Valverdeho cynický faul pochválil i trenér Atlética Simeone

13.01.2020 15:50 - Aktuality
 
Záložník Federico Valverde z Realu Madrid sice nedělní finále španělského Superpoháru kvůli vyloučení nedohrál, přesto byl vyhlášen nejlepším hráčem utkání. A za cynický faul v prodloužení, za nějž uruguayský fotbalista dostal červenou kartu, ho pochválil i trenér poraženého Atlética Madrid Diego Simeone.

Real zápas v saúdskoarabské Džiddě vyhrál po penaltovém rozstřelu, ale pět minut před koncem prodloužení mohlo Atlético za bezbrankového stavu skórovat, protože Álvaro Morata šel sám na branku. Jenže Valverde unikajícího soupeře chladnokrevně podrazil a i když dostal rovnou červenou kartu, Real se v oslabení ubránil a poté uspěl v rozstřelu.

"Byl to rozhodující okamžik zápasu, protože kdyby akce pokračovala, tak jsme pravděpodobně dali gól," řekl Simeone, který Valverdeho utišoval při odchodu ze hřiště. "Řekl jsem mu, aby se tím netrápil, že na jeho místě by se každý zachoval stejně. Udělal, co udělat musel," přidal bývalý argentinský reprezentant, jenž sám neměl v kariéře k hře za hranou pravidel daleko.

Sám Valverde přiznal, že i když tím Realu pomohl k triumfu, zákroku přeci jen trochu litoval. "Neudělal jsem pěknou věc, ale nic jiného jsem dělat nemohl. Moratovi jsem se omluvil a i když jsem rád, že jsme pohár vyhráli, tak přeci jen se trochu stydím," prohlásil. "Ale spoluhráči i trenér mě podpořili a zastal se mě i Simeone a takové gesto by každý neudělal," doplnil Valverde.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5958
Související články
Komentáře (212 / 0 nových)
29Februar
13.01.2020 15:53
#
však jasné, Simeone je rovnaká špina tréner ako bol aj hráč. zlatý mourinho štýl proti tomu čo hrá simeone
janinho
13.01.2020 15:54
#
cr7sux
13.01.2020 16:07
#
I was applauded off but I wasn’t applauded by the gaffer. He laid down the law with me and said: “At Manchester United we never win that way; we win by fair play.” It was an eye-opener for me. Some managers would have said ‘well done, son’, but he would not accept that way of winning, which says everything about him."

hej, no
janinho
13.01.2020 16:13
#
sak aj Valverde sa po zapase ospravedlnoval, takze to co tu niektori voci nemu rozbehli tak je pekna psychiatria

https://www.bilybalet.cz/muzstvo/2020010035-fede-valverde-byl-jsem-na-sebe-nastvany-protoze-jsem-oslabil-tym-na-simeoneho-slova-nezapomenu.html
Abner
13.01.2020 16:16
#
Že si ty pár útočníkov takto podobne sundal.
janinho
13.01.2020 16:17
#
nie, zamaval som im na cestu a zazelal vela uspechov do buducna

rozkaz znel jasne... nesmi projet za zadnou cenu!
xjert02
13.01.2020 18:56
#
Roteiro
13.01.2020 15:58
#
Úplně chladně zhodnotil situaci, nic jiného udělat nešlo.
janinho
13.01.2020 16:02
#
ale tu placu len blbeckovia ktori fandia vieme komu. bol to normalny, takticky aj ked riadne cynicky faul, CK uplne v poriadku. ale aby sa tu z valverdeho robil neviem aky zakerak
adoxx
13.01.2020 16:03
#
Abner
13.01.2020 16:06
#
Minimálne ešte o jednej možnosti viem. Nefaulovať!
♥LIVERPOOL - FC♥
13.01.2020 16:23
#
A dostat gól a prohrát zápas. Chtěl bych tě v týmu.
I když pravda, že to byl Morata, takže těžko říci.
TheTopFootbaler
13.01.2020 16:57
#
No právě ten faktor Morata je hrozně podstatný.
♥LIVERPOOL - FC♥
13.01.2020 17:10
#
John Obi Mikel
13.01.2020 18:45
#
Abner
13.01.2020 17:19
#
Sám mladý Valverde sa cíti previnilo. Uvedomuje si, že to čo urobil, nebolo v duchu fair play, čo sa okrem "no racism" objavuje ako druhý slogan pri zápasoch.
Ono sa to svedomie prehlušuje, že v danej chvíli, atď tie kecy okolo. Vždy keď po niečom nemáš dobrý pocit, urobil si zlú (nesprávnu) vec. Nepotrebuješ poznať desatoro, ani nič iné. Ten vnútorný pocit ti to povie.
naheCZ
13.01.2020 16:16
#
AjaxFans
13.01.2020 15:55
#
Že ty kuy mají tolik štěstí vždycky
JM
13.01.2020 16:30
#
valloire
13.01.2020 22:21
#
owny
13.01.2020 15:55
#
A přitom stačilo Moratu nechat běžet.

https://www.youtube.com/watch?v=5PWGUIw1-2I
Godbless
13.01.2020 15:59
#
Chambers - Mustafi To je neskutečná dvojka tvl..
Manny
13.01.2020 18:17
#
Posral to jen chambers
John Obi Mikel
13.01.2020 16:01
#
Coniglio
13.01.2020 16:09
#
♥LIVERPOOL - FC♥
13.01.2020 16:24
#
kilobyte
13.01.2020 16:38
#
Jak šel Conte seřvat lavičku.
Lof
13.01.2020 18:00
#
icka
13.01.2020 18:58
#
Nevím jestli je víc k pláči ten Morata nebo ti stopeři.
8lampard8
13.01.2020 21:15
#
Shevchenko
14.01.2020 10:51
#
Chambers
Kucka
14.01.2020 12:12
#
r3
13.01.2020 15:55
#
Legenda
madridcan
13.01.2020 15:56
#
Fede hádam ani nemôže byť, niekomu nesympaticky. Spraviť to trebárs Casemiro, tak si poviem, že pekne svinstvo, ale pri Fedem som úplne v kľude. Zákerné to bolo, ale bolo to pre tím. Mimochodom Simeone sa tiež len tak z niekoho nepojebe. Je druhá vec ako by sa vyjadril v zápase, kde o niečo ide...
adoxx
13.01.2020 15:57
#
Stepan95
13.01.2020 16:06
#
misinho7
13.01.2020 19:54
#
adoxx
13.01.2020 16:01
#
Udělal to, co by udělal každý hráč myslící na vítězství...dá se říct, že Realu zachránil zápas, navíc z jeho vyjádření jde vidět že zákeřnéj hráč to opravdu není
John Obi Mikel
13.01.2020 16:02
#
Simeone
technecium
13.01.2020 16:02
#
Já bych to udělal taky a věřím, že každý, kdo hraje proto, aby vyhrál, by to udělal taky. Je to hnusný, ale vlastně závidím Reálu hráče s takovouto vůlí vyhrát za kazdou cenu. To nám chybí
valloire
13.01.2020 22:22
#
Firkraag
13.01.2020 16:03
#
Stydět by se měl spíš Morata s tou simulací, to má být na červenou a 10 zapasu stop. Tohle je klasik faul na cervenou, nic vic. Ani to neudelal nebezpecne.
Remt
13.01.2020 16:08
#
no pokud už ho chtěl zkopnout, dalo se to udělat "méně nebezpečně" - že by to nebyl nebezpečný faul bych netvrdil, stačilo mu brnknout o nohu a letěl by, což Valverde neudělal
Firkraag
13.01.2020 16:53
#
Ja myslim, ze tohle neni tak hrozny, proste ho kopnul, ono jak to neni proti noze, tak je to vlastne pohoda. Muze maximalne treba blbe spadnout. Ale prijde mi jakejkoliv vzdusnej souboj nebezpecnejsi. On uz ho mel, ale vypadalo to, ze si nebyl jistej, zda to neustoji, tak ho jeste poradne zcutnul no
Remt
13.01.2020 17:25
#
Mě se nelíbilo, že místo "zčutnutí" mu spíš na tu nohu "lehnul" a to by podle mě mohlo být pro koleno daleko nebezpečnější než jen podkopnutí zezadu. Celkově je blbý, že tohle pravidla umožní, hráč se zachová jako prasák, ale je ještě oslavovaný. Zkopne ho před vápnem a je z toho hloupá červená, která pár minut před koncem nic neznamená. Jako poslední možná brzda je zkopnout ho ve vápne, kde z toho možná bude žlutá + penalta (nebo červená + penalta? teď nevím) ale stejně.. brankář jí má dost velkou šanci chytnout. Pořád tam vidím velkou výhodu když obránce zprasí útočníka. Pokud je to takhle očividný a chtěný zkopnutí, já bych dal "technickej gol" a to by pak moc oslavovanej Valverde nebyl, pokud by to byl gol + červená
Firkraag
13.01.2020 18:10
#
No tak pravidla jsou takový no... je tam aspoň ten trestňák. Já to z týmovýho hlediska oceňuju. Stejně jako třeba brankářský výkon Suaréze proti Ghaně.. a to už je fakt zoufalý řešení a vyšlo mu to. Ale je to prostě jasný, kdežto kdejaký hlášení o balon, simulace, tlak na rozhodčí.. to mě teda sere víc, tohle je prostě učebnicová ukázka no.
Remt
13.01.2020 18:28
#
to je otázka, hlášení se o balon apod, no prostě fotbalisti jsou jeden vedle druhýho vymletý kokoti, co si budem Pro mě je tohle jinej level zmrdství, ale to je co člověk to názor
Firkraag
13.01.2020 21:33
#
jj, já bych chtěl někdy tyhlety buzíky pískat, akorát by se nedohrálo. Busquets, Alba ty by skončili hodně rychle . A kdo se hlásí, tak přiznává teč, nazdar
Remt
13.01.2020 21:51
#
přemýšlím jestli jsem v poslední době viděl nějakýho rozhodčího, který by byl naprosto rezolutní k tomuhle chování, viz. obestoupí ho hráči a začnou do něj hučet, jednou napomene, podruhý tasí žlutou..

Naposled když jsem viděl někoho kdo se snažil bejt rezolutní a nekompromisní, tak to byl ten šašek na nějakém tom MS klubů, kde hrál LFC finále, no to byl jeliman, ten byl sice nekompromisní ale pískal si co se mu zlíbilo, podle mě si ty verdikty vymejšlel stylem ententiky dva špalíky, nikoho horšího jsem dlouho neviděl
Firkraag
13.01.2020 22:50
#
Mně se líbil Cakir jak jednou pískal Bayern-Arsenal.. Ozil a Mandzukic udelali nejaky gesta a hned meli zlutou, vod ty doby si to nikdo nedovolil
Remt
13.01.2020 18:30
#
Každopádně jedno je jistý - pískat se na něj bude a to nejspíš dost tak snad je dost velkej profík na to, aby to unesl, protože po tomhle to musí čekat. Chválabohu, že není černej, to by zas byla komedie, ty články o rasizmu
Firkraag
13.01.2020 21:31
#
jo to jo
Firkraag
13.01.2020 21:33
#
Jasný no
netopier
13.01.2020 20:23
#
oli9
13.01.2020 16:03
#
Tak by mě zajímalo co by se říkalo kdyby mu přelámal nohy
Stepan95
13.01.2020 16:06
#
adoxx
13.01.2020 16:09
#
Rock
13.01.2020 17:11
#
Mě by zajímalo, jak by se cítil oli9, kdyby ho táta nechal v kondomu
Abner
13.01.2020 17:25
#
No to teda duchaplné.
oli9
13.01.2020 18:20
#
zeptej se mámi, ta ti odpoví
pantondavo
13.01.2020 17:55
#
misinho7
13.01.2020 19:55
#
netopier
13.01.2020 20:24
#
to môžeš povedať po každom faule vo futbale...
oli9
13.01.2020 21:25
#
tak tu to bylo trošku jiné
Stepan95
13.01.2020 16:05
#
Udělal zcela pragmatickou a správnou věc v daný situaci, vyčítat mu to může jen blbec
♥LIVERPOOL - FC♥
13.01.2020 16:24
#
TheTopFootbaler
13.01.2020 16:59
#
Nebo milovník fair-play, vy jste tady všichni hrozní machiavelisti.
Ed_Hazard
13.01.2020 18:03
#
Manny
13.01.2020 18:42
#
xjert02
13.01.2020 19:01
#
♥LIVERPOOL - FC♥
13.01.2020 21:10
#
To není na místě.
icemike
13.01.2020 22:06
#
Podkopnul mu nohy, neskončil po něm, nebo netahal mu triko. Co tam bylo unfair?
TheTopFootbaler
14.01.2020 09:00
#
Tak jo, chci aby ses nad tím ještě pár sekund zamyslel. Spáchal faul, dostal červenou. Co asi na tom bylo unfair? *přemýšlející smajlík*
Mariano13
13.01.2020 22:26
#
Ja osobne nemám rád nefér hru, napr. ak ide lopta na roh tak sa priznám. Ale aj za dedinu (hrali sme najnižšiu možnú súťaž) a to aj za žiakov a dorast, som sa hádal kvôli penaltám, ktoré som spôsobil a to 2/3 boli správne písknuté. Fauly v poli som priznával a filmoval som raz aj to mi bolo trápne. Proste čo tým chcem povedať v zápale hry použiješ rôzne prostriedky, aby si vyhral. A toto ako aj napríklad Suarezovu ruku na MS2010 neodsudzujem. Jedine ak by ho Valverde zranil, lebo na istotu tá šmýkačka nebola.
TheTopFootbaler
14.01.2020 08:59
#
Hele já taky nadávám na simulace pořád a nejradši bych těm hráčům končil kariéru po jednom skoku, ale sám simuluju, když si jdeme začutat. Ani Valverdeho nijak neodsuzuju, je mi jasný, že šlo o pohár, a navíc to pragmaticky vzato byla prostě správná volba, jak vyhrát, akorát mohlo dojít k nějakému zranění, prostě to nebylo úplně čistý, což on sám přiznal a za to ho respektuju.
Mariano13
16.01.2020 23:25
#
to som aj napísal a tiež je to jediné mínus na tom, že oproti nejakému stiahnutiu za dres ten zákrok vyzeral všelijak ako tam Fede strihal nohami. Tam mohol ľahko trafiť členok. No našťastie sa nestalo, tak len klobúk dolu.
TheTopFootbaler
17.01.2020 08:28
#
Remt
13.01.2020 17:26
#
*zcela pragmatickou věc, KTEROU MU PRAVIDLA UMOŽŇUJÍ. A v tom vidím já problém, to, že jsou pravidla nastavený tak jak jsou. Červená za toto není dostatečný trest v daném zápase.
pantondavo
13.01.2020 17:57
#
No zrovna v tomhle zapase je i cervena zbytecna, mel pisknout Moratovi simulaci a odkop od brany.
Remt
13.01.2020 18:04
#
No to si.... Vlastně co jsem čekal za reakci, zavolej Valloireho, to bude panečku teprv objektivita, on to alespoň ale píše sarkasticky, u tebe mám strach a pocit, že to opravdu myslíš vážně.
pantondavo
13.01.2020 18:09
#
Nechapu, jak muzes tak jasne ironickej komentar brat vazne Styska se mi po Zenthurasovi
Marv
13.01.2020 18:13
#
pantondavo
13.01.2020 18:24
#
Zenthuras si aspon na dementa jen hral
Remt
13.01.2020 18:27
#
U fanoušků Realu a MU člověk nikdy neví, hlavně Realisti jsou schopní obhajovat jakoukoliv sebejasnější penaltu, offside apod. jen pokud je to ve prospěch Realu, tam jsem se snad ještě s žádnou objektivitou nesetkal, ti by byli schopni omluvit i vraždu, pokud by dotyčnej měl na sobě bílej dres
pantondavo
13.01.2020 18:36
#
Neber to tak vážně, zkus žít i za zdí EF.
Remt
13.01.2020 18:44
#
Když to já asi neumim
TheTopFootbaler
13.01.2020 19:10
#
Remt
13.01.2020 19:29
#
Jak někdo může fandit Jihlavě a zároveň MU, no tomu teda nerozumim. Celkově, jsi asi 2. člověk, kterého tu potkávám, který má v oblíbených Jihlavu. Zajímalo by mě jestli někoho z tohohle fóra znám osobně
TheTopFootbaler
13.01.2020 19:36
#
Tak Jihlava je lokální a MU je prostě srdcovka od dětství, jednou jsem zapnul v telce jejich zápas a zalíbilo se mi jejich logo, asi takhle to nejspíš to vzniklo. My už jsme spolu jednu diskuzi měli, vím že tu je ještě jeden fanoušek Jihlavy, myslím že sima.vok nebo tak nějak.
Remt
13.01.2020 19:48
#
Teď nevím jestli s tebou nebo s ním jsem měl minule diskuzi o tom jestli chodí do kotle a na Růžek Každopádně znám jednoho Jihlaváka, co chodí fandit a fandí MU, to už by byla ale obrovská náhoda
TheTopFootbaler
13.01.2020 20:22
#
Jo, to jsem byl já, rozjelo se to přes kebab. To by bylo šílený, ale já moc fandit bohužel nechodím, no.
Remt
13.01.2020 20:25
#
Jóó, jihlavskej kebab, ten bych si teď dal od února začnu po škole makat asi 100 metrů od obou kebabů na náměstí, to budou kebabový žně
valloire
13.01.2020 22:26
#
pojídáním kebabu podporuješ islámský teroristi
Remt
13.01.2020 23:23
#
na druhou stranu na arabáky nadávám kudy chodim, takže tim se to trochu kompenzuje
Remt
13.01.2020 23:26
#
fuj, to mi připomnělo video, ktere jsem dneska na fb videl, jak si nejaci arabaci delali ve velkem kastrolu gulasek, vsichni se na nej tak tesili, no kdyz zvedli poklicku, bylo tam naporcovane lidske telo, proc ja jen vzdycky kliknu ze zvedavosti na takovou zvracenost
valloire
14.01.2020 20:52
#
protože jsi prase
Remt
14.01.2020 21:14
#
už v tom mám guláš, včera buzík, dneska prase
valloire
14.01.2020 21:29
#
neměj....je to to samý
TheTopFootbaler
14.01.2020 08:53
#
imp
13.01.2020 18:05
#
Jenze pravidla mu to neumoznujou zejo. Dostal cervenou, zapas nedohral a minimalne v sobotu proti Seville ma stopku.
Ed_Hazard
13.01.2020 18:18
#
Takže sa to fakt prenáša aj do ligy? Ja som mal tiež ten dojem, pod niektorým článkom to spomenul aj Hristov reakcii na môj ironický komentár ale dúfal som že sa mýli
imp
13.01.2020 18:23
#
Marca pise, ze jo.
netopier
13.01.2020 20:26
#
Aj keby dostal stopku na 10 zápasov, stále by sa to oplatilo
CHONG
13.01.2020 22:20
#
To možná kdyby fauloval Ramos, ale být deset zápasů bez Fedeho kvůli tomu sranda pohárku, to by se fakt nevyplatilo.
netopier
13.01.2020 23:26
#
Tak ja si myslím že klub ako je Real nemôže mať problém s absenciou 1 hráča. Supercopa je síce len taký sranda pohár ale aj ten sa počíta a kvôli nemu musel Real cestovať do tej Saudskej prdele, musel odohrať 2 zápasy a hlavne ten finálový zápas bol dosť fyzicky náročný. Čiže bez toho Valverdeho faulu by sa Real Madrid s najväčšou pravdepodobnosťou vrátil do Španielska bez trofeje a unavený zo zápasov/cestovania
Alf14
14.01.2020 07:52
#
co víc než ČK měl dostat ? od rozhodčího na holou nebo co omg ?
FUnk
14.01.2020 07:22
#
Phillipinho
13.01.2020 16:10
#
Cholo
Hokaido
13.01.2020 16:11
#
V životě jsem neviděl Chola pyšnějšího, než když kolem něj Fede procházel do šaten.
frankiefcb
13.01.2020 22:19
#
PePiG7
13.01.2020 23:03
#
oli9
13.01.2020 16:13
#
Ale vyjádření Valverdeho
Ángel di María 22
13.01.2020 16:14
#
Jsem jedinej, komu prijde divny, ze se vubec musime bavit o tom, co Fede udelal? Vsak by to snad mel udelat pro vyhru kazdej, kdo hraje fotbal..
ACSeRw!n
13.01.2020 16:24
#
za me automaticky rozhodnuti.. ale sem chodi vetsina lidi, co videla balon jenom v tv
Ed_Hazard
13.01.2020 18:04
#
Mariano13
13.01.2020 22:26
#
Alf14
14.01.2020 07:54
#
♥LIVERPOOL - FC♥
13.01.2020 16:25
#
Vždycky se najde píča, která musí dělat vítr.
HalaMadrid_Flx
13.01.2020 16:33
#
Nihilister
13.01.2020 16:36
#
mayday
13.01.2020 16:41
#
Jasná věc, chvilku do konce, málo času na zvrat, jasnej faul je na místě.
houdic
13.01.2020 16:42
#
Ja vidím problém v pravidlech. Tohle je prostě hrozně nespravedlivý, na pět minut jde Real do deseti a Atleti kopou primak někde na půlce místo aby dali gól (předpokládám, situaci jsem neviděl ale podle vyjádření to tak vypadá. A i kdyby ne tak je to prostě obecně tahle situace hrozně nefér pro tým co prohrává) zároveň nevím moc jak by se to mělo řešit aby to bylo fér, dát penaltu za takovejhle zákrok? Ale zas jak to posuzovat. Asi se s tím moc dělat nedá, ale vždycky když se tohle stane tak je to k nasrani
kilobyte
13.01.2020 16:45
#
Stejně by to nedal.
Stepan95
13.01.2020 16:54
#
"situaci jsem neviděl"
houdic
13.01.2020 17:16
#
Tak nejsem dement a dokážu si představit co se asi tak stalo. Navíc takovýhle situace se stávají a vyjadřují s k nim obecně, ne jen k tyhle jedny Valverdeho (nijak ho nehanim, udělal bych to stejný jako asi všichni, proto vidím problém v systému)
TheTopFootbaler
13.01.2020 17:02
#
Já souhlasím, ale s přístupem "co není zakázáno, je dovoleno" je tohle bohužel správná možnost, no. Bylo to prostě pragmatické rozhodnutí, tím, že se nechal vyloučit v té situaci prospěl týmu úplně stejně jako kdyby narýsoval špičkovou kolmici za obranu a asistoval tím na gól. Já jsem taky mega soutěživý a taky bych to na jeho místě udělal, ale nemyslím, že to je v zájmu sportu. Chválím jeho vyjádření, správná balance mezi uznáním viny a stáním si za svým.
Mass
13.01.2020 18:28
#
Já bych dal nájezd jako v hokeji
The Krupy
13.01.2020 16:48
#
William Wallace
13.01.2020 16:53
#
r.mrazik
13.01.2020 16:54
#
Stepan95
13.01.2020 16:55
#
Al Capone
13.01.2020 16:56
#
A hlavně to byl jen faul, nic zákeřného. Ale škoda, že to neudělal Sergio, to by byla prdel
JessePinkman
13.01.2020 17:05
#
Minister
13.01.2020 17:17
#
mistr129
13.01.2020 18:00
#
On to udělal samozřejmě dobře, jako každý hráč, jen je na čase se zamyslet, jestli je trest dostatečný. Dalo by se třeba při faulu unikajícího hráče na posledních 30 metrech dát penaltu, nebo aspoň pětizápasový trest provinilci.
Ed_Hazard
13.01.2020 18:04
#
SpartaOvenka
13.01.2020 18:21
#
Riviera Kid
13.01.2020 18:21
#
Jan Horáček
13.01.2020 18:58
#
Když se zavádělo pravidlo o penaltě, tak dost hráčů protestovalo s argumentem, že nikdo se přece nesníží k tomu, aby soupeře úmyslně fauloval. A za neúmyslný faul by nikdo neměl být trestán.
Dnes už by toto bylo nemožné, ale na vašich komentářích je vidět, jak se pohled na sport od té doby posunul. A podle mě ne zrovna k lepšímu.
dave30
13.01.2020 22:18
#
Jj, není to tak dávno (asi 20 let), kdy bylo ještě v pravidlech zakotveno udělení červené karty za každý úmyslný faul. Nedovedu si představit, kolik zápasů by se při tomto pravidle nedohrálo...
icka
13.01.2020 19:08
#
Dody10
13.01.2020 19:55
#
Kokesh
13.01.2020 20:01
#
hyper01
13.01.2020 20:56
#
John Obi Mikel
13.01.2020 21:28
#
PePiG7
13.01.2020 23:03
#
FUnk
14.01.2020 07:23
#
Infi
14.01.2020 16:28
#
messinhovic
13.01.2020 16:18
#
ja to delam na FIFE, a i tam mam z toho blbej pocit
Salfovic
13.01.2020 17:46
#
Já byl vždycky nasranej, když to neskončilo zraněním.
8lampard8
13.01.2020 21:17
#
Medico
13.01.2020 16:26
#
Chytry faul a jeste me napada Saurezuv ruku ve vapne na MS.
Kdo tu breci hlasite jsou hlabne fanousky klubu u more.
kiciN
13.01.2020 16:30
#
Diky za video.
Josifek
13.01.2020 16:39
#
Valverde je skvělej. Líbí se mi i ta jeho jakási pokora a lítost. Asi bych to na jeho místě vnímal stejně. Udělal, co musel, v rámci možnosti relativně šetrně. Pyšný na to není, ví, že to není k chlubení, ale jinak nešlo.

Je to borec.
Mercury
13.01.2020 17:47
#
Kocour Klapuška
13.01.2020 18:05
#
Coutinho10
13.01.2020 20:15
#
OranžováKarkulka
13.01.2020 21:41
#
kilobyte
13.01.2020 16:43
#
Normální taktický faul, akorát že za něj byla červená. Skoro v každém zápase je "ošklivý" faul, který má jen zamezit nebezpečnému útoku.
r.mrazik
13.01.2020 16:54
#
TheTopFootbaler
13.01.2020 17:04
#
Tak tady je to o to propíranější, že to bylo blíž ke konci zápasu a tudíž víc na očích jako výrazný moment. Jasně že podobných zákroků, akorát žlutých a dřív, je spousta, takže máš pravdu.
itchy21
13.01.2020 17:15
#
..najsmutnejšie je, že teraz tréneri na tréningoch budú deťom ukazovať ako paradne to urobil, že je hrdina, že takto sa to robi..a že práve preto dostal ocenenie hráč zápasu..na Slovensku a v Čechách už nebudú vyrastať nový Hamšíkovia a Rosický ..ale len kopa skriniarov, lebo toto je cesta.. ..to mohol hráč západu dostať aj ramos, keď “dal dole” salaha vo finále LM
Remt
13.01.2020 17:30
#
zákrok a-lá vyhrát jakýmkoliv možným způsobem. Když momentálně tragický Atletico nejsem schopnej porazit normálně, porazím ho takhle. Abych vyhrál nějakej trapnej sranda pohár v nějaké posrané Arábii
Alf14
14.01.2020 08:02
#
tady to někdo neunáší
Ndombele18
13.01.2020 17:41
#
To si mal Moratu aby dal gol ? +neviem prečo priradujes Skriniara k zakernym hračom typu Ramos,Pepe,D.Costa,Rudiger.... je síce pravda ze ho mohol potiahnut za dres a nie to do neho zozadu "najebať"
Ndombele18
13.01.2020 17:43
#
WTF ta prva veta čo som na práškoch !?
itchy21
13.01.2020 18:29
#
..no myslím, že taký Noro Gyomber, Pekarik alebo Hubočan by ho nechali prejsť..a dostali by cenu fair play + výpoveď v klube
Ndombele18
13.01.2020 18:52
#
Salfovic
13.01.2020 17:48
#
Správně, konečně někdo myslí na děti, Helen
♥LIVERPOOL - FC♥
13.01.2020 21:13
#
Marv
13.01.2020 18:00
#
Tohle se musí učit? Jestli si hrál někdy fotbal, tak tohle je automat, naopak je složité někoho učit, aby to nedělal třeba už v první půli.. A kdo hraje obránce, tak většinou aspoň jednu takovou za sezónu vždycky má akorát je problém, že někdy ten zákrok musí být opravdu ostrý aby byl na "jistotu", protože kolikrát to nějakej hajzl ustojí a pak můžeš už jenom věřit golmanovi
Ed_Hazard
13.01.2020 18:05
#
♥LIVERPOOL - FC♥
13.01.2020 21:12
#
FUnk
14.01.2020 07:24
#
Lof
13.01.2020 18:02
#
Neuvěřitelný příběh
Whitemedia
13.01.2020 18:07
#
Proč se za to omlouval?
♥LIVERPOOL - FC♥
13.01.2020 21:14
#
Protože je to inteligentní člověk.
Manny
13.01.2020 18:41
#
Narozdil od raskolnikova si je vědom toho, že ten čin byl špatný (z hodnotoveho hlediska). Teď co je horší, jestli vědome uskutecneni takového činu a určitá litost. Nebo člověk, který nemá správně nastaveny hodnotový řetězec a nevidí, že dělá něco nemoralniho a bude to obhajovat jako správnou věc pro vyšší dobro.

Každopádně ta oslava od simeoneho a ostatních mi přijde silně perverzní, i když jen proto, že se mi to nelíbí. Musí se na druhou stranu se musí uznat jeho upřímnost a nulové pokrytectví (kterého se naopak dopustil valverde a umím si představit, že já sám bych se zachoval jako on)
Jan Horáček
13.01.2020 18:42
#
Tak pan Simeone sám hrál jako prase, teď je z nějakého mně neznámého důvodu často označován za sympaťáka (podobně jako pan Klopp), i když je spíše vzorem nesportovního chování. A to nemluvím jen o tomto výroku, ale také o jeho nesportovních výlevech během zápasů. Ale oni nám vysvětlí, že to jsou emoce a že je to naprosto v pořádku.
Phillipinho
13.01.2020 19:36
#
Avsak jeho vyjadreni po zapasech jsou naprosto prikladna a vetsina koucu (Mourinho a spol.) by se od nej meli ucit. To uz ale nenapises...
John Obi Mikel
13.01.2020 18:51
#
Co se to tu sešlo za sestavu šašků? Faul je součást fotbalu, potrestán za to byl, a protože Moratu nějak nezranil, tak v tom nevidím problém.
icka
13.01.2020 19:10
#
Pharrell
13.01.2020 19:31
#
Alan_Shearer
13.01.2020 19:34
#
Kokesh
13.01.2020 19:51
#
A ještě se k tomu omluvil a od ostatních zainteresovaných slyší jen slova porozumění. To jen někteří hlupáci zde musí přijít s další osvětou...
John Obi Mikel
13.01.2020 20:09
#
Talker
13.01.2020 20:13
#
Podle pravidel v pohodě - jak on, tak rozhodčí to vyřešili správně.

Na druhou stranu je otázka, jestli je fér dát červenou kartu na pár minut a přímák místo téměř jistého golu za stavu, kdy by ten gol byl dost možná vítězný.

Stejný problém jsem měl s penaltou na Williana teď - on si předkopl míč, neměl šanci ho stihnout nebo s tím něco udělat a ochotně spadl. Kdyby nespadl, tak nemá šanci ohrozit branku. I kdyby si předkopl míč méně a stihl ho, tak šance na gol je relativně malá. Místo toho se pískla penalta a s kvalitním exekutorem to znamená téměř jistotu golu.

V obou případech jde o "neadekvátní" trest - Real byl odměněn za ten zákrok trofejí a vítězstvím místo šance na téměř jistý gol. Burnley bylo za stavu 0:0 potrestáno penaltou za situaci, kde byla relativně malá šance na gol.

Podle pravidel oboje vyřešeno perfektně a správně. Na základě logiky ale poškozeny oba týmy.
Kokesh
13.01.2020 20:18
#
Téměř jistého gólu? No právě v tom je celá tahle tvoje procentové demagogie úplně k smíchu.
Remt
13.01.2020 20:27
#
Odhlédni od toho, že útočníkem byl Morata a představ si tam třeba Aguera, pak je jeho vysvětlení o dost jasnější
Svatej
13.01.2020 23:45
#
Nechtěj po něm nějaký úvahy nebo přemýšlení
John Obi Mikel
13.01.2020 21:27
#
"Na druhou stranu je otázka, jestli je fér dát červenou kartu na pár minut a přímák místo téměř jistého golu za stavu, kdy by ten gol byl dost možná vítězný. "

A co měl ten rozhodčí dělat? Technickej gól? Nikdy nemůžeš vědět, jestli hráč šanci promění.
A co měl dělat ten hráč? Nechat si dát gól, prohrát tak finále?
Kolik jsi viděl takovýchto šancí neproměněných? Dost? Já ano, proto nepíšu o téměř jistotě gólu.

Podle pravidel vyřešeno správně. Tohle není nic unfér, tohle není nic proti základům logiky. Burnley mělo smůlu, Atletico mělo smůlu, Chelsea a Real štěstí.

Jo, kdyby Moratovi něco udělal, pak bych kritiku na unfair zákrok chápal. Tady? Moratovi se nic nestalo, Valverde jej fauloval, získal pro svůj tým "výhodu" a pro sebe trest - červenou kartu.


Chápe to i trenér soupeře, tak se to snaž pochopit i ty.
Remt
13.01.2020 21:55
#
Opět bych to přirovnal k hokeji a opět budu za idiota, vím, ale.. Pokud hráč míří na okrytou branku při powerplay a chce vystřelit, protihráč mu tam vhodí hokejku, pak je taky nějaký trestný střílení, případně v basketu technickej koš apod. ne? Je to naprosto jasné zmaření situace kdy s tím hráč nemůže dělat nic jiného než faulovat a fauluje tak, že naprosto jasně a vědomě. Jak říkáš, není to unfair, protože to pravidla dovolují. Otázka je zda by to pravidla dovolovat měly.
John Obi Mikel
13.01.2020 21:59
#
Ano, ano. A ve fotbale je zase penalta. A protože tohle bylo ještě daleko, penalta z toho nebyla, ale pouze volný přímý kop.

Pravidla to nedovolují a naopak to trestaji to právě jednou z těchto standardek + případně jako zde karetním trestem. Nijak mu na zdraví neublížil, proto mám pocit, že to takhle stačí a nechápu tedy pláč, že je to unfair.
Remt
13.01.2020 22:20
#
standartka ze 30 metrů není penalta, pokud už bychom se měli bavit o férovosti, penalta by byla mnohem férovější, pak by si možná ti hráči občas rozmysleli toto udělat, možná i Valverde by to neudělal v případě, že by mu hrozila penalta. Ale to se bavíme pořád kdyby, prostě podle mě jsou ty pravidla v tomhle na hovno nastavený, podle tebe dobře, no
John Obi Mikel
14.01.2020 07:09
#
Pravidla jsou naprosto férová. Právě proto, že to bylo 30m od branky tak je z toho pouze přímák. Kdybychom takhle subjektivně rozhodovali o penaltě (šel z pulky sam na branku/nešel z pulky sam na branku), poslali bychom férovost do věčných lovišť a dali prostor podvodníkům a rozhodčím k velkému ovlivňování zápasů.
Remt
14.01.2020 09:51
#
Tak ještě, že to se do této doby nikdy ve fotbale nedělo
Raul=Real
14.01.2020 16:23
#
ACSeRw!n
14.01.2020 08:26
#
mistr129
14.01.2020 09:37
#
za první dva odstavce, ale jestli Willian míč nestíhal, tak ho neměl soupeř faulovat. To by pak mohli prasit mimo dění pořád
CHONG
13.01.2020 18:53
#
Fede i Cholo na pána
Lopiger
13.01.2020 19:41
#
Občas mi u takových případů (stejně jako u taktických faulů za žlutou) přemýšlím, jestli pravidla nejsou nastavená špatně... Prostě faulovat úmyslně by se z etického pohledu nemělo nikdy, že jo. Je to trochu jako kdyby zloděj ukradl tisícovku a když by ho přistihli, tak musel zaplatit 500 jako pokutu, s tím, že tisícovku by si nechal
Jan Horáček
13.01.2020 20:10
#
Talker
13.01.2020 20:03
#
Tohle je celkem slušná díra v pravidlech - nějak se ohraničilo vápno a mimo něj je faul přinejhorším přímák a červená a uvnitř to je pencle. Což teoreticky ve fotbalovém pravěku dávalo smysl, ale v současnosti už ne, protože hráči ta pravidla umí "zneužít".

Ten útok Moraty znamenal hodně slušnou šanci na gol. Ale místo toho dohrávali pár minut v deseti a dostali přímák - z té pozice padne kolik? 1 gol z 10? Pak se někdo složí na zem po lehkém kontaktu ve vápně s minimální šancí dát gol (předkopne si míč moc daleko nebo je v takovém úhlu, že nemá šanci ohrozit branku) a dostane penaltu, kde je kolik? 80% šance na gol?

Hodnota penalty/červené karty se mění brutálně podle skore a času - červená do 20. minuty zápasu je kritická, oslabený tým je v hajzlu a získá body málokdy, pokud jsou týmy srovnatelné. A ty hráče na hřišti to stojí strašně moc sil, které můžou chybět v dalším zápasu. Ale vyloučení v 80. minutě (nebo dokonce v nastaveném čase) znamená mnohem méně - tomu týmu v oslabení stačí odkopávat míč, přerušovat a zdržovat hru a má slušnou šanci neinkasovat.
Anacron
13.01.2020 21:29
#
A jak by si to chtěl vyřešit? Navíc je to nesmysl. Může se to stát v první nebo poslední minutě, ale kvůli tomu přece nejde dělat rozdíly v trestu.
John Obi Mikel
14.01.2020 07:09
#
livefan
14.01.2020 10:08
#
Bellgarion
14.01.2020 10:49
#


Nejvíc mě při sledování fotbalu dokáže vytočit hláška "Taková penalta se v devadesáté minutě nepíská". Je úplně jedno kdy se faul stane, rozhodčí má pískat stejně, ať je 1. nebo 98. minuta
Raul=Real
14.01.2020 16:23
#
Infi
14.01.2020 16:29
#
livefan
14.01.2020 10:08
#
Pokahontas
14.01.2020 16:24
#

Díra v pravidlech,která jde proti duchu pravidel.Duchem pravidla je mj.to,že jeho porušování se nesmí vyplácet,což není tento případ,kdy je krátké oslabení velmi slabým trestem za zmařenou loženku.

Ostatní sporty kde se hraje na branku to maj vyřešený-v hokeji je za tohle nájezd,což je pro postižený tým výhodnější,neboť při něm má útočník daleko víc času a klidu na,zakončení,když není pod tlakem obránců.
V basketu je taková prasárna nesportovní faul-3 trestný hody a navíc znovu rozehrání pro faulované,tj.potenciální ztráta pro faulující v rozdílu skóre až 6 bodů(až 3 body z trestňáků+sebranej další útok,tj.nemožnost skórovat až za 3)-daleko víc než maximální možná ztráta -3 při proměnění samostatného nájezdu za 3.
Ve futsale by za to byl 10m kop na relativně daleko větší ploše hřiště než ve fotbale,mimoto pokud by to bylo ke konci,stačil by na stejný trest dokonce jakýkoliv 6. a další faul za poločas (nemluvě o tom,že i samotná přesilovka 4 na 3,byť časově omezená, je tam nesrovnatelně větším trestem než 10 na 9 ve fotbale).

Pouze tehdy a jen tehdy se nebudou takové věci vyplácet ani ve fotbale,bude-li provinivším se VŽDY hrozit vyšší postih než když nefaulují.Ideálně se pro takovéto případy nabízí penalta,anebo ještě lépe,dát postiženému mužstvu možnost zvolit si druh trestu-zda penaltu,nebo tu červenou.
irik
13.01.2020 22:36
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.