Pilot Schumacher by mohl šéfovat Kölnu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (120)
Přidat komentářpokud by to melo pro klub pozitivni prinos tak proc ne
,,Po nepříliš vydařeném návratu'', na ot přišli kde ? Nový team, Nenastavený formule tak jak je třeba, Tecnika pozadu ... a jezdí mu to v tutěch podmínkách docela dobře ...
Jinak proč by nemohl ? Já myslím, že by to klubu jen prospělo, mít tam jednu z největších sportovních ikon Německa, a určitě i zaručené finanční příjmi a sponzory ... Myslím, že by to pomohlo
já nevím no, já mu to přeju, na to že to je nový team v seriálu, tak si vyrazil 8 pozici a teamu vyrazil 4 pozici celkově, což je myslím pěkné ... Usadit se v začátcích za Redbullem McLarenem a Ferrari ... to je hezké, jsou tam jiné týmy které jsou tam déle, a nejsou tak dobrý ...
Ty jsi snad analytik i u Formule1
Né, jen na ni koukám občas, s otcem, a za mlada jsem na ní kouka lfurt ...
tam jde spíš o to, že i v souladu s timhle byly očekávání jinde, statisticky jeden z nejlepších pilotů v historii asi těžko bude spokojenej s ježděnim něke v půlce startovního pole, už když se vracel, mluvilo se minimálně o nějakejch stupních vítezů. a jestli to už nebylo v jeho silách a vybral si špatnej tým pro návrat v tak pozdnim věku, slovní spojení "nepříliš vydařený" i tohle zahrnuje. čekalo se víc, mnohem víc.
Ano podle statistik možná logicky ano, ale já to beru jako nováčka s otřelím pilotem, a přeju jim to, a mylsím že na začátek velice slibné do budoucna ... toť jen můj názor ...
ale jeho týmovej kolega Rosberg ho pravidelně porážel tak nemůže bejt moc spokojenej
Proč ho teda Rosberg až na výjimky dával, když mají minimálně srovnatelný (pokud někomu pomáhali víc, tak logicky Schumimu) auta?
Porad je dobry, ale jak rikam, uz proste vyhravat nebude a ani nemuze, ti ostatni jsou proste mnohem mladsi. Nejsem z toho navratu buhvijak odvareny..
Ani já. Já ho teda nikdy moc nemusel, ale obdivuju ho, škoda, že si to tímhle tak trochu pokazil.
Ono se cekalo, ze prijde a zas bude vyhravat. Pral sem mu to, skoda.
Neslavnější fanoušek Kolína tak proč ne třeba by oběvil nového Podolskiho kterého pomohl koupit
jinak určitě má slušný měšec tak bych rád Kolín viděl aspoň v EL
zázemí a stadin na to maj
Omg ja som ako malý neznášal Schumachera.....a všetci sme fandili Hakkinenovi
Totéž
Staré dobré časy West McLaren Mercedes
To jo
ale potom som mal najradšej Montoyu
No to já pak už jen fandil nástupci Mika ... Kimi Räikkönenovi
Nj Kimi měl v tu dobu hrozně nespolehlivej vůz, kolikrát ho to vyřadilo ze závodu a tím i z boje o titul
Po přestupu k hlavnímu rivalovi už ho ale moc nemusim
Myslis k rallye?
to jo :)
Ayrton Senna
toho si určitě pamatuješ
On celkově žije nějak dlouho, jak tady furt "uctívá" ty lidi z historie. Už jen aby napsal, že sv. Václav byl dobrej chlap.
byl nejlepší, pro mě určitě, i když třeba nemá tolik titulů jako Schumacher nebo Prost
Prost byl taková klasická francouzská mrdka
umřel 1.5. 94 tudíž ho můžu chvíli pamatovat když sem rok 1992
vy ste mali v tedy aj sunar ?
to mne babka prežúvala a dávala do úst všetko
jste dál na východ no
Ty si pamatuješ lidi o kterých si slyšel v necelých třech letech?
ty jsi ve dvou letech nesledoval podrobně F1?
na nočníku ve tvaru formule každej závod
Sem hold kretén no.
*holt. A kretén jsi
až k tomu, že děti si z prvních 3 let opravdu moc nepamatujou
Aha takže ta číslovka 12 za tvým nickem není tvůj věk.Co značí?Velikost tvého mužství v cm nebo velikost IQ?Tomu by to nejspíše odpovídalo
mam taky pocit ze momentalny cash, pocet byvaliek, iq a muzstvo dohromady...
A ještě Graham Hill, ne? Bože ty seš kretén!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Já zažil Hermana Langa
On brečl, i když se Jim Clark a koneckonců i Ascari s Hawthornem zabili.
Schummi spolu s Lancem Armstrongem pro mě představovali ztělesnění veškerého zla ve sportu, alespoň v tom individuálním i když spíš "individuálním"
Stig
1.úspěch bude, že se mu podaří udržet Podolskiho
Najlepší pilot F1 všetkých čias
LOL
Schumi
potřebné vlastnosti pro fotbal jako zákeřnost , ostré lokty , v sobě má .otázka je jestli mu to bude stačit
http://www.youtube.com/watch?v=uQGsbRpBRrk Fotbalově se přizpůsobili dobře
Schumi
největší borec na světě
Horzně jsem ho nesnášel za ty prasárny co převáděl... ale postupem času mi přestal tak vadit
Miloval jsem ho. Ferrari
Predevsim to byl nejlepsi jezdec vsech dob..
A? To že byl kus kreténa to nezmění.
A to jako proc? Kvuli Hilla, nebo jeste neco jineho?
Nejezdil fér, choval se namyšleně, a jeho vítězství jak mu to nechal Barichello (?) na cílové čáře, to byl taky výsměch všem soupeřům.
Ten otaznik je dobry, kdyz skoro celou karieru jezdil prave s Barrichellem
Neni pravda, ze nejezdil fer. Zakernak byl treba Montoya, ten byl schopny na te draze nekoho zabit, nebo Sato, takove zive kamikadze.. i kdyz ten to nedelal schvalne, byl proste jenom moc labilni
Schumacher byl absolutni perfekcionista a pro uspech udelal vsechno, to je pravda, ale nema cenu ho nejak demonizovat. Uletu mel dost, ale to melo hromada pilotu. Navic mimo trat byl vzdycky naprosto v pohode.
Vždyť za Hilla nedostal nic, spíš zneškodnění Villeneuva, on Schumi nebyl nikdy žádný slušný jezdec, ale bez toho se prostě nedá vyhrávat, kdo byl hodný a neprůbojný šel okamžitě do hajzlu, proto třeba Ronnie Peterson vlastně nikdy nebyl u Lotusu jednička, tenhle aspekt se vyčítal Eliu de Angelisovi a mnoha dalším, prostě mistr mistrů musí být tak trochu hovado.
No vsak jo.
Ferrari.
V té době mě ještě F1 bavily. Boje Schumiho s Irvinem a potom Barrichellem proti Hakkinenovi byly super. Když potom Rubens odešel od Ferrari, přestaly mě F1 zajímat..
Ja Irvineho mam zafixovaneho z te sezony jak byl Schumi zraneny a Eddie prave bojoval o titul s Hakkinenem..
Matně si na to taky pamatuju. Já měl vždycky o něco radši Schumiho spolujezdce, než jeho samotnýho..
A Irvine byl první jezdec F1, kterýho jsem si hodně oblíbil. V té sezoně skončil těsně za Hakkinenem druhej, ale po skončení sezony odešel a to mě dost mrzelo. Na druhou stranu přišel Rubens, velkej sympaťák.
Hej já taky! Kvůli němu jsem fanda F1.
Koukám, že zase demagogujete, co? Po nevydařeném návratu? Si tam běžte sednou vy do té formule. Schumi jezdí parádně (viz letos Kanada), ale ta formule prostě nestíhá.... :-(
a to je chyba, závody by měly být hlavně o schpnostech řidiče a ne o jak je to nyní, je to jen souboj inženýrů
Je videt, ze na to porad ma, ale pochybuju, ze by koncil pravidelne na bedne, i kdyby ty auta byly stejne. U plechovek samozrejme jo, jenze tam by koncil na bedne kazdy, kdo umi radit a zatacet
Rosberg ho ve stejným autě pravidelně porážel. Schumacher na to už prostě nemá.
Každá stáj by měla mít stejnou formuli.. A pak se ukázalo kdo je nejlepší závodník
Vzdyt to jsi mel driv ve formuli 3000 a stejne to nikoho nezajimalo, nebo si vzpomenes treba na Junqueiru, Wilsona nebo nedejboze Wirdheima? Formule 1 byla vzdycky i o technice, to je v poradku. Ja bych byl spis pro vetsi provazani tech tymu s konkretnima automobilkama, na nejaky Red bully, Force India a podobny paskvily neni nikdo zvedavy, naopak Mercedes treba kvituju.
i kdyby se ve formuli 3000 jezdilo lepší závody byly dramatičtější, tak stejně bude vždycky číslo jedna F1, je to prostě značka
Ale ony ty zavody dramatictejsi nebyly, byly akorat nudnejsi, protoze kdyz muze vyhravat fakt kdokoliv, tak te to prestane bavit, stejne jako by te prestala bavit fotbalova liga, ve ktere jsou vsechny kluby stejne silne. V kazdem sportu musi byt jasni favoriti a outsideri, aby se zachovala nejaka polarita, jinak to bude proste opruz, to bys poznal hodne rychle.. krome toho, za ty nejlepsi staje taky nemuze jezdit kazdy nymand, velice pravdepodobne by (pri pravidlu stejnych aut pro vsechny) vyhravali Alonso, Button, Kubica nebo Vettel..
ale F1 je značka aj práve tomu, že tam v každej dobe boli najlepšie závodné autá prešpikované technikou, to pritiahlo toľko ľudí k značke F1...
tiež súhlasím s názorom, že by tam mali štartovať autá konkrétnych automobiliek, neviem, prečo na to niektoré automobilky serú, veď to je ideálna možnosť predviesť sa, zvýšiť si prestíž
Tak to mas imo dve veci: prachy a know-how. Ne kazdy ma prachu, aby si zaplatil staj, a uz vubec ne kazdy ma prachu na to zaplatit si konkurenceschopnou staj. Ono koncil nekde patnacty ti moc prestiz nezvedne, pokud nejsi nejaka mensi automobilka, jejiz ambici neni vyhravat, ale proste jenom byt ve F1 - a ta zase pravdepodobne nebude mit penize na to..
A know-how - vem si, kolik penez lila do sveho tymu Toyota, mela spickove piloty, rozpocet snad nejvyssi v celem poli a byli radi, kdyz koncili na bodech. Jaguar pred nima to same - prisli, koupili licenci, udelali obri rozpocet, pretahli vicemistra (E.Irvine) a hovno z toho. Tam to nejde tak snadno jako ve fotbale
tak to máš pravdu, ale zas teoreticky technológie z vývoja môžu napchať aj do cestných vozidiel alebo do športových áut... síce asi nemajú na to až také využitie, lebo by to už robili...
ale aj tak je to pekná predstava vidieť na štartovom rošte nejaké to Lamborghini
Podle tvých měřítek je paskvil i Williams který je vázán na osobu FW a jako soukromý tým začínal i McL ( zakladatelem byl novozélanďan Bruce McLaren, jezdil v 50/60 letech ). Soukromé týmy většinu času tvořily základ F1 a k nim se přidalo pár automobilek, podle toho cos napsal ti spíš vadí nové soukromé týmy, pochybuju že bys tam napsal Sauber nebo Jordan.
Nerikam ze mi soukrome tymy vadi, mg. Akorat ze bych uvital, kdyby se ty automobilky vic zapojovaly. Kdyby byla F1 krome prehlidky nejlepsich pilotu sveta jeste prehlidkou vlajkovych produktu nejprestiznejsich automobilek, byl by to vicemene ideal. Ja miluju Ferrari, takze jsem asi ovlivneny, kazdopadne je mi mnohem sympatictejsi treba Renault nez Jordan.
I kdyz Frentzen byl borec :))
Frentzen nejlépe jezdil u Williamsu.
To uz si snad ani nepamatuju. To byla ta sezona, kdy skoncil za Villeneuvem, ne? Ja ho prave pamatuju hlavne z te prvni sezony u Jordanu, jak utocil na titul a prohral si to tim zavodem na Nurburgringu, kde mel pole position, vsechny suverenne nicil a potom odpadl, kdyby to tehdy vyhral, tak ten titul ma..
Spíš u Jordanu.
Je pravda, že rok '99 měl naprosto famózní, i když Jordan v té době byl na vrcholu, avšak pořád tak nějak před něj stavím rok '97, kdy sice jako 3. vzadu sledoval souboj Schumiho s Jacquesem o titul, ale jezdil i tak výborně, měl celkem dost smůly.
Třeba Monaco '97 - a naprostý amaterismus Williamsu.
Ach Bože, že jsem tehdy nesledoval F1.
Právěže odchody mnoha automobilek způsobily, že se z F1 stala high-tech záležitost. Alfa Romeo kupříkladu chtěla testovat motory, které by mohla používat potom i do velkovýroby...
A kdy ty odchody nastaly? Co jsem si prošel sezony na wiki tak od 1990 dodnes mají převahu neautomobilkové týmy a pochybuju že to bylo v minulosti jinak. Navíc náklady posledních několik let nerostou protože už před cca 10 lety měli nejlepší kolem 300 mil ročně, jen se měna změnila z dolarů ne eura. A motory tak nedodává jen jedna firma.
No však já jsem nenaznačil, že by to mělo být v nedávné minulosti, bylo tomu už tak od poloviny 60. let, kdy se z toho právě začala stávat specializovaná záležitost, začátek 80. let vypadal na návrat automobilek, ale ty rychle zase vystřízlivěly.
Ale nahoře máš napsané že RB je paskvil a nikoho nezajímá což je blbost. RB zajímá víc lidí než vstup Toyoty, VW a Hondy dohromady protože narozdíl od nich jezdí o titul a jezdit bude a nepatlá se uprostřed pole což by automobilky čekalo pokud by nekoupily fungující tým ( nabízí se stejně jen Force India ) a navíc ročně by je to stálo 200 mil eur s bůhvíjakými vyhlídkami na zlepšení.
A jak se ti líbila F1 do příchodu Toyoty kdy tam bylo Ferrari jedinou atomobilkou a víc jich tam bylo až díky Renaultu?
Tak to bylo v nadsazce, zejo. Samozrejme ze zajima hromadu lidi, kdyz vyhrava.
V ty dobe jsem z toho hlavne nemel rozum
Ale tak mne neslo o nejaky navrat do starych casu, spis o tu myslenku.
Když odešel, tak jsem přestal sledovat formule.
no u mě spíš nastal nezájem o formule, když se začala závadět, rušit a opětovně zavádět sesmyslná pravidla
Bylo by zajímavý, kdyby Kolín vlastnili jak Schumi tak i Nico Rosberg.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele