Král nečekal, že se do základní sestavy Slavie dostane už v Genku

22.02.2019 12:51 - Aktuality
Alex Král (© slavia.cz)
 
Defenzivní univerzál Alex Král nečekal, že se hned v odvetě úvodního kola vyřazovací fáze Evropské ligy v Genku dostane do základní sestavy slávistických fotbalistů. Jedna ze zimních posil Pražanů nastoupila od začátku v pozměněné záložní řadě a přispěla k překvapivé výhře 4:1, která po bezbrankové domácí remíze vynesla červenobílým postup do osmifinále.

"Už když jsem přicházel do přípravy, chtěl jsem se co nejdříve dostat na hřiště. Upřímně řečeno jsem ale nečekal, že by to mohlo být takhle brzy a že dostanu šanci v základu v Evropské lize," řekl novinářům Král.

"Poté jsem ale několikrát naskočil do zápasů a pár věcí mi na hřišti vyšlo. Měl jsem navíc velkou podporu od trenéra i od kluků a začal jsem tomu více věřit. Jsem rád, že jsem proti Genku nastoupil a přispěl svým výkonem k výhře," doplnil dvacetiletý obránce či defenzivní záložník.

Po zimním příchodu z Teplic zasáhl do předchozích tří jarních zápasů jako střídající hráč. Při nedělní ligové prohře 0:2 v Plzni pozvedl slávistickou hru, a tak ho trenér Pražanů Jindřich Trpišovský nasadil v Genku od úvodu. Další dva záložníci v sestavě Ibrahim Traoré a Lukáš Masopust dokonce odehráli své první minuty na jaře.

"Trenér chtěl udělat změnu. Každého to vyhecovalo, že chtěl na hřišti nechat všechno. To byl klíč k úspěchu. My jsme už takhle hráli v trénincích, jen dobře, že se to projevilo i v zápase," podotkl Král.

Nervozitu necítil. "Těšil jsem se. Když se hraje od devíti, člověk celý den čeká a už by nejradši šel ve tři odpoledne. Byla to natěšenost. Dopoledne bylo cítit, že nám kluci důvěřují a podporují nás," uvedl Král.

Jeho celek prohrával po chybě brankáře Ondřeje Koláře od 10. minuty, ale pak senzačně čtyřmi góly otočil stav. "Řekl bych, že přesně v tom se ukázala obrovská síla týmu. Když se nepovedla jedna věc, nepoložilo nás to, naopak jsme se vyburcovali a všichni jsme chtěli ten nešťastný gól odčinit. Povedlo se to nakonec ještě lépe, než jsme očekávali," řekl Král.

V záloze se spoluhráči prakticky eliminovali soupeřovy opory Ruslana Malinovského s Alejandrem Pozuelem. "Na začátku jsme si je špatně předávali a dost jsme se naběhali. Ale když jsme se zklidnili, tak jsme věděli, jak na ně. Nedali jsme jim žádný prostor, to byl klíč k úspěchu," mínil.

"Hráči Genku jsou hodně šikovní jako jednotlivci, oproti nám jim ale chybělo srdíčko. Dost jsme se naběhali, bylo to náročné. Fakt nevím, jestli jsem hrál těžší zápas. Vyždímal jsem se," připustil Král.

V osmifinále by si přál Chelsea. "Je to sice velké jméno, ale kdo by si nechtěl zahrát proti takovému velkému týmu? Kdybychom je přitáhli do Čech, bylo by to skvělé i pro fanoušky. Neřekl bych, že jim fandím, ale chtěl bych si proti nim zahrát," dodal Král.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3090
Komentáře (202 / 0 nových)
KingMaster13
22.02.2019 13:00
#
Tak jdeme na to Záhřeb pojď mi
Coutinho10
22.02.2019 13:01
#
dnes to vypadá, že si každý budeme přát asi něco jiného, ale nevadí
KingMaster13
22.02.2019 13:02
#
Ten Arsenal prostě až ve čtvrtfinále, sorry bro
Coutinho10
22.02.2019 13:03
#
v pohodě ...naštěstí to nezáleží na naší domluvě , takže uvidíme
mistr129
22.02.2019 13:01
#
mistr129
22.02.2019 13:01
#
Coutinho10
22.02.2019 13:00
#
Tak už ten los konečně začíná
ZB 07
22.02.2019 13:04
#
Snad Rennes
KingMaster13
22.02.2019 13:04
#
Taky by šlo
Coutinho10
22.02.2019 13:06
#
tým z Ligue 1 už jsme měli a očekávám, že Rennes bude těžší oříšek než Bordeaux, když si dokázali povodit tým z PD, takže za mě raději ne ale je to atraktivnější než východ...to jo
ZB 07
22.02.2019 13:08
#
Nejhratelnější tým ze všech. Sice EL berou vážněji jak Ligue 1, ale málem u nich bodoval i Jablonec. Betis byl jejich strop...
Coutinho10
22.02.2019 13:10
#
těžko říct...je fakt, že v obraně maj mezery, ale nepodceňoval bych je, ikdyž doma by šance asi byla dobrá stejně jako to zvládl Jablonec nebo my doma s Bordeaux
TheMally11
22.02.2019 13:05
#
Inter
PlackaSKS
22.02.2019 13:05
#
Záhřeb nebo Chelsea!!
F.Torres
22.02.2019 13:06
#
Inter/Záhřeb/Salzburg/Arsenal
KingMaster13
22.02.2019 13:06
#
Nechci Sevillu Valencii a Arsenal a asi i Kyjev. Jinak mi to je celkem i jedno ale prostě Záhřeb
Scorsesehö_öbočí
22.02.2019 13:08
#
Rennes nebo Krasnodar pro postup.
Arsenál nebo Chelsea pro fanoušky.
JackDaniels.
22.02.2019 13:08
#
Zahreb neni taky lahky super ako si tu vsetci myslite
Coutinho10
22.02.2019 13:09
#
tak pojďme ....Arsenal/Chelsea/Inter ...chci vidět tu konfrontaci v této sezóně ne v těch dalších bez Součka, Míši atd.
oli9
22.02.2019 13:11
#
ten Inter by byl hratelný.... ty dva soupeře bych slávce přál až další kolo
Coutinho10
22.02.2019 13:13
#
j, už zbývá jenom on a Arsenal...to jde rychle
oli9
22.02.2019 13:11
#
at jdou do haje ...kyjev a rusáci
ZB 07
22.02.2019 13:12
#
Jsem zvědavej, co budou dělat, až budou Kyjev a Zenit postupovat dál.
oli9
22.02.2019 13:16
#
jono
Coutinho10
22.02.2019 13:11
#
takže nejdřív se budou losovat ty východní týmy
scihel
22.02.2019 13:12
#
Dejte nám soupeře!
TheMally11
22.02.2019 13:12
#
Co kdyby bylo finále Šachtar - Zenit? To by se jako nehrálo?
Vyhrál by to asi Celtic že?
Elliasson
22.02.2019 22:16
#
To se hraje v Baku.
Coutinho10
22.02.2019 13:12
#
Chelsea out
oli9
22.02.2019 13:13
#
Rennes nebo Villareal to bych slávce přál
KingMaster13
22.02.2019 13:13
#
Yes nemáme Kyjev
Coutinho10
22.02.2019 13:13
#
Frankfurt taky mimo...to nevadí
ZB 07
22.02.2019 13:13
#
Možná škoda, Chelsea z těch atraktivních týmů asi nejhratelnější.
Coutinho10
22.02.2019 13:14
#
neeeeeeeeeeee Inter mimo
oli9
22.02.2019 13:14
#
dinamo slavka urcite
oli9
22.02.2019 13:14
#
Coutinho10
22.02.2019 13:14
#
nechápu, že nelosovali další ty východní týmy a 2. dvojice Inter s Frankfurtem
KingMaster13
22.02.2019 13:14
#
Yes, Frankfurt jsem taky nechtěl
mistr129
22.02.2019 13:15
#
oli9
22.02.2019 13:15
#
Coutinho10
22.02.2019 13:15
#
Shevchenko
22.02.2019 13:20
#
KingMaster13
22.02.2019 13:22
#
Hmmmmmmmm a když na to teď koukám tak co bych za něj dal. Tam mohl být alespoň zajímavý výjezd
mistr129
22.02.2019 13:14
#
Coutinho10
22.02.2019 13:14
#
Zagreb teda mimo + těžký los..maj Benficu
mistr129
22.02.2019 13:15
#
Hlavně ne neapol
ZB 07
22.02.2019 13:15
#
KingMaster13
22.02.2019 13:15
#
neeeeeeeeeeeeeeee
Coutinho10
22.02.2019 13:15
#
Salzburg taky mimo
Elliasson
22.02.2019 22:18
#
Asi né.
ZB 07
22.02.2019 13:16
#
Salzburg - Neapol dobrej mač
KingMaster13
22.02.2019 13:16
#
doprdele začíná to vypadat na Španělsko
oli9
22.02.2019 13:17
#
no já vám přál VIllareal tohle je nahovno
F.Torres
22.02.2019 13:18
#
debile
Coutinho10
22.02.2019 13:16
#
Krasnodar i Valencia taky mimo ...vypadá to zajímavě
mistr129
22.02.2019 13:16
#
Chjo
oli9
22.02.2019 13:17
#
kua sevilla je težká
Coutinho10
22.02.2019 13:17
#
no do prdele....Sevilla
KingMaster13
22.02.2019 13:17
#
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Coutinho10
22.02.2019 13:17
#
Arsenal o kousek...maj Rennes
ZB 07
22.02.2019 13:17
#
To je v řiti tak to je konečná
F.Torres
22.02.2019 13:17
#
Hmm.. konečná nejhorší možný soupeř
F.Torres
22.02.2019 13:18
#
no nic, musí se porvat, třeba trpíš přinese luck Liberce vs Udine
Bakary3
22.02.2019 13:51
#
To byl Silhavka, ne?
Greny
22.02.2019 13:57
#
F.Torres
22.02.2019 14:18
#
ano, ale celkově liberec jsou specialisti na takové postupy, tak snad něco pochytil při působení a využije to u nás
naheCZ
22.02.2019 15:17
#
Ale v Marseille už byl Trpišovský, podobná haluz by taky nebyla špatná
exse
22.02.2019 13:17
#
Nejhorší možnej los. Ale tak co, štěstí si vybrali předtím, to by už chtěli moc.
doshcz
22.02.2019 13:17
#
RIP
KingMaster13
22.02.2019 13:17
#
píči, těžkej soupeř
Greny
22.02.2019 13:18
#
Nejhorší los Tvrdík UEFU ještě neporesil
KingMaster13
22.02.2019 13:19
#
jako upřímně na los jsme mívali štěstí celkem. Jednou to přijít muselo
KingMaster13
22.02.2019 13:18
#
Tak přesně Sevillu jsem chtěl nejméně, ta si jede pro další vítězství v EL
mistr129
22.02.2019 13:19
#
Tak v lize taky bojuji o LM, uvidíme
Greny
22.02.2019 13:23
#
Tak ono do LM můžou jít i přes EL podle mě to nevypusti
KingMaster13
22.02.2019 13:24
#
mistr129
22.02.2019 13:24
#
Já si to taky myslím, na druhou stranu v lize bojují s Getafe a Alavesem, tady s Neapoli, Chelsea
Greny
22.02.2019 13:27
#
Chelsea je schopna vypadnout s Dynamem bohuzel
KingMaster13
22.02.2019 13:23
#
No ale EL dokázali vždy vyhrát. Jako mě to neštve z hlediska ani atraktivity ale proti Seville bude skoro nemožné postoupit
Radin
22.02.2019 16:02
#
Letos už jim nevěřím, vyhraje někdo jinej, možná z PL :-)
scihel
22.02.2019 13:18
#
nejlepší možnej los! :)
TrueCommunist
22.02.2019 13:18
#
Těžkej a neatraktivní soupeř
F.Torres
22.02.2019 13:19
#
atraktivnější byl max Arsenal, Chelsea a Neapol
TrueCommunist
22.02.2019 13:21
#
+Inter a možná i Frankfurt by byl zajímavější
F.Torres
22.02.2019 13:23
#
tak to určitě ne. Průměrný celek z německa vs Sevilla - pohárový přeborník? Inter v minulé dekádě možná. Nyní je Sevilla o parník jinde
Black Jagir
22.02.2019 13:28
#
Ten podle tebe průměrný tým si povodil skupinu s Laziem a Marseille bez ztráty bodu. Navíc teď vyjebal se Šachtarem...
F.Torres
22.02.2019 13:54
#
jsou 7. v lize a v historickým hledisku to je podprůměrný evropský celek co se týče pohárů. Opravdu to chcete porovnávat se Sevillou? Uvědom si, že více bodů má v pohárech za posledních 5 let i Slavia.
Sevilla je dle bodů top 7 za posledních 5 let v evropě (Frankfurt 93., Inter 49.). Mají spoustu pohárů a hrají v nejlepší lize na světě. Má zkušenosti jak s LM, tak s EL.
Black Jagir
22.02.2019 16:02
#
Minulostí a umístěním v lize možná, ale momentálně může Frankfurt porazit jakýkoliv tým v EL a dojít dost daleko. Možná kdybys mrknul na jejich hru, tak bys chápal, protože ta je dost atraktivní.
scihel
22.02.2019 13:20
#
co je na Seville neatraktivního? Krásné město, skvělej tým, kterej to rozhodně nevypustí. Tohle je přesně ta konfrontace, kterou potřebujem.
Coutinho10
22.02.2019 13:21
#
atraktivnější jsou, ale nejtěžší možný...to jo
Josifek
22.02.2019 14:20
#
Sevilla mi přijde jako dost atraktivní soupeř, resp. moc atraktivnějších soupeřů tam stejně nebylo. Navíc je to VACLÍKOVA Sevilla
mayday
22.02.2019 13:19
#
Takže Sevilla? Ale tak co, Slávka si zahraje dva opravdu těžký zápasy, díky kterým někteří hráči zase naberou další zkušenosti.
Scorsesehö_öbočí
22.02.2019 13:20
#
To je tak jediné, co se na to dá přes ten zmar napsat
mayday
22.02.2019 13:25
#
Bylo to taky jediný, co mě napadlo
Shevchenko
22.02.2019 13:19
#
Nejhorší možný los
cubinho
22.02.2019 13:19
#
Špatný los
Black Jagir
22.02.2019 13:19
#
Třeba Vacloš ze solidarity jeden gólík pustí
Coutinho10
22.02.2019 13:20
#
no, tak tohle jsem přesně nechtěl...Španělsko a ještě trojnásobnýho vítěze EL Sevillu
KingMaster13
22.02.2019 13:21
#
Firkraag
22.02.2019 13:29
#
pětinásobnýho vole, je ti snad 10?
Coutinho10
22.02.2019 13:31
#
já beru novodobou soutěž EL a ne pohár UEFA
Firkraag
22.02.2019 15:04
#
Takže podle tebe Liverpool nikdy nevyhrál Premier league?
Coutinho10
22.02.2019 15:19
#
pokud se budu v tomto případě držet toho názvu, jako jsem to zmínil u EL, tak ne, protože v roce 1990 to ještě nebyla PL, ale tam je ten princip tý soutěže stejný, zatímco EL se oproti poháru UEFA změnila, protože je jiný systém skupin, ale jestli teda chceš, abych to bral dohromady, tak ok...je to pětinásobný mistr
lichna.
22.02.2019 13:20
#
Dobrý los, už se těším na to porovnání.
naheCZ
22.02.2019 13:20
#
Zrovna Sevillu jsem fakt nechtěl. Ale pokud budou hrát, jak proti Olomouci, tak šanci máme.
forma
22.02.2019 23:19
#
Fabregas@ole
22.02.2019 13:21
#
achjo
F.Torres
22.02.2019 13:22
#
Každopádně chtěli top celek, tak ho mají. Nyní musí ukázat sílu a jedna věc je jistá. Hušbauer si odpočne, jelikož proti Seville nemůže nastoupit. Takže střed Král-Souček-Traore(Stoch). Na křídle JZ a jeho smrtící centry nám zajistí postup
Greny
22.02.2019 13:26
#
A co střed Ngadeu, Souček, Král.. na hrotu Buren a rychle kraje a na brejky
F.Torres
22.02.2019 13:27
#
taky by to šlo, hlavně venku
Greny
22.02.2019 13:27
#
Však začínají venku ne?
F.Torres
22.02.2019 13:28
#
neregistroval jsem to, bavím se celkově o dvojzápase. Každopádně pokud začínají venku, tak jedině dobře
Shevchenko
22.02.2019 13:23
#
Tam prostě není tým, proti kterým bych jim věřil méně.
KingMaster13
22.02.2019 13:24
#
JeséRodriguez
22.02.2019 13:49
#
M1ck0
22.02.2019 14:56
#
scihel
22.02.2019 13:23
#
to jako budete brečet, že jsme v osmifinále narazili na asi největšího favorita soutěže? WTF. kurva užíte si to taky trochu.
ClancyWiggum
22.02.2019 13:26
#
Největší favorit to asi je, ale jak už tu ostatní píšou ta atraktivita nic moc. Jako Chelsea, Arsenal, Inter by bylo v tomhle ohledu jiný kafe no (aspoň teda podle mě), škoda...
scihel
22.02.2019 13:28
#
sorry ale vždyť je to jen rekordman v počtu vítězství EL.
ttopi
22.02.2019 13:30
#
To je celkem jedno. Furt je to EL. Týmy jako Chelsea nebo Arsenal jsme zvyklí vídat v LM. Jsou to atraktivnější týmy než Sevilla, přestože jsou teď v krizi. Prostě je to tak.
ClancyWiggum
22.02.2019 13:31
#
Njn a stejně považuju zmíněný tři celky za daleko atraktivnější.
Greny
22.02.2019 13:24
#
To bude těžkej týden pro Slavii nejdřív Sevilla venku a pak doma Banik? Ne?
meno
22.02.2019 14:43
#
lichna.
22.02.2019 15:29
#
Ta Sevilla venku dobrý, ale ten Baník doma bych potkat nechtěl..
KingMaster13
22.02.2019 15:43
#
No vy se těšte! Doufám, že vám to za ten zápas v Ostravě dáme pořádně sežrat
lichna.
22.02.2019 15:47
#
Hele u vás nečekám nic, takže i bod by pro mě byl příjemným překvapením.
KingMaster13
22.02.2019 16:55
#
Hele vyrabujte si alespoň Letnou ať z Prahy alespoň něco máte. Tu levobřežní část Prahy i s hradem bych klidně obětoval
Losinho
22.02.2019 16:31
#
Doma Ostravu dáme, ale v nadstavbě u nich by to bylo nepříjemný.
KingMaster13
22.02.2019 16:54
#
doufám, že skončí 4. ať je máme doma
Losinho
22.02.2019 17:15
#
a Sparta třetí, ať hraje poslední zápas u nás a může sledovat, jak přebíráme pohár
REPLIKATOR
22.02.2019 13:25
#
Ten kluk v sobě něco má
LFC.till.i.die
22.02.2019 22:00
#
pozor na dvojzmysly
Scorsesehö_öbočí
22.02.2019 13:25
#
Tak jestli Sevilla postoupí i přes další český klub, tak je Vaclík už vážně zmrd.
meno
22.02.2019 14:43
#
Dru Zeree
22.02.2019 16:15
#
Přesně, já bych mu sebral občanství
Luc-Luc
22.02.2019 13:25
#
nejtezsi los pro Slavii, Sevilla je jinde
Kepy_FCB
22.02.2019 13:25
#
Sevilla? Na hřišti bez šance v ulicích vás pobodaj ...
mayday
22.02.2019 13:26
#
Tak to jsou furt ty prosby na atraktivního soupeře. Tak jo mají no.
ZB 07
22.02.2019 13:28
#
Mně třeba Sevilla ani tolik atraktivní nepřijde. Jejich fanoušci ven jezdí jen někdy, nejsou tam ti všeobecně nejznámější hráči, a přesto je postup skoro bez šance.
Greny
22.02.2019 13:28
#
Podobné by to bylo s Frankfurtem ty dva týmy jsem jim nepral
ZB 07
22.02.2019 13:29
#
Tak Frakfurt je aspoň blízko a jejich fans jsou evropská špička. O Seville se to říct nedá.
KingMaster13
22.02.2019 13:30
#
TrueCommunist
22.02.2019 13:38
#
i Frankfurt by byl zajímavější.. navíc co si pamatuju, tak už jsme dlouho s nikým z Německa v pohárech nehráli
TrueCommunist
22.02.2019 13:37
#
mayday
22.02.2019 13:46
#
Tak z pohledu fans to atraktivní není, z pohledu mužstva si myslím, že jo. Je to přední tým španělské ligy, samozřejmě není tam Messi ani Ronaldo, ale Kjaer, Mercado, Banega, Sarabia, Ben Yedder, všechno výteční hráči a často s důležitou pozici v repre, mně to přijde atraktivní teda dost, ale je to asi věc názoru.
ZB 07
22.02.2019 13:52
#
No nevím, hráči jako Sarabia nebo Mercado nejsou takovým lákadlem jako třeba Giroud či Hazard, i když jsou sakra kvalitní.
mayday
22.02.2019 13:56
#
Tak to samozřejmě, ale tak potom z pohledu nějakých opravdu velkých jmen, kdo je tam potom atraktivní? Leda Chelsea, Arsenal a možná Neapol.
ZB 07
22.02.2019 14:05
#
A ještě Inter asi. A důležitou roli co do atraktivity hraje i vzdálenost. Ono letět jen tak na otočku na jih Španělska, to není jen tak.
Filipow
22.02.2019 14:27
#
Já třeba nechápu, co je na Neapoli víc atraktivního jak na Seville. Pomalu i bych řekl, že je dneska Sevilla atraktivnější soupeř jak Inter.

Jen tak na otočku si tam zaleť s nějakým Ryanairem. Vždyť je to dneska levný.
ZB 07
22.02.2019 14:38
#
Je to subjektivní. Já kladu velkej důraz na fanouškovskou základnu, emoce a v tomhle ohledu je Neapol úplně jinde. Stejně tak mi jejich kádr přijde o něco silnější než u Sevilly, přece jen se jedná v posledních letech o druhej nejlepší italskej mančaft.

A k těm letenkám, jasně, že se dají sehnat levný zpáteční lety za pár tisíc, ale určitě se do Španělska nevydají takový masy fanoušků, jako třeba do toho nechtěnýho Frankfurtu.
mayday
22.02.2019 15:21
#
Jasný, ale při losu asi málokdo zohledňuje fanouškovskou základnu nebo kolik jich přijede. Viz samotní fotbalisti, ti berou atraktivitu podle jmen. A tak to bere asi i většina lidí.
Jinak souhlasím s Filipowem, vem si Neapol, jsou to super hráči, dlouhodobě druhej mančaft v Itálii, ale ty jména, to je v "v uvozovkách jen" Callejin, Zielinski, Koulibaly, Hysaj... Taky to nezní tak jako třeba ten Hazard nebo i ten kašpar Luiz. Inter je na tom si myslím dost podobně.
Takže říct si, tohle je opravdu kurva atraktivní soupeř, to je fakt tak akorát ta Chlesea a Arsenal potom z tohoto pohledu.
Filipow
22.02.2019 15:42
#
Jasný, že to je subjektivní. Já třeba Inter považuji za velkou značku, pravda je ale taková, že za posledních 8 let šli hodně dolů, takže trošku ztratili jakýsi punc, zatímco Sevilla šla hodně nahoru, v Evropě teď patří mezi top 10 nejúspěšnějších týmů za posledních 10 let. V rámci Španělska se jim daří držet pozice čtvrtého nejlepšího týmu (ruku na srdce, čtvrtý ve Španělsku je lepší než druhý v Itálii - porovnání s Neapolí).

Takže pro mě je Sevilla subjektivně řazena výše než Neapol nebo Inter.
Elliasson
22.02.2019 22:26
#
Jejich fanoušci nejezdí na východ, kvůli tomu incidentu se Ślaskem...
Blasphemer
22.02.2019 13:39
#
Luc-Luc
22.02.2019 13:29
#
skoda jen, ze ze Sevilly neprijedou nejspis zadni fans, jelikoz se stale boji jezdit na vychod...
Kostomlat
22.02.2019 13:44
#
proč se bojí? Co komu provedli?
Luc-Luc
22.02.2019 13:48
#
obrali slask o vlajky s nozema, polaci je ted nahani vsude mozne
Kostomlat
22.02.2019 14:06
#
no, tak to asi do Prahy fakt nepřijedou.
Coutinho10
22.02.2019 14:58
#
hm, tak to bude velká kaňka, protože nejenom Genk v této sezoně přijel s poměrně slušným počtem do Edenu...takto to bude celkem smutný na takovou fázi EL
KingMaster13
22.02.2019 15:30
#
Tak hlavně bacha u nich jestli fakt jsou takový ku*dy
Coutinho10
22.02.2019 15:32
#
j to jako jn....aby to nedopadlo jak v Kyjevě
Greny
22.02.2019 13:30
#
Kdyby tam aspoň nebyl ten Vaclík... Tak bych třeba věřil že to trocha podcení...
KingMaster13
22.02.2019 13:31
#
Sevilla to nepodcení nikdy. Tohle není jejich styl.
Greny
22.02.2019 13:32
#
No zrovna Olomouc podle mě trošku podcenili.. skóre vypovídá jasne ale Sigma měla v tom dvojzápase hodně sanci
Luc-Luc
22.02.2019 13:34
#
jj, hlavne u nas, tam to vypadalo, ze prijely Blsany a ne Sevilla
mayday
22.02.2019 13:46
#
Přesně, tak to podcenili kurevsky.
Dru Zeree
22.02.2019 16:20
#
Coutinho10
22.02.2019 13:49
#
KingMaster13
22.02.2019 13:32
#
Alespoň začínáme venku. Pokud bychom tam uhráli nějaký solidní výsledek tak šance bude
Coutinho10
22.02.2019 13:50
#
j v tomto případě asi lepší mít odvetu doma, ale taky hrozí, že odveta bude o ničem
Spalovač šancí
22.02.2019 13:33
#
Hlavní favorit končí v osmifinále
Gareth Bale 11
22.02.2019 13:34
#
Souper tezky, ale Slavia hraje z obrany dobre a hrace na brejky ma, mohlo by to byt celkem zajimave.
KoryVCF
22.02.2019 13:35
#
PUTA SEVILLA ! SKS
Zeleznik
22.02.2019 13:37
#
Slavia je teď po tom představení v Belgii černým koněm turnaje. Myslím, že nikdo z hlavních favoritů turnaje je nalosovat nechtěl. A já osobně krom Vaclíka žádné hráče Seville neznám, takže tak dobří být nemůžou... Slavia do toho!
PP
22.02.2019 13:42
#
tak toto mě při pátku pobavilo..
Lof
23.02.2019 10:54
#
wyqinac
22.02.2019 13:40
#
To tady bylo kecu na Slavii, proc kupujeme Krale, ze si u nas nezahraje a ja vedel, ze kdyz tu sanci dostane, ze ji uplne v klidu muze vyuzit, zatim pravidelne jeden z nejlepsich na hristi, neuveritelny v jeho veku
PP
22.02.2019 13:44
#
no, zrovna včera byl poměrně komický.. Jeho pohyb, jeho rychlost, procházeli přes něj jakoby tam nebyl.
Co mu musím uznat, tak výborné poziční postavení a nabízení se, nicméně včera byl o třídu horší než celý kádr Slavie.
Bakary3
22.02.2019 14:07
#
O kom ze mluvis a na jakej fotbal jsi vcera koukal?
Jestli fakt o Kralovi, tak pomerne komicky je spis ten tvuj komentar.
PBLead
22.02.2019 14:16
#
PP
22.02.2019 14:25
#
vždyt přes něj přecházeli, jakoby tam nebyl, což u defenzivního univerzála je trošku problém. První poločas úplně, tam ho zachraňoval fantastický Souček, ve druhém to bylo o něco lepší, ale působil jako borec z divize.. Proti Bohemce či Slovácku to znát nepůjde, ale včera tam byl.. komický..
Bakary3
22.02.2019 14:44
#
Asi jsi fakt koukal na neco jinyho, tezko k tomu rict neco jinyho, kdyz si v soubojich pocinal uplne skvele.
Snad jen v prvni puli mel dve ztraty, kdy ale u ty prvni byl mezi 3 hraci a byla uplne minimalni sance se z toho dostat.
Ze pusobil jako borec z divize, to uz jsi tomu jen nasadil korunu.
Ale i to vys, ze byl o tridu horsi nez cely kadr Slavie, je vtipny. Herne byl spatnej Skodak, nevyraznej Masopust a hodne chyb Traore. Samozrejme tezko pozitivne hodnotit Kolare.
Kdo vycnival - asi Suk, Deli. Ale od nich nebyl daleko a urcite nebyl horsi nez zbytek.
Greny
22.02.2019 15:03
#
Vyčníval Coufal za mě.. a teda Masopust podle mě hrál velmi dobře ale to už jsou detaily.. mě třeba Král přišel na úrovni Traoreho..ale zase za mě Traoré hrál velmi slušné utkani
PP
22.02.2019 15:10
#
já ho právěže neznal a musel jsem si vyhledat, kdo to vlastně je. A úplně mě praštil v 1.poločase do očí jeho pohyb. Klidně se podívej na jeho defenzivní činnost či rychlost. Pozičně byl na tom dobře, ale minimálně první poločas byl prostě špatný. Traore, Masopust byli pro mě mnohem víc vidět.. Souček s Delim nejlepší, Zmrhal za nima, Stoch to krásně oživil + ty centry má špičkové, Traore udělal spoustu černé práce, byt toho hodně zkazil.
Kuchta
22.02.2019 14:09
#
Komický jseš leda tak ty, a to nejenom včera, ale konstantně
Kostomlat
22.02.2019 13:45
#
já si přál vidět konfrontaci s Dinamem Záhřeb anebo s Krasnodarem. No nic, tak v dalším kole :-)
Scorsesehö_öbočí
22.02.2019 14:27
#
Asi ne...Krasnodar ani Záhřeb nepostoupí
Elliasson
22.02.2019 22:47
#
Krasnodaru celkem věřím.
Euphael
22.02.2019 13:50
#
Pičo měla se vyhlásit vecer valka Spanelsku, at ceskym mancaftum nemuzou nalosovat spanely, stejne jako Ukrajinci nemuzou hrat s Ruskem
mistr129
22.02.2019 14:09
#
Euphael
22.02.2019 13:52
#
Slavie jasny postup....Sevilla malem vypadla v predkole se Sigma, ktera mela na stoperu Kotouce....malem je meli
TurboPlastik
22.02.2019 14:46
#
OT: Sýkora na hostování do Liberce. Chtěli tam poslat i Jugase, ale toho Slovan odmítl
Greny
22.02.2019 15:01
#
ho chtěla i Plzeň a Sparta ne? A vybral si Slavii a chvíli se mu dařilo teď se ukazuje že to byla od něj asi špatná volba v Plzni i ve Spartě by hrál zaklad
hefy
22.02.2019 15:09
#
Podle me u nás stejně jednou skončí, koneckoncu je to plzenskej rodák.
Mateset
22.02.2019 15:22
#
tak on sanci dostaval casto ale je furt zranenej
FCSL
22.02.2019 15:02
#
Odkud to máš?
TurboPlastik
22.02.2019 16:08
#
Přímo od zdroje z vedení
urbis_
22.02.2019 15:05
#
Velká škoda. Měl nahradit Bořila. Tomu se v poslendí době vůbec nedaří.
urbis_
22.02.2019 15:06
#
Každopádně pro Liberec super posila, takového hráče potřebuje.
FCSL
22.02.2019 15:09
#
No nevim. My potřebujem hlavně kreativní 10 a to on moc není. Spíš bek nebo levý křídlo, kde nás bota netlačí. Na rozšíření kádru ok, ale nic extra, pokud se to teda potvrdí
Coutinho10
22.02.2019 15:21
#
j dalo se to čekat, že tady nenaplnil úplně ty svoje předpoklady, takže to mu může pomoct
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.