Rekord v Premier League překonán, Isak do Liverpoolu zamířil za 125 milionů liber

01.09., 22:35
Aktuality
Alexander Isak (© Liverpool F.C.)

Liverpool se dohodl s Newcastlem United na přestupu útočníka Alexandera Isaka (25). Za švédského reprezentanta zaplatí 125 milionů liber, dalších pět si rozdělí hráčovy předcházející kluby na výchovném (celkem přes 3,7 miliardy korun), což je nový rekord Premier League. Isak v novém působišti absolvoval lékařskou prohlídku a podepsal dlouhodobý kontrakt, který by měl podle médií trvat šest let.

Liverpool usiloval o Isaka několik týdnů, ale původní nabídku na 110 milionů liber Newcastle odmítl. Fotbalista po přesunu na Anfield toužil, za United v této sezoně nehrál a připravoval se mimo tým. Dočkal se v poslední den přestupového období.

Newcastle se na jeho odchod připravil na konci minulého týdne, kdy získal německého útočníka Nicka Woltemadeho ze Stuttgartu. I s bonusy za něj může dát až 90 milionů eur (2,2 miliardy korun). United navíc posílí další ofenzivní hráč Yoane Wissa z Brentfordu, který podle Sky Sports obdrží za konžského reprezentanta 50 milionů liber (1,4 miliardy korun) plus pět milionů liber na případných bonusech.

"Myslím, že toho mohu nabídnout opravdu hodně. A mohu se ještě zlepšit. Jsem útočník, ale chci týmu pomoci i jinak než jen góly," řekl po podpisu smlouvy hráč, který bude za Reds nastupovat s číslem devět.

Isak také krátce dovysvětlil, proč o přestup do Liverpoolu tolik stál. "Jsem nadšený, že mám tuto šanci. Byla to dlouhá cesta, ale jsem nadšený, že jsem součástí tohoto týmu, celého klubu a toho, co znamená. Chci tu vyhrát úplně všechno," dodal.

Rekordní transfer má hodnotu 130 milionů liber, ale přímo Strakám připadne jen 125 milionů. Dalších pět milionů jde na solidární platby klubům, kde útočník vyrůstal. Tyto peníze dostanou z bonusu, kterého se v Newcastlu Isak vzdal, aby se mohl přestup uskutečnit.

Isak byl v Newcastlu od roku 2022, kdy přišel z Realu Sociedad. V minulé sezoně Premier League dal 23 gólů a skončil druhý mezi střelci za Mohamedem Salahem z Liverpoolu.

Úřadující anglický mistr už podruhé v tomto přestupovém období zaplatí za hráče rekordní sumu v historii britského fotbalu. V červnu do Liverpoolu přišel německý reprezentant Florian Wirtz z Leverkusenu za 100 milionů liber (2,9 miliardy korun). S bonusy se přestupová částka může vyšplhat na 116 milionů liber (3,4 miliardy korun).

Liverpool v létě podle BBC utratil za posily kolem 416 milionů liber (11,74 miliardy korun). Dalšími novými tvářemi v týmu se stali Hugo Ekitiké, Milos Kerkez, Jeremie Frimpong, Giorgi Mamardašvili, Ármin Pécsi a Giovanni Leoni.

Autor: Livesport.cz

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Isak do Liverpoolu přestoupil až na třetí pokus, Reds měli mít poprvé zájem již před devíti lety
Dnes, 12:37
Liverpool dohodl očekávaný příchod. Isak se stane rekordní posilou Premier League
01.09., 08:23
Newcastle sehnal náhradu za Isaka, ze Stuttgartu vykoupí Woltemadeho
28.08., 20:14
Švédsko s Isakem počítá. Určitě neodehraje dva celé zápasy, vzkazoval Tomasson
27.08., 18:47
Newcastle stále řeší ofenzivu. Nemůžeme jít do sezony bez klasického útočníka, ví Howe
24.08., 14:07
Newcastle stále hledá náhradu za Isaka. Zahraje si Ligu mistrů Strand Larsen z Wolves?
20.08., 17:48
Isak byl zklamaný z přístupu vedení Newcastlu. Byly porušeny sliby, napsal ve svém vzkazu
19.08., 22:33
Stávkující Isak trvá na odchodu z Newcastlu. Zmešká kvůli tomu start Premier League
15.08., 14:55
Howe nadále počítá s Isakem. Situace se musí zklidnit, aby se mohl vrátit do týmu, uvedl
09.08., 14:42
Liverpoolu se nepodařilo získat Isaka, Newcastle odmítl nabídku 120 milionů liber
01.08., 15:08
Zranění, nebo tlak na přestup? Isak trénuje v zázemí Realu Sociedad, Newcastle souhlasil
31.07., 16:20
Newcastle nesplnil smluvní požadavky Isaka. Využije nespokojenosti útočníka Liverpool?
28.07., 12:54
Newcastlu se toto léto nedaří přivádět kýžené posily. Napraví si reputaci Šeškem?
27.07., 09:21
Howe navzdory spekulacím nadále počítá s Isakem. Pořád je součástí mých plánů, ujistil
26.07., 16:51
Isak neletí na turné do Asie. Švéd chce lepší smlouvu, Newcastle to odmítá
24.07., 15:42
Howe kvůli spekulacím nevyužil Isaka. Ale jsem přesvědčen, že zůstane v Newcastlu, věří
20.07., 11:17
Liverpool je ochotný lámat rekordy. Newcastlu chce dát až 140 milionů eur za Isaka
15.07., 16:03

Komentáře (241)

Přidat komentář
martin.b

*125m

Reagovat
pobody's nerfect

Tak vítej a ať ti to pálí

Reagovat
Y.N.W.A

jsem za něj rád, obdivoval jsem ho v Realu Sociedad.... divil jsem se pak, že po něm nešly větší ryby, než Necastle, i když ten to v tý době zrovna rozjížděl ve velkým

Reagovat
Whitemedia

Jak jako 130? Snad 125!

Reagovat
Jandak

a nemas to fuk?

Reagovat
LFCreds

Veď v článku je to vysvetlené LFC dal Newcastlu 125 mega, Newcastle mal vyplatiť bonus 5mega Isakovi, ten sa ich vzdal a dali to ako výchovne klubom, kde predtým hral

Reagovat
ACSeRw!n

bude hrat vubec zaklad?

Reagovat
pobody's nerfect

Pravého beka, ať muze hrát Dominik na svém

Reagovat
Salfovic

Etiketa už ho tam nepustí

Reagovat
Beči

Jasně že ne, je to perspektivní žolík na lavičku

Reagovat
ACSeRw!n

to sem si myslel

Reagovat
Neutron

Odkedy ma Isak 28 rokov?

Reagovat
Kixi Syhimour

Články píše Talker

Reagovat
Godwinson

To by nesel pod 150

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Neutron

Reagovat
Talker

Reagovat
Čenda

Reagovat
SaianSupaCrew

Reagovat
Manik...

Reagovat
icemike

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Eichel

Reagovat
sensei25

Prepal riadny zo strany Liverpoolu.

Reagovat
772jozef

môžeš snívať o takých posilách

Reagovat
wyqinac

od vas koupili coutinha za podobny penize ne

Reagovat
Csaplárova past

Reagovat
Y.N.W.A

právě proto o tom fanoušci Barcy něco vědí

Reagovat
sensei25

My sme jedno obdobie takych hracov za take peniaze kupovali a dodnes sa z toho nemozeme spamatat.Ziadny hrac nema taku hodnotu.Takze urcite je to prepal.

Reagovat
fenixLFC

Vy ste kupovali hracov bez ohladu na vase prijmy, poziciu ktoru hrali (ci na nu vobec hrate) a zlozenie kadra, len preto aby si sefko naklonil fans pred dalsimi volbami. Islo vam teda viac o efekt nez o to ci tych hracov uzivite. A davali ste im extremne platy, na tom ste vykrvacali

Reagovat
Y.N.W.A

nemyslím si... dělat to každej rok, tak jo, ale po dlouhých letech bez velkých posil byl řez potřeba, po titulu přišel paradoxně klid na práci, žádný stres jako v United, že teď po změnách se najednou musí začít všechno vyhrávat... a překvapivě ani po takto velkejch nákupech necitím, že by od Liverpoolu najednou všichni čekali zázraky, výhru v LM i obhajobu v PL... prostě se tvoří nový tým a zatím to nevypadá špatně, posílilo se tam, kde třeba (kromě stopera)

Reagovat
Godwinson

Jsem zvedavy na vykony a vysledky, ktery ten tym bude predvadet, protoze lepsi prestupak od tymu jsem nevidel

Reagovat
ACSeRw!n

neuveritelny nakupy

Reagovat
Kapřík

Stoperi zas tak skvěle poreseny nebyli.

Reagovat
fantomas10

Pro volice SPD/ANO a podobnych: je to cca 10.000 fabii

Reagovat
Hachim Mastour

Koľko je to fiatov?

Reagovat
Neutron

Na fiatoch sa este niekto vozi?

Reagovat
Remt

Já si chci teď na dovoleny půjčit Fiat 500 se stahovací střechou

Reagovat
Uwe háže buly

to jsem měl na Krétě

Reagovat
fantomas10

Uz 20 let ne, ale muze za to ronaldo

Reagovat
Mrcix

To je fakt, moc Fiatů po silnicích jezdit nevidím, ale to je podobné u všech italských značek. Alfa Romeo je na tom snad ještě hůř.

Reagovat
Furia Ceca

A kolik je to prohraných ticketů?

Reagovat
janinho

vsetky

Reagovat
fantomas10

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Kowe

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Damis

Už i tady budou degeši tahat politiku

Reagovat
fantomas10

Vubec jen nevinny kopnuti

Reagovat
Y.N.W.A

to není politika, to je fakt

Reagovat
Damis

Jakože voliči ostatních stran jsou pri smyslech? Kdyby volby něco mohly změnit, tak se dávno zruší. Tak se už všichni vzpamatujte.

Reagovat
avicii

nech sa dari, ak by neprišiel tak by to bol pre utok pruser po tak dobre rozbehnutom lete. Svoju kvalitu už ukázal, snad rýchlo zapadne aj u nas.

Škoda toho Guehiho, rozšíril by moznosti v obrane. Asi to zvládneme, na Leoniho sa dost tesim co som si o ňom nacital, tak aspon bude mať viac sanci. Zatiaľ som zachytil správy ze v januári sa pre Guehiho vrátime, uvidíme.

Reagovat
Y.Cabaye

Po takovým nechutným chování si ani nedovedu představit, že by zůstal. Je to škoda, je fakt dobrej a pomohl nám hrát vysoko, ale ten poslední měsíc naprosto zastínil všechno dobrý co pro nás vykonal, a pro fans se stal nepřítelem číslo jedna. Díky za vše a už se nevracej

Reagovat
Y.N.W.A

ach ta naivní představa malého fanouška ztraceného ve velkém fotbalovém světě

Reagovat
kissak

o tom bych si rád něco poslechl

Reagovat
Y.N.W.A

čti níže

Reagovat
Y.Cabaye

Tak ještě že tu máme velký fanoušky Liverpoolu co nám všechno vysvětlí a vědí jak se věci mají Díky bohu za vás.

Reagovat
Y.N.W.A

to nemá co do činění s Liverpoolem, ani se mnou... je tam spousta faktorů, např. to, že pokud hráč není odchovancem klubu, rodákem z místa, nebo prostě patriotem, ke klubu nějakou přehnaně velkou a ž fanatickou lásku (myslím tím nad přirozenou hranici) necítí...

za další, jsou to profesionálové, kteří se starají o to, aby dělali své věci dobře a byli za to odměněni, nabídnou jim li za to víc, jdou jinam (pouze pokud nemají velkou lásku k tomu jednomu klubu viz výše - příklady z historie jsou - např. Messi)... tady můžete namítnout, že není profesionální, že si hráči pak vytrucují odchod... ale je to opravdu tak? vidíme za zdi tréninkových center? ne... čteme média, sociální sítě, který to můžou přibarvit

do toho máme agenty, kteří jsou nenažraný svět sám o sobě, tady není o empatii ani řeč, a dost často v těchto věcech maj silný slovo...

hráč je pod obrovským tlakem, je opravdu někdy těžký se rozhodnout...

...a teď se dostáváme k tomu malýmu fanouškovi, který si tohle vše nedokáže spojit a když hráč z jeho klubu odejde (třebaže to není odchovance, byla to jen přestupní stanice, svý si stejně odvedl), tak na něj stejně budou plivat, i kdyby dal tomuto klubu (aniž by musel) ještě prachy navíc, nebo na nějakou jeho přidruženou charitu... malej fanoušek žije ve svým fotbalovým klubu a vše zvnějšku je fuj, bojim, plivu... takovejch případů je

Reagovat
kissak

děkuji za vyjádření a objasnění

když neberu v potaz reakce, které tato kauza vyvolala snažil jsem se v tomto ohledu zaujmout neutrální postoj a bral to z čistě laického hlediska jako dobrovolně uzavřenou fyzickou smlouvu se kterou jsou obě strany předem seznámeny včetně podmínek. Když vyloučím všechny ty spekulace ohledně slibů/neslibů Isak se prostě v tomto ohledu nezachoval jako profesionál. Klub z jakýchkoliv důvodů nebyl schopen najít adekvátní náhradu. Můžeš namítnout, co je Isakovi do toho, on být i tak trošku egoista, ale zase se vracíme k tomu, že jednou podepsal smlouvu do jejíž konce zbývaly 3 roky, nemůže se přeci jen tak rozhodnout vykašlat se na to a spálit mosty, takhle to v profi sportu nechodí. Pokud ano, pak by v takovém případě měl být pokutován výší, škody kterou klubu způsobil.

Osobně jsem rád stejně jako všichni fans, že už je to u konce a budeme se moci soustředit na EPL.

Reagovat
Y.N.W.A

jo, bejvá to ostrý... samozřejmě záleží na smlouvě... mně jen přijde naivní ta představa "tak já se teda nechám oškubat, když se mi tady líbí, a mám vás, milí fanoušci, moc rád, muck"

Reagovat
aragorn

Budu se snažit být objektivní, což samozřejmě z pohledu fanouška Liverpoolu úplně nepůjde ale ohledně Isaka se stále omílá podepsaná smlouva na 6 let a její nedodržení v polovině platnosti ale za mě se ignoruje jedna důležitá věc.

Je nepsané pravidlo, že pokud jako hráč podáváš nadstandardní výkony, tvůj plat půjde nahoru i přesto, že máš dlouhodobě platnou smlouvu. Obzvlášť pokud jako Isak vyrosteš v naprostého top útočníka PL. Klub ti ani po třech letech není ochotný přidat a pořád hraješ za základní plat podepsaný za úplně jiných podmínek.

Argument, že má platnou smlouvu je sice právně naprosto jasný ale ve fotbale se nedělají smlouvy u mladých hráčů na dva nebo tři roky. Každý tým si chce hráče uvázat na co nejdelší období i z důvodu FFP. Čistě teoreticky kdyby Isak při přestupu požadoval smlouvu na 2 roky, tak ho Newcastle nikdy nevezme. Čili ten hráč nemá moc na výběr. Musí tedy v otázce délky smlouvy vyjít vstříc klubu a zároveň očekává to, co jsem psal výše. Pokud ne logicky se pak dívá výše.

Protože druhej úhel pohledu je, že Newcastle chtěl aby Isak dál dodržel svoji původní smlouvu na základním platu úrovně průměru PL (údajných 100k/w co Isak bral má v PL každej druhej jouda) a vydržel další 3 roky, protože to přece podepsal. S nadsázkou vykořisťování a tohle není úplně běžný obzvláště u hráčů kalibru Isak.

Z mého pohledu Newcastle celou tu kauzu Isak strašně nezvládl a můžete být ještě rádi, že jste z toho vyždímali krásný peníze.

Reagovat
kissak

Nemyslím si, že by tým kterému fandíš hrál nějakou roli v pohledu na celou situaci i já jakožto fanoušek Magpies se snažím dívat se na to nezaujatým avšak objektivním pohledem a hlavně nedělat ukvapené závěry neboť konečné informace jenž se k nám dostanou mohou být značně překrouceny či vytrženy z kontextu.

Se vším co jsi napsal by se dalo souhlasit až na jednu věc. Newcastle byl ochoten Isakovi zvýšit plat na nějakých pro klub rekordních 230k avšak hráč si trval na 300k. Rozumím tomu, že chce peníze za odvedenou práci, ale v tomto případě si spíš myslím, že už byl hlavou v Poolu a peníze byly jen záminka. Nicméně Newcastle má jistou platovou politiku a pokud by přistoupil na Isakův požadavek pak by musel přitápět i ostatním "hvězdám" a to by je hnalo zase do jiné ekonomické sféry.

S čím naprosto souhlasím, že vedení tuto situaci nezvládlo ať už z jakéhokoliv důvodu, ale též s konstatováním, že Isak se nechoval jako profesionál.

Jak uvádíš je to již za námi s oboustrannou spokojeností a jedeme dál.

Reagovat
aragorn

S tím platem souhlasím ale to už je úděl menšího klubu. Pokud hráč ten klub "přeroste" a klub mu není schopný dát adekvátní plat, většinou nastane tato patová situace. Sami v Liverpoolu jsme měli s tímto v minulosti problémy.

300k/w je hodně peněz ale vzhledem ke kvalitě jakou Isak má to není přestřelená částka. Pro vás už ano, chápu. Je to otázka kompromisu, kterou Saša nebyl ochotný udělat.

Já s tím platem četl i verzi (nijak nepodloženou, čistá spekulace) že 230k jste mu nabídli až v momentě, kdy on byl rozhodlý jít pryč. Nabídka zkrátka přišla pozdě a spíš jako poslední snaha ho udržet než odměna za dobré služby.

Reagovat
kissak

Reagovat
lajka30

Ten si ještě užije kopec srandy, až navštíví St. James Park.

Reagovat
Salfovic

Už se v PL dlouho nepoklekávalo.

Reagovat
AnfieldSVK

Reagovat
Salfovic

Proč by měl Newcastle dostávat nějaký příspěvek na výchovné ???

Reagovat
fenixLFC

jak to furt neoznamovali tak som cakal nejaky vyser kazdopadne konecne ofiko. furt mi to pride unreal. ked prichadzal wirtz tak som len pozeral ze tahame world class hracov. a my to nakoniec este prebijeme jednym z top top hrotakov na svete a jednym z dvoch najlepsich v lige furt mi pride nerealne ze mame v time dvoch najlepsich strelcov PL minulej sezony.

na jednu stranu mam obavy, pretoze 125/130 mega je neuveritelny balik a staci jedno zranenie aby sli do hajzlu. snad mu teda zdravie bude drzat a bude chybat co najmenej. to je moja najvacsia obava. zaroven ale nanho bude neskutocny tlak- wirtzovi stacilo aby nehviezdil v prvch troch kolach a uz je oznacovany za flop. jasne, isak je na ligu zvyknuty a mal by sa adaptovat rychlejsie, ale aj tak necakam raketovy nastup, bude sa musiet dostat do zapasoveho tempa...

kazdopadne som zvedavy jak to vezme ekitike. jasne, dalsieho hrotaka sme potrebovali ale zaroven ta situacia bude mega narocna- mame dvoch hrotakov co by s vynimkou city hrali zaklad hadam v kazdom klube. a ani jednemu sa nebude pacit ked nebude hrat vo velkych zapasoch...

ale na zaver aj ked je ta suma totalne extremna tak proste ukazuje ako sme sa posunuli. pred 15 rokmi, ked prislo FSG, sme boli kusok od administracie. teraz mame nove treningove centrum, o polovicu vacsi stadion, vyhru v LM a najma v PL a kupujeme spickovych hracov. a to vsetko vdaka normalnemu hospodareniu. vsetci chvalia majitelov az ked privadzaju drahych hracov, ale chvaleni mali byt uz davno. teraz len vybili posledny stupidny argument ich odporcom

Reagovat
avicii

Reagovat
Predater

MAJITELŮM DĚKOVAT NETŘEBA, STAČÍ PODĚKOVAT SUNFELLSOVI, ŽE SE STÁLE NEOMLUVIL ZA TO, ŽE ŠIKANOVAL LIDI NA INTERNETU - DÍKY TOMU JE LIVERPOOL VE VŠEM LEPŠÍ NEŽ ARSENAL.

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
Freedo

Reagovat
mr.Silver

Reagovat
Figurehead

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
sejber

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
eder

Reagovat
FUnk

Reagovat
vladis271

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Greaber

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
kbtk23

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Chandy

Reagovat
icemike

Reagovat
Yuriewitsch

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
jk

Reagovat
Referee©

Reagovat
Edgar Davids

Reagovat
Beči

Tak Hugo je naštěstí univerzál a v našem systému může nastoupit nejen na hrotu, ale i na obou křídlech, případně na desítce.

Reagovat
AnfieldSVK

Ničoho sa neboj. Určite sa po úspešnej zdravotnej prehliadke zároveň uzavrela príslušná zdravotná poistka a možno aj žlvotná /bez blbej irónie /.

Reagovat
Y.N.W.A

taky se tetelím blahem... a strach nemám, tomu realizáku věřím, že věděj, co dělaj.... s Wirtzem úplně v pohodě (žádnej flop), v Leverkusenu vyčníval, stálo to na něm, tady nebude, bude mít jinou roli a jeho kvality se projeví... máme díky tomuto přestupovému oknu širokej a kvalitní kádr, což se projeví i na jaře... (na to jsme poslední roky trochu dopláceli).... zkrátka obměna jedný generace podle mýho gusta

Reagovat
Vopi11

Wirtz bude parádní, taky mu věřím

Ta šířka kádru je u mě přesně na hraně, Elliot měl zůstat

Reagovat
Y.N.W.A

jo, Harvey chybět bude, už jen poroto, že je domácí hráč, s domácí mentalitou... ale zároveň má takovou kvalitu, že by měl hrát pravidelně, hostování není špatný řešení

Reagovat
Vopi11

Pravidelně si hrát zaslouží, to máš pravdu

Reagovat
kissak

dva nejlepší gólostroje v jednom týmu, sedne si to a nebo mezi nimi vznikne nezdravá rivalita, která se podepíše na celém týmu?

Reagovat
fenixLFC

Keby som to vedel tak to zavolam vedeniu, najma keby to nemalo fungovat uvidime. On aj mane so salahom mali rivalitu ale nakoniec sa tym spis motivovali

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Nikikrew

Newcastle United can announce the sale of striker Alexander Isak to Liverpool for a significant British record transfer fee.

The Sweden international joined the Magpies from Real Sociedad in 2022 and made 109 appearances in all competitions.

37 slov

Isak môže byť rád, že na St. James park tuto sezónu pravdepodobne hrať nebude.

Reagovat
fenixLFC

na tej reakcii sa smejem uplne rovnako ako ked vidim prispevky porovnavajuce rozlucenie s trentom a s hociktorym inym hracom ktoreho sme predali toto leto

Reagovat
martin.b

druhá část navíc, zbytečně se rozepsali

být FSG, tak to schválím jen za podmínky, že na St.James nikdy nenastoupí

Reagovat
fenixLFC

We can confirm Yoane Wissa has joined Newcastle United for an undisclosed fee

13 slov

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
O.Giroud

kIsak konečne tam, kde chcel byť. Uvidíme čo za 3 roky

Reagovat
772jozef

Za 3 roky za 300 mega k saudom

Reagovat
kissak

určitě jste si v tomto ohledu skvěle pořešili smlouvu

Reagovat
O.Giroud

Pochybujem, Hughes bude za 3 roky prekvapený ako pri Zubimendim a Guehim

Reagovat
vceradnesazitra

Ubrečená mrtka si to konečně vybrečela

Reagovat
kissak

Reagovat
Hugo the Viking

Obchod s lidmi

Reagovat
AnfieldSVK

Myslíš, že ho do Liverpoolu priviezli v okovách v dobytčiaku?

Reagovat
kissak

do Liverpoolu nevíme, ale region Newcastlu v tomto stavu opouštěl

Reagovat
MySch017

Neviem, či ho Lpool naozaj potreboval až toľko, že ho takto nehorázne preplatil....

Reagovat
pobody's nerfect

Jako jo, potřeboval. Však na hrot nikdo nezbyl, jen palindrom. Cena je vysoká, ale jestli prepalena nebo ne, to ukáže až čas. Virgil šel taky za pořádnou raketu a každá libra se vyplatila

Reagovat
fenixLFC

mozme sa bavit ci sme potrebovali zrovna jeho (po prichode Ekitikeho), ale tu sumu teda za "nehorazne preplatenie" nepovazujem- ta suma je obscenna, to ano, ale hrotak v idealnom veku, ktory valcoval PL, s tromi rokmi zmluvy, od ucastnika LM, by za menej ako 120 proste v zivote nesiel

Reagovat
janinho

treba pocitat s tym, ze salah najneskor buduce leto asi odide. tento novy LFC mu asi ani nebude tak sediet ako ten z minulej sezony, tak moze vedenie dufat, ze buduce leto podoja saudov.

ekitike je zatial prijemne prekvapenie, ale isak je proste jeden z top utocnikov na svete (aj ked po tejto sage mi je o dost menej sympaticky). ak ten mlady nemec stoji 85m, ekitike 90m ci kolko, tak isak stoji za tych 130m.

Reagovat
Drevar

Salah-akbar zatiaľ nič moc nejde mu, ale možno Saša ho oživí

Alebo v januári budeme zháňať práve krídlo a zas zlomíme rekord áaaaaa:))

Reagovat
vladis271

Lebo sa nanho nehra a ura sa staca dolava. Aby mal Salah svoje cisla musi ist vsetko cez neho. Napriek svojim fenomenalnym cislam minuly rok posobil v tych zapasoch ako duch, vykon nanic ale nejako spravil vzdy aspon 1+1, lebo vsetko islo cez neho a kvalitu na 2 momenty v zapase ma, ak ide vsetko cez neho.

Reagovat
Drevar

Na to si musí zvyknúť, trent je preč, ten to cez neho furt ťahal a sú tu aj nové hroty. Ale Saša tiež operuje hlavne z pravej strany... možno si sadnú uvidíme, ale každopádne už sa tesim na ťažký boj o naj strelca v tíme, zobudí sa mo? Alebo si to rozdajú medzi sebou dve nové rakety:)) hlavne nech sa po repre všetci vrátia zdravi

Reagovat
Beči

Ano, potřeboval. Přišli jsme o Díaze a Jotu a jako náhrada přišel pouze Ekitiké, takže další ofenzivní hráč byl v našem systému naprostá nutnost. S tím, že Hugo může zahrát na více pozicích a Alex přišel coby čistý hroťák.

Reagovat
eder

Přišli jsme i o Darwina...

Reagovat
AnfieldSVK

Ten si dlhodobo koledoval o Darwinovu cenu.

Reagovat
Beči

To po minulé sezóně nebyla ztráta. ´Mám Darwina rád, ale fakt jsem na něj úplně zapomněl.

Reagovat
vladis271

byt to na mne staviam to na Etikitem a pohladam niekde nejaku nahradu. Bud mladocha s potencialom alebo nieco z ligy ako Wissa.

Reagovat
martin.b

@_pauljoyce

Liverpool have included buy back and sell on clauses in Harvey Elliott’s £35 m move to Aston Villa.

A lot of focus on money spent understandably but sales this summer: £236m guaranteed, £262m with add-ons

Total since last summer: £288.5m guaranteed, £324.5m with add ons

to nám vychází na net spend za poslední 2 roky okolo 150m

Reagovat
masina_LFC

plus Isak sa zaplatí na dresoch

Reagovat
martin.b

všichni už si koupili s Wirtzem

Reagovat
fenixLFC

pockaj na ohlasenie tretej sady

Reagovat
O.Giroud

pochybujem, väčšina si prelepí Trentov

Reagovat
Plus

Debilko Hughes

Reagovat
Witcher

Ncuti Gatwa

Reagovat
Freedo

K Lammensovi: Lammens' skill as a shot-stopped impressed United. No keeper made more saves in Europe's top 10 leagues last season and he had one of the highest goals prevented metrics in Europe.

He also made the most progressive passes for any goalkeeper under the age of 23.

Reagovat
Sandstorm

Navíc velký sympaťák. Snad se mu bude dařit.

Reagovat
Ondiis

Reagovat
772jozef

Zas reprepauza oh my madness

Reagovat
Talker

Když si vezmu jaké rakety lítají za Seska, Ekitikeho (a snad i Jacksona), tak to je naprosto luxusní cena pro Liverpool.

Reagovat
janinho

ten jackson je za mna totalny ulet. vedenie bayernu sa muselo nacisto zblaznit

Reagovat
Talker

Tak když za tu cenu můžou jít Ekitike, Sesko nebo Woltemade, tak...

Jako jo, je to brutálně ulítlý a nesmysl, ale v dnešní době, kdy každé hovno co v Německu vstřelí 10 golů tohle stojí, tak to chceš logicky za Jacksona taky, který ty goly dal v náročnější lize.

Reagovat
janinho

chapem ze pri tychto cenach ho nepustia za 30 mega, ale za mna takuto cenu nema ani nahodou. nemaju ju ani ekitike, woltemade ani sesko, ale bayern horko zaplace ak cakaju ze harryho nahradi jackson

toto leto tie ceny ustrelili ale ze riadne

Reagovat
Beči

Ty ceny nemá nikdo z nich, ale prostě trh se nějak nastavil, tak se každý musí přizpůsobit.

Reagovat
exot12

Cenu určuje trh a je absolútne fuk čo si o tom myslíš

Keď bude cena rohlíku v Penáči 5kč a ty ho budeš chcieť, tak si ho proste kúpiš a určíš tým cenu

Reagovat
oli9

Luxusni ani ne, je to proste raketa

Reagovat
Csaplárova past

Teď jsem čuměl na TM na TOP 50 transferů tohoto léta a PL to totálně válcuje, má tam snad 40 hráčů

Reagovat
Manik...

Reagovat
Coutinho10

tak aspoň ten Isak, ale stejně trochu smíšený pocity, aby to bylo ideální, tak zkrátka schází ten Guehi

Reagovat
Drevar

Príde v januári

Reagovat
castelL

presne tak, dovtedy to Live zvládne výsledkami 5:4 etc xD

Reagovat
Front hell

Když bude hrát venku

Reagovat
janinho

aj ja si myslim, ze CP poriesi nejaku nahradu a radsej ho pustia za 10 mega jak o pol roka zadarmo

Reagovat
Drevar

Ale kde.... minimálne o 20 nás oberú

Reagovat
janinho

vy ste dostali 10 mega za to, ze vam real zobral trenta o mesiac skor to bol uplny ulet. TAA uz by aj tak bol len na dovolenke, takze nielen ze ste usetrili na plate, ale este aj 10 mega bonus ja som si hovoril, ze v ramci dobrych vztahov ked da real milion, tak to bude pekne gesto...

Reagovat
Drevar

Reagovat
Remt

V rámci jakych dobrých vztahu? Real jsou jebky, co přemlouvají hráče ať k nim odejdou zadarmo (taa, konate, Alexis), tam žádný dobrý vztahy bejt nemůžou

Reagovat
1970

Souhlasím, Real si všude jen stěžuje na rozhodčí, vedení ligy ve které hraje, přetahuje hráče zadarmo ,Trenta a Konatého mohli normálně zaplatit ne nabízet za převod jen polovinu reálné ceny a jejich fanoušek si stěžuje kvůli mizerným 10 mega za Trenta...Světový klub a chová se uboze...V letošním roce jim chybí mozek hry a výsledky budou ještě horší než vloni...

Reagovat
janinho

chapem, ze si butthurt za toho trenta, ale tam real podla mna daval ponuky aj skor, ale LFC ho nepustilo. snad necakas, ze real (alebo hocikto) zaplati za obrancu pol roka pred koncom zmluvy 100 mega, ci?

real bol napr. ochotny za mbappeho rok pred koncom zmluvy vyjebat 200 mega, co bol za mna totalny ulet ale aj taka ponuka tam bola. to ze dosiel ako free agent je len vinou khelaifiho. mali ste moznost za relativne dobry peniaz kupit hancka, kludne aj huijsena... co ste ich nevzali?

ja neviem ako to funguje, furt som bol v tom, ze klub s hracom ineho timu nemoze jednat skor ako pol roka pred koncom zmluvy, ale ked konate proste chce ist prec, tak co je na tom? sak ste ho mali teraz predat za 50m. ubezpecujem ta, ze ja konateho v reale nechcem, ale myslim ze s tym nic neurobim. je sranda, ze tuto vam to vadi, ale masirovat isaka k odchodu ked ma zmluvu este na 3 roky je v poriadku...

ta poznamka k trentovi za 10m bola trosku na odlahcenie, neviem co tu tvl rumazgas o nejakom mojom stazovani. dostat za hraca co mu konci zmluva o mesiac, po sezone ked ide na dovolenku 10 mega kvoli ujebanemu turnaju v USA je za mna stale vela. pre teba asi nie, ale sak ok.

Reagovat
Well

No já ten půlrok pochopil, ze se nemůžou sejít s hráčem osobně, ale s jeho zástupci ano. Proto i ten Konate mel kývnout na podmínky z Realu.

Reagovat
janinho

ak je to tak, tak je to riadna fraska... nieco jak keby povedali, ze nemozete sa stretnut osobne, ale mozete si zatelefonovat...

Reagovat
Vopi11

10 mega za jeden měsíc jsou nádherný peníze. Real je pro spoustu hráčů vysněná konečná destinace a real by byl blbej, kdyby toho nevyužil a nebral hráče jako free agent. Roky si tuhle pozici nejlepšího klubu na světě budovali, teď z toho těží

Reagovat
MoonKnight

Souhlasím. Stejně jako Liverpool po této dekádě má naprosto jinou pozici na přestupovém trhu než před Kloppem. Proto věřím, že Guehi bude chtít nadále do LFC. Myslím, že do Realu se nehodí, Barca na něj nemá. Abych nebyl zaujatý fanoušek LFC, tak jsem ochotný uznat, že možná PSG může být před námi, ale to Guehiho nepotřebuje, ale čtvrtá nejatraktivnější adresa momentálně je Liverpool.

Reagovat
Vopi11

Tak kdo je nad námi/pod námi je v tomhle dost subjektivní, tam můžou hrát roli osobní preference (komu za mlada fandil, jakou zemi má rád, odkud pochází, kde hraje kamarád atd.). Ale je pravda, že se Liverpool všeobecně vypracoval v chtěnou adresu a je schopen přivádět i zaplatit world class hráče

Reagovat
janinho

Guehi podla mna pojde do LFC uz v zime. ak som dobre pochopil, tak tam to padlo na tom, ze CP nevysla na poslednu chvilu nahrada za guehiho, tak to stopli (druha vec je, ze tu nahra. ale ak budu mat nejaky kludny stred tabulky, tak ho mozno pustia uz v zime za 10-15m. ale aj keby nie, podla mna pojde urcite do LFC. ten je uz rozhodnuty. akurat ked som videl jeho reakcie po 1.kole, tak neviem si predstavit aky nasraty musi byt teraz ze ten prestup nevysiel.

Reagovat
janinho

suhlasim. mne slo viacmenej len o reakciu na to ze aj tych 10m bolo nieco ako gesto dobrej vole, lebo viem ze perez chce byt zadobre s kazdym. po tom co khelaifi vystrajal na bernabeu a co sa ten clovek nakydal na real by 99% prezidentov vedenie PSG ani len nepustilo na stadion a perez sa voci nemu stale sprava ako diplomat. mozem mat voci perezovi 10000 vyhrad, ale v tomto on nikdy nepolavi.

keby LFC siel tiez na tie MS klubov, tak je to nieco ine, ale 10m za mesacne hostovanie v case dovoleniek je krasny peniaz. za to moze juniorka fungovat peknych par mesiacov/rokov.

Reagovat
1970

Konatého mohl mít Real po skončení sezony za 40mega liber nabídl tuším mezi 20-25 .My jsme nabídly 30-35 z Guehiho po skončení sezony a Crystal Palace chtěl 40...Vidíš ten nepoměr a to je přesně důvod proč nemá Real spousta fanoušků v oblibě i když je to světový klub....A těch 10 mega za Trenta jste dali jen proto, že jste si mysleli ,že ten turnaj vyhrajete a že se vám to bohatě vrátí jinak by jsme nedostali nic...

Reagovat
janinho

sorry, ale smiesne mi je z niektorych veci ktore rozpravas... dovod, pre ktory ludia nemaju radi real... akoze podla teba LFC maju vsetci radi? alebo arsenal? barcu? bayern? o com prosim ta tocis? a ze by sa nam 10m vratilo za ten turnaj... to by sa vratilo aj keby sme tam vsetko prehrali. a snad mi nechces tvrdit, ze Trent v rozpolozeni v akom tam prisiel by po 2 tyzdnoch treningu mal byt nejakym klucovym hracom Realu. to ako dlho sledujes futbal? nemyl si to s hranim fify...

real ma stoperov nateraz poriesenych ovela lepsie ako pred rokom a ovela lepsie ako LFC. mozno preto ste ponukli za guehiho viac... co ja viem? ja nevidim do hlavy ani perezovi ani amikom v LFC. a ani som nikde nevidel nejaky relevantny zdroj o ponuke realu za konateho.

roky sa nadavalo, ze real dava najvacsie sumy na hracov... teraz je v top 10 najdrahsich nakupov LFC pred realom a zrazu ideme hejtovat lebo beru hracov po skonceni zmluvy? ja nehovorim, ze sa mi tato "taktika" paci, ale nieco brani vedeniu LFC robit to iste? real sa ojebal na hazardovi tak kralovsky, ze perez je odvtedy velmi rezervovany k velkym nakupom a okrem bellinghama by asi nedal 100m za nikoho.

Reagovat
Drevar

O rok si budú vyberať ibrahima alebo Upamecano a možno zoberú obidvoch + rudiger+alaba = kvarteto stoperov zadarmo

Reagovat
1970

Souhlasím že se pokusí získat oba dva. To je celý Real a stále jim chybí mozek hry - bud ho někdy získají zadarmo nebo zaplatí totální raketu když nebudou výsledky...Jsou za vyhlídnutého hráče kterého potřebují okamžitě schopni zaplatit 150- 200mega liber peníze na to mají a je to čestnější než přetahovat hráče zadarmo a z jejich seznamu nikdo pod 100 mega nepůjde. Koupí super kvalitu a jejich výkon bude okamžitě mnohem lepší...Takto nabídnuté ceně se bude velice těžce odolávat a okamžitá náhrada neexistuje...Hráče co se neosvědčí prodají a tak dál budou pokračovat....

Reagovat
1970

Nikde jsem nepsal,že někdo nabídne 100 mega za obránce 1/2 roku před koncem smlouvy...

Konaté chce jen do Realu a ten nabídne jen 1/2 ceny aby ho dostal zadarmo příští rok a i kdyby neměl formu tak ho podepíše...

Hráče si vybírá trenér cenu schvaluje vedení a uvidíš za rok až se Rodri rozehraje tak za 150mega je u vás je na na seznamu nejvýš...

Těch 10 mega je za měsíc super, ale kdyby ho trenér nechtěl tak jsme nedostali nic...

Za ujebaný turnaj dostala Chelsea 100 mega - každý vítězný zápas prachy navíc....

Reagovat
janinho

ja neviem ako si ty chod takeho klubu predstavujes, nieco jak hurvinek valku.

real ma momentalne na stopera huijsen, rudiger, asencio + lazar alaba. okrem toho tam vie zahrat tchouameni. keby surne potreboval stopera, tak ponukne za konateho asi viac. co je na tom tvl nepochopitelne, ze to tu opakujes neviem kolky krat?

"Hráče si vybírá trenér cenu schvaluje vedení a uvidíš za rok až se Rodri rozehraje tak za 150mega je u vás je na na seznamu nejvýš..." aky Rodri? ten zo City? jasne, za 150 iste a to ze hracov si vybera trener... ty sledujes futbal ako dlho prosim ta? ty si fakt myslis, ze v Reale to funguje tak, ze trener da Perezovi zoznam hracov a podla toho sa ide? fakt nemas ani potuchy o tom ako to funguje v Reale

"Těch 10 mega je za měsíc super, ale kdyby ho trenér nechtěl tak jsme nedostali nic"... jasne, Perez na Xabiho ziadost (co tam bol 2 tyzdne aj s cestou) dal za hraca 10m proste ho chceli mat cim skor, to sa da pochopit. ale urcite to bolo aj o tych vztahoch, lebo aj keby som ponukol v danej situacii milion, tak ake hlupe by muselo byt vedenie LFC aby povedalo nie? viem, ze pri tych rozpoctoch ti milion pride jak par halierov, ale milion za hraca plus mozno dalsi milion usetreny na jeho plate v hrubom, za to moze juniorka fungovat velmi dlho, alebo ak to das do nejakej klubovej nadacie tak tie peniaze dokazu pomoct neskutocnym sposobom.

nikto ti nikdy nepovie preco dal Real az 10, ale ja realu fandim 31 rokov a som presvedceny ze tych 10 dali aj ako gesto pre LFC v ramci zachovania dobrych vztahov. ci so mnou budes suhlasit, alebo nie mi je v podstate uplne jedno, mozes si mysliet co chces. len ti pripominam ten lov na Isaka, ze ak ti vadia veci okolo TAA a Konateho, tak cakam ze nieco podobne povies aj na Isaka. Lebo ten prestup sa zrealizoval len kvoli tomu tlaku a ze si s pomocou LFC Isak prestup vydupal.

Reagovat
1970

Ty hráče vezmou jenom proto, že budou zadarmo. Nejsem naivní abych si myslel, že Konatého chtějí do základu...Chtějí je proto, aby vydělali.. Uvidíme za rok kdo má pravdu a kdo je naivní - možná nebo ty možná já....Izák odešel kvůli penězům ne kvůli tomu, že jsme jeho vysněný tým. Jen mu zaplatíme co požaduje podle jeho výkonu u minulého týmu mu platili jen podle smlouvy i když byl nejlepším hráčem s průměrným platem...Ten klidně za 4-5 let půjde do SA kvůli prachům a nic ho nezadrží...

Reagovat
janinho

kazdy hrac ktory prisiel za posledne roky ako free agent siel do zakladu: Alaba, Rudiger, Mbappe aj TAA. ale ano, Real po celej Europe zbiera hracov bez zmluvy na lavicku a Konate urcite najradsej na svete vymeni zaklad v LFC za lavicku v Reale. strata casu toto.

nejde o Isaka, ide o chovanie LFC. si pokrytec, lebo co ti vadi u inych ti u LFC nevadi.

btw, toto je sport, nie matematika. ja by som ti nesiel pisat o rok ze si naivny, ale ty sem asi chodis pohonit ego aby si vyhral nejaky svoj diskutersky mikrosuboj. predsa len si myslim, ze real mam nasledovany trosku lepsie nez ty.

btw, v tom vypocte stoperov som este zabudol Militaa. takze ano, urcite Real toto leto potreboval ponuknut 50m za Konateho, len aby si sa necitil ublizeny.

Reagovat
1970

Kolik hráčů k nám přišlo po smlouvě zadarmo a kolika hráčům rok do konce smlouvy nabízíme za převod klubům poloviční cenu a kde jsem psal ,že požadujime za Konateho 50mega....Nikde jsem nepsal, že by mi vadilo kupování hvězd přepálené ceny a dokonce mi nevadí hospodaření ,hra či fanoušci Realu jen mi vadí chování jeho vedení které ty naivně chválíš. Mně třeba taky vadí,že jsme nenabídli za Guihiho 35+5 hned na začátku sezony ani neskrývám Ellitta bych pustil jen za cenu Guihiho. Když už tak dlouho fandíš , kdo je podle tebe nejlepší fotbalista všech dob - za mě Dico.

Reagovat
1970

Tu cenu za Elliotta jsem myslel tak , že získáme Guehiho a Elliott bude pravidelně hrát. Je to velký sympaták a talent a jak jsem psal o těch stoperech se uvidí příští rok kdo má pravdu. Když jí budeš mít ty tak se snad nezapomenu omluvit, ale já se mýlím v méně než polovině případů...

Reagovat
janinho

bud mas problem s ocami alebo ani necitas co pisem. hore som pisal, ze mne sa tato "taktika" vedenia nepaci (chování jeho vedení které ty naivně chválíš), ale da sa to pochopit. kks, este ze naivne... pozri si obcas nejaku vyrocnu spravu realu z poslednych rokov. mozes kritizovat milion veci, ale to ako hospodari, urcite nie. sa tu zavdzusnujes ze dali prilis nizku ponuku... a co? sak LFC odmietol a ide sa dalej. co tu tvl vobec riesis?

ja ti najlepsieho futbalistu urcite nepoviem, lebo podla mna je nezmysel porovnavat napr. messiho a peleho. hrali v uplne inych casoch, futbal bol vtedy uplne iny. pozri si zabery z cias ked maradona hral v Barce. to boli zakroky nie na CK, ale na kriminal. ako sa to da porovnavat s dnesnou dobou? najlepsiu karieru mal asi messi, pelemu uskodilo ze nehral v europe, maradona bol v peaku mozno najlepsi, ale skurvil si to fetom, di stefano zase neuspel s repre...

za mna nalepsia trojka maradona, pele, messi (bez poradia).

toho ellitotta nechapem ze predavate (ak tam nie je buyback). kym nepride guhehi, tak tam snad nebude mat sancu hrat v zaklade ani 1 anglican. hlavne za taku sumu... za tolko siel takmer quansah a elliott je podla mna trosku vyssie .

nikdy v zivote som nemal problem tu priznat ak som sa mylil, ale vobec neviem v com sa akoze mame teraz "stavit", ze sa ukaze o rok? ci pride konate? asi pride, aj ked ho nechcem a radsej by som bol keby sme (ak uz potrebujeme stopera) kupili radsej salibu.

Reagovat
1970

No tak se neshodneme jen na jediné věci a to že k vám přijde Konaté a podobní hráči jen proto, aby Real vydělal jinak s tebou souhlasím....

Reagovat
janinho

aj tak nerozumiem ako to myslis, ale OK. Rudiger je stale v zaklade, takze neprisiel len aby Real zarobil. Alaba ked prisiel tak sice bol free agent ale mal tusim 20 mega podpisovy bonus a doteraz ma 1 z najvacsich platov v klube, takze ten sa zase az tak neoplatil. za Mbappeho klub nukal 200 mega, tam nevidim problem ze na neho klub pockal, aj ked ja by som mu na Perezovom mieste zavrel nadobro dvere do Realu po tom ako predlzil (kludne si to tu najdes v diskusiach). TAA je jediny co sa este uvidi ako dopadne, ale Carvajal aj ked je momentalne za mna vhodnejsi, tak ma uz svoj vek a TAA je skor brany ako dlhodoba nahrada. Ja som sa celkom potesil tym 10m co za neho Real dal, aj ked si myslim ze to bolo prehnane, ale je to lepsie ako ziadna kompenzacia.

Neviem ako si overime, ze "si mal pravdu". Ze bude konate na lavicke? Ja som predsa nikde nenapisal, ze pride do zakladu. Naopak, ja pisem ze mne sa Konate nepaci a vobec by som ho nebral. A to ci ho vedenie podpise je jedna vec, ale zostavu bude robit trener. A ak Konate pride aby robil nahradnika, tak je to akurat jeho sprostost. Odist zo sucansneho LFC je proste debilina, ked tam ma silnu poziciu. ale jeho vec

Reagovat
1970

Konaté k vám jde za penězi ,které jsme mu odmítli dát, protože chtěl mzdu jako nelepší hráči . Na rozdíl od Izáka není nejlepším naším hráčem...Podle mně bude hrát ještě méně než TAA...A o Rodrim jako o posile pro Real na příští sezonu se píše čím dál víc....

Reagovat
janinho

rodri bude mat buduci rok 30 rokov. pokial by ho city pustili nejak lacno, tak mozno ale ziadne 50/100 milionve sumy za neho perez urcite neponukne.

co sa tyka konateho zmluvy, zopakujem to co som tu napisal uz nespocetne krat... toto ide na vrub vedenia LFC. dojebali to so zmluvami pre TAA, VVD aj Salaha. Salah ich podojil pocas zivotnej sezony, ale tiez sa v podstate zlutoval, lebo tento rok v januari ked uz mohol podpisat kde chcel tak povedal v pozapasovom rozhovore, ze stale nedostal ziadny navrh zmluvy od LFC. takto sa to proste nemoze robit. s tymi hracmi zmluvy predlzim 2 roky vopred, alebo ak nemaju zaujem tak najneskor rok pred koncom idu na predaj. konatemu by som jasne povedal, ze zadarmo ho nepustim, kludne nech presedi poslednu sezonu celu na lavicke. taky IP hrac, co mal 1 dobru sezonu nemoze chciet plat aky ma VVD a pod. kludne si pockam co mu da Real ak tam pojde, cakam nieco na urovni Rudigera. Snad nedostane tolko co Alaba, lebo s tym mame problemy doteraz. Samozrejme ze dostane podpisovy bonus ako free agent, ale co sa tyka samotnych platov, tak tam Perez so Sanchezom nepovolia a urcite nedopustia aby nejaky Konate rozosral platovu strukturu. Vini chcel teraz pridat viac ako ma Mbappe a Perez mu jasne ukazal ze na to hned zabudni kamosko. z nejakeho Konateho sa vedenie Realu urcite neposerie. Inak, TAA berie v Reale menej nez mu nukal na konci zmluvy LFC (ak neratam ten podpisovy bonus), takze u neho to nebolo o peniazoch.

Reagovat
1970

U Rodriho nebudeš mít pravdu - cena bude atakovat 100mega , kdyby to bylo dříve než po konci sezony tak tu 100 překročí. Konaté dostane větší plat než u nás + podpisový bonus - jde jen po penězích není jako TAA .Prodloužit smlouvy za podmínek klubu nechtěl ani jeden...Real si vybere hráče který bude nejlepší pro mužstvo zbytek prodá. Má dopředu spočítané ,že se mu to vyplatí když přijdou zadarmo nebo skoro zadarmo. Účetnictví v posledních letech je naprosto v pohodě na rozdíl od Barcelony...

Reagovat
janinho

tak toho Rodriho si kludne mozeme o rok napisat. podla mna po tom tazkom zraneni uz nebude taky dominantny ako doteraz, Realu sa naopak riadne rozohra Tchouameni (ked nebude musiet konecne zaskakovat v obrane), ja verim aj Camavingovi a Valverde bude dlhe roky kapitanom Realu a urcite nebudeme potrebovat 30rocneho hraca za 100 mega. vravim, ak by stal 30 tak mozno ano, ale Perez uz 30rocnym hracom v Reale (vratane klubovych legiend) odmieta davat dlhsie zmluvy nez na rok, tak to by som chcel vidiet ze by dal taky ranec za 30rocne DMko. Konateho neriesim, asi pride a za akych podmienok, to je uz jeho vec. neviem kolko ma u vas, ale u nas urcite nedostane 15-20 mega. ak, tak dostane podpisovy bonus (tipujem 20) a plat mozno 10-12m rocne. ale ak ostane militao a asencio sa vrati na spravnu trat, tak verim tomu, ze konate v zaklade nebude.

Reagovat
1970

Bude nějakou dobu trvat než se rozehraje, ale před zraněním to top hráč, který na své pozici neměl náhradu...City se přestalo dařit přesně v době, kdy Rodri nehrál.Vrealu může být hvězdou 3-4 roky. S těma prachama pro Konatého to celkově bude tak nějak jak to popisuješ a s herním vytížením to bude slabší - v nejdůležitějších zápasech v základu nebude ,ale jako náhrada za zraněného hráče se bude hodit a časem ho za 25-30 mega Real prodá...

Reagovat
1970

Ted jsem četl, že se Real zajímá o Gueiho a rozhodne se kdo k nim přijde zadarmo bud Konate nebo Gueiho, Co mě na tom vadí, že se o něj zajímají je, že ho chtějí jen na bezplatný přestup . A to je to co mě na vedení Realu štve nejvíce - osobně bych zakázal přestupy zadarmo je to velice nefér k minulému klubu. Měla by být minimální částka do top lig například 10 mega to nikoho nezruinuje.

Reagovat
janinho

to uz ale vymyslas nieco nerealne. je tolko veci co nie je fer, ze toto je na velmi dlhom zozname...

len neviem preco vzdy vypichavas Real... Real je jediny klub ktory berie free agentov??? take AC ma v tomto patent. ked Real kupil Kaku za takmer 100 mega a po 3 ci 4 sezonach sa vratil zadarmo do AC, to bolo co? a nikto tu neplakal, proste je to tak. Kupili sme Hazarda s takymi WTF bonusmi, ze to je na zapis do Guinessa a ten clovek mal nulovy prinos pre cely klub. Nakoniec aj vy dostanete toho Guhehiho zadarmo... kludne napis do klubu, ze nech su frajeri a poslu 10m CP...

UEFA uz zaviedla vychovne, co je tusim 5% ciastky z prestupu ktore sa rozdeluju medzi byvale kluby. za mna je to ok, aj ked ak by to dali na 10% tak by sa nic nestalo.

to co by si ty zakazal zase pred Bosmanom vela klubov zneuzivalo... raz podpisat klubu a byt tam ako vazen celu karieru... Kluby maju svoje zmluvy riesit zodpovedne a citlivo vcas vopred. A nie spoliehat sa na nejaku lojalitu.

nech sa dodrziava FFP a futbal bude urcite v lepsom stave nez je dnes.

co sa rodriho tyka, kludne sa pripomen o rok. ja tvrdim, ze uz nebude taky dobry ako doteraz a ze urcite za neho real neda 75m+ alebo podobnu sumu. ak sa budem mylit, nemusis sa bat, ze by som ti neuznal ze si mal pravdu

Reagovat
1970

5 procent je málo a hlavně u převodů zadarmo je to 0 pokud se nemýlím a nelíbí se mi u žádného klubu tedy ani a nás. Přestup Guehiho není k nám vůbec jasný já doufám ,že se naše vedení bude chovat normálně a nabídne o zimním přestupu 20 mega a nebude riskovat jeho přestup do Realu.

Forma Rodriho je momentálně špatná ,ale já jsem přesvědčen ,že za 10 kol bude zase top. Jestli ne budeš mít pravdu ty.

Reagovat
janinho

ak bude LFC slapat na obhajobu, tak podla mna guhehi pojde isto k vam. mne sa nepaci ani konate, ani on. pamatam si ako zmatkoval proti nasim na ME v Nemecku.

momentalne hra na hovno cely MCity. ze pojde hore je jasne, ale o tom sa nehadam. ja tvrdim 2 veci (aby sme sa rozumeli).

1. ze nepojde az na svoju povodnu uroven (t.j. ze potiahne City a spanielov k trofejam) a

2. ze aj tak za neho v 30tke neda real 100 mega.

aby nebolo, ze uhra na jesen nahodou hrac mesiaca a budes mi tu vypisovat, ze som napisal hlupost.

Reagovat
1970

Já osobně bych po sezoně prodal Salaha a za ty prachy koupil Caiceda a Lukebu.....Ale je to jen můj názor, který nemá moc šancí ani nevím jestli by to tým posílilo já bych si to přál...

Reagovat
janinho

Salaha bude treba predat v kazdom pripade. Jednak Saudi by mohli nasypat aspon 50 mega, aj ked bude uz mat 34, ale aj 30 by bolo lepsie jak nic a jednak sa zbavite jeho mega platu.

caicedo s vami uz raz vydzubal, ja by som sa na neho vykaslal, aj ked je ozaj vyborny.

Reagovat
1970

Arabové Salaha uctívají jako modlu podle posledních článků by za něj hned po vašem Kylianovi nabídli cenově nejvíc - tam to není vůbec o výkonosti , Caicedo chtěl do týmu co se buduje a sám ho bude ovlivnovat což jsme v současnosti my a až by tým sehrál mohlo by to být dost dobré jak v útoku tak v obraně...

Reagovat
janinho

za caiceda dala chelsea 116 mega, zmluvu ma do 2031 a patri tam k dolezitym hracom... fakt si nemyslim, ze by si mal stracat cas myslienkami na to ze jeho vykupite

Reagovat
1970

Jsem přesvědčen, že by se o to zajímal, ale že by souhlasil a hlavně ,že by souhlasila Chelsea vidím na 25 procent, ale za pokus by to stálo. Můj názor je, že by s Lukebpu dokonale zapadali do našeho konceptu hry, ale třeba se mýlím , ale máš pravdu v tom , že to nevyjde.

Reagovat
1970

Mělo být Lukeba...

Reagovat
Igner Farnsworth

Wirtz a isak v jeden přestupak, neblbni před létem bys nevěřil ani v jednoho

Reagovat
Coutinho10

jako jo, super, ale není to dokonalý

na stopera to chtělo

Reagovat
Csaplárova past

Pokud vsechny prestrilis, stoper netreba

Reagovat
Coutinho10

to jo, ale vždy dáš třeba 3-4 góly viz posledně Arsenal

Reagovat
kissak

aby Ty jsi nebyl furt nespokojenej

Reagovat
Beči

Nikdy bych od nás takový přestupák nečekal, ale bylo to potřeba. Škoda, že nepřišel i ten Guehi, ale do zimy to snad vydržíme a pak někdo dojde. Za mě perfektní léto a skvěle vybrané posily

Reagovat
Messiáš

10% Sockám. Každopádně skvělá posila

Reagovat
oli9

Tak vitej

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
LAM

Liverpool v létě podle BBC utratil za posily kolem 416 milionů liber

Liverpool dostal nějakou šílenou injekci nebo kde najednou vzal tolik peněz?

Reagovat
Igner Farnsworth

Přijde mi, že jsme získali dva největší hráče co šlo v létě získat, byl tam před létem někdo na přestup kdo měl větší jméno než Wirtz nebo Isak?

Reagovat
Igner Farnsworth

Kua neměla.byt reakce

Reagovat
Csaplárova past

Osimhen je lepší než Isak, nejlepší posily do útoku jsou dle mého v PL Isak a Jao Pedro

Reagovat
Well

Modrič.

Reagovat
eder

Od PIF získal výměnou za Darwina ohromná naleziště ropy...

Reagovat
oli9

Taky to nechapu, jako byly tam i najake prodeje… Diaz 70, Nunez 53 , Doak 23 .. ale porad ty prichody ranec..

Reagovat
Sicarios

Presne 225 milionov libier z predajov. Vyhra v PL, vyhra ligova fáza LM, sponzor nový, roky dobrého hospodárenia. Liverpool realne musí ešte dosť minút aby dobehol ostatných z top 6. Z dlhodobého hľadiska. Asi to vieš toto všetko ale pýtalo sa mi to tu napísať ????

Reagovat
1970

Bohužel pokud příští rok neprodáme Salaha do SA je konec velkých nákupů...Bude jen malá obměna kádru , ale letos jsme tu přestavbu mužstva udělali solidní v druhé polovině sezony čekám velké zlepšení....

Reagovat
oli9

Ale tak to ze se dari neznamena ze vse rozházím, samozrejme jsem za posily rad.. hlavne Wirtze kde jsem tu částku chápal.. ovsem nejake prestupy meli byt nejsois driv a za míň .. nebo proste nechat tak

Doba je silena , ty castky ve fotbale jsou extrem myslim si že zanedlouho se budeme divat jak i velke dlavne kluby budou zadlužené s na lrshu existence diky vedeni

Reagovat
fenixLFC

Polovica je naspat z predajov. Okrem toho sme rozsirili stadion co generuje nove prijmy, nove zmluvy na cele s adidasom, prachy za vyhru PL, prachy z rozsirenej LM. Plus vlani sa nic moec neutratilo

Reagovat
Coutinho10

loni jsme vzali jenom Chiesu, šetřilo se na tento přestupák

Reagovat
MoonKnight

Chiesa pokud vydrží zdraví, tak může být brán také jako posila. Vůbec nemám tušení, co se v létě stalo. Loni se Slot tvářil, že Chiesa nebyl jeho přestup a tím pádem ho tu nechce. A teď mu dal šanci ve 2 zápasech v prvních 3 kolech?? Zajímalo by mě jak to. Je možný, že Chiesa vážně v letní přípravě a zabral a udělal na Slota dojem, že by mohl být užitečný minimálně na oživení zápasů.

Reagovat
O.Giroud

Možno to bude tým, že tam nemal koho iného do útoku dať

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
MoonKnight

To loni neměl také a stejně nehrál

Reagovat
O.Giroud

Tak mal tam Jotu, Nuneza ale aj s Isakom nám stále ten jeden útočný hráč chýba, tak zrejme dostane tento rok viac šancí.

Reagovat
fenixLFC

vlani pred nim boli gakpo a diaz nalavo, szoboszlai, jones a pripadne dokonca elliot v strede, darwin a jota na hrot. salah nestriedal. cize bol aj do ofenzivy az 5. nahradnikom na realne tri posty

prve tri zapasy tuto sezonu, dokial neprisiel Isak, tak bol rprvou-druhou moznostou do ofenzivy

Reagovat
aragorn

Reagovat
Coutinho10

jak píše Giroud níže, tak těch možností do ofenzivy není tolik nebo nebylo, ale vítězný gól mu určitě pomohl

Reagovat
Alons0

Lepší by byl Guehi, než tenhle trucující ubrečenec.

Reagovat
Vopi11

To jeho trucování mi to trochu kazí, ale i tak se těším, až ho uvidím zapojeného do hry. Škoda repre pauzy, zrušil bych je

Reagovat
Seydou Doumbia

první duel ale isaček ještě hrát nebude ne?

Reagovat
fenixLFC

mozno naskoci z lavky, ale tak prvy mesiac ho v zaklade necakam (ked sa nestane nic nepredvidatelne)

Reagovat
Seydou Doumbia

no to doufám, háže mi do fantasy vidle synek

Reagovat
Vopi11

Myslím si že první půjde z lávky, druhej už bude v základu.

Reagovat
JackDaniels.

Forcing transfer is where i drop the line..

Reagovat
galacticosi

Tell me something about Wissa..

Reagovat
Csaplárova past

Vtipná sága, boj o každou libru když pálíš takovou raketu

Reagovat
kissak

pálily se i dresy

Reagovat
Edgar Davids

Reagovat
stiflerovamama

Tak samozrejme výborný prestupák, jasné tých príchodov/odchodov je dosť, ale tá hlavná kostra ostala a vymenili sa hráči, ktorí sa vymeniť mali. Tá ofenzíva a záloha vyzerá teraz naozaj super tak si to snáď čo najrýchlejšie sadne. K dokonalosti za mňa chýba jedine to, že neprišiel Guehi, ten bol proste za mňa ideálny líder obrany v prípade, že by sa zranil Virgil, a spolu s Virgilom by asi patrili k najlepším dvojiciam v lige. Dvojka Konate-Gomez (uvidíme čo Leoni) proste vo mne veľkú dôveru nevzbudzuje, tak snáď Virgil ostane zdravý. A mrzí odchod Elliotta, ideálny kádrový hráč a možnosť oživenia z lavičky.

Reagovat
1970

Až na Leoniho s tebou ve všem souhlasím. On nebyl koupen do základu pro letošní sezonu , ale je možné , že už příští rok bude v základu - je to talent a cena byla dobrá podle mně dobrý nákup. Celkově z naší strany jediná chyba v nákupech je, že jsme za Guehiho nenabídli 35+5 ihned po skončení sezony a čekali,že 5 mega ušetříme.

Reagovat
MoonKnight

Leoni jde příští rok do základu. Italská škola, zajímali se o něj všechny top italské týmy, ale Italové samozřejmě nemají 35 mega rovnou. Leoni může být další Bastoni.

Reagovat
dave30

Že by byl 4-5 krát hodnotnější než Krejčí? To se mi nechce věřit. Ale možná už na prodeji dresů se ten finanční rozdíl dorovná.

Reagovat
OdbornikzeSudet

Co mas s tim Krejcim? Ten bude stastny, kdyz si obhaji svou prestupovou castku. Jsem zvedavy jak bude branit u rohu nabihajiciho Soucka

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele