Coutinho je v Bayernu spokojen, nevylučuje trvalý přestup

02.12.2019 12:10 - Aktuality
Philippe Coutinho (© fcbayern.com)
 
Philippe Coutinho před letošní sezonou odešel z Barcelony na hostování do Bayernu Mnichov a za několik měsíců bude svou budoucnost řešit znovu. Ofenzivní brazilský záložník je v Bavorsku spokojen a sám nevylučuje změnu hostování v trvalý přestup...

27letý Coutinho v Katalánsku zklamal a Bayern disponuje opcí na přestup za 120 milionů eur. Jihoameričan si v Německu na své konto zatím připsal osmnáct startů, v nichž dal tři góly.

"Cítím se zde velmi příjemně. Plánuji dohrát tady sezonu a koncentruji se na své výkony. Pokud do sebe všechno zapadne a všichni budou souhlasit, rád bych zůstal," prohlásil brazilský reprezentant.

Bayern letos nenaplňoval očekávání a na špatné výsledky a výkony začátkem listopadu doplatil Niko Kovać. Chorvatského trenéra na lavičce nahradil Hansi Flick a mnichovský klub se pod ním zvedl. Platilo to alespoň do sobotního podvečera, to si z Allianz Areny všechny body odvezl Bayer Leverkusen.

"Chápeme, co po nás na tréninku chce a hrajeme dobře, díky tomu se nám také daří. Díky Flickovi se všichni v týmu cítí jako důležití a jsme šťastní, ale víme, že nás čeká ještě spousta práce," hodnotí Coutinho čtyři týdny pod novým koučem.
Autor: Tomáš Pavlík / marca.com
Počet zobrazení: 3977
Komentáře (62 / 0 nových)
luismiksak
02.12.2019 12:14
#
A jak jsou spokojeni v Bayernu?
Rich
02.12.2019 12:54
#
Ono takhle, Coutihno pod Flickem v základu skoro nehrál vůbec, vždycky střídal Mullera a není se čemu divit Muller je lepší a platnější na hřišti... Coutinho je takový nevýrazný na hřišti, vlastně by se dalo říct, že je skoro neviditelný... Částka za něho je šílená a ty výkony nic moc nepředvádí... Spíš to vidím tak, že Bayern ho pošle zpět do Barcelony a přivede Havertze nebo někoho jiného.
messinhovic
02.12.2019 13:53
#
takze furt stejnej bridil, diky
Gerrard-8
02.12.2019 14:45
#
Na něm se ta karma pořádně vyřadila..a teda asi i Barca..
martin.b
02.12.2019 14:49
#
Smutný tohle číst, když ještě 2-3 roky zpátky měl balon na kopačkách každou minutu a vymýšlel parády. Přestup mu nezazlívám, ale ukázalo se, že jeho výkony se primárně odvíjí od stylu hry týmu.
Rich
02.12.2019 21:37
#
Ono upřímně na styl hr týmu to nejde svádět... Hrál pod Kovačem a vypadalo to, že se zvedne, vzpomínám si na zápas, kde fakt válel, ale prostě mi pak postupem času přišlo, že je znudeněný nebo... Teď, když by ses podíval na hru Bayernu, tak je to o hodně lepší, Flick tým zvedl neskutečně, ale Coutihno se nemůže stále chytit prostě... A fakt je, že prostě Muller dostává více prostoru, jenomže Muller je srdcem týmu a maká no, tak prostě Coutihno nemá šanci...

Podle mě si ublížil tím přestupem do Barcelony, teď nic proti nim, prostě investovali veliký peníze za něj a očekávali, že se chytne... Nevím, proč se mu to v Barceloně nepodařilo navázat na výkony jako v Liverpoolu, to je otázka na fanoušky Barcelony, ale v Bayernu se neuchytí tímhle stylem a obzvlášť ne za ty peníze. Obzvlášť se koukni na za ty peníze můžeme dostat Havertze, navíc se Bayern bude snažit přivést Saného, takže je to nesmysl, dopadne jako James, odejde zpět...
GeM
06.12.2019 13:34
#
Na Rakuten TV je perfektní dokument o Barceloně, který ukazuje celou minulou sezónu včetně zákulisí, kabiny a zápasu s Liverpoolem. Když jsem to dokoukal tak se nedivím, že šel pryč. Ten kluk je studený psí čumák. V kabině žádný vtip, straní se kolektivu, do toho se furt modlí aby mu snad někdo nahoře pomohl. Jeho největší problém je hlava a tím pádem nevyrovnané výkony. To co předvedl v LM proti Liverpoolu bylo to nejhorší co jsem viděl. Takový fotbal zvládne ve vší účtě hráč z naší ligy. On byl úplně hotový. Koukám i na jeho novou štaci a podle mě si bude balit kufry, protože zkrátka nemá tu hodnotu. To je kluk kolem 50-70 milionu max. Bohužel Barca mě v těch mega přestupech dost štve...
Rich
06.12.2019 16:05
#
No půjde určitě, i James se cítil dobře v Bayernu, ale i jeho výkony nebyly nic moc, čili prostě půjde zpátky. Je otázka, kam půjde pak, je mi jasné, že v Barce se neuchytí, takže možná zpátky na ostrovy, jako United nebo že by po něm hrábl Real? Těžko říct, ale souhlasím celkově se vším, hlavně s tou cenou.
DieryVonry
02.12.2019 12:20
#
Tak on to vylučovat nemusí, ale takový peníze Mnichovští určitě za zatím předvedené nedají. Zpět do Katalánska a doufat, že pod novým trenérem prosadí.
kilobyte
02.12.2019 12:39
#
Ta opce je směšná. Coutinho by musel hrát skoro jako Messi, aby to za něj Bayern zaplatil.
remeslnik
02.12.2019 13:00
#
Souhlas s tím, že je nemyslitelné, že Bavoři aktivují přestupovou částku za Coutse. Ale i to je přece pravděpodobnější, než to, že se v brzké době u Barcy objeví nový trenér. Jedině až po volbách.
Generalní Gladiator
02.12.2019 13:02
#
Couts u nás je nesmysl, nemá šanci.
remeslnik
02.12.2019 13:10
#
S tím souhlasím, ale spíš jsem měl na mysli porovnat tu nepravděpodobnost výměny Valverdeho.
DieryVonry
02.12.2019 16:38
#
Těžko říct.. Výsledky Valverde papírově má. Ale každej fanoušek Barcelony by po změně podle mě volal. Dost jim toho tam padá a to ještě Stegen polovinu tutovek vychytá, nejsou tak produktivní jako v minulých letech, není to nic extra na oko. Některý hráče zabíjí na nevhodných postech. Ale on tam bude dokud Barca v nějaké soutěži nepropadne, nebo dokud ho budou v Kabině respektovat. Ale u důležitých hráčů je podle mě oblíbenej. Protože kryje jejich přešlapy a vychvaluje je. Podle mě je reálnější, že opci využije u peerišiče, ale ani tomu bych nevěřil. Jediný způsob jak by Barca mohla udat Coutinha v Bayernu je snížit výrazně cenu je Vidalem, kterej je v Barce Flustrovanej a do Bayernu by se asi rád vrátil. Otázkou jaký má řešení Bayern.. Za Saného nebo Sancha by oproti Coutinhovi dost ušetřil a měl by mladší, rychlejší, německy mluvicí hráče..
Coutinho10
02.12.2019 19:21
#
žádnej novej nebude, takže tahle varianta je nemyslitelná
pospech11
02.12.2019 12:50
#
To samé se psalo i u Jamese a stejně se vrátil
Spalovač šancí
02.12.2019 13:15
#
Bayern opce nevyužívá
kilobyte
02.12.2019 13:41
#
Mě by docela zajímalo, co si mysleli v Barceloně, když tam tu opcí dávali a pak co si mysleli v Bayernu, když ji schválili.
Visca el barca
02.12.2019 14:31
#
Není povinná.
kilobyte
02.12.2019 14:43
#
Jasně, ale v podstatě je nepoužitelná. Kdyby tam nebyla, tak by se nic nestalo.
BarcaGOAT
02.12.2019 16:15
#
Ak by bola ta klauzula nižšia a Cou by hral na tu cenu až velmi dobre, tak potom by s tym už nemohli nič robiť a museli by ho pustiť za menej. Teraz môžu s tou cenou ísť dole do takej miery ako chcú a za aku by ho Bayern možno kúpil.
remeslnik
02.12.2019 16:52
#
Přesně tak
kilobyte
02.12.2019 19:01
#
Takže stačilo normální hostování bez té nesmyslné opce.
Muffi
02.12.2019 17:07
#
Asi zpráva pro lidi co tomu tak nerozumí (ahoj Talkere) že se nejedná o natolik velký flop a pořád má velkou cenu.
Bavorům je to jedno, ti nevzali ani Jamese za 40, což všichni tady brali za samozřejmost a tohle pro ně byla jen jednoroční záplata kterou zase pošlou zpátky.
Kocour Klapuška
02.12.2019 14:40
#
Ta výše té klauzule je nereálná, takovou cenu má jenom pár hráčů na světě. Ale vzhledem k tomu, že je Coutinho s týmem ani ne půl roku, určitě bych mu dal ještě čas. A eventuelně by za těch 40-60 milionů stál. Pokud by Barcelona souhlasila.
BarcaGOAT
02.12.2019 16:10
#
Sranda, lebo mne sa zda, že dnes už ma hodnotu nad 100 M skoro každý tretí hráč. To hodnotím podľa toho koľko si niekedy kluby za svojich hráčov pýtajú. Ta klazula je dobre stanovená, lebo ak by bola nižšia a Cou by hral na tu cenu až veľmi dobre, tak by s tym už Barca nemohla nič robiť. Barca bude ochtna ísť s cenou dole, ale určite pod 70/80 M nepôjde.
h8_sfatto
02.12.2019 16:32
#
v českých leda
Muffi
02.12.2019 17:03
#
Tak mi ty hráče za 100 mega napiš. Jsem zvědavý
Pokud čekáš, že za tolik koupíš prověřené hvězdy z top klubů jako Mané/Salah/Sterling nebo Son, jsi debil.
U mladých jako Felix, Sancho , Havertz nebo Lautaro je cena dána kombinací potenciálu a dobrých výkonů, Havertz nebo Sancho mají v BL statistiky fakt božské.
Coutinho bude stát málo protože dva roky nic nehraje, v létě mu bude 28(4 roky výkonnost, nulová možnost prodeje) a má gigantický plat.
kilobyte
02.12.2019 19:03
#
Možná tak při přestupech do Barcelony má každý třetí hráč "hodnotu" 100 mega.
Coutinho10
02.12.2019 19:20
#
jaro ukáže...teď se změnou trenéra to chce čas, jede se vlastně zase od začátku a je na něm, na kom to chce stavět, takže je potřeba, aby byl trpělivý a na jaře ukázal to nejlepší, pokud dostane adekvátní prostor na hřišti i v těžších zápasech, kde se bude lámat chleba
Surdak24
02.12.2019 16:11
#
Vedeli by ste si ho predstaviť ešte v Liverpoole ?
masina_LFC
02.12.2019 16:57
#
asi už nie... ako zadarmo keby prišiel, tak prečo nie, ale inak ťažko...
Bandita_Harry
03.12.2019 17:30
#
Muffi
02.12.2019 16:59
#
Bere 400 000 týdně, Salah a van Dijk mají 200 respektive 180.
Musel by jít s penězi hodně dolů a i Barcelona by musela značně slevit. Bude mu 28 a poslední dva roky se trápí ve dvou klubech. Prémiové peníze se platí za prémiové hráče a to současný Couts fakt není.
Bandita_Harry
03.12.2019 17:31
#
>vyřazen z kádru<
07.12.2019 14:13
#
dobry postreh
remeslnik
02.12.2019 17:29
#
Když by byl u správného kouče, prostředí, v systému, pozici, spoluhráči a chtělo se po něm, co mu jde nejlíp, tak by šel min. o 50% nahoru. Klidně i v L´poolu. Bylo by to od nich zajímavé, vykoupit ho z Barcy třeba za 60. Prodej za 145, nákup za 60 ...
Coutinho10
02.12.2019 19:11
#
Bandita_Harry
03.12.2019 17:41
#
Predstaviť asi hej, ale už si ho neprajem a bude dobre sa pomaly začať koncentrovať na mladších hráčov, nech to vyznie akokoľvek smiešne momentalne, ide hlavne o hráčov v zálohe pokiaľ sa OX a Keita nedostanú výkonmi do základnej zostavy
h8_sfatto
02.12.2019 16:31
#
smáli se Barceloně když nakupovala Brazilce v Číně, ale tohle je doslova china shit, co jim prodal Liverpool proti němu je Bale lacinka a výhra
Pharrell
02.12.2019 16:43
#
werwolf
03.12.2019 06:32
#
Bále dal 80 gólov v 160 zápasoch, čím prispel k výhre niekoľko pohárov. Nevdacni fans Realu.
eder
02.12.2019 16:56
#
Takový nadějný plejer to býval, panečku...
Barca ho zničila.
avicii
02.12.2019 17:00
#
Coutinho a Can si teda vobec nepomohli odchodmi
Coutinho10
02.12.2019 19:14
#
Can je odlišný případ...Couts aspoň už není v Barceloně, tam byla chyba chodit
avicii
02.12.2019 20:53
#
Prečo myslíš odlišný?
Coutinho10
02.12.2019 21:14
#
Couts pro LFC podle mě odvedl daleko víc a ten tým měl radši, ikdyž oba chtěli jít v uvozovkách do lepšího, tak Can mi přišel ten typ, že jakmile byla možnost, tak šel a klidně zadarmo, hlavně aby už nemusel hrát za Liverpool....Couts tu byl 5 let, což už taky není vždy pravidlem a nešel proto, že by k Liverpoolu necejtil bližší vztah, ale proto, že Barcelona pro něj byla (bohužel) vysněný tým, protože plno skvělých Brazilců tam v minulosti hrálo....Canovi by podle mě bylo jedno, jestli zdrhnul do PSG, Bayernu nebo Juve a myslim si, že kdyby byl charakterově lepší, tak by třeba mohl odejít o rok nebo dva později a tolik na to netlačit a určitě by s nim Juve takto nevytřelo, když nebyl ani na soupisce pro LM
avicii
02.12.2019 21:54
#
Ale hej dá sa to tak povedať.. K Canovi.. On je fakt človek ktorý prestupy aj k United, čo by podciarklo aký je hlupák
Coutinho10
02.12.2019 22:57
#
tak tak
Recoba Inter
02.12.2019 17:29
#
To je už je vážně lepší i ten Perisic
Recoba Inter
02.12.2019 17:29
#
bez jednoho je
Rich
02.12.2019 21:38
#
Upřímně si myslím, že Perišíč je skvělá posila, měl jsem obavy, ale ukazuje, že se do Bayernu hodí, on je dobrým žolíkem, maká na hřišti a navíc, jeho výkupní klauzule není veliká, takže za mě bych aktivoval tu opci.
Jardman
02.12.2019 21:46
#
Věk taky není nejnižší
Rich
02.12.2019 22:22
#
Není, ale mladý hráči na lavičku nepůjdou Bayernu, už to bude problém až přijde Sané, tak Coman bude chtít hrát taky.
Recoba Inter
03.12.2019 18:02
#
to je dobře, já ho ze začátku u vás sledoval, myslím, že se mu i dařilo...hrát umí a jde navíc vidět, že mu německá Bundesliga vyhovuje...pak se ale lehce zranil a po vyléčení už tolik nenastupoval...myslím, že Coutinho odstával daleko více prostoru
Rich
03.12.2019 18:32
#
On Perišič dostává teď více prostoro než Coutihno... Ono upřímně, nic proti Coutihnovi, ale Perišič je starší než on a prostě více maká na tom hřišti. Za mě bych ho koupil, jelikož jako žolík nebo kdyby se někdo zranil, je ideální...
Recoba Inter
03.12.2019 18:47
#
Klokanomet
02.12.2019 18:20
#
snad se tahle ufňukaná žebrota už nevrátí
Coutinho10
02.12.2019 19:17
#
rozhodne se na jaře a hlavně jak se bude dařit v těžších zápasech a playoff LM...samozřejmě Bayernu se tolik peněz asi nebude chtít dávat, ale nejde jenom o to, jestli Couts bude hrát další sezonu v Bayernu, ale i o to zaujmout další kluby, aby bylo v létě více možností
Medico
02.12.2019 19:56
#
#karma Dembs, Couts, Griz
Pharrell
06.12.2019 08:20
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.