Neymar má zlomenou zánártní kůstku, chybět bude dva měsíce

30.01.2019 13:18 - Aktuality
 
Paris Saint-Germain bude rovněž letos v klíčových pasážích sezony chybět jedna z jeho největších hvězd. Mimo hru je Neymar, brazilský útočník utrpěl zlomeninu zánártní kůstky a na trávníku se neobjeví zhruba deset týdnů...

Neymar si zranění odnesl z týden starého pohárového souboje se Štrasburkem a podrobné vyšetření odhalilo zlomenou zánártní kůstku. Pramalou radost může mít Brazilec z faktu, že v tomto případě nebude nutná operace, přijde totiž o řadu zápasů a mezi nimi bude i osmifinále Ligy mistrů proti Manchesteru United.

"Paris Saint-Germain posílá Neymarovi tu nejsilnější možnou podporu a odvahu k tomu, aby překonal toto zranění," uvedl v prohlášení francouzský mistr.

PSG letos neomylně míří za ziskem dalšího mistrovského titulu a Neymara tak bude postrádat především v pohárových soutěžích. Neymar vedle toho nenastoupí ani k přátelskému souboji mezi Brazílií a Českou republikou.
Autor: ČTK / bbc.com
Počet zobrazení: 5731
Komentáře (257 / 0 nových)
Spalik1893
30.01.2019 13:22
#
Šance jsou nyní 50/50...kdo by to ještě nedávno řek..
Bastaron
30.01.2019 13:23
#
Furt jsou tak 70:30
Y.N.W.A
30.01.2019 13:24
#
možná 7-5
♥LIVERPOOL - FC♥
30.01.2019 17:05
#
*5-7
Y.N.W.A
30.01.2019 13:24
#
jj, přitom jen na jedný straně jeden zraněnej a na druhý straně vyhozenej jeden zpátečník a jeví se to jinak než před Vánocema
technecium
30.01.2019 13:25
#
PSG má pořád asi tak o level lepší kádr
Greny
30.01.2019 13:27
#
No pokud nastoupí v záloze Alves a Kimpembe tak nevim
technecium
30.01.2019 13:31
#
Buffon - Meunier, Marquinhos, Silva, Kurzawa - Peredes, Veratti, Rabiot - Mbappe, Cavani, Di Maria
Greny
30.01.2019 13:32
#
Veratti bude už ok?
technecium
30.01.2019 13:33
#
Ankle Injury
Return expected on Feb 4, 2019
Kokosa
30.01.2019 13:54
#
Rabiot si nezahraje.
janinho
30.01.2019 14:37
#
sak Rabiota uz ani do kabiny nechcu pustit, tak pochybujem ze ho postavia v LM
Spalik1893
30.01.2019 13:30
#
budeš se divit a to opravdu nemám ManU v lásce
technecium
30.01.2019 13:32
#
Nebudu se divit. United vypadnou. Ten hurá fotbal jim v Evropě nebude procházet.
Spalik1893
30.01.2019 13:34
#
Za to PSG už několikrát ukázalo jak skvěle takticky vyspělý tým to je...
technecium
30.01.2019 13:35
#
PSG se sesypalo na Camp Nou a na Bernabeu proti Ronaldovi, Messimu atd... Ať se snažím jak se snažím, tak nic takového u United nevidím.
technecium
30.01.2019 13:37
#
A hlavně už tam nemají matláka Emeryho
Golasso
30.01.2019 14:37
#
Zrovna ten poděl proti Barceloně bych mu za vinu fakt nedával.
CHONG
30.01.2019 14:38
#
merlick
31.01.2019 11:20
#
dilinko dilinko..
In the last five years, nobody has won more than him (Emery - 10) and only Pep Guardiola (nine), Luis Enrique (nine) and Zinedine Zidane (eight) come close
Spalik1893
30.01.2019 13:43
#
Samozřejmě MU není silný tak, jako tebou zmíněné španělský kluby....ale přijde mi, že vůbec nebereš v potaz to Neymarovo zranění a další věci...Rabiotova situace v PSG je taky prapodivná, kvalitních zápasů během sezóny odehrají pár, MU šel výsledkově i herně nahoru, Pogba se rozehrává, dvě mladý pušky vepředu taky...není to podle mě jednoznačný. Uvidíme
icka
30.01.2019 13:45
#
S tou obranou ucek fakt ne.
Kixi Syhimour
30.01.2019 15:25
#
Tak hrát proti 12 je někdy složité (zápas s FCB)
technecium
30.01.2019 15:30
#
Už před zápasem byli absolutně zesraný.
Kixi Syhimour
30.01.2019 16:11
#
A to víš jako jak?
Golasso
31.01.2019 08:11
#
Pere jim trenky
ADM
30.01.2019 15:37
#
Ok, ale tá jedna penalta stále nemení nič na tom, že ten výkon bol absolútne smiešny a posledných 7-10minut mali zhruba 4 dotyky s loptou.
Anacron
30.01.2019 16:08
#
Ale nebýt té vymyšlené penalty tak by nejspíš i ten směšný výkon na postup stačil.
ADM
30.01.2019 16:11
#
To nepopieram

Ale stal sa z toho zápasu obrovský mýtus, keď si napr. pozrieš zábery z toho údajného faulu na Di Mariu, nikde nevidno kontakt. A ta prvá penalta na Neymara - smola, ale bohužial mu padol na nohy, tak sa nedá nič robiť. To je ako keď ti nastrelia ruku...

Inak ten zápas bol smiešny výkon z oboch strán, doteraz nechápem ako sme dali 6 gólov, takmer bez striel na bránu
ADM
30.01.2019 16:14
#
Resp teda Mascherano ho dohral až ked odkopol loptu do tribuny jak primitiv.. zakončenie to neovplyvnilo
Kixi Syhimour
30.01.2019 16:20
#
Však i sám Macherano říkal, že ho fauloval, ne?
ADM
30.01.2019 16:21
#
Odpoved s videom nižšie. Kontakt tam bol, ale stačilo by to? Podla mna ako v prípade Luisa, by sa to pískať nemalo ... akurát že nám sa to písklo no, nepopieram
Kixi Syhimour
30.01.2019 16:26
#
To už na úhlu pohledu, jinak
Anacron
30.01.2019 16:18
#
Tak stal protože na jednu stranu je to neuvěřitelný obrat, ale na druhou si ti co nefandí Barce asi hlavně vzpomenou právě na tu penaltu. Třeba já už jsem na nějakej údajnej faul na Di Mariu úplně zapomněl, stejně jako to že tam byla i druhá penalta
Anacron
30.01.2019 16:21
#
Ale fakt bych tyhle kontroverzní zápasy obecně, respektive výkony rozhodčích, na který se vzpomíná roky chtěl vidět dneska s pomocí VAR jak by to všechno dopadlo
John Obi Mikel
30.01.2019 16:26
#
technecium
30.01.2019 16:29
#
Jednoduše. Real by neměl 3 LM za sebou
Kixi Syhimour
30.01.2019 16:32
#
Zloděj křičí chyťte zloděje.....
John Obi Mikel
30.01.2019 16:25
#
Zenthuras
30.01.2019 23:22
#
Vyměň "stačil" za "nestačil" a kompletně to sedí na Real v posledních letech v LM.
Anacron
31.01.2019 09:25
#
Ok
Kixi Syhimour
30.01.2019 16:12
#
A co? Na postup by to stačilo, navíc se snad bavíme o nepísknuté penaltě na Di Mariu a ještě simulace Suareze, nebo to se nehodí?
ADM
30.01.2019 16:20
#
Ja som horovil o tej písknutej na Luisa. Samozrejme, by to na postup bez tej penalty stačilo, ale celkom by ma zaujímalo či by to PSG uhralo dokonca a neinkasovalo aj tak, vzhľadom na ten smiešny výkon ktorý spomínam. Určite ten zápas nebol len o rozhodcovi nie?

Inak Di Maria je prípad sám o sebe
https://www.youtube.com/watch?v=JhYXbGO7ylc

Keď si to pustíš spomalene, jasne vidíš, že zákrok prišiel až potom, ako Di Maria odkopol loptu do tramtárie, pretože si šiel jasne po penaltu, ktorú nakoniec nezískal.. To by bolo minimálne rovnako sporné ako to s Luisom.
Kixi Syhimour
30.01.2019 16:24
#
Netvrdím, že to bylo jenom o rozhodčím, ale odmítám to hodnotit jako nejlepší comeback v historii LM, naprostá hovadina.

AdM vidím, ale srovnávat to s faulem na Suaraze to je moc, u Suareze fakt penalta ni náhodou.
Dayman
30.01.2019 16:53
#
šiel jasne po penaltu, to nemyslíš vážně. Že kopl do míče o milisekundu dřív, je úplně jedno, když to do té tramtárie kopl právě kvůli tomu.
“I made contact with Di María,” Mascherano admitted. “It’s obvious it was a foul. I’m not going to lie about it.”
Ale měl nahrát Cavanimu a nebylo by co řešit.

Navíc ještě zapomínáte na Neymara:
https://www.youtube.com/watch?v=YOhprZiY5TA
ADM
30.01.2019 16:58
#
"když to do té tramtárie kopl právě kvůli tomu."

No to určite. Kopol to tam a potom prišiel faul. Obzeral sa a vyčkával, kde je Mascherano - mohol prihrávať, strielať, nerobil nič - čakal na zákrok. Lopta je vo vzduchu keď ho Mascherano zasiahne, nechápem aký to má súvis s tým, že netrafil bránu o 2 metre kvôli Mascheranovi.

Viem, čo povedal Masch. Ale osobne som proti, aby v takejto situácií nasledovala penalta, keď príde faul po tom, čo lopta už nie je v hre. Karta za faul, červená či žltá podla závažnosti, ale nemalo by sa zvýhodnovať penaltou .. či sa týka Barcelony, Realu, Slovanu, finále MS, LM, je mi to jedno. Pravidlo by sa malo upraviť.

Ok, toho Neymara som si teda nepamatal..
Dayman
30.01.2019 17:46
#
však se díval na Cavaniho, ne na Mascherana
https://streamable.com/cyofl

no jistě, vždyť ta lopta letí úplně divně, nechápu, jak si můžeš myslet, že to faul Masche neovlivnil
https://streamable.com/q8viw
https://streamable.com/b210v

a tady to vypadá, že zasáhl i tu druhou nohu
https://streamable.com/iptop
ADM
30.01.2019 17:56
#
Pozrel si si vôbec to video, čo som dal hore??

https://www.youtube.com/watch?v=JhYXbGO7ylc

Lebo ty tu máš 4 videá, a ani na jednom neni ten pohľad od bránkového rozhodcu, ktorý je kľúčový, aby si videl o čom hovorím - že jeho zakončenie v nijakom prípade neovplyvnil faul, nastav si tam rýchlosť 0.25x

https://prnt.sc/mecn34

Lopta kopnutá, od tohto momentu už ide od jeho nohy preč - Mascherano sa ho ešte ani nedotkol.
Dayman
30.01.2019 18:41
#
Tak nebudu sem dávat záběr, který tu už je... A pozrel si si vôbec to video, čo som dal hore já? Díval se na Cavaniho, ne na Mascherana, jak jsi psal ty.
A co jako? Je jedno, že ho do pravé nohy trefil o milisekundu později, faul to byl, že ty bys to nepískal není argument, navíc ho zasáhl ještě předtím do levé nohy.
ADM
30.01.2019 18:49
#
Jo, však o tom že sa díval na Cavaniho sa nehádam, to som si už teraz všimol

Však ja sa nikde ani nehádam, že môj názor je argument pre neodpískanie, len vyjadrujem svoj názor, že ak tú loptu odohral a až potom prišiel faul tak by som nedával ešte výhodu vo forme penalty...

K tomu kontaktu na druhú nohu sa teraz vyjadruješ ako k istote , pritom tie zábery sú fakt zlé a môžeme sa tu maximálne tak dohadovať, či bol alebo nie, lebo jasne to vidieť nie je.
Dayman
30.01.2019 20:33
#
No nic, tak aspoň že z "mýtus; údajného faulu, si šiel jasne po penaltu" je "Neymara som si teda nepamatal; jasne to vidieť nie je". Ani dohadovat se nemůžeme, já tam kontakt vidím a myslím, že to je důvod, proč míč letěl tak nepřirozeně divně, ty říkáš jen "zábery sú fakt zlé". ¯\_(ツ)_/¯
messi80
30.01.2019 15:52
#
Stala sa z toho legenda ako na stamford Bridge 2009. V prvom prípade sa rýchlo zabudlo na prvý zápas v Barcelone a napr. Abidalovu nezmyselnú červenú či drogbove simulovanie.a v druhom ok penalta na suareza vymyslená ale ten to nafilmoval tak že úplne chápem že sa rozhodca pomýlil...a neviem čo ešte máš na myslí,penalta na Neymar bola čistá...lebo Liverpool u sa nikdy nepomohlo
icka
30.01.2019 16:08
#
messi80
30.01.2019 16:18
#
Ja nepopieram že sa v Tom zápase barce pomohlo,ale zďaleka nie tak ako sa o Tom roky hovorí.abidalova červená nemala byť.,zápas sa mohol vyvíjať úplne inak,v prvom zápase penalta na henryho,alebo drogbove padanie po každom dotyku si už nepamatas
Kixi Syhimour
30.01.2019 16:11
#
a kde píšu, že se nepomohlo
Kixi Syhimour
30.01.2019 16:19
#
A to tahání za dres v pokutovým území, jak si Touré držel Drogbu když mohl jít jeden na dva, úplně jasná penalta po ruce Piquého?
messi80
30.01.2019 16:23
#
Jasné veď práve to hovorím,mierna pomoc tam bola .viac chýb bolo v prospech Barcelony,ale boli na obidve strany.len hovorím aký sa z toho spravil mýtus .stále je to nič napr. S minulosezinnou pomocou reality.snad ten var prospeje.
messi80
30.01.2019 16:24
#
Realu
John Obi Mikel
30.01.2019 16:25
#
pantondavo
30.01.2019 15:36
#
Na Camp Nou se sesypal spíš rozhodčí
technecium
30.01.2019 15:37
#
První penalta jasná, druhou si obhájí... Jít loktem napřed do souboje ve vápně?
pantondavo
30.01.2019 15:38
#
Tam byly dvě? Já si pamatuju jen tu zaplacenou na Seuareze.
technecium
30.01.2019 15:39
#
A ta po faulu na Vazqueze proti Juve byla jako co?
pantondavo
30.01.2019 16:05
#
Napsal si to správně - po faulu. U Suareze nebyl ani kontakt, jak by to mohl být faul
ADM
30.01.2019 16:10
#
https://www.youtube.com/watch?v=WM8UTL63BE0

No, kontakt na nohu ktorou by zakončoval tam bol (ale neobhajujem to čo nasledovalo potom no )
pantondavo
30.01.2019 16:13
#
technecium
30.01.2019 16:24
#
Ty úvozovky tam jsou víc než zřejmé
pantondavo
30.01.2019 16:25
#
Jaký úvozovky?
technecium
30.01.2019 16:27
#
" " Tyhle, který tam nejsou, protože k něčemu takovýmu je už zbytečné je psát
pantondavo
30.01.2019 16:27
#
Manny
30.01.2019 16:55
#
ADM
30.01.2019 15:45
#
A mať lakeť na krku spoluhráča sa v pravidlách tiež nedovoluje. Keď už chcú všetci pískať penalty, keď hráč vyskakuje do vzduchu a nemá pritom ruky prilepené pri tele
ADM
30.01.2019 15:45
#
*protihráča
Kixi Syhimour
30.01.2019 16:25
#
Luc-Luc
30.01.2019 13:46
#
na druhou stranu PSG nehraje tezkej zapas jak je rok dlouhej, United se dostavaji do pohody a v duelu s PSG budou favorit...
technecium
30.01.2019 13:59
#
icka
30.01.2019 14:34
#
TheTopFootbaler
31.01.2019 16:08
#
Tak favoriti teda úplně nebudeme, no. V LM to byla letos celkem bída, nevidím to úplně dobře. Doufám v zázrak.
Zark
30.01.2019 13:28
#
To nám celkem věříš.
Garbicz
30.01.2019 13:32
#
S Jonesem a Youngem.. nevím nevím
Luc-Luc
30.01.2019 13:47
#
70:30 pro MUFC
remeslnik
31.01.2019 16:21
#
55:45 pro MU
Golasso
30.01.2019 14:28
#
PSG je extrémně divný tým. Sestava je směska marketingových nákupů (Neymar, ačkoliv herně není špatný), totálních no name průměráků (nevím, neznám) a pár opravdu dobrých hráčů (Cavani, Mbappé, Veratti). Vedení alá kdo stál víc peněz, ten má větší slovo a totální labilita v těžkých zápasech, kterých mimo LM zrovna moc neodehrají.

Myslím, že MU má naprosto reálné šance přes ně přejít při rozumně nastavené taktikce.
Spalik1893
30.01.2019 14:34
#
cink
30.01.2019 15:16
#
Lol. Kdo je v to kádru průměrak . Pouč nás
Mass
30.01.2019 15:55
#
ADM
30.01.2019 15:19
#
Neymar, ačkoliv herně není špatný

Ok
Gazdo
30.01.2019 15:35
#
To ma dostalo
Manny
30.01.2019 16:55
#
Golasso
30.01.2019 19:36
#
To jsem tam dopsal, aby si někdo automaticky nevyložil marketingový nákup jako automaticky špatného hráče .
ADM
30.01.2019 19:59
#
Tak ale v kolonke Pár opravdu dobrých hráču mal byť prvý..
Golasso
30.01.2019 20:33
#
To nevím tyjo V PSG jsou lepší hráči.
technecium
30.01.2019 15:25
#
United mají v týmu samý průměráky a Pogbu s De Geou
adam95
30.01.2019 16:15
#
A kde máš Rashforda, Martiala, Herreru, Matice, Lindelofa?
technecium
30.01.2019 16:23
#
V sekci průměráci
adam95
30.01.2019 16:27
#
technecium
30.01.2019 16:30
#
Fakt si myslíš, že by hráli v každým týmu na světě jo?
ADM
30.01.2019 16:32
#
jednoducho a výstižne
r.mrazik
30.01.2019 16:38
#
martial a rashford asi jo...ostatni ne
ale to je tezky...pri takovym pohledu jsou prumeraci vsichni krome messiho
Zenthuras
30.01.2019 20:17
#
Základ by nehráli v Barceloně, Atleticu, Bayernu, BVB, PSG, Juventusu, Interu, City, Liverpoolu, ... Jsou to průměráci.
r.mrazik
31.01.2019 00:24
#
TheTopFootbaler
31.01.2019 16:09
#
V Interu by hrál základ i ten Jones, propánajána.
remeslnik
31.01.2019 16:26
#
Kdyby trénoval Barcu kdokoliv jiný než Vv, tak minimálně Martial, Rashford a Matič by v základu byli
CHONG
30.01.2019 16:34
#
Tak hlavně, že jsi nahoře napsal Paredese a Rabiota
technecium
30.01.2019 16:37
#
O nich snad říkám, že jsou top hráči?
CHONG
30.01.2019 16:38
#
Prezentuješ je jako součást "o level lepšího kádru"
technecium
30.01.2019 17:36
#
ADM
30.01.2019 16:27
#
No snáď ich nechceš dávať na úroveň tých dvoch vyššie. Rashford, Martial a Lindelof majú stále slubnú kariéru ešte len pred sebou a musia potvrdiť, že sú naozaj z tých úplne najlepších, a Herrera s Matičom nikdy neboli úplni top, nie? Ale Matiča mám rád, ten nie je uplne na zahodenie no..
adam95
30.01.2019 16:40
#
Lindelof udělal od MS obrovský herní pokrok, už za Mourinha to ukazoval, teď pod Olem jeho výkony gradují, Herrera je pro nás aktuálně hodně nepostradatelný, což bylo krásně vidět včera, Matice jsem pod Mourinhem odepisovala, ale teď podává solidní výkony
adam95
30.01.2019 16:41
#
*odepisoval
ADM
30.01.2019 16:46
#
Jo, veď ja vás sledujem asi najviac po Barcelone, bol som zvedavý čo Ole porobí. Ale technecium to napísal správne, existuje možno 30 hráčov, ktorí by si mohli nájsť pozíciu v každom top tíme, kam by prišli alebo by tam robili náhradníkov... Na pozícií každého z tých hráčov piatich hráčov hore nájdeš viac ako 3 lepšie alternatívy, na postoch De Geu a Pogbu ich až tak veľa nenájdeš..
ADM
30.01.2019 16:47
#
Ale "prúmeraci" to nebudu, to bolo moc agresívne pomenovanie, tí hrajú v kluboch v 3. sledu
technecium
30.01.2019 16:54
#
>vyřazen z kádru<
30.01.2019 18:10
#
Lindelofa
Manny
30.01.2019 16:57
#
kdo tam ma byt noname prumerak?
Golasso
30.01.2019 19:29
#
Hele dneska už víceméně nikdo, jen jsem dlouho nikoho nenasral a tady se to nabízelo . Každopádně dřív to platilo. Nepamatuju si jména, ale vždycky tam prostě byly ty jejich hlavní hvězdy, ale ne na všech postech a kolikrát tam naskakovali hráči, kteří hráli o několik levlů níž než zbytek týmu a vytvářelo to problémy. Teď už se to šejkům podařilo do značné míry vykrýt.
andycek1
30.01.2019 13:23
#
Paríž stále easy postup
Y.N.W.A
30.01.2019 13:25
#
nevim, nevim, Liverpool ve skupině nějak zvlášť nepřehrávali a United začali hrát fotbal.. navíc ten Nezmar prostě je rozdílovej hráč
andycek1
30.01.2019 13:30
#
Ale stále útok, stopérov a stred zálohy majú lepšiu
technecium
30.01.2019 13:33
#
V Paříži Liverpool absolutně nestíhal.
fenixLFC
30.01.2019 15:14
#
Co bolo sposobene pomalou zalohou ale ze by nas nicili to nie
Nuno čomes
30.01.2019 13:34
#
Já jsem rád, hráče který simuluje při každém náznaku fakt není potřeba sledovat.
Y.N.W.A
30.01.2019 13:47
#
až si vysimuloval zlomenej kotník
Nuno čomes
30.01.2019 13:51
#
Zranění ke sportu patří. To je jasná věc. Spíš narážím na jeho válení se každý zápas. To je naopak ubohost. Před zraky tolika lidí a stovky kamer mu není trapně ze sebe udělat kokota Ale tak ve finále proč ne, za ty prachy co bere. Jen nikdo normální ho nemůže mít za top hráče.
Y.N.W.A
30.01.2019 14:05
#
jasný, válení přehání, grimasy přehrává, toto mi taky na fotbale vadí.. když přitom ten celek vede, měl by jít hráč, kterej se není schopen zvednout do 10 vteřin a potřebuje ošetřit, na tři minuty k pořádnému ošetření za lajnu a bylo by
Nuno čomes
30.01.2019 14:05
#
Já jsem pro.
Y.N.W.A
30.01.2019 14:06
#
tak už jsme dva... kde to máme podepsat?
Nuno čomes
30.01.2019 15:10
#
Začal bych na FAČR.
John Obi Mikel
30.01.2019 15:05
#
S Neapolí málem prohráli
DrQQ
30.01.2019 18:29
#
Neymar nie je nezmar, má zlomeninu, z ktorej sa len tak nevystrábi.
andycek1
30.01.2019 13:30
#
Ale stále útok, stopérov a stred zálohy majú lepšiu
r.mrazik
30.01.2019 13:35
#
"Paris Saint-Germain posílá Neymarovi tu nejsilnější možnou podporu a odvahu k tomu, aby překonal toto zranění,"....tyvoe...to zni jak kdyby mel leukemii
Pan Jablíčko
30.01.2019 13:36
#
Na děti musíš takhle :)
r.mrazik
30.01.2019 13:55
#
za nick
rel7
30.01.2019 14:09
#
jiri - fcb
30.01.2019 14:30
#
TheMally11
30.01.2019 15:07
#
Neon
30.01.2019 15:15
#
Mass
30.01.2019 15:55
#
gunner123
30.01.2019 16:14
#
FUnk
30.01.2019 18:04
#
smazaný uživatel
30.01.2019 18:47
#
Josifek
31.01.2019 12:37
#
pobody's nerfect
30.01.2019 13:38
#
Je suis Neymar
TheMally11
30.01.2019 15:07
#
kecáš!
Puskas
30.01.2019 13:40
#
"Cítil jsem podporu celého klubu, pomohlo mi to v rychlejším uzdravení."
Pablos
30.01.2019 14:09
#
,,Chodilo mi spousty dopisů a přání a to mi dodalo odvahu a přesvědčení se po zranění opět vrátit do fotbalu, silnější než kdy předtím"
Puskas
30.01.2019 14:12
#
Den nato
ČTK: Neymar jedná s Realem o přestupu.
Pablos
30.01.2019 14:26
#
,,Real jsem měl vždy srdci"

Přestup byl zrušen, hráč neprošel zdravotní prohlídkou srdce.
smazaný uživatel
30.01.2019 15:26
#
Puskas
30.01.2019 16:32
#
Mumloch
30.01.2019 17:04
#
Coddy
30.01.2019 19:24
#
TheTopFootbaler
31.01.2019 16:11
#
Spalik1893
30.01.2019 13:43
#
RIP Neymar
smazaný uživatel
30.01.2019 13:46
#
Kez by
Nuno čomes
30.01.2019 13:52
#
Hlavně odvahu na tu kůstku hlavně odvahu
mistr129
30.01.2019 14:11
#
Zark
30.01.2019 14:18
#
Tak to je vážné, kolik dní života mu ještě dávaj?
>vyřazen z kádru<
30.01.2019 14:30
#
Ney je davno mrtvej po jednom Clasicu, tohle je uz dubler
Frantszek
30.01.2019 14:28
#
Ještě kdyby to tak byla kost. Ale je to kůstka.

Nicméně United si PSG asi v momentální formě namažou na chleba a to i kdyby hrál tenhle wocas.
r.mrazik
30.01.2019 14:29
#
doufam,ze je vykopneme
Nuno čomes
30.01.2019 15:10
#
Jenom dobře.
tunkic
31.01.2019 09:49
#
#prayforNeymar
petasino
30.01.2019 13:45
#
škoda, je to play-off LM a na Old Trafford prostě musí hrát nejlepší hráči, a teď když je tu Ole a hrajem fotbal je jeho zranění nepodstatné, i když je to jejich nejlepší hráč. Když už se nebojíme hrát a využíváme potenciál Pogby s Martialem, tak můžeme porazit každého, to za Mourinha bysme dobře dostali, protože na posranýho aji hajzl spadne..
Seydou Doumbia
31.01.2019 10:27
#
Však na OT musí hrát nejlepší hráči. Mbappé a Cavani bohatě stačí. Neymara nikdo postádat nebude ne?
Majk91
30.01.2019 13:46
#
Snáď ich Manchester vyradí
Luc-Luc
30.01.2019 13:46
#
to me mrzi, takovej sympatak
Konspiracni teoretik
30.01.2019 13:47
#
Toto se líbí United
Y.N.W.A
30.01.2019 13:48
#
ale zase to kazí Malíkovi s Berbrem, který si chtěli na Brazílii postavit svůj pomník... zájem podstatně klesá
Klokanomet
30.01.2019 13:55
#
Stalo se z něho pořádné sklíčko tvl - loni 17 vynechaných ligových zápasů, v této sezoně zatím 7 a teď toho samozřejmě ještě hodně přibude. V podstatě bude mít za dvě ligové sezony odehranou cca jednu celou. Nakonec je dobře, že odešel.
technecium
30.01.2019 14:02
#
On si za to může v podstatě sám, kdy předžováním míče a zesměšňováním protivníka vyloženě vybízí k tvrdým zákrokům.
CR 7
30.01.2019 14:24
#
No jo. Zakomplexovaní dřeváci to neunášejí.
Golasso
30.01.2019 14:59
#
A to se vyjadřoval, že chce do PL Hoši z Cardiffu. Newcastlu, apod. už si brousí kolíky.
Golasso
30.01.2019 14:59
#
To možná nevyznělo úplně dobře
Shot2
30.01.2019 15:03
#
technecium
30.01.2019 15:12
#
To spíš sedí na Ronalda s těma kolíkama
smazaný uživatel
30.01.2019 18:48
#
jenage
30.01.2019 15:13
#
Mass
30.01.2019 16:14
#
gunner123
30.01.2019 16:15
#
ratusek
30.01.2019 17:31
#
ratusek
30.01.2019 17:31
#
palec za to že sis sám sobě nahrál. to je taky umění
>vyřazen z kádru<
30.01.2019 18:28
#
smazaný uživatel
30.01.2019 18:48
#
tunkic
31.01.2019 09:46
#
Coddy
30.01.2019 19:25
#
tvl slusny komplex po odchodu
Ed_Hazard
30.01.2019 19:34
#
Teraz si popísal Messiho, vieš o tom?
Zenthuras
30.01.2019 20:25
#
Messi je posadí na prdel a jde dál. Neymar je to nechá několikrát zopakovat.
technecium
30.01.2019 21:41
#
tunkic
31.01.2019 09:47
#
smazaný uživatel
30.01.2019 14:02
#
Dva roky bez neho by bol sen. Mimo Starý kontinent by mi až tak nevadil.

Mbappému treba naliať čim skôr zdravý rozum do hlavy, diagnóza Neymar je ako mor.
mimi_united
30.01.2019 14:04
#
Misky váh sa pomaly ale isto prikláňajú na našu stranu
Zark
30.01.2019 14:19
#
hlavně se nedělej chytrou
danny 47
30.01.2019 22:51
#
Nerozumím řeči tvého kmene
rel7
30.01.2019 14:12
#
po zkušenosti z minulého roku a aktuální formě United to Neymar evidentně nepodcenil a raději se ani nezúčastní
CHONG
30.01.2019 14:22
#
Snad další krůček k jeho neangažování z naší strany.
jiri - fcb
30.01.2019 14:32
#
Poslední měsíce se cpe zase spíš k nám. On prostě chudák neví. Furt lavíruje, kde by měl lepší šanci na Zlatej balón. Má to těžký.
CHONG
30.01.2019 14:35
#
Nakonec stejně půjde tam, kde dají větší ranec jeho fotrovi, a v tom případě je možná fajn, že Flo morfoval do Strýčka Skrblíka.
jiri - fcb
30.01.2019 14:38
#
Já jsem jeden z mála Culés, co by ho vzal zpátky. Ať je jakýkoliv dement, tak fotbalově je to unikátní hráč, kterýho prostě nejde ignorovat a jehož hru musí fanda fotbalu milovat.
ClancyWiggum
30.01.2019 14:39
#
CHONG
30.01.2019 14:40
#
Fotbalista je to parádní, ale já ho u nás nechci ani za všechnu whisky Irska.
Anacron
30.01.2019 15:04
#
Gazdo
30.01.2019 15:40
#
Irska
Ed_Hazard
30.01.2019 19:35
#
mistr129
30.01.2019 15:09
#
Hristo Stoichkov
30.01.2019 15:40
#
Ačkoliv nerad, tak souhlasím. Za určitých podmínek bych už se jeho návratu nebránil, jako hráč mě neuvěřitelně baví a pokud je v prostředí, který ho zkrotí a ukočíruje, je prakticky nezastavitelný. Navíc si myslím, že na jeho úkor už by se Messi zbavil určitýho počtu kontaktů s míčem, což by vzhledem k jeho věku nebylo úplně od věci.
Visca el barca
30.01.2019 16:26
#
A kde by jsme na to jako vzali?
Zenthuras
30.01.2019 20:27
#
Vyměníme za Coutinha s Rakiticem.
messi80
30.01.2019 16:01
#
Tak ja by som ho ešte v lete bral všetkými desiatimi.ale po Tom čo začínam vidieť aký hráč nám môže vyrásť v dembelem a keď si spomeniem že odišiel dobrovolne ,z nepochopiteľných dôvodov a nie ako iní hráči,ktorých nechcel klub (Alba) či málo minút (thiaggo a iní ) ,by som ho naspäť nechcel vôbec.
merlick
31.01.2019 11:27
#
potom to u vas tak dopada - banda dementov
ratusek
30.01.2019 17:32
#
Skublík
popka
30.01.2019 14:30
#
...v tomto pripade jasny postup MANU
TheMally11
30.01.2019 15:08
#
ono se ale nehraje na simulace
popka
07.03.2019 13:32
#
a predsa som mal pravdu
Jedi knight
30.01.2019 14:33
#
Toto je len jeden z mnohých krokov temného Lorda a ilumináta Florentina Péreza k zisku Kyliana Mbappého. Absenciou Neymara PSG opäť vypadne v osemfinále LM, čím Mbappému dôjde trpezlivosť a bude sa obzerať po tíme, ktorý má šancu vyhrať LM - Real Madrid. Najúspešnejší tím v histórii LM
Yanek
30.01.2019 19:19
#
Ed_Hazard
30.01.2019 19:35
#
jiri - fcb
30.01.2019 14:33
#
Je zvláštní, že na to, jakou dominanci mají PSG v lize (což by mohlo implikovat, že L1 je docela jednoduchá), tak mají v klíčových okamžicích sezony ty největší tahouny out. Člověk by čekal, že se můžou v lize pošetřit, ale asi ne.
mastakillah
30.01.2019 17:32
#
a kdo jsou ti "nejvetší tahouni"? Neymar? Podle mě jsou pro Paříž důležitější Mbappe a Cavani, a ne Neymar
Coddy
30.01.2019 19:29
#
tak L1 je jednoducha pro psg, kazdorocne vykupovana a klasicke tymy jako marseille, lyon, bordeux jsou ve srackach..navic ta kvalita od 10-12. mista niz je tragicka, ale prave ty tymy ve srabu tam zavahaji. PSG maji vyhodu, ze nemusi prodavat, drzi kapital. Srovnavat narocnost ligy podle zraneni, to jsem snad jeste neslysel tuhle teorii
Seydou Doumbia
31.01.2019 10:31
#
Tak ono se stačí bohatě podívat jak ty týmy ve spodku tabulky hrají proti sobě. Vždy to je tragédie což z jejich strany většinou platí i proti těm silným, ale ti to podcení. Nebo alespon Lyon.
Dufan
30.01.2019 14:41
#
tak možná bude levnější lístek na CZE - BRA a bude lepší fotbal bez válení....já se snad budu i dívat
D4ve
30.01.2019 17:41
#
spolehni se
Seydou Doumbia
31.01.2019 10:30
#
Bude rozhodně větší čistý čas odehráne hry bez něj než s ním.
Dufan
31.01.2019 11:42
#
valloire
30.01.2019 14:46
#
Juventus, Bayern a Barcelona jsou nejlepší týmy desetiletí. Pokrytecký Pep.
jjnovo
30.01.2019 14:51
#
Spalik1893
30.01.2019 14:59
#
ADM
30.01.2019 15:20
#
Fuj, snáď už nikdy do médií nevyjadrí svoj vlastný názor
CHONG
30.01.2019 16:11
#
Kéž by.
LAM
30.01.2019 15:23
#
Tam pokuĎ má namysli konzistenci výkonů tak proč ne.
Generalní Gladiator
30.01.2019 15:26
#
strana by mu měla sdělit,co si má myslet
Frankie:OL
30.01.2019 15:47
#
Real, Barca, Juve
Frantszek
30.01.2019 15:51
#
Pojďme společně při večerní seanci vyvolat ducha generála Franca a zeptat se jeho, co si o tom myslí
Mass
30.01.2019 16:00
#
Barcelona, Bayern, ManCity
Pato44
30.01.2019 16:04
#
Rekl? strasny
Coddy
30.01.2019 19:31
#
no pokud by pridal jeste real, tak se s tim souhlasit da
jjnovo
30.01.2019 14:51
#
To musela bejt pořádná party, ta oslava narozenin jeho ségry Klasik Neymar Lannister
Ranoth
30.01.2019 14:54
#
uz asi aj karme zacalo vadit to jeho odporne simulovanie
Roteiro
30.01.2019 14:57
#
Strašný papír.
puji
30.01.2019 15:07
#
Za týden mu bude 27 let a pořád nevylezl ze stínu Messiho a nevyleze.
Frantszek
30.01.2019 15:48
#
Těžko z něj vyleze, když Messi stále hraje. A to ještě nějakou chvíli bude. A až dohraje, tak už bude Neymar vyhořelej a Mbappé či jíní budou na vrcholu, takže už zase nebude mít šanci
Mass
30.01.2019 16:01
#
Messi bude lepší i na gauči.
Coddy
30.01.2019 19:32
#
ve stinu byl mozna v barce, ted je tak o dva, tri kroky zpet
Zenthuras
30.01.2019 20:31
#
Nejvtipnější na tom je, jak si myslel, že vyjde z Messiho stínu. Přitom se tam naopak ještě víc schoval.
REPLIKATOR
30.01.2019 15:15
#
Karma
LAM
30.01.2019 15:22
#
Škoda pro PSG.

United jsou pro mě teď favorit.
MySch017
30.01.2019 16:07
#
Zranenie nezelam nikomu, ani Neymarovi, ale je jasne, ze pred dvojzapasom mi jeho absencia urcite nevadi. Kazdopadne mu prajem skore uzdravenie.

Verim, ze ten dvojzapas s PSG bude super a hlavne s postupom United. Individualne kvality su zrejme na strane Francuzov, ale United sli pod novym manazerom vyrazne hore (nielen vysledkovo, ale najma herne), a to je nepopieratelne. Dufam, ze nas caka super dvojzapas
Mass
30.01.2019 16:13
#
V PSG dva francouzi v základu, v ManU jeden.
MySch017
30.01.2019 16:25
#
PSG je francuzsky klub, tzn. Francuzi. V Man Utd su 2 Francuzi: Pogba a Martial (obaja v zaklade pod Solskjærom). Nechytaj za slovicka.
Mass
30.01.2019 16:59
#
Já tě nerozporuju, já s tebou souhlasim, všichni 4 mají individuální kvality.
TheTopFootbaler
31.01.2019 16:15
#
No právě že Anthony teď z toho základu trochu vypadl.
MySch017
31.01.2019 16:43
#
Kvôli zraneniu. Dovtedy spolu s Rashfordom a Lingardom hral stále. Až v FA Cupe a poslednom ligovom kole dostal šancu Lukaku/Alexis/Mata.
TheTopFootbaler
31.01.2019 18:43
#
Doufám, že se brzo vrátí.
JuveGrandeAmore <3
30.01.2019 17:12
#
Stale su podla mna osobne viac favoritmi francuzi avsak ten zapas moze byt zaujimavy najma herne by to bolo mozno dost pekne a pozeratelne v porovnani s niektorymi inymi zapasmi vo vyradzovacke.
misomy6
30.01.2019 16:45
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.