Iniesta zkritizoval Barcelonu za přístup ke kouči Valverdemu

13.01.2020 17:30 - Aktuality
Andrés Iniesta (© fcbarcelona.com)
 
Dlouholetá opora Barcelony Andrés Iniesta zkritizovala bývalého zaměstnavatele za chování k trenérovi Ernestu Valverdemu. Pětatřicetiletému záložníkovi Kóbe se nelíbí, že katalánský klub jedná s adepty na nového kouče, přestože Valverde je stále ve funkci. Podle informací španělských médií by trenér mohl být odvolán už dnes.

Pětapadesátiletý Valverde, jenž má smlouvu do konce sezony, je pod velkým tlakem už od loňského května, kdy Barcelona v semifinále Ligy mistrů s Liverpoolem vyhrála první zápas doma 3:0, ale po debaklu 0:4 v odvetě vypadla. O rok dřív Katalánci zažili podobný kolaps ve čtvrtfinále proti AS Řím.

Valverdeho pozice ještě víc oslabila po čtvrteční prohře 2:3 s Atléticem Madrid v semifinále španělského Superpoháru. V lize se Barcelona, která útočí na třetí titul za sebou, dělí o vedení s úhlavním rivalem Realem Madrid. Tým se však hlavně venku herně trápí a je příliš závislý na hvězdném kapitánovi Lionelu Messim.

Podle médií sportovní ředitel Barcelony Eric Abidal a výkonný ředitel Oscar Grau v Kataru nabídli trenérské angažmá další barcelonské legendě Xavimu, ale devětatřicetiletý kouč Al Sádu nechtěl měnit působiště během rozjeté sezony. Přesun na Camp Nou údajně odmítl také Ronald Koeman, jenž vede nizozemskou reprezentaci.

"Chování Barcelony je trochu ošklivé. Musí mít k současnému trenérovi nějaký respekt. Způsob, jakým se to dělá, může bolet nejvíc. Valverdeho pozice je teď hodně oslabena," řekl Iniesta v rozhovoru pro rozhlasovou stanici Onda Cero.

"Doufám, že se to vyřeší. Aktuální situace není příjemná pro nikoho - trenéra samotného, tým, ani fanoušky," prohlásil mistr světa a dvojnásobný evropský šampion, jenž opustil Barcelonu v květnu 2018 po dlouhých 16 letech v A-mužstvu.

O rozhodnutí dlouholetého spoluhráče Xaviho nechtěl příliš spekulovat. "On sám ví nejlíp, zda je připravený, nebo ne," podotkl Iniesta. "Koeman i Xavi v Barceloně působili. Jeden z nich má víc trenérských zkušeností, ale to není rozhodující," dodal bývalý španělský reprezentant.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6800
Komentáře (243 / 0 nových)
technecium
13.01.2020 18:10
#
lexess
13.01.2020 18:11
#
Největší sympaťák z té top Barcelony pár let zpět.
popltak
13.01.2020 18:16
#
Tak tam žádný jiný sympatak nebyl, všichni tupí simulanti.
protiproudu
13.01.2020 20:14
#
smetos
13.01.2020 18:20
#
A Xavi
Mercury
13.01.2020 18:32
#
Puyol!
protiproudu
13.01.2020 20:15
#
Hroznej krypl.
Mercury
13.01.2020 21:10
#
Duvod?
irik
13.01.2020 22:01
#
Vlkoslav
14.01.2020 05:54
#
wtf the fuck
Godbless
14.01.2020 09:21
#
pantondavo
13.01.2020 18:38
#
Největší sympaťák pro fanoušky soupeře byl samozřejmě Valdes
technecium
13.01.2020 18:40
#
Myslíš toho Valdese, co byl lepší než Casillas?
pantondavo
13.01.2020 18:41
#
Jóóó, nalož víc
bobis21
13.01.2020 18:53
#
Ne.
icka
13.01.2020 19:11
#
Konspiracni teoretik
13.01.2020 19:13
#
Čistá zaslepenost
Bakary3
13.01.2020 19:32
#
Myslim, ze mysli toho Valdese, co byl bez debat horsi nez Casillas.
Vlastne jinyho teda taky neznam.
Godbless
13.01.2020 19:33
#
Ty jseš mimo
F.Torres
13.01.2020 20:01
#
a jedem zase
valloire
13.01.2020 20:13
#
co to?
Medico
13.01.2020 21:02
#
here we go again...
Spasitel
13.01.2020 21:06
#
Josifek
13.01.2020 21:10
#
To už je celkem křeč..
king23
13.01.2020 21:18
#
Ty vole, že toohle napíše někdo jiný než ten vyhulenec Zenthuras, to jsem nečekal
JM
13.01.2020 21:45
#
Tak technecium a Zenthuras to je stejná úroveň.
TurboPlastik
13.01.2020 21:22
#
Proč tedy nebyl jednička v repre? Hmm?
technecium
13.01.2020 21:24
#
Úlitba Madridu
valloire
13.01.2020 22:15
#
technecium
13.01.2020 22:53
#
https://youtu.be/zC6S8NlK-q0?t=255

Kdyby tady chytal Valdés, tak mají Xavi s Iniestou o jedno MS navíc. Ale ne, musel tam chytat senilní dědek, co už na to neměl.
Pato44
14.01.2020 00:19
#
Valdes byl strasne marnej golman....
Momo9
14.01.2020 08:28
#
Valdes byl takovej spanelskej David James. Velka huba, velky gesta, velky rukavice a pak jedny housle, spatnej vybeh, rozehravka na picu a uz se to vezlo.
valloire
14.01.2020 16:33
#
to už na to neměli, hlad nebyl
REPLIKATOR
13.01.2020 22:05
#
Momo9
14.01.2020 08:27
#
Typičo
Majk91
13.01.2020 18:52
#
myslis toho ktory vyhral 6x ligu a drzi rekord v pocte Zamora trofeji?
pantondavo
13.01.2020 19:43
#
Nojo, protože pro golmany, co dělají legrační kiksy zatím žádná trofej není
Majk91
13.01.2020 20:33
#
pre vašich golmanov? neboj, mozno ju niekedy zavedu
pantondavo
13.01.2020 20:54
#
Ale na prvním místě stejně bude neochvějně svítit Valdes
>vyřazen z kádru<
14.01.2020 08:19
#
mozna zavedou nejakou trofej pro golmany, co vynasi spinu z kabiny a Iker si ji muze vyhrat
netopier
13.01.2020 20:15
#
Josifek
13.01.2020 21:10
#
Teoretik
14.01.2020 09:46
#
Eichel
14.01.2020 10:29
#
Hristo Stoichkov
13.01.2020 18:21
#
Juan Román Riquelme
13.01.2020 18:22
#
Ernesto propusten
Kunene
13.01.2020 18:24
#
Na fotce někomu ukazuje že je paroháč a šibalsky se u toho směje . Beztak přefikl Valverdemu starou a teď to tímhle omlouvá .
Robik83
13.01.2020 18:29
#
Ty ses velkej vtipalek
Momo9
14.01.2020 08:28
#
Hodne stesti u prijimacek na ucnak.
Mercury
13.01.2020 18:31
#
S Andrésem nelze než souhlasit. Teď by se ještě Ernesto mohl omluvit jak přistupoval k našemu fotbalu a cesty se můžou rozejít. A od léta snad Xavi
technecium
13.01.2020 18:36
#
Mně prostě přijde, že naše vedení zase zvolilo tu nejhorší možnost. Pochetino k nám nepůjde, Allegri i Koeman jsou úplně stejný pasivisti jako Valverde, Xavi to nechce vzít teď, Setién pro mě taky ztratil na sympatiích poté co předváděl s nejlepším Betisem za dlouhou dobu... A teĎ budem v situaci, kdy bude Valverde pryč a budem doufat, že to někdo vezme.

Že ta situace může nastat se ví minimálně rok a vedení stejně nemá žádnej scénář jako postupovat. Směšný
Momo9
14.01.2020 08:29
#
To sis jako myslel, ze nejsou s nikym domluveni?
John Obi Mikel
13.01.2020 18:32
#
Kolikrát za jeho trénování dosud vyhráli ligu? Kolikátí jsou teď?
technecium
13.01.2020 18:39
#
To je tak strašně snadný konstatovat a nekoukat na ty zápasy. Kdybysme neměli Messiho, kterej potřebuje na gól až neuvěřitelně málo, tak nejsme ani v top 4... Typicky zápas s Betisem, kde jsme neměli střelu na bránu ze hry a stejně jsme vyhráli 4:1, protože Messi tam fouknul dva z přímáku. Ten herní projev je neskutečná katastrofa a často vyhrává skutečně díky individualitám než čemukoliv jinému.
technecium
13.01.2020 18:40
#
teda to byl zápas s Vigem
John Obi Mikel
13.01.2020 18:57
#
Asi máš pravdu, ale můj názor je ten, že vyhodit trenéra z prvního místa je směšný.
aramaki
13.01.2020 19:33
#
mne to príde, že na Messiho genialitu sa Barcelona spoliehala odkedy začal hrať v A-tíme. Messi zostarol a zrazu je Barca v kríze. A tá kríza bude len horšia.
Manny
13.01.2020 20:12
#
Jenže Messi hraje teď lépe než v minulosti, takže to nedává symsl
pantondavo
13.01.2020 20:55
#
Nehraje líp, jen to na něm víc stojí a má kolem sebe víc kopyt, tak vyniká, za dob Iniesty a Xaviho měl víc gólů, ale nebyl to ten hlavní tvůrce hry, takže to byly "jen" góly.
Manny
13.01.2020 21:29
#
Nás mistr ironie promluvil...
pantondavo
13.01.2020 22:12
#
Nauč se rozpoznávat fakta od ironie, bude se ti to hodit.
valloire
13.01.2020 22:16
#
to on nedokáže, má v hlavě guláš
Remt
14.01.2020 00:11
#
Mmm, gulášek
ttopi
14.01.2020 07:56
#
Aha. Takovej doklepavač ve stylu Ronalda vlastně
Momo9
14.01.2020 08:30
#
Spis si vem kdyby kolem sebe mel zase Iniestu a Xaviho, budme radi ze je to za nama.. my co nefandime Barce.
aramaki
13.01.2020 22:26
#
Skúseností má za vagón, ale vek neoklameš. Už ho trápia zranenia. A lepšie to už určite nebude. Síce Barcu nesledujem, ale podľa tých komentárov hra súčasnej Barcy napriek Messiho majstrovstvu už nie je to čo kedysi.
Manny
13.01.2020 23:04
#
ja barcu sleduju.

je mnohem, opakuju mnohem lepsi zakoncovatel (kdyz byl mlady neumel hlavickovat, vsechno cpal pres levacku, dneska ma skvelou pravacku a do vzduchu se aky umi povesit - i kdyz samozrejme je maly), strelu ze stredni vzdalenosti ma taky mnohem vypilovanejsi
pak ucinil az absurdni zlepseni v primacich - ty ma nejlepsi na svete, i kdyz drive byl prumer.

jednoduse receno jemnohem komplexnejsi nez byval. zmenil styl hry, vice vyuziva svych prednosti, snazi se byt co nejvic efektivni na ukor efektnosti. mozna uz nepusobi tak uvolnene na kridle, ale je to vetsi bestie kdyz si zavede mic na stred. prihravky rozdava podle me take lepe nez v minulosti.

me asi mozna take na sledovani bavil vic ten zivelny mlady messi, ale sledovat jeho prerod v chladnokrevneho strelce i tvurce hry je pusobive.

pravda je to o tech zranenich
aramaki
14.01.2020 07:55
#
netopier
13.01.2020 20:18
#
Súhlasím, ale Barcelona nie je v kríze kvôli tomu, že by Messi zostarol (on hrá práveže fantasticky) ale kvôli odchodu Xaviho, Iniestu a Daniho Alvesa
GeM
14.01.2020 01:55
#
Je pravda, že Alvese jsme nedokázali za celou dobu nahradit a přitom hra krajních obránců Barcu zdobila. Dnes je tam Alba, který ovšem taky není 100% a na pravé straně absolutně neefektivní Semedo a pomalý Roberto. Jako to nejsou krajní obránci ani v TOP 20. Velká chyba, že prostě neinvestovali lépe a nevzali beky, kteří válí jinde viz. Walker v City a další.
netopier
14.01.2020 11:02
#
aramaki
14.01.2020 08:09
#
a čo potom bude keď odíde aj Messi?
Josifek
13.01.2020 21:12
#
Tak vždycky to byl velkej faktor, ale nikdy prakticky jedinej, jako ted..
aramaki
14.01.2020 08:12
#
Messi je futbalový génius, ktorý svojou prítomnosťou zdvihol aj výkony spoluhráčov. V kombinácii s ďalšími top hráčmi (Xavi, Iniesta) bola Barca nezastaviteľná. Uvidí sa, ako dokážu zaplátať odchod Messiho, pretože ten sa pomaly blíži.
Josifek
14.01.2020 16:02
#
Tak když bude chtít, tak může ještě Barcu zachraňovat klidně dalších 3-5 sezon, s jeho stylem hry..
aramaki
14.01.2020 19:17
#
uvidíme
unoboss
13.01.2020 19:40
#
(c) Unoboss - 2017
pantondavo
13.01.2020 18:40
#
Oni to maj opačně, než Real, tam už se teď čeká na LL, ale v Barce prahnou po LM a tam prostě Valverde shořel jak papír. O kvalitě hry ani nemluvě, ale to jen slepičim to, co čtu tady, mám se rád, na Barcu se nedívám.
John Obi Mikel
13.01.2020 18:44
#
Ono se jim v té LM jen brutálně nepovedli dva klíčové zápasy, což se ale stalo i Enriquemu rok předtím. Tady to bude hlavně o "líbivosti hry"
Klokanomet
13.01.2020 18:48
#
Mě tedy víc než "nelíbivost" (která je vždy subjektivní) sere malé nasazení, hlavně v této sezoně je běžné, že hráči půl zápasu odchodí a to i ve významnějších zápasech, ve kterých jsme jindy hráli na 100%. Ale samozřejmě to souvisí, na hráče, kteří na hřišti dřou, se kouká líp než na přihrávání v chůzi, žeáno.
John Obi Mikel
13.01.2020 18:56
#
Pravda
LAM
13.01.2020 19:04
#
Největší problém pod Valverdem byl neexistující herní plán a automatismy.Měme tam hrozně málo něčeho naučenýho a hrejeme jen na kvalitu kádru.2,5 roku je myslim dostatek na to,aby každej pochopil,že pod Valverdem se tohodle nedočkáme.
rocket
13.01.2020 18:51
#
Myslím, že jak Real tak Barca prahnou po triplu. Představa, že před sezonou je za cíl, tak letos liga a za rok liga mistrů je celkem u těchto klubů úsměvná. :)
pantondavo
13.01.2020 19:40
#
Já nemluvim o tom, co si řikaj před sezonou ty týmy, ale o tom, jak to dopadá a dopadlo. Je to prostě aktuálně tak, že Barca by brala všema deseti LM, Real zas ligu, letos to prostě musí vyjít už, takhle tragickou barcu nepamatuju.
sejber
13.01.2020 18:32
#
Moze mi niekto ako nestrannemu divakovi vysvetlit preco chcu odvolavat trenera ked su prvy? Lebo nemaju 5bodovy naskok ci co?
pantondavo
13.01.2020 18:41
#
Komentář pod tebou.
Kluivert9
13.01.2020 19:02
#
Protože být první nestačí?
Abner
13.01.2020 19:09
#
Pre nich je to asi málo. Samozrejme, že taká Sevilla, keby viedla ligu, by trénera nevyhodila.
Fodbalysta
13.01.2020 20:03
#
on měl hlavně letět už po minulé sezoně a byl.. do dneška nechápu, proč a kdo ho tam držel
sensei25
13.01.2020 18:36
#
Tu nejde o to,ze sme prvy v LL. Keby nie su v Reale tragedi uz mohli mat minimalne 10 bodovy naskok. Nasa hra je/bola pod Valverdem katastrofa. Zmena trenera bola nevyhnutnost ak chcu tuto sezonu vyhrat aspon nieco.
CHONG
13.01.2020 18:57
#
Tohle jsou hrozná hovna, La liga není žádná banda pralesních týmů a my rozhodně nejsme v pozici, abychom všechny poráželi a vedli o deset bodů...
LAM
13.01.2020 19:02
#
Jde o to,že u vás by měla bejt motivace daleko větší s tím jak se poslední roky díváte Barceloně v LL na záda.Opravdu herně a výsledkově je to pro nás zatim asi nejhorší sezona od doby kdy přišel do týmu Pep a i přesto máme stejně bodů jako Real.
CHONG
13.01.2020 22:09
#
U nás to není o tom, že bychom neměli motivaci, ale prostě nejsme stroj jako současný Liverpool, herně prostě nemáme na to, abychom každého poráželi a neztráceli body...
Luis_Figo
14.01.2020 13:04
#
lenze na rodiel od Barcy nam odisiel klucovy hrac, to nezmenis len tak. Teraz sa ale postupne buduje novy tim a zacina slapat, zaciatok sezony sme nehrali dobre ale teraz je to o inom. vid el clasico
sensei25
13.01.2020 19:03
#
Sam musis uznat,ze az teraz v polovicke sezony zacinate mat nejaku tvar a styl.A momentalne sa mi vasa hra paci.My sa hladame od zaciatku sezony a doteraz nevidim ani malinky posun k lepsiemu.Nebyt Vasej tragickosti do polovice sezony tak uz mate poziciu ako Liverpool.A o tej bande pralesnych timov si myslim taktiez svoje.
LAM
13.01.2020 19:07
#
Hlavně ke špatný hře se přidali i špatný výsledky kdy z posledních pěti zápasů jsme vyhráli jen jeden.
CHONG
13.01.2020 22:14
#
Já si dokonce myslím, že kdovíjakou herní tvář a styl nemáme ani teď, ale o to mi nejde, jde mi o to, že La liga je kvalitní soutěž, kde můžeš ztratit body s každým, kdežto ty to píšeš stylem jak kdyby La liga byla Real, Barcelona a osmnáctkrát Příbram.
netopier
13.01.2020 20:19
#
Luis_Figo
14.01.2020 13:02
#
tak tak, kvalita timov okrem top 3 je podstatne vyssia ako sa hovori. Vidno to v europskych poharoch okrem minulej sezony.
Klokanomet
13.01.2020 18:37
#
Čekal sem teda větší hromadné orgie. Proč už tady neslaví a nestříká Moet takový roman1979 a další? Tohle je nuda, ani mě nebaví ty diskuze pod barcelonskými články sledovat. Valverde očividně nakazil svým sucharstvím i jeho nezapřísáhlejší odpůrce
LAM
13.01.2020 18:46
#
Stále ještě pryč není a nikdo neví co tam teď do konce sezony bude funkci zastávat..
Jinak Valverde na poslednim tréningu vypadal ale dost smutně,takže je asi všechno hodně blízko.
Nic proti němu jako člověkovi,hráčům asi jeho přístup voněl,když ho drželi tak dlouho,ale do budoucna to týmu může hodně prospět.Kvalita našeho fotbalu šla hodně dolu a snad nikdo nemohl počítat,že se pod nim ještě zvedne.
Ruprecht
13.01.2020 18:48
#
orgie
Majk91
13.01.2020 18:57
#
podla mna su este vsetci v soku, ze je vobec mozne, ze ho prepustili.
Kluivert9
13.01.2020 19:04
#
S Moetem jen čekám, až to bude oficiální
dextroza_m
13.01.2020 21:05
#
Už je v bordelu a točí jednu kurwu za druhou, šňupe koks a doutník si připaluje Masarykem..
Klokanomet
13.01.2020 21:12
#
Ruprecht
13.01.2020 18:50
#
Iniesta nezklamal. Kdo jiný než legendy těchto velkoklubů mají možnost hlasitě zkritizovat jejich nevhodné chování? Barcelonští fanoušci mají jistě Valverdeho plné zuby, ale právě Iniestova slova jim mohou ukázat, že takový přístup k němu rovněž není v pořádku.
Gazdo
13.01.2020 19:24
#
Lenze ziadny normalny fan nie je nadseny z toho ako sa vedenie momentalne chova
Hristo Stoichkov
13.01.2020 19:22
#
Setiénův agent už je prý v Barceloně.
LAM
13.01.2020 19:27
#
To moc nechápu.Myslel jsem že hledáme někoho na půl sezony ne¥ přijde Xaci,což by dávalo smysl s tím trenérem béčka kterej by pak mohl klidně zůstat jako asistent.Že by Setién přišel jen na půl roku?
Hristo Stoichkov
13.01.2020 19:30
#
Teď už se prý rozhoduje pouze mezi Setiénem a Pimientou (= v létě nástup Xaviho). Ale ani Setién není žádný velký trenérský jméno, takže by nejspíš nebyl takový problém se ho v létě případně vzdát.
LAM
13.01.2020 19:37
#
V tom případě jsem pro Pimientu.Zná klub a všechny mladý hráče a mohl by zůstat i příští sezonu pod Xavim.
technecium
13.01.2020 19:47
#
technecium
13.01.2020 20:07
#
Hristo, ty máš Setiéna nasledovaného - v Betisu vyhořel, protože na svůj fotbal neměl hráče, nebo protoože si tvrdohlavě stál za svým, co nefungovalo? Já mám obrovský strach z toho, že bude plnit funkci dalšího šaška pro hráče.
Hristo Stoichkov
13.01.2020 20:38
#
Těžká otázka. Určitě bych teda netvrdil, že vyhořel, to jsou dost silná slova. První rok byl po všech stránkách skvělý, k úplnýmu TOPu myslím chyběla pouze kvalitnější devítka. Postupem času, pravda, tým začal působit letargickým dojmem, na konci působení to bylo o držení míče bez toho, aby s ním dokázali vymýšlet něco smysluplnýho.

Ale myslím, že našemu současnýmu kádru by měl vyhovovat, má styl založený na držení míče, je velmi klidný a přátelský a dokáže dávat šance mladíkům (třeba Fabián Ruiz a Firpo pod ním udělali raketový pokrok). Doufám, že vyzkouší i třístoperový systém, což by u nás mohlo fungovat (klidně se Semedem na pravým stoperu), protože krajní obránci stejně patří k našim slabinám.
Klokanomet
13.01.2020 20:45
#
Ale hlavně by mohl zavést aspoň nějaký presink, to mi chybí nejvíc
ADM
13.01.2020 20:50
#
Mysliš nejakú fyzickú prípravu
Kluivert9
13.01.2020 21:35
#
Reggie
14.01.2020 12:18
#
Hristo Stoichkov
13.01.2020 20:52
#
Nejvíc se teda bojím toho, jak bude zvládat ega našich hráčů, to je pro mě velký otazník.
MadMrJacky
13.01.2020 22:02
#
A jak oni budou fyzicky zvládat, pokud se po nich bude chtít presovat
Phillipinho
13.01.2020 19:45
#
Pecka
Kluivert9
13.01.2020 19:51
#
Majk91
13.01.2020 20:32
#
Tak to si veľmi nepolepšíme. Ale asi nebolo moc z čoho vyberať.
Eichel
13.01.2020 20:35
#
Ja fakt neviem pochopiť, prečo on, keď je voľný Poche prečo sú presvedčení, že nás nakopne chlap, ktorého vyhodil Betis
Generalní Gladiator
13.01.2020 20:38
#
Poche se vyjádřil jasně
Salfovic
13.01.2020 21:32
#
Měli mu dát nabídku, kterou nemohl odmítnout.
LAM
13.01.2020 20:41
#
Za prvý se Poche vyjádřil hodně silně a za druhý zase z něho nedělejte bůhví co.Co on kdy vlastně vyhrátl?No vlastně nic.
mistr129
13.01.2020 21:24
#
Kluivert9
13.01.2020 21:36
#
MadMrJacky
13.01.2020 19:26
#

Ernesto musí jít a sám to nejspíš dobře ví. Ale to, že vedení potvrdí jednání s kandidátem na trenéra, přičemž ten současný ještě nebyl vyhozený, je u mě obyčejná prasárna.
Jasně, předvedená hra nestojí za bůhví co a v Římě či v Liverpoolu to byla obrovská ostuda, ale to jde podle mě za hráčema, kteří ten zápas těžce nezvládli v hlavách.

Obecně je tlak na trenéra Barcy strašně velký, tak to prostě je a bude. Ale přišlo mi trapný, když se tady Valverde vyhazoval už po jeho první sezóně, kdy prohrál celkem dva zápasy za celou sezónu. Neuvěřitelně nevděčný.

V současné situaci podle mě neexistuje trenér, který by mohl reálně přijít a udělat s náma treble, takže do konce sezóny bych Valverdeho nechal. Třeba překvapí a ještě udělá úspěch.
LAM
13.01.2020 19:31
#
Jasně že je tlak velkej,ale nějakej posun musí bejt vidět.Nezapomeň že za tu práci u nás každej trenér dostává královskej plat.
MadMrJacky
13.01.2020 19:37
#
To dostávájí jinde i horší trenéři s horšíma výsledkama. Posun tam byl vidět v první sezóně. Teď to stagnuje, takže pochopitelně by měl jít. Ale až v létě.
Klokanomet
13.01.2020 19:41
#
ADM
13.01.2020 20:00
#
Ernesto musí jít a sám to nejspíš dobře ví.

Keby bol tento typ človeka, tak odstúpi sám už pár dní dozadu.
GeM
14.01.2020 02:03
#
Zápas na Liverpoolu jde určitě i za trenérem. Pokud je o poločase Alba psychicky vyřízení, hlava v dlaních a brečí jak malé děcko, tak ho prostě do druhého poločasu nenasadím! Frajer pak nastoupí a posere další gól. Na Rakuten TV je o FCB dokument a tam to jde jasně vidět. Hlavně postavil v tom zápase důchodcovskou zálohu, která neměla žádnou šanci proti běhavému soupeři. Hlavně Rakitič tam už nemá co dělat. Je potřeba mu poděkovat, ale teď hraje vše dozadu, žádná přihrávka do šance. Zkrátka alibistický projev, který do Barcy nepatří.

Mimochodem na dokument se podívej, je to super. Nic lepšího jsem zatím neviděl, má to asi 8-9 dílů a jsou tam nejdůležitější momenty minulé sezóny.
zidane78
13.01.2020 19:50
#
On vlastne povedal ze sa mu to nelubi,a to je vsetko.
Kokesh
13.01.2020 19:57
#
69,5% - Ernesto Valverde has won the 69,5% of his LaLiga games for @FCBarcelona (66 out of his 95 matches), the fifth most for a Barcelona's manager ever.
LAM
13.01.2020 20:01
#
To ho šlechtí,ale v letošní sezoně šla pod nim hra ještě dolů,venku hrajem neuvěřitelně tragicky a získali jsme jen 40 bodů,což je asi nejmíň za posledních kolik?12,13 let?
illnoir
13.01.2020 21:38
#
No vidíš a Setién vyhrál s Betisem 32 ze 79
columbo
13.01.2020 20:01
#
19:50

Helena Condis tvrdí, že Bartomeu ponúkol Setiénovi zmluvu na dlhšie obdobie, než len do konca sezóny. Tréner je nadšený z možnosti prevziať mužstvo a Bartomeu ho považuje za ideálnu voľbu, pretože zachová herný štýl v duchu cruyffismo.
technecium
13.01.2020 20:06
#
Heh, nevidím nic, na čem by měl zachovávat
ADM
13.01.2020 20:12
#
Kluivert9
13.01.2020 21:36
#
Dr. Admess
13.01.2020 20:28
#
Tolik, tolik si přeji, ať už je ten odchod Ernesta oficiální.

Navíc Setien prej na 6 měsíců a pak Xavi. Bože, to bych stříkal!
columbo
13.01.2020 20:28
#
20:05

Setiéna ako nového trénera FC Barcelona potvrdilo aj Catalunya Radio.
Dr. Admess
13.01.2020 20:30
#
Poooojď mi!
Salfovic
13.01.2020 20:38
#
Ten by to určitě vzal jen na 6 měsíců
Hristo Stoichkov
13.01.2020 20:42
#
Prý má podepsat do června 2022.
Generalní Gladiator
13.01.2020 20:49
#
marke7
13.01.2020 21:20
#
Xavi přijde až po volbách. Stačí, jak je Setien zase naučí běhat a presovat.
columbo
13.01.2020 20:58
#
2 minutes left
ADM
13.01.2020 20:58
#
dextroza_m
13.01.2020 21:06
#
Rattlesnake
13.01.2020 21:18
#
Kluivert9
13.01.2020 21:37
#
Leo Rekordman
13.01.2020 22:07
#
illnoir
13.01.2020 21:05
#
To vážně není nic lepšího k dispozici, než vyhypovanej trenér bez výraznějších úspěchů, kterej měl průměrný výsledky se slušně nadprůměrným kádrem Betisu?

Jinak pokud má po něm přijít Xavi, tak to celkem chápu. Jejich fotbalová filozofie (unudit soupeře k smrti přihrávkama ve středu pole) se v lecčems podobá
Medico
13.01.2020 21:11
#
Ernesto vydrz a takhle se nevyhazuje nejlepsi trener PD posledni 3 sezonu.
columbo
13.01.2020 21:35
#
This is how football Quique Setién sees

https://www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20200113/472879421927/asi-ve-el-futbol-quique-setien.html

"As a coach I have always taken into account that my players express themselves through the ball". You pay much more when you are happy and happy than when you are not, ”he says. “The soccer player when he feels more comfortable and happier really is when you really give him the ball, above all”
illnoir
13.01.2020 21:36
#
Nikdy jsem nepochopil ten hype kolem něho. Jak se dostaneš do Barcelony bez výraznějšího úspěchu? To fakt stačí trénovat v Primeře stylem založeným na držení míče a máš šanci na angažmá v Barce?
ADM
13.01.2020 21:38
#
Tak k nam neprislo top trenerske meno uz tak 15 rokov.
Salfovic
13.01.2020 21:43
#
Tohle je pro mě nepochopitelné.
Visca el barca
13.01.2020 21:53
#
No co já fandím Barce tak jsme snad Eso nikdy nepřivedli Pep nebyl eso, Rijcard taky ne. Van Gal možná? Taky spíš ne. V tomhle nás lehce nechápu. Beru jakoukoliv změnu, ale bojím se, že dopadne stejně jako Valverde.
valloire
13.01.2020 22:18
#
Van Gaal byl eso.
Muffi
14.01.2020 11:06
#
při prvním angažmá jo, při druhém kdy měl za sebou nepostup na MS 2002 už ne. Ostatně taky vdržel jen půl roku a kariéru si pak restartoval velmi dobrou prací v AZ.
Xavi
14.01.2020 12:25
#
LAM
13.01.2020 22:02
#
Otázkou zůstává,kdo je tím trenérským esem?
Dle mě je dost lidí hodně brutálně nadhodnocených nad opravdovým dopadem na tým.Já osobně považuji jen dva trenéry v dnešní době za opravdový esa 1-Pep jenž tady trenérskou kariéru začal,preferuje kombinační fotbal což je pro naše mužstvo ideální.2-Klopp jenž zase preferuje hodně rychlej a agresivní fotbal což se mu teď daří a měl s ním velkej úspěch i v Dortmundu.¨

Ostatní jsou spíš jen krátkodobý hvězdy který skončej po delší době vyhazovem nebo odchodem z klubu.Mourinho už dávno není takovej trenér jako dřív,Poche jenž jeden čas slavil z Totenhammem hodně slušnou fazonu,aby nakonec šla hra dolů a on se loučil.Jardim kterej to měl taky na houpačce.Cholo,kterýho si zaprvé u nás nedovedu představit a stejně se domnívám,že dokáže praktikovat jen takovej fotbal co s Atletama a nejlepší mají už za sebou a stejně bych tak mohl pokračovat.

Proto se nedá říct,kterej trenér by k nám přesně pasoval,jelikož tady musíš znát dost dobře struktůru klubu a praktikovat ofenzivnější fotbal s tim že se musí dobře vycházet s hráči.
Mě přišlo ideální tam dát toho týpka z béčka a Xaviho od léta,ale uvidíme.Jestli to bude nakonec Setién,tak může taky klidně slavit úspěch,minimálně líbivějším stylem fotbalu.
valloire
13.01.2020 22:19
#
patrně jsi zapomněl na Zidana, každej blbec by dokázal hattrick v LM co?
LAM
13.01.2020 22:23
#
Já Zidana nebru jako nijak velkýho taktika,ale jako osobnost která v kabině Realu dokáže odělat hodně práce.Není to trenér kterej by praktikoval svůj styl jak třeba Pep nebo Klopp a osobně si myslim,že nikde nebude ani z půlky úspěšnej jako v Realu.
valloire
13.01.2020 22:32
#
O to nejde. Je to trenér a má svý metody jak vyhrávat. Nemyslím si třeba, že by to v Realu Klopp a i někdo jinej dal. Každej má svůj styl.
CHONG
13.01.2020 22:34
#
Klopp to dá všude, kde mu dají čas na práci...
mul
13.01.2020 22:39
#
valloire
14.01.2020 16:31
#
to je právě to....
CHONG
13.01.2020 22:35
#
Conte je určitě trenérské eso a za mě teda i Max.
Visca el barca
13.01.2020 23:11
#
Conte určitě. Max ani náhodou. Hraje odpornej fotbal. Ligu v itálii by dal kde kdo, koučovat Juve. A v jeho dvou finále LM, který nedal ani trochu vidím plusy ve vyřazení Barcy a Realu. Jinak nic. Toho bych vážně nechtěl. Nehodí se do Španělska.
Manny
13.01.2020 23:06
#
nagelsmann
Kluivert9
13.01.2020 23:13
#
Z toho by si Messi a Pique určitě sedli na prdel, no
Manny
14.01.2020 00:03
#
snad uplne kazdy hrac, co pod nim hral, zminoval jako jeho hlavni prednost charisma.

a hlavne to vubec nebylo tematem, ptal se kdo je trenerske eso, ne kdo posadi na zadek messiho (btw jako kdyby zrovna on nekdy nejakeho kompetentniho trenera potapel..)
Muffi
14.01.2020 11:12
#
spíš je otázka, co trenér v současnosti jak v Realu tak Barce doopravdy může.
U transferů se určitě hledí i na mimofotbalové hledisko, oba kluby platí obrovské sumy na platy i ne úplně vytěžovaným hráčům, kteří jsou neprodejní a tím pádem nemají tak velké budgety a v Barceloně je omezen i takticky Messim, jak psal o víkendu Kokesh, stejně jako byl v realu dříve omezený CR7.
Majk91
13.01.2020 21:54
#
Tiež to nechápem. Za najväčšie jeho úspechy sa dajú považovať postup s Betisom do EL a nevypadnutie s Las Palmas do druhej ligy. A žeby hral nejaký mega futbal sa taktiež nedá povedať. Uvidíme, nechcem robiť unáhlene závery, predsa len s takým kádrom ešte nepracoval, takže možno nás prekvapí. Každopádne najväčšou výzvou preňho bude asi to, ako ho príjmu tie naše hviezdy.
Phillipinho
13.01.2020 22:13
#
Jako to, ze vzdycky jeho tym hral nejzabavnejsi fotbal v lize poprit nemuzes. Palmy i Betis hrali smerem dopredu pod nim fakt peknej fotbal s jasnym jeho rukopisem.
Kokesh
13.01.2020 21:59
#
Whitemedia
13.01.2020 23:46
#
Jak kdybych poslouchal Sarriho..
BarcaGOAT
13.01.2020 22:01
#
To je neskutočné ako každý ide hneď odsudzovať Setiena. Kritizujete jeho úspechy, že ešte nič veľkého nedosiahol, ale s Betisom toho asi veľa vyhrať nemohol. Ľudia počkajme si na pár zápasov a až potom budeme možno dostatočne múdrejší na takéto vyjadrenia.
REPLIKATOR
13.01.2020 22:04
#
Prý bude odvolán a novým koučem má být Quique Setién. Co je na tom pravdy?
Petrinho17
13.01.2020 22:08
#
No je to tak takmer na 100%
LAM
13.01.2020 22:10
#
Už je to oficiální
Petrinho17
13.01.2020 23:04
#
No zatiaľ to teda oficiálne žiadny klubový oficiálny kanál nepotvrdil. Všetko sú zatiaľ len "oficiálity" od novinárov
Petrinho17
13.01.2020 23:18
#
Až teraz o 23.15 to klub potvrdil
2miguel1
13.01.2020 22:14
#



Dufam ze Setien len na pol roka a potom Xavi
CHONG
13.01.2020 22:16
#
Hlavně, že tam nejde Max ani Poche. A díky bohu, že je nenapadl Pepe Bordalás
BarcaGOAT
13.01.2020 22:20
#
Jasne, že je to dobre. Po tom ako sa Poche vyjadroval o trénovaní Barci, by ho tu ani nikto nechcel a zvyšný dvaja nevedia ani ň o štýle hry Barci.
CHONG
13.01.2020 22:25
#
Vy jste v takové pozici, že byste Pochemu možná i líbali prdel, aby přišel a současná Barca už ani žádný styl nemá (pokud teda za styl nepovažuješ víru v to, že Messi dá gól a ter Stegen všechny šance soupeře pochytá), takže o něm trenér nic vědět nemusí.
Kluivert9
13.01.2020 22:30
#
Prdel bysme líbali možná tak Kloppovi, ale Pochemu? Co že tak zázračnýho dokázal?
CHONG
13.01.2020 22:31
#
Kloppovi byste tu prdel i lízali
Kluivert9
13.01.2020 22:44
#
Stejně jako vy, ale zpět k Pochemu. Nevidím jedinej důvod proč ho chtít.

1) Žádnej pohlednej útočnej fotbal nehraje. Jako taktickej génius se taky neprofiluje.
2) Žádné zázračné výsledky po jeho působení u Spurs nevidím.
3) Šanci odchovancům příliš nedává.
4) Největší hvězdy Spurs to pod ním zabalili a chtějí odejít (Eriksen, Vertonghen, Alderweireld - ten po příchodu Mourinha hned zázračně podepsal)
5) Protěžování svých oblíbenců bez formy (Winks, Sissoko, Sanchez). Díky, ale tohle mi poslední 3 roky stačilo u Roberta, Rakitiče a Suaréze.
6) Trénoval Espanyol

Takže v čem je Poche takovej zázrak? A proč mu líbat prdel? Seriózně se ptám...
technecium
13.01.2020 22:56
#
Manny
13.01.2020 23:08
#
co to meles s tim sissokem?? minuly rok byl mozna jejich nejlepsi hrac...
Kluivert9
13.01.2020 23:12
#
Minulý rok ano a rok předtím? Když hrál i na křídle, jen aby hrál?
Manny
13.01.2020 23:59
#
rok predtim odehral 1400 minut v 33 zapasech pl. nebyl clenem zakladu, protoze nemel takovou formu, takze o nejakem protezovani nemuze byt rec. zaklad hral tak max v fa cupu, kde hraji nahradnici.
kdyz se do formy dostal, tak pak hral porad,kdyz nebyl zraneny.
el Principito
13.01.2020 22:22
#
Maxe bych nechtěl ani za nic Poche si to za ty kecy nezaslouží
CHONG
13.01.2020 22:26
#
To je dobře
Kluivert9
13.01.2020 22:30
#
PtákOhnívák
13.01.2020 22:17
#
Tak prý zítra oficiální odvolání Valverdeho, Setien je prakticky domluven, stačí jen podepsat. Údajně na 2 a půl roku. Vidle do toho může na poslední chvíli hodit Bartomeu, který se prý osobně ještě pokusí přemluvit Pochettina, ale moc šancí se tomu nedává...
2miguel1
13.01.2020 22:18
#
A Xavi?
LAM
13.01.2020 22:20
#
Zatím odmítl.Nejdřív v létě když se nebude Seténovi dařit,nebo někdy v budoucnu po Setiénově odchodu.
BarcaGOAT
13.01.2020 22:23
#
Poche ani náhodou. On sám povedal, že radšej bude pracovať na ranči v Argentíne ako trénovať Barcu.
valloire
13.01.2020 22:34
#
chytrej chlap
ouroboros
13.01.2020 23:34
#
skoro ako ty
Klokanomet
13.01.2020 22:25
#
el Principito
13.01.2020 22:26
#
Luigi4
13.01.2020 22:36
#
Rattlesnake
13.01.2020 22:29
#
YNWA__MSN
13.01.2020 22:38
#
Děláte si prdel, že jo? Protže tohle už fakt není normální
MastourMascarelli
13.01.2020 22:39
#
Messiáš
13.01.2020 23:01
#
Ale jo, jsem mírným optimistou a Setienovi spíše věřím, jen na mě trochu působí jako pohádkový dědeček, co v kabině asi úplně nedupne. On je každopádně veliká šance pro Riquiho a jestli se nedostane Puig trochu do hry pod ním, tak už pod nikým.
Upřímně jsem doufal v Pocheho a je mi celkem jedno, co kdy na nás vykrikoval, ale jsem rád i za Setiena. Valverde už po tomhle tyatru vedeni pokračovat nemohl
Petrinho17
13.01.2020 23:16
#
Tak a je to oficiálne aj od klubu
alcantara
13.01.2020 23:22
#
Setien ofiko.
messinhovic
13.01.2020 23:22
#
CHLASTAMEEEEEE
OUT OUT OUT OUT OUT
DNESKA MAME DEN, UTOK ZA UTOKEM
JDEME SI PRO TREBLEEEE
Dr. Admess
13.01.2020 23:25
#
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Waveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
messinhovic
13.01.2020 23:26
#
2miguel1
13.01.2020 23:28
#
Xavi ma ale grandiozne nasral. Bodaj by sa Setien chytil a tu šancu uz Xavi od Barcy nedostal.
Generalní Gladiator
13.01.2020 23:29
#
Dr. Admess
13.01.2020 23:29
#
Robik83
13.01.2020 23:35
#
fanousci barcelony sou opravdu neskutecni kreteni
2miguel1
13.01.2020 23:39
#
Ty ma tak zaujimaš. Zidane prišiel v polke sezony a doviedol ho este aj k LM. Barca mu da moznost trenovat, kde on ako trener bez skusenosti by mal držať hubu a krok a neskutocne si važiť ze moze ist trenovat Barcu tak on si kladie podmienky ze od leta. Setien zasluž si šancu
Dr. Admess
13.01.2020 23:45
#
"by mal držať hubu a krok" ...
Xavi
14.01.2020 12:33
#
Zidane byl bez práce. Xavi má práci
janinho
14.01.2020 18:51
#
trénovať castillu a nejaký al sadd je takmer to isté
Xavi
14.01.2020 19:12
#
Tak Zidane trénoval Castillu před prvním angažmá, před druhým byl bez práce.
janinho
15.01.2020 06:00
#
"Zidane prišiel v polke sezony a doviedol ho este aj k LM"

mas pravdu, ale z tohto usudzujem ze hovoril Zidanovom trenovani ked prebral Real od Rafu
Gazdo
14.01.2020 13:43
#
valloire
15.01.2020 12:24
#
Xavi není Zidane.
Visca el barca
15.01.2020 13:57
#
To je pravda. Je lepší.
valloire
15.01.2020 14:38
#
Ani boha.
Klokanomet
13.01.2020 23:29
#
Paráda, konečně se tady člověk snad dočte něco jiného než "Valverde out"
Whitemedia
13.01.2020 23:45
#
Setién out?
Messiáš
13.01.2020 23:33
#
Najsa
Hodně štěstí Ernesto při další staci
pingla
13.01.2020 23:33
#
Setien je kdo? Je dobrej?
Fenix
13.01.2020 23:36
#
Iniesta opravdový charakter a elegán na hřišti i mimo něj
Durden Tyler
14.01.2020 10:18
#
Alespon nekdo ma rozum
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.