Přidej na Netvibes
EuroFotbal on Facebook

Moggi: Za debakl Itálie mohou kluby s mnoha cizinci

29.06.2010 11:59 - Aktuality
 
Bývalý generální manažer Juventusu Luciano Moggi se vyjádřil k neúspěšné účasti Itálie na MS. Podle názoru kontroverzního muže debakl Squadry Azzurry mají na svědomí přední italské kluby, které upřednostňují cizí hráče před domácími talenty. Nejvíce se opřel do Interu Milán.

Moggi v rozhovoru pro Il Sussidiario.net uvedl jako názorný příklad finále Ligy mistrů. V něm za Inter naskočil do zápasu jediný Ital a byl jím až Marco Materazzi, který střídal v nastaveném čase.

"Očekával jsem, že se tohle stane. Itálie prochází generační výměnou, ale mladým hráčům chybí kvalita. A je bohužel těžké nacházet kvalitu, když kluby neinvestují do mladých hráčů," prohlásil Moggi.

"Ve finále roku 2006 měl Juventus na hřišti devět hráčů. Dnes Inter se svým týmem vyhrává, co může, ale většinu jeho kádru tvoří cizinci. A tohle jsou výsledky opomíjení Italů," dodal bývalý šéf Juventusu, jehož učinkování ve světě fotbalu skončilo v roce 2006 namočením do korupční aféry.
Autor: Lukáš Hejduk / goal.com
Počet zobrazení: 4313
Související články
Komentáře (107 / 0 nových)
terry
29.06.2010 12:01
#
Internazionale.. dělají čest svému jménu.
smazaný uživatel
03.07.2010 14:54
#
a ty kokot juventusácky si vyhraval s talianmi ale podvodmi , la grande inter
janejo
29.06.2010 12:01
#
Za debakl Itálie může trenér a špatný výběr hráčů
Jajinek
29.06.2010 12:03
#
Inter na cizincích stěvěl vždy. Mladí Italové mají v Sérii A dalších 19 klubů, ve kterých se mohou prosadit. Svést neúspěch Itálie na Inter, to je hodně jednoduché...
smazaný uživatel
29.06.2010 13:03
#
zdaleka nestavěl vždy, to až za M. Morattiho....
Bianconero
29.06.2010 14:31
#
Jajinek
29.06.2010 16:24
#
aletak víš jak jsem to myslel...
smazaný uživatel
29.06.2010 12:04
#
V Rusku mají limity na cizince, v Turecku taky a stejně na MS nehrál ani jeden.
smazaný uživatel
29.06.2010 12:40
#
a na ukrajine
miguel bain
29.06.2010 12:04
#
Pan Moggi se asi nedívá na anglickou, francouzskou a jiné ligy, když plácá takové kraviny.
smazaný uživatel
29.06.2010 12:04
#
no ty příklady nejsou asi ideální, když daleko nedošli
janejo
29.06.2010 12:05
#
Můžeš mi říct, jak dopadly na MS týmy Francie a Anglie?
miguel bain
29.06.2010 12:09
#
Já se tady bavím o úrovni ligové soutěže a ne o MS, navíc Anglie neměla v soupisce jediného hráče, který by nehrál na ostrovech, Francie to měla poskládané trochu jinak ale stejně oba týmy co jméno to hvězda, svádět neúspěch na MS na cizince v lize to je blábol jako kráva. Kde by pak musela být naše repre vy chytráci....
janejo
29.06.2010 12:14
#
Tak teď jsi to úplně domotal
miguel bain
29.06.2010 12:16
#
Řekni mi čemu nerozumíš a já ti to znova a pomalu vysvětlím
j_mrazik
29.06.2010 12:44
#
Na*ovno.
smazaný uživatel
29.06.2010 12:04
#
Takto vyzerá nominácia Talianska na ME U-19:
Brankári: Addario (Empoli), Colombi (Porgocrema), Perin (Genoa)

Obrancovia: Adamo (Palermo), Albertazzi (Milan), Brosco (Triestina), Caldirola (Inter), Crescenzi (Grosseto), Faraoni (Lazio/Inter), Malomo (Roma).

Záložníci: Bertolacci (Lecce), D'Alessandro (Grosseto), Galano (Bari), Sala (Chelsea), Soriano (Sampdoria), Taddei (Gubbio), Tremolada (Inter).

Utočníci: Borini (Chelsea), Destro (Inter), Dumitru (Empoli).

Ako pozerám,tak pozerám,ale ani jeden hráč z Juventusu,a z Interu dokonca až 4
terry
29.06.2010 12:09
#
2 z Chelsea Jinak všechno Itálie.
Benesse
29.06.2010 12:13
#
To ale automaticky neznamená že sa títo mladí hráči presadia v budúcnosti...
terry
29.06.2010 12:13
#
Říká to někdo?
Benesse
29.06.2010 12:18
#
chyba reakcie chcel som to napísať k Msgoo ale som sa preklikol
smazaný uživatel
29.06.2010 12:18
#
Říká to někdo?
Benesse
29.06.2010 16:03
#
ked sa tak zamyslím tak nie, lebo ty si nikto...
Jajinek
29.06.2010 12:14
#
jasné, z těch 4 hráčů co dodal pro 19ku Inter, za něj v budoucnu nebude hrát ani jeden. Možná Destro, a to by na sobě musel hoooooodně zamakat.
Benesse
29.06.2010 12:17
#
Alberto Aquilani
29.06.2010 22:21
#
Ono sú ale tie tými v zátvorkách dosť zcestné , pretože z Rímu je tam uvádzaní len Malomo , ale taktiež hráčmi AS sú Crescenzi , Bertolacci , D ´Alessandro- sú na hosťovaní, trebars ešte niekto ,ale poznám len týchto , takže tam trebars s Juventusu fakt niekto je (neviem aký si odborník , ale dle mňa moc veľký nie) .
Virtuos
29.06.2010 12:06
#
no to je dobré za všetko môže Inter veď to je smiešne
smazaný uživatel
29.06.2010 12:12
#
Skoro v každém evropském klubu jsou cizinci. Např. Inter Milán by bez cizinců titul nevyhrál, ale jestliže jsou cizinci po fotbalové stránce lepší jak domácí Italové, nevidím v tom problém. U Italů to bude dlouhodobější problém, časy F. Tottiho už jsou nenávratně pryč...
smazaný uživatel
29.06.2010 12:13
#
je to logické, že čím více cizinců v lize tím více bude trpět reprezentace a naopak čím více hráčů v zahraničí tím lépe pro repre. I my jsme z toho v minulých letech těžili.
soukup
29.06.2010 12:20
#
my asi nejsme ten ideální stát pro srovnání...
smazaný uživatel
29.06.2010 12:14
#
sympaťák
smazaný uživatel
29.06.2010 12:16
#
no tak viníka už by Itálie našla..a ani to tak dlouho netrvalo ..a pak ty řeči, že je potřeba vždy všechno pořádně a s odstupem zpětně zanalizovat
smazaný uživatel
29.06.2010 12:25
#
Cizinci jen otevřeli dveře daleko hlubšímu problému a tím je systém soutěží.
smazaný uživatel
29.06.2010 12:28
#
V Serii A je nějakých 43% cizinců, což je o míň než v Bundeslize, kde je cizinců skoro polovina. Nejmíň cizinců je La lize, a Španělsko je historicky nejmíň úspěšnou zemí z velké pětky. Navíc Inter vznikl kvůli tomu aby v něm mohli hrát zahraniční hráči, je to součást jeho tradice a ne důsledek nemohoucnosti Italských hráčů. Navíc dominuje posledních pár let, dlouho se s tímhle kádrem plným cizinců nedokázal prosadit proti týmům plným Italů prosadit.
smazaný uživatel
29.06.2010 12:40
#
Neco jako Arsenal.......Chelsea se nemusi bat ta ma v tymu 8 anglicanu.Ale v PL je potreba mit do zacatku rocniku mit aspon 6 anglicanu v kadru ne?
terry
29.06.2010 12:43
#
Chelsea má asi 4.
smazaný uživatel
29.06.2010 14:17
#
:DDDDD Sinclair Trumbull Hutchinson Mancienn A Cole Lampard Sturridge Terry to sou 4?
smazaný uživatel
29.06.2010 12:45
#
nejtragičtější je anglie...
smazaný uživatel
29.06.2010 12:46
#
To čo za pravidlo?
smazaný uživatel
29.06.2010 12:59
#
V prvním týmu Arsenalu je celkem dost Angličanů - Walcott,Gibbs,Campbell,Wilshere + Almunia,a možná J.Cole..takový LFC je totálně v pytli
kubys
29.06.2010 13:06
#
Almunia je Anglán jako poleno, ti povím.
Mimalu
29.06.2010 14:01
#
myslim ze ma anglicke obcanstvi takze se tam muze zapsat mezi ty hrace
Arbiter
29.06.2010 13:36
#
smazaný uživatel
29.06.2010 13:12
#
Anglie nebyla nikdy co se týče mezinárodní scény (po roce 66) nic extra. S tím nemají cizinci v kádrech nic moc společného.
Arbiter
29.06.2010 13:37
#
tak na něco to hodit musí
smazaný uživatel
29.06.2010 12:53
#
blbost
smazaný uživatel
29.06.2010 12:54
#
doufam že nenastolej pravidlo 6+5
xhejl
29.06.2010 13:03
#
Tak Moggi je ten poslední, který by byl aktuálně schopen něco takového prosadit a zařídit. Spíš si podle mě jen chce přihřát polívčičku, jak bylo za dob, kdy šéfoval Juve (a nejen Juve) krásně.
smazaný uživatel
29.06.2010 13:07
#
je to normální svině
smazaný uživatel
29.06.2010 13:02
#
Jéžiš, to je ale zkorumpovanej píčus
r.mrazik
29.06.2010 13:05
#
to jo,ale s tema Italama ma pravdu...
smazaný uživatel
29.06.2010 13:06
#
nemá, je to svině
homeles8
29.06.2010 13:09
#
r.mrazik
29.06.2010 13:10
#
no tak dobre...
smazaný uživatel
29.06.2010 13:11
#
10
29.06.2010 13:29
#
uklidni se
smazaný uživatel
29.06.2010 13:31
#
uklidni se ty, Juventino
smazaný uživatel
29.06.2010 13:21
#
To samé ja v Anglii! Jsem zvědavý, kdo bude hrát na MS 2014 za Anglii ve středu zálohy! Gerrard,Lampard a Barry budou už v důchodu a pokud se nezavede pravidlo 6+5, tak Anglie nevychová důstojné nástupce!
smazaný uživatel
29.06.2010 13:30
#
Wilshere, Rodwell, A. Johnson, Gibbs...
smazaný uživatel
29.06.2010 13:25
#
Jaký má vůbec ten hajzl právo se k čemukoli vyjadřovat? Parchant prorandej
Josifek
29.06.2010 14:48
#
Taky jsem si řikal, že být ním, tak radši zalezu do díry a nevystrkuju z ní hlavu.
fantomas
29.06.2010 20:05
#
Má uplně stejný právo jako ty, samozřejmě...
Bianconero
29.06.2010 20:05
#
smazaný uživatel
29.06.2010 20:06
#
neuvěřitelný
Bianconero
29.06.2010 20:08
#
To že je pro tebe méněcenný neznamená, že jím je... je to jen tvůj čistě subjektivní názor a máš na něj právo
xhejl
29.06.2010 20:16
#
smazaný uživatel
30.06.2010 12:00
#
Tak to si nemyslím. Moggi má právo vyjadřovat se daleko větší, protože narozdíl od toho individua (nechápu, že po tom, co redakce smazala spam, se zde vyskytují jeho příspěvky plné hrubých urážek, asi jsme si někteří rovnější), se ho na to pořád někdo ptá.
smazaný uživatel
30.06.2010 14:30
#
hezky řečeno vč. té závorky .
j_mrazik
30.06.2010 17:56
#
smazaný uživatel
29.06.2010 13:25
#
Moggi Bear
smazaný uživatel
29.06.2010 13:27
#
Moggi merda
smazaný uživatel
29.06.2010 13:37
#
Bravo robertocarlos , Moggi by do fotbalu vůbec neměl mluvit, taky podle toho dopad,Forza Inter
smazaný uživatel
29.06.2010 13:51
#
smazaný uživatel
29.06.2010 13:52
#
jinak, jaké právo má taková svině komentovat poctivej fotbal? Žádný, ať si táhne kam patří - do prdele...
smazaný uživatel
29.06.2010 20:20
#
vsak oni Vam to spocitaj vsechno dohromady a potom az se Inter vrati do SA, to uz se budes divat na kytky zespodu
xhejl
29.06.2010 20:23
#
Moggi si může komentovat, co chce. Na ostatních je jestli ho budou poslouchat, brát ho vážně.
Bianconero
29.06.2010 20:33
#
Přesně tak, stejně je to v případě roberta
smazaný uživatel
29.06.2010 14:32
#
Mele z hladu korupčník jeden.
smazaný uživatel
29.06.2010 14:33
#
Bianconero
29.06.2010 14:47
#
Z velké části má pravdu, ať se to tu všem líbí nebo ne. Je možná přehnané svalovat to Inter, když jeho kádr a filosofie má s národním týmem společné asi to, co módní butik Armaniho s hrabákem u nás. Nebylo tomu sice vždycky tak, ale holt jde Moratti jiným směrem, udělal z toho opravdové Internazionale. Milan dodává staříky a Juve mu sekunduje. Kupa týmů ze zbytku Itálie raději sáhne po Uruguayci, Argentinci nebo třeba Chilanovi, než aby dali prostor svým mladým hráčům a pomohli tak reprezentaci. Neříkám, že tu ty talenty nutně jsou, ale musí se něco dělat proto, aby tu byli nebo na sobě ti hráči aspoň pracovali a také trenéři s nimi pracovali lépe. Ono je jednoduché ukázat si na Brazilce nebo Argentince z jižní Ameriky, to je na pohodu, když ho získáte za pár šupů, když tam potřebují kluby každý peníz. Ale zabíjí se tím pak vlastní reprezentace, protože v konečném důsledku pak nejsou pro reprezentaci hráči.

V Česku se nadává na to, že hráči brzy odcházejí, v Itálii zase na to, že mladým se nedává šance zase vůbec. V Anglii cpou k sobě hráči, kteří spolu hrát nemůžou, protože si typologicky nerozumí. Ve Francii si postaví tým frajírků, postavený na Alžířanech nebo různých afrických typech a několika mála Francouzů, a pak se diví, že se jim to rozhádá.
smazaný uživatel
29.06.2010 14:52
#
Máš pravdu, ale podívej se na Lecce, to dává šanci převážně Italům a jak to s ním vypadá slaví postup zpátky do A, ale na jak dlouho. Chudší kluby těch pár šupů za jihoameričany dají raději než kupovat drahé domácí hráče. No a špička ta se moc na národnost nedívá, protože tlak na výsledky je obrovský a některé typy hráčů mezi těmi domácí najdeš těžko. Všichni chcou výsledky hned a na nějaké piplání není čas.
Bianconero
29.06.2010 14:54
#
Tvoje poslední věta to vystihuje. Nikdo nemá trpělivost. Mě přijde do piplání a všechno okolo na tom fotbalovém dění nejkrásnější. Když si vypipláš svého hráče nebo generaci a oni se ti za to odvděčí výsledky. To hodně postrádám v dnešní spotřební splašce zvané fotbal.
smazaný uživatel
29.06.2010 14:58
#
Já taky mnohem radší mám když vidím hrát za nás Santona nebo Balotelliho. Ono je taky nejhorší, že hodně klubů vychovává u sebe v akademii zahraniční hráče a tím těm domácím mladíkům berou místa už od žáků.
Bianconero
29.06.2010 15:03
#
To mi taky vadí. Proto nemám rád ty anglické akademie, které sbírají hráče po celém světě. V Itálii jsou to většinou výjimky, ty cizinci v Primaverách. Taky jsem rád, že se třeba chytil u nás Marchisio, kterého jsem sledoval od Primaveri, ale že se nedalo šanci i jiným, mě celkem vadí a udivuje, když na to právě byl ideální prostor po tom návratu ze Serie B, kde vlastně na mladé Deschamps stavěl. Ale tak každý má holt jinou filosofii.
smazaný uživatel
29.06.2010 15:08
#
Jo jo co naděláš. Fotbal se v tomhle ohledu nezmění pokud se nezasáhne z hůry. To pravidlo 6+5 mi nejdřív vadilo, protože bychom přišli o hodně kvalitních hráčů cizinců, ale teď si myslím, že by většina klubů musela změnit filozofii a taky by měli problémy, takže teď bych to i bral.
Bianconero
29.06.2010 15:10
#
Já jsem zastáncem 6+5 od počátku. Z mého pohledu to je ideální řešení. I když tím může Serie A zpočátku utrpět, v konečném důsledku na tom vydělá nejen liga, ale především reprezentace.
smazaný uživatel
29.06.2010 15:12
#
Ale stejně to chvíli potrvá než se dosáhne hlavního cíle posílit úroveň reprezentace a mohle by se stát, že jim dojde trpělivost a zruší po pár letech.
Bianconero
29.06.2010 15:14
#
Trpělivost no, na tom padá spousta věcí.
smazaný uživatel
29.06.2010 16:56
#
Já jsem také pro 6+5. Ale aby se to nenaučili obcházet. Aby pak nebylo na hřišti 7 Italů, ale všichni by vypadali jako Balotelliho bráchové.
Bianconero
29.06.2010 20:00
#
Tak ono se to už určitě obejde. Takoví Brazilci Thiago Motta nebo Amauri mají italský pas, čímž zapadají do systému 6+5 na italskou stranu. Ono se to dá obejít.
smazaný uživatel
29.06.2010 23:37
#
No právě. I když takovej Motta Itala jménem i vzhledem aspoň trochu připomíná .
10
30.06.2010 10:25
#
přesně tak, pro příklad základní sestava Interu z minulý sezony by takhle poskládala 7-8 "Italů", takže 6+5 samo o sobě nic neznamená...většina hráčů buď už má dvojí občanství, nebo by nebyl problém ho získat
Jajinek
29.06.2010 17:41
#
Nám se tu nelíbí, že to svaluje na Inter, což je volovina, což jsi v podstatě potvrdil i ty...takže asi tak.
Bianconero
29.06.2010 20:01
#
Tak ona to je chyba celého italského fotbalu. Inter na to kací, Juve své mladíky ničí, AC ani nemluvě... zkrátka je to v kytkách.
smazaný uživatel
29.06.2010 20:12
#
AC ani nemluvě ? odchovanci Abate, Antonini, Borriello, do áčka přichází z Primavery Albertazzi, Strasser, Oduamadi a Verdi..., Zigoni už s áčkem dávno trénuje, za rok se dost možná vrátí Astori s Paloschim. Milán se naopak od loňského léta vyloženě zaměřil na práci s mládeží, Primavera vyhrála Coppu..., neházej nás do jednoho pytle.
Bianconero
29.06.2010 20:16
#
Jedna vlaštovka jaro nedělá, celá léta jste to dělali jako ostatní. To že to chcete změnit je jedině dobře, ale ještě se nic neděje. Dokud ti kluci nebudou pravidelně nastupovat a dostávat šance, nic se na tom nemění. Paloschi, pokud vím, už není vůbec váš, Parma ho odkoupila celkově nebo se mýlím? Četl jsem to tu na EF. Zigoni je fajn, ale řekni mi kolik dostal šancí, když nepočítám loňskou před sezonní přípravu? A co na tom, že teď vytáhne trenér borce na přípravu z Primavery? Už jsem se naučil přijímat fakt, že takhle to dělá Juve, AC, Inter pořád, ale v sezoně si kopne 1-2 hráči 3-4 zápasy a to ještě v délce 20 minut na zápas. Tohle opravdu nestačí. Musí přijít revoluce a ne něco jen aby se neřeklo.
smazaný uživatel
29.06.2010 20:22
#
jak nic neděje ? právě jsem Ti napsal, že 3 naši odchovanci nastupujou celkem pravidelně v základní sestavě..., kolik jich nastupuje vám ? právě jsem Ti napsal, že Primavera vyhrála Coppu..., nic se neděje ? právě jsem napsal, že 4 borci z Primavery dostanou šanci v áčku, kolik jich dostane šanci u vás ? Zigoni byl nejlepší střelec Primavery. s Paloschim se mýlíš, expreska na EF byla chybná, pouze jsme ho prodloužili Parmě, za rok ho můžem odkoupit za 4,5 mega, Astori to samé, pro změnu za 3,5 mega. loni přišlo do mládežnických týmů kvantum nadějných hráčů, letos hodláme do mládeže investovat 10 mega, kolik vy ?
Bianconero
29.06.2010 20:33
#
Nevím kolik hodláme investovat do Primavery, nejsem ekonomický odborník managementu Juventusu, to se zeptej jich ne mě, na to opravdu neumím odpovědět...

Ano, taky jsme měli silný ročník, bohužel ti hráči jsou všude možně, kvůli panu Blancovi a Seccovi, stalo se stalo, naše chyba... Dnes ten tým mohl vypadat naprosto jinak... V poslední sezoně byli z těch mladých v týmu Marchisio, De Ceglie, Giovinco... Do přípravy mají jít všici 3 plus snad dá Luigi šanci Lucovi Belcastrovi nebo Faustovi Rossimu. Vrací se odchovanec Dave Lanzafame, i když může v případě příchodu Krasiće, který ještě není vyloučen, putovat zase pryč. Loni dostal šanci i Ciro Immobile, holt se zatím neprosadil jde dál hostovat. Vrátil se Albin Ekdal, který půjde asi opět obratem ještě sbírat zkušenosti. Paolucci s Palladinem ve spoluvlastnictvích, jako ti tvoji Paloschi s Astorem. V Primaveře máme kupu skvělých hráčů - Giussepe Giovinco, Luca Belcastro, Simone Esposito, Carlo Pinsoglio, Yago, Ayub Daud a řadu dalších, kteří už byli i na hostováních a někteří pokračují dál. Kupa jich je ročník 91,92... řekl bych že nejsem v tomhle špatní, ale přiznám si to zcela na rovinu, nedáváme jim tolik šancí, kolik si zaslouží a kolik by měli. Nevím kde je zakopaný pes, asi zkrátka v penězích a prahnutí po okamžitých úspěších, bohužel...
DelPiero137
30.06.2010 08:22
#
Keby skusili niektore kluby vsadit na mladikov, boli by uspesnejsi. Stacili by 3-4 v zaklade, v Juve aj AC je dost skusenych borcov aby sa poskladal kvalitny tym mladikov, vyvazenych starsimi hracmi.
Ale v Taliansku musi hrac ukazat co je v nom behom jedneho zapasu, v case ked je muzstvo zcela mimo formy.
Aj AC a Juve maju perspektivnych mladikov, ale ziadny z nic kvalitou nevycnieva tak ako to bolo s Nestom, Tottim, DelPierom, Pirlom a pod. Ale to asi priamo suvisi s tym ze hraju malo...
smazaný uživatel
29.06.2010 17:44
#
tady vůbec nejde o princip, nebo filozofii (mimochodem, ta naše je repre IT. mnohem bližší než fil. AC), jde o to, že taková kurva jako Moggi nemá vůbec žádný právo se vyjadřovat k čemukoli fotbalovýmu. Měl by držet hubu a leštit si protézu do basy
Bianconero
29.06.2010 19:58
#
S tím s tebou nesouhlasím, ale je to tvůj názor a neberu ti ho
Daniel
29.06.2010 18:03
#
"Ve finále roku 2006 měl Juventus na hřišti devět hráčů." - Tuto vetu som absolutne nepochopil
xhejl
29.06.2010 20:14
#
Ve finále MS 2006 opravdu nastoupilo devět hráčů, kteří v té době hráli za Juventus. Vtipné je, že z Itálii jich bylo jen pět a Moggi do toho počítá i čtyři Francouze. Podle mě si chce opravdu jen přihřát polívčičku a ukázat jak to za něj bylo všecno super, ale přepsal jsem to do češtiny samozřejmě tak, aby se neztratil kontext, toho co řekl v angličtině.
DelPiero137
29.06.2010 18:24
#
Luciano ma pravdu, ako vzdy....
Jasny priklad aj v Juve : Martinez dostane sancu miesco Gia. Co nato povedat? Precenovany Juhoamericania, alebo Africania co okrem fyzickej sily ine nevedia maju dopredu iste miesto na ukor Taliana.
Pred par rokmi bola Squadra do 21 kral EU pravidelne. Teraz uz ani to... Pritom aj v sucasnosti je zopar nadejnych Talianov, ale nedostanu sancu.
Inter nemoze za neuspech, ale aspon 1-2 taliani do zakladu by sa patrilo...
smazaný uživatel
29.06.2010 18:30
#
"Luciano ma pravdu, ako vzdy.... "
smazaný uživatel
30.06.2010 00:31
#
100. pro Moggiho jako skvělého znalce it. fotbalu
10
30.06.2010 10:25
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.