Zidane prý odešel z Realu kvůli prodeji Ronalda

13.01.2019 16:26 - Aktuality
 
Úspěšný trenér Zinedine Zidane prý opustil po minulé sezoně Real Madrid proto, že se klub rozhodl prodat svou superstar Cristiana Ronalda. Francouz prý upřednostňoval raději odchod Garetha Balea. Prohlásil to bývalý prezident Realu Ramón Calderon v rozhovoru pro deník As.

Zidanův odchod poté, co s klubem potřetí za sebou zvítězil v Lize mistrů, mnohé překvapil. Podle Calderóna však šlo o nevyhnutelnost. Zidane totiž chtěl mít při otázkách tvorby kádru mužstva rozhodující pravomoc, což ovšem prezident klubu Florentino Pérez nechtěl akceptovat.

"Zidane chtěl mít v případě prodejů a získávání nových hráčů rozhodující pravomoce. Třeba trval na tom, aby Cristiano Ronaldo v klubu zůstal a místo toho se prodal Bale. Pérez však udělal přesný opak," řekl Calderón

I proto tedy Francouz slavnému klubu v létě zamával. "A udělal dobře," míní Calderón.

Real od odchodu dvou velkých person posledních let na hřišti chřadne. Trenér Julen Lopetegui nevydržel ani do konce kalendářního roku a byl nahrazen Santiagem Solarim. Ani pod jeho vedením však Real nepřipomíná vítěznou mašinu. Do osmifinále Ligy mistrů sice postoupil, ale neodpustil si potupný debakl 0:3 na domácí půdě s CSKA Moskva. V domácí soutěži je momentálně až pátý s desetibodovou ztrátou na vedoucí Barcelonu.
Autor: Jiří Fišara / football-espana.net
Počet zobrazení: 12344
Komentáře (266 / 0 nových)
haiv
13.01.2019 16:33
#
Hledání chyb za 3...2...1...
Frantszek
13.01.2019 16:36
#
Aids je HIV.
Zenthuras
13.01.2019 17:03
#
A auto je karoserie.
Ross Geller
13.01.2019 17:37
#
A Ronaldo je nejlepší fotbalista historie.
GAUČ()
13.01.2019 17:50
#
Hned po Messim
Ross Geller
13.01.2019 20:02
#
Ne.
Zenthuras
13.01.2019 20:30
#
To ani zdaleka. Ale ve svý době to byl skvělý hráč.
valloire
13.01.2019 21:35
#
to Messi taky, ale už je to tak 7-8 let
JackDaniels.
14.01.2019 10:30
#
Samozrejme je tomu 5-7 let, oprav si to
Atlético de Madrid
13.01.2019 16:36
#
Zidana chapu, zbavit se nejlepsiho hrace bez jakekoliv nahrady je hodne velky bizar, ktery na tehle urovni uplne nechces mit na svedomi..
Josifek
13.01.2019 17:57
#
Tím spíš, že už loni jsme měli problémy se střílením golů, když z kraje sezony Ronaldo moc nepálil..
El-Pistolero-68
14.01.2019 02:22
#
Resp. pálil, co mohl.
TheTopFootbaler
14.01.2019 15:51
#
T7s
13.01.2019 16:36
#
Calderon klasicka neunasecka
Aldeano
13.01.2019 19:25
#
Manik...
13.01.2019 16:38
#
To pochopil asi každý.
pantondavo
13.01.2019 16:42
#
imp
13.01.2019 16:44
#
Zidane odesel dobrej mesic pred Ronaldem ale. Samozrejme mohl mit nejaky inside info, ale tohle spis vypada na klasicky Calderonovo placani nez na cokoliv jinyho.
Stepan95
13.01.2019 16:48
#
O tom, že Zizu odejde se začalo spekulovat tuším už v únoru, takže ještě před Juventusem .... Ale v důsledku má Calderon pravdu, Perézovi s těmi přestupy přeplo, stavět tým na Baleovi s Benzemou prostě nejde
vilp
13.01.2019 16:51
#
Si nepamatuješ Crisův rozhovor hned po finále LM? Ten už byl dávno rozhodnutý.
imp
13.01.2019 16:59
#
A Zidane zase naznacoval, ze odejde uz nekdy od unora.
vilp
13.01.2019 17:03
#
To je pravda, ale nakomec odešel docela divně podle mě.
Godbless
13.01.2019 17:15
#
Ronaldo byl rozhodnutý odejít už v lednu..
CR 7
13.01.2019 17:25
#
Ano. O přestupu Ronalda bylo rozhodnuto už někdy v lednu.
Pepe1911
13.01.2019 16:58
#
Ale pokud by to byla pravda, tak je to neuvěřitelný
C-M@ster
13.01.2019 17:11
#
"Mohl mit nejaky inside info"... bylo by dost divný, kdyby neměl
Pablos
13.01.2019 17:20
#
Duff
13.01.2019 17:23
#
tyhle ''odborníci''
Messi the Genius"10"
13.01.2019 22:52
#
SIRBRANIKE
14.01.2019 08:54
#
bradecek
13.01.2019 17:58
#
djourou
13.01.2019 18:03
#
imp
13.01.2019 18:14
#
Ja myslel primo od Ronalda a ne inside info na klubovy urovni. Po finale LM byli vsichni uvnitr klubu tim Ronaldovym prohlasenim dost zaskoceny. Nehlede na to, ze od nejakyho umyslu odejit do skutecny realizace prestupu to je obrovsky kus cesty. Odejit z klubu 5 dni po finale LM na zaklade nejaky domnenky, ze Ronaldo mozna odejde mi prijde dost nelogicky.
CR 7
13.01.2019 20:01
#
Tak v té době Zidane už určitě věděl, že Ronaldo odchází. Nejspíš to byla poslední kapka. Jinak ten přestup se samozřejmě řešil několik měsíců.
naheCZ
13.01.2019 18:48
#
TheAdy
13.01.2019 22:36
#
ttopi
14.01.2019 07:32
#
Jo, taky mě pobavilo, jak imp říká, že Zizu možná něco věděl
Puskas
14.01.2019 09:32
#
On si možná myslel, že se to dozvěděl až z teletextu.
ttopi
14.01.2019 09:49
#
fenixLFC
14.01.2019 09:38
#
smazaný uživatel
13.01.2019 20:18
#
vole ten tvůj komentář je průjem že "měsíc před odchodem..mohl mít inside info"
je jasné, že to nezjistí den před přestupem a tím úzce souvisí, když je manažer klubu, že má info
Masi
14.01.2019 07:53
#
Calderon není manager klubu, ten komentář je v pořádku.
TheTopFootbaler
14.01.2019 15:52
#
smazaný uživatel
14.01.2019 17:16
#
já se bavím o Zidanovi
Liquid
15.01.2019 11:51
#
king23
13.01.2019 16:44
#
Dle nadpisu pěkná hovadina, na Ronaldovi to stalo těžko, nehledě na to, že on prostě sám odejít chtěl a nejspíš by ho nepřesvědčilo nic, aby zůstal. Zbytek samozřejmě už smysl dává, že mu nevyhovovalo celkové to, že perez kecal do kádru je možné.
Urs
13.01.2019 16:46
#
OT: Pardubice Jestli letos se zase zachrání, jsem uvědav jestli se to tam dá do kupy. Oni to svádí hlavně na Salfickýho, ale opravdu za tím může stát jediný člověk?
Pablos
13.01.2019 17:00
#
nezachrání podle mě... už je to moc let plácání se v kole, což sice bych asi říkat neměl, když fandím Varům ..ale ty to maj teď aspon postavený na mladých, takže nějáký směřování k lepším zítřkům je možno, ale u Pardubic tomu nevěřím ...tam je něco shnilýho.
Urs
13.01.2019 17:01
#
No právě, navíc Pce je složený z neperspektivních hráčů a většina z nich nejsou ani odchovanci. Důkaz jejich politiky je, když odstaví talentovaného brankáře Kloučka na úkor Hamerlíka...
mistr129
13.01.2019 17:01
#
Co jsem slyšel, tak to tam není ideální odshora dolů, ale Salfický se Šebkem jsou vrchol ledovce. Mají dost podivnou volbu lidí, protože to tam je samej průser a navíc tuším přitáhli mnohem víc cizinců, než je limit. Taky prej na setkání s fanoušky Šebek pořád omílal, že loni byli šestí a dělal, jako by se nic nedělo.
Urs
13.01.2019 17:06
#
Tak ona ta minulá sezóna taky nebyla žádná sláva, taky měli sakra kliku a dost týmů hrálo blbě. A ten tým byl docela pohromadě, letos se to vrátilo do starých kolejí, tam opravdu bude něco špatně. Samozřejmě Salfický se Šebkem budou mít tam velký vliv. Na Pardubice jezdím nějak od roku 2001 a je to čím dál horší, je vidět že od doby co odešel Kusý to jde tam dost do kopru. Chybí tam právě člověk s tak manažerskými schopnostmi jako byl právě Zbyněk Kusý..
mistr129
13.01.2019 17:17
#
Já na hokej nechodím, takže herní projev vidím jen v tv plus ze sestřihů. Lidi z Pardubic mi říkali, že i loni si hráči stěžovali na průběh tréninků a celé fungování, letos už to je úplně na hovno. Z perspektivních Čechů tam nikdo nechce jít, i když finančně by to na tu desítku být mělo. Pak tam jsou sice solidní hráči, ale dědci, no a o většině cizinců škoda mluvit (zase asi i problémy s disciplínou). On i ten Šmidberský byl zlatej oproti současnýmu vedení.

Obdivuju teda lidi, co tam pořád chodí a navíc i jezdí na výjezdy, teď tuším v Liberci bylo docela plno v hostujícím sektoru.
Urs
13.01.2019 17:19
#
To se taky divím, že jsou za to schopni utrácet a tohle podporovat, letos jsem tam byl jen jednou a fakt není o co stát.
mistr129
13.01.2019 17:21
#
Já byl za poslední 2 roky akorát na jednom čtvrtfinále loni.
Urs
13.01.2019 17:26
#
Navíc ty ceny jsou přemrštěný, vůbec to loňský PO, navíc to drahý a nekvalitní občerstvení je taky děs.
mistr129
13.01.2019 17:29
#
Plus málo stánků. Když byl v aréně basket + filharmonie, bylo tam něco přes 4000, všechny stánky co jsem viděl otevřený a stejně jsem sotva stihl vystát frontu během poločasu.
Urs
13.01.2019 17:41
#
přesně tak, dnes tam je jen to občerstvení vevnitř, dříve bylo i venku, ale to jim zatrhli. Asi aby nebrali kšeft té společnosti co vevnitř provozuje to nekvalitní a drahé občerstvení.
technecium
14.01.2019 06:59
#
Kusý byl skvělý
Hokaido
13.01.2019 17:33
#
Snad spadnou. Já jim to strašně přeju za Lubinu. Ten člověk by měl být ve vězení, ne trénovat v Extralize.
Urs
13.01.2019 17:43
#
I jako Dvorák musím souhlasit, to že tady trénoval Rodos bylo jen za jméno. Mně přijde, že se u nás ve městě z něj dělá kult osobnosti. Přesto co to může být za člověka co opilý uteče od nehody, kdyby byl střízlivý tak OK to se může stát každýmu, ale tohle...
Pablos
13.01.2019 17:49
#
takhle to vyzní, že jako kdyby střízlivej utekl od nehody tak je to OK
Urs
13.01.2019 17:51
#
To ne. Myslel jsem to v tom smyslu, že utekl od nehody ožralej, aby stačil vystřízlivět. Kdyby samozřejmě byl střízlivý a nahlásil to hned, tak je to OK
Pablos
13.01.2019 17:55
#
vím jak si to myslel neboj
Posledni Kovboj
13.01.2019 18:47
#
technecium
14.01.2019 06:58
#
Pardubice jsou tradiční prvoligovy klub. Fanoušci nemůžou za to, že si tam město drží Salfickeho, který to rozesira. Z Lubiny taky nejsem nadšený.
valloire
14.01.2019 13:29
#
Máte spoustu skvělejch odchovanců a patriotů, to se tam nenajde nějakej podobnej jako Straka?
Stannis Baratheon
13.01.2019 17:56
#
bohužel...

Přitom obranu máme jna papíře jednu z nejlepších v lizey, brankářskou dvojici solidní, útok sice nic moc.. ale na papíře ten tým prostě není na to, aby hrál takhle.
T7s
13.01.2019 17:57
#
hokejky
ThePigFeathers
14.01.2019 08:24
#
Most, stál za tím jeden člověk
unoboss
13.01.2019 16:53
#
Oba utekli z potápejicí se lodi. Nic víc.
REPLIKATOR
13.01.2019 16:55
#
waynemarkrooney
13.01.2019 16:57
#
valloire
13.01.2019 17:04
#
Kokosa
13.01.2019 17:07
#
Výsledky v lize naznačovali, jak to letos bude vypadat, pokud neuděláte změnu. I s těma dvěma by to vypadalo stejně.
Kokosa
13.01.2019 17:07
#
naznačovaly*
valloire
13.01.2019 17:27
#
Vždyť jo, prodal by se Bale, přivedl Hazard, chytal Navas a zůstal ZZ....to stačí.
Baronne
13.01.2019 19:51
#
Na třetí flek
valloire
13.01.2019 21:35
#
vzhledem k vašim výkonům i na 1
unoboss
13.01.2019 22:51
#
Vzhledem k naší drcení ligy?
valloire
13.01.2019 22:56
#
ste postráceli hodně bodů
unoboss
13.01.2019 22:57
#
a stejně drtíme ligu.
technecium
14.01.2019 07:00
#
valloire
14.01.2019 13:30
#
psanej text a co z něj vyplývá, není tvá silná stránka
unoboss
14.01.2019 13:53
#
Moje silná stránka jsou fakta, tvoje jsou domněnky, falešné informace a co kdyby.
valloire
14.01.2019 14:02
#
A proto, když ti ty fakta dám, okecáváš je.
unoboss
14.01.2019 14:12
#
Fakta ti dávám jen já. Ty mi dáváš odkazy na diskuze
valloire
14.01.2019 14:24
#
Nehodlám opět psát, co bylo psáno. Ty na to stejně napíšeš huh Franco, huh tak to nebylo, huh to jsou ty moje fakta.
unoboss
14.01.2019 14:27
#
Ne, ja ti na to dam zdroj, ty mi na to napíšeš zase něco svýho konspiračního. Toť vše.
valloire
14.01.2019 14:28
#
Co se týče AdS, je velmi vtipný, že píšeš o konspiraci.
unoboss
14.01.2019 14:46
#
To že se ho Barca vzdala kvůli potupnému pro Barcu rozhodnutí svazu je konspirace?
valloire
14.01.2019 14:51
#
jenomže to není pravda
unoboss
14.01.2019 15:59
#
A co je pravda? to co si myslíš ty a co se ti víc hodí? Tohle je pravda.
valloire
14.01.2019 17:21
#
blábol
unoboss
14.01.2019 17:42
#
Jsou ty tvé verze.
valloire
14.01.2019 18:50
#
To nejsou jenom moje verze, ale sled událostí, jak se staly. Barcelona začala brečet až poté, co Real vyhrával PMEZ. No a konspirační teorie jsou specialita vaše.
unoboss
14.01.2019 18:59
#
valloire
14.01.2019 19:46
#
Franco huhuhu
unoboss
14.01.2019 19:56
#
Nikdo o Francovi nic neříká, o Francovi se mluví jen se souvislosti, že měl vliv na rozhodnutí svazu. A jestli měl nebo ne už nic nemění na důvodu Barcy vzdání se Di Stefana.
A to že Real měl ve všem požehnání toho fašisty je známá věc.
valloire
14.01.2019 20:02
#
pro cules
unoboss
14.01.2019 20:10
#
Pro každýho, ty vole od své špinavé historie neutečete kluci baleťácký
valloire
14.01.2019 20:10
#
pro cules
unoboss
14.01.2019 20:26
#
CR 7
13.01.2019 17:36
#
Vypadalo by to určitě lépe. Ronaldo dělá ještě stále velkej rozdíl.
Kokosa
13.01.2019 17:05
#
king23
13.01.2019 17:09
#
Boha, jaká potápějící se loď? Při současné reformě Barcelony si troufnu říct, že bychom se Zadanem a Ronaldem vedli s přehledem ligu.
unoboss
13.01.2019 17:11
#
Vždyt to bylo nad slunce jasné, že tahle výsledková krize nastane. O jaký reformě to mluvíš? Nehrajeme stejně, ale pořád máme stabilní výkony. U Realu to bylo v lize jak na houpačce.
king23
13.01.2019 17:55
#
*neforme, blbý autocorrect
Jde o to, že letos Barca nahrála hodně málo bodů. Máte kliku, že Real je ještě v mnohem větších srackach a že ani Atleti toho nedokázali využít.
Baronne
13.01.2019 17:24
#
valloire
13.01.2019 17:28
#
jasná věc
ADM
13.01.2019 17:52
#
Minuly rok tomu nasvedcoval
Manik...
13.01.2019 18:06
#
Prince7
15.01.2019 21:17
#
KillSwitch
13.01.2019 17:22
#
T7s
13.01.2019 17:26
#
patas92
13.01.2019 17:34
#
jasná věc
valloire
13.01.2019 17:47
#
Baronne
13.01.2019 19:51
#
Už se to učíme
valloire
13.01.2019 21:35
#
furt se jenom vopičí
Zenthuras
13.01.2019 17:02
#
Ronaldův prodej za tak přemrštěnou cenu byl dobrý krok. Špatný krok byl, že nepřivedli pořádnou náhradu a nahradili ho Benzemou. Takový Icardi by ty góly minimálně z 90% nahradil.
djbobomc
13.01.2019 17:07
#
Ta částka určitě přemrštěná nebyla.
mayday
13.01.2019 19:52
#
menezeris
13.01.2019 17:07
#
Ten tak..
Action_Bronson
13.01.2019 17:07
#
Keby niekto nahradil Ronalda aspoň na 65 percent, tak by to bol úspech...
7C.Ronaldo
13.01.2019 19:25
#
R.Carlos3
13.01.2019 21:05
#
Hlavně kdybyho nahradil aspoň z 50ti procent jeho gólů tak možná i tu ligu vedem
Godbless
13.01.2019 17:17
#
Přemrštěná?
Zenthuras
13.01.2019 17:47
#
Pokud by mu bylo max 30, tak by to odpovídalo. Zaplatit 100 mega uero za hráče, který odehraje na nejvyšší úrovni maximálně 2-3 roky je pro mě přemrštěná částka. Bez ohledu na kvalitu nebo jméno hráče.
Atlético de Madrid
13.01.2019 17:52
#
Zaplatit 100 mega za hrace, ktery za 3 roky nastrili 100 golu, vyhraje 5 trofeji a zvysi hodnotu klubu o desitky milionu eur? Navic do ligy, ve ktere utocnici hrajou do ctyriceti? Hodne dobra investice. Navic prakticky bez rizika, ten hrac hral spickove kazdy rok svoji kariery ve dvou zcela odlisnych soutezich, navic je na tom fyzicky vyrazne lepe nez vetsina jinych sportovcu. 100 milionu za Ronalda mi prijde jako primerena castka a spis pomerne mala, kdyz to pomeris temi zisky, ktere jsem napsal v prvni vete.
Josifek
13.01.2019 18:00
#
Kokesh
13.01.2019 19:48
#
Tihle a jemu podobni, vetsinou fanousci Barcelony, neuvazuji nad tim co napisi i kdyz to je sebevetsi blbost...to jsou v prve rade hateri Cristiana, jim neco vysvetlovat nema cenu.
valloire
13.01.2019 21:34
#
SIRBRANIKE
14.01.2019 08:56
#
zemik
14.01.2019 11:21
#
icka
14.01.2019 14:40
#
TheTopFootbaler
14.01.2019 15:56
#
Z pohledu Juve obchod tisíciletí.
Josifek
13.01.2019 17:59
#
pantondavo
13.01.2019 18:14
#
Godbless
13.01.2019 19:20
#
Jenom na Marketingu a prodeji dresů to mají dávno zpátky.. Plus typ hráče jako Ronaldo strhává veškerou pozornost na sebe a tím vytváří větší prostor pro ostatní (Mandžukic, Dybala a spol).
Sám střílí velké množství gólů, takže se to Juventusu vyplatilo mnohonásobně.

Jenom MY jsme na tom prodělali.
CR 7
13.01.2019 20:13
#
A ty 2-3 roky možná tak v tvém mokrém snu. Ronaldo bude fotbalový Jágr.
Zenthuras
13.01.2019 20:21
#
Už posledních 5 let jde dost dolů. Bude to jen horší. Na vrcholu byl někdy v roce 2013.
CR 7
13.01.2019 23:10
#
valloire
14.01.2019 00:28
#
A potom dostal jenom 3 Zlatý míče a 2x byl druhej, vyhrál ME a 4x LM. No a mezigalaktický Messi dostal 1 míč, vyhrál 1 LM a .....to je vše přátelé. To je boží.
Zenthuras
14.01.2019 00:59
#
Messi vyhrál za posledních 5 let 14 trofejí, ne jednu ty senilní dědku. A k tomu desítky individuálních ocenění. O tom se může tomu buzerantovi jen zdát.
icka
14.01.2019 14:40
#
dobrej troll
pantondavo
13.01.2019 17:20
#
Jednu z těch tří vět máš správně, jinak je to solidní blbost
Duff
13.01.2019 17:26
#
prej z 90% další důkaz jak fanoušci barcelony o fotbale absolutně nic neví
Zenthuras
13.01.2019 17:53
#
Ronaldův jediný přínos byly góly. Icardi dokáže za rok vstřelit podobný množství gólů, a to hraje za slabší klub s mnohem slabší zálohou. Navíc je o 8 let mladší.
10
13.01.2019 18:15
#
a další důkaz
vilp
13.01.2019 18:32
#
Zatím má Icardi o 2 góly a 200 minut míň.
10
13.01.2019 21:27
#
Icardi ať se porovnává s Immobilem, tohle je mimo jeho realitu
pantondavo
13.01.2019 18:16
#
Tak proc barca nesla po Lafatovi? Golu by dal vic, nez Dembele
unoboss
13.01.2019 18:20
#
určitě.
pantondavo
13.01.2019 18:22
#
Tak zatím má statistiky lepší

A k bizarnímu srovnání Icardiho a Ronalda to sedí, ne?
unoboss
13.01.2019 18:26
#
Srovnáváš srovnání Ronalda a Icardiho se srovnáním Dembeleho s Lafatou?
pantondavo
13.01.2019 18:29
#
Ano, říká se tomu záměrná hyperbolizace, používal ji už Ježíš
unoboss
13.01.2019 18:32
#
Zenthuras
13.01.2019 18:33
#
Chceš být taky ukřižován?
pantondavo
13.01.2019 18:40
#
Možná to bude vysvobození oproti diskuzi na téma, kdo dal víc gólů než CR
Svatej
14.01.2019 09:09
#
Zenthuras
13.01.2019 18:29
#
Ronaldo dal loni v lepším týmu s lepší zálohou v lize míň gólů než Icardi. Tak co se ti nelíbí?
pantondavo
13.01.2019 18:37
#
Celkově jich ale dal za ten rok víc, ne? A ne o málo.

A jak řikám, ať to Icardi zopakuje pár let po sobě a nemám s tím problém, ale teď je srovnávat? Není v čem.
BretaKiller
14.01.2019 08:48
#
nedávno jsem četl, že za loňský rok (2018) dal nejvíce branek nějakej Egypťan někde v Kataru nebo v SAE... nevím přesně a článek už najít nemůžu
Jeho by měl REAL koupit?
10
14.01.2019 09:14
#
je prdel sledovat, jak jsou někteří fanoušci Barcelony ochotný ze sebe idioty s takhle absurdní argumentací...možná i vědomě, protože taková demence snad jinak možná není
Josifek
14.01.2019 09:46
#
Pro me je to spis děsivý - třeba Zenthuras není uplne hloupý člověk, pise bez chyb atp., ale je tak zaslepeny a ukrivdeny, že to co kolikrát výplodí, je jak od nějakýho retarda
10
14.01.2019 10:02
#
na fotbalovým fóru je to úsměvný, ale třeba v politický diskusi je tohle "ohýbání" faktů pro podpoření nějakýho omezenýho zaujatýho názoru fakt děsivý...
Josifek
14.01.2019 11:14
#
Tak tam je to samozřejmě děsivější...ono vůbec teď stačilo sledovat třeba ten případ dědy - teroristy..
10
14.01.2019 11:32
#
já si toho všímám dost intenzivně poslední 2-3 roky, předtím jsem to asi tolik nevnímal...
Zenthuras
14.01.2019 11:08
#
Já se sem chodím jen pobavit. Vy madridisti všechno berete moc vážně. Dokud mi budete hrát do karet, tak toho nenechám.
Josifek
14.01.2019 11:13
#
Tak to máš tedy zvláštní představu o zábavě

Jinak teda zrovna v týhle diskuzi moc nevidím, že by ti někdo hrál do karet
Zenthuras
14.01.2019 13:38
#
Spousta z váš to dělá taky. Třeba takovej valloire má v každým příspěvku o Messim kolem stovky komentářů z pohledu starého dědka po několika mozkových mrtvicích.
valloire
14.01.2019 13:41
#
Zenthuras
14.01.2019 13:45
#
V každým článku o Messim dám ctrl+f, napíšu valloire a projíždím ty bláboly. Navíc to dělám maximálně den po zveřejnění článku. Nedivil bych se, kdyby tam po týdnu bylo tvých blábolů tisíc.
valloire
14.01.2019 13:50
#
výborně, fanoušek
valloire
14.01.2019 13:33
#
Zenthuras
14.01.2019 13:36
#
Čemu se směješ? Děláš to taky, ale v úplně jiným měřítku.
valloire
14.01.2019 13:40
#
no možná, ale dělám to kvůli takovejm jako ty a jinak : nesrovnávat proboha
Zenthuras
14.01.2019 13:42
#
Já to taky dělám hlavně kvůli tobě. Už tady nějakou dobu nebyl článek o GOATovi. Dlouho jsi se nevyřádil.
valloire
14.01.2019 13:50
#
o Pelém se moc nepíše, on už nehraje
Zenthuras
14.01.2019 13:55
#
Necpi do toho Pelého.
Zenthuras
13.01.2019 18:25
#
Dembelé je křídlo, ne útočník. Od gólů máme Suareze.
pantondavo
13.01.2019 18:29
#
Ale to přece vůbec není ta pointa příspěvku.
Zenthuras
13.01.2019 18:33
#
Já jen srovnávám 2 hroťáky v počtu gólů. To je pointa příspěvku. Nějaký marketing, hodnotu klubu a podobný blbosti tu vůbec neřeším. A Icardi dal v loni v lize víc gólů než Ronaldo. Za horších podmínek!
pantondavo
13.01.2019 18:38
#
O 3 góly no
Seydou Doumbia
13.01.2019 23:24
#
V Interu, kde to je jeden trouba vedle druhého. Oproti Realu.
10
14.01.2019 09:19
#
horšíma podmínkama myslíš to, že odehrál o 700 minut víc?
T7s
13.01.2019 17:28
#
nechapu, jak si mohli myslet, ze s vyhorelym tymem bez motivace a nejakyma random mladikama to zvladnou..
Nr.Nobody
13.01.2019 17:54
#
db18
14.01.2019 06:43
#
Mateo16
13.01.2019 17:45
#
Za tu premrstenu cenu ledva kupime 3/4 ceny Edena hraca ktory ani z polovice sa nechyta na Ronalda
Zenthuras
13.01.2019 17:56
#
Gólově ne, ve většině ostatních věcí ho Eden drtivě převyšuje.
Mateo16
13.01.2019 18:00
#
Ked vidim Edenou hlad po vitazske a jeho liderske schopnosti tak to sa je na co tesit.
vilp
13.01.2019 18:02
#
Ty jedeš.
Mateo16
13.01.2019 18:13
#
Ci sa mylim ? Lebo posledne zapasy to od Edena zrovna neni bohvie co. Ked sa nedari celej Chelsea tak sa nedari ani jemu.
Zenthuras
13.01.2019 18:27
#
To je ale úplně stejný jako u Ronalda. Když se Realu loni na podzim úplně nedařilo, tak dal jen 2 góly a většinou byl nejhorší na hřišti.
pantondavo
13.01.2019 18:34
#
A pak když byl potřeba, tak byl opět nejlepší na světě v tom, co dělá. To Hazard bohužel nenaplňuje a těžko říct, zda vůbec ještě bude mít šanci.
CR 7
13.01.2019 20:18
#
Ano, v loni na podzim měl první slabší půlrok a ty se z toho můžeš posrat.
Zenthuras
13.01.2019 20:31
#
Žádný slabší půl rok. Příšerný půlrok na úrovni hráče 4. ligy.
valloire
13.01.2019 21:33
#
po zranění, žádná příprava....si Blábol
Zenthuras
13.01.2019 23:10
#
To by se dalo omluvit třeba 3 zápasy, ne 20 a po půl roce. Navíc takových období má za celou kariéru víc. Pokud o někom tvrdíš, že je nejlepší na světě, tak nemůže mít takový častý výpadky. Ještě k tomu tak obrovský, že to někdy vypadalo, jako by hrál fotbal poprvý.
TheTopFootbaler
14.01.2019 15:59
#
pantondavo
14.01.2019 17:51
#
A stejne byl nejlepsi strelec nejlepsi souteze. Opet.
Zenthuras
14.01.2019 23:37
#
Nebyl.
valloire
16.01.2019 14:16
#
?
Zenthuras
16.01.2019 14:39
#
34-26
valloire
16.01.2019 14:41
#
patrně ti uniklo, jistě pouhým nedopatřením, spojení nejlepší střelec nejlepší soutěže....
Zenthuras
16.01.2019 15:01
#
Neuniklo, nejlepší střelci dvou nejlepších klubových soutěží jsou za minulou sezonu Messi a Salah s 34, respektive 32 góly.
valloire
16.01.2019 21:56
#
Patrně ti není jasný pojem nejlepší soutěž. To je totiž LM.
Zenthuras
16.01.2019 22:20
#
Není to jasný tobě. Dvě nejlepší soutěže jsou LaLiga a Premier League. Ten tvůj pohár je až za nimi.
valloire
16.01.2019 22:39
#
to je pohár Realu Madrid. Těžko může bejt nejlepší soutěž, kde nehraje Juventus, Bayern, City, Liverpool, PSG, Dortmund.....chce to použít mozek.
Zenthuras
16.01.2019 23:28
#
Tak ho použij. Těžko může být nejlepší soutěž o maximálně 13 zápasech.
valloire
17.01.2019 09:36
#
Takže nejlepší soutěž je ta, která má nejvíc zápasů? A je fuk, že hraješ většinou s Vejprnicema? Dnešní školství je fakt v háji....tohle z něho chodí na vejšku.
valloire
17.01.2019 10:01
#
...zase je fakt, že 13 zápasů se Messiho netýká, takže to má daleko daleko horší
vilp
13.01.2019 18:27
#
Jo, a proto ten tým letos táhne prakticky sám no (pro info má Chelsea letos 40 gólů a Eden byl přímo u 20 z nich). Ale tobě stačí zápas na tom dementním postu "hrota", kde bude hrát vždycky pod svoje možnosti, a máš jasno. Tomu říkám přehled.

https://twitter.com/S_Montanaa17i/status/1084476307700965376
ADM
13.01.2019 21:14
#
Messi na porovnanie by nebol?
icka
14.01.2019 14:43
#
Na neho nereaguj, 3 roky tu pise kazdy prestupak, ze Eden jde k nim a jak to nevyslo tak z neho dela od leta trageda
Zenthuras
13.01.2019 18:07
#
Co jsou podle tebe leaderský schopnosti? Vždy, když se jeho týmu nedaří, tak akorát hází rukama a obviňuje spoluhráče. Nevím, co si pod tím pojmem mám představit.
valloire
13.01.2019 19:02
#
Manny
13.01.2019 23:39
#
videl jsi belgii?
pantondavo
13.01.2019 18:17
#
Co beres? Taky bych si chtel chvili takhle zalitat
Pablos
13.01.2019 18:19
#
to vypadá na obyčejné ředidlo
Zenthuras
13.01.2019 18:26
#
Takže Ronaldo je lepší dribler, tvůrce hry, technik, nahrávač, exekutor přímáků, atd. než Hazard?
Pablos
13.01.2019 18:31
#
víš co znamená význam slova drtivě ?
pantondavo
13.01.2019 18:33
#
Ronaldo je zabiják, hráč, kterej si v 95. minutě stoupne na rozhodující penaltu a s přehledem ji dá. To krom něj zvládá možná tak Balotelli a Ibra, jen málkodo se tomu může rovnat.

Pokud nastřílíš 80 % gólů svýho týmu, tak nepotřebuješ bejt nejkomplexnější hráč světa, takovej neexistuje a na Hazardovi jde krásně vidět, jak je to zbytečný, když si neumíš vybrat tým.
Zenthuras
13.01.2019 18:36
#
Rozhodující penaltu dokáže dát spousta hráčů. A Ronaldo ji taky v několika důležitých momentech neproměnil. Kvalitu střelce neurčuje ani tak počet gólů jako úspěšnost proměňování šancí. Třeba takový Messi dá víc gólů z ani ne poloviny šancí jako Ronaldo.
pantondavo
13.01.2019 18:42
#
Ano, srovnání Messiho s Ronaldem beru, ale netahej do toho Icardiho a Edena, ty jsou poloviční.
smazaný uživatel
13.01.2019 18:44
#
Jj, třeba Messi je kope ukázkově.

https://www.youtube.com/watch?v=pEd6DRYR6m8

Přeji příjemný zážitek při sledování videa.
pantondavo
13.01.2019 19:27
#
Taky sem moc nepobíral spojení Missiho a rozhodující penalty
valloire
13.01.2019 21:33
#
taková hovadina
valloire
13.01.2019 19:02
#
copa
Manny
13.01.2019 23:41
#
staci si vzpomenout na jeho penaltu na MS
valloire
14.01.2019 13:34
#
nebo ve finále LM co? a pak si to porovnej s Copou
Svatej
14.01.2019 09:13
#
A vynechas zrovna Hazarda s jeho uspesnosti a jeho schopnosti promenovat pod tlakem
pantondavo
14.01.2019 17:52
#
Nemuzes srovnavat tlak klubu v EL a LM prece
Svatej
14.01.2019 18:13
#
Eden LM hrál, MS taky a i v lize má dost důležitých penalt
king23
13.01.2019 17:57
#
Hazardovi konci příští rok smlouva, ten 130 mega stát nebude.
valloire
13.01.2019 17:05
#
Tak jak se ti to teď líbí Flo....
Godbless
13.01.2019 17:19
#
Tak přeci jen už mu je 71 let...už mu to nepřemýšlí ideální čas skončit.
JuveGrandeAmore <3
13.01.2019 17:27
#
Ten tam asi bude az kym ho neklepne To si nevychoval/nezaskolil za tie roky nejakeho nastupcu alebo co?
Godbless
13.01.2019 19:17
#
Určitě ne
valloire
13.01.2019 17:29
#
hlavně mi sere, že se do toho furt sere
Godbless
13.01.2019 19:17
#
Zenthuras
13.01.2019 19:21
#
Počkej, mluvíš o Perézovi nebo valloirovi?
Hristo Stoichkov
13.01.2019 17:07
#
Možná to nemusí být daleko od pravdy, ale zrovna Calderón toho už v minulosti naplácal mraky, takže důvěryhodný rozhodně není. Navíc jeho motivace je už dlouhý roky stejná...
Thoth
13.01.2019 17:11
#
Ako sa darilo Zidanovi u kormidla B timu Realu ? Vraj moc nie.
valloire
13.01.2019 17:29
#
co to?
Godbless
13.01.2019 17:14
#
Zizou to měl v hlavě v pořádku. Největší problém je Peréz.
Zizou
13.01.2019 17:18
#
A proč vůbec někoho z nich museli prodat? Už to neutáhli? Každopádně odchod dvou nejdůležitějších článků toho zlatého hattricku je pro Real nenahraditelné. Musí jít prostě po někom gólovém a to nejlíp dvakrát. A chce to trenéra. I když Mourinha nemusím, tak by se tam pro mě asi teď hodil nejvíc, aby třeba nastartoval zase nějakou mašinu.
Robbie
13.01.2019 17:30
#
Bale byl chybou Realu uz jak prisel, nikdy nevynikal driblinkem ktery TOP hrac ma mit
Mikesh
13.01.2019 18:10
#
No, já bych řekl, že byl až moc ve stínu Ronalda na kterém Real stavěl.. V Tottenhamu se mi moc líbil.
R.Carlos3
13.01.2019 21:00
#
No jasný protože v Anglii se hraje úplně jiný fotbal... Tam mu to prostě sedělo.. Rychlý silový hráč dobrá střela ale zmíněný driblink zalostny.. Proto je v lalize průměrný hráč..
pantondavo
13.01.2019 18:18
#
Tohle napsat o nejlepsim driblerovi svoji doby
spartan88
13.01.2019 19:20
#
Tak to ani nahodou, ne ze by teda driblink mel byt meritkem top hrace a uz vubec netvrdim ze hraci ktery jmenuju jsou overal lepsi nez bale, ale quaresma, reyes a mnoho dalsich jsou technicky a driblinkem uplne jinde, a top hraci to nikdy nebyli, pravda, jejich chybou protoze potencial meli..gabigol je taky skvelej dribler a vyhorel
pantondavo
13.01.2019 19:26
#
Jasně, ale ti už v tý době byli slušně zakopaný, beru prostě aktivní hráče tý doby v nějaký pořádný lize. Jako ok, nejlepší možná ne, ale jeho sprinty v kombinaci se zakončením byly fenomenální.

A upřímně, v ničem jiným krom střely a driblinku Bale nevyniká.
Zenthuras
13.01.2019 20:33
#
To nikdo z Realu kromě Isca a Marcela. Jinak celej útok Realu má přišernej dribling. Hodně komicky to vypadá.
smazaný uživatel
13.01.2019 20:54
#
Vinícius?
Zenthuras
13.01.2019 23:07
#
Na toho jsem zapomněl.
Al Capone
13.01.2019 17:53
#
Zidane chtěl mít v případě prodejů a získávání nových hráčů rozhodující pravomoce.... to je jasný, že je chtěl mít když každý trenér by je měl mít.
DonPoky
13.01.2019 18:10
#
Věděl jak to dopadne tak se radši sbalil
Unique
13.01.2019 18:54
#
Sleduje někdo Barcelona - Eibar ?
smazaný uživatel
13.01.2019 19:04
#
Ne
Unique
13.01.2019 19:07
#
Ty se asi budeš dívat až na Betis - Real co ?
smazaný uživatel
13.01.2019 19:23
#
Jojo, pokud u toho vydržím...
Godbless
13.01.2019 19:17
#
Jj
Aldeano
13.01.2019 19:26
#
Calderón
Liquid
15.01.2019 11:54
#
zajímavé, Ronalda k odchodu přiměl odchod Zidana a teď by měl odchod Zidana zapříčinit odchod Ronalda tradiční kecy bývalého prezidenta, který nemůže přijít na jméno tomu současnému
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.