Kanga by se podle srbských médií mohl vrátit do Crvene Zvezdy

29.07.2020 12:01 - Aktuality
Guelor Kanga (© sparta.cz)
 
Guélor Kanga by se podle srbských médií mohl vrátit z pražské Sparty zpět do Crvene Zvezdy. Devětadvacetiletému gabonskému záložníkovi vypršela na Letné smlouva a s vedením se stále nedohodl na nové.

Kanga v pátek nezačal se sparťany letní přípravu na novou ligovou sezonu. Na začátku tohoto týdne dorazil do Prahy, vyzvedl si dvě klubové ceny od fanoušků, ale o tom, zda bude na Letné pokračovat, stále jasno není.

Sparta podle médií nabídla tvořivému záložníkovi roční smlouvu s opcí na další sezonu, která by se automaticky aktivovala podle hráčových podzimních výkonů. Kanga by ale údajně chtěl rovnou dvouletý kontrakt. Spekulace o odchodu sám přiživil tím, že na sociální síti instagram sdílel příspěvky o jeho možném návratu do Crvene Zvezdy.

Kanga přišel do Sparty předloni v lednu z Crvene Zvezdy a stal se jednou z opor Pražanů. V úvodním půlroce dal na Letné čtyři ligové branky, v dalších dvou sezonách nejvyšší soutěže si připsal shodně 12 gólů. V uplynulém ročníku byl druhým nejlepším týmovým střelcem za útočníkem Liborem Kozákem.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6248
Komentáře (239 / 0 nových)
habuu777
29.07.2020 12:05
#
1
Luke123
29.07.2020 12:05
#
Oficiální instagram Zvezdy už ho sleduje.
db18
29.07.2020 12:06
#
To ale sledoval už předtím, nebo ne?
Luke123
29.07.2020 12:32
#
Nejsi si jistý, jen jsem se včera právě díval a viděl jsem, že ho sledují.
nani92
29.07.2020 14:11
#
novodobý scouting
ShowMan
29.07.2020 21:38
#
zvezdu sledoval už jak přestupoval do sparty
negrles
30.07.2020 08:20
#
Nepochopit větu o šesti slovech...respekt
Momo9
29.07.2020 21:52
#
ty ses lojzik
martin1
29.07.2020 12:08
#
Tak už konečně Ba Loua potvrzen
db18
29.07.2020 12:11
#
ratusek
29.07.2020 12:12
#
Jsem na něj zvědav,.do třetice už musí černé křídlo vyjít. Ekpai bída, Kayamba o něco lepší a Ba Loua vychází v této stupnici jako terno
Beči
29.07.2020 12:34
#
Těžko říct, těch 10 asistencí je dobré číslo, ale 3 góly za tři roky...takové statistiky by mě u křídelníka dost děsili
db18
29.07.2020 12:37
#
Černý Petržela.
j_mrazik
29.07.2020 12:39
#
Když jim to bude sypat před bránu, protože je to skromný kluk, tak je to super, ne?
ratusek
29.07.2020 12:43
#
Pokud bude pokračovat v těch asistencích, tak dobrý. Ale to na hrotu potřebuje produktivitu, a tou si nejsem u Plzně jist
Luke123
29.07.2020 13:06
#
To je tím, že hraje na levém křídle a on je levák. Takhle se dobře asistuje, ale na střelbu už je to z úhlu a dost těžké. Pokud mu v Plzni řeknou ať hraje na pravo a ať si vede míč na střed, tak bude mít více gólů, ale zas méně asistencí. Já vám říkám, že takové technické a rychlé křídlo v lize není, obrovský potenciál v něm vidím.
salami
29.07.2020 13:22
#
Takhle si to planovat je hezky, ale ne kazdymu se hraje dobre na kridle pres nohu, na to musis mit tu klicku do stredu dobrou a umet si to navest. Klidne to tam Ba Louvi sednout muze, taky ale nemusi a muze prijit o ten benefit v podobe asistenci.
Spalovač šancí
29.07.2020 14:40
#
To je výmluva s levákem na levém křídle. Takový Zmrhal dává cca 5 golů na sezonu
Greny
29.07.2020 14:59
#
Letos v Itálii dával dva a oba zprave strany zalohy
Spalovač šancí
29.07.2020 20:35
#
Protože v Itálii jsou magoři
andrew96
30.07.2020 15:11
#
V Karviné hrál napravo.
monty25
29.07.2020 18:20
#
ratusek
29.07.2020 19:07
#
už jsem ti na to odpověděl jinde
Manny
29.07.2020 21:09
#
Momo9
29.07.2020 21:52
#
Horsi Kayamba. Congrats.
havrys99
29.07.2020 12:08
#
Ba Loua už je náš
kecipep
29.07.2020 12:26
#
Jsem na něj zvědavý, Gula to z něj vymáčkne
Beči
29.07.2020 12:36
#
Jak jsem psal výše, nejsem si jistý, jestli vás nějak vytrhne. Těch 10 asistencí je pěkné číslo, ale 3 góly za tři roky...No, řekněme že na křídelníka opravdu hodně málo.
Didier Drogba
29.07.2020 12:11
#
ratusek
29.07.2020 12:12
#
Bude defenestrace?
insane
29.07.2020 12:13
#
Moc jsem to teď nesledoval, ale chystá se Sparta vůbec někoho přivést? Je docela depresivní sledovat, jak Slavia posiluje jak o život, Plzeň má taky nějaký zajímavý příchody, ale Sparta kromě toho mladýho gólmana a Bulhara vlastně nic...
db18
29.07.2020 12:19
#
Krejčí, možná Pavelka.
Greny
29.07.2020 12:23
#
Čelůstka, Prodloužení Hancka na hostovani a zajimavej je ten Vydra v Praze a příspěvek jeho agentury
db18
29.07.2020 12:32
#
No, ten ale skočí do náruče Slavii, ne?
ACSeRw!n
29.07.2020 12:32
#
Vydra by byl nesmyslnne drahej ne ? Nebo mu taky konci smlouva ?
TurboPlastik
29.07.2020 12:35
#
Sám někde prohlásil, že už byl se Spartou v kontaktu. Navíc chce někam na hostování, kde bude hrát před Eurem. Za mě Vydru nepotřebujeme
Greny
29.07.2020 12:38
#
A já si myslím že by u vás mohla fungovat dvojka Vydra, Kozák velmi dobre, Kozák na hrotu, Vydra pod ním zkraje Hložek a na druhém kraji DMK pod nimi Krejčí Dočkal(Trávník, Sáček)
salami
29.07.2020 13:25
#
S prvni casti souhlas, Vydra je nejsilnejsi na pozici second strikera a s Kozakem by jim to mohlo velmi dobre fungovat, ale tezko by pak mohl hrat stred Dockal, kor kdyz DMK a Hlozek maj taky rozhodne bliz ke kridlum nez k typickejm krajnim zaloznikum.
kilobyte
29.07.2020 14:30
#
No, nechtěl bych být v kůži trenéra, když by se Krejčí po 30 minutách vykartoval. Což by s jeho stylem a "pomocí" od ostatních při bránění asi párkrát stalo.
Spalovač šancí
29.07.2020 14:41
#
Hložek by měl hrát uprostřed, na křídle ho je škoda
Greny
29.07.2020 12:37
#
Za rok mu končí smlouva a v zimě jednal o hostování do Sparty ale zranil se Burnley útočník tak to padlo
insane
29.07.2020 12:25
#
Bomba, takže hráči, který už maj to nejlepší za sebou a růst budou jenom dolu
Stannis Baratheon
29.07.2020 12:33
#
Nejsou to žádný důchodci, nechápu že poslední dobou když někomu není míň než 25, tak ho všichni považuji za starocha.
Navíc Sparta potřebuje hráče, co ji pomůžou okamžitě.
kilobyte
29.07.2020 14:34
#
A Slavia kupuje co? Malinskýmu je 29, Karafiátovi 26 a další dva si moc nezahrajou.
Greny
29.07.2020 15:00
#
a ostatní přichází jen proto aby je neměla konkurence viz teď Lingr chce ho Baník a lup zajem má i Slavia
HonzaBanik
29.07.2020 15:03
#
My ale nejsme pro Slavii konkurence, tu má v Plzni a Spartě. Pokud bude chtít Slavia Lingra jen z jedné desetiny procenta, tak ho prostě bude mít.
kilobyte
29.07.2020 16:03
#
Tak dlouho se jim nedařilo proti Liberci a Jablonci. Párkrát je vykoupili a hned se jim lépe hraje. Teď mají problémy s Baníkem venku. Takže...
HonzaBanik
29.07.2020 16:13
#
Jsem zvědavý, jak by Brabec zareagoval, kdyby dala Slavia nabídku na některého z našich mladých To asi bude hodně těžké a nedávalo by vůbec smysl prodávat mladé hráče do top 3, jestli tedy má ty ambice...
kilobyte
29.07.2020 16:33
#
Tak dostal by 10-15 mega za hráče a kšeft od Číny za 100 mega.
Uwe háže buly
29.07.2020 17:52
#
Tak hráče co mají potenciál už máme.. Ještě bych bral LB teda.
Logan
29.07.2020 12:50
#
Imho by byl Pavelka pro Spartu terno, on by to tam s Krejčím odmakal a flusač, Hložek atd by měli víc volnosti. Krejčí jestli bude na beku tak to bude pecka
A Čelůstka si snad dá ještě Turecko nebo jiný zahraničí, byl bych smutnej kdyby tam šel (ač vím, že u nás o něj logicky zájem není a on na TOP CZ ještě rozhodně má)
RadekVonCZE
29.07.2020 12:34
#
Krejčí, Čelůstka,Pavelka, pak nějakej Nor z norský ligy.
Padla možnost příchodu Škrtela a Filipa Nováka.
Beči
29.07.2020 12:38
#
Škrťel i Novák se vyjádřili, že přestup do Sparty je nereálný.
A ty jména výše jsem také zaslechl v rámci spekulací, ale pořád nic oficiálního
BarteruACM
29.07.2020 12:39
#
Vážně se počítá s Čelůstkou, i když je to bývalý slávista? Už jednou se vyjadřoval, že by mu to nebylo úplně příjemný.
Mumloch
29.07.2020 16:30
#
Taky si to pamatuju no, navíc to bylo docela nedávno, co to říkal.
naheCZ
29.07.2020 17:07
#
John Obi Mikel
29.07.2020 18:17
#
ShowMan
29.07.2020 21:37
#
když je volnej hráč a v turecku je jeden zájemce kterej, ale nabízí menší plat než my já ho osobně ani nechci to už raději z polska petráška
KingMaster13
29.07.2020 23:52
#
Mr.Mike
29.07.2020 19:06
#
A Rek a jeden Belgican
RadekVonCZE
29.07.2020 20:56
#
Jojo, Caufriez a Chatzigiovannis
Momo9
29.07.2020 21:55
#
Jsou Nor z norske ligy, rek, belgican a slovak v letadle do Prahy a Nor z norske ligy rika: Borci, nevite jestli se spartansky buchty holi v podpazi?
ShowMan
29.07.2020 21:36
#
pravděpodobně i ten rusnak padl. místo čelůstky nechápu proč nezkusíme toho petráška raději náhrada za kaku bude jenom v zahraničí. A toho degenka si myslím, že rosovi došlo, že degenek přišel do sparty by nevyznělo nejlépe
RadekVonCZE
29.07.2020 22:52
#
Jojo, Miloš Degenek
Raylan
30.07.2020 16:57
#
Ten Nor by měl byt kdo?
RadekVonCZE
30.07.2020 21:43
#
Birk Risa
Odds BK
Levý obránce
22 let
DieFohlenBMG
29.07.2020 14:51
#
Slavia jenom rozširuje už široký kádr. Žádná skutečná posila nepřišla.
Uwe háže buly
29.07.2020 17:53
#
Momo9
29.07.2020 21:55
#
Kenneth
29.07.2020 12:13
#
Proč mu jako nenabidnou normální 2 lety kontrakt? Když už vypadalo že to jde správným směrem, tak to Kretinsky s Rosický zase poserou...
db18
29.07.2020 12:20
#
Protože si Rosa jenom hledal alibi...
icka
29.07.2020 12:22
#
Rosa ho proste nechce.
pobody's nerfect
29.07.2020 12:24
#
Je mu 29, smlouva na 2 roky je v pohodě, dělají, jak kdyby mu bylo 35. S tímto přístupem slavii ani plzeň nedotahnou
TurboPlastik
29.07.2020 12:37
#
Hele, ono to prý není tak, jak se píše. Kanga má požadovat smlouvu na tři roky, přinejhorším dva plus jedna. Plat prý cca stejný, jako měl teď, ale chce podpisovy bonus
pobody's nerfect
29.07.2020 12:53
#
dobře, ale pak musíš zvážit finanční náklady na náhradu, velmi pravděpodobně odstupné, rovněž asi nemalá smlouva navíc s rizikem, že se posila nemusí chytit.
Nevím, jestli by pro Spartu nebylo výhodnější v této situaci ho podepsat, i kdyby měl brát poměrně dost, přece jenom to byl rozdílový hráč
Losinho
29.07.2020 13:49
#
2+1 v pohodě smlouva i pro Spartu
verv
29.07.2020 14:46
#
DeformFCB
29.07.2020 14:49
#
Fairplay
29.07.2020 17:56
#
KingMaster13
29.07.2020 23:52
#
ACSeRw!n
29.07.2020 12:35
#
nechteji ho prodlouzit, ale takhle bude u casti lidi ten spatnej Kanga
jarouss
29.07.2020 13:03
#
Nikdo kromě velký částí fanoušků ho nechce. Kabina, Rosa a ani trenér ne. Je to jenom hra že jsme se snažili.
db18
29.07.2020 13:12
#
O to trapnější to od Sparty je.
jarouss
29.07.2020 13:44
#
Souhlas...
sima.vok
29.07.2020 14:12
#
Proč ho nechtějí? Už je na tom s disciplínou lépe než před pár lety, je to jeden z nejlepších hráčů. Pokud nechtějí jeho, tak by neměli chtít ani Krejčího.
ACSeRw!n
29.07.2020 14:35
#
jako u vsech ceskejch tymu - malo chlasta a neumi cesky
Melda
29.07.2020 18:08
#
Joe.Cole
29.07.2020 19:07
#
Jenom jestli to zlepseni v discipline neni nahodou tim, ze mu koncila smlouva.
oli9
29.07.2020 12:22
#
Tak mají Bořka který se ve 3 zápase zrání
nebabisch
29.07.2020 12:24
#
Vyčpělý starý Dočkal, uschlý Trávník, supertalent Karabec, retardovaný Krejčí, na beku hrající Sáček...

Tak nevím, to chce Rosa hrát taky nebo co chystá? Vypadnutí z EL v prvním zápase a v lize 5. místo?
kecipep
29.07.2020 12:25
#
bez Kangy to bude konečně tým a půjdou nahoru.
nebabisch
29.07.2020 12:31
#
Tak ale už měli mít dva hráče místo něj... Nebo tam bude Fortelný po "super" jaru v Jihlavě?
Mumloch
29.07.2020 16:32
#
PH8
29.07.2020 17:34
#
Třeba se vrátí Hašek.
pobody's nerfect
29.07.2020 12:26
#
Vypadnou s crvenou zvezdou a koupí jejich nejlepšího hráče, Kangu
John Obi Mikel
29.07.2020 18:18
#
Uschlý Trávník
ShowMan
29.07.2020 21:34
#
až na toho krejčího Dočkyho prostě poznamenalo už to zranění až až jsem zvědav na toho pavelku škoda, že ten rusnak nevyjde.
nebabisch
29.07.2020 22:19
#
Podle mě Krejčí není hoden dresu Sparty. Ať byl Frýdek jaký byl, tak uměl i hrát. Costa je zase podle všeho výborný člověk. Ale Krejčí.....

Přál bych Spartě druhé místo a LM každý rok, ale právě Krejčí je hráč, který v Evropě půjde ve 12. minutě ven a bude se divit...
ShowMan
29.07.2020 22:32
#
kurva pardon, ale to chce dalšího řepu tvl ten tym tak hype mu da chapu obavy bohuzel fotbal je dnes takovy jaky je, ale krejčí je za mě snad to nejlepší s hložkem co nás potkalo a hancko
Josifek
30.07.2020 09:24
#
Dočkal bude ještě dlouho platný aSáček na beku je jeden z nejlepších hráčů týmu.
čameleón
29.07.2020 12:24
#
Jsem zvědavý, jak tohle dopadne. Jestli je pravda, že jde jen o to mu dát o rok delší smlouvu tak je to naprostá demence! Údajně v Srbsku by měl i méně peněz. Že se nechcou spálit jako s Ben Chaimem nebo Kayou? Já myslím, že Kanga ukázal dostatečně, že dokáže hrát týmově a nebývá zraněný. Na českou ligu je to rozdílový hráč! A místo něj koho? Pavelku? Vždyť ten mu nesahá ani po kotníky! Ale hlavně, že s klucima bude chodit po tréninku na kafe a bude supr v kabině. Už to vypadalo, že to směřuje dobrým směrem a ono ne. Pozitivní atmosféra je fuč, takže opět hezké třetí místo
insane
29.07.2020 12:37
#
Já to ale na jednu stranu možná i chápu. Kanga je skvělej hráč, o tom žádná. Ale nikdy jsem se úplně nezbavil dojmu, že právě na úkor jeho osobního výkonu šla týmová hra trochu do ústraní... Já vim, že poslední dobou se to zlepšilo a hrál mnohem víc pro tým, ale i tak je to možná risk, mít v týmu hráče, kterej má na naší ligu sice neuvěřitelný parametry, ale nedokáže se podle potřeby přizpůsobit jinym hernim stylům a jeho ego může stát v cestě tomu, aby se hrálo i jinak, než že se bude hrát 80 procent míčů přes něj - zvlášť v Evropě by ho ve středu pole soupeři dokázali lehce eliminovat, takže by se hra Sparty mohla rychle rozpadnout. Určitě to jejich rozhodnutí s timhle nějak souvisí, proto třeba uvažují o Pavelkovi, kterej je technicky o parník za Kangou, ale asi se líp přizpůsobí pokynům a dorozumí se líp se zbytkem týmu (a to nemyslim jazykově, jakože si spíš líp vyjdou vstříc).
čameleón
29.07.2020 12:46
#
Já chápu tvůj pohled i argumenty, ale to, co předvádí Rosák je alibismus. Neměli mu teda nabízet smlouvu vůbec a ne se tu handrkovat o rok kontraktu. Přesně to pak vytváří tuto situaci, kdy jsou fanoušci po zvládnutém závěru sezony nasraní a to ještě ani nezačala ani příprava. Ať řekne na plnou hubu nechceme ho! A nikde není psáno, že by v kádru nemohl být Kanga i Pavelka a protočit je i s Dočkalem. Mají nejvyšší ambice, tak na to musí mít kádr. Až se zraní Dočkal, tak si řekneme...A pokud by hráli proti týmu, který by tohle eliminoval, tak je prostě prohodit a změnit taktiku. I když si spousta lidí myslí svoje, tak Kanga se jeví jako profík, nikdy nic na hřišti nevypustil. Takový hráč zadarmo neodchází, ligu jasně převyšuje.
Zephyr
29.07.2020 14:27
#
meliooo
29.07.2020 15:26
#
Nikdy na hřišti nic nevypustil? Viděl jsi někdy, že by ztrátě míče zamakal dozadu?
Uwe háže buly
29.07.2020 17:58
#
Občas a občas taky hloupě dozadu fauloval..
ratusek
29.07.2020 12:53
#
Pod Kotalem, který po něm nechtěl nesmysly jako Jílek hrál výborně, i pro tým. Jílek byl naprostej zoufalec. Kotal Kangu využil do puntíku
Beči
29.07.2020 13:00
#
Na druhou stranu, i v TOP evropských týmech se většinou hraje na/přes jejich nejlepšího hráče, což u nás Kanga je (spolu s Hložanem). Souhlasím s tím, že jeho ego je trochu problém a v kabině by to mohlo způsobovat rozklad, na stranu druhou na jaře to bylo zdá se všechno v pohodě, a proto si myslím, že Kotal ho dokáže krotit.

Co se týče Pavelky, to není náhrada za Kangu ani náhodou. On je spíš DM, než CM a jeho statistiky jsou mizerné, je to spíš dříč, který odvede mraky černé práce, než cokoliv jiného. V tom je dobrý, ale takové hráče už v týmu máme. I když bych se jeho příchodu nebránil, není to náhrada za Kangu.
Logan
29.07.2020 13:28
#
Pavelka je ten, který s Krejčím může udělat prostor Dočkalovi, aby mohl hrát to co potřebuje. Případně samozřejmě Karabcovi, Za mě by tohle byla dobrá "výměna" ...
Beči
29.07.2020 13:40
#
Jak píšu, nebránil bych se jeho příchodu. Svou práci si umí odvést kvalitně. Je jsem podotýkal, že to není poziční náhrada za Kangu.
Logan
29.07.2020 14:59
#
To ne, ale tím, že je v týmu Dočkal/Karabec, tak je to lepší kombinace než s Kangou ... zpevní se obrana, imho dost výrazně a ofenzivě to zas tolik neuškodí.
Beči
29.07.2020 15:56
#
Ale jo, s tím, že bychom hráli 4-2-3-1, by to takhle šlo určitě. Tím myslím Pavelka s Krejčím na DM a pod hrotem Karabec/posila - Dočkal - Hložek. S tím, že na těch podhrotových pozicích si samozřejmě mohou hráči ty pozice flexibilně měnit.
kilobyte
29.07.2020 16:07
#
A zvládnul by Krejčí a nebo Pavelku tu hru z hlouby pole podobně jako Kanga?
Beči
29.07.2020 16:10
#
Těžko říct, ale jinak si to složení zálohy asi ani nedovedu představit, pokud bychom Pavelku opravdu přivedli...
kilobyte
29.07.2020 16:18
#
A co DMK? Ten by sedět neměl.
No jsem zvědaví jak to bude vypadat. Ale vzhledem k tomu, že už týmy začínají přípravy, tak to vidím docela bledě. V podstatě nám asi odejde kostra týmu a ještě nejsou známé náhrady.
Beči
29.07.2020 16:44
#
Tak Karlsson místo Hložka napravo a Hložek nalevo místo Karabce, ten by zůstal jako backup.
Přehršel
29.07.2020 19:08
#
Nesmis to brat jako primou nahradu Kangy. S Pavelkou se da lip budovat i nejaky system, kde se vse netoci kolem jednoho hrace.
Mr.Mike
29.07.2020 19:08
#
20fredy20
29.07.2020 12:30
#
Neskutocne nesympaticky cernoch
RadekVonCZE
29.07.2020 12:36
#
Je fakt, že ono celkově jeho prezentace je taková zajímavá, ale mě to nějak nevadí
SixSense
29.07.2020 14:31
#
ACSeRw!n
29.07.2020 12:31
#
Jenom s mladejma o titul hrat nemuzem, takze ty jmena, ktery padaj chapu. Potrebujem okamzitou kvalitu, na hodne postech fakt nemame moc na vyber, ale jinak se snad bude Rosa drzet toho, ze chce privadet mlade hrace s motivaci.
Baronne
29.07.2020 12:47
#
jarouss
29.07.2020 13:08
#
Taky nechápu tu hysterii. Máme těch mladých moc a potřebujeme doplnit od starších hráčů kteří se neposerou v půlce zápasu když budeme prohrávat.
Skleepy
29.07.2020 12:34
#
Kanga je trošku jinej, ale odvedl pro nás dobrý kus práce a na hřišti vždy bojoval. Rozhodně mu patří díky za to, co u nás odehrál a dost škoda, že to končí takhle. Čekal jsem že bude chtít astronomický peníze a neudržíme ho, ale že se nakonec nedohodnou na blbý délce kontraktu (1 rok WTF), tak to je od Rosy a spol. solidní fail. Snad vědí, co dělají, i když za poslední roky už se tomu těžko věří.
Riviera Kid
29.07.2020 12:35
#
Nechat si utéct takového hráče.
SixSense
29.07.2020 14:36
#
Bezne cierne drevo, akych je halda.
sidy10
29.07.2020 12:36
#
Do Plzně
icefish
29.07.2020 12:37
#
Já tu Spartu nechápu. Naštěstí už mě to neštve tak jako dřív, ale myslím, že na jeho neprodloužení si vzpomenu při každé neproměněné penaltě, při každém jalovém přihrávání mezi stopery, kdy se nikdo schopný nestáhne pro balon a při každém idiotském nákopu dopředu... taky při každé chybě stopera při rozehrávce (a la Štětina), protože si to nebude mít s kým narazit, a ještě při každém brejku soupeře po chybě záložníka (a la Vácha), protože nebudou schopní se otočit s míčem... ach jo...

Jo, často padal a vynucoval si fauly... A nechci polemizovat o jeho chování v kabině nebo povaze - nedokážu to posoudit. Ale fotbalově bude strašně chybět - tohle byl zase konečně PAN fotbalista...
ACSMan
29.07.2020 12:42
#
Zase na druhou stranu, jestli chce smlouvu na dva roky tak kde je problém když bude mít smlouvu na rok s opcí. To má za lubem na to začít kašlat a bojí se, že by pak neplatili nebo co?
Uwe háže buly
29.07.2020 18:03
#
deadlife
29.07.2020 12:46
#
https://www.efotbal.cz/clanek-216297-Kanga-se-vraci-do-srbske-ligy-Crvena-Zvezda-mu-pristi-tri-roky-vyplati-priblizne-40-milionu-korun.html

Tak už je nejspíše hotovo. Na druhou stranu se Sparta zbavuje "srdcaře". Ten tu stejně byl jen kvůli prachům. Klubismus mu nic neříká. Žoldák.
ratusek
29.07.2020 12:55
#
iamek
29.07.2020 13:02
#
Ten šel dost brutálně s platem dolu.
JozkokozleJ
29.07.2020 15:33
#
"Klubizmus mu nic nerika." - a vracia sa do predosleho klubu za menej penazi.
John Obi Mikel
29.07.2020 18:19
#
Proč myslíš, že mu klubismus nic neříká?
Mira90
29.07.2020 12:53
#
OT: Chtěl bych poprosit o vyplnění dotazníku k diplomové práci. Respondenti nejlépe 18+/maturanti. Díky moc https://forms.gle/2RfbWrUHB8pZ3UeG6
Nx
29.07.2020 16:39
#
maturanti na fotbalovym webu,eš nakej narocne nej ? tady vetsina z nas višla zaklatku v sesty tride
haiv
30.07.2020 06:55
#
No asi jsi mohl napsat, že se to týká jen studentů středních škol / učilišť.
Salfovic
29.07.2020 12:55
#
A v zimě do Slavie.
Sheldon
29.07.2020 14:15
#
To rozhodně nehrozí, u nás se hraje týmově dopředu, dozadu, my nepotřebujeme primadony a simulanty.
Baryss
29.07.2020 15:08
#
Rolf
29.07.2020 15:39
#
Primadon a simulantů(Ševčík,Stanciu,Masopust,atd.)tam máte nepočítaně.
John Obi Mikel
29.07.2020 18:19
#
MikeShinoda
29.07.2020 16:14
#
RM1999
29.07.2020 17:21
#
Tam už jednoho fotbalistu mají, s dvěma by si Trpiš neporadil.
Ragnar Lothbrok
29.07.2020 21:30
#
Blasphemer
30.07.2020 12:02
#
rufus
30.07.2020 15:05
#
Josifek
30.07.2020 09:24
#
Y.N.W.A
29.07.2020 13:28
#
dobře Rosa, na co podepisovat náladovýho hráče, kterej může kdykoliv zlobit a bude pobírat plat v sezóně, která se ani nemusí hrát... nahradit se dá, konečně ve Spartě uvažujou ekonomicky
hematop
29.07.2020 13:37
#
hematop
29.07.2020 13:44
#
Sorry tenhle odkaz je https://ibb.co/pLjN64B
KoryVCF
29.07.2020 13:52
#
Losinho
29.07.2020 13:50
#
Rosický z toho dělá takovej svůj Arsenal no.
KingMaster13
29.07.2020 23:54
#
Na 3. místě se ustálili, ještě je posunout na to 4.
nani92
29.07.2020 14:11
#
No Kanga, no dobrá Sparta
Kepy_FCB
29.07.2020 15:11
#
no Kanga, no Kongo
Nr.Nobody
29.07.2020 15:39
#
*Kodos
Kepy_FCB
29.07.2020 19:36
#
Nevíš proč sem už nechodí? Co začal koronismus jsem ho tu neviděl...
Losinho
29.07.2020 20:43
#
RIP
KingMaster13
29.07.2020 23:55
#
Našel si přítelkyni
ratusek
30.07.2020 06:14
#
To ho neomlouvá
A co takovej Winohrady gang? Ten sedí? Někdo to tady psal myslím
FORZAMILAN
30.07.2020 18:10
#
No to je hroznej kretén a jestli sedí, tak doufám, že bude ještě dlouho
ratusek
30.07.2020 18:15
#
ShowMan
29.07.2020 21:31
#
no tanga no fucka
Kostomlat
29.07.2020 14:41
#
Fotbalista Kangových kvalit bude Spartě chybět. Na druhou stranu - nač prosit na kolenou hráče, který evidentně ani po 2,5 letech nezískal ke klubu nějaký hlubší vztah? Pokud ho po jeho trucování Sparta nepodepíše, podle mě to bude dobré manažerské rozhodnutí. Uvolní se tím místo pro Hložka, který bude moci pod hrot, anebo vznikne větší prostor pro Karabce.

Jinak rvát vlasy si teď musí Hašek - po odchodu Kangy by pravděpodobně hrával o to víc a navíc Kotalova filozofie (běhání, bránění, poctivost) by mu mohla sedět. Místo toho nemá klub (a ani nevím o tom, že by se něco rýsovalo?).

A ještě k tomu Kangovi - nevím nevím, jestli se nepřepočítal, protože hrát v Praze a Bělehradě je podle mě pořád rozdíl, a to ve prospěch Prahy. Srbská liga je o ničem, úspěšnost CZ v pohárech není zaručena a finanční stabilita tohoto klubu už vůbec ne. Ale tak Kanga je evidentně borec, kterýmu vůbec nejde o to, budovat kariéru v západních ligách, ale pořádně si nahrabat a je jedno kde. Proti tomu se nedá nic namítat, je to jeho volba a zpětně to usvědčuje Spartu z omylu, že takového hráče vůbec přivedla.
Pyroman
29.07.2020 14:52
#
hawk
29.07.2020 15:09
#
to je sice pravda, na druhou stranu CZ může za posledních pět let potřetí hrát CHL jestli se nepletu. O tom se nám může jen zdát - vzájemné zápasy ukázaly obrovský herní rozdíl mez Spartou a CZ. Hlavně doma dokáže Zvezda přehrát soupeře stejně jako např. Slavia loni jen s tím rozdílem, že jsou z toho i body.
Kostomlat
29.07.2020 15:16
#
je pravda, že současná úspěšnost CZ v evropských pohárech je výraznější, než u Sparty. Ale u té CZ a potažmo všech balkánských klubů bych se, i v souvislosti s pandemií, výrazně obával toho, zda budou třeba za 2 roky schopny dostát svým závazkům...Sparta, přes všechny nesmyslné výdaje posledních cca 3 sezón, je pořád finančně velmi zajištěným klubem. Ale tak Kangovi je to asi fuk - podepíše smlouvu shrábne svoje peníze a klub jako takový je mu jedno. Když to krachne, půjde zase o dům dál. Fotbalista je to kvalitní, ale povahově je to takovej nepříjemnej vychcánek. To jeho bití v hruď a poťukávání si na znak, to je jen nástroj a obchodní tah, ne skutečný přesvědčení. Takoví hráči a potažmo lidi jsou nejhorší odpad.
hawk
29.07.2020 16:00
#
to je pravda, na druhou stranu při odchodu do Sparty tvrdil, že se bude chtít do CZ vrátit, takže to může být i o tom, jak se k němu v klubu chovali apod. Přece jen ve Spartě proti němu šli fandové (svým chováním si za to mohl částečně sám) a i ostatní (nevidím nic divného na tom, že holt nechodil na pařby s ostatníma, taky mám kolegy, kteří na žádné akce nechodí a proto je neodsuzuji).
Posledni Kovboj
29.07.2020 15:20
#
to je solidni snuska sracek no
ratusek
29.07.2020 16:03
#
RM1999
29.07.2020 17:27
#
Rolf
29.07.2020 15:47
#
Ten poslední dlouhý odstavec je zcela naruby.Na CZ nikdo z naší ligy nemá včetně těch
přeceňovaných umělců.Ze srbské ligy je na západ mnohe snazší cesta a o penězích
je zbytečné mluvit.
ratusek
29.07.2020 16:03
#
stas87
29.07.2020 21:15
#
Si dostal kokes od Vanka?
Lof
30.07.2020 12:34
#
Kostomlat
29.07.2020 14:51
#
jinak záloha Sparty teď bude jaká? Předpokládám, že se Kotal bude držet svého 4-1-4-1, příp. 4-2-3-1, takže šestka Krejčí, osmička Trávník, desítka Dočkal (nebo Hložek?), křídla DMK a Karabec?
ACSeRw!n
29.07.2020 15:15
#
asi Krejci, Pavelka - DMK, Dockal, Hlozek
Uwe háže buly
29.07.2020 18:07
#
Krejčí, Dočkal, Pavelka a na lavičce Karabec s Trávníkem.
Baryss
29.07.2020 15:11
#
Kangu tento rok nenahradíte. Za peníze co od vás chtěl.
meliooo
29.07.2020 15:45
#
Je pravda, že Rosa měl na plnou hubu říct, že ho podepsat nechtějí a ne hrát takový divadlo. Každopádně je dobře, že s ním Sparta neprodlouží. Nechápu proč ho část fanoušků tak adoruje. V uplynulý sezóně podal jeden(!) vynikající výkon - doma proti Trabzonsporu. Jinak "zářil" hlavně v zápasech s Karvinou apod. Proti Slávii si ani neškrtl.
salami
29.07.2020 15:45
#
Z Kangova pohledu uplne pochopitelny. Sparta s nim prodlouzeni mohla vyjednat loni v lete mozna jeste zkusit v zime, ale to uz bylo dost pozde. Nemela se k tomu, furt spekulovala a dosla do bodu, kdy mu nabizi smlouvu na 1+1 rok ve chvili, kdy ma za sebou 2 povedeny sezony, mozna posledni dlouhodobej kontrakt(3-4 roky) a muze si v klidu privydelat tim, ze shrabne tucnej podpisovej bonus. Navic Kanga uz taky chvilku ve Sparte je a zazil tu par treneru, aby pochopil jak rychle Sparta meni strategii a jak je uplne v klidu mozny, ze by u novyho trenera mohl upadnout v nemilost a treba po prosezenym pul roce a o rok starsi si hledat novej klub. Jinak z pohledu Sparty beru jako legitimni se rozhodnout, ze to na Kangovi stavet nechci a hledat behem jara za nej nahradu, coz se ale evidentne nedelo a Sparta mu zkousi nabidnout smlouvu v pozici kdy taha za kratsi konec a chvili pred startem ligy ji zmizi hrac, kolem kteryho se tocila cela hra.
Rolf
29.07.2020 15:52
#
Nech to na Spartě,nebo tě z toho k....e p....a.Nejen tebe ,ale řadu dalších nad tebou.
Davor27
29.07.2020 16:48
#
Presne
Len sa čudujem, že si ho nevšimol žiadny klub z lepšej ligy ako Zvezda, špekulovalo sa o Turecku a myslím, že tam by Kanga v pohode patril k najlepším hráčom ligy a mal by na základ v tých lepších tímoch, kde by tiež dostal aj lepšie zaplatené ako v Sparte...
salami
30.07.2020 08:11
#
Jako Belehrad je pro me prekvapenim, taky bych tipoval vetsi klub, ten plat je pro bohatsi kluby jak nic, takze za zkoušku by to stalo.
milan78
29.07.2020 15:55
#
zkusil bych do slavie, třeba se chytne
REPLIKATOR
29.07.2020 16:11
#
Rozhodně by si polepšil.
Mumloch
29.07.2020 16:38
#
Já tomu pořád nevěřím, že ho nechají odejít. Ale u Sparty nikdy nevíš...
John Obi Mikel
29.07.2020 18:21
#
twerp
29.07.2020 16:40
#
Je to jednoduchý. Kanga je silná a svérázná osobnost. A je jenom amatérismus našeho vedení, že s ním neumí pracovat. A vlastně se Kangovi vůbec nedivím. Být na jeho místě, tak se taky vrátím, i když za menší peníze, do klubu, který by mi dával najevo důvěru a zájem o moje služby.
urbis_
29.07.2020 18:15
#
Kdyby Kanga měl kvality na pozici, která se mu ve Spartě dávala, tak má na stole desítky víceletých smluv za větší plat. Ale prostě na to nemá a Sparta ho ani nikdy neměla podepisovat.
meliooo
29.07.2020 18:27
#
ratusek
29.07.2020 19:07
#
ACSeRw!n
29.07.2020 19:25
#
Losinho
29.07.2020 19:34
#
ty seš hroznej kašpar
Mumloch
29.07.2020 19:54
#
Nr.Nobody
29.07.2020 20:15
#
RM1999
29.07.2020 22:39
#
Ještě pár takových příspěvků a budeš mít respekt jako Liquid
Liquid
30.07.2020 22:14
#
já tu mám ten nejvyšší možný reskept
DeformFCB
29.07.2020 23:00
#
Posledni Kovboj
30.07.2020 10:18
#
mel by ses zabit
Baronne
30.07.2020 10:38
#
Ale.
Han střelil první
30.07.2020 12:12
#
Blasphemer
30.07.2020 12:31
#
Lof
30.07.2020 13:00
#
Melda
29.07.2020 18:18
#
Sheldon
29.07.2020 19:01
#
Kanga je psychopat, který se neumí ovládat a simulant k pohledání.Vše se musí rozehrávat přes něj a proto Sparta byla tam, kde byla.Kanga je sólista a je pro Spartu i celý český fotbal dobře, že jde do prdele.
Ragnar Lothbrok
29.07.2020 21:30
#
Pyroman
29.07.2020 19:11
#
Já z jeho odchodu taky nejsem nadšenej, ale "silná a svérázná" osobnost by se v jeho případě taky dalo napsat jako "arogantní debílek". A nepochybuju o tom, že i on má svůj podíl na tom, jak ta jednání dopadla, hlavně kvůli platovejm nárokům.
meliooo
29.07.2020 18:27
#
ShowMan
29.07.2020 21:30
#
Ultimatum ma do dneška bylo by to hrůza od Rosy uvidíme nakonec mu prej dali hroznej kompromis 2 roky s opcí na další rok platově co jsem četl tam zvýšení není pač u zvezdy by bral méně. Jinak blízko jsme u pavelky krejčího a čelůstky místo toho čelůstky ych ale raději toho petrářška a rusnak asi nic nakonec
hodjohn
29.07.2020 21:56
#
Val val! A už sa nevracaj
Momo9
29.07.2020 21:56
#
Co na tom furt nechapete.. treba je to proste jenom enormni kus curaka a chcou se ho zbavit a nestoji jim za to si ho nechavat.
salami
30.07.2020 08:16
#
Tak to maj rict, v tom prece neni problem. Kdyby Rosicky vystoupil, rekl ze Kangovi dekuji a nema zajem o spolupraci, tak to vypada trosku jinak, nez kdyz mu do posledni chvile nabizej nejaky pseudonabidky. Ja na miste Kangy bych uz jenom z principu tu nabidku odmitnul, protoze Sparta celej jeho posledni rok smlouvy spekuluje, jestli ho jako vubec vzit a pak prijde s nabidkou na 1+1 rok a tvari se jak mu milostive teda vychazi vstric, hraci na kterym stala jejich hra. Jsem na ne bez nej dost zvedavej, protoze bez nej meli posledni sezony docela problemy s rozehravkou a tvorbou sanci proti zavrenejm obranam.
Momo9
30.07.2020 08:43
#
Jo to zni fer
PlackaSKS
29.07.2020 22:01
#
ShowMan
29.07.2020 22:34
#
já to nechápu jestli to je kvůli smlouvě , že místo 2 let dostal rok a další rok s opcí ok, ale platově by dostával daleko více tohle to fakt nějak nechápu
PlackaSKS
30.07.2020 13:20
#
podle mě si uvědomují, že začal makat až kdy mu končila smlouva a nechtějí, aby se na to znova vysral. proto 1+1. zatimco on si nechá dát tučnej podpisovej bonus a bude si v klidu kopat
iamek
30.07.2020 00:08
#
Podle Konečného Kanga a ani jeho agent vůbec nereagovali na nabídku nové smlouvy. Takového hráče proste nechceš.
Mimalu
30.07.2020 00:50
#
Z druhé strany platí to samé, prakticky po celou dobu byl Kanga jeden z nejlepších, ne-li nejlepší hráč Sparty, Sparta věděla co je to za hráče, měla moře času se rozhodnout jestli o něj stojí a začít s ním jednat. Oni místo toho čekali do poslední chvíle jako by to měl být nějaký tuctový náhradník. Takového zaměstnavatele prostě nechceš.
Sheldon
30.07.2020 06:01
#
Jen si to nbalháváte.kdyby byl takovej borec, má nabídky z daleko lepších soutěží, než je srbskká liga.Proti Slavii si nikdy ani nekopl, jen se tam válel jako dobytek.
Baryss
30.07.2020 07:34
#
Co já vím tak nabídek měl dost, ale s tím koronáčem ho zahraniční kluby nemohli skautovat. Zaplatit za hráče balík,když ho neznáš pořádně, v tom měl Kanga smůlu. Nebýt koronáč, tak byl v turecku na 99%.
Jinak vedení sparty to pořádně podělalo, hrálo amaterskou hru a nevědělo jestli ho chce nebo né. Takto se solidní klub nechová, přijde mi to jako alibi , nechci naštvat fans , který ho chtej i který ho nechtěj. Za mě je Rosa zatím bez tváře a konceptu.
Kangu chápu a nedivím se, že odešel i za mnohem menší prachy.
Sheldon
30.07.2020 07:48
#
Tak to jo, tak sem dej seznam, kdo všechno ho chtěl, když měl dost nabídek.Možná do toho Turecka, tam berou každýho, to není ,měřítko.Já píšu, že o něj nebyl zájem z žádné lepší ligy.
Baryss
30.07.2020 08:51
#
Na aglii to nebylo, ale turecko, rusko atd. by byl dobrej. Psalo se v zimě před koronáčem, že o Kangu se uchází několik klubů a proto neprodloužil ve spartě. Co vím je jen z médií já ho nesleduju jako třeba Součka, tak je hned nevypíšu a hledat se mi to nechce.
Moribundus
30.07.2020 11:55
#
Oskautovaného ho měli určitě ve Slavii a ve Plzni. Tak by po něm měli skočit. Otázka je, jestli právě to není ten problém, že ho dostatečně poznali!
Momo9
30.07.2020 08:45
#
Presne, staci ho pokryt dobrym behavym stredem a je v pici. Maximalne standartky. Ale zas chapu, ze kdyz videl jaky ma bezmocny spoluhrace a treba Tetteha na hrotu, ze mu bylo jasny ze jsou v pici
salami
30.07.2020 08:17
#
salami
30.07.2020 08:19
#
Josifek
30.07.2020 09:26
#
Přesně, jebat na něj, byl produktivní i aktivní, nabídku dostal, když nemá zájem ani pořádně zahájit jednání, tak ať jde, čau a díky.

Nebude to nenahraditelná ztráta.
ttopi
30.07.2020 07:26
#
Nejsem teda Sparťan, ale odchod Kangy by byl naškodu i pro celý český fotbal, protože v Evropě by Spartě určitě chyběl.
RM1999
30.07.2020 12:44
#
Skoro 5 a půl hodiny a pořád tu nikdo nenapsal, že na to 1 předkolo Spartě bohatě stačí Dočkal, nějak to tu upadá.
dontcallmeandre
30.07.2020 08:35
#
Jestli ho Sparta chtěla, a Kanga jde do Bělehradu za total cost 2M€/3 roky, tak mi to přijde trapné. Jestli ho nechtěla, tak to měli říct.
Baryss
30.07.2020 09:00
#
Souhlas s tebou .
Jasně musí sparta ukázat tvář a to se jí povedlo. Ukázala tvář, která není.
Zaplať bůh za Nezmara a Trpiše, zatím podobné Faux pas u nich co vím nebylo za jejich kariéru.
salami
30.07.2020 10:18
#
RickNash
30.07.2020 11:28
#
Kanga měl zůstat, jaro, kdy pomáhal s rozehrou i mezi stopery, bylo z jeho strany vynikající. Naopak měl jít Dočkal, kterej týmu dává méně a je ještě o kus víc jak Kanga lenivej. Takhle bude zabírat místo Karabcovi, pokud ten (samozřejmě v případě slušných výkonů) nedostane aspoň polovinu zápasů, tak je to prokauč.
Liquid
30.07.2020 22:17
#
tak snad zase CZ narazí v playoff EL na Spartu, aby následně Spartu zase vyřadil a ta ho za 3 roky zase kupovala
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.