Nejhodnotnějším klubem světa je stále Manchester United

19.04.2012, 12:52
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (294)

Přidat komentář
JacoBee

ok

Reagovat
smazaný uživatel

3,2,1 kiwwi onanuj

Reagovat
smazaný uživatel

Vy tu máte z toho kiwwiho slušný komplex

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mithro

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vodka

a smutné je, že i lidi, od kterých bych to moc nečekal...

Reagovat
Swarley

Reagovat
smazaný uživatel

nie vždy je to neoprávnené.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ligter

Reagovat
smazaný uživatel

z čobola? nikdy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Že 4. Arsenal

Reagovat
Aldeano

Stadion, nejsou dluhy, jeden z nejznámějších klubů světa hrající nejvíce výdělečnou soutěž...

Reagovat
smazaný uživatel

není nejvýdělečnější bundes?? nebo co to teď bylo za článek, nevim, už si nevzpomínam.... nebo to byly jen televizní práva nebo co??

Reagovat
fenixLFC

neviem ci na bundes nechodi na stadiony najviac ludi, PL ma taktiez dost velke navstvey ale navyse aj obrovske peniaze za televizne prava a podobne

Reagovat
smazaný uživatel

1. NFL 6,7 32 208,61 67.400

2. MLB 5 30 167,49 30.400

3. NBA 3,1 30 102,88 17.300

4. Premier League 2,7 20 137,10 35.400

5. NHL 2,1 20 69,39 17.100

6. bundesliga 1,7 18 92,44 42.000

Pořadí název ligy celkové tržby v miliardách eur počet týmů průměrná tržba na tým v milionech eur průměrný počet diváků na zápas

Reagovat
Chazy

Pěkně NFL

Reagovat
smazaný uživatel

v NHL ale není 20 týmů

Reagovat
EmC

Reagovat
smazaný uživatel

arsenal nema dluhy?

Reagovat
smazaný uživatel

na to že splácí stadion mají hodně malý dluh oproti jiným velkoklubům.. ono to taky bude tím že Arsenal skupuje vesměs mladé hráče a snaží se z nich něco vypiplat.. ne jak např Real který vezme už hotového borce.. v tomto směru mě překvapili s Podolskim

Reagovat
smazaný uživatel

ja myslel ze arsenal ma dluhy trebas kolem 200 milionu eur... a s tim Podolskim, me to taky prekvapilo... oni ale opravdu musej koupit nejakyho hotovyho hrace

Reagovat
smazaný uživatel

Teď už jen 98

Reagovat
smazaný uživatel

chcelo by to prihodit aj ten rebriček

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

vdaka

Reagovat
smazaný uživatel

1 Manchester United 2,235 20 32 532 178.0

2 Real Madrid 1,877 29 13 695 214.0

3 Barcelona 1,307 34 54 653 96.0

4 Arsenal 1,292 8 32 364 98.0

5 Bayern Munich 1,235 18 13 466 90.0

6 AC Milan 989 18 9 341 29.0

7 Chelsea 761 16 22 362 76.0

8 Liverpool 619 12 8 295 45.0

9 Juventus 591 -8 15 223 -38.0

10 Schalke 04 587 56 40 293 101.0

Reagovat
JacoBee

Přehledné

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

1. Manchester United – $2.235bn (£1.396bn)

2. Real Madrid – $1.877bn (£1.17bn)

3. Barcelona – $1.307bn (£816m)

4. Arsenal – $1.292bn (£807m)

5. Bayern Munich – $1.235bn (£770m)

6. AC Milan – $989m (£615m)

7. Chelsea – $761m (£473m)

8. Liverpool – $619m (£385m)

9. Juventus – $591m (£367m)

10. Schalke 04 – $587m (£365m)

11. Tottenham Hotspur -$564m (£351m)

13. Manchester City – $443m (£275m)

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak mělo by to být hodnota, růst hodnoty, %dluh/hodnota, příjmy, zisky před zdaněním etc.

Reagovat
smazaný uživatel

Ocividne v TOP 10 zapomeli na Spartu

Reagovat
Ronaldo.com

nezapomněli jen tento článek se zabývá jinou stranou žebříčku

Reagovat
smazaný uživatel

United boli tí, ktorí načali drahé a zúfalé nakupovanie hráčov pre tvorbu mužstva, oni sú tým, od čoho sa odrazil neskôr Madrid, Chelsea či naposledy Citizens a ďalší..80 a 90 roky nesnesli, ze im Liverpool kvalitatívne utekal tak museli zakročiť..

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

90té? Tam bych řekl, že jim zrovna moc neutíkali

Reagovat
Aldeano

Reagovat
r.mrazik

presne tak...je debilni,ze si to nikdo nepamatuje...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

já myslím,že bys neměl žbrlblat do věcí,který si nezažil a nemáš o nich ani dostatečné info kdyby si napsal aspon přelom tisíciletí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Počítá se do toho i hodnota hráčů?

Reagovat
kiwwi

samozrejme

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to mě překvapuje, United nebudou mít nějak ohromně hodnotný kádr.. V tom je Real, Barcelona musí drtit a třeba Arsenal, AC, Bayern na to musejí být dost podobně..

Reagovat
smazaný uživatel

A co teprv takoví "Citizens"...

Reagovat
kiwwi

to je ale relativne...aku hodnotu ma trebars Scholes? Giggs? Rio? za take mena by niekde v emiratoch alebo v cine boli ochotni zaplatit cely majland

Reagovat
smazaný uživatel

Jim zaplatit, ne za ně zaplatit...

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně.. Ale ty ceny se dají odvodit, nemusí to být přímo tržní hodnota.. Třeba pro marketing klubu jsou tyhle jména hodně hodnotná. Ale v porovnání s ostatními velkokluby na tom budou, řekl bych, průměrně... Nemáte tam nějako další továrnu, která vám vydělává?

Reagovat
kiwwi

pozri, hraci ako Scholes a Giggs ziskali pred rokmi visacku nepredajni a ich hodnota nie je nikdy vycislena...to je fakt tazke...trebars Messi je tiez nepredajny, ale ma v zmluve klauzulu, ktora urcuje jeho cenu pre ostatne kluby...nasi matadori nic take nemaju

Reagovat
smazaný uživatel

Messi tam má hodnotu jen 100 mega, podhodnotili ho A na klauzule nemůžeš brát zřetel, ti hráči mají klauzule posazené tak, aby je nikdo při smyslu nemohl vykoupit. Raul měl v Realu přece nějakých 100 mega výkupní klauzuli, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Lucas Moura má nějakých 85 milionů

Reagovat
smazaný uživatel

V tom případě to není moc exaktní statistika.. Právě proto, protože tu cenu prostě vyjádřit nelze.

Reagovat
kiwwi

http://www.forbes.com/sites/mikeozanian/2012/04/18/manchester-united-again-the-worlds-most-valuable-soccer-team/

tak podla vsetkeho sa tam hodnota hracov ani nerata, ked som to spravne pochopil

Reagovat
domingo

Brace yourselves

Reagovat
Chazy

Njn, ale maj hodnotu tak do 5 mega

Reagovat
kiwwi

a to povedal kto?aj pred 10 rokmi? ich hodnotu nikto nikdy neriesil

Reagovat
Chazy

Před 10 lety neměli 1-2 roky do konce kariéry, takže je to docela irelevantní ... Hráč v tomhle věku prakticky hodnotu nemá žádnou.

Reagovat
kiwwi

vsak sa ta len pytam, kolko mali podla teba hodnotu pred 10 rokmi

Reagovat
Chazy

Nevím, to se mohlo pohybovat tak kolem 20-25. Tehdy se přestupovalo trochu za míň.

Reagovat
Arbiter

Reagovat
smazaný uživatel

4. 10. 2004:

Paul Scholes 24 mio €

Ryan Giggs 25 mio €

Reagovat
kiwwi

lenze tie ceny su proste vycucane z prsta...ceny sa urcuju na zaklade dopytu, ponuky atd...za tychto hracov nikto nikdy neponukal ziadne sumy a aj keby ponukli tak by sa nepredali...ich hodnota je proste nevycislitelna...tak ako u Messiho

Reagovat
smazaný uživatel

To asi ne.. Protože kdyby byla Barcelona v insolvenci a musela by prodávat, tak Messiho trh stejně koupí za nějakých třeba dejme tomu 80 mega.. Scholes ani Giggs by za tolik nešli ani náhodou.

Reagovat
kiwwi

to su len hypotezy

Reagovat
smazaný uživatel

Celkem reálné hypotézy, ne? Když si necháš ocenit dům, tak taky bude mít nějakou cenu, i když ho zrovna prodávat nechceš..

Reagovat
kiwwi

ked ho predavat nechcem, a viem ze ani predavat nikdy nebudem chciet, nebudem si davat dom ohodnocovat

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si riadna tvrdohlavka. Tak ti ho ocení niekto iný, koho zaujíma hodnota tvojho majetku.

Reagovat
smazaný uživatel

V tom případě nikdy nezjistíš cenu svého majetku.. A taková věc je v životě docela důležitá.

Reagovat
kiwwi

ja to skor beriem ako dom v ktorom mam obraz rembrandta, ktoreho som dostal do daru a nikdy vzivote ho nepredam...chapes nie?

Reagovat
smazaný uživatel

I ten obraz musíš ocenit, abys zjistil hodnotu svého majetku..

Reagovat
kiwwi

lenze to ja nepotrebujem, neruzumies? ten rembrandt ma pre mna nevycislitelnu hodnotu a nepredal by som ho ani za vsetky peniaze sveta

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně tak může mít nevyčíslitelnou hodnotu budík po prababičce, který má reálnou hodnotu 15 Kč.. Ty tomu pořád nerozumíš, pokud chceš zhodnotit cenu svého majetku, musíš si ho nechat ocenit.. Klidně se může stát, že se United něco stane, bude potřebovat rychlou půjčku a v tom případě musí doložit jako má reálnou hodnotu.. Nebo se klidně dostane do insolvence a bude potřebovat to samé. Reálné ohodnocení majetku je pro život důležitá věc. A je tam rozdíl mezi tržní cenou a mezi cenou reálnou.. Dokud se totiž zboží nedostane na trh, i tak má svoji reálnou cenu, pokud se dostane na trh, tak je to pak cena tržní, která se stává reálnou jen na tu dobu, co je na trhu..

Reagovat
kiwwi

nerozumies tomu ty...ti hraci maju nevycislitelnu hodnotu prave kvoli tomu postaveniu United, nepotrebuju to

mensi klub by to mozno potreboval a tych hracov by si ohodnotil

Reagovat
smazaný uživatel

I ty nejbohatší právnických osoby si potřebují ohodnotit majetek. Microsoft, Google, Becherovka, Apple.. Všechny ho ohodnotí.. A nedělají to jen tak pro nic za nic. A dluhy jim hrozí daleko méně, než United.

Reagovat
kiwwi

vsak aj United su ohodnoteni...precitaj si clanok

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, ale dost na hovno, když tam nejsou započítaní hráči

Reagovat
kiwwi

myslis, ze Microsoft tam ma zapocitanu hodnotu zamestnancov?

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby na těch zaměstnancích vydělával, tak si myslím, že jo..

Reagovat
kiwwi

a na com zaraba, na svojich budovach?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on je ale za jejich službu platí.. Neprodává je, nebo jo? Protože když firma něco prodává, tak to musí započíst do účetnictví..

Reagovat
kiwwi

aj klub plati svojich futbalistov...ide o to, ze tak ako zamestnanci vyrabaju produkty na ktorych firma zaraba, tak futbalisti vyrabaju produkt (futbal) na ktorom klub zaraba

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, za to jsou placení.. Jenže pak přijde další klub, který je koupí.. A tu cenu, kterou za hráče druhý klub zaplatil si ten druhý musí hodit do účetnictví a odvést z toho daň..

Reagovat
kiwwi

lenze United ich nepredal a ani predavat nikdy nechcel kurva

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže může.. Zaměstnance ne

Reagovat
j_mrazik

Kiwwi, nedělej tukaní hlavu.

Reagovat
kiwwi

neviem co to znamena

Reagovat
j_mrazik

Prodej zaměstnanců jako takových není pro Microsoft snad základní ek. činnost, ne? A ano, může vydělávat i na budovách, kdyby je většinou neměla v nájmu.

Reagovat
kiwwi

predaj hracov tiez nie je zakladnym zdrojom prijmu klubu Manchester United

Reagovat
kiwwi

ale bavime sa tu o kokotine, pretoze hodnota kadra sa tam podla vsetkeho nerata (asi z toho dovodu ktory som tu nacrtol, pretoze chcu byt co najpresnejsi)

Reagovat
Chazy

Jenže reálná hodnota se prostě přiblizně vyhodnotit dá a kdyby je MU chtělo prodat, tak za ně ani náhodou nedostane víc jak 30.

Reagovat
kiwwi

pochybujem, ze keby Ronaldo neprestupil do Realu, by niekto o nom povedal, ze ma hodnotu 96 mil. eur

Reagovat
Chazy

Však nemá, za 96 přestoupil, jeho hodnota je daleko nižší. Ale MU ho prodat nechtělo.

Reagovat
kiwwi

no tym, ze za tolko prestupil tak tu hodnotu taku proste ma

Reagovat
smazaný uživatel

Cena a hodnota sú 2 odlišné pojmy.

Reagovat
smazaný uživatel

povidej, tohle si rad poslechnu

Reagovat
smazaný uživatel

Cena je směnná hodnota statku, služby, tj. protihodnota potřebná pro získání zboží nebo služby ve směně. Obvykle se vyjadřuje peněžitou částkou, kterou je třeba při získání zboží (služeb) zaplatit za jednotku množství. Pojem cena zahrnuje též zvláštní druhy odměňování, jako např. mzdu, kurz, úrok, nájemné. Podle pojetí anglické klasické školy (David Ricardo) je cena statku určená tím, kolik práce bylo vynaloženo k jeho výrobě – to znamená, že výrobky, jejichž vytvoření je pracnější, mají tendenci být dražší než ty, které lze vytvořit snáze. Tato teorie však je nepřesná, protože nezahrnuje preference spotřebitelů, které však cenu ovlivňují rovněž podstatnou měrou – například když nějaký vzor šatů vyjde z módy, jeho cena klesne bez ohledu na to, že množství práce do jeho výroby vložené zůstává stejné. Proto lze přesněji říci, že na svobodném trhu má cena tendenci oscilovat kolem rovnovážné ceny, určené poměrem mezi poptávkou a nabídkou, a je tedy funkcí nejen práce vložené do výrobku na straně nabídky, ale i často subjektivního hodnocení výrobku na straně poptávky.

Reagovat
smazaný uživatel

vyborne, to jsi nam odnekud zkopiroval definici ceny a ted jaky je podle tebe vyznamny rozdil mezi cenou a hodnotou? jen chci slyset tvuj nazor, kopirovat sem dalsi texty odkudsi nemusis

Reagovat
domingo

Co, jak jde studium nejzbytecnejsiho oboru v hnizde zla?

Reagovat
smazaný uživatel

docela dobre, obcas se tu muzu pokochat na nekterych odbornicich, kdyz zacnou tlachat neco o realnych cenych, hodnotach apod. a predstavit si, jak by s tim treba obstali u zkousky

jinak nekdy po zkouskovem bysme mohli s panem inzenyrem dominikem dat zase seanci, co ty na to?

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem či narážaš s tými skúškami na mňa (vyzerá, že áno), tak len pri informáciu, ja robím svoje skúšky obstojne.

Reagovat
domingo

Hej klidne, ja budu v te vasi dire v cervnu aspon tyden, budem nahravat desku, tak muzes vzit nejake spoluzacky, ja vemu kytaru..

Reagovat
smazaný uživatel

v cervnu mam sice zkouskove, ale predpokladam, ze mensi kocovina o vikendu mi hezky usporada myslenky

Reagovat
domingo

To my taky, ale 14/6 jsou statnice, snad se k nim dokopu a pak budu mit volno..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Môj čas mám momentálne ohodnotený na 6eur/1hodina. A preto, že môj čas je ocenený na 6 eur/h, tak ho idem využívať inak.

Reagovat
domingo

To jsi vlastne slechetny, ze obohacujes Eurofotbal svymi hodnotnymi prispevky, kdyz bys misto toho mohl vydelavat 150 za hodinu

Reagovat
smazaný uživatel

Ďakujem

Reagovat
kiwwi

tym si nam chcel povedat ze hodnota tvojej prace je 6 eur/hodina, ale cena tvojej prace stoji za staru backoru?

Reagovat
smazaný uživatel

Ekonomický úžitok za hodinu prinesiem ešte vyšší ako spomínaných 6 eur, z toho teda vyplýva, že tvoja dedukcia je nespráva.

Reagovat
kiwwi

no, vysvetlil si co je cena a teraz cakame na tu hodnotu

Reagovat
smazaný uživatel

nevysvetlil, zkopiroval a navic bez zdroje (i kdyz to souhlasi, da se rici)

Reagovat
kiwwi

teda vysvetlil... skopiroval z wikipedie

kazdopadne stale cakame na tu hodnotu

Reagovat
j_mrazik

Já myslel, že jsi slovák a ty najednou, když jde o ekonomii, píšeš česky. Smekám.

Reagovat
smazaný uživatel

Prodávali jste někdy byt (barák, chatu, pozemek) ?

Reagovat
smazaný uživatel

my osobne ne

Reagovat
smazaný uživatel

A víš jak to alespoň chodí?

Nejdřív si pozveš notáře, který ti ohodnotí byt.. Mezi hodnotou, kterou ti udělal notář a cenou, za kterou prodáš byt, může být až neuvěřitelný rozdíl.. Kór třeba, když ten byt ani nechceš prodat a kupující ho chce koupit skoro za každou cenu... a i přesto, že ho chceš prodat, tak ta cena se liší třeba i o polovinu..

Reagovat
j_mrazik

Takže ty prodáváš byt a vlastně ten byt nechceš prodat, ale nějaký náhodný kupující, který nevím jak, přišel na to, že máš byt, tak ti cpe více peněz, než by vlastně podle notáře musel, protože ty ho přeci nechceš prodat.

Chápu to dobře?

Reagovat
smazaný uživatel

Notáře jsem si pozval, protože chci mít byt ohodnocený.. Nemusí to být nutně kvůli tomu, že ho chci prodávat.

Reagovat
kiwwi

odpovedaj vyssie

Reagovat
smazaný uživatel

promin, tohle vysvetleni neberu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si polib.. My jsme prodávali byt ohodnocený na 800 tisíc a prodali jsme ho za 1,4 milionu.. Pokud bychom ale ten byt předtím, než jsme ho prodali htěli započíst do svého majetku, tak ho nebudeme mít větší o 1,4 milionu, ale o 800 tisíc, který nám vypočítal notář.

Reagovat
smazaný uživatel

podivej, cenu, za kolik se ten byt proda, ti neurci notar, ale kupujici, ktery je ochoten za to tu cenu dat... pro vas evidentne mel byt cenu 1400000 a prodali jste ho za tolik, normalka

Reagovat
smazaný uživatel

V tom případě je ten notář k ničemu, tak proč vlastně notáři existují? Proč se lidi akorát nekouknou do anoncí a nekouknou za kolik prodává byt soused? Ne, dokud byt neprodáváš, tak nemůžeš zjistit jeho cenu na trhu, můžeš zjistit jeho reálnou hodnotu, kterou si pak můžeš započítat do majetku..

Reagovat
j_mrazik

Mezi námi, pokud se notář sekl o dvojnásobek, tak to bude slušnej dřevák, nebo to mělo nějaký důvod. Výpočet pro pojistku apod.

Reagovat
smazaný uživatel

V tu dobu byty vylítly o strašný kus nahoru.. Bylo to někdy kolem roku 2002 myslim. O to ale právě jde, ta cena se nemusí shodovat s tržní, dokud není na trhu.

Reagovat
smazaný uživatel

tady se me ptas na otazku, na kterou se neda tak jednoduse odpovedet a bylo by to na dyl nekdy u pivka poresime, nerad bych to tady zasiral jeste vic podobnymi OT

Reagovat
Chazy

Boha..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Oni se ti smějou, ale svým způsobem máš pravdu.

Reagovat
kiwwi

ja viem

Reagovat
smazaný uživatel

Vezmu to jednoduše, že to pochopí každej.

Beckham o rok později stál real 25mil lb cca. A to odcházel jako mladší hráč než byl Giggs a Scholes, byl to zlatý mladík, největší hvězda světa, největší marketingový trhák.

Myslíš, že Giggs nebo Scholes by byli výrazně dražší, než vaše největší hvězda?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Fairplay

Nevím, proč se ti smějí, v tomhle máš podle mě pravdu.

Reagovat
Chazy

Tak mně jde prostě o nějakou reálnou hodnotu, kterou má. Kdyby ho Real teď opravdu chtěl prodat, tak za něj dostane třeba maximálně 50 mega. Ta přestupní cena do MU byla strašně vyšponovaná tím, že jej MU prodat prostě nechtělo.

Reagovat
kiwwi

vsak ale ja som sa bavil o vtedajsej hodnote, nie o terajsej

Reagovat
Chazy

Hm, tak to sem z toho tvýho příspěvku nepochopil

Reagovat
Chazy

Vem si toho Beckhama, MU se ho chtělo zbavit, proto šel za cenu, která odpovídá jeho kvalitě a prakticky na tom MU nic nevydělalo. Kdyby to bylo jako s Ronaldem, klidně moh jít za 40+. Takže já bych tehdejší hodnotu Scholese a Giggse viděl podobně, někde v tom rozmezí 20-25 mega s tím, že by mohli jít za daleko víc.

Reagovat
kiwwi

uvedomujes si ale, ze tych 20-25 mega je vycucanych z prsta a nema to ziadnu vypovednu hodnotu...tebe to tak vychadza, ale to neznamena, ze by to tak realne aj bolo, co si viacmenej aj sam napisal

mne je jasne, ze ta hodnota by sa logicky na nejakych takych cislach teoreticky pohybovala, prakticky je to ale irelevantne a pokial by sa realne nepredavali, tak ich ocenit nevies

Reagovat
Chazy

Tak jasně, když bys bral, jakou hodnotu měli pro MU, tak se nakonec dostaneš k tomu, co si psal od začátku - že je jejich hodnota nevyčíslitelná.

Ale když jsi nějaký číslo chtěl, tak jsem šel jedinou cestou, jak se k němu dostat.

Reagovat
kiwwi

no dobre a este mi vysvetli, naco by si ich ohodnocoval, k comu je to dobre

Reagovat
Chazy

Abys moh do hodnoty klubu nějakým způsobem započítat i ty hráče no

Reagovat
kiwwi

marty tvrdi ze je to nevyhnutnost...ja tvrdim ze nie...ten klub je ohodnoteny aj bez toho, navyse United nic take nepotrebuju a forbes ani nic take nerobil

Reagovat
smazaný uživatel

Není to nevyhnutelnost.. Jenže když ten klub půjde do insolvence, tak se musí počítat i hodnota těch hráčů. Proto je to třeba.

Reagovat
Chazy

Mně to tam taky nechybí, já sem se na ničí stranu nestavěl, jen mě zaujalo to ohodnocení Scholese a Giggse.

Reagovat
kiwwi

ok, a popravde...myslis si, ze keby United boli ochotni teraz predat Giggsa alebo Scholesa s tym ze maju este 2 rocne zmluvy a pojdu tam, kto najviac zaplati, aj do tramtarie, myslis si ze ich hodnota je do 5 mil?

Reagovat
Chazy

No, na to vázně nedokážu odpovědět. Já silně pochybuju, že někdy přestoupil hráč nad 36 let za víc jak 5 mega. Na druhou stranu je možný cokoliv.

Reagovat
kiwwi

cina, SAE, katar...tam by sa za takymi menami trhali, aj keby mali hrat len jednu alebo dve sezony...osobne si myslim, ze by za nich dali majland

Reagovat
Chazy

Každopádně bych to očekával spíš u hráče jako Beckham, kterej je mimořádně atraktivní marketingově. Minimálně u Scholese to opravdu neplatí, nepřijde mi nijak zvlášť zajímavej pro tým z Asie.

Vem si, že Keane za něj nabízel 2 mega asi před 3 sezonama ...

Reagovat
kiwwi

Giggsov dres je stale druhy najpredavanejsi po Rooneym...to je proste neskutocne lakadlo

Reagovat
Chazy

Njn, ale to je hlavně proto, že je to dres MU a na něm má jmenovka Giggs zvláštní hodnotu. Ale že by to platilo i někde v Číně..

Reagovat
kiwwi

polka ludi tam fandi okrem svojho cinskeho klubu aj Manchestru United...nepochybujem o tom, ze by ten dres siel na dracku

Reagovat
smazaný uživatel

vy ste fakt vsetci taki hlupi alebo to len hrate? to ze zanho niekto tych 90 mega dal este neznamena ze ma taku realnu hodnotu.

Priklad kupis si vo fanshope dres za 50 eur. O rok ti zberatel za ten dres (dajme tomu ze si ho nestihol kupit a maju uz novy) ponukne 300 eur. Predas mu ho, ale to neznamena ze jeho realna hodnota sa zvysi na tych 300 eur. znamena to iba to, ze sa nasiel niekto, kto ti bol ochotny zan tolko zaplatit. trhova cena je stale len tych 50 eur mozno este menej kvoli opotrebovaniu a roznym inym faktorom

Reagovat
smazaný uživatel

kdyz uz se tu chces ohanet nejakymi pojmy, aspon si dostuduj zakl. literaturu

Reagovat
smazaný uživatel

ze sa ozve zrovna nymand ktori nevie ani aky je rozdiel medzi cenou a hodnotou

Reagovat
kiwwi

a uz nam to vysvetli niekto teda?

Reagovat
smazaný uživatel

vsak mi povez ten rozdil, jsem sice nymand, ale zvedavy nymand a horim touhou, abys mi rekl, jak to teda je

Reagovat
smazaný uživatel

z ekonomickeho hladiska je to to iste, ale z psychologickeho hladiska je v tom rozdiel. Cenu urcuje trh, ale mozes sa stat ze mas doma nejaky zberatelsky predmet (napr. si chytil dres CRonalda pocas el-clasica) ktory ma pre teba ovela vyssiu hodnotu aku ma v skutocnosti cenu. Pretoze ten isty dres si mozes kupit vo fanshope za 60 eur dajme tomu, ale ak zeres Real a Cronalda tak by si ho za tolko urcite nepredal

Reagovat
smazaný uživatel

z tohohle pohledu souhlasim

Reagovat
smazaný uživatel

akorat ja to bral z toho ekonomickeho, abych to dopovedel umazal se mi kus textu

Reagovat
smazaný uživatel

a ktomu přidéj , že ten dres byl vyroben v číně za 1 euro....

Reagovat
kiwwi

dovolim si citovat msgooa, a pouzijem jeho definiciu ceny

"na svobodném trhu má cena tendenci oscilovat kolem rovnovážné ceny, určené poměrem mezi poptávkou a nabídkou, a je tedy funkcí nejen práce vložené do výrobku na straně nabídky, ale i často subjektivního hodnocení výrobku na straně poptávky."

dovi dopo

Reagovat
smazaný uživatel

no a? Ak mas na mysli tu poslednu vetu tak to stale nemeni nic na tom co som napisal. A tou prvou castou definicie si akurat tak zrusil sam seba...

Reagovat
kiwwi

aha

Reagovat
smazaný uživatel

oba 1 mil. €

Reagovat
domingo

TM says..

Real 542 mega

Barcelona 581,5

United 415

AC 270,8

Bayern 360,55

Arsenal 299,25

Reagovat
smazaný uživatel

Tam asi budou započítaný ještě kupní ceny těch hráčů, co? Protože United tohle léto docela hodně nakupovali..

Reagovat
smazaný uživatel

Je tam hodnota ze zimy.. Třeba De Gea šel z 18ti na 16

Reagovat
smazaný uživatel

tak trochu, mírně se ty hodnoty pohybují (klesají, některé rostou) a u United to hodně drží Rooney (65 mil. €)

Reagovat
smazaný uživatel

Právě jsem to taky hledal

Reagovat
r.mrazik

ale tak hodnota hracu neni primarni vtomhle hledisku,i kdyz se tam zapocitava...

Reagovat
kiwwi

do konca augusta by mali ist akcie United na azijsky trh, a hodnota by mala este prudko narast

Reagovat
smazaný uživatel

By mě zajímalo co děla tak velký rozdíl mezi Barçou a Manchestrem...

Reagovat
Aldeano

Premier League (více komerční soutěž, hodnota televizních práv...)

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže v Anglii se TV práva rozdělují více rovnoměrně. Ve Španělsku bere většinu Real a Barça, takže si myslím, že jsou na tom s United podobně. Možná berem ještě více...

Reagovat
kiwwi

beriete urcite viac

Reagovat
smazaný uživatel

Na samotných TV právech bere Barca cca o 60% víc než MU.

Reagovat
r.mrazik

marketing? oblibenost v asii a usa...vetsi sumy od reklamnich sponzoru atd...

Reagovat
smazaný uživatel

No nevím. Zrovna v Asii je Barcelona hodně populární. Hlavně v Japonsku a Číně, kde má nejvíce fanoušků...

A sponzoří ? Nikdo nedostává od hlavního sponzora tolik jako Barça a od ostatních sponzorů to taky nebude zrovna málo

Reagovat
vodka

MU má nejpropracovanější markteing v asii, beckhamománie kolem MS 02 to vytáhla do extrémích výšin a víceméně se tam pořád držíme. V tomto máme před ostatníma klubama z Evropy a celého světa strašný náskok...

Reagovat
alcantara

Jojo, mate pred nami naskok, Sorriano Vas v tomto smere chvalil, kedze ste zacali prenikat na ostatne svetove trhy ako jeden z prvych klubov na svete a zatial Vas len dobiehame, Azia patri Vam.

Reagovat
kiwwi

obchodna znacka

Reagovat
smazaný uživatel

Hodnotnější u United než u Barçy a Realu Madrid ? Nemyslím si...

A ikdyby, tak by to nedělalo tka obrovský rozdíl.

Reagovat
kiwwi

pozri, fanusikovska zakladna Manchestru United sa pohybuje podla najnovsich prieskumov na hodnote 660 mil. ludi, ostatne kluby nedosahuju ani polovicu

a co sa tyka tej hodnoty znacky...znacka "Manchester United" je tusim tretou najznamejsou znackou na svete...pred nimi je uz len coca cola a tusim google...to je proste tak giganticka znacka v celosvetovom meritku, ze to vo futbalovom svete nema obdoby

Reagovat
smazaný uživatel

No když jsem tedka nedávno viděl ten žebříček značek, tak v TOP 10 nebo dokonce 20 Manchester United určitě nebyl

A co se týká těch fanoušků, tak tomu sám nemůžeš věřit. Nevím, kde ty čísla bereš, ale je to blbost. United možná má nejvíc fanoušků na světě (ikdyž pocyhbuju), ale to že ostatní týmy nedosahují ani na polovinu je kravina, když jsem ještě nedávno četl že má nejvíce fanoušků Barça a těžko tedka budou ubývat...

Reagovat
kiwwi

ok, takze si to zhrnme...United nemaju najviac fanusikov, znacka nie je najvacsia a najviac zarabajuca, televizne prava su jasne na strane Barcelony...napicu rebricek...najhodnotnejsia mala byt Barcelona

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvíce fanoušků možná mají, ale ne o 300 milionů. Značka co se týká klubů největší být může, ale jen za Coca Colou a Googlem určitě není a jak říkám těžko bude v TOP 10 nebo 20...

Žebříček je možná dobrý, ale pořád nevím kde se bere tak obrosvký rozdíl

Reagovat
kiwwi

usudzujem z toho, ze pred dvoma rokmi bol United jednoznacne prvy s 330 mil. fanusikov...fanusikovska zakladna United sa rozsirovala najrychlejsie zo vsetkych klubov a za dva roky nabrala cislo 660 mil....ten rozdiel tam bude dost velky...ja ti to ked tak skusim pohladat aj s tymi fanusikmi aj s tymi znackami

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
kiwwi

ok tak je to 6. najznamejsia znacka na svete...pred United su google, apple, BBC, dyson a facebook...coca cola a microsoft su za nami

http://www.footballeconomy.com/content/how-big-brand-are-united

tu mas nieco k tym fanusikom, ale je to starsie...minule som cital ze tych 350 narastlo astronomickou rychlostou na 660 mil...

http://www.talksport.co.uk/magazine/big-picture/2011-10-13/worlds-most-popular-football-club-revealed-man-united-liverpool-arsenal-barca-real-or-chelsea?p=12

Reagovat
smazaný uživatel

nechcem ta zase brzdit v rozlete, ale hodnota znacky Coca Cola sa odhaduje cca. na 70 mld. USD. Hodnota Apple ktory su az nejaky 20-ty je cca. 20 mld. To si fakt myslis ze United je tam niekde medzi nimi?

Reagovat
kiwwi

Mne sa tak paci, jak si ty vzdy totalne mimo

Reagovat
smazaný uživatel

Akorát dluhy..

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona i Real jsou minimálně stejně ziskové značky jako United.. Řekl bych, že i víc.

I když tam možná bude ještě jedna věc, Real i Barcelona mají další sportovní kluby, které jsou většinou ztrátové.. Tak jestli se tam počítají taky..

Reagovat
kiwwi

hodnota znacky ako takej

Reagovat
smazaný uživatel

Cetl jsem o tom zajimavou studii. Manchester zacal jako prvni pronikat do Asie a Ameriky a to jim dalo obrovskej naskok prede vsema. Jejich nespornou vyhodou v tom je to, ze se v klubu (MUTV narozdil od Barca TV) mluvi anglicky. Celej svet se dorozumi anglicky. Spanelsky se v Asii moc nemluvi a asi jako kazdej fanousek,i ten z Asie chce byt "propojenej" s klubem,kterymu fandi. A i kdyz na Ameriku kazdej sral,tak tam byl obrovskej potencial,hlad po fotbale tam byl taky.

Neni lepsi sportovni znacka nez MUFC.

Reagovat
domingo

Lyon ma vetsi hodnotu nez AS BarceRoma?

Reagovat
j_mrazik

Samozřejmě.

Reagovat
domingo

Ja jsem teda co se tyce ekonomiky rad, kdyz si spocitam utratu v knajpe (a i to mi obcas dela potize), ale Lyon ma i pres vysoky rozpocet dost znacne financni problemy, musel a bude muset prodavat, hromadu prachu utopil ve stadiu, priserna platova politika.. Rim by mel byt naopak za vodou.. co se vlastne pocita do hodnoty klubu? Hraci, zadluzeni, stadion, rozpocet, TV prava, zdaneni podle zakonu zeme, "znacka".. ?

Reagovat
domingo

ve stadiu

ve stadionu

Reagovat
j_mrazik

Já bych to neviděl jako čistou hodnotu podniku/klubu, ale velikost jeho aktiv. To by mi dávalo větší smysl.

Reagovat
SaianSupaCrew

Tohle je podle mě jen otázka času, asi se tam kromě dalších komodit započítává i aktivitia na přestupovém trhu apod. za určité období. Proto se nedá čekat, že za jeden rok budeme někde vysoko.

btw: takové přezdívky tu vůbec nezaváděj

Reagovat
smazaný uživatel

Inter je horsi ako kurky? vysmech

Reagovat
smazaný uživatel

Schalke nárůst 56%? To jde

Reagovat
smazaný uživatel

to asi kvoli tomu ze sa tam radaju aj ich dlhy inak by to vyzeralo uplne inak...

Reagovat
niflheim

Not arrogant, just better.

Reagovat
smazaný uživatel

Ocenění Realu a Barcelony je trochu nesmyslné. Zatímco United koupit můžete, Real ani Barcelonu nekoupíte

Reagovat
smazaný uživatel

Jde o hodnotu klubu, ne prodejní cenu, takže moc nechápu, co chtěl básník říct

Reagovat
smazaný uživatel

máš pravdu

Reagovat
kiwwi

tie kriteria, ktore ohodnocoval forbes sa vycislit daju...to ze sa nedaju kupit je vec druha

Reagovat
Arbiter

Chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Spolek organizující kopání do balónu má takovou hodnotu? Svět se v kravskou zádel obrací.

Reagovat
fantomas

A co teprv spolek lidí, co si jen tak házej s balonkem.

Reagovat
j_mrazik

A plácají do toho klackem... to je ještě horší.

Reagovat
smazaný uživatel

Každý to hodnotí inak. Ja osobne to hodnotím srdcom. A v mojom srdci má najväčšiu hodnotu Inter Miláno

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

jj

Reagovat
MySch017

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Manchester United

Reagovat
smazaný uživatel

Police were called after a teenage Norwich City fan leaked images of club’s new kit on the internet hours before yesterday’s official launch

Reagovat
smazaný uživatel

Na to jaké má MU dluhy si vedou hodně dobře.

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

V tom případě je skoro zázrak, jak vysoko dokáží svoji značku držet, že?

Reagovat
smazaný uživatel

To je výborná zpráva

Reagovat
smazaný uživatel

to tam maj určitě započítaný i rozhodčí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Man Utd uz nie je co byval ale cudujem sa, ze co do toho rataju. Ked je nieco extremne zadlzene, tak mu to na hodnote moc nepridava

Reagovat
smazaný uživatel

Proto je taky Barcelona Real až za United.

Reagovat
vodka

MU jako takové moc dluhů nemá, ale firma, která vlastní MU má ty dluhy, ty se navíc výrazně snížily a restrukturalizovali.

Reagovat
kiwwi

este do augusta ma ist klub na ten azijsky trh a tie kluby maju byt uplne vymazane...sice tomu velmi neverim, ale bude zaujimave to sledovat

Reagovat
smazaný uživatel

navíc stejně mě zajímá jak je to možné když vypadli i z LM i z EL..

Reagovat
smazaný uživatel

Tottenham Hotspur - 11. místo, 564 mil.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A bude líp

Reagovat
smazaný uživatel

Tenhle žebříček mi přijde zvláštní, vzhledem k tomu, že neznám všechny položky účetnictví, které zohledńuje. Pro mě má mnohem vyšší vypovídající hodnotu žebříček objemu zisků, který přece jen lépe koresponduje vyloženě se sportovními aspekty klubů:

Tabulka 10 nejziskovějších fotbalových klubů Evropy podle společnosti Deloitte - do 30. června 2010:

1. Real Madrid (Šp.) 438,6 mil. eur, 2. FC Barcelona (Šp.) 398,1, 3. Manchester United (Angl.) 349,8, 4. Bayern Mnichov (Něm.) 323, 5. Arsenal Londýn (Angl.) 274,1, 6. FC Chelsea (Angl.) 255,9, 7. AC Milán (It.) 235,8, 8. FC Liverpool (Angl.) 225,3, 9. Inter Milán (It.) 224,8, 10. Juventus Turín (It.) 205.

Příjmové složky: divácká návštěvnost, TV práva, příjmy od UEFA, marketing

Reagovat
smazaný uživatel

+ příjmy od sponzorů

Reagovat
kiwwi

vsak su to dve rozdielne veci

Reagovat
smazaný uživatel

já vím...a?

Reagovat
kiwwi

no nechapem, v com to ma pre teba vacsiu vypovednu hodnotu

Reagovat
smazaný uživatel

Asi v tom, že vidím, který klub nejvíc vydělává a má nejvyšší finanční potenciál..

Reagovat
kiwwi

ale vsak to je uplne nieco ine

bezne mas ohodnotene aj firmy ako microsoft, google, atd...to ktora firma zaraba viac je uz vec ina

proste ide o hodnotu klubu

Reagovat
smazaný uživatel

Ale vzdyt já nic neříkám..tenhle žebříček ukazuje, jak se ta hodnota zhodnocuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc tohle jsou nepopiratelná číselná fakta z klubového účetnictví, což je rozdíl například od spekulativního nacenění hráčských kádrů, které může vykazovat značné odchylky v závislosti na hodnotiteli....

Reagovat
kiwwi

uz sme to rozoberali, kader sa do toho nerata

Reagovat
smazaný uživatel

Jenomže tohle není zisk, ale obrat. Real a Barcelona má sice vyšší obrat, ale taky mnohem větší náklady.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle jsou přímo zisky, náklady tam nejsou započítány, tudíž nejde o obrat....

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

A?

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je urcite obrat Chelsea neni 250 milionu v plusu to opravdu ne.

Reagovat
smazaný uživatel

To ani nikdo netvrdil...záměna slovíček

Reagovat
smazaný uživatel

První trojka se prostě lišit nebude. Nikde.

Reagovat
vodka

no, nevim co to je, ale zisky teda určitě ne...

Reagovat
r.mrazik

nejspis prijmy...

Reagovat
vodka

taky si myslim, ale ty bysme měli mít my o něco větší, aspoň co si pamatuju, otázka je, jak tam jsou ti sponzoři, no...

Reagovat
r.mrazik

tezko rict...tyhle samotna cisla ti nereknou nic...navic ani padre nevi,co poradne znamenaji...

Reagovat
smazaný uživatel

tak jsem se zasekl na příjmu, zisku, čistém zisku, to je toho, pointa je ale stejná Každopádně v novém hattricku jsem zahlédl čísla dokonce od 2 společností (dost se shodovala), bylo tam procentuální i nominální zastoupení na příjmech klubu co se týká těch jednotlivých položek plus krátké hodnocení příčin. Každopádně bylo tam něco v tom smyslu, že Barca s Realem má náskok kvůli tomu, že mají suverénně největší příjem z TV práv...

Reagovat
r.mrazik

tak ja to nemyslel spatne...podle me jsi jen zamenil slovo zisk za prijem...rozhodne to nebylo nic proti...

osobne tyhle cisla z uctarny moc neberu,protoze se v tom da udelat hodne...

a mas pravdu...prachy z tv se ve spanelsku tusim rozdeluji jinak nez v PL...ale nechci kecat

Reagovat
smazaný uživatel

jasný, v pohodě...jj, myslel sem že příjem=zisk, čistý zisk=příjem po odečtení nákladů; aspon sem zase o něco chytřejší

Reagovat
kiwwi

no vidis, cize co sa tyka financneho potencialu klubu tak by bol na tom United najlepsie nie?

Reagovat
smazaný uživatel

ta je přece tvořena všemi výše uvedenými kritérii....

Reagovat
kiwwi

jj, ale iba prave tie TV nemozu ovplyvnit...v obchodnych aktivitach maju vacsi potencial

Reagovat
smazaný uživatel

můžou je do určité míry ovlivnit atraktivitou kádru a předváděnými výkony Ty zbylé složky bych kecal, ty čísla sem viděl jen z letadla a fotografickou pamet bohužel nemám...jestli se k nim ještě dostanu, dám ti vědět....

Reagovat
smazaný uživatel

Poslední roky po těch nákupech Realu, úspěších Barcelony a pádu libry jsou na tom líp.

http://en.wikipedia.org/wiki/Deloitte_Football_Money_League

Reagovat
smazaný uživatel

Ekonom vzděláním nejsem, ale podle mě jde o zisk jako takový, ne čistý zisk, který je tvořen po odečtení nákladů...nebo se pletu?

Reagovat
smazaný uživatel

ujasni si to:

zisk nerovná se příjem

obrat=příjem=ang. revenue=zisk+náklady

čistý zisk =zisk po zdanění

Reagovat
smazaný uživatel

ok, my bad

Reagovat
r.mrazik

obraty maji slusne no...zisk bude ale rozhodne jiny

Reagovat
smazaný uživatel

Článek o tom tady už byl a nařešilo se toho až až....

Reagovat
r.mrazik

teda...nic proti cislum z uctarny...ale...staci se podivat na pripad takoveho ENRONu a tohle hazeni cisel mi prijde jako mereni kdo ho ma vetsiho bez toho,aniz by se svlekly kalhoty

Reagovat
smazaný uživatel

Přečetl jsem si celý článek a moc podrobností o metodice výpočtu tam není. Navíc růst hodnoty o 56 procent u Schalke a 52 u BVB napovídají tomu, že se jedná růst podložený aktuálními výsledky, což se může dost rychle změnit, a ne detailní ekonomickou analýzou. Z 18 klubů které tam mají meziroční změnu hodnoty má polovina přes 20 procent a 3 další přes 15%.

Reagovat
smazaný uživatel

OT : Pro fanoušky nejhodnotnějšího klubu světa. Co si myslíte o tom že se má na místě sektoru hostů vytvořit sektor kde budou mět domácí fanoušci povolené stát a zpívat? Přímo pod ním je prý klubová televize se zvukovou aparaturou a tak budou slyšet jako teďka hosté. Já si myslím že je to fajn nápad, akorát je škoda že ten sektor je mimo záběr kamer.

Reagovat
kiwwi

uz sme to tu minule rozoberali

je to vyborny napad pretoze mas tri typy fanusikov:

1. ti ktori spievaju

2. ti ktoru nespievaju

3. ti ktori by spievat chceli, ale je im trapne ked okolo nich nikto nespieva

a prave ta tretia skupina je dost pocetna a treba ju niekde sustredit...ja som bol na United - Blackpool a bol som nad sektorom hosti a poviem ti teda, ze ked mas niekde sustredenych 2-3 tisic fanusikov ktori spievaju, tak dokazu narobit riadny kraval...takto budu v podstate dve singing sections, ta nova a Stretdord End + sekcia hosti...ta atmosfera ani teraz nie je zla, ale na niektorych zapasoch je to bieda a toto by to malo vyriesit...koniec koncov je to iniciativa fanusikov, ktori to vymysleli a pomocou kontaktov (myslim ze v tom ma prsty Pete Boyle) to dostali az pred vedenie klubu, ktore to schvalilo...nie je to iniciativa klubu!

teraz sa to vraj prebera s policiou a ked to vsetko prejde, tak som na to zvedavy

Reagovat
smazaný uživatel

Já su na to zvědavý taky. Líbí se mi že je to sektor vyhrazený akorát pro permanentky a nedostane se tam žádný turista který by se jenom přišel vyfotit a zavazet v kotlu. Sice se tam tak nikdy nedostanu, ale zase to by to mohlo přesvědčit Red Rebels aby se vrátili.

Reagovat
smazaný uživatel

Ti se na to nevykaslali kvuli tomu, ze neni kde zpivat

Reagovat
smazaný uživatel

Hlasovali jste uz na webu klubu pro hrace roku? A pro koho? Ja pro Michaela

Reagovat
kiwwi

kde sa hlasuje? daj link, MC dostane moj hlas uplne jednoznacne

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Čítal som o tom a samozrejme je to fajn nápad, ale stále nechápem prečo tak málo fanúšikov z tých 75 tisíc spieva chorály...tento nový sektor bude tuším max pre 2500 fanúšikov a príde mi to o hodne menej oproti nemeckým klubom(Bayern, Dortmund atď.), kde v "kotli" spieva aj 10-15 tisíc...A ten nezmyselný zákaz státia, k tomu sa radšej ani nebudem vyjadrovať

Reagovat
smazaný uživatel

Protože je obrovský rozdíl mezi německým přístupem k fanouškům - spolupráce, a anglickým - represe. V Německu jsou například sektory pro stání, což v Anglii nepřipadá v úvahu, nedávno bylo výročí toho proč to nepřipadá v úvahu. A aji když na některých místech jsou stojící fanoušci tolerovaní, rozhodně jich není tolik aby zaplnili třeba čtvrtinu kapacity. Venkovní fanoušci majou volnější režim, ale ti jsou většinou omezení zase počtem dostupných vstupenek. Takže zbývajou kluby které jsou benevolentní v tom že dovolujou fanouškům stát a v podstatě tak porušujou pravidla FA, což Man United určitě není a díky těm dementní američanům má naopak hodně striktní požadavky na to aby fanoušci seděli za každých okolností. Což je vyloženě zabiják fandění.

Reagovat
smazaný uživatel

We want Glazer out, we want Glazer out.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som sa viac menej zle vyjadril...ani nie, že tomu nechápem, skôr mi je to lúto, pretože keď pozerám na nemeckú ligu tak je to docela fascinujúci pohľad do tých kotlov...samozrejme viem prečo je v PL ten zákaz státia, ale príde mi, že teraz sú tie bezpečnostné opatrenia trocha na vyššej úrovni ako v minulosti a nemyslím si, že by to bolo až tak veľmi riskantné/nebezpečné.

Reagovat
kiwwi

to je blbost...na OT sa stoji kazdu chvilu, pri kazdej sanci vstane cela tribuna, alebo ked sa zacne spievat tak stoji kazdy...na Stretford End sa stoji takmer non stop

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, teďka už jo. Dřív to bylo o dost přísnější a ti fanoušci kteří se starali o atmosféru kvůli tomu odešli. Kotel už se z toho nevzpamatoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Pak se možná pravidla povolily. Ale aji tak mi připadá že jsou fanoušci na OT držení dost zkrátka.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele