Liverpool gólem v poslední sekundě prohrál na hřišti Bournemouthu. West Ham doma díky parádnímu úvodnímu poločasu porazil Sunderland a vyhrál podruhé v řadě, čímž se prozatím přiblížil bezpečným pozicím na dva body. U triumfu byl i český záložník Tomáš Souček, jenž odehrál celé utkání podruhé v řadě. Manchester City porazil Wolverhampton, Tottenham remizoval v Burnley.
Vítězný gól v poslední minutě zajistil Bournemouthu ve 23. kole Premier League výhru 3:2 nad Liverpoolem a teprve druhý triumf ve vzájemné bilanci z 15 zápasů. Bournemouth vedl už o dvě branky po gólech Evanilsona a Alejandra Jimeneze, ještě před poločasem ale dokázal snížit Virgil van Dijk. Ve druhé půli Dominik Szoboszlai vyrovnal, místo obratu ale v závěru nastavení vystřelil tři body domácím Amín Adlí. Tým Arneho Slota zůstává bez výhry už pět ligových utkání.
Liverpool si v týdnu spravil chuť vítězstvím 3:0 nad Marseille, které přerušilo sérii ligových remíz. V úvodu zápasu ale nic nenasvědčovalo tomu, že by domácí nerozhodné výsledky neměly pokračovat. Pokus Mohameda Saláha z dálky letěl vysoko nad a byl to jediný střelecký pokus na obou stranách až do chvíle, kdy James Hill po osmnácti minutách přehodil břevno Alissonovy branky. Bournemouth se do té doby příliš neprosazoval a nevypadalo to, že by mohl navázat na sérii, kdy v roce 2026 vždy vedl. Ovšem ve 26. minutě Marcos Senesi poslal dlouhý míč za obranu, van Dijk jej špatně odhadl a Alex Scott stihl míč na brankové čáře, odkud nahrál Evanilsonovi, který prostřelil Alissona.
O sedm minut později se Cherries dařilo ještě lépe, když van Dijk nechal v ofsajdové pasti Jiméneze, který si naběhl na Hillovu přihrávku a poslal míč mezi nohy brankáře. Obhájci titulu se snažili o odpověď - Florian Wirtz těsně minul branku a slabý volej Salaha zlikvidoval Djordje Petrovič, než Van Dijk odčinil své chyby a na přední tyči hlavou zužitkoval rohový kop Szoboszlaie těsně před poločasem.
Ve druhém poločase držel Liverpool míč téměř výhradně na svých kopačkách, ale ať už pálil Alexis Mac Allister, Jeremie Frimpong nebo Cody Gakpo, vždy byl na místě hráč Bournemouthu, který střelu zablokoval. Když pak Ryan Gravenberch napřáhl z dvaceti metrů a jeho rána prošla domácí obranou, míč těsně minul tyč. Jimenez měl šanci vrátit domácím dvoubrankové vedení po dlouhém autu, když se míč po zmatku v pokutovém území odrazil k němu, Alisson ale jeho střelu chytil. To se nakonec ukázalo jako klíčové pro tým Andoniho Iraoly, protože deset minut před koncem Liverpool vyrovnal, když Saláh při přímém kopu nahrál Szoboszlaiovi, který zakroutil míč kolem zdi a překonal Petroviče.
V hektických minutách po rozehrání zahodili velké šance Wirtz i Evanilson. V závěrečných vteřinách rozhodl Bournemouth, když další dlouhý aut způsobil zmatek před brankou a Adlí dotlačil míč za brankovou čáru. Tento gól rozjásal Vitality Stadium a ukončil sérii šesti vzájemných porážek.
Utkání 23. kola Premier League mezi Fulhamem a Brightonem nakonec skončilo výhrou 2:1 pro domácí. Na Craven Cottage sice nejprve vedli hosté díky gólu Yasina Ayariho z první půle, ve druhém dějství ale hráči Fulhamu nejprve vyrovnali po brance Samuela Chukwuezeho, přičemž o výhře rozhodl gól, jenž vstřelil Harry Wilson v nastavení.
Po nenápadném úvodu utkání si Cottagers ve 24. minutě náhle vytvořili skvělou příležitost jít do vedení. Raúl Jiménez však z bezprostřední blízkosti nevystřelil ideálně a Bart Verbruggen důležitým zákrokem u bližší tyče udržel skóre vyrovnané. Fulham za tuto neproměněnou šanci brzy zaplatil. Ayari vypálil zpoza hranice pokutového území prudkou střelu, která v nádherném oblouku zapadla do horního rohu branky, poslala Seagulls do vedení a znamenala jeho třetí gól v sezoně Premier League.
Tým Fabiana Hürzelera byl krátce nato jen krůček od navýšení náskoku, když Mitomův pokus po rychlém protiútoku zlikvidoval Bernd Leno a následnou dorážku Ferdiho Kadioglua vykopl z brankové čáry Timothy Castagne.
První výrazná příležitost druhého poločasu připadla hostům, když Danny Welbeck zblízka minul branku poté, co Mitoma nasměroval míč hlavou přes brankoviště. Necelých 20 minut před koncem utkání se dění najednou znovu rozproudilo. Fulham, který po většinu utkání působil jako horší tým, dokázal vyrovnat, když Chukwueze zachytil skvělou přihrávku od Joachima Andersena a chytře překonal Lena, čímž připravil dramatický závěr.
Nedlouho poté si hráči Brightonu mysleli, že znovu získali vedení, když Mitoma přesnou přihrávkou vyslal Welbecka a ten vstřelil gól. VAR však zachránil domácí tým, protože branka byla nakonec odvolána kvůli předcházejícímu ofsajdu. Nakonec to byl domácí Wilson, kdo nádhernou střelou v nastaveném čase rozhodl o vítězství Fulhamu v dramatickém závěru. Díky vítězství se tým Marca Silvy posunul na sedmé místo tabulky, Brighton mezitím zůstává na 12. místě.
Manchester City ve 23. kole Premier League potvrdil roli favorita a porazil Wolverhampton 2:0, čímž ukončil jeho neporazitelnost, kterou Vlci v tomto kalendářním roce zatím drželi. Citizens to zvládli i bez hvězdného Erlinga Haalanda, který před náročným únorem odpočíval na lavičce a naskočil až na poslední čtvrthodinku. Za hosty naopak v základní sestavě nastoupil Ladislav Krejčí, který odehrál plných 90 minut.
Po nepovedeném derby s Manchesterem United a debaklu v Lize mistrů proti Bodö/Glimt potřeboval Pep Guardiola nutně zareagovat proti Wolves, kteří se nacházeli na samém dně tabulky. Tým Roba Edwardse inkasoval v posledních čtyřech ligových zápasech jen dvakrát, ale tentokrát jeho obrana nevydržela dlouho. Bývalý hráč Wolves Matheus Nunes poslal centr na Omara Marmoushe, který už po šesti minutách otevřel skóre.
Marmoush dál splácel důvěru, kterou dostal před nejlepším střelcem Erlingem Haalandem, a byl blízko druhému gólu City, když ve 35. minutě trefil tyč. Následně VAR pomohl odvolat možnou penaltu za ruku Yersona Mosquery v přípravné fázi akce. Když se blížil poločas, hostující fanoušci by byli spokojeni s tím, že jejich tým prohrává jen o jeden gól, ale nakonec to bylo jinak. Antoine Semenyo vstřelil svůj třetí gól ze čtyř zápasů od příchodu do City, když přesnou střelou k tyči překonal Josého Sá.
Wolves se snažili najít cestu zpět do zápasu a byli poměrně blízko snížení, když André z přímého kopu těsně přestřelil branku. Hosté hrozili i po standardní situaci Mateuse Maného, kterou hlavou zakončoval Mosquera, ale Gianluigi Donnarumma míč vyrazil rukou mimo branku. Domácí si vytvořili další skutečnou šanci až 12 minut před koncem, ale Semenyo tentokrát napálil míč jen do břevna. V 86. minutě Mosquerova hlavička po rohu také skončila na břevně, což definitivně ukončilo naděje Wolves na drama a Guardiola si mohl připsat vytoužené tři body.
Ty udržují City v kontaktu s prvním Arsenalem, který se v neděli pokusí obnovit sedmibodový náskok proti Manchesteru United. Wolves naopak končí sérii pěti zápasů bez porážky ve všech soutěžích a jejich šance na záchranu v lize zůstávají spíše teoretické, i přes nedávné zlepšení výsledků.
Burnley, které bojuje o záchranu, ukončilo sérii pěti porážek ve vzájemných zápasech s Tottenhamem Hotspur, se kterým ve 23. kole Premier League remizoval 2:2. Micky van de Ven poslal hostující celek do vedení, Axel Tuanzebe a Lyle Foster však dokázali skóre otočit ve prospěch domácích. Cristian Romero ale v závěru vyrovnal a týmy si tak body rozdělily. Remíza prodloužila sérii Burnley bez vítězství v elitní anglické soutěži už na čtrnáct zápasů a prohloubila ztrátu na osmnáctý West Ham.
Spurs přijeli na sever povzbuzeni výhrou uprostřed týdne a od začátku byli na Turf Moor aktivní. Djed Spence, který dnes nastoupil na nezvyklém místě na křídle, hned v úvodu prověřil Martina Dúbravku, jako první se ale prosadilo Burnley. Po menším závaru v pokutovém území dotlačil Lucas Pires míč do sítě, jenže předtím byl jasně v ofsajdu, takže Spurs dostali šanci na reparát. Největší šanci Tottenhamu v první půlhodině přinesla standardní situace - Pedro Porro z přímého kopu nastřelil boční síť, což část fanoušků na Turf Mooru na chvíli zmátlo, protože si mysleli, že míč skončil v brance.
Porro představoval pro Burnley největší hrozbou směrem k brance a další jeho přímý kop opět prověřil Dúbravku, ale portugalský bek tentokrát poslal míč přímo do rukavic slovenského brankáře. V posledních deseti minutách poločasu se tlak na branku Burnley začal ještě zvyšovat. Dúbravka nejprve vychytal bývalého hráče Burnley Wilsona Odoberta a následně předvedl skvělý dvojzákrok proti Conoru Gallagherovi. Jeho odpor ale nakonec zlomil rohový kop, po kterém se k odraženému míči dostal van de Ven a levačkou poslal Spurs do vedení.
Burnley bylo téměř celý první poločas mimo hru, překvapivě ale dokázalo vyrovnat v nastavení první půle. Postaral se o to nečekaný střelec - Tuanzebe, který se trefil poprvé po dvou letech, když zužitkoval přesný centr Kyla Walkera. Hosté se tímto vyrovnáním znovu dostali do tempa a už za pět minut po přestávce mohli jít znovu do vedení, třetí skvělý zákrok Dúbravky v zápase ale zastavil Dominica Solankeho z bezprostřední blízkosti.
Kromě této šance ale Frankův tým směrem dopředu příliš neukázal, což jeho rozhodnutí držet obrannou pětku i v posledních dvaceti minutách činilo ještě záhadnějším. Nedostatek aktivity byl nakonec potrestán patnáct minut před koncem, kdy rychlá akce Burnley vyvrcholila přihrávkou Jaidona Anthonyho na Fostera, který se napodruhé prosadil a překvapivě poslal domácí do vedení.
Spurs byli v závěru poměrně pasivní, v posledních okamžicích však přišla záchrana, když Romero hlavou zužitkoval Odobertův centr a zlomil srdce domácím fanouškům. Přestože si Frank z východního Lancashire odváží alespoň bod, dobře ví, že jeho pozice je stále nejistá, zatímco naděje Burnley na záchranu se s každým týdnem rozplývají.
Fotbalisté West Hamu v rámci 23. kola Premier League porazili nováčka ze Sunderlandu 3:1 a navázali na vítězství proti Spurs z předchozího kola. O výsledku rozhodla dominantní první půle domácích, ve které nastříleli všechny své branky. Gólem a asistencí se blýskl Jarrod Bowen, Tomáš Souček odehrál plných 90 minut. Hammers se nesestupovým pozicím přiblížili na dva body, zatímco hosté zůstávají v napěchovaném středu tabulky na devátém místě.
Black Cats začali aktivně hned od úvodu, když už po devadesáti sekundách prověřil Alphonse Areolu střelou z hranice vápna Noah Sadiki. Domácí však dokázali získat míč na své kopačky a ve 14. minutě šli do vedení, když Bowen pronikl až na hranici brankové čáry odkud poslal precizní centr, načež Crysencio Summerville přeskočil Nordieho Mukieleho a hlavou skóroval. Krátce poté se na obou stranách objevily nevyužité šance - Trai Hume poslal hlavou míč na horní síť branky, zatímco Pablo svou střelu poslal mimo.
Hosté byli blízko gólu po hlavičce Dana Ballarda, která však minula branku. Navíc je před půlhodinou hry potkala další rána - Ollie Scarles donutil Humeho k faulu, po kterém byla nařízena penalta, kterou Bowen proměnil. Po druhém gólu byla atmosféra na London Stadium doslova bouřlivá, což vycítili i hráči. Taty Castellanos si připsal nebezpečnou hlavičku, kterou brankář vyrazil, a Summervilleova střela byla sražena na roh. Domácí měli před přestávkou ještě větší důvod k radosti, když Mateus Fernandes parádní ranou trefil horní roh branky, a přestože Roefs na míč sáhl, mimo tři tyče jen nenasměroval.
West Ham působil sebevědomě i po změně stran, ale i hosté přes tříbrankovou ztrátu hráli sympaticky. Habib Diarra po příchodu z lavičky vyslal střelu, kterou zablokoval Jean-Clair Todibo. Po technické střele Castellanose, kterou brankář bez problémů chytil, se Sunderland v 66. minutě dočkal snížení. Mukiele poslal přesný centr, který Brian Brobbey hlavou usměrnil k tyči. Hammers, kteří se do té doby cítili komfortně, začali čelit rostoucímu tlaku, ale Wilson Isidor svou šanci nevyužil, když přestřelil branku.
Areola pak musel předvést skvělý zákrok proti nebezpečnému nákopu Lukea O'Niena, ale to bylo již ze strany Sunderlandu vše a West Ham zaznamenal druhou výhru v řadě po špatné výsledkové sérii. Sunderland pokračuje ve špatné venkovní sérii, tříbodový zisk ze hřiště soupeře si odvezl naposledy na konci října.
Slepice nastartovaly WH a hned jsou jen 7 bodů od sestupu.
Reagovat
Csaplárova past
24.01.202619:35
To je jenom maskovací taktika aby zůstali mimo radar ostatních týmů a ve vhodnou chvíli zase zaútočí a bude z toho pohár a další LEGENDARY SEASON
Reagovat
Pepesma
24.01.202615:58
Pablo a Castellanos si už podmaňují Anglii
Reagovat
Coutinho10
24.01.202616:02
jak to před pár týdny vypadalo o sestupu jasně, tak najednou to spíš vypadá obráceně z pohledu WHU
Reagovat
Freedo
24.01.202616:20
Furt vyhráli jen 2 zápasy. Musí makat dál. Budou mít těžký dostat se před Forest
Reagovat
Coutinho10
24.01.202617:06
mě zase Forest nebo Leeds nepřijde jako nějak super tým, takže jo, jsou to 2 zápasy, ale nastavili dobrou cestu, začali dávat Součka do základu, dobře posílili, z AFCONu se vrátil šampion Malick, takže když budou takto pokračovat, mají na to
jediný mínus, co jsem koukal na jejich los, tak na první dobrou mi přijde asi nejtěžší, ale neztrácí tolik, uvidíme, ale věřím jim
Reagovat
hightower
24.01.202618:17
Co by za to jiný nejmenovaný klub ze severního Londýna dal
Reagovat
John Obi Mikel
24.01.202616:36
Pořád doufám, že tam zahučí Leeds do té spodní trojky, ale ti se teď dost zvedli
Reagovat
Eichel
24.01.202616:46
Leeds hrá náhodou fajn futbal, snáď to urvú.
Reagovat
aragorn
24.01.202620:31
Reagovat
$dolar$
24.01.202621:16
Za me nejlepsi fotbal co se týče poměru kvality kadru/predvadene hry.
Reagovat
Eichel
25.01.202614:14
Reagovat
fantomas10
24.01.202622:12
mnohem radsi nottingham, ale spis kvuli marinakisovi ktery roky kupoval tituly pro olympiakos, tech hracu je mi docela lito, urcite se ale v PL hezky rozplynou kdyby spadli
Reagovat
oli9
25.01.202607:33
Presne tak , hraji super
Reagovat
Kinky7
24.01.202617:57
s Guehim a bez nej je to jak nebe a dudy ta obrana
Reagovat
Csaplárova past
24.01.202619:33
Jestli se chce Tottenham zachránit, tak musí konečně taky někdy porazit tým ze spodku. Ubožáci. Ten Frank má taky sebereflexi jak sviňa. Ten by nerezignoval ani po sestupu
Reagovat
MoonKnight
24.01.202620:27
Tak teď už je asi Xabi jasný ne ? A samozřejmě já chápu, že v zimě se hůře snáší posily, ale přijde mi, že se pořád vyplatí přeplatit teď nějakého stopera a třeba ještě nějakého Klavana k tomu než přijít o LM.
Reagovat
O.Giroud
24.01.202620:32
snívaj, keby chceli Slota vyhodiť tak už je preč dávno
Reagovat
AnfieldSVK
25.01.202608:52
Ale nie, musia počkať na vhodnú chvíľu. LFC má hlboko náboženský fanúšikovský tábor a vedenie musí počkať do chvíle keď fans zbavia svätých ich ich nedotknuteľného statusu. Pamätám si dobu keď fans držali nad hlavou kartóny s biblickým textom ,,In Rafa we trust,,. A tá chvíľa už prišla. Olive Oil Virgil, Egyptský faraón ani Arne Šrot už nie sú pre fans svätými. Nastal čas pre nových svätcov. Prvým bude sv, Xabi. Kto by to bol povedal pred 3=4 mesiacmi...
Reagovat
pingla
24.01.202620:27
Jako VVD nikdy nebyl zrovna sympaťák, ale to neustále vztekání, máchání rukou a různá gestikulace k sudím už jsou dosti navíc. Ale pokud si udrží svoji formičku, jen tak dále
Reagovat
aragorn
24.01.202620:32
Letos je to někdy trapný ale je to frustrací z výsledků
Reagovat
j_mrazik
24.01.202622:10
Mně přijde, že je mu to už tak nějak všechno jedno.
Reagovat
aragorn
25.01.202608:56
Podle mě je v pasti mezi frustrací z fotbalu který Slot produkuje a jaké výsledky z toho plynou a zároveň jako kapitán proti němu nechce jít potom jak dopadl Salah. Takže to těžce kouše a působí to jak působí.
Mimochodem. Když šel Salah udělat ten rozhovor po Leedsu, objevilo se video (pochybné kvality a původu) kde Virgil říká jednomu člověku z oddělení médií z klubu který stál celou dobu vedle Salaha "nech ho mluvit"
Jedno mu to podle mě absolutně není. Zrovna mu ne
Reagovat
Patron
24.01.202620:49
Reagovat
Dirtyfoxx420
24.01.202620:27
A tak dooooost ty vole, to je sra*ka, to jsou jitrnice fakt!!
Reagovat
LokoLFC
24.01.202620:27
Slota vyhoďte, místo VVD postavte sněhuláka... 5,5 měsíce se hraje... A ten tým, ne že neni lepší, on je horší a horší...
Reagovat
supporter
24.01.202620:28
Ten Liverpool mi strasne pripomina nas pod Ten Hagem
Reagovat
Dirtyfoxx420
24.01.202620:30
Ale picu, ne ze bych chtel chranit Slota, ale kdo mu tam brani? Ta obrana je na presdrzku a nikdo novy neprijde. To je strasny se na to divat..
Reagovat
Wazza228
24.01.202620:32
On nehraje nejlepší stoper historie, nebo?
Reagovat
Dirtyfoxx420
24.01.202620:37
Maldini uz je dlouho out.
Reagovat
Unai
24.01.202620:42
Reagovat
JavierZanetti4
25.01.202602:01
Reagovat
icemike
25.01.202605:19
Reagovat
supporter
24.01.202620:34
no hlavne vase zaloha je pruchodak jako prase
Reagovat
Dirtyfoxx420
24.01.202620:38
Defenziva celkove, od kazdeho jednotliveho hrace. A nebudu se zminovat o tom, ze Salah by momentalne nemel ani na zaklad v Champu, ale furt tam bude najebanej v tom zakladu.
Reagovat
kissak
25.01.202608:27
To chápu, pleška by tomu odpovídala.
Reagovat
ZJEV
24.01.202620:28
Bournemouth celkove pekny zaver. Ten Bosak uz ma ale dost, pred posledni sanci zacne sumirovat, delit body a nejlepsi jak mluvil o Csaplarove pasti, ktera nebyla
Reagovat
avicii
24.01.202620:30
Bosák klasika
Reagovat
Seydou Doumbia
24.01.202620:44
Ten Caplar jsem si taky říkal že je blbost, ten uživatel tady co se tak jmenuje by mu to měl vysvětlit ale tak on si může říkat co chce, on má své pravidla
Reagovat
ZJEV
24.01.202620:52
Sve pravidla? Jako bosakova past cinkla csaplarem
Reagovat
Seydou Doumbia
24.01.202621:00
Vytvořil svého caplara no
Reagovat
O.Giroud
24.01.202621:29
Vyhrávať 2:0, nechať súpera vyrovnať a nakoniec aj tak vyhrať je dobrá past no
Reagovat
fenixLFC
24.01.202621:45
jojo ten debil nie je schopny sledovat ani skore v zapase ktory sam komentuje
Reagovat
fantomas10
24.01.202622:14
Pritom ceskych tymu v poharech odkomentoval dost, by mohl vedet ze nastaveny cas muze byt pohroma
Reagovat
Wednesdayite
25.01.202600:41
Řada moderátorů původem z ČT žije už jen z podstaty. A Bosák bohužel zgolfovatěl.
Reagovat
aragorn
25.01.202608:56
Reagovat
Matteus
24.01.202620:29
Bylo to špatné, ale v poslední minutě se to stalo mizerným. Škoda, že jsem si nevsadil "hrál Liverpoolu dá jesle spoluhráči v soupeřově vápně
Snad to někde v zákulisí znamená Xabi Alonsa, tohle chce velký restart
Každopádně Bournemouth super zápas a radost jim přeju
Reagovat
avicii
24.01.202620:29
Na posrateho aj hajzel padne, to tu sedi dokonale neviem co uz aj na to povedať, otazka je len ci v prestavbe bude po sezone pokračovať Slot, to ze sa nedostaneme do LM na budúcu sezonu bude bolestivé
Reagovat
Malresi
24.01.202620:30
Rovnaká sračka vpredu ako vždy, akurát dnes sa k tomu pridali ešte aj chyby vzadu, tak z toho nie je ani bod. Slot out.... s takým kádrom hrať takú sračku
Reagovat
avicii
24.01.202620:31
Káder je dobry ale úzky.. kazdopadne musi byt hra lepšia
Reagovat
aragorn
24.01.202620:51
Jako být s tím kádrem mimo top 3 je docela umění i přes všechny ty polehčující okolnosti.
Reagovat
Malresi
24.01.202620:55
Reagovat
Salfovic
24.01.202620:32
Vždyť podobné školácké chyby v obraně vás ,,zdobí'' celou sezonu.
Reagovat
Malresi
24.01.202620:36
Áno, ale od tuším zápasu s PSV sme sa im vyhýbali a bola z toho tá 13 zápasová séria bez prehry...
Reagovat
Hai
24.01.202620:59
Ten kádr zase není tak skvělý. Nemáme pořádně křídlo a k obraně se radci nebudu ani vyjadřovat….
Reagovat
aragorn
24.01.202621:39
Ten kádr je jednoznačně top 3. Kvalita těch hráčů je obrovská. Oni nezapomněli za pár měsíců hrát fotbal. To jim jen Slotova hra neumožňuje.
Kdyby se řešil třeba jen Mo a Robbo, že už na to nemají věkem atd ok jenže letos všichni hráči do jednoho hrají hůř než minulou sezónu (vyjma max Doma). Loni byli Macca a Gravenberch top záložníci v PL a letos je Alexis průměr a Ryan sotva nadprůměr. Takto by jsi mohl jít hráč od hráče. Virgil hraje nejhorší sezónu co je v LFC. To prostě není náhoda a jde to za Slotem.
Reagovat
Melda
24.01.202620:30
S tím gólem na 3:2 jsem docela počítal...
Horší je, že ten zápas celý je nuda bez nápadu, bez emocí.
Reagovat
Seydou Doumbia
24.01.202620:30
Dijk a jeho grimasy po každém golu, vždy jen seřve celý tým nebo rozhodčího, mává ofsajd nebo se hádá protože viděl faul, letos to je fakt komický se nad tím člověk směje každý duel.
BMF konečně výhra
Reagovat
Busby babes
24.01.202621:23
Ta srovnani s Vidicě jsou vtipnejsi kazdym kolem
Reagovat
Seydou Doumbia
24.01.202621:36
ač vidiče nesnáším tak bohužel ten byl jinde no
Reagovat
aragorn
24.01.202621:41
Jak kdyby Vidič nebyl v sezóně pod Moyesem taky k smíchu
Reagovat
LFCreds
24.01.202623:20
Reagovat
Freedo
24.01.202621:49
Reagovat
mistr129
24.01.202623:30
Vidič už byl v tomhle věku uklizen v Itálii
Reagovat
vladis271
25.01.202607:27
Reagovat
aragorn
25.01.202608:57
Reagovat
pingla
25.01.202608:41
Reagovat
O.Giroud
24.01.202620:31
5 zápasov v lige bez výhry, na to sa idem aspoň oholiť
Reagovat
REPLIKATOR
24.01.202620:31
hlavu
Reagovat
Krleš2
24.01.202622:21
Liverpool
Čuráčku
Reagovat
pobody's nerfect
24.01.202620:33
Prdel?
Reagovat
LaVolpe
24.01.202620:34
Cojones?
Reagovat
O.Giroud
24.01.202620:36
šicko
Reagovat
Unai
24.01.202620:41
Reagovat
J0EL
24.01.202621:13
Reagovat
vladis271
25.01.202607:27
Reagovat
REPLIKATOR
24.01.202620:31
Slot out
Reagovat
fenixLFC
24.01.202620:31
rad by som povedal ze s tym ked dostanes tri goly po uplne debilnych chybach obrany, s tym trener nic moc nespravi. ale ked do zakladu postavis uplne useless gakpa so salahom tak si kritiku zasluzi. obrana zufaly vykon, kridla uplne nulove a z hry by sme nedali gol ani keby hrame do rana. a symbolicky sme o tu seriu neporazitelnosti prisli v momente jak zase naskocil v zaklade salah....
Reagovat
aragorn
24.01.202620:47
Se Salahem ta hra dopředu zase trochu nějak vypadala ať už proti Marseille nebo část zápasu i dnes. Stejně jako před AFconem Brighton. Mezitím to byly úplný sračka výkony ale líbí se mě jak toho Salaha viníš skoro za všechno ale Slot za chyby obrany nemůže
Ten tým je hotovej. Zlomenej. Dokud tam bude Slot nic se nezmění. Už několik měsíců přešlapujeme na místě. Nemění se vůbec nic. Opět gól z autu. Absolutně žádná reakce od Slota na defenzivní standartní situace.
Mezi prohrou dnes a remízou doma s Burnley nebo Leedsem není žádnej rozdíl.
Reagovat
fenixLFC
24.01.202620:57
marseille som nevidel takze ten nehodnotim. este aj pisem ze tam boli aj ine problemy ale dnes bol salah totalne zufaly a na co siahol to dodrbal. a asi nebude uplna nahoda, ze problemy ktore sme mali na zaciatku sezony a jakz takz vymizli posledne zapasy sa znovu objavili. nepovedal by som ze ej ten tim zlomeny pretoze sme sa dnes dokazali zas vratit do zapasu
ale sorry, povedat ze medzi dnesnym zapasom a tym s burnley nebol ziaden rozdiel je nezmysel, s burnley sme si vytvarlai sancu za sancou a padnut tam druhy gol tak to hodnotime ako super vykon. dnes to bolo horsie.
chcel som napisat ze pokial je to mozne tak by sme mali hrat bez gakpa a salaha, s frimpongom vpravo, wirtzom vlavo, to fungovalo najlepsie. ale bohuzial so zranenim bradleyho bude musiet vpredu strasit bud gakpo alebo salah. a tazko povedat kto mi v sucasnej forme pije krv viac.
Reagovat
aragorn
24.01.202621:53
Mezi ztrátou dvou bodů v podobě remízy doma s Burnley nebo tří bodů venku na Bournemouth není rozdíl. Takto jsem to myslel.
Hodnotit pozitivně sérii 12 zápasů bez prohry když v ní jsou remízy s Burnley, Leedsem, Sunderlandem...
Když už to navlíkáš na Salaha, tak s ním jsme více gólů dostali ale také vstřelili. Bez něj jsme sice udrželi občas nulu vzadu ale zase jsme nebyli schopni porazit doma nováčky. Výsledek je stejný. Remíza je pořád ztráta obzvlášť se slabým týmem.
Ono si moc nevybereš. Třeba Ekitike a Jones, kteří patří v sezóně jinak mezi ty lepší hráče, dnes svým střídáním úplně zabili zápas. Rio by měl každopádně dostávat větší prostor na úkor Gakpa. Salah pokud není přilepený k lajně a nucen podstupovat 1vs1 je použitelný v té dvojici uprostřed jako dnes do cca 60 min a jako proti Marseille. Jak mu tam něco padne, tak se chytne a rozstřílí. U něj je naděje oproti Gakpovi u kterýho prostě víš co čekat.
Reagovat
fenixLFC
24.01.202622:04
lenze ja nechcem hodnotit zapas ci je dobry alebo zly na zaklade toho ci sa vyhra alebo nie. pretoze o tom casto rozhoduju detaily, najma v PL. proti burnley sme hrali okrem nejakych 10-15 minut hodne dobre, v prvom polcase vyborne. padnut tam z tych sanci o jeden gol viac a vyhrat tak sa povie ze super vykon. ale to tu vidime pravidelne- polcas/zapas sa hodnoti podla skore, nie podla hry. ja chapem ze futbal je o goloch ale mozes hrat dobre aj ked prehravas alebo vyhravat ked hras hovno.
ja tu seriu nehodnotim pozitivne, tie straty boli stupidne ale furt to bol posun oproti tomu divokemu zaciatku sezony
ako pisme nizsie, ja teiz nie som nejak odvareny z gakpa, najma do zavrenej obrany je uplne useless a kazdy vie co ma od neho cakat. zaroven ale chapem preco ho tam hrava- furt ma skoro dva metre a zapojuje sa do defenzivy. co ngumoha s jeho fyzickymi parametrami proste neda a aj dnes to bolo vidiet. na to aby hral zaklad to proste este nie je.
ja na salaha nenavliekam vsetko, ani zdaleka ale realne jeho prinos je v sucasnosti nulovy, v niektorych ohladoch minusovy. cast veci sa moze hodit na taktiku, ale velka cast ide za nim. ked nie je schopny prejst 1 vs 1 a je drevenny v zakonceni tak naco tam vlastne ako kridlo je? ale najma- s nim na ihrisku upada rola a vplyv wirtza. wirtz, idealne v kombinacii s ekitikem musia byt ti okolo ktorych sa to bude tocit, nie salah. ale to sa nedeje. vyssie si pisal ze to malo smeorm dopredu nejaku strukturu- nemalo, len sa hralo cez salaha a bolo to k nicomu. aj v tej serii aj ked to malo svoje chyba a bolo to casto nudne/pomale, tak bolo vidiet ze viacerym hracom prospieva ked hraju spolu. najma kombinacie jones-kerkez-wirtz-ekitike. s gakpom ide doprdele cela lava strana pretoze s kerkezom si rozumeju asi ako fans realu a barcelony. a vpravo sa mi proste viac paci frimpong ktory je nieco schopny vymysliet aj s lotpu aj v sprinte nez salah v sucasnej forme...
chcel by som aby si mal pravdu so salahom ale toto cakanie na to dokial mu tam nieco padne vedie k tomu ze v zapase zadrbe miliardu moznosti a situacii, pretoze on to proste chce zlomit, casto na ukor timu....
Reagovat
AnfieldSVK
25.01.202609:06
Keby som nevidel zápas s Burnley na vlastné oči tak by som Ti aj uveril
Reagovat
Dirtyfoxx420
24.01.202621:04
Salah
K němu momentálně řeknu tohle:
Před tím přímákem, co dal Dominik, se k tomu cpal i Salah a něco mu tam říkal, dokonce si stavěl míč, už to fakt vypadalo, že to bude kopat on, jo, ten letošní Salah co by neobehrál ani kýbl cementu a netrefil mrtvýho slona.
No a já měl v hlavě jen takovy bezmocný pocit a říkal sem si "bože ty ne, ty jdi pryč, schovej se k lajně a nebo nejlíp na střídačku, hlavně do toho míče nekopej".
To je můj momentální názor na hráče, který nám minulý rok dělal radost a vykopal titul.
Reagovat
honzal
24.01.202621:31
Taky jsem si říkal: ty se k tomu vůbec neser.
Reagovat
aragorn
24.01.202621:57
On se k těm přímákům staví celou naši kariéru ale gól nedal myslím nikdy a střely který šli z toho na branku bych spočítal na prstech jedné ruky
Naštěstí pokud to není na levou tak jen hraje druhý housle
Reagovat
SCELO
25.01.202600:47
je to smutne ako Salah momentalne hra
Reagovat
Melda
24.01.202621:08
No já někde viděl přehled, kde hrál v základu Gakpo v poslwdních 10 zápasech a ani jedna výhra, tam kde nehrál výhra
Arne díky za titul a at se daří. Xabi vítej a vydrž dlouho
Reagovat
repkajebuh
24.01.202620:47
Na titulu má zásluhu asi tak jako já nebo ty. Za titul mu nikdy děkovat nebudu, neni to jeho zásluha. At uz hlavně vypadne. Amatér jak Amorim
Reagovat
Csaplárova past
24.01.202621:33
Je to furt dokola tady ti Boasové, Amiromové, Ten Haagové .... Frankové apod ... v menším klubu něco uhráli, špička je semele že odchází jak spráskaní čokli ...
Reagovat
Seydou Doumbia
24.01.202621:36
takhle může ale dopadnout i jistý Šabi Alonso žejo
Reagovat
j_mrazik
24.01.202622:16
On už tak dopadl.
Reagovat
vladis271
25.01.202607:31
Na titule ma obrovsku zasluhu a treba muzan podakovat. Ale asi to nebude budovatel.
Reagovat
aragorn
24.01.202620:34
5 gólů v 90+ které nás obrali o body za 23 zápasů. Já si nepamatuju, že by se nám to v sezóně stalo vícekrát než 1-2.
Vždycky to byla naše silná stránka ale Slot zničil v hráčích i tohle
Reagovat
Jméno
24.01.202620:35
Hlavně žádné unáhlené závěry v Liverpoolu, není třeba panikařit
Reagovat
Ranoth
24.01.202620:38
Zase ten nizky blok ? Ci Bournemouth hral inak nez myslel ? Aky generator nahodnych slov vypusti Slot teraz ?
Reagovat
Dirtyfoxx420
24.01.202620:49
Uplne jednoduse, "kdyby nase obrana nebyla tak ... sry oprava, kdyby aspon nejaka byla, tak nedostaneme prvni gol, Bmouth by se nezatahl a my nemeli takovej problem, ale je to furt stejna pisnicka od zacatku sezony, jak dostaneme prvni, tak jsme vetsinou v prdeli. Muzeme podekovat nasim chlapcum, za jejich skolacke chyby a laxni pristup v obrane"
Tak snad vypusti neco v tom smyslu, ze "stojime uplne za picu, o LM se nebudeme ani bavit, tam pujdeme v brzkem kole ven a mozna se posnazime zabojovat aspon o Evropu, protoze v Mikycapu dostaneme taky pres picu, od nejakeho tymu, co bude urputne branit. Diky za rozhovor."
Reagovat
oli9
24.01.202620:43
Virgil uz na to proste nema , Gomez taky velky spatny tady vidim
Reagovat
772jozef
24.01.202620:45
Mali mesiac nato niečo s tým týmom urobiť, predať Salaha neverím žeby Arabi zaňho nevysolili aj v zime. Kúpiť stopéra , krídlo a vymeniť Slota.....nie bude sa zas čakať do leta a sledovať tento paškviľ nepozeratelnu sračku to je úplný nonsens čo sa deje v Tom klube
Reagovat
repkajebuh
24.01.202620:48
Slot out!! Diky za nic a už vypadni.
Reagovat
fenixLFC
24.01.202620:59
diky za nic fanusik sa pozna
Reagovat
Ranoth
24.01.202621:13
Ziskal titul ale inak rozjebal a dojebal vsetko cim sa LFC prezentoval pod Kloppom a zmenil nasu identitu az na nepoznanie... A z pevnosti Anfield urobil bufet kam si chodia pre pridely aj tymi ako Burnley a Sunderland
Reagovat
repkajebuh
24.01.202621:18
Přesně tak. Titul je Kloppova práce a práce tech kluků co pokračovali v jeho odkazu. Druhou sezonu si Slot, opilý mocí dělá co chce a snaží týmu vnutit svoji filosofii fotbalu. A výsledek vidíme všichni. Stoji to za hovno a je to tak, jak říkáš. Jen Fenix je jediný který to nevidí. Připomíná mi Busbyho a jeho obhajobu Onany
Reagovat
aragorn
24.01.202622:01
Souhlasím prakticky se vším ale titul je větší zásluha Slota než Kloppa. Ten mu sice sestavil skvělý tým ale ten titul sám o sobě nevyhrál.
Větší část první sezóny byl Slot super o to divnější je jak je čím dál tím víc bezradnější.
Reagovat
fenixLFC
24.01.202621:22
takze klasika, za vsetko dobre moze klopp, za zle slot
Reagovat
Csaplárova past
24.01.202621:28
Tak nám to konečně objasni. Kdo tam dělá taktiku, sestavu a nákupy ať už se tady Slotovi nenasazuje psí hlava
Reagovat
honzal
24.01.202621:32
Reagovat
fenixLFC
24.01.202621:41
nakupy ma na starosti od tejto sezony hughes. dotiahol super posily, skoda ze sa neusilovalo o nejake kridlo, inak by prestup sam osebe bol v pohode
taktiku a zostavu ma na starosti slot. v jeho trenerskom time chybe nejaky specialista na standardky, ktoreho sa nam v lete nepodarilo zohnat.
co je ale podstatne, ja nevravim ze nerobi chyby. robi, ako kazdy (tuto sezonu to je napriklad nasadzovanie gakpa ale aj to rozumiem ked potrebuje aspon nejakeho fyzickeho hraca a okrem neho ma len ngumohu). su veci ktore mi vadia ako napr. to ze nie sme schopni udrzat intentizu zapasu cely cas. co je ale az stupidne smiesne je, ako trener nad ktorym tu vsetci fans vlani skoro onanovali ako vedel v zapase upravit taktiku a otocit zapas, priniest body atd je zrazu oznacovany za taktickeho amatera, ktory nevie nic robit. a aj ked nieco u nas dosiahol tak to ti isti retardi devalvuju tym, ze to je vlastne kloppova zasluha (ked s rovnakym timom on titul neziskal). co na tom ze este vlani sme ocenovali ako prebudil gakpa s diazom (ktory mal najlepsiu individualnu sezonu u nas), spravil s gravenbercha najlepsieho zaloznika ligy a pripravil system v ktorom mohol salah dosiahnut najlepsiu individualnu sezonu v historii ligy. nie, to vsetko sa nestalo, to sa len hraci drzali kloppovej taktiky a salah nam to vyhral sam. co na tom ze sa taktika upravila jemu na mieru....
ale jasne, dojde xabi, vsetko bude urcite hned super, budeme srat duhu, zrat travu a hrat ako prime barcelona, v sprinte celych 90 minut a kazdy zapas vyhravat 3:0
Reagovat
Csaplárova past
24.01.202621:45
Slot je vyřízenej, je vyloučená věc aby měl v kabině autoritu. Ať už to tam vede kdokoliv, Salah byl posledním hřebíčkem do rakve. Vůbec to nezvládli a teď se jim to bude sypat
Reagovat
Dirtyfoxx420
24.01.202621:46
Reagovat
repkajebuh
24.01.202621:53
Na Salaha se ale hrálo vždy, každou sezonu byl nejlepším střelcem týmu. Takze jen pokračoval v trendu jako za Kloppa. Tam toho teda moc nezměnil. Velké změny přišli až letos. A vidíme jak mu to jde. S takovou budeme bez LM a vyhlídky do budoucna teda nic moc. Loni se na to dalo koukat. Letos je to na vypíchnutí očí. Sterilní nahrávání si před vápnem, bez pohybu. Co to má jako být za taktiku? Kdo jim to ordinuje? Ryana teda rozehrál suprově, to jo. Ostatní hráči ale hrají pod Slotem těžce pod své možnosti. A toho retarda si můžeš odpustit.
Reagovat
fenixLFC
24.01.202622:08
nie nehralo, to ze bol najlepsim strelcom a hviezdou timu neznamena ze sa hralo nanho. to sa hralo az vlani kedy sa vyslovene obetovala akakolvek defenzivnna cinnost, ktoru zanho pokryval szobo a on mal len a len utocit a prinasat goly. potom sa sice nadavalo ze szobo nema cisla ale jednak mu ich vyzieral salah a najma musel zanhp makat
tie zmeny tuto sezonu ale boli ovplyvnene z velkej casti aj odchodom trenta ked sa vsetko muselo prekopat. to nie je ze by si slot vymyslel ze zrazu chce hrat inak. z velkej casti musel. v tomto je PL proste narocna, tu ta za nejaku dobu superi precitaju
Reagovat
repkajebuh
24.01.202622:17
Tak ho přečetli. A co přesně dělá proto, aby si poradil s nízkým blokem, nakopávanýma balonama za obranu, standardkami, dlouhé auty? Jak na to reaguje a co pro to dělá? Já si dovolím odpovědět za tebe. Nedělá nic, možná se snaží, ale nezná recept. Neví co s tím. Mohl by sis pro jednou přiznat, že i ty se mýlíš a nejsi vševědoucí, ale to chci od tebe asi příliš. Ty víš vždy vše nejlíp a máš tu svoji pravdu, žejo.
Reagovat
fenixLFC
25.01.202601:00
az na dnesok tie dlhe nakopavane balony za obranu riesil, len to ste zas pindali ze to je nuda, ale umoznilo nam to lepsie kontrolovat hru a nebyt tak otvoreny. na nizky blok potrebujes bud kombinacie alebo individualne schopne kridla prechadzat jeden vs jeden. salah s gakpom su vselico ale nie tento typ hracov. jasne, boli zapasy kedy to bolo hrozne pomale, ale aj zapasy kde ti vyslovene zlyhavala koncovka. standardky a dlhe auty so so systemom samotnym nejak moc nevyriesis, tam bud musis kompletne zmenit rutinu toho ako sa to brani alebo byt fyzicky silnejsi. ja nevravim ze sa nam dari alebo ze mu veci vychadzaju ale povedat ze nic nerobi je proste totalna kravina. netvrdim ze viem vsetko najlepsie, prave naopak, ale nehystercim a nehadzem na trenera aj veci za ktore bud nemoze alebo ktore robi ale ich nevidis a tvrdis opak
Reagovat
LFCreds
24.01.202623:09
A kde je teraz nejaký systém? Lebo túto sezónu ho nik nevidí
Reagovat
Manik...
24.01.202623:34
Reagovat
vladis271
25.01.202607:34
Slot ma ten problem este, ze ked zbiera body dajme tomu ok.
Ale ten futbal je k posrani nudny.
Ale ked prehrava a este sa na ten futbal neda pozerat tak to je pest na oko.
Reagovat
honzal
25.01.202608:05
Reagovat
Neutron
25.01.202608:57
Reagovat
AnfieldSVK
25.01.202609:19
Slotovi treba uznať zásluhu za titul. Ale jeho filozofia bola prečítaná súpermi zhruba od konca februára po prehre vo finále Ligového pohára a on na to nedokázal reagovať. Teraz vidieť jeho absolútny alibizmus, keď sa dokáže vyhovárať ešte aj na poryvy vetra. Jeho tvár sa nikdy nevymaže z banera na Kope s defilé najväčších manažérov, ale na dnešnú situáciu musí vedenie reagovať. Apropo si to Ty kwopor?
Reagovat
fenixLFC
25.01.202612:06
kwopor? to meno znie ako nejaka hodne davna spomienka nie som to ja ale niekde som ho pocul ale za boha netusim kde
Reagovat
aragorn
25.01.202613:02
lfc1892 nebo lfcway
Reagovat
repkajebuh
24.01.202621:31
Samozřejmě, je to tak. Za všechno zlé v této sezoně může Slot. A musí jít, čím dřív, tím líp. Minulou sezonu jsem ho nekritizoval ani v průběhu, nebylo proč. A ani na konci, tam už bylo co kritizovat. Z mentálních monster co jsme byli pod Kloppem jsme beránci co čekají na konec zápasu, až nám vyrovná kdekdo. Ta mentalita je úplně jinde. Slot takhle velký klub nezvládá a z hráčů nedostává maximum.
Reagovat
aragorn
24.01.202621:59
Reagovat
TheTopFootbaler
24.01.202621:39
Rozjebal To snad vůbec není o tom, že "získal titul ale". Buďte mu trochu vděční ježiš. Na ten tým prostě padla deka, která je možná kvůli všem těm příchodům, možná kvůli vysokým očekáváním a marným výsledkům... těžko říct. VvD a Salah hrajou úplný hovno, a to je potom dost těžký zvládnout přestavbu, když tě zradí ty dosavadní pilíře Pravděpodobně odejít musí, protože jinak se ten tým zvedne jenom těžko, ale teda kecy že "díky za nic a vypadni", to je úplně mimo prostě. Takoví "fanoušci" jsou na facku a nic víc
Reagovat
Devil
24.01.202621:48
Náhodou.....mě se to líbilo
Reagovat
Manik...
24.01.202623:36
Reagovat
pesky passer-by
25.01.202602:22
Reagovat
aragorn
24.01.202620:55
To co s tím klubem poslední půlrok provádí trojice Slot, Hughes a Edwards je neuvěřitelný. To je skoro až sabotáž v přímým přenosu. Vždycky jsme byly pod FSG dobře vedenej klub ale teď si to už nemyslím.
Reagovat
Salfovic
24.01.202621:00
Jako ten letní nákup dvou drahých hroťáků a neřešení křídel a stoperů působí čím dál vtipněji.
Reagovat
Seydou Doumbia
24.01.202621:21
Ještě víc vtipnější je že jsme Live tady v predikcich věřili na titul
Nakonec ale vše dopadlo hůř než člověk čekal...Isák mrtvý, Salah mrtvola, gakpo sracka a celkově to nefunguje
Reagovat
LFCreds
24.01.202623:06
Reagovat
Manik...
24.01.202623:32
Reagovat
Whitemedia
25.01.202608:43
S těmi mrtvolami u Liverpoolu brzdi.
Reagovat
Coutinho10
25.01.202609:37
bejt Jota, ten by to strhnul, takový hráč dost schází, ale to jsme tušili, respektive viděli a věděli, jak moc důležitej během svý kariéry pro nás byl
Reagovat
martin.b
24.01.202621:41
Do sezony jsme šli se 4 stopery, s o jedním víc než v titulové Křídlo souhlas, otázka kdo byl k dispo no, přivedl se Wirtz co tam mohl alternovat, plus se prodloužil Salah kde si holt nikdo nepřipouštěl že se z něj stane takovej trash.
Reagovat
martin.b
24.01.202621:35
Koncem srpna se vynášeli do nebes… těžký no, zranění nepomáhaj, podcenění fyzickýho aspektu u posil je dost zjevný, hlavně u beků, naprosto finished Salah s novým mega kontraktem…Slotův systém bez geniality jednotlivců nefunguje, celkovej standard u hráčů dost klesnul. Fyzicky bolí sledovat Gakpa, ten musí v létě vypadnout hodně daleko, strašnej dřevák.
Reagovat
vladis271
25.01.202607:37
Sa mi pacil vcera jeho pokus za stavu nula nula hodit si to na pravacku. A komentator, ze obranca si to perfektne precital a nedovolil mu to a vykrokoval ho. To, ze si to gakpo bude hadzat na pravu nohu vedia dnes uz aj decka v pripravke.
Ten Liverpool si za druhou půli snad nic kromě přímáku nevytvořil. A to jsem si myslel, že my jsme latentní obehrávači vápna. Jinak mi u nich přijde, že jediný, kdo je schopný vyhrát souboj/hlavu, je VVD, když se mu chce. Zbytek je takový nijaký a nedůrazný, proto se s nimi dobře hraje. Stačí je ubránit a pak z brejku nebo na konci přetlačit.
Reagovat
Krleš2
24.01.202622:40
Letos už je s nimi konec. Můžou si zahrát o cenu útěchy s námi a United.
A takové to byly nákupy, přání, euforie a kdo ví co ještě.
Reagovat
aragorn
25.01.202613:14
Pořád se hledají důvody a dělají taktický analýzy proč Liverpool nehraje dobře ale úplným původem problému je nasazení a motivace celýho týmu.
Jak píšeš. Ti hráči na oko vypadají že makají a snaží se ale jsou všude pozdě, prohrávají souboje, jsou celkově pomalý až zabrždění. Hrají prostě na 70% a to dělá ten rozdíl. Tohle jde jednoduše za Slotem. Ať už je to tím, že mu a jeho hře hráči nevěří nebo je nedokáže namotivovat, připravit. Hráči vypínají, dělají velký chyby (i VVD u kterého to fakt není zvykem). Působí celkově laxně. ( 5!! inkasovaný gól 90+ a z toto plynoucí ztráta bodů).
Každý zápas se řeší, že stačilo málo a byla by to výhra atd že to není až tak hrozný, stačí změnit tohle a budeme vyhrávat ale je to 23 zápasů (+ cca 8 v minulé sezoně). To není náhoda. Slot prostě není schopen to už změnit.
Reagovat
Eichel
24.01.202622:42
Druhý a tretí najlepší strelci Spurs sú Romero a VDV. Vlastne aj najkreatívnejším hráčom je tam Romero a najlepším driblérom pri zranenom Kudusovi je VDV. To je všetko, čo treba o tom tíme vedieť.
Frankout. 8 bodový náskok na zostup, tak snáď to nejak dáme. Škoda len, že nie je voľný Dyche, ešte by sa nakoniec mohol hodiť.
Reagovat
papanegra
24.01.202623:45
je to zbytečné.. už po 13 zápase v lize bylo jasné, že to nikam nevede... teď jsme dalších 10 zápasů dál a zas můžu říct, že to nikam nevede... Xabi/Klopp to jsou jediné varianty...
Reagovat
Krleš2
25.01.202600:13
Reagovat
fenixLFC
25.01.202601:01
Reagovat
Euphael
25.01.202601:07
Reagovat
Neutron
25.01.202609:04
Reagovat
Godwinson
25.01.202602:00
Stejne vtipny, ze se diskutuje o hruzostrasnym Liverpoolu s obrovsky nevyvazenym kadrem a jsou ctvrti. Pro vedeni Liverpoolu teda dost na picu situace
Reagovat
Krleš2
25.01.202602:19
Pro vedení klubu to musi být katastrofa po těch nákupech a vědět, že v lednu už je po titulu, jakožto cíl sezony!
Reagovat
aragorn
25.01.202613:15
Reagovat
castelL
25.01.202602:43
prosím výhodte už thOKOTA
Reagovat
oli9
25.01.202607:32
Ten tym je v pasti proste, ta predvedena hra je uz od jara spatna a stale stejna. Jinak ale nejvetsi silenostnje obranná hra.. cela obrana v pasti s Virgilem , bohuzel ten kupí chybu za chybou ovsem vse uz to zacina v zaloze a vlastne od utoku
Sezony nas zdobil neuveritelny presing ktery prakticky maximalne dovolil soupeři odkopnout míč dopredu.. souper si proti nam vytvoril tak jednu sanci za zapas..
Ted ? Pruchodak , kazdy souper ma 6 strel na branu z roho 5 golovek v zapase.. zalezli nekde ve vapne , cekame … a tohle je uz dlouhodobe pod Slotem
Reagovat
honzal
25.01.202608:13
Dneska jsem někde četl, že nsme v lize za poslední 4 měsíce vyhráli jen 5 zápasů, to se mi nezdálo tak jsem si to šel ověřit a ono fakt.
Prosím už napište že byl plešmund vyhozen.
Stačí expreska, dík.
Reagovat
Sm0ker
25.01.202608:41
Už ho vyhodili?
Reagovat
r.mrazik
25.01.202610:06
virgila?
Reagovat
dantetomas
25.01.202609:06
Tak co s tym dalej? Otazka je, ci by pomohol vyhadzov Slota. V lete sa namiesto posilnenia timu lovili pokemoni a aj to tak skoncilo. Uplne krasne to ukazuje Isak. V momente, ked sa kupil Etikite, malo sa na Isaka vedenie uplne vysrat a usetrit 120 milionov ci kolko. A investovat ich do pozicii, ktore su potreba. Dvojka na hrot mohol byt niekto lacnejsi... a niekto s mensim chorobopisom.
Ten tim uplne stratil identitu. Jasne, v poslednych rokoch sa rozhodne neminalo malo, ale vzdy to bolo tak nejak v medziach a privadzali sa vacsinou hraci, ktori boli potrebni. To letne sialenstvo ma od sledovania LFC odradilo este viac. Navyse Salah niekde v Sherwoode (aj ked som ho tu este nestretol), Virgilov upadok pokracuje, ku Konatemu sa vyjadrovat netreba a Gomez je jednoducho Gomez. K tomu trebars Kerkez, ktoreho snad v B'mouthe pred prestupom naklonovali a do Merseyside poslali tu nepodarenu kopiu.
Proste v lete sa dokurvilo co sa dalo a toto je len vysledok toho. Bohuzial, 10 rokov budovany image pod Kloppom sa rozpadol, futbal sa hra priserny, ale vinit z toho len a len Slota je podla mna nefer. Nechce sa mi verit, ze by on sa nechcel kvalitneho stopera ci kridlo. Z toho co ma k dispozicii by sa urcite malo dat uvarit nieco lepsie a pozeratelnejsie, lenze dokaze to pripadne niekto iny? Mnohi tu uz vidia Xabiho, ale ani v jeho pripade som si nie tak isty uspechom, vzhladom na posobenie v Madride a fakt, ze dva uspesne roky v Leverkusene rozhodne nie su zarukou uspechu v Liverpoolu.
Reagovat
MoonKnight
25.01.202609:25
Vzhledem na působení Xabiho v Madridě? Myslíš, to druhé místo o bod za Barcelonou uprostřed sezóny, jeden z nejlepších týmů v LM a prohra v superpoháru opět s Barcou. Přičemž ten tým také nebyl vůbec složený podle Xabiho. Xabi si přál záložníka do středu, přál si koupit hrotového útočníka. Hráči a vedení mu do toho kecali. Asi sis nevšiml, že spousta fanoušků RM stojí za Alonsem a říká, že Pérez udělal chybu a Alonso teď přijde z LFC udělat stroj. Krom toho Xabi byl od počátku plán jedna, Slot přišel, protože Xabi se cítil na ještě rok v Leverkusenu. Vůbec nepochybuji o tom, že kdyby Xabi přišel už před rokem, tak ten titul udělá taky.
Reagovat
vladino10
25.01.202612:37
No, ty tu to že nezvládol kabínu používaš pomaly ako jeho ospravedlnenie
Reagovat
eder
25.01.202613:58
Já tedy situaci v Realu nijak detailně nesledoval, ale Xabi opravdu nezvládl kabinu?
Reagovat
MoonKnight
25.01.202614:08
S Viniciusem. Ale ten má u Péreze protekci, takže to Alonso nemohl vyhrát.
Reagovat
eder
25.01.202614:19
No právě - když prezident odvolá trenéra na základě rozmaru a brečení jedné primadony (navíc nechvalně profláklé z jiných afér), nenazýval bych to a priori "nezvládl kabinu". Ale neznám tu situaci detailně, proto jsem se ptal...
Reagovat
aragorn
25.01.202613:17
Reagovat
Salfovic
25.01.202613:21
Kvůli těmto kecům si snad budu přát aby u vás vyhořel jak v Realu.
Reagovat
kaja900
25.01.202614:24
Pod Xabim to může být lepší než pod Slotem, minimálně by tým dostal nový impuls.. ale nemyslím si že by z nich udělal mašinu.. potřeboval by na to posily stejně jako potřeboval v Realu
Reagovat
Neutron
25.01.202609:08
Pool
Reagovat
r.mrazik
25.01.202610:06
jak to bylo?
leave football before football leaves you?
Reagovat
andkoo
25.01.202612:49
bohovska panika v Poole, som rad ze sa to aspon na chvilu presunulo od nas k nim
Reagovat
Salfovic
25.01.202613:51
S dočasným trenérem bych si moc nevyskakoval.
Reagovat
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Komentáře (190)
Přidat komentářSe Součkem v základu jedou na poháry
Slepice nastartovaly WH a hned jsou jen 7 bodů od sestupu.
To je jenom maskovací taktika aby zůstali mimo radar ostatních týmů a ve vhodnou chvíli zase zaútočí a bude z toho pohár a další LEGENDARY SEASON
Pablo a Castellanos si už podmaňují Anglii
jak to před pár týdny vypadalo o sestupu jasně, tak najednou to spíš vypadá obráceně z pohledu WHU
Furt vyhráli jen 2 zápasy. Musí makat dál. Budou mít těžký dostat se před Forest
mě zase Forest nebo Leeds nepřijde jako nějak super tým, takže jo, jsou to 2 zápasy, ale nastavili dobrou cestu, začali dávat Součka do základu, dobře posílili, z AFCONu se vrátil šampion Malick, takže když budou takto pokračovat, mají na to
jediný mínus, co jsem koukal na jejich los, tak na první dobrou mi přijde asi nejtěžší, ale neztrácí tolik, uvidíme, ale věřím jim
Co by za to jiný nejmenovaný klub ze severního Londýna dal
Pořád doufám, že tam zahučí Leeds do té spodní trojky, ale ti se teď dost zvedli
Leeds hrá náhodou fajn futbal, snáď to urvú.
Za me nejlepsi fotbal co se týče poměru kvality kadru/predvadene hry.
s Guehim a bez nej je to jak nebe a dudy ta obrana
Jestli se chce Tottenham zachránit, tak musí konečně taky někdy porazit tým ze spodku. Ubožáci. Ten Frank má taky sebereflexi jak sviňa. Ten by nerezignoval ani po sestupu
Tak teď už je asi Xabi jasný ne ? A samozřejmě já chápu, že v zimě se hůře snáší posily, ale přijde mi, že se pořád vyplatí přeplatit teď nějakého stopera a třeba ještě nějakého Klavana k tomu než přijít o LM.
snívaj, keby chceli Slota vyhodiť tak už je preč dávno
Ale nie, musia počkať na vhodnú chvíľu. LFC má hlboko náboženský fanúšikovský tábor a vedenie musí počkať do chvíle keď fans zbavia svätých ich ich nedotknuteľného statusu. Pamätám si dobu keď fans držali nad hlavou kartóny s biblickým textom ,,In Rafa we trust,,. A tá chvíľa už prišla. Olive Oil Virgil, Egyptský faraón ani Arne Šrot už nie sú pre fans svätými. Nastal čas pre nových svätcov. Prvým bude sv, Xabi. Kto by to bol povedal pred 3=4 mesiacmi...
Jako VVD nikdy nebyl zrovna sympaťák, ale to neustále vztekání, máchání rukou a různá gestikulace k sudím už jsou dosti navíc. Ale pokud si udrží svoji formičku, jen tak dále
Letos je to někdy trapný
ale je to frustrací z výsledků
Mně přijde, že je mu to už tak nějak všechno jedno.
Podle mě je v pasti mezi frustrací z fotbalu který Slot produkuje a jaké výsledky z toho plynou a zároveň jako kapitán proti němu nechce jít potom jak dopadl Salah. Takže to těžce kouše a působí to jak působí.
Mimochodem. Když šel Salah udělat ten rozhovor po Leedsu, objevilo se video (pochybné kvality a původu) kde Virgil říká jednomu člověku z oddělení médií z klubu který stál celou dobu vedle Salaha "nech ho mluvit"
Jedno mu to podle mě absolutně není. Zrovna mu ne
A tak dooooost ty vole, to je sra*ka, to jsou jitrnice fakt!!
Slota vyhoďte, místo VVD postavte sněhuláka... 5,5 měsíce se hraje... A ten tým, ne že neni lepší, on je horší a horší...
Ten Liverpool mi strasne pripomina nas pod Ten Hagem
Ale picu, ne ze bych chtel chranit Slota, ale kdo mu tam brani? Ta obrana je na presdrzku a nikdo novy neprijde. To je strasny se na to divat..
On nehraje nejlepší stoper historie, nebo?
Maldini uz je dlouho out.
no hlavne vase zaloha je pruchodak jako prase
Defenziva celkove, od kazdeho jednotliveho hrace. A nebudu se zminovat o tom, ze Salah by momentalne nemel ani na zaklad v Champu, ale furt tam bude najebanej v tom zakladu.
To chápu, pleška by tomu odpovídala.
Bournemouth
celkove pekny zaver. Ten Bosak uz ma ale dost, pred posledni sanci zacne sumirovat, delit body a nejlepsi jak mluvil o Csaplarove pasti, ktera nebyla
Bosák klasika
Ten Caplar jsem si taky říkal že je blbost, ten uživatel tady co se tak jmenuje by mu to měl vysvětlit
ale tak on si může říkat co chce, on má své pravidla
Sve pravidla? Jako bosakova past cinkla csaplarem
Vytvořil svého caplara no
Vyhrávať 2:0, nechať súpera vyrovnať a nakoniec aj tak vyhrať je dobrá past no
jojo ten debil nie je schopny sledovat ani skore v zapase ktory sam komentuje
Pritom ceskych tymu v poharech odkomentoval dost, by mohl vedet ze nastaveny cas muze byt pohroma
Řada moderátorů původem z ČT žije už jen z podstaty. A Bosák bohužel zgolfovatěl.
Bylo to špatné, ale v poslední minutě se to stalo mizerným. Škoda, že jsem si nevsadil "hrál Liverpoolu dá jesle spoluhráči v soupeřově vápně
Snad to někde v zákulisí znamená Xabi Alonsa, tohle chce velký restart
Každopádně Bournemouth super zápas a radost jim přeju
Na posrateho aj hajzel padne, to tu sedi dokonale
neviem co uz aj na to povedať, otazka je len ci v prestavbe bude po sezone pokračovať Slot, to ze sa nedostaneme do LM na budúcu sezonu bude bolestivé
Rovnaká sračka vpredu ako vždy, akurát dnes sa k tomu pridali ešte aj chyby vzadu, tak z toho nie je ani bod. Slot out.... s takým kádrom hrať takú sračku
Káder je dobry ale úzky.. kazdopadne musi byt hra lepšia
Jako být s tím kádrem mimo top 3 je docela umění i přes všechny ty polehčující okolnosti.
Vždyť podobné školácké chyby v obraně vás ,,zdobí'' celou sezonu.
Áno, ale od tuším zápasu s PSV sme sa im vyhýbali a bola z toho tá 13 zápasová séria bez prehry...
Ten kádr zase není tak skvělý. Nemáme pořádně křídlo a k obraně se radci nebudu ani vyjadřovat….
Ten kádr je jednoznačně top 3. Kvalita těch hráčů je obrovská. Oni nezapomněli za pár měsíců hrát fotbal. To jim jen Slotova hra neumožňuje.
Kdyby se řešil třeba jen Mo a Robbo, že už na to nemají věkem atd ok jenže letos všichni hráči do jednoho hrají hůř než minulou sezónu (vyjma max Doma). Loni byli Macca a Gravenberch top záložníci v PL a letos je Alexis průměr a Ryan sotva nadprůměr. Takto by jsi mohl jít hráč od hráče. Virgil hraje nejhorší sezónu co je v LFC. To prostě není náhoda a jde to za Slotem.
S tím gólem na 3:2 jsem docela počítal...
Horší je, že ten zápas celý je nuda bez nápadu, bez emocí.
Dijk a jeho grimasy po každém golu, vždy jen seřve celý tým nebo rozhodčího, mává ofsajd nebo se hádá protože viděl faul, letos to je fakt komický se nad tím člověk směje každý duel.
BMF konečně výhra
Ta srovnani s Vidicě jsou vtipnejsi kazdym kolem
ač vidiče nesnáším tak bohužel ten byl jinde no
Jak kdyby Vidič nebyl v sezóně pod Moyesem taky k smíchu
Vidič už byl v tomhle věku uklizen v Itálii
5 zápasov v lige bez výhry, na to sa idem aspoň oholiť
hlavu
Liverpool
Čuráčku
Prdel?
Cojones?
šicko
Slot out
rad by som povedal ze s tym ked dostanes tri goly po uplne debilnych chybach obrany, s tym trener nic moc nespravi. ale ked do zakladu postavis uplne useless gakpa so salahom tak si kritiku zasluzi. obrana zufaly vykon, kridla uplne nulove a z hry by sme nedali gol ani keby hrame do rana. a symbolicky sme o tu seriu neporazitelnosti prisli v momente jak zase naskocil v zaklade salah....
Se Salahem ta hra dopředu zase trochu nějak vypadala ať už proti Marseille nebo část zápasu i dnes. Stejně jako před AFconem Brighton. Mezitím to byly úplný sračka výkony ale líbí se mě jak toho Salaha viníš skoro za všechno ale Slot za chyby obrany nemůže
Ten tým je hotovej. Zlomenej. Dokud tam bude Slot nic se nezmění. Už několik měsíců přešlapujeme na místě. Nemění se vůbec nic. Opět gól z autu. Absolutně žádná reakce od Slota na defenzivní standartní situace.
Mezi prohrou dnes a remízou doma s Burnley nebo Leedsem není žádnej rozdíl.
marseille som nevidel takze ten nehodnotim. este aj pisem ze tam boli aj ine problemy ale dnes bol salah totalne zufaly a na co siahol to dodrbal. a asi nebude uplna nahoda, ze problemy ktore sme mali na zaciatku sezony a jakz takz vymizli posledne zapasy sa znovu objavili. nepovedal by som ze ej ten tim zlomeny pretoze sme sa dnes dokazali zas vratit do zapasu
ale sorry, povedat ze medzi dnesnym zapasom a tym s burnley nebol ziaden rozdiel je nezmysel, s burnley sme si vytvarlai sancu za sancou a padnut tam druhy gol tak to hodnotime ako super vykon. dnes to bolo horsie.
chcel som napisat ze pokial je to mozne tak by sme mali hrat bez gakpa a salaha, s frimpongom vpravo, wirtzom vlavo, to fungovalo najlepsie. ale bohuzial so zranenim bradleyho bude musiet vpredu strasit bud gakpo alebo salah. a tazko povedat kto mi v sucasnej forme pije krv viac.
Mezi ztrátou dvou bodů v podobě remízy doma s Burnley nebo tří bodů venku na Bournemouth není rozdíl. Takto jsem to myslel.
Hodnotit pozitivně sérii 12 zápasů bez prohry když v ní jsou remízy s Burnley, Leedsem, Sunderlandem...
Když už to navlíkáš na Salaha, tak s ním jsme více gólů dostali ale také vstřelili. Bez něj jsme sice udrželi občas nulu vzadu ale zase jsme nebyli schopni porazit doma nováčky. Výsledek je stejný. Remíza je pořád ztráta obzvlášť se slabým týmem.
Ono si moc nevybereš. Třeba Ekitike a Jones, kteří patří v sezóně jinak mezi ty lepší hráče, dnes svým střídáním úplně zabili zápas. Rio by měl každopádně dostávat větší prostor na úkor Gakpa. Salah pokud není přilepený k lajně a nucen podstupovat 1vs1 je použitelný v té dvojici uprostřed jako dnes do cca 60 min a jako proti Marseille. Jak mu tam něco padne, tak se chytne a rozstřílí. U něj je naděje oproti Gakpovi u kterýho prostě víš co čekat.
lenze ja nechcem hodnotit zapas ci je dobry alebo zly na zaklade toho ci sa vyhra alebo nie. pretoze o tom casto rozhoduju detaily, najma v PL. proti burnley sme hrali okrem nejakych 10-15 minut hodne dobre, v prvom polcase vyborne. padnut tam z tych sanci o jeden gol viac a vyhrat tak sa povie ze super vykon. ale to tu vidime pravidelne- polcas/zapas sa hodnoti podla skore, nie podla hry. ja chapem ze futbal je o goloch ale mozes hrat dobre aj ked prehravas alebo vyhravat ked hras hovno.
ja tu seriu nehodnotim pozitivne, tie straty boli stupidne ale furt to bol posun oproti tomu divokemu zaciatku sezony
ako pisme nizsie, ja teiz nie som nejak odvareny z gakpa, najma do zavrenej obrany je uplne useless a kazdy vie co ma od neho cakat. zaroven ale chapem preco ho tam hrava- furt ma skoro dva metre a zapojuje sa do defenzivy. co ngumoha s jeho fyzickymi parametrami proste neda a aj dnes to bolo vidiet. na to aby hral zaklad to proste este nie je.
ja na salaha nenavliekam vsetko, ani zdaleka ale realne jeho prinos je v sucasnosti nulovy, v niektorych ohladoch minusovy. cast veci sa moze hodit na taktiku, ale velka cast ide za nim. ked nie je schopny prejst 1 vs 1 a je drevenny v zakonceni tak naco tam vlastne ako kridlo je? ale najma- s nim na ihrisku upada rola a vplyv wirtza. wirtz, idealne v kombinacii s ekitikem musia byt ti okolo ktorych sa to bude tocit, nie salah. ale to sa nedeje. vyssie si pisal ze to malo smeorm dopredu nejaku strukturu- nemalo, len sa hralo cez salaha a bolo to k nicomu. aj v tej serii aj ked to malo svoje chyba a bolo to casto nudne/pomale, tak bolo vidiet ze viacerym hracom prospieva ked hraju spolu. najma kombinacie jones-kerkez-wirtz-ekitike. s gakpom ide doprdele cela lava strana pretoze s kerkezom si rozumeju asi ako fans realu a barcelony. a vpravo sa mi proste viac paci frimpong ktory je nieco schopny vymysliet aj s lotpu aj v sprinte nez salah v sucasnej forme...
chcel by som aby si mal pravdu so salahom ale toto cakanie na to dokial mu tam nieco padne vedie k tomu ze v zapase zadrbe miliardu moznosti a situacii, pretoze on to proste chce zlomit, casto na ukor timu....
Keby som nevidel zápas s Burnley na vlastné oči tak by som Ti aj uveril
Salah
K němu momentálně řeknu tohle:
Před tím přímákem, co dal Dominik, se k tomu cpal i Salah a něco mu tam říkal, dokonce si stavěl míč, už to fakt vypadalo, že to bude kopat on, jo, ten letošní Salah co by neobehrál ani kýbl cementu a netrefil mrtvýho slona.
No a já měl v hlavě jen takovy bezmocný pocit a říkal sem si "bože ty ne, ty jdi pryč, schovej se k lajně a nebo nejlíp na střídačku, hlavně do toho míče nekopej".
To je můj momentální názor na hráče, který nám minulý rok dělal radost a vykopal titul.
Taky jsem si říkal: ty se k tomu vůbec neser.
On se k těm přímákům staví celou naši kariéru ale gól nedal myslím nikdy a střely který šli z toho na branku bych spočítal na prstech jedné ruky
Naštěstí pokud to není na levou tak jen hraje druhý housle
je to smutne ako Salah momentalne hra
No já někde viděl přehled, kde hrál v základu Gakpo v poslwdních 10 zápasech a ani jedna výhra, tam kde nehrál výhra
Tak jsem viděl
to ma taktiez nejak neprekvapuje
https://scontent.fprg3-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/621795483_898152372577195_742062276148672782_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=r7bDaFEjlSAQ7kNvwEZJitp&_nc_oc=AdniWgJsJchrMfbc3rT3QebfNYs7VP3RJJyzwH6mAs-xRjstsMndvLGHid-W2LREFqs&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fprg3-1.fna&_nc_gid=ie6FN34Jlt3uxF3uMu7yew&oh=00_AfqMdtiD9Xi0rR6A3ySgit1UB8FPdISOwKtzYgN7Nc0wug&oe=697AE1F9
Arne díky za titul a at se daří. Xabi vítej a vydrž dlouho
Na titulu má zásluhu asi tak jako já nebo ty. Za titul mu nikdy děkovat nebudu, neni to jeho zásluha. At uz hlavně vypadne. Amatér jak Amorim
Je to furt dokola tady ti Boasové, Amiromové, Ten Haagové .... Frankové apod ... v menším klubu něco uhráli, špička je semele že odchází jak spráskaní čokli ...
takhle může ale dopadnout i jistý Šabi Alonso žejo
On už tak dopadl.
Na titule ma obrovsku zasluhu a treba muzan podakovat. Ale asi to nebude budovatel.
5 gólů v 90+ které nás obrali o body za 23 zápasů. Já si nepamatuju, že by se nám to v sezóně stalo vícekrát než 1-2.
Vždycky to byla naše silná stránka ale Slot zničil v hráčích i tohle
Hlavně žádné unáhlené závěry v Liverpoolu, není třeba panikařit
Zase ten nizky blok ? Ci Bournemouth hral inak nez myslel ? Aky generator nahodnych slov vypusti Slot teraz ?
Uplne jednoduse, "kdyby nase obrana nebyla tak ... sry oprava, kdyby aspon nejaka byla, tak nedostaneme prvni gol, Bmouth by se nezatahl a my nemeli takovej problem, ale je to furt stejna pisnicka od zacatku sezony, jak dostaneme prvni, tak jsme vetsinou v prdeli. Muzeme podekovat nasim chlapcum, za jejich skolacke chyby a laxni pristup v obrane"
Tak snad vypusti neco v tom smyslu, ze "stojime uplne za picu, o LM se nebudeme ani bavit, tam pujdeme v brzkem kole ven a mozna se posnazime zabojovat aspon o Evropu, protoze v Mikycapu dostaneme taky pres picu, od nejakeho tymu, co bude urputne branit. Diky za rozhovor."
Virgil uz na to proste nema , Gomez taky velky spatny tady vidim
Mali mesiac nato niečo s tým týmom urobiť, predať Salaha neverím žeby Arabi zaňho nevysolili aj v zime. Kúpiť stopéra , krídlo a vymeniť Slota.....nie bude sa zas čakať do leta a sledovať tento paškviľ nepozeratelnu sračku
to je úplný nonsens čo sa deje v Tom klube
Slot out!! Diky za nic a už vypadni.
diky za nic
fanusik sa pozna
Ziskal titul ale inak rozjebal a dojebal vsetko cim sa LFC prezentoval pod Kloppom a zmenil nasu identitu az na nepoznanie... A z pevnosti Anfield urobil bufet kam si chodia pre pridely aj tymi ako Burnley a Sunderland
Přesně tak.
Titul je Kloppova práce a práce tech kluků co pokračovali v jeho odkazu. Druhou sezonu si Slot, opilý mocí dělá co chce a snaží týmu vnutit svoji filosofii fotbalu. A výsledek vidíme všichni. Stoji to za hovno a je to tak, jak říkáš. Jen Fenix je jediný který to nevidí. Připomíná mi Busbyho a jeho obhajobu Onany
Souhlasím prakticky se vším ale titul je větší zásluha Slota než Kloppa. Ten mu sice sestavil skvělý tým ale ten titul sám o sobě nevyhrál.
Větší část první sezóny byl Slot super o to divnější je jak je čím dál tím víc bezradnější.
takze klasika, za vsetko dobre moze klopp, za zle slot
Tak nám to konečně objasni. Kdo tam dělá taktiku, sestavu a nákupy ať už se tady Slotovi nenasazuje psí hlava
nakupy ma na starosti od tejto sezony hughes. dotiahol super posily, skoda ze sa neusilovalo o nejake kridlo, inak by prestup sam osebe bol v pohode
taktiku a zostavu ma na starosti slot. v jeho trenerskom time chybe nejaky specialista na standardky, ktoreho sa nam v lete nepodarilo zohnat.
co je ale podstatne, ja nevravim ze nerobi chyby. robi, ako kazdy (tuto sezonu to je napriklad nasadzovanie gakpa ale aj to rozumiem ked potrebuje aspon nejakeho fyzickeho hraca a okrem neho ma len ngumohu). su veci ktore mi vadia ako napr. to ze nie sme schopni udrzat intentizu zapasu cely cas. co je ale az stupidne smiesne je, ako trener nad ktorym tu vsetci fans vlani skoro onanovali ako vedel v zapase upravit taktiku a otocit zapas, priniest body atd je zrazu oznacovany za taktickeho amatera, ktory nevie nic robit. a aj ked nieco u nas dosiahol tak to ti isti retardi devalvuju tym, ze to je vlastne kloppova zasluha (ked s rovnakym timom on titul neziskal). co na tom ze este vlani sme ocenovali ako prebudil gakpa s diazom (ktory mal najlepsiu individualnu sezonu u nas), spravil s gravenbercha najlepsieho zaloznika ligy a pripravil system v ktorom mohol salah dosiahnut najlepsiu individualnu sezonu v historii ligy. nie, to vsetko sa nestalo, to sa len hraci drzali kloppovej taktiky a salah nam to vyhral sam. co na tom ze sa taktika upravila jemu na mieru....
ale jasne, dojde xabi, vsetko bude urcite hned super, budeme srat duhu, zrat travu a hrat ako prime barcelona, v sprinte celych 90 minut a kazdy zapas vyhravat 3:0
Slot je vyřízenej, je vyloučená věc aby měl v kabině autoritu. Ať už to tam vede kdokoliv, Salah byl posledním hřebíčkem do rakve. Vůbec to nezvládli a teď se jim to bude sypat
Na Salaha se ale hrálo vždy, každou sezonu byl nejlepším střelcem týmu. Takze jen pokračoval v trendu jako za Kloppa. Tam toho teda moc nezměnil. Velké změny přišli až letos. A vidíme jak mu to jde. S takovou budeme bez LM a vyhlídky do budoucna teda nic moc. Loni se na to dalo koukat. Letos je to na vypíchnutí očí. Sterilní nahrávání si před vápnem, bez pohybu. Co to má jako být za taktiku? Kdo jim to ordinuje? Ryana teda rozehrál suprově, to jo. Ostatní hráči ale hrají pod Slotem těžce pod své možnosti. A toho retarda si můžeš odpustit.
nie nehralo, to ze bol najlepsim strelcom a hviezdou timu neznamena ze sa hralo nanho. to sa hralo az vlani kedy sa vyslovene obetovala akakolvek defenzivnna cinnost, ktoru zanho pokryval szobo a on mal len a len utocit a prinasat goly. potom sa sice nadavalo ze szobo nema cisla ale jednak mu ich vyzieral salah a najma musel zanhp makat
tie zmeny tuto sezonu ale boli ovplyvnene z velkej casti aj odchodom trenta ked sa vsetko muselo prekopat. to nie je ze by si slot vymyslel ze zrazu chce hrat inak. z velkej casti musel. v tomto je PL proste narocna, tu ta za nejaku dobu superi precitaju
Tak ho přečetli. A co přesně dělá proto, aby si poradil s nízkým blokem, nakopávanýma balonama za obranu, standardkami, dlouhé auty? Jak na to reaguje a co pro to dělá? Já si dovolím odpovědět za tebe. Nedělá nic, možná se snaží, ale nezná recept. Neví co s tím. Mohl by sis pro jednou přiznat, že i ty se mýlíš a nejsi vševědoucí, ale to chci od tebe asi příliš. Ty víš vždy vše nejlíp a máš tu svoji pravdu, žejo.
az na dnesok tie dlhe nakopavane balony za obranu riesil, len to ste zas pindali ze to je nuda, ale umoznilo nam to lepsie kontrolovat hru a nebyt tak otvoreny. na nizky blok potrebujes bud kombinacie alebo individualne schopne kridla prechadzat jeden vs jeden. salah s gakpom su vselico ale nie tento typ hracov. jasne, boli zapasy kedy to bolo hrozne pomale, ale aj zapasy kde ti vyslovene zlyhavala koncovka. standardky a dlhe auty so so systemom samotnym nejak moc nevyriesis, tam bud musis kompletne zmenit rutinu toho ako sa to brani alebo byt fyzicky silnejsi. ja nevravim ze sa nam dari alebo ze mu veci vychadzaju ale povedat ze nic nerobi je proste totalna kravina. netvrdim ze viem vsetko najlepsie, prave naopak, ale nehystercim a nehadzem na trenera aj veci za ktore bud nemoze alebo ktore robi ale ich nevidis a tvrdis opak
A kde je teraz nejaký systém? Lebo túto sezónu ho nik nevidí
Slot ma ten problem este, ze ked zbiera body dajme tomu ok.
Ale ten futbal je k posrani nudny.
Ale ked prehrava a este sa na ten futbal neda pozerat tak to je pest na oko.
Slotovi treba uznať zásluhu za titul. Ale jeho filozofia bola prečítaná súpermi zhruba od konca februára po prehre vo finále Ligového pohára a on na to nedokázal reagovať. Teraz vidieť jeho absolútny alibizmus, keď sa dokáže vyhovárať ešte aj na poryvy vetra. Jeho tvár sa nikdy nevymaže z banera na Kope s defilé najväčších manažérov, ale na dnešnú situáciu musí vedenie reagovať. Apropo si to Ty kwopor?
kwopor? to meno znie ako nejaka hodne davna spomienka
nie som to ja ale niekde som ho pocul ale za boha netusim kde
lfc1892 nebo lfcway
Samozřejmě, je to tak. Za všechno zlé v této sezoně může Slot. A musí jít, čím dřív, tím líp. Minulou sezonu jsem ho nekritizoval ani v průběhu, nebylo proč. A ani na konci, tam už bylo co kritizovat. Z mentálních monster co jsme byli pod Kloppem jsme beránci co čekají na konec zápasu, až nám vyrovná kdekdo. Ta mentalita je úplně jinde. Slot takhle velký klub nezvládá a z hráčů nedostává maximum.
Rozjebal
To snad vůbec není o tom, že "získal titul ale". Buďte mu trochu vděční ježiš. Na ten tým prostě padla deka, která je možná kvůli všem těm příchodům, možná kvůli vysokým očekáváním a marným výsledkům... těžko říct. VvD a Salah hrajou úplný hovno, a to je potom dost těžký zvládnout přestavbu, když tě zradí ty dosavadní pilíře
Pravděpodobně odejít musí, protože jinak se ten tým zvedne jenom těžko, ale teda kecy že "díky za nic a vypadni", to je úplně mimo prostě. Takoví "fanoušci" jsou na facku a nic víc
Náhodou.....mě se to líbilo
To co s tím klubem poslední půlrok provádí trojice Slot, Hughes a Edwards je neuvěřitelný. To je skoro až sabotáž v přímým přenosu. Vždycky jsme byly pod FSG dobře vedenej klub ale teď si to už nemyslím.
Jako ten letní nákup dvou drahých hroťáků a neřešení křídel a stoperů působí čím dál vtipněji.
Ještě víc vtipnější je že jsme Live tady v predikcich věřili na titul
Nakonec ale vše dopadlo hůř než člověk čekal...Isák mrtvý, Salah mrtvola, gakpo sracka a celkově to nefunguje
S těmi mrtvolami u Liverpoolu brzdi.
bejt Jota, ten by to strhnul, takový hráč dost schází, ale to jsme tušili, respektive viděli a věděli, jak moc důležitej během svý kariéry pro nás byl
Do sezony jsme šli se 4 stopery, s o jedním víc než v titulové
Křídlo souhlas, otázka kdo byl k dispo no, přivedl se Wirtz co tam mohl alternovat, plus se prodloužil Salah kde si holt nikdo nepřipouštěl že se z něj stane takovej trash.
Koncem srpna se vynášeli do nebes… těžký no, zranění nepomáhaj, podcenění fyzickýho aspektu u posil je dost zjevný, hlavně u beků, naprosto finished Salah s novým mega kontraktem…Slotův systém bez geniality jednotlivců nefunguje, celkovej standard u hráčů dost klesnul. Fyzicky bolí sledovat Gakpa, ten musí v létě vypadnout hodně daleko, strašnej dřevák.
Sa mi pacil vcera jeho pokus za stavu nula nula hodit si to na pravacku. A komentator, ze obranca si to perfektne precital a nedovolil mu to a vykrokoval ho.
To, ze si to gakpo bude hadzat na pravu nohu vedia dnes uz aj decka v pripravke.
Nic jinýho taky neumí, dřevák.
https://x.com/TheHateCentral/status/2015124052868833553
To rozhazování rukama má na vysoké úrovni.
Nwaneri gol 13 minut od nastupu
frajer vytlaci aj Greenwooda zo zakladu
solo od polovice este k tomu
https://x.com/AFC__Xtra/status/2015158858230935666/mediaViewer?currentTweet=2015158858230935666¤tTweetUser=AFC__Xtra
Tak nic no. Smazali to rychle.
to je jedno, kdo chce tak si to najde sám
Ten Liverpool si za druhou půli snad nic kromě přímáku nevytvořil. A to jsem si myslel, že my jsme latentní obehrávači vápna.
Jinak mi u nich přijde, že jediný, kdo je schopný vyhrát souboj/hlavu, je VVD, když se mu chce. Zbytek je takový nijaký a nedůrazný, proto se s nimi dobře hraje. Stačí je ubránit a pak z brejku nebo na konci přetlačit.
Letos už je s nimi konec. Můžou si zahrát o cenu útěchy s námi a United.
A takové to byly nákupy, přání, euforie a kdo ví co ještě.
Pořád se hledají důvody a dělají taktický analýzy proč Liverpool nehraje dobře ale úplným původem problému je nasazení a motivace celýho týmu.
Jak píšeš. Ti hráči na oko vypadají že makají a snaží se ale jsou všude pozdě, prohrávají souboje, jsou celkově pomalý až zabrždění. Hrají prostě na 70% a to dělá ten rozdíl. Tohle jde jednoduše za Slotem. Ať už je to tím, že mu a jeho hře hráči nevěří nebo je nedokáže namotivovat, připravit. Hráči vypínají, dělají velký chyby (i VVD u kterého to fakt není zvykem). Působí celkově laxně. ( 5!! inkasovaný gól 90+ a z toto plynoucí ztráta bodů).
Každý zápas se řeší, že stačilo málo a byla by to výhra atd že to není až tak hrozný, stačí změnit tohle a budeme vyhrávat ale je to 23 zápasů (+ cca 8 v minulé sezoně). To není náhoda. Slot prostě není schopen to už změnit.
Druhý a tretí najlepší strelci Spurs sú Romero a VDV. Vlastne aj najkreatívnejším hráčom je tam Romero a najlepším driblérom pri zranenom Kudusovi je VDV. To je všetko, čo treba o tom tíme vedieť.
Frankout. 8 bodový náskok na zostup, tak snáď to nejak dáme. Škoda len, že nie je voľný Dyche, ešte by sa nakoniec mohol hodiť.
je to zbytečné.. už po 13 zápase v lize bylo jasné, že to nikam nevede... teď jsme dalších 10 zápasů dál a zas můžu říct, že to nikam nevede... Xabi/Klopp to jsou jediné varianty...
Stejne vtipny, ze se diskutuje o hruzostrasnym Liverpoolu s obrovsky nevyvazenym kadrem a jsou ctvrti. Pro vedeni Liverpoolu teda dost na picu situace
Pro vedení klubu to musi být katastrofa po těch nákupech a vědět, že v lednu už je po titulu, jakožto cíl sezony!
prosím výhodte už thOKOTA
Ten tym je v pasti proste, ta predvedena hra je uz od jara spatna a stale stejna. Jinak ale nejvetsi silenostnje obranná hra.. cela obrana v pasti s Virgilem , bohuzel ten kupí chybu za chybou ovsem vse uz to zacina v zaloze a vlastne od utoku
Sezony nas zdobil neuveritelny presing ktery prakticky maximalne dovolil soupeři odkopnout míč dopredu.. souper si proti nam vytvoril tak jednu sanci za zapas..
Ted ? Pruchodak , kazdy souper ma 6 strel na branu z roho 5 golovek v zapase.. zalezli nekde ve vapne , cekame …
a tohle je uz dlouhodobe pod Slotem
Dneska jsem někde četl, že nsme v lize za poslední 4 měsíce vyhráli jen 5 zápasů, to se mi nezdálo tak jsem si to šel ověřit a ono fakt.
Prosím už napište že byl plešmund vyhozen.
Stačí expreska, dík.
Už ho vyhodili?
virgila?
Tak co s tym dalej? Otazka je, ci by pomohol vyhadzov Slota. V lete sa namiesto posilnenia timu lovili pokemoni a aj to tak skoncilo. Uplne krasne to ukazuje Isak. V momente, ked sa kupil Etikite, malo sa na Isaka vedenie uplne vysrat a usetrit 120 milionov ci kolko. A investovat ich do pozicii, ktore su potreba. Dvojka na hrot mohol byt niekto lacnejsi... a niekto s mensim chorobopisom.
Ten tim uplne stratil identitu. Jasne, v poslednych rokoch sa rozhodne neminalo malo, ale vzdy to bolo tak nejak v medziach a privadzali sa vacsinou hraci, ktori boli potrebni. To letne sialenstvo ma od sledovania LFC odradilo este viac. Navyse Salah niekde v Sherwoode (aj ked som ho tu este nestretol), Virgilov upadok pokracuje, ku Konatemu sa vyjadrovat netreba a Gomez je jednoducho Gomez. K tomu trebars Kerkez, ktoreho snad v B'mouthe pred prestupom naklonovali a do Merseyside poslali tu nepodarenu kopiu.
Proste v lete sa dokurvilo co sa dalo a toto je len vysledok toho. Bohuzial, 10 rokov budovany image pod Kloppom sa rozpadol, futbal sa hra priserny, ale vinit z toho len a len Slota je podla mna nefer. Nechce sa mi verit, ze by on sa nechcel kvalitneho stopera ci kridlo. Z toho co ma k dispozicii by sa urcite malo dat uvarit nieco lepsie a pozeratelnejsie, lenze dokaze to pripadne niekto iny? Mnohi tu uz vidia Xabiho, ale ani v jeho pripade som si nie tak isty uspechom, vzhladom na posobenie v Madride a fakt, ze dva uspesne roky v Leverkusene rozhodne nie su zarukou uspechu v Liverpoolu.
Vzhledem na působení Xabiho v Madridě? Myslíš, to druhé místo o bod za Barcelonou uprostřed sezóny, jeden z nejlepších týmů v LM a prohra v superpoháru opět s Barcou. Přičemž ten tým také nebyl vůbec složený podle Xabiho. Xabi si přál záložníka do středu, přál si koupit hrotového útočníka. Hráči a vedení mu do toho kecali. Asi sis nevšiml, že spousta fanoušků RM stojí za Alonsem a říká, že Pérez udělal chybu a Alonso teď přijde z LFC udělat stroj. Krom toho Xabi byl od počátku plán jedna, Slot přišel, protože Xabi se cítil na ještě rok v Leverkusenu. Vůbec nepochybuji o tom, že kdyby Xabi přišel už před rokem, tak ten titul udělá taky.
No, ty tu to že nezvládol kabínu používaš pomaly ako jeho ospravedlnenie
Já tedy situaci v Realu nijak detailně nesledoval, ale Xabi opravdu nezvládl kabinu?
S Viniciusem. Ale ten má u Péreze protekci, takže to Alonso nemohl vyhrát.
No právě - když prezident odvolá trenéra na základě rozmaru a brečení jedné primadony (navíc nechvalně profláklé z jiných afér), nenazýval bych to a priori "nezvládl kabinu". Ale neznám tu situaci detailně, proto jsem se ptal...
Kvůli těmto kecům si snad budu přát aby u vás vyhořel jak v Realu.
Pod Xabim to může být lepší než pod Slotem, minimálně by tým dostal nový impuls.. ale nemyslím si že by z nich udělal mašinu.. potřeboval by na to posily stejně jako potřeboval v Realu
Pool
jak to bylo?
leave football before football leaves you?
bohovska panika v Poole, som rad ze sa to aspon na chvilu presunulo od nas k nim
S dočasným trenérem bych si moc nevyskakoval.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele