Kluby zkusí najít nové vedení fotbalu, chtějí jednat s Berbrem
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny

Olomouc chce zpochybnit valnou hromadu FAČR u soudu
15.06.2017, 10:46

Olomouc si stěžuje na nepřipuštění k volbám, FAČR to odmítla
06.06.2017, 20:14

Zklamání a ostuda, komentoval výsledek valné hromady Starka
03.06.2017, 09:41

Berbr měl v plánu stáhnout se z FAČR, ale nyní cítí novou sílu
02.06.2017, 21:50

Je to pro nás zklamání, uvedl Gambrinus k výsledku voleb FAČR
02.06.2017, 21:21

Vedení fotbalu nebylo zvoleno, letos bude další valná hromada
02.06.2017, 19:15

Valná hromada FAČR schválila program a bude volit nové vedení
02.06.2017, 12:54

Křetínský chtěl pomoci FAČR, ta jeho podmínky nepřijala
01.06.2017, 23:12

Podle Tvrdíka je favoritem na předsedu FAČR Malík
01.06.2017, 22:08

Křetínský se s Berbrem nedohodl na podobě vedení FAČR
01.06.2017, 21:26

Berbr zvažuje kandidaturu, návrh Slavie označil za mimozemský
08.05.2017, 19:58

Valná hromada FAČR bude podle plánu, Berbr zvažuje kandidaturu
08.05.2017, 12:02
Komentáře (195)
Přidat komentářhttps://www.youtube.com/watch?v=zykgme5nQeE
Ona je to po Mírovi vlastně docela logická volba.
Je neuvěřitelný, jak člověk s jeho rétorickejma schopnostma se může na tak vysoký funkce.
On fakt působí jako člověk, který mluví 10 minut po tom, co prodělal mozkovou mrtvici, jak je tam v jednom komentáři.
Tak Pelta sám udrží v hlavě otázku jenom tři vteřiny.
Nejen na konci odpovědi, být na ten rozhovor třeba 5 minut, tak položíš jednu otázku a on na ni stejně nestihne odpovědět. Bys položil otázku a zrovna mohl dodat "Děkuji vám, pane Pelto, náš čas, bohužel, vypršel".
rozohovor na styl https://youtu.be/G0-5p7_Z320
https://media.giphy.com/media/BBkKEBJkmFbTG/giphy.gif
jak u toho funí
Uz po minute sem nemohl dal poslouchat
Hodim to pod tebe----
Neumi nekdo na YT najit to video, jak si Mira spletl toho arabskyho prince a nazval ho bin Ladinem? Kdyztak dik
https://vid.me/e/lDp5
*reakce na Kanga
Chtěl na YT
preziju to
Jednání Svoboda vs. Berbr
To se tady v létě bude hrát maximálně stolní fotbal.
Otavo jednej!
Prodejte FAČR třeba CEFC, vždyť už je to jedno.
Hradec-Slovácko v sobotu za korunu.
Očekávám stejně tak 1500 lidí, kalich trpělivosti už přetekl.
Pořád drahý.
Ten Daneckuv vyraz, ten s necim brzy prijde..
Ta fotka je 10 let stará a od tý doby toho ve Spartě moc nevymyslel. Takovej ten výraz, kdy se tváříš, že víš něco víc
Po pravde sem cekal nejakou brasnicku nebo tak neco. 2 dni se nic nedeje, Cap na vazbe, Berbra chcou odstrihnout Cinani..na me malo krve a potu
Berbr se jim na nějakou vládu může vysrat.To je jasný,že si počká na Peltu,kterej bude samozřejmě zbaven všech obvinění (o tom snad nikdo nepochybuje).Mirka zvolí opět předsedou a jedem dál.Divadlo žije
Doufám, že porazíme Sokolov a pomůžeme tím Vítkovicím k záchraně. tenhle kádr absolutně nemá na 1.ligu, to je humus. Petržela to nevidí?
celý jaro k zblití humus
No myslel jsem že bude stačit vyhodit petrželu az po konci sezóny. ale asi by si měli pospíšit abysme ještě o ten postup nepřišli
Dame Habance zdarma
Toho pošlete někam do Líšně
A v poharu pak popravi Slavku
Tak bohužel
Souhlas. Cele jako totalni sracka. Snad kazdy zapas. Vsichni hraci mimo, posily hrajou hovno. Petrzela to nejak prestava zvladat. Silene, silene. Budem radi, kdyz nas Opava nepreskoci a nedivil bych se.
Baník
Nehraji jeste se Sigmou posledni kolo?
jako my ještě nepostoupíme
a postoupí Opava, to je na rozpuštění klubu
a budeme za komedianty. Opava sice taky hraje se Sigmou, ale v posledním kole ji doma semelou
Jen nechapu proc se vztekal Zapotocny, pomalej jako prase, cervena jasna a i kdyby on uz mel stejne zlutou ne?
jojo žlutou měl
celý jaro je to k zblití a zatím jsme na postupu proto, že ta liga celá je trapná a ostatní jsou ještě větší zoufalci než my. i když Opava možná nakonec bude menší zoufalec
Koho mate ted doma?
doma Sokolov, venku Olomouc, doma Znojmo. Pokud vyhrajeme oba domácí zápasy tak bychom měli postoupit, máme lepší zápasy. ale my doma nevyhrajeme, protože jsme zoufalí celý jaro. navíc bez Zápy, kterej je sice pomalej, ale suverénně nejlepší, tak nevím no
Zápotočný je teda taky docela tragéd
Je. Ale je z nich nejlepší
na to jak je zkušený, tak chybuje jak kráva
Souhlas. Jak na podzim byl dobrý, tak jaro špatný, pomalý. Ať tam jde ruský tank raději...
Artom kdy hrál tak byl lepší než Zapotočný a Pokorný dohromady...Jen ho Petržela nemá moc v oblibě
Nebo mu dává schválně čočky jako kdysi Pospíchal, aby ten hráč ještě více makal. Nevím.
Nicméně ať už tam Arťom zůstane v sestavě s Pokorným, jak sám píšeš. A po sezoně se rozloučit se Zápem.
No nevím, upřímně se trošku děsím obrany ve složení Arťom - Pokorný..
Tak horší než Zápo to být nemůže.
Hele Zápo sice občas dělá chyby ale zase si tu obranu diriguje. Pamatuju si jak jeden zápas Zápo chyběl a modlili jsme se, ať je zase zpátky, protože to bez něj byla úplná tragédie, ale už nevím, jaký zápas to byl.
Jo, to jo. Ale taky je pravda, že má horší výkony než na podzim. A když se naskytne šance pro Arťoma, který za Baník bojuje, i když neortodxním způsobem, proč by nemohl hrát? Zvláště když má smlouvu na delší dobu než Zápo.
Ať se te´d ukáže a věřím, že horší nebude.
Já jsem taky rozhodně pro, aby Arťom hrál. Jen bych ho viděl třeba s někým typu Pavlík.
No, Pavík... Třeba dorazí příští rok, což bych bral jako hoodně velkou posilu
Ale na druhou stranu, po včerejšku to vidím už tak na 95%, že Vlasta končí. Snad se podaří realizační náhrada z týmu od kamaráda velkotovárníka.
Vzhledem k tomu, že tenhle výsledek určuje definitivně nás jako vítěze FNL, tak to bude teď vypadat stejně jako po loňský jistotě Plzně. Borci prokalí následující 3 týdny a dost možná nás rozbije jak Opava, tak Ostrava..
No nevím, Kopic už nemá moc na půjčování na kokeše, třeba někoho z nás o body oberete.
v suchym triku remizka
No ten brankar Vitkovic to zajebal brutálně
Opavak
ty vole
prohrát skoro s odpadem co se neprosadil v Baníku. Nejhorší na tom ale není výsledek, ale to, že Vítkovice lepší ve všem, rychlost, 1 na 1 ... strašný
A Urgela co to je za hráče? Pekár ty vole to samý
Já jsem Urgelu kritizoval od prvních kol. Ale celkově je ten kádr marnej. Ono je to těžký když borci ví že většina na 1.ligu nemá a vykopává to pro cizí hráče. Tsk se asi moc nepřetrhnou. Nejvíc mě ale mrzí že kvůli výsledkům a hře hrají pořád ti stejní a nedostávali vůbec šanci ostatní nadějní - Smékal, Lischka atd.
U19 taky hraje tužku a Lischka hraje ve Varnsdorfu
Jestli ta Opava postoupí místo nás tak je to na sebevraždu. doufám že brzy vstoupí do kabiny Brabec a srovná je tam. I když to určitě proběhlo a nic
S odpadem nesouhlasím, se zbytkem jo. Dnešek byl od klubu jako je Baník ostuda, trapas. Taky jak najednou Vlasta vše prostřídal už v 60.minutě.
Chápu, že ten tlak je opravdu enormní a zbývá málo, ale ať alespoň bojují. Viděl sem pořádně až druhý poločas a pičo, tam snad jediný Mičola, Helešic, Granečný (a klasika Vašek) něco hráli.
Normálně Baník nekritizuji, resp. je snažím leckdy bránit, ale dnešek byl strašný, strašidelný. I ten Urgela, který měl dnes možnost ukázat, že na to má.
Dnes z prdele klika, že máme bod. Ale klub jako Baník se nemůže kurva spoléhat na bod proti Vítkovicím, které hrají o záchranu. Nečekal sem hru ala Barcelona, čekal sem hubenou výhru 1:0, ale pičo, oni tam chodili jak kdyby přijeli někam na pouť.
Bod je ze zlata. A kurva Opava 3 body na nás.
"Stačí" doma vyhrát a je to jasný. Ovšem s touhle hrou nás o záchranu bojující Sokolov přejede, Sigmu bysme mohli dát jelikož ti budou ještě vykalení a Znojmo doma bude vabank. Opava předpokládám vyhraje vše. Každopádně řešil to nějak Brabec tu jarní hrůzu v kabině? Nebo to zstím moc nechce řešit když to zstím na postup je.
Olomouc sice bude vykalená, jenže Baník hraje jak po kalbě už od února
Brabec to chtěl řešit, ale výsledky byly, tak teď to už hrotit nebude. To by bylo harakiri, tři kola před koncem. Jako jak sem psal vejš, věřím, že tam je úplně brutální tlak na všechny, je to blízko. Ale pak pičo vidíš, jak si Mondek jen tak kope míč za lajnu.. Kdyby alespoň lámaly nohy, nebo nevím, skluzy, bojovnost dneska, zvláště, když je to 27. kolo...Ne, oni tam CHODÍ.
Nicméně stojím si za tím, že klub jako Baník nemá spoléhat na to, že ze Znojmem bude hrát vabank do piče. Naprosto zbytečné komplikace, za které si mohou ti hráči ale sami, protože ten tlak bude ještě vyšší.
Výkon byl špatný, Urgela, Breda, Petržela a Pekár dnes hrozní, ale co mě zklamalo mnohonásobně více, jsou fanoušci. Zjebat hráče že nemakali, nebo nedali těch 8 gólů pro které si fanoušci přišli můžou přece až po zápase.
Lámání nohou jsem čekal od Urgely, po tom co na něj chuji řvali při každém balonu už od začátku (nemá formu a je absolutně mimo, ale dává ho tam Petržela). Vůbec bych se Urgelovi nedivil, kdyby to nezvládl psychicky a do někoho zajel.
A fanoušci na ochozech. Místo aby se o ně mohl tým opřít když mu to nejde, tak se píská a nádává vlastním hráčům do kokotů a kurev
Ale jak se daří, to se to hned fandí a hrdě chodí s nosem nahoru. S normálama to jde hodně z kopce. Kotel byl dnes lepší než v "domácích" zápasech, ale zbytek hrůza.
Hráči jsou z postupu podělaní a v kombinaci s fanděním jen když se daří, pískáním od druhého poločasu když se nevede to bude pěkně na hovno a o nervy. Skoro mi přišlo jako by tam byli lidi z FB (stav 1:0 - Baník, my jsme Baník, stav 1:1 - ticho, stav 1:2 - kurvyyy, běhejte vy buzeranti. Urgela zastřel se, stav 2:2 - Baník, Baník, konec zápasu - to jste pěkně posrali).
Ten posledni odstavec, z toho se chce zvracet. Fanousci s ISPATem na hrudi. Ja toto videl az od druheho polocasu, ale prislo mi, ze support slaby, ostatne, jako v poslednich zapasech ve Vítkovicích.
A Urgela. Petrzela ho tam nechal jasne, nebyl dalsi útočník.
Ale nema na to, bohuzel.
Někdo takový kdo nadává se tam najde každý zápas, ale dnes jich tam bylo hodně a tím, že byl slabý support to bylo slyšet mnohem více a hráčů mi bylo fest líto.
Urgela na to nemá snad jen momentálně, pořád věřím, že se z něj někde vyklube druhý Magera pokud půjde do sebe, ale u nás už dostal času dost. Dneska ho měl rozhodně střídat jako prvního už v poločase.
Petržela - tak jak se mi na začátku líbil, tak teď ho nějak nemusím. Snad postoupíme a proběhne rozumná výměna.
Fakt se řvalo at se zastřelí?
jinak v Urgelovi druhého Mageru nevidím. Ten borec od zsčátku ukazuje že na to nemá a Jakubov to stejný. Hlavne že bylo keců jak je to super posila. Každopádně postoupit, postavit Petrželovi sochu ale rozloučit se, protože ten borec nemůže zodpovídat za přestupy do 1.ligy. navíc nerotuje, a když už tak naprosto katastrofálně. Hlavně jak mlel že máme suverénně nejlepší kádr s postp bude jasnej tak 7 kol před koncem a my se přitom budeme klepat do poslední minuty posledního zápasu a zcela upřimně nám vůbec nevěřím. Sokolov hraje taky o vše a pokud ho neporazíme tak je po postupu
Neřvalo se to sborově, vždy jednotlivci, ale bohužel ano.
S tím Urgelou jsem to možná přehnal, ale co se týká hráčů, věřím jim do poslední chvíle pokud vidím alespoň snahu a tam byla. Ale je pravda, že na jaře bych Urgelu tipnul na basketbalistu co práci nohama s míčem teprve zkouší.
Není pravda, Urgela na začátku ročníku nehrál vůbec špatně. Dal i nějaké branky. Proto sem nad ním držel ochranou ruku. Ale včera mi osobně zklamal. Měl možnost se ukázat, ale byl marný. Ale aby to nebylo jen na něm, marná byla i záloha, obrana...
Ale musím souhlasit s tím, že až se postoupí (Neberu nic jiného než postup, nic jiného si nepřipouštím, jen mě štve, jakým způsobem se tam dostanem), bude třeba udělat zase znova nový tým, protože to, co předvádí poslední týdny kádr, to by Baníék v 1.lize hrál druhé housle.
Místo zjeba (který hráči určitě včera dostali) bych je teď snažil nějak uchlácholit, povzbudit, vzít je třeba někam, celý tým, odreagovat, ať příjdou na jiné myšlenky, protože si myslím, že drtivá většina hráčů je psychicky úplně v prdeli. Takový tlak snad v životě nezažili a ví, že jsou ostře sledováni nejen na stadionu.
K tomu konci - Navíc proti Baníku se chce každý vytáhnout, na Opavu tak nažhavení soupeři nejsou. Asi něco jako na Spartu v lize, na tu se též každý vybičuje více než třeba na Duklu.
Tohle už ale beru jako výmluvu, sorry. Ano, vyhecovat. Ale Baník tak jako tak hrál na svém prozatimním hřišti, utkání se nehrálo nikde mimo Ostravu. A bojují o postup.
To, že se udělala remíza mi už tolik nevadí odstupem času, ale do teď mě vážně štve přístup hráčů k tomu zápasu. Žádná bojovnost, nic (Vyjma výše jmenovaných). Mohli být na koni, sami udělali na sebe ještě větší tlak.
Teď bych byl nejraději, kdyby přišli na dva dny na jiné myšlenky, nemyslet na to furt a v sobotu vlétnout na Sokolov, nahecovat se na ně jak hladoví psi.
Když jsem to psal, hned mě napadlo, že to tak bude znít, stejně jako mi to zní u těch sparťanů. Ostatně podobně zní to Tvé s tlakem. Nicméně něco na tom přece jen je,prakticky všichni ti borci hráli dosud v podřadných klubech, najednou do nich zajíždí soupeři s mnohem větší vehemencí jen proto, že mají na sobě náš dres. Ale s tím se musejí srovnat, jinak můžou zpět do svých Myjav nebo Vlašimí. Sami mají bojovat - to je naprostá samozřejmost.
Každopádně, včera to bylo psycho. Ale bylo to včera. Teď se připravit na Sokolov (i na tribuně, poslední dobou nic moc) a i když klub jako Baník není toho moc hoden, třást se o postup, holt musíme všichni a společně ten klub dotáhnout do úspěšného konce, to jest postup.
V M. frontě dnes mektal kdosi z Vítek, že nám proti Sokolovu nevěří...
Tohle nečíst.. A věřit jen sobě. Baník by měl porazit Sokolov i kdyby tam skákali po jedné noze. Prostě dát teď stranou veškerou slušnost a úctu k soupeři a rozjebat je.
Chcem postoupit, Chcem. Patří Baník do první ligy? Patří. Chceme zase jezdit po vesnicích? Nechcem.
Tak ono je ta debata úplně nesmyslná - bavit se o tom, jestli máme na Sokolov...
Nooo, to sem si taky myslel před derby
derby zápasy jsou nejhorší
Ale Vítkovice..To není Opava. No nic, své sem si k tomu řekl, srát na všechny, když to nepůjde po dobrém, lámat nohy a dotlačit míč třeba i očima do sítě..
Není, ale ta tradice bojů tam je a je nutně větší než s Opavou, pamatuji ty bitvy, když tam hráli Kadlec, Vlk, Zápalka, Bartl... S Opavou to je více mezi fanoušky, ale když máš městského rivala co navíc hraje na Tvém stadionu...
Ono zase Vítkovice mají na jaře parádní fazónu, jen jim to bohužel nebude nejspíše stačit k udržení..
Jo, mají formu, dobrou formu, osobně jim přeji záchranu, pak by mohl ten tým sloužit jako parádní farma pro Baník.
Nicméně si stojím za tím, že Baník musí tyhle soupeře porazit, stačí 1:0, ale porazit a ne vyrovnat hybridním gólem, jako by nám ten nahoře chtěl i pomoci.
Já třeba nechápu, proč nehraje Granečný. Pokaždé co nastoupí, tak patří minimálně k průměru, ale vždy na něm jde vidět snaha a bojovnost. I včera to dobře oživil. Helešic to taky dobře piloval, ale bohužel mu nevycházely absolutně centry no..
Možná to bude tím, že jezdí na repre srazy, Vlasta vloni na jaře říkal, že ho proto netaví - není s týmem.
No to mi příjde ale jako hrozně špatný důvod. Navíc Helešic pokud se nemýlím měl taky nějaké srazy..
Jo, ale víš jak Vlasta - nevzal Baroše, který se chtěl připravovat většinu týdne individuálně v Praze, kór takového mladíčka. Helešic, pravda, míval též, ale vybral asi z těch dvou jeho.
Je pravda že na Urgelu padaly drsné věci, což je smutné, protože on za to nemůže a byl by blbý, kdyby si sám řekl o střídání.. Tohle měl prostě vidět Petržela a sáhnout do toho.. Klidně tam dát na20 minut Azevda, protože nechápu, proč ho pak měl na lavičce..
já taky Baník moc nekritizuju, ale dneska jsem fakt nasraný. A i když Hrubý taky nehraje úplně nejlíp, dneska bylo vidět že bez něho to je ještě větší bída, protože Pekár je úplný mamlas a utvrdil mě v tom, že už nechci vidět přestup do Baníku ze slovenský ligy. A chybí Azevedo, kurevsky...
Azevedo nechybí a Pekár jen dokazuje hru Dušanka.
Je už nějaký ofic info kolik od nás dostanete lupenů? Případně jestli vám necháme tribunu? Mohlo by od vás přijet vcelku početný osazenstvo. Hrát svou roli bude atmosféra, když jde o důležitý body.
chtělo by to oblouk
Jo, to by bylo asi nejlepší. Jižní tribuna je moc blízko našemu kotli. No..i když, kotlíku se hodí spíš
Je možný že jsem někde zachytil mimoděk zprávu, že chystáte na Olomouc bojkot výjezdu, nebo..?
bojkot? Naopak...
Azevedo strašně chybí.. Přestaň být vůči němu zaujatý..
Můžu být na koho chci a stojím si za tím, že Azevedo nám nechybí. Nikdy nebyl rozdílovým hráčem FCB. A teď když je po zranění, že by Baníku vytáhl trn z paty? Ale kdeže.
...
věř tomu, že v tomhle marasu by by Azevedo vynikal a toho taky nepovažuji za žádnou extratřídu. P.S: nelíbí se mi třeba to, že se moc mazlí s balonem a hodně věcí tím zajebe. Ale popravdě teď se hodí neskutečně.
Je po zranění, víme, v jaké kondici je? Nedal ho tam Vlasta třeba jen proto, že si byl jistý, že nebude třeba střídat útočníka (beztak to neudělal) a dal tam Azeveda, aby přičuchnul k atmosféře a byl s klukama alespoň na střídačce?
A ohledně jeho hry. Proti Sigmě byl tím lepším, ale jinak..Běha. Běhá i Denis nebo Matěj.
Jenže nejlepší fotbal jsme možná paradoxně hráli, když byl Azevedo vepředu. Pak aspoň nikdo neměl tendence to jen nakopávat. A když už, tak mi přišlo, že i ten malinký Azevedo těch míčů uskákal více než Urgela.
To už je jedno.
Hlavní cíl je ten, že zase v létě přivést alespoň tak 6-7 fotbalistů, z toho minimálně jednoho kvalitního šutéra.
Takže se zase Baník bude minimálně celý podzim sehrávat
A trenér bude mít zase výmluvu.. Ať už to bude kdokoliv.
No právě
Hlavně už nebrat experimenty ve stylu Pekára... Zkusit získat Nerada (sice není moc rychlý, ale technicky je na tom jeden z nejlépe v FCB), jako šťítového Hlinku, křídla pořešené taky máme. Takže pořešit určitě obránce (a ne jednoho. A sám doufám v návratu Pavlíka) a útočníka. A to hodně dobrého.
Z Vítek stáhnout Szotka, Honiše a Matěje. Že umí hrát fotbal ukazují celé jaro.
Akorát teda nevím, jak jsou na tom naši mladí, moc je teď nesleduji..Jak U19, tak další v Karviné.
Jo, mladé jsem taky teď neměl čas sledovat. Začal bych i více zapojovat Granečného, ten kluk na to jednoznačně má. Pokud Zápo odejde, tak určitě zkušenějšího stopera, který ale bude na to pořád mít.. Jo, škoda že už nemáme Frydrycha a Baránka..
ale to jo. Já si taky myslím, že nebyl Azevedo připraven kvůli toho zranění. Nicméně chybí. Je to tak, já věřím, že bude daleko platnější než Urgela.
Urgelu vyhodit a okamžitě.. TO co na jaře předvádí je parodie na fotbalistu na úrovni Krauta. A je to čím dál tím horší. Upřímně, asi jsme nikdo nečekali, že se nám zraní i Jakubov i Azevedo a táhnout nás bude muset Urgela, ale jak už jsem psal jinde, raději hrát bez útoku, než s ním.
jak jsem Ti říkal na fotbale, radši tam v útoku uvidím trápícího se 19letého Śašinku, než trápicího se Urgelu, kde k progresu pravděpodobně nikdy nedojde.
Naprostý souhlas.
jsem si říkal, že se nebudu k tomu vyjadřovat po zápase, jinak by to hodnocení bylo hodně sprosté. Tak jsem se vyspal a chtěl bych jenom říci, že ať si Ti dva čobolští mamlasové Pekár s Urgelou chytnou za ruce a jdou hrát někde ke Snině a uť se v životě nepřibližují k hranicím s ČR. Protože to, co předvádí Urgela to není hra hodná ani krajského přeboru. A ten budižkničemu Pekár, který zkurví přihrávku i na 2 metry ten nemá ani na okres.
Už ať je zpátky Azevedo, sice taky není žádné terno, ale je 1000x lepší než ti slovenští poťapanci. Jo a Hučko ať si řádně nafackuje za tu pičovinu na konci 1. poločasu. No nic se Sokolovem to musí být jiná hra a hlavně a´t nehraje Urgela, to tam v útoku bude platný více Mičola.
Všechno špatně... musíme těch 6 bodů udělat!
včera to byla katastrofa. to, že Opava týden, co týden vyhrává, musela padnout na úrodnou půdu. borci se prostě posrali. tím spíš, když dali gól na 1:0 a nepřipouštěli si, že se něco může stát. hráli profesorsky a zaslouženě dostali gól na 1:1. po překvapivém gólu na 1:2 se posrali úplně. v tu chvíli už hrály jenom Vítkovice. krom Mičoly se všichni schovávali, naopak Miči zase postrádá techniku, tak i když rval, balon ho neposlouchal. krajníci se snažili chodit do náběhů a především levá lajna měla u ochozů prostoru jako prase. jenže ať bek nebo záložník vždy zvolili opačné řešení. když měla přijít přihrávka pod sebe, valil centr na jednoho chlapa (no..Urgelu...o něm níže až) a když měl plné vápno lidí, tak to sekl. když už navíc šel centr, tak to letělo dva dny, nic stříleného. to samé rohy...vše na první tyč. a pan Urgela? podzim byl docela obstojný, ale jaro? viděl jsem ho ve F-M a dnes, co hrál celé zápasy a nepochopím, jak borec, co má dva metry, nemůže vyhrát jedinou hlavu. tím spíš, když tam šel právě s tímto úkolem předpokládám. kámoš, co jsem tam byl se mnou, hraje se mnou III. třídu a říká, že by si přál proti takovému frajerovi hrát a že týpek z týmu, co je v trojce na sestup by dnes musel být o dva levely lepší. jako...nechci být jako všichni a jen nadávat. suma sumárum bilance 16-9-2 je docela super a nebýt toho, že se chytla Opava, bylo by už hotovo, ale ta hra je vážně utrpení. pořád si myslím, že ligu můžeme obohatit. tým bude silnější, zkušenější a hlavně, bude hrát uvolněně bez tlaků a taky určitě do otevřených obran. myslím, že I. liga by nám mohla svědčit o kus víc než jaro druhé, kdy to před námi každý zavře na 16-ce a zápas co zápas musíme. otázka je, co s námi udělá to, že máme už jen poslední šanci na klopýtnutí. možná nakonec tento bod bude pro nás mít cenu zlata. je možné, že poslední dva zápasy už si pohlídáme v zákulisí a i když se mi to příčí, myslím, že to tak dopadne. sigma to nemusí pustit ani za peníze, ale za podobnou pomoc v dalších letech. znojmo naopak nějakým penízem taky nepohrdne. no...bude to ještě zajímavé. 3 body proti Sokolovu mohou být klíčem. je totiž taky dobře možné, že když přijede do Opavy Varnsdorf, tak může SFC ztratit, protože se změnila psychická situace i u nich. najednou už nejsou ti, co mohou, ale ti, od kterých se čekají jasné 3 body a další stáhnutí bodů. trošku čekám, že Opava klopýtne před koncem sama. BP
A to jeste na konci byl Vasek na lavicce a s nim asi 8 hracu, ktere totalne zjebal, rval po nich, rozhazoval rukama a pak se otocil a sel do kabin sam. Vubec se mu nedivim... kdyby nemel repre formu, tak davno nejsme na druhem miste. Jinak Vlastik me zacina taky srat. Velkohube kecy o nejlepsim mancaftu v druhe lize a pritom hovno. Stavi si svoje kone (rozumej Hucka), kteri na to nemaji nebo jdou po sezone do pice...
A jeste k tomu "fandeni" normalu na tribune... to je silene, nerikam, ze jsem taky trochu nenadaval, ale aby pri tom poslednim skakani Banik pico pred golem na 2:2 skakal z celeho B skakal jenom ja s brachou a 5 lidi nad nama, to jsem jeste nezral.
Mně přišlo, že se vás kotel ani nesnaží zapojit. Žádné odpovídačky a když, tak jen v rámci kotle. Nevím jestli to tak je na každém domácím zápase, bo na ty nechodím, ale na Bazalech se ochozy zapojovali mnohem více.
Jj, mas pravdu. Kotel na jednu stranu nadava, ale takove ty bezne opakovacky nedavaji vubec. Neajkou dobu to tak trva uz..
Tak to si zase nemyslím. Na minulých zápasech ty odpovídačky podle mě normálně byly. Ale je pravda, že teď jsem je nezaznamenal.
Jo je to tak, opakovačky normálně bývají a jsou časté.
"A zrcadlově zaznívají hrozby opačného druhu i z druhé strany. V tom smyslu, že pokud Roman Berbr ohlásí, že bude kandidovat na předsedu, jsou údajně některé kluby připraveny na protest proti němu bojkotovat zbývající ligová kola."
Sparta opět o několik let dopředu oproti ostatním, my ligu bojkotujeme už třetí sezónu.
Je možný , aby se nějak úplně odstrihla od Facru? Ze by treba se domluvili se svazem z Nemecka, Rakouska , Polska (a jejich rozhodci by piskali prvni a druhou ligu?)
Zajímavá otázka.
Ale myslím, že to možné není, tam musí být něco, co ty dva subjekty spojuje...
Ta nejdulezitejsi otazka je ovsem jedina: jak je vubec mozne, ze nekdo s takovou minulosti jakou ma Berbr, muze 28 let po listopadu mit takovou pozici a moc!
Copak Berbr, ten šéfuje jenom fotbalu...
Protože SAMETOVÁ revoluce.
Luftjarda jako mravní autorita, na kterou si teď hraje, by mohl odhlásit z posledních kol Slavii.
(a Plzeň ani v jednom kole stejně nebude bodovat a skončí druhá)
To je právě nejvíc v píči. Že máš fotbal je na tom tak, že Tvrdík je tam jako ten "čistej"
Tak naše politika je na tom tak, že Kalousek se Sobotkou jsou tam ti "čistí"
Zajímavý, že Slávii s Čínským vlastníkem hrdý soudruh Berbr vadí ze všech nejvíc...
Jo jo, protože Čína = komunisti
A ne?
Jsou všichni Čínani ve straně?
No dost těch miliardářů toho dosáhlo díky tomu
No tak to je jako u nás.
V tom případě se divim,že tu nikdo nenadává na český majitele klubů,vždyť to můžou být komunisti .
tak takovej Ludvík Karl..
To je možná i sám Stalin
Píšeš "Čína = komunisti" a to snad platí, ne?
Jo máš pravdu, blbě jsem se vyjádřil
Jinak omlouvám se, neodpověděl jsem na otázku: pokud vím, tak je ve straně ofiko něco přes 80 milionů lidí, takže ne, všichni tam nejsou... Ale vážně si myslíš, že tam nejsou ti úspěšní?
Evidentně Berbr nevadí tobě,když ti vadí,že někomu vadí.
http://img.cncenter.cz/img/3/full/1379855-img-bobosikova-v3.jpg?v=3
aaaaaaaaaa
Já chci Koštála!
http://www.postavy.cz/foto/pan-kostal-foto.jpg
Profesionální kluby mohou mít v píči, ty si prachy stejně seženou. Horší to bude s těma dědinama co Berbra podporují a pro které se z MŠMT uzavře kohoutek
Ty at si třeba hrají stolní fotbalék u nich v krmčmě
Ale ty malé kluby se jim na to mužou taky vysrat.Ty dostávaj dotace v řádech stovek korun českých
http://novaplus.nova.cz/porad/televizni-noviny/video/13712-televizni-noviny-4-5-2017/
Pusť si to od 18:59
Nova? Vážně?
Upřímně moc se mi na to nechce klikat...
Jako na zprávy na nově se nedívám,ale prostě sem přepínal tv a na nově zrovna byla tahle reportáž.No já vim,že tv hovna,ale tak ty předsedové těch klubů snad neměli důvod lhát.
Já na to neklikl, nechce se mi prostě...
https://www.sport.cz/fotbal/ostatni/clanek/882815-peltu-zradilo-zdravi-sef-facr-byl-prevezen-do-vazebni-nemocnice.html#hp-sez
prison break
Vychazi ted nova 5. serie.
jj koukni.. me to bavi zase jako driv
Ja nemam rad moc to arabsky prostredi. Ale jinak to jde.
Mi to právě příjde zajímavé. Že je to fakt jiné, než ty předchozí série, což je super.
no tak ona kazda serie byla jina ze jo
Byla, ale tato série mě nějak zase chytla více, ale je to možná i tou obří pauzou..
jj to bude asi tim.. mne vylozene nebavila jenom druha serie
Vedle trapného divadla, které nám předvádějí politici, především premiér, se rozjela i komedie na poli fotbalovém přenesená ze hřiště k tzv. orgánům činným v trestním řízení (OČTŘ). To je jak ve Francii nebo Německu: nelíbil se vám Hollande tu máte Macrona, nezdá se vám hodná máma Merkelová užijte si ještě většího magora Schulze! Když vám nevyhovuje Pelta (a komu vyhovuje?) máme tu ještě dříve tak opovrhovaného Berbra! Skutečnost vždy ještě předbíhá ty nejdivočejší představy!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele