Fortuna liga - souhrn 19. kola

16.02.2019, 15:52, aktualizováno 16.02.2019, 17:59
Komentáře a souhrny
Slovan v souboji dvou nejlepších týmů uspěl v Dunajské Stredě a navýšil svůj náskok na čele tabulky. Žilina se rozešla smírně s Trnavou. Ružomberok nasázel Zlatým Moravcům čtyři góly a vítězně vstoupily do jara rovněž Trenčín, Michalovce a Podbrezová...

DAC Dunajská Streda - Slovan Bratislava 0:1

16.02.2019 16:00

Góly: 79. Andraž Šporar (pen.)

O titule je prakticky definitívne rozhodnuté, Slovan zvládol za tri body aj horúcu pôdu Dunajskej Stredy a už len administratívny prešľap, alebo iná nepredvídateľná skutočnosť ho v tejto sezóne môže pripraviť o triumf.

V úvode sa pokúšal do šance dostať Šporar, no neuspel. Ten istý hráč o niečo neskôr natiahol Jedličku, no skóre sa taktiež nemenilo. DAC, pre ktorého to bol krst novej arény pohrozil prvýkrát K. Vidom, ale jeho nožničky do brány neprešli. Jedlička dobre zasiahol pri šanci Mohu o niečo neskôr, inak sa však hralo len medzi oboma vápnami. Prácu mal aj Greif, dobre zakročil pri ojedinelej akcii DAC-u. Treťjakov v závere polčasu nedal v dobrej šanci, tesne minul. Božikov v závere polčasu hlavičkoval vedľa.

Po pauze Šporar unikol, pred bránou zakončil Moha, ale Jedlička ukázal svoje umenie. V 61. minúte zahrával Suchockij priamy kop z ľavej strany, po hlavičke Šporara skončila lopta v sieti, ale gól kvôli ofsajdu neplatil. V 67. minúte centroval do pokutového územia Kalmár, nebezpečnou strelou zakončil Taiwo. Asi desať minút pred koncom lopta trafila Blackmana do ruky a kopala sa penalta. Šporar ju bezpečne premenil - 0:1. Následne Ljubičič mieril hlavou do brvna. Domáci sa ešte dožadovali penalty a skúsili vabank, no tešil sa Slovan a titul má prakticky vo vrecku.

Více informací k zápasu

FC Nitra - Železiarne Podbrezová 1:3

16.02.2019 14:00

Góly: 11. Nikola Gatarić - 32. Matej Oravec, 58. Jozef Špyrka, 90+1. Lukáš Urbanič

Nevydarený vstup do jarnej časti Fortuna ligy postihol Nitru, ktorá doma prekvapujúco prehrala s Podbrezovou s inkasovanou trojkou na konte. V zápase pritom viedla, takže ďalší priebeh od gólu môžeme považovať za zbabraný.

Úvodná šanca sa písala v 5. minúte Vestenický však bol pri zakončení z uhla a tak neuspel. Neskôr sa však tvrdou ranou prezentoval Gatarič a otvoril skóre - 1:0. Charizopulos si potom takmer dal vlastný gól, no skóre sa nemenilo aj kvôli konštrukcii brány. Nitra potom mala iniciatívu na svojich kopačkách, ale Sokovič ani Vestenický pri svojich pokusoch neuspeli. Podbrezová sa potom ale zobudila zo zimného spánku a nová posila Oravec hlavičkou vyrovnal na 1:1. Vestenický ešte v závere polčasu nedal lob, preto viac gólov nepadlo.

Po prestávke boli smerom dopredu opäť aktívnejší Nitrania, ale veľké šanci si vypracovať nevedeli. To však využili hostia, ktorí opäť zaúradovali a potvrdili svoju dobrú efektivitu. Okolo hodin hry Špyrka po peknej akcii upravil na 1:2. Domáci sa snažili vyrovnať a nevzdávali sa, ale nešlo to. Štyri minúty pred koncom Kóňa našiel Farkaša, ale jeho hlavička mierila iba nad. Urbanič preto v nadstavenom čase unikol a z protiútoku rozhodol gólom 1:3.

Více informací k zápasu

MFK Ružomberok - FC Zlaté Moravce 4:0

16.02.2019 14:00

Góly: 16. Tihomir Kostadinov, 37. Kristi Qose, 60. Zinedin Mustedanagić, 85. Ismar Tandir

V jarnej domácej overtúre zvíťazil MFK Ružomberok nad posledným ViOn-om Zlaté Moravce vysoko 4:0 (2:0).

Liptáci diktovali tempo a tlačili sa do ofenzívy. Prvá vážnejšia strela však letela na domácu bránu. Išlo o tečovaný pokus Válovčana, ktorý mieril tesne nad brvno. V trinástej minúte prudko zakončil Mustedanagič asi z 25 metrov a Chovan loptu vytesnal na roh. V 16. minúte Kostadinov potiahol loptu a sólo zavŕšil presným nástrelom do ľavého kúta brány - 1:0. V 27. minúte Kochan z priameho kopu z pravej strany nacentroval na hlavu J. Masla; Chovan končekmi prstov odvrátil na žrď. V 36. minúte po pekne ružomberskej akcii Qose najprv trafil brvno a na druhý pokus sieť - 2:0. Tesne pred koncom prvého polčasu sa v sľubnej pozícii ocitol Richtárech, ale Macík ho vychytal.

Liptáci pokračovali v aktivite. Kružliakova hlavička minula cieľ. V 59. minúte Mustedanagič na hranici veľkého vápna prevzal prihrávku od Kochana a prízemnou technickou strelou k ľavej žrdi zvýšil na 3:0. V 76. minúte po hlavičke J. Masla zachraňoval Asanovič. V 85. minúte Tandir doklepol do siete loptu po strele Kmeťa. Ružomberok prevalcoval Zlaté Moravce 4:0. "Svojím spôsobom sme po zimnej príprave mali aj strach. Som rád, že mužstvo predovšetkým výsledkovo zápas zvládlo. Aj keď, čo sa týka výkonu, tam bol kopec chýb. Teší ma, že sme strelili štyri góly, že jeden padol zo štandardnej situácie, že sme stretnutie zvládli s nulou. Myslím si, že dokážeme zahrať podstatne lepšie. V najbližších zápasoch musia hráči ešte pridať, aby sme mohli atakovať tie priečky, ktoré chceme," uviedol po zápase tréner "Ruže" David Holoubek. "Boli sme pripravení na to, že Ružomberok vstúpi do zápasu s tlakom a čo najskôr ho bude chcieť rozhodnúť. Paradoxne, keď sme z najväčšieho tlaku vyšli a pomaly sme sa dostávali do hry, tak sme našou chybou postavili súpera na nohy. Z protiútoku dal gól a odvtedy dominoval a zaslúžene vyhral. V 16. minúte sa nám to po chybe najskúsenejšieho hráča celé zrútilo, naše sebavedomie išlo dole," kontroval tréner hostí Karol Praženica.

Více informací k zápasu

AS Trenčín - FK Senica 3:0

16.02.2019 14:00

Góly: 7. Hamza Ćataković, 82. Desley Ubbink (pen.), 90+1. Jakub Paur

Trenčania vstúpili do jarnej časti výnimočne dobre, keď predposlednú Senicu zdolali suverénnym spôsobom 3:0 (1:0).

AS otvoril zápas aktivitou a rýchlo skóroval. Už v siedmej minúte center Skovajsu z priameho kopu zahlavičkoval do senickej brány Čatakovič - 1:0. Postupne sa začali osmeľovať aj hostia, no vážnejšiu príležitosť si nevytvorili. Trenčania mali prevahu, lopta bola väčšinu času na ich kopačkách. Veľkú šancu mal v 44. minúte Sleegers, ktorého hlavičku z bezprostrednej blízkosti brankár Taborda vyrazil nohami.

Úvodná štvrťhodina druhého polčasu patrila hosťujúcemu celku. Avšak opäť bez väčšej šance, takže hráči spod hradu Matúša Čáka výsledok bezpečne strážili. Náskok zvýšili na dva góly v 82. minúte, keď sa z jedenástky presadil Ubbink. Gólu predchádzal faul lakťom obrancu Duboisa, za ktorý videl po druhej žltej červenú kartu. Na konečných 3:0 upravil v nadstavenom čase striedajúci Paur, keď zakončil prakticky do prázdnej brány individuálnu akciu Ubbinka. AS Trenčín porazil Senicu 3:0 a s 21 bodmi okupujú deviatu priečku, bod pred Podbrezovou. Záhoráci s 15-timi bodmi ostávajú predposlední.

Více informací k zápasu

MŠK Žilina - Spartak Trnava 1:1

16.02.2019 14:00

Góly: 87. Iván Díaz - 65. David Depetris

Sledovaný súboj pod Dubňom napokon skončil deľbou bodov. Dlho to však vyzeralo tak, že tri body si prekvapujúco odnesie Trnava. Domáci však zabrali a v závere aspoň vyrovnali.

Zápas mal skvelú atmosféru, na trávniku bolo o čo hrať. Hostia nastúpilii s viacerými navrátilcami od Janečku cez Rusova až po Depetrisa. Otvoriť skóre mohli ako prví šošoni, to by však Diaz v 7. minúte musel mieriť presnejšie. Šancí nebolo mnoho, v 17. minúte Boženík v ojedinelej takej mieril iba slabšiu strelu do stredu. V 27. minúte kopali domáci priamy kop z hranice šestnástky, ale Holúbek poslal loptu tesne nad. Janečka neskôr mieril zaujímavú strelu, no Holec si poradil a podržal svoj tím. Brankár domácich potom chytil aj šancu Grendela, takže do prestávky sa šlo za bezgólového stavu.

Viac sa smerom dopredu po pauze tlačili šošoni, ale čistú šancu si nevedeli vypracovať. Majster pozorne bránil a stále platilo, že šancí sa nerodilo veľa. Spartak stavil len na brejky, a jeden po hodine hry aj slávil úspech. V 16-tke sa dostal k lopte navrátilec na slovenské trávniky David Depetris, presadil sa cez jedného zo žilinských brániacich hráčov a strelou do ľavého dolného rohu zabezpečil Trnave vedenie - 0:1. Holec mal prácu aj o niečo neskôr, no nečakané vedenie sa domáci snažili zmazať. Štvrťhodinu pred koncom Káčerov pokus Rusova neprekonal, domácich posilnil vpredu aj Balaj. V šanci neuspel ani Tomič, opäť bol pozorný Rusov. Káčer potom mieril nad, ale tlak domácich silnel. Domácim to napokon vyšlo tri minúty pred koncom. Boženík posunul Diazovi, ktorý si vylepšil pozíciu a prekonal Rusova - 1:1. Žltozeleným potom nepomohla červená karta Kašu, duel tak priniesol dva góly a remízu.

Více informací k zápasu

Zemplín Michalovce - ŠKF Sereď 1:0

16.02.2019 14:00

Góly: 11. Igor Žofčák (pen.)

V 19. a zároveň prvom jarnom kole Fortunaligy získali Michalovce veľmi cenné tri body na domácej tráve, kde porazili Sereď tesne 1:0 (1:0).

Triumf východniarov v dôležitom súboji o účasť v nadstavbovej šestke o titul zariadil 35-ročný Igor Žofčák z pokutového kopu. Lepšie však mohli začať hostia. V piatej minúte po prihrávke Moronga mal dobrú šancu Špehar, ale Kiru neprekonal. Domáci sa snažili útočiť a snaha Kolesára o individuálny prienik pred brankára Nwolokora priniesla ovocie. Najlepší strelec Zemplínčanov získal pokutový kop, z ktorého kapitán Žofčák otvoril skóre - 1:0. Domáci mali v prvom dejstve miernu hernú prevahu, no Nwolokora už vážnejšie neohrozili. Diváci videli do konca úvodnej 45-minútovky ešte po jednom neuznanom góle na oboch stranách, v oboch prípadoch pre ofsajdy. V úvode druhého polčasu útočili hostia, chýbal im ale moment prekvapenia. V 63. minúte chcel poistiť náskok Zemplína Sulley, nehlavičkoval však ideálne. Domáci potom prevzali iniciatívu a bránili náskok. V 72. minúte neuspel v prieniku Casado. Proti Dankovej strele sa efektne prezentoval Nwolokor. Gólom sa neskončilo ani prečíslenie domácich v 75. minúte, ktoré zle zakončil Diarra. Víťazstvo najvýchodnejšieho tímu Fortunaligy mohol navýšiť Sulley v 84. minúte, keď tiesnený v úniku zakončil do pravej žrde. Druhý gól nepridal ani Kolesár, ktorého strelu zastavilo brvno. MFK Zemplín Michalovce porazil nováčika zo Serede vo veľmi dôležitom súboji tesne 1:0.

"Vedeli sme, že nás čaká silný súper a aj to, v akom stave je ihrisko. Tomu sme prispôsobili taktiku, ktorá bola hrať jednoduchšie a bojovne v hornej zóne. To nám vychádzalo a celkovo to bol z našej strany bojovný výkon. Je to zaslúžené víťazstvo. Okrem streleného gólu sme mali ďalších 5-6 čistých šancí, ktoré by sme mali premieňať. Preto verím, že sme si góly nechali na ďalšie zápasy," zhodnotil výkon svojho tímu tréner domáceho mužstva Anton Šoltis. "Myslím si, že to bolo priemerné, ale bojovné stretnutie. V prvej štvrťhodine sme si vytvorili niekoľko sľubných šancí, škoda, že sme ich nedotiahli do gólového konca. Potom sme inkasovali gól z penalty, ktorá asi mala byť, pretože kontakt tam bol. V druhom polčase sme sa snažili o vyrovnanie, hrali sme vabank. Bolo to hore-dole, prišli aj šance. Mrzí nás, že sme neskórovali. Gratulujem domácim k víťazstvu," pridal svoje postrehy tréner Serede Karel Stromšík.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slovan Bratislava19154048:1749
2.DAC Dunajská Streda19115338:2338
3.MŠK Žilina19105434:2235
4.MFK Ružomberok1987433:2031
5.Zemplín Michalovce1983825:3127
6.ŠKF Sereď1974822:2725
7.FC Nitra1973927:2824
8.Spartak Trnava1964924:2222
9.AS Trenčín19631026:3221
10.Železiarne Podbrezová19621121:3120
11.FK Senica19361019:3915
12.FC Zlaté Moravce19321414:3911

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (256)

Přidat komentář
smazaný uživatel

teď na STV2

D. Streda - Slovan Brat. ... jsem zvědavý, na nové posily na straně domácích...měl by to být dobrý fotbal aspoň něco, když ČT nic nevysílá

Reagovat
ratusek

ČT má florbal a ligu měla včera

Reagovat
smazaný uživatel

joooo, to je fakt super

Reagovat
JackDaniels.

Tak aky bol zapas?

Reagovat
smazaný uživatel

bolo to slabé...něco jako Teplice - Mbéčka...jde vidět, že se ligy rozjíždí...

Reagovat
smazaný uživatel

bojovnosť na úkor kvality

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

neli horší

Reagovat
ratusek

první poločas lepší, druhý už bojovný o ničem. Akorát brejky byly zajimavé, ale některé vyřešení na urovni okresní soutěže. no zkrátka něco jako u nás. ale s užasnou kulisou

Reagovat
smazaný uživatel

nieco ako 2. ceska liga

Reagovat
smazaný uživatel

Pekný výkon. David super.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

pohoda, chýba mu ešte prax. Bude to fajn. Ešte Sloboda do stredu a namiesto Turňu Mesík. Nevypadnu.

Reagovat
Ferguson6

Keby vypadli s tým kádrom, tak to fakt môžu rozpustiť

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Aaa suhlasím, ale je vela pripadov kedy sa aj papierovo dobrý kader trapi a teraz su indicie, že sa to može stať.

Reagovat
smazaný uživatel

Tento káder by mal v pohode na šestku.

Reagovat
penepi

Však tu aj spravíte imo

Reagovat
ratusek

Ruža

Žilina

Reagovat
Inter Eterno Amore

Zemplííín ! 5. miesto sa zdá po tom úvode ligy ako sen. 1. polcas dnes slabší.. no od tej 65. MIN sme mali šancí aj na 4:0 a nikto by nemohol nič povedať. Len tak ďalej. Dnes sa chytali tribúny bol som prekvapený, ale to bolo aj tým, že ľudia boli hladní po futbale.

Reagovat
JuventusFC1897

Snad im to vydrzi do konca sezony a nepridu totalne vypadky jak proti komediantom z hl. mesta.

Reagovat
smazaný uživatel

Aký post je Kolesár ?

Reagovat
JuventusFC1897

Opytaj sa Soltisa.

Reagovat
pistacik11

Ináč, prečo nechytal Vantruba?

Reagovat
BílíAndelDrcKo

este je v Slavii

Reagovat
smazaný uživatel

poor este nezmizol?

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ani nezmizne

Reagovat
smazaný uživatel

:/ to som si aj myslel, ze to chcel iba zahrat aby vystrasil fanusikov ze bez neho to bude este horsie

Reagovat
smazaný uživatel

DAC - Slovan faul za faulom, hrozný zápas. Ale atmosféra klobúk dole.

Reagovat
r3

Prvy zapas po prestavke, mega dolezity duel pre DAC.. dalo sa zas cakat, ze to nebude otvoreny duel.

Reagovat
smazaný uživatel

to neni o otvorenosti futbalu.. ale totalnej hracskej nekvalite a neschopnosti ludi v slovenskych kluboch, kde to je sami podradny štbak rad za radom :) treba to vycistit od tejto spodiny

Reagovat
r3

Urcite, riesenim su alobalove ciapky a savo

Reagovat
pistacik11

Reagovat
smazaný uživatel

riesenie je ukazat stbackej spodine miesto kam patria s ich rodinami :) do plynu

Reagovat
pistacik11

Čo ty si za matoviča preboha

Reagovat
smazaný uživatel

skor co si ty za stbaka? To ti akoze nevadi ze na slovensku to rozkradli stbaci po pade komunizmu a vsetko co sa tu deje je ich dielom? Ved oni pred ww2 nemali nic iba hole rite. A oni pokradli to co komunisti znarodnili bohatym ludom a tito stbaci to po 89 pokradli ako keby to bolo ich pred znarodnenim.

Reagovat
r3

Cenim, ze stb pouzijes v kazdom prispevku Kazdopadne s plynom si mozes dat facku za tieto tupe nazory.

Reagovat
smazaný uživatel

ranilo ta to? z teba su tvoji stbacki predkovia neskutocne citit

Reagovat
r3

Hej hej, som z tradicnej stbackej rodiny. #siodhalil

Reagovat
pistacik11

Môžno bude z nejakej nackovskej rodiny, ktorá sa dostala ku fabrike tým, že pôvodný majiteľ šiel do plynu, komunisti im ju zhabali, sprivatizoval nejaký ŠtB ak, a vrámci tradície by ho poslal tiež do plynu

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si určite Peanut že?

Reagovat
smazaný uživatel

Odkedy hraje Žofčak stopera ?

Reagovat
Darren Fletcher

nehra, carrillo a beskorovajnij boli stoperi

Reagovat
Inter Eterno Amore

Reagovat
Inter Eterno Amore

síce nehrá stopéra, ale hral už RB

Reagovat
smazaný uživatel

zaujimave

Reagovat
adalbertus
Reagovat
smazaný uživatel

Bola. Ale rovnako mal mať penaltu aj Slovan za faul Jedličku.

Reagovat
adalbertus

kösz haver tak potom nech ten neplače máme nula bodov ale ideme ďalej dobrý bod zo Žiliny

Reagovat
pistacik11

Palec hore za reakciu plus ešte neuznaný gól Slovanu, ťažko povedať, či mal byť, alebo nie, plus aj neodpískaná penalta na Šporara ževraj, to som nevidel..

Reagovat
adalbertus

čau ty bavorak

Reagovat
smazaný uživatel

Kto by to bol povedal, že zápas v slovenskej lige pískal slovák... Vidím tam jasné spiknutie proti DAC.

Reagovat
adalbertus

však bol nasraty, ja ho chápem

Reagovat
smazaný uživatel

Ak nevie unášať krízové situácie, tak by nemal ani robiť rozhovory lebo potom zbytočne urobí zo seba blbečka.

Reagovat
ratusek

Penalta být měla ale i na druhé straně

Reagovat
stas87

A potom ma clovek DACu priat, ked tam maju takto jednoduchych hracov.

Reagovat
adalbertus

starý dpc a kde nie sú

Reagovat
stas87

Tak je hlupost a hlupost. Kalmar uplne zbytocne zacal vytahovat narodnost rozhodcu. Preto som sa ozval...nemam dojem, ze by slovenski hraci mali poznamky na Dunajsku Stredu o madaroch.

Reagovat
Ferguson6

A to ako za Trenčín hrajú členovia Mensy?

Reagovat
stas87

A co s tym ma spolocne Trencin?

Reagovat
penepi

Ze touto logikou by si neprial asi ziadnemu futbalovemu timu na svete vr. TN, kedze, dovolim si tvrdit, vsade prevladaju jednoduchi hraci.

Reagovat
stas87

Kalmar vie za aky klub hra a ake vztahy ten jeho klub ma v ramci Slovenska. A ako tupy madar provokuje a vytvara napätie.

V tom je ta jeho jednoduchost a to sa mi nepaci..

Reagovat
smazaný uživatel

Na nás sa dalo celkom pozerať, Lamine sa javí ako dobrá náhrada za Achrafa.. na to aký je mladý má celkom prehľad a dobrú rozohrávku... bohužiaľ však tento budíček prišiel príliš neskoro, prvá šestka je nereálna, treba spadnúť na hubu a popravde Zemplín je celkom v laufe a prajem im Európu za túto sezónu

Reagovat
smazaný uživatel

Presne Lamine fajn,ale treba este skúsenosti....ale Senica bola slabá....ale pelec hore za mladého v bránke a celá lavička bola slovenská.. ...

Reagovat
rabl

Stálo to za pi*u. Aby sme sa do 82.min. triasli o výsledok so Senicou ?

Nemáme schopné krídla ani stopérov, čiže hráme hovno, kedže tie pozície sú v našej hre veľmi dôležité.

Reagovat
Ferguson6

Inak čo Slovan už dva dni traposi na FB s nejakým ohňostrojom?

Reagovat
penepi

Po zápase tam domáci pustili ohňostroj, asi si niekto neuvedomil, že to sa po prehre nehodí. No a nevychutnaj si Maďarov za to trápne predzapasove videjko, keď môžeš.

Reagovat
Ferguson6

Tým, že budeš ešte trapnejsi a dáš o tom už tretí príspevok na FB? Profesionalne

Reagovat
penepi

Teraz bol pridany iba druhy, ty si zas tiez upravujes realitu ako sa ti hodi.

Reagovat
Ferguson6

Včera jeden, dnes dva.

Reagovat
penepi

Prauda. Ale cestne slubujem, ze ked som to pozeral, tak to video mi nezobrazovalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
JozkokozleJ

Ohnostroj bol kvoli oficialnemu otvoreniu stadiona. Tie prispevku k ohnostroju na FB Slovana su ako z materskej skolky.

Reagovat
penepi

O to pokoj, ten obsah je naozaj amatersky, ako keby sa mlady na dojazdoch cez noc stal social media managerom.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
penepi

Je uz stanovene ako bude rozlosovana nadstavbova cast? Ze kolkaty s kolkatym v ktorom kole? Ci zostava to ako minuly rok?

Reagovat
Degree

Myslím že posledné kolo hráme na sto percent doma

Reagovat
penepi

Tak teraz Slovan zverejnil, že 30.3. - to bude 2. kolo nadstavbovej časti - by sme mali hrať doma so Žilinou, resp. s 3. tímom po základnej časti. To potom ale znamená zmenu oproti minulému roku, keďže vtedy prvá Trnava hrala 2. kolo nadstavby doma proti 4. tímu (zhodou okolnosti tiež Žilina).

Reagovat
smazaný uživatel

aky mate nazor na toto, mne sa to celkom paci a som ochotny prehliadnut aj slabsie vysledky:

https://sport.aktuality.sk/c/383777/ambiciozny-krok-msk-zilina-postavi-sa-proti-rastucemu-trendu-slovenskej-ligy/

v tej 11ke im chyba Janosik, Gambos odohral v Mnichove svoje mlade roky

Reagovat
zgeroTT

Aj v Trnave sme svojho casu stavali na odchovancoch. Dokonca to bola nasa cesta buducnosti: https://sport.aktuality.sk/c/130180/unikat-v-corgon-lige-odchovanci-spartaka-trnava/

K Ziline, robit to ako marketingovy tah sa mi nezda z futbaloveho hladiska uplne v poriadku.

Reagovat
pistacik11

Kde je tomu Habanekovi koniec

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Naposledy niekde švédsku 3. ligu čo si pamätám. Bol to hlupáčik na druhej strane decko, kt. nikto neusmernil.

Reagovat
smazaný uživatel

Naposledy hral 3.ligu v Australii v lete.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Reagovat
smazaný uživatel

Preco nie, prave marketingovo to ma asi najvacsiu hodnotu, kedze vrcholne vysledky sa budu hladat asi tazsie :)

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Tieto debiliny keď číta človek znova

Reagovat
zgeroTT

Najhorsie je, ze si mozes vybrat random clanok z minulosti a vzdy su to debiliny

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Jak aplikacia "spomienky" na FB

Reagovat
stas87

Preco Zilina otvorene nepovie, ze pre nich postavenie v tabulke nie je to najdolezitejsie ale ze priorita je pre nich vychovat a nasledne predat svojich top talentov? Nemozu konkurovat Slovanu, pretoze ten ich financne zvalcuje. A v buducnosti si prave vdaka peniazom zaplati hotovych a na niektorych postoch aj lepsich hracov. O zvysku nema cenu pisat, ten je na tom rovnako ako Zilina len s tym rozdielom, ze stavaju na legionaroch a Zilina na slovakoch. Nevidim na tom nic zle, otvorene pred sezonou povedat, ze cielom je skoncit v prvej sestke a posunut co najviac mladikov do dospeleho futbalu. A nie sa porovnavat so Slovanom a honit titulov. Kritizovat inych timov za to, ze nemaju tim zlozeny zo slovakov a mladikov..sak to je dost jebnute. Kazdy tim ma moznost poskladat si kader podla svojich moznosti a svojej volby. Ked Trencin vidi, ze ma mladeho a nadejneho legionara s perspektivou dalsieho predaja od agentury, ktora mu v minulosti vyniesla zisk, tak logicky siahne po nom. A nie po mladom slovakovi z Nitry, Michaloviec alebo Podbrezovej.

Reagovat
smazaný uživatel

Mne vadi skor to ze niektori legionari su az podpriemerny a na lavickach a v juniorkach su urcite hraci ktory si aspon zasluzia sancu ale ju nedostanu ked uz mam hrat v time legionar tak nech je lepsi ako domaci hrac a nieze preto lebo je to legionar alebo preto ze ma vacsi plat by mal hrat

Reagovat
stas87

To si ale mysli väcsina fanusikov, ze ti legionari su podpriemerni a radsej by videli mladeho slovaka. Ja, ty a ani ti co toto vypisuju na nete nevidi treningov, netusi ako ten chalan cez tyzden pracuje a hodnotime to len podla zapasov. A dost velky rozdiel je aj v tom, ze ti mladici maju po technickej stranke kvalitu ale silovo su na tom zle a nie je to zatial na dospely futbal. Mozno aj preto hraju o nieco malo starsi ale fyzicky pripravenejsi legionari. Ale to je len jeden z problemov toho, preco nie kazdy tim nasleduje Zilinu ale vyberie si opacny model.

Reagovat
rabl

Chceli sme do AS mladikov z ligy a dali nam kosom tak naberame cudzincov. Slovakov nie sme schopni zaplatit. Africania maju nastupny plat 1000, je jedno kto to bol ci Kalu alebo Moses, 18-19 rocny slovak, ktori ma aku taku kvalitu to odmoetne.

Reagovat
rabl

*Ktory

Reagovat
stas87

Ty by si africanov nebral, ked ta chcu odrbat ostatne kluby v lige? Ako pisem, kazdy klub nech si vyberie svoj sposob toho, ako si doplni kader. La Ling ma svoje agentury a tym veri, On teda nepotrebuje preplacat slovakov z inych timov. A ten plac, ze len Zilina dava sancu slovakom...tak nech dava. Nech ich posunie do ligy a casom von. K titulu sa dostanu raz za par rokov, tak nech pokracuju v napredovaniu svojich hracov a ich fanusici nemusi na nete radit ostatnym, ako maju robit futbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kamo splietas jedno cez druhe,ziadny ani posledny team nepovie, ze jebe na to predsa a MSK je 3. v tabulke, co maju povedat ty ostatni, akoze to rozpustit na zaciatku jasne povedali, ze ciel je prva 6ka, tuto sezonu sa neporovnavali so slovanom, asi sa ti prisnilo. a to, ze vela klubov nevie vychovat dostatocne dobrych hracov pre svoj A team je skutocne bieda a zamyslenia hodne, a nakoniec nikto nenuti ostatne kluby ist rovnakou cestou ako msk,

este sa spytam ako by sa podarilo ostatnym klubom udrzat takych talentovanych hracov ako Skriniar, Benes, Hancko, Vavro ... o ktorych je velky zaujem a oni sami sa uz vidia v top ligach? cakam na odpoved

Reagovat
stas87

Tak neviem ako casto chodis na EF, ale ja to pisal kvoli jednemu konkretnemu uzivatelovi.

Tou druhou castou nechapem co si vlastne chcel povedat. Sak kazdy jeden klub na SK musi predavat, lebo liga je tranzitna. A jasne ze si Zilina je schopna narozdiel od takej Nitry toho hraca udrzat o pol roka ci rok navyse. A ak sa nemylim, tak aj kvoli platu, lebo Nitra mu da malo ale Zilina viacej.

Reagovat
smazaný uživatel

nj len to pises ako keby jeden vtipny diskuter prezentoval oficialny nazor msk.

To ake moznosti ponuklo msk hracovi pred odchodom mozme len hadat, som si isty, ze pokial to nie su zavratne sumy za prestup, tak sa klub snazi udrzat hraca. vid ostatni co ostali, napr Skvarka, Kacer, aj ked mali zaujem prestupit stale predlzuju zmluvy a neutekaju po ich skonceni.

Reagovat
Ferguson6

Nebodaj v tom zápase vyhrajú a Ixino nám bude tvrdiť, že už majú Béčko v lige a poráža tie tímy

Reagovat
smazaný uživatel

obavam sa, ze to bude skutocne musiet byt v zapase s niekym z dolnej 6ky :) , chyba nam kvalita v strede pola z odchovancov a celkovo by to bola mlada a neskusena 11ka

Reagovat
Ferguson6

No jasne, že tak nenastúpia proti Slovanu. Akurát je veľká šanca, že taký tím dostane aj od Senice alebo ViOnu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja práveže dúfam že tak nastúpia proti Slovanu nech je poriadne vidieť ten rozdiel troch tried

Reagovat
xawi

Slovan sa nemoze so Zilinou porovnavat. To, ze im vyfukli parkrat titul je velka hanba.

Problem je, ze slovan je urovni priemeru ceskej ligy...

Reagovat
ďuriLFC

Podla mna ma teraz Slovan 4.najlepsi tim v Ceskoslovensku. To zas nieje uplne priemer. Problem je ze toto co tu je teraz je asi strop vzhladom nato ze na nasu ligu viac netreba a kvoli europe tu dalsich x kvalityzch hracov uz tazko dotihanes. Keby hral v Cechach tak by uplne v pohode bol schopny superit o titul po prisposobeni sa moznostiam.

Reagovat
pistacik11

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Myslim, že tak niekde ako Jablonec...

Reagovat
ďuriLFC

Moze byt len je to blbost takto porovnavat. Teraz ma Slovan o triedu lepsie uzstvo ako najblizsi super. Naco ma mat o dva ci tri triedy lepsie? Este lepsi hraci ako maju tu uz proste nepojdu lebo liga je aka je.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Toto je nikam nevedúca úvaha. Ak by pravidelne vyhrávali ligu tak by som ti dal za pravdu, že ich obmedzuje kvalita ligy...

Reagovat
uff

Reagovat
Emmett Brown

Povedzme, že Slovan ako suverénne najkvalitnejšie mužstvo u nás je niekde na úrovni Jablonca...a nie je to hanba keď majú neporovnateľne viac peňazí ako Jablonec?

Reagovat
smazaný uživatel

ja by som povedal ze v cz lige by bol tak 7.-12.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

mate tam iba generačnú dieru... na druhej strane, ZA sa dlhodobo nedarí vychovávať stredopoliarov. Káčer, Škvarka a podobne neprekročili svoj tieň.

Reagovat
smazaný uživatel

prave si myslim, ze na hracoch co "neprekrocili svoj tien" ale su nadpriemer v nasej lige bude stat v buducnosti msk, momentalne mame Skvarku, Kacera a po katastrofalnej minulej sezone sa chytil aj Kralik, cize ocakavam, ze postupom casu sa ich nazbiera viac,

a ako vidno, aj pri odstupe 3 tried na slovan, sme v sucasnosti treti

Reagovat
Ferguson6

Skôr to ukazuje, že Slovan má náskok 3 tried pred všetkými od Žiliny nižšie... Inak celá Žilina v súčasnosti stojí na hráčoch, ktorí sú reálne úplne priemerní, ale nejako im to tam ide, stačí spoemnúť napríklad Kašu okrem tých, čo už sú spomenutí vyššie.

Reagovat
xawi

ale zase neprehanaj. 5 rokov neziskal titul, teraz to nejako sadlo. Zased im vyslo par zapasov a uz sa na zaklade toho posudzuje ich kvalita.

Kader maju ustaleny, co je ale v pripade slovana uplne zle, lebo 90% z toho kadra vykonom iba klesa.

Ja ocakavam v lete facku v europskych poharoch (ak budu majstri, tak zial budu tie facky dve) a potom tu bude zase nova strategia.

Velmi rad by som sa mylil a chcel by som si v lete priznat, ze som nemal pravdu, ale obavam sa...

Reagovat
smazaný uživatel

je fer uznat, ze objektivne sucasna kvalita kadra slovana je prinos aj pre ostatne kluby, ktore tak musia s nim superit, je len otazne ako dlho taky mix vydrzi pokope bez problemov

Reagovat
pistacik11

Tak problem slovana je žiadna konkurencia v lige, nadpriemerne platený hráči, na ktorých není žiaden tlak, a môžu hrať na pol plynu.

Teraz sú aspoň mladší ako tý predtým, tak motivácia je dostať sa von.

Reagovat
smazaný uživatel

V lete to dosť zálež aj od žrebu môžu mať šťastie ako Trnava ktorá dostala Legiu úplne mimo formy bude dôležité ako dlho sa podarí udržať Mohu a či sa podarí mužstvo ešte posilniť minimálne jeden rozdielový hráč na AM by ešte mal prísť a do zálohy niekoho ako je Qose z RK

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Slovan by potreboval niekoho kto pozná okolité hráčske trhy... tak ako sa im podarilo priviest Mohu, tak by potrebovali viac hráčov.... Trnava tiež uspela že k známemu jadru ako Godal, Vlasko, Sloboda pridala mladých Vantrubu, Kadleca, Jirku a v daka Maestrovcom v podstate prišli neznámi Egho, Pehlivan, Vakho... Takých hráčov treba hladat a nie skumat pre nich drahy slovensky rybnik.

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa by nemali úplne rezignovať na získavanie mladých hráčov z našej ligy mne by sa pozdávali aj hráči ako Križan , Fábry alebo Kolesár

Reagovat
xawi

Hlavne by nemali rezignovat na stavaniw vlastnych odchovancov

Reagovat
pistacik11

Ináč čo je zo Strelcom?

Reagovat
smazaný uživatel

Ziar

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Suhlasim, ale to som ani nepísal. Zakomponoval som tam aj mladých Slovákov.

Reagovat
smazaný uživatel

priemer ako priemer, napr ako silno nadpriemerni boli piacek, strba, jez, bello, styvar, cessay ... a vidis, ze sme boli v eu poharoch, proste MSK malo cca podobnu kvalitu vzdy, akurat jediny rozdiel bol v skusenostiach, cize teraz nam tam chyba taky jeden skutocne rozdielovy hrac

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Stoper a "top" stredny založnik.... ZA by sa mohla pokusit zlanarit Hubočana na stopera...

Reagovat
Ferguson6

No tých hráčov vám chýba skôr. A teda chýbajú skúsenosti... Lebo je rozdiel, keď sú stopéri Piaček a Pečalka a keeď sú tam Králik a Kaša alebo nejaký 19ročný mladík... A to sa dá použiť na každom poste.

Reagovat
smazaný uživatel

Laczko na hostovanie do TN

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Myslím, že na to nemá...

Reagovat
rabl

Myslim, ze v AS sa moze presadit. Ked nevysiel Krizan, toto je dovra nahrada.

Reagovat
smazaný uživatel

Laczkó nato nemá

Reagovat
smazaný uživatel

Aj Urminsky od nás.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

keby ho tam radšej rovno vymenili... aspon by mal šancu chytat...

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa mu končí zmluva, takže ak sa chytí, tak tam zostane.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

To neviem, ale tiež to mohli tak rovno odprezentovať. Čo som počul, tak bol celkom nespokojný s tým, ako sa vyvinula situácia. Určite sme nepotrebovali Boleka na lavičku....

Reagovat
zgeroTT

Aby nebol po dunajskej Bolek jednotka. Jeho prichod je z toho mnozstva nezmyslov, co robime na prestupovom trhu jeden z najvacsich.

Reagovat
uff

Reagovat
Darren Fletcher

Fortuna liga diskusia fantasy VYHODNOTENIE 18. KOLA

Traja strelci - toľko bodov, koľko dajú gólov

Mužstvo čisté konto - Ak áno, dva body.. ak inkasujú raz – 0 bodov.. za každý ďalší gól mínus bod

Počet gólov v kole: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 1 gól - 1 bod

Karty dokopy: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 2 karty - 1 bod

Návštevnosť: tolerancia 300 divákov - 1 bod. presný tip bonus: 10 bodov!

Strelci: Suchockij, Ljubičič, Šporar, Apau, Strelec, Boženík, Kaša, Vaščák, Šatka, Fábry - 3, Castaneda, Takáč, Corryn, Grendel, Yilmaz 2

Počet gólov: 18

Karty: 28

Divákov: 5097

Výsledky: BA-ZA 5:2, POD - MI 0:1, SER - DAC 0:1, ZM-NR 0:3, SEN - RK 1:1, TT - TN 3:1

Výsledky 18. kola

xawi: 1+2+1+1+0 = 5

zgeroTT: 1+2+2+0+0 = 5

suldik: 1+2+0+2+0 = 5

Virtuos: 1+2+0+1+0 = 4

Darren Fletcher: 1+2+0+0+0 = 3

Minister: 1+2+0+0+0 = 3

lukass111: 1+2+0+0+0 = 3

kris kros: 1+2+0+0+0 = 3

Emmett Brown: 1+0+0+0+0 = 1

rabl: 1-2+2+0+0 = 1

andrej.zvolo: 0+0+0+0+0 = 0

7MSK7: 0+0+0+0+0 = 0

nemanja: 0+0+0+0+0 = 0

Poradie po 18 kolách:

Emmett Brown: 53

rabl: 53

kris kros: 53

zgeroTT: 51

andrej.zvolo: 44

Darren Fletcher: 44

suldik: 44

Minister: 41

xawi: 39

lukass111: 38

ufak: 36

nemanja: 33

Virtuos: 30

jany kozak: 25

stas87: 24

7MSK7: 22

adalbertus: 17

hellito: 17

jenculko: 15

tak kedze lidri zaznamenali na konci jesene iba po jednom bode, pekne sme ich vsetci stiahli, jar sa zacina zaujimavo.. o par minut bude aj vyhodnotenie 19. kola

Reagovat
Darren Fletcher

Fortuna liga diskusia fantasy VYHODNOTENIE 19. KOLA

Traja strelci - toľko bodov, koľko dajú gólov

Mužstvo čisté konto - Ak áno, dva body.. ak inkasujú raz – 0 bodov.. za každý ďalší gól mínus bod

Počet gólov v kole: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 1 gól - 1 bod

Karty dokopy: presne uhadnute - 2 body, tolerancia 2 karty - 1 bod

Návštevnosť: tolerancia 300 divákov - 1 bod. presný tip bonus: 10 bodov!

Strelci: Kostadinov, Qose, Mustedanagič, Tandir, Gatarič, Oravec, Špyrka, Urbanič, Žofčák, Diaz, Depetris, Čatakovič, Ubbink, Paur, Šporar

Počet gólov: 15

Karty: 25

Divákov: 19 831

Výsledky: RK-ZM 4:0, NR-POD 1:3, MI-SER 1:0, ZA-TT 1:1, TN-SE 3:0, DAC-BA 0:1

Výsledky 19. kola:

suldik: 2+2+1+1+0 = 6

Minister: 2+2+0+2+0 = 6 (divákov si dal 20 184, tesne)

nemanja: 1+2+1+1+0 = 5

Darren Fletcher: 1+2+1+1+0 = 5

kris kros: 2+2+0+1+0 = 5

rabl: 2+2+0+1+0 = 5

lukass111: 1+2+0+1+0 = 4

Emmett Brown: 1+2+0+0+0 = 3

xawi: 1+2+0+0+0 = 3

zgeroTT: 1+2+0+0+0 = 3

hellito: 1+0+0+1+0 = 2

ufak: 3-2+0+1+0 = 2 uhádol troch strelcov

Poradie po 19 kolách:

rabl: 58

kris kros: 58

Emmett Brown: 56

zgeroTT: 54

suldik: 50

Darren Fletcher: 49

Minister: 47

andrej.zvolo: 44

xawi: 42

lukass111: 42

ufak: 38

nemanja: 38

Virtuos: 30

jany kozak: 25

stas87: 24

7MSK7: 22

hellito: 19

adalbertus: 17

jenculko: 15

mozno som nejake tipy nenasiel, napr zvolo tu nema..alebo ste viaceri zabudli

Reagovat
Darren Fletcher

tipovanie 20. kola

Strelci: Šporar, Moha, Kostadinov

čisté konto: Slovan

gólov: 18

kariet:22

divákov: 7 989

Reagovat
smazaný uživatel

Zvolo netipoval zabudol

Strelci: Depetris, Šporar, Yilmaz

Nula: Michalovce

Goly: 15

Karty: 23

Diváci: 8 975

Reagovat
smazaný uživatel

Ubink,Catakovic,Cavric

Zilina

g 19

k 26

10499

Reagovat
smazaný uživatel

Sporar Kacer Depetris

Slovan

16

21

9 654

Reagovat
Emmett Brown

Strelci: Šporar, Depetris, Pavúk

čisté konto: Slovan

gólov: 18

kariet:24

divákov: 9669

Reagovat
suldik

Bozenik, sporar, moha

Slovan

16

27

8967

Reagovat
lukass111

Strelci: Sporar, Tandir, Cmelik

Nula: Michalovce

Goly: 16

Karty: 25

Diviaci: 8123

Reagovat
adalbertus

ufak ten ide....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
rabl

Strelci: Šporar, Čataković, Boženík

čisté konto: Žilina

gólov: 17

kariet:23

divákov: 9 561

Reagovat
rabl

Namiesto Catakovica davam Paura.

Reagovat
xawi

Catakovic, Sporar, Sulley

Michalovce

G 17

K 26

D 11 500

Reagovat
kris_kros

Bozenik, Sporar, Depetris

Slovan

G 19

K 22

D 9600

Reagovat
nemanja

Depetris, Yilmaz, Grendel

Slovan

15

24

8 888

Reagovat
zgeroTT

Bozenik, Depetris, Sporar

Trnava

14

20

11 814

Reagovat
Minister

Depetris, Sporar, Tandir

Slovan

16

24

9351

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan mu ponúkol zmluvu takže bude dostávať normálny plat cca 1500 mesačne a za rok ho môžu predať niekam do Talianska za dakych 400-500 tisíc

Reagovat
zgeroTT

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Asi nemôže poberať taký plat ak sa nič nezmenilo. Zmluvu podpísať môže so zákonným zástupcom, ale takým platom by nadobudol štatut profesionála a napr. štát by mu neplatil vzdelanie a podobne. 6 rokov do zadu toto isté riešil spolužiak a mal nejaké obmedzenia. Možno sa mýlim, vidí niekto do toho viac aktuálne?

Je inak podľa vás v pohode dať 16 ročnemu taký plat? Však to môže reálne zo dňa na deň zarábať viac ako rodičia kt. ho živia.

A inak pochybujem, že by ho o rok Taliani vykupovali za take peniaze do Primavery, to nerobia.

Reagovat
penepi

Mam dvoch znamych, co relativne nedavno hrali u nas, tak cca viem ako sa tam pohybuju platy a neexistuje, aby bral hentolko.

Reagovat
smazaný uživatel

V juniorke majú všetci okolo 1500 a napríklad Rigo okolo 3 tisíc lebo snim podpisovali zmluvu ako s hráčom Áčka aj preto nešiel doteraz zo Slovana preč ... Veď plat oficiálne dostávajú jeho rodičia rovnako to má aj Strelec ... Ak je naozaj taký talent tak ho niekto kúpi za ofenzívneho hráča su to smiešne peniaze a Slovan pri súčasnej politike nebude mať problém ho uvoľniť ... Ževraj RK dostane len výchovné dakych 700 EUR aspoň tak písal Koník na stránke Slovana

Reagovat
penepi

V juniorke niektori dostavaju akurat tak odmeny na urovni minimalky.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Hráči Juniorky su jedna vec iné je 16 ročný chalan. Samozrejme, že plat dostáva jeho zákonný zástupca ale určite nie v takej výške a určite to nie je len na papieri hodene akože...to je defakto podvod. To napadlo aj mňa vtedy a hneď mi bolo povedané, že to sa nedá tak jednoducho....

"Naozaj taký talent" neviem, ako si to myslel, ale už aktuálne IMHO máte v Slovane dvoch rovnako dobrých možno aj lepších rovesnikov Rosenbergera a Čerpekaia. Možno by som ho zaradil na druhý sled útočníkov ako Repa, Szetei. Ale v rámci kategórie mi neprišiel ako rozdielový hráč, ved aj v kvalifikácii v novembri pokial si pamätám bol náhradník.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

*aby som sa vyhol nejakej diskusii o porovnávaní. Menovaní hráči su typologicky odlišní, takže ťažko hodnotit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono to môže byť zo strany Slovana aj pomsta že RK nechcel pustiť Daniela proste využili že chlapec nemal podpísanú zmluvu

Reagovat
smazaný uživatel

Tiez mi to napadlo..

Reagovat
fefo

Vedenie Slovana nam znizilo pocet listkov na 400ks, napriek regulam, ktore stanovuju 5% z kapacity, cize 1100 listkov. Ako dovod dnes uviedli, ze stavba nie je skolaudovana a je len v predbeznej prevadzke a tym padom maju na to pravo z bezpecnostnych dovodov.

Nie ze by som sa chystal na derby na NS, ale aj tak... jebnuty slovan

Reagovat
fefo

A reakcia klubu: https://ibb.co/g42txn0

Reagovat
smazaný uživatel

Treba to presunúť na Pasienky

Reagovat
penepi

Tak teda chcu 1100 vstupeniek, alebo aby sa zapas hral inde?

Reagovat
smazaný uživatel

Ideal 1100 vstupeniek a zápas na Pasienkoch

Reagovat
nani92

Reagovat
fefo

To by bola parada, navyse tam by nas prislo max 400

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
uff

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Netahajme do toho "jebnutý slovan" a podobne. A nerobme tu z toho hnoj.

Úplne zbytočne ide mladý Kmotrík sám proti sebe, lebo Trnava na ten zápas takto určite nevycestuje. A ten dôvod, kt. uviedli je podla mňa dosť škandál, keďže ich odôvodnenie bolo, že štadión nie je skolaudovaný a v skúšobnej prevádzke majú právo obmedziť kapacitu. Hlavne, že do dnešneho dna vypredali viac ako 20000 miest

Reagovat
smazaný uživatel

Mladý Kmotrík = Slovan

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Poor sa nerovná Spartak. Kmoter sa nerovná Slovan.

Reagovat
smazaný uživatel

V tomto prípade určite áno.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Budeme sa hrať zbytočne so slovíčkami. Zbytočne tu špinit diskusiu.

Reagovat
penepi

Poor = Spartak = skurveny Spartak?

Reagovat
uff

Reagovat
smazaný uživatel

To je jedno co sa comu rovna, podstatne je ze kmoter argumentuje tym co mu vlastne zabranuje zapas odohrat.

Reagovat
kris_kros

Skrtel, Hubocan, Nemec ukoncili repre karieru.

Reagovat
zgeroTT

Kto teraz prichádza do uvahy na stopera? Keby tam bol jano kozák, tak kornel je tutovka.

Reagovat
penepi

Asi Vavro je jasny, nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Gyomber , Ninaj , Štetina ,Valjent , Godal

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Vavro hrá v Kodani podla ohlasov veľmi dobre. I keď neviem ako vnímať Kodaň. V lete vraj určite prestupi do lepšieho klubu. Som zvedavý.

Reagovat
nani92

Slovan

Reagovat
Ferguson6

Ako toto je celé trápne. To sa nemôže jedno derby odohrať bez týchto trapošín?

Reagovat
nani92

Reagovat
penepi

jj, zachvilu budeme lepsi jak Tottenham

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
doughty

V jebat z ligy totu zberbu, sak to je červeno čierny cirkus

Reagovat
uff

Ako za toto môže Trnava? Si jebnutý naozaj?

Reagovat
Ferguson6

Krátke info z Dukly, do útoku sme získali dve zaujímavé mena... prišli Dolný zo Skalice a Vaščák... spolu s Polievkom je to celkom slušná ofenzíva na 2. ligu. Celkovo by som povedal, že ta zostava je dosť slušná (aj keď by sa asi zišiel ešte lepší brankár), takze dúfam, že na jar sa čím skôr definitívne zachránime a skončime niekde v pokojnom strede tabuľky.

Reagovat
Emmett Brown

Pekné posily inak zvláštne od Skalice, že takto pustila v zime tri opory, my sme odtiaľ priviedli Szöcsa, čo tam bol jednotka na stopérovi, som zvedavý, ako vážne to teda myslia s tými ambíciami. Okrem Dolného a Szöcsa pustili aj Abraháma, čo bol ďalší pravidelný hráč základu.

Reagovat
doughty

Doteraz hrala Trnava po slovenských štadiónoch ktoré pripomínali zrúcaniny, bojkotovala domáce zápasy a teraz keď majú možnosť hrať na najmodernejšom slovenskom štadióne pred 20tis divákmi idú si dokazovať aký je to jebnuty klub. Ja byť Ivan Kozák v jebem ich z ligy ak nenastúpia na tento zápas. Toto co sa tu robí to nemá zo zdravým rozumom nič spoločné

Reagovat
zgeroTT

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde o zrucaninu ale 5% kapacity, ktoru musia poskytnut hostom. SLOVAN vyrukoval s tym, ze to je stavba a nie je skolaudovana ale iba docasne uzivanie a preto znizena kapacita pre hosti. Klub sa toho uz len chytil a na podporu fanusikov dal vyhlasenie ake dal.

Ak by mali domaci fanusikovia znizenu kapacitu z toho dovodu na 8-9 tisic a poskytnu TT 400 listkov (5%), nikto nepovie ani slovo.

Ale ako mozu domacim predat 22 000 listkov (celu kapacitu stadiona) a potom povedia hostom, ze to neni bezpecne a preto im daju polovicnu kapacitu? :D

Ja si myslom, ze aky je to je*nuty klub jednoznacne dokazal slovan ;)

Reagovat
doughty

Ale sak ich tam nepríde ani 400...na posledné kolo na TN ich bolo 1300, teraz v ZA asi 300. Stále čítam ze pokiaľ tam bude Poor bude nejaký bojkot. A teraz keď ide nejaké trápne percenta zrazu ďalší bojkot, ved to je komické.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Si sa tu vyblval po rokoch. Pripomenul si sa, ďakujeme, ahoj. Najmodernejší štadión na svete, kde z hosť sektora nie je vidno cez svetelnu tabulu na ihrisko. Kde okolo sektora hostí je záhradkárske pletivo a nezvládne 1100 fanušikov hostí. Navyše krok Slovana ako, že predal listky aj pod sektor hostí je tiež nepochopitelný. Trnava len dala reakciu na podnety Slovana a polície. Je to len ich zodpovednosť a naozaj nemohli čakať, že s takým prístupom a odôvodneniami na toto niekto pristupi.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to zodpovednost organizatora a nie hosti.

Reagovat
uff

Reagovat
doughty

Kúp si okuliare keď máš problémy s očami , nikde nepíšem že na svete. Ale ty rád prekrucas. Zaujímave že v TN vám nič nevadilo, nič vám nehrozilo a ten štadión mal 100 rokov

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si ale fakt pekne uderený.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Si si vybral hyperbolu to ťa najviac zaujalo z toho príspevku ty šašo? Nie mne to nevadilo ani v TN ani teraz by mi to nevadilo. Mne vadi že nam neposkytnu povinnych 5 percent lebo štadion nie je pripravený ako pise ofic. stanovisko Slovana. To TT nemusí zaujímať. Ak maju taky problem mali odobratvz vlastnej kapacity, vytvoriť velku bezpečnostnu zonu ako sa to robí v Trnave a nič by sa nedialo.

Problem ale je, že Slivan predal lísti všade okolo sektora a pretoze host. sektor nie he nachystany tak policia nechce dovolit priamy blizky kontakt oboch taborov tak ukrojila z listkov Trnavy, lebo slovan už predal.... ml. Kmoter hrabteraz mrtveho chrobaja, že oni nič to zla zla policia ....

Reagovat
doughty

Otec ti môže byť šašo ten problém bol raz vo finále hok. ligy kde BB neposkytla 5% kapacity štadióna. Zápas sa aj tak odohral...

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Dobre tato.... a čo keď sa odohral preboha v jednom prípade? Taký prípad bol aj Slovan vs Rapid a Slovanisti sa tiež sťažovali. Take jednanie nie je v poriadku a TT ma plne pravo sa k tomu takto stavať. Avznova opakujem ja nemám problem s tym aby sa hralo ale neexistuje logicky dovod neposkytnut Trnave 5 percent lístkov. Takže prosím tato už sa vyjadruj k nejakemu argumentu a nevytahuj nezmysli ako ti vyhovuje. Ked k tomu nemáš čo povedať, nechaj tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Rešpekt, že sa s ním snažíš debatovať ako so seberovnym.

Reagovat
doughty

Vidím ze vy v tom ústave ste spolu

Reagovat
smazaný uživatel

Ale budeme mať pruser, keďže si nám znova utiekol.

Reagovat
doughty

Rešpekt

Reagovat
BílíAndelDrcKo

zas nič k veci? si borec, ahoj

Reagovat
xawi

Reagovat
uff

Klobúk dole, že sa debilovi snažíš niečo vysvetliť.

Reagovat
doughty

Tretí z ústavu do partie

Reagovat
uff

Reagovat
Minister

tebe to jebe chlapče

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu,zrúcaniny na čele s tou vašou silážnou jamou v KE.

Reagovat
doughty

My aspoň nie sme majstri svetla v bojkotovani

Reagovat
smazaný uživatel

A čo by ste už len vy chceli bojkotovať???A kto,ked Vás tam je dohromady šesť?Neblázni chlapče.

Reagovat
smazaný uživatel

V bojkotovani? :D :D

rok 2008 - HRUBA CIARA : A potom budeme môcť vyhlásiť: "Pán Kmotrík, pán Tkáč, Slovan ste aj vy!"

https://profutbal.sk/clanok/62589-OZ_Belasa_Slachta_Urobme_hrubu_ciaru_za_tym_co_bolo_a_pozerajme_sa_dopredu

2014 - Minimálne počas duelu s Trenčínom teda nebudeme organizovať žiadny support, nebudeme motivovať ľudí, aby prišli do kotla a fandili.

2014 - Slovan - Kosice - 951 divakov

https://sport.aktuality.sk/c/174991/majitel-sk-slovan-odpoveda-fanusikovia-nam-predsa-nemozu-diktovat/

2015 - Vyhlasenie bojkotu

https://sport.sme.sk/c/7959104/ultras-slovana-vyhlasili-bojkot-nikto-vas-tu-nechce-odkazuju-vedeniu.html

2016 - Bojkot skoncil

https://sport.sme.sk/c/8128075/bojkot-je-minulostou-sk-slovan-sa-dohodol-s-fanusikmi.html

2017 - Hanebna navsteva na slovane, menej ako 300 ludi

https://sport.aktuality.sk/c/296221/hanebna-navsteva-na-slovane-hladaju-sa-priciny/

A on tu ide pisat o bojkotoch :D

Reagovat
doughty

Vidíš pol hodinu ti trvalo kým si tu hodil pár odkazov za posledných 10 rokov, ak by si to urobil o Trnave stačilo by ti 5min na 20 odkazov len za posledný polrok

Reagovat
pistacik11

On je Košičan, nie slovanista

Reagovat
doughty

Reagovat
smazaný uživatel

Tak predpokladam, ze je fanusik slovanu, ked sa tak horlivo vyjadruje. Kosican neviem ci je, kedze ma v oblubenych nejaky neexistujuci klub, ktory sa a futbalovej mape nenachadza :) Porom mozno zilincan alebo trencan skor.

Doghty neviem ci to prislo aj k vam, ale existuje nieco take ako google.sk. Ozaj nemusis nic hladat pol hodinu, ale tych par linkov, co som ti napisal hore, vyhladas tak za 2-3 minuty.

Reagovat
uff

Reagovat
doughty

Ten neexistujúci klub vám naposledy dal trojku, aj za pár dní tu je tu ďalší zápas. Naši chlapci už berú dovolenky a paragrafy, tešia sa na zápas proti bojkotarom. Za pár dní keď to Poor zabali, aj váš cirkus bude dakde v 3 lige, bude veľké derby truckodnikov Myjava-Sraltak.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

daj si ocot

Reagovat
stas87

Kto teda ma pravdu? Ak stadion nie je skolaudovany, ale len cast, tak by sa zapas hrat nemal, nie? No a poskytnut len 400 listkov namiesto povinnej kvoty je kokocina. Navyse, predat vlastnym listkov okolo hostujuceho sektora a ten potom znizit...to je fakt len nahoda. V tomto stojim za TT, takze ak Slovan nema skolaudovany stadion a este znizil pocet listkov, tak nech sa to odlozi alebo da na Pasienky.

Priznam sa, ze nemam v tomto smere ziadnu priamu skusenost. Ale..ak postavis nieco nove, nemal by si urobit nieco ako generalku predtym, ako to ides otvorit? Kluby ktore mali novy stadion, tak si napriklad pozvali zahranicneho supera na priatelsky zapas a az potom na nom hrali ligu. Nejako takto by som si to v idealnom pripade predstavoval ja, takze cez repre pauzu si Slovan mohol niekoho pozvat na priatelak a hned dalsi zapas v lige na nom odohrat. Co uz, Slovan to ma takto urobene.

Reagovat
Ferguson6

Však si pozvali Olomouc

Reagovat
stas87

Prestizny zapas.

Reagovat
rabl

Mozes to dat do predcasneho uzivania, v tom nevidim problem.

Reagovat
smazaný uživatel

V predčasnom užívaní je len jedna tribúna.

Reagovat
rabl

Tak uz chapem ich nevolu hrat tam.

Reagovat
smazaný uživatel

ide o tom ze to nechce povolit policia, 400 z TT je udajne urcene max od policie.

Reagovat
zgeroTT

V tom pripade ale neni stadion bezpecny a ubrat treba aj z domacich sektorov.

Reagovat
penepi

Z domácich sektorov sa ubrať nemôže, všetko je už vypredané. Ale to problém ani nie je. Napriek tomu je štadión dostatočne bezpečný, akurát nemôžu dať okolo sektoru hostí záhradkárský plot, to bola zámerná provokácia. A som si istý, že nainštalovať tam plexisklo a na to natiahnuť poriadnu sieť stíhajú max. za pár dní. A v tom prípade nemôže nikomu prekážať ani bezprostredná blízkosť domácich sektorov - tak sme to mali teraz v DAC a nič sa nestalo a nikomu to nevadilo. Akurát tam samozrejme mali plexisklo.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavne nechápem ako by to chceli uviesť do predčasného užívania s tým záhradkárskym plotom. Veď to by nemohol nikto schváliť.

Reagovat
zgeroTT

Suhlasim. A myslim, ze to slovan urobil zámerne. Ale to su len moje konspiracie.

Reagovat
uff

Tým pádom na štadióne môže byť len 8000 ľudí.

Reagovat
xawi

Tento spor je iba zlo pre slovensky futbal a odlakava fanusikov.

Ja si predstavujem, ze Kmotrik s Poorom si vedia sadnut, povedat veci na rovinu a minimalne pri organizacii zapasu spolupracoval. Ze vyzvu fanusikov, Aby nerobili bordel a sami urobili kroky, Aby sa predislo nasilnostiam. Lebo, ak bude pruser medzi divakmi kazdy druhy zapas, tak sa nemozeme divit, ze policia bude do toho zasahovat. Je uplne nepripustne, Aby slovan a trnava dali 2 vyhlasenia, kde jeden hovori o stavbe, druhy o kolaudacii. A to zosmiesnovanie supera pred zapasom alebo kvazi vtipne videa normalneho cloveka iba odlakaju od toho, Aby prisiel na futbal.

Teraz sa chysta na futbal mozno 10000 ludi, ktori na lige neboli roky a hned im ukazuju, aki su odpad a ze tie listky, Co si kupili, este nic neznamenaju.

Reagovat
zgeroTT

Suhlasim az na tie nasilnosti. Nasa derby je co sa bordelu tyka na europske pomery uplne soft. Akurat ludia zbadaju policajtov a fanusikov a uz vyvodzuju zavery o krvilacnych monstrach.

Reagovat
penepi

Reagovat
xawi

Ak sa porovnavas s balkanom,tak ano.

Reagovat
xawi

Respektive,ak to porovnavas s inymi sportovymi akciami u nas.

Reagovat
zgeroTT

Na ine sportove akcie chodi minimum ludi. Vlastne uz aj na ten futbal, ale myslim, ze stale je to najviac.

Reagovat
smazaný uživatel

To je hlúposť takto porovnávať. Futbal je špecificky. V každej krajine sa na futbale deje najviac policajných manévrov a opatrení.

Reagovat
xawi

Je to v spolocnosti zasadna odchylka od normalu.

Reagovat
zgeroTT

Vobec nie len s balkanom, to je uz extrem. Nejake opatrenia a akcie na tribunach a uliciach byvaju prakticky vsade. Len u nas sa to prezentuje ako nieco neuveritelne.

Reagovat
pistacik11

Ale už aj v trapnom Regensburgu robia policajti pekne manévre, keď príde viac hostí. Na vlakovke viac ľudí v uniforme, ako v civile, a to sú Nemci "príkladom" slušnosti na tribúnach. Tiež sa občas rozbíjaju hajzle a robia picoviny, tiež sa potom o tom píše, aj keď nejde to na titulku ako u nás, tak je to menej na očiach.

Reagovat
uff

No žiaľ dalo sa čakať, že to nedopadne dobre. Lebo Slovensko.

Reagovat
Ferguson6

Problém je, že tie kluby vedu úplní debili... Kmotrik jr. a Ondrejka. A pri nich krásne vidno, že sa potrebuju stavať do pozície obete a robiť zakernosti. Pritom minimálne v zaujme Slovana malo byt, aby bol štadión 100% pripravený. Mysleli si, že s Trnavou vybabru a akurát sa z derby stava fraška.

Reagovat
smazaný uživatel

Už som pomaly začínal mať obavy že Kmotrikovci a ich "manažment" urobia raz niečo poriadne

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele