Neymar si zranil nohu, kvůli níž loni nehrál tři měsíce

24.01.2019 09:11 - Aktuality
Neymar (© psg.fr)
 
Brazilec Neymar z Paris Saint-Germain odkulhal se zraněním pravé nohy ze středečního utkání Francouzského poháru proti Štrasburku. Hvězdný útočník si poranil nártní kost u malíčku, kterou si zlomil už loni v únoru. Přišel tehdy o zbytek klubové sezony a měl co dělat, aby stihl mistrovství světa v Rusku.

Favorizovaní Pařížané v osmifinále porazili Štrasburk 2:0, hlavním tématem bylo zranění Neymara, jenž musel střídat v 62. minutě. Nohu si podvrtnul bez cizího zavinění, ale v předchozím průběhu zápasu byl terčem okopávání a několika tvrdých zákroků soupeřů.

"První vyšetření ukázala, že došlo k bolestivému obnovení zranění páté nártní kosti na pravé noze. Léčba bude záviset na tom, jak se zranění bude v příštích několika dnech vyvíjet. V současnosti se dají předpokládat všechny možnosti," uvedl PSG po Neymarově vyšetření v nemocnici. Loni musel brazilský míčový kouzelník na operaci a nehrál tři měsíce.

Suverénního lídra francouzské ligy čeká 12. února první utkání osmifinále Ligy mistrů proti Manchesteru United.

Trenér Thomas Tuchel byl po utkání naštvaný na rozhodčího, že Neymara dostatečně nechránil. "Nepískal v jednom případě, pak v druhém, ve třetím a skončilo to tak, že si podvrtnul nohu," zlobil se německý kouč.

Jeden z nejtvrdších zákroků na Neymara v utkání předvedl záložník Anthony Goncalves, jenž toho ani po utkání nelitoval a naznačil, že si za to Brazilec mohl sám svým stylem hry. "Je to skvělý hráč, za to ho respektuju, ale nejsme tady pro to, aby si z nás dělal legraci. Nejsme tady pro to, aby se bavil na náš účet," uvedl Goncalves.

Podle středopolaře Štrasburku Neymarovi, jenž občas využívá své technické kousky k zesměšnění soupeře, chybí pokora. "Pokud se chce bavit, odpovíme zbraněmi, které máme. Musíme bránit náš dres. Nejsme tu nikomu pro smích. Ať se baví, je to jeho styl a lidé se na to chodí dívat. Ale pak si nemůže stěžovat," řekl Goncalves.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3765
Komentáře (235 / 0 nových)
scheeza
24.01.2019 09:13
#
Veratti a Neymar out? No hned jsme z outsiderů minimálně vyrovnaným protivníkem
andkoo
24.01.2019 10:02
#
este stale tam je Mbappe, ale mas pravdu, sance sa dost vyrovnali
MySch017
24.01.2019 10:23
#
S novym manazerom, novou hrou a chutou do futbalu + pri zraneniach supera sme jasnym favoritom, bez debaty. Opat sa ukaze, ze francuzska liga ma len jeden tim, a ten pri prvej previerke s top klubom v osemfinale zhori.
Shevchenko
24.01.2019 10:24
#
GjøvikFF
24.01.2019 10:34
#
Opět myslíš to, jak v jednom roce byly anglické týmy vyndány PSG i Monakem? A že je to v poslední době v osmifinálových bitvách Anglie - Francie 0:4?
Josifek
24.01.2019 11:03
#

Tak už jen kvůli takovýmu vocasovi, jako seš ty, budu držet palce PSG...
Nihilister
24.01.2019 11:34
#
MySch017
24.01.2019 13:39
#
Pre mňa za mňa si rob, čo chceš
Josifek
24.01.2019 15:57
#
Díky za schválení
Y.N.W.A
24.01.2019 10:24
#
jj, jedny Vánoce a vše je jinak - na jedný straně zranění, na druhý si vytáhli hlavu z kýblu
PUERTA4ever
24.01.2019 09:13
#
To znám, zraněná noha je svinstvo.
Frantszek
24.01.2019 11:28
#
nekeeee. Pro fotbalistu že by to bylo nějak zásadní?
Ale jdi ty.
C-M@ster
24.01.2019 09:13
#
https://streamable.com/21i7l

Rychlejc se mu to zahojí, ale snáz se mu to pak zase někdy obnoví. Podle mě nebude mimo ani měsíc.
C-M@ster
24.01.2019 09:15
#
Čili odvetu LM podle mě stíhá.
Manny
24.01.2019 09:16
#
patas92
24.01.2019 10:03
#
Dvakrát ho sekne přes nohy a rozhodčí se na to dívá ze dvou metrů...A pak se lidi hrozně diví, že fotbalisti nemají potřebu ustávat souboje.
Manny
24.01.2019 10:07
#
a naopak, kdyz spadnes pri minimalnim kontaktu, tak to piskne skoro vzdy...
Jerichoo
24.01.2019 10:32
#
eibe
24.01.2019 10:36
#
Jak nemají potřebu ustávat souboje? Takže jim vlastně nevadí, že se mu lidé smějí, že není chlap? Co mu na to řekne doma stará, když vidí, jak její chlap simuluje jak holka?
patas92
24.01.2019 10:37
#
Asi nerozumím
Y.N.W.A
24.01.2019 10:40
#
simulace a herecký etudy (jako od CR) a pád po zákroku (často právě Neymar) je něco jinýho - jestli jsi někdy hrál fotbal, tak víš, že před soubojem je lepší nadskočit, aby tě soupeř nezajel do stojný nohy a tys nepřišel o týden, měsíc, sezónu, kariéru, nebo o tu nohu... náseldný sudy jsou samozřejmě směšný, v tom ani Neymar není svatej, ale prostě ty jeho kvality a jeho jméno soupeře štvou natolik, že ho řezaj víc, rozhodčí by to vidět měl, na druhou stranu Neymarův styl držení míče takovýmu osekávání nahrává a i když se na něm vyfauluje několik hráčů, tak to čas od času takto skončí... to nic nemění na tom, že toto rozhodčí opravdu vidět musí... to není "tvrdá Anglie", toto je zákeřný okopávání
Gazdo
24.01.2019 16:48
#
mistr129
24.01.2019 10:41
#
Josifek
24.01.2019 11:06
#
Je to na hovno noo, když rozhodčí není schopnej písknout jasnej faul, když to nekončí pádem hráčem (když není důvod dávat výhodu). To je samozřejmě prapůvodní příčina všech těch simulací (i když ty se v podání hráčů jako Neymar občas vymkly všem myslitelným kritériím :D)
Frantszek
24.01.2019 11:31
#
pádem hráčem
Josifek
24.01.2019 11:41
#
Pádem hráče by se tak dobře nerýmovalo no
Detective
24.01.2019 11:40
#
Kde se vzalo to přesvědčení, že příčina simulací je nepískání faulů? Že to není naopak, že rozhodčí nepískaj, protože těch simulací je tolik a prostě si chtěj bejt jistý a nebejt za voly. V mimofotbalovým životě pokud máš pověst podvodníka, tak ti lidi taky něvěřej co ostatním.
Manny
24.01.2019 11:42
#
protoze pokud spadnes i po temer nulovem kontaktu, tak to rozhodci stejne piskne
Josifek
24.01.2019 11:43
#
Třeba i z vlastní praxe z okresní / krajské úrovně...navíc to, že rozhodčí většinou nepískají fauly, když hráč nespadne, platí i pro hráče, kteří nemají pověst simulantů..
mistr129
24.01.2019 11:53
#
Detective
24.01.2019 12:04
#
Jasně, tomu rozumim. Já prostě vidím vinu na obou stranách, hráče nevnímám jako oběti, které musí simulovat. Ta kombinace alibismu rozhodčích a vychcanosti hráčů je občas skoro nesnesitelná.
Josifek
24.01.2019 15:59
#
Jako hráče jako je Neymar, Suarez, Ronaldo a x dalších samozřejmě taky globálně nevnímám jako oběti, to je zas jiný extrém, kam se to posunulo. Ono ve fotbale se točí ohromné prachy a je velký tlak na výsledky a i to může na některé mít vliv, že se chovají unfair.

Ale myslím si, že když rozhodčí budou pískat i ty fauly, které nekončí nutným pádem hráče, je to jeden z kroků, co by mohl pomoci mírnit množství simulací..
teenz
24.01.2019 11:09
#
Svatej
24.01.2019 11:12
#
Vzdyt jde o pitomy kopnuti. Neprejel ho ani to nebyl zamer mu tu nohu urvat. Maj se pri maximalne pred zranenim, tady opravdu nehrozilo.
Hokaido
24.01.2019 15:05
#
Svatej
24.01.2019 16:14
#
Neprud. Jestli chcem potencialni modrinu ( v tomhle pripade fakt nic horaiho hrozit nemohlo) videt jako to, pred cim se ma chlap branit tak, ze bude teatralne padat k zemi a regulefne brecet, tak to neni dobre... To potom muzem nalepku kontaktniho sportu uplne vymazat
Hokaido
24.01.2019 17:06
#
Tohle je fotbal, ne MMA. Nikdo nikoho nemůže takhle kopat a je úplně jedno, že je to kontaktní sport.

Btw tohle je úmyslnej faul zezadu bez možnosti (a úmyslu) hrát balon = červená.
Svatej
24.01.2019 17:52
#
Ani nemusim jit do bojovych sportu abych mohl prirovnavat..
V hokeji si davaj pres drzku, holene i zada hokejkama kazdej zapas, casto uplne mimo chranic a fnukat nikoho z nich neuvidis, pritom ten sport nema sam o sobe zaklad v agresi, i kdyz uz je jeho nemalou casti. Ja ani nepotrebuju, aby si hraci rozbijeli drzky a kolikama slapali na pater, ale sledovat dospelyho chlapa padat na zem, mavat rukou a vylozene kricet bolesti pri kopnuti spickou nohy, to fakt ne, tam se zrejme nemame sanci shodnout.. A jo, mluvim ted spis o Neymarovi a simulantech obecne, v tomhle pripade byl jedinej rozdil v tom, ze se Ney zazrakem nevalel.

Cervenou snad nemyslis vazne...
kilobyte
24.01.2019 11:13
#
Na jednu stranu to druhý kopnutí bylo minimálně na výstrahu (V součtu asi na žlutou). Na stranu druhou když máte nálepku simulanta, tak na zákroky na vás se rozhodčí budou dívat trochu jinak.
Mass
24.01.2019 20:46
#
Remt
25.01.2019 06:23
#
Souhlas, tohle rozhodčí nezvládl, po druhým faulu mohla přijít žlutá a bylo by.. běžně se po opakovaným zákroku dává žlutá, to třetí už bylo dost z frustrace. Blbec obránce ale i rozhodčí, že jen přihlíží
Shevchenko
24.01.2019 10:25
#
krásné
Bola
24.01.2019 11:05
#
Manny
24.01.2019 11:30
#
krasne ho pak neymar zesmesnil
ADM
24.01.2019 11:30
#
Magic player
24.01.2019 14:46
#
mxyzptllk
24.01.2019 10:30
#
sorry, ale tohle fakt někomu přijde normální tohle dělat? Ten rozhodčí na to čumí a nic nedělá, to fakt nechápu...

Ale samozřejmě Neymar je král simulantů, takže si to zaslouží, že ano...
Shevchenko
24.01.2019 10:33
#
Ano.
Josifek
24.01.2019 11:08
#
Zaslouží si to Ale pískat by se to mělo a i kartu bych po takovém kombu rád viděl
mistr129
24.01.2019 11:21
#
Ty fauly byly ještě v pohodě, ale za kecy by si stopku zasloužil
Gazdo
24.01.2019 16:51
#
Han střelil první
24.01.2019 12:15
#
Posledni Kovboj
24.01.2019 14:28
#
Svatej
24.01.2019 11:14
#
zaslouzi
wyqinac
24.01.2019 11:22
#
to je tak kdyz jde frajirek do francouzsky ligy, kde mu samozrejme kvalitou nikdo nestaci, tak to pak obranci resi tvrdsima faulama..
John Obi Mikel
24.01.2019 16:19
#
Proč to sem dáváš?
Manny
24.01.2019 09:19
#
a ten goncalves je dle vyjadreni dobry debil
m.sali
24.01.2019 09:30
#
nezdá se mi... už od žáků ti řikaj, že pokud to taháš sám a nedáš míč od nohy, tak se nemůžeš divit, že dostaneš nakopáno
Manny
24.01.2019 09:57
#
to se uci u nas, a proto u nas nejsou hraci s kvaltni technikou a sebeduverou ale alibisti...
Josifek
24.01.2019 11:10
#

Klasická rada, když jsem přišel v 17 do chlapů - někdo mě zkosí u rohu, protože jsem zaseknul míč a hráč proletivší kolem tě ještě stihne seknout a pak tě ještě spoluhráči zkušenáři v týmu seřvou, že sis za to mohl sám, že kdyby si to dal hned, tak se to nestane
Jordi Alba
24.01.2019 11:11
#
Gazdo
24.01.2019 16:52
#
Poznam
Bucky
24.01.2019 11:45
#
Diego2
24.01.2019 12:17
#
Posledni Kovboj
24.01.2019 14:29
#
Magic player
24.01.2019 14:47
#
Svatej
24.01.2019 16:14
#
John Obi Mikel
24.01.2019 16:23
#
Masi
24.01.2019 16:44
#
Gazdo
24.01.2019 16:52
#
Lof
24.01.2019 20:16
#
r.mrazik
24.01.2019 09:58
#
protoze uz od zaku te vedou kreteni
Posledni Kovboj
24.01.2019 14:29
#
Kang & Kodos
24.01.2019 10:51
#
Taky to tady podle toho vypadá.
haiv
24.01.2019 17:19
#
wishmaster
24.01.2019 09:48
#
Prečo? povedal to výborne
Manny
24.01.2019 09:56
#
co je na tom vyborneho? ze neumi hrat fotbal na takove urovni znamena, ze ma pravo lepsiho pokopat?
ke kanaka
24.01.2019 10:02
#
Shot2
24.01.2019 10:15
#
andrew96
24.01.2019 10:26
#
wishmaster
24.01.2019 10:28
#
Messi, či Ronaldo sú technicky na úrovni Neymara a nikto nikdy nevyplakával nad zákrokmi na nich..Oni vedia kedy je lepšie ísť do súboja a kedy radšej odovzdať loptu. Neymar sa púšťa do súbojov 1v1 až príliš často a to má ako čakať, že sa Goncalves bude prizerať na jeho prieniky cez obranu, alebo ako to mám chápať?
Puskas
24.01.2019 10:31
#
Ale vyplakával. Když Ujfaluši sundal Messiho, hlavně u nás se o něm psalo, přitom se předtím pomíjelo, jak dobře v Atleticu hrál.
Frantszek
24.01.2019 11:34
#
Mluvíš o jednom zákroku, kterej byl na uplně jiném levelu, než okopávání řepy (Neymara)
Puskas
24.01.2019 12:26
#
To ano, ale myslel jsem tím spíše to, že o Ujfalušim se tu skoro jinak nepsalo, přitom tam hrál hodně solidně.
patas92
24.01.2019 10:34
#
Zenthuras
24.01.2019 11:08
#
Ronaldo je technicky na úrovni Neymara? Větší blbost jsem dlouho neslyšel.
mxyzptllk
24.01.2019 11:15
#
CR 7
24.01.2019 11:22
#
Messi je technicky na úrovni Neymara? Větší blbost jsem dlouho neslyšel.
Josifek
24.01.2019 11:26
#
Já bych tady spíš zpochybňoval toho Cristiana, který v driblingu na Geymara nemá. A Messi je v tomto král nad všemi, ten se nedá srovnávat s nikým..
Frantszek
24.01.2019 11:34
#
Yacine Brahimi
CR 7
24.01.2019 13:32
#
Tak mluvíme o driblingu nebo o technice? S tím driblingem souhlas. Ronaldo už ho moc nemá a Neymar je v něm určitě lepší.
Josifek
24.01.2019 16:01
#
Obecně a celkově vzato si myslím, že i techniku má Neymar lepší (a dribling je dle mého jedním z nejnázornějších projevů míčové techniky hráče).
Zenthuras
24.01.2019 16:12
#
Technika ale nejsou "parádičky". Neymar se s tím míčem moc mazlí a dělá si z protihráčů prdel. Messi dribling využívá k čemu je - rychlé obejití protihráče. Messi je navíc snad jediný hráč, který prokličkoval celou soupeřovou jedenáctkou v jejich šestnáctce.
Josifek
24.01.2019 21:47
#
Já srovnával Neymara s Ronaldem, ne s Messim. Messi má tu techniku a cit pro míč i lepší než Neymar a hlavně své dovednosti umí líp využívat, v tom Neymar docela zaostáva..
CR 7
24.01.2019 17:05
#
No, to není tak úplně pravda. Ronaldo nemá dribling protože ztratil rychlost, výbušnost, hbitost. Ne protože má špatnou techniku. Techniku má na úplné špici.
Zenthuras
24.01.2019 23:08
#
Techniku má příšernou.
CR 7
24.01.2019 23:34
#
Zenthuras
24.01.2019 12:04
#
Messi je nejlepší technik v historii. Dribling, zpracování, kopací techniku a přesný přihrávky má bezkonkurenční.
CR 7
24.01.2019 13:32
#
Josifek
24.01.2019 16:03
#
Dribling a cit pro míč má opravdu bezkonkurenční i v rámci historie. Co se týče kopací techniky, přesnosti či s tím související nápaditosti přihrávek, tak by se našla slušná řada hráčů, kteří se mu +/- minimálně vyrovnají..
Zenthuras
24.01.2019 16:05
#
V přihrávkách byl lepší akorát Xavi. Přesnost střelby nemá nikdo tak dobrou. Leoš dokáže z 25 metrů uklidit krásně pozemi k tyči. Jiní jsou rádi, když trefí šibenici.
Josifek
24.01.2019 21:51
#
Tak Messi je v tomhle top, ale třeba kopací techniku neměli hráči jako Zidane, Figo, Beckham, Pirlo a další o nic horší než Messi. A těch jmen by bylo historicky mnohem víc. Přesnost přihrávek měl klidně podobnou i Iniesta, Prostě v těchto aspektech je Messi TOP, ale na tom TOPu už nestojí sám jako co se týče driblingu či citu pro míč. Ale vím, že chtít po tobě trochu objektivity co se týče Barci (potažmo Realu), je celkem nereálné
Josifek
24.01.2019 11:13
#
Bucky
24.01.2019 11:46
#
Diego2
24.01.2019 12:18
#
Posledni Kovboj
24.01.2019 14:29
#
John Obi Mikel
24.01.2019 16:29
#
Fotbal je kontaktní sport a občas se objeví nějaký tvrdší zákrok, tady to navíc tvrdší zákrok není. Goncalvesovi to měl odpískat a PSG mělo kopat faul. Nevím proč se tady pláče, že Neymar dostal nakopáno. Obyčejný faul, jakých je v zápase přes dvacet.
Gazdo
24.01.2019 16:52
#
FC Porto FC
24.01.2019 10:31
#
Je rozdíl chtít někomu vzít balón a nebo si říkat teď ti zlamu nohy a seru na balón
wishmaster
24.01.2019 10:45
#
https://streamable.com/fgdz9 ved to neboli žiadne legbreakre, klasicke fauly pri snahe získať loptu
Kily
24.01.2019 10:56
#
maximálně o tom druhém se dá pochybovat, při třetím dokonce míč doopravdy hrál
Josifek
24.01.2019 11:15
#
První zákrok faul, ale normální, druhý zákrok faul frustrační bez šance zasáhnout míč - jasná karta sama o sobě, třetí zákrok OK
John Obi Mikel
24.01.2019 16:29
#
John Obi Mikel
24.01.2019 16:29
#
Tady platí první situace
Josifek
24.01.2019 21:53
#
"Brečí" se tu hlavně proto, jak debilně a uboze si Goncalveso své chování obhajoval / ospravedlňoval. Jinak vetšině lidí, včetně mě, asi moc nevadí, že dostal nakopána zrovna Neymar
John Obi Mikel
25.01.2019 00:24
#
Souhlas
Josifek
24.01.2019 11:13
#
De facto řekl toto - Je o tolik lepší, než my, že jedinou šancí, jak jsme ho mohli zastavit, bylo zákeřně a tvrdě jej faulovat - může si za to sám, nemá nám drze ukazovat, o kolik je lepší než my.

Chápu třeba, že to jako hráč v zápalu boje udělal, ale že si to obhajuje takhle stupidně i po zápase z něj dělá neschopnýho ubožáka a debila..
kilobyte
24.01.2019 11:15
#
Opravdu zákeřně?
Josifek
24.01.2019 11:22
#
Rozhodně - když si prohlídneš to kombo těch tří zákroků na Neymara, tak první faul, druhý jasný faul z frustrace bez jakékoliv šance trefit cokoliv jiného než Neymarovu nohu - tudíž dle mého jasný zákeřný zákrok..
kilobyte
24.01.2019 11:24
#
Takovéhle zákroky jsou v každém zápase. Většinou za to není ani žlutá.
Josifek
24.01.2019 11:27
#
To si nemyslím a pokud by to tak přeci jen bylo, je to chyba..
John Obi Mikel
24.01.2019 16:30
#
John Obi Mikel
24.01.2019 16:30
#
Zákeřně a tvrdě
Gazdo
24.01.2019 16:55
#
Mass
24.01.2019 20:58
#
Zákeřný je, když si počkáš na důchodce, zbiješ ho a okradeš. Ten faul na Neymara byla nepřiměřeně tvrdá hra, tak na hranici žlutý karty.
twelwer
24.01.2019 13:33
#
Ja suhlasim.
Visca el barca
24.01.2019 09:23
#
Fakt by mě zajímalo co budou s taťkou v létě dělat, až vyletí opět v osmi
Greny
24.01.2019 09:29
#
City
osobnostx
24.01.2019 09:31
#
Dopisuj slova, ať člověk nemusí tápat co jsi vlastně chtěl sdělit...
Vosic
24.01.2019 10:09
#
není č
ke kanaka
24.01.2019 10:03
#
Nic. Nevyletí v osmi. Smůly měli v uplynulých letech dost, tak aby ses nedivil.
Fridgiee
24.01.2019 11:06
#
Ta smůla je vykoupená arabskýma prachama, těmhle štěstěna nepokvete
Luc-Luc
24.01.2019 09:27
#
aspon budou mit vymluvu, az je manchester vyklepne
Greny
24.01.2019 09:29
#
Rabiot pořád v rezervě?
pantondavo
24.01.2019 09:39
#
Barca ho zničila
patas92
24.01.2019 09:51
#
Goncalves
FC Porto FC
24.01.2019 09:54
#
Ten Goncalves je ubohej a trapnej
Cukroušek
24.01.2019 09:58
#
Goncalves
Kovi81
24.01.2019 10:03
#
Josifek
24.01.2019 11:19
#
(a to Neymara nesnáším)

Jako chápu, že pravověrným fans se líbí řečičky o tom, že hráči musí bránit svůj dres. Ale nechápu, že palcuješ někoho, kdo sám připustí, že soupeř byl o tolik lepší, že na něj neměli a jedina možnost byla ho sekat jak králika, protože se soupeř svou převahu dovolil dávat najevo, musel se těmito zákeřnými fauly počítat a nemá se tak co divit či rozčilovat Jinými slovy nechce-li být faulován, má se snížit na jejich herní úroven.
Nihilister
24.01.2019 11:40
#
Že na něj vůbec reaguješ
twelwer
24.01.2019 16:10
#
No zase ak si tam chalan cely zapas fintickuje, robi peticky somarina a pri tom im este nieco povysene povie alebo sa im normalne smeje ako to u takychto namyslenych "frackov" byva, tak proste ho dohras.
Josifek
24.01.2019 21:54
#
Joo, tak jestli k tomu má i nějaké kecy, tak to bych ještě chápal...ale o tom nemluvil..
twelwer
25.01.2019 08:29
#
Tak zaseak si hral futbal vies ako to s takýmito frajeríkmi chodí. Ja sa nezastávam ale faulovania, ale proste okej bol to faul rozhodca mal písknuť. Ale neznamená že keď si ma tam niekto vodí tak ho nechám. Proste mu chcel vziať loptu a bol pomalší.
Diego2
24.01.2019 12:19
#
Euphael
24.01.2019 12:27
#
twelwer
24.01.2019 13:33
#
Konecne ti mozem dat palec
Josifek
24.01.2019 16:03
#

Tohle je tak leda na palec do prdele
Zenthuras
24.01.2019 16:13
#
To se líbí uživateli Cristiano Ronaldo.
r.mrazik
24.01.2019 09:58
#
Goncalves je taky slusnej idiot
Josifek
24.01.2019 11:19
#
Nihilister
24.01.2019 11:40
#
Posledni Kovboj
24.01.2019 14:29
#
nani92
24.01.2019 10:09
#
tak Osmefinále by sme už mali, teším sa na štvrťfinalovy žreb, tam by sme mohli dostať niekoho prijateľnejšieho
lichna.
24.01.2019 10:22
#
Goncalves
Kaspar
24.01.2019 10:34
#
OT: potrebuju nejakou levnou 10-tku do fify 19 mam 30m liber, ale nikoho ze soucasnych, jedu asi 5. sezonu tak budou stary. O nekom.vychazejicim nevite?
nani92
24.01.2019 10:47
#
Odegaard
wishmaster
24.01.2019 10:55
#
Mne sa v Sunderlande na pozíci CM/CAM uchytil Gibbs-White z Wolverhamptonu. Vyvážená pace, physical, streľba z diaľky. Má všetko čo moja 10tka potrebuje
wishmaster
24.01.2019 10:55
#
+4 star skills
jarouss
24.01.2019 16:13
#
Sunderland
Fernando_Torres
24.01.2019 13:52
#
Rafael Leao
Mass
24.01.2019 21:02
#
On se ptal na 10ku, ne na 9ku.
Gazdo
24.01.2019 16:57
#
Foden ak uz nie je pridrahy v piatej sezone. Sa ti cudujem ja uz mam v piatej sezone celu 11 z odchovancov skoro
Frankie:OL
24.01.2019 10:53
#
typek bez zajmu hrat balon zprasi jineho typka a tady se tomu jeste aplauduje
Frantszek
24.01.2019 11:43
#
Uplně nechutně ho zprasil, noo. Hrozný zákrok. Horší jsem snad v životě neviděl a řekl bych že od počátku fotbalu je toto určitě nejzákeřnější zákrok. Na kriminál. Vydal bych na něj zatykač možná. Možná bych doporučil i usmrtit injekcí. Vždyť mu málem ustřelil nohu od kolene. Neskutečnej sráč.
Frankie:OL
24.01.2019 13:13
#
Wtf
twelwer
24.01.2019 16:10
#
Mass
24.01.2019 21:03
#
***Chelsea FC***
24.01.2019 11:15
#
Tuchel se jeste divi, ze rozhodci nepiskaji "fauly" proti Neymarovi Neymar je zraneny a ted se kvuli tomu prestane tocit i Vesmir.
mxyzptllk
24.01.2019 11:16
#
chceš snad říct, že tohle nebyl faul?
Josifek
24.01.2019 11:24
#
Fakt nechápu, co se tu někdy v diskuzích vyrojí za vocasy. Neymar je sráč, vysmívá se mu celý svět za simulace (oprávněn), ale zrovna tady je opakovaně faulován, někdy i bez šance trefit míč a stejně se tu polovina lidí zastává gumy, která říká, že si za to Neymar může sám tím, že je o tolik lepší než oni
Shot2
24.01.2019 11:26
#
Kily
24.01.2019 11:29
#
já bych řekl, že prohlášení toho hráče je spoustě lidí buřt, jen je škodolibě potěšilo, že to odnesl zrovna ten odporný simulant
Frantszek
24.01.2019 11:37
#
Josifek
24.01.2019 11:40
#
To chápu, mě to svým způsobem taky těší, protože ho fakt nemám rád. Ale teda ještě mi to nezatemňuje mozek natolik, abych tu schvaloval, neřku-li palcoval, neschvalovatelné..
Kily
24.01.2019 11:46
#
jinak celkově si za to ten hráč samozřejmě může sám, kdyby držel hubu, nebo alespoň trochu používal mozek místo toho, aby vyblil tohle, tak z toho není ani zdaleka taková aféra
Josifek
24.01.2019 11:57
#
Právě, stačilo držet hubu a neobhajovat si ty fauly, k tomu ještě takhle blbě.
Euphael
24.01.2019 12:27
#
Frankie:OL
24.01.2019 11:29
#
Tak v dobe konani MS 2014 se taky oslavoval ten idiot co mu prokopl zada, nic prekvapiveho
ADM
24.01.2019 11:30
#
Ale potom ho krásne posadil na prdel, fakt škoda, že z toho nepadol gól
Nihilister
24.01.2019 11:39
#
wyqinac
24.01.2019 13:19
#
jako nezlob se, ale ma pravdu, ze si za to muze sam tim, ze je lepsi nez oni. Kdyz jdes do takovy ligy jako je francouzska, kde presahujes kvalitou komplet vsechny, tak prece nemuzes cekat, ze te obrance, kolem kteryho tancujes a kterej na tebe technicky nema, nezkusi aspon sfaulovat, protoze pro nej je to jedina moznost jak ten mic ziskat. Myslim si, ze tohle se stane proste kdekoliv kam prijde nejakej hrac kterej prevysuje vsechny ostatni, musis mu to proste nejak zneprijemnit, prece si nereknes "tak ted kolem me probehne ja tu budu stat jako kuzel a cekat jestli da gol"
patas92
24.01.2019 13:22
#
Jenže to ještě tomu hráči nedává právo faulovat ho, a ještě se pak plácat po zádech, jan na něj vlastně vyzrál.
wyqinac
24.01.2019 13:27
#
to samozrejme nedava, nicmene pro me to neni nic prekvapivyho. Sam si vybral, ze pujde do ty nejslabsi z top lig, jen aby tam ukazoval, ze je nejlepsi
patas92
24.01.2019 13:31
#
Jasně, nemůže se divit tomu, že ho tam budou okopávat. Údiv nad tím, že to rozhodčí ignorujou, je ale naprosto na místě. To nijak s kvalitou soutěže nesouvisí.
Josifek
24.01.2019 16:07
#
Tak když ho budeme brát čistě dle indi vindi schopností po boku Hazarda jako 3. nej hráče světa, tak kam má jako jít, aby tam nepřevyšoval 99 % ostatních? A to že je někdo lepší než já, přece nijak neospravedlňuje to, že k tomu, abych se mu "vyrovnal", se bude užívat zvýšené míry nefér prostředků. Respektive ještě chápu, že ho hráči občas zfaulují, zvlášt když to smrdí golem, ale obhajovat to tím, že jim nemá dávat najevo, že je lepší, je zoufalá ubohost..
wyqinac
25.01.2019 11:22
#
ano samozrejme, ze bude jeden z nejlepsich vsude. Ale snad mi nemuzes tvrdit ze celkova kvalita ligy je stejna jako kdyby zustal ve spanelsku nebo sel do anglie, kde by celkove potkaval lepsi hrace, ktery by si s nim vedeli poradit i jinak nez faulem. Samozrejme ze hraci ve francouzsky lize kdyz si s nim neumi poradit jinak si musi poradit takhle pokud nechteji byt jako kuzely..
John Obi Mikel
24.01.2019 16:32
#
Proč se to sakra řeší, vždyť je to obyčejný faul, kterej se měl odpískat, hráči zdůraznit, že příště by mohla být kartička a konec. Ende Schlusse.

Žádná prasárna, nic.
Mass
24.01.2019 21:06
#
Protože to zase posrali a Tuchel se taky vyjádřil jako kokot, že za to pozdější zranění mohla tvrdá hra soupeře.
Frantszek
24.01.2019 11:48
#
Někteří se vysmívají Neymarovi, jiní tomu faulujícímu.

Neymar je simulant, kterej by zasloužil Oscara. To je jasnačka. Ale tohle faul byl jasnej. Ale takovej faul, aby se to nějak řešilo, když takovýchto faulů je za zápas x?
Je to jen kvůli Neymarovo zranění takhle pitvané.

Další věc je, že rozhodčí je taky pako, když nepíská i takovéto zákroky, když hráč nepadne na zem. Sám to dobře znám. My se na tréninku vždycky seřvali jak hovada, když někdo spadnul po faulu a pak jsem ani v zápase většinu zákroků ustál, ikdyž by bylo lepší padnout. Pak chápu, že spadnout je lepší, aby to rozhodčí písknul (Což Neymar většinou chytře udělá, ale přidá tomu pár Hollywoodských otoček)
Frantszek
24.01.2019 11:50
#
*pak jsem v zápase radši většinu zákroků ustál
Shot2
24.01.2019 12:11
#
Všichni to řeší, protože ten tupec ještě řekne, že si za to může Neymar sám, protože je na ně moc dobrej a zesměšňuje je.
John Obi Mikel
24.01.2019 16:33
#
Diego2
24.01.2019 12:16
#
No to vyjadreni toho saska ze Strasbourgu
Videl jsem par zapasu zive a Neymar me nadchl snad jako jeden z mala...Ostatni vyborni hraci hrajou hlavne na efektivitu , ale Neymar bavi sebe, bavi lidi...a takoví chuji reknou ze je to zesmesnovani. Fotbal byl v prvni rade show , lidi plati obrovske penize na vstupenky a Neymar snad jak jediny na lidi mysli.
Vali se a je to ubrecena devka, ale co dokaze s micem to je umelecke dilo.
Frantszek
24.01.2019 12:44
#
Rozhodně myslí hlavně na lidi, když mu miliony vyčítají simulování a tak ještě pro jistotu přidá na vrcholné akci.
fenixLFC
24.01.2019 16:13
#
jj hrozne ze zvysok hra efektivne a tento simulant sa predvadza...
Diego2
24.01.2019 16:28
#
Me proste na zivo bavil ze vsech hracu co jsem videlna vlastni oci a zaplneny nou camp ktery vzdy povstal kdyz mel neymar mic mi daval za pravdu.
Mozna predvadeni, ale me to dnes ve fotbale chybi.
Ronaldinho, Okocha atd se driv taky predvadeli?
Frantszek
24.01.2019 16:37
#
Opravdu chces Neymara srovnavat s Ronaldinhem? Ronaldinho byl k elevantne efektni a, navic efektivni. Usmev porad na tvari a nevalel se jak buzna a nerozhazoval rukama, az mu litaly z kloubu u ramene. Vubec.
Diego2
24.01.2019 17:13
#
Ja nevim co furt do toho cpes to simulovani, myslim to tak ze pba maji ve svem stylu hry zakompnovany technicke triky.
Misto toho furt hodnotis jak Neymar gestikuluje,vali se, vypada. Taky to neni zrovna muj idol, jen rikam ze jak jeden z mala dnesnich hracu se neboji zahrat tezky technicky prvek.
haiv
24.01.2019 17:31
#
Tvl to už jsme u krasobruslení, že se bavíme o technicky těžkém prvku? Ale i kdyby jo, tak když v krasobruslení spadneš, jseš v prdeli, takže by tam Neymar evidentně neuspěl.
Diego2
24.01.2019 17:36
#
Ok seru na to, proste me neymar bavil nejvic ze vsech a jsem rad ze v dnesnim cim dal nudnejsim fotbale nekdo takovy je kdo si dovoli klicku. Bohuzel je to hned zesmesnovani soupere
Frantszek
24.01.2019 17:47
#
Ser na to. Nas nepretlacis
Manny
24.01.2019 17:54
#
dementu je prilis moc
Manny
24.01.2019 17:54
#
Momo9
24.01.2019 12:28
#
Je moznost aby to zpetne nejak dosimuloval? Ted kdyz zna nasledky... Treba na treninkovym hristi na kameru.
ADM
24.01.2019 12:32
#
Lol, vyjadrím nesúhlas nad tým, že sa určitá skupina ľudí zvýhodňuje, dostanem niekoľko palcov, a vy mi tu zmažete koment?? Tak to je ukážkový príklad
Visca el barca
24.01.2019 12:33
#
patas92
24.01.2019 12:35
#
#prayforADM
Kily
24.01.2019 12:36
#
piš bez vulgarit a nikdo nic mazat nebude
ADM
24.01.2019 12:41
#
Som tam použil niečo tak závažné? Tak to som si neuvedomil, sorry.
Kily
24.01.2019 12:43
#
no byla tam jedna mr--a
ADM
24.01.2019 12:46
#
Však to píše v súvislosti s Neymarom každý druhý zbytočne prísne nie?
Kily
24.01.2019 12:49
#
já ne, já to jenom říkám během pěti minut jste to slovo použili čtyři, tak jsem to hned smázl
ADM
24.01.2019 12:59
#
Nájdem nejaký zoznam povolených ostrých slov? Keď si budem chcieť nabudúce fakt kopnúť do niekoho, ale stále byť v medziach zákona.
Kily
24.01.2019 13:03
#
stačí se vyvarovat označení jako ... no ... to napíšu a všichni tady budou chtít, abych si dal ban stačí nepoužívat ty hrubé vulgarity jako tuhle, čů...., p.č. nebo zm.d, nějací blbové nebo volové jsou v toleranci
fenixLFC
24.01.2019 16:13
#
ked uz to pouziju styria tak sa to da brat ako prezyvka nie?
patas92
24.01.2019 12:57
#
V podstatě si dojel hlavně na to, že zrovna dneska má Kily šichtu
ADM
24.01.2019 12:58
#
že zrovna dnes má vôbec niekto šichtu...
patas92
24.01.2019 12:59
#
Coutinho10
24.01.2019 15:03
#
tak snad nic vaznyho , aby byl na konci brezna ready
ADM
24.01.2019 15:06
#
Akože po LM?
Coutinho10
24.01.2019 15:10
#
j na repre zapas u nas v Edenu....jestli si to nejak obnovil, tak kdo vi, jak vazny to muze bejt
LAM
24.01.2019 15:27
#
Ten goncalves dobrej mentál.Takovýmu průměrákovi by někdo mohlo ukončit kariéru.Stejně nikho nezajímá.


Je velmi zvláštní že tu dřív nikdo nenadával Ronaldinhovi kterej dělal z hráčů ještě větší šašky.Neymar ale dostává vynadáno.
Právě kvůli tomu že takový fauly nejsou trestány,tak se asi v budoucnu budem dívat na tragédy jak ze Skotský ligy a ne na hráče kteří umějí z balonem něco navíc.
Coutinho10
24.01.2019 15:53
#
je to skoda, ze to z fotbalu pomalu mizi
Mass
24.01.2019 21:24
#
Nemyslim si. Pořád se hraje podle pravidel fotbalu. Techničtější hráči sou pořád oslavovaný. Jen je jich míň, protože fotbal je rychlejší a ne každej to stíhá. Prostě už většina lidí (ten zbytek jsou Katalánci) nefandí tisíci přihrávkám uprostřed hřiště a bezúčelnýmu kličkovaní, kdy jeden žongluje a zbytek mu fandí.
mistr129
24.01.2019 16:33
#
mxyzptllk
24.01.2019 19:32
#
Shot2
24.01.2019 20:32
#
Mass
24.01.2019 21:19
#
Protože Ronaldinho nesimuloval a po zápase nebrečel do médií? I jeho dost často okopávali. A taky si nepamatuju, že by Ronaldinhův trenér apeloval na rozhodčí, aby ho chránili.
Diego2
24.01.2019 22:11
#
raduinho
25.01.2019 23:26
#
Andy Conceicao
24.01.2019 18:43
#
Neymar je umělec a umělci to musí mít vždycky těžké, jinak se přestanou vyvíjet. Super, že dostal a i super, že to pak oplatil dalšíma fintama.
raduinho
25.01.2019 23:26
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.