Směrem k Lize mistrů máme připravený obsah zajímavý pro celou Evropu, ví šéf marketingu Slavie

Dnes, 08:37
Aktuality
Fanoušci pražské Slavie. (© Slavia Praha)

Fotbalová Slavia prožívá skvělé období nejen na hřišti, ale i v kancelářích. Po ligovém titulu se sešívaní radovali po šesti letech z triumfu v Ceně Lukáše Přibyla a posbírali pět prestižních ocenění Lemur za PR. Marketingovým ředitelem klubu je od loňského dubna Jakub Mačát, který dříve působil v Plzeňském Prazdroji nebo v Tchibu. A právě s ním jsme v Livesport Daily probrali, v čem se Slavia marketingově nejvíc posunula, jak se připravuje na Ligu mistrů či proč nepůjde cestou placeného obsahu.

Šest let vládla prestižní Ceně Lukáše Přibyla, která oceňuje kluby za marketing a komunikaci, pražská Sparta. Letos v červenci ovšem přišlo střídání a pro ocenění si poprvé od roku 2018 přišli zástupci Slavie. 

"Rivalita se Spartou je úplně stejná v marketingu jako na fotbalovém hřišti. Jsme filozoficky rozdílní, my ve Slavii rozhodně nepůjdeme cestou placeného obsahu, chceme být fanouškům maximálně otevření, protože jsou středobodem všeho. Směrem k Lize mistrů máme připravené tři silné linky, které budou extrémně zajímavé i pro celou fotbalovou Evropu. Zejména jedna z nich je přelomová," láká Jakub Mačát.

V úterní epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:

Plány směrem k Lize mistrů.

Výhry v prestižních oceněních.

Komunikaci s nejvyšším vedením Slavie.

Nový díl Livesport Daily najdete na oblíbených podcastových platformách - Spotify a Apple Podcasts.

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

Autor: Livesport.cz

Komentáře (20)

Přidat komentář
Fakt

Marketing možná, tým je ale úplně z prdele.

Reagovat
mupi23

no, jestli bdueme hrát jako do teď, tak to bude napodobení loňské ostudy sparty

Reagovat
Salfovic

Třeba na tom založili marketingový plán.

Reagovat
Huan

Já Spartě věřím. Slavii jen o trochu míň, tam záleží na losu, který dřív neměli nějak extra.

Reagovat
ratusek
Reagovat
Vinci

Zde nějaký ty trapný plachticky ne

Reagovat
Aldeano

Tohle je skvěle marketingově vydané, ale ne od klubu: https://youtu.be/7ucouquQAaM?feature=shared

Reagovat
fantomas10

To nam rikal trener v dorostu taky, kdyz hrajete hovno, tak u toho aspon dobre vypadejte

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Úplně to vidím, pokaždé, když budou hrát proti nějakému soupeři, tak tam bude video Bílka, jak letí s Tvrdíkem vyjednávat o nějakém jejich hráči a budou ho tam rozebírat, jestli by se jim hodil. Třeba u Barcelony pojedou za Yamalem, u Realu za Mbapém, u City za Haalandem atd. A když by hráli s OL, tak by třeba jeli za Karabcovým Šulcem.

Ale jinak marketing Slavie poslední dobou Akorát by měli nechat v kanceláři marketingu zavřeného Douděru a nenechat ho vybíhat na trávník

Reagovat
Nihilister

Jojo Evropu zajímá nějaká Slávia.

Reagovat
fantomas10

Oblibene kluby

Reagovat
ratusek

Reagovat
Huan

Reagovat
arvncrtx

Přijde mi, že Slavia by se měla přestat plácat po zádech za to, jak všechno dělají dobře, a začít se snažit něco dělat opravdu dobře. Hrozně jim stoupl do hlavy loňský titul, který byl výsledkem kombinace individuální kvality a top formy Dioufa, Provoda, Oscara a Chorého, soustředění se jen na ligu na úkor pohárů + toho, že Plzeň se naopak soustředila na Evropu a Sparta podělala letní přestupák (stejně jako letos Slavia) a trénoval jí Homer Simpson.

Reagovat
Huan

A Já si myslím, že soupeř, který je záměrně idiot, je idiot, a ne soupeř.

Reagovat
David Hranac

Nedobytná tvrz Edenu se za chvíli ukáže v Champions League, teď si tu pověst a skóre s evropskou smetánkou asi dost pošramotí.

Reagovat
kilobyte

To zas bude slavných proher.

Reagovat
doshcz

Reagovat
Huan

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele