokojný, že je v Slovane a nevadí mu, že je len náhradník, pričom na našu ligu najmä proti slabším úplne stačí. Cavrica som poriadne nevidel tuto sezónu, takze neviem ako s ním.

Reagovat
penepi

Čavriča chcela pred rokom práve Zvezda, keď bol aj v širšom kádri srbskej repre, ale to je nateraz nereálne, keďže celý rok nehral. Ak by sme chceli mať za každú cenu každý post zdvojený, tak teoreticky by jedno voľné miesto na krídle bolo - s Weissom sa dosť možno ráta skôr na desinu a na kraje tak zostávajú Moha, Čavrič a Daniel. Teoreticky Dražič, ale ten aj teraz hosťuje, a Ratao nie je čistokrvný krídelník.

Otázka do Trnavy, keby ste Jirku mali porovnať s Čavričom/Danielom/Dražičom, ako je na tom? Mne prišiel ako Čavrič, rýchlostne mimoriadne dobrý, hlavne teda na protiútoky, ale technicky do medzihry nič moc. Ale teda nemám ho vôbec nejak nasledovaného.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to bežec, medzihra žiadna, rýchlostne vybavený, fyzicky silný, defenzívne je výborný, ideálny typ do európskych zápasov. Ja by som sa ho nebál skúsiť ani v repre v nejakom 352 proti ťažkým súperom. Na druhej strane keby si mám do TT vybrať medzi ním a Ivanom Schranzom, tak vždy zvolím Ivana.

Reagovat
penepi

Ak je defenzívne výborný, tak to by jednak aj stálo za špás. Ale to by u vás asi ťažko niektorí rozdýchavali a chalan by si asi tiež užil svoje, predsa len to nie je Brazílčan ani Holanďan.

Reagovat
smazaný uživatel

Abenu väčšina pochopila, to bolo vidieť aj na reakciách počas vzájomných zápasov. Lovata veľa ľudí nemuselo už keď hral tu. Jirku by veľa ľudí neprekuslo a určite by sa reakcie vyrovnali ku reakciám na Kopunka alebo Halenára. Jemu by to bolo asi jedno vo vzájomných zápasoch, keďže on nie je intelektuálne obdarený. V Srbsku si našiel raketu, ktorá už bude vedieť kam investovať zarobené lóve. Tak nech zarába a užíva.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to upny nezmysel na krídlo máme teraz asi 10 alternatív ,na ligu je pre nás úplne nepoužiteľný a cena by bola cca 500 tisíc, navyše s jeho históriou by to mal ťažké aj keby hral dobre.

Reagovat
penepi

Došiel by keď tak na hosťovanie s prípadnou opciou na prestup. Zadarminko, prečo nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Na jeho poste máme dostatočnú kvalitu aj kvantitu nikam by nás herne neposunul a robili by to ďalšie zbytočné dusno medzi mužstvom a fanúšikmi.Inak ak sa vrátia hráči z hosťovaní máme tuším 32 hráčov v kádri skôr by sa malo riešiť kto odide

Reagovat
penepi

Záleží ako a koho počítaš - či tam rátaš aj takých ako Hrnčár, Potoma, Cmiljanič, prípadne Ružinského alebo Tzovarasa.

Ale na odpis podľa mňa budú Apau, Suchockij, Ljubičič, Dražič.

Reagovat
smazaný uživatel

Počítal som tam všetkých okrem Hrnčára a Ljubičiča. Mustafičovi končí hosťovanie mňa zatiaľ dáko nezaujal, ak by mu dali zmluvu poslal by som ho na hosťovanie nech čo najviac hráva. Tzovaras, Cmiljanič, Ružinský, Potoma takisto hosťovanie alebo aj prestup v Áčku nemajú žiadnu šancu presadiť sa. Ljubičičovi skončila zmluva a v klube by už nemal byť. Určite by som sa snažil predať Apaua ( podľa mňa aj preto dostával na jar šancu aby bol aspoň trochu na očiach ) , Dražiča aj Sukhotského ( zaňho sa možno prihovorí frajerka ). Neprekvapil by ma odchod Holmana a v prípade dobrej ponuky aj predaj Mohu. Určite by som riešil posilnenie zálohy ideálne dvoma novými hráčmi. Lichý bude mimo pravdepodobne do konca jesene a Rabiu s de Kampsom sú dosť náchylní na zranenia okrem nich je v kádri len Nono, ale ten podľa mňa nemá na zápasy proti silnejším súperom.

Reagovat
penepi

Zálohu treba určite primárne posilniť, trochu nechápem prečo si nechali utiecť Káčera.

Reagovat
smazaný uživatel

Ponuku údajne dostal podľa mňa je to tiež škoda. Ja by som skúsil určite Herca aj keď ma za sebou hroznú sezónu.Mal by byť záujem o Ristovského a Maka ale fakt neviem kam by ich chceli napchať.

Reagovat
penepi

Mak skôr či neskôr príde, ale skôr by som zameriaval na Haraslína, aj keď ten asi skôr ako o nejaké dva roky nehrozí.

Reagovat
Ferguson6

Mohli by ste Hromadu do tej zálohy skúsiť. Podľa mňa ak dostane šancu a nebude zranený, tak môže byť dobrou posilou. A v Slavii asi len ťažko dostane šancu.

Reagovat
smazaný uživatel

preco brat niekho kto ani v slavii nieje co len na lavicku?

Reagovat
smazaný uživatel

On bol na jar v Liberci a hrával v základe ale tiež je dosť náchylný na zranenia

Reagovat
Ferguson6

Lebo Slavia funguje tak, že skupuje všetko lepšie z ligy s tým, že tým hráčom ani nechce dať šancu, len aby ich nemala konkurencia a po pol roku ich posiela na hosťovania a dúfa, že ich predá.

Reagovat
Ferguson6

A kým sa nezranil, tak celkom hrával.

Reagovat
Noustress

Až na to že až do zranenia hrával pravidelne tak ako aj po doliečení hral na jar pravidelne v Liberci kam ho SKS poslala práve za účelom rozohrania sa po zranení. Ak mu vydrží zdravie tak bude patriť k najlepším v CZE lige a zrovna momentálne by v SKS mal mať dostatok priestoru na základ.

Reagovat
smazaný uživatel

Mak by mal aj teraz problém dostať sa do základu neviem čo by chcel robiť v Slovane o 1-2 sezóny ak káder ostane aspoň na terajšej úrovni a Haraslín je podľa mňa úplne nereálny najbližších 4-5 rokov

Reagovat
penepi

Ja by som Maka nepodceňoval. Aj pri VW sme boli skeptickí a v poslednom zápase bolo vidno, že je technicky úplne inde, také kúsky nepredvádzal nikdy ani Moha, a na ihrisku bol suverénne najlepší. Mak by si z našej ligy tiež robil srandu, myslím si, že napriek všetkému je o level vyššie ako Daniel alebo Čavrič. Takto by som si to v klude vedel predstaviť:

Strelec

Moha - Weiss - Mak

Rabiu - ?

Reagovat
smazaný uživatel

Na Weissa sa síce dobre pozerá, ale z tých jeho akcií sme nevyťažili dokopy nič. Vždy ho nakoniec niekto zastavil, alebo už nemal sily na lepšiu prihrávku prípadne strelu. Mal by hrať jednoduchšie , nebrať všetko na seba a aj Kozák by sa mal rozhodnúť či ho bude stavať na krídlo alebo na AM. Podľa mňa mal Mak svoj vrchol kariéry v období 2016-18 posledné sezóny v prakticky nehráva a aj herne dosť upadol v našej lige by bol samozrejme stále hviezda, ale nemyslím si ,že by to bol dáky upgrade oproti zdravému Čavričovi prípadne Danielovi.

Reagovat
penepi

Tak ale to môžeš povedať prakticky o každom hráčovi, keďže sme nedali gól. Najviac nebezpečných situácií vzniklo po akciách, ktoré naštartoval Weiss, sekundoval mu v tom iba Rabiu.

Môžeme ozaj len špekulovať, ale myslím si, že ak by sa rozohral, na čo by mu v našej lige stačilo tak tri a pol zápasu, tak by tú kvalitu preukázal vcelku rýchlo. A to, že vo všeobecnosti je lepší ako Čavrič/Daniel, sa asi nemusíme baviť.

Reagovat
smazaný uživatel

Kozák už sa vyjadril že príde maximálne jeden hráč

Reagovat
penepi

To bude nejaký nezmysel typu Ristovski, aby sme pre istotu mali 8 útočníkov

Reagovat
smazaný uživatel

Beridze, Madu

Reagovat
smazaný uživatel

Ševela už nás netrénuje

Reagovat
flamengo

Ja mám rád oboch. Jirka je bojovník, ide aj cez "stenu", však sa to možno poodráža ku mne. Keď nevie čo s loptou, tak strieľa. Ivan je viac do kombinácie, čo je paradoxne niekedy na škodu, lebo príliš špekuluje, ale chcel by som ho v tíme. Nikdy nezabudnem na jeho únik proti Talianom "U21", ako ho jasne sfaulovali, sudca ukázal na penaltu, potom po dlhých telefonátoch dal nám roh, hoci lopta neopustila ihrisko. Dúfam, že tu nejaký Talian napíše, že som zaujatý.

https://www.youtube.com/watch?v=fO4_yZGFMso

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si asi pamätáš všetky krivdy rozhodcov v histórii slovenského a trnavského futbalu

Reagovat
zgeroTT

On je asi predobraz vecne ukrivdeneho Slovaka, z ktoreho tu maju cesi prdel. Ale na druhej strane, je to trnavak, nemôže byť zly človek.

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak. Je to dobrý chlap.

Reagovat
flamengo

Nuž keď sudca dá ako kompromis rohový kop, keď lopta neopustila ihrisko, tak tam aj Čech tomu porozumie o čo ide. Ale nechajme si kopať do hlavy, len aby sme pred Čechmi nevyzerali ako plačkovia. Niekedy nechápem, komentovanie jasnej situácie je niečo neprípustné.

Reagovat
flamengo

Áno, je to pravda. Chlapci mohli zabojovať o olympiádu a lepšie sa predať.

Aj o ojeboch s Dózsou vo štvrťfinále PEM ti môžem porozprávať

Stačí, ak zajtra večer prídeš do sektoru A, rada cca 30 (teraz je to sedenie len približné) a zakričíš flamengo a dáme rozhovor, napr. cez prestávku. Platí?

Reagovat
adalbertus

keď mu zaplatíš zmrzlinu tak hej

Reagovat
smazaný uživatel

Asi budem na západe.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Ten chlapec keby mal rozum tak hrá TOP5 ligu. Ale čo od neho chceš keď nezmaturoval na 2x a jedine čo vie, je behať kam mu povedia. Technika je práveže velmi dobrá, skvela strela, dobrý center ale nevie to používať a ak má spraviť niečo čo mu nepovedia druhí, tak je v riti. Hral som s nim, on je vynikajuci, ale v momente ked mal hrať futbal tak sa nevedel presadit v stredoškolskom futbale. Proste atlét bez rozumu. Na druhej strane bol velmi pracovitý napr. každý den odbehal navyše aj 100-200 šprintov. Do kádra by som ho chcel vždy, ak mu teda neprpne z peňazí, lebo náznaky tam už su.

Reagovat
Ferguson6

Tak on vyzerá trochu ako microsephalus, takže možno preto nie je intelektuálne najobdarenejší. Aj keď teda to, že ani nezmaturoval som nečakal. A aké sú náznaky prepuntia z peňazí?

Reagovat
smazaný uživatel

Pozri insta. To bol chalan, ktorému trčala slama z topánok. Prišiel do Srbska a objavil, čo je to život športovca v Srbsku. Výmena frajerky za kvalitnejší srbský model, párty. On je presne ten typ, ktorý v 40ke nastúpi do Žosky.

Reagovat
Noustress

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Reagovat
smazaný uživatel

Kráľ Vlasko je späť.

Reagovat
zgeroTT

Weiss razom prisiel o korunu najvacsej hviezdy ligy a najtechnickejsieho hraca.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale zopár naj mu ostalo

Reagovat
flamengo

Ak bude fyzicky v pohode, tak sa teším. Vie zabaviť hrou, netradičnými riešeniami, navyše prispel k titulu a tí hráči majú u mňa protekciu :). Navyše s Rusovom nám v Prešove zachránil ligu, keď dal "panenkovskú penaltu". A o tom ako o.ebal tých dvoch slovanistov pri rohovej zastávke, o tom je tá zábava navyše.

Reagovat
smazaný uživatel

ten aj odohral nejaky zapas odkedy odisiel?

Reagovat
smazaný uživatel

Takticky sme ho poslali liečiť sa do zahraničia

Reagovat
smazaný uživatel

Veď aj vyzerá ako keby dlhšie nič nerobil

Reagovat
smazaný uživatel

Zdanie klame, testami vraj prešiel exkluzívne a na tréningu vyzerá úplne v pohodičke.

Reagovat
smazaný uživatel

takze buduci rocnik utok na titul?

Reagovat
Ferguson6

Zase bude mať jeden rok a odprace sa na dva roky nehrať niekam do Poľska alebo Maďarska?

Reagovat
smazaný uživatel

To je jedno. Sledovať zápas, kde má na sebe JV najcennejší dres, je pôžitok.

Reagovat
pistacik11

On za repre nehral či?

Reagovat
smazaný uživatel

To nie. To by musel hrať za Brazíliu.

Reagovat
flamengo

Konečne blonďák s modrými očami

Reagovat
smazaný uživatel

Veď ich budeme mať moc. Zgero už proti tomu začína protestovať.

Reagovat
zgeroTT

Proti komu protestujem? To ty uznavas len cernochov a brazilcanov, ako Yusuf, Godinho a Vlasko.

Reagovat
flamengo

Vlasko je druhý najznámejší blonďavý Brazílčan.

Reagovat
smazaný uživatel

Vlasko je najznámejší Brazílčan po Sennovi, takže musí byť najznámejší Brazílčan - blonďák.

Reagovat
smazaný uživatel

Nenávidíš blonďákov. A to je chyba. Treba mať aj poster boyov.

Reagovat
zgeroTT

Ja nenávidím iba politikov blonďákov.

Reagovat
flamengo

Repre je pod jeho úroveň :). Spartak je priorita.

Reagovat
pistacik11

Tak tak, to by musela vyjsť viac ako jedna sezóna

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Nebola v TT sezóna kt. by mu nevyšla.

Najprv nás zachránil. Potom ho Jarábek nestaval a hral 4-4-2 s Hodekom, Janečkom, Kuzmom, Sabom na pravom obrancovi a keď ho konečne dal na AM tak sa stabilizovalo mužstvo v 4-2-3-1. Potom bol v zostave sezóny, mal 11+5, dosť dominoval v lige a bol v širšom kadri repre. Odišiel, vrátil sa a spravil titul, potom posunul Spartak do EL a zasa odišiel lebo ho Látal nechcel.

Reagovat
smazaný uživatel

V sezóne 14/15 bol najlepší hráč ligy

Reagovat
pistacik11

V jednej sezóne bol najlepší hráč ligy, ako píše nigro, ale predtým a potom aspoň ne Trnavčana veľmi nezaujal, veď aj v tej sezóne, čo ste mali titul aspoň z môjho pohľadu nepatril už ku kľúčovým hráčom.

Reagovat
smazaný uživatel

Bol kľúčový a prave tam ukázal, že je schopný sa prispôsobiť tímu. Je málo futbalistov na SK, ktorí vedia rozdať loptu v hornej tretine ihriska a JV to má.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

tak v defenzívnom systéme kde musel ovela viac behať a hrať hlbšie.... bol nesmierne dôležitý, prišiel po 3. kole aj s Tonom Slobodom a do vtedy bola TT jalová. Usmolila body v Podbrezovej a len tak tak doma s Michalovcami, to boli náhody.

Vlaskov prínos sa strašne podceňuje, btw. v zápasoch kt. sa vyhrali o jeden gol bud ho dal alebo na neho asistoval primarne či sekundárne. Doplatil na to, že nebol fyz. pripravený a často striedal alebo bol zranený. Ale hral naozaj dobre. Napr. sa zabúda že bez toho jeho skoro geniálneho golu na ihirisku Legie by dosť pravdepodobne nebola ani EL.

Reagovat
andrej.zvolo

Len technická poznámka Jano, Tono a Chudy prisli az po 6.kole pocas septembrovej reprepauzy.

Reagovat
Noustress

zvolo sa nezapre

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ale choď už niekam teoreticky mám stále pravdu

Reagovat
andrej.zvolo

To vobec nepopieram a s tvojim textom bez dalsich vyhrad suhlasim

Reagovat
flamengo

On tú pridanú hodnotu v sebe má. Pri titule boli všetci dôležití. Dal síce len dva góly, ale dôležité. Legiu dorazil za minútu pobytu na ihrisku. Látal by bol radšej keby bol ,ako všetci, obranca. Je to riziko, ale pripomína mi Laca Petráša, či Jokla. Prvý polčas rozhodnem, a potom fajčím na lavičke. Rozdielový hráč.

Reagovat
smazaný uživatel

Soltis v Senici, bude konecne kludny stred tabulky?

Reagovat
zgeroTT

To zalezi od toho, ci bude hravat Duda.

Reagovat
smazaný uživatel

no ak ho postavi aj Soltis tak to rovno mozu zrusit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
monkej

Mário Mihál zo Senice k nám?

Reagovat
smazaný uživatel

to veru nie je ziadna vyhra

Reagovat
BílíAndelDrcKo

v čom?

Reagovat
smazaný uživatel

si ho videl niekedy hrat ?

Reagovat
zgeroTT

Videli sme ho a sme radi, ze k nam ide

Reagovat
smazaný uživatel

tak to vás podľa mňa rýchlo prejde

Reagovat
zgeroTT

Ved ale napis, na zaklade coho si to myslis. Co je na ňom zle?

Reagovat
smazaný uživatel

zbrkly je nedorazny ako nehovorim ze z noho nic nebude ale to chce skorej hostovanie v nizsej lige najprv

Reagovat
zgeroTT

my ho ale neberie ako superstar, ktorú sme vyfúkli zahraničiu. Len sa tešíme, že sem príde na svoj vek schopný chalan.

Reagovat
smazaný uživatel

tak vy ste Spartak ako fandim Senici lebo som senican ale vzdy som myslel ze vy musite mat takych chalanov v doraste mraky

Reagovat
zgeroTT

my máme poslednú U19 úplne zanedbanú. Okrem Benoviča a zahraničných hráčov tam neni nikto zaujímavý. Ale je sranda, že Mihál k nám nejde zo Senice, ale z Borského Mikuláša. Senica tam evidentne niečo nezvládla.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

hej videl som ho relatívne často, aj skôr než začal v lige. Má zlé ale aj veľmi cenné atribúty, no na 18-19 rokov je zaujímavý ak bude ochota s ním pracovať.

Reagovat
smazaný uživatel

Áno. To by malo byť už hotovo.

Reagovat
Noustress

čo ten Gembický máš o ňom nejaké info okrem toho čo je na webe ? btw s Kelemenom sa počíta aj v dalšej sezóne ?

Reagovat
zgeroTT

S Kelemenom sa nepočíta. Gembický tu trénuje uz vyše týždňa. Podľa mňa by mal ešte pár kg pribrať. Futbalovo je ale dobrý, ak to ustojí fyzicky, tak sa nestratí.

Reagovat
zgeroTT

Pozerá niekto Dubnica - Nitra? Ja začínam byť pri tomto zápase zástancom zúženia ligy.

Reagovat
penepi

Famózny fodbal

Reagovat
Noustress

Hrá sa o postup, tam nemôžeš čakať žiadny okulahodiaci ofenzívny futbal, nikto nechce dostať gól ( zjavne ani dať )

Reagovat
zgeroTT

toto ale nie je iba o taktike. Ten zápas sa zvrháva do dedinského futbalu. Kde si otočený, tam to kopni.

Reagovat
Noustress

tak Dubnica posledných 15 minut hrá celkom pekne z čoho pramenia aj šance. Myslím si, že kopa ligových zápasov nesplna ani kriterium urovne dnešneho baražoveho stretnutia a to sa mnohokrát nehrá o nič

Reagovat
smazaný uživatel

Spartak zaslúžene... naša neschopnosť bola 12. hráč Trnavy

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Dnes 3 hráči ročníku 2001 v základe a 3:0 proti TN je dobré na pocit aj keď kruté pre TN.

Reagovat
rabl

Vy ste sance premenili, my nie. Zapas bol vyrovnany, rozhodlo to, ze vy ste mali aj trenera, my nie...

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň, že to bol po dlhšej dobe kvalitný futbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže úprimne u nás sa ani postúpiť nechcelo... Staviame štadión a bojovať na 3 frontách (štadión, EL a stabilný káder) bohužiaľ v dnešnej dobe a na Slovensku nejde... Bude výpredaj, dostavia sa štadión a za pár rokov znova možno o špicu...

Reagovat
r3

Jasne, ze by ste chceli postupit, toto su co za bajky preboha. S ostatnymi vecami suhlasim, ale nikto pricetny nemoze povedat, ze nechcete hrat EL. Aj co i len predkola. Za co dostanete dalsie peniaze a kde sa mozu hraci aspon trosku ukazat a zvysit sancu, ze ich predate.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Sorry toto je blbosť, to ste mohli vypustiť zvyšok sezóny a nemuseli si ju naťahovať v baráži, len aby sa to vypustilo.

Navyše to včera vypustené nebolo. Tie 4 čisté šance tam boli.

Reagovat
smazaný uživatel

Saymon Cabral

Reagovat
Ferguson6

Má tu niekto nejakú info o tom, že by mal DAC získať od novej sezóny nejakého nového silného sponzora a plánujú reálne zabojovať o titul?

Reagovat
penepi

Neviem, ale u nás to tiež môže byť zaujímavé.

Spoločnosť NFŠ nedostane peniaze na odkúpenie Národného futbalového štadióna a bude musieť vrátiť peniaze, ktoré už dostala. Skonštatoval to vicepremiér Štefan Holý na základe auditu, podľa ktorého sú zmluvy, ktoré štát uzavrel, neplatné. Odporučil vláde podať trestné oznámenie, má podozrenie, že mohlo v projekte dojsť k naplneniu niektorých trestných činov.

Reagovat
pistacik11

Takže repre bude hrať opäť v TT?

Reagovat
penepi

To by bol ten najmenší problém. Vlastne to by ani nebol problém.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
zgeroTT

v DS dúfam.

Reagovat
r3

No toto bude bud otvorena "vojna" s Ivanom alebo prespekulovana hra s tym, ze to chcu kupit za menej a takymto sposobom vlada tlaci.

Reagovat
penepi

Boris s Holým by mu to kludne zacvakali, ale to si Igor nemôže dovoliť, takže uvidíme. Myslím si, že to nejak obídu, aby boli všetci spokojní.

Reagovat
r3

Okrem takehoto vysledku ma najviac prekvapilo ako Holy natvrdo povedal, ze povodna dotacna schema bola pripravena stylom "Ak sa volate Ivan Kmotrik a staviate stadion, tak stat vam da 27-megovu dotaciu".

Reagovat
smazaný uživatel

Hollý je Poorov človek. Kmotrík sa s VP vždy vedeli dohodnúť. Pre mňa veľké prekvapenie.

Reagovat
zgeroTT

Konšpi teória. Neni to akcia podojiť čo najviac? teda okrem ceny štadióna ešte získať prachy zo súdu?

Reagovat
r3

Tak to uz je cez asi trinasty laket konspiracia.

Reagovat
zgeroTT

nikdy som v nich nebol dobrý.

Reagovat
smazaný uživatel

Nedá sa to vylúčiť, aby si to nechali posvietiť súdom a teda by sa šlo tým štýlom veď my sme to museli vyplatit

Reagovat
smazaný uživatel

Dosť pochybujem že Kmotrík ktorý si platí najlepších právnikov by podpísal zmluvu ktoru by mohol štát jednostranne vypovedať a ešte si nárokovať sankcie

Reagovat
BílíAndelDrcKo

toto posral Plavčan, to nie je o vypovedaní zmluvy, jednoducho Plavčan nemal takú právomoc. Od začiatku sú tie dodatky neplatné.

Reagovat
smazaný uživatel

Prve zmluva je z roku 2013 a týka sa dotácie 27 miliónov s tým nemá Plavčan nič spoločné a tým pádom by asi museli vracať dotácie všetci

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Tak to už neviem, ale asi tam bude chyba pri obstarávaní a to s projektami ostatných štadiónov veľa nemá. Pretože to boli 3 samostatné projekty. Bratislava, Trnava a zvyšok.

Bročka pred 3-4 rokmi napadol City Arenu na súde, pre neoprávnenosť dotácie a prehral, ale to bolo trochu o inom.

Reagovat
xawi

Ono tazko si to osefujes, ked robis biznis so SNS. Uz davnejsie aj Ladislav Krizan, sportovy pravnik, inak Slovanista, dnes swf STARZ, spominal, ze Plavcan na to nemal pravo. Takze ja vcelki verim tomu dnesnemu rieseniu a nevidim tam nejake sialene konspiracie.

Reagovat
smazaný uživatel

Oni napadaju uz aj tu prvotnu zmluvu, lebo udajne nesplnala zakladne parametre VO a preto vlastne pytaju spat tych 27 milionov.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Reagovat
Maximus1

Nedostanú nič.Kmotor má silný argument v rukáve,že mu to schválila eu komisia.Toto je len divadlo ješitného trnaváka.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak. Lebo v tom 50 stranovom dokumente o tej dotacii nevedeli.

Uvidime ako to dopadne, predcasne nieco vyhlasovat. Ale ak je uz len mala sanca to VO napadnut, tak by som ako premier konal. A to nie som jesitny Trnavak. Cely ten divny pribeh o NFS, jeho cena, podmienky, BC v rohu....to je jedna moralna zumpa.

Reagovat
smazaný uživatel

Kmotrík sa vyjadril tak že tu 27 miliónovú dotáciu mu schválila vláda aj európska komisia a tie trápne reči Matoviča ako štát kúpi štadión od banky je zbytočné riešiť

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa analýzy predloženej podpredsedom vlády SR zmluva o poskytnutí dotácie z roku 2013 aj zmluva o budúcej zmluve z roku 2016 sú od počiatku absolútne neplatné a nevyvolávajú žiadne ďalšie právne následky a plnenie.

Ku kroku vlády sa pre RTVS vyjadril aj Ivan Kmotrík st.: „Ja som rád, že štadión stojí. S tým sa nedá už nič urobiť. Nikto ho neodnesie, bude tu stáť ďalších sto rokov. Najskôr sa musíme pozrieť na všetky tie zmluvy. Ja som zatiaľ neponúkol štátu, že to predávam, alebo uplatňujem si nejakú opciu, alebo že chcem, aby to štát zobral.

Štát veľmi čudne tvrdí, že niektoré zmluvy sú neplatné. My sme dotáciu mali schválenú Európskou komisiou, vládou aj ministrom. Všetko sa dá napadnúť z každej strany, ale z môjho pohľadu, toto sú tie základné fakty, ktoré ja viem.”

Reagovat
penepi

Ešte na tom zarobí

Reagovat
smazaný uživatel

Tiež začínam mať ten pocit

Reagovat
penepi

A Matelko po aktuálnej info s jeho diplomovkou doskákal

Reagovat
smazaný uživatel

Úradnícka vláda by bola najlepšie riešenie pre túto paródiu na štát

Reagovat
smazaný uživatel

Nesúhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

Taký bol plán, prečo by to malo byť inak?

Reagovat
smazaný uživatel

Aki ste zlati a ako sami seba utvrdzujete, ze to tak bude

Reagovat
penepi

Ja sa nemám najmenšiu potrebu v ničom utvrdzovať.

Reagovat
smazaný uživatel

Kde konkrétne sa utvrdzujeme ?

Reagovat
smazaný uživatel

Kmotrik spapal

Reagovat
Ferguson6

Senica zaujímavé posily. Dokonca Slováci, aj keď druholigoví. Má ten Nemec na FL? Lebo ja si ho zo vzájomných zápasov Dukly a Petržalky nepamätám.

Reagovat
Emmett Brown

Často hral na kraji, ale je to stopér, na druhú ligu ľahko nadpriemerný a vlastne posledný rok jediný kvalitný obranca u nás. Do Senice ho stiahol Piroska, ale na FL podľa mňa nemá, možno si zahrá, ale na základ to zďaleka nebude.

Reagovat
xawi

Tomas Salata tiez nie je ziadna vyhra. V Interi nijako extra nevynikal ani v tretej lige, v Trencine sa nepresadil vobec.

Reagovat
Ferguson6

Reagovat
Ferguson6

Pozerám že Poor presedlal z Bohemky na Liberec.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasné, už tam bol celú jar. Majú aj reklamu ZOS na rukáve.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to srdciar

Reagovat
BílíAndelDrcKo

hadam že VP by rád založil hráčsku agentúru, tak je dobre spolupracovať s Hoftychom. Preto Bohemians, preto Liberec

Reagovat
Ferguson6

Prvým klientom by bol Mikovič?

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Greššák, Lovat, Tavares :)) zástupca agentúry Černý

Reagovat
smazaný uživatel

Tam sú zle vzťahy. VP mu bol veľmi dlho dlžný. Vyššie spomenutí hraci... Z každého niečo kvaplo aj VP

Reagovat
pistacik11

Reagovat
adalbertus

presne toto som chcel napísať aj ja

Reagovat
smazaný uživatel

Najlepšie ho predať aj dvom

Reagovat
xawi

https://sport.sme.sk/c/22447722/robert-rybnicek-pride-martin-skrtel-do-as-trencin.html

Ja tomu Rybnickovi az tak nerozumiem. Na jednej strane hovori, ze musia setrit na platoch novych hracov, na druhej, ze idu robit silny tim po sportovej stranke a upravit strategiu, aby mali vacsiu sportovu kvalitu.

Dalej stale hovori o tom, ako zle bolo dohravat ligu, ze to financne polozi viacero klubov, ale dokola opakuje to iste bez nejakych detailov. Vsak hracov musia platit podla zmluv tak ci tak, prakticky nikto kvoli predlzeniu sutaze nepredlzoval zmluvy, dohraval s tym, co zostalo. Tak naozaj nechapem, ci je problem cestovanie a organizacia zapasu. Ak ano,tak potom nech sa na ten futbal naozaj vykasle.

Dalej - infrastruktura nas posunie dopredu - dajme tomu, ale aj tu mam pocit, ze od toho ocakava viac ako by mal.

Ako Rybnicek s La Lingom uz viackrat prijemne prekvapili, tak dufam, ze aj teraz tak bude. Ale ten rozhovor na mna posobi zle.

Reagovat
smazaný uživatel

Kedy naposledy príjemne prekvapili veď to tam ide dole vodou odkedy Ševelovi rozpredali mužstvo pred Ligou majstrov jediný záblesk odvtedy bol postup cez Feyenoord

Reagovat
penepi

Reagovat
r3

Uplakany alibista. Teda aspon v tomto rozhovore uplne.

Hovori, ze futbalu chyba systemovost, ale najprv verejne vyhlasuje, ze nechce dohravat ligu a potom hlasuje za co najmenej zapasov na dohratie. Futbal tu vraj funguje ako Cirkus Humberto, ale Trencin snad hral vo vsetkych mestach na zapade SR. Hovori o ambiciach, ale ked mali dobry zreb a vynimocny kader, tak to nasupu rozpredali. Krasa.

Reagovat
Ferguson6

Mňa by zaujímalo či tým takto o rok by mali byť k dispozícii všetky tribúny myslí len tie tri terajšie a starú alebo aj štvrtú novú.

Reagovat
xawi

Jedna stara a tri nove. To komunikuju stale dokola, ze stvrta zatial nie je v plane.

Reagovat
smazaný uživatel

„Káder zostáva stabilizovaný. V tejto chvíli predpokladáme maximálne jeden príchod do mužstva. Radi by sme však reagovali na medializované informácie o možnom príchode Erika Jirku. O tomto hráčovi sme neuvažovali a nerokovali sme o jeho potenciálnom príchode. Na krídelných pozíciách máme dostatočnú kvalitu a konkurenciu,“

Reagovat
penepi

Reagovat
doughty

Ten Ružomberok je riadna banda simulantov. Krásny antifutbal. V tom jednom predkole ich vyradí aj priemerny armensky klub

Reagovat
penepi

Nechutní sú

Reagovat
pistacik11

Stále ukázali za tých posledných 40 min viac ako TT. Jedenástka bola, 2. Žltá za oplacanie tiež, TT si to posrala sama.

Reagovat
Degree

Zasluzene postupili treba objektivne povedat hrali to na co mali pockali si na sancu a prave ruza nehra v europe hura futbal cize urite sa dostanu dalej ako 1 predkolo

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Boli lepší, stabilnejší ale vážne pochybujem že s touto hrou URČITE postupia cez prve predkolo ako nenasadený na jeden zápas.

Reagovat
penepi

Ak chytia nejakého slabšieho súpera (typu Bačka Topola, FH (ISL), Žalgiris), tak nádej určite majú, tobôž doma.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

To áno, majú určite aj na ťažších superov doma, ale tvrdit, že sa dostanú určite dalej je strašne prehnané aj vzhľadom na to ako zle hrali smeromdopredu doteraz. A predkolá su tu o chvilu, pri čom sa sklonuju skor odchody napr. Takáča

Reagovat
r3

Suhlasim s tebou. Ale aj mne sa javi, ze ultimatne pragramticky nechutny betonarsky futbal je v konecnom dosledku efektivnejsia cesta ako postupit ako naivny utocny futbal, hoc aj s lepsim kadrom. V tomto je Ruzomberok taka beckova verzia vasho stylu do EL spred dvoch rokov.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

jo ale Trnava tam mala dobre hrajúceho Jirku, Bakoša či Chanturishviliho, kt. vedeli byť efektívny. RK má jalového aj ked dobre hrajúceho Regáliho. Zaujímavý môže byť Almási, ale ten potrebuje väčší tlak do 16tky ako jeden center za 20 minut.

Reagovat
r3

Ved urcite, prave preto pisem ze beckova verzia. Uprimne si myslim, ze sucasny RK oproti vasmu sucasnemu kadru je mozno porovnatelny ak nie o chlp zaujimavejsi kader. Teda kadrom myslim nielen hracov, ale aj efektivitu hry, takticky atd.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Majú stabilnejšie lepšie pripravené mužstvo. To s prehľadom.

Trnava sa hľadá a vidno to na dnešných a predošlých posilách. Vlasko, Gembický, Olejník Hambálek, Kóša, Mihál. To je podobna cesta, na kt. napr. ten RK naskočil pred 2 rokmi. Teraz má TT v kadri z tých čo reálne pripadajú do úvahy: Takáč 99(GK), Tumma 00, Mihálek 00, Mihalik 01, Horvát 00, Kóša 03, Benovič 01, Godinho 01, Cabral 01, Bamidele 01, Nsumoh 01, Olejník 02, Gembický 01, Hambálek 01 ... objavil sa tam aj Burian 01, Sekera 02... príliš veľa mladých a budú s určitosťou cca 12 tvoriť polovicu kádra pre budúci ročník. To nie je na Európu v žiadnom prípade

Reagovat
smazaný uživatel

Bačka Topola teda vôbec nie je slabý súper. Tam sa sypú slušné prachy a bude to veľmi zaujímavý klub na sledovanie.

Reagovat
Noustress

Sumarizacia ako keby hral Ruzomberok kazdorocne Europu tvl Jedna vec je rozhodnuť zapas po idiotskej penalte v slovenskej lige a druha je dat gol z hry, nedajboze otacat nepriaznive skore v ramci Europy, naco nema Ruzomberok ani dostatok skusenosti ani dostatok kvality. Prve predkolo a dovidenia, uplne zbytočny tím v Europe pre svk koeficient

Reagovat
BílíAndelDrcKo

To by bola aj Trnava ak sa im nepodarí stabilizovať mužstvo

Reagovat
rabl

To je kazdy okrem Bratislavy.

Reagovat
Noustress

ano ano a potom príde nejaká prdel zo San Marína a vykopne ich v prvom predkole LM

Reagovat
penepi

Co je absolutne nepodstatne, kedze sme spravili potom skupinu.

Reagovat
Noustress

klub s vasim rozpoctom zazemim a vydlazdenou cestou v lige kde nieje ani len naznak nejakeho relevantneho supera by mal tu skupinu robit kazdorocne. Ambicie ale asi skor smeruju na prijem zo skupin LM a nie drobné z EL či ?

Reagovat
penepi

To je beh na dlhú trať, najskôr treba postupne vybudovať koeficient.

Reagovat
smazaný uživatel

Už 2.predkole by mal byť Slovan nenasadený a hrozí nám napríklad Celtic skupina Ligy majstrov pri tomto modely a našom koeficiente by bol zázrak

Reagovat
Ferguson6

Klub bez konkurencie v lige by mal byt každoročne v skupine? Aká je logika za týmto tvrdením?

Reagovat
Noustress

si si vybral len to čo si chcel, ale zabudol si tú podstatnú časť, klub s ich rozpočtom ...

Reagovat
penepi

To je ešte väčšia blbosť.

Reagovat
xawi

AK sa budeme riadit rozpoctom, tak Slovan patri mozno do druheho predkola LM.

Ked chce hrat skupinu EL tak musi prejst cez superov s vyssimi rozpoctami.

Reagovat
Noustress

v EL ? konkrétne v tomto ročníku to bol jedine PAOK v play off o EL s vyšším rozpočtom a to tam boli ešte na výber aj kluby, ktoré ten rozpočet vyšší určite nemajú takže asi by to zas až tak neprekonatelný ciel nemal byt

Reagovat
xawi

Ak si v nemajstrovskej vetve, tak mas zvacsa od druheho predkola mas supera s vyssim rozpoctom. V LM v tretom alebo stvrtom, velmi vynimocne az v skupine.

Reagovat
Noustress

Tak Slovan v najbližších rokoch len ťažko bude v nemajstrovskej vetve

Reagovat
r3

Kluby s rozpoctom Slovanu su presne na rovnakej urovni ako my. Niektore horsie, niektore lepsie. Pri sucasnom narodnom (a aj klubovom stale) koeficiente je "povinnost" hrat skupinu uplne mimo temu. Ak da Slovan v najblizsich 3-4 rokoch aspon 2-3 akukolvek skupinu, tak potom sa o tom mozme bavit.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

nie že by som chcel prehnane oponovať, ale nepodstatné to nie je

Reagovat
penepi

Čo tam je, viac bodov v LM? Potom áno, čisto technicky to teda až tak nepodstatné nie je, ale myslím, že tie rozdiely sú len marginálne a navyše sa pokojne mohlo stať, že Sutjesku by sme vyradili, vypadli by sme s APOELom v II. predkole a v III. predkole EL by sme nedostali Dundalk, ale napríklad BATE alebo AIK.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

áno LM generuje výšši k. Ale to len detail, samozrejme ide aj o prestíž a také veci. Absolutne nepodstatna však nie je žiadna prehra v Europe, hlavne s horšími klubmi.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Trnava tiez nie je tim, ktory by pravidelne koncil v 1. predkole

Reagovat
Darren Fletcher

Netrep

Reagovat
Ferguson6

Nitra

Reagovat
BílíAndelDrcKo

No som na nich zvedavý. Ristovski tam určite nebude pokračovať, odíde Šípoš. Už im postupne vykradli aj mládež. Ešte aby to nebolo tak, že sa nakoniec odhlásia z ligy

Reagovat
Ferguson6

Ktovie no... Ti Ukrajinci vysielajú zmiešané signaly. Na jednej strane vyplatili dlhy, na druhej tam mali konflikty. Mna len teší, že porazili Dubnicu rovnakým spôsobom ako ona nás. Čiže z mojej strany je to len škodoradosť, inak Nitru nejako nemusím.

Reagovat
wild

Tak nasypali 600k eur do niecoho, co stale nie je ich ani sa im necudujem ze su nasrani a vznikli konflikty

Reagovat
Ferguson6

A očividne sa stiahli

Reagovat
smazaný uživatel

Gratulácia RK. Pekná sezóna od nich.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak za celú sezónu urobili pekný pokrok, na začiatku by som ich odhadol tak na 8. miesto.

Reagovat
smazaný uživatel

Na začiatku sezóny tu bola tipovačka ja som ich dával tuším na 10.miesto

Reagovat
smazaný uživatel

akoze tu Nitru dost ludi trafilo, to uz boli na tom tak zle pred startom ligy?

Reagovat
xawi

aj tento rok verim, ze ju da na posledne miesto 90% tipujucich.

Reagovat
smazaný uživatel

no vidim, ze ukrajinci zas maju koncit tak neviem co tam robia

Reagovat
smazaný uživatel

To je skôr dobrá sprava pre NR, samozrejme že nám je všetkým ľúto že o 4r nebudú hrať LM.

Reagovat
Emmett Brown

čo si pamätám, tak tam boli už predtým problémy s výplatami, potom veľké zmeny v kádri a hrozné výsledky v príprave

Reagovat
smazaný uživatel

Azango späť v TN, okej, takže Bukari odchod... Ramona odmietli, pre mňa nepochopiteľné. Snáď jediný hráč histórie so skutočným srdcom pre AS. Chudák teraz v Podbrezovej

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Tak Bukari je jasný, aj Aschraf by mal odísť

Reagovat
xawi

a nie je to len fb vymysel, ze ho odmietli?

Reagovat
rabl

Mal by prist.

Reagovat
smazaný uživatel

Kóša, Grič, Hambalek, Václav -> Spartak

Reagovat
Noustress

ten Václav je kto ? Grič skvelá posila, takéto prestupy nám rozhodne v posledných rokoch chýbali v rámci ligy, Kóšu s Hambálkom som včera videl v baráži tými prestupmi môžme len získať. Sú ešte nejaké špekulácie? Odchody Tešija Tzandaris Alex ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ľavý obranca z Dubnice. Odchody zatiaľ len Tešija, Sobczyk, asi Moenza a dúfam, že Gamboš.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Turňa sa dá započítať ešte

Reagovat
flamengo

Ja som zvedavý na tú rotáciu hráčov, keďže béčko je zrušené a tých mladých je tam snáď 15 ks. U19 by mala byť majstrom

Reagovat
BílíAndelDrcKo

až na to, že väčšina už v doraste hrať nemôže buduci rok. Vlastne ak sa nemýlim pre dorast z tych čo prišli len Olejník a Kóša.

Reagovat
smazaný uživatel

+ Majkut

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Reagovat
BílíAndelDrcKo

a Kóša v doraste určite nebude

Reagovat
flamengo

Z týchto štyroch mal najviac sklamal Moenza, ostatní priemer, Sobczyk je veľký bojovník, až taký, že v poslednej minúte sa nechal za rozhodnutého stavu sprosto vylúčiť proti TN. Včera mohol zase striedať Vukojeviča, ten nemá kondičku na celý zápas.

Reagovat
Noustress

SFZ miesto toho aby spravilo nejaké rozhodnutie tak radšej nechá další ročník druhej ligy s 15timi mužstvami. To v ktorej z vyspelých europskych súťaží videli aby sa začínal ročník s nepárnym počtom tímov. Amatéry na zvaze a od toho sa odvíja celá úroveň súťaže

Reagovat
Ferguson6

V Česku nedávno.

Reagovat
Noustress

češi majú k vyspelým ligám možno o dva kroky bližšie ako my ale aj tak ešte velmi velmi daleko

Reagovat
TopinB

OT:

Poprosím slovenských bratov o pomoc s vyplnením dotazníka. Posielanie dotazníka ďalej je vítané

Akákoľvek kritika alebo návrhy sú vítané.

Ďakujem

https://docs.google.com/forms/d/1iXk5bpNMoMoiUuap22h-hVP5likUVz51cWrM-2H5IWI/edit

Reagovat
smazaný uživatel

Čisto vzdelávacia otázka a aké sú to tie vojenské metódy a prístupy, ktoré by sa mali používať?

Reagovat
TopinB

Mimo iné zjednotit ľudí okolo jedného ciela/ideálu, udržovať ich zaneprázdnených, viesť príkladom/from the front, vybudovať nejaký mýtus, ako napríklad "my sme vyvolení, u nás sa začalo SNP, nás nemôžu Nemci poraziť ani v biznise"

Reagovat
Ferguson6

V čase 25:55 reportáž k tomu, ako chcela SNS rekonštruovať Štiavničky za 13 miliónov. To sú ešte väčší diletanti a zlodeji, ako som si myslel

https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/13982/234382

Reagovat
Ferguson6

Azango do Trenčína... Páči sa mi ako recyklujpú svoj skauting. Najskôr niekoho objavia, pošlú don zahraničia a následne, keď sa nepresadil ho vezmú naspäť

Reagovat
smazaný uživatel

GvK tam skončil

Reagovat
rabl

Cyprus

Reagovat
Ferguson6

Však nehovorím, že potom tam musia ostať navždy

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som len doplnil zaujímavý odchod z ligy von.

Reagovat
Emmett Brown

Müller pekná posila pre DAC

Reagovat
Degree

Myslis hral v tyme ktory vypadol podla mna nebude nic extra

Reagovat
Emmett Brown

na našu ligu to bude výborný obranca, videl som ho hrať veľakrát, aj naživo

Reagovat
pistacik11
Reagovat
smazaný uživatel

Pačinda -> Spartak

Reagovat
Ferguson6

Zaujímavo to tam staviate.

Reagovat
smazaný uživatel

Na môj vkus moc Slovákov

Reagovat
Ferguson6

Neboj sa, nebudú všetci hrávať.

Reagovat
adalbertus

na zápase s DAC bude veselo

Reagovat
zgeroTT

to mu môže byť jedno, aj tak nebude rozumieť.

Reagovat
adalbertus

Reagovat
smazaný uživatel

Vy ste ho vyhodili keď bol váš najlepší hráč, medzitým hral v dvoch iných kluboch, ale treba mu riadne naložiť na mater a niečo o zradcoch

Reagovat
adalbertus

už dávno nebol

on s Lubičičom začali robiť "vlny", tak ich Világi poslal do riti

Reagovat
smazaný uživatel

Preto bol Pacinda v tom čase v repre a Ljubičič v Slovane najlepší záložník v lige

Reagovat
adalbertus

ako pre koho

Reagovat
rabl

Reagovat
pistacik11

Vilagi sa tak akurát pripravil o dvoch najlepších hráčov v tedajšom kádri.

Ale fakt nadávať hráčovi, ktorého ste vyhodili, to je také zmätené, ako väčšina obyvateľov tam v okolí.

Reagovat
adalbertus

začali si myslieť že najprv "my" a potom DAC

kto nadáva?

zbytok nebudem komentovať (ale to neznamená že som na to zabudol )

Reagovat
pistacik11

Ten zbytok, bol taký, že som chcel napísať také slovenské, ale neviem, ako by ste to brali, či ako poklonu, alebo urážku

Reagovat
pistacik11

A maďarské som tiež písať nechcel, lebo "originál" Maďari s poza hraníc, sú tiež v pohode ľudia, to by bola zase urážka pre nich, to len tam v TT kraji kolo hraníc sa na niečo hrajú.

Reagovat
smazaný uživatel

Vlasko, Pacinda a vela talentu...no Spartak bude silny tento rok.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ešte veľa otáznikov

Reagovat
smazaný uživatel

EL ako nic

Reagovat
penepi

No ja ti neviem, skladajú to sympaticky (aj keď aj na môj vkus príliš Slovákov), ale tým dorastencom potrvá kým naberú kvalitu na EL.

Reagovat
smazaný uživatel

uvidime co este donesu, ale konkurencia nie je moc velka no.

Reagovat
penepi

To je druhá vec. Ale netrúfam si kvalitatívne porovnávať ten káder so ZA/RK

Reagovat
smazaný uživatel

Ak nepríde Škrtel, tak už nič veľké nepríde.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ešte aby vôbec jeden z tých dorastencov hral to by bola tá lepšia varianta

Reagovat
KnoxXx

nie som z toho nadseny ...

Reagovat
r3

https://sport.sme.sk/c/22450058/rozhovor-martin-regali-vravi-o-ruzomberku-ci-hasprovi.html

Velmi podareny rozhovor Coskoro 27-rocny typek co ma vo FL bilanciu 81 zapasov a 7 golov tvrdi, ze buduci rok da 10-15 golov. A napriek tomu, ze je podla neho fakt, ze Slovanu pomahaju v lige, tak ak by dostal ponuku na prestup, tak by k nam samozrejme prestupil. Kral.

Reagovat
smazaný uživatel

To je niečo podobné ako legendárne rozhovory s Milošom Lačným

Reagovat
penepi

velký borec

Reagovat
penepi
Reagovat
Ferguson6

To už mohli fakt radšej toho Frýdka

Reagovat
penepi

Uvidíme, aký bude. Má skúsenosti z BL, počas sezóny som zachytil, že sa oňho zaujímala aj Sparta, takže slabý asi nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Frydek je strašný futbalista

Reagovat
Ferguson6

Inak teda už tretí hráč z klubu zostupujúceho z 2. BL v krátkom čase v top slovenskom tíme.

Reagovat
smazaný uživatel

Snáď sa im bude dariť rovnako ako keď do Trnavy prišiel Marek Janečka zo zostupujúcej Hansy Rostock.

Reagovat
stas87

No z tej biedy SGD nebol zdaleka najhorsi..

Reagovat
xawi

Inak zachytili ste niekde, ako sa v tejto Covid situacii bude riesit cestovanie? EU ma na zozname rizikovych krajin napr Srbsko a Rumunsko a po prichode z tychto krajin sa musi ostat v karantene, resp. absolvovat Covid test. Ako sa budu riesit tieto zapasy? Mne to pride dost sialene vobec zacinat za tychto okolnosti poharovu sezonu.

Reagovat
rabl

jak rýchlo začne, tak rýchlo aj skončí.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrá téma lebo tie čísla napr. Rumunska sú brutálne a to Chorvátsko ešte len rozbieha. Mňa prekvapuje Maďarsko že má tak malé čísla ale uvidíme či sa utorok bude hrať.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele