Nedvěd byl zvolen nejlepším hráčem první ligy

03.06.2013, 21:57
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (158)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Správná volba :)

Reagovat
smazaný uživatel

zaslúžene

Reagovat
smazaný uživatel

Velmi dobre Palo

Reagovat
papanegra

Tak určitě

Reagovat
patas92

spíš to měl vyhrát Poborský

Reagovat
Aldeano

A Bláža

Reagovat
Milan.B

Reagovat
pospech11

S tím Vrbou to je for ???

Reagovat
papanegra

Reagovat
smazaný uživatel

proč by?

Reagovat
smazaný uživatel

a pospech nikde co...

Reagovat
pospech11

no teď mi to tam padá a nedostal jsem se tam

Reagovat
smazaný uživatel

myslim, že ani teď, ani nikdy předtim

Reagovat
pospech11

no co dal jsem 10 golů, nejlepší sezona v GL takže jo padá mi to tam

Reagovat
smazaný uživatel

slušnej počin, ale na nejlepší to pořád nestačí, ale kdo ví, třeba příští rok...

Reagovat
pospech11

tak na lafatu nemám ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Reagovat
kardous

Méd'a

Reagovat
Il Architetto

La Furia Ceca

Reagovat
smazaný uživatel

Respekt hráčům, kteří na hřišti potí krev. Respekt hráčům, kteří zápasy odmakají na 120%, i když by to mělo být normální - není. Hráčů, kteří jsou dříči je jako šafránu. A to právě odděluje dobré i skvělé hráče od nejlepších. Tohle je "faktor X", který mě umí učarovat možná ještě víc, než technika a mění s míčem.. A hlavně v reprezentačním mužstvu by to mělo platit 2x tak..

Reagovat
smazaný uživatel

pro mě nejlepší hráč všech dob...

Reagovat
smazaný uživatel

ten v gl moc neodehral jiní gl hraci kteri v ni stravili vic casu by si to zaslouzili mnohem vic,navic nedved uz ani v podstate neni cech,zije kdesi v italii a ani se nehodla vratit,byli tam rozhodne ne lepsi,ale vhodnejsi adepti

Reagovat
db18

Vlček?

Reagovat
smazaný uživatel

Proč tam neni Lafata ?

Reagovat
smazaný uživatel

Horst Siegl!

Reagovat
Aldeano

Reagovat
F.Torres

Nejlpší útočník: Pavel Kuka

Reagovat
smazaný uživatel

Absolutne nezasluzene

Reagovat
smazaný uživatel

důvod?

Reagovat
smazaný uživatel

ironia

Reagovat
The Krupy

Nikto nebol nikdy lepší od Méďu

Reagovat
off-olda

Vaniak

Reagovat
smazaný uživatel

bol to pan futbalista europskeho rozmeru ale za tie mizerne 3 roky co v lige odkopal tam absolutne nema co hladat. vysmech tym co v nej hraju 10 a viac rokov

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

taky si řikam, jakou neuvěřitelnou smůlu měl Nevděd, když ostatní převyšoval a šel ven....bejt jenom o něco málo horší mohl v lize zůstat a anketu vyhrát bez takovejhle polemik....

Reagovat
smazaný uživatel

aby si ma zle nepochopil... keby sa hlasovalo o tom aky naj futbalista kedy hral v ceskej lige tak OK nech to cert berie hoci v nej posobili aj dalsi skveli reprezentanti. ale kedze tam hral len ako uchan na zaciatku kariery tak mi to v konkurencii tych ktori v nej posobili dlhsie alebo na vrchole kariery pride dost nevhodne... mozno keby sa na sklonku kariery vratil do Sparty bolo by to ine. nezasluzi si byt medzi laureatmi kedze tej lige vela nedal tak som to myslel.

Reagovat
smazaný uživatel

ale kde je napsáno, že se to bere, tak jak řikáš ty a ne tak, jak řikam já...podle mě si to může vyložit každej po svym...a těm nahoře ani tak nešlo o to, kdo vyhraje, ale o to, aby lidi hlasovali a něco se dělo...

Reagovat
smazaný uživatel

tak ja osobne uznavam len tie ankety kde hlasuju hraci. ostatne su nebjektivne aj ked mozu skoncit spravodlivo. len hraci ktori spolu ci proti sebe hraju vedia najlepsie kto je aky.

samozrejme za predpokladu ze hlasuju pri zmysloch a objektivne, bez cudzieho natlaku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Pettirosso

Kdo jinej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bezesporu nejlepší fotbalista co kdy hrál samostatnou ligu, ale jeho vrchol byl jinde. Nejlepší hráč v historii ligy by měl být dle mě třeba Poborský, nebo Novotný. To je asi jako kdyby vyhlásili Maradonu nejlepším hráčem v historii španělské ligy..

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud se počítá celá kariéra, jednoznačně, pokud jen působení v lize, tak určitě ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Chápu to správně, že se hlasovalo po jednotlivých postech (brankáři, obránci, záložníci, útočníci), a pak se vyhodnotila nejprve každá kategorie zvlášť? A nejlepší hráč je prostě ten, co dostal nejvíc bodů celkově, ale to přeci o ničem nevypovídá. Vždyť to také záleží na tom, jakou měl konkurenci v dané kategorii. Když se kouknu na čísla, tak klidně by mohl nejlepším hráčem být Vaniak, ale hodně hlasů mu sebrali Blažek a Kouba. Nedvědovi Poborský a Horváth tolik "neuškodili".

To není nic proti Méďovi, jen mi přijde tato prezentace výsledků poněkud mylná.

Reagovat
fabec1222

Vaniak v GL> Nedvěd v GL

Novotný v GL > Nedvěd v GL

Siegl v GL > Nedvěd v GL

Reagovat
off-olda

Reagovat
smazaný uživatel

Vlček to už tam zrovna mohli dát Pacandu, nebo neco podobnýho....

Reagovat
smazaný uživatel

skôr Lafatu

Reagovat
Gryphonheart

ale on to myslel ironicky..

Reagovat
smazaný uživatel

však ja viem že s Pacandom to bola irónia však hrával na konci kariéry v Moldave len som napísal že by tam podľa môjho názoru mal byť Lafata

Reagovat
Gryphonheart

Lafata imho snese srovnání se Sieglem který to celé vyhrál, možná že mu trochu 'škodí' fakt že v kariéře stále pokračuje, lidská paměť má tendenci zapomínat to špatné a připomínat si to dobré.. samozřejmě ta anketa není a nebyla objektivní. Ve výběru pak úplně absentoval Škorpil nebo Csaplár, což jsou trenéři kteří za mnohem kratší dobu dosáhli lepších výsledků než třeba nějaký Uličný. A takhle by se dalo pokračovat až do aleluja.. proč se tím trápit..

Reagovat
smazaný uživatel

občas to býva v rôznych anketách aj na opak že aktívny hráči sa v nich umiestňujú vyššie ako by sa umiestnili po skončení kariéry ale ako kedy

Reagovat
Gryphonheart

Výpovědní hodnota ankety nula. Prostě je dáme všechny dohromady a někdo z toho kola vypadne jako vítěz.. nemá cenu to vůbec řešit, steynak si každey myslíme svoje..

Jsem rád za Siegla, Nedvěda i Novotného, ti si to opravdu zasloužili, Kouba měl jednoznačně porazit Vaniaka, ale obecně tahle všelidová hlasování laické veřejnosti nemá cenu vůbec řešit. Jenom takový gala divadýlko pro sponzory, formou estrádní pořad á la 70. léta..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Vasil

Pro ty co se tady pohoršují, že vyhrál hráč co odehrál jen něco přes 100 zápasů - ta anketa nebyla o nej hráče historie ligy. Hlasovalo se zvlášť pro každej post. Nedvěd byl volenej jako levej záložník. Mrknu na výsledky a vidím, že Pavel dostal nejvíc hlasů na své pozici i celkově, tak ho někdo kdo tu anketu pořádal, označil za nej hráče 20 let samostatné české ligy. Je to trochu nešťastný, ale asi potřebovali někoho vyzdvihnout. Navíc mohl hlasovat každej kdo čte sport.cz, vyhrál by Nedvěd tak jako tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Že je to nejlepší záložník, co kdy běhal po trávnících naší nejvyšší soutěže není pochyb, ale kdybych volil záložníka, co dal naší soutěži nejvíc, asi by to byl někdo jiný...

Reagovat
Pettirosso

ještě, že to nevolí takový tupci jako ty

Reagovat
exse

V době kdy hrál Nedvěd ligu jsem ji ještě nesledoval, ale podle mě to formuloval správně. To by pak mohl být nejlepším útočníkem zvolenej Džeko a v záloze by měl být Rosa před Horváthem atd. atd.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak no. Já bych třeba strašně vysoko dal v záložnících Verbíře a podobný hráče. Fakt nechápu, že není v TOP, joooo kdyby to byli nejlepší fotbalistí novovdobý český historie, tak nepípnu, ale tohle je divný.

To je asi jako když odcházel Siegl, tak se s ním na Lentý pomalu nikdo nerozloučil, ale Rosický měl rozlučku jak Bůh a to toho v GL odehrál malounko. Já nijak nesnižuju Nedvěda, ale tohle mi to trošku vadí a taky mi vadí, že se nikdy fotbalově nevrátil domu a nesnažil se trošku vrátit těm místům to co mu daly, už jenom proto bych mu to nedal...

Reagovat
smazaný uživatel

Ona se tu na mě ta kozačková smečka sesype, chápu, že je v Itálii hezky a u nás se úspěch neodpouští, ale zas tolik talošům na úkor českýho fotbalu líbat prdel nemusel.

Reagovat
smazaný uživatel

Udělal dobře, že se nevrátil. V Itálii má svůj klid a nikdo mu nekydá na hlavu hnůj, jak je tu ve zvyku.

Reagovat
smazaný uživatel

Však já mu to jako člověku nezazlívám, jen mám radši přístup Martina Straky v hokeji. Jasně každý takový být nemůže, ale stejně od něj jsem to trochu čekal. Popravdě kdyby se neusadil v Juve, tam je hráčů jeho kalibru víc. My nikoho takového nemáme. Snad jsem trochu pochopen, nemyslím to zle...

Ale zase po tom co si zažíval v nároďáku člověk jeho formátu, pokory a morálky jsem ochotný mu odpustit cokoliv. Já jako člověk stojím 100x víc za hovno než on, ale být tam svedkem toho co on, tak z fleku jdu reprezentovat do Itálie.

Reagovat
smazaný uživatel

Já Straku rád nemám. Po návratu do Česka se mi právě zhnusil. Ve vedení Plzně udělal kopec práce, ale na ledě je mi naprosto nesympatický a nemusím ho..... Jinak chápu jak to myslíš, ale kdo by se do těch podmínek co tu panují chtěl vracet. Hlavně by ho do ničeho nenechali mluvit a jen by si ho chtěli přizpůsobit obrazu svému, páni bafunáři. Já jsem rád, že zůstal v Itálii a hlavně v Juve. Prezident Agnelli si jeho práce dost cení a váží si ho nesmírně jako člověka. Tohle mám na Itálii rád.

Reagovat
smazaný uživatel

TOmu rozumim no, tak já tu Itálii tak fotbalově nemusim, ale stejně, dejme tomu pro Plzeň nebo i Spartu by byl 100x větší přínos než pro Juve. Ono i v národáku mohl být o x let déle, kdyby tam nebyla banda kokotů všude. Ale to je už jedno...

O Strakovi vůbec nemluvím na ledě, tam fandím někomu jinému, jen ta práce, co dělá pro klub , to je fantazie!

Reagovat
smazaný uživatel

Pavel dobře věděl proč s nároďákem končí, i když mu pak ještě přišel do baráže a i MS pomoct. Ale mohl klidně ještě rok nebo dva hrát aspoň klubové úrovni. Jen tak na okraj, komu fandíš v hokeji?

Reagovat
smazaný uživatel

To s tím návratem od něj bylo obrovské sebezapření. Já kvůli němu Juve miloval, beze srandy.

V hokeji Litvínovu, ale jsem uplně odjinud. :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Já miloval Juve ještě před Pavlem. Litvínov je fajn, letos, když mi vypadli Pardubice, jsem jim hrozně přál postup do finále.

Reagovat
smazaný uživatel

*vypadly

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Každopádně souhlasím s tím, že to ocenění by si daleko víc zasloužil někdo jiný.

Reagovat
smazaný uživatel

A abych moc nefabuloval, tak je podle mě top GL hráč někdo typu Siegla nebo Novotného, ještě že jsou alespoň na svých postech. Hlavně když už to vyhrál Nedvěd, tak mohl vyhrát mezi brankáři i Čech, prostě je to divný.

Reagovat
vanGomm

Těch anket už je nějak moc.Začíná to připomínat ty všelijaké ankety miss.

Reagovat
db18

ještě chybí anketa o nejlepší anketu

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že anketa k 20. výročí ligy tady nebude každý rok.

Reagovat
vanGomm

Tak já měl na mysli ten celkový počet všelijakých anket.Už je toho tolik,že se v tom člověk těžko orientuje.

Reagovat
smazaný uživatel

alespoň každý dostane cenu

Reagovat
smazaný uživatel

Zlatý míč ČR 2012/13: Petr Čech (Chelsea).

Nejlepší brankář (Právo): Jaromír Blažek (Jihlava).

Nejlepší obránce (Blesk): David Limberský (Plzeň).

Nejlepší záložník (MF DNES): Jiří Štajner (Liberec).

Nejlepší střelec (KSN ČR): David Lafata (Jablonec/Sparta) - 20 gólů

Nejlepší trenér (Lidové noviny): Vítězslav Lavička (Sparta).

Nejlepší hráč ligy (Asociace hráčů ČAFH): Jiří Štajner (Liberec).

Sympaťák ligy (Sport.cz): Karol Kisel (Slavia).

Král ligových trávníků (deník Sport): Václav Kadlec (Sparta).

Fair Play (ČTK): Milan Baroš (Ostrava).

Nejlepší cizinec (iDNES.cz): Karol Kisel (Slavia).

Nejhezčí gól (Radio Impuls): David Lafata (Sparta), ve 21. kole do sítě Plzně.

Bavič tribun (Aha!): Petr Švancara (Brno).

Objev sezony (Česká televize): Stanislav Tecl (Jihlava/Plzeň).

Příběh sezony (Nova): Milan Baroš (Ostrava).

Nejlepší fanoušci (ČR1 Radiožurnál): Viktoria Plzeň.

Nejlepší rozhodčí - Křišťálová píšťalka (Gól): Pavel Královec.

Nejlepší asistent - Křišťálový praporek (Gól): Martin Wilczek.

Nejlepší hráč Poháru České pošty (Deník): Ondřej Vaněk (Jablonec).

Jedenáctka sezony (Deník Sport): Vaclík (Sparta) - Holek (Sparta), Trousil (Slovácko), Procházka (Plzeň), Limberský (Plzeň) - Horváth (Plzeň), Vácha (Liberec/Sparta), Štajner (Liberec), Koloušek (Jihlava) - Lafata (Jablonec/Sparta), Kadlec (Sparta).

Reagovat
smazaný uživatel

Méďu mám hrozně rád, protože to, co fotbalu během kariéry obětoval, s jakou vervou hrál a kolik toho naběhal, to bylo i v jeho vyšším věku až neuvěřitelné. A otevřeně říkám, že lepší český fotbalista vzhledem k tomu, jak se fotbal vyvíjel, nikdy před ním nebyl. Ale tuhle cenu měl vyhrát někdo jiný. Odehrál v české lize jenom tři roky a ani v 96. roce, když odcházel do Itálie, neplatil za to nejlepší, co jsme v Česku měli.

Reagovat
vanGomm

Ano sohlas!Jen ten název Česko,to se mě moc nezamlouvá a když ho slyším,tak mě to obrazně řečeno tahá za uši.Pro mě je přece jen lepší Česká rep.

Reagovat
centos

Já si jej tedy nepamatuju, ale nějak mi ta cena nesedí.

Reagovat
rufus

Reagovat
smazaný uživatel

Událost Sk. Kurz

6023 19 Irsko-Faerské O.

Padne 3 a více gólů(07.06.2013 20:45) 1.35

6034 85 Portugalsko-Rusko

Portugalsko dá gól(07.06.2013 21:45) 1.23

6037 342 Česko-Itálie

ITA víc střel na bránu než ČR(07.06.2013 20:45) 1.90

Celkový kurz 3.15

Vsazená částka 3 000,00 Kč

Potenciální výhra 9 450,00 Kč

mám?

Reagovat
vanGomm

Také rád sázím.To Irsko a Portugalsko vypadá nadějně.Střely já nikdy netipuji.Vím jen,že se počítají celkem a na bránu.Tedy do brány.Chci se tedy zeptat tyče a břevna se počítají celkem,nebo do brány?

Reagovat
smazaný uživatel

tyč se počítá do brány, ale střeleckej potenciíl ze strany čr nikdy nebyl velký, takhle tu sázku beru

Reagovat
aither

u toho Portugalska bych dal radši, že gól daj Rusové nebo rovnou oba gól

Reagovat
smazaný uživatel

to je riziko, portugalci mají sestavu určitě na jeden gol a v tabulce nejsou stoprocentní, postoupit chtěj.

Reagovat
smazaný uživatel

Méďa!!!! Právě kvůli němu jsem začal fandit Spartě. Pavel Nedvěd - nejlepší československý fotbalista všech dob. Grande Paolo!!!

Reagovat
valloire

Vychován v Plzni.

Reagovat
Aldeano

Spíše Skalná nebo Cheb ne?

1977–1985 - TCH Tatran Skalná

1985–1986 - CZE RH Cheb

1986–1991 - CZE Škoda Plzeň

1991–1992 - CZE Dukla Praha

Reagovat
smazaný uživatel

To je jasné,že je to Skalňák

Reagovat
vanGomm

V tom roce 1977 to bylo od jara,nebo až od podzimu?

Reagovat
mesyas

Řepka

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole no a teď jsem z tý Méďovský nostalgie navíc naměkko z Hry o trůny....

Reagovat
mesyas

neuď, skončilo to tak jak mělo, navíc některé postavy neřekly poslední slovo(kniha)

Reagovat
centos

Nejlepší je, když ti to někdo (v komentáři na internetu) vyzradí předem. Lidi jsou prostě hrozně hloupí.

Reagovat
r.mrazik

Nemohl to vyhrat,protoze byl moc dobrej a odesel brzo...skvely argumenty

Pokud byla hranice 100 zapasu,tak tam patri taky ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Keď už sme pri anketách, viete o tom, že Česká a Slovenská fotbalová repre bude mat svoju vlastnú deskovú hru s reálnymi figúrkami? A práve sa hlasuje, ktorí fotbalisti sa dostanú do hry : www.tojefotbal.cz a tu je FB hry : www.fb.com/tojefotbal

Reagovat
smazaný uživatel

Komňacký i za Uličným? No toto

Reagovat
smazaný uživatel

Pavel Vrba? Nič proti jeho umeniu a dvom titulom, ale či je najlepší za 20 rokov ťažko povedať.

Ako keby sa hlasovalo len podla jeho momentálnych úspechov a na iných trénerov sa zabudlo.

Pavel Nedvěď bol nepochybne jeden z najlepších záložníkov vo svete, ja osobne ho považujem za takého Jaromíra Jágra českého futbalu, ale fakt to mohli dať nejakému inému záložníkovi, čo pre GL toho spravil viac.

Otázne však je, či taký hráč aj existuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Inak ten zápas Sparta - Slavia

https://www.youtube.com/watch?v=dwXsxPcTSI4

Reagovat
smazaný uživatel

nejlepší hráč ligy byl Poborský..

Reagovat
Aldeano

Reagovat
SunFells

100. pro Méďu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rarášek

Ten film

Reagovat
C-M@ster

Nekrasnejsi gol je ta paticka v kotrmelcu, nebo co?

Reagovat
valloire

"Už by toho Matějovský a ostatní sparťani mohli nechat, Vltava už víc neunese a já potřebuju zítra do práce..." Strašák

Reagovat
twerp
Reagovat
k0udy

Linky na ty goly?

Reagovat
smazaný uživatel

No otazka jak to brat - nejlepsi hrac, ktery kdy hral u nas, nebo nejlepsi hrac GL? Podle me tu cenu dostat nemel..

Reagovat
smazaný uživatel

Jako Spartani by uz meli prestat brecet, uz to zatopilo skoro celou Prahu..

Reagovat
smazaný uživatel

a sem plzeňááák

Reagovat
r.mrazik

nebud debil

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžeš po člověku chtít, aby nebyl sám sebou.

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Heleďte se normálně jsou tu články o tom, v které restauraci si Petr Čech pocintal kečupem nohavici, ale že Čech vyhrál Zlatý míč, to ne-e?

Reagovat
smazaný uživatel

sorry už to vidim, fucking hangover

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě jsou hráči, kteří si ocenění nejlepší hráč (záložník) dvaceti let GL zaslouží více než Nedvěd. Ale jsou tam větší úlety. Lafata a Limberský v All Stars sestavě, Vrba jako nejlepší trenér. A pokud má být Nedvěd nejlepším záložníkem, kde je proboha Pavel Kuka?

Reagovat
Puskas

řekl bych, že každý pamatoval na to, že tam Méďa musí být, na Kuku spíš pozapomněli, dali tam Vlčka... stejně tak na Baryho či Kollera

Reagovat
smazaný uživatel

Koller tam být ani nemohl. Co se Baroše týče, Nedvěd i Kuka se do historie české ligy zapsali daleko víc, než on. Barošů bylo z pohledu ligy desítky.

Reagovat
Puskas

no, Nedvěd to nemá za ligové výkony, ale za to, co dosáhl - to se promítlo do hodnocení, v lize byl tehdy dobrý, ale na 1. místo určitě ne, to spíš ten Novotný; stejně se mohlo pohlížet na Dina nebo Baryho

Reagovat
smazaný uživatel

To nemohlo, protože Nedvěd byl i tehdy osobnost. Vyhrával tituly a výraznou měrou se na nich podílel. Baroš byl "jen" talent a Dino nesplnil kvótu 60 zápasů, stejně jako Čech a Rosický třeba.

Reagovat
Puskas

kvóty jsem si nevšim, chyba, ale osobnost na tak čelní umístění rozhodně nebyl, byl tehdy velmi solidní ligový hráč, nic víc

Reagovat
smazaný uživatel

No byl druhým nejdražším přestupem v historii. V době, kdy přestupoval, byl určitě mezi TOP 5 záložníky u nás.

Reagovat
Puskas

Podle ceny to brát nemůžeš, byly dražší přestupy a ti borci selhali - abychom si rozuměli, nijak ho neshazuji, jen tvrdím, že tu cenu dostal - a oprávněně - za hru v Itálii, ne v lize.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale srovnání s Barošem, který byl "pouhým" talentem nebo dokonce Kollerem, který odcházel jako totální nula snad za 500 tisíc, je mimo. Sám píšu, že z pohledu GL to vítězství není zasloužené. Ale pořád je to jiný level, než ti dva.

Reagovat
Puskas

No pozor, já ty dva psal na místa útočníků, navíc s tím, že měří-li se tímto metrem, dosáhli oba víc než takový Vlček. Že on je jinde, souhlas.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak přece jenom se tímto metrem měřilo pouze u Nedvěda. Když se podíváš na ostatní z těch trojic, nikdo neudělal v GL menší stopu než Nedvěd. Když jsem se na to teď díval podrobněji, oni na Pavla Kuku zapomněli i novináři ve výběru deseti útočníků do All Stars. A to už je pořádný trapas...

Reagovat
Puskas

to je, pro mne je to nejsympatičtější útočník samostatného státu - inteligentní, profík každým coulem, upřímný, kvalitní...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A když už jsi u Vlčka, tak ten mi tam vadí taky. Pro mě znamená víc, když byl někdo v lize třeba 5 let hvězda, než když tam byl někdo 20 let průměrákem.

Reagovat
Puskas

Taky souhlas, v Olomouci i Bohemce byl jedním z mnoha, prakticky až na stará kolena šel nahoru.

A chybí mi tam ještě anketa o nej cizince... Ašanin, Tatarčuk, Liuni, Bony...

Reagovat
smazaný uživatel

Na to asi nemá svaz a naši novináři mozkovou kapacitu.

Reagovat
Puskas

tak to uděláme mezi sebou

jako osobnost určitě Binić, jako hráči Ašanin a Tatarčuk.

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo z těch Barošů a Nedvědů byl ve věku Vlčka v Bohemce v lize hvězda? To ani jeden z vás namyšlenců neví, že Vlček začínal v lize v 16?

Hodnotit hráče a rozdávat tu rozumy to jo, ale vědět, že jedna z největších osobností v hisorii ligy v ní začínala pravidelně hrát v 16 to ne

Z Budějic do Sigmy šel v 21. A kecy že byl v Sigmě průměrák? dobrá blbost. Občas by to chtělo se podívat i na jiné týmy, než ty vaše. Vlček se velice rychle stal jednou z hlanvích osobností Sigmy, ani on ale nedokázal zabránit její kolísavé výkonnosti, navíc po angažování střelce Luboše Reitra začal hrát na křídle a na hrot se vrátil až ve Slavii.

A na závěr něco pro itala: http://www.gambrinusliga.cz/hrac/52-pavel-kuka.html

je fakt super, že tu pliveš na Vlčka a rveš tam Kuku, ale Standa má v lize mnohem víc skvělých sezon. Kdyby alespoň jako někdo nad tebou Verbíře.

Reagovat
smazaný uživatel

Těch 14 Kukových gólů v jedné sezóně Standa nedal nikdy. Nikdo na něj neplive, jen říkám, že mezi třemi nejlepšími útočníky nemá co dělat. Tady bylo řečeno, že se volí nejlepší hráči a ne hráči, kteří odehráli nejvíc zápasů.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

třeba ho vyhlásí i na Slovensku, jeho slavná kariera v tamní lize byla svého času populární

Reagovat
smazaný uživatel

Česko uz nebude nikdy tak dobre jak za dob Nedveda Poborskeho Jankulovskeho Ujfalusiho Smicra .... tehdy se nas bála celá Evropa vsichni videli ze bysme si to Euro 2004 zaslouzili vyhrát my. Sláva patří i Brucknerovi za to jak to poskládal. Co může delat Bílek kdyz nasi hráči se v cizích zemích moc neprosazují tak jako dřív. Ale nejaky tym máme nezbývá nez doufat ze treba ty Italy porazíme ale to bysme museli hrát a ne jen bránit oni strasne moc vymyšlí a bojí se jít 1 na 1. Jestli se do Brazílie nedostanem měli by nastat velke zmeny. Tak cau

Reagovat
Puskas

1. věta je blbost

Reagovat
partaS

lepší časy přijdou

Reagovat
smazaný uživatel

Tak co dvacet let se u nás objeví výrazná generace a přijdou nějaké úspěchy... no už se to zase blíží!

Reagovat
Puskas

abychom si toho všimli, že už to je tu

Reagovat
smazaný uživatel

pravda, teď to asi bude trvat trochu déle... ale zase kdo ví co bude až zmizí Bílek

Reagovat
smazaný uživatel

K tomu EURU 2004. Nevim jestli zasloužili nejvíc, každopádně finále ČR-Portugalsko mělo potenciál být jedním z nejlepších finále vůbec.

Reagovat
smazaný uživatel

Si piš

Reagovat
smazaný uživatel

jlepší byl stejně Edvard Lasota

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší-zase se mi první 2 písmenka nenapsala

Reagovat
smazaný uživatel

A všichni kteří byli zvoleni, hráli za Spartičku.....!!!!

Reagovat
Losinho

Vaňous!!

Reagovat
fantomas

Vlčáák

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší hráč reprezentace ano, ale ligy ne pamatujete si přece, že opravdu zářil až po odchodu z naší ligy. Takový Poborský ikdyž ho moc nemusím byl už v naší lize úplně jiná klasa, Šmicer ostatně taky. Za dlouhodobou výkonost bych se pak nebál dát ani Jirku Novotnýho nebo Štajnera.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele