Nejlepším českým fotbalistou je podle magazínu Bican, momentem Panenkova penalta

04.11.2021, 12:32
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (284)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Tím Šmicrem v top 10 vážnost ankety docela pohřbili... vyšel mu 1 zápas za Liverpool (při jeho klice to bylo zrovna finále LM), jinak byl celou kariéru hráč druhého sledu. Místo něj tam mohl být třeba Nejedlý (nejlepší střelec MS 34) nebo někdo jiný z těch silných generací 34, 62, 76. Nebo když už někdo mladší, tak Poborský, který je Šmicrův vrstevník a celou kariéru byl lepší fotbalista než on.

Reagovat
smazaný uživatel

Lepsi nez Smicer byl i Vizek treba, jestli to chteli nechat v rodine

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jednoznačne

Reagovat
Puskas

Jednoznačně.

Reagovat
r.mrazik

rozhodne...skoda,ze Smicer nehral cely zivot na Dukle

Reagovat
lampas

Reagovat
inferno08

Tohle vyhlašování nejlepších jednotlivců z kolektivních sportů je podle mě dost velká hovadina. Když nepočítám brankáře, tak defenzivní hráči jsou v nevýhodě. Z té Šmicerovo generace měl za mě daleko větší přínos Galásek.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasim, ja mam taky radeji nejaky top vyber bez ohledu na poradi, to se neda srovnat jestli je lepsi golman nebo utocnik

Reagovat
Melda

Galasek

Reagovat
BaggioRoberto

Šmicer byl takovej střídající žolík, daleko větší oporou byl na EURU 96 i 2004 Karel Poborský.

Reagovat
Dufan

Nehoda, Galásek, Baroš...dost se zapomíná na Kubíka, Skuhravého.... než Šmicer tak i Hašek (Ivan), Chovanec, Nejedlý, Kadlec, Němec....no atd

Reagovat
smazaný uživatel

galasek?

Reagovat
koudys2

Galásek >Šmicer ? Ty voe, zase další hlava hluboko v prde..

Reagovat
Dufan

kapitán Tilburgu, Ajaxu, Norimberku, v repre, tam přišel sice později, ale vliv na tým a jeho černá práce důležitější než "štístko"

šmicer válel hlavně v Lens, v Live do základu snad nikdy nepatřil....a pak hodně zranění... tím ho nechci snižovat....jen za mě Galas lepší, možná i tím jak se nedoceňuje kvůli defenzivní práci

Reagovat
Puskas

Reagovat
r.mrazik

vy jste se tady slusne zblaznili...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icka

Reagovat
Dufan

hele je těžký na tak dlouhým časovým úseku vybrat ty nejlepší. Vrchol Masopust a Nedvěd asi netřeba zpochybňovat. Pak je to na hrozně úmornou debatu ohledně týmových, individuálních výkonů, trofejí, vlivu na klub/repre. V neposlední řadě oblíbenost. A jak hodnotit různé pozice? Většina si pamatuje toho co dal 1 gól, než toho, co měl 15 odebraných míčů. Jak to dole někdo dobře navrhl, tak vybrat top10 za desetiletku, generaci atd... nikdo nehanil šmicera za jeho kvality, spíš naopak. Ale někteří neměli dřív takové možnosti, hrál se úplně odlišný fotbal a některé hráče naší historie ze zdejších diskutérů neviděl hrát.

Jo a je super, že se konstruktivně zapojíš do diskuze namísto posílání všech do blázince.

Reagovat
valloire

když máš jinej názor než mráža, tak jsi blázen

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas, hlavně Míra Kadlec je asi nejpodceňovanější náš čutálista.. to byl naprostej king..

Reagovat
GjøvikFF

Hlavně Němej, to byl fantastickej hráč, u nás bohužel nikdy ne úplně doceněnej...stejně jako Kadlec.

Reagovat
Puskas

Jirku jsem měkl nejraději.

Reagovat
vacin

A hlavně v pětatřiceti ty skluzy

Reagovat
GjøvikFF

Já taky, neuvěřitelnej pracant a obrovsky skromnej kluk, moc jsem mu tehdy přál tu výhru s Schalke. Ten jeho pas na Kukovu gólovou hlavu přes půl hřiště si budu pamatovat navždy.

Reagovat
Puskas

Nepamatuji, že by někdy ztratil míč. Neuvěřitelná jistota a spolehlivost.

Reagovat
Front hell

Reagovat
lampas

Jsem nedávno náhodou viděl zápas Sparty s Barcelonou z roku 1992. Jsem docela zíral, jak si to dával. Takovej Darida by mu mohl akorát tak čistit boty.

Reagovat
Puskas

Tam především Mistr řádil.

Reagovat
lubik

Skoda jeho chatrnejsiho zdravi

Reagovat
Front hell

oba dva super hráči

Reagovat
BaggioRoberto

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lampas

No ona mu spíš v tom zápase vyšla jedna střela a neposral se u penalty, to je asi tak všechno. Se tam tehdy jinak plahočil jak kripl.

Reagovat
smazaný uživatel

Zase nedělej ze Šmicra nějakou lopatu, v Liverpoolu měl např. 30 asistencí.

Reagovat
Josifek

Reagovat
standa91

Já zapomněl že jsi dal gól ve finále ligy mistrů.. sorry určitě tam patří Galásek vole..

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Hattrick už jsem dlouho nečetl, co mne teď ale neskutečně baví je XFOOTBALL, má parádní rozhovory a články. Akorát by mohl vycházet častěji

Reagovat
smazaný uživatel

To je bývalý PROFOOTBALL… stále nechápem prečo už nevychádza každý mesiac ale dva… je to prijebané strašne… ale kupujem, čítam

Reagovat
The Krupy

Kúpil to niekto nový a preto rebranding? Na Pro Footballe som vyrastal, preto sa pýtam.

Reagovat
smazaný uživatel

Fuuu to neviem… ale že to majú Poliaci

Aj ja som vyrastal na PF

Reagovat
smazaný uživatel

Už to v CZ nechtěli vydávat, tak si to vzal šéfredaktor PF na sebe.

Reagovat
smazaný uživatel

Bývalý šéfredaktor si to vzal na sebe a vydávat každý měsíc je nákladné, pokud přibudou čtenáři a předplatitelé, tak bude každý měsíc, dle mého info

Reagovat
db18

magazín Bican

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ten magazín se jmenuje "Bican, momentem" a nejlepším českým fotbalistou je podle něj Panenkova penalta.

Reagovat
penepi

Reagovat
verv

Reagovat
Gedofrey

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
ratusek

Reagovat
kilobyte

Reagovat
OTASi

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Bobřík1

Reagovat
Ligter

Reagovat
Komix

Reagovat
smazaný uživatel

bozi

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
mistr129

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Neutron

Reagovat
Edgewalker

Reagovat
uff

Reagovat
Mass

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Keboto

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Pablos

přesně

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
kilobyte

Reagovat
ratusek

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Infi

Reagovat
Mass

Reagovat
Keboto

Reagovat
valloire

Šmicra vyndat. Nandat třeba Pluskala, Nováka, Nejedlýho...

Reagovat
Puskas

Když už potřebovali dávat někoho z nedávné minulosti, tak Poborského.

Reagovat
smazaný uživatel

Poborský utkvev pamäti každému, Šmicer možno svadbou.

Reagovat
Puskas

Holt fevoluce sklízí plody.

Reagovat
r.mrazik

Klubové

vítěz Ligy mistrů 2004/05[13]

vítěz Poháru UEFA 2000/01[13]

vítěz evropského superpoháru 2001 (v utkání ale nanastoupil)

vítěz francouzské ligy 1997/98

vítěz české ligy 1995/96, 2007/08, 2008/09

vítěz FA Cupu 2001

vítěz Carling Cupu 2001, 2003

Reprezentační

2. místo na Mistrovství Evropy ve fotbale 1996

3. místo na Poháru FIFA 1997

3. místo na Mistrovství Evropy ve fotbale 2004

Reagovat
Spalovač šancí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
BaggioRoberto

Ale to mi víme, že nosil klubům štěstí. O tom ta anketa neni ne? Takovej Jirka Jarošík vyhrál ligu asi ve dvaceti státech.

Reagovat
r.mrazik

jj,nosil kuzele a stesti...

Reagovat
wyqinac

jj presne, fotbalistu co dali gol a rozhodujici penaltu v mozna nejpamatnejsim finale LM za poslednich 20 let tu mame spousty

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
GjøvikFF

A to má být za penaltu a gól ve finále LM automaticky v TOP10, jo? Vždyť byl téměř vždy a všude jenom náhradník. Ano, dal památné góly...proti Rusům v Anglii, proti Holanďanům v Portugalsku, v tom finále LM...ale jeho celkový přínos absolutně nejde srovnat třeba s Poborským, na kterým to xkrát stálo.

Reagovat
kubys

Reagovat
Puskas

Reagovat
valloire

Reagovat
inferno08

Tak hlavně ten gól proti Holandsku jde za Poborským. Vždyť Šmicer to dával do prázdný branky.

Reagovat
icka

Reagovat
fenixLFC

celkovy prinos? to ma byt akoze anketa hracov co najviac prospeli reprezentacii? mi teda pride ze smicer mal individualne (v ankete o najlepsieho ceskeho hraca) lepsiu karieru nez poborsky ktory v zahranici viac ako sezonu vydrzal len v benfice

Reagovat
Front hell

Pravda. Není to anketa kdo měl větší celkový přínos,ale ani kdo měl lepší kariéru. Je to anketa kdo byl lepší fotbalista a to Poborský oproti Smicrovi bezesporu byl.

Reagovat
GjøvikFF

S tebou je to vždy trochu složitější, přesto to ještě zkusím. Poborský byl tahoun obou medailových repre týmů, Slavie a Benfiky...u všech těchto týmů se dá naprosto v poklidu konstatovat, že ve svých časech tam byl nejlepším hráčem. U Šmicera takový tým není ani jeden. Šmicer byl štístko a dobrej kluk do kabiny, kterej měl očividně přínos v tom, že neprudil, byl smířenej se svou rolí většinového náhradníka a když bylo potřeba, tak šel na věc a uměl i rozhodnout. Ale ve srovnání s Poborským, na kterém týmy stály, na kterého spoléhaly a pro které byl rozdílovým hráčem, prostě neobstojí.

Reagovat
Kokesh

Reagovat
uff

Reagovat
wyqinac

ja reagoval na komentar, ze Smicer utkvel v pameti mozna tak svatbou.. Jestli nikomu jinymu neutkvely se spojenim se Smicerem goly ve finale lm, ale svatba, tak teda dobre

Reagovat
Front hell

Reagovat
FUnk

Reagovat
Reggie

Šmicera mám rád, i když je to alibista, ale Poborák byl jinde.

Reagovat
Spalovač šancí

Souhlas, Pobobák vždy na pravém křídle, Šmíca kde bylo potřeba.

Reagovat
Salfovic

Taková starší verze Masopusta.

Reagovat
Reggie

Masopust těm dvěma nesahá ani po kotníky, při vší úctě k němu.

Reagovat
Reggie

Je určitě škoda, že tenkrát musel Sir upřednostnit Beckhama a tím pádem Poboráka odsunout a následně prodat. Ale i tak udělal super kariéru - Benfica, Lazio

Reagovat
valloire

Reagovat
patas92

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
10

škoda, že Poborák neměl větší štěstí při výběru klubů, třeba kdyby šel rovnou do Lazia s Nedvědem...mohli být v tý anketě na stejný úrovni, protože v repre byl Karel možná i lepší

Reagovat
smazaný uživatel

pro me nejlepsi hrac celeho ME2004, slavu sklidil Baros (hral taky skvele damozrejme) ale Karel byl u vseho

Reagovat
Reggie

tam to motal neskutečně. Nejvíc asistencí na EURU.

Reagovat
smazaný uživatel

A na EURO 96 patřil taky k nejlepším hráčům turnaje, jeho nezapomenutelné vymíchávání italské obrany v čele s P. Maldinim, legendární lob Portugalcům plus byl snad i nejčasteji ze všech hráčů vyhlášen hvezdou utkání

Reagovat
Front hell

Reagovat
Reggie

hlavně měl prostě geniální záblesky - ty loby, kličky atd.. Neskutečnej hráč, možná trošku nedoceněný. S tím, že byl možná v repre i lepší se dá asi s klidem souhlasit. To určitě nijak nesráží Nedvěda.

Reagovat
Puskas

Měl tam být i bez toho.

Reagovat
10

To jednoznačně, já jen píšu, že mohl být na úrovni Nedvěda. I v týhle anketě

Reagovat
Muffi

Tak stesti.

Jedina blba volba byly Ucka, kde nemel sanci. V Benfice i Laziu dobre zacal ale stabilne si vykonnost neudrzel, Benfica ho prodala za stejne penize jako ho koupila a v v Rime se to opakovalo. Dobry start, pokles vykonnosti, kdy misto nej hral Castroman a dobra posledni sezona, kdy uz byl rozhodnuty se vratit domu.

Jankul, Ujfi, stary Kadlec a Nemec meli v zahranici lepsi karieru a ja bych dal klubove pred nej i Grygeru.

Reagovat
10

Dost překrucuješ historii. On odcházel z Benfiky jako jeden z nejlepších hráčů v Portugalsku a dost možná nejlepší hráč Benfiky, ke konci si podle médii moc nesedl s trenérem Tonim a chtěl odejít. Benfika byla ve finančních sračkách a Karlovi v létě (za 5 měsíců) končila smlouva, proto tak nízká cena.

V Laziu byl rok a půl, tak o čem mluvíš? Taky patřil k nejlepším hráčům týmu, Castroman se naplno prosadil až po jeho odchodu, jinak to byl naopak on, kdo přes něj nehrál. Odešel kvůli sporům s fanouškama, který ho uráželi po tom, co rozhodl o titulu pro Juve.

Obecně měl docela často osobní problémy s trenérama, ta jeho povaha je asi trošku problematická, což může být jeden z důvodů, proč to nakonec na klubový úrovni nebylo takový.

Reagovat
smazaný uživatel

Kvašnák za 60. Nehoda za 70. Honza Berger za 80. mi tam chýbajú, ale OK každý má svoje...

Reagovat
Puskas

Dobiaš.

Reagovat
smazaný uživatel

Slovák tam nemohol byť no aj tak by som ho tam nedal, Nehodu som teda nemal v obľube, ale za to čo urobil pre repre tam určite patrí.

Reagovat
Puskas

Máš tam taky Kvašňáka. Karolko má české občanství, pokud se nepletu, navíc v té předchozí v té desítce byl.

Reagovat
valloire

Dobiáše beru jako Slováka. Jestli by se měl brát jako Čech, tak šup do desítky.

Reagovat
Shevchenko

Ten Šmicer hráč z lavičky

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
kilobyte

O úrovni té ankety vypovídá tohle:

"Vedle novinářů v anketách hlasovali rovněž funkcionáři, trenéři a hráči včetně předsedy FAČR Petra Fouska, trenéra národního týmu Jaroslava Šilhavého či kouče jednadvacítky Jana Suchopárka."

Reagovat
andrew96

To je blbost, vždyť tam není Zmrhal.

Reagovat
REPLIKATOR

Droppa

Reagovat
janinho

to sa do ankety rataju aj zasluhy pri spolukomentovani zapasov? Lebo inak neviem co robi v top10 Smicer.

Reagovat
repkajebuh

Šmicer je výsměch. Panenka taky, za co jako? Za tu penaltu? Čech a Nehoda místo nich.

Reagovat
valloire

Panenku jsem zažil. Takže

Reagovat
repkajebuh

Ale vždyť jo, vynikající špílmachr, ale takhle vysoko je jen kvůli tomu momentu. Zase na druhou stranu ho zná cely svět. Respektive jeho provedení penalty, kterej jinej ceskej hráč si muže říct, ze dal světu nejakej pojem

Reagovat
valloire

To myslím není. On hrál výborně v lize i v Rapidu.

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostá kravina.

Reagovat
Spalovač šancí

Je Čech před Viktorem správně, nebo by to mělo být obráceně?

Reagovat
lampas

No pro český fotbal toho určitě víc vykonal Viktor (nejlepší reprezentační brankář všech dob). Kariéry obou se porovnávají těžko, když Viktora bolševik nepustil ven.

Reagovat
Spalovač šancí

Bican

Reagovat
smazaný uživatel

Čech před Kollerem

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Proc ne, rekord poctu nul v historii PL je neco absolutne neprokonatelneho, v repre byl taky vynikajici. Ano mel pak kiksy, ale vzpominam ze kdysi v hattricku psali tusim clanek o seamenovi, golmani delaji jeden druh chyb, a to jsou chyby katastroficke

Reagovat
kubys

Však by měl být i před Panenkou.

Reagovat
smazaný uživatel

https://www.youtube.com/watch?v=FLp6YqfON7g

taky to mohl vyhrát, já bych se v ČR už nedivil ničemu

Reagovat
patas92

jednoznačně

Reagovat
kubys

Šmicer 10. a EF z toho spadne.

Reagovat
r.mrazik

kdyby lidi prskali na rosickyho,kterej byl porad zraneny,tak jeste ok...ale ze budou prskat na smicera,ktery toho vyhral tolik a dal tolik dulezitych golu? slusny ulet

Reagovat
kubys

Moment, tak vyhlašuje se nejlepší fotbalista nebo frajer, který "měl štěstí na tým"? Jako já jeho kvality nesnižuju, ale když už, tak hráče jsme tu měli lepší.

Reagovat
r.mrazik

jake stesti na tym?

ve slavii hral dobre,ve francii taky...v anglii byl na rozhrani zakladu/lavicky,coz neni nic spatneho

on jim nezbyl,ty kluby si ho koupili pro jeho kvalitu

Reagovat
kubys

Jednak to bylo v uvozovkách, za druhé neříkám, že je něco špatného na tom být na rozhraní základu, ale ty tu z něho děláš jako by Pool v té LM a Poháru UEFA táhl v podstatě on, proto mi přijde nesmyslné operovat tím, kolik s týmy zrovna hráč jeho typu vyhrál.

Reagovat
r.mrazik

netahl,stejne jako zadny hrac krome nedveda zadny svetovy tym netahl

smicer tahl tehdy ty frantiky, rosa BVB...poborak spartu (v laziu byl jeden z mnoha ac tam hral slusne)...kdyz uz jsme u neho

Reagovat
smazaný uživatel

nechápu, že si tak málo lidí uvědomuje, jak byl Nedvěd v tomhle výjimečný

Reagovat
Aldeano

U Poborského ještě zapomínáš na Benficu, kde tahounem byl.

Reagovat
r.mrazik

jo,tam hral taky dobre

Reagovat
Puskas

Reagovat
inferno08

No tak třeba Galásek jako kapitán Ajaxu se za tahouna asi považovat dá...

Reagovat
r.mrazik

No...tahoun...zas vopatrně.

Nebyl tam náhodou vaart a sneijder?

Reagovat
kubys

Aitor Karanka má taky 3 LM a nebudeš ho asi řadit k nej obráncům Španělska ever, tohle je můj point.

Reagovat
r.mrazik

asi proto,jakou ma Karanka konkurenci mezi hraci spanelska ze jo

Reagovat
kubys

Úplně jsi mě minul (mimochodem já jsem proti Šmicrovu umístění nikde nic nenapsal)...

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
GjøvikFF

Ale žádnej z nich s ním nestál a nepadal...ani jeden repre tým, ani jeden klub. S Poborákem ano. S Rosickým taky, byť měl s ohledem na zranění tak třetinovej prostor co Šmicer.

Reagovat
r.mrazik

s poborakem stala a padala leda tak az sparta...sorry jako

nehlede na to,ze smicer tehdy tahl ty frantiky

Reagovat
GjøvikFF

Poborák byl nejlepší českej hráč obou repre týmů, které udělaly na ME medaili...96 i 04. A přidej k tomu i mistrovskou sezónu ve Slavii, kde bylo i to semifinále UEFA. Šmicer tehdy v Lens hrál aspoň základ, to se mu.musí nechat, ale byli tam minimálně 3 rozdílovější hráči.

Reagovat
Reggie

Co jako znamená "měl štěstí na klub"? To je nehorázná píčovina, asi si ho ten klub na základě něčeho vybral...

Reagovat
kubys

Viz výš.

Reagovat
Reggie

Hele já jsem sám psal, že třeba Poborák byl za výš. Já jenom reagoval na to "štěstí na klub", i když to bylo v uvozovkách.

Reagovat
kubys

Však viz výš (aka pod mrazíkem) vysvětluju svůj myšlenkový pochod

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Reggie

Já na něj třeba neprskám, měl naprosto jedinečnou kariéru na naše poměry a v repre dal spoustu důležitých gólů. Ale pokud se má hodnotit individuální kvalita, tak tam byl podle mě Poborák lepší.

Reagovat
r.mrazik

poborak nezustal v MU ani jako stridajici hrac

kvalitou mi prisli podobni,kdy se u nich stridali obdobi,kdy byl jeden lepsi a pak zas ten druhy

smicer toho vyhral mraky a kvalitni byl take...proto mi ten vysmech prijde hloupy...

tyjo..vyhral LM i EL...co vic?

Reagovat
Aldeano

Tak obecně je to obtížná debata. Šmicer měl určitě skvělou kariéru. Ale například se těžko porovnává Premier league, do které tehdy přišel nebo tehdejší L1, například s tehdejší SA a Laziem, kde působil Poborský.

Obecně jako fotbalista mi přišel Poborský lepší a pro repre určitě platnější. Ale ty kariéry se těžko porovnávají. Například, že Poborský nezůstal v MU, ani jako střídající hráč za Beckhama, byla jeho volba.

Oba jsou výjimeční hráči a měli i super kariéry. Šmicer z ní, vzhledem tomu v jakých týmech a obdobích působil, bych řekl vytěžil více. Ale tam opravdu taky záleží vždy na týmu.

Reagovat
Puskas

Dnes by byl Šmicer nejlepší a tahoun nároďáku, tehdy byl 12. hráčem. určitě kvalitní hráč, ale Poborák byl lepší. A ten Láďa Vízek též.

Reagovat
GjøvikFF

Názoroví oponenti možná zmíní tu jedinou přímou konfrontaci Šmicer vs. Vízek...když s ním ve slalomu s balónem prohrál dceru

Reagovat
Reggie

Až na Vízka, tam to nemůžu posoudit, ale věřím

Reagovat
valloire

já jo

Reagovat
Reggie

no jo pořád

Reagovat
r.mrazik

tak ono to bylo dane i tim,ze smicer mel na levem kridle konkurenci v bergerovi a nedvedovi, v utoku zas kuka a pak koller, baros

poborak mel na prave strane konkurenci...sionka?

porovnavani asi nema moc smysl,jen nechapu ty kecy,kdyz vyhral LM a EL

Reagovat
Puskas

Poborák konkurenci strčil do kapsy. A i to, že je Šmicer až nad Nedvěda před těmito hráči (s Dinem je zároveň), kteří hráli místo něj, je proto zvláštní.

Reagovat
valloire

Pamatuješ kvaldu s Holandskem 03? Poborský. Pamatujeme ho i na Žižkově, Slavii, všude lepší než Šmicer...

Reagovat
Melda

SAF ve své knize říká, že jediný nepovedený transfer byl Poborský a to jsem jeho fanoušek.Takže jen taková vsuvka.

Reagovat
Reggie

Já tě chápu, výsměch není na místě určitě

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
mistr129

Reagovat
Shevchenko

Tak ještě jednou, jak může být hráč, který po většinu kariéry byl v reprezentaci na lavičce, mezi 10 nejlepšími v historii? Minimálně na obou povedených ME (96, 04) byl jako střídající hráč, akorát se mu teda povedlo dát na obou ME po jednom veledůležitém gólu. Poborský by měl být určitě před ním.

Reagovat
r.mrazik

ne,nemel

Reagovat
Shevchenko

Ty nemel.

Reagovat
Puskas

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Aldeano

Reagovat
GjøvikFF

Reagovat
icka

Reagovat
Infi

Reagovat
Kokesh

Reagovat
valloire

Reagovat
uff

Reagovat
Hokaido

Reagovat
Selänne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
FUnk

Reagovat
valloire

Reagovat
fenixLFC

pretoze to asi nie je iba anketa za reprezentaciu

Reagovat
Shevchenko

nemel

Reagovat
PH8

Unpopular opinion: Lukáš Masopust > Josef Masopust

Reagovat
smazaný uživatel

Syn prekonal otce

Reagovat
Rezan

Ja nevim, že tu nadáváte na Šmicra. Kdyby vyhrával s jedním klubem, tak to chápu, ale on vyhrával trofeje všude kam přišel. Nejspíš měl nějaký přínos pro mužstvo, třeba uvolňoval napětí v kabině, šel ostatním příkladem v přípravě atd. Za ty úspěchy by podle mě klidně 10 být mohl.

Reagovat
monty25

Když tady tak čtu tu diskusi, tak jsem si vzpomněl na jedno video...

https://youtu.be/cnYgG9sZNaw?t=296

Reagovat
smazaný uživatel

finále je ještě lepší

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Čenda

mečiarovské spiknutí

Reagovat
FUnk

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle povídání o zom,kdo je nejlepší fotbslista všech dib mi přijde neobjektivní, každá doba měla, má a bude mít své hvězdy. Jako například..

30.-40.léta: Bican, Nejedlý, Plánička, Puč, Kopecký

60.léta: Masopust, Kvašňák, Lála, Mašek,

70.léta: Panenka, Veselý, Viktor, Nehoda, Masný, Ondruš

80.léta až začátek 90.let: Vízek, Honza Berger, Hašek, Chovanec, Kubík, Knoflíček, Skuhravý, Luhový, Moravčík, Bílek, Straka

Polovina 90.let: Dubovský, Drulák, Miroslav Kadlec, Kuka, Patrik Berger, Frýdek, Němeček, Kouba

Přelom a začátek tisíciletí: Nedvěd, Poborský, Koller, Jankulovski, Baroš, Ujflauši, Galasek, Baroš, Rosický, Grygera, Rozehnal, Plašil, Čech, Šmicer, Srníček

Současnost: Schick, Vaclík, Souček, Coufal..

Reagovat
Stannis Baratheon

A kde máš Hamšíka?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak myslím Československé reprezenranty a po té české reprezentanty.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozehnal jako dneska co bychom za nej dali, ale na tehdejsi dobu to takova pecka zase nebyla, ujfalusi o tridu lepsi hrac treba

Reagovat
lampas

Rozehnal by byl dnes ještě horší jak kdysi. By na něj byl mnohem větší tlak a čekalo by se od něj, že potáhne obranu a z toho by se podle mě posral. Nikdy to nebyl vůdčí stoper.

Reagovat
smazaný uživatel

Vudce asi nebyl ale naopak si myslim, ze diky rozehravce by byl dneska zadany stoper

Reagovat
smazaný uživatel

Rozehnal a Plašil

Reagovat
smazaný uživatel

Plasil v klubu byl top ve stredu zalohy, v repre na kraji bohuzel tolik ne a stal se aˇstrasnym tercem na vse spatne, svezl se bohuzel i na bilkove repre

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozehnal hrál za PSG, Lazio, Newcastle, Hamburk, Lille, Bruggy, co bychomty vole za tohle dnes dali.

Reagovat
valloire

Lála jo? Vole Pluskal, Popluhár, Novák, Scherer, Adamec, Kuna...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jasně i tyhle jsem chtěl vypsat, jen jsrm nadhodil příklady.

Reagovat
Dufan

Reagovat
Puskas

Ještě je tam dobrý ten Nezmar s jedním bodem. By mě zajímalo, kdo mu ho dal.

Reagovat
smazaný uživatel

Mal to asi presunuté na anglickú klavesnicu, takže si myslel že Neymar

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nezmar

Reagovat
smazaný uživatel

...a pak sou ještě jiný věci, kerý sou důležitý, rozumíš, a to je podstatný.

Reagovat
Lubinterista

Před Šmicer Poborský, LM je velká věc, ale nemůžu se zbavit dojmu, ze smica je Prost e provarenej, v desítce ani omylem. To by tam mohl být před nim i Baroš, čistě uspechove, LM, Francie, Turecko titul, u21 zlato, nejlepší střelec eura, v ale stars turnaje, rychlostní rekord na francouzsky dálnici.. I s Kollerem mám trochu problém, ale tam se proste musí respektovat ty góly.

Reagovat
Muffi

V cemproblem s Kollerem? 55 branek v bumdeslize, nejlepsi strelec reprezentace.

Baros dal vic nez 10 golu rocne jen u nas a v turecku.

Reagovat
smazaný uživatel

Hodně slušné statistiky i v LM, 30 zápasů/13+4

Reagovat
Lubinterista

Ne problém, ale trochu problém. Spis osobní pohled na tyhle kolohnaty, ale pisu, za ty góly respekt i za to jak se v Belgii vypracoval a šel dal. Takže asi jo, vejde se

Reagovat
papanegra

Bican je takovej Jára Cimrman českého fotbalu, každý o něm mluví, ale nikdo ho nikdy neviděl...

Reagovat
lampas

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
patas92

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

Neco jako Pele svetoveho fotbalu no

Reagovat
valloire

tak Pelého určitě někdo viděl

Reagovat
wyqinac

a Bicana ne?

Reagovat
valloire

tady?

Reagovat
Spalovač šancí

Já ho taky neviděl, ale znám frajera, který s ním hrál ve Slavii

Reagovat
BaggioRoberto

Tomu je přes 100 let ne?

Reagovat
Spalovač šancí

Skoro stovka

Reagovat
valloire

koho?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mass

Ve 30. letech chodilo na fotbal zhruba 2x tolik lidí co teď, takže ho asi někdo viděl.

Btw Slavia měla stadion přes ulici dnešního stadionu Sparty

https://www.milujuprahu.cz/wp-content/uploads/2014/01/6-1920.jpg

Reagovat
Puskas

Navíc hrál ještě v 50. letech.

Reagovat
db18

Puskas s valloirem ho jistě viděli.

Reagovat
Puskas

Já ho pamatuji, jak ještě kopal hadrákem. To už jsem byl v důchodu, tak jsem měl čas ho sledovat. Už tehdy byl šikovný.

Reagovat
valloire

Reagovat
fenixLFC

inak jak sa tu pinda ze namiesto smicera tam mal byt poborsky....preco radsej nie uz berger?

Reagovat
smazaný uživatel

Poborsky byl vyjimecny na lajne, tam jsme tech hracicek zase tolik nemeli, ve stredu byl berger podle me ve stinu nedveda

Reagovat
smazaný uživatel

Plus samozrejme se na bergerovi podepsaly zraneni

Reagovat
Muffi

Klubove mel Berger lepsi karieru nez oni dva ale v reprezentaci skoncil docela brzo, nebyl na euru 04 ani MS 06, coz hraje velkou roli. Navic v dobe, kdy hral nejlip a byl tahounem LFC nebyl zahranicni fotbal tak dostupny.

A dost ho poznamenaly zraneni, dvakrat si urval koleno, podruhe uz v LFC kdy snad rok poradne nehral. Ale v 99 nebo 2000 by byl jasne nad Poborskym.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak proti Smicerovi nic nemam, jeden z hracu na ktere se bude vzppmonat urcite je, karieru mel krasnou a hral vyborne, ale kdyby v top10 nebyl, tak bych si nerekl, ty vole kde je smicer

Reagovat
smazaný uživatel

Neco jako Baros, radim ho mozna stejne nebo lehce nad Smicu, on byl fakt delo od mladeho veku a klubovou i repre karieru mel dobrou, ale top10 asi ne

Reagovat
smazaný uživatel

Plus repre samozrejme taky skvele vykony

Reagovat
smazaný uživatel

A nepadlo tu myslim ani Frantisek Vesely, ten by byl taky vysoko

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

Reagovat
Mass

Reagovat
Mass

O tom mi vyprávěl můj táta (71 let), že na fotbal nechodil kvůli Slavii, ale kvůli němu.

Reagovat
BaggioRoberto

Franta Veselej hrál snad až do smrti, objížděl celou republiku s internacionály a pořád běhal po lajně jako by mu bylo 20.

Reagovat
Puskas

A vydělával si tím, že nad ránem rozvážel chlebíčky. Takový borec a musel se živit tímto.

Reagovat
Psy_cho

A hrát na něj byl trest, z něj jsem viděl jen záda. A to mu bylo 55 a byl to zápas k výročí našeho klubu. Takže o nic nešlo, jenže on hrál naplno jako v Bělehradě. On nevypustil ani "pouťák".

Reagovat
BaggioRoberto

Reagovat
BaggioRoberto

Reagovat
valloire

Z těch hráčů co se týče individuálních schopností, ne kariéry, mimo Poborskýho, by scházel mezi topem Honza Berger. Blbá doba, on mohl hrát za Real Madrid, kterej ho chtěl, ale jeho záliba v pivu, kdy dokázal vypít 10-15 piv a jít v Plzni v klidu na trénink, ta ho zabila.

Reagovat
Puskas

Reagovat
Čenda

Reagovat
FUnk

Reagovat
Mass

Tady je snad víc komentářů než hlasů do ankety v Hattricku.

Reagovat
smazaný uživatel

A kde je Tomáš Kuča?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele