LA LIGA - 35. KOLO

30.04.2006, 22:21
Aktuality
Barcelona porazila nejtěsnějším rozdílem propadající se celek Cádizu a vzhledem k tomu, že Valencia porazila snadno Alavés, bude si muset na mistrovskou definitivu ještě počkat. V souboji o třetí místo podlehla Osasuna Pamplona Realu Madrid. V boji o poháry se dařilo Celtě Vigo a Seville, které vyhráli na hřištích soupeřů.


Tabulka:
1. Real Madrid22007:16
2. Real Mallorca21104:14
3. FC Barcelona21103:14
4. Real Valladolid21103:24
5. Real Murcia21102:14
6. Sevilla FC11004:13
7. UD Almería21014:23
8. Villarreal CF21013:53
9. Valencia CF21012:43
10. Real Betis20203:32
11. Recreativo Huelva20202:22
12. Racing Santander20201:12
13. Osasuna Pamplona10100:01
14. Espanyol Barcelona20112:31
Atlético Madrid20112:31
Real Zaragoza20112:31
17. Athletic Bilbao20111:31
18. Deportivo La Coruňa20112:51
Getafe CF20112:51
20. Levante UD20110:31

Zbývající zápasy
04.05.2008
Atlético Madrid - Recreativo Huelva
Racing Santander - Real Murcia
UD Almería - Real Betis
Athletic Bilbao - Real Mallorca
Sevilla FC - Real Valladolid
Osasuna Pamplona - Real Madrid
FC Barcelona - Valencia CF
Real Zaragoza - Deportivo La Coruňa
Levante UD - Espanyol Barcelona
Villarreal CF - Getafe CF




Autor: Radek Nosil

Komentáře (245)

Přidat komentář
HOST*

Házenkáři Ciudad Real Madrid se stali vítězi Ligy Mistrů. Gratulujeme, každý úspěch se počítá, zvlášť když Barca skončila v poli poražených. Ikdyby Barca vyhrála LM ve fotbale tak na tituly to bude 1:1.

Reagovat
smazaný uživatel

Až budete v Basketbale tak dobří jako my, tak se ozvěte...

Reagovat
HOST*

A kdo loni vyhrál basketbalovou ligu ve Španělsku, pardon říkal tady někdo Real Madrid.

Reagovat
smazaný uživatel

Loni? A koho to zajímá, co bylo loni? Letos ji vede Barca a do final four se dostala taky Barca a hádej přes koho...

Reagovat
HOST*

Pokud vím tak ve Španělské lize se hraje play off, Liberec v Extralize taky byl první a na dovolenou nastoupil po prvním kole. A Barca ve Final Four byla spíše do počtu.

Reagovat
smazaný uživatel

Do počtu. Tak to jsou Real pění dřeváci, když je vyrazila BArca,která je do počtu.

Mimochodem, Barca patřila k největším faovritů, třeba Welsch ji favorizoval na výhru, nevyšlo to,ale to se může stát.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky to pak byla docela ostuda

Reagovat
smazaný uživatel

To nikoho nezajímá, byli tam, CSKA byli loni taky poslední a letos vyhráli, jak říkal Janouch: "tam se mžůe stát cokoli", Real lead hovno.

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, není důležité zvítězit, ale zúčastnit se ... a udělat ostudu

Reagovat
smazaný uživatel

jj, musí to být pro vás těžké, být vyřazeni největším rivalem a nedostat se tak na jeho úkor do final four.

Reagovat
smazaný uživatel

No my z toho budeme špatní ještě 6 let!!!

Já už fakt z tebe nemůžu, ty budeš nesmyslně bránit Barcu proti Madridu, i kdyby proti sobě bojovali dvě včely

Reagovat
smazaný uživatel

y

Reagovat
smazaný uživatel

Tady není ptořeba hájit, Barca je čtvrtá v Evropě, Real hovno a ty se to ejště jak největí šašek snažíš schodit. Řekni tohle s tou ostudou nějakému expertovi na basketbal a bude tě mít za nějvětšího vola.. Jako tě mám teď já. Hodil sis pěkný trapas, jen co je pravda, radši zůstaň u fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Naštěstí žádného experta neznám, ono jich moc není.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, to jsem si všiml, že moc kontaktů a vědomsotí nemáš, v tom příapdě je však zarážející, že se o tom vůbec bavíš, když jsi v tom jak neználek a každým druhým příspěvkem se schazuejš víc a víc...

No tak hoĎ ještě něco, třeba že prohrát s Tau je největší trapas nebo tak, nebo že s CSKA se ani nemůže prohrát, a´t se ti ještě můžu zasmát...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mě měj za vola, já mám zase za voly vás. Ty zápasy jsme z velké části viděl a byli jste opravdu hrozní. No nenaštve to letět přes půlku Evropy a pak tam ukázat tohle?

Ale za odborníka přes basket se nepovažuju, tak to raději přenechám jiným. Třeba tobě

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to ej mazec, merengues oznaří prohru s CSKA a s Tau Ceramicou za ostudu. Merenguesi, je na tobě sympatické, že i přes to, že si hodíš pořádný trapas to stáel narozdíl do toho anonyma nevzdáváš.

Samotná účast na final four je něco neskutečného, něco jako účast ve finále LM, taky budeš smutný po parážce ale je to obrovský úspěch. Ovšem ty to nepoznáš, což ti nevyčítám, ne každý musí mít přehled ve všem (a kor ty ), ale bavit se o tom...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já právě pořád čekám, že se od tebe něco dozvím, když ty máš přehled ve všem (o basketu to platí dvojnásob ). Místo toho mě zatím jen urážíš (asi nic jiného neumíš, když jsi nervózní) a hrdě zvoláš, že Barca je čtvrtá a Real leda hovno, ačkoliv vypadl jen o kolo dřív (nestalo se tohle náhodou v Copa Del Rey?).

Reagovat
smazaný uživatel

"jen o kolo dřív"

Já tě urážím? Akorát se ti směju, což mi vzheldem k těm bludům, co tu píšeš, nemůžeš vyčítat. Holt musíš počítat s tím, že když se takhle zesměšníš, nenechám to jen tak a využiju toho.

Reagovat
smazaný uživatel

Že "KOR JÁ nemůžu mít přehled ve všem", to pro mě urážka je. A ty to používáš v hádkách docela často, když ti docházejí argumenty, tak opatrně měníš téma a začneš napadat vlastnosti toho druhého. Tímto končím a gratuluju k bramboře.

Reagovat
smazaný uživatel

Dochází argumenty.

Zrovna tady jich mám tolik, že bych měl problémy vybrat který říct dřív.

To spíše ty nemáš co říct a tak plácáš nesmysly typu "ostuda prohrát s CSKA"

Reagovat
smazaný uživatel

Rec o nicem Ze vas to bavi se bavit o nicem Jak malo staci k radosti...

Reagovat
smazaný uživatel

Náhodou číst si jak ze sebe merengues dělá hlupáka je velmi zábavné.

Reagovat
PJ

Já vám do toho teda nechci kecat, ale nedávno sme se tu Kyslíku bavili o otáčení pozornosti někam jinam... První příspěvek byl o házený, což se ti samozřejmě nehodí, když tam vyhrál Real, a hned si to "přepnul" na basket, abys mohl machrovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm PJi nci ve zlém, ale ty patříš taky k těm buranům co neví, že Ciudad Real nemá s Realem MAdrid (který si jistě tím "realem" myslel, protože jinak není důvod aby se mi to nehodilo) nic společného? Jiný klub, jiné město, furt nic? Proč by se mi to nemělo hodit?

Že je tím hlupákem anonym a merengues, to se dá ještě pochopit, ale že se takhle odstřelí i sám webmaster?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ty už ani neumíš číst Kde já píšu něco o házené? Jen jsem připomněl váš propadák v Praze (i když je fakt, že od outsidera s nejvyšším kursem se toho zas až tolik čekat nedá). Ale ty jsi asi za čtvrté místo ze čtyř rád. Jaká byla oslava?

Reagovat
smazaný uživatel

Číst neumíš ty, dke píšu, že ty píšeš něco o házené? Další trapas..

jj, postup do Final Four se docela oslavil, přecejenom je to super úspěch, navíc jsme vyřadili po cestě Real Madrid, což vždycky potěší.

Mimochodem, myslíš si, že bulhaři na ma 94, nuiziozemci na ms 98 a korejci na ms 2002 udělali ostudu?

Nejlepší je, že se tě nidko z Madristů ani nezastane, protože vidí, jaké meleš nesmysly

Reagovat
smazaný uživatel

... zatímco ty tady máš zástupy fanoušků. Ale je jen dobře, že má Barca ambice Bulharů a Korejců, to taky o něčem svědčí

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, jenže jsou to právě fanoušci Realu, co vždycky přiběhnou pdopořit, o to právě jde...a teď nikdo. Dokonce ani yarda, tam je totiž problém, že on basket docela sleduje, možná za chváíli přidje a něco sem hodí, ale to už je jasné proč a akorát by to potvrdilo moji toerii.

A že jsi nezmínil nizozemce a neodpověděl na otázku. Asi je jasné proč, jj, je těžké vidět, že největší rival je ve spoelčnosti 4 nejlepších týmů Evropy a samotný Real ji mbyl vyřazen už ve čtvrfinále. Lae Real má teď asi jiné starosti, snahu o to, dostat se do playoff španělské ligy.

Reagovat
PJ

Hmm přesně to sem čekal, místo odpovědi na to, co píšu, je tu opět útok na mě, označení za burana, kecy o trapasu atd... Seš prostě mamlas co se musí za každou cenu hádat, ze všech okolo dělá idioty, ale že největšího vola děláš sám ze sebe, to je ti zřejmě jedno...

Samozřejmě sem věděl, že hned budeš narážet na to, že ten Ciudad neni Real, ale odpovíš mi na otázku, proč si do diskuse, kde byla řeč o házený, neřek o házený ani slovo a začal si o basketu?

Reagovat
smazaný uživatel

O házený jsem řekl dost:

1. Ciudad Real enní Real MAdrid

2. Barcelona loni vyhrála

3. Ty a anoinym jste šašci, že neznáte Ciudad Real.

Téma ovšem nebylo házená, ale úspěchy Real vs Barca, jak psal, že to bude 1:1. Proto jsme zareagoval i jinými sporty, protože to jaski 1:1 nebude...

A vážně sis udělal ostudu, Ciudad Real vyhrál házenou a mně se to nehodilo. Když nevíš takové základy, tak se nediv, že tě mám za burana....

Reagovat
PJ

Ano, nesleduju španělskou házenou, jsem šašek a buran... Ty si fakt magor.

Reagovat
smazaný uživatel

A je to tu zase. Co to má společného s házenou? Ciudad Real není Madrid ať se tam hraje házená nebo ne. Je to prosět jiné město. To jak kdyby sis myslel, že Valencia je Real... Ještě bych teda pochopil, kdybys to nevěděl a tak byl ticho, ale ty to nevíš a ještě si o tom dovolíš mluvit, no promiň, ale to už jseš jak merengues, což je teda co říct, jak jsme viděli s jeho znalostí basketu.

Reagovat
smazaný uživatel

...u jeho znalostí...

Reagovat
PJ

Co to má společnýho s házenou? Asi jen to, že ten Ciudad Real nebo jak se to jmenuje tu házenou hraje, ale to je detail, že jo?

Reagovat
smazaný uživatel

jj, jelikož neznáš ani město Ciudad Real, tak se nedivím, že si nepochopil pointu.

Zkusím ti to vysvětlit polopatě, třeba ti to docvakne (asi jsem v tomhle naivní):

Ty nemáš základy vzdělání a neznáš město Ciudad Real. Kdyžti to tu dám najevo, tak odpovíš "no tak nesleduju házenou", jakoby snad to město bez házené neexistovalo. Nejde o házenou ale o to, že přiřazuješ město Ciudad Real do Madridu.

A pak to ještě nepochopíš, no já se nestačím divit.

Reagovat
PJ

A ono k základům vzdělání patří znát město Ciudad Real? Děkuju, opět jsi nezapomněl na osobní urážky, seš fakt magor a já se s tebou přestávam bavit, půjdu si popovídat třeba se psem, ten bude určitě inteligentnější než ty. Nazdar.

Reagovat
smazaný uživatel

jj, ten bude itneligentnější a třeba bude vědět, že provincie Ciudad Real s hlavním městem Ciudad Real není Madrid...a jestli ne, tak to jistě pochopí, když to tady napíšu (jakože jsem to tu psal a ty nic...). No a jestli to ani nepochopí, tak se o tom zcela stoprocentně nebude bavit a dělat na tom závěry,

Reagovat
PJ

A že to je jiný město - když to neznam, tak jak to mam sakra vědět, že Ciudad Real třeba neznamená Ciudad Real Madrid? Odpust mi prosim že nejsem dokonalej a že to nevim, pane vševědoucí

Reagovat
smazaný uživatel

Když to nevíš, tak o tom nepiš...to je nejjednodušší, ne se zapojit s nějakou tvou teorií, která ztroskotá na tom nejzákaldnějším a uděláš si ostudu...

Reagovat
Mata

Ne ze bych znal Dr. Kyslika, ale jak to tak ctu, musi byt genius!!! Nevzal by me na doucovani? Ty jeho znalosti! Uplna studnice moudrosti!

Akorat drobatko skace z jedne veci na druhou ( respektive z hazene na basket) jak se mu to hodi!

Reagovat
smazaný uživatel

Pomoc nabízím každému logicky uvažujícímu člověku, podle poslední věty však bohužel musím konstatovat, že přijímačky jsi nesplnil.

Reagovat
Mata

To me hrozne mrzi! Co ja ted budu delat?

Prisel jsem o skveleho ucitele!!! Zhroutil se mi svet!!!

Reagovat
smazaný uživatel

To se divím, protože něco podobného ti už musel dávno někdo naznačit.

Reagovat
Mata

Myslis nekdo tak inteligentni jako ty? Teda jestli nekdo takovy na celym svete existuje. Krome tebe samozrejme

Reagovat
smazaný uživatel

Nene, stačí dokonce normálně inteligentní...Ale podle toho, že tě nikdo neupozornil, trošku se děsím, v jakém prostředí si vyrůstal.

Reagovat
Mata

No to vis, buran!!!

Jenom porad kydat, dojit a tak

To ty si urcite vyrustal na zamku, mel anglickou chuvu a ve dvou letech si umel cist a psat

Odpust nam prizemnim nevzdelancum, ze nechapeme tvoje vznosne myslenky a vybrousenou mluvu

Reagovat
smazaný uživatel

Vypadá to, že se snažíš být vtipný. Ale něco tomu chybí.

Reagovat
smazaný uživatel

To bych taky mohl říct, že skutečný házekářský tým Fc Barcelony vyhrál loni házenou...a znovu opakuju, že Ciudad Real nemá s Realem MAdrid CF nic společného...

Reagovat
smazaný uživatel

Koho zajímá, že Barcelona vyhrála loni házenou Jinak ligu ACB vede zrovna Unicaja, tak se aktualizuj A neargumentuj mi, že mají vaši zápas k dobru, protože hrají s Tau, což jim čelo rozhodně nezaručuje...

Reagovat
smazaný uživatel

Budu tím arguemtnovat, mají stejný počet bodů a zápas k dobru, takež asi tak...

tebe too nezajímá, protože to víš, ostatní (jako teřba PJ, merengues, 1860) to nezajímá, protože se to nebarlo ve škole , ale to pro mě není důvod, abych to tu nenapsal.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale já jsem nic takového nepsal, my jsme to totiž brali hned ve druhé hodině

Reagovat
smazaný uživatel

Ale já neříkal, že jsi něco takového říkal, co se tak naučit číst? Ač máš dost zákalndích nedostatků, tohle bys zvládnout mohl...

Řekl sjem akorát, že tebe to nezajímá...a u jiných ve škole se to skutečně nebralo (a tím ospravedlňují svou hloupost)...

Reagovat
smazaný uživatel

ostatní (jako teřba PJ, merengues, 1860) to nezajímá, protože se to nebarlo ve škole

Tak mi to ještě jednou vysvětli, bo v té závorce jsem v jednom pytli s buranama , ačkoliv můj problém je přece úplně jinde. A sice v té vaší ostudě

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, ukaž mi, kde píšu, že tys něco takovéh psal...

Nicméně mezi burany jseš plným právem, neznat základní významy slov a podobně, to je docela ostuda.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty voe, no to už si ze mě děláš srandu, ne? Vždyť v té závorce máš lidi, kteří "to nebrali ve škole".

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, to je pravda, nicméně jsem neříkal, že tys něco takového psal. To, že jste to nebrali ve škole, jsem si odvodil, protože, promiň, rozhodně mi nepřipadáš tak, že bys navštěvoval nějakou prestižnější školu, kde by se bralo více, než bral třeba PJ...

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt, nechť žije vsetínské gymnázium! Nicméně já jsem hlava zvědavá, tak jsem se poptal v práci, načež jsem všem (asi) osmi lidem musel oznámit, že jsou burani

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, tím bych se moc nechlubil, podle toho vyplývá, že na moc velkou kariéru to u tebe nevypadá.

Reagovat
PJ

Anebo z toho taky vyplývá, že tvoje požadavky na "buran - neburan" budou přecejen trošku mimo. On už si každej sám vybere, která ta varianta bude správná.

Reagovat
Mata

Souhlasim

Reagovat
PJ

Tak to sis ale dovolil hodně. Tady když souhlasíš s někym, kdo nesouhlasí s Kyslíkem, tak jsi vlezprdelka..

Reagovat
Mata

Uz to tak asi bude

Koukam, ze Kyslik neunes napor "buranu" a nekam vysumel...

Reagovat
smazaný uživatel

Omlouvám se, přecejenom (ač se to občas nezdá ) nejsem tady deset hodin den co den...

Jo a PJi: Mé požadavky jsou mimo? Hmmm, tak se zeptej merenguese...

Reagovat
PJ

Ehm, nebyl to náhodou právě merengues, kdo napsal že osm z osmi jeho kolegů v práci to nevědělo? A právě z toho vyplývá, že jsou to samí burani, nebo že jsou tvoje požadavky mimo. Takže to "zeptej se merenguese" opravdu nechápu

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, já už se ani nedivím.

Nebudu to dále rozpytvávat, pže bych zašel zbytečně až moc daleko.

Reagovat
PJ

Ne tohle mi fakt vysvětli. Co mi k tomu může říct merengues, když to byl právě on, kdo tu naznačil to, co sem já pak napsal?

Reagovat
smazaný uživatel

ach jo ach jo...

Reagovat
PJ

?

Reagovat
PJ

Takže nemáš vysvětlení? A než odpovíš něco ve smyslu že bych to stejně nepochopil - zkus to, třeba se překonam. Ale prosim polopatě

Reagovat
smazaný uživatel

Vyvsěltení mám, jinak bych to nepsal, ale vážně to nebudu dále rozpitvávat, už jsme to řekl jednou...Klidně si mysli, že vysvětleníá nemám, ale místo toho zkus trošku zapojit hlavu a popřemýšlet nad tím, jak jsem to myslel...

Reagovat
PJ

Hm. Merengues napsal, že se zeptal osmi kolegů, co to je Ciudad Real, a ani jeden nevěděl. Já sem napsal, že by z toho (kromě tvého vysvětlení buranů) taky mohlo vyplývat, že to nebude tak jednoduchá otázka patřící do základního vzdělání. A ty mi odpovíš, ať se zeptam merenguese.

Lidi, prosim, pomozte mi a nakopněte muj nechápavej mozek, jak to ten doktor myslel?

Anebo jinak - poslechu doktora - merenguesi, mam se tě zeptat - má přehnaný požadavky nebo ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Chytrému napověz, hloupého trkni, napověděl jsem, nepomohlo, takže asi tak...

Reagovat
PJ

Aha, a čim že jsi mi napověděl? Ukaž mi to, ve kterym příspěvku to je... Napsal jsi ať se zeptam merenguese a na mojí otázku, proč se ho mam ptát, si mi nenapsal zatim nic jinýho, než že to nechceš pitvat.

Napsal si kravinu a došly ti argumenty, přiznat to neumíš, takže se schováváš za kecy o mojí blbosti a o tom že to nemá cenu vysvětlovat. To fakt vypovídá o tvojí úrovni...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak fajn, máš to mít. Krabvin usjem nenapsal, budeš mít akorát další trapas, že jsi to enpochopil. Zeptej se merenguese, jak to s jeho karierou vypadá...

Reagovat
PJ

A zase žádná odpověď na mojí otázku

Reagovat
smazaný uživatel

No to je ale úplně normální. On o něčem žvaní, pak se ho na něco zeptáš a on nechápe. A začne kecat o vzdělání (které sám nemá) a urážet. Já se teda dobrovolně přiznávám, že nikoho podobného jsem asi v životě nepotkal

Reagovat
PJ

Prosimtě, mam se tě zeptat, jak že to teda vypadá s tvojí kariérou? A jsou Kyslíkovo požadavky na "buran - neburan" mimo nebo nejsou?

Reagovat
smazaný uživatel

Díky, docela dobře.

To si každý musí vyhodnotit sám. Já jsem se ptal už i rodičů (jenom se potvrdilo, že jsme rodina buranů ) a nejlepšího kamaráda (ještě dnes ráno byl právník, ale asi jsem mu natolik nahlodal sebevědomí, že s tím do konce týdne sekne). Asi více netřeba dodávat, zítra si jdu do knihkupectví koupit Zeměpis pro začátečníky

Reagovat
PJ

Mnojo, sme to holt národ buranů. Taky sem se ptal, šesti lidí - samý vysokoškoláci. Ale ta úroveň našich vysokejch škol bude hodně mizerná, páč to z nich věděl jedinej. A to ne proto, že by se to učil, ale protože zrovna náhodou loni ve Španělsku byl

Reagovat
smazaný uživatel

jj, tady se to opět ukazuje. Třikrát řeknu, že to není o tom, co se naučíš ve škole a ty pak řkeenš, že úroveň VŠ bdue asi špatná.

btw., všiml sis, že ti merengues vlastně neodpověděl...

Reagovat
PJ

Aha, pán nepochopil nadsázku

Btw na otázku, jestli jsou tvoje požadavky mimo nebo nejsou, odpověděl dost jasně, jestli to v tom nevyčteš, tak je to s tebou fakt špatný. A že neodpověděl jak to vypadá s jeho kariérou - to s tim vůbec nesouvisí, jak bys řek ty sám, "o tom se tu nikdo nebaví"

Reagovat
smazaný uživatel

To s tím nesouvisí.

PJi, ty se překonáváš...samozřejmě, že to s tím souvisí. Protože podle jeho práce poznáme, zda jsou mé požadavky přehnanené (jak tvrdíš ty) nebo zda to skutečně na velkou karieru nevypadá (jak tvrdím já), nojo, jenže tys to vůbec nepochopil no.

Reagovat
smazaný uživatel

Však já jsem na tu práci odpověděl. Hned v první větě Ale asi to už uzavřem, jsme prostě burani, mohli jsme dopanout i hůř. Největší sranda na tom je, že my bychom ho taky mohli dostat na kdejakou blbost, to bychom se asi smíchy popukali

Reagovat
smazaný uživatel

JJ, tos odpověděl vskutku tak, že jsi tím odpověděl na NAŠI otázku...tys asi ani nezaregistroval, jaký má ta otázka význam, co...

Reagovat
smazaný uživatel

Jak to vypadá s tvojí kariérou?

Děkuji, docela dobře.

Jestli to mám napsat čínsky, tak stačí říct

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, směj se...sám sobě. JAkl jsme říkal, ještě jsem to napsal se zmáčknutým capslockem, aby to přitáhlo oči i těch enchápavých...

Reagovat
smazaný uživatel

Žádná odpvoěď? Odpověděl jsme jasně, ptal ses, an co se máš merenguese zepatt, já ti řpesně odpvoěděl.

Ostatní už je tvůj problém, tím že nechápeš tak se vysmíváš sám sobě a já si to užívám...

Reagovat
PJ

Tak ty už ani neumíš číst? V tom příspěvku, na kterej jsi reagoval, jsem se zrovna ptal "čim jsi mi napověděl" - a na to sem odpověď nedostal...

A že si mi odpověděl "zeptej se merenguese na jeho kariéru" - já asi fakt budu blbej, ale jak merenguesovo kariéra souvisí s tim, jestli je přehnanej tvůj požadavek "znát město Ciudad Real"? Jestli pro to máš nějaký konkrétní vysvětlení, tak sem s nim.

Reagovat
smazaný uživatel

Takjo, oěpt polopatě.

1. merengues řekl, že nidko z jeho práce neví o CIudad Real. NA to jsem řekl, že to na velkou karieru moc nevypadá a ty "nebo taky že mám špatné požadavky" Na to jsme ti řekl, ať se zeptáš merenguese (myslel jsem, že ti to dojde, tak jsem tam nedopsal to "na jeho práci" a tím ti vlastně jen napověděl), tys to samozřejmě nechápal, tak ses furt ptal, na co se ho zeptat a já ti teď přesně napsal na co. Tys mi na to odpověděl, že jsi nedostal odpověď (číst umíš, takže problém bude jinde ).

Už?

Reagovat
PJ

No vidíš, to je snad poprvý co si něco napsal celý. Když napíšeš půlku věty a pak chceš, aby si ostatní domýšleli, co jsi tým myslel, tak to je pak fakt těžký. Takže merenguesi, co že to děláš za práci, že ste tam samý burani?

A ať už mere odpoví cokoli - on se ptal dalších lidí, já se ptal dalších lidí, tady se jich k tomu taky vyjádřilo dost - a většina Ciudad Real nezná. A znova podotýkam, že všichni ti, kterejch jsem se ptal já, jsou vysokoškoláci. Takže ta většina jsou burani? Nebo je ten tvuj požadavek přehnanej? Odpověz mi na tuhle jednoduchou otázku, ať to můžem ukončit...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem spokojený, protože uznals, že jsi to jen nechápal a nebyl schopný si domýšlet, takže ses vlastně celou dobu smál sám sobě.

Na otázku ti odpovídat nebudu z jednoho prostého důvodu: To, že merengues řekne, že to právník nevěděl a podobně je jaksi těžko ověřitelné. Já tady taky nechodím a neříkám, jak jsem se ptal horníků a ti to věděli a podobně...chápeš? myslím že ne...

Reagovat
smazaný uživatel

Stejně jako je těžko uvěřitelné, že ty jsi to nenašel na googlu

Reagovat
PJ

Ano, uznal jsem že sem tě nepochopil. Protože jsi to nepochopitelně napsal.

A když je teda podle tebe těžko ověřitelný, koho se kdo zeptal a co mu na to řekl - tak si stačí přečíst co o tom kdo napsal tady. Pokud se nepletu, tak to tu věděli dva lidi - yarda (kterýho španělsko "živí", takže nic divnýho, že to ví) a Mata (světlá výjimka). Většina ostatních nevěděla. Jsou to všechno burani nebo je tvůj požadavek přehnanej? ... Ani neodpovídej... jsme všichni burani, já vim

Reagovat
smazaný uživatel

Asi to tak bude, zaměňovat halvní města, kluby a hlavní provincií dohromady, to je ostuda, nepřiznat to ještěvětší, hádat seo tom to jen dokazuje...

Reagovat
PJ

Reagovat
smazaný uživatel

No a hlavně bych upozornil, že "Ciudad Real" (žádné "Ciudad real MAdrid) nemá s Klubem "Real Madrid CF" nic společného, tak jaképak 1:1

Reagovat
HOST*

Je to klub z Madridu a v názvu má Real, to stačí

Reagovat
smazaný uživatel

Je to úplně jiný klub, nemá s Realem Madrid nic společného...my tady taky nevytahjujem titul Espanyolu z copa del rey.

Trošku trapas, co?

Reagovat
HOST*

Ale mohli byste se vytáhnout i s Espaňolem, Barca nikdy nedosáhne slávy Realu a jeho historie. Real znamená královský a to tam u Barcy jaksi chybí.

Reagovat
smazaný uživatel

Real Mallorca, real espanyol barcelona, Real Murcia, Real Sociedad SS, Real Betis, Real Zaragoza...

Mimochodem, kdes vzal, že Ciudad Real je z MAdridu?

Reagovat
smazaný uživatel

Ti inteligentní a znalí španělských reálií vědí, že když se ve španělštině a ve Španělsku řekne "el Real" nebo "Real", když je řeč o fotbale, tak to znamená "Real Madrid"....

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, ale on říkal, že to u barcy chybí, já jen vyjmenoval, kde to nechybí, ne co znamená samotné "real" a co se pod tím vybaví, nauč se číst...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já ti to vysvětlím: Je to jako u katedrály sv.Víta je katedrálou po straně architektonické i po straně toho, že je to kostel (arci) biskupský. Real je královský co do názvu i velikosti (na rozdíl od těch tebou pečlivě vyjmenovaných). Barcelona je maximálně hrabské město, založené Frankem, kterému se v posledních letech (dvou) daří ve fotbale

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký kec. Tak co se týče veliksoti je královská Barca to více než dvojnásobně než Barca. A co se týče názvu je jich tu zase mnoho dalších...takže to ti moc nevyšlo.

Ehm...jestl isi zatím stojíš, tak teď bdueš říkat, že barca je královská.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, tak to si mírně nepochopil pro změnu ty, víš asi něco o Barceloně, slovíčkaření a Fischerovi (předpokládám tom šachistovi), ale ostatní obory, no, musíš víc studovat Google (po škole)

Barcelona nemá Real v názvu a výkony (celkově) možná královská je.

Ostatní kluby mají Real v názvu, ale výkony (celkově) královské nejsou.

Real má Real v názvu a královský výkony (celkově) je.

Už chápeš?

Reagovat
smazaný uživatel

To je ve Španělsku každý druhý klub, od první ligy po třetí! Dál to neznám, ale bude to určitě stejný...

Reagovat
smazaný uživatel

Házenkáři "Ciudad Real Madrid"

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je úplně jiný tým, než Real Madrid! To si taky můžeme počítat, že jsme vyhráli Copa de Rey

A i kdyby jsi to tak počítal, tak fotbalově to máme 3:0 (Copa de Rey, La Liga a LM - to už musíme dotáhnout)

V házený to máme 1:1 (Barca ligu před konce s dobrým náskokem)

V basketu to máme taky rozjetý líp a v hokeji (sice na kolečkách) máme další bod!

Takže je to jasná výhra, kdyby vám neudělal Ciudad jediný bod, tak jste s nulou!

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc basket, házená nebo in-line hokej mě až tak nezajímají! Hlavní je v mých očích fotbal! A tam to letos vypadá jasně! Doufejme, že to tak bude i příští sezonu...

Reagovat
HOST*Mates

hahaha když se bavime o fotbale tak do toho neplet nějakou hazenou!!! když tomu nerozumiš tak to nepiš!

Reagovat
antimadrista

Porazili sme Cádiz. ne Getafe

Reagovat
smazaný uživatel

Getafe se omlouvám, je to nejlepší celek posledních deseti kol

Reagovat
smazaný uživatel

Ten zápas Getafe-Villarreal mohl bejt zajímavej, 1:1 a oba góly padly v prvních 2 minutách

Reagovat
Shevchenko

a v dalších 90. se nic nestalo

Reagovat
Shevchenko

přijdu na fotbal a po 2. minutách můžu jít domů

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych chtěl vrátit zbylejch 44/45 vstupnýho zpátky

Reagovat
smazaný uživatel

jj akurat..

Real zas trapna vyhra z penalty

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád jich letos kopal míň než AC

Reagovat
smazaný uživatel

By me zajimalo,kdo to nakonec vyhraje minulej rok to Etooj o kousek uniklo,vypadato,ze se to bude opakovat

Reagovat
smazaný uživatel

Eto už nemá šanci!

A to kdyby David dal ještě v každym ze zbylejch zápasů dva góly, tak je zlatá kopačka jeho!!

Reagovat
smazaný uživatel

Eto´o teď sice hraje hrozně, ale zase má jeden zápas k dobru

Reagovat
HOST*

Lippi zveřejnil nominaci Itálie a je v ni i Inzaghi, ale chybí mi tam Totti, ten je kde?

Reagovat
smazaný uživatel

To není definitivní nominace, která se jen před MS zúží, ale jen seznam hráčů pozvaných na 2-denní soustředění. A Totti asi ještě není OK, takže ho tam trenér nepozval...

Reagovat
HOST*

Díky

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
PJ

Reagovat
smazaný uživatel

Jakožto fanouška Realu MAdrid, co si dovoluje hodnotit výkon Barcy:

http://www.1x2tip.com/analyses.php?id=4047

Reagovat
smazaný uživatel

dovoluje

a snad si nemyslíš, že to budu číst

Reagovat
smazaný uživatel

Když pominu to, že jsi to už stejně dávno četl, tak samozřejěm nemusíš, je to jen pro tvé dobro. Když vidím tvůj přístup, tak se tím vysvětluje ta tvá absence vědomostí....

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře arogantní příspěvek, zkus nám ještě někdy něco vyčítat...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já to zkusím dát slušně na pravou míru, na rozdíl od rozjíveného barcelonského kolegy, který se může pochcat smíchy, že je tu nejchytřejší, ač si to Ciudad Real musel určitě taky hledat na Googlu

Ciudad Real - v překladu "královské město"

Madrid bývá označován jako "královské město", v tom bude asi to jádro omylu. To ovšem nic nemění na tom, že nej házenkářskou soutěž v Evropě nevyhráli Katalánci, z čehož mám upřímnou radost, jelikož nebudu moci poslouchat, ehm...kecy.

Reagovat
smazaný uživatel

diky, myslim, ze po tyhle diskusi je Ciudad Real nejznamejsi mesto ve Spanelsku.. taky sem vubec netusil ze neco takovyho existuje.. ja sem chodil na normalni skolu a neucili sme se kazdy spanelsky mesto, ktery ma nekolik desitek tisic obyvatel..

Reagovat
PJ

No vidíš, tak to sme dva burani, těší mě

Anebo, nedejbože, že by snad ono to město nepatřilo k základnímu vzdělání?

Reagovat
smazaný uživatel

treba ho budeme brat na vejsce, kdyz je tak dulezity... jinak se musim do skupiny buranu dobrovolne prihlasit...

Reagovat
smazaný uživatel

...a ja škodoradostne pridávam, že Katalánci nevyhrali ani nej basketbalovú súťaž v Európe, ktorá bola v Prahe.

Reagovat
smazaný uživatel

A "královský" Real se tam ani nedostal..

Reagovat
smazaný uživatel

Pochop, nemôžme byť všade

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jste se na to vykašlali i fotbale, aby jste nebyli všude, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vieš, získavali sme tituly jeden za druhým, tak sme si povedali, reku : dajme aj ostatným niečo , dva - tri roky vydržíme aj bez titulu, veď ich máme v histórii dosť. Napríklad keby sme mali čakať , pokým nás dobehnete v tituloch LM, tak môžme na jednu dekádu prestať hrať a aj tak nás nedobehnete..

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš na deset dekád

Reagovat
smazaný uživatel

JJ, někdo žil v historii, někdo žije teď!

Reagovat
smazaný uživatel

že se tak směješ a u diskuzí k zápasům to vypadá úplně jinak.

Zvláštní, když jste si to teda "řekli", tak že se tam tak často rozčilujete.

Ale kldiěn si žijte minulostí.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako mně je taky jasné že to hledal v googlu poněvadž před tím psal že to nemá nic společného s Realem "MADRID" ale nepsal nic o tom že by Ciudad Real nebyl z Madridu...až po určité době tady chytračil že to vlastně ani není klub z Madridu...

Jinak já jsem to taky samozřejmě nevěděl (čili buran???)

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak jestli se mýlím (i když myslím že mám pravdu) tak se omlouvám...no a samozřejmě ani nevěřím že by se "pan vševědoucí" přiznal že to neví .... škoda že to nejde nijak ověřit takže je to zase pouhá spekulace

Reagovat
PJ

Nazdar burane

Reagovat
smazaný uživatel

Já to samozřejmě věděl, neřekl jsem to hned ze zcela pochopitelných důvodů, není dobré říct hend všechno a tak jsme si počkal, ať je ten váš trapas co největší. Jako důkaz může sloužit to, že Ciudad Real vyřadil Barcelonu v semifinále, což mi bylo dobře známo, tak že i kdybych to nevěděl předtím (Jakože důležitá města znám), tak bych si to zjistil tehdy...

Jen tak mimochodme, jak se všichni smějete, že jste to nebrali an škole, tak s jen potvrzuje, co jsme říkal, Prostě burani, co jak přijdou ze školy, tak mají vygumovanou hlavu. A někdo takový řídí tyhel stránky.

Jo a jinak jsem rád, že jste se všichni přiznali, aspoň mám další důvod, proč se nad váma povyšovat.

Reagovat
PJ

Mnojo, Kyslík se opět projevil, že nic jinýho než urážet neumí...

Reagovat
smazaný uživatel

Až se budete chovat tak, abych neměl důvod a oprávnění urážet, tak urážet nebudu, sám sis o to řekl...

Reagovat
PJ

Jenže ty urážíš všechny, který si dovolí s tebou nesouhlasit, to je pak těžký, se "chovat"

Reagovat
smazaný uživatel

Já jen říkám pravdu, to, že to některé uráží, to je jejich problém, ale holtsi nci jiného nezaslouží, když to tady tak čtu. Jako třeba "Ciudad Real MAdrid", "Debil a to doslova", a podobně...

Reagovat
PJ

"neřekl jsem to hned ze zcela pochopitelných důvodů, není dobré říct hend všechno a tak jsme si počkal, ať je ten váš trapas co největší" - teď si to sám potvrdil, že ti vlastně nejde o nic jinýho, než vyvolávat hádky a všechny kolem sebe zesměšňovat. Jsi fakt ubožák...

Reagovat
smazaný uživatel

Já ty hádky nevyvolávám, ale když už se ztrapníš přitom, když mě napadneš se svými fantasmagorickými teoriemi, tak proč bych tvé blbosti nevyužil, že?

Kdyby anonym nezačal psát o tom, jak je to s barcou stejne a kdyby ty ses nepřidal s tím, že se mi to nehodí, mohli jste si tyto trapasy ušetřit...a já bych nic nevyvolal...

Reagovat
PJ

Fantasmagorický teorie?? Takovejch cizích slov, to je na mě moc, víš, já sem přece ten dement co nemá základní znalosti, na mě musíš pomalu...

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, když není co říct, není nad to vymluvit se na svou od boha "darovanou" blbost. Něco podobného se teď říkalo v rozhovoru s Fischerem: Jsou dva typy lidí: Ti první, co se se svým neblahým osudem snaží něco udělat a ti druí, co se jen litují...

Reagovat
smazaný uživatel

,

Reagovat
PJ

To byla sranda, to si nepoznal? Burane

Reagovat
smazaný uživatel

No a co pak znázorňují ty dva smajlíky tam, že? Ale rozpoznat obrázky, to už bych chtěl moc po tobě...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím samozřejmě ty dva u mého příspěvku, aby nedošlo zas k nějakému nedopatření.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrá debata k psychológovi o 16.00 / alebo tak nejak to bolo v tom seriáli /

Reagovat
PJ

Aaaaaha, už to mam. Takže ty si vlastně děláš pořád jen srandu, protože tyhle smajlíky dáváš úplně všude..

Reagovat
smazaný uživatel

jj, dělám si srandu... a v naprosté většině z vás....

Reagovat
Mata

Teda cist vase dohadovani je fakt dobry. Ciudad Real znam - ale hlasim se mezi burany. nelibi se mi arogantni styl Dr.Kyslika. Tak jenom cekam co si vyslouzim za to, ze si dovoluju napsat, ze s nim nesouhlasim

Reagovat
PJ

Sranda, co?

Reagovat
Mata

Jo tady se clovek vazne nenudi. Neplatis si nahodou Kyslika, aby ti tema kecama zvedal sledovanost? Jestli jo, docela to funguje. chtel jsem se jen tak mrknout a uz tu jsem dve hodiny...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to oceňuju, že ho znáš...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to je hezký takhle to říkat že "vylezou ze školy a maj vygumovanou hlavu"

Opravdu Kyslíku neznám všechny města ve Španělsku tak jsem buran...já zas vím jiný věci co se učíme u kterých bys ty asi určitě nepochodil a říkám o tobě že jsi buran???Si uvědom že ne každý je expert na španělské provincie a neznamená to že je hloupej...to je spíš ten co to vykládá...

A povyšuj se jak chceš...tu tvou nadřazenost nad námi hloupými burany máš asi jen ty v tvé makovici...vidím tady dost příspěvků které ukazují jak jseš na tom a nemyslím si že bychom bránili Pje...

Reagovat
smazaný uživatel

aha a já mluvím o těch věcech, které víš a která je nevím? Nebo je tady nezmiňuju? Už vidíš ten rozdíl...

Nehledě na to, že Ciudad Real je velmi známé město...

Reagovat
smazaný uživatel

Když už tak já jsem o tom nemluvil...ale urážet hned člověka, kterej se splete z neznalosti nějakého města ve Španělsku, je docela směšné zase z tvojí strany a k tomu se ohánět vzděláním a nemít ještě ani dokončenou střední školu mě taky pobavilo...

Reagovat
smazaný uživatel

Hmmm, opět si se předvedl, vzdělání asi i u tebe končilo domácími úkoly, že? Nic víc tě nezajímá a tak je podle tebe logické, že znalosti se dělí pdole pčotu dodělaných škol.

Reagovat
smazaný uživatel

Zase jde vidět jak to obracíš ve svůj prospěch, ale plácáš bohužel do větru...to že nic víc mě nezajímá je opět tvůj výplod. Jen nevím o městě Ciudad Real a hned mě nic nezajímá. Opakuju že zas vím jiné věci o kterých víš prd zase ty a s tím, že o tom nemluvíš a jiné tvé bláboly, mě prosím nezatěžuj. Každý se může splést... A taky opakuju že jsem nic o tom neříkal jen mě zaráží že se někdo splete ve věci kterou nezná a ty ji náhodou znáš a hned jsi mistr světa a urážíš koho jen můžeš...

No a s těma školama no comment....důležitý je že ty školy mám a mám taky už něco za sebou v životě...no a proto mi přijde docela směšné že se tady povyšuješ nejen nade mě...a k tomu jen kvůli tomu že někdo nezná Ciudad Real A to je to směšné, ale to už ti tady snad i z hojného počtu (i nezaujatých) příspěvků došlo

Reagovat
smazaný uživatel

Viz dole, nic neobracím, říkám fakta a ty plácáš nesmysly...tady není potřeba vůbec nic obracet.

Reagovat
PJ

To je zajímavý, jak ty hned u všech odhadneš jejich vzdělání. Ono to vlastně neni tak těžký - nesouhlasim s Kyslíkem = mam IQ tykve, co?

Já nechci hodnotit vzdělání, na to (narozdíl od někoho, že?) tady nemam dostatek informací, ale ohodnotit chování neni moc těžký. Kdokoli si tady v tý diskusi dovolil s tebou nesouhlasit, byl hned označen za burana nebo odměněn jinou poznámkou o nevzdělanosti. Takže jedinej, kdo je tu buran a neumí se chovat, jsi tady ty...

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, tak třeba o yardovi jsem to TADY neřekl, ne? A teď jem nci neodhadoval, R9 říkal, že dělá/má výšku, to u žby měl být podle mě dostatečně zkušený, aby nehodnotil vědomosti podle toho ,kdo už co dodělal a kdo co tepre dělá, ale podle toho, co orapvdu ví, takže je na zamyšlenou, aby psal ty bludy co psal...

A ještě k tobě, za burana byl označen ten, kdo se tak choval, nebo kdo byl tak blbý, že si jiné označení nezasloužil. Promiň, ale říct, že Ciudad Real= Madrid je k smíchu a tím ses prostě zesměšnil (ať už tě bude na oko podporovat kdokoli a ty bdueš říkat cokoli), navíc si to neřpiznal a začal okecávat (viz "já to samozřejmě věděl, čím bdueš argumetnovat ), což byla další ostuda...ať budeš moje chování hodnotit jakkoli a ohánět se počtem lidí, co s tebou souhlasí, (hned mě napadají desítky případů, kdy kvantita rozhodně nebyla zárukou pravdy, o těch ale jsiět nevíš, když neznáš ani ciuda real), tak tohle jsou fakta a že se se mnou pořád bavíš, ač jsi říkal, že se mnou končíš, to jen potvrzuje...

Reagovat
smazaný uživatel

No to o té škole jsem ti vysvětlil už nahoře tak nevím co máš zas s bludama....já jsem již napsal že je směšné aby jsi hodnotil vzdělání podle toho jestli někdo zná město Ciudad Real...

No a k té odpovědi cos mi psal naposledy nahoře: kdyby jsem psal nesmysly jak říkáš tak mi nějak oponuješ a nereaguješ na první větu co jsem napsal...vše co jsem napsal byla holá pravda myslím přesně vystihující celou tuhle diskuzi o "házené"

Reagovat
smazaný uživatel

Nereagoval jsem, protože to jsou věci, které jsem už psal nahoře a které si ignoroval či na které si jaksi moc nebral potaz (z toho jsem usoudil, že na ně nemáš co říct a tak jsem je už nechtěl pro tvé dobro opakovat). Takže fajn.

Máš vystudované školy a proto ti přijde směšné abych tě já hodnotil, když já nemám? A jsme u toho, hodnotíš to jen podle počtu vystudovaných škol, což, nezlob se na mě, nemusí vůbec nic znamenat. Pokud si stojíš za tou větou, co jsi napsal, tak pak jseš jeden z těch, co si myslí, že vzdělání končí posledním zvoněním každý den a jakmile vyjdeš ze školy, vše kolem tebe jde mimo...pokud to tak je, tak je mi tě líto. Pokdu to tak není, tak je ta tvá věta naprosto zcestná a nevidím důvod, proč jsi ji napsal, teda jeden možná ano...

2. To nebylo o spletení, PJ byl prostě hlupák, co si plete Ciudad Real s Madridem, nedokáže to ani pořdáně přiznat a začne psát o tom, jak já uhýbám od tématu (jaksi nebere ohled na to, že to naprosto mění celou situaci, že...), neví o té problematice vůbec nic a přesto se do toho vmísí a začne tam psát, jak je to klasika, jak uhýbám a pozorně. Udělal si trapas, za tím si stojím...Ono i to, žekdyž něco nevím, tak o tom nepíšu, je velmi důležité, podle tebe to jsou bludy, ale to je jak když Paroubek mluví o ekonomice na Slovensku (i když tady to byl docela trapas i toho slováka, co si pletl Kč s Sk )...nepřijde ti to divné, mluvit o něčem, čemu nerozumí? Tak proč, když na to upozorním, by to měly být bláboly? Protože se ti to jaksi nehodí do skládanky, co?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jako na tyhle věci jsem ti odpověděl, ale dobrá. Ukázalo se zde tvé typické slovíčkaření...sice jsem to sám napsal ale víš že jsem to psal obecně a každopádně jsem to přesněji popisoval už před tím. Mluvím samozřejmě o tom "hodnocení"...hodnoť si koho chceš - od toho je přeci diskuze abychom třeba i hodnotili příspěvky druhých a reagovali na ně - ale to že se tady hned povyšuješ jen kvůli tomu že někdo nezná Ciudad Real a ty jo, tak to mi připadá směšné...

No ale nakonec ty ses tady povyšoval jak jsme všichni burani a začals kecat o vzdělání a potom sám vykládáš že to není o vzdělání ale o znalostech...tak co se oháníš vzděláním...já jen reagoval tak, že jsem ti napsal že je mi směšný kecat o vzdělání druhých (nejdřív Pjovi řekneš že nemá základní vzdělání, pak meleš něco o nesplnění přijímaček, merenguesovi že nestudoval žádnou prestižní školu ale přitom ty ještě ani nemáš maturitu)...o tom to je, příště radši mlč o vzdělání pač se tady ztrapňuješ ty (a ne VŠICHNI ostatní na tomto webu jak milerád těmto všem připomínáš )

Mé slovíčkaření: "to není o spletení PJ si jen plete" Jinak nevím o jakým trapasu pořád mluvíš...ten vidíš v celé diskuzi snad jen ty...Pj prostě jako všichni "burani" tady včetně mě neznal město Ciudad Real a tak si to spletl...

Reagovat
smazaný uživatel

tak já to s tebou ještě zkusím:

1. Vzdělání bylo myšleno jako tvé znalosti (tedy ne počet škol, ale co opravdu víš, sis trošku popletl).

2. přijímačky? Tka tohle je zoufalost, to byla narážka na jednoho rádobyvtipného, co chtěl ke mně do kurzu, jestl ijsi nepochopil tohle a teĎ to tu píšeš, tak se tí mvysvětluej i to, že stáel necháepš, očem se bavíme...

3. já narozdíl od jiných vím základní geografické fakta a nepletu si hlavní města států jako je španělsko...pak se to ejště nesanžím okecávat, tak se tady vůbec nesnaž říkat, kdo se ztrapnil, protože je to PJ, ať ho budete na oko hájit jak chcete. Myslet si, ež "Ciudad Real" je halvní město Španělska, no tak promiň, ale kde to jsme.

4. "prestižní merenguesova škola" , řečeno s nadsázkou, což tobě očividně nic neříká, viz "přijímačky", že....

No tak jak sám vidíš...

Reagovat
PJ

Ty vole, kde sem napsal, že Ciudad Real je hlavní město španělska? Kde sem napsal, že Ciudad Real je Madrid?? Já sem se splet, myslel sem že Ciudad Real je označení KLUBU (ne města) hrajícího házenou a že by mohl mít něco společnýho s klubem Real Madrid. NIKDE sem nenapsal, že Ciudad Real je stejný město jako Madrid. Takže si laskavě přestaň vymejšlet kraviny.

Reagovat
smazaný uživatel

á je to tady, uvědomil si vlastní trapas, tak teď začne zapírat.

Tvrdil si, že Ciudad Real vyhrál házenou, co žse mi nehodí (protože je z madridu, že...jak si teď sám přiznal), což ej trošku blbost. Ajestli Ciudad Real je Madrid, tak je Ciudad Real hlavní město. Ty jseš ale šikulka...A nebo je to snad tak, že jsi ani nevěděl, že to je město a že to je jen klub? Jkaože "město královské" není město ale jen klub, jo?

Takjaktak ses teda vytáh.

Reagovat
PJ

Bože muj. Ty fakt neumíš číst. Nebo nechápeš rozdíl mezi slovem KLUB a slovem MĚSTO? Já sem napsal, že jsem myslel, že Ciudad Real je KLUB z Madridu. Ne město.

Že Ciudad Real v překladu znamená "město královské", to už teď vim taky. Předtim sem to nevěděl - sorry, sem buran, neumim španělsky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ty to se mnou ještě zkusíš jo???? Ty jsi teda ve formě zase...

ad1) Jsem už vysvětlil nemáš kecat o vzdělání (sám jsi začal) a piš o znalostech....

ad2) O ty přijímačky nešlo tak si zas nevybírej co ti pasuje....v tom příspěvku jsem jen vzpomínal jak to bylo, já už si nepamatoval o čem to přesně bylo ale začal jsi kecat o VZDĚLÁNÍ (např. viz základní vzdělání atd.) a na to jsem se chytl....a popři to!!!

ad3) Už jsem vysvětlil že se stane že prostě ne každý (tak chytrý člověk jako ty ) nezná město Ciudad Real a prostě se v tom lehce splete...to ty v tom vidíš jedinej tady trapas, ale zato spousta lidí tady jak vidím si to samé myslí zase o tobě....

ad4)

Reagovat
smazaný uživatel

1. vzdělání se dá definovat různě, někdo to bere podle počtu škol někdo pdoel vědomostí...

3. jono, nezná a ještě si dovolí o tom vykládat a hodnotit podel toho jiné.

Reagovat
smazaný uživatel

1. No tak ty sám si mluvil o základním vzdělání a to jsi jasně narážel na počet škol... Ale už dávno jsem ti vysvětloval že i když jde (jak ty říkáš) o vědomosti tak to chceš jako říct že když neznám Ciudad Real tak nemám dostatečné vědomosti nebo dokonce vědomosti jako ty??? O tom jsem se tady docela dopodrobna rozepsal a jediný co jsem od tebe četl byla vyhýbavá odpověď (ostatně jak vždy)...

2. Nezná, splete se a ty z toho uděláš frašku...ty se samozřejmě nepleteš...zbytek příspěvků už byly jen reakce na tvé bláboly (vysmívání se, POVYŠOVÁNÍ atd.)

Reagovat
smazaný uživatel

1. Tím jsem myslel vědomosti, nevím, kolik a co ty víš, nicméně nevíš základy, to mi stačí, abych si udělal borázek. A když někdo si dovolí ještě o tom velmi naoko chytře mluvit, tak je ten obrázek hned barvitější..

2. Dal mi dostatečný důvod k tomu, abych se nad ním pvoyšoval, sám si o to koledoval. Kdyby mě nenapadl, ještě takovou blbostí a nezesměšnil se, nepvoyšuju se nad ním...

Reagovat
smazaný uživatel

1. Což mi chceš jako říct že jsi si o mně udělal obrázek podle toho že neznám Ciudad Real???Tak jako Kyslíku jsi asi hodně ubohej...už ti tady příliš mnoho lidí prozradilo že tohle město určitě nepatří mezi základní znalosti sebeúspěšnějšího člověka a ty pořád meleš to svý...to je stejný jak kdybych se tě zeptal na jakkejkoliv termín z mého oboru nebo přímo ze života, kterej je zas třeba pro mě zcela zásadní a jenoduchej (a ty ho samozřejmě vůbec neznal) a řekl ti že jsi buran že to neznáš...už chápeš???A nepovídej mi o tom že ty když o tom nevíš tak o tom ani nemluvíš, to nejsi na správné adrese pač já jsem o tom taky nemluvil a přesto když to neznám tak jsem buran....

2. PJ jen napsal že přepínáš z jednoho tématu k druhému...a přitom se spletl s tím Realem...

3. A nepovyšoval ses pouze nad ním, ale nad všema kteří tady něco o tom řekli

Vím že zas něco "chytrýho" sem napíšeš a úplně to převrátíš jak je tvým zvykem, tak že by to šlo donekonečna...napsal jsem co jsem napsal...vím že mám pravdu stejně jak ty víš že ji máš zase ty, a proto je pokračování této debaty naprosto zbytečné...jen škoda že nedokážeš pochopit můj jasně vysvětlenej výklad...adios!!!

Reagovat
smazaný uživatel

1. Hmmm, jenže pro nmě CIudad není nic naprsoto ze života, prostě to vím, já se špaěnlskem neživím ani nic jiného...vědět byste to měli, ještě říkatr, že je to madrid a tím pádem halvfní město španělska.

2. jj a pak, když jsme mu to vysvětlil ani nebyl schopný přiznat chybu a začal zakecávat, šašek. NAvíc on to potvrzuje i nadále...

Reagovat
PJ

Kyslíku víš že si fakt k smíchu? To seš fakt tak tupej, že nedokážeš pochopit tak primitivní věc, že jsem NEVĚDĚL ŽE JE TO MĚSTO A NE KLUB?

To je docela podstatnej rozdíl. Kdybych řek, že Ciudad Real je Madrid, tak bys měl v tomhle pravdu. Ale já sem řek, že Ciudad Real je Real Madrid a to je něco dost jinýho.

Já myslim že tak blbej nejsi a chápeš to, jen se ti to nehodí...

Reagovat
PJ

Ano, yarda je výjimka. Toho si za burana neoznačil. Všechny ostatní jo.

A k tomu Ciudad Real. To "já to samozřejmě věděl" jsem nepsal na to, že Ciudad Real je Madrid, ale na to, že ty na to budeš narážet. Takže nepřekrucuj a nevymejšlej si.

Mimochodem - je tu v tý diskusi někdo kdo s tebou souhlasí? Je tu někdo, kdo by pod tvym příspěvkem napsal, že máš pravdu, nebo něco takovýho? Neni? Zkus popřemejšlet - čim to bude?

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdo takovej tady není protože jsou tady samí burani ne přece....

Reagovat
PJ

Aha, to je vlastně fakt...

Reagovat
smazaný uživatel

Co to je za argument? Arguemntuejš kvantitou, jo? To si děláš srandu, nebo to je ukázka zoufalství?

Reagovat
PJ

Takhle nechápavýho člověka sem v životě neviděl... Ano, i když ty tomu nevěříš, tak to, že s tebou nikdo nesouhlasí, je docela podstatnej argument. I když při tvý logice, že ty si ten nejchytřejší a všichni ostatní burani, se ti to vysvětlit nedá..

Reagovat
smazaný uživatel

A pak kdo je nechápavý, jestli si ymslíš, že počet lidí zaručuje pravdu, tak jseš asi ze středověku, ne?

Třeba země obíhá kolem slunce, co, nic?

Reagovat
PJ

Hmm tohle fakt nemá cenu. Ty si prostě přesvědčenej, že máš pravdu, a i když ti deset lidí z deseti (hlavně to nepočítej, taky sem to nepočítej, plácnul sem to od oka) řekne že pravdu nemáš, tak ty se všem vysměješ, jak jsou blbý. No nic, klidně si pokračuj v těch svejch hádkách, klidně si mysli že tu za sebe všichni dělaji blbce. Vysvětlit ti, že to tak neni a že blbce ze sebe děláš sám, se ti nedá, takže to vzdávam.

Reagovat
smazaný uživatel

Aby mi někdo, kdo si plete města s klubama a hlůavní města s prvinciemi, říkal takové věci, to fakt musí mít odvahu.

Mimochodem miliony lidí ve středověku by ti řekli, že lítat nelze...

Reagovat
smazaný uživatel

y

Reagovat
PJ

Hmm já jsem si JEDNOU spletl město s klubem (a ono i použití slova spletl je poněkud mimo, když jde o nevědomost) a už podle tebe nejsem kompetentní ti říct, že nedokážeš připustit, že nemáš pravdu. To je mi vážně zajímavá logika

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, tak nespletl. No to je síla.

Kompetentní opravdu nejsi, jediné, čím argumentuješ je počet lidí, co se mnou nesouhlasí, ale jak už jsem psal, kvantita vůbec nic neznamená, to bychom podle tebe mohli spadnou přes okraj.

Reagovat
PJ

Řekni mi teda, co by tě mohlo přesvědčit o tom, že nemáš pravdu, když ne počet lidí, který ti to píšou?

Reagovat
smazaný uživatel

Co to je proboha za otázku? Početz lidí nic neznamená, komjunisti taky kdysi vyhráli kdesi volby, volila je tehdy naprostá většina, znamená to tedy, že to byla nejlepší strana?

Reagovat
PJ

Tak znova. Ty zastáváš názor, že znát město Ciudad Real patří k základnímu vzdělání. Asi deset lidí ti tady řeklo (anebo naznačilo), že to neni pravda. Nikdo tenhle tvůj názor nepodpořil. Když přijde dalších tisíc lidí a všichni ti řeknou, že s tim tvým názorem nesouhlasí, že to podle nich neni pravda, tak to nic nezmění, protože pro tebe kvantita neni argument, což jsi sám řekl. Mít ten názor můžeš, nikdo ti ho nebere. Ale kdybych já byl na tvym místě a deset lidí mi vyvracelo muj názor (a zároveň ho nikdo nepodporoval), tak se nad tim aspoň zamyslim a i když si ho třeba vyvrátit nenecham a budu na něm trvat, tak nebudu všechny ty, co se mnou nesouhlasí, zesměšňovat a označovat za burany... A myslim že to platí i o většině ostatních. O tom to celý je, neumíš normálně diskutovat s někym, kdo s tebou nesouhlasí. Neumíš připustit, že by někdo jinej mohl mít i jinej názor a že by ten názor i mohl bejt pravdivější, než je ten tvuj. A když se tě někdo snaží přesvědčit, že nemáš pravdu, tak místo aby ses ho snažil normálně přesvědčit o svojí pravdě, začneš zesměšňovat, urážet, překrucovat a podobně.

Čim ty jsi vlastně podložil to svoje tvrzení, že znát Ciudad Real patří k základnímu vzdělání? Jenom tim, že ty si to myslíš. Ničim jinym. Jestli je to opravdu tak jak řikáš - tak to něčim dokaž! Žádnej argument, kterej by tvůj názor podporoval, jsi tu ještě nenapsal...

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, fajn...díky bohu, že všichni vědci a vynálezci nebyli jako ty!!! Kde bychom dnes byli!

Reagovat
PJ

Tak to je síla, přirovnávat tuhle kravinu k vědcům a vynálezcům

No nic, opět si nebyl schopnej normálně zareagovat a odpovědět, jen jsi potvrdil to, co sem o tobě napsal, že nejsi schopnej normální debaty... Finito..

Reagovat
smazaný uživatel

No a? Já ti akortá lehce vyvrátil, že jaksi kvantita nic neznamená, nic jiného si vytáhnout nedokázal, takže je jasno.

Reagovat
PJ

No hlavně že ty si těch argumentů na podporu svýho tvrzení vypsal hodně

Reagovat
PJ

Mimochodem mezi touhle debatou a vědcema, který tady vytahuješ, je dost velkej rozdíl. Vědci a vynálezci, když tvrdí něco pokrokovýho, to dokládaj nějakýma svýma důkazama a výsledkama výzkumů. Čim svoje tvrzení dokládáš ty?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to mluvíš úplně o něčeme jiném. Bavíme se o kvantitě jakožto arguemntu, ne o tom, co předkládá jednotlivec. Ať je to jak je to, kvantita nic neznamená...a ty nic jiného nemáš.

Reagovat
PJ

Ale v tomhle případě, ať se ti to líbí nebo ne, názor většiny znamená víc, než názor jednotlivce... Proč? Protože jde o věc, která se dá zhodnotit nejen objektivně (zeptat se učitelů, podívat se do učebnic, do osnov a podobně), ale taky subjektivně. A subjektivní názor většiny proti subjektivnímu názoru jednotlivce - je větší pravděpodobnost, že subjektivní názor většiny bude objektivnímu hodnocení blíž, než subjektivní názor jednotlivce...

Já ti tvuj názor neberu, ale urážet ostatní za to, že tvůj názor nesdílí (tim spíš, že je to ta většina a ty jsi proti ní sám), to je fakt ubohý...

Reagovat
smazaný uživatel

Ciudad Real je známé město? Pro koho? A čím? Vueltou? Po administrativní stránce, že je to hlavní město regionu? Z hlediska turistického ruchu? Když leží uprostřed Mesety, kde je pro valnou většinu turistů k vidění naprosté hovno? Možná z hlediska historie, ale kdo se o ní zajímá? Bane, kdybych si udělal seznam padesáti měst Španělska, tak by tam Ciudad Real fakt asi nebyl. A to jsem byl v hodně městech

Reagovat
smazaný uživatel

Něco jako Zubří v ČR...

Reagovat
smazaný uživatel

O jeho existenci a o tom, že to není MAdrid by měl vědět každý..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to leda...

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes ve zprávách říkali, že CSKA minulý rok v závěrečném turnaji vyhořelo. To mi někoho připomíná

Reagovat
smazaný uživatel

Real v La Lize?

Reagovat
smazaný uživatel

V La Lize je nějaký závěrečný turnaj?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, ale někdo tam taky vyhořel

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli říkáš vyhoření druhému místu o 4 body za vítězem, tak to si posunul termín "hyperbola" zas o trochu víc. Ale co čekat od cula a držitele titulu "Největší osina"...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale, ale, ale: neříkal náhodou někdo z Madridu, že berou jenom vítězství? Koukám, do Barcy bys rejpal pořád, ale cokoli proti Madridu v tobě vyvolává bouři hormonů. Se trochu uklidni, napočítej do deseti a zamysli se, v jakym tónu je ten krátký rozhovor veden

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo z Madridu? A kdo? Já rozhodně ne... A s tebou se přece jinak než ve srandě bavit nedá...

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhořet a udělat ostudu je jaksi rozdíl. Když prohraješ a tvůj cíl se nesplní, tak jsi co se týče závěrečného turnaje vyhořel (jinak ej to co se týče celé sezony), ale rozhodně se neudělala žádná ostuda, to je ale furt stejný problém, nejseš dostatečně vzdělaný abys uměl správně používat slova, je mi líto.

Reagovat
smazaný uživatel

to druhý místo musíme udržet!!!

Reagovat
HOST*yarda

Takhle to vypadá, že se Baptista zranil sám....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak asi je jasné, že by měl vzít spíš křídlo, bo středních záložníků tam má dost. Vychází mi tam jednoznačně Joaquín. A kde je Del Horno?

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou ale protilehlá křídla, pokud mluvíš o repre Španělska...

Reagovat
smazaný uživatel

A místo Del Horna mají jet na MS jako LB Antonio López z Atlética a Pernía z Getafe, který dostal šp.občanství... Capdevila rovněž mimo...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nominován bude jen jeden Nebo taky žádnej

Reagovat
smazaný uživatel

To je fór? Jenom jeden z nich? Vychází mi na zálohu sedm až osm lidí, tak kde je problém? Xavi, Xabi, Fabregas, Albelda, možná Senna a co? Leda jako LW Reyese a pak ten Joaquín sedí...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to taky vidím , García může obě strany.

Reagovat
smazaný uživatel

Nicméně se mi líbí (a oceńuji), jak se všichni snažíte Pje podpořit a zachránit, každopádně ti itneligentní a vzdělaní (ke kterým patří snad i yarda, ač to teĎ nepřizná) si obrázek udělali.

Reagovat
smazaný uživatel

Milý Kyslíku, ty se můžeš zjančit, když tě zatahuji do debaty a teď děláš ty sám co? Já nemám v popisu práce trdlovat věčně po diskusich, abych ti odpověděl právě TEĎ. A nejsem z těch, kteří by sami o sobě tvrdili, že jsou inteligentní a vzdělání, toho fakt schopen nejsem, na rozdíl od jiných. Tak si laskavě svoji rozjařenost nad tím, že jsi absolutně zasral tuto diskusi a pozurážel všechny, co jsi mohl, včetně toho, kdo ti možnost diskutovat poskytuje, schovej pro sebe a nezkoušej mě do toho zamotávat, protože já už svoje řekl.

Nicméně posuzovat úroveň vzdělání a co hůř chování podle toho, zda někdo umí nazpaměť třeba všechna města ve Španělsku či jinde, to je teda síla... Pro tvoji představu: Ani na gymplu jsme Ciudad Real nebrali. Ale toto není záležitost vzdělanosti, ale zvídavosti, toho co tě zajímá a zda si to dokážeš najít atd.

Reagovat
smazaný uživatel

A toho, že když něco nevím, tak o tom nemluvím a nevyužívám to k útokům na jiné, že...

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť jo...

Reagovat
HOST*rominho

Myslim, ze diskusia na eurofutbale vinou isteho saska hodne upada.

Reagovat
smazaný uživatel

Dlouho jsi tu nebyl, tak to na sebe nemusíš hned házet.

Reagovat
HOST*rominho

si v skutku originalny

Reagovat
smazaný uživatel

sorry, rominho, ale tento mu fakt vyšiel. Nič v zlom..

Reagovat
HOST*rominho

myslim, ze medzi mnou a kyslikom je rapidny rozdiel v chovani si na ef a ty toto pises len preto, ze nesuhlasim s tvojimi nazormi a naopak co sa tyka futbalu..

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nie, je jedno, kto by to bol, o teba vôbec nešlo, to bola náhoda. Napísal som to len preto, že ten jeho príspevok bol vtipný. A jeho chovanie poznám tiež dokonale..

Reagovat
HOST*Mára

to bylo dobrý

Reagovat
smazaný uživatel

200.!

Reagovat
smazaný uživatel

U téhle diskuse bych se tím zrovna nechlubil

Reagovat
HOST*empty

kysliku zkousel sis po sobe cist prispevky? oni maji pravdu, odskakujes od tematu, meles jen svoje a urazis ostatni, oznacit nekoho za burana, ze nezna Ciudad Real je trapny (ale je taky divny dosazovat Ciudad Real do madridu, to jste si mohly zjistit), protoze znat vsechny provincie spanelska a jejich mesta neni obsahem zakladniho vzdelani, mel by sis prostudovat neco o pragmatismu, to by ti trochu pomohlo...

Reagovat
smazaný uživatel

Kyslik je kokot copy

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele