UEFA zvažuje rozšíření počtu účastníků Eura z 24 na 32

12.07.2021, 16:55
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (227)

Přidat komentář
PaYaB

Proč ne čtyři skupiny po šesti ?

Těch zápasů by to zas tolik nepřidalo ne ?

Reagovat
dontcallmeandre

60 zápasů proti 36 je docela velký nárůst.

Reagovat
PaYaB

Letos se hrálo 51 zápasů.

Reagovat
fenixLFC

on hovori iba o zapasoch skupine podla tvojho navrhu by sa len v skupinach hralo viac zapasov ako na tomto eure celkovo

Reagovat
PaYaB

Už chápu. 20 týmů by podle mě bylo ideálních, psal sem o tom níž.

Reagovat
dontcallmeandre

Jj, je to tak. Je to jen počet zápasů ve skupinách. Plus by to trvalo dlouho a je velká šance, že by před posledním kolem nebylo o co hrát. Čtyřčlenná skupina je ideál.

Reagovat
smazaný uživatel

Na to jsou nejlepší 3členné skupiny,v nich je 100%ně jisté,že před posledním zápasem rozhodnuto nebude

Reagovat
dontcallmeandre

Tam se ale zase nedá hrát zápas zároveň,, takže by to nešetřilo téměř žádný čas. 4 jsou ideál.

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně se ani tak nic nehraje ve stejnou dobu,kvůli těm mag..ům,co si myslí,že když to dají do televize,tak všichni musí sledovat kompletně všechny zápasy a kvůli tomu nemůžou dát nikdy víc než 1 zápas v 1 dobu

Reagovat
dontcallmeandre

No ale hraje se ve stejný den

Reagovat
smazaný uživatel

Právě,že nehraje,žádných 16 nebo 12 zápasů za den se na MS a ME nehraje

Reagovat
dontcallmeandre

Myslel jsem ve skupině, to že se nehrají skupiny ve stejný den zase tolik nevadí, stejně potřebujíregenerovat

Reagovat
smazaný uživatel

No jo,ale v play-off tak jako tak musí mít tím pádem jinak dlouhou přestávku

Reagovat
smazaný uživatel

Však by mohli regenoravat všichni naráz,normálně jak v lize,1 den 1 kolo,pak týden nebo 4 dny,jak před finále přestávka a další kolo zas všichni naráz

Reagovat
dontcallmeandre

To by sice mohli, ale to by si pak člověk musel vybírat mezi zápasy, které chce vidět živě. Nedává to moc smysl. I ligy se snaží roztáhnout do víc hracích dnů, od pátku do pondělí

Reagovat
smazaný uživatel

To je taky otrava,to roztahování ligy do 4 dnů,strašně dlouho člověk musí čekat na výsledky tipligy

Reagovat
smazaný uživatel

Normálka,vybere si zápas,kde hraje jeho tým a když ne,tak přepíná průběžně mezi jednotlivými zápasy na různých programech

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně,je to kvůli tomu,aby nebyly volné dny,ale v play-off stejně jsou a mezi semi- a finále musí člověk čekat nekonečné 4 dny

Reagovat
valloire

1982

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,ale tenkrát z těch 4 po 3 postupovali jen vítězové do další fáze

Reagovat
valloire

no ale bylo to hovno i tak

Reagovat
smazaný uživatel

Nojo,ale prostě to jednoznačný fakt,že při 3členných skupinách v posledním zápase oba celky mají šanci na postup+ani 1 ho nemá jistý,když 2 postupují,varianta 1-vítěz skupiny má po 2 zápasech 1. nebo minimálně 2.místo jisté,díky 2 výhrám nebo 1 výhře a 1 remíze a v posledním zápase další 2 hrají o 2.-3.místo,všechny další varianty jsou takové,že nikdo nemá po 2 zápasech skupiny jisté vítězství nebo 2.místo

Reagovat
Zaschrona

Přidalo by to 24 zápasů, finalisté by hráli minimálně o zápas navíc a odměnou za to by byla mnohem delší skupinová fáze, kde by byla spousta zápasů, kde už by týmy o nic nehrály.

Reagovat
PaYaB

Nechce se mi to počítat, ale nešlo by to udělat tak, že 1. by šel do čtvrtfinále a druhý + třetí do osmifinále (round of 12) , navíc o to třetí místo by se podle mě hrálo až skoro do konce.

Reagovat
Zaschrona

Teoreticky určitě, ale pokud reálně uvažujeme v tom, že nechceme, aby to trvalo celé léto a přidávalo to možné extra zápasy pro vítěze, tak ten systém prostě vhodný není. Prodloužit Euro o další týdny asi není zrovna schůdný.

Reagovat
smazaný uživatel

Minimálně o 2

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud by se hrálo systémem 3 proti 3,tak by to nepřidalo ani 1 zápas

Reagovat
smazaný uživatel

Ale,pokud tím všekolovým,tak by se hrálo místo na 7,na 9 kol celkem

Reagovat
smazaný uživatel

Jedině,pokud by postoupili jen vítězové skupin do play-off,tak by to moc nepřidalo

Reagovat
lampas

Leda, že by do PlayOff šli jen vítězové skupin. Pak by bylo celkem 63 zápasů, což je o jeden méně, jak ve formátu s 32 týmy.

Reagovat
smazaný uživatel

To už tam nebude jen San Marino a Lichtenštejnsko

Reagovat
Puskas

Co víš? Co když v baráži porazí Andoru?

Reagovat
smazaný uživatel

A Slovensko

Reagovat
smazaný uživatel

Takže Euro 28 i s Lucemburskem a Litvou?

Reagovat
Benfica

tak Litva hrala na Euro už v roku 2004

Reagovat
Furia Ceca

Lotyšsko. Ale to v baráži vyřadilo tuším Turecko.

Reagovat
Benfica

dík za opravu a pripomenutie

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
arsavin

V Litvě jede basketbal a fotbal nikoho nezajímá.

Reagovat
Benfica

ich basket poznám

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

To asi těžko

Reagovat
smazaný uživatel

Litva byla akorát na olympiádě 1928,protože tam hrál každý,kdo se přihlásil,až do roku 1952

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Nikikrew

jezis to su taki vypatlanci ze az. Aku kvalitu ma ten turnaj potom? Pridana hodnota je nulova!

Reagovat
Zaschrona

Že by ve vyřazovací části pořád úplně stejnou? Ve skupinové části dost možná ani ne nižší, protože by tam třeba bylo Norsko s Haalandem, Srbsko s Tadičem, Bosna s Džekem, Slovinsko s Iličičem,..

Reagovat
smazaný uživatel

Srbsko tam nebude, ani kdyby to rozšířili na 48 týmů. Na ME prostě serou. Na MS se ovšem dostanou, kdy chtěj.

Reagovat
Benfica

ako turnaj s 24 tímami aj chápem.. tímy ktoré sú dosť kvalitné tak už je možno cca 18-19 čiže doplniť to 5-6 tímami chápem.. futbal išiel kvalitatívne dopredu vo viacerých krajinách, zatiaľ čo v roku 2000 Európa mala možno 10 kvalitných tímov dnes je to viac a vývoj asi bude taký, že bude časom viac kvalitných tímov stále viac, preto jedného dňa iste bude dávať zmysel aj 32 tímov..

urýchliť proces rozširovania môže akurát to, že veľa ľudí sa sťažuje na formát.. osobne ani to mne zas až tak neprekáža, lebo už dávno pred tým sa hrali takto MS do 20 a 18 rokov, čiže ja som si na to už zvykol (hlavne pri MS do 20)

Reagovat
Zaschrona

Mně se ten formát nelíbí, hrát tolik zápasů ve skupině kvůli vyřazení 8 týmů? Mít velmi divné nasazování do osmifinále plné nejistoty, spekulací a toho, že spolu například hrají první a druhý, jinde druhý s druhým a jinde první s třetím? Za mě určitě proti tomu je lepší tam mít dalších 8 mužstev, z nichž část ten turnaj určitě obohatí, část bude bídná, pár tam možná bude fakt jen do počtu, když to ale zároveň přinese formát, který vesměs všichni mají na současném MS rádi.

Jako argument proti podle mě existuje jen pocit z rozmělňování kvality a ze zničení zajímavosti kvalifikace. Minulé i tohle Euro podle mě ukázalo, že slušnou kvalitu na zajímavé zápasy mají vesměs všichni účastníci, kteří teda občas stejně dostanou debakl, ale to se dělo a bude dít občas vždy. A ta kvalda, tak jí fakt nahraďme něčím zajímavějším, Liga národů si zaslouží dostat víc prostoru, myslím.

Reagovat
Benfica

Prvý odstavec chápem, druhý úplne súhlasím

Reagovat
Nikikrew

Euro zacina od skupiny a prave aj tam sa odohravaju velmi dobre zapasy zastupene najma top krajinami. Aky ma zmysel tento format rozsirovat o krajiny, ktore mozu hrat tak maximalne o par bodov? Tieto zapasy vidime v kvalifikacii, alebo v lige narodov ok. Ale Euro alebo MS maju byt jedinecne turnaje iba s krajinami dosahujuci strednu alebo top uroven. Ak sa to rozsiri tak z tohto stane iba klasicky turnaj tvoreny polkou Europy, wau

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby měli na MS hrát jen ti nejlepší, tak ve formátu s 32 týmy tam bude 20 z Evropy, celá Jižní Amerika kromě Venezuely a Bolívie, k nim Mexiko, Kostarika a 2 týmy z Afriky.

Reagovat
Zaschrona

Měla na Euru smysl účast Makedonie? Podle mě určitě ano, pro tu zemi to znamenalo mnoho a jakkoliv nenavázala třeba na nedávnou výhru nad Němci, nebyli to úplně jednoznačné zápasy. Maďarska třeba? Určitě, všechny 3 zápasy v jejich super těžké skupině byly super. Přineslo něco turnaji Polsko, které uhrálo jeden bok? Jasně, že jo, všechny jeho zápasy byly zajímavé. Slováci? Se Španělskem to byl největší klepec turnaje, ale postup nebyl vůbec daleko. A dalo by se pokračovat dál a dál.

Já fakt nevidím žádný problém v tom tam přidat 8 dalších týmů, které ten formát celého turnaje zásadně vylepší a zároveň kvalitu nijak výrazně nezhorší, ani turnaj neprodlouží. Většina z těch dalších týmů bude dosahovat tebou požadované "střední" úrovně, která může snadno porazit týmy typu Česko. Je možné, že se tam dostane pár týmů typu Makedonie, ale čemu to vlastně vadí? Legenda Panděv a celá jedna malá země si tím splnila sen, když zároveň velkou ostudu neudělala.

Já odmítám nějaké elitářské koncepty Eura. Ať si velké země tyhle choutky splní v Lize národů.

Reagovat
ttopi

Dobře, to jsou 4 týmy (a ještě k tomu pochybný). A další 4? No... To, že to ztratí určitou kvalitu se asi popřít nedá.

Reagovat
Zaschrona

Řecko, Rumunsko, Bulharsko, Irsko, Severní Irsko, Island, jsou všechno nějak zajímavé repre, co už se tam ne tak dávno dostali. Černá Hora, Albánie a Izrael nemají špatné hráče a docela zajímavě se začíná jevit i Gruzie, Arménie, Kosovo a Lucembursko. Je kde brát.

Reagovat
valloire

Reagovat
ttopi

Jo je. Ale musíš brát v potaz, že tyhle země nemají pokaždé silnou generaci. A proto právě existuje ta kvalifikace, kde se ve více zápasech prokáže, kdo na ten závěrečný turnaj má postoupit a kdo ne.

Když to trochu přeženu, tak s rozšířením na 32 týmů by se reálné mohlo uvažovat o zrušení celoplošné kvalifikace a ty top týmy by mohly na EURO postoupit rovnou (podobně jako v LM mají TOP ligy garantované pozice). Zbytek Evropy by si to pak rozdal o ta zbylá místa. Blbý je, že ty TOP týmy by měly hluché přestávky, leda že by hrály přáteláky mezi sebou

Reagovat
Zaschrona

Máš pravdu, ale pak to zas otvírá prostor pro týmy typu Lotyšsko nebo nějaký Kypr, či jakýkoliv další, aby si jednou splnili svůj sen, když zrovna třeba chytnou dobrý tým. Momentálně, i když bude mít třeba ten Kypr výbornou kvalifikaci, tak jim to stejně asi stačit nebude. Pár týmů takového typu Euro nezničí a jestli jim to může dlouhodobě pomoct v tom se výrazněji zlepšit v kvalitě?

A já jsem teda pro nahradit kvaldu něčím typu širší Liga národů přes celý repre cyklus. Nakonec by to, myslím, bylo pro všechny zajímavější, když by třeba Liga A měla celá už jistotu účasti dopředu a mohla spolu vzájemně kopat atraktivní duely celý rok. I by to nakonec, myslím, bylo atraktivní pro všechny - béčko by spolu mohlo řešit, jestli jdou na Euro nebo do baráže a céčko baráž nebo nic, při tom všem zároveň by se řešil postup/sestup pro další ročník LN. Za mě i lepší systém než teď. Tradiční kvalda by zůstala pro MS.

Reagovat
Emmett Brown

Stále to bude mať väčšiu kvalitu ako MS so všelijakými srandami zo Strednej Ameriky a Ázie

Reagovat
smazaný uživatel

No a to MS úplně pičovina 16 skupin po 3

Reagovat
forma

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší nápad,který kdy FIFA napad

Reagovat
janinho

vam v tej uefe uz muselo totalne jebnut . tvl, uz sa nebude hrat o postup, ale o to aby si nebol medzi par loosrami ktori na to ME nepojdu.

neviem naco taketo natahovacky... nech hraju na ME vsetci, bude sa to hrat vo vsetkych krajinach a tym ze sa usetri kvalda tak by sa mohlo spravit kazdy s kazdym. zrusi sa klubovy futbal a bude casu dost...

Reagovat
Zaschrona

Na Copu Americu se třeba nehraje vůbec žádná kvalifikace a ubírá to něco těm reprezentacím a kvalitě toho turnaje? Ne nutně.

Reagovat
Furia Ceca

Jo, až na Jižní Ameriku to nikoho nezajímá... tam je to ještě umocněný tím, že se to hraje častěji než Euro.

Reagovat
Zaschrona

Tak Euro až na Evropu taky zrovna moc lidí nezajímá. Nic to ale nemění na tom, že dělat nějakou svatou krávu z kvaldy moc nevidím jako smysluplný, za mě úplně stačí ta na MS.

Reagovat
Furia Ceca

S kontinentálních šampionátů má suverénně nejvyšší úroveň.

Reagovat
smazaný uživatel

bejvávalo, teď je to na úrovni Gold Cupu

Reagovat
Furia Ceca

No... ale to já právě tím rozšířením. A kruh se uzavřel.

Reagovat
Furia Ceca

je

Reagovat
Zaschrona

A s rozšířením by se to změnilo jak konkrétně?

Reagovat
Furia Ceca

Ty mě asi od začátku nechápeš... já jsem pro zúžení na 16

Reagovat
Zaschrona

No však se těm ptám, jak konkrétně se tím rozšířením z 16 nebo i dál mění to, že je Euro pořád turnaj s jasně nejvyšší úrovní.

Reagovat
Furia Ceca

Bože, ty jseš snad blbej Napsal jsem tohle snad někde? Zcela očividně kvalita Eura po rozšíření poklesla a dalším rozšířením opět poklesne. Konec příběhu, nic víc v tom není. Nebo co ode mně chceš slyšet, že furt na mě dorážíš pitomejma otázkama?

Reagovat
Zaschrona

Psal jsi, že má Euro nejvyšší úroveň z kontinentálních šampionátů, tak se logicky ptám, jak by tohle změnilo rozšíření.

Já jsem si nějakého poklesu kvality teda nevšiml, spíš díky rozšíření jsou menší šance absencí kvalitních týmů jako Anglie, Nizozemsko nebo Belgie, což se často v minulosti stalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Anebo klasicky,jak to bylo na začátku,play-offově od začátku až do konce,akorát poslední 4 1kolově

Reagovat
Zaschrona

A přidaná hodnota takového turnaje je konkrétně jaká? Většina týmů skončí po prvním souboji a bez skupinové části toho taková soutěž moc nevydělá.

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k tomu,jak všichni brečíte nad tím,jak když tam bude víc týmů,tak že bude strašně slabá úroveň,tak ideální pro většinu zdejších diskutujících by bylo,kdyby byl finálový turnaj 2členný a hrálo se na 4 vítězné zápasy,to by se vám všem zde určitě líbilo nejvíce,jak vás znám

Reagovat
Zaschrona

Jo, takhle souhlas.

Reagovat
Benfica

Reagovat
Benfica

tým by som si nebol taký istý.. v Ázii a Afrike máš veľa ľudí, ktorí sa na to radi pozrú ak môžu..

Reagovat
hromdopolice

Jenže tam není ani polovina států co v Evropě...

Reagovat
Juan Román Riquelme

tak CONCACAF tvori 10 asociaci, UEFA 55 asociaci....opet porovnavame neporovantelne

Reagovat
Zaschrona

CONCACAF má 41 členů, zjevně myslíš CONMEBOL. A právě oni ukazují, že pro velkou akci není překážka, to hrají všichni členové. Copa funguje.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak,když můžou hrát všichni v Jižní,bezguayanské Americe,tak proč ne i tady v té Evropě+v afrických koloniích+v západní Asii?

Reagovat
Juan Román Riquelme

jj, myslel jsem CONMEBOL. a kdyz udelas kvalifikaci na Copa América, finalovy turnaj bude o 4 zemich?

Reagovat
smazaný uživatel

Ono se to hrálo různě,napřed všichni přihlášení skupinově,pak 6 nasazených a 4 další play-off doma+venku o další 2 místa,ale plánovaná 8členná skupina byla nakonec 6členná,protože 2 nasazené týmy odstoupily,pak 3 skupiny po 3 2kolově-kvalifikace a vítězové+obhájce titulu do semifinále

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
Benfica

tak Cope na kvalite berie hlavne to, že ne strašne nepravidelne organizovaná, s oveľa nižšími návštevami ako na Euro napríklad.. (viď Copa America 2019)

Reagovat
janinho

tak mne sa ME najviac pacili ked tam bolo 16 timov, hrali tam len ozaj top timy z kontinentu, format jednoduchy, nebol tam priestor na spekulacie ze ten pojde z 3.miesta a podobne picoviny...

ale samozrejme, ze uefa aj fifa maju peniaze az na 1.mieste, kvalitu turnaja oni maju davno uplne v anusoch.

Reagovat
Zaschrona

Tak UEFA zastupuje 55 zemí, ne jen nejlepších 10, takže logicky je velký zájem to rozšíření provést, když ve formátu 16 zemí se tam nedostane ani třetina. Když to navíc po rozšíření víc vydělá a kvalita bude pořád na dobré úrovni, tak to dopadne tím rozšířením.

Reagovat
janinho

uz teraz ta kvalita ide do pice... ked tam naseru dalsich 8 timov tak to uz bude fakt stat cele za hovno. kvalita turnaja bola najlepsia ked tam hralo 16 timov. to sa dal pozerat kazdy 1 zapas, nie ako teraz. a myslim si to aj napriek tomu, ze ak by to znova bolo 16 timov, tak slovensko by sa tam uz asi nikdy nedostalo.

o com je taky turnaj ak sa tam ma kvalifikovat 32 z 55 krajin????

ide im len o peniaze.

Reagovat
Zaschrona

Já ze současného Eura viděl skoro všechny zápasy a bavilo mě to. V drtivé většině zápasů o něco šlo a velká většina z nich nebyla nějak rychle rozhodnutá. Z mého pohledu je ta pomyslná kvalita až druhotná, nepotřebuju nutně vidět samé souboje gigantů na to, aby to byl zajímavý fotbal.

Reagovat
janinho

beriem, ze napr. taki madari to tam ozivili, ale inak plati to co som pisal nizsie.

Reagovat
dontcallmeandre

Že jde kvalita do háje říkali už když rozšiřovali euro na 16 týmů, úplně se to nepotvrdilo.Myslím, že 32 týmů je ještě ok. MS dokazuje, že i zápasy outsiderů mohou mít zajímavý náboj. Problém je spíš velikost, jen pár zemí v evropě je schopno udělat takový trunaj samo o sobě, takže bude přibývat turnajů, které budou rozdělené mezi více zemí.

Reagovat
janinho

za mna teda nie. pri 55 krajinach je 16tka ucastnikov akurat dost. ked tam bude hrat vacsina timov v europe, tak to straca absolutne nejaky punc vynimocnosti. my ked sme sa prebojovali na MS2010 tak to bolo nieco absolutne vyniomcne. ked sme postupili na tieto ME alebo tie pred 4 rokmi, tak som si povedal ze "OK, tak zase dali nam tolko moznosti postupit, ze skor by bola hanba nepostupit nez uspech postupit:"

za mna jednoznacne najlepsi format ME je 16 timov a MS 32 timov. a ten tohtorocny format po celej europe, k tomu sa ani nejde vyjadrovat, lebo to vymyslel totalny kapitan oberkokot. toto nebolo dobre ani pre fanusikov, ani pre hracov, ani pre media... proste pre nikoho. ja som presvedceny ze uefa a fifa len hraju sutaz o najdebilnejsie rozhodnutie a ked fifa priklepla MS kataru, tak si platini & spol. povedali "hold my beer"

Reagovat
dontcallmeandre

Já bych byl klidne pro 64 týmů s tím, že budeme zvát 9 týmů z jiných kontinentů. To by mi přišlo upřímně úplně super.

Reagovat
janinho

ale to by fifa tak nenechala a dalsie MS by hralo 128 timov, rozdelenych do 64 skupin po 2.

Reagovat
dontcallmeandre

A postupovali by první dva.

Reagovat
janinho

tak by to bolo fer. a na konci MS nebude ziadny vitaz, len rozdaju diplomy za ucast a klucenky na pamiatku.

Reagovat
smazaný uživatel

Však jo,když se tvrdošíjně drží těch 7 kol,tak by to mohli vrátit,jak to hráli od roku 1934,play-offově od začátku dokonce a tím pádem by to klidně mohli dát na 128

Reagovat
Mercury

Doufam, ze pristi EURO bude hostit Burkina Faso.

Reagovat
Kily

ta už tam bude i hrát, jelikož UEFA po vzoru Copy přizve k účasti několik zemí z jiného kontinentu

Reagovat
John Obi Mikel

A nastane velká věc, kdy Brazílie vyhraje Mistrovství Evropy

Reagovat
Manik...

Reagovat
Kily

ta bude během jednoho léta hrát ME, Copu a olympijský turnaj

Reagovat
pistacik11

Skôr pozvú Čínu, USA alebo nejakých arabasov $$$ nesmrdia

Reagovat
veikko

Tak letos Euro už tři Brazilci vyhráli. Jen Anglie pořád nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Argentina, a Missy se konečně dočká

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,to by taky šlo,všichni UEFAné+9 ostatních a 16 skupin po 4

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem pro, ten stadion pro finále nevypadá špatně:

https://en.wikipedia.org/wiki/Stade_du_4_Ao%C3%BBt

Reagovat
Liquid

naopak snížit na 16

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
Zaschrona

Proč?

Reagovat
Liquid

protože to tak bylo nejlepší a bylo to nějaká meta se tam kvalifikovat, a ne jak teď kdy se tam dostane víc jak polovina Evropy

Reagovat
Kiwi-21

Naprostý souhlas

Reagovat
Zaschrona

Mně se třeba líbí, že na závěrečné akci vidím víc tým a s velkou šancí tam bude i ten náš, úplně mi jako ta vypjatá kvalda stačí ta na MS. Souhlasím s tím, že ten význam kvalifikace s možným rozšířením už pro ty větší země hodně odpadá, musí se ale úplně nutně hrát v současném formátu, nejde vymyslet něco lepšího?

Reagovat
Benfica

to už nikdy nebude.. užívaj Ligu národov..

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel, to už nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

-Presne tak! Formát o 16 tich teamoch, viď MS 1958-1970 nemá chybu.

Dá sa to odohrať za tri týždne. Môžu to kľudne organizovať krajiny ako Schweiz, Švédsko, Holandsko, Portugalsko, Belgicko. No a kvalita samozrejme.

Reagovat
PaYaB

Na 20.

4 skupiny po pěti, první do čtvrtfinále, druhý a třetí do předkola (round of 12).

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Jakýkoliv počet mimo mocniny dvou je kokotina a 32 je prostě už moc.

ME s 16 (30 % týmů z Evropy) a MS s 32 (15 % týmů světa) je ideál.

Reagovat
Liquid

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
LAM

MS 16 skupin po 3?

To je ale debilita.Tam bude hromada skupin kde budou mít všichni 3 body a bude rozhodovat jen skore

Což znamená, že jeden špatnej zápas a konec

Reagovat
PalecekM

Skupina smrti: Vatikan, SanMarino, Monaco, Cecensko a Liberland

Reagovat
ACSMan

A černý kůň Neverland

Reagovat
janinho

vatikan by to cutal na 0:0 a s bozou pomocou v penaltickach

Reagovat
smazaný uživatel

Vatikán s Monakem hrávají přáteláky

Reagovat
ACSeRw!n

konecne rozumna zmena

Reagovat
arsavin

Reagovat
smazaný uživatel

mělo by tam být 64 týmů a Euro by se hrálo pravidelně 3,5x za 4,7 roku

Reagovat
Swarley

to jsou strašný hovada, superliga je zlo, ale jak si můžou dementima kravinama namastit vlastní kapsy, tak to je pohoda

Reagovat
Zaschrona

Jestli vlastními kapsami myslíš přeposlat o něco víc všem členským organizacím UEFA, tak máš v podstatě pravdu. Jen teda nevím, proč to má být nutně blbě, vygenerovat víc peněz pro fotbal. Ne všude to Berbrové rozkradou...

Reagovat
smazaný uživatel

2019 z uefa pro facr 64m, z rozpoctu cr pro facr 550m

Reagovat
Zaschrona

V roce 2019 FAČR získala 883 milionů z UEFA.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj a 819m jen proteklo uctem facr na ucty klubu za ucast v soutezich uefa

Reagovat
Zaschrona

Nic to nemění na tom, že v případě vzniku superligy by to číslo šlo násobně dolů.

Reagovat
smazaný uživatel

o tom jsme ted nic nepsali...

superliga bude, me se to moc nelibi, ale sem s tim smirenej uz par let a teda uefa si tim jak vystupuje o neco takovyho primo rika. Oni superligu sami chtej, jen pod svoji kontrolou..

Reagovat
Zaschrona

Zmiňoval jí původní příspěvek vlákna.

Jako čeští fandové ale podle mě chceme, ať z toho pořád něco teče do našeho fotbalu. Ve variantě řízené velkokluby bez UEFA můžeme zapomenout, UEFA se aspoň nějak snaží zahrnovat i naše zájmy. Proto teda nechápu to děsné nepřátelství vůči UEFA, které tu je. Chtě nechtě lepší alternativa pro český fotbal není.

Reagovat
smazaný uživatel

to uz sem zapomnel

no nevim, vetsina penez v ceskym fotbalu stejne neni od uefa...po pravde si nedovedu predstavit, cim bude ta superliga pro lidi tak zajimava, ty samy kluby porad dokola, uz ted si stezujem, ze v lm jsou porad dokola ty samy tymy. Misto toho aby uefa vymyslela neco, co zaujme fanousky, tak vyhrozujou klubum, ktery chtej vytvorit soutez mimo jejich monopol...stejne jsou bez sance a myslim, ze to vedi

Reagovat
Zaschrona

Ale tak však se snaží, Liga národů je fantastický nápad, který si jen zaslouží rozvinout a i to plánované rozšíření LM/EL/EKL v novém a za mě lepším formátu, který z toho udělá mnohem spíš tu ligu, kterou se honosí v názvu, to jsou za mě dobré kroky. Soutěžně zajímavější a vydělá to víc peněz než to před tím, což v rámci přerozdělení je obojí fajn pro český fotbal nebo kluby. Pokud i rozšíření Eura může přinést vyšší jistotu cca podobné peněžní částky jako dosud za účast na Euru, zas je to za mě z pohledu českého fotbalu dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

sem taky pro spravedlivejsi prerozdelovani vseho co tu sdilime, ale takhle to proste nefunguje v nicem, tak proc zrovna ve fotbale.

penize nejsou vsechno, resp. at je uefa vydelava zajimavejma napadama a ne blbostma a vydiranim, treba ta liga narodu neni uplne spatna a kdyby fungovala misto kvalifikace na velky turnaje tak

Reagovat
smazaný uživatel

nebo mozna takhle, srozumitelnejc

tech dvacet klubu uz si vlastni ligu hraje a nikoho tam nepusti, ve chvili kdy se odtrhnou vznikne prostor pro neco uplne jinyho, novyho co muze bejt zrovna pro nase kluby realnejsi a vlastne nakonec lepsi...

Reagovat
Zaschrona

Jak to bude lepší, když peníze na sebe stáhne ta superliga, která by po vzoru zámořských lig žádné ohledy na nějaké MS nebrala. Fotbal by nezanikl, ale úroveň klubů by šla hodně dolů a úroveň repre akcí by brzo byla někde na úrovni hokejového MS, při nejlepším...

Reagovat
smazaný uživatel

penize penize... at uefa najde jinej zpusob jak vydelat

nemyslim si, ms ve fotbale je vic nez ms v hokeji, basketbalu a cem jeste

videlo by se podle formatu ty ligy jak, myslim ze by se ms prizpusobila ona, bude to vyvoj, uvidime... nejspis to bude jinak, nez si oba dokazeme predstavit...

Reagovat
The Krupy

To si fakt už musia robiť srandu

Reagovat
Slavia10

Tak to už opravdu teď Superligu chci.

Reagovat
Kixi Syhimour

proč vůbec mít nějakou kvalifikaci

Reagovat
Furia Ceca

Všechno jde doprdele. MS, EURO, LM... Ty nový formáty se mi vůbec nelíbí. UEFA, FIFA, zkorumpovaný organizace, co všechno akorát poserou.

Reagovat
Mönchengladbach

Tedy jako kdyby se na letošní Euro dostali ještě Srbsko, Rumunsko, Island, Řecko, Irsko, Severní Irsko, Bosna a Hercogovina a Norsko.

To mi nepřijde zase tak hrozné.

Reagovat
Mönchengladbach

*dostaly

Reagovat
Furia Ceca

+ Slovinsko. Jako jo, no, ale... Vždyť si vem, že v základních skupinách byly de facto jen 3 TOP zápasy ve skupině s Německem, Portugalskem a Francií. To je zoufale málo. S tím rozšířením nebudou zápasy špičkových mužstev už ani v osmifinále.

Reagovat
Mönchengladbach

Do osmifinále postoupí 16 týmů stejně jako letos či minule...

Reagovat
Furia Ceca

To ano, ale ty skupiny budou výrazně rozmělněný, takže favoriti všichni postoupí z prvních míst. Jasně, určitě to někdo posere a půjde ze druhýho, ale to bude třeba jeden, dva případy.

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
John Obi Mikel

MS a skupiny po třech Jděte do hajzlu

Reagovat
John Obi Mikel

Euro bych teda nechal na 24, nebo vrátil na 16. 32 je víc než půlka všech účastníků. Ale to MS je teda mnohem větší zlo.

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak

to je podľa mňa poriadna somarina

potom o čom by bola kvalifikácia !!!! kvalifikáciu hra 54 krajín Keď nerátame organizátora

z toho 32 mužstiev postúpilo na ME 22 mužstiev nie a z toho 7 ,alebo 8 mužstiev sú amatérke Je to zbytočné !! Ten turnaj by nemal žiadnu kvalitu

Reagovat
pobody's nerfect

doufám, že brzy rozšíří na 64, buď budou muset vzniknout nové státy nebo se vezmou nějací hosté, kteří budou doufám vybráni losem. Kdo by se nechtěl podívat na skupinu san marino, lichtenštejnsko, svatý kryštof a nevis, svatý tomáš a princům ostrov

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby ti hňupi uznali každého,kdo se odtrhl,tak by už těch 64 zemí dávno bylo

Reagovat
VersaceChain

Za mě klidně, ale v tom případě vypustit kvalifikaci a snížit množství repre pauz na podzim. Místo pěti celkově nechat 2-3, kde by se hrála ta vyprcana liga národů a z ní postup na ME ve stylu hokeje třeba.

Reagovat
domingo

Zajimalo by me jak by se pak resila kvalifikace, protoze Euro s 32 tymama by realne znamenalo, ze ta kvalifikace najednou pro tu elitni tretinu nema vyznam. Ale dejme tomu ze mame 55 tymu, to je 14 kvalifikacnich skupin po 4 (v jedne jen 3 tymy), top 2 tymy z kazde postupuji na Euro, plus poradatel a zbytek se doplni z Ligy narodu nebo nejakou barazi nebo whatever... tim padem je min reprezentacnich prestavek uvnitr klubove sezony, ale samotny turnaj je vetsi, prestiznejsi a delsi i za cenu toho, ze ty opravdu silne tymy si to budou rozdavat az v play-off. Za me fer, proc ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Cim se stane turnaj prestiznejsi, kdyz na nej pozves vic horsich tymu

Neni to spis naopak

Reagovat
exot12

Viac zápasov, vyššia cena za vysielacie práva, viac peňazí od sponzorov, viac peňazí pre jednotlivé zväzy, zlepšovanie kvality aj u menších štátov a následne zvýšiš úroveň celého turnaja. Ak by si mal 16 mužstiev, SK, HU, A... by sa na ME nedostali a následne nedostali žiadne peniaze od UEFA.

Je to, ako keď si postavíš pekný dom, pokiaľ bude štát v gette, tak jeho hodnota bude nízka a ťažko ho predáš, ak ten istý dom postavíš vo vilovej štvrti, kde je takých domov viac, tak hodnota toho domu bude neporovnateľne vyššia.

Na tomto princípe je založené fungovanie EU, kde ekonomicky silnejšie krajiny pomáhajú chudobnejším rásť keď budeš viac zarábať, tak si kúpiš nové nemecké auto miesto Lady alebo starého 10 ročného auta a im sa to vráti

Reagovat
smazaný uživatel

no kdyz vsechno prepocitas na penize-majetek, tak se spolecnost ocita tam kde je

Reagovat
smazaný uživatel

"Na tomto princípe je založené fungovanie EU, kde ekonomicky silnejšie krajiny pomáhajú chudobnejším rásť keď budeš viac zarábať, tak si kúpiš nové nemecké auto miesto Lady alebo starého 10 ročného auta a im sa to vráti"

A teraz prosím, tú o červenej karkulke.

Reagovat
Zaschrona

Smysl by za mě dávalo nahradit kvalifikaci na Euro Ligou národů a soutěž rozšířit. Překopat všechny ligy na 2 skupiny 8 týmů a systém doma-venku, tak z toho máme elitářské áčko, které si mezi sebou může celý cyklus kopat již s jistotou účasti Eura - top 2 ve skupině by šla na závěrečný miniturnaj LN, poslední 2 sestup. Tím tedy může snadno být celé rozšíření Eura pro fandy z velkých zemí podstatně atraktivnější, prestiž celé soutěže by stoupla.

Z béčka by postoupila top 2 ze skupiny do vyšší ligy a top 4 na Euro + spodní 4 by šla do baráže o Euro + poslední dva sestup.

Z céčka top 2 ve skupině postup do béčka + top 3/4 do baráže o Euro (pořadatelé automaticky jistý postup), poslední ze skupin céčka baráž o sestup; vítěz déčka postup. Výsledkem by tedy bylo 24 účastníků + až 8 barážových zápasů o Euro, když by ve všech ligách bylo celou dobu o co hrát.

Díky změně formátu LN, když by se nehrála v cyklu před MS by pak taky šlo změnit kvaldu na MS na delší systém typu 7 skupin po 8 - první dva postup + týmy z třetích míst baráž. Bonusem oproti současnosti by mohlo být vynechání březnové repre přestávky před MS/Euro, takže by teoreticky šlo velkou akci začít o týden dřív, tím by tedy bylo o týden víc odpočinku pro hráče před další sezonou.

Reagovat
pa3ce

Reagovat
ratusek

A proč ne na všechny týmy? At nediskriminujeme ty malé? Žádné kvalifikace, nic, prostě je nfinálový turnaj jednou za 2 roky

Reagovat
smazaný uživatel

Hele pro tohle bych i byl /teda jednou za 4 roky/, ubyly by zbytecny zapasy kvalifikace a proste by si to rozdaly vsechny tymy

Reagovat
fenixLFC

tie dva roky navrhuje napriklad wenger..

Reagovat
smazaný uživatel

To by šlo

Reagovat
smazaný uživatel

A při losu nedělit týmy do košů, ale pěkně hezky losovat z jednoho hrnce. Takže např. jedna skupina bude Německo, Francie, Itálie, Anglie a jiná Gibraltar, San Marino, Lichtenštejnsko, Slovensko.

Reagovat
ratusek

i tak by Slovensko mělo co dělat s postupem

Reagovat
smazaný uživatel

EURO 28 s třicetidvěma národními týmy je rozlosováno a bude se hrát v USA , jelikož je to do této doby vůbec nezajímalo a je třeba zvýšit příjmy , takže jim to dáme v normální čas a my to budeme mít v noci , protože místo aby se včera celé USA dívalo na finále EURA , tak sledovali finále NBA , jo a samozřejmě vítěz EURA vyzve USA o Mistra Světa , hráno v japonském Tokiu bez diváků , jelikož při příletu obou finálových týmu vláda Japonska vyhlásí nouzový stav , vybombardovat sídlo UEFA vykurvenci si ničeho neváží a všechno dojebou

Reagovat
Manik...

Já bych ty kvalifikace zrušil. Kdo se přihlásí, jede na EURO

Reagovat
Benfica

32 tímov? Možno aj hej, ale nie už na v 2028.. treba ešte nechať čas naplniť aspoň na 80 % top tímami Euro s 24..

Reagovat
smazaný uživatel

Normálně udělat posup na další ME pro všechny osmifinalisty a kvalifikaci hrát jen o těch 16 míst,postup domácích zrušit,když to vydrželi teď,tak to můžou vydržet i později

Reagovat
Benfica

tak ďalšie Euro bude v Nemecku, čiže s postupom domácich by nebol problém. Ale také automatické nasadenie sa mi tiež veľmi nepáči. To máš už dosť podobné ako v Superlige chceli.

Reagovat
smetos

Snazi se prepalit kjokotinu od Platiniho s tim eurem po cele evrope

Reagovat
Beči

Tak to už je kvalifikace vlastně zbytečná, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

To už je zbytečné, to Euro vůbec sledovat.

Reagovat
Minister

Tak keď sa osamostatní Katalánsko, Belgicko sa rozdelí na Flámsko a Valónsko, od ČR sa osamostatní Morava, plus sa pridajú Vatikán, Monako a niektoré ďalšie postsovietske krajiny ako Uzbekistan tak aj tých 32 bude málo.

Reagovat
Furia Ceca

Kdyžtak se rozdělí Itálie na severní a jižní a Německo zpátky na východní a západní. Angličani to určitě posvětej

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,vlastně Padánie,ta taky vyhlásila nezávislost

Reagovat
smazaný uživatel

DLR,LLR,Podněstří,Gagauzie,Srbská Krajina,Herceg-Bosna,Severní Kosovo,Ilyrie(jak to 1 čas vyhlásili makedonští Albánci),Republika Srbská v Bosně a Hercegovině,Západní Bosna Fikreta Abdiće,pak ty asijské,co se považují za Evropu-Jižní Osetie,Abcházie,Náhorní Karabach,Severokyperská Turecká republika,Monako,Vatikán,hromadu těch Normanských ostrovů

Reagovat
arsavin

Málo!! Vytvořme reprezentace Vatikánu, Katalánska, Saska, Podněstří, Korsiky, Jihomoravského Kraje, Romů, LGBT, a rovnou jdeme na 64!

Reagovat
arsavin

Jsem na 63, já to blbě spočítal... Tak ještě přijmout do UEFA Austrálii

Reagovat
Manik...

Severní Koreu

Reagovat
smazaný uživatel

Ať s tím jdou do prdele. Člověku úplně ten fotbalový svátek jednou za dva roky MS nebo ME zeserou. Kdyby aspoň byl jiný důvod než peníze, ale to není.

Reagovat
Furia Ceca

Jj, budou žvanit o emocích, propagaci fotbalu a podobných sračkách...

Reagovat
VojtovaChelsea

Takže už se nebude hrát kvalifikace?

Reagovat
kolouch

Kdyby radsi UEFA zvazila, jestli neudelovat tresty rovnym metrem

Reagovat
smazaný uživatel

Prachy, prachy a zase jenom prachy. Chceme víc, chceme stále víc. Za 20let zruší kvalifikace a bude se hrát se všema 55 a v Dubaji. Když si řekneš, že už to víc kurvit nejde, tak ti nasolí další hovno.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lopiger

Pořád je to méně procent ze zemí na kontinentu než na Copě

Reagovat
Fakt

OT: Pod jakým článkem byla tipovacka před začátkem EURA?

Reagovat
Spalovač šancí

Já bych to dal na 40

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně

Reagovat
oli9

Kokoti a ještě se to může hrát v Africe a Asii a někdy v únoru třeba

Reagovat
fenixLFC

to nad cim sa rozmysla je sialenstvo a trest pre tych hracov. hrat sampionat s 32 timami, co znamena dlhsi format a viac zapasov. podla dalsich navrhov (ktore podporuje napriklad aj wenger) by sa euro malo hrat kazde dva roky, idealne na striedacku s MS aby sa hralo kazde leto do toho si este fifa/uefa vymrncali MS klubov vo formate samostatneho turnaja pre 24 timov na konci sezony. k tomu priratat novy format LM s miliardou zapasov...to vsetko len preto lebo chcu mat viac prachov z vacsieho poctu zapasov ale budu sa tvarit ako im ide iba o futbal

Reagovat
Manik...

Každej tým bude mít jen v áčku 70 hráčů, aby to utáhl .. S tím že každý hráč bude moct hrát za sezónu jenom 50 zápasů a z toho 10 za repre

Reagovat
fenixLFC

vtipne bude ked kvoli tomuto vsetkemu budu musiet hrat jednu zostavu v lige a druhu v LM, teda to (aj) kvoli comu ligy plakali v suvislosti so superligou...

Reagovat
Manik...

PSG se těší

Reagovat
Zaschrona

Formát 32 týmů by pro jednotlivý tým nepřidal žádné zápasy navíc, finalista by pořád hrál 7 zápasů. Letošní EURO mělo přesně 31 dnů od prvního do posledního zápasu - což je úplně stejná délka jako mělo MS 2018. Reálně by to tedy žádná nálož navíc pro hráče oproti současnosti nebyla, akorát by odpadlo několik volných dnů.

Návrh hrát MS a EURO každé dva roky je věc jiná, s tím taky nesouhlasím, tam máš pravdu.

MS klubů má počtem zápasů na tým nahradit Konfederační pohár, který (bohužel) zanikl, takže z tohohle pohledu to v podstatě je úbytek zápasů oproti současnosti, kdy se MS klubů hraje každý rok. Je to projekt FIFA, UEFA za to nemůže.

Nový formát LM/EL/EKL přidá 4 zápasy pro každý klub, stížnosti směřuj na kluby a jejich bývalého šéfa Agnelliho, který za tím stál a u klubů z ECA si to nechal prohlasovat.

Reagovat
fenixLFC

tak konfederacny pohar boli reprezentacie, toto su kluby nie? s tym ze v sucasnosti sa sice hraje kazdy rok ale tie top timy z europy hraju dva zapasy. v tom novom by museli hrat trojclennu skupinu proti nejakym indianom a azijcom/africanom a potom dalsie tri zapasy proti europskym klubom. uefa do toho musi mat slovo ked tam ma byt tretina ucastnikov z jej sutazi...

Reagovat
Zaschrona

Jsou, ale pořád je to akce FIFA a pořád mi přijde, že zápas jako zápas. A je to prostě max 5 zápasů jednou za 4 roky. Ale máš pravdu, že se na tom musí UEFA a FIFA dohodnout, ale vidím to spíš jako formalitu - FIFA dá UEFA ty 4 volné termíny během týdne ročně pro rozšíření LM (2 za MS klubů a 2 ze spojení čtyř repre pauz během sezony do dvou), zatímco UEFA bude souhlasit s tím MS klubů. Zbytek bude mít radost, že díky vzniku MS klubů v té nové podobě dostanou slíbené miliony navíc. Tenhle výsledek dává až moc velký smysl, aby to tak nedopadlo.

Leda snad teda, že by se ujal ten Wengerův nápad, ale tam si to ani já už neumím představit, jak by za jeden rok stihli odehrát ve všech světadílech kvaldu na MS/kontinentální mistrovství, pak mít v létě ten šampionát a do toho ještě někam nacpat MS klubů. Vedle toho, že by to fakt bylo nehorázná blbost a totální inflace velkých akcí, časově to asnad nejde ani. To už fakt raději, jestli to potřebují nutně zaplácnout, mít to pitomé MS klubů každé dva roky...

Reagovat
smazaný uživatel

41 týmů, 13 skupin po 3 + 1 skupina s 2 týmy

Reagovat
PaYaB

ideální

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k tomu co vymýšlí UEFA, je tenhle formát jen otázkou času.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby se hrálo na 4letý cyklus a současně jako kvalifikace MS,tak by to šlo udělat takto-5 skupin po 11,pak o umístění mezi stejně postavenými po 1 části,čili 28 zápasů pro každého,pak 32 do play-off na 2 vítězné a pak podle toho,kolik by měla UEFA míst na MS,tak by postoupilo na MS,čili 43 zápasů na 1 tým a nyní je 18 kvalifikace ME včetně LN+7 finále ME+dalších 18 kvalifikace MS bude plánovaná včetně LN a play-off,čili rovněž těch 43

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tomik111

Tak to už nebude muset být pomale ani kvalifikace.

Reagovat
DelPiero137

Videl by som v tom jedno pozitivim. Ak by sa vitazi kvaldy nasadzovali do skupin atd. Aspon by sa zabranilo skupinam smrti ako teraz (Nemecko, Portugalsko, Francuzko) a v idealnom pripade by v 1/16 alebo 1/8 narazili na seba tie najlepsie repre.

Na druhu stranu neviem ci je idealne odohrat zase o 1 zapas viac. Uz teraz vidno ze ti hraci su na konci sezony vystaveny. Plus to ze zorganizovat tak velky a dlho trvajuci turnaj male krajiny nedokazu.

Reagovat
Liquid

ta skupina smrti vylétla z ME úplně nejdřív ze všech jak mohla, myslím, že zvýhodnění úspěšnějších už je dost nyní - rozdělení do košů

Reagovat
DelPiero137

Aj tak mi pridu atraktivnejsie zapasy tej absolutnej spicky. Som presvedceny ze Nemecko, Portugalsko alebo Francuzko obcas potrebuju cas na rozbeh. Bbez urazky, Ukrajina, Svedsko, CZ (alebo aj SK) nie je to prave orechove v 1/4 alebo neskorsej faze.

Radsej by som si pozrel zapasy tej absolutnej spicky + nejake prekvaptenie turnaja ako Dansko.

Reagovat
smazaný uživatel

32 je málo, já bych to rozšířil rovnou na 64 týmů. Co na tom, že UEFA má jen 55 členů. Beztak se pár zemí ještě rozdělí a vždycky je možnost přizvat týmy z jiných konfederací - na Copa America se to osvědčilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak

Reagovat
smazaný uživatel

Zaschrona = BustyBabes?

Identicky strašná forma vyjadrovania sa písaným slovom.

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde mi do hlavy, prečo to nerozšíria na 53 účastníkov + 2x wild card.

Reagovat
REPLIKATOR

UEFA

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele