Pilot Schumacher by mohl šéfovat Kölnu

15.12.2011, 14:26
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (120)

Přidat komentář
smazaný uživatel

pokud by to melo pro klub pozitivni prinos tak proc ne

Reagovat
smazaný uživatel

,,Po nepříliš vydařeném návratu'', na ot přišli kde ? Nový team, Nenastavený formule tak jak je třeba, Tecnika pozadu ... a jezdí mu to v tutěch podmínkách docela dobře ...

Jinak proč by nemohl ? Já myslím, že by to klubu jen prospělo, mít tam jednu z největších sportovních ikon Německa, a určitě i zaručené finanční příjmi a sponzory ... Myslím, že by to pomohlo

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas, prostě nemá auto schopný vyhrávat závody...ale stejně se neměl vracet

Reagovat
smazaný uživatel

já nevím no, já mu to přeju, na to že to je nový team v seriálu, tak si vyrazil 8 pozici a teamu vyrazil 4 pozici celkově, což je myslím pěkné ... Usadit se v začátcích za Redbullem McLarenem a Ferrari ... to je hezké, jsou tam jiné týmy které jsou tam déle, a nejsou tak dobrý ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi snad analytik i u Formule1

Reagovat
smazaný uživatel

Né, jen na ni koukám občas, s otcem, a za mlada jsem na ní kouka lfurt ...

Reagovat
insane

tam jde spíš o to, že i v souladu s timhle byly očekávání jinde, statisticky jeden z nejlepších pilotů v historii asi těžko bude spokojenej s ježděnim něke v půlce startovního pole, už když se vracel, mluvilo se minimálně o nějakejch stupních vítezů. a jestli to už nebylo v jeho silách a vybral si špatnej tým pro návrat v tak pozdnim věku, slovní spojení "nepříliš vydařený" i tohle zahrnuje. čekalo se víc, mnohem víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano podle statistik možná logicky ano, ale já to beru jako nováčka s otřelím pilotem, a přeju jim to, a mylsím že na začátek velice slibné do budoucna ... toť jen můj názor ...

Reagovat
smazaný uživatel

ale jeho týmovej kolega Rosberg ho pravidelně porážel tak nemůže bejt moc spokojenej

Reagovat
miky10

Proč ho teda Rosberg až na výjimky dával, když mají minimálně srovnatelný (pokud někomu pomáhali víc, tak logicky Schumimu) auta?

Reagovat
domingo

Porad je dobry, ale jak rikam, uz proste vyhravat nebude a ani nemuze, ti ostatni jsou proste mnohem mladsi. Nejsem z toho navratu buhvijak odvareny..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
miky10

Ani já. Já ho teda nikdy moc nemusel, ale obdivuju ho, škoda, že si to tímhle tak trochu pokazil.

Reagovat
C-M@ster

Ono se cekalo, ze prijde a zas bude vyhravat. Pral sem mu to, skoda.

Reagovat
Filip12

Neslavnější fanoušek Kolína tak proč ne třeba by oběvil nového Podolskiho kterého pomohl koupit jinak určitě má slušný měšec tak bych rád Kolín viděl aspoň v EL zázemí a stadin na to maj

Reagovat
smazaný uživatel

Omg ja som ako malý neznášal Schumachera.....a všetci sme fandili Hakkinenovi

Reagovat
smazaný uživatel

Totéž Staré dobré časy West McLaren Mercedes

Reagovat
smazaný uživatel

To jo ale potom som mal najradšej Montoyu

Reagovat
smazaný uživatel

No to já pak už jen fandil nástupci Mika ... Kimi Räikkönenovi

Reagovat
pospech11

Reagovat
ryzskej

Reagovat
Marv

Nj Kimi měl v tu dobu hrozně nespolehlivej vůz, kolikrát ho to vyřadilo ze závodu a tím i z boje o titul Po přestupu k hlavnímu rivalovi už ho ale moc nemusim

Reagovat
domingo

Myslis k rallye?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

Tak tohle je výkřik do tmy, ten titul by byl naprosto nezasloužený, méně zasloužený by snad byl jen titul Keke Rosberga, vždyť Kimi bojoval do konce jen kvůli trochu zcestnému bodování. Jinak ho mám jako jezdce moc rád.

Reagovat
smazaný uživatel

to jo :)

Reagovat
Filip12

Ayrton Senna

Reagovat
smazaný uživatel

toho si určitě pamatuješ

Reagovat
smazaný uživatel

On celkově žije nějak dlouho, jak tady furt "uctívá" ty lidi z historie. Už jen aby napsal, že sv. Václav byl dobrej chlap.

Reagovat
Filip12

ale dobrej závodník to byl tomu neupřeš

Reagovat
smazaný uživatel

byl nejlepší, pro mě určitě, i když třeba nemá tolik titulů jako Schumacher nebo Prost

Reagovat
Filip12

Reagovat
AjaxFans

Prost byl taková klasická francouzská mrdka

Reagovat
Filip12

umřel 1.5. 94 tudíž ho můžu chvíli pamatovat když sem rok 1992

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
soukup

jó to byly časy, když jsem se přibatolil k televizi, pustil si formule a papal u toho sunar

Reagovat
Pipo123

vy ste mali v tedy aj sunar ? to mne babka prežúvala a dávala do úst všetko

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

jste dál na východ no

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si pamatuješ lidi o kterých si slyšel v necelých třech letech?

Reagovat
soukup

ty jsi ve dvou letech nesledoval podrobně F1?

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
cristiano.K.

na nočníku ve tvaru formule každej závod

Reagovat
smazaný uživatel

Sem hold kretén no.

Reagovat
smazaný uživatel

*holt. A kretén jsi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

až k tomu, že děti si z prvních 3 let opravdu moc nepamatujou

Reagovat
smazaný uživatel

Aha takže ta číslovka 12 za tvým nickem není tvůj věk.Co značí?Velikost tvého mužství v cm nebo velikost IQ?Tomu by to nejspíše odpovídalo

Reagovat
smazaný uživatel

mam taky pocit ze momentalny cash, pocet byvaliek, iq a muzstvo dohromady...

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě Graham Hill, ne? Bože ty seš kretén!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Já zažil Hermana Langa

Reagovat
kubys

On brečl, i když se Jim Clark a koneckonců i Ascari s Hawthornem zabili.

Reagovat
božský John

Reagovat
smazaný uživatel

Schummi spolu s Lancem Armstrongem pro mě představovali ztělesnění veškerého zla ve sportu, alespoň v tom individuálním i když spíš "individuálním"

Reagovat
Al Capone

Reagovat
smazaný uživatel

Stig

Reagovat
Liquid

1.úspěch bude, že se mu podaří udržet Podolskiho

Reagovat
smazaný uživatel

Najlepší pilot F1 všetkých čias

Reagovat
Manik...

LOL

Reagovat
smazaný uživatel

Schumi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

potřebné vlastnosti pro fotbal jako zákeřnost , ostré lokty , v sobě má .otázka je jestli mu to bude stačit

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.youtube.com/watch?v=uQGsbRpBRrk Fotbalově se přizpůsobili dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Schumi největší borec na světě

Reagovat
smazaný uživatel

Horzně jsem ho nesnášel za ty prasárny co převáděl... ale postupem času mi přestal tak vadit

Reagovat
domingo

Miloval jsem ho. Ferrari

Reagovat
M11

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
AjaxFans

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

Reagovat
Kenneth

Byl to kretén.

Reagovat
domingo

Predevsim to byl nejlepsi jezdec vsech dob..

Reagovat
Kenneth

A? To že byl kus kreténa to nezmění.

Reagovat
domingo

A to jako proc? Kvuli Hilla, nebo jeste neco jineho?

Reagovat
Kenneth

Nejezdil fér, choval se namyšleně, a jeho vítězství jak mu to nechal Barichello (?) na cílové čáře, to byl taky výsměch všem soupeřům.

Reagovat
domingo

Ten otaznik je dobry, kdyz skoro celou karieru jezdil prave s Barrichellem

Neni pravda, ze nejezdil fer. Zakernak byl treba Montoya, ten byl schopny na te draze nekoho zabit, nebo Sato, takove zive kamikadze.. i kdyz ten to nedelal schvalne, byl proste jenom moc labilni Schumacher byl absolutni perfekcionista a pro uspech udelal vsechno, to je pravda, ale nema cenu ho nejak demonizovat. Uletu mel dost, ale to melo hromada pilotu. Navic mimo trat byl vzdycky naprosto v pohode.

Reagovat
kubys

Vždyť za Hilla nedostal nic, spíš zneškodnění Villeneuva, on Schumi nebyl nikdy žádný slušný jezdec, ale bez toho se prostě nedá vyhrávat, kdo byl hodný a neprůbojný šel okamžitě do hajzlu, proto třeba Ronnie Peterson vlastně nikdy nebyl u Lotusu jednička, tenhle aspekt se vyčítal Eliu de Angelisovi a mnoha dalším, prostě mistr mistrů musí být tak trochu hovado.

Reagovat
domingo

No vsak jo.

Reagovat
rufus

Ferrari. V té době mě ještě F1 bavily. Boje Schumiho s Irvinem a potom Barrichellem proti Hakkinenovi byly super. Když potom Rubens odešel od Ferrari, přestaly mě F1 zajímat..

Reagovat
domingo

Ja Irvineho mam zafixovaneho z te sezony jak byl Schumi zraneny a Eddie prave bojoval o titul s Hakkinenem..

Reagovat
rufus

Matně si na to taky pamatuju. Já měl vždycky o něco radši Schumiho spolujezdce, než jeho samotnýho.. A Irvine byl první jezdec F1, kterýho jsem si hodně oblíbil. V té sezoně skončil těsně za Hakkinenem druhej, ale po skončení sezony odešel a to mě dost mrzelo. Na druhou stranu přišel Rubens, velkej sympaťák.

Reagovat
Elliasson

Hej já taky! Kvůli němu jsem fanda F1.

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám, že zase demagogujete, co? Po nevydařeném návratu? Si tam běžte sednou vy do té formule. Schumi jezdí parádně (viz letos Kanada), ale ta formule prostě nestíhá.... :-(

Reagovat
Al Capone

a to je chyba, závody by měly být hlavně o schpnostech řidiče a ne o jak je to nyní, je to jen souboj inženýrů

Reagovat
domingo

Je videt, ze na to porad ma, ale pochybuju, ze by koncil pravidelne na bedne, i kdyby ty auta byly stejne. U plechovek samozrejme jo, jenze tam by koncil na bedne kazdy, kdo umi radit a zatacet

Reagovat
smazaný uživatel

Rosberg ho ve stejným autě pravidelně porážel. Schumacher na to už prostě nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

Každá stáj by měla mít stejnou formuli.. A pak se ukázalo kdo je nejlepší závodník

Reagovat
domingo

Vzdyt to jsi mel driv ve formuli 3000 a stejne to nikoho nezajimalo, nebo si vzpomenes treba na Junqueiru, Wilsona nebo nedejboze Wirdheima? Formule 1 byla vzdycky i o technice, to je v poradku. Ja bych byl spis pro vetsi provazani tech tymu s konkretnima automobilkama, na nejaky Red bully, Force India a podobny paskvily neni nikdo zvedavy, naopak Mercedes treba kvituju.

Reagovat
Al Capone

i kdyby se ve formuli 3000 jezdilo lepší závody byly dramatičtější, tak stejně bude vždycky číslo jedna F1, je to prostě značka

Reagovat
domingo

Ale ony ty zavody dramatictejsi nebyly, byly akorat nudnejsi, protoze kdyz muze vyhravat fakt kdokoliv, tak te to prestane bavit, stejne jako by te prestala bavit fotbalova liga, ve ktere jsou vsechny kluby stejne silne. V kazdem sportu musi byt jasni favoriti a outsideri, aby se zachovala nejaka polarita, jinak to bude proste opruz, to bys poznal hodne rychle.. krome toho, za ty nejlepsi staje taky nemuze jezdit kazdy nymand, velice pravdepodobne by (pri pravidlu stejnych aut pro vsechny) vyhravali Alonso, Button, Kubica nebo Vettel..

Reagovat
smazaný uživatel

ale F1 je značka aj práve tomu, že tam v každej dobe boli najlepšie závodné autá prešpikované technikou, to pritiahlo toľko ľudí k značke F1...

tiež súhlasím s názorom, že by tam mali štartovať autá konkrétnych automobiliek, neviem, prečo na to niektoré automobilky serú, veď to je ideálna možnosť predviesť sa, zvýšiť si prestíž

Reagovat
domingo

Tak to mas imo dve veci: prachy a know-how. Ne kazdy ma prachu, aby si zaplatil staj, a uz vubec ne kazdy ma prachu na to zaplatit si konkurenceschopnou staj. Ono koncil nekde patnacty ti moc prestiz nezvedne, pokud nejsi nejaka mensi automobilka, jejiz ambici neni vyhravat, ale proste jenom byt ve F1 - a ta zase pravdepodobne nebude mit penize na to..

A know-how - vem si, kolik penez lila do sveho tymu Toyota, mela spickove piloty, rozpocet snad nejvyssi v celem poli a byli radi, kdyz koncili na bodech. Jaguar pred nima to same - prisli, koupili licenci, udelali obri rozpocet, pretahli vicemistra (E.Irvine) a hovno z toho. Tam to nejde tak snadno jako ve fotbale

Reagovat
smazaný uživatel

tak to máš pravdu, ale zas teoreticky technológie z vývoja môžu napchať aj do cestných vozidiel alebo do športových áut... síce asi nemajú na to až také využitie, lebo by to už robili...

ale aj tak je to pekná predstava vidieť na štartovom rošte nejaké to Lamborghini

Reagovat
smazaný uživatel

paskvily

Podle tvých měřítek je paskvil i Williams který je vázán na osobu FW a jako soukromý tým začínal i McL ( zakladatelem byl novozélanďan Bruce McLaren, jezdil v 50/60 letech ). Soukromé týmy většinu času tvořily základ F1 a k nim se přidalo pár automobilek, podle toho cos napsal ti spíš vadí nové soukromé týmy, pochybuju že bys tam napsal Sauber nebo Jordan.

Reagovat
domingo

Nerikam ze mi soukrome tymy vadi, mg. Akorat ze bych uvital, kdyby se ty automobilky vic zapojovaly. Kdyby byla F1 krome prehlidky nejlepsich pilotu sveta jeste prehlidkou vlajkovych produktu nejprestiznejsich automobilek, byl by to vicemene ideal. Ja miluju Ferrari, takze jsem asi ovlivneny, kazdopadne je mi mnohem sympatictejsi treba Renault nez Jordan.

Reagovat
domingo

I kdyz Frentzen byl borec :))

Reagovat
kubys

Frentzen nejlépe jezdil u Williamsu.

Reagovat
domingo

To uz si snad ani nepamatuju. To byla ta sezona, kdy skoncil za Villeneuvem, ne? Ja ho prave pamatuju hlavne z te prvni sezony u Jordanu, jak utocil na titul a prohral si to tim zavodem na Nurburgringu, kde mel pole position, vsechny suverenne nicil a potom odpadl, kdyby to tehdy vyhral, tak ten titul ma..

Reagovat
Elliasson

Spíš u Jordanu.

Reagovat
kubys

Je pravda, že rok '99 měl naprosto famózní, i když Jordan v té době byl na vrcholu, avšak pořád tak nějak před něj stavím rok '97, kdy sice jako 3. vzadu sledoval souboj Schumiho s Jacquesem o titul, ale jezdil i tak výborně, měl celkem dost smůly.

Reagovat
kubys

Třeba Monaco '97 - a naprostý amaterismus Williamsu.

Reagovat
Elliasson

Ach Bože, že jsem tehdy nesledoval F1.

Reagovat
kubys

Reagovat
kubys

Právěže odchody mnoha automobilek způsobily, že se z F1 stala high-tech záležitost. Alfa Romeo kupříkladu chtěla testovat motory, které by mohla používat potom i do velkovýroby...

Reagovat
smazaný uživatel

A kdy ty odchody nastaly? Co jsem si prošel sezony na wiki tak od 1990 dodnes mají převahu neautomobilkové týmy a pochybuju že to bylo v minulosti jinak. Navíc náklady posledních několik let nerostou protože už před cca 10 lety měli nejlepší kolem 300 mil ročně, jen se měna změnila z dolarů ne eura. A motory tak nedodává jen jedna firma.

Reagovat
kubys

No však já jsem nenaznačil, že by to mělo být v nedávné minulosti, bylo tomu už tak od poloviny 60. let, kdy se z toho právě začala stávat specializovaná záležitost, začátek 80. let vypadal na návrat automobilek, ale ty rychle zase vystřízlivěly.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nahoře máš napsané že RB je paskvil a nikoho nezajímá což je blbost. RB zajímá víc lidí než vstup Toyoty, VW a Hondy dohromady protože narozdíl od nich jezdí o titul a jezdit bude a nepatlá se uprostřed pole což by automobilky čekalo pokud by nekoupily fungující tým ( nabízí se stejně jen Force India ) a navíc ročně by je to stálo 200 mil eur s bůhvíjakými vyhlídkami na zlepšení.

A jak se ti líbila F1 do příchodu Toyoty kdy tam bylo Ferrari jedinou atomobilkou a víc jich tam bylo až díky Renaultu?

Reagovat
domingo

Tak to bylo v nadsazce, zejo. Samozrejme ze zajima hromadu lidi, kdyz vyhrava.

V ty dobe jsem z toho hlavne nemel rozum Ale tak mne neslo o nejaky navrat do starych casu, spis o tu myslenku.

Reagovat
Tsigi

Když odešel, tak jsem přestal sledovat formule.

Reagovat
smazaný uživatel

no u mě spíš nastal nezájem o formule, když se začala závadět, rušit a opětovně zavádět sesmyslná pravidla

Reagovat
homeles8

Reagovat
Elliasson

Bylo by zajímavý, kdyby Kolín vlastnili jak Schumi tak i Nico Rosberg.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele