Fortuna liga - souhrn 4. kola: Žilina před Jabloncem padla u nováčka

13.08.2021, 21:54, aktualizováno 15.08.2021, 22:03
Komentáře a souhrny
Žilina se na utkání Konferenční ligy s Jabloncem naladila překvapivě ztraceným vedením v Liptovském Mikuláši. Slovan porazil rovněž Michalovce a ještě neztratil ani bod, navíc má jedno utkání k dobru. Trnava porazila Zlaté Moravce a i potřetí vyhrála s čistým kontem. Trenčín se rozešel smírně s Ružomberokem, nerozhodně skončily i další dva sobotní duely...

Tatran Liptovský Mikuláš - MŠK Žilina 2:1

15.08.2021 20:00

Góly: 67. Richard Bartoš, 76. Richard Bartoš - 35. Patrik Myslovič (pen.)

MFK Tatran Liptovský Mikuláš dosiahol historické prvé víťazstvo vo Fortunalige, keď zvrátil nepriaznivý stav a porazil vysoko favorizovanú Žilinu 2:1 (0:1).

Domáci celok bol v úvode aktívny. V tretej minúte hlavičkoval Pinte tesne nad. Brankár Tatrana Sváček vytiahol v deviatej minúte veľmi dobrý zákrok po strele Kopasa z priameho kopu. Vzápätí na druhej strane v sklze tesne minul loptu Bartoš. V 33. minúte Flak poslal v šestnástke na zem Rusnáka a nariadenú penaltu bez zaváhania premenil Myslovič - 0:1. V závere polčasu mohla Žilina vedenie zvýšiť. Veľmi peknými strelami sa prezentovali Goljan a Rusnák, ale Sváček ukázal majstrovstvo.

Mikuláš mal dobrý nástup do druhého polčasu. V 50. minúte mohol po žilinskej chybe v strede poľa skórovať Pinte, ale Belko jeho pokus pod brvno eliminoval. Po následnom rohu nastal pred bránou hostí veľký závar. Dve šance domácich Belko vydarenými zákrokmi zmaril, ale dorážku Bartoša už nie. Do hry však vstúpil systém VAR a po viac ako päťminútovom štúdiu záznamu zaznel rezultát, že išlo o ofsajd. Tréner MŠK Staňo trikrát striedal. V 68. minúte našiel A. Krčík z pravého krídla centrom v šestnástke osamoteného Bartoša, ktorý nechytateľným volejom pod brvno vyrovnal na 1:1. Potom Žilinčania vyšachovali obranu Tatrana, a strelu Goljana Filinský tečoval na roh. Belko s námahou vyrazil strelu Staša. V 76. minúte nechali žltozelení pri rohu nepokrytého Bartoša, a ten hlavou zvrátil vývoj na stranu Liptákov - 2:1. V 94. minúte mohol Bartoš skompletizovať hetrik, no v mega šanci trafil tyč. Nadstavovalo sa neuveriteľných 15 minút, počas ktorých domáci celok favoritovi odolal a oslávil prvé víťazstvo medzi slovenskou elitou. Duel ešte natiahlo ďalšie skúmanie VAR, po ktorom však hlavný rozhodca nezmenil druhú žltú kartu na priamu červenú pre Žilinčana Bičachčjana. Hosťujúci hráč tak obdrží nižší trest. Liptovský Mikuláš zdolal Žilinu prekvapujúco 2:1.

Více informací k zápasu

Spartak Trnava - FC Zlaté Moravce 2:0

15.08.2021 18:00

Góly: 27. Martin Bukata, 72. Milan Ristovski

Spartak Trnava využil výhodu domáceho prostredia a vo štvrtom kole Fortunaligy zdolal FC ViOn Zlaté Moravce 2:0 (1:0).

Tréner Michal Gašparík po pohárovom vystúpení šetril viacerých hráčov základu. Moravce zas nastúpili až so siedmimi bývalými hráčmi Trnavy. V úvode boli nebezpečnejší hostia. Po Kyziridisovom centri na zadnú žrď chýbalo zopár centimetrov Yilmazovi. Yilmaz nechal vyniknúť brankára Takáča i o čosi neskôr. V 27. minúte odrazenú loptu zachytil Bukata a prudkou strelou zaskočil Kiru - 1:0.

Potom po ľavej strane potiahol akciu k päťke Bamidele. Prihral na zadnú tyč Boatengovi, proti ktorému veľmi dobre zasiahol Kira. Bamidele neskôr pripravil gólovú šancu Gričovi, Kira však na dvakrát vychytal aj jeho. V závere prvého polčasu odcentroval z ľavej strany Mikovič, a Boateng na úrovni päťky hlavičkoval tesne nad.

Druhý polčas otvorila strela Yilmaza, po ktorej sa efektným zákrokom predviedol gólman Takáč. Potom spoza veľkého vápna pálil Kolesár, hosťujúci v Moravciach práve z Trnavy. Mieril tesne nad. Po prudkej prihrávke Griča pálil Boateng bez prípravy vedľa. Vedenie "andelov" mohol navýšiť striedajúci Iván. Najprv jeho ranu pred čiarou zastavil Menich. Akcia pokračovala, lopta sa poodrážala späť k trnavskému krídelníkovi, pod nohy mu však dobre vybehol Kira.

Gól nepadol ani po Gričovej šanci zblízka. Skóre sa druhýkrát menilo v 72. minúte. Po ľavej strane utiekol Bamidele, našiel Ristovskeho a ten zvýšil na 2:0. Domáci mali ďalšie príležitosti, ale nebezpečné prihrávky pochytal Kira alebo lopta letela vedľa. Trnava v nedeľu porazila ViOn 2:0.

Více informací k zápasu

Slovan Bratislava - Zemplín Michalovce 3:1

14.08.2021 18:00

Góly: 2. Aleksandar Čavrić, 49. Vladimír Weiss (pen.), 74. Jaromír Zmrhal - 14. Takuto Oshima

ŠK Slovan Bratislava potvrdil úlohu veľkého favorita duelu a MFK Zemplín Michalovce zdolal v sobotu večer na Tehelnom poli 3:1 (1:1). Rozhodujúce góly úradujúceho majstra však prišli až po polčasovej prestávke.

Slovan si aj v novom ročníku najvyššej slovenskej súťaže počína zatiaľ suverénne. Jesennú časť sezóny otváral v Poprade na pôde nováčika z Liptovského Mikuláša a zvíťazil presvedčivo 4:1, hoci priebežný stav bol 1:1. Na Tehelnom poli si belasí poradili aj s Trenčínom pomerom 2:0. Zápas s Ružomberkom bol pre pohárové povinnosti Bratislavčanov odložený, a tak mal Slovan pred zápasom s Michalovcami odohrané iba dve kolá. Michalovce vstúpili do sezóny vysokým víťazstvom nad Dunajskou Stredou v pomere 4:1, ale odvtedy už veľa vody nenamútili. Po prehre 0:2 na Pohroní podľahli doma Trenčínu 1:2 a čakal ich zápas v hlavnom meste. Úvodný výkop síce patril Michalovciam, ale hosťujúci celok už čoskoro prehrával. Loptu do behu dostal Čavrič a podarilo sa mu prehodiť brankára Kožuchara - 1:0. Domáci pokračovali v aktivite. Ich gólman Chovan si prvý zákrok pripísal až v šiestej minúte. Belasí držali loptu na kopačkách, ale v 14. minúte ich prekvapil Oshima. Hráč Michaloviec poslal odrazenú loptu z voleja prudko do pravého horného rohu a vyrovnal - 1:1. Domáci potom boli opäť o niečo lepší, ale do konca polčasu si ďalšiu gólovú šancu nevypracovali.

Tréner úradujúceho šampióna Vladimír Weiss st. poslal do druhého polčasu na trávnik troch nových hráčov a dvaja z nich sa postarali o druhý gól Slovana. Hentyho strelu zastavil Vaško v šestnástke rukou. Loptu si na biely bod postavil Vladimír Weiss ml. a pokutový kop bezpečne premenil - 2:1. Hostia nezložili zbrane, no čelili pevnej obrane a silnému stredu poľa súpera. Nútene striedal Henty, ešte predtým mal veľmi dobrú šancu Strelec. Pri jeho zakončení však zahviezdil Kožuchar. Posledným, kto sa v zápase presadil gólovo, bol Hentyho náhradník Zmrhal. Jeho presná strela stanovila konečný rezultát zápasu. Slovan Bratislava zdolal michalovský Zemplín podľa papierových predpokladov 3:1.

Více informací k zápasu

FK Senica - DAC Dunajská Streda 1:1

14.08.2021 18:00

Góly: 79. Giannis Niarchos - 90+3. Zuberu Sharani

Vo štvrtom kole Fortunaligy remizoval FK Senica na Záhorí s DAC-om Dunajská Streda 1:1 (0:0).

V Senici sa hral útočný futbal so šancami na oboch stranách. V deviatej minúte Andzouana prešiel cez Svobodu pred brankára Ravasa, ktorý loptu vyrazil nohami. V 18. minúte po nakopnutej lopte strelil do bočnej siete Twardek. Seničania mali v priebehu desiatich minút tri príležitosti na otvorenie skóre. V 26. minúte po akcii Dudu a centri Šimčáka netrafil loptu Sukisa. Veľmi dobrú šancu mal v 32. minúte obranca Svoboda. Lopta po jeho strele našla však iba obrancu Ciganiksa a bol z toho rohový kop. O päť minút po rohu Dudu a zakončení Sukisu veľmi dobre zasiahol Jedlička, keď loptu vykopol. Po rýchlom protiútoku prestrelil bránku z desiatich metrov Ciganiks a pred odchodom do kabín poslal Nicolaescu loptu tesne vedľa pravej žrde.

V úvode druhého polčasu mali hru pod kontrolou hostia a Seničania sa bránili. V 56. minúte mieril Divkovič do bočnej siete. V 72. minúte lopta po strele Nicolaesca letela vedľa. V 74. Moumnou nastrelil žrď. V posledných 15-tich minútach to dopredu skúšali domáci. Obrane DAC-u podkúril a išli aj do vedenia. V 75. minúte ešte nepríjemnú strelu Sukisu Jedlička vyrazil na roh, no o tri minúty striedajúci Grék Niarchos loptu jemne tečoval za Jedličkov chrbát - 1:0. Veľkú šancu mal Sukisa, keď bol sám na päťke, no priestor troch žrdí netrafil. Ďalšiu Šimčákovu strelu z rohu pokutového územia Jedlička vyrazil na roh. Zakončenie Dimuna hlavou smerovalo nad bránu. V závere nadstaveného času sa po centri Moumoua hlavou presadil hosťujúci Sharani. Senica remizovala s Dunajskou Stredou 1:1.

Více informací k zápasu

FK Pohronie - ŠKF Sereď 1:1

14.08.2021 18:00

Góly: 63. Miloš Lačný - 51. Nikola Gatarić (pen.)

Domáci FK Pohronie nedokázal zlomiť odpor Serede a s ŠKF iClinc vo štvrtom kole Fortunaligy remizoval 1:1 (0:0).

V prvom dejstve dominovali domáci, no chýbali im šance. V siedmej minúte Gatarič z priameho kopu preveril Hrdličku a v 18. minúte zakončoval tesne vedľa Popovič. V 22. minúte Haša pálil pod brvno, ale gólman Pohronia loptu stihol reflexívne vytlačiť. V nadstavenom čase pálil Mazan a lopta sa obtrela o pravú žrď Ilievovej brány. Po ruke Mazana zahrávala Sereď pokutový kop, ktorý v 52. minúte premenil Gatarič - 0:1. O jedenásť minút nato Sčislak vysunul Lačného, ktorý obišiel aj Ilieva a vyrovnal na 1:1. Potom tempo hry opadlo. Rozhodnúť o víťazstve svojho tímu mohol Adler, no spoza šestnástky tesne minul pravú tyčku. Pohronie remizovalo so Sereďou 1:1.

"Bod sa nám máli. V priebehu zápasu sme urobili pre víťazstvo viac, chýbal však gól navyše. Už v prvom polčase sme mali územnú prevahu premeniť na gól. Páčila sa mi však reakcia chalanov, že po inkasovanom góle nezložili zbrane a snažili sa nielen vyrovnať, ale duel i otočiť. Škoda strely Adlera v závere, hostí podržal aj brankár Iliev," zhodnotil duel tréner Pohronia Gergely Geri. "Bol to remízový zápas, agresívny. Videli sme veľa osobných súbojov i žltých kariet. My musíme byť s bodom spokojní, hoci pri určitej konštelácii sme mohli mať aj tri. Na druhej strane sme mohli aj prehrať. Takže remíza je zaslúžená. Mrzí inkasovaný gól. Prišiel po našej chybe, ktorá by sa nemala stávať," pridal svoje postrehy lodivod hostí Juraj Jarábek.

Více informací k zápasu

AS Trenčín - MFK Ružomberok 1:1

13.08.2021 20:00

Góly: 36. Jakub Kadák - 38. Adam Brenkus

MFK Ružomberok bol vo štvrtom kole Fortunaligy domácemu AS Trenčín vyrovnaným súperom. Mužstvá si body podelili po remíze 1:1 (1:1).

Do vedenia mohli ísť najprv Ružomberčania. Takáč zostal na hranici šestnástky osamotený, ale netrafil bránu. O chvíľu sa do dobrej pozície dostal Kostadinov, a jeho pokus skončil nad brvnom. Aktivita tímu zo stredného Slovenska pokračovala, no chýbala úspešná finalizácia. V 25. minúte Yem prihrával Ibrahimovi. Obrana hosťujúceho celku loptu zastavila v poslednej chvíli. Po polhodine hry Ibrahim hlavičkoval v záklone a nenamieril presne. Domáci išli do vedenia po faule pred pokutovým územím. Kadák rozvlnil sieť umiestnenou strelou k tyči - 1:0. Trenčania sa dlho netešili. O dve minúty lopta z Brenkusovej kopačky dvakrát skočila v pokutovom území a zastavila sa až v Kukučkovej sieti - 1:1. V úvode druhého polčasu sa do zakončenia zblízka dostal Regáli, a jeho pokus sa odrazil od žrde. Hra sa následne presunula do stredu ihriska. V 65. minúte po rýchlej akcii nenamieril presne zo 16-tich metrov Regáli. O desať minút neskôr sa Regáli prekľučkoval až do zakončenia, ale netrafil bránu. Trenčín remizoval s Ružomberkom 1:1.

"Videli sme zaujímavý zápas. Šancí bolo na oboch stranách pomenej. Prvý polčas sme mali loptu na kopačkách, ale dominanciu sme využiť nedokázali. Po štandardke sme dali pekný gól, ale škodou je, že sme inkasovali nešťastný gól. Druhý polčas sa nám nevydaril. Hostia boli o niečo lepší, veľmi kvalitne bránili, boli fantasticky organizovaní. Nedokázali sme si vytvoriť väčší tlak, robili sme chybné rozhodnutia. Hostia mali zopár zaujímavých akcií, mohli nám zobrať body. V našej ofenzívnej hre sme videli množstvo nedostatkov, na tom potrebujeme popracovať," zhodnotil duel tréner domácich Peter Hlinka. "Moje mužstvo malo dobrý začiatok. Vytvorili sme si tri príležitosti. Potom sme mali horšiu fázu, počas ktorej aj Trenčín strelil gól. Rýchlo sme vyrovnali, keď lopta zapadla za brankára po dobrom prebehnutí hlavičkárov. Chlapcom ďakujem za predvedený výkon v druhom polčase. Dostali sme sa do dvoch dobrých šancí. Škoda, že Regáli nepotvrdil dobrú streleckú formu. Mohli sme v Trenčíne zvíťaziť," pridal svoje postrehy tréner hostí Peter Struhár.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Spartak Trnava43019:29
 Slovan Bratislava33009:29
3.MŠK Žilina43018:39
4.AS Trenčín42117:47
5.FK Senica41304:36
6.MFK Ružomberok31204:35
7.DAC Dunajská Streda41125:74
8.FK Pohronie41124:64
9.ŠKF Sereď41124:74
10.Zemplín Michalovce41036:83
11.Tatran Liptovský Mikuláš41034:123
12.FC Zlaté Moravce40131:81

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (265)

Přidat komentář
#33CCCC

Co je s Trencinom? Po slubnych prvych kolach dnes predviedli biedu. Ja som tam osobne neodpozoroval ziaden system, hraci nevedeli kombinovat, Loptu vyvazali jedine po lavom kridle. Aspon ten Kadakov gol bol skvely. Jendrisek netusim ci bude mat nejaky prinos, ale to by sa k nemu musela dostat lopta, aby sme videli.

Reagovat
Karci64

Ja som si všímal najmä Kadáka a na druhej strane Kostadinova. Dve hrozná. Jeden aj druhý hrozný, až na ten Kadákov gól, ten bol skutočne pekný.

Reagovat
chavi.27

Jak se stane že má žilina tak mladej kádr??

Reagovat
DZO

Co to je za otázku?

Prostě všech starých se zbaví a přivede mladý kluky

Reagovat
Noustress

Jediný nákup ZA za dva roky je Jibril, ostatní zahraniční hráči sú tam 3 a viac rokov a zo svk hráčov sú všetko odchovanci alebo minimálne hráči, ktorí prešli mladežníckymi kategoriami

Reagovat
chavi.27

Nedelej ze me blbce, neznam pomery v Ziline a aby prvoligovej tym vekovej prumer 21 let asi neni jen tak.... prijde mi to zajimavy tak bych chtel vedet jak se to stalo/co je k tomu vedlo...

Reagovat
xawi

Lebo na prvom mieste maju vychovu hracov a business model musi byt ziskovy. To, ako to vyda na sportovom poli je sice dolezite, ale nie najdolezitejsie.

Ak nepostupia, zrejme 3 - 4 hraci ihned odidu, ak postupia do skupiny budu mat velky moralny problem, ci zarobit na prestupoch, alebo skusit nieco uhrat v skupine.

Reagovat
smazaný uživatel

ak by sa im podarilo postupit, tak by to bola vyslovene hlupost zbavit sa viac ako povedzme jedneho hraca. Ked vidim ake kluby, v tej sutazi budu, tak pozbierat tam zopar bodov je nie len ze realne, ale aj vysoko pravdepodobne. Budu tiez potrebovat sirku kadra, aby to mohli vo fortuna lige rotovat. Takisto hodnota hracov by zrejme bola ina, samozrejme ak nepride nejaky covid zadrhel.

Reagovat
chavi.27

Kdy to zacli praktikovat az takhle extremne? Nakej impulz pro to, treba sestup?

Reagovat
xawi

Po ucasti v lige majstrov v roku 2011 sa rozhodli omladit kader a dat sa na mladez. Do uplneho extremu to doslo minuly rok, ked zacal covid a dali vypovede zakladnemu kadru - Kacer, Holec, Balaj, Kralik...

Impulz bol majitel Antosik, ktory nechcel do toho len tlacit peniaze, ale chcel to mat ziskove.

Reagovat
chavi.27

Super, diky vsem jsem na ne zvedavej jestli takhle budou slapat celou sezonu...

Reagovat
Axelrose

Není to ten tým, co na konci roku všechny starý a drahý vyházel, s tím že jsou na mizině? Těmi hráči jsem mysle např. Káčera, který teď hraje v PLzni.

Reagovat
Axelrose

Tak teď jsem si to přečetl u Xaviho .

Takže je to ten tým

Reagovat
smazaný uživatel

Že by třeba nepodepisovali staré hráče?

Reagovat
exot12

Kvalitné výkony DAC pokračujú

Strácať na Slovan, ktorý má o zápas menej, po 4 kolách 5 bodov, to je slušné

Reagovat
smazaný uživatel

DAC je tam kde patrí

Reagovat
ratusek

Pojďme DAC do skupiny o udržení

Reagovat
adalbertus

"výherný" , rohadt Senica

Reagovat
O.Giroud

Reagovat
Darren Fletcher

Krásny tiket

Reagovat
smazaný uživatel

Weiss vyhodil cez polčas Rataa z mužstva

Reagovat
#33CCCC

Nepozeral som zapas. Mozes to rozviest?

Reagovat
smazaný uživatel

Povedal, že sa niečo udialo v kabíne a Ratão si už pod ním nezahrá

Reagovat
#33CCCC

Hm nvm ci to Weiss uz neprehana, chapem ze od nich vyzaduje vyssi level, ale pride ze by najradsej vyhodil cele muzstvo. S kym ako chcu nastupit v skupinach? Urcite su tam aj hraci co mohli este za Slovan odohrat dobre zapasy. A povedat, ze ten alebo si podomnou uz nezahra je tiez extremne. On ako trener by mal muzstvo spajat, nie ze pomaly s kazdym tretim hracom ma problem.

Reagovat
Stannis Baratheon

Na co si to hraje? Hrozně nesympatický debílek.

Reagovat
smazaný uživatel

Weiss je kokot a jeho syn to podedil.. tam sú jebnuté gény

Reagovat
Karci64

No týmto komentom si sa prepracoval na čelo ...

Reagovat
smazaný uživatel

nemel pičoviny..

Reagovat
JackDaniels.

A tymto si ziskal naskok

Reagovat
Modroočko

Weiss je možno tvrdý a nechcem ho obhajovať naprázdno, lebo stále čakám, akú hernú tvár dokáže mužstvu v najbližšom pol roku dať, ale je asi aj dobré, že takýto tréner trochu prekope celý Slovan. Posledná sezóna bola herne slabá a z tímového hľadiska sa tá úspešná partia zo sezóny 2018-2019 rozpadla. Treba sa zrejme vydať úplne inou cestou.

Reagovat
Noustress

Zaleží len na tom či odíde zadarmo alebo ho predajú. Ak ho predajú tak je to podla mňa ok. Weiss ak tam chce niečo budovať tak jedine s hráčmi ktorí pod ním budú makať na 100% a v kabíne budú kolektívni a bezkonfliktní. Na druhú stranu určite potrebujú posily

Reagovat
O.Giroud

tak maju na neho ponuku mozno uz sa tam Ratao vidi. Len to chce aj nahrady uz aj tak sa stazuje, ze ma len 13-14 dostupnych hracov

Reagovat
Karci64

Na zápase som bol a bolo mi divnô ako Ratao makal. Takto makať som ho dávno nevidel. Sám som si to vysvetľoval jedine prítomnosťou nejakého agenta , kde sa by sa chcel predať... &následne mi z toho jasne vyplýva jeho nasratosť že ho Weis nepostavil do druhého polčasu... a logickým vyústením ja nasratosť Weisa, keď sa hráč postaví (asi nepatričným spôsobom) proti jeho rozhodnutiu. V sumáre za Rataom smútiť nebudem.

Reagovat
Modroočko

Reagovat
smazaný uživatel

V tom případě musí brzy skončit i jeho mladej

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan sa na malom piesku začal hrať na veľkého. Problematické nákupy takýchto hráčov, čo si tam prišli pre dobré prachy za minimálnu snahu.

Cesta Žiliny je určite sympatickejšia.

Reagovat
Ferguson6

To vôbec.

Reagovat
adalbertus

Reagovat
smazaný uživatel

Môžeš tak v krátkosti akou cestou ma ísť futbalový klub ak nie tou Zilinskou?

Reagovat
Milan.B

Bystrickou asi

Reagovat
adalbertus

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ferguson6

Slovenské kluby reálne nemôžu ísť žiadnou cestou, lebo s výnimkou možno 5 nemajú peniaze na žiadnu dlhodobú ucelenú koncepciu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok. Vidim že si jednoduchší. Tak skús napísať akou cestou má ist tých 5 klubou co podľa teba ma peniaze na nejaku koncepciu.

Reagovat
Ferguson6

Takou, ktorá im prinesie tituly a úspechy v pohárovej Európe. Najideálnejšie samozrejme kupovať najlepších dostupných hráčov. V ideálnom prípade by to znamenalo, že ti priemernej by boli dostupné pre kluby stredu tabuľky atd., akurát tie u nás neexistujú a reálne si u nás priemerných Slovákov nemôžu dovoliť a ti preto idu do Poľska a Maďarska a tým trpí cela liga. Žilinský systém by bol dobrý keby mali v kádri aspoň 6-7 skúsenejších hráčov (do základu aj na lavičku), ktorí tých mladých potiahnu, pripadne podrzia a mladi môžu popri nich rast a učiť sa. A sa ozrejmi káder obmieňali systematicky a nie nárazovo predajom niekoľkých kľúčových hráčov naraz, pripadne prepustením 2/3 kádra.

Reagovat
xawi

1. Ak niekto v nasej lige naozaj rastie vykonnostne, tak su to mladici v Ziline

2. Vsetko fajn, len treba zohnat na take nieco peniaze, nemame Polsky trh ani madarske vladne peniaze

3. Neprepustili 2/3 kadra. Nikdy

4. Napocitaj mi prosim uspesnejsie kluby na SK za poslednych 5, 10 a 15 rokov.

Reagovat
Ferguson6

Rastu až tak, že potom sa nevedia presadiť v nových kluboch. Jasne, že Antosik keby chcel, tak na to peniaze ma, či už z predaja hráčov, vlastne a mal by aj z prípadných účasti v pohároch, keďže na to očividne mal so roku 2013. Prepustili v zime. Žilina tam samozrejme je, ale vďaka obdobiu pred touto super koncepciou, takze asi toľko. A hovorím, byt úspešný na Slovensku nie je pre klub žiadnou známkou kvality, tou sú akurát získané tituly a výsledky v Európe. V našej sranda lige, ktorej kvalita kontinuálne klesá moze byt 3./4. naozaj ktokoľvek. Ako som písal, v lige je minimálne 7 klubov, ktoré su rady, že zaplatia výplaty (aj to nie je pravidlo) a na nejaké reálne stratégie a koncepcie nemajú peniaze ani ľudí.

Reagovat
smazaný uživatel

Ved tých skúsenejších hracov budu mať o pár rokov. Prezradim ti tajomstvo ľudia starnu ti chlapci nebudú mať večne 19.A nie každý sa presadi v zahraničí. Čítať tie tvoje haluze fakt nestoji za to. Každý sudny clovek vie že práca s mládežou je najlepšia cesta.

Reagovat
Ferguson6

Pokiaľ by platilo čo píšeš, tak by v tom tíme už skúsení hráči museli byť, lebo ako hovoríš, nie každý sa presadí v zahraničí. Akurát, že tam nikto nie je, lebo ich vyhodili. Je až detsky naivné si myslieť, že tam niekto zo súčasného kádra zostane do veku, kedy sa bude dať považovať za skúseného hráča. Aj o priemerákov sa vždy bude zaujímať nejaký poľský klub alebo im nepredĺžia zmluvy.

A koľko klubov, ktoré stavali len na absolútnom vychovávaní hráčov bez toho, aby do kádra akokoľvek inak investovali bolo aj športovo úspešných? Samozrejme v súčasnosti.

Reagovat
xawi

Jedno - Zilina.

Reagovat
smazaný uživatel

Ach bože. Aky hráč sa vrati do Serede, Senice, Pohronia atď ? Keď su tam len jednorazovky ktoré sa tu rok zdrzia a idu inde.

Reagovat
Ferguson6

Do Senice sa vrátili napríklad Piroska alebo Pavlík. Ale neviem s čím to súvisí.

Reagovat
smazaný uživatel

znova fundovaný názor od teba, ako vždy

Reagovat
smazaný uživatel

To je úplná blbosť. Tí hráči mali nadštandardnú kvalitu akurát ten káder trebalo začať obmieňať pred rokom a pol.

Reagovat
xawi

Reagovat
smazaný uživatel

Nadštandardnú kvalitu? Na pomery koho? Našej ligy?

Reagovat
smazaný uživatel

Na pomery NHL

Reagovat
smazaný uživatel

Nie NBA?

Reagovat
penepi

áno, áno, jednoznačne sympatickejšie je sa dlhodobo prakticky odpísať z boja o titul a bojovať o 2.-4. miesto. ach, táto slovenská malosť

Reagovat
adalbertus

no jednoznačne je Džony Mancity, Real no jasne

Reagovat
smazaný uživatel

Ak je slovenskou veľkosťou dominancia v našej lige vďaka treťotriednym Brazílčanom a Balkáncom, tak nič.

Reagovat
Ferguson6

Slovenské kluby sú vo väčšine prípadoch chudobné, že nedokážu zaplatiť ani priemerných slovenských hráčov a zároveň reálne nevedia hráčov ani vychovávať, výnimkou sú práve Slovan a Žilina, kde jeden si môže dovoliť aj lepších hráčov ako sú ti priemerní Slováci a druhý zase vie vychovávať (resp. kradnúť talenty z nich klubov a potom im dať šancu medzi mužmi). A teda jedna cesta získala 3 tituly v rade, druha nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Kradnúť talenty ako keby tých hráčov, tam niekto nútil hrať.

Žilina dokáže hrať vyrovnanú partiu so Slovanom za zlomok ich mzdových nákladov s krajším herným prejavom s mladými hráčmi. Ja prajem Slovanu, aby sa im darilo ale ich koncepcia konci ďalším prestupovým obdobím a popravde aktuálne sú pre mna absolútne nezáživným tímom, ktorý nemá čím ohúriť.

Reagovat
penepi

Žilina hrá aktuálne pekne, to sa im musí nechať, majú fazónu, ale to je všetko. Do roka sa im to celé rozpadne a môžu znova nanovo budovať tím, toto je akože lepšia koncepcia?

Reagovat
smazaný uživatel

A zároveň dokáže Žilina dostať štvorku od Moraviec alebo remizovať doma so Sereďou

Reagovat
O.Giroud

to je pekne, ze vedia zahrat so Slovanom ked potom realita je, ze Slovan vyhra ligu a Zilina bojuje o EKL so Seredou v barazi.

Reagovat
smazaný uživatel

A? Veď nech kľudne prehrajú aj so Seredou, ale hrajú proti nej moderný futbal s mladými chlapcami, ktorí ťahaju vsetky naše reprezentácie.

Slovan ma viac športových úspechov a vďačí za to špinavým Kmotrikovym prachom a legionárom, pričom herný prejav je za tie peniaze žalostný. Žilina ma menej športových úspechov, ale robia to efektívnejšie. Ja prajem Slovanu nech sa zobudí, ale tento aktuálny tím je pre mna ako nestranného diváka maximálne nezaujímavý.

Reagovat
smazaný uživatel

Akurát, že kluby ktoré majú nejaké športové ambície si nemôžu dovoliť vypustiť 2-3 sezóny tak ako to robí bežne Žilina

Reagovat
xawi

To mas pravdu. Zase kes vypustenie sezony znamena hrat pocas sezony na 2 az 5.mieste, tak to nie je nic neakceptovatelne.

Reagovat
smazaný uživatel

A dať klub do likvidácie a. vyhodiť zo dňa na deň cca 15 hráčov je akceptovateľné?

Reagovat
penepi

DiegoPele by ti povedal, že je to efektívne a asi aj koncepčné.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nie sú za tým špinavé Kmotríkove peniaze

Reagovat
smazaný uživatel

Bolo to neetické a samozrejme nesúhlasím s tým, ale ten krok mal nejakú víziu, lebo si uvedomovali, že v béčku majú dostatok zaujímavých hráčov a v aktuálnom kádri už nebol nikto zaujímavý na predaj.

A kebyže sa hráme na morálny kompas, tak nikto zo Slovana by sa zrejme nemal ozývať. Majiteľ mafián, syn neschopný zdrogovaný nacek, na tribúnach plebs vyhrážajuca sa vlastným, štadión predražený s neistým koncom a dalo by sa pokračovať. Zo športového hľadiska je to nejaké neustále hľadanie sa, impulzívne nákupy, impulzívne iracionálne kroky, neschopnosť posúvať hráčov ďalej a nulová práca s mládežou. A to ako to vyzerá na ihrisku, to radšej ani nespomínam...za veľa peňazí, malo muziky.

Reagovat
penepi

Strašne jednostranne to hodnotíš a v podstate len to, čo ti vyhovuje. Akosi si opomenul majstrovský hetrik, dva double po sebe, účasť v skupine EL. Ale rozumiem, to už ti do tvojej utkvelej predstavy nepasuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to ti gratulujem, keď je pre teba obyčajný podvod za ktorý mala Žilina skončiť v 3.lige vizionárstvo

Reagovat
smazaný uživatel

Nato, že tu Kmotrík vyskladal v podstate neporaziteľný káder a 3 sezóny sa to mužstvo prakticky nemenilo si akosi zabudol, ale to sa ti asi nehodí do scenára

Reagovat
uff

V lige v ktorej nemá mu kto konkurovať. V lige kde s peniazmi majú problém skoro všetci. V lige kde polovica tímov ledva spĺňa licenčné podmienky a obchádza ich ako to ide. Wau úžasné úspechy Nebojte ani Kmotrikovci tu nebudú večne.

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte si poplačkaj

Reagovat
penepi

Fňuk. To je Kmotríkov problém, že ostatné kluby sú v sračkách? Či čo by bol podľa teba “úžasný úspech” — keby sme začínali sezónu s 20-bodovým odpočtom a tak vyhrali?

Reagovat
uff

Nie úspech by bol keby ste v Európe niečo dosiahli. Keby ste vychovali hráča pre Reprezentáciu, alebo hrá u vás niekto zaujímavý. Poprípade keby máte koncepciu či zisk. Vy sa tu hráte aký ste úžasní a skvelý. Namiesto toho tu ešte píšete že fňukám. Nie ja vám píšem realitu. No tá sa zle počúva.

Reagovat
pistacik11

Weiss, Sporar, Moha, De Kamps či Bozikov, Greif sú celkom zaujímavý hráči, to musí vidieť aj slepý. Nemusím byť slovanista, aby som videl, že sú to hráči, ktorí by v našej lige nemali hrávať, ale byť niekde vyššie.

Reagovat
uff

Evidentne si to myslia 10 tisíce ľudí čo sa tlačia pred Tehelným Poľom. Bez ohľadu na Covid. S nejakými hráčmi tú ligu musia vyhrať. Evidentne sa zahraničné kluby idú pobiť o tých hráčov. Na čele zo Zmrhalom. Plus zo všetkých bodov si vyberieš ten, ktorý Slovenskému futbalu nedáva nič.

Reagovat
Ferguson6

Ale dáva, zvyšuje úroveň ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Veď drístáš a plačeš ako škôlkar tak čo ti máme písať v kádri Slovane je momentálne asi 8-9 reprezentantov, ale nikto zaujímavý tu nehrá najdrahší prestup von z ligy urobil Slovan, teraz predali brankára do La ligy, behom 3 sezón budú hrať druhykrát skupinu, ale samozrejme to je úspech len pre Žilinu alebo Trenčín

Reagovat
uff

Ok ste úspešný a skvelý. Dokonca ste vyradili klub z Gibraltaru.

Reagovat
penepi

Na tejto diskusii si všeobecne neprečítaš smerom na Slovan od nikoho väčšiu kritiku ako od fanúšikov Slovanu. Niekedy az prehnanú. A potom, keď sa spomenú aj úspechy, tak to je asi hriech. Máš pravdu, ten majstrovský hetrik a dve double po sebe sú úplne nič, váš jeden titul za 50 rokov je daleko viac

Reagovat
uff

Sorry chalani no nechápete čo mi vadí. Mne vadí, že nenadväzujete na Slovan ako taký. Nenadväzujete na Slovan 50 - 90 rokov. Kde máte nového Vicana Popluhara Vencela Dubovského či Vitteka? Kde máte svoje legendy? V tomto vás Žilina predbieha, lebo tých hráčov vytvára. Toto mi vadí na Slovane a nie vaše tituly. Ak sa vám také páčia tak ich v kľude vyhrávajte. Ja som chcel pre toto Pora preč. Nevytváral nič. Žiadny odchovanci. Žiadny reprezentanti. Nikto kto by od nás išiel do dobrého klubu. Žiadna nadväznosť. Len večné menenie hráčov a trénerov. Takže ak vám stačí takýto Slovan... Proti gustu žiadny dišputát.

Reagovat
pistacik11

A ako tie legendy vytvoriť? Držať tu hráča na silu? Ak sa niekto 2-3 sezóny ukáže ide von, lebo príde stagnácia a trucovanie. Keď odchádzal zo slovanu Vittek, kto vedel, že bude z neho legenda? Môže sa to podariť Greifovi, alebo Strelcovi, nikdy nevieš. TT vytvára aké legendy? Rusova čo sa nepresadil ani v priemernom poľskom klube a momentálne nemá ambície ísť mimo Spartak? Či Vlaska, ktorému vyšli 2 sezóny a momentálne keby sa nevolal Vlasko, tak je na tribúne?

Reagovat
uff

No prišiel Škrteľ. Od príchodu nových majiteľov tu je snaha zmeniť tie poriadky a zmeniť zaužívané zvyky.

Reagovat
smazaný uživatel

ako zapada prichod zachvilu 37-rocneho skrtela do procesu vytvarania legiend ako dubovsky ci vican?

Reagovat
smazaný uživatel

Legendy

Reagovat
uff

Pravdepodobne máme iný názor?

Reagovat
smazaný uživatel

prec su nieze 70-te roky ale aj 90-te a veci, ktore fungovali vo futbale vtedy, uz nebudu fungovat nikdy (lebo EU, lebo Bosman, lebo Liga Majstrov atd)

ja osobne sa budem radsej pozerat na muzstvo co vyhrava tituly ako na 20-rocnych mladasov, z ktorych budu aj tak ti najlepsi do roka prec a nahradia ich zase ini mladasi a tak do kola

Reagovat
uff

Lenže prečo sa nesnažiť inšpirovať českými klubmi.Slovan má iné možnosti ako Žilina. Prečo všetko staviť na cudzincov? Prečo sa nesnažiť vychovať vlastného hráča. Prečo nepracovať z koncepciou? Prečo sa nepokúsiť dosiahnuť viac?

Reagovat
pistacik11

Si asi zabudol ako vyzerali ešte nedávno slávia a Sparta. Slávia na začiatku úspešnej éry privadzala predplatených cudzincov, Sparta ešte nedávno robila to isté. Úspešná éra Plzne začala skupenim nepotrebných hráčov Sparty a slavie, tj. odpadu z týchto dvoch klubov. Takže nijaká iná cesta, akou ide slovan. Plus slovan pracuje asi s polovičným rozpočtom slavie a Sparty.

Reagovat
smazaný uživatel

tretinovym

Reagovat
r3

Snad tieto reci vydrzia cim dlhsie, nech je aj dalsi titul o to sladsi (aj so zapasmi v Europe)

Reagovat
Ferguson6

No Žilinčania by sa ohľadom fanklubu a divákov naozaj nemali ozývať, keďže vás fanklub viac bojkotuje ako chodí na zápasy a diváci u vás nechodia či sa darí alebo nie. A v konečnom dôsledku to všetko či píšeš Slovanu dosiahlo väčšie úspechy ako žilinská “koncepcia”.

Reagovat
r3

Reagovat
smazaný uživatel

presne jak hovorim, ked antosik spravi total ojeb na vlastnych hracov aby ich nemusel platit tak je to koncepcia

za vela penazi malo muziky? 3x skupina EL, 1x skupina EKL, 7x titul, 7x pohar (z toho 4x double) a predaj jedneho sporara priniesol pomaly tolko penazi co predaj vsetkych zilinskych koncepcnych hracov za poslednych 5 rokov dohromady

Reagovat
smazaný uživatel

Chalani slovanisticki nejak ste sa tu zhukli, ale v poriadku.

@penepi: Samozrejme, ze to hodnotim jednostranne. Rovnako ako ty ci chalani nizsie.

@Negro: Samozrejme, ze to bolo vizionarsky krok. Mozno treba nahliadnut do slovnika, ze co to slovo znamena.

@Ferguson6: Som z Kosic.

@r3:

@pohodak: bol to oyeb...ale spravil to primarne preto, aby vytvoril priestor pre dalsich mladych hracov, ktorych spenazi a zbavil sa priemerakov. Oyeb ako z 90-rokov, ktory samozrejme odcudzujem, ale ten oyeb nevznikol z rostopase.

Sportove uspechy Slovanu nikto nezoberie. Za posledne roky by len blbec tvrdil, ze nepostavili najsilnejsi kader na Slovensku. Boli tam skupiny EL, tento rok zase bude, velmi dobre zapasy v Europe a aj nejake vypadnutia, ktore mozno nemuseli byt. Toto tu nikto nespochybnuje. Slovan je na Slovnesku najlepsi. Ale koncepcia je o tom, ze sa robia kroky premyslene s planom na viac rokov, pricom koncepcia v kludne moze zahrnat aj hrat v strede tabulky ale zamerat sa na mladych hracov alebo kupovat legionarov a predavat ich ako tomu bolo v Trencine. Mat ciel a urcit si cestu k tomu cielu. Co je tu nepochopitelne? Ake ciele ma ale Slovan?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si retardovaný? Aké ciele má Slovan? Vyhrať titul, slovenský pohár a presadiť sa v Európe

Reagovat
smazaný uživatel

Nevies sa bavit slusne? Ci kde je problem?

A okej, super.

Este to presadenie v Europe, lebo vypadnut s Jelgavou, Lyngby, Niksic, Kuopiom ci remiza s timom z Gibraltaru asi nesvedcia o tom, ze tento tim ma nejake europske parametre napriek vsetkym peniazom, co sa do neho leju.

Reagovat
smazaný uživatel

Proti Jelgave a Lyngby hrali z tímu, ktorý neskôr vyhral 3 tituly 3-4 hráči. Samozrejme si akosi zabudol na postup cez PAOK ktorý vyhral grécku ligu bez prehry, 4 body v skupine EL, tesne prehry proti Wolves a tento rok sa bude hrať znova skupina

Reagovat
smazaný uživatel

Ved jasne, ved kazdy pozeral tie zapasy a kazdy im fandil. Fakt je, ze za poslednych 7 rokov je ta skupina EL asi najlepsie obdobie Slovana, ale mimo toho rovnako za tych poslednych 7 rokov sa akurat jeden jediny krat podarilo postupit cez trosku lepsieho super a tym bol prave Paok. Pricom tento rok je to rovnako zle, aj ked sa ta skupina nakoniec bude hrat....snad ma tie zapasy s Olympiacos a potom skupina presvedcia, ze to muzstvo ma naviac.

Reagovat
penepi

Čo konkrétne je tento rok zlé? Jediný vyslovene trápnučky výkon bol proti Írom vonku. Doma s Lincolnom to bolo celé o blbosti Vernona a Šullu. Nebyť tej červenej, tak to skončí 3:0. Proti Bernu sme odohrali dva veľmi solídne zápasy.

Reagovat
smazaný uživatel

Bern samozrejme kvalita, ale tak co na tom bolo solidne zo strany Slovana az na poslednych 30 minut po prestriedani Bernu? To nebol suboj dvoch seberovnych timov. Irsko vonku velmi zle. Remiza s Gibraltarom sa len pri ruzovych okuliaroch da vnimat pozitivne. Liga sa este poriadne nezacala, to nebudem hodnotit.

A uvidime, ved mozno sa mylim a proti Olympiacosu to bude dobry vykon a pridem sa tu ospravedlnit. Alebo mozno po zapasoch v skupine. Alebo mozno aj nie....

Reagovat
penepi

Domáci zápas bol absolútne vyrovnaný, v odvete boli YB samozrejme lepší, ale až tak zásadný rozdiel to nebol. Áno, my sme zapli hlavne posledných 35 minút, ale nedá sa povedať, že dovtedy by nás bili. Remíza s Gibraltarom určite nie je pozitívny výsledok, ale ráta sa postup, všetko ostatné je vedľajšie.

Reagovat
penepi

A liga sa začala, len chápem, že hodnotiť tri suverénne výhry ti moc nezapadá do scenára

Reagovat
smazaný uživatel

Tento rok je to rovnako zlé

Reagovat
smazaný uživatel

Nie čosi. Remíza s tímom z Gibraltáru a prehra v Severnom Írsku je hodny ospevovania ešte pár rokov.

Reagovat
smazaný uživatel

A kto ich ospevuje ty retard? Povinnosť si splnili a s Young Boys žiadnu hanbu neurobili. Nikto súdny viac ani nemohol čakať a so žiadnymi Severnými Írmi nehrali.

Reagovat
smazaný uživatel

Správaj sa ako človek, ktorého nevyvrhli niekde v lese preboha. Je to len môj názor a len nejaká trápna diskusia.

Reagovat
r3

Prosim ta, fakt by si obhajoval ako vizionarsky krok keby toto iste spravil Kmotrik? Ved to je absurdne.

A k tym cielom to sa naozaj pytas? Sportovo je snad uplne zrejme ake ma Slovan ciele a bez ohladu na okolnosti posledne roky su uspechy aj v Europe - co tiez nebyvalo v minulosti. A snad sa nemusime bavit, ze kriticki najma smerom k juniorovym rozhodnutiam su snad komplet slovanisti na Eurofotbale. To ale nic nemeni na sportovych vysledkoch.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ved ake obhajovanie? Vizionarsky krok znamena krok s dlhodobejsim planom so zretelom na nejaky ciel....ved vizionarsky sa nerovna zaroven nieco, co sa neda odsudit.

Ked Kmotrik vyhodil Kozaka cez polcas a mal by zaroven nejaku lepsiu nahradu, tak je to z mojho pohladu rovnako vizionarsky a rovnako odsudeniahodny krok. Ked to ale urobil a nemal nic pripravene, tak to s nejakou vizou nema nic spolocne. Oyeb ako oyeb, ale jeden je kvoli tomu, ze sledujes tym vyssi ciel a druhy, lebo si reagoval v emociach.

Reagovat
r3

Ved ale ty nechapes tomu, ze tu nikto zo slovanistov neobhajuje ani sposob akym sa vyhodil Kozak, ani vypadnutie s Niksicom a dalsie veci Cela pointa je v tom, ze tu od teba vidno nula negativ smerom k Ziline a cierne sukno pred uspechmi Slovanu.

Zilina hra na pohlad pekny futbal, ma niekolko naozaj skvelych mladych hracov (nie, nie su to dve jedenastky, ale niektori su fakt vyborni), ale tie sportove ambicie proste klub ako taky nema. A to nezmeni ani postup do skupiny tento rok (v co inak dufam a prajem im to). Slovan napriek miestami katastrofalnemu manazmentu ma najvyssie sportove ambicie, ktore doma posledne roky dominantne naplna a v Europe sa aj napriek zopar preslapom posledne roky presadzuje.

Reagovat
penepi

No vyslovene to tu obhajuješ spôsobom, že účel svätí prostriedky. Pričom, keď je niečo ojeb, tak je to proste ojeb a obyčajná vypočítavosť a je úplne jedno, čo tým sleduješ.

Smerom k (mladému) Kmotríkovi sme tu najkritickejší práve my, fanúšikovia Slovana, takže v tomto smere si myslím, že nejakú sebareflexiu nepotrebujeme. Ale zas z neho nerobme totálneho neandrtálca. Za tie roky vo funkcii sa z princípu niečo naučil a ako píše Nigro, dal dokopy tím, ktorý tu za posledné tri roky nemal a nemá konkurenciu. Zas sa netvárme, že to je Football Manager a dokázal by to zo dňa na deň hocikto z nás. To, že sa to stále dá robiť (podstatne) lepšie a efektívnejšie a že najväčší a najlepší klub by mal mať na pozícii športového šéfa klubu ďaleko kompetentnejšiu osobu ako je majiteľov syn, je samozrejme druhá vec.

Reagovat
Ferguson6

Čisto technicky, športovým šéfom je Trutz.

Reagovat
penepi

De iure...

Reagovat
smazaný uživatel

co je samo osebe tiez celkom tragedia ked byvaly rozhodca ma mat na starosti sportovu stranku klubu

Reagovat
Ferguson6

Tak možno si mysleli, že z neho bude druhý Micheľ.

Reagovat
smazaný uživatel

tak ale michel tiez nerobil v sachtare hned sportoveho riaditela, ale mal na starosti medzinarodne vztahy, o futbal sa staral az potom v PAOKu

Reagovat
smazaný uživatel

Trutza tam dosadil starý aby dozeral na Juniora nech si urobí každý názor sám či sa to podarilo

Reagovat
pistacik11

Prečo? Ako rozhodca by mal mať kontakty či na zväze alebo v kluboch.

Reagovat
smazaný uživatel

hej ale potom ma robit nejakeho manazera pre nefutbalove operacie

Reagovat
doughty

Jasné za 25 rokov to bola už 17 likvidácia tak treba ju spomínať najbližšie 10 roky. Pravdaže je taká že toto leto pripomína v likvidácii Slovan, vyhodili už toľko hráčov že Weiss plače po každom zápase

Reagovat
smazaný uživatel

10 rokov by ste likvidaciu spominali keby spravil takýto ojeb kmotrik, ked to spravi antosik je to koncepcia

Reagovat
doughty

A pohodacik tu je co so mnou sa vraj nebude baviť, po štvrtku sa radšej neozýval a čaká na svoj Jablonec

Reagovat
smazaný uživatel

ja sa s tebou nebudem bavit akurat o zilinskej koncepcii lebo to je ako klincovat puding na stenu :) a na vas zapas s jabloncom som napisal ze ak sa hraci nezoseru tak jabka zozeru

Reagovat
Ferguson6

Hráči Slovana odišli za peniaze, resp. dostali zaplatené, nevyhodili ich zo dňa na deň bez náhrady.

Reagovat
smazaný uživatel

Otvor Google, zadaj Rodinger Bez frázi a uvidis sám.

Reagovat
Ferguson6

Ak mi chceš niečo povedať, tak mi to napis rovno a nie nejaké odkazy na ktovie čo.

Reagovat
smazaný uživatel

Denne si hodiny na internete na roznych forach ale mas problem si otvorit google?

https://www.bezfrazi.cz/pribehy/dominik-rodinger/bratinger

Reagovat
Ferguson6

Naozaj nemám čas čítať román. Ty si už dávno mohol napísať, čo chceš povedať a nie robiť divadlo.

Reagovat
doughty

Kradnúť ty to týždeň čo týždeň posúvas na vyšší level

Reagovat
smazaný uživatel

tebe jebe chalan...

Reagovat
John Obi Mikel

Princ Jaromír bochánek Zmrhal

Reagovat
$dolar$

Co se stalo s Ondrou Petrakem? Vsak to byl dobrej fotbalista, proc se trapi v becku Slovanu?

Reagovat
penepi

Celú minulú sezónu zranený. Škoda ho, nebyť toho, verím, že by mohol byť rovnako prínosný ako je Zmrhal.

Reagovat
smazaný uživatel

V áčku definitívne skončil potom sa nechcel dať zaočkovať je tu český Ben Haim

Reagovat
smazaný uživatel

Očkovanie je dobrovoľné. V opačnom prípade je to trestný čin nátlaku.

Reagovat
exot12

Á máme tu absolventa VŠ života - tentokrát právnik!

A oni ho môžu preradiť do béčka z “výkonnostných” dôvodov

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
RickNash

a aplikace ofsajdovýho pravidla je taky trestný čin nátlaku, není žádnej zákon, že bych nemoh stát celej zápas na penaltě! lidi probuďte se!

Reagovat
xawi

A ešte Ti ani neuznajú gól, pričom tým ovciam, čo poslúchajú, goly uznajú.

Reagovat
smazaný uživatel

Už aby ti skončili prázdniny

Reagovat
smazaný uživatel

náš výkon totálne tragický… viac netreba dodať

Reagovat
Ferguson6

Ako väčšinou.

Reagovat
smazaný uživatel

akú ligu hrá BB?

Reagovat
adalbertus

Reagovat
Milan.B

Co ten Ratao???

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan má záujem o van Burena zo Slavie

Reagovat
smazaný uživatel

utocnik co dal za 4 sezony dohromady 10 golov nas vykupi

Reagovat
smazaný uživatel

Tiež som z toho nadšený

Reagovat
#33CCCC

Jeho najvacsie minutaze za sezonu 600m a v niektorych sezonach ani to. Nadpisy ala do Slovanu prichadza utocnik co pomohol Slavii vyhrat 4 tituly. Sportova zurnalistika pada na vacsie a vacsie dno. Alebo posledne Zapasnik UFC spravil so zlodejom kratky proces( tzn. iba ho vytiahol z auta). Ja sa uz bojim otvorit sportovu sekciu ze co na mna zase vyskoci. Ako pisete toto asi nebude tordielovy hrac. Skauting Slavanu zase uraduje.

Reagovat
smazaný uživatel

Vraj si ho vybral Weiss, poslať preč Daniela a potom dotiahnuť toto mi vôbec nedáva zmysel. Malá zápasová prax, slabá produktivita, vysoký vek, pomerne dosť zranený, za posledných 5 sezón 17 gólov

Reagovat
Ferguson6

Mne tie Weissove posily prídu ako robenie napriek juniorovi. Jediný, kto dáva normálny zmysel je Zmrhal.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on chce víťazné typy hráčov čo by mal van Buren spĺňať ale typologicky je to taký Filip Šebo, ktorý nedáva góly. Naposledy keď bol Weiss v Slovane sťažoval sa, že má v mužstve samích bojovníkov a chýbajú mu technickí hráči. Snáď pride aspoň jeden z dvojice Adler, Tigran.

Reagovat
Ferguson6

No nechápem ako pre Slovan môže byt problém získanie Adlera.

Reagovat
smazaný uživatel

Lebo čakajú na Šporara, ktorý má 10 ďalších ponúk

Reagovat
penepi

Fakt nevidím dôvod, prečo by mal Andraž záujem ísť ku nám.

Reagovat
smazaný uživatel

Jedine, ak by ho nikto nekúpil do konca prestupáku, ale tomu veľmi neverím

Reagovat
smazaný uživatel

Asi do Middlesbrough

Reagovat
Ferguson6

Však to je jedno, mať 3 hotových útočníkov je minimum pri 3 súťažiach.

Reagovat
Emmett Brown

Má 28, so zraneniami máš pravdu, ale podľa mňa by to mohlo fungovať. Ani Zmrhal nebol v Slavii nejaký zázrak a pri ňom som mal od začiatku rovnaký pocit, zatiaľ to vyzerá, že správne.

Weiss sa definitívne usadí na AM, akurát budete musieť poriešiť hroťáka, ja Van Burena vidím skôr na krídle.

Reagovat
smazaný uživatel

O týždeň má 29 a v podstate sedí 5 rokov na lavičke, nemusí to byť zlý žolík, ale podľa mňa to nie je hráč do základu. Zmrhal bol v Slavii dlho nosným hráčom , dobre hral aj na jar v Boleslavi a Šilhavý ho skoro zobral na Euro.

Reagovat
meno

Zmrhal sice nebyl žádný zázrak, ale byl to stabilní hráč, co nepičoval když nehrál a dokázal se prodat za 3,75M do Itálie.

Reagovat
r3

Vobec by som ho neodpisoval vopred. Urcite zalezi na cene, ale je to typologicky urcite hrac ktory bude Weissovi vyhovovat. Jasne, kludne z neho moze byt aj dalsi z xy priemernych legionarov, ale ak by mal dojst za primeranu cenu a Weiss si ho vytipoval osobne, tak by som ho nezatracoval.

A nechapem celkom preco sa tu Daniel takto idealizuje. Mal u nas solidny zaciatok, ale bohuzial ukazal, ze to absolutne nie je hrac na Europu..

Reagovat
uff

Reagovat
ratusek

van Buren k vám je posila jako hrom. Chtěl jsme ho před sezonou do Baníku. Je to buldog a pokud mu Weiss najde roli, což asi ano když si ho vybral, tak pro vás bude terno

Reagovat
Ferguson6

Len Slovan ma trochu iné ambície ako Baník.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to ukazali kdyz privedli zmrhala v boleslavi jeste dodnes nenasli balon kdyz prekopl tribunu

Reagovat
Ferguson6

Tak potom aké sú ciele ma PSG, keď podpísali Ramosa, ktorého lopta z penalty je niekde na obežnej drahe Saturnu? Predpokladam, že aj Messi párkrát prekopal bránu, tak to asi mal ísť max do Baniku.

Reagovat
ratusek

Messi by se u nás ted neprosadil

Reagovat
JackDaniels.

Od ceskych kolegob som pocul ze je splaseny s hlavou dolu nepremenujuci sance, ktore si vsak dokaze vytvorit

Reagovat
smazaný uživatel

V lize goly da, proti bystricam atd to bude platny hrac, ale naprosto selhava v zapasech kde o neco jde, on je schopny prekopnout branu z brankove cary

Reagovat
Ferguson6

Páči sa mi ako tvoje hodnotenie Zmrhala vychádza z jediného momentu, keď prekopol tribúnu. Ako keby brána v lige a v Európe bola ina.

Reagovat
O.Giroud

Bernat

Reagovat
JackDaniels.

Teraz neviem ci sa tesit alebo plakat

Reagovat
smazaný uživatel

Táto sekcia sa začala pekne kurviť

Reagovat
Degree

Veru a to sa rieši koncepcia klubov ...mal som chuť sa vyjadriť ale to by som len prilial olej do ohňa

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
rabl

Som sa bal, ze uz ta neuvidim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ty vole žiješ?

Reagovat
smazaný uživatel

tiez sa to obcas pytam sam seba

Reagovat
Degree

Ixino vitaj tvoj názor na danú problematiku koncepcia Žilina-Slovan?

Reagovat
rabl

Reagovat
smazaný uživatel

Vidim to sirsie a komplexnejsie ako prebehla diskusia hore, ale nechce sa mi prilis reagovat. Idem si radsej ugrilovat nejaku rybu, tusim tam mam jesetera

Reagovat
Degree

Dobru chut ja na poobednej no tvoj názor to vie vzdy "okorenit" tak ak budeš mat čas napíš, veľmi rad si ho prečítam

Reagovat
Milan.B

Reagovat
smazaný uživatel

Pojebana Zilina tvl, mikulas typky co roznasi letaky aby si privydelali a rupnou tam

Reagovat
Ferguson6

Tak pekne sme dnes videli to žilinské béčko, ktoré je síce podpriemer 2. ligy, ale podľa Žilinčanov sú to hráči schopní okamžite nahradiť kohokoľvek z acka

Reagovat
rabl

1-2 kusy nahradis v pohode. Celu jedenastku este nedaju...

Reagovat
doughty

Konečne po mesiaci prišla prehra a ty si môžeš vyhonit, čakal si na to dlho

Reagovat
Ferguson6

Mne je jedno, len Žilinčania sa už vidia niekde na úrovni Ajaxu a béčko minimálne na úrovni Anderlechtu, tak je fajn takýto návrat do reality.

Reagovat
doughty

Kde si to čítal alebo videl porovnanie s Ajaxom???

Reagovat
smazaný uživatel

už neprispievaj..

Reagovat
Ferguson6

Koľkokrát si ty počúvol takúto radu tu?

Reagovat
smazaný uživatel

Tu dnes večer ujebalo šekel?

Reagovat
smazaný uživatel

Petrošekel

Reagovat
Greny

jinak Senica a Sustr asi nejvetsi prekvapeni ligy ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Asi áno. Aj keď je neuveriteľné, že majú 6 bodov. V každom zápase boli slabší ako súper.

Reagovat
#33CCCC

Tak slabsi, su efektivni. Po 4 odohratych kolach mozno neni nahoda ze doteraz neprehrali.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak do FKSE dnes vstúpil nový akcionár. Ten bol v pláne, keď sa klub vysporiada so všetkými dlhmi z minulosti. Takže sa tak asi práve stalo. Ide o akcionára z mediálneho a developerského prostredia. Predpokladá sa, že ide o Českú firmu.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Takto sa vstup akcionára neohlasuje. Pôsobí to, že len chcú vylepšiť verejnú mienku.

Reagovat
#33CCCC

Znamena to realne, ze pride k nejakej zmene?

Reagovat
smazaný uživatel

Tip je skôr nie ako áno. Oficiálne nevieme nič, iba šumy. Na FB padlo nejaké meno, ale to je v podstate jedno. Má sa zvýšiť rozpočet klubu a akcionár za to bude mať nejaký vplyv na chod klubu. Čo to prinesie je veľmi otázne. V našich podmienkach duplom. Uvidíme aké reklamy sa objavia na baneroch okolo ihriska. Práve pri poslednom zápase s DS sme sa smiali, že sú nejaké vyblednuté a zanedbané, taký nezvyk pre senický štadión. Tak možno už vieme prečo.

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan podpísal Andre Greena zo Sheffieldu Wednesday ...

Reagovat
penepi

No tak to som velmi zvedavý. Som dosť skeptický, ale tak čas ukáže, možno bude v našej lige hviezda.

Reagovat
smazaný uživatel

Keď už nič iné, tak v Trafe bude hviezda určite

Reagovat
smazaný uživatel

predpoklady na to ma, vyzera jak mohov brat

Reagovat
frezi

zapadne do kolektivu jak sa patri, len skoda, ze mu strelec odchadza

Reagovat
r3

Za mna pekna posila. Myslim, ze ho nikto nema nastudovaneho Ale mlady Anglican, zmluva 2+2 a aj do buducna mozny lepsi predaj.

Reagovat
smazaný uživatel

Treba oceniť, že sa Junior poučil a nedal mu rovno zmluvu na 4 roky

Reagovat
smazaný uživatel

kristepane Žilina... s takou dedinou 2:0 za 20 minút

Reagovat
O.Giroud

Slovenska klasika, jak sa nam proti Cechom co i len trochu veri tak vzdy to dopadne takto

Reagovat
smazaný uživatel

do konca dvojzapasu daleko, ale zatial to je ozaj bieda

Reagovat
O.Giroud

proti Cechom uz nie je sanca, to by som skor veril proti Realu s takymto vysledkom

Reagovat
smazaný uživatel

3:0 je uz asi ozaj hotovo ak sa nezopakuje nieco ala druhy polcas ybb-slovan

Reagovat
O.Giroud

hovorim to je proste skoro istota ako dane a smrt. Akonahle sa nasi ospevuju a z Cechov sa robia tragedi tak to vzdy dopadne takto. Napr. nedavne MS v hokeji, kde sme tiez pekne fasli.

Reagovat
oli9

Reagovat
smazaný uživatel

3:0 polčas.. je hotovo.. totálne sa priposrali ... strašný výkon, totálne dehonestujú to čo hrali doteraz... ale horšie je, že Jablonec je fakt lepší...

Reagovat
uff

Žiaľ.

Reagovat
icka

Dedina

Reagovat
#33CCCC

Ta Zilina su ako ziacikovia, drzim im palce, ale kazdy utok Jablonca zavana zilinskou defenzivnou chybou, aj teraz im odpustil penaltu. Neviem, ci je toto konecne zrkadlo kvality alebo to uz prehrali v hlavach,

Reagovat
r3

Kludne to moze skoncit 4:0, ale aj 2:1 po nahodnom gole Ziliny a odveta by bola otvorena.

Reagovat
#33CCCC

Uz je po zapase. Po odvete ocakavam vypredaj zilinskeho kadru.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r3

To 4:0 som nemyslel do polcasu...

Reagovat
#33CCCC

Ja som to po 3 gole vypol radsej. Slusna ostuda. Sa mozu v Ziline zase vratit na zem, ked nehraju proti niekomu z Kazachstanu.

Reagovat
smazaný uživatel

tyvole ešte 4. gól

Reagovat
Minister

Ach... to čo vyvádzajú preboha

Reagovat
Ferguson6

Všetko čo som o Žiline hovoril zhrnuté v jednom polčase. Ale Žilinčania tu do mna budú skákať. Bol by som radšej, keby som sa mýlil.

Reagovat
O.Giroud

a teraz rozpredaju pol kadru a zacnu odznovu, ale aspon uhrali to play off a nieco ziskali do koeficientu

Reagovat
smazaný uživatel

na koeficient sa vysrať... nevymyslieť túto srandasúťaž a la Konferenčná liga tak by sme boli na klubovej úrovni San Marina... čo viac ešte treba pre slovenské kluby aby sa pozreli do nejakej skupiny európskej súťaže?

Reagovat
O.Giroud

mozno Europsku diviznu ligu

Reagovat
smazaný uživatel

hej s klubmi z Vatikánu a San Marina... toto je ostuda... náš futbal je v hovnách... dnes ešte čakám aj Slovan že rupne tak 5:0 ...

Reagovat
O.Giroud

tak pre dobro Slovanu by som bol mozno radsej keby padnu do tej EKL, tam snad nieco uhraju.

Reagovat
#33CCCC

Niekto to tu uz pisal, v EKL su len o malo mensie peniaze, ale bude tam sanca uhrat viac bodov,

Reagovat
smazaný uživatel

pisal som to tu x krat - jednoznacne nam bude viac svedcat EKL, ale aj do nej sa da ist s dobrym pocitom po vyrovnanom dvojzapase miesto 0:5 vonku v prvom zapase

Reagovat
Emmett Brown

bohajeho

Reagovat
#33CCCC

Slovan sa da niekde sledovat?

Reagovat
pistacik11

Dajto

Reagovat
smazaný uživatel

Subojovost Jablonca a naivita vzadu ....talent tam je, ale ten taketo zapasy nevyhrava. Skoda, lebo taka Trnava by proti takemu Jabloncu mala viac sanci uspiet...

Reagovat
smazaný uživatel

tohtorocna Trnava nijako

Reagovat
penepi

Samozrejme, že áno, minimálne by tam nechytili takýto trápny pakel.

Reagovat
zgeroTT

Prečo nie? Hrali by sme určite "rozumnejsie". Bola by gi zrazana, žiadny prkny futbal a to by nam prave vyhovovalo. Navyse stoperov a brankara mame ovela kvalitnejsich, ako zilina.

Reagovat
smazaný uživatel

no ak sa ideme bavit ze miesto 1:5 by ste dostali 0:2 a doma 0:1 tak ano, nazvime to vyssia sanca uspiet, ale na postup ani omylem

Reagovat
smazaný uživatel

Trnava?

Reagovat
smazaný uživatel

Jasne, že Trnava. Doležal by nevyhral toľko súbojov s Anthonym či Twardzikom ako s 70 kilovymi dorastencami, ak by Savidis nemal cistu loptu, tak by sa ju nebal odkopnut na tribúnu atd. Žilina prehrala lebo prehrávali možno 90 percent defenzívnych či ofenzívnych súbojov. Trnava by sa Jabloncu v tomto vyrovnala. Nevravím, žeby vyhrala, to asi nie, ale nevyzeralo by to takto.

Doma to bude trosku iné. Už sa niektorí oťukali, umelka je rýchlejšia a aj ihrisko väčšie, ale dnes to bola bieda no.

Reagovat
rabl

Ty si mimo

Reagovat
smazaný uživatel

Mimo čoho?

Reagovat
pistacik11

Pekný zárez na Slovan

Reagovat
zgeroTT

Aj mne sa to pacilo.

Reagovat
smazaný uživatel

tento rok rozhodcom ide, doma proti YBB kickbox, vonku 2 minuty pred koncom cista ruka, teraz toto

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Degree

Pozitivna sprava ,ze po dnesku sa tu uz nebude riesit koncepcia klubov

Reagovat
uff

Reagovat
lukass111

prepacte, ale Jan Minarik je hrozostrasny obranca...vcera by bol neskoro aj pri kollerovi, keby nastupil, ako z neho mohli spravit kapitana?

Reagovat
smazaný uživatel

teraz sa tu bude vo velkom kydat na Zilinu, lebo ved preco by sme neboli result-oriented po dojebanom dolezitom zapase od 21 rocnych chlapcov vsakze

ten ich "dorastenecky" naivny agresivny futbal sa im raz samozrejme musel vypomstit, ale preboha hadam nebudeme hodnotit fungovanie klubu a udrzatelnost ich biznis modelu podla toho ci vyfasuju 5ku v cechach

Reagovat
xawi

Reagovat
monkej

Však to po tých nakladačkách neriešia ani Slovanisti ani Šošoni, tak to nerozkuruj zbytočne

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele