United musí po zkvalitnění ofenzivy řešit i odchody. Kam se čtveřicí nechtěných křídelníků?

Po několika týdnech zdlouhavých jednání se Manchesteru United podařilo přivést do svých řad Bryana Mbeuma (25) z Brentfordu. Tento transfer však nevyřešil problémy v přestupové politice klubu. Kádr stále obsahuje spoustu hráčů, kteří si hledají nové působiště. Vedení společně s majiteli by tak po zisku kvalitní posily nemělo usnout na vavřínech.
Kamerunský křídelník Mbeumo se na Old Trafford přesunul za částku pohybující se kolem 75 milionů liber. Po nepovedené sezoně to tedy vypadá, že klub udělal po akvizici Matheuse Cunhy další krok správným směrem. Pokud však chtějí Rudí ďáblové i nadále posilovat, měli by efektivně vyřešit situaci ohledně prodejů.
Pro týmovou morálku i financování dalších transferů jsou odchody nepotřebných hráčů v tomto přestupovém období klíčové. Sportovní ředitel Jason Wilcox tak musí upřít pozornost na dlouhý seznam hráčů, kteří nezapadají do systému a koncepce Rúbena Amorima.
O které hráče se jedná a jaký je o ně zájem?
Marcus Rashford
Ofenzivní univerzál prožil na jaře vydařené hostování v Aston Ville, během něhož se opět dostal do formy. V 17 utkáních zaznamenal čtyři góly, ke kterým přidal šest asistencí. Dobrými výkony si v březnu vysloužil nominaci do anglické reprezentace.
Marcus Rashford in 2022/23. Special. ✨
— Premier League (@premierleague) July 27, 2024
Erik ten Hag is hopeful that the @ManUtd forward can recapture that form this season ???? pic.twitter.com/8TVAoy2B6S
Ačkoli byl během nejlepšího období své kariéry nezastavitelný, v posledních letech trápí reprezentanta Albionu konzistentnost výkonů. Když se k tomu přidá jeho vysoký plat, najednou mají United v kádru hráče, kterého si může dovolit jen málo klubů.
Barcelona již měla finalizovat podpis Rashforda a zbývat má jen oficiální představení klubem. Konkrétně by se mělo jednat o hostování s opcí na možný odkup. Katalánský celek se k přestupu uchýlil poté, co se mu nepodařilo získat Nica Williamse.
???? Barcelona advancing on deal to sign Marcus Rashford from Man Utd. Offer via intermediaries loan + buy option. #MUFC have agreed - not done but final stages. Flick approves 27yo England int’l; suits #FCBarcelona on football/financial level @TheAthleticFC https://t.co/n6HWvIbJTp
— David Ornstein (@David_Ornstein) July 19, 2025
Vzhledem k tomu, že sedmadvacetiletý hráč nemá v týmu vedeným portugalským koučem budoucnost, požaduje vysoký plat a zájem o jeho služby v jiných klubech není zrovna velký, je hostování s opcí ideálním východiskem pro všechny strany.
Alejandro Garnacho
Dalším na seznamu je rychlonohý křídelník, který díky své nebojácnosti a přímočarosti získal popularitu u fanoušků. Není to navíc tak dávno, co byl Argentinec klenotem Erika ten Haga. Po nástupu Amorima v minulé sezoně se však nedokázal adaptovat a přizpůsobit systému nového trenéra. Na hřišti již nedostával tolik prostoru, což vyvrcholilo během finále Evropské ligy. V něm odehrál pouhých 20 minut a rozhodnutí nepřijal dobře.
"Až do finále jsem nastupoval v každém kole a pomáhal týmu. Pak přijde finále a já hraju 20 minut? Nevím co k tomu víc říct. Budu se snažit užít si léto a pak uvidím, co bude dál", sdělil novinářům.
???? Manchester United may look into a swap deal for Nicolas Jackson which could mean Ajejandro Garnacho moving to Chelsea.
— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) July 17, 2025
(Source: The i paper) pic.twitter.com/BWEWFiGubx
Není překvapením, že trenér Rudých ďáblů tyto výroky nepřijal dobře. V médiích se brzy objevily zprávy, že byl Garnacho vyřazen z kádru a je na prodej. Kam tedy povedou jeho další kroky? Jednou z možných destinací by mohla být Chelsea. Ta se netají tím, že má hráče na užším seznamu. Otázkou je však morálka a přístup, který ho doprovází.
Garnacho má údajně zájem pouze o přestup v rámci Premier League. Na místě je tedy otázka, zda-li je odmítání nabídek Neapole či jiných zahraničních zájemců správnou volbou. Pokud se mu nepodaří změnit působiště, je pravděpodobné, že ho Amorim do kádru pro nadcházející sezonu nezařadí.
Jadon Sancho
Po konci hostování v Chelsea je bývalý hráč Borrusie Dortmund zpět na Old Trafford. Blues měli zájem o trvalý přestup Sancha pouze za jejich podmínek, s nimiž forvard nesouhlasil. Budoucnost v červeném dresu jej ale také nečeká. Několikrát nerespektoval klub a dostal se do konfliktu s bývalým trenérem Ten Hagem.
Naštěstí pro obě strany má o pětadvacetiletého hráče zájem Juventus. Přesun do zahraničí by mohl posloužit jako restart kariéry. Rychlostně i fyzicky v Premier League zaostává, avšak v Itálii by mohl opět prokázat svou kvalitu.
???? Juventus are prepared to offer Dusan Vlahovic and Douglas Luiz, 27, as part of a swap deal with Manchester United for Jadon Sancho.
— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) June 24, 2025
(Source: Gazzetta dello Sport) pic.twitter.com/OIeD6PvH31
Antony
Vztahy mezi Brazilcem a Manchesterem United nejsou sice tak zpřetrhané, ani přesto s ním ale portugalský kouč nepočítá. Je tedy zvláštní, že po velice úspěšném hostování v Realu Betis je o budoucnosti brazilského reprezentanta pouze minimum zpráv. Ve španělském celku se stal klíčovým hráčem i oblíbencem fanoušků.
???????????? Isco on Antony’s future: "We will now need to do crowdfunding to bring Antony in!”. pic.twitter.com/iPR5E0ZEtI
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) March 30, 2025
Proto není pochyb o tom, že by Betis rád získal Antonyho zpět. Tým si však přestup nemůže dovolit a Rudí ďáblové odmítají možnost dalšího hostování. Technický křídelník byl v Ajaxu i Manchesteru svěřencem Erika ten Haga. Nebylo by tak překvapením, kdyby si ho chtěl nizozemský kouč přivést i do Bayeru Leverkusen.
Dlouhodobý problém United
Seznam nepotřebných hráčů obsahuje více jmen než pouze tato čtyři nejzvučnější. Za zmínku stojí krajní obránci Luke Shaw a Tyrell Malacia. United mají před sebou velkou výzvu. Pokud chce tým přivést další potřebné posily, musí jít správným směrem a pohnout se z místa.
Amorim může být nucen ponechat si hráče, se kterými se v kádru zdánlivě nepočítá. Zájem o fotbalisty, kteří mají zdravotní potíže, nedostatečnou výkonnost, složité osobnosti či vysoké platy nemusí být takový. V klubu se tak mohou bavit o tom, jakým způsobem se s hráči pracuje a do jakých posil se investuje.
Související články





Komentáře (236)
Přidat komentářAsi radši přivést Simonse, než tu gumu Garnacha.
Jestli to bude swap za Jacksona, tak u nas cekam oba
, coz fanousci asi nezkousnou
.
To vyzerá, že sme vám toho Simonsa zaplatili peniazmi za Maduekeho. To ma serie.
Přivedeme Simonse a druhým směrem se zbavíme čukwumeky, za mě ideální. Vyprcaný Dortmund by stejně akorát celé léto zkoušel nabízet hostování.
ty vaše přestupy to všechno vypadá jako by se celý svět spojil aby vám pomohl se dostat na vrchol...ty vole simonse vyměnit za nějakého chukwubambu, to se poser, co příjde příští rok? saliba výměna za angelisima, isak výměna za jacksona?
Tak jasně, že to nebude výměna kus za kus, Němci nejsou tupí.
jestli půjde Sterling za 23 mega do Leverkusenu, tak je to známka, že žijeme v Matrixu
Samozřejmě že nepůjde. To je jenom náš vlhký sen. Takhle blbý jste nebyli ani vy.
Když píšu, že Němci nejsou tupí, tak v tomhle případě se budu modlit za to, aby na ně ETH tu tupost přenesl a vyšlo to. Ale neuvěřím, dokud to neuvidím ofiko.
až zase vyhrajete nějakou pořádnou trofej (LM/PL, nic víc) tak doufám že jako první poděkujete všem 150 týmum které vám k tomu svými přestupy dokázali pomoci
Jinak Němci blbí jsou, tedy minimálně v Bayernu poslední dobou
Prostě umíme prodávat no a ochcávat systém, za to nemusíme nikomu jinému děkovat.
zmrdi, snad na vás taky dojde
snad se časem ukáže že je Boehly podobný expert jako Textor na ten váš soccer
Boehly je amatér, ten k nám natahal Sterlinga a zkoušel zajít ještě dál(Neymar, CR7).. to kvůli němu máme teď takové problémy zbavit se přeplacených tragédů.
každý tým by měl mít povinně nějaké tragédy ve svém týmu, aby bylo z koho si dělat na jakékoli straně barikády srandu
Pochybuju, že Sterling bude chtít do Leverkusenu...
Ten si u nás ty 2 roky odsedí.
I kdyby přišla nabídka, tak přijde třeba na 5-10 mega a ještě budeme platit Sterlingovi kus platu.
Mně teda dává větší smysl asi Garnacho, zvlášť nalevo, protože Cucu není ideální hráč na držení šířky a overlap, v tom je dost průměrný, takže nalevo se nám hodí hráč, který hraje od lajny. To mi přijde spíš jako Garnacho než Simons.
Simons mi přijde jako hráč, který chce hrát v pozici, kam se ze zálohy tlačí Enzo. Přitom on nebude hráč na CM (navíc tam je Santos už jako backup) a stejně tak mi nesedí jako LW (díky Cucu profilu).
Za Palmera tam je už Pedro, k tomu je tam teoreticky Estevao do pozice SS a klidně tam může hrát Enzo i v některých zápasech, kdy se posune Palmer na RW.
Takže pokud se nám podaří střelit Jacksona do United za 70+ s tím, že koupíme Garnacha za 40, tak mi ti přijde jako fajn deal. Porve se o roli s Gittensem, nedivil bych se, kdyby se dostal i před něj.
Jako herně mi Garnacho nepřijde špatný, má obrovský potenciál. Ale já bych se nevydržel dívat na ten jeho ksicht. Pro mě je fakt strašně nesympatickej. Navíc je to guma, co má nejspíše taky problémy s disciplínou. Takového jsme se akorát zbavili...
Tak Simons mi přijde, že má taky naprosto ukřivděnej ksicht, to si vůbec nepomůžeš.
Co se týče disciplíny, tak s tím má nejspíš problém každý u united...
Mně spíš vadí ten Garnachův namistrovanej ksicht...
Klídek, nemusíte se hádat, kdo má víc ukřivděnej ksicht, když k vám přijdou oba
Tak to budeme potřebovat pomoci od Arsenalu... Pořád nemáte LW, co za 30 Sterlinga?
Speciální cena jen pro vás
Myslím, že nyní je to v takovém stavu, že i kdyby přišel zadarmo a hrál zadarmo, tak stejně by to fanoušci nerozdejchali a šli podpálit stadion
Bonus navíc
Garna vypadá jako transvestita, Simons má zase nejvíce ubližený obličej co znám...otázka jak moc vám záleží na těchto ''sračkách'' a jak moc na výkonech daného hráče...objektivně by to asi nebyli první pičusové ve vašém klubu, žejo
Zalezi nam na vykonech, neboj.
Na Garnachův pohyb se hrozně hezky dívá.. K čemu ale to, když 9x z 10 udělá pokaždé to nejblbější rozhodnutí. Když má nahrávat, tak jde do kličky nebo střílí a výjimečně když by mohl vystřelit, tak zkouší nahrát. Hrozně herně hloupý hráč.. A ty grimasy jsou na facku..
To sice jo, ale furt je to dost mladej hráč. Lepší decision-making přichází se zkušenostmi, předpoklady pro to být top má velký - technikou, rychlostně
Kterej magor by dal za tragéda Jacksona 70+
aha United
Tak Garna je jednoznačně lepší než Gittens, který chodil posledních několik měsícu z lavičky v marném Dortmundu. Tady spíš záleží jaký přístup a chut do fotbalu Garna bude mít a jestli ho Chelsea oživí více než Sancha, který taky pár zápasů vypadal dobře.
Jak Gittense nemusím, tak on úplně nemůže za to, že je Kovac neschopná chcana, co ho nedokázala v systému využít a tak ho radši posadil na lavičku.
Good point, jde mi o to že Gittens ještě prakticky nic v profi fotbalu nedokázal, je mladší a přichází do těžší ligy. Jestli by ho Garna nedokázal posadit a být křídlo číslo 1, tak je asi někde problém u něj. On by ten náskok herní měl mít.
U Gittense je mnohem více otázek, z něj může být klidně další Mudryk, kdy se bude rok aklimatizovat a bude víceméně k ničemu.
Shodnem se, zase.
Gittens je větší riziko že vyhoří, Garna už kvalitu ukázal, ale ukázal i své problémy a slabiny.
Tak Garna chuť do fotbalu má, to u něj není problém. U něj je problém chování mimo hřiště, proto se ho chceme zbavit.
Z Garny mám pocit že tu chut do fotbalu může ztratit, být brzy otrávený z jakéhokoli důvodu a začne se to projevovat i na hřišti. To je ale jen můj osobní pocit z něj, nemám to ničím podložený.
Takovej pocit z něj nemám, ale mimo hřiště musí bejt hroznej dement a má hrozně nesympatickej xicht
Chování jeho a hlavně jeho retardovanýho bratra.
Doufám, že kdyz uz, tak spíš naopak. Jackson za 30 a Garnacho za 70 ,takze budete doplácet...
pozrel by som si video od BlueLionsTV kde rozoberá ako to Maresca môže postaviť..
tieto MS ukázali že budeme hrať viac flexibilnejšie a Simons do takého systému sedí parádne, rozhodne tu nechcem Garnacha ktorý je wild card, jedine keby sa nekúpil Gittens.
Hele nevím, no. Rychle jsem to proklikal a byť to nějaký smysl dává, tak prostě tu šestku pod útočníkem prostě neudržíš spokojenou ani sezonu, protože se ti prostě vyprofilují 2 hráči, co budou hrát automaticky základ, 2, kteří budou bojovat o tu další roli a 2, kteří budou dělat čistě backup.
Druhou věcí je, že on tam předpovídá strongest lineup s Enzem, Simonsem, Estevaem a Pedrem, kdy ani jeden ten hráč nechce držet šířku a všichni chtějí hrát v půlprostoru. To mi přijde, že nebude úplně fungovat.
Druhej odstavec souhlas, to byla picovina od nej.
S tou konkurenci to takhle ale bude, dokud se ta sestava nevykrystalizuje.
A k tomu samozřejmě Pedro ještě na hrotu není čistý hrot, ale je to hráč, který opět hraje v podobném prostorum, jako všichni ti 4 hráči pod hrotem.
Ono to vypadá naprosto skvěle na papíře, ale reálně to implementovat aby to fungovalo bude strašně složité a bude to vyžadovat hodně.
ja by som okamzite bral Garnacha do Barcy namiesto nestabilneho preplateneho labila Rashforda. Usetrili by sme na platoch, nemuseli si kazit reputaciu vyhananim Ter Stegena a verim, ze aj osoh a work rate mladeho Argentincana by bol ovela vacsi.
Jestli MU daji 40 + Garnacha za Jacksona, tak bych se asi nezlobil, i kdyz je Garnacho sasek, tak by byl v Chelsea dobrej.
Co? Vsak ono to takhle nejak dopadne.
Takove sracce snad nemuzes sam verit
Tak bavime se asi jenom o tom doplatku za Jacksona, cistej swap to nebude.
jojo, dostanete ctyricitku, dej si prasky
Tak aby sis je pak nemusel davat ty
, me ten prestup zas tak nebere.
Garnacho je jinde než Jackson. Ten doplatek leda tak opačně
Je na prodej za castku kolem 40m liber, chce odejit a je mimo tym, narozdil od Jacksona, kteryho si Chelsea ceni na 80-100m liber.
Nejniz bych cekal tak 20 mega doplatek + Garnacho, Jackson opacnym smerem.
Nechápu v jakým vesmíru má Jackson větší cenovku než Garnacho. Jako protože na trhu není co vybírat? No vlastně jen kvůli tomu
Nevim, mozna protoze vyhral MS klubu, dal 24 golu za 2 sezony, a UTD potrebuji utocnika? Nehlede na to, ze Garnacho je MIMO TYM a na prodej? Mozna proto, no.
Cize v priemere 12 golov za sezonu, utocnik a nam sa ide niekto smiat za 20 goloveho Mbeuma
Len si ho pekne nechajte, ma u vas este dlhu zmluvu
A kolik to je golu? Vic nez celej vas utok dohromady
.
Ve vesmíru, kde je nedostatek hroťáků, kde i Sesko nebo Ekitike stojí 80 mega a to není jistota, jestli se chytí v PL
? Takhle to bude.
Ved v pohode kazdy tu mame nejake svoje vlhke sny a zbozne zelania
Ne asi 40+ Garnacho za týpka, kterej reálně nemá ani těch 40 hodnotu
v tom výpočte máš chybu. Vy nám date 40+jacksona a my vám sancha.
A Sanchovi 250k tydne
, to se urcite stane.
Zhruba taka sanca ako 20 mega + Garnacho za Jacksona
Noo uvidime, idealni scenar je poslat Jacksona do Villy za Rogerse, nebo udelat tenhle deal za Garnacha, kdyz by to jinak neslo. Ta castka odpovida ty situaci, ale byt MU fan tak jsem asi nasranej
.
Ja nie som nasrany
Ja ti iba hovorim, ze to je picovina
od zaciatku po koniec
Dobra, taky nazor
.
Povime si na konci prestupaku, chce to trosku sledovat deni na nem.
tohle je od nas naprosta demence. Garnacho je hrac s obrim potencialem. Sancho sice chapu asi nejvic, ale aspon mel docela ok hostovacku v Chelsea, Antony byl v tom Spanelsku skvely a Malacia ok nic moc, ale neprovedl nic, cim by si zaslouzil tohle zachazeni.
Misto abychom aspon predstirali, ze s nima klidne pocitame...
jako tohle si muze dovolit City, co ma penize na cokoliv ted, ale ne tym, co setri kde muze.
Amorim/vedeni tu odepisuji assety za 150 -200 mega.
Ten pristup je naprosto v tomhle otresny, obzvlast u Garnacha je to totalni fail, protože ten je z nich teoreticky nejvic pouzitelny a nejlip prodejny...
Ja bych si ho osobne v tymu urcite nechal, zbytek at jde, ale když uz ma odejit, tak se alespon na venek tvarme, ze si ho chceme nechat a odchod jedine za poradne prachy...
Fakt banda amateru, to je zoufale..
Naprosta amatercina
Garnu bych si do rotace asi u vás taky nechal, kdo bude Kundě krýt záda kdyby odešel? Zase nějaký panic buy nebo panic hostovačka?
Garnacho hrac s world class potencialem.
jinak na ty AM mame: Cunha, Mbeumo, Zirkzee, Mount, Amad, Bruno. Takze si myslim, ze zrovna tam dalsi backup nepotrebujeme.
Není u vás ta situace celkově nejvíce nejistá z PL klubu? Ve smyslu kdo bude hrát jakou pozici? Kunda AM z leva nebo hrot? Diallo AM z prava nebo wingback? Mbeumo AM z prava nebo hrot? Bruno na jaké pozici? A nebo jen já v tom mám guláš.
čekám ofenzivní trojici Kunda (Garnacho) - Hojlund/Zikrzee (posila) - Mbeumo (Diallo), ale nevím kdo z těch dalších může jak alternovat za koho
tak pokud bys to chtel takhle konkretne (tvl to komoleni jmen me sere...
) tak na L10 Cunha aMount, na R10 Mbeumo a Amad a Zirkzee a Bruno kdekoliv.
Však počkej, počítám že Kunda minimálně jednou v sezoně udělá nějakou pičovinu, kvůli které by si mu tak taky rád říkal.
Takže legenda Dalot WB nebo počítáš že tam začne Diallo?
ted to vypadalo, ze na RWB zkousime Amada, ale vydrzel tam asi 20 minut nez ho posunul na to R10 no, ale byla to improvizovana sestava, tak uvidime co dal
ja na ty dalsi koukat nebudu, tak uvidim, co se doctu.
vstavat ve 2 rano kvuli pratelaku s evertonem... fakt ne
stejně mě informuj, celkem mě to zajímá
Ofenzivní trojice Bruno, Cunha a Mbeumo mi přijde zajímavá s tím, že by si v tom trojzubci mohli prohazovat pozice během zápasu. Všichni jsou vyspělí hráči a zvládnou zahrát víc postů. Proto si ani nemyslím, že je nezbytně nutný po příchodu Mbeuma kupovat hrot.
Spíš by to chtělo CM, aby tam nemusel hrát Bruno, kterej zahraje líp výš. Amad by byl fajn na tom RWB, Dalot se mi tam moc nelíbil, ale uvidíme.
Ta trojice na papíře vypadá super, ale zase to je jedno zranění od problému. Zraní se Bruno nebo Kunda, tak na hrotu skončí expert Hojlund/Zirkzee. Zraní se Mbeumo tak tam máš Dialla, ale celou sezonu odehraje na WB Dalot. Záleží kde míříte, jak jsem psal už tak vaše výhoda je fakt že ty poháry nehrajete a s příchodem top hrota by jste mohli vystřelit i výše, než kam jsem s vámi původně počítal. Přijít ten Watkins, prodat nebo poslat na hostování Hojlunda by mohlo být zajímavý. Ofenzíva by byla super, ta záloha horší no. Komu bych u vás věřil je třeba Guimaraes, ale tam bychom začínali s částkou přesahující 100 mega a to nedáte.
Jo, to máš úplnou pravdu. Ale už takhle se za ty 2 utratilo hodně peněz a dokud se neprodají hráči zmínění v článku, tak moc na nákupy nebude. Watkins by nebyl špatný, ale pak by hrál Bruno CM a já nevěřím, že s Ugartem udrží střed. Guimaraes je úplný sci-fi.
Já bych bral toho Dána ze Sportingu. Ani Douglas Luiz by nemusel být jako swap deal za Sancha tak špatný. Na CM nutně někdo musí přijít
Hjulmanda asi myslíš, on a Douglas Luiz by nemuseli byt špatní, ale odvařený bych ani z jednoho asi nebyl.
Guimaraes je moj sen cisto z hladiska sympatii
to by tu ostatnych rovno jeblo
Jsem rád že to i pro tebe je sympaták.
Dobrý lamač noh, šlápne ti na kotník nebo dá sánky a ještě se tvaří že nic neudělal a ksichtem by tě zabil, vypadá jako kriminálník.
Škoda že taky neumí moc příjmat.
Ako duo Bruno a Bruno v jednom klube
sme najnenavidenejsi klub a tymto by sa to este znasobilo
jooooooooooo tim líp ne? uživejte nenávist druhých
Éderson z Atalanty taky TOP, ale mám takovej strach, že se bude tlačit ST (což už teď je výber dost žalostnej) a pak to z CM na ty útočníky ani nebude mít kdo dostat :-D další dost velkej problém vidím v tom zkurveným rozestavení jako takovým. Je to k hovnu, neumíme to hrát a bude to ještě velkej průser...
Mount na 3 zapasy za sezonu, s Brunem se pocita asi niz, pokud ne, tak je zas na stredu podstav, Amad souhlas, Zirkzee nevim, hral nekdy neco takovyho? Navic je to zatim porad vase 1/2 do utoku. Cunha se spatne vyspi, da nekomu pesti/loket a mate problem.
Zirkzee to hral casto u nas i v Bologni. Stahuje se casto niz. zaroven Cunha i Mbeumo muzou hrat na hrotu.
Na 3 pozice mame 7 hracu.
Jde taky o to v jaky kvalite to Zirkzee hral. Mount nespolehlivej, Bruno vyuzivanej niz a nebude Diallo taky hravat spis na wingbacku? Prijde mi ze tam sice je dost jmen na papire, ale realne tam moc variant neni. ale ukaze se v sezone a je fakt, ze si nemusite delat hlavu s evropskejma poharama.
To že nehrajou poháry je imho obrovská výhoda oproti konkurenci, na kterou pořád zapomínám.
No právě, Zirkzee tam stál za hovno. Na hrotu se mi ale těch pár zápasů poslední sezónu jevil líp jak Hojlund.
Jak Zirkzee, tak Hojlund meli obrovskou nevyhodu v tom, ze meli prachbidnej servis, to by se ted mohle zlepsit, i kdyz dorazili hraci, co se sami taky spis tlacej do zakonceni, ale minimalne by mohli mit na hrotu vic prostoru. Mne treba furt prijde mnohem kritictejsi ten stred zalohy, nez samotnej utok, kde se da v urcitejch systemech vyuzit i ty 2 novy posily.
Jako furt tam máš hráče, který má jedny z nej čísel ve vytváření šancí v top 5 ligách. Hojlund mi přišel hroznej v tom, že mu vždy chybělo pár kroků, ty míče si nedovedl najít tak, jak by měl.
Niekedy v tom zakonceni vyzeral jak keby ja idem opravovat naramkove hodiny….nohami
Jo, já nechápu, jak mohl stát tolik. Zirkzeemu se nedařilo, ale bylo vidět, že to má v noze. Hojlund je dřevák, technika slabá, snaží se to urvat silou. Ale to je na 70 mega eur strašně málo, i když jinak je to sympaťák
Zirkzee nemá na hrotu co dělat a Hojlund podle mě ani neumí nabíhat
já tam bohužel žádnej progres letos nevidím, Zirkzeeho bych si nechal, jako backup na to CAMko, ale Hojlunda se ideálně zbavit....
Jako je pravda, že i kdyby se Garnacho úplně nechytnul, pořád je to mladej kluk a vedení ho zvládne dál zpeněžit. Tady asi nemáme co ztratit.
Tak Garnacho si ocividne nesedl s Amorinem a psychicky to nezvladl no. Touha po ukonceni spoluprace je tam asi vzajemna. Sancha doufam už v nasem dresu neuvidim!
vedeni je banda naprostych amaterskych kretenu
Pedro - Delap
Gittens, Garnacho, Palmer, Simons, Estevao, Neto. A když odejde Jackson, tak možná ještě jedna posila do útoku přijde, takhle to nějak u Chelsea očekávám
Pedro
Simons Palmer
Cucurella Enzo Caicedo Neto
Colwill Tosin James
Sanchez
- z lavky Gittens, Delap, Estevao, Andrey, Gusto, Hato?… vypada to slibne a da se to stavet vselijak.
skôr môžeme dosť často očakávať Jamesa v zálohe vedla Caiceda a Gusta ako pushuje tu pravú lajnu a Cucu ostane ako tretí stopér a podpora zálohy.
v predu Pedro, Palmer, Simons, Enzo a Gittens/Neto.
Pedro
Neto Simons Palmer Gusto
Caicedo James (Lavia)
Cucurella Colwill Tosin
Sanchez
Enza strelit do RM za tech 150 by byl sen
.
Trvalo nám 2 roky rozehrát Enza, aby konečně vypadal jako hráč, jehož cenovka se blíží 100 mega a najednou bys ho střílel.
Vždyť je to stejně žebrák....
To je otázka pohledu, já ho tu kritizoval 2 roky, ale letos na jaře se už dostal do formy, kdy se o něm dá říct, že je to kvalitní záložník v rámci PL a s Caicedem tvoří skvělou dvojici (zvlášť když se Cucu/James posouvá do zálohy a Enzo jde dopředu).
a počítat na jeho postu s mrtvolami Jamesem a Laviou, kteří by ani dohromady nedali tolik minut co Enzo
Tak na roli Enza je tam primárně Santos, doufám.
třeba ho taky prodal, proto tam není
Na lavce, i kdyz za me bude jednou lepsi nez celej Enzo
.
odvážný tvrzení
To vis, se Simonsem by nam kurvil idealni sestavu, a lepsi uz nebude, takze pokud Real vysoli 150, vubec bych se nezlobil, ma svoje kvality, ale je strasne overhyped.
Kazdopadne ja jsem jeho day 1 hater, neco mi na nem proste nesedlo
.
Ja bych ho radsi prodal.
Palmer a Caicedo jsou neprodejni, Enzo za raketu by mi vubec nevadil, je tam Santos, kterej je lepsi hrac, Lavia, James.
Se Simonsem by si lezli do zeli.
Nevim jak popularni by to bylo u fanousku, 150 mega bychom ale meli zvazit
.
Jak populární by to bylo u fanoušků? Krom Jamese je to jediný lídr no tak zkus hádat
Hele i Jorginho byl lepsi nez soucasnej Enzo, do ty jeho role kdy se vysouva dopredu muzes dat treba Zafeirise, a bude mit podobny cisla.
Enzo me proste nepresvedcil z hlediska defenzivni casti, sily, rychlosti.
Nehodi se do PL, Real by mu sedl.
Kapitan muze byt treba Colwill, Cucurella.
Tvrzení, že je Santos lepší než Enzo dávalo smysl někdy v zimě. V tu dobu jsem si taky říkal, že Santos přijde a má šanci posadit Enza, pokud dostane šanci. Ale od té doby se Enzo dost zvedl a posunul. Santos to musí teprve prokázat v PL.
Co se týče Simonse, tak mi přijde, že jsi podobně optimistický jako s Gittensem. Ti hráči si projdou nějakou aklimatizací ala Enzo a budou nejspíš rok-dva přinejlepším lehký nadprůměr. Přechod z BL do PL je brutální a většinou hráčům trvá to zvládnout, pokud nejsou hříčka přírody jako Haaland.
Gittens budiz, ten dostane cas.
Simons je ale jinej pripad, komplexni hrac, vysokej workrate. Do systemu zapadne idealne a bude jeste lepsi, vubec o nej nemam strach.
Enzo se sice posunul, Santos se nam ale momentalne hodi vic, samozrejme nerikam, ze to je odpad, spis se mi zamlouva tech 150 mega od RM.
a jeste bych dodal, ze do toho tymu se uplne jinak zapada ted, nez kdyz Enzo prisel pred 2 lety.
System a tym jsou v podstate hotovy, takze tam Santos i Simons a dalsi zapadnou snaz, a budou okamzite prinosem.
To vidíš moc jednoduše, ten hráč si musí zvykat na jinou intenzitu, prostor na míči, čas, zamknuté obrany, větší silovost.
Tohle není tak, že si zvykáš na tým, ale zvykáš si i na ligu, na soupeře, na jiný systém, na všechno. I při přestupu v rámci ligy to trvá nějaký čas, natož když přestupuješ z Německa.
Simons by jen těžko byl na úrovni Enza. A to nejsem žádný velký fanoušek Enza.
Tak jasne, ze tam bude urcita adaptace na ligu potreba, kazdopadne Simons je v Bundeslize uplne odstrelenej, takze to zvladne, a mohl by se prinosem klidne rovnat takovymu Wirtzovi.
Jak rikam, nemam o nej vubec strach, ze zapadne, a jeste jednou opakuju, ze Enza nevnimam nijak spatne momentalne, uvidime co prinese cas
.
Sorry, ty to bereš podle kvality, kterou ukazují v bundeslize v určitém systému za určitý tým.
To prostě nedává smysl. Hráči, co dominovali bundesligu větším způsobem než Gittens a Simons shořeli jak papír.
Teoreticky se jim to může povést, ale nevidím pro to žádné podklady. Stačí se kouknout na Neta, který přišel v rámci PL, nemusel si tolik zvykat a stejně byl po většinu roku průměrnej a ty očekáváš od Gittense se Simonsem, že přijdou a budou to děla.
To vůbec nedává smysl, zvlášť když bys ještě chtěl překopávat fungující systém s Enzem a nějak ho nahrazovat čistě ofenzivním záložníkem.
Tak podle tech vykonu v jejich lize jsme je taky kupovali
…
Ja ty prestupy vidim pozitivne bez ohledu na Enza, a myslim si, ze zapadnou, a vyjdou.
Navic maji zkusenosti i z evropskych poharu a Simons z repre, takze bych to nevidel tak negativne jako ty
.
Taky jsme podle výkonů v lize kupovali Wernera s Havertzem, Ziyecha, Puliho, Nkunkua a další... Ti měli taky zkušenosti z evropských pohárů, repre atd.
Santos a lepší hráč.
Vyhledove a do tohohle tymu ano, vubec bych se toho nebal.
Enzo je dobrej hrac, ale nemuzeme ho preci hajpovat do nekonecna, ze
.
Most key passes in the Premier League in 2024/25:
91 - Bruno Fernandes
89 - Cole Palmer
89 - Mohamed Salah
79 - Enzo Fernández
70 - Bryan Mbeumo
Enzo Fernández has created more chances from open play than any other midfielder in the Premier League in 2025 (37)
Ano, tuhle roli by mohl plnit Simons.
To není vůbec otázka hypu. Santos jenom jednoduše není lepší hráč jako Enzo, to je celý.
Hmm, uvidime.
Amorim to rozere ještě víc než to bylo. Plebs co měl zůstat v té sranda lize a neplést se do skutečného fotbalu.
Greenwood, Sancho, Garnacho, Antony... když si vzpomenu na ty ódy, jak MU mají s křídly minimálně na 12 let vystaráno
Greenwood byl jaksi mimo nase moznosti ovlivnit, nemyslis? A byl skvelej a i po tom defakto dvouletem vypadku z fotbalu ted byl druhej nejlepsi strelec ve Francii nebo tak neco. Takze tam to plati.
O Sancha se tenkrat zajimala pulka Evropy, Garnacho je porad skvelej a bude... Antonyho nikdo nehajpil v tomhle smeru...
Sancha jsem vám tehdá hoooodně záviděl
Ne asi a nejlepší je Greenwood, kterej je už roky pryč
Vždy jak se tohle o jakémkoli hráči tvrdí že máš na 10 let vystaráno tak hned příjde průser. Bud ten hráč nenaplní potenciál, přetrhá si vazy, nemá na to psychiku, je dement, mlatič žen, drogový dealer, pičus a nebo po roce chce pětinásobný plat a utéct jinam. Vždy se najde nějaký problém.
Nebo když už všechno funguje, tak se změní trenér a ten tu roli ideálně vůbec nehraje.
Rashford, Martial
pocitat do toho antonyho, na ktereho zadne ody nebyly je takove...trochu pitome
a ano, tehdy kdyz jsme meli Rashe, Masona, Sancha a Garnacha,tak to byla top kridla na x let
Akorát že vůbec
njn, nezustal Ole, to je ten problem.
samozrejme ze ano
AMorin totálně neschopný trenér. Místo toho, aby ukázal svoje znalosti fotbalu a vymyslel systém pro ty hráče, tak to rozprodá a koupí jiné a to jenom proto, že měli čísla v systému, který United hrát ani nebudou.
Garnacho a Sancho jsou větší kvalita než ti dva co přišli ...
Pardon. Ganracho a Rashford jsem chtěl napsat.
Sancha může chtít fakt jen Juventus
Rash poslední roky fakt ne a Garnacho má velký potenciál, ale ještě to zdaleka není hotový hráč. Bohužel jinde ten talent asi rozvine líp. Cunha a Mbeumo jsou hotoví hráči a možná nedostávají takový kredit, protože přišli z Wolves a Brentfordu, ale za mě skvělý posily, ověřený v lize.
Tak počítejme že ty dvě hvězdy koupil na základě nějakého skautingu a věří v to, že se v jeho systému prosadí. Minimálně od Kundy čekám že by mu ten systém měl sednout dokonale.
Někdo tu o tom psal že Garna/Rash/Sancho jsou odlišní hráči než ti dva co přišli, ve tvorbě akci a dalších atributech. At si trenér hraje systém, kterému věří a ve kterém počítá že bude uspěšný. Nadávat 10 let v kuse že nechce hrát 4-3-3 to už bychom snad měli mít za sebou, ne?
tak tohle je rozhodnuti vedeni, vybrali si systemoveho trenera no.
Jojo, mozna ve fife, no
Tohle nechávání hráčů mimo tým mi nepřijde strategicky výhodné. Chelsea taky měla Maduekeho na MS klubů. Darwin za Liverpool normálně hraje přípravu. Kluby nechavaji mimo tým fakt jen ten největší odpad. Tohle bych u nás chápal asi jenom u Sancha. Garnacho s Antonym mohli klidně jet na tour. A Malacia je velký profesionál, co nezaslouží takové zacházení. Rashford asi stihne odejít před tour, tak to chápu.
Malacia je z nich možná nejhorší fotbalově, ale lidsky zase nejlepší.
Tak tomu Antonymu snad klapne ten Betis znlvu formou hostovacky …toho tam fotbal zase bavil.. betis na prestup nemá… nevim co od toho United cekaji , dali jim smlouvy jaké dali.. to je budou radsi platit na tribune ?
Otázka na Mufany,,, pokud by Amorim pokračoval v průseru z loňské sezóny, kdy by měl letět a koho reálného byste chtěli místo něj?
Tak pokud to nezvedne do konce října ani herně a ani bodově, tak adios. Místo něj? Teď nemám přehled, kdo je volný. Z těch co volný nejsou tak jednoznačně Howe. Což je nereálné...
Mně přijde, že měnit trenéra před lednem je sebevražda.
Buď změnit v létě nebo až na jaře.
Když změníš trenéra v říjnu, tak ten trenér má před sebou nejnabitější program v prosinci, nemá moc času na treninky a něco výrazně změnit a pravděpodobně se to s ním potáhne zbytek sezony.
Já být vámi, tak ho nechám vyžrat případně ten prosinec a měním v lednu/únoru, kdy ten nejnabitější program odpadne a nový kouč má více prostoru a času se nadechnout, navíc nebudou tak vysoká očekávání v tu chvíli.
No dát mu případně další přestupak kdy si dotáhne další hrače, kteří by pak byli na houby novému manažerovi, by nám v posledních letech odpovídalo
No jenže tím zabiješ další sezónu. Když ho vyměníš v říjnu tak je velká šance, že zapůsobí efekt nového trenéra a výsledky půjdou nahoru a bude šance s tou sezónou ještě něco udělat. Tak jako tak je obojí na hovno.
Ten efekt nového trenéra většinou funguje na pár týdnů/měsíců.
Přitom ten kádr po pár týdnech právě vletí do prosince, kde je minimum prostoru na trenink a na přípravu a všechen ten efekt jde do prdele a pak je čeká dalších 5 měsíců trápení.
To mi přijde mnohem lepší vzít toho trenéra v lednu, kdy jsou nějaké repre pauzy, dát mu třeba 1-2 posily, ten trenér má pak půl sezony na to si analyzovat tým bez toho tlaku, že hraješ co 3 dny a pak najedeš na jaro.
Mourinho nebo Trpis
Po prvom kole
Idealne v novembri dalsej sezony, aby si este stihol priviest par hracov, vyjadril by som mu doveru a potom ho vyhodil…
jestli bude o vanocich pod 10 mistem v tabulce, tak by klub mel na leto uz hledat nekoho noveho
Ole
Ale jo, proč ne
Tomu tam bude chybat Garnacho a Rash
Ole si poradi, protoze to neni systemovej trener, ale trener, co pracuje s tim, co ma k dispozici
ale v tomhle to zalezi na kazdem, co je mu blizsi no. me sedi vic ten pristup k fotbalu ala Ole, SAF, Carlo nebo Zidane. Davaji hracum vic volnosti, ale neznamena to, ze nemaji system. Jen ten system neni tak prisnej nebo svazujici.
Podle mě se mu musí dát celá sezona, ledaže bychom se pohybovali kolem stejného místa jako letos.
EXCL: Chelsea have now made official club to club contact with Ajax for Jorrel Hato! The player wants the move and is happy to accept personal terms!
(@FabrizioRomano) #CFC
Konečně taky obránce.
Ten sa isty cas spominal aj v spojitosti s LFC, skoda.
Xavi a Hato, dva Nizozemci
.
Vedeni neskutecna prace
.
Nemáte niekto link na ten zápas Arsenalu s AC, čo sa hrá teraz?
Ok, na arsenal.com ma to pustilo zdarma.
Inak Bayern vraj ide poslat ponuku na 70m libier/80m Eur za Diaza.
Ak je fakt sanca ziskat Rodryga, tak toto by sme mali podla mna prijat.
Rodrygo by bol fajn miesto Diaza ale kľudne za mňa aj niekto ako Fofana z Lyonu a zvyšok peňazí dat do stopera..
Ja som dokonca cital take veci (samozrejme absolutne nerucim, ci na tom nieco je alebo nie
), ze spominany Fofana by mal byt nahrada za Chiesu do rotacie.
Heh..to by sme už boli riadne nenazrany
Nwaneri
Škoda, ze to tam nepadlo
Najlepšie je to meno, čo im média dali - Bomb Squad. Jak nejakí villains z marvelovky
Kiwi
Kiwiorove centre z tejto pozície sú dobré porno
Tour plánovaná rok dopředu, Singapore bohatá země, dva slavný evropský kluby a stadion víc než poloprázdnej, fakt nechápu co ti organizátoři dělaj...
tak je otazka cena listku a pak, Arsenal a AC proste v te Asii nemaji takove jmeno no...
AC neviem, ale že by Arsenal nemal v Ázii meno?
Za 2 týždne v Kambodži a Thajsku som na vidieku videl viac dresov Arsenalu ako vidím za celú sezónu v tv
tak asi mate hrat tam a ne v Singapuru no.
ale jinak mysleno to bylo tak, ze proste na ty nejvetsi znacky porad ztracite no. ne ze vas tam nikdo nezna.
ale je fakt, ze my jsme tu post season tour taky nevyprodali. ale tak skoncili jsme 15. no.
Čo s tými deckami robíme? Nwaneri vyzerá skvelo, ale 15-ročný Dowman ešte lepšie
Max je boží.
Jeden twitterovy skaut, co se venuje primarne akademii United, ho oznacil uz pred rokem jako jedineho mladeho fotbalistu, ktereho by co se potencialu tyce dal na uroven Yamala...coz jakoze neni uplne spatna reklama
Hlavne teda to sebavedomie v takom veku ma prekvapilo. To som videl naposledy u... Nwaneriho pred 2 rokmi
a Nichols tiež veľmi sympatický výkon
Mě se líbil docela i Nelson
narozen 31.12.2009 na háje, vždyť to je rok 2010
To AC vypadá jak ruholigový tým tvl.
Ještě Pulisic celkem zahrál,ale jinak propastný rozdíl i po té co jsme tam poslali mlaďochy.
ešte ten mladý brankár AC
Jsem myslel podle komentářů tady, že arsenal dal AC minimálně 6:0...
Kolik bylo po rohovém kopu?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele