Na FIFA trenéra roku kandidují Zidane, Ranieri i Coleman

02.11.2016, 14:50
Aktuality
Pár dnů po zveřejnění seznamu aspirantů na letošní Zlatý míč přišla na řadu také FIFA a její list kandidátů na titul nejlepšího trenéra mužských výběrů za kalendářní rok 2016. Na 10členném seznamu nechybí všichni finalisté Ligy mistrů i Eura, ale také Chris Coleman (Wales) nebo Jürgen Klopp (Liverpool)...

Chris Coleman zaujal především skalpem Belgie na cestě do historického semifinále mistrovství Evropy, zatímco Jürgen Klopp sice v Premier League nevytáhl Liverpool výše než na osmou příčku, v Evropské lize s ním ovšem poměrně překvapivě dokráčel až do finále.

Favority na celkové vítězství nicméně musíme hledat jinde. Hned při své první nominaci se mezi žhavé kandidáty jistě bude řadit strůjce leicesterského zázraku Claudio Ranieri.

Nováčkem na seznamu je také Zinedine Zidane, vítěz Ligy mistrů s Realem a potenciálně první ověnčený Francouz v krátké historii ankety, či evropský šampion z Portugalska Fernando Santos, který může navazovat již na Mourinhův úspěch z prvního ročníku (2010).

Jako už tradičně mezi nominovanou smetánkou nechybí Pep Guardiola ani Diego Simeone, prvenství potom bude obhajovat Luis Enrique (spolu s Guardiolou jediný minulý vítěz na letošním seznamu) - takový kousek se však dosud nikomu nepodařil.

Celou desítku potom uzavírají Didier Deschamps (Francie) a Mauricio Pochettino, který je oceněn za nečekaný boj o anglický titul s Tottenhamem. Mezi opomenutými kouči patrně nejvíce budou vyčnívat Unai Emery (vítěz Evropské ligy se Sevillou) nebo Max Allegri (Juventus).

Výsledky ankety z 50 % určí hlasování kapitánů a trenérů všech národních týmů světa, z druhé poloviny pak přispějí také fanoušci a novináři svými online hlasy.

Autor: Tomáš Daníček / squawka.com

Komentáře (250)

Přidat komentář
smazaný uživatel

LVG

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Filipow

Ranieri. Come oon, maestro

Reagovat
smazaný uživatel

ajtak tam nikto iny nejak extra ani nevycnieva.

Reagovat
smazaný uživatel

simeone

Reagovat
smazaný uživatel

nic nevyhral

Reagovat
Filipow

Trošku Zidane, aj ten Santos..

Ale jinak asi letos jednoznačně Claudio, no.

Reagovat
smazaný uživatel

zidan si delate kozy

Reagovat
bobis21

LM

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Reagovat
CHONG

A proč, když přišel, tak jsme byli ve sračkách a ztráceli na Barcelonu 13 bodů, na konci sezóny byla naše ztráta 1 bod a vyhráli jsme LM, neříkám, že je to nejlepší trenér pod sluncem, začíná a má ještě hodně slabých míst, ale tu nominaci si zaslouží.

Reagovat
dextroza_m

Ale na titul Vám chyběly body dva

Reagovat
CHONG

Technicky jo, ale to už zase takový rozdíl není.

Reagovat
Ed_Hazard

Strácať body na niekoho a predbehnúť ho je rozdiel, či nie? Napísal to správne

Reagovat
Baronne

Nominaci si určitě zaslouží, Real díky němu vstal z mrtvejch.. Navíc vyhrál LM, podle mě je na 2. místě hned za Ranierim..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Claudio, podľa mňa jednoznačne on. Snáď to výjde.

Reagovat
smazaný uživatel

Premier League nikto nebere vazne, takze Ranieri pada. Zidane mal stastie na dobry los a Colemana nepoznam, to je kto ?

Reagovat
papanegra

Wales

Reagovat
smazaný uživatel

Uz vidim.

Reagovat
olis
Reagovat
Svatej

Reagovat
r3

Reagovat
valloire

Jasnej Zidane. I když to, co provedl Ranieri s Leicestrem si zaslouží taky ocenění.

Reagovat
Baronne

Jasnej Ranieri

Reagovat
Baronne

To neměla bejt reakce

Reagovat
valloire

Reagovat
valloire

Reagovat
Baronne

Zidane Vás sice oživil, ale nejde to srovnat s tim, co udělal Ranieri s takovym kádrem..

Reagovat
CHONG

Souhlas, Ranieri bez debat.

Reagovat
Shevchenko

Fakt si tak blbý?

Reagovat
patas92

Ano, je

Reagovat
valloire

zalez do dolů

Reagovat
patas92

Zavřené

Reagovat
valloire

tak to máš blbý

Reagovat
valloire

To není na Ranieriho....fakt si tak blbý, že si nepřečteš druhou část původního komentu?

Reagovat
patas92

Reagovat
valloire

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Svatej

achjo

Reagovat
fantomas

Ranieri, Zidane nebo Santos. Zbytek by překvapil. Klopp výsměch. Nominace pro Colemana a Pochettina sice spíš symbolický, ale chválim.

Reagovat
smazaný uživatel

Co se ti na tom Colemanovi nezdá? Vzhledem ke kvalitě toho dosáhl ze všech nominovaných asi nejvíc (společně s Ranierim, ale tady je otázkou, na kolik je PL ještě měřítkem).

Reagovat
fantomas

Nezdá? "Chválim"? Tou čistou symbolikou myslim to, že ho po zásluze ocenili, ale že prostě jako semifinalista Eura nemá šanci. Na poměr kvalita / výkon se tady imo moc hledět nebude. V minulosti to byli buď vítězové LM, nebo velkýho mezinárodního turnaje.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to sorry, pochopil jsem tě malinko jinak. :) Každopádně by bylo fajn, kdyby se to zrovna teď prolomilo - přeci jen to byl rok, který se na více frontách nesl ve znamení outsiderů (PL i Euro), což vydatně reflektovala i média. A tohle by byl pěkný punc - tady čekám, že se ho asi díky Ranieriho dočkáme.

Reagovat
fantomas

Jj, taky si myslim, že mu to dají. Za Santose bych se taky nezlobil a nevylučoval bych ho vůbec, poslední dva turnajový roky to byli právě trenéři šampionů.

Reagovat
smazaný uživatel

U Santose si malinko myslím, že bude problém v tom, že vítězství nebylo podpořeno nějakou krásnou hrou a zhrzení novináří z ostatních zemí apod. mu to vrátí. :)

Reagovat
fantomas

Jo no, dovedu si představit, že vyhraje u kapitánů / trenérů, ale ani omylem nevyhraje u médií / fanoušků.

Reagovat
C-M@ster

Pokud to bereš podle toho, jak to oni vybírají, tak asi souhlas.

Pokud bys to bral podle odvedené práce, tak tam jak Klopp, tak Pochettino jsou naprosto po právu.

Ale vyhraje to asi Ranieri. Naopak Zidana bych dal hluboko pod Simeoneho.

Reagovat
fantomas

Pochettino ano, Kloppa bych z tý desítky s Deschampsem obětoval jako prvního.

Reagovat
C-M@ster

Aha, on je tam Deschamps...

Reagovat
fenixLFC

to si vypocujem na zaklade coho by tam mal byt poche a klopp nie jeden dokazal uhrat tretie miesto v lige, druhy po pol roku pri time bol vo dvoch finále, z toho jedno europske...

Reagovat
Spalovač šancí

Jednoznačně CR7 za svůj výkon ve finále EURO. Bude mimochodem první, komu se ve stejném roce podaří získat Zlatý míč pro nejlepšího hráče i ocenění pro nejlepšího trenéra. Prostě Král

Reagovat
Josifek

Je fakt, že by si to zasloužil, přeci jen dokaučoval svůj tým hned v debutovám utkání, a podotýkám, že jej přebral přelomově až v průběhu utkání, k jedné z nejcennějších trofejí

Reagovat
smazaný uživatel

první fotbalista v historii, který vyhrál finálov zápas zároveň jako hráč i jako trenér

Reagovat
Sergi Samper

Reagovat
Counter

Reagovat
papanegra

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

teď ještě chybí ta cena pro nejlepší hráčku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
andrew96

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pospovič

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

"Pár dnů po zveřejnění seznamu aspirantů na letošní Zlatý míč FIFA odhalila také list kandidátů na titul nejlepšího trenéra mužských výběrů za kalendářní rok 2016."

Není tam chyba? Nebo spíš taková nešťastná formulace. Přijde mi, že z toho vyplývá, že Zlatý míč patří pod FIFU, což už neplatí.

Reagovat
fantomas

Nešťastná formulace

Reagovat
smazaný uživatel

...suhlas

Reagovat
Josifek

Tady není o čem, Ranieri a jeho American dream..

Reagovat
Shevchenko

Tak tady fakt není o čem.

Reagovat
dextroza_m

Tak ten ZZ je na výsměch A to ne kvůli tomu, že trénuje Real... za mě by to měl být Klopp nebo Simeone.

Reagovat
smazaný uživatel

Vysvětli mi, prosím, proč je Zidane výsměch. Proč si nezaslouží místo ani mezi tou desítkou. Díky.

Reagovat
dextroza_m

Chceš říct, že pod ním Real předvádí nějaké úchvatné výkony jako za Mourka nebo Carla? Měl akorát štěstí, tým hraje z daleka pod své možnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ta nominace je za výkony? Proč teda není výsměch Santos?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
misinho7

Reagovat
CHONG

Proč lžeš, ten výsměch je jenom kvůli tomu, že trénuje Real, jinak bys těžko zpochybňoval někoho, kdo naskočil do rozesrané sezóny a vyhrál LM a do poslední kola bojoval o titul.

Reagovat
dextroza_m

Bojoval tak o prd, ale to je jedno... Tu ligu mistrů už komentovat asi nemá smysl... Přes AS Římy, Wolfsburgy, rozložené City by se tam možná dostala i Sparta.

Reagovat
CHONG

"Bojoval tak o prd, ale to je jedno..." OK, tak si dál mel ty svoje hovna, házet hrách na stěnu mě nebaví.

Reagovat
dextroza_m

Tak proč to tady v podstatě děláš nonstop?

Reagovat
CHONG

Někdy to má smysl, u tebe evidentně ne.

Reagovat
misinho7

ty si ale ides...

Reagovat
Emqick

Spíš proč by měl být Klopp? Popravdě nechápu, co dělá v té nominaci..

Reagovat
dextroza_m

Tak podívej se, co se špatně hrajícím Lpoolem udělal, jde za ním vidět kus práce, ten tým neuvěřitelně pozdvihl.

Reagovat
pawelFCB

Klopp tam je opravnene, patri mezi TOP 10 treneru a za tu praci, kterou odvadi v LFC si nominaci urcite zaslouzi. Jinak jasny Ranieri..

Reagovat
Emqick

To beru a dokážu si představit, že za rok třeba vyhraje. Jenže tohle se soudí podle tabulkových a pohárových úspěchů. A Kloppo zkrátka byl s Live 8. plus teda finále EL. To nelze považovat za masterpiece.

Reagovat
fenixLFC

klopp uhral dve finále...po polroku s timom

Reagovat
Josifek

Jasně, Zidane je výsměch, Enriquemu, který není jako kouč o moc lepší, jestli vůbec, byť toho má za sebou o dost víc, se nesměješ vůbec a pak na vítězství navrhuješ Kloppa, který v první sezoně u Liverpoolu měl dost nevyrovnané výkony a ničeho pořádného nedosáhl či Simeoneho, který nic velkého nevyhrál... a největšího kouzelníka Ranieriho ani nezmíníš.

Ty seš fakt těžce mimo, nebo respektive silně neobjektivní, větší kravinu jsem tu dlouho nečetl

Reagovat
valloire

Reagovat
valloire

Reagovat
Ed_Hazard

Krč krč krrrč

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Tvuj šulín je výsměch. Vždycky, když si začnu myslet, že mě culés už ničim nepřekvapí, tak mě okamžitě nějakej magor z nich přesvědčí o opaku..

Reagovat
dextroza_m

Drsný jak poštovní upomínka

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Reakce na úrovni mateřský školky

Reagovat
misinho7

Reagovat
misinho7

ty si snad najneobjektivnejsi clovek tu z cule..uz aj jirka je lepsi

Reagovat
Al Capone

Ranieri nebo Santos...treti Zizou.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne...italsky trener Ranieri a jeho americky sen s anglickym Leicesterem...

Reagovat
smazaný uživatel

*reakce na Josifka

Reagovat
smazaný uživatel

Tady je asi jasno. Trojka Ranieri, Zidane, Santos a vyhraje Ranieri.

Reagovat
teenz

Neni o čem.

Reagovat
Baronne

Reagovat
Ed_Hazard

Tiež myslím

Reagovat
Masi

Za mě Zidane. Dokázal v La Lize stáhnout obrovské manko na rozdíl jediného bodu, zvítězil v Lize Mistrů a v nové sezóně vede LL a v LM bez prohry. Nicméně Ranieriho pohádka pokračovala i na jaře a v LM taky paráda, jen to trošku kazí slabší podzim v PL. Nezlobil bych se, kdyby zvítězil on.

Reagovat
CHONG

Výhra ne, ale tu nominaci můžou fakt zpochybňovat jen idioti a culés.

Reagovat
mistr129

jsem rád že culés nemáš za idioty

Reagovat
C-M@ster

Stáhnutí manka v La Lize bylo díky ohromnému výkonnostnímu poklesu Barcelony a LM mu tak trochu spadla do klína, když se největší konkurenti povyřazovali navzájem a do semifinále dostal neuvěřitelně špatné City a ve finále Atlety, kde to taky nebylo kdovíco.

Reagovat
teenz

To jsou pecky.

Reagovat
patas92

S tou La Ligou má samozřejmě pravdu

Reagovat
CHONG

Reagovat
teenz

To, že měla Barca výkonostní pokles neznamená okamžitě automatického stáhnutí manka, ale to, že Real musel mít současně bodový zisk. Za což, teda asi může ZZ.

Reagovat
patas92

Však jasně, Zidane ten tým výsledkově zvedl úctyhodně, ale za tu ztrátu náskoku si mohla Barcelona hlavně sama a nebral bych to moc jako argument.

Reagovat
CHONG

Reagovat
teenz

Ok, dá se na to koukat z více stran, ale určitě se to dá brát jako argument a jako velký + ZZ.

Od příchodu k Realu měl do konce ligy 20zápasů, se statistikou 17-2-1 skore 63:16 počet bodů 53 a průměr na zápas 2,65g.

To je podle mě velice slušná bilance... na zelenáče.

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

63/20=2,65 jo? to máš z čtk ne?

Reagovat
teenz

Překoukl jsem se, je to průměr získaných bodů.

Reagovat
smazaný uživatel

aha

Reagovat
teenz

Pokud to vezmem i s LM, tak to je takhle.

27z 22w 3l 2d 77:22 69p 2,56

I to je velice slušný.

Reagovat
valloire

vyrovnal Guardiolovu Barcelonu s Messim, Inestou a Xavim, ale byla to vlastně haluz. Pak kdo je tu tupej...

Reagovat
patas92

Nechápeš, nevadí

Reagovat
Azazelo RD

Ale pokud by ten pokles neměla, tak by nebylo možné manko stáhnout.

Reagovat
teenz

Hokaido02.11.2016 16:03#

Reagovat
Azazelo RD

To není o tom "jenom". To je o tom, že bez toho by to nešlo.

Reagovat
teenz

Stejně se na to můžeš dívat ze strany Barcy, pokud by Real neměl výkonostní pokles na začátku sezony, Barca by nevyhrála.

Reagovat
Azazelo RD

Můžu no a v čem je problém?

Reagovat
CHONG

To je jasné, ale jak psal teenz, ZZ měl bilanci v lize 17-2-1, o moc líp už to nešlo, nehledně na to, že Barcelonu porazil i ve vzájemném souboji.

Reagovat
Hokaido

Takže vy jste taky vyhráli titul jen kvůli ohromnému výkonostnímu poklesu Realu v první půlce sezony?

Vaši hráči ani Lucho na tom nemá podíl?

Reagovat
Hokaido

*Luis Enrique

Reagovat
patas92

O tom ale řeč vůbec není. Barca byla bez prohry 20 nebo kolik zápasů a těch následných několik proher v řade není způsobeno Zidanovou přítomností, a podle mě ani prohraným Clasicem (i když po tom to všechno začalo)...Kdyby Barca pak se Sockama a Valencií vyhrála a ztráta by byla 7 bodů, zmiňoval by to dneska někdo?

Reagovat
Hokaido

Zaslepenost level: fanoušek Barcelony.

Reagovat
valloire

Kdyby kdyby....Kdyby Flo nechal Ancelottiho, žádnej titul byste neměli.

Reagovat
patas92

Až na to, že to moje kdyby mě vůbec nijak netrápí

Reagovat
valloire

No teď....na jaře jste se tu klepali, když to bylo o bod.

Reagovat
CHONG

Protože jsi pokrytec

Reagovat
patas92

V čem jsem v tomhle případě pokrytec, prosimtě?

Reagovat
CHONG

Kdyby

Reagovat
patas92

Aha, ok

Reagovat
misinho7

wtf ..cize prva polka ok ale potom ako anhle dotiahol real tak uz pokles vykonosti..a ked mal real pokles vykonosti to sa neberie ohlad

Reagovat
CHONG

To manko by ale těžko stáhl jenom kvůli špatným výsledkům Barcelony, ruku v ruce s tím jde i to, že Real musel mít dobré výsledky.

Reagovat
smazaný uživatel

City porazili vdaka stastnej teci a vo finale Atletico nepremenilo penaltu. Proste stastie od pana Boha.

Reagovat
fantomas

Reagovat
Masi

Stejně tak můžeš popsat zkraty Spurs a Arsenalu v PL. Jak si Atleti stojí už pár let po sobě v LM i LL a jaké týmy si na nich lámou zuby (včetně samotného Realu v LL) snad ani netřeba vysvětlovat.

Reagovat
smazaný uživatel

A jak jinak se dá stáhnout manko, než že sbírám víc bodů než soupeř? Nebo jako proč bereš neschopnost Barcelony jako Zidanovo mínus?

Reagovat
smazaný uživatel

je to tak

Reagovat
valloire

Neskutečný. Za sérii 16 ligovejch výher v řadě a vyrovnání rekordu Barcelony z 2011 může výkonnostní pokles Barcelony.

Reagovat
Reggie

Z toho dost vyrazne dycha objektivita

Reagovat
Masi

Napsal jsem "za mě" a důvody, který mě k takový volbě vedou. Být to za ligovou sezónu (a nikoli kalendářní rok), moje pořadí by bylo zcela jistě ovládl Ranieri.

Reagovat
smazaný uživatel

Mal by to vyhrat najlepsi...Luis Enrique

Reagovat
dextroza_m

Mno tak to je taky na výsměch... S takovým materiálem nehraje teda nic úžasného, stejný problém jako ZZ.

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

ale mohlo to bejt i horší...viz. trenéří z bývalých hvězd AC Milán

Reagovat
smazaný uživatel

Objektivně nemůže nikdo ani přemýšlet o někom jinym než o Ranierim.

Reagovat
CHONG

Reagovat
teenz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Josifek

Snad ani neobjektivně, i když i taková individua se tu klasicky našla

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Euphael

Reagovat
Manik...

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Svatej

Reagovat
icka

Reagovat
misinho7

Reagovat
TopinB

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Dody10

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Deschamps

Reagovat
smazaný uživatel

Emery, Ranieri, Simeone, Zidane

Reagovat
smazaný uživatel

trenér Islandu, Emery i další by byli platnějšími kandidáti, zde půlku nominací nechápu

Reagovat
smazaný uživatel

Emery byl zhruba na úrovni tý půlky nominací, co nechápeš

Reagovat
fantomas

Hehe, těch 15 scouserů v anketě

Reagovat
Wat

A 4 Yidos.

Reagovat
smazaný uživatel

Co teprv ti 4 Welšani a 7 Portugalců

Reagovat
fenixLFC

dal si to tam ako moznost? dal. tak tu nepicuj na volby (aj ked za seba som dal hlas ranierimu)

Reagovat
fantomas

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Wtf, tolik lidí by dalo Zidana, protože zvednul Real z "krize", což ve Španělsku znamená třetí místo - a vyhrál s ním LM. S Realem. To už tu bylo desetkrát. Pak tu máme nejnepravděpodobnější výhru v historii sportu. Tak se kurva proberte.

Reagovat
valloire

Co by ne. Ta krize vrcholila debaklem s Barcelonou doma a někteří už zapomněli, jak se Real pod ním zvedl. Ale s Ranierim nemám problém, to je jasný.

Reagovat
Nihilister

Real zvedl ... hlavně venkovní zápasy na to je radost pohleďet

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Svatej

neskutečný

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
avicii

Klopp milujeme ta ale jednoznačne Ranieri

Reagovat
smazaný uživatel

Pánik?

Reagovat
pingla

teď jsem to chtěl napsat

Reagovat
Kang & Kodos

Leicester tam bejt může, a Zlíncester ne. FIFA MAFIA!!!!11!!!!

Reagovat
REPLIKATOR

Příští rok je jeho

Reagovat
janinho

Hala Zizou- miesto v TOP5 si zasluzi, ale sympatie bokom... nikto iny ako Ranieri to tento rok vyhrat nemoze.

Reagovat
misinho7

Reagovat
Counter

Jak mohli opomenout Emeryho?

Reagovat
andrew96

Vy z Realu a Barcy byste se nedohodli fakt na ničem. Hrabal napsal nadčasové dílo, v dnešní době jste myslivci vy.

Reagovat
smazaný uživatel

Impuls?

Reagovat
smazaný uživatel

1.) Simeone

2.) Tuchel

3.) Howe

4.) Hallgrímsson

5.) Karanka

6.) Pochettino

7.) Puel/Favre

Chce to vidět práci manažerů z trochu širšího pohledu, než jen z jednorázových úspěchů

Reagovat
teenz

Přečetl sis správně jméno té anktety ?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
teenz

Já měl za to, že bys to takhle volil.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pro mě to jsou za loňský rok nejlepší trenéři. Kam se na ně hrabou haluzáci Zidane a Ranieri

Reagovat
smazaný uživatel

*letošní

Reagovat
smazaný uživatel

(nejhorsi nazor, co jsem tady cetl minimalne za tento rok)

Reagovat
smazaný uživatel

haluzák Ranieri?

Reagovat
teenz

Reagovat
icka

Reagovat
Bastaron

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
misinho7

Je pekne ze sa tam dostal Zizu ale dal by som to Ranierimu vyhrat ligu s takym klubom ako je Leicester bolo naozaj paradne

Reagovat
Kang & Kodos

Guardiola tam je proč?

Reagovat
Inter Eterno Amore

za mňa jasný Tinkerman

Reagovat
Reggie

Jak nekdo muze zpochybnit nominaci Zidaneho nechapu. Fandim Barce a Real bytostne nesnasim, ale uz jenom to, ze vyhral LM , znamena automatickou nominaci. At to vyhraje kdokoliv, tam tam proste bude. Rozporovat to je mimo.

Reagovat
misinho7

nemenovany dextroza ale nepozna objektivitu

Reagovat
Reggie

Tak ono celkove v tech prestrelkach cules s vami se to zrovna objektivitou nehemzi.. Oba vime, o cem mluvim.. Tim padem, ikdyz je to obcas docela smutny, me to az tak neprekvapuje. Ale tady je tam Zidane samozrejme po zasluze, protoze vyhral LM. A to proste staci.

Reagovat
X-bano-X

Závisí to od toho, ako sa na to pozeráš. Myslíš si že Zidane je najlepším trénerom roka? Preto že vyhral s tímom za pol miliardy LM? Sorry ale v čase keď sme s Luchom vyhrali LM som si nemyslel a nakoniec ani teraz si nemyslím žeby bol Lucho najlepším trénerom a to vyhral všetko čo sa dalo. Pretože nepriniesol nič nové, nič prevratné a takticky je dosť nízko oproti iným trénerom. A to je Lucho oproti Zidanovi taktický poloboh.

Z týchto ankiet sa stala fraška.

Reagovat
Nihilister

Což je docela špatně , že na základě výhry v LM by to měl být nejlepší trenér za loňskou sezónu . Třeba Klopp s LFC udělal asi tak o x svetelnejch let víc práce než ZZ a je to i vidět na zápasech . LFC se zvedá zatím co Madrid je pořád na místě

Reagovat
Pato44

Vyhra x Nominace ... Nominaci si urcite zaslouzi, ale neverim, ze vyhraje

Reagovat
drussbarb

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho, jednoznacne.

Reagovat
teenz

Klasik.

Reagovat
Svatej

Reagovat
Inter Eterno Amore

a mal tam byť aj Griga za to, že nás zachránil <3

Reagovat
smazaný uživatel

Ranieri jednoznačne

Reagovat
Svatej

Nominace Zidana za mě celkem v pohodě. Každopádně pasovat ho takhle přesvědčivě na výhru, protože dokázal s druhým nejnabouchanějším kádrem světa uhrát LM ( ještě tím způsobem, jakým ji vyhrál ) a dohnal manko na soupeře v boji o titul, který nakonec stejně nevyhrál, je v porovnání s tím úspěchem Ranieriho skoro až směšný.

Wake up

Reagovat
Reggie

Samozrejme o vitezstvi nemuze byt ani rec, ale ta nominace mezi 10 nejlepsimi je naprosto opravnena, proste vyhral LM.. Ale pasovat ho na viteze uz je je na druhou stranu docela usmevny presne kvuli tomu, co pises..

Reagovat
Svatej

Reagovat
Pato44

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Miguel19

Lol, Klopp

Reagovat
Reggie

Nepamatuju si, kdy naposled nekdo udelal takhle senzacni pocin jako letos Ranieri. Vyhrat soutez o 38 kolech s Leicesterem je samozrejme uplne nekde jinde nez napr. Porto za Mourinha nebo Recko - tam bylo 6 zapasu.

Takze letos nemuze byt o vitezi nejmensich pochyb!!!

Reagovat
samson192

bol aj RDM nominovaný keď vyhral LM?

Reagovat
REPLIKATOR

Zidane

Reagovat
misinho7

Reagovat
smazaný uživatel

a proč ne?

Reagovat
Jerichoo

1. Ranieri 2. Santos 3. Zidane

Reagovat
-Carles-

Zidane?

Reagovat
smazaný uživatel

a proč ne?

Reagovat
dextroza_m

Dali ho do špatného hrníčku

Reagovat
CHONG

To jsi ten Pavlík? To by ledacos vysvětlovalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ranieri bez debat

Reagovat
Spalovač šancí

Proč nikdo neuvažuje o Pizzim?

Reagovat
drussbarb

Real sice vyhrál LM díky snadnému losu (přeškoda, že Němci neudrželi náskok, jak mohlo být na světě krásně), ale je to dostatečný důvod pro to, aby byl ZZ nominován. Vyhrát můžeovšem jen jeden, Ranieri

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele