Maguire prý míří do Manchesteru. Ne však do United, ale do City

23.06.2019 19:00 - Aktuality
Harry Maguire (© lcfc.com)
 
Anglický reprezentační obránce Harry Maguire by měl přestoupit v nejbližších dnech z Leicesteru City do Manchesteru City. Dlouhodobě se přitom o Maguirea zajímal rival Citizens Manchester United.

Manchester City by měl za Maguirea zaplatit podle listu Daily Mirror 80 milionů liber, což by znamenalo, že z něj udělá nejdražšího obránce světa. Rekord dosud drží Virgil van Dijk a jeho přestup ze Southamptonu do Liverpoolu.

Maguire by měl v Manchesteru City vydělávat 280 tisíc liber týdně.

Transfer je velkou ranou do plánů Manchesteru United, který se o Maguirea zajímal delší dobu a několikrát už to vypadalo, že přestup je na spadnutí. Místo toho nakonec anglický reprezentant podepsal v září nový pětiletý kontrakt v Leicesteru.

Pro Manchester City nemá být ale zdaleka poslední letní posilou. Podle anglického tisku bude brzy následovat španělský záložník Rodri z Atlética Madrid. Za něj mají Citizens vysázet 62 milionů liber.
Autor: Jiří Fišara / dailymail.co.uk
Počet zobrazení: 9065
Související články
Komentáře (295 / 0 nových)
salm0n
23.06.2019 19:00
#
Uffff
pobody's nerfect
23.06.2019 19:02
#
Jediný smysl tohoto přestupu je zesměšnit United
El Cid z City
23.06.2019 19:05
#
cink
24.06.2019 03:47
#
přesně to mě napadlo když jsem viděl nadpis
Remt
24.06.2019 09:05
#
no ale povede se to dokonale Zajímají se United ještě o někoho do obrany? Protože letos byla ta obrana hodně špatná, podepsání Smallinga mi přijde spíš vtip
dejdik
23.06.2019 19:02
#
To jako vazne? Prumernej stoper za 80 mil liber
John Obi Mikel
23.06.2019 20:06
#
Prumernej?
mimi_united
23.06.2019 20:48
#
Podpriemerný
Godbless
24.06.2019 08:38
#
Ale furt by byl nejlepší u vás..
waynemarkrooney
23.06.2019 22:12
#
Angličan
vilp
23.06.2019 19:07
#
Super zdroj.
John Obi Mikel
23.06.2019 20:06
#
JessePinkman
23.06.2019 21:34
#
Largo
23.06.2019 22:38
#
TopinB
24.06.2019 08:48
#
El Cid z City
23.06.2019 19:09
#
Cena astronomická,ale podobný typ mi u nás chyběl, po konci Kompase dvojnásobně, brutální fyzická síla a vůdcovské vlohy se budou hodit, bílý anglán, spokojenost.
Mates28
23.06.2019 19:10
#
Busby babes
23.06.2019 19:14
#
to, ze je beloch, je naprosto zasadni no.
Nr.Nobody
23.06.2019 20:26
#
Co si to dovolil napsat, co?
Busby babes
23.06.2019 20:34
#
nechapu, proc tam hraje tohle roli...
adoxx
23.06.2019 20:36
#
Nr.Nobody
23.06.2019 20:40
#
Co je ti do osobnich preferenci?
♥LIVERPOOL - FC♥
23.06.2019 20:46
#
Busby babes
23.06.2019 20:51
#
Nr.Nobody
23.06.2019 20:57
#
Copak?
mladej_baller
23.06.2019 21:08
#
No nejlepsi na dnesni zvracene dobe kdy zachvilu se zacnou schvalovat a medialne protezovat pedofilove, kdy kazdej musi byt tolerantni a ke vsemu a beda jestli ne je to, ze si sami serou do huby.. bijou se do srdce za to ze kazdej ma pravo na vsechno, respektovat gaye, lesby, transky a jiny odchylky, ale zakazujou cloveku je nemit rad, chces se nechat preoperovat na psa? Pro me za me klidne, ale nikdo mi mebude nakazovat to prijimat a schvalovat.
Nr.Nobody
23.06.2019 21:31
#
Však jo. Je to směšný. Aby se náhodou neublížilo nějaký menšině, tak se ublíží většině.
Mato178178
23.06.2019 21:56
#
A ako to ubližuje väčšine?
Sylk
23.06.2019 22:34
#
Protěžováním většiny.
Nr.Nobody
23.06.2019 22:45
#
Chceš příklad?

Caster Semenya.

Už chápeš?
Busby babes
23.06.2019 22:02
#
fenixLFC
23.06.2019 22:48
#
prokop
23.06.2019 23:45
#
El-Pistolero-68
24.06.2019 02:01
#
Kixi Syhimour
24.06.2019 06:09
#
Mastný Chobot
24.06.2019 07:38
#
vždy ma fascinuje, ako ľudia ako ty argumentujú pedofilmi pri debatách o homosexuáloch. To fakt strašne veľa o vás vypovedá.
merlick
24.06.2019 09:02
#
za par rokov nastupia argumenty typu "ked uz sa tym teplym zveruju deti, co pride dalej, povolenie vrazdit?"
messinhovic
24.06.2019 11:29
#
protoze je jich mezi nima prave mnoho homosex
Mastný Chobot
24.06.2019 12:04
#
O tom som nepočul, ale tak či tak to nič nemení na nezmyselnosti tej analógie
messinhovic
24.06.2019 12:58
#
je na to rada studii, nektere zdroje uvadeji ze je jich mezi nima az 10x tolik, zkratka jsou to dve bubliny ktere jsou vzajemne propojene
Mastný Chobot
24.06.2019 13:18
#
Ok, ale tak či tak to nič nemení na nezmyselnosti tej analógie
messinhovic
24.06.2019 13:33
#
tak ta analogie, ze se postupne liberalizuji ruzne odchylky od normalu ale sedi ne?
Mastný Chobot
24.06.2019 13:55
#
Analógia, že vzťah dvoch dospelých ľudí rovnakého pohlavia, ktorí dobrovoľne spolu žijú, je to isté ako vzťah dospelého človeka, ktorý zneužíva nesvojprávne dieťa, ale nesedí a to je moja pointa.
insane
24.06.2019 17:56
#
A je to tady, argument s pedofilama. Ty musíš bejt bednička
Sylk
23.06.2019 22:33
#
:
risk je zisk
23.06.2019 21:30
#
Nemoc.
Abner
23.06.2019 21:07
#
Ale on nepíše, že je to "naprosto zásadní".
Ja osobne to chápem tak, že v anglickom mužstve by mal byť aj "bílý anglán". Je nepredstaviteľné aby za Barcelonu nehral Katalánec, aby v základnej zostave Juventusu nebol Talian...však.
imp
23.06.2019 22:22
#
Takze "cerny anglani" nejsou anglani? To se snazis rict?
Kapřík
23.06.2019 23:42
#
Odborníci už delší dobu varují, že mladí mají čím dál horší výsledky ve čtení s porozuměním. A teď to máme tady černé na bílém - konkrétně nepochopení funkce spojky "i/aj". Výsledkem je změna významu celé věty a otázka, která nemá smysl.
imp
24.06.2019 00:03
#
No dava priklad s Juventusem, kde barvu pleti neresi. Tam si vystaci pouze obecne s italama. Ale u anglanu ma potrebu je rozdelovat na cerny a bily. Tak se ptam proc "cerny anglany" z nejakyho duvodu nepocita jako anglany.
♥LIVERPOOL - FC♥
24.06.2019 09:45
#
Černý Japonec je taky v pořádku? Všechno má své hranice, ale ty už byly téměř všude zničeny, poníženy, ztraceny. Svět se řítí do propasti a nic jej nespasí. Tak pravím já, syn Boží.
Ferguson6
24.06.2019 15:13
#
Wtf? Čierny Japonec je prekročenie nejakých hraníc? A kto tie hranice vymyslel? Kde je tá hranica, čo je ešte ok a čo už nie?
♥LIVERPOOL - FC♥
25.06.2019 02:19
#
Bohužel se ty hranice už dávno zničili. Lidské rasy budou promícháné v tak obrovském množství a budou bez identity. Zaniknou zvyky a tradice. Zanikne krása tohoto světa. Všichni budou zdegenerovaný. Japonec je žlutej trpaslík se šikmýma očima, katanou na zádech, v jedné ruce hrstku rýže a ve druhý sklenku saké.
To je pro mě Japonec. Dneska si píchá každej koho chce a pak to tak vypadá. Všechno jde do hajzlu. Bude tady jedno velké žlutočernobílé etnikum bez identity. Žádnou z ras nezatracuji. Ba naopak chci, aby přetrvali a dokázali se identifikovat. Takže koukej koho šoustáš, až z toho není černý Japonec. Zkazíš mu život a nebude nikam patřit.
Manny
24.06.2019 08:18
#
ty neumis cist, o zadnou spojku tam nejde, praveze jde o porozumeni kontextu celeho vlakna, coz zjevne nedavas
Abner
24.06.2019 18:51
#
Ty máš buď problém pochopiť písaný text alebo vedome zavádzaš.
Ani jedna možnosť nie je dobrá vizitka.
Kapřík
24.06.2019 22:23
#
Koukám, že výsledky budou ještě horší než jsem si myslel. Nepochopení psaného textu je teď důraz na kontext. V kontextu vlákna zkus pochopit, že tohle byla jediná reakce Abnera v celém vlakne, takže nebyl jiný kontext.
Abner
24.06.2019 18:49
#
Nepodsúvaj somariny.
fenixLFC
23.06.2019 22:49
#
ehm preco by v anglickom muzstve mal byt aj beloch?
Detective
23.06.2019 23:58
#
Aby bylo dostatečně multikulturní.
Manny
23.06.2019 23:02
#
klasicky mimo
Teoretik
23.06.2019 19:17
#
plus na to jaký je to hromotluk, tak mě občas udivuje, jak je vcelku silný na míči.
El Cid z City
23.06.2019 19:21
#
Vždycky,když proti nim hrajeme, tak mě leze krkem,jak mu to proti nám jde.
RadekVonCZE
23.06.2019 20:30
#
Tom11
23.06.2019 19:10
#
Nějak mi do City nesedí. Nejse si jistý, že ej to obránce do systému, který Pep vyžaduje.
♥LIVERPOOL - FC♥
23.06.2019 20:47
#
A přesně proto ho kupuje za 80 milionů liber, protože mu tam nebude pasovat. To dá rozum ne?
Sky_blues
23.06.2019 22:23
#
Super koment přestože od fanouška Lpoolu
Bandita_Harry
23.06.2019 22:36
#
Dron
23.06.2019 23:18
#
Tom11
24.06.2019 06:17
#
Je úplně jedno za kolik ho ve výsledku koupí. Rozhodující faktor bude, kolik toho nakonec nahraje pod Pepem. Já bych očekával, že Pep si spíš vyhlídne obránce hodně silného na míči s perfektní rozehrávkou.
♥LIVERPOOL - FC♥
24.06.2019 09:40
#
Uvidíme..
Bandita_Harry
24.06.2019 10:59
#
to je Laporte nie ? asi chce nahradit Kompanyho
♥LIVERPOOL - FC♥
24.06.2019 09:40
#
Děkuji moc :* a následně si naser!
Rezan
24.06.2019 14:28
#
možná ho kupuje jenom protože mu vedení řeklo, ať kouká utratit 300M za posily, ať se můžou koukat na někoho novýho.
♥LIVERPOOL - FC♥
24.06.2019 18:40
#
Dneska je možný všechno.
Rezan
24.06.2019 21:55
#
však šejk to má jako FM2020
♥LIVERPOOL - FC♥
25.06.2019 02:01
#
Aladin verze
Jameson
23.06.2019 19:12
#
vladis271
23.06.2019 19:15
#
ten plat
Manik...
23.06.2019 20:41
#
ďuriLFC
23.06.2019 19:16
#
Majú problémy s FFP a ako reakcia nato len tak fuknu 150 mega za 2 hráčov hej? Je mi jasné že tu nabehne Swarlos ale ako odtiaľ potiaľ už
lajka30
23.06.2019 19:22
#
To ještě Cancelo tak za 50.
♥LIVERPOOL - FC♥
23.06.2019 20:48
#
STOP FFP!!! MÁŠ PRACHY NEBO NEMÁŠ PRACHY!!
TurboPlastik
23.06.2019 21:11
#
Souhlasím
♥LIVERPOOL - FC♥
23.06.2019 21:13
#
Bohužel to dojebava trh. Chtělo by to nějaký stropy podle tabulek výkonnosti atd.
♥LIVERPOOL - FC♥
23.06.2019 21:13
#
*by to dojebavalo trh ještě více než teď.
El Cid z City
23.06.2019 21:18
#
Tabulky? To je úlet...
Vsadim gule
23.06.2019 21:33
#
Úlet je, jak ty ceny nesmyslně stoupají
El Cid z City
23.06.2019 21:44
#
Tak někým najmenovaná komise šoupne Harryho do tabulky, řekne za 35 a Leicester s tím nic neudělá?
Kixi Syhimour
23.06.2019 21:47
#
Centralizovaná ekonomika ve fotbale
R.Carlos3
23.06.2019 22:14
#
Stačili by platové stropy...
fenixLFC
23.06.2019 22:50
#
Godbless
24.06.2019 08:41
#
Nesmysl..
Ol!ver
23.06.2019 19:17
#
MySch017
23.06.2019 19:18
#
To odkedy takéto špekulatívne zdroje dostávajú samostatný článok?
MastourMascarelli
23.06.2019 19:32
#
Kixi Syhimour
23.06.2019 19:33
#
PL sekce už potřebovala článek
JessePinkman
23.06.2019 21:34
#
C-M@ster
24.06.2019 12:13
#
avicii
23.06.2019 19:21
#
Ta suma
mladej_baller
23.06.2019 19:21
#
Totalni prumer, na svete je x dalsich a lepsich a ani ti by si takovou cenovku nezaslouzili, navic zachvilu 27 takze taky nic moc perspektiva, nepochopitelnej prestup jak pro city tak united, a pro ne dvojnasob protoze pokud se nepouci preplacenim prumeraku nikdy se z tech sracek nevyhrabou, pro city to bude jenom flop co je stejne nezruinuje a bude pri nejhorsim sedet
protiproudu
23.06.2019 19:36
#
Uplně mimo :D
gocii
23.06.2019 21:00
#
Zachvili 27 takze nic moc perspektiva vam fakt jebe z toho fm
cr7sux
23.06.2019 21:08
#
Prd, stopeři tam drží do 35
Rezan
24.06.2019 21:55
#
cink
24.06.2019 03:49
#
Dron
23.06.2019 23:23
#
Jn, v čerstvejch 26 letech už má nejvyšší čas jít doklepat kariéru někam do Číny nebo USA
Neutron
24.06.2019 09:06
#
zachvilu 27 to je teda fakt stary kokot uz...
Vosic
24.06.2019 09:50
#
Nedefinoval jsi X
kolouch
24.06.2019 10:26
#
V 26 nic moc perspektiva? Má před sebou 6-7 sezón v nejllepších letech na svém postu
Kluivert9
25.06.2019 09:20
#
Lib.city
23.06.2019 19:22
#
Jestli dají Maguirovi 280k za měsíc, tak se na to fakt vyseru a půjdu fandit Newcastlu.
Gazdo
23.06.2019 20:15
#
280 tisic mesance je pohoda. Skor tyzdenne by to bol problem
Vsadim gule
23.06.2019 20:37
#
Ale ve článku píší týdně
Manik...
23.06.2019 20:42
#
Lib.city píše měsíčně
♥LIVERPOOL - FC♥
23.06.2019 20:49
#
TheTopFootbaler
24.06.2019 17:21
#
♥LIVERPOOL - FC♥
23.06.2019 20:50
#
Je třeba zapracovat na orientaci v textu.
Vsadim gule
23.06.2019 20:57
#
Je to komplot!
♥LIVERPOOL - FC♥
23.06.2019 21:05
#
To teda je.
Abner
23.06.2019 20:56
#
Veď v Anglicku je výplata každý týždeň, nie ako u nás.
Vsadim gule
23.06.2019 20:58
#
Mě to povídat nemusíš
Abner
23.06.2019 21:08
#
Prepáč.
risk je zisk
23.06.2019 21:35
#
Jak kde :). Ten fotbal je týdne a i spousta dalších, ale dá se tady dostat výplata i jednou za 2 týdny a dokonce i měsíčně.
andkoo
24.06.2019 14:37
#
co viem, tak vacsinou kazde 2
t0mmy33MCFC
23.06.2019 20:59
#
jako ze vymenis Mansura za jeho bratrance?
Elliasson
23.06.2019 21:23
#
Vosic
24.06.2019 09:51
#
Jako že zahodíš ty dva roky fandovského života takhle do koše?
Bandita_Harry
24.06.2019 11:00
#
Luc-Luc
24.06.2019 13:13
#
t0mmy33MCFC
25.06.2019 22:07
#
tak to neni moc trefa, to nez bych napsal tak bych se podival na jeho datum registrace... i kdyz pravda ze City v jeho nicku neznaci primo Man City, tak jako to mam treba ja
Kixi Syhimour
23.06.2019 19:25
#
Naposledy se u spekulací o našem pokusu o Pepeho objevili někteří s tím ať si nestěžujeme, že utrácíme podobně jako City
niflheim
23.06.2019 19:26
#
PetrJ
23.06.2019 19:35
#
Co ten Diop z WHU? Máte ho někdo z PL nasledovaného? Mohl by zamířit do nějakého většího klubu? Třeba do AC?
tulen
23.06.2019 20:18
#
Spoľahlivý stopér, tento rok nepamätám nejakú chybu od neho. Určite má na to hrať vyššie ako stred PL ( dúfam, že s WH ). Tento rok ale prestupovať nebude iba ak za nejakú úplnú pálku.
PetrJ
23.06.2019 20:28
#
Díky!
20DollarsInMyPocket
23.06.2019 19:35
#
80M ... ok Ale tak Daily Mirror
Juventus
23.06.2019 19:44
#
A za Cancela nedaji 60.Nerikam jine posty, ale Joao je celkem budoucnost.Nechapu proc ho chceme prodat.Vubec neslevovat, kdyz daji za tohle drevo 70 mega liber.
ClancyWiggum
23.06.2019 19:48
#
To je fakt hrozná žumpa tyhle články.
papanegra
23.06.2019 20:03
#
Ta cen je hrozná a strašné že on bude považován, za nejdražšího obránce, ale to je asi fuk...
Proč ta cena ? Angličan a anglické týmy je potřebují, aby splňovali podmínky, být to jiné národnosti, tak jde max za 50m.
Whitemedia
23.06.2019 20:05
#
Běžte do háje s těmito dailyfail nesmysly..
Taiger
23.06.2019 20:25
#
wtf is fišara?
RadekVonCZE
23.06.2019 20:33
#
Běžte doprdele City, PSG, Barço, Baletky, Juventini s těma cenama
Marv
23.06.2019 20:35
#
A to píšeš z pohledu Liverpoolu?
adoxx
23.06.2019 20:37
#
RadekVonCZE
23.06.2019 20:42
#
Ano píšu, jelikož ceny už byly rozesraný minulej přestupák a zimu 2018
Busby babes
23.06.2019 20:53
#
jj a pak jste dali nejvic za golmana a nejvic za stopera... a rekli si nejvic za zaloznika. Ale jinak jste v tom samozrejme nevinne.
Gerrard-8
23.06.2019 21:02
#
Jsou to pitomci no. Měli si říct za Coutinha jenom pade..
Busby babes
23.06.2019 22:02
#
v ramci zachovani normalnich cen ano.
SCELO
23.06.2019 22:51
#
hej no tak aj MU nemal naspat kupovat pogbu za 90...
Busby babes
24.06.2019 09:59
#
teebee8
10.07.2019 11:08
#
však oni ho ted zase za 50 střelí
Kixi Syhimour
23.06.2019 21:18
#
Co to je za argument s tím Coutinhem ? Dle mého při nákupu těch dvou už to bylo v háji (resp. jsme to krásné potvrdili) nicméně tchápu, že to každý vidí jinak. Ale jak píše Gerrard-8, to jsme si měli říct méně?
mistr129
23.06.2019 21:25
#
V háji ano, vy jste to těma přestupama posunuli do většího háje. Já proti tomu nic nemám, že ceny rostou je přirozený, ale aby si fanoušek Liverpoolu stěžoval, že ostatní přeplácejí hráče...
Gerrard-8
23.06.2019 21:28
#
Liverpool posunul přestupy do většího háje
fenixLFC
23.06.2019 22:51
#
Kohout-NL
23.06.2019 21:41
#
Tak podle fans Liverpoolu to bylo v hajzlu uz kdyz sel do United Rio Ferdinand

Tady to vase nekonečné házení špíny jeden na druhého. Každý tým, který dělá tyhle psycho nákupy se na tom podílí, protože na to přistoupil.
Kixi Syhimour
23.06.2019 21:44
#
Tak s tím teda nesouhlasím, to jako nemá nakupovat? Někdo to začal a ti ostatní se prostě musí přizpůsobit. Olej do ohně jsme přililo i my, jen podotýkám, že ten oheň už byl dost značně velkej.
Hokaido
23.06.2019 21:48
#
To je ale ukázkovej alibismus.
Kixi Syhimour
23.06.2019 21:52
#
Za vyšší ceny už nakupuje holt většina týmů, je to přirozený vývoj, jsou tu i týmy, které tomu holt pomáhají, nedivím se, že nás tam někdo řadí, jen mám mírně odlišný pohled na náš podíl, co se týče těchto dvou přestupů. Nezpochybňuju skvělé investice typu Carroll.
Busby babes
23.06.2019 22:08
#
no vidis a zrovna Caroll byl nejdrazsim britem v te dobe a 8. nejdrazsim hracem celkove. Ale samozrejme, to bylo jen tim, ze jste uz akceptovali vysoke ceny nastavene nekym jinym. hele ne, jedete v tom od zacatku, stejne jako dalsi tymy vcetne United.
Kixi Syhimour
23.06.2019 22:19
#
Viz 2. komentář. Prostě si myslím, že máme menší podíl na dnešních cenách než vy, PSG nebo City.
mistr129
23.06.2019 23:08
#
City za ceny moc nemůžou, ty (dosud) neposílali za hráče výrazně přemrštěný ceny. Spíš Real a později Barca.
Kixi Syhimour
24.06.2019 14:53
#
Takovej Sterling nebyl nejlevnější
mistr129
24.06.2019 15:34
#
Myslíš, že to byla neadekvátní cena, jako třeba ve své době za Balea nebo Coutinha? 50M liber je ok na mladého hráče, který třeba letos patřil mezi nejlepší na světe.
Kixi Syhimour
24.06.2019 15:39
#
Nezpochybňuji jeho kvality, ale na tu dobu to bylo fakt velké množství peněz. Chceš-li to srovnávat s Garethem, tak ten sice stál hodně a nebyl lepší jak Ronaldo v době přestupu, ale byl to nejlepší hráč v PL, co táhl Spire v podstatě sám.
mistr129
24.06.2019 15:49
#
Jasně, velké množství peněz to bylo, ale Sterling byl 20letý hráč s velkým potenciálem (který navíc naplnil). Gareth byl o tři roky starší, o něco lepší, ale aby stál o polovinu víc, když přestupoval o dva roky dřív... Z toho prostě Sterlingův transfer vychází mnohem lépe.
Neutron
24.06.2019 09:11
#
kvantifikuj ten podiel...
Kixi Syhimour
24.06.2019 14:52
#
Kdybych to měl odhadnout tak na 2. stupni? Na první stupni výše jmenovaní + nějací Španělé dejme tomu.
RadekVonCZE
23.06.2019 22:20
#
Busby babes
23.06.2019 22:03
#
Busby babes
23.06.2019 22:04
#
snad tam vidis ten smajlik, ne? Sorry, tenhle brek od na ceny, od fanouska klubu, kterej se na tom vysponovani cen podilel jak tim, ze tu cenu sponoval tak tim, ze ty vysponovane ceny akceptoval, mi proste prijdou smesny.
Tak si ma ted Leicester rikat mene?
Kixi Syhimour
23.06.2019 22:18
#

Smajlík je na konci, to mi přijde tedy nešťastné. Nicméně jsme se pohyboval v té rovině Alissona a van Dijka. To že jsme nakupovali dráze za né moc kvalitní hráče nepopírám. Spíš jsem mířil k té novodobé éře (tedy Alisson, van Dijk), tam mi nepřijde, že bychom měli takový podíl jako City, PSG nebo vy.
Busby babes
24.06.2019 09:54
#
mz jsme koupili nekvalitni hrace za hodne penez? koho? Ze treba ten hrac pak nehraje tak dobre, to se stane, ale Di Maria patril k nejlepsim na svete, Lukaku k nejlepsim v PL, Pogba k nejlepsim na svete...
Kixi Syhimour
24.06.2019 13:37
#
To nebylo na vás, to jsem popisoval nás. Vy jste tu kvalitu koupili (v té době to kvalita byla), ale jestli měla opravdu takovou hodnotu jako jste za ni dali, to už si nejsem jist.
PP
24.06.2019 08:49
#
tak začal to Real Madrid na přelomu tisíciletí za Figa a Zidaneho..
Godbless
24.06.2019 10:12
#
To není pravda..
PP
24.06.2019 10:24
#
že ne? Budování hvězdného Galacticos? Real byl první s těmato přepálenýma částkama. Pravda, jak Figo, tak Zizu se jim odvděčili, ale Real byl v kurvení trhu první. Samozřejmě nesmysly typu Higuain za 100 mega tomu nasadilo pomyslnou korunu a třešinka je v podobě Neymara.
Teď je to zaviněno ohromnýma prachama od šejků a prachy z TV práv anglických klubů.
Godbless
24.06.2019 10:30
#
Tak tenkrát se dávali velké částky za už hotové kvalitní hráče. Donedávna byl rekord Ronaldo, který odcházel z Manchesteru jako vítěz GB.. To stejné předtím bylo i u Zidana. Figo byl také vnímán jako jeden z nejlepších záložníků té doby. Ale nastartoval to, Pogba a totálně zničil Neymar..
Reggie
24.06.2019 12:31
#
Figo mel taky cerstve GB tusim.
Godbless
24.06.2019 14:07
#
Godbless
24.06.2019 10:12
#
Pogba to odstartoval, Neymar nastartoval a v dnešních cenách je to jeden přešlap vedle druhého..
RadekVonCZE
24.06.2019 18:11
#
Swarley
23.06.2019 20:38
#
Hokaido
23.06.2019 20:42
#
Zajímavý, že žádnej insider Leicesteru to nepíše.
MySch017
23.06.2019 20:47
#
Zdroj: dailymail.co.uk

To hovorí za všetko. Článok s výpovednou hodnotou 0.
JessePinkman
23.06.2019 21:35
#
Busby babes
23.06.2019 20:52
#
hlavne, ze se tam podarilo nacpat United.
Blasphemer
23.06.2019 21:23
#
Fišara je insider. Všech.
Pride
24.06.2019 00:45
#
El-Pistolero-68
24.06.2019 02:04
#
TheTopFootbaler
24.06.2019 17:24
#
sima.vok
23.06.2019 20:42
#
80 miliónů?
mimi_united
23.06.2019 20:47
#
No našťastie nie k nám
Toto kopyto je tak na úrovni nášho Jonesa
MySch017
23.06.2019 20:48
#
Jop. Jediný rozdiel je, že býva menej zranený.
mladej_baller
23.06.2019 20:58
#
jsem rad ze aspon nejakej fanousek united vidi veci normalne, jeste vyhazet tech x prumeraku a nahradit kvalitou nebo obetovat par let a kvalitu si vychovat jako kdysi alex
MySch017
23.06.2019 21:23
#
Axel Tuanzebe mal skvelú sezónu v Aston Ville a Ole sa vyjadril, že v nasledujúcej sezóne s ním počíta do Ačka. S prehľadom by tých priemerákov Jonesa, Smallinga posadil.
Kohout-NL
23.06.2019 21:36
#
Tady ta husa vidí věci normálně...
icka
24.06.2019 11:14
#
risk je zisk
23.06.2019 21:43
#
Jako kdysi Alex?

On si přivedl do A týmu Scholese, bratry Nevilli, Beckhama, Giggse a to je tak snad všechno.
Nebo kdo další mi uniká? Já nechci počítat Ronalda, pac toho proste koupil do budoucna a věděl, ze z něho něco bude, ale kdo další se uchytil v United pod Alexem a přišli z juniorky?
Jako on těch hráčů přivedl poměrně dost do A týmu, ale ze to byli úspěšné tahy jako u těchto bych asi neřekl.
t0mmy33MCFC
23.06.2019 21:00
#
To by se mi moc nelibilo
BrainBlender
23.06.2019 21:10
#
Za takovyhle prachy ho nechci. Hnus. Radsi Jones
John Obi Mikel
23.06.2019 21:21
#
Děláte z něj tady Tituse Brambla, přitom je to nejlepší anglický stoper současnosti
Bayern +
23.06.2019 22:24
#
Bramble bol jedného času u Mackems pod Bruceom dobrý.
Ol!ver
23.06.2019 22:32
#
Najlepší bol vo Wigane...
El-Pistolero-68
24.06.2019 02:06
#
To sice je, ale ta cena je ulet proste. Jako clovek si na ty silene castky zvyka, ale stejne. Aby nejdrazsi stoper historie byl Maguire...
Wazza228
24.06.2019 09:15
#
Stejně by to vydrželo maximálně rok
TheTopFootbaler
24.06.2019 17:25
#
lukas.st
23.06.2019 21:29
#
MastourMascarelli
23.06.2019 21:30
#
Ty vole, tento by Angeliñovi leštil kopačky.
Ol!ver
23.06.2019 22:16
#
Nj, jeden ľavý bek, druhý stopér.
nani92
23.06.2019 23:16
#
chvalabohu, my našťastie predražených sráčov neberieme
Mastný Chobot
24.06.2019 07:39
#
už beztak máte vysokú konkurenciu na tieto posty
Zark
24.06.2019 08:53
#
ten byl dobrej
prokop
23.06.2019 23:46
#
Opravdu má ef za potřebí publikovat podobné výmysly?
Zark
24.06.2019 08:54
#
EuroFišaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
C-M@ster
24.06.2019 12:13
#
Nuno čomes
24.06.2019 00:11
#
Josifek
24.06.2019 07:10
#
80 mil. liber?
Paddington
24.06.2019 08:30
#
Kto ho videl hrat na jar, tak ho nemoze porovnavat s Jonesom atd, je to sice takt old school hrac, ale momentalne v PL uplna spicka, cena je brutalna, ale v United by bol o parnik najlepši stoper.
Neutron
24.06.2019 09:13
#
to dava o stoperoch United celkom blby obraz
Paddington
24.06.2019 09:23
#
Ano, su horsi ako Maguire, ktory je jeden z najlepsich v lige.
Neutron
24.06.2019 09:37
#
jeden z kolkych najlepsich? Proste Maguire je nadpriemerny stoper, ale top uroven to jednoducho nie je.
Hokaido
24.06.2019 09:47
#
Tak tak.
Paddington
24.06.2019 09:51
#
A kto je top uroven? Ak United potrebuje posilu na stopera a Maguire je nadpriemerny, tak by posila jednoznacne bol. Stones je snad top uroven? Matip je top uroven? Tvarit sa, ze United potrebuje top stopera a vysmievat sa Maguireho pri tom co im tam hraje teraz, je uplne smiesne.
Neutron
24.06.2019 09:56
#
Van Dijk je momentalne top, napriklad. Stale si mi neodpovedal, jeden z kolkych najlepsich? Z 10? Z 50? Hej momentalne by to bol posun mozno o cosi vyssie, ale problem na poste stopera Maguire proste nevyriesi dlhodobo. Navyse vysolit za neho 80 mega nie je adekvatna ciastka.
Busby babes
24.06.2019 10:04
#
ja ho moc nechci, ale zas kolik je lepsich? VVD, Laporte a dal? Chelsea nema moc dobre stopery, Arsenal ma horsi stopery nez my, Lindelof byl u nas loni super tak bych ho dal vejs a dal?
Kohout-NL
24.06.2019 11:50
#
Verts i Toby jsou lepsi.
Busby babes
24.06.2019 11:57
#
na vas jsem nejak zapomnel. Toby urcite, Verts uz letos tak dobrej nebyl, ne? Ale klidne i tyhle dva.
Kohout-NL
24.06.2019 12:54
#
Letos právě naopak. Toby celkem mediocre, Verts naprostý Božan. Teda Toby nic vyloženě nepokazil, ale hodně vymizela ta nádstavba rozehrávky, kterou tomu dával dvě sezony zpět jak měl několik přímých áček Allimu krásně za obranu. To letos úplně zmizelo. Verts naopak jak byl vždycky super dozadu, tak letos ještě lepší, často hasil chyby ostatních, působil dominantně a jako leader obrany. Zároveň si taky dovoloval časté průniky směrem dopředu, z čehož bylo i pár gólů. Navíc teda přestal dělat pičoviny a letos si nějak nevybavím ani jeden jeho incident, po kterém bych se styděl, že je náš hráč.
Cobra
24.06.2019 13:45
#
Busby babes
24.06.2019 15:23
#
ok.
Kixi Syhimour
24.06.2019 13:33
#
Rüdiger je skvělei
Kixi Syhimour
24.06.2019 13:33
#
*skvělej
Cartmanova máma
24.06.2019 10:05
#
Dost klidně to může být 5. - 6. nejlepší stoper ligy (van Dijk, oba belgičani ze Spurs, Kompany, ... ? zbytek bude asi tak na stejno pokud někoho nepřihlížím). Nebo takhle, kdyby ho někdo na takovou "pozici" zařadil, podle mě by to úplně mimo a k výsměchu nebylo.
Ol!ver
24.06.2019 10:24
#
Laporte je top.
Cartmanova máma
24.06.2019 10:47
#
SunFells
24.06.2019 10:12
#
Věř tomu, že van Dijk za působení v Southamptoně nebyl obecně považován za top hráče a ta jeho cena byla taktéž dost vysmívaná.
Já jsem Virgilovi věřil a Maguire je též dobrý hráč, k City mi moc nepasuje, ale v United by mohl být taky dost dominantní stoper. Cenu nemá dneska zas takový smysl řešit.
bbbauch
24.06.2019 10:23
#
Kohout-NL
24.06.2019 11:51
#
cristiano.K.
25.06.2019 21:37
#
SunFells
24.06.2019 09:59
#
Carrick
24.06.2019 11:28
#
Godbless
24.06.2019 08:40
#
S tímhle přestupem už musí mít problém s FFP.. to není jinak možné. Utrácejí za hráče totální nesmysl každé přestupové období a prodej žádný.
fenixLFC
24.06.2019 13:45
#
Anglicke kluby maju take prijmy ze im to fakt problemy moc nerobi
Godbless
24.06.2019 14:09
#
Tak nedávno měli problém s FFP a dokonce jim hrozil roční zákaz LM ne ?
fenixLFC
24.06.2019 20:14
#
Nebolo to kvoli tomu ze sa niektore ich zmluvy spochybnovali?
Godbless
24.06.2019 22:34
#
Netuším.. každopádně bych jim přestupy zakázal.. A Liverpool další rok Premier league winner hope so..
fenixLFC
25.06.2019 01:45
#
Kiezby bol titul ale ked ho ziskat rak tym ze budeme najlepsi bie kvoli tomu ze zakazeme city nakupovat. Nech si kupuju hracov robia to vsrtky kluby a to ze maju najviac penazi je len a len ich vec
PP
24.06.2019 08:55
#
Je jasné, že díky penězům z marketingu bude každý chtít Anglické kluby natáhnout pomalu na 2násobek ceny, kterou by jinak hráč měl - zvlášť co se týče vnitroanglických klubů.
Na druhou stranu - kdy City prodalo nějakého hráče za poslední 2-3 roky? K čemu je FFP?
since1880
24.06.2019 11:56
#
prodeje za "posledni roky", neníi to asi to co ocekavas, ale prodej je.

Fernando 10m
Facey 200t
Wilfried Bony 17m
Ashley Smith-Brown 500t
Angus Gunn 16m
Isaac Buckley-Ricketts 2m
Kongolo
Nasri 3m
Kelechi Iheanacho 28m
Davenport
Jadon Sancho 11m
Bersant Celina 5m
Joe Hart 5m
Yaw Yeboah
Pablo Maffeo 9m
Denayer
Kayode 3m
Brahim Díaz 15m
PP
24.06.2019 14:01
#
já viděl samozřejmě i tuto stranu, ale jen:
Mahrez - 61
Laporte - 58,5
Mendy - 51,2
Walker - 47,5
B.SIlva - 45
Ederson - 36
Danilo - 27

vše v mio Librách, drobné ani nepočítám..Celý prodej je sotva na nákup dvou hráčů. Nikdo nemá snad mimo PSG takový rozdíl v transferech.. snad ještě United, ale ti jsou teď pro smích + stojí za nimi histore nejbohatšího klubu za Sira Alexe..
since1880
25.06.2019 13:57
#
Jasny uznavam. Ale ten pomer nemusi byt preci vyrovnany ne? Nekde jsem cetl, ze muze byt treba 60:40
since1880
24.06.2019 09:22
#
Hmm tak nevim jestli to neni preslap v cene i kvalite. Nesedi mi jako hrac do naseho systemu a ani jako clovek. Snad Pep vi co dela, ale cena je rozhodne vysoka.
Žito 44
24.06.2019 09:42
#
OT: Nevíte někdo o DB do FM, kde jsou už prestupy typu Trávník atd? Díky.
kolouch
24.06.2019 09:47
#
Težko bude někdo dělat DB v průběhu přestupového okna
Žito 44
24.06.2019 09:49
#
RonaldinhoCFC
24.06.2019 15:48
#
Právě že se klasicky takové databáze dělají už několik let...
pobody's nerfect
24.06.2019 09:54
#
Za 4 měsíce FM20
Rybinho85
24.06.2019 12:58
#
https://www.fmscout.com/a-fm19-transfer-data-update-by-pr0-fmtu.html

Tenhle týpek to vydává tak dvakrát do měsíce.

https://sortitoutsi.net/football-manager-data-update

Tady je to pomalu na hodinové bázi update
eibe
24.06.2019 10:08
#
Jen to ne Průměrák z průměrného týmu
kolouch
24.06.2019 10:22
#
Moc nechápu ty řeči o průměrákovi. V klubu jako je Leicester je na svém maximu. Aby mohl dál výkonnostně růst, potřebuje přestoupit do většího klubu. Dost mi to připomíná situaci před přestupem Van Dijka do Liverpoolu. Toho v Southamptonu taky málokdo považoval za TOP stopera Premier League a s přestupem neskutečně vyrostl.
Busby babes
24.06.2019 10:41
#
VVD mel daleko lepsi statistiky v Sotonu nez ma Maguire v Leicesteru, takze celkem chapu, ze v nem lide uplne nevidi ten potencial udelat ten vykonnostni skok, ktery bychom treba my od takoveho stopera potrebovali. Tim ale nechci rict, ze na to nema...
kolouch
24.06.2019 10:54
#
Na internetu je hned několik srovnání statistik Van Dijka a Maguireho z uplynulé sezóny. Van Dijk z nich vychází o něco lépe, ale ne nějak markantně. Nevěřím tomu, že by Maguire s přestupem do TOP klubu výkonostně nevyrostl
Busby babes
24.06.2019 11:10
#
ja se o tom bavil s Jakubem Dobiasem a ten k nemu napsal tohle: Z hlediska dat je to rozvážná síla, která se může hodit vedle některých těch agresivních bláznů jako je Bailly. Ale jestli má stát 80m EUR? To opravdu u stoperů nedokáži odhadnout. Nemyslím, že je to Van Diijk.

Za me: bojim se, ze to bude trochu lepsi Smalling. Nijak zvlast ho nechci, nijak zvlast ho neodmitam. Kdyz prijde, tak budu doufat, ze nasi obranu zvedne.
Remt
24.06.2019 11:30
#
Vasi obranu by zvedl urcite, otazka je kdo by ji nezvedl? S obranou jste na tom dost bidne ted, nebo se pletu?
Busby babes
24.06.2019 11:58
#
potrebujeme jednoho stopera. Prijde asi AWB na RB. a nekdo do zalohy.
Cartmanova máma
24.06.2019 12:17
#
A dalot definitivne rw ...
Busby babes
24.06.2019 12:36
#
tezko. bude RB, on a AWB. potrebujes dva hrace na post. Navic jsme na RW privedli toho Jamese, ne?
r.mrazik
24.06.2019 14:46
#
to je mistni chimera...porad bychom kupovali stopery (ok,jeden by se mozna hodnil),ale nejvetsi problem je,ze ten tym je blbe poskladany uprostred hriste,kde po odchodu herrery funguje uz ted vlastne poradne jen pogba...
matic vysoce prumerny a pomaly, mctom stale nevyhrany ale aspon nadejny a fred je neskutecny flop
Busby babes
24.06.2019 15:24
#
a to je zas tvoje chimera. nasi stoperi, hlavne ti dva, udelali loni dost chyb. Delat, ze za to muze hlavne zaloha, to taky nejde. Z nasich stoperu by v City nebo Poolu hral mozna Lindelof a to jako treti stoper?
r.mrazik
24.06.2019 15:39
#
ja za to nemuzu,kdyz do toho nevidis a ze to neni jen o stoperech...to je pak tezky se o necem dal bavit
stejne jako muzu napsat,ze krome pogby by tam taky nikdo nehral...
jenze pokud ti funguje zaloha,tak je to pro obranu vzdy lepsi...nez aby fungovali obranci a byli pod tlakem 90 minut,tu chybu pak udelaji driv nebo pozdeji
Busby babes
24.06.2019 16:11
#
nerikam, ze to je jen o stoperech, ale ze poradnyho stopera potrebujeme. ty zas rikas, ze to je fuk, protoze je to jen o zaloze...
r.mrazik
24.06.2019 16:35
#
"porad bychom kupovali stopery (ok,jeden by se mozna hodnil),ale nejvetsi problem je,ze ten tym je blbe poskladany uprostred hriste"
Hokaido
24.06.2019 16:59
#
VvD v Sotonu považoval za top úplně každej, kdo ho viděl alespoň v pár zápasech a ne jen na YouTube.
kolouch
24.06.2019 19:58
#
Nemuzu souhlasit. VvD platil v ocich odborne i laicke verejnosti za dobreho obrance (stejne jako Maguire), ale jeho prestup provazely podobne pochybnosti, jako ted u Maguireho. Predrazeny hrac, po zraneni sla vykonnost dolu, dalsi Lovren atd. Neni nic jednoduzsiho nez si najit komentare a vyjadreni k jeho prestupu
Hokaido
24.06.2019 20:20
#
Nesouhlasím. Lidi ho neznali a smáli se kvůli ceně.
kolouch
24.06.2019 21:02
#
Nesouhlasim, VvD neprestupoval z jine ligy a v te dobe uz byl holandsky reprezentant. Na ocich byl vic nez dost
Busby babes
25.06.2019 11:08
#
neni pravda, byl povazovanej za dobreho, mozna nadprumerneho, ale v Liverpoolu pak udelal obrovskej vykonnostni skok.
kolouch
25.06.2019 13:18
#
cristiano.K.
25.06.2019 21:40
#
přesně. Něco ve smyslu takovej dřevák, však ho vykoupal i Šural vs on může být nej stoper světa. Naštěstí se stala ta druhá varianta
Luc-Luc
24.06.2019 13:08
#
ta cena a mzda, to je ulet, hlavne, ze mame FFP ropaci
Sloth_daemon
24.06.2019 16:33
#
O tom že by byl v United nejlepší stoper asi nemá smysl debatovat, ale za tu cenu a s platem 280k/W to fakt ne.
TheTopFootbaler
24.06.2019 17:28
#
Nemyslím, že je lepší než Lindelöf, minimálně nijak výrazně.
Sloth_daemon
24.06.2019 18:22
#
To je možná pravda. Potažmo i Bailly může být klidně lepší, jenomže to by nesměl být pořád zraněný
TheTopFootbaler
25.06.2019 08:38
#
A to je ten kámen úrazu - ty úrazy samotné.
Pettirosso
24.06.2019 17:09
#
Proc za ty prachy nejdou spis po De Ligtovi nechapu.
mikelinos
24.06.2019 19:03
#
protože by De Ligt nešel k nim
fenixLFC
24.06.2019 20:16
#
Rozdiel v platoch bude obrovsky a nikto pricetny de ligtovi na jeho poziadavky nekyvne
Busby babes
25.06.2019 11:13
#
vsak ho chceme, ale on si asi vybere jinej klub. jednoduchy.
since1880
25.06.2019 13:58
#


Manchester je posledni roky spise modry tak pst
Busby babes
25.06.2019 14:18
#
since1880
25.06.2019 14:24
#
No ze MDL ma namireno do Manchesteru, ne United, ale City ! Radeji do fotabaloveho tymu nez cirkusu.

Logicky narazim na spekulace, ze MDL je spojeny i s prestupem k nam.
Busby babes
25.06.2019 14:36
#
tzhle spekulace jsou ale jen na nejakem vasem foru, ne?
since1880
26.06.2019 08:20
#
Ne, jsou vsude v mediich, stejně jako ostatni spekulace.

Bohuzel jich je kazdy rok vice a vice falesnych vcetne tech co byli drive trochu spolehlive..
cristiano.K.
25.06.2019 21:41
#
V MU by byl stoperská jednička, snad ho nekoupí. Zatímco v City by jako nejdražší stoper světa nemusel hrát pravidelně základ. Je to anglický reprezentant v nejlepším věku, ty spekulace v podstatě o něm musí být.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.