Propad o pět příček dozadu: Češi jsou v žebříčku FIFA na 44. pozici, vedou Španělé

Včera, 15:01
Aktuality
Česká reprezentace v utkání proti Chorvatsku (© Vlastimil Vacek / Právo / Profimedia)

Čeští reprezentanti se v žebříčku FIFA po remíze s Chorvatskem a šokující porážce na Faerských ostrovech propadli o pět příček na 44. místo. V čele pořadí národních týmů zůstalo Španělsko před Argentinou, která na druhé pozici vystřídala Francii. FIFA zveřejnila říjnový žebříček na svém webu.

Česká reprezentace v říjnu odehrála dva kvalifikační zápasy o postup na mistrovství světa. Nejprve doma remizovala 0:0 s Chorvatskem a pak odjela s porážkou 1:2 z Faerských ostrovů, které se posunuly o devět míst na 127. příčku. V součtu s výhrou 4:0 nad Černou Horou připsaly za říjen takřka 38 bodů, nejvíce ze všech zemí v žebříčku. Naopak český tým odepsal přes 15 bodů.

I v listopadu čekají národní tým dva zápasy. Do nich půjde už bez odvolaného trenéra Ivana Haška, o jeho nástupci se stále jedná. Reprezentace nejprve 13. listopadu přivítá v přípravném duelu San Marino a o čtyři dny později zakončí kvalifikaci doma proti proti dalšímu fotbalovému "trpaslíkovi" Gibraltaru.

Tabulka

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Chorvatsko
6
5
1
0
20 : 1
16
2
Česko
7
4
1
2
12 : 8
13
3
Faerské ostrovy
7
4
0
3
10 : 6
12
4
Černá Hora
6
2
0
4
4 : 13
6
5
Gibraltar
6
0
0
6
2 : 20
0

Český tým může definitivu druhého místa ve skupině a účast v play off o mistrovství světa získat ještě před zápasem s Gibraltarem, pokud Faeřané, kteří na třetí pozici ztrácejí bod, podle očekávání o tři dny dříve prohrají v Chorvatsku. Národní celek měl už před startem kvalifikace téměř jisté místo v play off díky tomu, že loni ovládl svou skupinu Ligy národů.

Listopadové vydání žebříčku bude klíčové pro nasazení týmů při losu play off. Češi v propočtech aktuálně figurují na rozmezí druhého a třetího koše. Celky v prvních dvou koších budou mít pro semifinále baráže výhodu domácího prostředí.

Žebříček FIFA k 17. říjnu roku 2025

Pořadí
Předchozí umístění
Reprezentace
Body
1.
1.
Španělsko
1881
2.
3.
Argentina
1872
3.
2.
Francie
1863
4.
4.
Anglie
1824
5.
5.
Portugalsko
1778
6.
7.
Nizozemsko
1760
7.
6.
Brazílie
1759
8.
8.
Belgie
1740
9.
10.
Itálie
1717
10.
12.
Německo
1713
11.
9.
Chorvatsko
1710
12.
11.
Maroko
1710
13.
13.
Kolumbie
1696
14.
14.
Mexiko
1683
15.
15.
Uruguay
1678
16.
16.
USA
1673
17.
17.
Švýcarsko
1653
18.
18.
Senegal
1651
19.
19.
Japonsko
1645
20.
20.
Dánsko
1641
44.
39.
Česko
1485
200.
200.
Gibraltar
823
210.
210.
San Marino
728

Autor: ČTK

Komentáře (115)

Přidat komentář
fantomas10

Skoda Slovensko prohry v Sev Irsku, uz to mohlo byt

Reagovat
fantomas10

16.USA

25.Australie

Reagovat
Seydou Doumbia

co se ti nezdá? určitě víš jak ten systém funguje, takže tě to nemůže nějak vyvést s míry

Reagovat
O.Giroud

Nech to funguje ako chce, stále to pôsobí vtipne no

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Sandstorm

Nevím co je na to vtipného. Obě repre mají vysokou kvalitu.

Reagovat
O.Giroud

Vtipálku

Reagovat
Pharrell

Reagovat
ACSeRw!n

?

Reagovat
Janda-Ocko

44? Banda zoufalcu

Reagovat
eder

A co jste čekali? Vám se ten fotbal jako líbil?

Reagovat
Sigma Olomouc

San Marino a Gibraltar bych snad mohli porazit to vypadá. A ještě by tam mohli napsat, kolikáté jsou Faerský ostrocy

Reagovat
papanegra

Reagovat
dextroza_m

Za mě by Japonsko mohlo být klidne výš, nebo spíš bych je tam čekal.

Reagovat
doshcz

Reagovat
papanegra

Ty časy, když jsme byli na 2. místě za Brazílií

Reagovat
papanegra

Takový sešup snad nikdo neměl ne ??

Reagovat
Seydou Doumbia

Rusko?

Reagovat
kilobyte

Ti jsou pořád před náma.

Reagovat
Seydou Doumbia

to bych nečekal

Reagovat
kilobyte

Jsou na 30. místě. Ale to nic není v hokeji jsou dokonce na 1. místě. IIHF kvůli tomu od dubna ještě neaktulizovala žebříček na svých stránkách.

Reagovat
Seydou Doumbia

tak v hokeji by bylo zase nesmysl je dávat na 30 flek někde k jihoafrické republice, ale ve fotbale jsem je čekal níž no

Reagovat
Revizor

V hokeji by měli za nějakých 30 let po návratu začínat z nejnižší divize, vrazi.

Reagovat
Tromas

S tím naprosto souhlasím. Sice někteří lidé tvrdí že Rusové na MS v hokeji patří ale na druhou stranu můžeme říct že třeba Itálie tradičně patřila na MS ve fotbale a na posledních 2 MS chyběla a celkový dojem z turnaje to zkazilo jen Italům a můj osobní dojem z MS v hokeji kde nebyli Rusové je že mi na těch turnajích nechybí. Navíc mi než nějaká sportovní kvalita přijde důležité jestli proti nim budou chtít hrát jejich soupeři, protože třeba my a Finové budeme proti tomu s nimi hrát a co by se teprve dělo kdyby na MS v hokeji byli Rusové ve stejné skupině jako Ukrajina nebo Polsko, kteří by s nimi stoprocentně odmítli hrát. Navíc Rusové jsou odporní v tom že sport je pro ně jen prodloužená ruka propagandy, což využívají (obzvlášť v hokeji) už od SSSR. Jediné co bylo vždy krásné bylo vidět kyselé ksichty Rusáků když prohráli obzvlášť krásné byli ty finále co Rusáci prohráli proti nám.

Reagovat
Revizor

Nějakou dobu jsem hrál hokej a stále mám pár kamarádů co hrají na vrcholný úrovni. Mají v týmu Rusy a ti sami říkají, že nechtějí hrát s těmi, co podporují putlerovo válku v rámci KHL a snaží se dostat co nejvíc členů rodiny ven. Natož jrát za ruSSácko.

Takovej Jaškin, ten se ukázat na srazu repre, tak dostane tak do držky, že ho v Petrohradu nepoznaj.

Finové jim v posledních týdnech nastavili jasně zrcadlo, že jsou připraveni si vzít zpět, co jim ruSSáci vzali.

Důležitý bude duben 2026. Vypadá to, že nácek Orbán skončí a V4 se definitivně rozpadne.

Reagovat
Tromas

On sice skončí Orbán ale V4 se nerozpadne znovu bude na dva tábory. Dřív jsme byli my a Poláci ti normální a Maďaři se Slováky byli za retardy. Teď se prohodí role nás a Maďarů, protože jestli Orbán prohraje volby tak Maďaři budou ti normální zatímco u nás se Babiš bude znovu kamarádit s Ficem a Orbána bude podporovat v opozici zatímco Poláci budou chtít kooperovat s kýmkoliv z maďarské strany kromě Orbána. Za mě by se rozpadla V4 za stavu kdy Orbán volby vyhraje, protože vznikne trojlístek Babiš, Fico a Orbán a Poláci se na tento svaz kriplů budou chtít vysrat a V4 bez jediného silného hráče (Polska) nemá smysl. Třeba by vznikl spolek trojice kriplů aneb V3.

Reagovat
kilobyte

Když je ten žebříček dělaný za posledních 5 turnajů a oni hráli jen na jednom, který ani nevyhráli, tak je blbost, aby byli první. Navíc oni se na první místo dostali tím, že nehráli, po 13 letech. Před vyloučením byli 3.

Reagovat
Seydou Doumbia

blbost aby byli 1 jo, ale aby byli někde 30 je taky blbost...až se vrátí tak musí začínat v elitní kategorii, vím všichni nesnáší rusko tak ideál aby jím trvalo 30 let se dostat do elitní divize, ale to vážně brát nelze

Reagovat
fantomas10

hraji sranda pratelaky totiz a body jim naskakuji vesele dal

Reagovat
Seydou Doumbia

Bolivii krásně smetli, tým který bude hrát mezikontinentální baráž takže asi zaslouženě před Českem, ti by Bolivii nedali

Reagovat
md92

Ale v Bolívii by nevyhrál nikdo

Reagovat
Seydou Doumbia

zajímalo by mě, kde se ten zápas hrál...ale hádám asi ani tam ani tam ale bylo by zajímavý porovnání to hrát v bolivii a pak ve Oymyakonu kde je -50 a součet dvojzápasu

Reagovat
Fakt

Bulharsko

Reagovat
Pablos

Historicky určitě Maďarsko

Reagovat
mistr129

Chile bylo v roce 2016 3., teď je 56.

Reagovat
Pablos

Divím se obojímu… že byla 3. i teď až 56.

Reagovat
arvncrtx

Vyhráli 2x za sebou Copu a tím nasbírali dost bodů.

Reagovat
Salfovic

Amatéři, my jsme byli druzí i když jsme vyhráli hovno.

Reagovat
Seydou Doumbia

+ to na lepší zítřky nevypadá, čile a peru je v kundě celkem

Reagovat
Pablos

V roce 2015 byli 19. (Mmch my 16.) …jak to jako zvládli o 16 míst ?

Reagovat
mistr129

Uz na konci roku byli 5., vyhráli Copu, k tomu se jim počítalo slušný osmifinále MS. Spis nechápu že tou dobou byla druhá Belgie, která na MS 2014 nijak zvlášť nezářila a na předchozím Euru tuším ani nebyla

Reagovat
kilobyte

To se ještě počítali jiným systémem. Tenhle systém je o roku 2018.

Reagovat
fantomas10

Belgie je super, nevyhrali nikdy nic, ale porad top5

Reagovat
pistacik11

kvalifikacie maju super

Reagovat
Pablos

A může mi někdo vysvětlit tohle ?

5.11.2015 Česko 17.místo 974b

2.12.2015 Česko 26.místo 860b

Tam jsou odečty bodů ?

Reagovat
Pablos

Ok odečty jsou i teď (nevěděl jsem) natož v předešlém systému nejspíš… ale za jeden měsíc udělat mínus 114 bodů

Reagovat
Pablos

Hráli se tam dva přáteláky. se Srbskem výhra 4:1 a s Polskem prohra 3:1. Dobrá píčovina

Reagovat
johnik

Jestli se nepletu, tak to bylo počítáno ještě postaru, kdy se vzaly předchozí 4 roky a z toho se počítaly body, takže se tam pravděpodobně odepsaly nějaké dobré zápasy pro nás.

Reagovat
Pablos

Jedině no

Reagovat
mistr129

Baráž s Černou Horou se asi odečetla ne?

Reagovat
oli9

Dlouhodobe Bulharsko, Predtim Madarsko, Srbsko , Svedsko tyhle zeme jako my proste neudrzi ….

Ale nejvetsi sesup asi Belgie kdyz se mrknes na raking tak oni kolem roku 2000, 2003 top 15 tak v roce 2007 byli na 71 miste a vkastne zoatky do top poskocili kolem roku 2013

Reagovat
Mrcix

Belgie bude horší. Dej tomu pár let.

Reagovat
Krleš2

To je strašný nesmysl uz mnoho let ten jejich žebříček !

Reagovat
eder

Rusko, doufám, už v žádné kvalifikaci nikdy neuvidím...

Reagovat
eder

... mělo být o řádek výš, pardon...

Reagovat
NacBol

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Seydou Doumbia

opět je otázka jak moc je pro tvůj život důležitý žebříček co si vytvořili nějací kravatáci...sledujeme kvůli posranému žebříčku ten sport?

Reagovat
Cotton

Jelikož se podle něj nasazuje do kvalifikace, tak důežitý je

Reagovat
Seydou Doumbia

pro nás to zas tak důležitý není, teda pro mě ne

Reagovat
Krleš2

No neni samozřejmě Navíc vůbec nevypovídá o realitě. To je strašný bullshit

Reagovat
kilobyte

Máš něco lepšího pro určování nasazení?

Reagovat
arvncrtx

Mohlo by se i nasazení do košů losovat, Infantino by určitě nebyl proti. Nebo bych to udělal třeba jako ruletu, každý tým by poslal jednoho zástupce (kapitán, trenér, to je fuk), ten by dostal žetony za milion, mohl by je nasázet na cokoliv, pak by se jednou zatočilo, vyúčtovalo a ti, kdo by pak měli nejvíc žetonů, by byli v 1. koši. Bylo by to podobně vypovídající jako tenhle žebříček a navíc zábavnější.

Reagovat
Mr.Mike

Moldavsko vyhraje skupinu pred Andorrou, Gribraltarem a San marinem a postoupi na MS ...krasa

zatimco v dalsi skupine vypadne Francie, kter skonci ve skupine za Anglii a Portugalskem

no me tabulka prijde v pohode pokud bude brat vzdycky jen ty zeme ze stejnyho kontinentu (steny kvalifikacni zony)..to mi prijde celkem spravedlivy. takze to bude pomerne spravedlive rozdeleny i pro kose treba na ME..na MS to je stejne vetsinou rozdeleny ruzne..obcas i treba podle kontinetu

i kdyby byla Austrálie desátá tak to je uplně jedno. Pro týmy z Evropy to neznamená nic.

Reagovat
Mr.Mike

spravedlivy jako ze mi to kvalitativne prijde celkem odpovidajici vetsinou

Reagovat
md92

Co třeba zavést ELO ranking, který by zohledňoval prestiž turnaje (/kvalifikace), který se zrovna hraje?

Reagovat
kilobyte

Momentální žebříček z ELO vychází.

Reagovat
Seydou Doumbia

bulšit je i zlatý míč a další kokotiny, ale fotbal kvůli těmto blbostem nesleduju

Reagovat
Krleš2

Tak já nějaký ZMíč a podobně pičoviny taky .

Jen jsem komentoval to jak to skládají ti idioti To nechápu. Třeba Klokani nebo Japonsko tam kde je a jine týmy pod nima a jiné….. prostě úplná blbost!

Ale jinak máš pravdu - chuj s nima

Reagovat
Seydou Doumbia

Reagovat
Pablos

Ten si tu zrovna prožíval snad nejvíc ze všech

Reagovat
Seydou Doumbia

psal jsem lidem že to je sračka, těm lidem, kteří vypadali že když vyhraje ten či ten tak se jim zhroutí svět, což ale víš moc dobře takže neprožíval, ani jsem nesledoval ten přenos jako někteří tady na ukor psg-om

Reagovat
Pablos

Nevim to. Já to nesleduji, jen jsem se letos podíval do diskuze a vím že si tam měl plno příspěvků… tak jsem si to takhle spojil

Reagovat
Seydou Doumbia

nevíš ale šíříš dezinformace...to se mi nelíbí Pedro Pablo

Reagovat
Pablos

Omlouvám se velectěný, máš pravdu

Reagovat
Seydou Doumbia

díky, příteli

Reagovat
Krleš2

Pusu,pusu, pusu……. Kucíí

Reagovat
Cotton

Nezohledňuje, jestli hraješ doma nebo venku, jestli vyhraješ 1:0 nebo 5:0. Navíc to pak schytávají týmy, co se dostanou na MS/ME a tam většinu zápasů prohrají, čímž ztratí body. Zatímco týmy, co ani na Euru nebyly, nemají jak tolik bodů ztratit, tak jsou pořád nahoře (viz Wales, Švédsko, Norsko). Obecně je strašně těžké se někam posunout nebo spadnout. Itálie od Eura 2021 vesměs těžké zápasy jen prohrává, ale stejně je v top 10.

Reagovat
johnik

Právěže v současnosti ten žebříček dává smysl. Máš prostě body, které se ti buď zvyšují nebo snižují v závislosti na kvalitě soupeře a důležitosti zápasu. Paskvil to byl dřív.

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
Cotton

Je to lepší než dřív, ale pořád schází dost věcí. Jak jsem psal, nezohledňuje se domácí prostředí a nezohledňuje se skóre. Podle mě by nemělo být stejně bodů za výhru doma 1:0 a za výhru venku 5:0.

Reagovat
Cotton

Tady je vidět, že na MS patříme, protože jsme mezi 48 nejlepšími týmy na světě

Reagovat
Pablos

To nemá kam uhnout

Reagovat
arvncrtx

Jak můžou být Faerský ostrovy 83 míst za námi, když jsou lepší než my? Ten žebříček je na hovno.

Reagovat
Raul=Real

Bolo by náročné v grafike uviesť aj Slovensko?

Myslím že komunita sme tu dosť početná

Reagovat
kilobyte

Bylo. Není to grafika, ale tabulka.

Reagovat
O.Giroud

Ešte keď sme pod Českom tak win win, poteší Čechov a ja sa nebudem muset trepať na ten trápny clickbaitovy šport bez diskusii

Reagovat
Pablos

Máte bejt v první 20. Vaše blbost

Reagovat
Vinci

No prave, jste tu dost početní. To je jen jedna z mnoha snah dostat vás zpatky na východ

Reagovat
fantomas10

44

Czechia

1484.68 1500.29 -15.61

45

Costa Rica

1483.74 1481.13 +2.61

46

Slovakia

1483.35 1491.87 -8.52

Reagovat
Cotton

Běž na eurofutbal.sk

Reagovat
ACSeRw!n

nemame na to

Reagovat
Pablos

Na co ?

Reagovat
Revizor

Na velblouda na střídačku.

Reagovat
Pepesma

na střídačku se Slovákama?

Reagovat
mayday

Jestli budou body v žebříčku za remis se Saúdama a prohru se velrybáři chybět pro nasazení do baráže do druhého koše, tak by měl být Hašek vláčen po ulicích

Reagovat
Revizor

I kdyby nechyběly. Navrhuji minimálně jednou týdně a střídat krajská města po dobu šesti let.

Reagovat
Puskas

Stačilo by mu ty dva zápasy dokola pouštět.

Reagovat
Revizor

Dostal by k tomu brýle na virtuální realitu a tam by se mu to promítalo.

Reagovat
Cotton

To by pro něj nebyl trest. On by si jen vždycky řekl, že jsme hráli bojovně proti nevyzpytatelnému soupeři.

Reagovat
Skokan 6.

To se dělá podle žebříčku FIFA? Já myslel že podle počtu bodů ve skupině této kvalifikace.

Reagovat
mayday

Žebříček.

Reagovat
Revizor

Proto je prohra na Faerech takový problém.

Hašek to měl doplavat. Beran zůstat pro potěšení místních ovcí a zbytek si postavit drakkar a tempo!

Reagovat
mayday

Samozřejmě ti co projdou z ligy národů jsou v posledním koši, první tři podle žebříčku.

Reagovat
Cotton

Reagovat
Kincl

Ale vždyť místní odborníci píšou, že máme tým na to, hrát vyrovnaně s těmi TOP týmy a potrápit je a nějaká Albánie, Wales nebo Chorvatsko bychom měli porazit

Reagovat
Pablos

Já to sice nepsal, ale víš co znamená potenciál a nenaplnění potenciálu ? To druhé bys vědět měl, protože podle něj teď chceš dokazovat, že nemůže platit to první.

Reagovat
Kiss Me Polka!

vážně dáváš tragedy walesu a Albánie na úroveň Chorvatska?

Reagovat
insane

To ale opravdu máme. Ostatně papírově slabší týmy než my jsou často schopný potrápit velký týmy, akorát my jsme to nějak zapomněli. Kdybychom měli na lavičce schopnýho kouče, dokážu si představit, že bychom v současnosti patřili do top 12 v Evropě.

Však si vzpomeňme na to, jak náš nároďák zářil v letech 2003 či 2004 pod Brücknerem – a patřili jsme mezi evropskou a možná i světovou špičku, naprosto bezpochyb. Přitom v podstatě hodně podobnej kádr hrál jen o rok dřív v kvalifikaci na MS 2002 pod Chovancem taky hrozně a nevyrovnaně (prohra na Islandu, plichta na Maltě), že si v tu dobu lidi říkali, že níž náš fotbal už ani klesnout nemůže (kdyby vůbec tušili, co je čeká tak za 15 let ). Jenže pak se na lavičku dostal člověk s nápady a jasnou vizí a bylo to o něčem jinym.

A tim neříkám, že bychom dneska snad měli tým jak za Nedvěda, Rosickýho, Poborskýho a Kollera – ale ten kádr prostě kvalitu má. A dokonce má i potenciál.

Reagovat
Kincl

No jo ale měli jsme tam hráče, kteří později hráli za Juventus, CHelsea, Liverpool nebo třeba AC Milán. Teď tam máme hráče z Leverkusenu, West Hamu, Wolves nebo Lyonu

Reagovat
insane

Achjo, vysloveně tam dvakrát vypíchnu a přesně konkretizuju, jak to myslim, ale ty mi to stejně začneš vyvracet touhle logikou. To je pak fakt těžký.

Reagovat
insane

Já nechápu, proč ten FIFA ranking půlka bere až příliš vážně – a druhá půlka ho zase zesměšňuje a zpochybňuje. Zkrátka – opravdu to není objektivní tabulka odstupňovaná přesně podle výkonnosti, ale zároveň víceméně perfektně plní to, co plnit má. Prostě když se tak 70 % všech týmů prakticky nekonfrontuje s týmy mimo svůj kontinent, budou tam bubliny a týmy ze slabších kontinentů budou mít výhodu např. oproti Evropě, protože tam není tak těžký uhrát body a tím pádem stoupat FIFA rankingem, přestože se ten systém snaží seč může, aby zohledňoval sílu/kvalitu soupeřů.

Reagovat
mistr129

Reagovat
fantomas10

Nebylo by mozna od veci dat kazdemu kontinentu koefient, protoze jak muze byt USA na 16.miste je fakt divne, chapu ten system, ale realne si nekdo mysli, ze jsou 16. nejleppsi tym sveta?

Reagovat
insane

Hele je to prostě jak současná hlavní fáze LM, akorát v absolutně obřím měřítku – je to velká tabulka, nad jejíž férovostí můžeme spekulovat, když v jejím rámci nedošlo k nějakému systémově symetrickému rozložení ve vzájemné konfrontaci všech zúčastněných. Ještě by se to mohlo počítat zvlášť po kontinentech, jenže co zase s těmi mezikontinentálními zápasy, které jsou v podstatě největší koření mezinárodního fotbalu jako takovýho. A hlavně přesně pro účely nasazování a kvalifikace na závěrečný turnaje je to určený – a proto objektivně je např. 16. místo USA vlastně legitimní, protože nejenže odpovídá pozici jednoho z kontinentálních lídrů, kterej se na MS skoro vždycky dostane – ale taky v tomhle směru jakoby "zabírá" místo možná některým reprezentacím z Evropy, který se i přes vyšší kvalitu na americkou účast budou koukat pouze v televizi. Stejně jako teď se jim kouká na záda ve FIFA rankingu. Tohle nás štve, ale na druhou se taky nepozastavujeme nad tím, že výsledek turnaje zrovna přesně nereflektuje kvalitu týmů natolik, aby podle ní byly v pořadí na konci přesně seřazený za sebou.

Btw ten příspěvek jsem začal jako souhlas, ale během psaní mě napadly ty argumenty, kterými jsem se do konce odstavce sám nechal trochu přesvědčit. Doufam, že to neindukuje nějakou bující schizofreni.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele