Šural přestoupil ze Sparty do tureckého Alanyasporu

12.01.2019 16:59, aktualizováno 12.01.2019 17:20 - Aktuality
Josef Šural (© sparta.cz)
 
Útočník Josef Šural po třech letech opustil pražskou Spartu a přestoupil do Alanyasporu. Osmadvacetiletý člen širšího kádru reprezentace podepsal s čtrnáctým klubem turecké ligy smlouvu na rok a půl s roční opcí. Informoval o tom hráčův agent Pavel Zíka ze společnosti Global Sports.



Informoval o tom hráčův agent Pavel Zíka ze společnosti Global Sports. Šurala už na sociálních sítích oficiálně přivítal i turecký klub, podle Sparty ale ještě přestup mezi kluby nebyl finálně dotažen.

Šural přišel do Sparty v lednu 2016 z Liberce a na Letné dokonce do této sezony vstoupil v roli kapitána. V klubu měl smlouvu do léta, nedohodl se však na jejím prodloužení a během podzimní části vypadl ze sestavy.

Odchovanec Brna si vyzkouší první zahraniční angažmá. V české lize dosud odehrál v barvách Brna, Liberce a Sparty 217 utkání a dal 52 branek. Na kontě má 20 startů za reprezentační A-tým a jeden vstřelený gól, naposledy hrál za národní celek jako střídající v říjnu v Lize národů na Ukrajině.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6844
Komentáře (253 / 0 nových)
josepe
12.01.2019 17:00
#
takže je za rok zpátky v ČR
Blasphemer
12.01.2019 17:01
#
Cenim, že odmítl imperialistický zmrdy z USA a šel místo toho žít svůj sen do pokrokovýho a vyspělýho Turecka.
lubik
12.01.2019 17:02
#
V Americe udájně dostal docela malou nabídku platu, takže se mu tam nechtělo.
Blasphemer
12.01.2019 17:06
#
No, ono to teď v Turecku nebude taky zrovna úplně terno. Vzhledem k tomu, že nejeden klub je tam až po koule v dluzích.
Ale slibem nezarmoutíš, třeba nakonec dostane možná i tolik, kolik mu slíbili.
Kang & Kodos
12.01.2019 17:19
#
No ale v NY asi utratíš trochu víc než v Alanyi.
Blasphemer
12.01.2019 17:52
#
Ale tam by zase měl jistotu, že mu ty slíbený peníze přijdou, což je v současným Turecku spíš risk než jistota. Navíc mu podle všeho nabízeli tolik, kolik chtěl po Spartě, takže po odečtení nákladů by na tom taky nebyl jako úplnej žebrák.
Plus v USA by byl pro něj benefit, že by mohl zažádat o občanství, pokud by tam pár let vydržel. Eventuálně i pro svý děti samozřejmě. Ale pokud si myslí, že rok v Turecku je pro něj výhodnější, tak prosím.
db18
12.01.2019 17:55
#
Právě, že mu asi nabídli ještě míň, než to, co odmítl od Sparty...
Blasphemer
12.01.2019 18:03
#
Tak já vycházel z toho, co píšeš níž... že mu nabídli o půl mega míń bych neřešil, když si srovnáš život v Turecku a v USA, tak je to podle mě akceptovatelná ztráta. Samozřejmě z mojí perspektivy.
db18
12.01.2019 18:07
#
Tak ale pořád nevíme, kolik mu naslibovali v Turecku, zatím máme jen srovnání Česko vs. USA.
Kang & Kodos
12.01.2019 18:21
#
Nikde nedostaneš tolik, kolik ti slíbí v Turecku.
Cuore sportivo
12.01.2019 19:04
#
haiv
13.01.2019 13:59
#
Spalovač šancí
13.01.2019 00:55
#
Slíbili mu starostu na uvítanou
Kang & Kodos
12.01.2019 18:25
#
Tak záleží, co si najde za klub. Třeba Čelůstka s Pavelkou kroutí v těch svejch už čtyři roky, tak jsou asi spokojený. A kdyby od nás odešel kvůli penězům někam, kde by bral míň, tak by byl za úplnýho debila
db18
12.01.2019 18:28
#
Tak jako... letos ty problémy má i Fenerbahce, a v Galatasaray na svůj plat musel čekat i Sneijder...
Pablos
12.01.2019 18:45
#
no ale tyhle kluby jim taky dávají rance ...co ,,dostává" Sneijder za rok, tolik určitě stojí celá sestava nějákýho Alanyasporu
LokoLFC
12.01.2019 21:12
#
Tak hlavně, že vše víš nejlíp.
Blasphemer
12.01.2019 22:55
#
Jo, to určitě. Beru to z mýho pohledu. Pan Šural to samozřejmě může vidět úplně jinak.
Momo9
12.01.2019 17:09
#
Nechapu.. i kdyby to byla mala nabidka tak furt by se urcite na dlouho zabezpecil jestli neni pica (sic), ale on jde radsi do spinave muslimacke diry kde je celej jeho plat ve hvezdach..
Le Gunner
12.01.2019 17:11
#
Nevím, jak je to s výdaji v Turecku, ale v Americe by asi více utratil i za nějaké "životní minimum". Navíc, jak píšeš, s tím pičustvím bych si nebyl tak jist.
wjillm
14.01.2019 01:09
#
Jediny, co tam je drahy, konkretne NY, je bydleni, ostatni je tezka pohoda. Zivotni naklady v tureckem letovisku taky nebudou uplne nizke, ale to jen hadam, nebyl jsem tam, ale treba na Malte bylo drahe vsechno.
didosh
12.01.2019 17:17
#
Myslím že ta Alanya nebude zas tak v pici...je to turistická destinace
Momo9
12.01.2019 17:20
#
Tak muze kdyztak po trenalu delat animatora no. Rozcvicku a nejaky micovy hry snad zvladne.
didosh
12.01.2019 17:29
#
Pride
12.01.2019 17:52
#
Blasphemer
12.01.2019 17:52
#
fenixLFC
12.01.2019 19:05
#
Uwe háže buly
12.01.2019 19:12
#
ondrasch77
12.01.2019 19:51
#
elcondorpasa
12.01.2019 19:55
#
Briggus
13.01.2019 14:01
#
db18
12.01.2019 17:38
#
Ve Spartě teď bral 3,6 mil. kč ročně a Sparta mu nabízela 8,4 kč ročně, což Šural prý odmítl, protože chtěl víc...

NY mu nabízelo 8 mil. kč ročně.
Blasphemer
12.01.2019 17:40
#
lubik
12.01.2019 17:47
#
Co jsem se dozvěděl tak mu nabízeli kolem 20 až 25 tisíc dolaru měsíčně, což v Americe není zrovna moc
db18
12.01.2019 17:48
#
Tak to dokonce vychází už jenom na nějakých 6,5 mil. korun ročně.
lubik
12.01.2019 17:53
#
Což někde u New Yorku nebo kde měl tu nabídku, by asi moc neusetríl
Momo9
12.01.2019 22:12
#
ok
Greny
12.01.2019 18:16
#
Tj snad méně než nejnižší nováčkovská smlouva v NHL ne?
lubik
12.01.2019 18:34
#
No budoucna tom podobně, ale když je nováček na farmě, tak má třeba 60-70 tisíc dolaru za rok
dinss
12.01.2019 18:42
#
Dyť mu Sparta prý nabízela do půl milionu..
db18
12.01.2019 18:49
#
iSport psal 700 tisíc... víc nevím.
Uwe háže buly
12.01.2019 19:13
#
dinss
13.01.2019 09:51
#
Což je furt dost málo oproti tomu co tam kdo bere za peníze..
T7s
13.01.2019 15:45
#
odpovidajici jeho kvalitam by bylo tak 200k
dinss
13.01.2019 18:28
#
A Kaya bere oprávněně půl míče?
T7s
13.01.2019 18:30
#
ne, to je asi jasny kazdymu.. ale prisel zadarmo, ma nejaky "jmeno" a zkusenosti.. prisel ze zvucnejsiho tymu..
T7s
13.01.2019 18:30
#
navic u Surala se ukazala krasne ceska zavist, v tomhle sme borci
dinss
13.01.2019 18:31
#
Ale hovno.. Hrál stejný hovno jako Kaya akorát za to bral několikanásobně méně.
db18
12.01.2019 18:50
#
ke kanaka
12.01.2019 19:32
#
To asi těžko.
Uwe háže buly
12.01.2019 19:14
#
Tak to bych asi neřešil a podepsal normálně ve Spartě
Apple
12.01.2019 19:36
#
Ta první částka cca sedí, za tu druhou by ve Spartě zůstal.
Nuno čomes
13.01.2019 19:30
#
na jak dlouho? sice zahraničí, ale jestli raději nevzat toto na 3-4 roky než rok a pul v Turecku..
lubik
12.01.2019 17:48
#
Ono vydělat v Americe něco přes 5 milionu Kč ročně není na Ameriku moc
db18
12.01.2019 17:49
#
wjillm
14.01.2019 01:05
#
Presne, musel by chodit na akce do Walmartu.
Posledni Kovboj
14.01.2019 01:33
#
lubik
14.01.2019 19:59
#
Puskas
12.01.2019 17:08
#
Tak ne po žních, ale ještě před zasetím.
db18
12.01.2019 17:10
#
Ozimé plodiny už máš dávno zasetý...
nani92
12.01.2019 17:11
#
tak predsa len má niekto horší scouting ako Sparta
Mumloch
12.01.2019 17:12
#
TheMally11
12.01.2019 17:16
#
CR 7
12.01.2019 17:20
#
db18
12.01.2019 17:31
#
dextroza_m
12.01.2019 17:49
#
AjaxFans
12.01.2019 17:54
#
Mass
12.01.2019 18:01
#
TheAdy
12.01.2019 19:15
#
KingMaster13
12.01.2019 19:50
#
sima.vok
12.01.2019 19:59
#
only1nekka
12.01.2019 23:22
#
Bex5
12.01.2019 23:46
#
ratusek
13.01.2019 09:42
#
Hyrax
13.01.2019 11:02
#
Infi
13.01.2019 11:41
#
paver
12.01.2019 17:15
#
Za Sackeym
didosh
12.01.2019 17:17
#
Kapitán
Momo9
12.01.2019 17:27
#
Osobnost, leader, hrdina, strelec, motivator.. prisel, hral prumerne, hral spatne, hral spatne s paskou, dohral, odesel.
PBLead
12.01.2019 18:09
#
ale houby, před rokem hrál dobře. Toho času nejlepší hráč Sparty, sice to není velký úspěch, ale rozhodně měl u nás období, kdy náš táhnul. Škoda posledního půl roku, kdy to bylo přesně naopak.
Momo9
12.01.2019 19:37
#
Ano nejlepsi hrac Sparty tehdy.. takze hral prumerne.. kdyz si to porovnam s ostatnima lidrama a kapitanama, tak to opravdu bylo pekny hovno. (Siegl, Rosicky, Repka, Poborsky, Dockal)
ondrasch77
12.01.2019 19:55
#
Mumloch
12.01.2019 17:18
#
7kaka7
12.01.2019 17:28
#
Koukám na tabulku turecký ligy a celkem mě překvapilo, že Fenerbahçe je předposlední
didosh
12.01.2019 17:31
#
Jsou v pici...Stejně jako Gala,Besiktas, Trabzon...dochází love...Všichni šli podobnou cestou jako Sparta...
Neon
12.01.2019 19:36
#
A hodně vtipná je tabulka střelců v lize
Kucka
12.01.2019 20:43
#
Filipow
12.01.2019 21:28
#
To je jak když hraji ve FIFE kariéru jednoho hráče.
7kaka7
13.01.2019 08:53
#
V první 20. jsou 4 Turci (a to jeste dva na 19. a 20. místě), tam tu internacionalizaci dělaj jinak
bobis21
13.01.2019 09:44
#
a překvapivě ligu vede Erdoganův klub
Posledni Kovboj
13.01.2019 13:27
#
oli9
13.01.2019 14:36
#
hlavně že mají 40 hráčů
PROrock
12.01.2019 17:30
#
za půl roku do Brna
didosh
12.01.2019 17:33
#
To by šlo
noustres
12.01.2019 17:36
#
V Brně je nějaká vize nové finanční řeky?
gusticek
12.01.2019 23:56
#
Křéťa se vrátí domů.
Robbie Snortsline
13.01.2019 13:31
#
Jeste musi dorazit tu svinu
Liquid
12.01.2019 18:14
#
do MSFL se mu nebude chtít
Kyros MUFC / ACM
12.01.2019 19:06
#
a Líšeň je nic ?
Kyros MUFC / ACM
12.01.2019 19:07
#
proč ne, kvalitou by strčil do kapsy skoro všechny v současným kádru...
Pablos
12.01.2019 17:35
#
dal gól proti Nizozemsku... kdo z Vás to má
Kang & Kodos
12.01.2019 17:45
#
Dudl do Trnavy Tam už teď beztak nemá kdo hrát, tak si snad kopne.
lubik
12.01.2019 17:51
#
Myslíš, ze má Dudl na Spartu viděl jsem přípravný zápasy a jevil se celkem dobře. Ale zase nevim, jestli to bude takové terno
PROrock
12.01.2019 18:08
#
však to je mladý kluk...v Trnavě se může vyhrát (vypadá, že by měl mít na základ) a bude záležet, jak na sobe bude makat...
Kang & Kodos
12.01.2019 18:20
#
Furt je mu teprve 19. Akorát ty hostování teď mu moc nepomohly.. Jeden z těch kluků, pro který by bylo mnohem lepší hrát od 17 ČFL za béčko, než se prcat v juniorce
lubik
12.01.2019 18:35
#
Juniorky jsou nic moc no, ale za dva roky mají zase být Bečka ne ?
martin1
12.01.2019 19:00
#
Už od příští sezony.
ratusek
13.01.2019 09:43
#
Pro něj by bylo dobré aby trochu zmohutněl. Ale to soudím z toho tehdejšího zápasu v Hradci pod Zdendou
Ferguson6
12.01.2019 18:40
#
Na LB im prišiel aj nejaký Brazílčan, tak ktovie ako istú pozíciu v základe bude mať,.
ke kanaka
12.01.2019 19:35
#
On může hrát i křídlo.
Cumel
13.01.2019 05:45
#
Toho jste mohli poslat nám...kraje jsou v té naší nouzi absolutní bída
Jirka3811
13.01.2019 10:23
#
Pamatuju ho jak hrál za Spartu v Holoubkově éře.Na to jak byl mladej lítal nebál se hry jeden na jednoho ale radši si místo něj přitáhli nějakýho vocasa z Balkánu a Dudla poslali na hostovačku.A dneska s velkou slávou do nějaký Trnavy ,která stejně po odchodu Poóra půjde do prdele.Proč kurva na těch trávnících v tréninkovým centru radši nepěstujou gandžu.
FCSL
12.01.2019 17:48
#
Stejně si nemůžu pomoc, ale přijde mi, že ho trochu odstřelili, jako by tu bídu hodili trochu na něj. Nebejt jeho efektivity v minulý sezoně, tak byli ve středu tabulky.. Hlavně že Váchu si tm držej

Já ho mám rád. Sezona 14/15 ve 25 zápasech 12 golů z levýho křídla, kde jsme byli 12. a hráli o záchranu + vyhráli pohár V repre se ke konci kvaldy dostal zaslouženě do základu a hrál fakt dobře. Snad si dá 2 sezony v Turecku a vrátí se. Jestli ještě budem v lize
FC Porto FC
12.01.2019 17:56
#
Vácha nechtěl 1,2 Mega...
gulbis
12.01.2019 17:58
#
Odstřelenej byl jenom díky jeho naprosto nereálné představě o platu.
PBLead
12.01.2019 18:13
#
No tak já nevím, co po nich chtěl, ale když tam mají přeplaceného Kayu nebo jiné hráče, tak proč by on jako KAPITÁN neměl mít podobně? Jasně, neměl takovou výkonnost, ale zas nemůže mít ten plat ve zlomku jejich. Dyť už i ta Slavia to pochopila a dala škodovi víc. Ostatně nečekám, že by stoch nebo hušbauer taky nedostali přidáno. Ony tyhle platové rozdíly totiž dělaj celkem logicky neplechu
lampas
12.01.2019 18:42
#
Co si pak má chudák kluk myslet, když jako jeden z mála ten tým drží trochu nad vodou a nabízejí mu třikrát méně než spoluhráčům jen proto, že není cizinec. Na to bych se jim taky vykašlal. Bohužel tato praxe není jen ve fotbale.
gulbis
12.01.2019 18:45
#
Tak slyšel jsem něco o nabídce cca 8 milionu ročně, což odmítnul. Jen dodám, že v takovém případě by měli vyšší plat Stanciu ( zaslouženě ), Kanga ( zaslouženě ) a Kaya ( tam je to sporné, jelikož si myslím, že je to náš nejlepší stoper ). Nevím, kolik má Ben Haim teda. Každopádně i tak by patřil k jednoznačně nejlépe placeným hráčům a to i přes to, že krom zápasu v Teplicích byly jeho výkony ubohé a trapné.
MichalKotukov
12.01.2019 18:48
#
El-Pistolero-68
12.01.2019 19:02
#
Uwe háže buly
12.01.2019 19:22
#
Tak ono hlavně ty platy jsou hodně překroucený. Pochybuju, že u nás má Kaya 1.4 mega euro ročně, vždyť to berou nejlepší hráči svých týmů ve středu Serie A.. On to bude mít tak s bonusama, který ve finále brát moc nebude.
Detective
13.01.2019 11:24
#
Tak platy v Itálii jsou uváděný v čistým.
Uwe háže buly
13.01.2019 11:32
#
Já vím, tak pokud bude danit jak Lafata tak na tom bude podobně.
JeséRodriguez
14.01.2019 11:35
#
oli9
13.01.2019 14:39
#
tah hlavně si za to Sparta může sama..tam to prostě nemůže být v kabině ok kdyžvíš že Kaya bere přes 3 míče, ben chaim přes 3 míče...a tobě nabdnou o 50k víc na 350tisíc jako kapitánovi
lampas
12.01.2019 18:02
#
Taky mi to tak přijde. Ani se nedivím, že odmítl brát třikrát menší plat, než žoldáci, který pro tým na rozdíl od něho neměli a nemají žádný přínos.
FC Porto FC
12.01.2019 18:40
#
Ale Sparta udělala dobře. Kdyby mu ty prachy dala ta ukáže že vedení je fakt úplně vygumovaný. Zvýšení platu si musí zasloužit na hřišti a ne tím že hraju hovno ale protože ostatní maji hodně tak chci taky, navíc když dvojnásobné zvýšení odmítl. U Kaye je to těžký s tím platem, ten ho má takovej vysokej protože prostě přišel z Galatasaray a nikdo nemohl tušit že bude tak marnej
lampas
12.01.2019 18:41
#
Vždyt dva roky po sobě byl nejlepší hráč Sparty.
MichalKotukov
12.01.2019 18:47
#
El-Pistolero-68
12.01.2019 19:02
#
Tak pul roku max. a i to je sporne.
Uwe háže buly
12.01.2019 19:27
#
Alan_Shearer
13.01.2019 04:45
#
dinss
12.01.2019 18:43
#
MichalKotukov
12.01.2019 17:56
#
Tak díky za... nic.

Ať se ti daří, a jen tak se nám nevrátíš. it
Pride
12.01.2019 18:02
#
Posledni Kovboj
12.01.2019 19:29
#
Rarášek
12.01.2019 19:50
#
KingMaster13
12.01.2019 19:51
#
Losinho
13.01.2019 10:23
#
Kapřík
13.01.2019 11:43
#
icka
13.01.2019 11:55
#
REPLIKATOR
13.01.2019 12:27
#
20DollarsInMyPocket
12.01.2019 18:08
#
Jsem si nemyslel, že tady budu někdy Šurala obhajovat, ale tady se z něho dělá úplnej tragéd. Když už nic, tak alespoň minulou sezónu měl podle mě dobrou a dost často trhal Spartě trn z paty. To, že se choval na hřišti jako absolutní dement, je věc jiná.
MichalKotukov
12.01.2019 18:32
#
Minulou sezónu fakt dobrou neměl. Hodně to zkreslují zápasy ty dva zápasy proti Jablonci a Dukle, proti kterým nastřílel polovinu svých branek. Úplnej tragéd to sice nebyl, ale kladně se jeho angažmá fakt hodnotit nedá. Korunu tomu nasadil jeho podzimní vystoupení, kde se zachoval jako sráč.
20DollarsInMyPocket
12.01.2019 19:08
#
Tak já měl takovej pocit, když jsem koukal na zápasy Sparty, že v té šedi on aspoň do jisté míry vyčníval. Ale tak ho máš určitě víc nakoukaného, tak ti budu věřit
El-Pistolero-68
12.01.2019 19:10
#
SIRBRANIKE
12.01.2019 20:31
#
El-Pistolero-68
12.01.2019 19:10
#
Kucka
12.01.2019 20:41
#
andrew96
12.01.2019 23:53
#
T7s
13.01.2019 15:46
#
Greny
12.01.2019 18:17
#
A v létě nebo nejpozději za rok skončí v Plzni
ke kanaka
12.01.2019 19:41
#
Snad jo.
Bex5
12.01.2019 23:48
#
Hm hm
Kepy_FCB
12.01.2019 18:17
#
Konečně ho nebudeme vídat
KapitanCrow
12.01.2019 18:32
#
neuvěřitelně přeceňovaný hráč. Do dějin vejdou především jeho největší triky jako - zachraňování obránců pod tlakem, kdy je zachránil hloupým faulem, běhaní do rohu hřiště a zkoušení patiček nebo jeho protiútoky, kdy nadějně rozjetou akci zastavil, počkal až se soupeř vrátí a pak zkoušel kličku ze stoje a vždy o míč logicky přišel
PBLead
12.01.2019 18:42
#
Já si teda od něj budu vždycky pamatovat ty nádherné góly, co dal nůžkama.
ke kanaka
12.01.2019 19:42
#
KingMaster13
12.01.2019 19:51
#
Ross Geller
12.01.2019 18:32
#
>vyřazen z kádru<
12.01.2019 19:03
#
at se dari
Vosic
12.01.2019 19:35
#
Nechtěl brát jako kapitán 10x míň než nějaký průměrný Turek v týmu a hned je za kripla
FC Porto FC
12.01.2019 20:02
#
za kripla je možná jen proto že chtěl využít toho že si řekne kvuli cizincum o velký prachy
Kyros MUFC / ACM
12.01.2019 20:12
#
je to brněnský odchovanec, nevím důvod proč by neměl Spartu vysávat... cizincům ty love dávají, je logický že se ozval
Kang & Kodos
12.01.2019 22:00
#
To neni využívání, to je logika. Dřív, když jsi byl jakože hodně velká hvězda, tak jsi bral měsíčně půl mega (Lafata, Dočkal...) když jsi byl velká hvězda s repre kvalitou a měl jsi za sebou angažmá venku (Řepka, Poborský), tak třeba i víc. A najednou se Křetinský posere a začne do toho sypat jak pominutej. A vedle tebe sedí Turek, kterej bere přes tři mega, pak Izraelec, kterej bere +- tři mega, pak přijde bejvalej reprezentant Francie, kterýho sem asi taky nenalákali na krásy města...a žádná z těch superdrahejch posil nehraje ani zdaleka tak, jak se čekalo, a ve finále to táhneš ty. Mezitim přijde ještě dobrej, ale labilní Gabonec, kterýmu nasypou dvě mega a neví, co s nim dělat. Tobě za rok končí smlouva a vidíš, že asi neni problém platit hráčům takový pálky. k tomu dostaneš pásku, což asi znamená, že se s tebou počítá. Tak co by sis neřekl o lepší peníze
El-Pistolero-68
12.01.2019 22:33
#
To zas jako jo.
ondrasch77
13.01.2019 01:35
#
didosh
13.01.2019 01:35
#
Pravda i když ho nemusím...
KingMaster13
13.01.2019 02:12
#
SIRBRANIKE
13.01.2019 04:48
#
mistr129
13.01.2019 11:37
#
icka
13.01.2019 11:57
#
Mates28
13.01.2019 12:29
#
lampas
13.01.2019 13:53
#
haiv
13.01.2019 14:14
#
S tím se nedá než souhlasit.

A ještě bych dodal další věc: když vypadne ze sestavy kvůli tomu, že neni jistý jestli v zimě neodejde, tak to je kokotina na entou. Běží mu smlouva - běží. Tak má hrát pokud je lepší než ostatní a je zdravej. Je nesmysl někoho vykopnout ze sestavy jen proto, že možná odejde. Podobný to bylo s Brabcem. Nakonec ho poslali na hřiště na posledních pár minut a on vystřelil postup do EL. A to byl ten poslední postup do EL.

S něčím podobným jsem se setkal u nás na vesnici, když spoluhráč před zápasem oznámil, že po podzimu končí kariéru a trenér ho okamžitě posadil a začal při mistrovským zápase zkoušet, koho by místo něj mohl do té zálohy postavit. A jaksi zapomněl, že každou zimu hrajeme minimálně 5 přípravných zápasů... A nakonec ta zkoušená alternativa na jaře neodehrála ani minutu, protože se na to ten kluk taky vysral. Jen u nás to tehdy trénoval vyučenej zedník s propadlou licencí C, což je jak vidno srovnatelný s profi licencí Zdendy.
Kang & Kodos
13.01.2019 15:55
#
Tak on zase hrál fakt na hovno, kdyby hrál dobře, tak má podle mě smlouvu v kapse. Ale v útoku teď máme plno mladejch a talentovanejch kluků, tak to holt dopadlo takhle. Možná se mohl zkusit na křídle, ale to už je teď jedno. Čekalo se od něj víc, ale svoje si odehrál.
T7s
13.01.2019 16:00
#
Sural na kridle? Tak to mas docela kratkou pamet..
Kang & Kodos
13.01.2019 16:09
#
Horší než podzimní Plavšič bejt ani nemohl
ke kanaka
13.01.2019 21:37
#
Kdyby tam hrál, změnil bys názor.
JeséRodriguez
14.01.2019 11:45
#
haiv
13.01.2019 16:25
#
Já si jen nejsem jistý, jestli byla dřív slepice nebo vejce. Zda přišlo dřív Šuralovo handrkování o smlouvě a následně pokles formy v kombinaci s jeho odstavením na vedlejší kolej a nebo zda tedy doopravdy výkony klesly ještě dřív než se zaseklo jednání o smlouvě a následně byl i v souvislosti s tím posazen na lavici/tribunu.
Vosic
13.01.2019 17:46
#
První nabídku mu dali snad 350k. To tě musí vyloženě urazit, když jsi kapitán mužstva
oli9
13.01.2019 14:41
#
to jo ale stejně je to bídák co si myslel jak je skvělý a patří do repre...přitom šel jen a jen dolů
KingMaster13
12.01.2019 19:51
#
Konečně, běž do háje a už se sem nevracej Chybět tu nikomu nebudeš
F.Torres
12.01.2019 20:19
#
Jestli mu nabízeli těch 8, tak je blázen že to nevzal. Měl to podepsat na 3 roky a měl by vystaráno. Takhle turek nezaplatí a přijde s prosíkem do Liberce, kde dostane 2 a bude rád
db18
12.01.2019 20:21
#
OT: Ristić jde do Montpellieru.
https://twitter.com/MontpellierHSC/status/1084163158086807552

Sparta
PBLead
12.01.2019 20:36
#
Smekám před jeho agentem. Bez ohledu na to, jestli na měl nebo neměl, je kumšt ho dostat do západního klubu poté co 2 roky nehrál ani ve Spartě.
grumpa
12.01.2019 21:18
#
Možná, že "nehrát dva roky ve Spartě" je už v Evropě považováno za známku vysoké kvality.
db18
12.01.2019 21:47
#
Tak on přišel teprv minulý rok.
ke kanaka
13.01.2019 21:38
#
No, protože před tím nehrál v Krasnodaru.
Mumloch
12.01.2019 20:56
#
KingMaster13
12.01.2019 21:02
#
ke kanaka
12.01.2019 21:28
#
Kang & Kodos
12.01.2019 21:50
#
RadekVonCZE
12.01.2019 21:58
#
meno
12.01.2019 22:21
#
Co ten údiv? Je mladej, univerzál, hraje za repre, má zkušenosti z pohárů a to, že ho Sparta nestavěla je jenom jedna z jejích mnoha chyb
MichalKotukov
13.01.2019 00:07
#
Údiv je na místě. Za repre nejraje, zkušenosti z pohárů nemá, a navíc za poslední rok a půl odehrál asi 600 minut. Teď je ten údiv docela na místě, nemyslíš?
meno
13.01.2019 00:38
#
EL hrál a nastoupil za nároďák v poměrně mladým věku
MichalKotukov
13.01.2019 01:00
#
EL nehrál. Hrál pouze předkola. A za nároďák odehrál snad jenom jeden zápas. Mluvit tady o nějakých zkušenostech je fakt úplně mimo. To i takovej Řezníček je oproti němu fotbalovej matador.
meno
13.01.2019 01:12
#
Má za sebou solidní týmy, nároďák a minutáž byť v kvalifikaci EL. Dobrej agent ho prodá jak nic
Elliasson
13.01.2019 11:18
#
Ale před zraněním hrál výborně. Byl to tahoun jak Zvezdy tak Krasnodaru. Jenže pak to šlo s ním trochu dolů.
haiv
13.01.2019 14:16
#
Tak když nehrál, mohl být zase celkem levnej...
Rarášek
13.01.2019 11:08
#
oli9
13.01.2019 14:42
#
El-Pistolero-68
12.01.2019 22:34
#
Ross Geller
12.01.2019 22:55
#
Novodobá Sparta,
ve vedení debilů parta.
Přestupy jim nevychází,
dostávají klub do nesnází.

Na titul můžou zapomenout,
fanoušci jen na bývalé úspěchy vzpomenout,
klub se řítí do propasti,
hráči si jen kapsu mastí.
Posledni Kovboj
12.01.2019 23:01
#
brrrap
C-M@ster
13.01.2019 07:15
#
Kepy_FCB
13.01.2019 07:51
#
Fanoušci je nepodpoří
zbylé trosky klidně zboží

Rosickej je nevytrhne
choré koně si tam hrne

Vaše bída naše radost
ubyde nám jedná starost
Vsadim gule
13.01.2019 11:54
#
Rymuje tu kazdej lofas
Co si žije v srack*ch po pás..
meno
13.01.2019 12:24
#
Aik29
13.01.2019 14:47
#
TurboPlastik
14.01.2019 00:40
#
Ty máš věci
Posledni Kovboj
12.01.2019 23:00
#
Zlinchester
13.01.2019 00:16
#
Legenda Sparty.
PROrock
13.01.2019 08:49
#
prééé Sparta ...spíš agent hráče....
ratusek
13.01.2019 09:45
#
REPLIKATOR
13.01.2019 12:29
#
Zlinchester
13.01.2019 00:39
#
Doporučuji si zkusit pročíst prastaré články na EF, stojí to opravdu za to. Viz např. https://www.eurofotbal.cz/clanky/sparta-ma-vyhrat-titul-dobry-vtip-29314/
Mates28
13.01.2019 12:32
#
Gluščevič a Poledica ..ten skauting jsme měli skvělej vždycky
pedro-pedro
13.01.2019 06:37
#
Turecká liga bude za 2-3 roky na horší úrovni než je naše liga. Kluby už bojují a budou bojovat o finanční přežití, protože jsou až po krk v dluzích a hrát tam budou chodit jen ti co se neprosadí nikde jinde. Jsem zvědavý jak mu bude chodit výplata...
Kepy_FCB
13.01.2019 07:47
#
Čím to že Turecko ekonomický upadá?
Zephyr
13.01.2019 10:11
#
Neřekl bych, že přímo upadá, ale ve svých ekonomických plánech se vydali hodně riskantní cestou. Rozjeli celou řadu ponejvíce infrastrukturních projektů - nové letiště v Istanbulu, úvodní fáze stavby nového průplavu blízku Istanbulu. dálnice, elektrárny, celkový rozvoj zaostalejších východních regionů apod. No a jelikož Turecko není v dostatečné finanční kondici, aby si všechno samo zafinancovalo, tak na ně dopadá tíha drahých mezinárodních půjček, které jsou ale zčásti používané prostě jako záplata na ještě starší půjčky. Do toho osekávají své vlastní sociální benefity, aby nemuseli zmíněné předražené projekty rušit. A když se do tohohle mixu občas zapojí i nějaká ta korupce, prodlevy nebo mezinárodní události, tak se pomalu potápějí čím dál víc do sraček. Sračky je možná silné slovo, ale jsou to prostě riskantní megalomanské projekty, které se můžou zvrtnout. A tím, že to kvůli dobrému PR tlačí všechno najednou k dokončení, tak se může stát staré známé "Kdo chce moc, nemá nakonec nic."
Kepy_FCB
13.01.2019 14:40
#
dík
C-M@ster
13.01.2019 09:28
#
Uwe háže buly
13.01.2019 11:36
#
No, čekal jsem o dost víc.
C-M@ster
13.01.2019 14:25
#
Mně přišlo vtipný spíš, jak jeden den Zeman bránil Huawei a Čínu v médiích s tím, že je to nesmyslná antikampaň, pár hodin na to v Polsku zatkli šéfa tamní Huawei kvůli špionáži a pár hodin na to se zveřejnilo, že Huawei má uzavřenou smlouvu s hradem za propagaci.

To už si ani takovej myslitel jako ty nemůže nespojit dohromady.
Kepy_FCB
13.01.2019 14:39
#
Toho jsem si všiml ale myslel jsem ze piráti aspoň trošku těm technologiím rozumí
meno
13.01.2019 15:40
#
Richterová tam není úplně kvůli IT https://wiki.pirati.cz/lide/olga_richterova
žrout
13.01.2019 14:49
#
Ohledně Huawei dost dobrý článek, konečně mi přijde aspoň trošku vyvážený a objektivní. Přidávám úryvek:
"Na jeho stranu (Huawei) se nedávno postavil například výkonný ředitel francouzského operátora Orange Stéphane Richard. Oznámil sice, že jeho společnost v důsledku výzev k obezřetnosti od francouzských úřadů nebude technologie od Huawei používat v citlivých částech své sítě. Zároveň však dodal, že tento krok NEMÁ ŽÁDNÉ TECHNICKÉ ZDŮVODNĚNÍ a že debata o Huawei je zpolitizovaná."
https://ct24.ceskatelevize.cz/svet/2702723-britanie-ci-norsko-berou-varovani-pred-huawei-vazne-nemecko-je-zdrzenlivejsi

Nepřijde mi, že by zrovna Němci, nebo Francouzské a další společnosti měli potřebu hájit zájmy Číny na úkor vlastní bezpečnosti. Osobně si tak myslím, že je to do značné míry zpolitizované tíma. Nepřišlo se s žádnými důkazi o škodlivosti těch technologií, jak to vždycky u takových kauz bývá. Prostě nejsou důkazy (zatím), jen politické a ideologické řeči a preference.
C-M@ster
13.01.2019 16:04
#
Tak mně přišlo, že jde hlavně o to, že lidi co technologiím nerozumí a stojí třeba za rozhodováním kdo danou síť postaví, vybírali hlavně podle ceny a nemuseli úplně brát zřetel na to, jakou potenciální moc nad nima v tu chvíli Čína může díky tomu získat.

A přes všechna PR o tom, jak se Čína otevírá západu, pořád je to Čína...

To je jak když vybíráš, kde si necháš opravit počítač. Jestli u člověka, kterýho považuješ za normálního, nebo u úchyla a stalkera.

Oba mají tu možnost během opravy ti prošmejdit disk a jestli tam máš nahý fotky, tak si je prohlídnout a zazálohovat, ale u toho úchyla/stalkera je ta šance, že to udělá, vyšší.
žrout
13.01.2019 20:22
#
Tak snad neprovozovala Merkelová sex po telefonu, když ji její spojenci z USA prokazatelně odposlouchávali. Vlastně ani nevím, proč bychom jim měli věřit, když se takhle chovají. Nebo nevím, je to dneska už takový spojenecký standart?
twerp
13.01.2019 21:21
#
Vždy to tak bylo, je a bude, že se budou všichni odposlouchávat a špehovat. Ať už spojenci či nepřátelé. To je podstata zpravodajských služeb. Podstatné je to, jak s danými informacemi naložíš.A je opodstatněná domněnka, že tvůj spojenec s těmi informace naloží lépe, než "nepřítel". Jo a prokázat spolehlivě, že Čína používá Huawei pro špinoáž, bez toho, abys odhalil své zdroje v Číně v podstatě ani nejde, protože dnes odesílání veškerých dat třetí straně je vlastně standard a když pak přidáš do kódu pár řádků textu, aby se odesílalo i něco navíc zamaskuješ to nějakou službou... jak to pak chceš dokazovat?
žrout
14.01.2019 00:47
#
Nevím jak dokázat, ale prostě není možné vyřadit celosvětového technologického giganta jen tak, že máš nějaké domněnky. A obvinit ho ze špionáže. To je akorát tak žalovatelné. Jako já nevím, nedělám si v této době iluze o nikom a už vůbec ne o Číně, ale vylhaných kauz jsme tady už pár měli, kdy potřeboval Západ poškodit konkurenta. Vylhané zbraně hromadného ničení v Iráku jsou asi takový příklad za všechny. Jako samozřejmě já jako jednotlivec nic nezmůžu a nikoho z těch mocných můj názor nezajímá, ale osobně nevidím jedinej důvod jim věřit.

Jinak pokud tě odposlouchává tvůj spojenec, tak buď není tak úplně tvůj spojenec, a nebo ty nejsi v jeho očích úplně rovnocenný partner a musí si tě tím pádem "pohlídat", abys neobcházel notičky.
adalbertus
13.01.2019 11:07
#
Posledni Kovboj
13.01.2019 13:32
#
"Hodil jsem vajgl do záchodu, spláchnul, vyfouknul poslední dým a zpátky do šatny jsem se vrátil připravený. Ještě jsem si nalil alpu na kostku cukru, abych si roztáhnul hrudník, a šlo se na věc"

to je kral
adalbertus
14.01.2019 08:04
#
staré dobré časy
cari
13.01.2019 11:12
#
Mihailo Ristič přestupuje do Montpellieru
Figi
13.01.2019 11:50
#
Co prestup Panaka do Sparty? Pry se furt nemuzou domluvit na cene. Sparta pry.nabizi malo? Nejakych 16m.
Rarášek
13.01.2019 12:44
#
16 prej no .. a vám je to málo za zraněnou jen naději ..
Losinho
13.01.2019 14:36
#
A proč by nemělo, když jste schopný vytasit o 5-7 víc
Greny
13.01.2019 14:40
#
a kolik by jsi cekal? rozjeli jste se Slavii cenovou valku .. tak se nedivte ze pod dvacet nepujdou
Rarášek
13.01.2019 14:44
#
Mně to je jedno, ať dají třeba 30, když to můžou dát i za Hanouska.
20DollarsInMyPocket
13.01.2019 14:52
#
KingMaster13
13.01.2019 21:18
#
db18
13.01.2019 15:01
#
KingMaster13
13.01.2019 21:18
#
oli9
13.01.2019 14:49
#
tak ví že můžou vytřískat daleko víc
adalbertus
14.01.2019 08:55
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.