Dostane v Baníku šanci i na jaře? Trenér Galásek by mohl v Ostravě setrvat

26.12.2025, 08:53
Aktuality
Galásek by mohl dostat šanci zlepšit výsledky. (© ČTK / Ožana Jaroslav)

Podzim se Baníku Ostrava nepovedl a zimní přestávka tak nepřinesla klid, ale spíš další otázky. Tou nejzásadnější zůstává trenérská pozice. Přestože se v posledních týdnech intenzivně mluvilo o možném konci Tomáše Galáska (52), není vyloučeno, že právě on povede moravskoslezský celek i do úvodního jarního kola na půdě Slovácka.

Vedení klubu po nepovedené první polovině sezony rozjelo interní analýzu, která má určit další směřování Baníku. Výsledky jsou neúprosné - Ostravané přezimují na 15. místě tabulky se stejným bodovým ziskem jako poslední Slovácko a čtrnáctá Dukla. Poslední domácí debakl s Pardubicemi (1:4) jen podtrhl vážnost situace.

Galásek převzal tým 12. října po Pavlu Hapalovi, jenž se přesunul na post sportovního ředitele Sigmy Olomouc. Ani změna na lavičce však kýžený impuls nepřinesla. Bývalý reprezentant odkoučoval osm ligových utkání s bilancí jedné výhry, jedné remízy a šesti porážek, přičemž herní i výsledkový posun byl jen minimální.

Navzdory tomu se zatím scénář okamžitého odvolání nenaplnil. Galásek byl podle informací iSport.cz ještě krátce před vánočními svátky v kontaktu s hráči, což v praxi často naznačuje, že trenér má alespoň pro nejbližší období důvěru vedení. Zvlášť v situaci, kdy start zimní přípravy není daleko.

To ovšem neznamená, že by Baník rezignoval na jiné varianty. V zákulisí se v minulých dnech skloňovala jména zkušených trenérů z domácí scény, mezi nimi Marcel Lička či Radoslav Látal, ale také Ondřej Smetana nebo Jaroslav Köstl. Klub však zatím žádné konkrétní kroky nepotvrdil.

Jisté je jedno: Baník čeká rušná zima. Vedle otázky trenéra se řeší i výrazný zásah do kádru, který má pomoci odvrátit boj o záchranu. Zda u toho bude stát Tomáš Galásek, nebo už jeho nástupce, ukážou následující dny.

Autor: Dominik Kočev

Komentáře (133)

Přidat komentář
fabec1222

Takže baráž jasná

Reagovat
Damis

Snad to nakonec bude Lička

Reagovat
Kepy_FCB

Reagovat
Tlustej Pedro

Reagovat
Chittak_LFC

A dostane ji i v 2. Lize?

Reagovat
ratusek

Smetana?

Galásek zůstane? To se tam zase bouchli do hlavy? No spíš je každej poslal do prdele, tak si nechají Galáska

Reagovat
Csaplárova past

Ten Kostl jako varianta

Reagovat
Puskas

Trenér se zkušenosti z reprezentace, kdo to v lize má...

Reagovat
arvncrtx

Ten půjde do Bohemky dělat asistenta Veselému a v létě se prohodí.

Reagovat
Nuno čomes

Mě by fakt zajímalo, co Kostla může lákat na tom, trénovat Bohemians

Reagovat
Sosi

Tak... byl by trenérem...

Reagovat
Pepesma

tak někde začít musíš

Reagovat
Firkraag

Tak naposled trénoval repre, takže Bohemka by furt byla posun nahoru

Reagovat
Uwe háže buly

Tak inter mu asi hned nenabidnou

Reagovat
Csaplárova past

Ten může vole jít trénovat leda tak Inter Bom-Bom což je klub ze Svatého Tomáše a Princova ostrova

A jsou 9. z celkových 12.

Reagovat
Uwe háže buly

Látal a Smetana ani to ne.

Reagovat
Csaplárova past

Neznám, ale horší než Arteta snad nejsou ...

Reagovat
Uwe háže buly

Toho neznám.

Reagovat
Badbravo

mohl jsi klidně pokračovat, on i ten Kostl je

Jasně držet se koncepce při boji o záchranu nemusí být nejlepší, ale to je u nás jedno přece.

Reagovat
ACSeRw!n

tak z tech 4 moznosti je Kostl mozna nejlepsi

Reagovat
kattos

No to bych řekl že je

Reagovat
Badbravo

a Pešír jako sportovní ředitel k tomu viď

Reagovat
ratusek

Reagovat
Csaplárova past

I Hyský začínal jako expert elektronické tužky ve studiu, potenciál v něm jenom dřímá

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Sosi

Reagovat
Coromandel

Reagovat
Salfovic

No aby to ten Straka pak ještě stihl.

Reagovat
Coromandel

Straka staci na baraz,jeho kouzlo stejne vice nez 2 zapasy nefunguje

Reagovat
Melda

Fakt je Galásek tak špatnej? Zápasy nesleduju ale dle statistik to nevypadá špatně. Navíc Galásek jako jedwn z mála z té slavné generace má i něco v hlavě.

Reagovat
Majitel

V hlave muze mit kolik chce, ale nesbira body. Muj nazor je, ze ted by se meli vysrat na celou koncepci a co nejrychleji vykopat zachranu. Nebo se z toho taky muzou probrat v barazi a ta zrovna s Artisem(videl sem je letos v 6 zapasech) urcite nebude prdel.

Reagovat
Zásadní Otázka

Kterých statistik?

Reagovat
Melda

Držení míče, počet úspěšných přihrávek, počet střel...

Reagovat
icemike

Ze začátku tam běhala hromada mladých, kterým nen chyble krůček k více gólům = bodům, ale posledních pár zápasů to uz nemělo hlavu ani patu

Reagovat
Mönchengladbach

Za Hapala bylo líp!

Reagovat
Majitel

Tak dlouho na nej nadávali…

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

to vubec, uvidis jak stahne sigmu svyma "posilama"

Reagovat
oli9

Cvancara do Slovacka

Puskac z jablonce taky

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Mönchengladbach

Zdroj?

Reagovat
ACSeRw!n

oli9

Reagovat
Csaplárova past

Reagovat
oli9

Uvidime , jeden majitel doplatil vyolaty hracum coz je hlavni a tyhle dve jmena tam taky byli, ze jsou domluveni tak uvidime

Reagovat
K arelHraje

kde jsi to viděl?

Reagovat
Greny

To někdo blbé napsal a byl tam Svancara ne ??

Reagovat
Pablos

Nevěřim že Čvančarovo ego jakkoliv může být spojený se Slováckem Třeba mám vůči němu předsudkx a kdyžtak se onluvím, ale opravdu tomu nevěřím prostě.

Reagovat
Kucka

A kam udají Krmelce, Kvasinu a Medveda?

Reagovat
arvncrtx

Krmenčíka by mohl vzít nějaký cirkus.

Reagovat
Salfovic

Medvěda taky.

Reagovat
Sosi

Reagovat
oli9

Reagovat
Spejbl

Krmenčík ještě rád vezme něco z druhé ligy, Kvasinu pošlou domů a na Medvěda se v létě neuplatní opce...

Reagovat
PISTOLERO

To chci vidět

Reagovat
Kepy_FCB

Uvažovat o Smetanovi je známka čirého zoufalství a ponechání Gala vlastně skoro taky

Reagovat
ratusek

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
jenage

To platí i o Ličkovi.

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
Krleš2

Oni tam jsou úplně v lese

Reagovat
GariCZ

Nechat Galáska, tak tipuju sestup, však on tu jejich jedinou výhru oslavoval jako obří úspěch(sázka o pusu s majitelem tomu dala korunu). To že vše ostatní prohrál už tak nějak neřešil a navíc hrál ten tým dobře jen proti top 3, jinak zhola nic.

Reagovat
Csaplárova past

Reagovat
Irská 1922

Baník se v klidu zachrání a je jedno, kdo tam bude.

Hlavne je v módě teď kopat do všeho, co se v klubu stane a udělá.

Tak hlavně, že když se dařilo, tihle všichni skákali dva metry vysoko a byli nadšení

Reagovat
Pablos

Během půl roku, Baník TOP 4 klub, poháry… kdyby náhodou nevyšly tak cajk, příští rok… Baník pičo silnej —> Baník se zachrání To je fakt šok, že jsou lidi zklamaný

Reagovat
Irská 1922

Že ty se vždy chytis.

Je to samozřejmě hlavně narazka na frajery, kteří na Baník ani nechodi, ale jako ty, spise pisou svá "moudra" na internetu.

Reagovat
Pablos

Tak já mu nefandím. A o tom to přeci tady je, že se můžu k Baníku můžu vyjádřit úplně stejně jako třeba k Dukle… vždyť EF žije jen diskuzí.

Reagovat
Irská 1922

To sem si vsiml, že žiješ diskuzema. Smutný.

Takže jak tu ses nakyblovanej denně, beres info o Baniku od toho ufnukaneho zmrda Ratuska, který tu jen breci a nevi vlastně vůbec nic, jaká je struktura Baníku, jaký je směr atd.

To se pak pravda nedivim tvé odpovědi.

Coz je smutné, kor když někdy napíšu, jak se věci mají i pro nezasvecene, prijde vysmech.

Takze, bud budeš brát info od frajera z Vysociny, co na Baník jede jednou rocne a jeste to tu vypisuje jak svatou cestu, nebo se na Baník vyser a neres, co nevíš.

Reagovat
Pepesma

klid, je to jen fotbal

Reagovat
Pablos

Jakože k tomu abych viděl, že za půl roku Baník ze špičky hraje o záchranu, potřebuji nějaké infa od lidí tady ? To snad né ne Jinak žiju autama a cestováním a fotbal fakt není první v mém životě, ale i tak si raději pustím, než Man.City - Liverpool třeba Slovácko - Zlín. Takže nějákej vztah k naší lize mám a vyjadřuji se rozhodně k více klubům v ní a fakt mi je jedno jestli jsem příjemnej pro Slavisty, Plzeňáky, Sparťany, Baníkovce… když něco zkritizuji případně.

Reagovat
kasparko

Uz ti zbyva jen par dni na tvoje klasicky mentalni zhrouceni a novy ucet, tak snad to stihnes

Reagovat
ratusek

a ještě něco o spalovnách

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Mada

Reagovat
ratusek

Já nevím vůbec nic. Vím jen to, že to v klubu totálně dojebali, že víc to už dojebat nešlo a ted to budou horko těžko zachraňovat. A jestli tam někdo reálně uvažoval o Smetanovi, tak jsou ještě větší idioti a jsou pro smích všem. Fanouškům nasrali do huby, už se s tím konečně smiř

Reagovat
Coromandel

Reagovat
Mada

Reagovat
Coromandel

Posralo se vse co se mohlo a ted budeme jako skakat radosti do vzduchu, kdyz se Banik zachrani? A i kdyz, tak co potom,ze si treba zahrajeme za pet let predkolo poharu a pak zase znova bez systemu prodat kazdeho, kdo umi kopnout do balonu?. Copak tu totalni bezkoncepcnost nevidis? A to pomijim, ze vsude okolo jsou penize, takze vystoupat nahoru bude mnohem tezsii.

Reagovat
Irská 1922

Vidim, na Baník jezdím.

Zažívám s ním všechno.

Ale furt by zaslouzil podporu, kor teď v této době a ne, jak kdejaký klaun a lopata plivat na "svuj" klub...

Reagovat
Tlustej Pedro

Reagovat
Coromandel

O tom kdo je lopata a klaun rozhodujes ty jo? Treba ja zazil s vyjimkou prvniho,vsechny Banikovske tituly a dulezote veci a jsem dost stary na to,.

abych nekriticky nefandil za kazdozu cenu. Pokud v tom vidis plivani tak klidne. Tady proste jde o to, ze Brabec jasne ukazal, ze za nej bude Banik.maximalne prumerny klub. Vsichni drive nadavali na tenisty, to se mohlo. Pritom o titulu v roce 2004 si muzeme tak leda nechat zdat.

Reagovat
Kepy_FCB

Reagovat
ratusek

Ještě mu párkrát napiš. On to zase neunese a založí padesátý účet

Reagovat
Badbravo

Reagovat
ratusek

Reagovat
HorajzmAmmann

Co si budeme, to dění hlavně kolem trenéra se mi taky nelíbí. Myslím, ze ta sázka na Galaska byla chyba…

Ale mas pravdu, nejvíce mě teda sere jak se plive na Brabce, jako kdyby ten jeden posrany rok u A-týmu vymazal všechno co pro nás Brabec udělal za tech 10 let a jak moc ten klub posunul od Acka a hlavne po mládež…

Bude lépe, situace se mi vůbec nelíbí a osobně bych Galaska taky vyhodil (vlastně bych ho ani nebral) ale lets to, horší to být nemůže. Jazda

Reagovat
Irská 1922

Banik se zachrání a je jedno,zda tam bude Galasek, Pepa Vomáčka Budisova nad Budisovkou ci uklizecka z Radegastovny.

Holt se to pojede pak stylem jak na jare 18, kdy si ještě pár naivnich lidi myslí, že záchranu udělal Páník a nastala jeho až šílené a nechutné velebeni.

Pritom to v klubu dojebaval a měl i proti sobě kabinu.

Ale jinak jo, až se najde pak klidně na příští sezónu trenér, at se to zas stabilizuje.

A za 2 roky, kdy budeme hrát o Evropu, tyhle lopaty, co nadávají na Baník, vedení atd.budou první, co budou na netu psát (jako vzdy, reálné je na sektoru nepotkas), jak sme zpět.

Reagovat
smazaný uživatel

Tvoje matka věděla do čeho jde a Jirka nás jen natáčel, tak už se přes to přenes proboha!

Reagovat
Coromandel

Sorry to zboznovani Brabce nechapu. Klub zachranilo v prve rade mesto.Tady proste jde o to, ze Brabec jasne ukazal, ze za nej bude Banik.maximalne prumerny klub. Vsichni drive nadavali na tenisty, to se mohlo. Pritom o titulu jako roce 2004 si muzeme tak leda nechat zdat.

Reagovat
Irská 1922

Zachránil Baník, musel pak vyplatit jeste dalsi kostlivce, co i po auditu na něj padali.

Pak mas tady od totálního základu znova vybudovanou akademii, kdy to samozřejmě pár let trvalo, ale teď banikovska akademie produkuje zajímavé talenty.

Někteří už jsou v zahraničí, jiní pres Béčko v Acku.

Klub musíš budovat od základu a na to ty a tebou podobni zapomínají.

Ano, letní prestavka, to je provar, souhlasim, na druhou stranu už teď za Acko hraje x nadějných hráčů, takže jako když tehdy nastupoval z lavičky Rigo, Boula, Šín, Buchta, musíš počkat, az se to vyhraje a budeme nahoře.

Tohle neni žádná hra na plejstu, holt nastala prestavba kádru a za dva roky tyhle kluky zas budeme prodavat do sveta za xxx milionu a vy tu budete jancit s castkami, za kolik.

A jinak Brabcovi tohle dění v Baníku nedá spát, nemusis se bat, že to má na haku.

Fakt vy nekteri pico dost rychle zapominate, vandraci

Reagovat
Kepy_FCB

Zase to kostlivci to budem poslouchat i za 50 let... A akademií taky není jediný kdo ji buduje a buduje ji hlavně pro své zisky budoucí.

No Brabec umí s dementy manipulovat,pravda

Reagovat
Coromandel

Reagovat
Transkamarket

Jakoby si nemohl udělat pořádný audit před nákupem, aby o těch "kostlivcích" věděl.

Reagovat
Kepy_FCB

Určitě si ho udělal ale dobře se tím krmí hloupí trevorci příběhem o hromadách kostlivců které musel hrdinný bohatýr Brabec řešit jakože něco navíc co nemusel a udělal to jen pro nás.

Reagovat
HorajzmAmmann

že jsi tohle neviděl a nepsal třeba před rokem, ale teď se ti to hodí do krámu že jo, spinit takhle Brabce a přitom o tom víš piču.

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
Rohlik se šunkou

šílený nevděk. Tady se furt argumentuje tím, že s jeho financemi bude Baník průměrný klub, ale za A) kdo by to před jeho příchodem nebral a za B) kdyby nepřišlo za 2 roky do ligy tolik miliardářů, tak by pořád byl finančně v té top 4-5. A na víc prostě Baník asi nikdy reálně mít nebude. Jeho unikátní devizou je více než milionová aglomerace a jenom jeden posvátný klub v jejím středu. Což Praha nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

V ekonomické rovině to vede dobře, věřím, že Baník stojí na pevných nohou. Sportovní stránka už je horší, tam těch chyb pár bylo už od začátku, letos tomu dali korunu.

Reagovat
Rohlik se šunkou

Myslím, že na konci minulé sezóny nebylo po sportovní stránce co vytknout. To ještě není tak dávno

Na ten podzim na nás spadla i žumpa. Doběhly nás nějaké průsery z minulosti a kopec smůly k tomu. Snad se z toho vyhrabem.

Mnohem horší zprávou sezóny je ale jednoznačně příchod dalších miliardářů do ligy, kteří se snaží ty svoje zasrané vesnice prosponzorovat až do Evropy.

Upřímně jim přeji pád. Doufám, že v tom teď naivně utopí megačástky a vyserou se na to dřív, než zjistí že první musí postavit klub a ne chytat pokemony. Jsem rád, že náš šéf to ví.

Reagovat
Irská 1922

O tom Brabec začal mluvit snad jiz minulou zimu, že miliardari i díky navýšení TV právu zjistili, že můžou zarobit.

A co je největší "sranda ", pak to miliardáře za 2-3 roky přestane bavit, pujdou do pice, tyhle provinční kluby budou mit náhle existenční problémy a Baník? Ten se samozřejmě teď dostane na úroveň Dukly, ale bude zabezpečený a až to miliardáře přestane bavit, Baník půjde nahoru a zas každá lopata z diskuzi (a twitteru) bude překvapená...

Reagovat
Kepy_FCB

Některé to bavit zcela jistě přestane ale za jednoho se mohou objevit dva i více dalších a to ještě ti dva brněnští jsou o soutěž níž. Brabec počká až mu postaví stadión a když mu to nebude sypat dle jeho představ tak ho to taky bavit přestane a zájem o Baník bude toho se nebojím

Reagovat
Coromandel

Mozna je to prestane bavit, to je mozne a dopadne to tak jak rikas. Jenze ja myslel, ze Banik se chce merit treba s Plzni a ne s Pardubicemi, Olomouci nebo Hradcem.

Reagovat
ACSeRw!n

urcite ne

Reagovat
smazaný uživatel

Po bitvě je každý generál, ale za mě složení kádru nebylo ideální aby tým přepínal mezi 4 a 3 vzadu a na některých postech mi chyběla konkurence či doplnění. Navíc se hned zkraje sezóny ukázal rozkol mezi vedením a Hapalem což taky nikomu nepomohlo.

Mě nejvíc zklamalo, jak dříve Mikloško tlačil aby se uhrálo více bodů než loni a najednou ticho. Hlavně ať nikdo neodejde (i když jsme to hráčům slíbili). Cíle byly takové nejasné. Chceme do Evropy nebo ne? Chceme o ně bojovat každý rok nebo to není tak finančně výhodné?

Za mě by měl Baník cílit aby hrál v Evropě a sbíral tam zkušenosti, zviditelňoval sebe a hráče. Je to fotbal, tak je jasné, že to nebude tak růžové a ne vždy to výjde, ale teď tomu šli fakt naproti aby to nevyšlo. Ale taky věřím, že na jaře se zdrcháme a příští rok zase někde v top6. Plus je tu ještě pohár, to by konečně mohlo vyjít

Reagovat
Coromandel

Rozkol mezi Hapalem a vedenim vznikl z toho duvodu, ze Hapal vedel, ze je treba minimalne rozsirit kadr. Protoze pokud by se nahodou a ted uz je jasne, te to byla sazka na nahodu, postoupilo do EU, tak by to byl minimalne v jedne soutezi pruser, kadr byl prilis uzky. No a pak asi Hapal dozvedel, koho vsechno prodaji a bylo mu jasne, ze to jde do kytek. Plus samozrejme par zraneni a jsme tam jde jsme. A pokud jde o cile navenek sice Brabec a spol tvrdili, ze cilem je pohar, proto taky rekordni prodej permic, ale fakticky pro to neudelali vubec nic.

Reagovat
ratusek

rekordní počet permic, chachar pass, ale na oplátku vůbec nic. Jen nachcání a nasrání do huby tohle totálně posrali a ta důvěra se bude zpátky budovat horko těžko, vlbec bych se nedivil těm zase pravidelným návštěvám kolem 6000. A pak se zase může vedení divit, co se to děje a proč lidi nechodí

Reagovat
Coromandel

No jo, je to tak. Ale ti skalni naiove te narknou z sireni spatne nalady a nepochopeni geniality vedeni. Coz ma nejspise spocivat v tom, ze kdyz se zadari a Banik se zase zvedne, tak se po prvni povedene sezone prodaji vsichni Plankove, Havrani a Pirove. Ja treba permici nemam, ale jak musi byt zklamany a nastvany fanousek,ktery nedojde ani kdyz uz ma zaplaceno.

Reagovat
ratusek

Navíc to "zabudování" mladých není díky možnosti je tam zabudovávat, ale nutností jen díky odchodům a zraněním. Jinak by tu šanci dostal možná jeden.

To bylo u Hapala dost velké mínus, že nezabudovával mladé aspon jednoho nebo dva, v dobře fungujícím týmu a když se dařilo vše na co se sáhlo. Ted ve sračkách to mladí nevytrhnou, ani kdyby tam hráli Yamalové

Reagovat
Coromandel

Presne tak. Havrana a spol.nasadili az kdyz pomalu nebylo s kym hrat a jeste to nekteri povazuji za koncepcni.Mi nejvice vadi ta znicena duvera lidi. I kdyby se treba stal zazrak a prisri sezonu se Banik zase vzchopil, tak uz proste neverim, ze Brabcovi nejde jen o rychly zisk.

Reagovat
ACSeRw!n

velka skoda, ze treba Vitkovice sli do hajzlu.. Baniku to spis skodi, ze tam nema konkurenci

Reagovat
braveheart

To je dneska už nesmysl. Kde jsou ty časy, kdy Ostrava měla v prvních třech ligách 4-5 týmu. Vítkovice už 3x prožili klinickou smrt a zbytek je v propadlišti dějin. Dneska by jsi tam další konkurencí rozmělnil už to málo, co tam je. Leda, že by se našli další milionáři, co by koupili Vítky, Porubu, nebo třeba Frýdek, Havířov..

Reagovat
Badbravo

však jediným problém i řešením je Brabec, stačí aby to prodal když na to nemá, ne všichni stojí o to aby jsme byli provinční klub.

10 let mu nestačilo na stabilizaci a udělal akorát naprosté minimum ze kterého se tu někteří radují jak z titulu.

Nikdo neříká že to není zlepšení po tom hrobařovi, ale to je fakt málo. Taky za 10 let může skončit úplně stejně když to tak vedou.

Reagovat
ratusek

No někteří to tak chtějí. Však přeci nevidíme dovnitř, kam se klub ubírá atd. Jsme jen debilní náplavy fanoušků, jak tu jeden nejmenovaný fanoušek neustále tvrdí

Reagovat
HorajzmAmmann

naprosté minimum?? Vy jste se úplně posrali ale...

Reagovat
Wednesdayite

Tak zase, jestli začne trénovat s klukama, tak třeba zhubne.

Reagovat
Csaplárova past

Spíš ve mně klíčí podezření, že Gala chodí zadním vchodem do kuchyně a borci pak hrají nalačno

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Galásek je správná volba na přestavbu kádru, navíc už to z většiny zvládl a když sežene útočníka levého beka a uzdraví se marodi, máme kádr na poháry zase. Kdyby tam byl v létě už ani bychom v téhle situaci nebyli, zachránit tu tragédii po Hapalovi navíc s tou spoustou zranění šlo už jen těžko!

Reagovat
Krleš2

Galásek je správná volba …… a stačilo

Achjo pokud takhle přemýšlí někdo ve vedení tak je to v hajzlu.

Reagovat
Kepy_FCB

Vážený Pan trenér Pánik by nás nejen zachránil ale za rok by se popřál o poháry

Reagovat
Krleš2

Těžko říct . Možná jo, ale co pak, když mu to zas zamrdá Miklosko a Bělák

Reagovat
HorajzmAmmann

Tragédii po Hapalovi… pico, vy jste jak nemocný …

Reagovat
Irská 1922

Reagovat
Krleš2

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Tak ten hlavně se v týmu spokojil s hráči jako Kpozo, Šehič, Almasi, Kornezos, Látal, Zlatohlávek atd., navíc zničil Buchtu, aby když se zraní Plavšič, Holzer a Kohút a prodali se 3 hráči základní sestavy se zjistilo, že není konkurenceschopný kádr. za mě je zodpovědnější Hapal než třeba Mikloško, jsem rád, že je pryč.

Reagovat
icka

Reagovat
Kepy_FCB

po Brabcobělákovi ne Hapalovi

Reagovat
Irská 1922

Na sílu už od tebe ohledně Hapiho...

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Galásek fotbalu rozumí oproti např. Hapalovi, docela brzy poznal že na to nemají a správně odstavil hapalovy koně jako Kornezos, Kpozo, Šehič, Almasi atd., věřím mu, že správně doplní kádr, koneckonců Gning už je potvrzený, to je super, už chybí vyloženě jen kvalitní levý bek a ten tým začne sbírat body, není možné jinak!!! V jarní tabulce budeme v top 5!

Reagovat
doocetung

Co to kurva meleš Kornezos byl sice přešlap, ale vždyť hrál pod Hapalem tak dva zápasy než poznal že to je kopyto, pak už ho nestavil. Kpozo byl dobry když se hrála 4ka v zadu , pak Hapal přešel na 3ku a tam měl pod Hapalem jasné místo Holzer, Kpozo jen prostřídával, a mimochodem by tam byl i teď v tom co jsme hráli 100x lepší volba než Pojezný , nebo ten Šehič, o kterém píšeš , že byl Hapalův kůň , přitom pod ním odehrál taky všeho všudy dva zápasy jinak chodil po hostováních nebo byl v Béčku , to naopak Galásek ho zpátky vytáhl a měl ho několik zápasů jako #1 na levého beka, než mu došlo , že má tak max na druhou ligu a radši tam dá pomalého stopera Pojezného jen proto, že je levák a neudělá dvě penalty za zápas jako Šehič. A Almási Hapalův kůň je taky snad vtip Vždyť ho hrál akorát tuhle sezónu jako dvojku za Prekopem , protože mu nikoho jiného nepřivedli. A Mimochodem dal pod ním pár důležitých gólů.

Sorry ale ty jsi fakt totálně mimo, Já jsem byl taky za odchod Hapala, a asi mi úplně nevadí dát ještě Galáskovi celou přípravu + pak třeba 4-5 zápasů ať se ukáže, ale tyhlencty nesmysly na Hapala jsou fakt k smíchu

Reagovat
Gerolt

Přesně

Ale co mě vytáčí na těchto "expertech" nejvíc je, že si pozici Trenéra spojují se sportovním ředitelem, hlavním skautem, generálním manažerem, nejvyšším hlavounem...

Trenér je tam od toho, aby se svými kolegy připravil mužstvo, které mu vedení přivede,ne aby určoval kdo se přivede, kdo se prodá,kde se postaví stadion nebo kolik bude stát klobása ve stánku.

Špinit Hapala, po tom co udělal čtvrté a třetí místo, že rozbil tým? Fotbal není zrovna výdělečný sport pro majitele ( pro ostatní nepochybně ano ) Vedení zkrátka ucítilo příležitost konečně po deseti letech vydělat a udělalo to. (Což mě coby gaučového fanouška hrozně štve)

Ale sotva přestanou lidi nadávat, že Hapal všechno zavinil, začne ta omáčka zase od začátku a poslušná loutka Galásek- legendární trenér s tolika zkušenostmi z trénování - je v jejich očích zase generální ředitel, který objíždí a má následováno stovky hráčů a rozhoduje o přestupech

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

No nevím proč teda Hapal dostal letenku a výlet do Řecka aby si tam Kornezose sám vyskautoval, když jak píšeš je tam trenér od toho aby jen připravil kádr který mu přichystá někdo jiný. Ty jsi s fotbalem v kontaktu jenom na PC že?

Reagovat
Gerolt

Takže jeden jediný případ potvrzuje tvou pravdu a mé tvrzení to naprosto vyvrací? Hodně ubohý argument

Samozřejmě že trenér si může o konkrétní hráče požádat, ale není jeho práci rozhodovat kdo se prodá a kdo se přivede

Reagovat
ratusek

Jenom bych doplnil, že toho Kornezose viděl v několika zápasech osobně a proto ho přivedl. Škoda, že poznal jeho kopyťáctví až po pár zápasech v lize. Ale on to spíš nedal hlavou, první zápasy nehrál špatně

Reagovat
!!!OCIP_KINAB

Nechápu, že nevidíte, že ti hráči vůbec v Baníku byli, bo Hapal a to je jeho největší chyba, kdyby je odstavil jako Galásek, tak vedení nespí přes léto s posilami tak jako zaspalo a když se zranil rozprodal A-tym museli se stavět tihleti co na ligu nemají. Však si Hapala klidně chvalte, já se směju Olomouci už teď za Šturma z Celje to je snad ještě větší kopyto než ten Liberecký Krollis. Ale uvidíte tak za 2 roky jak bude mít Sigma dojebany kádr díky němu, protože dotaha předražený odpad akorát.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele