Teplice posílil stoper Heidenreich z Bergama

01.08.2020 09:29 - Aktuality
David Heidenreich (© fkteplice.cz)
 
Teplice posílil obránce David Heidenreich. Dvacetiletý stoper do severočeského celku přišel na roční hostování z třetího týmu italského ligy Atalanty Bergamo, za který si však zatím nezahrál a nastupoval za výběr hráčů do devatenácti let.

Heidenreich je odchovancem Teplic, ze kterých do Bergama odešel už v 16 letech. Po přerušení italských soutěží kvůli koronaviru se na Stínadla vrátil a s mateřským klubem trénoval. "Jde o velký talent českého fotbalu a věříme, že ten správný krok do dospělého fotbalu udělá v našem týmu," uvedl v tiskové zprávě sportovní ředitel Teplic Štěpán Vachoušek.

Český mládežnický reprezentant, který loni vedl devatenáctku na mistrovství Evropy jako kapitán, za první tým Atalanty ještě nenastoupil. Třikrát už však byl na lavičce a vysloužil si novou smlouvu. "V Atalantě prokázal svůj obrovský potenciál a klub s nim do budoucna počítá," přidal Viktor Kolář ze společnosti Sport Invest, která stopera zastupuje.

"Pro vstup do seniorského fotbalu jsme tak společně s vedením italského týmu hledali takovou variantu, která Davidovi umožní okamžitý sportovní rozvoj. K dispozici byly varianty ze Serie B, shodli jsme se však, že ideální bude nejvyšší soutěž s reálnou možností pravidelných startů," dodal.

Nakonec Heidenreich zůstal v Teplicích, kde bude ve známém prostředí a navíc o něj klub velmi stál. "David měl možnost na Stínadlech několik týdnů během jara trénovat, realizační tým spolu se sportovním ředitelem Štěpánem Vachouškem tak měl dostatek času si o jeho schopnostech udělat dostatečný obrázek," prohlásil Kolář.

Heidenreich by měl už dnes nastoupit do přípravného utkání s Hradcem Králové a posléze si v Teplicích připsat i první ligový start. "Hrát ligu byl vždycky jeden z mých osobních cílů a jsem moc rád, že to bude zrovna tady v Teplicích. Už se moc těším až znovu obléknu žlutomodrý dres," uvedl.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2659
Související články
Komentáře (77 / 0 nových)
Hector17
01.08.2020 09:53
#
Snad se prosadí. Kvalitní stopery naše reprezentace potřebuje.
Moribundus
01.08.2020 10:07
#
Souhlas, ale nejdříve se bude muset dostat do základu Teplic. Pak Bergamo a pak možná ...... I když u nás je všechno možné!
RM1999
01.08.2020 11:54
#
Zapomněl jsi dodat, že je potřebujeme hlavně proto, že vinou Součka se na naší branku bude valit jeden útok za druhým i v zápasech s Andorrou nebo San Marinem.
Hector17
01.08.2020 13:10
#
Nevím proč furt zmiňujete Součka Každá diskuze je tu o něm
Le Gunner
01.08.2020 13:36
#
Elliasson
01.08.2020 13:54
#
ratusek
01.08.2020 18:27
#
dinss
01.08.2020 10:15
#
Pro něj super hostování. V Teplicích na stoperu nebude mít konkurenci.
Witcher
01.08.2020 10:26
#
Někdo nekupuje v Karviné někdo v Sérii A
Agbonlahor
01.08.2020 10:49
#
Doufám v mrdku, jinak do Brna. . . . .
mesyas
01.08.2020 10:59
#
Proč ti mladici chodi do zahranici, zbytecne si brzdi karieru
Bosko
01.08.2020 11:26
#
db18
01.08.2020 11:32
#
Jo, protože v naší lize se to talentama, co dostávají šance, jen hemží.
dinss
01.08.2020 11:41
#
Aldeano
01.08.2020 11:43
#
Kucka
01.08.2020 11:58
#
shawntee9
01.08.2020 12:02
#
risk je zisk
01.08.2020 12:09
#
sima.vok
01.08.2020 12:15
#
Letos celkem jo
Bosko
01.08.2020 12:19
#
Pokud za to ten talent stojí, tak se prosadí, byť třeba na hostování v menším prvoligovým klubu. Místo toho lezou do zahraničí, do klubu, kde maj podobných nadějných mladých hafo a prosadí se jich jen pár. Pak ve 20 nemá takovej Heidenreich v podstatě žádný zkušenosti s dospělým fotbalem a má Vánoce z toho, že třikrát zahříval lavičku v áčku.
nebabisch
01.08.2020 14:43
#
Umí italsky a anglicky, v lize si kopne vždycky...
Spalovač šancí
01.08.2020 14:54
#
To se může naučit ve svém volnu ...
Witcher
01.08.2020 14:55
#
Viz Vašek Kadlec
TurboPlastik
02.08.2020 16:55
#
Koukám, že podle tebe stačí na to hrát ligu umět dva cizí jazyky. Věděl sem, že fotbalu nerozumíš, ale tohle už je příliš
frankiefcb
01.08.2020 13:22
#
ratusek
01.08.2020 18:28
#
když je za talent považovaný i borec, co mu je 25, tak je to těžký
Pablos
01.08.2020 23:22
#
Tak talent je talent, to mu je věk jedno. Spíš bych řekl, že je špatný, když se u takových hráčů zmiňuje nadějný nebo talentovaný mladík.
Duff
01.08.2020 11:54
#
přesně druhej Macek. Ve davceti se po letech hraní s dětma vracet do Teplic, to fakt nikam ven chodit nemusel
risk je zisk
01.08.2020 12:10
#
Pracoval si někdy cizině? Pokud ne, tak to asi zřejmě nikdy nepochopíš.
sajmon10
01.08.2020 12:30
#
Tak fotbalove tam dorůstají. Neviděl bych problém v tom, že třeba v 16ti jdou do akademie zahraničního klubu, spíše bych viděl problém v tom, že pak nedostanou šanci v acku. Myslím, že takhle by to mohlo fungovat, že by si je pak takhle nějaký náš klub stáhl aspoň na hostování a dal jim šanci ukázat, že mají na dospělý fotbal..
ACSeRw!n
01.08.2020 14:01
#
no proc asi
REPLIKATOR
01.08.2020 17:44
#
db18
01.08.2020 11:32
#
insane
01.08.2020 11:41
#
Mluvit o nejakym extra talentu a obrovskym prislibu do budoucnosti, kdyz si ve dvaceti jeste nekopnul v dospelym fotbale, jenom na zaklade toho, ze byl v Italii...

Ale tak stat se muze vsechno, treba to je late bloomer.
urbis_
01.08.2020 11:48
#
Tak mě napadá, kolik hráčů, v poslední co se nakonec prosadilo v zahraničí, hrála pravidelně ligu před dvacátým rokem. Schick ne, ten měl jen pár minutek ve Spartě, Král ne, Souček ne, Vaclík ne, Darida ne... Krejčí? Barák?
dinss
01.08.2020 11:53
#
Krejčí? Jakože Láďa? Barák tam šel kolem dvaceti. Jedině Sadílek.
urbis_
01.08.2020 11:55
#
Teď myslím i naši ligu.
dinss
01.08.2020 11:56
#
Jo ták, to sorry....
urbis_
01.08.2020 11:58
#
Sadílek odehrál tak půl roku před dvacátým rokem. Ještě mě napadl Jankto, ale i ten hrál myslím ve dvaceti ještě Sérii B
Duff
01.08.2020 12:05
#
spíš se na to podívej z té stránky, který z těch kluků, co jako mladý odešli do zahraničí udělal velkou kariéru. Poslední byli kdysi dávno Plašil s Jarolímem. možn se k nim přiřadí po davceti letech Sadílek, ale i to je otázka. Od té doby všichni ty pseudotalenti Twardzikové, Mackové, Maškové, Simičové atd všichni naprosto propadli. Prostě se to vůbec nevyplatí pokud ti nestačí maximálně vymetat průměrné štace jako Papadopulos. Mnohem lepší kariéry dělají hráči, co zůstanou tady a přesoupí už se zkušenostma z dospělého fotbalu.
urbis_
01.08.2020 12:11
#
Jankto, Vydra dejme tomu. A na druhé straně propadají talenti i tady. Vypadá to, že být velký náctiletý talent ještě nic neznamená.
risk je zisk
01.08.2020 12:19
#
Nic neobvyklého, můžeš být v Česku nejlepší dorostenec, ale když ten nejlepší od nás přestoupí do lepšího klubu, tak musí počítat, ze ten klub bude mít na jeho pozici další 2-3 podobně skvělé hráče a klub jen čeká, který bude mít hlavu na profesionální fotbal.
Tady v tom kroku se láme chleba.
Foogle
01.08.2020 20:37
#
No, ale to porovnáváš zcela dva číselně odlišné vzorky. Těch fotbalistů co odejde i s vidinou, že nikdy nebude hrát dospělí fotbal, ale naučí se jazyk je spousta. Vem si kolik tady v ČR končí s fotbalem mezi 15. a 18 rokem života. A že z těch tisíců fotbalistů v Česku 20 až 30 vylétne je jaksi automatické. Zatímco když odejde v patnácti 20 fotbalistů ven, tak si myslím, že i kdyby z toho vyrostl jenom jeden zajímavý fotbalista, tak je to pěkná bilance.
Foogle
01.08.2020 20:41
#
Ber ten odchod v 15 spíše jako investici, co si mohou dovolit ty majetnější rodiny. Pochybuji, že v těch 15 odchází zrovna ty nejtalentovanější v České republice.
U nás na gymplu šli taky 2 ze 60 lidí z ročníků na vejšku do zahraničí a nebyli ani nejchytřejší, ani nejtalentovanější.
Duff
01.08.2020 21:15
#
to máš pravdu, ale často se z nich ty nejtalentovanější dělají když odchází. Dostávají prostor v mládežnických repre apod. přitom ty co zůstávají doma kolikrát už pravidelně naskakují do zápasů s dospělými. Třeba Mašek kolikrát vyhrál cenu nejtalentovanějšího maldého hráče a viděl ho v německu vůbec někdo hrát... Simiče hned všichni cpali do repre, přitom skoro nic neodehrál jenom proto že byl v Itálii. Média, agenti z nich dělají bůhví co. Za ty roky bych čekal, že jich třeba aspoň několik bude oporou dospělé repre, ale přitom se dá souhlasit jen s tím Janktem kterého zmiňuje urbis. Že se naučí jazyk a poznají jinou zemi je hezké, ale kdyby zůstali tady aspoň do 20 let tak ta šance, že z nich něco bude je vyšší. Za ty léta už by si toho mohli třeba agenti všimnout.
Foogle
01.08.2020 21:44
#
To je pravda, a vlastně jsi to napsal taky - nejsou to ti nejtalentovanější (mnohdy), takže pro ně lépe, když se naučí alespoň jazyk apod. Protože by se taky mohlo stát, že v devatenácti budou hrát ČFL.
On se dostane do ligy v těch 20 letech stabilně do sestavy v každém ročníku vyloženě jen ta topka talentů.
Ale média a vliv těch rodin dělá svoje.
Podívej se někdy na žáky těch sportovních gymnázií, co rodič to majitel firmy.
Foogle
01.08.2020 21:46
#
V tom je hlavní rozdíl mezi socialistickým sportem a kapitalistickým sportem. Kdysi hráli nejtalentovanější. Dneska hrajou děcka z rodin, co si to můžou alespoň trochu dovolit.
Uwe háže buly
02.08.2020 12:44
#
Schick hrál rok v Bohemce ne?
skat
02.08.2020 18:22
#
asi nemohl hrát proti spartě, takže 28 zápasů v kuse měl.
Uwe háže buly
02.08.2020 19:24
#
On i ten Král měl odehráno přes 2000 minut.
pingla
01.08.2020 11:58
#
v mládežnické repre vedle něj Zima vypadal jako úplný nekopa a dneska je ve Slávii
urbis_
01.08.2020 11:59
#
insane
01.08.2020 12:12
#
Tak ani zrovna tohle bych nebral jako měřítko. Že vedle sebe nějak vypadaj v konfrontaci se stejně starýma hráčema ještě neznamená, že ten na pohled míň talentovanej zrovna právě nemá lepší hlavu na dospělej fotbal. Kolik hráčů v dorostu si dělá ze soupeřů dobrej den a pak jsou rádi za nějakou divizi, protože jde o mnohem víc, než na hřišti 90 minut vypadat jako fotbalista.
pingla
01.08.2020 12:41
#
chápu, že měřítko mezi dorostem a mužským fotbalem není úplně moc objektivní, ale Heidenreich mezi svými exceloval, měl přehled, rozehrávku, celkově působil velmi jistým dojmem (v reprezentaci, v klubu nevím). snad se chytí, já mu to přeji
TurboPlastik
02.08.2020 17:04
#
To nic nemění na tom, že Zima je nekopa pořád
pingla
02.08.2020 19:17
#
právě proto má u mě Heidenreich daleko větší naděje na to, že se v teplákách vykope
stas87
01.08.2020 22:34
#
Naozaj nechápem, v čom je problém keď Slovák alebo Čech vo veku v ktorom on šiel do Bergama. V tom Bergame majú podobných Heidenreichov 4-5 a je len na nom, či sa neposerie z konkurencie a dokáže, že si zaslúži šancu v talianskom pohári či v druhej lige. To, že musí každý deň presvedčiť trénera na tréningu o tom, aby hral je jedine dobre. Pripravuje a formuje ho to do budúcna na to, že nemá a nebude mat iste miesto a vždy pred ním bude posila za väčšie peniaze. Keby ostal tu, tak čo? Hviezda juniorky a mal by presne rovnaký problém ako tam, neurobil by ten krok z mládežníckeho futbalu do ligového. Takýchto talentov bolo..teraz odišiel do Senice nejaký Fotr. Za dve sezóny v juniorke Slavie dal 85 gólov, mal ak nejaký rekord. Teraz je mu 24 a po Varnsdorfe a Vlasimi ide skúšať šťastie na Slovensko. Keď sa hráč nepresadí vonku v seniorskom futbale tak ako v primavere a zvažuje návrat, tak častejšie zoženie v CR alebo na Slovensku angažmán. Napríklad Hromada to takto mal a zahral si za dobre tímy. Už len za tu šancu poznať prostredie špičkovej ligy stojí za vyskúšanie ako to, byt tu hviezda v juniorskom futbale a časom sa placat v prostredku či spodku druhej ligy ako ten Fotr. Vonku si aj nastavia lepšie hlavu ti hráči na spickovy futbal. A ešte to ma jednu výhodu, vonku dospeješ rýchlejšie keď sa musíš starať sám o seba.
Aldeano
01.08.2020 11:48
#
Win-win situace pro obě strany. Teplice získají stopera, který může hned hrát základ, navíc odchovance a Heidenreich si naplno zkusí dospělý fotbal a herního vytížení bude mít dost.

Za mě tedy určitě lepší řešení než hostovačka v Serii B...
Zark
01.08.2020 11:55
#
proc je to lepsi nez Serie B?
Stannis Baratheon
01.08.2020 12:08
#
Protože Serie B je ještě větší okopávanâ než naše liga.
Zark
01.08.2020 13:24
#
meliooo
01.08.2020 15:29
#
Česká liga je bez jakýchkoliv pochybností kvalitnější než Serie B.
pedrofcb
01.08.2020 16:50
#
Možná první 3 týmy, další 3 týmy by hrály střed a zbytek by se stěží zachránil, si teda myslím já.
Rob Roy
01.08.2020 15:30
#
Hele to není vůbec pravda. Minulou sezonu jsem kvůli Alešovi Matějů viděl 6 možná i víc zápasů Serie B a věř mi, že to je celkem jízda. To nasazení a rychlost je tam na vysoké úrovni.
Tom11
01.08.2020 12:46
#
Souhlasím. Je dobře, že přichází do Teplic, kde bude mít velké vytížení. Za rok se může slušně vykopat.
Giuliano
01.08.2020 11:49
#
Za rok do Slavie.
urbis_
01.08.2020 11:50
#
A za rok a půl ven, jako Král
db18
01.08.2020 11:54
#
Kalvacha chce Dynamo Moskva.
dinss
01.08.2020 11:55
#
Nepustí ho...nevěřím tomu. Určitě né tam a né po jednom roce v Plzni
db18
01.08.2020 12:00
#
Taky doufám, ale asi bude záležet na nabídce. Naštěstí by Kalvach měl být "jen" záložní variantou, když nevyjde Nikola Moro ze Záhřebu.
RadekVonCZE
01.08.2020 12:02
#
Chce ho Dynamo Kyjev a ne Moskva
db18
01.08.2020 12:06
#
https://www.sport-express.ru/football/rfpl/news/dinamo-proyavlyaet-interes-k-kalvahu-i-moro-1696853/

Tam teda mají tagnuto Dynamo Moskva, navíc o tom informuje ruský web.
RadekVonCZE
01.08.2020 12:47
#
Zajímavé, tady na EF píšou o Kyjevu
nebabisch
01.08.2020 14:47
#
Chce ho Dynamo, ale Budějce.
Spalovač šancí
01.08.2020 14:56
#
Coutinho10
01.08.2020 11:56
#
tak na neho jsem hodne zvedavej...uz pred nekolika lety se o nem psalo jako o velkym talentu, ale clovek ho nemel poradne kde videt a vzhledem k tomu, ze si to Atalanta uvedomuje, kdyz ho dava jenom na hostovani, tak to bude asi pravda, tak uvidime, co ukaze
děd-vševěd
01.08.2020 12:52
#
Nebude to mít lehké...teď má jedinečnou šanci ukázat, že na mužský fotbal má..(a nebo nemá - to se ukáže).
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.