Přidej na Netvibes
EuroFotbal on Facebook

Arrivederci Italia

27.06.2010 10:45 - Názory a komentáře
 
Pro někoho se jedná o tragédii, pro jiného o radostné zjištění momentálního stavu italské kopané, zejména té reprezentační. Pravda, Inter se stal vítězem Ligy mistrů, ale na hrací ploše se objevil jediný Ital. Mourinho, strategicky, poslal Materazziho na hřiště v 91. minutě. Snad aby se neřeklo...

Italští fanoušci nejsou k utišení, pomalu a v tichosti opuštějí Ellis Park. Místo, kde naopak Slováci slaví, objímají se, trenér Weiss je hrdinou, poslal na hřiště střídajícího Kopúnka, Kopúnek je hrdinou, protože po dvou minutách dokázal vstřelit gól, ten rozhodující. Na tabuli svítí 3:1, 89. minuta, někteří z Italů působí rezignovaně, jiní bojují, Fabio Quagliarella dává kontaktní branku, ale na probuzení je pozdě, přichází ještě jedna reakce, Pepe z "tutovky" posílá míč vedle, hraje se 96. minuta a konečně rozhodčí zadul na fujaru, ukázal do středu zeleného pažitu a sen se proměnil ve skutečnost. Slovensko je v osmifinále, obhájce titulu končí v propadlišti. Poslední ve skupině, která měla být jasnou záležitostí od chvíle losování, Itálie postup, Paraguay také, Slovensko a Nový Zéland do počtu.

Svět bude potřebovat několik týdnů, aby v klidu popřemýšlel a jasně řekl, co bylo příčinou této italské národní fotbalové katastrofy, vyřazení týmu pod vedením Marcela Lippiho. Ale na první pohled je jasné, že v oněch třech odehraných zápasech, a zejména v tom posledním se Slovenskem, chyběla především kvalita potřebná k jasnému přehrání hráčů soupeře a osobnost, fotbalista, který zvedne prapor vysoko nad hlavu ve chvílích, kdy se ostatním nedaří. Hlavní příčina tohoto neúspěchu? Ti, kteří získali titul mistrů věta v roce 2006, již nejsou na úrovni, ti, kteří je měli nahradit, se na ni ještě ani zdaleka nedostali.

Každý z nás to mohl vidět ze záběru televizních kamer. Dva rozdílné přístupy, dvě rozdílné reakce, po skončení utkání Itálie - Slovensko. Spojovalo je jediné: rezignace... Ti nejzkušenější odcházeli s koženou tváří, tvářili se profesionáně, nad věcí. Uvnitř je ale nahlodával červíček bolesti, beznaděje. Ti mladší zničeni, napuchlé oči plné slzí, beze studu ukazovali světu, že vyřazení je zasáhlo na místě nejcitlivějším.

Z těch, kteří před čtyřmi roky vybojovali titul v penaltovém rozstřelu s Francií, nikdo nepřijel do Jižní Afriky v optimální formě. Fabio Cannavaro již nějaký ten čas oznamuje odchod z národního týmu a mnohdy se zdálo, že je opravdu mimo něj. Gennaro Gatusso hrál jako vždy srdcem, ale ani to mu nepomohlo a do mnohých soubojů se dostal dávno po odehrání míče. Gianluca Zambrotta je pouhým stínem hráče velké a slavné minulosti, Vincenza Iaquinta bojoval, ale víc míčů prohrával než získal. Zbývají dva ze slavných. Andrea Pirlo přišel na hřiště v druhém poločase a měl otočit výsledek. Stále má přehled, umí, ale fyzicky na tom nebyl dobře. Jeho působení snad pomohlo víc soupeři. Daniele De Rossi, náhradník z MS 2006, cítil na hřbetě velkou zodpovědnost při neúčasti Pirla. Zklamal na celé čáře, jeho obrovská chyba, špatná přihrávka, byla prvním krokem k vedoucí brance, kterou vstřelil Róbert Vittek.

Již jsme zmínili Iaquintu, dodejme, že jeho prezence na hřišti byla fyzicky znát, ale nedokázal ji proměnit v branky, v kvalitu, alespoň ne na mezinárodní úrovni. Antonio Di Natale slibuje, ale nikdy naděje nenaplní. V tomto případě mluvíme o hráčích, kteří již překročili třicitku a čas čekání se pro ně naplnil. Jediným, který dokázal změnit nudnou tvář italské reprezentace, byl Fabio Quagliarella. Hráč Neapole byl spoluatorem první branky a dal nádherný druhý gól. Byl to právě on, společně s Pirlem, kdo se snažil v posledních 10 minutách pozvednout morálku týmu a zavelel k závěrečné zteči. Díky těmto dvěma byl výsledek utkání otevřen do poslední minuty nekonečného nastavení.

Ale to všechno bylo málo, zoufale málo, pro mužstvo Itálie, předem přečtené v taktických plánech, pomalé, bez jiskry, bez nápadu. Ani obrana se nepředstavila v dobrém světle, což překvapuje u Italů ze všeho nejvíce. Zastavit Vitteka bylo mnohdy nad její síly, tři góly, nebo dokonce více, obdrželi Italové naposledy ve finále MS 1970 kde prohráli s Brazílií 1:4.

V prach se obrátilo rčení, že Itálie vždy trpí ve skupině, aby později slavně dokráčela až na stupně vítězů. Ve stejném prachu skončila generace fotbalistů, kteří byli na vrcholu před čtyřmi roky, ale od té doby po křivce vzestupů nebo sestupů jen a jen klesali. Konec této křivky se objevil v Jižní Africe, bod s Paraguayí nikoho nepřesvědčil, další s Novým Zélandem znamenal ostudu, vždyť tento tým nastoupil s jediným cílem, neprohrát vysoko. Slovensko pak zatlouklo onen pověstný poslední hřebíček do víka italské rakve.

A trenér Marcello Lippi? Smutný, osamocený, zklamaný. Na tiskové konferenci vzal zodpovědnost za neúspěch na sebe, nedokázal hráče dobře připravit. Pravděpodobně, alespoň do určité míry, má pravdu. Ale jestli Itálie hodí všechno na trenéra ztratí velkou příležitost začít stavět na dobrých základech. Stavba spadla sama o sobě. Ale i tak věříme, že za 4 roky se objeví nová Itálie. Znovu bojující o titul mistra světa.

Ohlasy, názory

Buffon: Zasloužíme si předčasný návrat domů
Camaronesi: Cítím smutek a vztek
Gatusso: Dotkli jsme se absolutního dna
Pirlo: Zodpovědni jsme, bez výjimky, všichni
Zambrotta: Je spravedlivé, že jedeme domů
Quagliarella: Pardón
Di Natale: Chybovali jsme my, hráči, trenér odevzdal vše
Montolivo: Hluboko a daleko za očekáváním
De Rossi: Neexistují výmluvy


Corriere dello Sport: Itálie: Ostuda!
La Gazzetta dello Sport: Domů s ostudou!
Tuttosport: Lippi, zodpovědný jseš ty!
La Stampa: Ztroskotání!
Corriere della Sera: Špatná Itálie. Dostali jsme tři a jedeme domů!
Reppublica: Nikdy nebylo tak zle, Itálie se vrací domů! Nejhorší Itálie posledních 50 let.
Roberto Calderoli, ministr: Ostuda, byli jsme trapní! Vydělavájí miliony a nohy mají z želatiny!
Autor: Vilém Hodr
Počet zobrazení: 6740
Komentáře (220 / 0 nových)
stevosk
27.06.2010 10:50
#
slovenskooooooo
vocasisko
27.06.2010 11:59
#
střík! střík stříííííík!
smazaný uživatel
27.06.2010 21:17
#
smazaný uživatel
27.06.2010 21:17
#
stavik
27.06.2010 10:50
#
Tolik patosu na jednom místě jsem už dlouho neviděl...
"Svět bude potřebovat několik týdnů aby v klidu popřemýšlel a jasně řekl, co bylo příčinou této italské národní fotbalové katastrofy, vyřazení týmu pod vedením Marcela Lippiho." :D
Arbiter
27.06.2010 10:53
#
nejlepší je názor ministra, který by do toho neměl, co kafrat
smazaný uživatel
27.06.2010 11:44
#
Co by neměl jakožto Ital nárok kritizovat reprezentaci své země?
smazaný uživatel
27.06.2010 10:57
#
zato, že se nevymlouvaj
smazaný uživatel
27.06.2010 10:58
#
Ty titulky článků jsou výstižný
Al Capone
27.06.2010 11:03
#
ještě by to chtělo auf wiedersehen...
smazaný uživatel
27.06.2010 11:07
#
nooo Anglicku som vzdy prial....ale obavam sa ze dnes to bude skor..."Schade England bleibt zu Hause"
smazaný uživatel
27.06.2010 11:13
#
jj, "Aufwiedersehen" zní z Německa na rozloučenou pro Anglii
smazaný uživatel
27.06.2010 11:21
#
Pokud vim, tak "Aufwiedersehen" se bezne zpiva nemeckemu tymu, kdyz je vyrazen
smazaný uživatel
27.06.2010 11:24
#
"aufwiedersehen" znamená naschledanou, tzn. že Německo řekne naschledanou Anglii (a Němci to zpívají také když vedou)
smazaný uživatel
27.06.2010 11:33
#
Jeste ze si mi to prelozil
smazaný uživatel
27.06.2010 11:34
#
smazaný uživatel
27.06.2010 11:36
#
smazaný uživatel
27.06.2010 16:35
#
tak tedy: England´s coming home!
smazaný uživatel
27.06.2010 12:01
#
Nashledanou
smazaný uživatel
27.06.2010 16:35
#
omlouvám se (hnus)
smazaný uživatel
27.06.2010 11:08
#
Já italskou budoucnost nevidim zas tak černě. Jasně, ta generace, která teď končí, byla v dobách svojí největší slávy kvalitativně daleko jinde, než ta nastupující, ale "nová" generace hráčů není nijak špatná.

De Rossi, Montolivo, Quagliarella jsou hráči už teď na vysoké úrovni a u Montoliva očekávám ještě růst, ten hráč zraje věkem. Dále tu je Criscito, Giovinco, naděje jako Santon...

Asi bude nutný vzít do týmu toho smrada Balotelliho.

Nicméně pokud to Prandelli předělá od základu, tak to nemusí bejt špatný. Pokud do týmu zapojí Cassana a Miccoliho, tak to nevidim vůbec zle
smazaný uživatel
27.06.2010 11:09
#
Balotelli nikdy!!!! .... to verim ze si Taliani ustrazia....dufam teda
terry
27.06.2010 11:11
#
On se z toho dostane.
terry
27.06.2010 11:11
#
Souhlasím. Jde o to, že Lippi už teď tu výměnu nezvládl a letos vzal na turnaj svoje osvědčené koně, které prostě byli na vrcholu před čtyřmi lety (což mimochodem dokázali), ale teď už to nemohlo být tak slavné. Ano, nemohlo se po něm chtít, aby to od základů překopal, ale on prakticky nezměnil vůbec nic. Tohle bude pod Prandellim jiné, to je jasné.
GEGE
27.06.2010 11:13
#
Montolivo má už věk na to aby byl tahounem už těd.Pro mě s De Rossim nejvetší zklamání...Jinak souhlas taky to nevidím černě Italie má pořád s čeho vybírat.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:23
#
De Rossi s Montolivem totálně selhali už loni, tam má Itálie velký problém.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:20
#
Brankáře radši necham stranou...

Obrana: Chiellini, Legrottaglie (? spíš ne), Gamberini, Santon, Criscito, Antonini, Bonera (?),
Zaccardo (?), Marco Motta

Záloha: Montolivo, De Rossi, D'Agostino (pokud se vzpamatuje), Palombo (?), Maggio, Giovinco (?), Marchisio, Brighi, Thiago Motta, Aquilani (stejnej případ jako D'Agostino), Marchioni, Cigarini

Útok: Miccoli, Cassano, Quagliarella, Pazzini, Iaquinta, Balotelli ( ), Gilardino, Pepe, Di Natale

Já myslim, že má Pradelli z čeho vybírat.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:22
#
mozno...obrovske mozno...ak sa v buducnosti este vypracuje tak snad Macheda...len potrebuje aby mu Fergason zacal davat viac prilezitosti
smazaný uživatel
27.06.2010 11:24
#
Motta je brazilec..pokud se tedy nemýlím.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:26
#
ten thiago samozřejmě.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:26
#
Má i italské občanství a zdá se mi, že za Brazilce ještě nehrál.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:27
#
akorát 2x za U23
smazaný uživatel
27.06.2010 11:27
#
nene....je to cisty talian http://en.wikipedia.org/wiki/Marco_Motta
smazaný uživatel
27.06.2010 11:28
#
Ale napsal Thiago Motta a to je zas někdo jiný.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:29
#
noo to som bral ze sa pomylil...v tom pripade sorry......niekedy vidim to co chcem
smazaný uživatel
27.06.2010 11:26
#
Marco Motta...Talian...kmenovy hrac Udinese....tuto sezonu stravil v AS Roma
smazaný uživatel
27.06.2010 11:28
#
pro všechny: Thiago Motta je snad brazilec..Marco je talián, to vím.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:29
#
má i italské občanstsví a letos chtěl hrát na MS za Itálii
smazaný uživatel
27.06.2010 11:33
#
jj, teď na to koukám, on reprezentoval brazílii jen U23, takže stále ještě může hrát za taloše.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:33
#
Ano, je Brazilenc, má už strašně dlouho italský občanství, za Brazílii nenastoupil (kromě U-23) a vyjádřil touhu hrát za Itálii.

Na italskej fotbal je velmi dobře adaptovanej, v Janově superv výkony, v Interu se neztratil...

Podle mě by to byla trafe do černýho
Ol!ver
27.06.2010 11:34
#
smazaný uživatel
27.06.2010 11:35
#
má italské předky
Ol!ver
27.06.2010 11:37
#
Tak teda určie lepšie ako Cacau...
smazaný uživatel
27.06.2010 11:36
#
co jako?
smazaný uživatel
27.06.2010 11:35
#
nevím proč, ale měl jsem za to, že hrál za brazilce..ale jinak jo, já jeho kvality uznávám, hlavně tím přechodem do Interu překvapil.
Tsigi
27.06.2010 11:40
#
Zrovna cesta ,,nakupování,, nechtěných Brazilců se mi moc šťastná nezdá
smazaný uživatel
27.06.2010 11:45
#
To není žádná cesta, prostě je to jeden jedinej hráč, kterej ještě za žádnou seniorskou reprezentaci nenastoupil a má chuť hrát za Itálii. Vzhledem k tomu, že má občanství i kořeny v Itálii a navíc je ozkoušenej a má dostatečnou kvalitu, tak nevidim důvod, proč ho nepovolat.
Tsigi
27.06.2010 11:49
#
Pravda je taková, že je to 28 letý hráč nechtěný ve své reprezentaci, tak by mohl vzít zavděk druhou volbou, aby si teda za nároďák někdy zahrál a to se mi prostě nezdá jako ideální možnost.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:56
#
Pravda je taková, že ho Dunga nepovolává. Dunga má svůj propracovaný styl, kde upřednostňuje hráče typově místo toho, aby tam narval all-star. Za předchozích repre-trenérů tam Motta snad ni hrát nehoml, protože od sezony 2004-05 byl soustavně na marodce...

Tím nechci tvrdit, že je tak kvalitní, aby se v klidu prosadil za reprezentaci Brazílie, ale ty důvody, proč tam nehraje jsou taky trošku někde jinde...
Tsigi
27.06.2010 11:59
#
Já nikde žádný důvody proč není v nároďáku neuvádím. Jen píšu, že je nechtěný, což je pravda vzhledem k tomu, že v 28 neodehrál ani minutu
smazaný uživatel
27.06.2010 12:01
#
Aha, takovej Valdés a Frey by mohli vyprávět...
Tsigi
27.06.2010 12:08
#
Já nikde nehodnotím, jestli je to dobře nebo špatně to že je nechtěný, takže nevím o co ti jde.
Frey v nároďáku byl jen tak na okraj.
smazaný uživatel
27.06.2010 19:09
#
Může mi někdo říct jak je to s tim Thiagem Mottou? Hraje za Inter, dřív tuším za Barcu, pak je ještě jeden Thiago, kterej hraje za Portugalsko, a Bosák mu v zápase s Brazílií říkal Thiago Motta, tak já už tomu fakt nerozumim, jestli je mimo on nebo já.
Bianconero
27.06.2010 19:13
#
Mimo je on... Za Portugalsko hraje Tiago Mendes, v současnosti ještě hráč Juve, ale domluveno, že zůstává v Atleticu Madrid.... Thiago Motta je Brazilec, který kopal za Barcu, Janov nebo teď Inter.... Pan komentátor v tom mě bordel.
smazaný uživatel
27.06.2010 19:22
#
Dík za info, jj, vím že hrál za Juventus Tiago, ale v repre vypadá o dost líp teda :-)
Bianconero
27.06.2010 19:24
#
On i za Atletico hrál na jaře jako zběsilej, prospělo mu to. Itálie pro něho zkrátka není, ve Španělsku je jako ryba ve vodě.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:29
#
Bocchetti (pokud se teda zlepší), Bonucci, Ranocchia, Cassani, Cossu, G.Rossi
smazaný uživatel
27.06.2010 11:34
#
Nj, Giuseppe Rossi, já ho pořád beru jako Amíka, tak na něj zapomínam
smazaný uživatel
27.06.2010 11:49
#
Legrottaglie?Bonera? Kde máš Ranocchiu a Bonucciho?
smazaný uživatel
27.06.2010 11:53
#
Jsou to jenom příklady, ty idiote. každej to tady pochopil. Ty víš, koho bude upřednostňovat Prandelli? víš jaký bude hrát rozestavení? Víš, jak tihle hráči budou hrát za 2, 3 ,4 roky?
smazaný uživatel
27.06.2010 11:56
#
Viem,ale ked mi tu nadávaš,nemám záujem s tebou diskutovať...
smazaný uživatel
27.06.2010 11:58
#
super, já nikdy neměl zájem s tebou diskutovat, takže ti posílam 1000x idiota, když to teda zabírá, abych si ten klid předplatil
smazaný uživatel
27.06.2010 12:01
#
Si riadne tvrdý V skutočnosti si to asi nikomu nemôžeš dovoliť povedať,tak tu vyskakuješ
Tsigi
27.06.2010 11:56
#
Nezraněný Bonera je s přehledem reprezentační hráč
GEGE
27.06.2010 11:57
#
smazaný uživatel
27.06.2010 11:58
#
Vieš koľko zápas odohral za taliansky národný tým?
Tsigi
27.06.2010 12:03
#
J6. Já taky nepíšu nic o základu, ale v kádru prostě byl mnohokrát.
smazaný uživatel
27.06.2010 12:07
#
Sezona 2009/2010-0 zápasov,sezona 2008/2009-1 zápas-len 32 minút atd...Nepripadá mi na s prehľadom reprezentačného hráča.Preto je čas dať priestor novým,mladým,nádejným,do budúcnosti možným oporám,pravidelne hrajúcim hráčom ako sú napr. Bonucci a Ranocchia...
Jajinek
27.06.2010 12:12
#
je krásné, jak se tu některá jména vždy naučíš papouškovat...
smazaný uživatel
27.06.2010 13:14
#
Viděl bych to takhle.

Brána: Buffon, Marchetti, Sirigu (možná Viviano, Curci)

Obrana: Maggio, Cassani, Bonera, Bonucci, Chiellini, Bocchetti, Criscito, Santon (možná Ranocchia, Marco Motta, De Silvestri, Astori)

Záloha: Palombo, Nocerino, Pirlo, Aquilani, De Rossi, Montolivo, Marchisio (možná Cigarini, Lavezzi, Rosina, Galloppa, Candreva)

Útok: Palladino, Pepe, Quagliarella, Cassano, Pazzini, G. Rossi, Giovinco (možná Balotelli, Acquafresca, Matri)

Hlavně ne: Zambrotta, Camoranesi, Iaquinta (kopyto), Gilardino, Borriero, Di Natale, Cossu, Marchionni, Barzagli, Gamberini, Zaccardo, Pasqual - už nejsou nejmladší a na mezinárodní úrovni je většina z nich nulová.
Pokud chtějí něco uhrát za dva roky na ME nebo za čtyři roky na MS v Brazílii musí Prandelli vybrat 25 hráčů, které bude točit). Podstatné je, aby si na sebe zvykly. Důležitý je systém hry. Hráči narození mezi 1978 až 1982 by měli být spíše vyjímkou. Nechci nikoho diskriminovat, ale v tomto věku si udrží formu jen někdo.
smazaný uživatel
27.06.2010 13:55
#
Proč v "hlavně ne" máš Cossu?
smazaný uživatel
27.06.2010 14:06
#
Protože, není nejmladší. Jedna povedená sezóna. Bez mezinárodních zkušeností. Těžko udrží formu po dvě sezóny n. po čtyři sezóny. Porovnej koho má v záloze Německo (Kroos, Kherida, Marin, Özil) nebo Španělsko (Iniesta, Fabregas, Busques) a Anglie (Milner, Lennon). Mrkni na jejich mezinárodní zkušenosti, počet startů za repre., kluby, kde hrají, úspěchy, charisma ...). Už chápeš.
Pokud se Itálie chce srovnávat sAlbánií pak říkám COssu je OK. Ale to asi nechce. Itálie musí nominovat hráče od 1983 až 1984. Než se sehrajou bude chvilku tvrat. Než vytvoří tým, který je schopný obstát na mezinárodní úrovni. Spočítej kolik těm hráčům bude nadcházející kvalifikační cyklus.
smazaný uživatel
27.06.2010 14:07
#
Nebál bych se povolat Andreu Poliho ze Sampdorie. Velký příslib.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:27
#
Ještě bych nezatracoval Diamantiho, Rosinu, Aquilaniho. Pak trequartista Cossu, za 2 roky se toho může zmenit dost. Cassano by se mohl uklidnit do té doby, ale nevěřím tomu, jeho bych nebral.
Miccoli je dobrý tvořivý útočník, který chyběl, dokáže dát navíc hodně gólů, 19 letos! Do dvou roků se ještě objeví hodně jmen a hráči jako D'Agostino, Gamberini, Motta, Cassani, Guberti...atd atd se budou o místo pod Prandem bít, kvalita a hráčů je dost. Jen to seskládat tak, aby to všechno fungovalo...
smazaný uživatel
27.06.2010 11:30
#
Je jasný, že oba tam být nemůžou, ale já bych asi upřednostnil Cassana. Miccolimu bude na EURO 33, nejsem si jistý, jestli s ním bude počítat. A Cassana chtěl na jaře do Fiorentiny.
Ol!ver
27.06.2010 11:33
#
smazaný uživatel
27.06.2010 11:34
#
z toho vycházim, že ho Prandelli chtěl do Fiorentiny
smazaný uživatel
27.06.2010 11:40
#
nj, věk...v tom případě bych nebral ani jednoho.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:30
#
+ Lazzari, může dorůst Paloschi, o Albertazzim jdou také výborné preference..2, resp. 4 roky jsou dlouhá doba, může se cokoliv změnit
smazaný uživatel
27.06.2010 13:50
#
Jj, škoda, že ALbertazzi nevyšel do sieny, by pochytil nějaké ty zkušenosti .
smazaný uživatel
27.06.2010 14:03
#
Sienu odmítl, frajírek jeden , ale poté co Astori zůstává v Cagliari, bychom si ho stejně asi nechali..., škoda, měl by hrát co nejvíc.
smazaný uživatel
27.06.2010 17:14
#
Jj, tak teď místo něj bude interista no. milán jako milán
smazaný uživatel
27.06.2010 22:49
#
toje řádná provokace
smazaný uživatel
27.06.2010 22:55
#
domingo
27.06.2010 11:16
#
Buffón alegre je zpitomnělý španělštinou
alegre
27.06.2010 15:38
#
Čárečka se vloudila, já vím. Já dneska mluvím a píšu a čtu a myslím 98% ve španělštině. Tak se nediv a nesměj se mi, prosíííííím!
smazaný uživatel
27.06.2010 16:03
#
a co ten GatuSSo ?
smazaný uživatel
27.06.2010 16:24
#
Je to jasne, on je nácko!
Juventus
27.06.2010 11:22
#
NEbojím se budoucnosti Bonnuci,Criscito,Chiellini,Rossi,Giovinco,Montolivo,Marchisio,Cassano,Santon,to jsou spíš jen tragické řeči po vypadnutí.Tak se vypadlo no bóže kdyby to potkalo třeba němce tak se bud epsát jak jsou slabí němci.Itálie má pořád spoustu talentů.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:23
#
Tak se vypadlo no bóže
Mr.Jindros
27.06.2010 20:23
#
No, když tyhle jména srovnáš se starou gardou, tak je to podle mě slabé.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:23
#
perfektny clanok, pan Hodr si zasluzi
smazaný uživatel
27.06.2010 11:36
#
tohle je hodne relativni tema. Ano, bezesporu Italie predvedla celkove mozna nejhorsi vykon na MS co si ve svem zivote pamatuju, ale i tak ji stacilo aby Pepe promenil tu tutovku a sla dal a kdo vi co by se stalo po tom??Podle mne rozhodne budoucnost ohrozena neni, jen Prandelli musi nutne uz provest generacni vymenu, na kterou bohuzel Lippi nemel koule...vzdyt v diskuzi zmineni nastupci, to jsou uz ted velka jmena a za par let mohou byt bezesporu jeste vetsima
smazaný uživatel
27.06.2010 18:23
#
no ono stačilo aby pískli gól jak to vykopával škrtěl za čárou nebo nepískal ofsajd kterej nebyl při gólu quagliarely a bylo to 1:1 nebo 2:2 a to už by nepustili, ale nemá cenu se vymlouvat, soupeři byli podprůměrní a nebyla to náhoda, špatný už byli přáteláky před MS.
smazaný uživatel
27.06.2010 18:27
#
a generační výměny se nebojim. Cannavaro, Zambrota i Gattuso končí, Pirlo uvidíme jak na tom bude. A Iaquintu už bych taky poslal do důchodu, možná i Gilardina, na mezinárodní úroveň nemá, to ukázal už za AC v Lize Mistrů, kdy hrál všechny zápasy dal jeden gól, Inzaghi hrál půlku a dal jich 5.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:36
#
Itálie má aspoň na čem stavět, má spoustu nadějných mladých hráčů - u nich jedna silná generace odejde a přijde jiná, také silná. Ale potřebuje čas vyzrát. Zkrátka - do budoucnosti má Itálie na čem stavět.
smazaný uživatel
27.06.2010 11:39
#
By mě zajímalo, jak to bude chtít Prandelli hrát... zase 4-2-3-1?

smazaný uživatel
27.06.2010 11:41
#
Fabio Quagliarella ukázal za 25min pobytu na hřišti to co Iaquinta, Gilardino, DiNatale a Pepe za celý MS dohromady... Myslím, že o útoku Itálie nouzi nebude (tipuju Quagliarella - Cassano)
smazaný uživatel
27.06.2010 11:50
#
To je patosu. Itálie je fotbalový kolos, má spoustu skvělých hráčů a na turnajích je stabilně úspěšná. Taky proto je její vyřazení takový šok. Nemyslím si, že by byla squadra azzura v nějaké hluboké krizi, to že v Interu nastoupil ve finále LM jediný Ital je důsledek dlouhodobé politiky INTERnazionale, než nedostatkem dobrých hráčů v sérii A. Za čtyři roky bude Itálie mnohem silnější.
Jajinek
27.06.2010 11:57
#
OT :
Tak včerejší FAN Cup v Brně dopadl pro Calcio famózně, bohužel jsme ale zápas o třetí místo proti Realu nezvládli. Bráníme celý zápas Interácky remízu 0:0 a v podlední vteřině dostaneme góla ze standardky po teči naší zdi...no škoda. Ale porazili jsme Barcelonu, která tak potvrdila, že se jí letos prostě nedaří. Bohužel jsme se nemohli ukat s AC, které perfektně zvládlo penaltový rozstřel s Realem...

Jinak super akce, kdo byl, určitě potvrdí. Díky Realistům, za rok zase!!
smazaný uživatel
27.06.2010 12:20
#
Hala Madrid, Hala Brno
Já se byl včera mrknout na jeden přátelák v Brně a byli tam 3 (tři!) diváci s vuvuzelama .
Jajinek
27.06.2010 12:35
#
Jajinek
27.06.2010 12:02
#
Jinak od Itálie jsem toho moc nečekal, ale postup z nejlehčí skupiny MS měl být samozřejmostí. Je to fiasko. V týmu prostě chyběl nějaký ten tradiční fotbalový romantik, jak už je u Itálie typické. Který v rozhodující chvíli vymyslí nějakou tu kulišárnu. Z toho týmu bych nikoho nevyzvednul. Montolivovi se sice povedl zápas se Zélendem, ale úplně podělal Slováky...Pepé taky dost kolísavé výkony. Ale tito dva společně se Zambrottou jediní snesou určité měřítko. ( + ty "Kvajára", ale ten odehrál dost málo no...) Jinak prostě bída.
Tragédi mužstva - Fabio a Gila..
Lorcan
27.06.2010 12:10
#
zas taková tragédie to není, MS už není (jak se říkáválo) takový Euro s účastí Brazílie a Argentiny. Svět se vyrovnává a když se do vyřazovací části probojují tými jako Japonsko, Korea, USA, Ghana nebo Paraguay tak logicky na některého s tradičních favoritů nezbyde místo. Za dva roky na Euru nebo za čtyři v Brazílii může být všechno zase jinak a třeba se bude Itálie zase vychvalovat
smazaný uživatel
27.06.2010 12:11
#
najlachsia skupina MS je jednoznacne skupina H
Jajinek
27.06.2010 12:13
#
Chile je srovnatelné s Paraguayí, Honduras fotalovější než Zéland a Švýcarsko lepší než Slovensko....není o čem.
Lorcan
27.06.2010 12:24
#
ty první dvě srovnání možná celkem jo, ale to třetí ani náhodou
Jajinek
27.06.2010 12:33
#
Na základě jednoho povedeného zápasu s rozloženou Itálii, která byla nejhorší za poslední léta, mám Slováky řadit výše než Švýcarsko...? Koukni na jejich kvalifikaci...
Lorcan
27.06.2010 12:45
#
ale Slováci aspoň nejsou jalový směrem dopředu a kvalifikaci zvládli oba týmy celkem s přehledem, nevidím tam rozdíl
Jajinek
27.06.2010 12:52
#
Švýcarsko je směrem dopředu schopné, jen to neprokázalo proti Hondurasu, a jak říkám...Slovensku se povedl jeden zápas, jinak jalový směrem dopředu jsou právě oni.
domingo
27.06.2010 12:54
#
smazaný uživatel
28.06.2010 13:08
#
F.Torres
27.06.2010 13:01
#
Chile je o něco lepší, honduras je stoprocentně lepší než Zeland a španělé sou o hodně lepší než inatové
Jajinek
27.06.2010 13:02
#
no vždyť to říkám...
smazaný uživatel
27.06.2010 19:06
#
skupina C.
Losinho
27.06.2010 12:12
#
Krásný článek
herbage
27.06.2010 12:52
#
Nádhera, nádehra. Opravdu mě vypadnutí Itálie a postup Slovenska u srdce zahřálo. Kdyby šlo o pohádku, tak bych řekl že pravda a láska zvítězily nad lží a nenávistí, ale je to fotbal a tam žádné dobro a zlo není, jsou zde jenom sympatie. A právě Squadra Azurra byl pro mě nejméně sympatický celek celého turnaje. Od hráčů, přes slabý herní projev až po trapné simulace. Zápas jsem bohužel neměl možnost vidět, ale na dálku jsem Slovákům přál, i když jsme jim nevěřil. Já bych tedy přál i třeba Zimbabwe, avšak našim východním bratrům to přeji obzvlášť. Co jsem viděl a hlavně četl, dali do toho celé srdce a neskutečně bojovali, i když jim větší herní kvalita chyběla. Sice prý polehávali a já osobně to nemám rád, tak to že dali Italům ochutnat jejich vlastní meducínku vřele schvaluji. A neuznaný gól? Ať se koukám, jak se koukám, jednalo se o ofside, pomezní měl dobrý výhled, správně zamával, není si nač stěžovat, taková jsou pravidla. Chyba byla primárně jinde a Italové by se nad sebou měli zamyslet, protože dobré hráče mají. Už na konfederačním poháru bylo vidět, že proti lepším a běhavějším týmům se nechytají a jsem moc a moc rád, že ten jejich pěší styl dále neslaví úspěchy, ale slaví je týmy, které se snaží hrát a to nejen na reprezetační úrovni, ale i na klubové, kdy Serie A chtě nechtě přijde za rok o jedno místo v LM. Takže bratři Slováci, udělali jste mi neskutečnou radost a klidně se nám Čechům posmívejte, protože máte být na co hrdí. Vzdávám vám hold a to nejen hráčům, ale hlavně panu Weissovi, který to neměl poslední dny lehké
domingo
27.06.2010 12:54
#
domingo
27.06.2010 12:57
#
Teda mám na mysli tu "italskou" část, na jejich nároďák mám stejný názor... jinak je mi srdečně jedno, že je vyřadili zrovna Slováci, a když se mi nějaké namachrované koště bude smát do ksichtu, tak ho udeřím, Itálie neItálie.
herbage
27.06.2010 13:01
#
Myšleno tak, že i když se právě pár namachrovaných košťat bude posmívat, tak to za to stálo A sorry že opět otravuji, ale když tě tu opět vidím, můžeš na pár minutek na icq? A jestli ne, tak řekni time
centos
27.06.2010 13:17
#
Tak už si to rande konečně domluvte
domingo
27.06.2010 13:34
#
asi ve středu večer, nebo nevím...teď mám docela nabito...kdyžtak 733353127
smazaný uživatel
27.06.2010 12:55
#
smazaný uživatel
27.06.2010 13:09
#
Taky se přidávám k té Italské části, ale jinak se mi zdálo, že letos ještě měli tak nějak méně simulantskej tým, v porovnání třeba s týmem z minulého MS... Alespoň se mi to tak jevilo podle těch hráčů, co tam byli.
smazaný uživatel
27.06.2010 13:10
#
*i
Bianconero
27.06.2010 13:13
#
smazaný uživatel
27.06.2010 13:14
#
rivalita CR-SR je zdrava, pokial dojde vo vzajomnej konfrontacii..inak by mali byt nase vztahy priatelske a prejucne tomu druhemu.

K rozdeleniu nedoslo za nepriatelskych podmienok, ko to bolo v pripade statov byv. Juhoslavie.
A uznavam ze slovaci su v presadzovani pozitivnych vztahov k cechom ovela arogantnejsi.
Z casti to pripisujem nizsej mentalite naroda
smazaný uživatel
27.06.2010 14:13
#
No, nečíta sa príjemne taká krutá pravda! Empatia, pokora a svornosť chýbajú väčšine mojich krajanov.
DelPiero137
27.06.2010 13:20
#
Ty si asi najvacsi, zaujaty trapko ktory nevidi realitu ako ho som kedy stretol. Nezvyknem na forach utocit na nikoho, ale toto co si napisal je mimo realitu!
Najnesympatickejsi tym na MS? Pozri sa co hrali Svajciari, Greci a podobne tymi. Oni utoci ani nechceli. Prve 2 zapasy boli Taliani lepsi nez super a viac sa snazili o gol(ale nevyslo im to).
Konecne nehrali betonovanu a necakali na supera ale snazili sa smerom dopredu. A similantsvo? Toto bolo jedno z mala zostav ITA kde sa nesimulovalo. S Paraguayom sa hralo velmi tvrdo a rozhodca toleroval tvrde zakroky juhoamericanov, taliani neoplacali. S NZ v prvej 20min 4 brutalne fauly laktom, zo toho asi kazdy bol umyselny a jedna zlta? A posledny zapas ktory si ani nevidel, simulovali len Slovaci, a velmi az to bolo miestami trapne!
Tak bud trochu objektivny a pozri si este raz tie zapasy, pozri si statistiky zapasu a potom sa nezaujate vyjadri.
Kazdy jeden favorti mal zapas kde sa mu nedarilo a trapil sa. V kazdom z tychto zapasov mal favorit trochu stastia a podarilo sa mu strelit gol. Taliani nemali stastie na MS. Ale to nemani nic na fakte o ich slabom vykone.
Ale nepis mi tu o najnesympatickejsom muzstve na MS, ze sa nesnazili, ze postavali na mieste a simulovali.
centos
27.06.2010 13:21
#
Když se ten blbeček chytil po gólu v bráně za obličej a svíjel se, tak jsem se musel smát.
DelPiero137
27.06.2010 13:34
#
Fabio to rochu prifilmoval, to nahnevalo aj mna. Ale bolo tam vidno ako mu Mucha normalne dal na tvar, ohnal sa po nom a trafil ho. Jasne ze ho neknokautoval ako Tyson, ale kontakt a umysel tam bol. Takze ani Mucha v tom nebol nevinne. BTW : Mucha asi 3 krat zomrel a ozivol pocas zapasu. Tak neviem kto tu viac simuloval.
Toto je moment ktory ma zo zapasu najmenej zaujimal. Ako horkokrvne hlavy boju o loptu po odpiskani golu. Zapas to nijako neovplyvnilo.
smazaný uživatel
27.06.2010 13:56
#
Mucha se ohnal az po tom co dostal sám ránu od toho italskýho grázlíka, to je normální reflex, že se brání a nenechá se mlátit .
smazaný uživatel
27.06.2010 13:58
#
Mal mu dať oveľa väčší, aby mal prečo robiť tam komédiu!
Bianconero
27.06.2010 13:24
#
To nemá cenu řešit... Pokud by rozhodčí pískal s NZ soudně, tak jako pískali proti Itálii na MS 06, když udělal totéž Dani a stál 4 zápasy nebo když to udělal letos na MS Gourcuff, tak ti 4 borci šli ven. Ale bohužel, každý rozhodčí je osobnost a píská si podle vlastního uvážení... nemá cenu se v tom nimrat.
domingo
27.06.2010 13:35
#
Nejnesympatičtější pro mě prostě jsou, to je subjektivní kategorie, tak nemoralizuj.
smazaný uživatel
27.06.2010 13:46
#
"akožeTalián"
herbage
27.06.2010 13:57
#
Ten komentář si na objektivní ani nehrál, jen jsme vyjádřil své pocity nelíčené radosti a abych si tady před tebou obhajoval, proč a kdo je i sympatický, to nemám zapotřebí, to je subjektivní záležitost. Ano, jsem v tomto případě zaujatý a nemám potřebu skrývat. Co se zápasů Itálie týče, tak dohromady jsem neviděl snad ani jeden, spíš jsem tak pokukoval, protože mě jejich hra totálně nebavila a musel jsem se učit na zkoušky. Ale zápas a Paraguayí jsem viděl tak od 8. minuty a ani na za pár vteřin De Rossi běžel s míčem a najendou z ničeho nic se roztáhnul jak široký, tak dlouhý, upadl na zem, chytil si lýtko a hystericky řval na rozhodčího, proč nepíská. Podívej se na opakovačku a posuď sám, zatím spolu s Keitou nejtrapnější simulace MS. O dvě minuty později rozjeli Italové další akci. Gilardino měl za prdelí hráče, ten mu chtěl vzít balón, on neměl komu nahrát a tak se svalil na zem. rozhodčí to foukl, gilardino vyskočil jako srnka a Itálie ihned rozehrála míč za obranu Paraguaye. Tam jej převzal Iaquinta, udělal dlouhou kličku a spadnul na zem, rozhodčí mu jen ukázal gestem, aby vstával. Druhou půli jsme neviděl, stejně tak první s Novým Zélandem, kde De Rossi to ve vápně taky hodně přihrál. Z druhé půli jsem se koukal a Italové vůbec nevěděli co hrát a Novozélanďané byli nebezpečnější, Wood tam měl velikou šanci a jen těsně minul. Zápas se Slovenskem jsem jak říkám neviděl. A že Italové nepolehávali? Jaký měli důvod, když v průběhu celého mistrovství ani jednou nevedli a museli chtě nechtě hrát a dotahovat ztrátu. Nebudu to s tebou ale dále řešit, protože jednak nemám na podobné věci náladu, jednak jsem zápasy Itálie neviděl nebo jen napůl a jednak jsem zaujatý. Přesto na radosti z vypadnutí Italů mi to nic neubírá
smazaný uživatel
27.06.2010 14:00
#
smazaný uživatel
27.06.2010 18:16
#
takže proti Italům je polehávání dobré, jestli to chápu správně..
herbage
27.06.2010 18:32
#
Ne, polehávání nesnáším a nikdy nebudu, ale v tomto případě platí: oko za oko, zub za zub. Je to něco asi jako, kdybys přišel k někomu na návštěvu a hodil mu bobek na koberec. Italové kam na návštěvu chodí, tam po sobě zanechávaj bobky. Takže když hodili Slováci bobek na jejich koberec, tak jim to patří, byť je házení bobků na koberec stále vysoce neslušné a já jej neschvaluji
smazaný uživatel
27.06.2010 21:31
#
to bys ale musel fandit skoro každému polehávání, protože Italové v tomto nejsou zdaleka jediní, i když v tom vynikají, to je fakt.
smazaný uživatel
27.06.2010 13:45
#
fantomas
27.06.2010 14:25
#
"Chyba byla primárně jinde"...sem četl "v jídle".
smazaný uživatel
27.06.2010 13:07
#
DeRossi a Pirlo su timovy hraci..v ziadnom pripade to nie su typy ktore za 20 minut otocia zapas..
jednoznacne chybal cassano, a myslim ze aj DelPiero by si svojich 45 minut odkopal, a dodal zapasu kuzlo.

montolivo a DiNatale na ihrisku vyzerali trapne, hoci obaja patria medzi mojich oblubencov a cakal som od nich viac..

Bolzoni, Ragatzu, Candreva, Fiorillo a Santon su hraci ktorym pre taliansku buducnost najviac verim.

Svoj diel viny samozrejme nesia aj Lippi, a hoci je to moj najoblubenejsi trener, s jeho hracskym vyberom nesuhlasim
DelPiero137
27.06.2010 13:12
#
Rozhodla motivacia pred zapasom. Taliani spravili to co vzdy, podcenili supera. Mysleli si ze Slovaci predvedu rovnaky odovzdany vykon ako proti Paraguayu a im bude staci profesorske tempo.
Ale Slovaci sa spamatali, vyrukovali s utocnym, behavym, bojovnym vykonom a "stara garda" bola zaskocena a nevedela zmenit tempo hry. Aj ked predosle 2 zapasy nic moc zo strany Squadry, ale predsa ten prisup a bojovnost boli lepsie. S Paraguayom hrali viac nez vyrovnanu partiu. Ten sami Paraguay s prehladom porazil SVK. Pre mna je hlavna pricina podcenenie zapasu, neschopnost prepnut na vyssi stupen a mozno aj to spominane Lippiho nabudenie-priprava na zapas.
Tato zostava nema na titul ale mala na viac ako 4 miesto. Je pravda ze sa treba zamysliet nad Talianskym futbalom a treba spravit velku zmenu.
Podla mna nesie hlavnu vinu trener. Staval hracov a taktiku, bolo vela znameni ze to nebude fungovat, aj tak to riskol a isiel si za svojim. Lippi spravil vela pre Taliansky futbal a stale ostava mojim oblubencom, ale toto pokaslal predovsetkym on.
Prvy 2 zapasy na tychto MS asi prvy krat neprisli Taliani branit ale snazili a vyhru.
smazaný uživatel
27.06.2010 13:18
#
suhlasim vo vsetkom, aj v situacii s Lippim..ale futbal hraju predovsetkym hraci, ktorym dal trener doveru, a su to hlavne oni ktori si maju uvedomit ze ich trener povazuje za nejlepsich futbalistov v krajine.

myslim ze s touto situaciou sa taliani nevedeli vysporiadat..do turnaja sli s velkymi ocami, ako favoriti na titul..
taliansky futbal podobnu facku potreboval..nie su zvyknuti prehravat
smazaný uživatel
27.06.2010 19:18
#
Aha a oni třeba proti Ghaně a USA na minulým MS bránili? Nebo předtím proti Ekva a Chor? Či v 98 proti Chile a Kamerunu? To jsou jen kecy, Italové vždy vynikali tím že dominovali zápasu a mívali dost střeleckých příležitostí, jiné to bylo často ve vyřazovací fázi, ale to je tou důležitostí a zas neprohráli ve vyřazovací části jinak než v prodloužení nebo na penalty víc jak 20 let. Letos to ale byla bída veliká, nedokázali si ani vytvářet šanci, ani udržet v zadu nulu, což je vždy zdobilo a to navíc se soupeři slabými, proto je to ostuda.
alegre
27.06.2010 19:34
#
Myslím si, že máš ve všem pravdu. Italská hra se sice vždy charakterizovala obranou, ale z ní kdykoliv vyráželi do útoku. Nebylo to ono trapné švýcarské bránění 5-4-1, ale pružný systém prolínání všech řad. letos to opravdu byla bída s nouzí.
smazaný uživatel
27.06.2010 20:15
#
Tady je vidět kdo Italskou repre sleduje a kdo je nemá rád ajen kecá aniž by věděl o čem. Jsem rád, že tací nejsou všici já sám sleduji Itálii každé mistrovství od 94 a letos jsem poprvé byl totálně rozčarován z jejich výkonů, ale myslím si že fiasko se jednou za x let nevyhne žádné repre a pokud to měla být daň za úspěch před 4 lety tak já to beru. Letos ať si užijí zas jiní fanoušci (Argentina), člověk by neměl být sobec.
alegre
27.06.2010 20:26
#
Já slyšel slovo Itálie a fotbal pravděpodobně poprvé při přenosech z MS 1962, z utkání Chile - Itálie. Pamatuji přenos z utkání Korejská LDR - Itálie 1:0 na MS 1966. To už mi bylo skoro 15 let. Do pr***le to ten čas letí! Jinak: Italové jsou mistři světa 1934, 1938, 1982 a 2006. To snad o něčem vypovídá, ne? A to nejsem právě fandou italské kopané...
Bianconero
27.06.2010 20:27
#
Panečku, ty už teda něco pamatuješ
alegre
27.06.2010 20:35
#
Na jednu stranu jsem rád, že jsem viděl hrát Pelého, Cruyffa, Garrinchu, Masopusta, ale třeba za staré pány Slavie, Bicana, Pláničku... Ale na druhou mě pěkně séře, že už toho zase až tak moc neuvidím. Jak říká můj starší syn /z legrace/: "Tak MS 2014 bude v Brazílii a pak už tě to nemusí zajímat!"
Bianconero
27.06.2010 20:40
#
Takový krapet černý humor..... Míč je stále kulatý, ale když se ohlédnu zpět do minulosti, jaká skvělá utkání a jací výborní hráči hráli, navíc taky za jakých podmínek a finančních jistot... Zkrátka mi ten fotbal za "starých časů" přijde "poctivější". Jsem na takovéhle soudy sice mladý, ale stejně, dneska je to v první řadě o penězích a to se mi nelíbí. Nedokážu s určitostí posoudit, jak to vypadlo v těch 60. - 70. letech nebo dřív, ale fotbal byl fotbal a ne obchod, z mého pohledu.
smazaný uživatel
27.06.2010 20:42
#
Si zažil všechny velké osobnosti fotbalu! To může málokdo říct, kdoví, jestli ještě tak dobří hráči přijdou. Tenkrát ten fotbal nebyl tak komerční určitě a bylo to víc o finesách, ne tolik atletiky, nemám pravdu?
alegre
27.06.2010 20:50
#
Asi to opravdu bylo tak jak píšeš, ale prodávalo se o stošest, chachacha. V každé generaci se rodí velcí fotbalisté. Dnes je to Messi, Ronaldo, Iniesta, byl to Nedvěd, Baggio, další a další.
smazaný uživatel
27.06.2010 20:57
#
Iniesta mi tolik neříká, ze Španělska nejvíc Villa, já mám doma spoustu knížek z MS a po pár letech si stejně při jejich čtení vzpomeneš nejvíc na výrazné hráče, některé hrou. jiné zjevem, další pro jejich excesy, ale určitě nikdy z kronik a paměti nevymizí střelci jako byli Batistuta, Klinsmann, Stoičkov, Shearer, Baggio, Vieri, Romário, Ronaldo, a nyní Klose, Villa, Suaréz...
Bianconero
27.06.2010 19:34
#
DelPiero137
28.06.2010 12:39
#
Nehovorim ze Taliani chodia len branit. Ja si tiez myslim ze hraju dobre zapasy, ale niektori ked pocuju Taliansko, hned si myslia ze maju 1 sancu za zapas a stoja pred 5 vsetci 10 hraci. Na tychto MS nepatrili Taliani ani zdaleka medzi betonarov, ani zdaleka. Vacsinu zapasov ktore vyhrali boli lepsi a nebranili len.
Podla zostavy aka tam isla, ma prekvapili a cakal som trochu defenzivnejsiu hru od nich.
Bianconero
27.06.2010 13:16
#
Nel cuore per sempre ragazzi! Cuore Azzurro! Forza Italia!
fantomas
27.06.2010 13:57
#
Vyjádření hráčů.
smazaný uživatel
27.06.2010 13:59
#
No udivuje mne jedno. Slovenští fotbalisté hrají na evropské poměry spíš podprúměrný fotbal, a přesto od dubna 2009 do června 2010 dosáhli již tři "paranormální " výsledky. Konkrétně, kroch ,jde o utkání: ČR - SVK, POL- SVK a teďka ITA - SVK. Neskutečná náhoda!
smazaný uživatel
27.06.2010 14:01
#
?
smazaný uživatel
27.06.2010 14:13
#
náhoda? spíše bych řekl, že těm hráčům něco znamená nosit na srdci znak národa...
smazaný uživatel
27.06.2010 14:15
#
Veď on je to Slovák, robí si srandu, len spísal nejaké smiešne príspevky miestnych
Hej, to je myslím naše veľké plus, to je niečo, na čom by sa mala reprezentácia zakladať
smazaný uživatel
27.06.2010 15:50
#
Pravda, ale vyše 65 rokov po Tvojom "pôsobení" vo "vláde" dúfam, že chápeš ... Magyar, Szlovák, Cseh vagy Eszkimó, elsó sorban ember!
smazaný uživatel
27.06.2010 16:23
#
smazaný uživatel
27.06.2010 14:14
#
minister to povedal najlepsie
smazaný uživatel
27.06.2010 14:16
#
Ináč, pekný článok
Alberto Aquilani
27.06.2010 16:30
#
Ma ešte stále udivuje , čo všetci vidíte na Montolivovi , ako náhradník , ktorý vybehe na posledných 5 minút na ihrisko v základnej skupine , ked Taliani vedu viac ako o gól dobrá , inak sa s ním absolutne nedá počítať .
smazaný uživatel
27.06.2010 17:13
#
Bianconero
27.06.2010 17:55
#
smazaný uživatel
27.06.2010 17:59
#
nechtěl jsi náhodou Ricarda do Juve?
Bianconero
27.06.2010 18:53
#
Chtěl, čas minulý Přehodnotil jsem svůj úsudek
smazaný uživatel
27.06.2010 19:07
#
lnterista
27.06.2010 17:41
#
bez Maria a Davida to nemuze jit
smazaný uživatel
27.06.2010 18:20
#
Určitě tam byla chyba v nominaci a Qugliarela měl hrát mnohem víc. Útok byl málo kreativní, ale problém byla obrana, laciné góly ze standartek a to i s podprůměrnými góly. Problém je že hráči co vypadali nadějně v 21 se zastavili ve výkonosti ( Montolivo, Aquilani, Aquafresca). Rossi tam bejt měl. Je třeba aby se zamysleli v klubech a dali víc šance mladým místo cizincům. Nechápu jak někdo v Itálii může fandit Interu, když to jsou jen žoldáci. A taky by mě zajímalo proč ještě nezavedli pravidlo 6+5. Dřív mohli hrát tři cizinci, teď je to průser.
alegre
27.06.2010 18:33
#
Ono je to těžké. Fotbalový klub je soukromá, i když vlastně poloveřejná, organizace, a záleží na majitelích koho koupí, koho postaví. Dříve snad šlo omezit počet cizinců, neexistovala EU, každý stát si určoval vlastní pravidla. Dnes by zákaz v jedné zemi odporoval zákonům EU o znevýhodnění proti soupeřům ani nemluvě. Že tím trpí reprezentace? Částečně máš pravdu, ale od toho by zase měli být legionáři, kteří sbírají zkušenosti v cizině. Podívej třeba na Argentinu, Brazílii, kde ti nejlepší hrají evropské ligy. Italům prostě odešla jedna generace, ta současná je průměrná, musí se zaměřit na mladé.
smazaný uživatel
27.06.2010 18:39
#
Máš pravdu, ale aby v základu hrálo 5 argentinců, 4 brazilci a zbytek taky cizinci to je moc, týmy by si měly udržet národní tvář, ale co čekat od týmu kterej se jmenuje FC Internazionale a v Miláně hraje jen proto, že ho místní klub nechá hrát na svém stadionu. Jinak je ptřeba těm mladým dávat šanci, ne kupovat přestárlé hvězdy. A otázkou je jak se pracuje s mládeží, když se mezi seniory pak neprosazují.
alegre
27.06.2010 19:43
#
Je to zapeklité. FIFA sice prosazuje nezávislost na vládách a politice, ale proti zákonům EU a jednotlivých zemí těžko může něco dělat. Poptávka lidí je právě tak důležitá. Fandové jdou v Katalánsku na Messiho a je jim jedné, že je Argentinec. Na Real se chodí na Ronalda a že je to Portugalec je úplně vedlejší. Majitelé mají peníze a tak kupují to nejlepší na trhu. Máš-li prachy,koupíš BMW, jinak jezdíš ve starém, z domácí výroby, Favoritu. Fotbal je kšeft jako každý jiný sport. Že tím trpí repre? Ve chvíli kdy fandíš svým barvám, např. Interu, je to úplně vedlejší.
Bianconero
27.06.2010 19:47
#
"Že tím trpí repre? Ve chvíli kdy fandíš svým barvám, např. Interu, je to úplně vedlejší." Já jsem stejně nadšený fanoušek jak Juventusu, tak Squadry Azzurri a mě to třeba vadí, že ti mladí nedostávají v lize šanci, aby se dokázali přizpůsobit na dospělý fotbal. Na tohle italský fotbal dlouho trpí.
alegre
27.06.2010 19:53
#
Je to sice chvályhodné, ale budeš jedním z mála. Itálie tím byla pověstná, také proto jako první na začátku čedesátých let přijalo opatření o omezení startu cizinců v klubech. Pomohlo to, na MS 1970 se dostalo do finále a hrála výborně. Ale nevím, zda je toto možné v dnešní, evropskounionistické, společnosti.
Bianconero
27.06.2010 19:56
#
Ono by stačilo, kdyby kluci z 20" nebo 21" hráli v Serii A, potažmo Serii B, klidně i za průměrné, podprůměrné celky, než aby kopali za Primavery svých klubů. Takhle akorát zabíjejí talentované hráče, kteří nemají kde sbírat ty potřebné starty a zkušenosti.
smazaný uživatel
27.06.2010 20:23
#
S tím rozehráním v průměrných týmech máš pravdu je to lepší než aby hráli jen mezi svými vrstevníky, ale v těch top týmech se hraje jinak a oni se to musí naučit, bohužel až moc často ti hráči co chodí hostovat se do A týmu velkoklubu, který je vlastní nikdy nedostanou. U Interu mě štve např. že tam mají hráče jako Balotelli a Santon, kteří by si určitě zasloužili hrát.
Bianconero
27.06.2010 20:26
#
Tak jasné, ti hráči potřebují dostat šanci se zapracovat do sestavy ve svém klubu. U nás se to povedlo Claudiovi Marchisiovi. Sebu Giovinca zazdívají, Criscita pustili za almužnu, Palladino, Lanzafame a kupa dalších... A je úplně jedno, že ti kluci vyhráli kupu mládežnických trofejí, že byli mládežnickými reprezentanty, zkrátka ve velkoklubech jde o peníze. Deschamps to chtěl u nás změnit, ale bývalé vedení chtělo něco jiného, tak raději odešel. Čím dál tím více jde jen o peníze a pak až o fotbal.
smazaný uživatel
27.06.2010 20:48
#
Já fandim AC a od Galianiho furt slyšíš jak chtějí přivést mladé hráče a dát šanci odchovancům, ale nic takového se neděje. Mně by nevadilo že poslední 3 sezony vyšly do ztracena, ale kdyby to bylo dáno tím že budují nové mužstvo, ale oni nedělají nic. Přitom kolik museli asi dostat peněz za Ševu a výhru v lize Mistrů 2007? A nepřivedli od té doby nikoho kromě Ronaldinha zadarmo, loni prodali Kaká a Berlusconi mluví, že nejsou peníze. A kam teda přišly? A kde je bere Inter? A ukázkovej příklad jejich blbosti je že u nás byl Gourcoff a za celou sezonu si prakticky nekopl, seděl na lavičce, ale když došlo na střídání tak místo nej šel na hřiště starej, tlustej a pomalej Broky, neuvěřitelný! Aspoň že teď jakžtakž hraje Antonini s Abatem.
Bianconero
27.06.2010 20:52
#
Vy jste zářným příkladem, nechápu tu koncepci. Vůbec jsem nepochopil jak hráče, jako Gourcoffa mohl Galliani pustit Ono tím neutrpěla jen vaše sestava, ale také Serie A. Občas mi to hlava nebere, co v té Itálii jsou schopni vymyslet.
smazaný uživatel
27.06.2010 21:01
#
Já se vždycky smál Interu jak se jim v týmu střídali hvězdy jako na běžícím páse a pořád nebyli schopní sestavit mužstvo, které by hrálo o titul a teď se to nějak otočilo. Vystřídali se už u nás všechny tři Brazilská Erka za zenitem, plus Beckham na hostování a koncepce prostě neexistuje. Odejde hráč kterýmu je 37 a přijde za něj jinej kterýmu je 34, to je prostě konec.
smazaný uživatel
27.06.2010 21:30
#
ten hráč, kterému je 34, patřil uplynulou sezonu bez přehánění k nejlepším stoperům ligy..., má charakteristiky, které většině našich stoperů chybí, je fantastickej ve vzduchu, silnej. jestli sleduješ Milán, určitě sis všiml kolik toho inkasujem ze standartek. pokud má ten hráč pořád výkonost a tu Yepes zatím bez diskuze má, nevím proč takového hráče nepodepsat..., navíc zdarma.
smazaný uživatel
28.06.2010 00:00
#
Tak jestli budem míň inkasovat tak to bude jedině dobře, i když chyba určitě neni jenom ve stoperech, no jsem na něj zvědavej, akorát se mi to nezdá moc perspektivní. Prostě bych chtěl aby konečně koupily pár 20 - 25 letejch hráčů a udělala se generační výměna.
smazaný uživatel
27.06.2010 21:26
#
proboha..., vysvětlilo se to tady už asi 5x a pořád se ještě najde někdo, kdo to nechápe ?

Gourcuff u nás strávil 2 roky, za tu dobu odehrál 36 zápasů, v nichž zpravidla vůbec nic nepředvedl..., nesedlo mu prostředí, nesedl mu fotbal, nesedla mu pozice, nesedl si ani s Ancelottim. většina jeho akcí vypadala zhruba takto - dostal míč, rozhlédl se, nevěděl co s ním, otočil se a vrátil ho pod sebe. alibisticky, ustrašeně, bez zájmu. když nehrál, nadával proč nehraje, když hrál, předváděl to co jsem popsal. co s takovým hráčem ? šel na hostování s opcí za sumu, která bezpečně odpovídala jeho tehdejším schopnostem. že se pak fantasticky rozehrál v Bordeaux..., jak to mohl Milán vědět ? a co to vůbec na situaci měnilo ? třeba by se vrátil zpátky a hrál zase tužku..., já ho zpátky chtěl, Leo by jej možná využil vhodněji, ale v žádném případně nevyčítám vedení, že ho pustilo na hostování s 15ti megovou opcí. Gourcuff je skvělý hráč, s obrovským talentem, ale tehdy to bylo správné řešení, jenže po bitvě je každý generál.
Bianconero
27.06.2010 21:48
#
Tak mi to pořád nevysvětluj
alegre
27.06.2010 21:56
#
Ale když ty to pořád nechápeš!
Bianconero
27.06.2010 21:59
#
Je to pro mě těžký pochopit a skousnout tuhle realitu Ale slibuju, že se polepším Ať se propadnu, jestli se tu na toto téma (Gourcoff - AC Milan) ještě někdy rozhodnu diskutovat
alegre
27.06.2010 22:05
#
Zablokuj si G a AC na klávesnici počítače a vyhneš se problémům!
smazaný uživatel
27.06.2010 23:55
#
OK, já tenkrát ještě nemohl sledovat pravidelně jejich zápasy v Serii A, ale v Lize Mistrů nenastupoval prakticky vůbec ani jako náhradník.
smazaný uživatel
27.06.2010 20:39
#
ale jistě, ať chodí na Messiho a na Ronalda, a cizinci určitě přinášejí do hry jiné atributy než domácí hráči, nic proti tomu, jen mluvím o tom, že to musí být vyvážené. Určitě fanoušci budou mít radši odchovance typu Paola Maldiniho, než když v týmu budou jen hráči z jižní Ameriky co třeba ani neumí jazyk a za rok zas poputujou jinam. Proč asi musí mít každý klub na celostátní úrovni mládež a tak, aby se zachovala kontinuita. A globalizování trhu taky není nic co by mi dělalo radost. Je to hrůza když máš v obchodech zboží z Asie, východní Evropy, Ameriky a nevim odkud, když naše firmy to dokážou udělat přinejmenším stejně dobře a nejhorší je to v zemědělství.
alegre
27.06.2010 20:46
#
Zboží z ciziny? Všimni si kolik našich spoluobčanů se podívá na "Made in...", a to české odloží a koupí čínské, filipinské, indické, pakistánské, atd. Právě tam se vyrábí většina oblečení, elektroniky. Ve fotbale je to podobné, klubová věrnost a la Franta Veselý se již nenosí.
Bianconero
27.06.2010 20:49
#
Něco jako klubová věrnost se mi líbí v Itálii, jeden z hromady důvodů, proč tu ligu mám nejraději. Maldini, Costacurta, Del Piero, Totti, De Rossi a to mluvím schválně jen o hráčích z posledních dvou dekád. Jsou to výjimky, ale jsou... Jinak Frantovi, budiž země lehká, velký pán
smazaný uživatel
27.06.2010 20:51
#
Fotbal bez klubové věrnosti bude pomalu umírat....snad se to změní
alegre
27.06.2010 20:59
#
Franta Veselý byl pan fotbalista se vším všude. Udělal mi spoustu radosti, za Slavii, které fandím od roku 1959, za repre, v semifinále EURO 1976. Jeho náhlé úmrtí jsem obrečel a nestydím se zato.
Alberto Aquilani
27.06.2010 18:57
#
Montolivo sa zastavil sám , Aquilaniho zranenia , Acquafresca v Cagliari celkom dobre , potom sa zranil , jeho by som ešte nedopisoval .
smazaný uživatel
27.06.2010 19:12
#

a ten tvuj jmenovec by taky ještě nemusel bejt ztracenej ne? Myslim že v Live to nebylo až tak strašný, když se dal zdravotně do kupy
Alberto Aquilani
27.06.2010 19:41
#
Haha jmenovec . Jo , Aquilani začal hrávať pravidelne (alebo pravidelnejšie až tak posledný mesiac-2 mesiace) . Čo som čítal , zvolili ho za hráča toho posledného mesiaca v Liverpoole , dal gol Atleticu v EL ,pred tym Porsmouthu, odohral pár dobrých zápasov , pred tým nič moc ked sa rozohrával , hlavne dostal viac ofenzívnejších úloh , čo mu vyhovuje .
Bianconero
27.06.2010 19:43
#
Přesně jak říkáš, dostal víc ofenzivních úloh a jemu to sedí. Ne jak tu kupa lidí žije nebo aspoň žila v domnění, že je to defenzivní záložník.
Alberto Aquilani
27.06.2010 19:50
#
Ja som teda veľmi zvedavý ,ako sa mu bude dariť dalšiu sezónu . Nie je ešte jasné , kto bude Pool trénovať , v 4-2-3-1 je dobrý , môže hrať Trequartistu , alebo jedneho s tej dvojice tých štítov , ale nebude brániť , ale útočiť . V 4-4-2 vedľa Gerrarda hrať asi(určite nemôže) , Aquilani nevie brániť , a Gerrard by sa zas až tak na taký post Mascherana(keby teda odišiel) nestiahol a ani by mu to asi nepasovalo . Našťastie absolvuje celú prípravu , mal by byť doliečení , snad odohrá aspon 30 zápasov v Lige .
Bianconero
27.06.2010 19:53
#
Já byl proti jeho odchodu do Anglie, je ho v takové lize škoda. Byl bych radši kdyby hrál, protože je rozhodně lepší než takový Montolivo. Škoda, budu mu přát, aby se zase rozehrál a dostal se do reprezentace a především se mu vyhýbala zranění.
smazaný uživatel
27.06.2010 20:28
#
Oni také bohužel Italští hráči, kteří hrají mimo serii A mají pramalou šanci dostat se do repre.
Bianconero
27.06.2010 20:30
#
Je to tak. Italové mají zvláštní přizpůsobivost. Venku se nechytají.
Alberto Aquilani
27.06.2010 20:41
#
On to skôr myslel tak , že aj keby tam bol nominovaný na sošku najlepšieho hráča , asi by sa nedostal .....
Bianconero
27.06.2010 20:44
#
Taky jeden z faktorů, hráči mimo Itálii jsou pro Squadru často přehlížení. Možná se říká, sejde z očí sejde z mysli, ale kdo ví, jak to je...
JuveIt
27.06.2010 18:22
#
Jsem z toho smutnej, ale všechno zlé je pro něco dobré. A tak doufám, že si uvědomili, kde je chyba. Dneska to bylo viděl, když hráli Němci. Ti se zaměřili hlavně na práci s mládeží a roste velká generace kolem Özila a spol. Budu Italům držet palce, aby přišli na nejlepší způsob k návratu mezi elitu.
smazaný uživatel
27.06.2010 18:33
#
Němci ale za pár let nebudou mít v kádru dost možná žádného echt Němce a to taky neni dobře.
JuveIt
28.06.2010 11:50
#
Tak to je taky pravda. Ale myslím, že to v Itálii nehrozí. Mají třeba Okaku nebo Balotelliho, ale zvlášť Balotelli to bude mít těžké, protože není oblíbenej. Ale Italové mají i tak dost nadějných mladíků, kteří jsou rodilí Italové.
alegre
27.06.2010 21:25
#
Tak tedy 200, pro dobrý fotbal a bez blbejch rozhodčích
Bianconero
27.06.2010 21:48
#
smazaný uživatel
27.06.2010 21:34
#
Slabá, nesmírně slabá generace. Většina hráčů ze současného základu by ještě před desetí lety hrála v provinčních klubech, bojujících o udržení se v Serii A. Žádný italský velkoklub dnes nemá ve svém středu domácí personu, kolem které by se vše točilo. Snad kromě Buffona a Chielliniho v Juve a De Rossiho v AS. Jinak to jsou všechno přidavači, kteří se do italských velkoklubů dostali jen díky momentálnímu úpadku italské ligy.
smazaný uživatel
27.06.2010 21:38
#
napadají mě jména jako Corradi, Lucarelli, Doni....Kvalitní hráči pro průměrné kluby, kterí si v repre skoro nekopli. Dneska jich je Squadra plná.
Alberto Aquilani
27.06.2010 22:02
#
Ty vole , ten Corradi s priemerným klubom , to je trefa do čierneho .....
smazaný uživatel
27.06.2010 22:05
#
Zrovna teď jsem v Itálii a tady to řeší neskutečně, když zapnu TV, tak pořád běží jakési diskusní pořady o letošní blamáži Italů.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.