Plzeňští fotbalisté si dál vychutnávají oslavy, došlo i na tenis
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny

Plzeň zřejmě bude při losu druhého předkola Ligy mistrů nasazená
23.05.2011, 14:15

Horváth: Jsem dojatý, titul s Plzní pro mě znamená nejvíc
22.05.2011, 11:06

Rezek: Doma mě dlouho neuvidí
21.05.2011, 22:49

Trenér mistrů: Titulu s Plzní si asi vážím nejvíc
21.05.2011, 22:09

Viktoria Plzeň - Baník Ostrava 3:1
21.05.2011, 21:03
Komentáře (273)
Přidat komentářA já čtu došli i na penis.
Plzeň si to letos zasloužila..... Sparta nedokáže hrát dobrý fotbal ani s takovými hráči jaké má
Pekhart,Kerič,Kweuke,Kadlec,.....
kdyby byl ve Spartě jinej trenér, tak by ten dobrej fotbal hráli
No počkej, záleželo by jaký trenér by ve Spartě byl. Takový Žák, Palička, nebo Zach by nás nevytrhli.
Vrba,Hapal,Komnacký,Dovalil.
Z těch jmenovaných maximálně tak Dovalil
Nemá zkušenosti s ligovým fotbalem a snad ani s dospělými hráči. To by podle mě neklapalo.
Nevim no.Zase mi přijde , že by zapracoval mladíky
To asi jo. Ale co by si počal se staříky
?
přivedl by si jako asistenta Straku
Zajímavá vize. Ale trochu ulítlá. Kdybych měl vybrat trenéra pro Spartu, tak bych volil Víťu Lavičku. Do třetice všeho dobrého. No ale to je taky nepravděpodobné. Takže jestli opravdu Chovanec skončí, jako že dle mě neskončí, tak bych netahal žádný stromky z Plzně, nebo jiné trenéry, ale dal bych důvěru Haškovi. Ať se ukáže.
Ivanovi?
Ale prdlajz Ivanovi. Martinovi.
No nevím, Ivan by vám víc pomohl.
Ivan Hašek jako hlavní trenér a Víťa Lavička jako asistent. To byly časy. Titul, vítěz skupiny LM, pěkné bitvy v osmifinálové skupině LM. Vládci Prahy, titul v derby po výhře 5:1. Přes 80 gólů za sezónu. Zlatá sezóna. Krásné vzpomínky v těchto dnech.
Zkusit M.Haška mně taky napadlo.Ale zajímalo by mně až do jaké míry mu do toho Pepa kecá.Co myslíte?
To si netroufnu posoudit. Ale řekl bych, že Chovanec má hlavní slovo o většině rozhoduje on. Hašek vede tréninky, hecuje a radí se s Pepou.
Jinak Pepa má u vás skvělou pozici, když se slaví úspěch, tak řekne: Je to díky mně, a když neúspěch, tak řekne: Je to Martinova (Haškova) chyba..
To nikdy neřekl. Když už, tak se opíral do hráčů.
To je pravda do Hašana se nenaváží.Ještě mně napadl Psotka
Ten by zvládl jak staříky tak mladíky, ale nevim no... Jak píšeš výše taky si myslim, že Chovanec zůstane.
Tak vyvodí důsledky, že? Jsem zvědavý jaký. Nějací hráči asi pomažou. Doufám, že Pamić, Vacek, Libor, Kerić, Kladrubský a kluci z béčka zůstanou. Zbytek se může nějak pročistit.
Tak Pamič,Vacek,Kerič snad určitě,ale Sion a Kladrubský? Nevim no.Libor hrál na podzim hrozně a i jaro o proti tomu loňskýmu nic moc.Jen pár zápasů(Bolka třeba).A Kláda mně taky zklamal krom zápasu s Palermem(kde byl excelentní) a pár dalších tak taky nic moc.A to je ještě ke všemu vedenej jako pravej bek.A i Pepa ho tak bere, takže pokud zůstane Kušňa, tak je celkem zbytečnej a na druhýho pravýho beka bych posunul z juniorky Jánoše.A Adiabu pošlou doufám pryč,to je asi jasný ani nevim jestly měl opci.
Já bych toho Kladrubského v týmu nechal. Abena ať jede domů, teda na Slovensko. A Libor Sionko? Možná, že jsem zaujatý. Ale já bych ho u týmu určitě nechal. Jako žolíka.
Jestly má ale vysokej plat tak bych tam dal radši Kadeřábka.Zase to je velkej risk no.A myslíš Adiabu ne? Abena je na hostovačce do zimy a zatím vypadá dobře.Jinak co myslíš na duo Řepa-Bláža? Já tipuju, že Řepa skončí a Bláža ještě sezonu dá.A ještě bych vyhodil Huška.Ten asi za poslední 2 roky odehrál 5 zápasů a ještě mizerně...
Adiaba pryč, to je tutovka. Ale Abena taky. Dvakrát vypustil zápas, to není dobrá vizitka.
Tak já bych mu dal šanci.Do tý zimy v kádru určitě bude a šanci dostane.Vem si Kweukeho a jeho začátek(Žilina) a rozjel se až v říjnu/listopadu.
Já vím. Ale vypouštění zápasu je něco jiného, než když ti to nejde.
Tak u Kweukeho to taky nebylo jenom formou, ale jak ostatně sám říkal tak fyzičkou a tu si sám nabrat mohl.
Jo. Ale u Abeny to fyzičkou nebylo. Krom toho ani on, ani Kweuke se neučí česky. A vzhledem k tomu, že Kweuke neumí ani anglicky, tak si logicky povídá jenom s černochy. Takže stojí tak trochu mimo tým. Nejsem odborník, ale řekl bych, že to nedělá dobrotu.
Tak dobrotu to nedělá to je jasný.Ale myslíš si, že se Kweuke začne učit česky když mu deportuješ všechny francouzsky mluvící jedince? Docela mi to u toho Kweukeho vadí, protože Bony ukázal, že se česky naučit dá a jak.A to uměl i anglicky přitom.
No těžko říct. Nelze očekávat, že když mu pošleš pryč lidi, se kterými si může pokecat, tak se automaticky začne učit česky. Podle mě na to prostě sere a srát bude. Bony byl v tomhle úplně jiný.
Abena je naprosto zbytečnej.. Na co si ho držet? Kór, když bez něj je velká pravděpobnost, že se Kweuke naučí česky?
Já Abenu nechci držet v týmu. Ať jde pryč. Ale pochybuju, že se Kweuke začne učit.
Popravdě by mi nevadil odchod ani Kweukeho..
Mně taky ne. Nesympatický hráč. Góly dává, to ano, slávisty chtěl podřezat a rozhodl derby. To jsou jeho plus. To je tak vše.
Mimochodem, viděl jsi jak funěl po tom, co dal gól Ústí
?
Nene, neviděl..
A to před začátkem zápasu Martin Hašek říkal, že Leo nemá fyzičku. Měl pravdu.
Ten Kweukeho odchod by mně taky nevadil
A ten Abena nevim no
Přidej se k nám a buď jako my
.
A co myslíte s tím Řepou a Blážou?
Je těžké zbavovat se takových ikon. Ale jednou to přijít musí. Blažek možná po sezóně skončí. Řepka? Uvidíme. Ale ještě bych ho pryč neposílal. Kdyby přistoupil na snížení platu, tak bych ho bral jako občasného náhradníka a učitele pro Hejdu a Zápotočnýho.
Tak je otázka jestli by takovou roli bral.Jako náhradníka bych ho bral to je jasný.A Blážu bych v klidu ještě sezonu nechal jako jednicku.Jinak nevim kdo by tam šel.Protože Zítka v posledních zápasech neobstál.
V úvahu připadá jen Vaclík.
A co Švenger? Co furt máte s tím Vaclíkem, toho pořád někdo cpe do Sparty. To je tak dobrej?
Z mladých absolutně nejlepší.. Bez něj by U21 nebyla ani na ME.
Vacík je fakt výbornej. A Švenger má podle tebe na to bejt jedničkou?
No já nevím, ale tak zkusit se to může.
Nedávno se takhle zkoušel Grigar
A ještě že se vrátil Bláža...
Čech se taky zkoušel.. A jak to dopadlo
Tak zkoušel.To ani uplně ne,kvuli němu šel Bláža na rok do Příbrami.Takže asi byl viditelně lepší
Uvidíme. Třeba ten Vaclík přijde. Já si ale nemůžu pomoct, ale připomíná mi Prasátko z Medvídka Pů.
Prasátko Porky
Chlapci vy zapomínáte na to,že Hašek po boku Lavičky měl v týmu Rosického,Novotného,Lokvence,Jarošíka a další hráče co udělali docela slušnou díru do světa;-)
Já vím, kteří hráči tehdy hráli za Spartu. No a?
No a?:-D.....vždyť se teď podívejte co za jelítka tam za tu spartu hraje:-D.....Kde je Rosický?Kadlec a nebo Matějosvký?:-D.....Kweuke je Lokvenc,který dával přes dvacet golů za sezonu?:-)......Na dnešní Viktorku nemáte ani zdaleka a ještě jste si vyhodili ty nejlepší hráče:-)
Lokvenc dal jenom jednou přes dvacet gólů za sezónu. No já vím, že tehdy jsme měli nejlepší kádr za poslední léta. A vedl ho výborný trenér se skvělým asistentem. A co to má co dělat s Plzní? Mimochodem viděl jsi aspoň někdy hrát Rezka, Koláře a Limberského za Spartu? Když už říkáš, že to byli naši nejlepší hráči? A i teď má Sparta lepší tým než Plzeň. Ale ta hrála taktičtěji, týmověji a hlavně chytila začátek sezóny.
Ano hráli špatně,ale proč tedy teď hrajou tak skvěle?...Ptz Sparta je tým pro důchodce a frajírky.Laskavě běžte s tou Spartou už do háje!!Mistři jsou z Plzně;-))))):-*
Proč? Protože Plzeň není Sparta. Ve Spartě jsou na hráče kladeny mnohem větší nároky, hrají pod větším tlakem, krom toho je ve Spartě mnohem větší konkurence. I to je důvod proč se neprosadili. Mimochodem jejich odchodu nelituju. Možná trošku Koláře, to je náš odchovanec a ten mohl zůstat. Ale jinak je dobře, že jsme se Limberského, Petržely a hlavně Horvátha s tím slizounem Rezkem. Titul vyhrála Plzeň zaslouženě, ale teď se teprve ukáže, co jste zač.
Nemám rád lidi jako ty. Když se vyhraje titul, přiženou se a začnou machrovat a urážet ostatní. A jakmile Plzeň prohraje dva zápasy, tak se tu už neukážeš.
Já nejdřív vůbec nepoznal, že je to Plzeňák
.
No já taky ne, ale tímdle to totálně zabil.
"Na dnešní Viktorku nemáte ani zdaleka a ještě jste si vyhodili ty nejlepší hráče:-)"
Viktorce fandím tak deset let,protože sem za ní hrál od mala;-).....Fandil jsem jim i ve druhé lize,fandím jim i ted;-)....Každopádně souhlasím se SanchoPancha
já ví, že by záleželo na kvalitě trenéra, ale prostě Chovance ve Spartě nechci, má tým, se kterým by měl každého soupeře jasně přehrát a místo toho hrajou na hovno skoro s každym
Sodoma Gomora
...jen aby na té večeři byl někdo schopný něco pojíst
nechci nic zakřiknout,ale všimli ste si že filip12 už moc nepíše?
Je víkend, a v pondělí píšou test na domácí zvířátka, musí se učit.
asi se začal řídit heslem "Je lepší být někým pro někoho než nikým pro všechny"
To klidne zakrikni,ten nechybi
Toho Nojwirta jsem se až polekal. ten by mohl hrát v nějakém filmu - treba Krakonošův syn nebo Profous junior.
buďme rádi, že sme se zbavili dřevorubce. Údajně to byla rakovina v kabině. A jak vidno, je tak dobrej, že drtivou většinu zápasu na jaře strávil na lavici Plzně
V tom bylo něco jiného, ale i tak fakt, že nehrál, o něčem vypovídá. I když jsem jej nesledoval a nevím, jak mu to šlo.
Někdo tu psal že ho koupili jen aby uhlídal Kweukeho a to splnil.
hrál ze začátku a ne zrovna nějak excelentně. Pamatuju si, jak byl z něho Dolar hotovej. To bylo někdy na přelomu Února a Března.
On byl zaujatý :)
on je i na hráče? Já měl za to, že k smrti nenávidí jen fanoušky Baníku :)
Tak Aleš Baníku fandil, když tu hrál.
jen se neraduj aby nám ho nevyreklamovali zpět jako Varadiho
Vari je prý u nás na hostování. Už v tom mám bordel, kdo komu patří, když se jedná o transfer trasu Plzeň-Ostrava
Varadi je jenom na hostovani,proto vcera nehral. Neuwirth je na prestup. A Danek myslim,ze taky jenom hostovani,ale tim si nejsem moc jistej.
Nehrál, kvůli tomu aby nedostal víc prachů, měl ve smlouvě něco jako když odehraje sedm a víc zápasů bude mít nárok na nějakej keš, tak ho prej schválně nestavěli
OT: http://www.chachari.cz/padubice-banky-pico-2-2-quot-vyjezd-2v1-quot-rn1134
to video je super, škoda, že je tak krátké
Titul Plzně? Ostuda českého fotbalu - další ostuda. Sparta zahrála slušný ročník (víc bodů než vloni, kdy byla mistrem), fotbal hrát hezký neumí, ale stačí to. Bohužel Plzeň hraje útočně a to nezvládá žádný český klub vstřebat. Sparta s tím co má, prostě musí hrát všechno do útoku. Takže souhlasím s tím, že Sparta potřebuje nového trenéra a pro Kristovy rány, už žádného obránce!! A Plzeň? To už tu párkrát bylo, že průměrnej mančaft zahraje dobrej ročník, ale vydrželo to někdy?
Pointa?
Taky by mne zajímala
nevim, čemu nerozumíte. rikam, ze sparta potrebuje jinyho trenera a ze plzen jsou fuseri. jste postizeny, ze to musim opakovat?
Tebe to hodně vzalo
OT: rapid se s tím nesral https://www.youtube.com/watch?v=vhdebm8Ftd8&feature=player_embedded
Rád bych viděl jejich souboj s někým z našich. Tam by byl i super výjezd, je to blízko. A fajn stadion :)
Stadion je to super
. Docela jsme si tam užili
. Ale všimni si, že ti rapiďáci sice vlítli na hřiště, ale moc divoký to zas nebylo. Ale ta rojnice, docela hustý. RAPID VERRECKE!!!
To jsem čuměl, zformovali se celkem rychle.
Ale nevšiml jsem si, že by někoho mlátili. Udělali to výborně. Jednou takhle rapiďáci naběhli na hřiště, před sektor soupeřových fans, zkoulovali je (sněhem) a pak se nechali odvést zpět do sektoru. A noviny to ani nijak nerozmazávali.
Mimochodem, já jsem takovej malej souboj s jedním měl. Vystupoval jsem z metra, proti mě nějakej větší chlápek v černý bundě (typické fotbalové oblečení). Říkám si: Tak ať ten debil uhne, ne. On si asi říkal to samé. Prásk. Srazili jsme se rameny. On nějak odlít, já prošel vítězně dál. Pak na mě něco pořvával, ale povídat se mi s ním nechtělo. Druhá srážka by už nemusela dopadnout tak dobře
.
Chachaři s nima měli konfrontaci
Kdy? Sparťani taky, ale jen s pár lidma od nich. Střetli se i s Austrií. Rakušani obecně nejsou silní po chuligánské stránce (což mi je stejně ukradený), ale po ultras jsou na tom výborně.
Příprava v Rakousku před dvěma lety. Z hooligans:
"Dneska Banik(26hools+9normalu)dojizdi behem zapasu na svuj pratelak s rapidem viden.Chuliganka prichazi k stadionu,rapid v 80-100lidech atakuje.Jsou zaskoceni tim,ze jim FCB jde naproti.Dochazi k valce na pesti,reklamy a podobne hracky.Rapid couva jednoznacne prekvapen tim,ze FCB stoji a valci.Vse zastavuje mistni policie,FCB do plusu.Pote rapid valci se psama,ale to uz je Banik vytlacen poza stadion..."
Toto byl důvod, proč nám následný plánovaný výjezd do Vídně zrušila policie. Resp. zrušila zápas.
Jo. Docela by mě zajímalo s kým jste se střetli. Jestli s chuligány, nebo s ultras. Když jsem se poflakovali po Huttledorfu a čekali na trénink Rapidu, tak tam přišlo asi 300 rapiďáků, ale chuloše jsem tam mezi nima moc neviděl (i když někdy je to těžký rozlišit). Jestli je to tak, jak myslím já, tak starší chuligáni nejsou v kotli Block West vítáni.
Třeba to bylo pomíchané a přidali se všichni, když viděli, že jsou v trojnásobné přesile.
Možné to je. Ale jestli jsem dobře pochopil rozhovor s URBW88, tak s původníma hooligans netáhnou za jeden provaz. Ale zřejmě bude v jejich středu dost rvavých ultrasáků. Že se občas rádi odvážou jsme viděli na videu.
asi před dvěma lety, na zimním soustředění v Rakousku, tak měl Baník hrát s Rapidem. Přijelo tam několik desítek fanoušků Baníku, měli nějaký boj s Rapidem, kterých bylo o mnoho víc a naši se s nima statečně bojovali
bylo to letní soustředění, už jsme měli nakoupené jízdenky směr Vídeň, když den předem Wien ACAB zápas zrušili..
tak, přesně tak
A taky jste pak jeli jen tak? Myslím totiž, že už nešly vrátit.
vídeňští hools nestojej za nic, třeba austrii zatiopili i jablonečáci s Jelení Horou.
Jablonec?
Jo, ty starý náckové a asi pár Poláků do nich naběhli (ale nevím přesně do koho, ale rozhodně bylo Vídeňáků víc).
bych do Jablonce nikdy neřekl, že maj takhle aktivní jedince.
Jo, tak dřív se občas byli. Paktujou se s libereckýma chuligánama a občas ty svině vymlátí nějakou punkovou hospodu. Hodně z nich naštěstí sedí.
No zatopili...pokud vím, tak do nich jen naběhli. Ale k ničemu pořádnému nedošlo. Nebo jo?
http://www.hooligans.cz/view.php?cisloclanku=2007080020
Ten článek nemá hlavu ani patu.
přátelé z Liberce? WTF?
Ta hrstka chulošů tam vždy držela spolu.
Vždyť jsem ti to už vysvětloval, jak to tam chodí, nebo ne?
ne, mě určitě ne, to bych se tady nedivil
Ale jo. Na facebooku jsme se bavili o Slovanu, jejich fans a hooligans.
čeče, to si nějak nepamatuju. Ale je to možné
Cca 6-8 měsíců zpátky. Budeš to mít na profilu, protože jsme tu diskuzi vedli u nějaké fotbalové fotky.
Jelení Hora je pálenka, kterou se posilnili?
http://www.youtube.com/watch?v=dRxmstHW-P0
http://sfc.4fan.cz/index.php?p=156&page=1#gallery
Co to je zas za akci ? Včera my , SFC též...
zbytek polské ligy se dohráva bez hostujících fanoušků (nebo úplně bez fanoušků
) tak teď jezdí Poláci do Čech (české stadiony taky zamknete?) něco v tom smyslu to bude...
ve Wroclawi úplně bez fans
jj, viděl sem už. Hele, jde o to, co se teď děje v Polsku v posledních týdnech, transparenty proti tomu, že musí být uzavřené sektory pro hosty atd.
Legia chytře (od 1:02) http://www.youtube.com/watch?v=ZrYM1n_Ssug
zajímavý to je ale raději sem pro tu formu protestu, že se vyklidí celej sektor, aby ti bafuňáři viděli, že takhle ztrácej fanoušky a budou prázdné stadiony. A když máš v Polsku prázdnej stadion, tak ti unikaj peníze z prodeje lístků či nákupů suvenýrů a to dá docela solidní ztracenou částku
V Jablonci frčí Alpa.
pro TV
neustřihli to jako ČT...
100. pro Prazdroj
Lepší než Pilsner Urquell je Pilsner Oiquell.
tak to v žádnym případě...
...a napsal jsem to hlavně proto, že se v Plzni drží pokřik "My pijeme Gambrinus" (ikdyž to je skoro blbost...)
prazdroj všech piv
Svijany, co?
Svijany není špatný pivo, ikdyž dneska ráno jsem ho proklínal
Ono taky záleží kde to pivo člověk pije a kolik jich vypije.
amatére. Mě po něm nikdy nic nebylo. S Radegastem a Prazdrojem nejlepší piva u nás
Jj, ty mám rád. Ta reakce ale byla spíš mířena proti Plzni.. Moc jí nemusím a z těch známějších piv mi ještě nechutnají Krušovice. Naopak v poslední době točí víc a víc Staráče a docela mi zachutnal. A speciální kategorie je lahváč Braník, parádní pivko.
Braník je klasika. Levné, chutné, tradiční. Staropramen se drží nad vodou jen díky tomu, že je to pražské pivo, jinak bych k němu byl asi kritičtější. Krušovice také nemám rád. Svijany, Kozel, Bernard a pak jak kdy.
Kozla můžu taky, k těm Svijanům ho přidávám. Tyhle pivka můžu. Bernarda jsem zas tak často neměl, ale co pamatuju, tak se pít rozhodně dal.
Staropramen má dobrou i jedenáctku, ale asi máš pravdu, nebýt z Prahy a Staropramen pít jen výjimečně, tak na něj asi nadávám. A ještě mám rád Budvara, ale pouze desítku, dvanáctka je hroznej bolehlav.
Budvar mi nevadil až do loňskýho ročníku Mighty Sounds. Fronta dlouhá jak prase a pak to pivo stálo za houby. Navíc jsem se nějak odvázal, pařil na muziku ve slejváku a z obyčejného piva se stalo pivo nekonečné, jen chutnalo tak o 100% hůř než předtím.
Mě Budvar desítka nechutná jen na jednom místě. Paradoxně na Spartě, ale hokejový.
Tuhle sezonu jsem tam teda nebyl ani jednou, tak nemůžu hodnotit současnou kvalitu, ale to co tam točili dřív, snad ani Budvar nebyl, jen se tak tvářil.
Ono i to pivo na Letný je spíš taková legrácka, než desítka. Na hokeji jsem nebyl ani nepamatuju, ale prý tam krom píva čepujou i kořalku. To zní dobře
.
jestli Gčko, tak to desítka bude, (což se vlastně rovná legrácce nebo "dešťové vodě")
Přesně tak.
Pořád lepší než když točí nealko.
To rozhodně. Já mám z toho nealka pak bolehlav.
Tím mě hrozně naštvou, když se točí. Protože si vždycky kupuju klobásu a bez piva se mi jíst nechce. A nějaká cola se ke klobáse taky nehodí. Tak si dám nealko, nadávám, že jsem ho nechtěl, pak ho piju a nadávám, že příště si ho už nekoupit. A to víš, že koupim, ale nadávám ještě víc.
No já klobásy nejím, tak z tohoto pohledu je mi to jedno. Ale když chci fandit, tak potřebuju občas něco vypít a za nealko se mi utrácet nechce. Tak to přežiju bez piva a to to potom vypadá. Na CSKA jsme si vzali s sebou rumajzla, tak se ta kola hodila.
no, to bývá další "přezdívka" géčkovské desítky
(ze který mam v poslední době taky bolesti hlavy - a to stačí jedno pivko)
K desítce gambáče se dostanu snad už jen na Letný a docela se to pít dá. Hlavně to často nebývá moje první pivo ten den, takže už to tolik nevnímám..
jo tak
to pak chápu, když si "naočkován" protilátkou
Bez protilátky to nejde. I když já jsem otrlý. U nás na Tipáči maj tak hnusný pivo, že si vlastně říkám, proč tam vůbec chodím.
Setrvačnost.
My chodili na střední do hroznýho pajzlu a taky neznám přesný důvod. Pivo nic moc, plno dělníků a ani to nebyla nejbližší hospoda.. Jediná výhoda bylo levný pivko. Ale chodili jsme tam tak nějak ze zvyku.
Jo, tím to nejspíš bude.
Budvar 12 0,3 v lahvi..
Inspiroval jsi.
inspiroval a sám mám doma "jenom" Bernarda
Bernard je dobrý pivo. A teď mají novou edici půllitrů (velký i malý), tak si na ně dělám zálusk.
velký i malý půllitr
mně teď zaujal ten 2l džbánek teda
a ta dárková edice, ale tam jsou jenom třetinky (a u nás ho nikde netočí, takže budu muset jenom snít
)
tak jsem na tom hůř než jsem myslel... Bernard jenom jeden a teď jsem ještě zjistil, že tmavej
btw. to už se ty "americký" balení prodávaj i u nás jo?
Americký?
Je to teda spíš export, pravda.. Ale právě do exportu dávají to nejlepší pivo vůbec..
To má zbytek světa kromě potravin kvalitnější i piva?
s potravinama to bude žvást - většina jich je z Polska, jen se přelepují cedulky se zemí původu...
Žvást asi ne, když před pár dny psali, že to potvrdily testy.
jo, jenže v Německu potkáš 0,5l a taky to je export
(nebo teda u nás v hospodách potkách německou "dvandu")
Tak v Německu.. Ale to je tak nějak všechno. Navíc tam taky nepotkáš 0,5 v exportu od nás, nebo od Budvaru..
Mně třetinka nevadí, naopak..
od vás je přesněji jaké pivo?
Z ČR
já tam právě potkával právě ty 0,5 (když vezmu pobočky Netta, které jsou "specializované" na nápoje) ale teda u nás narážim taky na německý piva v třetinkách (např. v Bille) což je taky dost zarážející...
Třetinkový pivo je za trest. Nejhorší jsou podniky (diskotéky a některé kluby), kde pivo nemaj a dají ti tuhle srágoru. A ještě za to chtějí 35-50 korun. To by člověk blil, Milane.
Tohle je hnus, málo piva a navíc předražený.. Což mě s těma cenama připomnělo příhodu z tohohle pátku. Vyrazili jsme s kámošem na pivko a šli jsme přes Václavák a zrovna začalo dost pršet, tak že se na chvíli schováme v jednom vchodu co tam byl zrovna otevřenej. A protože v tom vchodu byla i nějaká restaurace od hotelu, tak si říkáme, co tam na chvíli sednout. Podívali jsme se na ceny a radši šli pryč, aby po nás někdo nechtěl platit za to, že jim stojíme ve vchodě.. Točená Plzeň za 150, Kozel v lahvi za 100, 2 decky koly za 90. Vím, že je to tam předražený, ale tohle na pohled z venku ani nevypadalo až takhle zle..
No to jsou krásné ceny. Ani na striptýzu nestojí pivo tolik
.
v Praze je ideální zajít si do PUBu, do 18:00 je pivo za 25kč a nemůžeš nadávat na to, že je blbě natočený, protože si ho točíš sám
V Pubu jsem byl. Ale ne takhle brzy. Abych řekl pravdu, moc nadšený jsem z toho nebyl. Pivko docela dobrý (ale já raději jedenáctky a desítky, než dvanáctky), ale stala se malá chybička. Jak jsem neuměl ještě čachrovat s tím displejem, natočil jsem jedno pivko na společný účet. Pak už jsem věděl co a jak a točil si na sebe. Jenže na společném účtu pořád přibývala piva, aniž by si je někdo natočil. Svině. Ale rádi to pak odmázli.
No jo, ale Plzeň, to není pro mě ideální. To já si radši koupím Bránika a posedím s nim někde venku, nejlíp u vody.
Správný přístup. Ale večer, v noci jsou u vody mušky, komáři a podobné svinstvo. Ideál je to na Stalinovi. Výhled na Prahu, krásný stadion za zády. Akorát tam nějaká prasata nechávají občas rozbité flašky, tak je třeba být opatrný.
Pro mě je to daleko a ani moc kámošů nemám tímhle směrem. To jedině někdy jít ze Sparty a vzít to tudy. Rád piju venku u nás na sídlišti a nebo u Vltavy, i když tady je pak ten problém komárů a ještě větší svinstvo než oni jsou benga, protože teď se skoro nikde venku nesmí pít alkohol a ještě tě pak budou pokutovat, jelikož nemaj nic lepšího na práci.
V Praze mě švestky nikdy neprudili za pití venku. Dokonce ani tehdy když jsem kalili právě na Stalinovi a pod náma bylo zaparkovaný jejich auto. A ty jsi z Prahy? Já myslel, že ze Severu.
...to je tam, jak stála ta socha? (Prahu moc neznám, tak jen, abych nebyl až tak mimo)
Jo. Teď je tam kyvadlo.
Já jsem z Modřan, kousek od Trevora. To buď rád, že tě neprudili.. My už jsme za to s kámošema platili i pokutu..
A několikrát když jsme byli na nábřeží, tak nám "jen" domluvili, ale že prej až se vrátí zpátky a budeme pořád pít, tak že už nám to neprojde. A taky občas zajdem ven grilovat, tak k tomu to máš ještě rozdělávání ohně v přírodě.. Už jsme si dost s nima užili..
Rozdělávání ohně v přírodě, to znám. Kvůli tomu jsme si s policajty povídali. No v centru na to možná budou háklivější. Jinak na Letný, na Vítkově, na Parukářce, na Vyšehradě...vlastně nikde jsem neměl problémy. Tak to si tě s někým pletu, měl jsem dojem, že jsi od severu. Protože tě mám zafixovanýho jako toho sparťana, co hrál na tom turnaji v Liberci.
Na tom turnaji v Liberci hrál můj brácha, takže to tě zmátlo.
On totiž Liberci i fandí, ale dobrá paměť, že si to pamatuješ.
To moje oblíbený místa na pití venku kromě Modřan jsou Zlíchov, okolí Vltavy od Braníka až k Mánesu, Vyšehrad a Hostivař. Když je venku hezky, tak jsem radši venku, než pít někde v hospodě. I když zahrádky jsou taky hodně lákavý.
Hostivař, to myslíš lesopark? To je pro nás spratky z Jižáku kultovní místo
. Přesně, když je dobré počasí, tak je lepší být venku. Je to také ekonomičtější. Mimochodem na Stalinovi jsme jednou i grilovali
.
Přesně ten lesopark mám na mysli. Kdysi jsme tam vyráželi docela často, teď už to bude dobrých pět let co jsem tam nebyl, ale vzpomínky mám na Hostivař hezký. I když vzpomínky, oni to spíš jsou a už vlastně i v té době byly víc útržky než vzpomínky.
Tam je akorát špatný, že v noci se odtud jede špatně ke mě domů a pospávat tam venku taky není ideální scénář..
Já naposled loni na čáry. Ale už tam také nechodíme jako dřív. Byl jsi tam někdy na konci června, když mají deváťáci rozlučku? Na to nikdy nezapomenu. Davy nezletilejch lidí zdrhaj do lesa, protože na cestě u altánku zastavilo policejní auto
. Škoda, že už tam není na čáry ten fesťák (Hajdulafest).
Na čáry jsem tam nikdy nebyl, já vůbec tuhle akci nikdy nějak neprožíval. Jedině jako hodně malej, když jsme se šli podívat na oheň, ale to jsem ještě jaksi u toho nepil.
Snad jen jednou jsem vyrazil na čáry i tady v Praze, ale většinou jdeme klasicky do hospody. Hlavně to často vychází tak, že se hraje MS v hokeji, letos myslím, že zrovna ten první zápas s Lotyšskem se tou dobou hrál..
Jinak na konec školního roku jsme v Hostivaři taky byli, tipuju, že jsem mohl chodit tak do prváku. A dětí je tam tou dobou fakt hodně, to vypadá, jak když je tam půlka Prahy.
A k tomu jednomu altánku jezdili policajti často, my naštěstí vybírali strategičtější místa bez takovýho dohledu.
No to byl asi náš altánek. Provařený místo, tam se dělo věcí. Jednou shořel sloup, který uprostřed altánu podpíral střechu.
Z Košíku je to k tomu Altánku štreka jak prase. Já mám kliku, že k našim místům to mám jen pár desítek metrů z baráku. Spižírna (benzínk) je podél silnice, takže pohoda. Ale jednou nás u přehrady překvapili náckové. To už sranda nebyla
.
Z Košíku jsme právě jezdili nejčastěji a vždycky záleželo na náladě nebo na volným místě, jak dlouho jsme šli než se našlo nějaký vhodný místo pro zakotvení. Nácky bych fakt potkat nechtěl a hlavně já, když jsem napitej, tak docela dost provokuju, to bych asi rychle dostal po držce..
Zatím se mi to ještě nevymstilo, ale právě z toho důvodu, že mám štěstí na to, do koho se trefuju..
no vidíš a to ti kousek od tebe probíhal skoro Mordor. Mám tím namysli tu louku u Angelovky. Tam vždy byly největší "Čáry" v Modřanech
To je přesně ono, ta jediná akce co jsem byl na čáry v Praze. Právě na louce jsem byl a co jsem tak slyšel ohlasy, tak normálně to tam bejvalo lepší. Ten rok kdy jsem se přišel zúčastnit na to nadávali všichni.. Pro mě to byl signál tam už víckrát nechodit. A co jsem slyšel nedávno, letos už to tam stálo za nic i z ostatních ohlasů.
sem tam byl asi před čtyřmi lety. Furt tam jezdila záchranka a vožralé, čtrnáctileté holky tam lezli po frajerech
Takže pořád stejný..
Nás odvážej domů
Což se hodí celkem..
když pít u řeky, tak máte chodit na tu odpočinkovou louku. Jinak, s kámošema, když sme dřív chodili pařit na disco, tak sme šli normálně po té cyklostezce, co vede kolem řeky, každej flašku vodky a nikdo neremcal
Jakou odpočinkovou louku? Praha je naše město, nesmíme si nechat určovat, kde smíme pít a kde ne.
jo, u Vltavy, skoro v Komořanech je odpočinková louka, tak to jde a nikdo neprudí a i grilovat se tam dá
Dřív to bylo v pohodě, to neprudil nikdo.. Zhoršilo se to za poslední rok, možná dva. Snad u každýho parku máš ceduli, že se tam nesmí pít. To jsou ty veřejný místa.. na zastávkách se taky nesmí pít, na dětských hřištích taky ne.. Asi abys nedělal lidem kolem sebe chutě..
máš civilizovaně pít v barech či v hospodách anebo na zahrádkách :) Btw, teď je zas jedna v provozu, dle mého jedna z nejlepších. Na lodi Tyrš, co kotví na Palackého nám.
Venkovní párty mají prostě své neobyčejné kouzlo. A přestože na zahrádkách je to fajn, tak se to s tím nedá srovnávat.
jak už sem tu jednou psal, chlastání venku mě-nás moc nebere, maximálně někde na festu, či když jedeš někam vlakem anebo na mácháči. Ale v Praze teda moc ne
Tak jestli jste měli od raného věku ve zvyku chodit pařit na diskotéku, tak se ani nedivím.
jistěže, kvalitní kultura nadevše
Tak je to lepší než sedět s kamarádama doma, vyndat se a pak se můžete maximálně plácat po zadku.
Tak proč zůstávat doma, když se může jít ven.
Přesně tak jsem to myslel.
znáš?
No jistě. Nebyl jsem tam, ale nábřeží mám rád. Nám z práce objednají jednou za rok loď a 3hodinovou projížďku, taky to má svoje kouzlo. A pak jsou i varianty, kdy si to platíš, ale nemáš tam lidi z práce.
Jop, to nábřeží tam je super. A hlavně, když tam v deset zavíraj zahrádku, přejdeš silnici a jde se Ke Kalendům
Akorát by tam mohli točit jiné pivo než ten Staropramen
A to je právě na prd, že zahrádky zavírají tak odporně brzy.
Buď neumím číst, nebo jsem krátkozraký, nebo se nás policajti bojí, ale já problémy nikdy neměl
. Ale je to svinstvo, pokud je člověk slušný a pořádný, tak po sobě nenechá svinčík, vykalí se, zablbne si, lahve hodí do koše a jde domů (do hospody). Conto il partito moderno!
Chápu, kdyby vadilo, že děláme bordel pod okny paneláků. Ale takhle v klidu dál od míst, kde by vadilo rušení nočního klidu to nechápu. Každopádně jak píšu i níž, letos byly všechny akce zatím v pohodě, budou doufat, že loni byl blbej rok.
V sobotu pizza s pivkama na Ladronce na trávníku, žádný problém.
Ladronka? Taková ta "špína-zewl" park? Brr, děkuju, nechci
My jsme byli kousek od tý hlavní. Zaparkovali, rozbalili pizzu, všude bylo čisto..
no, když se řekne Ladronka, vybaví se mi squateři, špíny a smažky
Myslím, že v lecčem je Praha už docela dlouho před Amsterdamem (Nizozemskem).
Asi záleží jaký máš štěstí nebo smůlu. A já hlavně minulý léto na policajti narazil snad pokaždý, když jsem byl venku pít. Ale letos je to zatím v pohodě, všechny griliovačky a chlastačky proběhli bez kontrol.
To je dobře. Nemám rád problémy s policajty. Vlastně jednou nás buzerovali na plzeňském nádraží, ale to nám jen kontrolovali občanky, čuměli po nás divně už ve vlaku. Pak jsem je viděl jak šmejdí po nádraží a říkal jsem si, že jdou jasně otravovat nás. Chvilku jsem si říkal, jestli nechtějí prudit kvůli tomu, že pijem na veřejném místě rufolu, ale prý jsme jen byli podobní nějakým kriminálníkům. Tak jsme si z nich dělali trošku legraci, kámoš si zaprudil, zkontrolovali, zapsali, odešli.
Na plzeňským nádraží mě naposledy taky buzerovali, tam to bylo spíš z důvodu mojí sparťanský šály.. To třeba zase musím říct, že když jedeme někam vlakem, tak je to skoro vždycky v pohodě. A to i když nemáme svoje kupe.. Tady mám štěstí, průvodčí nás neprudí a nechávají pít a dělat i docela slušnej bordel.
My když někam jedeme vlakem, tak jsou k nám také tolerantní. Nevím jestli z dostatku empatie, či ze strachu, ale problémy nemáme. Jen jednou nám nějaký vesnický průvodčí nadával, že neumíme vystupovat z vlaku, což nebyla tak docela pravda, ale zkus z motoráčku dostat 10 lidí, co maj v průměru 2 promile a všichni si musí hodit na záda krosnu, posbírat lahve a jiný bordel a protáhnout se malýma dvířkama a tygřím skokem trefit perón.
Tenhle způsob vystupování je mi moc dobře známý.
A kupodivu právě ani v motoráčku nám nikdo nic neříkal, že se máme uklidnit. Možná to bude tím, aby nás neprovokovali, přitom zle nevypadáme.. Dokonce se jednou stalo, že průvodčí byl tak v pohodě, že když šel kolem nás, vždycky se s náma dal do řeči. Společnou fotku nakonec odmítl, ale aspoň se napil Bechera. A ještě nám poradil směr a cestu kudy jít, když slyšel jak dáváme dohromady plán naší cesty.
jo jo, takového sme taky jednou potkali, když sme jeli na Baník do Teplic. Tak jel s námi a povídal si a říkal ještě, ať vyhrajem
Zřejmě to berou tak, že dokud si nestěžují jiní cestující, tak proč by prudili. A tak je to správné. Vtipný je, že jsme občas narušili zásobování některých vagónů. Byli jsme namačkaní v uličce a naším teritoriem chtěl projet pán s vozíkem s občerstvením. Tak jsme mu řekli, že tudy cesta nevede, tak musel dát zpátečku
.
jo, sem si teď vzpomněl, že jak sme jeli v pátek do Drážďan mezinárodním rychlíkem, tak tam jela ta tradiční obsluha, s tím vozejkem, co nabízejí po kupé jídlo a pití. No jo ale ten pigl byl vožralej jak hovado. Přišel k nám a lomeným jazykem na nás (byl to čechoslovák, opilej čechoslovák), jestli chceme pivo, čaj, rum, mlíko, heroin, kokain, LSD a já nevím co ještě
Ale není se čemu divit, pokud ten vlak jel z Budapeště do Berlína a on byl najebaný už před Prahou..
Byl jsem na slovenských hokejových debatách a mrtvo, ale koukám, že tady to také není nějaké terno, tak zase ahoj.PS: V Ústí ( nad orlicí)je bouřka jako prasátko, tudíž všichni na výhod od nás se připravte, bo tam tradičně míří.
,,Orlicí"
http://fotbal.sport.cz/clanek/186849-chceme-plzen-v-lize-skandovali-spartani-a-viktoria-jim-pet-let-pote-ukradla-titul.html
Sancho byls tam?
Jako, že teď je na řadě ona a pustí nám titul
? My si ho vezmem sami.
Bude vám to znepříjemňovat, jak jen to půjde. Jiný tým tam bohužel nevidím, tak jsem použil Plzeň.
Dost možná dopadne jako Slovan, což by byla ta lepší varianta, nebo jako Baník, což by byla pro ně ta horší varianta. Ale minimálně další sezónu nás bude kousat, to máš pravdu.
Nebyl, myslím, že jsem měl tehdy svaťák, nebo jsem zrovna maturoval, nebo slavil maturitu, to už si nevzpomenu. Ale na zápase jsem určitě nebyl.
http://plzen.idnes.cz/slzny-plyn-a-obusky-radost-z-titulu-zkazila-v-plzni-tvrda-policie-1cb-/plzen-zpravy.aspx?c=A110524_105405_plzen-zpravy_alt
Gratuluji chlapci.
A doufám že pohár získá Olomouc.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele