Nejlépe placeným fotbalistou světa podle Forbesu je Messi

15.09.2020 19:01 - Aktuality
Lionel Messi (© AFP)
 
Nejlépe placeným fotbalistou světa je podle ekonomického magazínu Forbes útočník Lionel Messi. Hvězdný Argentinec, jenž po bouřlivém létě zůstal minimálně ještě na příští sezonu v Barceloně, si údajně ročně vydělá 126 milionů dolarů (2,8 miliardy korun). Z této částky činí jeho plat 92 milionů dolarů a zbylých 34 milionů jsou příjmy z reklamy a od sponzorů.

Na druhém místě žebříčku Forbesu je podle očekávání dlouholetý Messiho rival v anketách o nejlepšího fotbalistu světa Cristiano Ronaldo. Portugalská hvězda Juventusu si ročně přijde na 117 milionů dolarů.

Další dvě příčky patří spoluhráčům z bohatého Paris Saint-Germain. Třetí je Brazilec Neymar (96 milionů dolarů) a čtvrtý Francouz Kylian Mbappé (42).

Na páté pozici je nejlépe placený zástupce anglické Premier League, jímž je Egypťan Muhammad Salah z mistrovského Liverpoolu (37). Osmá příčka patří Velšanovi Garethu Baleovi (29), i když v Realu Madrid prakticky nehraje. Na deváté pozici je hvězda bundesligy Polák Robert Lewandowski z Bayernu Mnichov (28) a desítku uzavírá nejlépe placený brankář světa Španěl David De Gea z Manchesteru United (27).

Messi chtěl po neúspěšné minulé sezoně z Barcelony odejít, ale kvůli sporu o využití klauzule, jež by mu umožnila opustit klub zadarmo, se smířil se setrváním. Díky tomu si prakticky zajistil pozici v čele finančního žebříčku i pro příští rok, neboť podle agentury Reuters inkasuje od Barcelony věrnostní bonus ve výši 83 milionů dolarů.

Nejlépe placení fotbalisté světa podle magazínu Forbes (v milionech dolarů):
1. Lionel Messi (Arg./Barcelona) 126 (plat 92 + reklama 34), 2. Cristiano Ronaldo (Portug./Juventus Turín) 117 (70+47), 3. Neymar (Braz./Paris St. Germain) 96 (78+18), 4. Kylian Mbappé (Fr./Paris St. Germain) 42 (28+14), 5. Muhammad Salah (Eg./Liverpool) 37 (24+13), 6. Paul Pogba (Fr./Manchester United) 34 (28+6), 7. Antoine Griezmann (Fr./Barcelona) 33 (28+5), 8. Gareth Bale (Wal./Real Madrid) 29 (23+6), 9. Robert Lewandowski (Pol./Bayern Mnichov) 28 (24+4), 10. David De Gea (Šp./Manchester United) 27 (24+3).
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4218
Komentáře (256 / 0 nových)
kilobyte
15.09.2020 19:14
#
Vážně bere Bale v Realu nejvíc?
Remt
15.09.2020 19:22
#
však si to taky vydřel
Salfovic
15.09.2020 20:46
#
Na golfu
madridcan
15.09.2020 20:58
#
Co je na tom na smiech? Jedine to, ze to je on. Ze na Ramosovu fnukaciu taktiku Perez neskocil, hoc by si to zasluzil a Bale predlzil v spravne obdobie. Ty ako fanusik Manchestru skor zaplac a zober so sebou fanusikov Barcelony a Psg. Realne si tie peniaze zasluzia ti dvaja blazni a za vsetko pre Bayern asi aj Lewa.
ally
15.09.2020 19:27
#
mam rad futbal ale aby futbalisti zarabali taketo nenormalne prachy to je absurdne.
v afrike kazdych 10 sekund umrie dieta od hladu a tito nevedia co s peniazmi.
pritom tie kluby su viacere v hlbokom minuse. uz davno mal byt zavedeny platovy strop.
je to zaroven neucta k ostatnym povolaniam ktore su tiez dolezite a ludia maju problem prezit.
aj tito mamonari sa potrebuju najest aby prezili, aj obliect sa potrebuju aby nechodili s holou cicinou, aj lieky potrebuju ked im nieco je a ti co sa o to staraju ledva platia hypoteky.
cudny svet to zijeme.
valloire
15.09.2020 19:29
#
V Africe oni se tam množí jako králící a ty bys jich chtěl ještě víc.
Kocour Klapuška
15.09.2020 21:24
#
valloire
15.09.2020 21:38
#
jsi debil? zjisti si kolik jich bylo před 50 lety a jaká je prognoza a pak si dej ten citron do prdele
bobis21
15.09.2020 22:07
#
Debil jsi ty a zese kecáš do oboru o kterém niic nevíš.
valloire
15.09.2020 22:12
#
bobis, slunce jasné, popírač evidentních fakt ahoj, jak se máš?
bobis21
15.09.2020 22:20
#
Dobře, tak tady máš ty fakta. Ten proces se nazývá demografický přechod.
V první fázi je vysoká míra porodnosti i úmrtnosti. Mnoho lidí se rodí, ale proporcionálně stejné množství jich i umírá. V této fázi se nacházelo lidstvo většinu historie
V druhé fázi se sníží úmrtnost, zatímco porodnost zůstavá vysoká (klesá pomaleji nebo zůstavá chvíli stabilní. Výsledkem je přirozený přírůstek populace. To je fáze ve které byla většina Afriky v tebou zmiňovaném období. Růst tam nebyl ničím významný a nebyl nijak odlišný od Evropy ve stejné fázi.
Další fáze jsou pak pokles porodnosti a pak opět ustálení nějaké stabilní porodnosti a úmrtnosti na úrovni přibližně přirozenné reprodukce (např. ČR dnes).
Vývoj populace v Africe není tedy nijak odlišný od Evropy, jen probíhá o pár desítek let později. Budeš tedy i psát "v evropě je největší king frajer s 10 dětma, jak je uživí ho nezajímá"?
valloire
15.09.2020 22:35
#
Demagogie jak je ti vlastní. Evropa se uživí. Afrika ne. Museli by něco dělat. Jenom čekají s nataženýma rukama. Všechnu pomoc bych odstřihl. Ono by se to vyselektovalo.
bobis21
15.09.2020 22:41
#
Máš důkazy pro svá tvrzení? Protože tohle zní spíše jako demagogie z tvé strany.
valloire
15.09.2020 22:47
#
Afričani se uživí sami bez pomoci? Odkdy? A Evropa se sama neuživí? Odkdy? Evropani prchají po milionech do Afriky? Ty jsi blázen.
bobis21
15.09.2020 22:48
#
Ani jedno z toho jsem nikdy neřekl. Gratuluji, opět jsi ukázal že neumíš nic jiného než plácat nesmysly. Nemá cenu se zatvrzelým komunistou jako jsi ty nic řešit, nikdy nepřijmeš nic jiného než "kupředu levá!"
valloire
15.09.2020 22:53
#
Opět ukázka demagogie a zaslepenosti. Viděl jsi Zdivočelou zemi? Ty jsi přesně jako ta svazácká naivní buchta, co později v šoku prohlídla. Bláboly od ultralevičáka jak je někdo komunista ti fakt baštím.
bobis21
15.09.2020 22:57
#
Ty ale jsi komunista. A mě nazýváš levičákem přitom jsi nikdy nebyl schopen říct jedinou levicovou věc kterou podporuji. Není to divné že někdo kdo je podle tebe levičák nepodporuje nic levicového?
valloire
15.09.2020 23:08
#
mně je úplně u prdele tvoje posraná rétorika jak si nikdy nic neřekl a ostaní si vymejšlej, jakoby neměli nic na práci, jenom sledovat, co kde napsal bobis
bobis21
15.09.2020 23:33
#
Tak proč teda píšeš že jsem levičák? Nějak se ti ta argumentace rozpadá.
valloire
16.09.2020 11:37
#
Mně ne bobis, mně ne, ty vůbec nevíš a požíváš úplně idiotský pseudoargumenty...no nejenom v diskusi se mnou že.
Hele, co říkáš na tohle : https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1305937345678659586
bobis21
16.09.2020 12:21
#
Takže ty někoho nazveš levičákem a když se zeptám proč tak řekneš že to nesleduješ. Skvělý argument, naprosto nepřekonatelný.
Neříkám na to nic, proč bych měl. Bezvýznamné gesto které dělají pro získání prachů od USA.
valloire
16.09.2020 12:34
#
Nebyls jeden z fandů Hillary? Jinak ty tvoje názory...to je levice jak vyšitá. A ne, opravdu si je všechny nezaznamenávám.
bobis21
16.09.2020 12:37
#
Ne. Je méně špatná než Trump, ale to by byl i mrtvý jezevčík. Byla podle mě 2. nejhorší kandidát který se o to ucházel. To bych asi nenazval fanouškem.
A když jsou mé názory levice, proč nejsi schopen dát jediný příklad toho levicového názoru? Já nechci nějaký kompletní seznam, mně by stačil jeden.
valloire
16.09.2020 12:56
#
Hillary je méně špatná? I přes ty její záchvaty, průsery to tak vidíš. Demokratka, tudíž dneska levice jak vyšitá. Sere tě Donald co? Zamezil ilegální migraci třeba toho průvodu z Hondurasu či odkud. Levičáci řvali, ty taky co? Hillary by je pustila. Prostě ty bráníš cokoliv levicový, i když je zjevný, že je to kravina na entou.
bobis21
16.09.2020 13:28
#
Nic nebráním. A Trump žádné ilegální migraci nezamezil. Během vlády Obamy se počet ilegálů v USA snížil asi o 2 miliony, během vlády Trump se ten pokles zastavil. On sice říká že to dělá, ale skutečnost je jiná. Pro tebe jsou důležitější líbivá slova, mě více zajímá realita.
A pořád jsi nebyl schopen říct jedinou levicovou věc kterou teda podporuji nebo bráním. Zase jen obecné kecy "Prostě ty bráníš cokoliv levicový", ale jedinou konkrétní věc nejsi schopen dát. Ideální objem nelegální migrace je podle mě 0, takže co teda bráním?
valloire
16.09.2020 13:39
#
Realita je taková, že ty latinoameričany, kteří si mysleli, že za pomoci neziskovej se protlačí do Států, zastavil. Dav se rozplynul a konec. A ty bráníš levici. Vždycky.
bobis21
16.09.2020 13:48
#
Žádnou levici nebráním. A ty to moc dobře víš, proto nejsi schopen dát jediný příklad. Jen jsi slaboch na to abys uznal chybu. A nic se nezastavilo. Jediné co zastavil je pokles počtu nelegálů v USA. Já vím že to není co ti říká, ale on opravdu není ten prezident který by proti nelegální migraci něco dělal. Hodně mluví o tom že něco dělá, ale reálné činy tam nejsou. Ale to tobě stačí, hlavně když hodně mluví, činy nejsou potřeba, že?
Tvá představa že každý kdo nesouhlasí s Trumpem je levičák je úplně mimo. Napadlo tě někdy že lidé třeba nesouhlasí právě s jeho levicovými praktikami jako jsou masivní dotace pro odvětví které poškodily jím zavedená cla nebo progresivní zdanění? Nesouhlas s levicovými návrhy ze mě dělá levičáka?
valloire
16.09.2020 14:03
#
Napíšu naprosto evidentní věc o Africe a množení obyvatel a ty to hned musíš napadnout. Přitom to jsou ověřitelný fakta, takhle nějak postupuje levičák. A ta zeď se buduje. Slovy Laca Decziho : štěkáš na měsíc.
bobis21
16.09.2020 14:06
#
Já nikde nepopíral růst populace. Jde o to že ten vývoj nechápeš a když ti vysvětlím ten demografický vývoj tak mě nazveš bláznem.
valloire
16.09.2020 14:17
#
Ale já ten vývoj chápu. O ten ale nejde, gro komentu je přece jinde.
bobis21
16.09.2020 14:27
#
No já ti popsal tu prognózu. Vývoj populace je stejný jako v evropě, jen se děje v čase později. Ty děláš jako by měla růst do nekonečna. Ale když tohle řeknu tak jsem podle tebe blázen a levičák, protože jsi náhodný generátor nálepek.
valloire
16.09.2020 14:35
#
Problém ale je, že zatímco Evropa se uživila, když bylo víc lidí, Afrika leze do tý Evropy a ta není nafukovací. Generátore.
bobis21
16.09.2020 14:43
#
Neuživila se o nic lépe, proto tady byly v té době každou chvíli války a revoluce. Opravdu ten vývoj není nijak jiný než byl tady.
A v Africe rychle přibývá zemí které jsou soběstačné, zemí které vyvážejí výrazně víc než kolik se tam dováží. Samozřejmě to není dokonalé, to nikdo netvrdí, pořád je tam více zemí které jsou ve sračkách, ale ignorovat ten progress taky není správně. Nejhůř jsou na tom samozřejmě ty kde je největší totalita, ale chtít svobodu je podle tebe špatné, takže nevím co se snažíš říct ...
valloire
16.09.2020 14:50
#
Evropani jsou hnací silou pokroku lidstva. Dejme tomu spolu s Japonskem a Čínou. Já bych to tý Africe přál, aby rycjhle přibývalo zemí, které jsou soběstačné. Aspoň by denně nepřiplouvali gumový čluny do Evropy.
bobis21
16.09.2020 14:59
#
Tak můžeš začít tím že nebudeš tvrdit věci jako že tam je růst populace proto, že kdo má 10 dětí je tam největší king, když je to prostě historický vývoj který je stejný jako všude jinde, i u nás.
valloire
16.09.2020 15:26
#
Jsou státy, kde tohle platí.
SixSense
16.09.2020 15:59
#
Naco sa s tym debilom zahadzujes? Nie je schopny si ani najst, kolko tych ciernych tupych opic v jednotlivych statoch Afriky bolo pred 10 timi rokmi a kolko ich je teraz. Tie kobylky zozeru cely svet takymto tempom. A vraj Hitlery je o menej horsia nez Trump? Hahaha, byt tam ta satanisticka svina, tak uz je vojna s Ruskom. Trump je po velmi dlhej dobe len druhym prezidentom USA, ktory nezacal ziadnu vojnu.
valloire
16.09.2020 23:25
#
S bobkem máme takový diskuze... Trump dostane nobelovku a bobisové a spol. se poserou...
PP
16.09.2020 07:13
#
ono je to složitější. Růst opravdu klesá a zároveň se snižuje úmrtnost. Nicméně jsou to rozvojové státy, které v současné byznysové době jdou drancovány jak kvůli nerostným surovinám (hlavně Čína momentálně), tak kvůli obchodním komoditám. Pitom se tvrd, že díky úrodnosti stačí rozloha dvou větších států na uživení celé Afriky! Proč se tomu tak neděje ví čert.. Je to ekonomický problém, protože uživením těch lidí nikdo nezbohatne..
valloire
16.09.2020 11:24
#
Černoch : máme hlad, nám tu nic neroste
- A zkoušeli jste něco zasadit?
- Ne
PP
16.09.2020 14:54
#
jenže to máš jako s cigánama.. Jsou vini oni, že zneužívají sociální dávky nebo systém, který je to vlastně naučil? Máš částečně pravdu v tom, že čekají s nataženou rukou, ale my jsme je to bohužel naučili, takže na jejich migraci můžeme stejně, možná i víc než oni. Jinak jsi samozřejmě mimo, ale to víš..
valloire
16.09.2020 15:26
#
jasně že jsem mimo, jak jinak...zastavit pomoc a bude klid
Momo9
16.09.2020 10:12
#
To je psychopat. Prý důkazy..
Momo9
16.09.2020 10:11
#
Jaký na tohle chceš důkazy?
bobis21
16.09.2020 10:21
#
Takže ty bez důkazů věříš všemu co čteš jo? Smutné ...
Momo9
16.09.2020 10:26
#
Ty počty obyvatel, ten nárůst.. to si OECD a spol. vymysleli?
Momo9
16.09.2020 10:29
#
https://www.oecd-ilibrary.org/docserver/69e2a9a9-en.pdf?expires=1600245735&id=id&accname=guest&checksum=F7A27C6ED8B845FB24172019FBD21A17
Africa will
continue to have the fastest urban growth in the
world. The continent’s population is projected to
double between now and 2050 and two-thirds
of this growth will be absorbed by urban areas.
This means that in the next 30 years Africa’s
cities will be home to an additional 950 million
people. This urban transition is profoundly
transforming the social, economic and political
geography of the continent.
bobis21
16.09.2020 10:31
#
Gratuluji, dokázal jsi popsat přesně to samé co tvrdím já
bobis21
16.09.2020 10:30
#
Na to jsem se ale vůbec neptal. Možná by to příště chtělo méně smajlíků a více čtení. Chtěl jsem to k tomu že se Afrika neuživí, což např. nebude jednoduché prokázat u těch států které mají výrazně aktivní obchodní bilanci.
Foogle
15.09.2020 23:48
#
Vždyť jen konstatoval fakta. Takto to opravdu bude, zeptej se matematiků, historiků, sociologů, prognostiků. Ten růst porodnosti v Afrických zemích rok od rok klesá. Stejně jako v Evropě.

Je předpoklad, že nás bude na světě 10 miliard a potom to začne klesat.
Luc-Luc
16.09.2020 00:18
#
to je bagatelizace toho problemu, nejde tak o ten pocet, ale ve kterych oblastech https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/vysocina-nove-mesto-na-morave-jan-gregus-gynekolog-porodnik-rozhovor-prelidneni-afrika.A190218_458291_jihlava-zpravy_evs

“Uvědomte si, jak moc stoupá populace Afriky. Jediná africká země – Nigérie, která měla v roce 1950 pouhých 37 milionů lidí, má dnes 190 milionů. Do roku 2050 by mělo být Nigerijců 410 milionů a v roce 2100 by jich mělo být dokonce 793 milionů, čímž populace této jediné africké země překoná populaci celé Evropy. Pokud bude chtít Evropská unie těmto vlnám, těmto migračním tsunami zabránit, neobejde se to bez násilí.”
Anacron
16.09.2020 07:07
#
To je šílený.
Gazdo
16.09.2020 07:31
#
Nigeria by tusim za 100 rokov mala prekonat cinu ktorej populacia trosku klesne. Ako hej nas to trapit nemusi budeme mrtvi ale svet sa v prdel pomaly obracia uz teraz
Foogle
17.09.2020 21:36
#
Když jsme u těch čísel, tak to znamená, že Nigérie při 800 milionech obyvatel bude mít 4/5 hustotu jako dnešní 200 milionový Bangladéš.
Tím samozřejmě taky nechci tuto situaci bagatelizovat. Ale představa, že Nigérijci půjdou hojně najednou stoprocentně do Evropy.
V Indii taky vzrostlo obyvatelstvo za 60 let z 0,5 na 1,5 miliardy. A přitom Indická diaspora je ve světě cca 10-20 milionů.
ramm+
16.09.2020 16:56
#
Sluníčkáři všech zemí, polibte si pr.ele
♥LIVERPOOL - FC♥
16.09.2020 08:47
#
*o pár stovek
bobis21
16.09.2020 08:51
#
Jak kde ... i v Evropě jsou části kde to probíhalo v až v 1. polovině 20. století, proto jsem napsal ty desítky.
Momo9
16.09.2020 10:11
#
Co by o tom měl jako vědět víc?
bobis21
16.09.2020 10:21
#
Jako o demografii, o které evidentně neví vůbec nic? No tak cokoliv by věděl by bylo víc než teď ...
Momo9
16.09.2020 10:24
#
Cemu by mel do prdele rozumet krome toho, ze brutalne roste pocet vylizancu v africe, kteri nic neumi a vsichni se postupne budou srat do Evropy?.. Ty pocty narustu obyvatel jsou snad jasny ne? To ze se to za 100 let mozna otoci a bude to pomalicku klesat uz je prece do pici uplne jedno.. pro nas.
SixSense
16.09.2020 16:02
#
Skoda casu na debila. Tento hlupy bobis s IQ 21 je tak primitivny, ze to nie je normalne. Typicky vylizany seresovsky slnieckar.
valloire
16.09.2020 11:26
#
Melda
16.09.2020 07:18
#
Místo humanitárních akcí radši kondomy a knihy.
ttopi
15.09.2020 19:32
#
V Africe ať se naučej přerušovanej sex.
valloire
15.09.2020 19:44
#
Není důvod. Největší king je tam frajer s 10 dětma. Jak je uživí, to ho nezajímá. I když on je vlastně pošle do Evropy, tam se o ně dementi postaraj.
Euphael
15.09.2020 20:04
#
 neuminis 
15.09.2020 20:30
#
takhle to tam nefunguje
valloire
15.09.2020 21:17
#
Fakt? A proč se teda jejich populace tak znásobila? Kromě toho jsem to dřív četl.
patas92
15.09.2020 19:36
#
co by to bylo za článek, kdyby v komentářích nebyl takový příspěvek
oli9
15.09.2020 19:50
#
Ty vole cpát někam Afriku která je totálně prelidnena a jen natahuje ruce je trochu mimo...
unoboss
15.09.2020 20:35
#
Afrika je přelidněná?
valloire
15.09.2020 21:17
#
a není?
unoboss
15.09.2020 21:27
#
Ne dědo není Evropa je daleko víc přelidněna. Nemusíš svuj rasismus uplatňovat i v zeměpise .
valloire
15.09.2020 21:42
#
Evropa je přelidněná, protože se sem nasralo pár milionů netáhel převážně z Afriky. Prognozy na rok 2100 jsi viděl? Tvoji vnuci budou úplně v prdeli, jestli se ty a tobě podobní nevzpamatujou.
unoboss
15.09.2020 21:44
#
Ano klasika. Nechceš být prezidentem Evropy nebo tak něco?
valloire
15.09.2020 21:50
#
Měl by ses líp a budoucnost by nebyla temná.
unoboss
15.09.2020 22:09
#
valloire
15.09.2020 22:14
#
To se nesměj. Byl bych osvícený prezi a vykopal bych z Evropy všechny ty zmetky co sem nepatří a jenom natahujou ruce a ještě si snad myslí, že jsme tu pro ně.
unoboss
15.09.2020 22:24
#
No neřikej, ty si Francouz nebo Němec, že si natahují ruku k tobě? U nás se nenatáhne nikdo. O tobě si nikdo nic nemyslí, ja nevím, to je takový náš problém malého státečku, ze všeho jsme vyjukaní, všechno je nějaký divný a my jsme přece nejchytřejší.
valloire
15.09.2020 22:37
#
Chytrost Západu vidíme každej den.
Anacron
16.09.2020 07:11
#
Zatím. Ale až bude Německo Francie plný, tak začnou lést i do těch méně zajímavých států.
valloire
16.09.2020 10:58
#
to jeho samozřejmě nenapadne, protože to je moc do budoucna
unoboss
16.09.2020 11:02
#
Achjo achjo achjo
unoboss
16.09.2020 11:00
#
A to se pozná jak, že budou plný?
Anacron
16.09.2020 11:13
#
Třeba tak, že už nebudou tolik přívětivý k migrantům, budou ztěžovat podmínky pro jejich přijetí apod. Potom polezou i do zbytku Evropy. Nebo si snad myslíš, že těch pár států, kam se v dnešní době cpou může přijímat všechny do nekonečna?
unoboss
16.09.2020 15:02
#
a rok bude jaký? No já jen, že tohle už slyším 10 let
Anacron
16.09.2020 15:25
#
16.3.2031 v 11:26 přesně bude plno..připrav se
unoboss
16.09.2020 15:34
#
Zapsal sem si to
valloire
16.09.2020 11:33
#
hraješ si na blbýho?
unoboss
16.09.2020 14:54
#
No já ne, tak primitivní názory jako máš ty se jen tak nevidí
valloire
16.09.2020 15:25
#
Primitivní názor říkáš názoru prověřenýho historií. Nemůžeš donekonečna přijímat lidi se středověkým myšlením. Ti dělat nebudou. Zákonitě a už se to děje, bude vzrůstat tlak na státy, které nepřijímají. A ty státy budou pořád o míle lepší než státy odkud připrchlíci přišli. Pokud je tohle primitivní, nechci raději slyšet to složitý a oduševnělý.
bobis21
15.09.2020 22:25
#
Takže důchodci jdou první?
valloire
15.09.2020 22:36
#
Důchdci sem nepatří? Celej život makali na tebe ty troubo co neví co je no go zona.
bobis21
15.09.2020 22:43
#
Tak koho myslíš tím co stojí s nataženou rukou? Komu se tady před volbami schvalují tisíce?
A co jsou no-go zóny vím, jsou výmysl novináře z Fox news. A ty jako správný milovník médií věříš každému slovu, i když už přiznají že lhali. Už několik let čekám na tu mapu těch zón a pořád žádnou nemáš.
unoboss
15.09.2020 22:46
#
No go zona je zóna s více než dvěma Kebab stánky na metr čtverečný.
valloire
15.09.2020 22:54
#
takže tam nejsou jo? šéfe, i ty? prober se
unoboss
15.09.2020 22:56
#
Ja nevím, ja v nich nikdy nebyl a neviděl jsem je, možna jsou, možná ne
valloire
15.09.2020 23:07
#
ono ti na netu skoro nic nevyjede co?
valloire
15.09.2020 22:49
#
Francie, Švédsko, Anglie i Německo už nemají pod kontrolou části svých měst. I to už přiznali. To jenom takový do nebe volající naivkové si myslí opak. Hele, rabujou ti černí hoši ve jménu BLM nebo si to vymyslel Fox?
unoboss
15.09.2020 22:55
#
Hele přijeli ti černoši tam dobrovolně, nebo to jsou potomci černých svobodných bohatých sběračů bavlny? Klasika dávat něco, co nemá s Afrikou žádnou souvislost, no samozřejmě kromě barvy kůže.
valloire
15.09.2020 23:00
#
Ty jsi jeden z těch, co by poklekl ve jménu hříchu svých praprapradědů co? Kus hovna beze cti. Kdopak ty černochy pochytal? Nebyli to náhodou jejich bratři a Arabové? A nebylo to to nejlepší co se jim mohlo stát, protože jejich děti jsou v USA a ne v Africe? No a jestli se jim něco v USA nelíbí, mají hoooodně dlouho svůj stát v Africe. Prosperuje, bejt černej jdu tam.
unoboss
15.09.2020 23:07
#
Ne dědo, USA je taková specifická země víš, kdy ještě 50 let zpátky nemohl černoch na stejnou toaletu co běloch, ne 500 a ne 1000 let, ale 50 let zpátky.
Jinak dědo, víš, jsou lidi co nejsou ani na levo a ani na pravo, takovým lidem já říkám normální. Takže já před nikým nepoklekávám, ne před černochem ani bělochem ani Trumpem no a dokonce ani Putinem.
No a pak jsou tu lidi levý a pravý co si neumějí dát 1+1 dohromady.
valloire
15.09.2020 23:13
#
No vidíš. A uběhlo dalších 50 let a černoši zjistili, že to nebyl špatnej nápad. Chtějí segregovaný školy apod. Asi si dali dohromady 1+1. Biden To bude spasitel.
unoboss
15.09.2020 23:17
#
Vždyť říkám jinej svět, Diz Iz JuEsEj
bobis21
15.09.2020 22:56
#
říkal tomio že? prostě komunistický pomatenec
valloire
15.09.2020 23:09
#
Jj, to mám od Tomia. On to natáčí v Rusku a dělá, že to rabujou v USA.
unoboss
15.09.2020 22:57
#
Jinak BLM je zhovadilost.
valloire
15.09.2020 23:10
#
tak aspoň na něčem se shodnem, ale v podstatě jsi to obhajoval...
unoboss
15.09.2020 23:12
#
Nic sem neobhajoval, jen sem psal, že USA je svět ve světě se svojí špinavou historií
valloire
15.09.2020 23:16
#
Obhajoval jsi chudáčky černochy, jak se jim v 21.století furt ubližuje. Jinak jasně, Amerika má špinavou historii, ale zatěžovat s ní současníky je zhovadilost.
unoboss
15.09.2020 23:19
#
To není obhajova, ale fakt kdy už to pochopíš, že Extrémní chudoba, nefungující stát, korupce, hyperinflace není obhajoba, ale fakt ty vole (mluvim o Africe ne Americe).
valloire
15.09.2020 23:22
#
Izrael si poradil, Amerika, Evropa, Asie...jenom ti chudáci černoši makají a furt se jim nevede.
unoboss
15.09.2020 23:30
#
Izrael si poradil sám od sebe? Amerika taky?
Ta vole, vzít tě, hodit tě do pouště a řict: “tak tady do máš a teď tu něco změň”.
valloire
15.09.2020 23:34
#
Izrael si jako neporadil? Kus vyprahlý půdy a podívej se kde jsou. A teď si to srovnej s těma Arabama. Navíc po Izraeli šli všechny arabský země. Poslal je do prdele.
unoboss
15.09.2020 23:41
#
Ne, sám by si bez USA poradil těžko. S jakýma Arababa? Saudama? Emiraty? Katar? Alžírsko? Egypt? Do nedávna Libye, Syrie?
cr7sux
15.09.2020 23:41
#
No, Izrael dostal taky kupu peněz a nahrnuly se tam kvanta vzdělaných. To se pak buduje trochu jinak
valloire
15.09.2020 23:44
#
kvanta vzdělaných židů, kde jsou kvanta vzdělaných arabů z Palestiny?
cr7sux
15.09.2020 23:46
#
Začni je vyhánět ze zbytku světa a určitě je tam taky dostaneš
valloire
15.09.2020 23:53
#
Vzdělaných max v umění odpalovat rakety.
cr7sux
16.09.2020 02:49
#
valloire
16.09.2020 10:58
#
palestinskej vědec - nobelova cena...povídej
Luke123
15.09.2020 23:38
#
Tak buď rád, že žiješ v tom svém Česku a zhnij si tam a necpi nám zde své "chytré názory". A hlavně se prosím necpi do Německa, Čechů tu přibývá a dost nás sere dívat se na ty jeblé ksichty tobě podobných. Čau
valloire
15.09.2020 23:46
#
Do Germanistánu se fakt necpu. Němcí jsou zkáza Evropy.
Klokanomet
16.09.2020 01:44
#
Detective
15.09.2020 23:18
#
To že se někomu schvalujou tísíce, neznamená, že stojí s nataženou rukou. Za Babišovo rozhodnutí soudit ne jeho, ale adresáty, to je demagogie nejhrubšího zrna. Každej osobně je zodpovědnej za to jak volí, ale tyhle generační paušalizace jsou na hovno.
bobis21
15.09.2020 23:30
#
To taky bylo myšleno jako kritika Babiše. Je jasné u jaké generace si chce kupovat hlasy. Já nejsem ten kdo chce nějaké lidi vyhazovat že země, to je ten pomatenec nademnou.
valloire
15.09.2020 23:36
#
Vyhodil bych tebe. Do Švédska. Stockholm nebo Malmo. Asi by ses probral velmi brzo.
bobis21
15.09.2020 23:40
#
Jezdím tam každý rok na několik týdnů. Úžasné místa. Kolikrát jsi tam byl ty?
valloire
15.09.2020 23:51
#
JJ, je to stejný jako tam žít. Původní Švédi tleskají blahem z procházky po okrajových čtvrtí měst.
https://cz24.news/arabska-strana-ve-svedsku-vyzyva-svedy-aby-opustili-svoji-rodnou-zemi/
bobis21
16.09.2020 00:04
#
Původní Švédi souhlasí v drtivé většině se mnou. Ale samozřejmě o své zemi ví méně než nějaký stařec z ČR který tam nikdy nebyl.
valloire
16.09.2020 11:29
#
ty by ses hodil do Brueselu...no a stařec, kterej teď přešel hlavní hřeben Veľké Fatry natěžko
bobis21
16.09.2020 12:23
#
A co to má s čímkoliv společného? Ty vole taky nemám potřebu ti psát kde jsem byl minulý týden
valloire
16.09.2020 12:37
#
asi nejsem stařec co?
bobis21
16.09.2020 12:39
#
Staří lidé taky můžou chodit po horách. Znám lidi kteří jsou v důchodu a běhají 10 km denně. To neznamená že jsou mladí, pořád jsou v důchodu, jen jsou aktivní ...
valloire
16.09.2020 12:59
#
12 hodinovej pochod, 1500 m nahoru i dolů, 20 km natěžko. Utahanej jsem ani nebyl, ještě jsem udělal oheň a blbnul do 12 ti. Dokáže tohle někdo starej? Ty bys to nedal mladíku.
bobis21
16.09.2020 13:30
#
Tohle je fakt top Nemám argumenty tak budu vykládat kde chodím po horách Ano, znám staré lidi kteří jsou aktivní. Znám sedmdesátníky kteří jeli na kole z ČR do Španělska.
valloire
16.09.2020 13:40
#
Dokážeš pochopit ty starej mladej demagogu, že jsem jenom reagoval na toho starce?
bobis21
16.09.2020 13:49
#
Ale já nechápu co se ti na tom nezdá? Já to nemyslel nijak negativně, je to jen popis. A jsem si docela jistý že starší než já jsi, pokud tady teda nepíšeš pičoviny i o tom jak jsi starý.
valloire
16.09.2020 14:04
#
Tak jsem starší, ale to ze mě nedělá starce, kterej je nad hrobem. Asi tak.
bobis21
16.09.2020 14:08
#
Tak to je jen tvá interpretace toho slova. Já tím nemyslel že jsi nad hrobem, to sis k tomu domyslel sám. Jde jen o věk, jak jsi aktivní nebo zdravý nemám tušení ani mě to nezajímá. Nic z toho ale věk nezmění, to je prostě kolikrát během tvého života země oběhla slunce, nic víc v tom není
valloire
16.09.2020 14:18
#
Dobrá bobis. Věk je jen číslo. Souhlas. Nicméně když někoho nazveš starcem, to slovo znamená skoro LDN.
bobis21
16.09.2020 14:29
#
Neznamená. Ty si ho tak možná vykládáš. Význam je prostě muž který má vysoký věk ...
valloire
16.09.2020 14:36
#
Hovno. Stařec je starý muž nad hrobem.
Luke123
15.09.2020 23:42
#
Vadí ti muslimové, že naražíš na Švédsko? Víš o tom, že v tvém oblíbeném týmu jich není málo? Kdyby ty komenty viděl Zidane tak by přišel lisknout tobě i tvé matce za to, že si dovolila porodit takového čůraka.
valloire
15.09.2020 23:46
#
pojdi debile
PP
16.09.2020 07:20
#
když jsme u těch důchodců, tak zrovna migrace je jedna ze dvou možností, jak se z toho náš stát nezesere za cca 20 let, díky této zkurvené vládě a prezidentovi možná i dřív.. Evropa statisticky vymírá, důchodci jsou nejrychleji rostoucí skupinou a na důchody vydělávají aktivně pracující lidé - tedy momentálně my. Už teď jsme na hraně a bez sociální reformy nebo spoření každý sám to stát nemůže ustát. Druhá možnost je mít 2-3 a více dětí..
PP
16.09.2020 07:16
#
aha, takže pár milionů migrantů způsobilo přelidnění Evropy? Bože můj..
JohnKoul
16.09.2020 17:02
#
Jestli budou v prdeli tak kvůli vypíčeným náckům, jako jsi ty. Naštěstí vymíráte. Je vás míň, jen víc řvete.
valloire
16.09.2020 23:27
#
jasně antifáku, běž něco zapálit
Gazdo
16.09.2020 07:32
#
Este nie. Afrika je obrovsky kontinent a tych ludi je tam teraz tak akurat. To ze za 50 rokov to mozno bude ako azia je vec druha
Luc-Luc
15.09.2020 21:55
#
zatim mozna jeste neni, ale brzo bude a to dost, za poslednich 50 let se tam pocet obyvatel snad zpetinasobil, v roce 2100 se odhaduje, ze tam bude pres 4 mld lidi, to bude slusnej humanitarni pruser a vsichni budou chtit samozrejme do Evropy...
valloire
15.09.2020 22:15
#
nechápu tu jejich slepotu
RadekVonCZE
15.09.2020 22:31
#

Počkej až v Indii bude 2 mld, to bude taky prdel.
Gazdo
16.09.2020 07:43
#
India ma dobru kuchynu ti sem mozu
RadekVonCZE
16.09.2020 11:38
#
unoboss
15.09.2020 22:53
#
Tohle ale není žádná novinka, jaké bude řešení? Uměle oplodnění Evropanek? Ať už konečně taky něco porodí? Kobercové bombardování Afriky? Protože tam jenom šukaj a serou na svoje potenciálně zářné kariéry a není to proto, že velká rodina je v těch zemích jedinou zárukou přežívání.
Humanitární krize je nevyhnutelná a těch důvodů je víc, než jen to, že ti bastardi za měsíc nenašetří na gumu, šmejdi jedni chudí.
valloire
15.09.2020 23:01
#
Z tý velký rodiny pošlou pár lidí do Evropy. Tam se o ně postaraj.
unoboss
15.09.2020 23:09
#
Ano přímo do tvé chalupy na Šumavě, už bych vyndal toho palcáta.
valloire
15.09.2020 23:14
#
Palcát by se o ně postaral.
cr7sux
15.09.2020 23:42
#
Kocour Klapuška
16.09.2020 01:21
#
valloire
15.09.2020 23:02
#
jinak bych řešení měl...
Luc-Luc
15.09.2020 23:12
#
reseni by bylo opet kolonizovat Afriku a zavest tam konecne poradek
Momo9
16.09.2020 10:49
#
bylo by vic prace a klidu pro nas normalni lidi
risk je zisk
16.09.2020 12:57
#
Premyšlíš jak čurák (sorry za to slovo).
Těší opravdu stojíš za tím, co tam Evropané delali před 200 a více lety? Jak si tam nakráčeli, jak nějací bozi a vykradli všechno, co se dalo?
Tohle, co Evropané delali, je snad ještě smutnější, než co se dělo za 2. Světové.
21. Století a lidé jako ty, se prostě nepoučí, vykořisťovat už tak chudej kontinent, jako je Afrika.

Přemýšlel jsi někdy nad tím, co by dnes bylo s Afrikou, kdyby je Evropané nechali být a nekradli jim všechno možné (ropu, zlato, stříbro, diamanty atpod). Možná by dnes ten kontinent nepotřeboval humanitární pomoc...
valloire
16.09.2020 13:08
#
To bych měl pár příkladů. Třeba Zimbabwe, Libérie a další prosperující země pod vedením původních obyvatel Afriky.
risk je zisk
16.09.2020 13:53
#
:) opravdu chceš řešit diktátory z Afriky, s těmi, kteří žili v Evropě? :) oukej tedy, v čem byli lepší?
valloire
16.09.2020 14:06
#
Tak reagoval jsem na to, kde by mohli být, kdyby si vládli sami...to vim úplně přesně. Tam kde Zimbabwe, Libérie nebo Haiti.
risk je zisk
16.09.2020 14:14
#
Oukej, ale serou nebo srali by si ve svém vlastním státě.
To pořád ale nevysvětluje to, na co jsem ptal. Opravdu netuším, ceho přesně jsi zastánce ty nebo ostatní, ale zato co Evropa udělala těm kontinentům, tak by se měla ještě dnes stydět. Už je ta kolonizační doba dávno za námi, ale jak vidíš, tak ty kontinenty, respektivě státy z toho jsou v háji dodnes. A můžeš se chechtat, ale je to prostě tak. Převážně díky tomuhle jsou odkázáni na humanitární pomoc a evropské mocnosti by měli být první, kteří by jim měli pomáhat.
Můžeš mě opravit nebo vyvést z omylu, nebo to tu dal nemusíme rozebírat, mně je to fuk.

Ale historii nikdo nevymaže.
valloire
16.09.2020 14:22
#
Evropa jim nepomáhá? Cpe se tam horem dolem a výsledek nula. Naučili se nemakat. Od 1960 mají nezávislost a po 10 letech utíkají k bývalým kolonizátorům. Zastavit veškerou pomoc by bylo nejlepší, co se pro ně dá udělat. Takovej malej příklad : Farmář si vezme úvěr, pěstuje a zkrachuje. Proč? Nikdo od něj nic tam nekupuje, jídlo jim vozí Evropani.
risk je zisk
16.09.2020 14:19
#
A to tady řešíme zatím jen Afriku. 500 let zpátky to byla Jižní Amerika, poté severní Amerika, Indie a Oceánie atpod. V tomhle všem mají prsty Evropané. Ti se srali všeho protože byli přece ti “lepší”.

Ale nevim, teď uvažuji, ze to je velice široké téma, které není hodni řešit na portálu o fotbale, takže moje blbost. Každopádně evropští monarchové, diktátoři, králové atpod, nebyli o nic lepší, než jakými jsou dnešní diktátoři v rozvojových zemích.
valloire
16.09.2020 14:29
#
Jde o dnešek, ne o dávnou historii. Vidíme to v USA. Problém jenom s černochama. Proč nedělají problém třeba asiati. Sebemrskačství za něco, za co dnešní lidé nemůžou, je směšný.
https://a2larm.cz/2020/09/manifest-dekolonizace-ma-prispet-ke-zmene-ceskych-instituci/
risk je zisk
16.09.2020 14:44
#
Nikoho tu neobviňuji nebo tak něco. Jen jsem odepsal ohledně toho komentáře, kdy nějaký noname napsal to o té znovukolonizaci Afriky.
Ano, ti dnešní za to nemůžou, zato si můžou dnes v klidu poslat své děti do školy, nakoupit jim oblečení a nakrmit je. Koupit si nové auto, jezdit si jednou ročně někam na dovolenou atpod.
Všechno se to od toho odvíjí.
valloire
16.09.2020 14:53
#
Tak nebudeš mít pocit nějakýho provinění kvůli tomu, že jedeš na dovču a máš auto jak je to dneska módní na Západě.
roman1978
16.09.2020 13:29
#
valloire
16.09.2020 13:41
#
to je něco co?
risk je zisk
16.09.2020 13:58
#
Co takhle místo smajliku začít psát :)?

Evropané se srali do všech kontinentů a všechny převrátili naruby. Afrikou počínaje, přes Asii až po Severní a Jižní Ameriku. Jen kvůli jejich bohatství je všechny vykořistili, povraždili a já nevim co ještě. Je naprosto logické, že tyhle krajiny jsou dnes odkázány na humanitární pomoc. A je logické, ze v čele těchto státu stojí někdo takovej.
Gazdo
16.09.2020 15:42
#
No ale otazka je kde su ostatne kontinenty ktore europa vykoristovala a kde je Afrika. Severna Amerika je svetova velmoc č.1 vo velmi tesnom zavese za nou je Azia ktora ju onedlho dost mozno predbehne ak uz aj nepredbehla a az potom je ta Europa ktora si starocia dozadu z nich robila “farmy”. Aj ta Juzna Amerika sa ako tak posunula aj ked je tam obrovska kriminalita ale to uz je vec ktoru si vynasli oni sami ako kartely atd. Takze ano Afrika je proste prdel sveta a bez Europy a inych kontinentov by boli v prdeli. A nebyt ich obrovskeho prirodneho bohatsva by o ne tieto vyspelejsie krajiny asi ani tak casto nezakopavali
valloire
16.09.2020 23:28
#
roman1978
17.09.2020 10:21
#
a před tím se takhle všude cpali peršané, mongolové, číňané, řekové, římané, atd atd.

co mi kurva do toho, že evropané kolonizovali chvilku svět.

je mi jedno, co chtějí němci, švédi a nebo frantíci - v česku (potažmo v evropě) jen nechceme nelegální imigranty (to slovo nelegální je tam z nějakého důvodu).

dochází k postupné kolonizaci a islamizaci evropy. a bude to tak 1-2-4-8-16-32-64-128-256 atd atd.

za padesát let bude západní evropa v piči a my se budeme stěhovat do polska a nebo ruska, bo tam si je prostě nenechají vpáchnout.

a jen tak mimochodem, evropané žádný kontinent nepřevrátili naruby - zavedli tam řád a pořádek a pokrok. jestli to bylo oprávněné a nebo ne je mi u prdele.
unoboss
17.09.2020 10:58
#
Rusko je jedna z nejmultikulturnějších zemí na světě.. panebože
roman1978
17.09.2020 11:21
#
tak určitě. a to oslovení se mi líbí.
unoboss
17.09.2020 14:36
#
Co tak určitě? v Rusku žije 21 milionů muslimů, jsou tam statisíce migrantů ze střední Asiea blízkého východu. Nevíš o tom, protože o tom neslyšíš.
roman1978
17.09.2020 19:21
#
Vím o tom, ale Tatarstan a Čečensko mne fakt nezajímá.
unoboss
17.09.2020 19:53
#
Dej si Tataratan, Čečensko atda zbyde ti pořád 11 mega. Víš hovno.
Gazdo
16.09.2020 15:24
#
Tak keby do afriky nikdy nevkrocil nikto iny ako african tak by dnes nahanali levy po stepiach s kopijami. Ano Europania tam napachali strasne zverstva pri kolonizacii to rozhodne. Ale spolu s nimi prisiel aj pokrok. A to dost markantny. Vyvrazdovania a kolonizacie a dobyvania tu boli od pociatku ludstva a az s prichodom modernej doby sa od toho upustilo konecne. Ale kolonizacie prebiehajuce cca od 13-14 storocia az dokedy kolonizacie neskoncili priniesli do vacsiny svetovych krajin aj neuveritelny technologicky pokrok na tu dobu. Nechcem obhajovat vyvrazdovanie, znasilnovanie atd co sa pri tom pachalo to ani napad urcite sa to dalo spravit aj mierovejsou cestou ale to je len reakcia na to co by bolo s afrikou keby ich europa nechala
valloire
16.09.2020 23:28
#
jasná věc, to sluníčka nevidí
REPLIKATOR
15.09.2020 20:02
#
Skocdopole
15.09.2020 20:04
#
Jo, dej těm dětem jeho peníze, ony si za to koupí jídlo a pak nezbude jídlo pro nás ostatní. To už jsem radši, když to dostane tendle, koupí si za to nějaký předražený hovadiny, co já nepotřebuju, ale zato aspoň vím, že ráno v obchodě najdu chleba za stejnou cenu, protože nějaká nesmyslně přemnožená rasa neskoupila všechnu pšenici.
ttopi
15.09.2020 21:12
#
Cože
penepi
15.09.2020 20:36
#
Tieto lavicové myšlienky
H.N.T.
15.09.2020 20:37
#
Blbost
RadekVonCZE
15.09.2020 20:59
#
Africké státy chtěly být svéprávně soběstačné a suveréní, mají to mít
mistr129
15.09.2020 21:20
#
king23
15.09.2020 21:18
#
Kominista! BAN!!!
Fodbalysta
15.09.2020 21:20
#
neříkám, že jsou správně takové platy u sportovců, ale každý má možnost volby čím se živit. Pokud od 15ti sereš na školu, sport, sebe, rodinu, flákáš se, uděláš průsery a v 18ti se základkou skončíš někde ve fabrice za minimálku, tak jediný co jde, že můžeš nadávat na všechny ostatní kolik berou a neberou. Takovou pozornost jako fotbal nemá žádný jiný sport na světě, nikde se netočí takové peníze, tak to prostě je a bude. Jakmile si v sobotu večer pustí stovky milionů lidí místo finále LM přímý jak zachranují hasiči lidi z hořícího paneláku, bude to možná jinak. Do té doby doporučuju si zvyknout.
Luc-Luc
15.09.2020 21:58
#
to bylo dobre videt, jak bylo lidem zatezko platit 30Kc u doktora, zatimco 3 kila na fotbal nebo do kina, to neni problem, az budou chtit lidi platit vic za dulezity veci misto zabavy, tak se to otoci, do te doby budou mit fotbalisti a herci vic nez doktori
Fodbalysta
15.09.2020 21:59
#
souhlasím s tebou
RadekVonCZE
15.09.2020 22:30
#
king23
15.09.2020 23:08
#

Z každé hrube mzdy se odvádí 13,5% zdravotní pojištění, což je u průměrné mzdy 35 000 nějakých 3700 měsíčně. Čili je to nasobne vic nez nejaky fotbal ci kino. Nevím co s tim má společného ten debilni nápad s 30 korunám u lékaře. Tam vůbec nešlo o to, že by to byla velká částka, ale byla drzost, že ten systém neumí vyžít s tim co už má a že nějaký mohla navrhl vybírat poplatek jehož administrativní náklady skoro převýšily jeho hodnotu.
valloire
15.09.2020 23:14
#
Luc-Luc
15.09.2020 23:24
#
to urcite ne, pro mene chapave fotbal nebo kino byly priklady jenom, obecne nemaji lidi problem vydat za zabavu desitky tisic rocnne, ale za doktora, to je velkej problem...jinak jasny 30kc bylo malo, melo se vybirat aspon 50
king23
15.09.2020 23:29
#
Kdo ale říkal, že za doktora je to velký problém. Vždyť jsem ti ilustroval, že jenom na zdravotním pojištění vydá za zdravotnictví průměrný člověk nějakých 45 tisíc ročně. To se mi nezdá úplně málo. A nezaznamenal jsem teda, že by proti zdravotnímu pojištění někdo nějak víc protestoval. U doktora se nemělo platit ani 30, ani 50 ani 100, protože je to prostě blbost. Buď máme zdravotní pojištění a pak se má platit z něj a nebo jsme jako v USA, kde se zdravotní platit nemusí. Toto byl akorát kockopes a dobře že už nefunguje. Daně se mají vybírat především efektivně a ne nejakym 30kc poplatkem kvůli kterému se přijalo stovky administrativních pracovníků aby to zpracovávali.
bobis21
15.09.2020 23:37
#
Jenže to zdravotní pojištění reálně nestačí, jen se to lepí z jiných daní. Ano, nemělo by se platit u doktora, ale mělo by se pojistné zvýšit tak ať stačí (s tím že musí mít pojišťovny mnohem lepší kontrolu nad náklady než mají teď).
king23
15.09.2020 23:52
#
No jasně, ono se to lepí z jiných daní protože hromada lidi (státní pojistenci) nemají mzdu, že které by to odváděli (děti, duchodci, ženy na rodičovské...). Ale v principu s tebou souhlasím. Ja jen nesouhlasil s názorem, že maji lide problem platit zdravotnictví, jelikož odpor k dementni 30kc u lékaře s tim nemá nic společného.
Luc-Luc
15.09.2020 23:49
#
to protoze se to strhava z hrube mzdy, kdyby to lidi na pojistovnu nosili v hotovosti, to by bylo revu, poplatky mely hlavne za cil regulovat pocty navstev u lekaru, ktere jsou u nas snad jedny z nejvyssich v Evrope, ja v tom kockopes nevidim, akorat nastroj regulace a dodatecny prijem do podfinancovaneho zdravotnictvi, to, ze se tam krade jako prase, je vec druha
king23
15.09.2020 23:57
#
Tak jako někteří lidi budou nadávat z principu, to je jasné. Já v tom vidím kockopes, protože buď musíme platit pojištění a pak to platme z něj a nebo nás nenutte ho platit a platme si všechno sami jako v USA. Nechci se teď pouštět do debaty, která varianta je lepší, ale nutit někoho aby se pojistil a pak když přijde na věc, tak po něm chtít aby to stejně zaplatil je prostě z principu hovadina. Nehledě na ty dvojnásobné administrativní náklady.
ttopi
16.09.2020 08:12
#
Takzvaný Cikrtný
Kocour Klapuška
16.09.2020 01:21
#
Euphael
16.09.2020 11:04
#
Manik...
16.09.2020 11:50
#
Gazdo
16.09.2020 07:45
#
kilobyte
15.09.2020 21:41
#
Víš kolik umřelo děti během psaní tvého komentáře? Kdyby si místo psaní blbosti jel do Afriky a tam se nechal sníst, udělal bys něco prospěšného.
valloire
15.09.2020 21:51
#
RealC.F.
15.09.2020 22:27
#
Asi tak ten jeho komentář , kterej beztak cpe na všech sociálních sítích denně a kádruje tam "rasisty", beztak píše už roky všude a za tu dobu pro ně kromě imaginárního ochránce na internetu neudělal ani picu
Unique
16.09.2020 06:50
#
ttopi
16.09.2020 08:10
#
Svatej
16.09.2020 09:06
#
HalaMadrid_Flx
16.09.2020 09:16
#
Euphael
16.09.2020 11:04
#
krisa
16.09.2020 13:40
#
RealC.F.
15.09.2020 22:23
#
Ta stará odrhovačka o dětech v Africe
Jardman
16.09.2020 14:43
#
Ále, zas tolik peněz nemají.
lvrpl
15.09.2020 19:46
#
Salah je najlepšie platený v PL?
rave
15.09.2020 19:53
#
Za minulou sezónu bral dost šílenou částku na bonusech (za góly, titul, atd.), čímž se dostal na cca dvojnásobek svého základního platu.
REPLIKATOR
15.09.2020 20:03
#
Proto je takový sobec...
lvrpl
15.09.2020 20:10
#
Som myslel že má okolo 200 ale bonusy asi boli zaujímavé
rave
15.09.2020 20:19
#
Základ má 220k týdně v librách.
Miroslav Kalousek
15.09.2020 20:02
#
na Kellnera nemá... viva la privatizace
Stannis Baratheon
15.09.2020 20:06
#
Nazdraví Mirku
VersaceChain
15.09.2020 20:09
#
DDG snad uz pujde pryc
Mönchengladbach
15.09.2020 20:33
#
Garethek
Salfovic
15.09.2020 20:47
#
Minimálně u Ronalda bych čekal, že většina jeho příjmu bude z reklamy.
Durden Tyler
15.09.2020 21:40
#
Ma plat 28-30 podle bonusu;)
cink
15.09.2020 20:48
#
Mercury
15.09.2020 21:03
#
Vypada to zajimave, zkusim, dik
Filipow
15.09.2020 21:36
#
O čem to je?
cink
15.09.2020 23:11
#
Kouč amerického fotbalu dostane nabídku trénovat tým premiér League
Momo9
16.09.2020 10:51
#
jdu na to hnwd po All or nothing Spurs.
Dr. Admess
15.09.2020 21:14
#
Myslel jsem, že se u těch nejlepších fotbalistů ty jejich platy (od klubu) pohybují okolo 300K € týdně. Když vydělím Messiho 92 dolarů na 12 měsíců, pak 4 týdny, vychází mi to cca 1,9M dolarů týdně od klubu. What? Nebo mám někde chybu?
king23
15.09.2020 21:23
#
52 týdnů, vychází to 1,77 mil. Takže to máš de facto dobře. Kde jsi přišel na 300k euro? To mají nejlepší hráči v klubech PL. Natož Messi, Ronaldo a jiní, kteří jsou úplně jinde.
Salfovic
15.09.2020 21:36
#
Tak není to tak dávno, co 300 tisíc LIBER (ne euro) za týden bralo v PL jen pár nejlepších.
king23
15.09.2020 23:01
#
No vsak to porad plati ne? Akorat, ze ti nejlepsi/nejplacenejsi nehrají v PL. 300k liber × 52 x 1,3 kurz je cca 20,5 mil. dolarů. Salah a De Gea mají od klubu 24, takže to tak nějak je. Akorát logicky Messi, Ronaldo, Neymar jsou ještě úplně jiná liga než top hraci v PL.
Momo9
16.09.2020 10:54
#
Stejne to ma ten hype Neymar dobre posefovany, Messimu s Ronckem nesaha ani po kotniky co se tyce vlivu na tituly, hru, apod. od zlatyho mice na mile dal nez Lewa.. Ale plat v top 3
king23
16.09.2020 11:54
#
Tak plat se holt určoval v době prestupu, kdy se čekalo, že to bude třetí Messi/Ronaldo. To samé bohužel Bale u nás.
Momo9
16.09.2020 11:59
#
Nebo Pogbiště u nás.
Dr. Admess
16.09.2020 02:07
#
Asi stárnu, ale pamatuju, jak se MU nemohli dohodnout s Rooneym, protože chtěl 350K USD týdně, nebo kolik to bylo.

A teda nečekal jsem, že rozdíl u Messiho a CR bude až tak markantní (co se týče klubového platu).
Muffi
16.09.2020 18:16
#
Anglicky tydenni cisla, ktery tu vsichni resi jsou dost orientacni a hraci k tomu maji velke premie. Treba v United ma De gea 375 tisic tydne a Pogba 290, Salah 200, zbytek do cisel vyse jsou bonusy, ktere s tim jak vidis dost cvici.
Naproti tomu cisla treba ze Serie A nebo Spanelska jsou vetsinou i s bonusy.
Barcelona v tomhle jede vlastni ligu, proto takovy rozdil, proto u vas zustane(jinde by musel na polovinu) a proto nadavate na vedeni.
gretzkybyldruhy
15.09.2020 22:07
#
Ekonomický gauner
valloire
15.09.2020 22:15
#
irik
15.09.2020 23:22
#
Lewa Head & shoulders
h8_sfatto
16.09.2020 05:44
#
v první desítce je polovina nekopů, kteří se dnes nevejdou ani do top 100
popltak
16.09.2020 09:33
#
Bale si tam ty klauny slušně vodí
Heresy
16.09.2020 10:10
#
Po prve s tebou souhlasim
Pony Slaystation
16.09.2020 11:45
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.