Po Kosovu mi bylo blbě, ukázali jsme charakter, řekl Šilhavý

11.09.2019 08:42 - Aktuality
Jaroslav Šilhavý (© slavia.cz)
 
Trenér české reprezentace Jaroslav Šilhavý připustil, že mu po sobotní porážce 1:2 v Kosovu nebylo příliš dobře. O to víc si cenil, že jeho svěřenci dokázali na špatný výkon zareagovat a dnes v Černé Hoře zvítězili 3:0. Po pěti zápasech kvalifikace mistrovství Evropy se český celek vrátil na postupové druhé místo v pětičlenné skupině.

"Jsem šťastný, že jsme vyhráli a vrátili jsme se do hry o postup. Chtěl bych poděkovat hlavně klukům, protože ukázali charakter. Bylo to docela těžké po té kritice, která se na nás po výsledku v Kosovu snesla. Všichni jsme cítili, že je tu nutno vyhrát," řekl Šilhavý na tiskové konferenci v Podgorici.

Velkou kritiku po porážce v Kosovu použil i jako předzápasovou motivaci. "Já jsem tu kritiku slyšel jen zprostředkovaně od někoho, že byla opravdu velká. Nicméně přiznám se, že jsem o tom mluvil na přípravě. Použil jsem to před tímto zápasem jako motivaci," uvedl Šilhavý.

"Po zápase s Kosovem mi bylo blbě. Nešlo to vrátit a věděli jsme, že tenhle zápas musíme zvládnout. Nebylo to úplně ideální, ty noci byly krátké. O to mě to těší víc. Velkou pochvalu zaslouží i naši diváci tady, byli slyšet. Nejsou jen ti, kteří nás hanili. Porážka k tomu patří. Když je taková odpověď, tak nás snad vezmou na milost," dodal Šilhavý.

Český celek rozhodl o výhře až třemi brankami v druhém poločase. Trefili se postupně Tomáš Souček, Lukáš Masopust a z penalty Vladimír Darida. "Po těch šancích, které jsme neproměnili v prvním poločase, se nám po přestávce už konečně podařilo dát ze standardky gól. Souček to tam předtím měl už dvakrát, třikrát. To bylo důležité. Pak jsme přidali druhý gól a hráli jsme velmi dobře takticky, aktivně po celý zápas. Zaslouženě jsme vyhráli, měli jsme více šancí a byli i fotbalovější. Přiznám se, že jsem výsledek 3:0 nečekal, jsme za to rádi," poznamenal Šilhavý.

Jeho svěřenci hodně hrozili ze standarních situací. "Standardky trénujeme, hlavně v Praze jsme na ně měli čas, tak jsme je tam trénovali. Jsem rád, že to vyšlo. První gól byl strašně důležitý, Tomáš Souček je skvělý hlavičkář," uvedl Šilhavý.

Nakonec se rozhodl jen pro jednu změnu v sestavě oproti Kosovu. Na pravém kraji obrany místo Pavla Kadeřábka nasadil Vladimíra Coufala, který měl před sebou spoluhráče ze Slavie Masopusta.

"Uvažovali jsme o více změnách, nakonec jsme se rozhodli takto. Není to o tom, že by Pavel Kadeřábek v Kosovu propadl. Ale aktivita v Kosovu po levé straně byla docela slušná, na druhé straně to trochu vázlo. Tak jsme se rozhodli využít součinnost z klubu a myslím, že nám to docela vyšlo. Chvíli jsme tam před zápasem měli Kopice, ale nakonec jsme se rozhodli takto. Maso dal nakonec i gól, i když zápas v Kosovu nehrál úplně nejlíp," dodal Šilhavý.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2856
Komentáře (134 / 0 nových)
Dluznik
11.09.2019 09:00
#
Charakter ukazali hraci hlavne po zapase s Kosovem
De Likt
11.09.2019 10:17
#
ShowMan
11.09.2019 11:53
#
shitcool
11.09.2019 12:26
#
T7s
11.09.2019 14:21
#
Infi
12.09.2019 18:00
#
Pablos
11.09.2019 09:03
#
jinak, ale skvěle jste nehráli, víme. Nevíte... bejt ve vyspělé fotbalové zemi, tak dostane kartáč i za tohle vystoupení. Tady bude vše odpuštěno a zapomenuto.
Chim
11.09.2019 09:06
#
Někomu po Kosovu, mě z Kosova.
ronaldik
12.09.2019 15:07
#
CzechBlackhawk
11.09.2019 09:08
#
Silhavy je strasny slaboch a bez kouli. Takovy hodny pan.
Jilek je strasny slaboch a bez kouli. Takovy idiot.
T7s
11.09.2019 14:21
#
PaulinhoTheGunner
11.09.2019 09:08
#
Jdete do pi** s takovyma kecama. Je to absolutni klasika, porazite par zebraku, pak prijde absolutní propadák (tentokrat Kosovo), kde prijde absolutni podcenění, kdy si mysli, ze to pujde samo bez durazu, behani a koncentrace. Pak se po vlne kritiky zase hecnou a najednou to jde. Charakter ukazuje prave tady ta opakovana sinudoida zpackanych zapasu A jeste si stezujte na nevdecne fanousky
Y.N.W.A
11.09.2019 09:49
#
souhlas s tím o tom podceněním, tam se charakter ukázal... stokrát se upozorňovalo na to, že je to nebezpečnej tým, že neprohrál, že nemaj špatný hráče na blbejch adresách, že doma budou bojovat maximálně za svůj (částečně uznaný) stát, že se proto prostě ku*va nesměj podcenit ... a co udělaj naši? ...nastoupí s profesorským fotbalem a divěj se, že nedávaj šance a že dostaly náhodný góly... houno, Kosovo chtělo víc a tak to urvalo, naši nechtěli, to je celý

proti Černé Hoře to bylo už tak, jak to má bejtt (ale jak to má bejt pořád!)
ShowMan
11.09.2019 11:53
#
Bucky
11.09.2019 14:12
#
Jasně, protože kolik repre i těch nejsilnějších vyhrává svoje skupiny bez ztrát? Taková česká fanouškovská klasika - myslíme si, že jsme papírově po Anglii druzí nejlepší ve skupině, takže nebereme nic jiného, než 6 výher a dvě porážky s Anglií, ale i tam by to chtělo aspoň jednu remízu. To je samozřejmě celé úplná blbost.
Zaprvé každý tým kolísá a nepodá pokaždé 100% výkon. To neznamená, že je musí trenér hned bičovat a dělat dusno. Když se v práci daří a pak se jednou něco nepovede, tak taky není normální, aby všichni hned začali říkat, jak všechno stojí za hovno, aby šéf začal hned na všechny řvát jak kretén a aby si firma pověsila na FB status, že všichni zaměstnanci jsou hovna, která nejsou hodna své firmy.
A pak je tu druhý aspekt a to jsou očekávání. Čeští fanoušci (a to nejen ta hospodská hovada, ale i EF hovada) zamrzli v roce 2004. Ten šok z vypadnutí asi nějak způsobil jejich mozek a od té doby se po každém zápase všichni diví, že za nás nehraje Nedvěd, Rosický, Čech, Koller apod. Ani v té době nebyl postup na EURO nebo MS samozřejmostí, teď je kádr výrazně slabší a stejně všichni očekávají přímý postup jako samozřejmost. K tomu se přičte neznalost soupeře, kdy si podle komentářů aspoň půlka diskutujících myslí, že hráči Kosova hrají nějakou vesnickou ligu, přitom mají poměrně slušný kádr a v rámci jejich koše o parník nejtěžší soupeř. Černá hora už je kvalitativně v nižších patrech, dvakrát ji porazíme 3:0 a stejně se tu akorát pindá, asi že jsme nehráli tiky-taka fotbal, soupeř se dostal ke střele a my jsme jim nenastříleli aspoň 7 gólů jako by to bylo San Marino.
Máme za sebou solidní Ligu národů, dobře rozjetou kvalifikaci v ne úplně snadné skupině (viz Kosovo z posledního koše), hrajeme podle mě přesně tak, jak odpovídá kvalitě našeho kádru a stejně se tu všichni můžou s prominutím p*srat z jedné prohry a pár komentářů po ní (navíc pravdivých, s Kosovem jsme nepodali dobrý výkon, ale stejně jsme byli většinu zápasu lepší tým).
Brkoslav
11.09.2019 16:20
#
PaulinhoTheGunner
11.09.2019 16:57
#
Promiň, ale to cos napsal nejsou nic víc, než pořád dokola omílaná moudra moralistů. Nemáš pravdu a vkládáš mi do úst něco co jsem vůbec nenapsal a co si vůbec nemyslím. Se zamrznutím v roce 2004 máš problém z mého pohledu jenom ty, protože jsi to ty, kdo tady EURO 2004 zcestně vytahuje. Vůbec neříkám, že máme vyhrát všechny zápasy kromě Anglie, naopak máme možná i víc bodů, než jsem čekal, že budeme mít v této fázi. Jde o to, že v Kosovu jsme nehráli důrazně, nechali jsme si dát 2 góly, za které by se musela stydět obrana týmu 2. české ligy a tohle předvede repre? A ještě proti Kosovu? Sorry, to je absolutně neomluvitelné a pak ještě tomu nasadí korunu hráči v rozhovorech, kteří to snad připisují smůle? Na zvracení. Jsem realista, současná generace nemá skoro žádné hráče, kteří by se prosadili v top ligách. Ale vysoké nasazení a koncentrace je absolutní základ, se kterým nemá problém snad ani San Marino, vychází to totiž obvykle přirozeně už z faktu, že reprezentuješ svou zemi. Samozřejmě se dá pochopit, že poté co dá Anglie za 20 minut Kosovu 5 branek, že trochu zvolní a soupeře ve zbytku zápasu podcení. Ale opravdu mě nenapadá tým, našich (ne)kvalit, který by měl tak časté problémy s důrazem, bojovností, koncentrací a celkově nasazením. A přesně tohle je i naprostý základ toho, podle čeho fanoušci tým hodnotí. Takže drtivá kritika je na místě a jenom hlupák se jí může divit.
Bucky
11.09.2019 17:12
#
Takže předčíme očekávání, ale vyjádření hráčů, že situace není tak špatná jsou na blití a drtivá kritika je na místě? Sorry, ale to je prostě bullshit. Polevení v nasazení nebo snaze je naopak nejčastější problém větších týmů a s taktikou asi jediný důvod, proč favoriti ztrácí s outsidery. Připadá Ti, že u nás je to větší problém než jinde, protože nás nejvíc sleduješ, nic jiného za tím není. Neříkám, že tam tenhle problém není, ale je nesmysl tvrdit, že jsme v téhle oblasti jediní nebo nejhorší.
PaulinhoTheGunner
11.09.2019 17:51
#
Sám si ty 2 zásadní fakta napsal: 1) Polevení v nasazení nebo snaze je naopak nejčastější problém větších týmů. 2) V současné době nepatříme mezi velké týmy.
Zkombinovat tedy obě fakta je velké umění naší repre a zcela přirozeným zdrojem velké frustrace českých fanoušků. K těm rozhovorům, jak jsem psal, inkasované góly a přístup proti Kosovu je neomluvitelný, takže nevím co by měli říct, ale rozhodně by po takovém zápase neměl Jankto filozofovat o tom, jak je český fanoušek negativní a nevděčný a Bořil by neměl tvrdit, že jsme předvedli dobrý výkon.
OTASi
12.09.2019 09:05
#
Pablos
11.09.2019 17:06
#
A je nějákej tým (kromě těch úplných trpaslíků) co během jednoho roku 3x překoná největší prohru historie země ? A pak přijedou to jen tak ukopat do Kosova se slovy po zápase, hráli jsme skvěle. Takovej tým pak nebude mít tak úplně pozici, že mu fanoušek ledacos odpustí. A je jedno, jestli je to českej fanoušek.
Bucky
11.09.2019 17:18
#
Přáteláky jsou mi popravdě úplně ukradený, takže výsledky s Ruskem a Austrálii mě nijak neznepokojují, když pak v zápasech o něco hráli dobře. S Kosovem si vybrali slabší zápas a měli do toho dát víc, ale to neznamená, že tu z nich budu ještě týden dělat partu nekopů, která nemá dělá ČR ostudu a nemá ani na druhou ligu a podobné kecy, které tady v diskuzi čtu prakticky denně. Řekli po zápase, že byli lepší a neklaplo to, s tím se dá souhlasit. Měli do toho dát víc? Rozhodně. Ale blejt tu na ně takové hejty za to, že se na tiskovce rituálně neukřižovali, to mi hlava nebere.
Pablos
11.09.2019 17:25
#
Tak blití hejtů, to s Tebou souhlasím, ale je potřeba rozlišovat co je kritika a co vyloženě hejt. A třeba, když hraje repre, tak absolutně ani EF nezapínám, protože to je fakt jenom hejt, ale pak si k tomu klidně taky napíšu svoje, druhý den s odstupem, někdy teda i po zápase ...a já si nemůžu pomoct, mně si tohle dvojutkání hrozně nelíbilo až na pár střípků, to byla hrozná šeď.
OTASi
12.09.2019 09:10
#
Tyvole ty seš zaslepenej lidem vadil Suchý a hlavně Bořil, který byli vlastně spokojený s tím tragickým výkonem v Kosovu, hejt na ně byl naprosto na místě. S ČH, ač vyhráli, to byla podobná bramboračka, a jelikož jejích útok prakticky neexistoval, čekalo se jen než nám vyjde nějaká standartka. Fotbalovost nula. Sorry, ale tomuhle hnusu tleskat nebudu. Je to výběr nejlepších fotbalistů v zemi, který naší zem reprezentujou. Když budou hrát takhle, lidi maj právo nadávat
OTASi
12.09.2019 09:06
#
OTASi
12.09.2019 09:05
#
OTASi
12.09.2019 09:03
#
Tak tak. V každý vyspělý zemi by dostali za ten výkon kartáč.
nood
11.09.2019 09:14
#
Ty kecy o "Ukázání charakteru" úplně zbožňuju
Seydou Doumbia
12.09.2019 19:51
#
vždy jaj po prohraném duelu vyhrají ta je v tom charater
Beči
11.09.2019 09:16
#
"Přiznám se, že jsem výsledek 3:0 nečekal, jsme za to rádi," poznamenal Šilhavý. ... A proti komu jinému už bychom měli vyhrávat vysokým rozdílem, když ne proti totálně rozložené Černé hoře? Tyhle Šilhavého s prominutím připosrané alibistické kecy mi začínají hodně lézt na nervy. Jinak hra samozřejmě nebyla optimální, spíš to bylo takové upracované, než fotbalové. Ale samozřejmě výhra a tři body se počítají, o tom žádná.
Y.N.W.A
11.09.2019 09:50
#
Jarda není diplomat a na tiskovky by snad měl chodit nějakej asistent... rozhovor se Šilhavým nedá vůbec nic
De Likt
11.09.2019 10:19
#
měl by si vzít k tomu Karocha se Strakou..Karoch by tam hodil nějakou pitchovinu a Franz by k tomu servíroval tataráček aby si toho nikdo nevšiml
ShowMan
11.09.2019 11:53
#
Johnny Bravo
11.09.2019 11:59
#
Počkej, takže ty jsi čekal, že vyhrajeme 3:0?
Beči
11.09.2019 14:09
#
Přesné skóre jsem netipoval, ale čekal jsem jasnou výhru.
Pablos
11.09.2019 14:16
#
já čekal 4:0 a konec připosraného hraní a nějáké kloudné kombinace ....po 1. poločase jsem zjistil, že jsem byl obrovskej naivka co se týče hry. A ta pachuť už ve mně tak něják zůstala i přes ty vstřelené góly.
Manny
11.09.2019 17:22
#
v tom pripade jsi ale blazen, ktery vubec nevnima realitu
Pablos
11.09.2019 17:53
#
tak jednou jsem si to dovolil si taky trošku vyrazit mimo zaběhnuté koleje a trošku si zasnil.
Shevchenko
11.09.2019 20:02
#
TurboPlastik
11.09.2019 22:05
#
Ty máš věci. Třeba Francie s Andorrou si čekal kolik? 12:0?
Beči
12.09.2019 07:12
#
Klidně by to bylo reálně možné, ale jak jsem psal, přesné skóre netipuji. Čtení ti dělá problém?
TurboPlastik
12.09.2019 09:41
#
Dělají mi problémy dementi, kteří o fotbalu vědí kulový
Beči
12.09.2019 10:47
#
Tak to musíš mít sám se sebou opravdu velký problém.
Losinho
11.09.2019 09:18
#
To mně taky, Jardo.
Kostomlat
11.09.2019 09:23
#
Spalovač šancí
11.09.2019 09:24
#
Je potřeba v repre hrát více ofenzivně a presovat, protože ti hráči jsou na to zvyklí z klubu a hlavně na individuální kvality moc spoléhat nejde, protože máme momentálně jen 2 fotbalisty. Ideální sestava:
Pavlenka - Coufal, Hovorka, Čelůstka, Bořil - Masopust, Král, Souček, Dočkal, Hložek - Schick
...
K tomu silná lavička do utkání, kde bude třeba více tvořit (Novák za Bořila, Darida za Krále, Jankto za Masopusta)
...
Naprostá nutnost ale trenér taktiky Trpišovský a Šilhavý povýšení na trenéra rozhovorového
Trapný diskutér
11.09.2019 09:28
#
takže kadeřábek navždy odepsán, jo?
VP85
11.09.2019 10:03
#
taky jsem na to chtěl reagovat. Kadeřábek jeden z mála, co hraje základ v týmu, který se drží v top lize ve vyšších patrech tabulky. I když zápas v Kosovu z jeho strany žádná hitparáda.
PP
11.09.2019 10:09
#
Kadeř hraje v repre dozadu téměř vždy podprůměrně. Jako podpora útoku, náběhy - v tom je dobrý, ale jako obránce stojí zahovno. Musím se na něj mrknout někdy v Hofe jak hraje.
VP85
11.09.2019 10:11
#
vím, hraje stažené křídlo.
VP85
11.09.2019 10:12
#
proč mu to "neušít" takhle i v repre?
Kucka
11.09.2019 10:39
#
Jako 3-5-2? Tenhle experiment tu byl za Jarolíma a pořád nemáme ani jednoho pořádného stopera. Jsem docela rád, že se teď dostanou na hřiště jenom dva a ne tři
PP
11.09.2019 10:43
#
přitom pro zbytek týmu by to byla ideální sestava.. Jen ty tři obránci, možná dva, pač Čelůstka by to zvládnul.. s přihlédnutím oka i Kalas, ale k nim tak ideálně Deliho..
Kucka
11.09.2019 10:46
#
když už by to muselo bejt, tak asi Čelůstka, Kúdela, Kalas / Simič bych zkusil
Spalovač šancí
11.09.2019 11:18
#
Já bych byl trošku skeptičtější. Aktuálně máme do systému 3-5-2 použitelných nula stoperů, možná, možná Hovorka, ale spíše taky ne.
VP85
11.09.2019 11:30
#
nebo ho prostě šoupnout na pravou zálohu.
De Likt
11.09.2019 10:20
#
říkal sem nasadit Coufala, je v lepší formě a všichni mi dávali kartáč..ale Kadeř v repre prostě hraje hovno.
Trapný diskutér
11.09.2019 10:52
#
v těch domácích zápasech (Bulharsko, ČH) hrál dobře.. pochybuju že by sme s coufalem dali šest boďanů..
Spalovač šancí
11.09.2019 11:17
#
Úplně ne. Ale poslední dobou to není ono dopředu a dozadu hoří furt stejně. Možná do systému 4-3-3 by mohl jít.
RadekVonCZE
13.09.2019 01:57
#
Já bych ho zkusil na křídle
Manny
11.09.2019 17:26
#
darida je uplne jinde, nez ta pomala slavisticka kopyta
a kaderabek nic to ma byt dalsi tvuj upoceny vtip?
Spalovač šancí
11.09.2019 19:37
#
Bohužel Kadeřábek hraje v repre stabilně dost špatně. Hrát takto Plašil, byl by pranýřován.
Manny
11.09.2019 20:23
#
no jenze on by takto nikdy nehral, protoze ma uplne jiny styl hry, v poslednich letech vubec nestihal fyzicky, zatimco u kadere je to nejsilnejsi stranka, takze neporovnatelne, kdyz u kaderabka vidis, ze ma schopnosti, neni za zenitem a vzdy to odmaka tak, ze nepropadne pri vyssi intenzite hry

je to smesne vyhazovat jednoho z nasich nejlepsich a nejstabilnejsich hracu za posledni roky, ktery je ted na vrcholu sil a nikdy s nim nebyl zadny problem v kabine, protoze se mu nepovedlo 5 zapasu (coz se nepovedlo i tem souckum atd)
Spalovač šancí
11.09.2019 21:01
#
Já ho nevyhazuji. Pouze ho nechávám na lavičce. Ostatně jako repretrenér.
Momentálně prostě máme tragické stopery, takže stavět Kadeřábka, který je defenzivně naprosto marný, není úplně rozumné taktické řešení. To stejné platí pro Nováka.
Rich
11.09.2019 17:52
#
Na můj vkus bych vyhodil Čelůstku, ten hraje naprosto strašně... Koho dál vyhodit? Rozhodně Daridu a Jankta. Druhý zmiňovaný je naprosto strašný, pomalý a než předá nebo vymyslí něco s míčem, tak akorát o něj přijde a co se týče Daridy, tak taky žádná sláva, proti Kosovu byl úplně vymazaný...

Jsem zvědavý, jakou sestavu zvolí Šilhavý do dalšího zápasu... Ale je mi jasné, že od Anglie dostaneme kartáč, minimálně 4 až 5 gólů...
Beči
12.09.2019 10:49
#
Jasně, a ještě jsi zapomněl vyrazit Schicka a dát na hrot Škoďáka.
Pablos
12.09.2019 11:00
#
je to blázen
Reggie
12.09.2019 11:09
#
martin1
12.09.2019 14:14
#
Kixi Syhimour
12.09.2019 15:56
#
Rich
12.09.2019 17:43
#
Schick je v pohodě, jako jediný se v útoku snaží. Ale ty ostatní? Vždyť je to trapné! Kosovo porazili to sice ano, ale jinak skoro celý zápas nic nehráli, vždyť Čelůstka jenom fauloval, žádný velký zákrok a Darida? Jako vážně, vždyť nic moc v reprezentaci nepředvádí. Jinak nepochopím, proč nehrajeme sestavu 4-4-2, fakt tohle nepochopím a musíme hrát 4-2-3-1...
Beči
12.09.2019 19:29
#
4-4-2? Proboha, máme sotva jednoho gólového útočníka, a ty bys chtěl hrát rovnou na 2? Darida nikdy nic nepředvedl? Jankta bys vyhodil, i když byl v posledním zápase nejlepší na hřišti? ... Proboha, prober se.
Rich
12.09.2019 19:57
#
Tohle mám hrozně rád, když někdo kritizuje, ale nesundá si ty růžové brýle. Schick a Krmenčík by mohli hrát vedle sebe.... Je mi jasné, ale že dostanu kritiku za to.... Darida je dřevák, to mi nevymluvíš a Jankta nebudu komentovat. Jankto byl marný proti Kosovu a Darida taky... Jankto druhý zápas dejme tomu, ale Darida? Ne je to dřevák a nemám ho rád. Já na to mám svůj názor a ty svůj, ale laskavě to respektuj.
Posledni Kovboj
13.09.2019 10:52
#
"Kosovo porazili to sice ano"

mam pro tebe spatnou zpravu
Kiwi-21
12.09.2019 11:17
#
Jankto teď 0:2 a na minulém srazu 1+1 poslední 2. srazy patří v repre k tomu nejlepšímu i dodal produktivitu
TurboPlastik
11.09.2019 22:06
#
Kurva, proč pořád Pavlenku?
Spalovač šancí
11.09.2019 23:02
#
Protože byl ve Slavii. To je úplně jednoduché
RM1999
12.09.2019 00:08
#
A plusové body má za to, jak se Slavií vyjebal, takže já bych mu tu šanci dal taky
Beči
12.09.2019 10:50
#
A to se nestydíš urážet ostatní, že neví nic o fotbale? Viděl jsi Pavlenku chytat? I Německými experty je hodnocen jako jeden z nejlepších brankářů Bundesligy.
TurboPlastik
12.09.2019 11:09
#
Takže v Seville ani trenéři repre fotbalu nerozumí. Ty seš fakt hlupák. Zakladku si dodělal?
Beči
12.09.2019 11:11
#
Ztrapňuješ sám sebe úmyslně, nebo ti to nedochází? Mluvil jsem snad o Vaclíkovi? Psal jsem někde, že je špatný? Jen jsem obhajoval Pavlenku, toť vše. Ty jsi opravdu ztracený případ.
>vyřazen z kádru<
12.09.2019 13:52
#
kriple
Kiwi-21
12.09.2019 11:16
#
Pavlenka je lepší gólman jak Vaclík asi proto
eLJay.91
12.09.2019 13:07
#
Protože je to tak vždycky. Vždycky je v módě protlačovat lavičkáře. Pamatuju si na éru Vaclík je lepší než Čechíno. Teď je zase Pavlenka lepší než Vaclík. I u hráčů v poli to tak bývá. Asi ten kdo to píše má pocit, že se tím vyřeší všechny nedostatky.
Rich
12.09.2019 17:45
#
A proč Vaclíka? První zápas proti Kosovu nic nepředvedl, oba góly šli na jeho triko. Za mě je Pavlenka o dost lepší brankář, než Vaclík.
TurboPlastik
13.09.2019 00:35
#
Oba góly na jeho triko To mi stačí. Je vidět, že jsi úplně mimo mísu
Rich
16.09.2019 12:16
#
Gratuluji, je vidět, že jsi slepý.
Selänne
13.09.2019 09:23
#
PP
11.09.2019 09:47
#
Nevím Jardo.. Nasadit proti tomuto soupeři tři defenzivní záložníky byl majstrštyk. Jakmile jsme měli hrát do plných, bylo to zoufalé a směrem dopředu nedal jediný z nich kloudnou přihrávku. Dostalo se to zpět ke stoperům, kteří to pod tlakem práskli dopředu.
Joe.Cole
11.09.2019 09:47
#
Bohužel s tak trapným přechodem do útoku nás na EURU přečte každý ňouma.
Y.N.W.A
11.09.2019 09:51
#
aby bylo co přečítat, ještě není konec
De Likt
11.09.2019 10:21
#
jenže my se na euro nedostanem
Hokaido
11.09.2019 11:16
#
Dostaneme se tam úplně v pohodě, stačí nám porazit doma Kosovo a to porazíme
borg
11.09.2019 09:57
#
Jako do teď nechápu ten výbuch s Kosovem.

Kdyby jsme tam vyhráli, což jsme mohli v suchým triku docílit, obzvlášť po rychlém vedení, tak by Kosovo mělo teď po pěti zápasech 5 bodů a my 12. Tedy kvalda už by byla de facto rozhodnutá a jen by se na pohodu dohrávalo. Ti naši šmejdi mě někdy tak pijí krev tím zahazováním výsledků s outsiderama, že ty přenosy příště raději vynechám.
De Likt
11.09.2019 10:26
#
nechápu furt tyhle kecy o outsiderech..Kosovo má sílu týmu co my ne, tvl Anglánům zatopili a dali tři branky a kolik my...ale češi furt budou remcat..
LAĎA_Z_MADRIDU
11.09.2019 10:44
#
asi tak, pivní bezmozci
Vasbobi
11.09.2019 10:53
#
Beči
11.09.2019 14:12
#
RM1999
11.09.2019 17:33
#
Nemyslím, že mají silnější tým než my. Rozdíl v Anglii byl v tom, že naši se smířili s debaklem, oni ne. Anglie druhou půlku nešla naplno a oni toho dokázali využít.
Brkoslav
11.09.2019 17:23
#
Nechápat nečekanou prohrou po špatném výkonu, je v pořádku. Pokud jsi se narodil včera ovšem.
Posledni Kovboj
11.09.2019 10:05
#
...Vito?
Bakary3
11.09.2019 10:35
#
Musím říct, že ten výběr je úplně neslanej, nemastnej.
Vždy se tu divím kritice Jankta, kterej jako jeden z mála nehraje alibisticky a snaží se se zápasem něco udělat, má nějaký vytvořený šance, asistence, včera mu to tam mohlo padnout...
Zločin je Král na ofenzivním záložníkovi, ten potřebuje hrát a vyjíždět zezadu... na jeho místě ať je Darida, kterej tam přidá kvalitu s míčem.
Konečně Coufal s Bořilem, protože defenzivně jsou prostě o level nad Kadeřábkem a Novákem a to prostě potřebujeme.
Radši bych viděl Pavlenku v bráně a místo Suchýho klidně Kúdelu.

Pořád nechápu, proč v tomhle výběru průměráků chybí Sadílek, Matoušek a klidně Hložek, oživili by to a kvalitou by prostě nezaostávali, o nic jinýho nejde.
Nějakej vývoj hráče..., nikdo nemá věšteckou kouli a záruku, že v nižších věkových kategoriích to je pro ně lepší.
Kucka
11.09.2019 10:41
#
Souhlas s Janktičem a Darida příště vejš, nevím, proč na AM začínal Král
Mass
11.09.2019 20:09
#
Kolikrát tady mám psát, že Král nehrál AM. Hrál box-to-box záložníka, stejně jako ve Slavii. On tam byl od toho, aby neustále napadal rozehrávku soupeře a to by nemohl dělat, kdyby byl zataženej na úrovni Součka. Od práce s míčem by tam měl bejt Darida (zataženej rozehrávač, alá Hušbauer) a Jankto (křídlo sbíhající si do středu alá Stoch). Okopírovaná taktika Slavie z minulýho roku. To že moc nefunguje, neni až tak moc vina Krále.
Bakary3
12.09.2019 06:18
#
Je to jedno, jak to pojmenujes, hral nejvyse postaveneho zaloznika.
Kdyz hral ve Slavii se Souckem a Husbou, Hus byl ten nejvys hrajici, takze tady podobnost opravdu neni. A kdyz se dostal Kral nejvys, tak tahem z jeho vychozi pozice vedle Soucka, a to je proste rozdil.

I s tim Janktem je to blbost, jako levak proste brousi lajnu, o zadnym navadeni na stred nemuze byt rec. Kdyz uz, bliz nez Stochovi je Zmrhalovi.
Reggie
11.09.2019 11:33
#
Vesměs souhlas .

Akorát teda podle mě bylo včera dost vidět, že když Darida hrál "10" a tím pádem byla rozehrávka na Královi se Součkem, tak to bylo podle očekávání strašně nekreativní. Myslím si, že je škoda, že Král nehraje stopera. Tam nás tlačí bota nejvíc a jako záložník by měl určitě kvalitní rozehrávku.

Sadílek teď proti Litvě hrál fakt výborně, kolik ten borec vybojuje balónu, je neskutečný. Nemluvě o tom, že v nastaveným čase z pozice "6" presuje úplně nahoře a ještě se, pokud nevybojuje míč, stihne vrátit na svoje místo. Ten by místo Pavelky (Krále) měl hrát jednoznačně. Víme, že Šilhavý bude hrát s dvěma DM a první bude asi Souček. A taky souhlasím, že nám zoufale chybí někdo jako Hložek nebo Matoušek, prostě hráč, který taky dokáže přes někoho přejít, takový nemáme.
VP85
11.09.2019 11:39
#
Jo, ten Král by na stoperu byl zajímavý. A Sadílek, který hraje pravidelně v PSV by v áčku už taky mohl být a v základu.
Reggie
11.09.2019 13:14
#
Jako horší než Suchý to snad být ani nemůže, protože to je naprostá tragédie. U Sadílka je teď trochu škoda, že hraje v PSV levého obránce, ale hlavně hraje. Takhle mladý hráč by se dal podle mě ještě i formovat, trochu vylepšit hru dopředu a udělat z něho CM, který umí jak dozadu, tak hlavně i dopředu. Mohl by hrát ve dvojce s DMkem a nad nimi klasická "10". Je to fakt strašně bez nápadu, když jsou tam dvě DMka.
VP85
11.09.2019 13:26
#
Tak Bořek jak se uzdraví, tak desítka bude. I když je jasné, že jen dočasně, protože už má taky třicet pryč. Ale pořád může nabídnout víc tvořivosti a finálních přihrávek než kdokoli jiný v celé repre. Sadílek, Hložek, Král - to můžou být brzy klíčový hráči a doufám, že progres u nich bude pokračovat. Samozřejmě Král v poli níže.
Suchý, žel, slabé.
Reggie
11.09.2019 14:31
#
Máš recht. Dočkal určitě kreativitu má, ale jak říkáš, není to dlouhodobé řešení. To samé Darida a navíc jsou oba hodně IP. Chce to už hledat náhradu. Nicméně to je přesně to, co už pár let našemu fotbalu chybí. A to rozdíloví hráči v ofenzivě (kreativita, 1 na 1, navedení do středu na střelu atd..). Ať už na desítce nebo na křídlech. Na AM snad jedině Čermák, který docela splňuje požadavky na "10", ale samozřejmě to není zas taková hitparáda. V U21 se tam zkoušel Hložek, tak uvidíme, na jaké pozici nakonec skončí. A Matoušek mi sice přijde dost nesympatický, ale taky takového hráče nemáme.
PP
11.09.2019 11:53
#
až na ty tři v záloze souhlas. Měli by hrát 2 ze trojice Souček - Král - Darida, ideálně Souček - Darida a Král jako poměrně luxusní (na naše poměry) náhrada. Já bych zkusil toho Jankta na ten střed, případně tam zkusit Sadílka.
RM1999
11.09.2019 17:40
#
Král nemusí být náhrada, může hrát stopera. Tam je kvalita zoufalá, Čelůstka ještě jakžtakž, ale k němu nikdo, důchodce Sivok by tam, až se rozehraje, byl snad pořád nejlepší. Takže buď tam dát stabilně Brabce, i když to taky není žádná sláva, nebo zapracovat Krále, protože z ligy tam není koho dát, Jemelka, Stronati nebo Hovorka jsou na mezinárodní scéně jen podprůměr. Možná do budoucna Lischka, ale kdo ví, jak na tom bude.
PP
11.09.2019 18:42
#
Mě Král jako stoper nepřijde vhodný. Zaprvé je měkký.. Zadruhé - když už by teda zesílil a mohl hrát stopera, tak v prvé řadě by ho musel hrát v klubu. A zatřetí mi přijde škoda mrhat jeho potenciálem záložníka na stopera. Faktem ale je, že tam tu kvalitu jakžtakž máme, na stoperu je to hrůza no..
Lof
12.09.2019 13:29
#
Souhlas do puntiku.
Nuno čomes
11.09.2019 10:43
#
Aspoň bude na Euru sranda
Vasbobi
11.09.2019 10:51
#
Zápas úrovně 1.B třídy
Acrocephalus
11.09.2019 12:19
#
Koment ke včerejšku: první poločas jsem jen zíral, protože to vypadalo úplně stejně, jako když hráli v Kosovu - pomalý, předvídatelný přihrávky, bez nápadu, nakopávaná dopředu. Zezačátku nějaký ten závar v pokutovém území Černohorců. OK, trochu chtějí vpumovat adrenalin fandům, říkal jsem si. No pak se jím to povadlo, ale z důvodu, že Černohorci se najednou několikrát jednoduše dostali před Vaclíka a pálili docela nebezpečně, všechna čest Vaclíkovi, který z rukávu vytáhl docela těžké zákroky. Daridova dělovka měla skončit gólem, ta by šla do zlatého fondu top repre gólů. A taky nám přesně tyhle pokusy ze střední vzdálenosti hodně chyběly.
Druhá půlka už byla o něco lepší, po prvním gólu bylo vidět, jak z našich spadla deka a začali hrát o něco uvolněněji, už tam byl pohyb, jistější přihrávky atd. Po druhém gólu byl pak zase útlum, kdy jsme zápas spíš kontrolovali a nechávali Černohorce (na můj vkus až moc) si taky zahrát, ale naštěstí jejich pokusy končily ještě před pokutovým územím.

Suma sumárum: na našich je hodně, hodně vidět, jak mají svázané nohy, když mají hrát naplno. Vůbec si nevěřili, hráli připosraně a celé to působilo hodně nervózním dojmem. Až po gólu už hráli jakžtakž dobře. Palec nahoru za standartky , protože ještě donedávna když jsme hráli rohovej kop nebo standartku, tak ještě z toho byly rychlý brejky proti nám, to byl snad světovej unikát. Konečně umíme kopat standartky i tak, že z nich můžeme vytěžit nějakého góla, ale chce to góly i ze hry, po dobře rozehrané kombinaci. Na jaře se nám to docela dařilo, tam tomu hodně pomohl Schick, kterej na postu útočníka prostě nemá u nás konkurenci.
Velké posílení týmu bylo i výměna Suchého. Jak tam byl Brabec, ta obrana už byla víc kompaktní. Fakt bych Suchýho už nechal jednou provždy doma, je to obránce úplně na hovno. Škoda, že Láďa Krejčí nehraje a nemá formu, toho bych na křídle rád viděl. Jankto překvapil, pro mě to byl vždy talentovaný, ale splašený Janek, kterej lehce zpanikaří (nepočítám včerejší dva hvizdy z publika).
No druhé místo ještě bude úspěch, protože Kosovo se rozjelo podobně jak Island v minulé kvaldě, jen doufám, že jim to moc dlouho nevydrží a že s námi padnou na hubu (jako minule s Islandem - nejdřív prohra 1:2, pak výhra 2:1).
Pablos
11.09.2019 12:33
#
viděl jsem to dost podobně. Jinak co mi vadí, že je to prostě stejnak hrozná hra, plná jen faulů, konstruktivní řešení = udělej faul, popř. dojdi si pro faul. To je příšernej fotbal. Chápu, že fakt asi tohle prostě hlavně chtěli jakkoliv ukopat na 3 body, ale rád bych to něják i slyšel, takhle se prezentovat nechceme, je tam plno nepřesností, musíme zlepšit o 100% přechody do útoků, ať ten tým se posouvá dál.
VP85
11.09.2019 12:43
#
Když kopal rohy a přímáky Bořek, tak z toho brejky nebyly.
Suchý je holt na mezinárodní fotbal pomalý a těžkopádný. Ač proti němu osobně nemám nic, v repre na stoperu je to vždy slabší, s Kosovem na 1:1 jeho gól. Stoper, co by nějaký řízek-řezník, by ten balon odpálil až za tribunu a on se nechal přeskočit. Já bych to na něm taky nestavěl a už vůbec ne kapitán.
rtr
11.09.2019 14:27
#
No dvojzápas nám něco ukázal. Suchý v momentální formě nemá ani na českou ligu od chvíle co se zranil tak naše obrana začala hrát o 2 třídy lépe. Masopust dal sice gól, ale jeho hra je slabá. Darida standartky zahrávat prostě neumí(vyjde mu tak jeden roh z 10). No ať jen nekritizuji tak bylo tam i pár pozitiv Jankto, Shick a Král by mohl být do budoucna dost dobrej, ale podle mě by měl hrát jinou pozici u něho je dobrý, že nedělá alibistický přihrávky zpátky na gólmana
Kepy_FCB
11.09.2019 19:32
#
tady se dnes hodne pismenkovalo...
spider_8
11.09.2019 19:58
#
Výhra: 'Ukázali jsme charakter'
Prohra: 'Je to komplikace'
lampas
11.09.2019 19:58
#
Chudák Jarda, už se po něm jde jak po Bílkovi pomalu. Přičemž postup na EURO máme pořád plně ve svých rukou.
montaigne33
11.09.2019 21:08
#
Herní zlepšení ANO, ale max. na evropský průměr... Výsledek v ČH je daleko lepší, než předvedená hra (=na náhodu/a celkově to byla velká nuda). Hlavně by jim neškodila sebekritičnost a pokora...
OTASi
12.09.2019 09:13
#
Na EURU bude naše taktika vyčkávání na rohy a jiné standartní situace a doufání v nezraněni Součka
Josifek
12.09.2019 11:56
#
Tvl, tyhle kecy o charakteru v takovouhle chvíli jsou snad to netrapnější klišé ze světa sportovních hlášek..
SK1894
12.09.2019 13:41
#
mayday
12.09.2019 17:44
#
Ono teď zase jsme před Kosovem, jenže příští sraz rupnem s Anglánama, Kosovo třeba vyhraje a budem s nima hrát o všechno s tím, že my musíme. To bude těžkej zápas.
Rich
12.09.2019 17:46
#
Anketa
12.09.2019 23:44
#
Kdysi byla anketa o nejhoršího uživatele na Eurofotbalu. Teď tu je opačná anketa - nejoblíbenější uživatel na Eurofotbale: https://forms.gle/3f4VuTuH9x74aJWL8
Bakary3
13.09.2019 07:24
#
Puskas
13.09.2019 10:42
#
S vítězem pak udělá Piky rozhovor.
Anketa
13.09.2019 13:06
#


Super nápad!
Anketa
13.09.2019 13:06
#
Udělal jsem novou anketu umožňující hlasovat až pro tři lidi.
Zároveň jsem zdůraznil, že není dovoleno hlasovat sám za sebe.
https://forms.gle/5yqiXvnrtuudiyZUA
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.