Kluby budou moci utratit jenom tolik, kolik si vydělají

15.09.2009, 15:10
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (244)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
10

goodbye Man City, Chelsea a další

Reagovat
smazaný uživatel

co City to spis Real kterej si musel pucit penize v bance na ty posily coz City si je pucovat nemuseli a nemusej

Reagovat
j_mrazik

Je pravda, že sponzorskej dar se objevuje ve výsledku hospodaření, kterej Platini myslí, takže tyhle týmy jsou v suchu, leda by to měl nějak pojištěný.

Reagovat
herbage

Z toho nadpisu usuzuji, že budou moct utratit jen co, co si opravud vydělají a mezi to jistě nepatří dotace od bohatých mecenášů

Reagovat
10

přesně tak, právě šejkové a rusáci jsou hlavní důvod tohodle opatření

Reagovat
smazaný uživatel

to si uplne nemyslim spis to spi Perezove...

Reagovat
10

jenže Real vydělává nejvíc peněz, vykazuje kladný čísla...Man City a Chelsea dlouhodobě velmi záporný

Reagovat
smazaný uživatel

jo tak real vykazuje kladný čísla??? Hehehehehe a kdes to prosimtebe vzal? Naopak! Real je hodně v minusu a musel si půjčovat od bank. ManC a Chelsea to lepí jejich majitel.....prober se

Reagovat
10

po týhle sezoně to samozřejmě kladný čísla nebudou, ale jinak mají profit největší ze všech týmů na světě, s velkým náskokem, takže se prober spíš ty...nepředpokládám, že budou každou sezonu kupovat hráče za 250 milionů eur...

Reagovat
smazaný uživatel

ale to je uplně jedno kdy se jim to vrátí nebo nevrátí, zkrátka na ty nákupy neměli, tudíž si museli půjčit z banky, co na tom nechápeš?

Reagovat
10

jenže oni si na pokrytí těch dluhů vydělaj, Man City, ani Chelsea na ty jejich náklady nikdy nevydělaj...je to prostě jen hračka bohatých majitelů, který do toho utopí svoje prachy

Reagovat
Godwinson

to je ale problém majitelů ... tohle není vůbec proti pumpování peněz do klubu od majitelů, už to zkus pochopit ... dole Talkers to napsal správně

Reagovat
smazaný uživatel

nepochopils, nevadí

Reagovat
smazaný uživatel

10 má pravdu,Real dlouhodobě vykazuje největší zisk ze všech týmů na světě .. a to,že si museli teď půjčit z banky je jen proto,že chtěli dát tolik peněz za posily který dali (Tolik samozřejmě ročně nevydělají)

Reagovat
soukup

to by mělo znamenat, že týmy se nebudou moct zadlužit u bank, když budou mít bohatý majitele jako MC a Chelsea tak na žádnej dluh nejedou a nic se nemění

Reagovat
10

já jsem to teda pochopil tak, že budou moc kupovat hráče jen za vygenerovaný profit...v tom má být to vyvážení, ta spravedlnost na úkor týmů, který bohatý majitele nemaj

Reagovat
soukup

to by podle mě moc nefungovalo, kdyby to mělo být takhle, třeba kluby v GL určitě zádnej nemájí zisk a to by teď nikdo nesměl nikoho koupit a my bysme 5 sezón koukali na stejný hráče + nějaký mladíky

Reagovat
10

v Gambrinus lize tohle pravidlo funguje už sto let

Reagovat
soukup

fakt? tak proto bere Sparta všecky na hostování

Reagovat
TomikK

Ja naopak myslim ze by to i ty maly tymy donutilo aspon vymenovat hrace mezi sebou pokud se stavajicim kadrem nebudou spokojeny

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, klub mají jako jednu z činnosti reklamu, tkaže i z toho mají příjmy, které se do toho počítají.

Reagovat
TomikK

Ja teda uplne nevim, ale prebral sem si to tak, ze muzou v danym prestupovym obdobi utratit jenom tolik penez kolik v nem vydelaj - zni to dost divne, ale konto majitele by nemelo mit vliv

Reagovat
Godwinson

spíš než City a Chelsea se ti tam hodí Real, ale to jen tak na okraj :)

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasim s tebou, tohle nemá s bohatejma majitelema co dělat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pipo123

výborne Platini

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icecube

Reagovat
10

tohle pravidlo zabije Premier League, naopak hodně zvýhodní Serii A

Reagovat
j_mrazik

A Bundesliga? Ta půjde hodně nahoru.

Reagovat
M11

ta uz jde ted

Reagovat
j_mrazik

Ale může výš, když ostatní půjdou níž.

Reagovat
herbage

Nemyslím, tam jsou kluby na tom špatně ekonomicky už teď. Sice mají vyrovnané rozpočty, ale to měli vždycky. Nijak lépe z toho vyjít nemohou, jen ostaní soutěže z toho mohou vyjít ještě hůř

Reagovat
smazaný uživatel

parada

Reagovat
soukup

fakt by mě zajímalo, kde teďka kluby seženou peníze na nějaký přestavby stadionů, když si na ně nebudou moct půjčit

Reagovat
smazaný uživatel

na prestavbu stadionu a podobne sa to brat nebude, to bude len na kupovanie hracov

Reagovat
soukup

jo už to tam vidím, dík

Reagovat
TomikK

to se bude platit z tech penez majitelu a sponzoru prave

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To zní pěkně..

Reagovat
Tomanatura

Výborně

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

Diskutabilní krok, ale převažují pozitiva.

Jen by mě zajímalo, co všechno se bude počítat do příjmů, ale jsem přesvědčený, že kluby jako Chelsea nebo MCity si tyhle injekce od mecenášů nějak ošetří ...

Každopádně jsem zvědav, co by tomuhle řekl pan Florentino II. Krachující

Reagovat
soukup

Florentino je spokojenej, protože tým už si postavil za starých pravidel

Reagovat
10

a ještě má 3 roky

Reagovat
smazaný uživatel

tak tohle není poslední přestavba takyklubu z Madridu. Až vyhoří, tak pokud nezkrachují, budou nakupovat dál

Reagovat
Godwinson

no, oni nutně vyhořet nemusí, takže takovej trapnej scénář je zatím lehce mimo ... po sezóně se tu můžeš bít do prsou, ale zatím je to spíš trapný :))

Reagovat
smazaný uživatel

no nevim. pokud by to bylo ciste jen z prijmu, tak za chvili tady nebudou zadny veliky prestupy, o kterejch by se dalo tak hezky diskutovat..

Reagovat
smazaný uživatel

To není pravda.. Jenom ta jejich cena půjde dolů.

Reagovat
TomikK

Myslim ze se pak mnohem casteji dockame podobnejch vymen jako zlatan - etoo

Reagovat
smazaný uživatel

jako napr. Adam Hlousek(Slavia Praha) ---> Real Madrid 10mil euro??

Reagovat
smazaný uživatel

tak maaalo?

Reagovat
smazaný uživatel

A jen ještě jednu poznámku - tohle opatření je dalším krokem k vytvoření Superleague. Velkokluby se omezovat nenechají donekonečna

Reagovat
smazaný uživatel

Sice to tak vypadá, ale které velké kluby proti tomuto protestovaly?? Nečetl jsem žádnou reakci klubů na toto pravidlo a navíc to bez problémů odsuhlasily i ty bohaté kluby.

Reagovat
smazaný uživatel

Michel Platini legenda jako hráč a možná ještě větší legenda jako funkcionář

Reagovat
erudovanyodbornik

A Petrohrad,Donetsk,atd pudou do haje .

Reagovat
smazaný uživatel

Ty ses opravdu odbornik koukam ...jestli narazis na vitezstvi v poharech tech tymu, tak v sestave Zenitu snad krome Tymoscuka zadnej hrac nakoupenej za velky penize nebyl...

A co se tyce pravidla - je to jenom dobre ...aspon nejakej krok proti modernimu fotbalu.

Reagovat
erudovanyodbornik

To neni jenom o penězích na posily ale i o platech hráču takže by těžko drželi Arshavina,Zyrianova atd.

Reagovat
erudovanyodbornik

A nenarážím na vitezství v pohárach ale na neuměrné utrácení v kontextu ekonomiky země.Taková Ukrajina je 2x nižši životní úroven a donetsk za prestupove obdobi utratil klidne i miliardu kč.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale udrzeli, diky ignoranci zbytku sveta vuci Rusky lize. Takovyho Arsavina si ve svete vsimli az po Euru. A treba vic nez 30letyho Zyrjanova, kterej pred tou sezonou prisel za par supu by asi tezko v Evrope vabili

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak to ze tyhle kluby za platy hodne vyplaznou je pravda, ale nemyslim si, ze zrovna tyhle kluby by na tom byli nejak zvlast bity. Evropsky velkokluby maj ty platy i vyssi a za hrace mnohem vic.

Kazdopadne..mne by to vubec nevadilo - aspon by byl zase starej dobrej Zenit a ne tovarna Gazpromu

Reagovat
smazaný uživatel

tak to má byt

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přichází doba NHL, kdy budou hráči přestupovat jen kus za kus?

Vypadá to, že doba přemrštěných částek a platů pomalu mizí. Tým si nemůže dovolit dávat 100mil na platy, protože stačí výpadek v LM a je průser. Rozhodně to vítám

Reagovat
smazaný uživatel

je to přesně tak. Mohlo by to rozhýbat trh v tom smyslu, že když někdo bude chtít někoho koupit, nejspíše bude muset i někoho prodat. Kvalita by se mohlo více rozmělnit, jako v té NHL

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť je to blbost. Podle mě se poměr ceny za hráče:obrat klubu nezměnil tak 25 let. Sice to nemůžu nijak dokázat, ale pokud se vezme inflace, zvýšený příjem od TV a vysílání po celém světě, globální marketing, burza tak nárůst příjmů je velký.

Kdežto ceny hráčů se zvedly hlavně kvůli pádu kurzy Libry a letošnímu utrácení FP. Jinak by nikdo nestál nad 65 mega. Vždyť cena Za CR je v GBP nárůst z 45 na 80 ale v EUR jen z 66 na 90 ( nevím přesně a nechci to hledat ). Jinak pokud skončí velké přestupy tak fotbal ztratí na přitažlivosti. Koho bude bavit sledovat neustále stejné týmy?

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, měl to být nový komentář.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo tu mluví o nákupech za 65mil? Já tu mluvím o přestupech za 20mil, to si bude moci dovolit málokdo ze svých příjmů. A tím, že třeba Lyon nedostane 20mil za Maloudu, tak nedá 15mil za Cissokha a Porto nedá 5 mil za dalšího hráče.

Tohle je domino, když ti spadne jeden kousek, zhroutí se ti zbytek.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Lyon je finančně někde trochu jinde. Jeho sílu dokládá právě to, že pokud prodává, tak to není jako u jiných, ale pak nakupuje zy vysoké prachy. A když seš tak chytrej, tak mi prosím prozraď, koho prodali před nákupem Sonnyho Andersona ( 19 mega, Barca, 1999 ).

Reagovat
smazaný uživatel

A pokud chceš poučovat, tak si vem lepší příklady než je Lyon.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší šéf UEFA, ať žije Michel .

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Reagovat
jtbs

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nech si minaju kolko chcu....

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Očkovat proti prasečí chřipce se v ČR začne zhruba v polovině října a vakcínu dostane zdarma 250 tisíc pacientů s chronickým onemocněním, 160 tisíc zdravotníků a 90 tisíc nezbytných pracovníků veřejné služby.

A nějaký názor na novinkách:

Jsem zvědavý až vypukne pandemie a lidi pomřou, kdo tady bude těm naočkovaným inteligentům fyzicky pracovat. Bez instalatérů nebudou mít vodu, bez elektrikářů zdroj energe a světla. Už bez těchto dvou věcí je nemocnice k ničemu. A takových oborů je spousta !! Takže do roka vymřou taky. Opravdu to rozhodl nějaký inteligent.

Inteligentní příspěvek... Ale to, že ti zdravotníci zachraňují ty životy ostatním ho nenapadne.

Reagovat
smazaný uživatel

Pac to urcite psal nakej frustrovanej vesnican od pasu kde maka za blbejch 12 tisic cistyho, tak si svoji frustrovanost a neschopnost vylejva tam nema cenu vubec resit takovy vykriky.

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš mě překvapila až taková naivita...

Reagovat
10

Reagovat
Godwinson

tak ono už myslet si, že na novinkách jsou inteligentní příspěvky, tedy spíš inteligentní přispívající, je lehce utopické ... pár inteligentních tam sice občas člověk potká, ale to je spíš náhoda :)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Radši jsi to sem neměl dávat... Koukl jsem tam a zjistil, že Paroubek nepodpoří konec sněmovny. To je masakr...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to s*áč....

Reagovat
smazaný uživatel

stejně to kluby můžou obejít, například si majitel koupí 1 000 000 dresů a hned je tu finanční injekce.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to je fakt..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Neni treba... staci sikovnej financni management a sem tam nejaky cachry v ucetnictvi a hned je klub v plusu.

Reagovat
smazaný uživatel

No taky si myslím, že se budeme ještě divit kdo bude příští rok ve forbesu jako nejvýnosnější podnik roku..

Reagovat
smazaný uživatel

Vzdyt vono staci k k minusu udelat carku a je to razem plus

Reagovat
soukup

nebo ten majitel pokud vlastní nějakou firmu, tak uzavře s klubem nějakou hodně výhodnou smlouvu o sponzoringu, von určitě někdo něco objeví jak to občůrat

Reagovat
herbage

Proč tak složitě a neefektivně? Jednak se nejvíc nakrmí výrobce těch dresů, jednak stačí podepsat buď výhodné smlouvy se sponzory či prodat VIP místa na stadioně za exklusivní sumičku a pak ji vykázat jako příjem ze vstupného

Reagovat
10

samozřejmě, že to půjde obejít, stačí založit firmu a přes ní tam hnát sponzorský injekce...tohle budou muset mít nějak ošetřený...

Reagovat
smazaný uživatel

Docela hezké, ale velmi slaboučké opatření...

Reagovat
10

pokud ošetří možnosti, jak s tím systémem vyjebat, tak to bude super ale nějak tomu nevěřím...je to trošku naivní od Michela

Reagovat
smazaný uživatel

Naivní, ale zvedá mu popularitu a politický kapitál pro rozhodnutí, která nebudou naivní a momentálně jsou nepřijatelná. Ošetřit, jak s tím nevyjebat nejde...

Reagovat
smazaný uživatel

jaký ojebávání ty rozumbrado Prostě si koupíš jenom to na co máš!

Reagovat
soukup

jaký asi? uměle navýšit příjmy

Reagovat
smazaný uživatel

no jo ale to neni starost Platiniho, ale berního úřadu

Reagovat
soukup

ale ono je lze navýšit i tak aby to bylo legální právně, ale vochcalo to tenhle systém a to právě musí nějak ošetřit uefa a ne berňák

Reagovat
smazaný uživatel

ale když budeš navyšovat příjmy uměle, tak to je vždycky někde vidět....máš paragony, faktury atd.

Reagovat
10

a jakej je v tom rozdíl?

teď nalejvá prachy šejk do klubu přímo vs. šejk tam bude nalejvat prachy přes nějakou sponzorskou firmu...

Reagovat
10

ale v tom druhým případě ochčije tenhle systém, to je jedinej a zásadní rozdíl

Reagovat
smazaný uživatel

a právě od toho je brňák kterej to by tohle všechno při kontrole měl zjistit... i když těžko ale měl. A tohle neni problém Platiniho, ale je to obecnej celosvětovej problém. To by pak nemusel třeba u nás platit zákon č.337/1992 Sb.

Reagovat
10

zjistit co???

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

směješ se vlastní blbosti ? Proč prostě neodpovíš na otázku ?

Reagovat
Godwinson

myslim, že se směje blbosti jiných :)) ale jen hádám ..

Reagovat
10

tak mi vysvětli ten rozdíl ty, ty chytráku...myslíš, že teď tam majitelé ty prachy lejou načerno, nebo co? že ty vložený peníze nikde nevykazujou? není v tom vůbec rozdíl, ty peníze budou přiznaný v obou případech, ale v tom druhým, kdy budou nalitý jako sponzorský dar z nějaký firmy obejdou ten Platiniho systém...ty tady něco povídej o blbosti

Reagovat
Godwinson

nebuď hned uraženej, brouku :)) měl by sis ho mejt vlažnou vodou ... něco člověk lidem nevysvětlí a já tu nebudu vypisovat něco, co už tu bylo patnáctkrát řečeno, napsáno ... chytrolíne, zkus hledat, už před tím jsem tě odkazoval na jeden příspěvek ... a tady wobr to snad psal taky někde ... takže jen tři rady, čti, čti a čti ..

Reagovat
10

tady je krásně vidět, jak víš hovno...já se totiž ptal na to, co by měl berňák zjistit jinýho, než v současnosti...byla to reakce na diskusi s "wobr z londýna", kterou si očividně nečetl...hlavně že se tady snažíš dělat chytrýho

Reagovat
Godwinson

kdepak, nesnažim ,) no jde pokud teda hádám správně, furt tu pindáš stejný bláboly o Platiniho návrhu ... k tomu byl směřován můj příspěvek, protože o tom se s tebou wobr bavil ... že jste ten konec diskuze tady pojali jinak, to už mě moc nezajímá, já si své napsal k tomu, o čem jste se bavili ... možná trošku neštaštně, tak se omlouvám za umístění, i když na tom tolik nezáléží, hlavní je obsah :)

Reagovat
10

hádáš špatně a seš úplně mimo, sorry

Reagovat
Godwinson

1015.09.2009 14:43

a jakej je v tom rozdíl?

teď nalejvá prachy šejk do klubu přímo vs. šejk tam bude nalejvat prachy přes nějakou sponzorskou firmu...

to je tvůj příspěvek o pár řádků výš, takže reaguju správně ...

Reagovat
10

koukni se ještě jednou, na co a jak si reagoval...pokud nejsi úplně blbej, tak ti to možná dojde

Reagovat
Godwinson

no, já už ti psal, že jsem reagoval na tu myšlenku, která je tupá a je tvoje :) což se shoduje ... ale to je jedno, omlouvám se všem, který taky tak hrozně naštvalo, že jsem neklik na reagovat o pár řádků výše, opravdu, velmi mě to mrzí ...

Reagovat
10

můžeš mi sem teda prosímtě zkopírovat tu mojí tupou myšlenku a k tomu tvojí chytrou reakci? prosím tě o to to slušně, takže očekávám normální odpověď

Reagovat
Godwinson

ach jo, já nevim, normální odpověď je, že tě odkážu buď na to, co jsem psal nebo na to, což je zde ... nebo to, co jsi psal úplně nahoře ... snad se nebudeš zlobit, že ti to nepošlu přímo pod nos, ale snad víš, co jsi napsal, takže tak ...

Reagovat
10

já samozřejmě vím, co jsem napsal...ale nějak pořád nechápu, na co ty reaguješ a jak na to reaguješ, přestože jsem si teď přečetl všech 5 tvých příspěvků v tomhle vlákně

Reagovat
Godwinson

v tomhle reaguju na ten tvůj, kterej jsem ti kopčil trošku výše ... stejně jako jsem na tebe reagoval nahoře, stále ale věřim, že pochopíš na co reaguju :)

Reagovat
10

já jsem napsal, že tenhle Platiniho systém se dá jednoduše obejít, napsal jsem jak to majitel může obejít napumpováním peněz do klubu přes nějakou firmu v podobě sponzorských smluv...na to wobr reagoval, že je práce berňáku, aby tohle ohlídali - na to jsem se ho zeptal - ohlídali co? - protože není rozdíl, jestli majitel napumpuje peníze do klubu přímo, nebo přes nějakou firmu v podobě sponzorských peněz, v obou případech se ty peníze musí přiznat, tudíž v tom pro berňák není vůbec rozdíl - to byl taky obsah toho příspěvku, který si mi ty zkopíroval...

tak mi teď prosímtě napiš, kde vidíš tu mojí blbost a tupou myšlenku, na kterou reaguješ?

Reagovat
Godwinson

1015.09.2009 13:52

goodbye Man City, Chelsea a další

dobře, na tuhle ...

Reagovat
10

panebože ty si trouba...

Reagovat
Godwinson

to je tvoje prvotní myšlenka od který si odvozuješ své další žvásty z nevědomosti, takže ano, na tuhle ... co ti přijde špatný? zase mě odkážeš na jiný slovíčko reagovat? ach já popleta se vždycky ukliknu ... bůh mi odpusť

Reagovat
10

já nemůžu za to, že celou dobu, co mi píšeš tyhle kraviny, reaguješ úplně na něco jinýho sám si jedinej argument nenapsal, to že Chelsea vykazuje extrémní ztráty každej rok je neoddiskutovatelná věc, stejně tak to bude mít tenhle rok Man City...Real tenhle rok logicky čistej zisk nevykáže žádnej, protože má výdaje v hodnotě dejme tomu 300 milionů, ale příjmy bude mít o hodně větší, než Chelsea a Man City dohromady...

Reagovat
Godwinson

mě už to ale hrozně nebaví, no dobře .. jde mi o to, že píšeš jak na tom budou špatně City a Chelsea a obhajuješ Real, přitom ti to dole bylo vysvětleno jasně, já ti ten argument psát nebudu, když ho máš dole, čemu na to nechápeš, exote ... že tebe baví psát blbosti neustále dokola si ukázal, to umíš, pohoda, ale nenuť mě, abych tady přepisoval X příspěvků, který tě měli přivést k vědomosti ... to sorry

Reagovat
10

panebože, tyhle mám nejradši...furt se odkazujou na "nějaký příspěvky dole", ale když maj bejt konkrétní, tak začnou urážet a psát "nebudu ti to sem kopírovat, když je to tady x krát"

Reagovat
Godwinson

vždyť je to pravda, snad víš, co tady píšeš, neurážim tě, pokud nevíš, co tu obhahuješ, co píšeš a jakej máš názor, tak jsem ti do teď lichotil a to velmi výrazně ... a pokud to víš, tak nevidim problém, proč bys měl být dotčen, že sem tě pouze odkázal ..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak som sa mylil, najprv som si myslel ze wobr je ten sprosty a ty ten natvrdly ale vidim ze ty si oboje Nechapem naco tu spamujes diskusiu svojimi dementnymi prispevkami ked ti to uz dotycny davno viackrat vysvetlil, co nechapes na pojme pozri sa na diskusiu dole??? Ty sa tu radsej hadas o srackach

Reagovat
10

ty se do toho neser, fake Shevchenko reagoval úplně na něco jinýho, než jsem psal, kdyby sis to přečetl od začátku, tak bys to pochopil...

Reagovat
Godwinson

Reagovat
10

můžeš odpovědět?

Reagovat
smazaný uživatel

lol jeden natvrdly a druhy sprosty vy ste sa nasli

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si naopak myslim ze ked uz to schvalili tak to nejako osefovane bude ved tam nesedia hlupaci...priskory pesimizmus od niektorych

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Haha, za tři roky ty kluby vymyslí takových fíglů, že to opatření bude úplně zbytečné. A nemyslím si, že to co udělali v NHL, že to zrovna prospělo atraktivitě a sledovanosti. Ty časy, kdy každý hokejový fanda hltal každý zápas či jen výsledek už jsou dávno tatam. A ve fotbale? Hráče nebude kupovat tým, ale společnost, která ho obratem prodá za zlomek ceny klubu nebo si na něj práva nechají (příklad Tevéz). Vezmu fotku s ronaldem, nechám ji podepsat, barevně vytisknu - náklady nula nula -> šejk si těchto fotek nakoupí milion a krytá finanční injekce pro klub na nového hráče je na světě...a to jsou jen ty nejočividnější způsoby, jak to obejít...Platini se snaží udělat z fotbalu to, co mosley z F1. A z F1 je mi poslední dobou silně na

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Ono stačí vytisknout jednu fotku a prodat jí za milion než tisknout milion fotek pro jednoho šejka...

Reagovat
10

to s NHL jsem vůbec nepochopil...NHL má pořád minimálně stejně fanoušků, to že to třeba zajímá tak intenzivně méně lidí v ČR může mít několik důvodů - NHL je několikrát týdně v tv, to tenkrát nebylo, zájem o hokej šel celkově spíš dolů, protože už jsme dlouho nic nevyhráli atd. ...hlavně nechápu spojitost toho co si napsal s platovými stropy

Reagovat
smazaný uživatel

A navíc zprávy v nesportovních médiích ovlivňuje přítomnost a úspěšnost Čechů a ta není v NHL taková, jako když v 2000/01 byli 4 v top 10 bodování. teď je to samé Čech, čukotka BPL.

Reagovat
smazaný uživatel

Záleží zkrátka na individualitách. Já třeba sleduji baseball, MLB aniž by tam byl někdo z Čechů. Zkrátka NHL, NFL, NBA je ve fanouškovství jen přístupu jednotlivců. Docela mě mrzí, že Češi fandí jen Čechům, přijde mi to dost omezený.

Reagovat
Godwinson

myslim, že to není omezený, ale že je to věc každýho ... takže si myslim, že tohle jsou jen výkřiky do tmy ... znám spoustu lidí, co ten sleduje NHL, ten NBA .. a žádnej problém ... koho danej sport zajímá, sleduje ho ... a opačně ..

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, ale právě spousta lidí se dostává k některým z těchto sportů třeba kvůli českému hráči, který za nějaký ten tým hraje a pak se o něj přestane zajímat. Ale v podstatě je jasné, že NHL a fotbal budou v ČR vždycky populární, nehledě na to, jestli tam hrají Češi. Je to tak profláknutý, že zase takový odliv fanoušků asi nebude.

Reagovat
Godwinson

to je pravda, ale i přesto si myslim, že NHL už lidi tak "nežerou" jako dřív ... možná je to kvůli těm nepovedenejm hokejům od EA, těžko říct :))))

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, já třeba ztratil zájem o NHL tou stávkou, jak se pořád hádali o stropech atp., tak mě to přišlo zbytečný, kdyby nepodepisovali rok co rok s hráči vyšší a vyšší kontrakty, nemuselo to takhle daleko zajít, ale to je věc jiných. NHL si na PC zahraju rád, sleduju občas v televizi nějaký zápas play-off, ale jinak mi to je celkem volný.

Reagovat
Godwinson

taky bych ten zlom viděl tam ...

Reagovat
10

nežerou jako dřív? kde myslíš?

Reagovat
smazaný uživatel

Bavíme se v rámci ČR.

Reagovat
Godwinson

u nás

Reagovat
10

nj, to je pravda...ale to má celkem jasný důvody, který už jsem uvedl já i Bianconero...tenkrát jsme byli navrcholu, nejlepší na světě, v NHL 130 hráčů, Hašek vyhrával jednu Vezinu za druhou, Jarda vévodil bodování...teď tam takovouhle osobnost nemáme

Reagovat
smazaný uživatel

Jooo, to byly časy

Reagovat
10

takový časy už asi nebudou se obávám, ty dnešní hráči nejsou takový srdcaři, jako byl Jágr, Straka, Reichel a další...

Reagovat
Godwinson

to je pravda, teď máme trapnýho Haška u nás ... ale nárůst sledovanosti naší soutěže kvůli tomu nečekám :))))

Reagovat
10

trapnýho?

Reagovat
Godwinson

ano, mám ti to hláskovat?

Reagovat
10

hochu až toho dokážeš tolik co on, tak máš právo někoho nazývat trapným...zatím seš tady jedinej trapáček ty

Reagovat
Godwinson

když čtu tvoje příspěvky, myslim, že o trapnosti a blbosti je mezi náma jasno ... já samozřejmě jeho kvalitu uznávám a to asi každej v týhle zemi ... na tom, jak je náš hokej známej ve světě má zrovna on velkej podíl, ale co předvádí poslední sezóny je trapárna .. od toho to slovo trapnej, víš?

Reagovat
smazaný uživatel

Ačkoliv je trapnej, pro mě je to idol

Reagovat
10

trapárna proč? kdyby na to neměl a každej zápas posral, tak neřeknu ani slovo...ale on je pořád nadprůměr, takže nevidím důvod, proč by nemohl hrát třeba do šedesáti

Reagovat
Godwinson

no po tom návratu, nebo dvou(?) do NHL si myslim, že už na to rozhodně neměl ... tady na naší ligu, na tu si myslim, bude mít možná i v těch 60

Reagovat
smazaný uživatel

Každý na to kouká jinak, tyhle reakce už pouštím po přečtení nebo uslyšení z hlavy. Vůbec to neřeš

Reagovat
smazaný uživatel

Dominika mám rád, ale všichni od něho moc čekají a to se mi zase nelíbí. Takže můj prvotní pozitivní naladění z jeho návratu domů u mě spíš přešlo ve skepsi.

Reagovat
Godwinson

a já ho taky měl rád ... a jeho kvalitu rozhodně nesnižuju ... jen má asi chorobný strach ze stárnutí :)

Reagovat
smazaný uživatel

Já se mu nedivím. Mám ho rád pořád a uznávat ho budu dál. Pro mě je to pořád ikona a idol z dětství, i když ho spousta lidí pomlouvá a křivdí mu. Ale snad přijde na to, že čas se zastavit nedá.

Reagovat
Godwinson

to je pravda, přát mu, aby vyhořel nebudu, ať se mu tam daří, ale myslim, že rozhodně měl skončit v nejlepším, což udělal, než se třikrát vrátil ... ale to je jedno ... uvidíme, jak se mu teď bude dařit ...

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se ale líbí to, že se vrátil domů. Ať už z jakýhokoliv důvodů, hráč by se měl vždycky po kariéře vrátit tam, kde začínal a měl by odvést klubu "dluh". Čas a práci kterou do něho v mládí vložil, by mu měl vrátit zpátky v podobě pomocit třeba s mládeží. Jinak Pardubické vedení odsuzují a nesnáším, poté jak vyběhli s Otou Janeckým, ale to nebudu mluvit. Každopádně Domovi přeju co nejvíc zdraví a ať dělá co ho baví dokud bude moct.

Reagovat
Godwinson

to mě se líbí taky, ale domů se měl vrátit hned, když oznámil první konec ... teď si myslim, že je spoustou lidí hodně zatracovanej ...

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě udělal tímhle chybu, ale jak se říká, chybama se člověk učí. Nic mu nezazlívám, pro Česko udělal tolik, co snad z hokejistů nikdo před ním. On je vrcholem české hokejové brankářské školy. I přes určité neshody by ho neměli lidé zatracovat je pro jeho nerozhodnost a špatný úsudek.

Reagovat
Godwinson

to rozhodně, on a Jágr ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tak... Ale Češi už jsou takoví. Někdo pro ně něco vybojuje a oslavujího, pak šlápne vedle a hned ho odsuzují pomalu jako zločince, je to děs, občas se stydím za národ kde žiju.

Reagovat
Godwinson

tak to s tebou souhlasim, ale nejen v tomhle, já se stydim za tolik věcí, který s touhle zemí souvisí :) uff, to by byl řádnej seznam

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě, taky mám rozporuplný názor na víc věcí, ale říkám si, že jednou beztak odejdu, když to tu vidím. Spousta lidí názor nezmění a je to pořád horší a horší. A řídím se heslem: moudřejší ustoupí... Jinak ve fotbale už nejsem fanouškem českého fotbalu. Ten mi úplně volnej a fandím Itálii a když to tu člověk řekne to co já, třeba nebudeš taky souhlasit, tak jsem hned pro řadu lidí vlastizrádce. Ale takhle to nevidím, každý na můžeme koukat na jednu věc úplně jinak.

Reagovat
10

hochu já asi vím, kdo seš...Alessio?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak toho neznám Zde na eurofotbalu jsem tak 2-3 měsíce

Reagovat
10

Tomáš Vlasák z Pardubic, taky fandí Itálii a taky je z Pardubic...i ty názory jsou dost podobný, tak jsem myslel, že seš to ty

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem přímo z Pardubic, jen kousek od nich ... Nj, občas se najde někdo, kdo má podobný názor co já, ale je jich jen hrstka co tak pozoruju

Reagovat
10

právě že v tvojem případě se jich sešlo několik totožných, tak jsem si říkal že seš to ty...takže sorry

Reagovat
smazaný uživatel

V pohodě ... Jinak dneska už se těším na naše Juve, snad to dneska mlaďáci Seba, Claudio a Martín zahrají tak jako v sobotu. Martín by teda mohl trošku přidat, ale poku Seba s Claudiem zahrají jako o víkendu a ostatní se připojí, snad se budou čekat 3 body

Reagovat
Godwinson

máš recht ... nezbývá než souhlasit

Reagovat
smazaný uživatel

F1 je hrozná už asi 10 let protože je tam jedno předjetí za závod. Ničí ji taktiky typu jezdi kolo za 1:38:69 a podle našeho počítání skončíš 5 a budeš mít body.

To je k hovnu, jezdec má mačkat z auta každý kolo maximum.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak tipl bych, že v tomhle pravidlu nejde ani tak o to zabránit subjektům, aby do nich byly pumpovány peníze. Spíš jde o to, aby se to nebralo jako dluh - tj aby si kluby od majitelů "nepůjčovali", ale aby do nich dával peníze na trvalo s tím, že to zpátky asi nikdy nedostane.

Reagovat
soukup

podle mě taky tohle nebude proti šejkům ale proti zadlužování klubů u bank

Reagovat
smazaný uživatel

i u majitelů a kohokoliv...

Reagovat
Godwinson

konečně

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak, ved to je tam aj napisane, je to opatrenie proti nadmernemu zadlzovaniu klubov nie opatrenie proti tomu aby si majitelia neminali vlastne peniaze

Inak Platini dobry napad

Reagovat
r.mrazik

tak po pravde z toho nadpisu neni jasny vubec nic a rekl bych,ze je zavadejici...chtelo by to prednest celou tu zpravdu...nemyslim,ze MC a modraci jsou vcudu,je preci veci cloveka,co udela se svymi penezi...spis je to mysleno tak,ze kluby nebudou kupovat na dluh...mnohem radeji bych ale videl o dost stahnuti platu,protoze to je nehorazna prasarna,kolik ti hraci berou

Reagovat
smazaný uživatel

všichni tu valíte že chelsea a city si to nevydělaj a sou v dluzích což pěkná hloupost. ANO mají prachatý majitele což je logický že nemůžou bejt v dluzích to spíš takovej real a liverpool by se měli obávat

Reagovat
r.mrazik

vsechny prachy,co strka Roman do modraku jdou formou bezurocnych pujcek

Reagovat
smazaný uživatel

Myslim, že cena a prestiž účetních v klubech se zněkolikanásobí ;o) Vlastně budou dost možná přestupovat i účetní :D Ono jak se to vykáže a zabalí, tak to pak vypadá. Kluby, který to budou umět budou vykazovat zisky větší...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejdražší přestup léta z Interu do Juve.. pan Fantozzi 4,5m liber

Reagovat
smazaný uživatel

máš něco na mailu

Reagovat
numeromis

No podle me bude hodne zajimavy prestupni obdobi v roce 2011 u klubu, ktery by s tim mohli mit problem...

Reagovat
smazaný uživatel

Dobré rozhodnutí

Reagovat
smazaný uživatel

Platini si uvědomil že 6+5 znamená zvětšení peněz na přestupy tak to musí vykompenzovat a přišel s tímhle.

Reagovat
smazaný uživatel

Platiniho podporuju na plné čáře, takže si myslím, že jde správným směrem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

no uvidíme....rozhodně to nevypadá špatně...

Reagovat
10

mě to příjde jako spravedlivý pravidlo, který by mělo vyrovnat tu rovnováhu ve fotbale, vymazat tu extrémní výhodu na straně klubů s bohatým majitelem...navíc to není řešení a la ČSSD, že potrestá úspěšné lidi vyšší daní, tady v tom případě je to spravedlivé - můžeš utratit, pokud si na to vyděláš...takhle to víceméně fungovalo před Abramovičem a Man City...

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea může utratit stále tolik, kolik jim dá Roman... Jen to tentokrát nebude půjčka, ale sponzorský dar...

Reagovat
10

jasně, o tom píšu nahoře, že to obejít jde, ale neznáme ty podmínky, třeba na to bude mít UEFA nějaký limity/regulace...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak kdyby byly limity a regulace, tak to už se pak ale bavíme o "stropech". Nemyslím, že by Plaitini šel až takhle daleko, když ví, že kluby tohle zrovna nevítají. Chtělo by to spíš chytře sepsat, aby se to nedalo obejít.

Reagovat
10

myslel jsem regulace na ty sponzorský smlouvy, aby tam nebyla ta možnost to tudy obejít...to by samozřejmě muselo být omezení jen na nějaký extrémní částky, který se třeba 2x vymykaj současným standardům

Reagovat
smazaný uživatel

Jasan, když jsem nad tím víc zauvažoval, tak jsem si říkal, že to asi myslíš takhle. Jde jen o to jak to sepíší, ale hlavní je zamezit Chelsea, City, Real, United a podobní, nemohli převyšovat a vymikat se ostatním.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tak, před Abramovičem a City to bylo dobré, kluby si brali úvěry a půjčky, ale ne v takovém množství, aby byli schopné pokrýt konkurenci. Podle mě to celé vypuklo v roce 2003 -> Abramovič přichází do Chelsea, Real korunuje své snažení skoupit nejlepší hráče světa udělat Galacticos... To byl zlom, kde se to všechn zvrhlo úplně!

Reagovat
smazaný uživatel

Zlom byl v létě 2002 když padl Kirch tak se částky celkově snížily. Díky úpadku všude jinde se dopředu alespoň co se týče peněz dostala BPL a peníze přivedly kvalitu. V ostatní Evropě peněz na přestupy ubylo.

Podívejte se na přestupy v roce 2001, to bylo nechutné šílenství, které se překonalo až letos. Vždyť přestupy jako Zidane, Cassano, Nedvěd, Buffon, Thuram, Amoroso, Rui Costa, Veron, Mendieta a řada dalších mluví za vše.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě to teda Ambramovič překonal hravě tím nakupování, viz. Duff, Drogba, Cole, Carvalho, Ferreira, Veron a další, a další... Ale asi máš recht, že už to začalo tou eufórií v roce 01.

Reagovat
smazaný uživatel

Veron ho stál půlku co MANU, on sám utratil první rok 200 mega eur,Cole přišel za 10. Ostatní přestupy to léto nebyly nic moc, snad jen Makkay, Becks, CR. V Itálii šel kdosi za 750 mega kč ( asi nesta nebo canna) a zbytek pod půl mega, i Ronaldinho stál jen 20 mega eur.

Reagovat
smazaný uživatel

Nesta byl nejdražším obráncem v Itálii. Za Fabia nikdy nedal nikdo tolik, i když je to pan obránce... Můžeme to tu rozebírat dlouho, ale tak jako tak se dobereme k jednomu. Je to svinstvo, to co se odehrává na trhu a mělo by se s tím něco dělat a Platiniho podpuruju a pokud prosadí své myšlenky, bude to jedině dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

to je nějaká blbost :) vždyť by se to dalo obejít milionem způsobů...

Reagovat
smazaný uživatel

Když na to sedne dobrej právník, tak se to dá ošetřit, do 2012 času dost.

Reagovat
smazaný uživatel

jedině palec pravidlo, které má hlavu a patu...klubům se to líbit nebude to věřím, ale pomůže jim to

Reagovat
smazaný uživatel

Nebude se to líbit asi jak komu

Reagovat
smazaný uživatel

trapnejsi rozhodnuti od jeste trapnejsiho cloveka..

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, tvůj nick a tvůj příspěvek jdou zcela ruku v ruce spolu

Reagovat
Al Capone

Dobrý krok Ještě tak snížit hráčům platy

Reagovat
smazaný uživatel

To bychom chtěli asi moc najednou. Ale postupem času by to chtělo, protože je to děs kolik berou

Reagovat
jtbs

neviete niekto ake maju hraci dane v poprednych europskych ligach???

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě je to nesmysl, teda alespoň podle toho, jak je to podaný tady. Přeci když bude mít klub bohatýho majitele, tak třeba místo toho, aby dostávali posily od něj, tak jim třeba postaví stadion a ty prachy, co by ten klub do toho jinak vrazil, může vesele dát na posily. Zkrátka ten bohatý majitel může (teoreticky) platit všechno ostatní a bohatý kluby budou mít pořád dost prachů na posily a velký platy. Si myslím já.. Jedině je možný, že ti majitelé nebudou chtít cpát prachy do věcí jako je mládežnická akademie apod., protože tím nezískají takovou popularitu.. Ale možná to jenom blbě chápu

Reagovat
jtbs

tak ja dufam ze to nie je namierene proti bohatym majitelom...vsak nech si oni rozhadzuju svoje peniaze! ..horsie je skor ze kluby sa dostavaju do velkych dlhov, ci uz Real Madrid alebo Liverpool a pod...proti poziciavaniu z bank by to malo byt

Reagovat
smazaný uživatel

cely svet sa zadlzuje a on chce aby to vo futbale nebolo ? to akokeby ste mali 1 mld. € na rocny rozpocet a do ministerstiev ho rozpocitate na 990 mil. €

ved kluby by museli byt vzdy v pluse aby nieco nakupili a to e nemozne

Platini .... o Reale sa mu snivaju nocne mory....

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň má přístup to řešit! Když krize přijde, je na řadě ji postupem času řešit!

Reagovat
jtbs

Reagovat
r.mrazik

asi tak nejak...uz se s tim musi proste neco delat...a kazdy takovy krok je jen plus

Reagovat
clinger

a galacticos Real bude v řit..

Reagovat
smazaný uživatel

ale kdezee, prave galacticos ako jedny z mala ostanu v tomto trende

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně přišel pan Platini s něčím užitečným Manchester City a podobné týmy dotované štědrými majiteli budou v prd*li

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
vodka

City podepíše se šejkem exkluzivní sponzorskou smlouvu na 100 mega ročně a je po problému...

Reagovat
vodka

spíš by mě zajímalo, co se stane s jinými kluby, které už teď nejsou ziskové... To pak jako co? Budou mít zákaz nakupovat hráče? Tohle ničí konkurenci, protože ty lepší a známější kluby logicky vydělají mnohem víc....

Takže mě se to nelíbí, přijde mi to nepormyšlené a takové hurá opatření...

Reagovat
smazaný uživatel

Dle mě je to politika. Platini tímto výkřikem sbírá politické body pro kontroverznější návrhy.

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak, niektory zabudaju na to ze tie peniaze sa len nemynaju ale aj zarabaju...real dal mega prachy za kaka a ronalda ale takemu AC to dost pomohlo...jeden klub paniaze investuje a druhy ich zarobi, je to prirodzeny kolobeeh ktory by sa nemal narusovat

Reagovat
smazaný uživatel

dle meho uz tenhle navrh prekracuje vsechny meze, pokud nekdo (klub) chce pujcku a nekdo (banka) mu pujcku schvali, pak by nemel byt nikde problem...Real si sice hodne pujcil, ale hodne taky dokaze vydelat, myslim, ze je to uplne v poradku

Reagovat
smazaný uživatel

V době krize, kdy je ve Španělsku už několik milionů nezaměstnaných, je přece naprosto normální dát za hráče 250 milionů eur, že? Real dokáže vydělat, ale mají pro to nějakou záruku? Napůjčovali si od bank a to správné úplně není.

Reagovat
smazaný uživatel

OT :Portsmouth se zatím trápí a v anglické lize je bez bodu. Vlastník klubu Sulaiman Al Fahim slíbil manažeru Hartovi, že v lednu bude mít k dispozici peníze na posily.

Reagovat
smazaný uživatel

To už tam Hart nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

ved taka Chelsea co som cital planovala do roku 2010 nebyt stratova, nieto este aby mala dost penazi na nakupy... este stalu sa prizivuje na Abramovicovi, sice jej dlhy klesli ale stale je v minuse co sa tyka rocneho rozpoctu

Reagovat
smazaný uživatel

No je vidět, že Platini byl dobrej hráč, ale jako funkcionář stojí za hovno. Fotbalovej klub je jako podnik a skoro každej podnik se musí dluhově financovat. To znamená jako, že když klub nebude vydělávat, ale prodělávat, tak si třeba nebude moct koupit nový hráče, a na takovej stadion může navždy zapomenout, čili se propadne do ještě větších sraček. No to bude něco. Spíš by se měl zavést maximální limit zadluženosti kterej by byl podle velikosti a finanční schopnosti klubu. Ale to je práce pro ekonomický experty a ne pro člověka co se hnal půlku života za míčem.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele