FIFA chce podle britských médií zkrátit cyklus konání MS na tři roky

21.12.2022, 16:57
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (156)

Přidat komentář
Milan.B

idioti

Reagovat
ACSeRw!n

jako s vetsinou zmen jako je rozsireni apod. sem souhlasil, ale tohle je prasarna

Reagovat
Seydou Doumbia

ms o 32 týmech co 3 roky oka

ms o 48 týmech co 3 roky totální grc

Reagovat
Ranoth

Reagovat
smazaný uživatel

S tym viem suhlasit aj ja

Reagovat
GabrielBatistuta

1. 32 jednou za 4

2. 32 jednou za 3

3. 48 jednou je jedno za kolik

Reagovat
xjert02

diky Batigole za presne zhodnoceni

Reagovat
Seydou Doumbia

48 bude sračka vždy, pravda

Reagovat
technecium

Znici se tim veskera historicka hodnota sampionatu, podobne jako kdyz se ve formuli zacalo davat 25 bodu za vitezstvi

Reagovat
penepi

keď už zmena, tak raz za 5 rokov

Reagovat
mistr129

Tak ve formuli se bodování měnilo často, navíc tam to ničil i navysujici se počet zavodu.

Tady ji zase ničí už samotné rozšiřování MS, na druhou stranu se fotbal vyrovnává.

To nic nemění na to že je ten nápad píčovina

Reagovat
Firkraag

Reagovat
GabrielBatistuta

Reagovat
Puskas

Reagovat
valloire

vida, výbornej koment, taky to umíš

Reagovat
Hafna

Tady to opravdu směřuje ke vzniku superligy, která nebude podléhat FIFA ani UEFA a obě organizace skončí na své nenazranosti a aroganci…

A upřímně bych se těm klubům ani FIFPRO nedivil, ale bohužel to odnesou jen fanoušci…

Reagovat
xjert02

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
Tony Stark

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
penepi

Reagovat
FC-RUBRIKA

Blatter > Infantino

Reagovat
vceradnesazitra

Nebylo by to lepší každé 3 měsíce?

Reagovat
Nihilister

Já bych taky zkrátil. Všem činitelům co rozhodují o těchto věcech, bych nechal zkrátit hlavu.

Reagovat
Salfovic

Obrok, stejně jako ME. A každej rok MS klubů, kterých bude 64.

Reagovat
Ereinion

To je konečnej cíl bezpochyby

Reagovat
srandamač

Zrušme národní ligy! Budeme hrát jen LM, EL, EKL, Super pohár, Hyper Bžondo pohár pohárů, ME, MS, Ligu národů, Národy lig, hry bez hranic...

Reagovat
romeo351

To už je jak nějaká blbá parodie

Reagovat
kilobyte

Co takhle hrát prostě furt? Teď je na světě 211 reprezentací. Udělat 16 skupin po 13 a 14 týmech. Ve skupině každý s každým 2 zápasy. To je 24-26 zápasů.

Postoupí nejlepší 2 týmy, možná klidně i 4. A pak se pojede play off taky na dva zápasy. Pro větší zábavu budou hrát i poražení o podrobnější umístění, nikoliv jen o 3. místo. To by bylo 7-9 zápasů.

Reagovat
ratusek

Tvl okmžitě to smaž. Oni jsou schopni to zavést

Reagovat
smazaný uživatel

chcelo by to superligu státu

Reagovat
Seydou Doumbia

pohoda, se zařidi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
srandamač

Ještě že Infantino neumí česky a nechodí na eurofotbaly

Reagovat
F.Torres

Tak to je liga narodu

Reagovat
Nikikrew

Fifa by už konečne mohla držať hubu. Ďakujem

Reagovat
Csaplárova past

Tak jako z pohledu obyčejného fanouška by mě to potěšilo, o tom jako žádná.

No jo, jenže FIFA se chce očistit od korupce, ale příliv peněz si chce ponechat. Tak na to jde cestou více týmů na MS a častějším konáním MS ...

Reagovat
Cotton

Ať si to udělají, ale když bude Euro/Copa, tak bez evropských a jihoamerických týmů.

Reagovat
Spejbl

S každým takovým výplodem Infantila bych naopak zkracoval délku mandátů těch ocasů ve FIFA...

Reagovat
smazaný uživatel

*zkracoval délku ocasů ve FIFA

Reagovat
Seydou Doumbia

OT : Koukali jste na ten seriál o organizaci Fifa na flixu? Celkem masakr

Reagovat
ACSeRw!n

ne

Reagovat
xjert02

Reagovat
Kiss Me Polka!

"Flixu"

Reagovat
Freedo

FlixBusem jezdím málo

Reagovat
VojtovaChelsea

Jo, nejvíc mě tam dostával ten zmrd co seděl v čele. Tucet lidí kolem něho v tom jelu a on jako jedinej svatej. Asi vrchol toho bylo jak se k tomu vyjadřoval a vysmíval se přitom všem na kameru do ksichtu.

Reagovat
Grahf

2x do roka, v zime v púšti a v lete v gronsku

Reagovat
smazaný uživatel

Na jaře a na podzim nic ty suchare?

Reagovat
Vsadim gule

Klid. Jaro, podzim bude euro

Reagovat
drussbarb

Hrozné je, že to ten šmejd protlačí díky malým fotbalovým federacím

Reagovat
Lopiger

Reagovat
fabec1222

To uz je lepsi kazde dva roky a zrusit kontinentalni turnaje

Reagovat
Kily

tohle je snad úplně neproveditelné, moc to vypadá jako Superliga s národními týmy

Reagovat
Kepy_FCB

Takže Česko si už nikdy nic nezahraje

Reagovat
Rizek

A není to málo, Antone Pavloviči?

Reagovat
Firkraag

Ideální čas přestat sledovat fotbal, poslední MS jsem si užil, teď už to půjde jen doprdele.

Reagovat
Kiss Me Polka!

Tohle jsou poslední dvě sezóny, tento rok vyhraje Arsenal ligu a příští LM, repre fotbal skončil s vítězstvím messiho, tam už asi nejde jít nahoru

Reagovat
Freedo

Nebo fandit jen nižším ligám. To je stejně nejvíc autentický

Reagovat
Firkraag

Jo, tak na Bohemku chodit budu, to mi bude stačit

Reagovat
Seydou Doumbia

fotbal umřel oficiálně po finále lm spurs live, si pozadu

Reagovat
Firkraag

Joo, to byl děs. Holt moc módní trendy nesleduju, tak jsem trochu opožděnej a volím postupný ústup.

Reagovat
juveforever

blbosť. najlepšie riešenie je každé 2 roky a 96 tímov

Reagovat
Mihi

Takze v roku 2036 bude mundial aj Euro?

Reagovat
smazaný uživatel

bude dvojitý príjem

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc se budou hrát oba turnaje současně, takže to budou muset organizátoři při losu zohlednit, aby některé týmy neměly zápasy MS a Eura naplánované na stejný čas.

Reagovat
kilobyte

Euro budou hrát ti, co se nedostanou na MS.

Reagovat
Mihi

tak to sa tam mozno kvalifikujeme aj my z piateho kosa

Reagovat
inferno08

Nekvalifikujete, ale dostanete divokou kartu.

Reagovat
Seydou Doumbia

nebudou, dají to do Kataru nebo Senegalu a bude se hrát v prosinci MS a v létě euro

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
srandamač

Bude EuroMundial

Reagovat
F.Torres

Zima/Leto

Reagovat
kilobyte

Spíše bych to viděl na vyjebávku. Udělají to v roce 2033 a pak řeknou, že v roce 2036 by to kolidovalo s Eurem, tak zkrátí interval na 2 roky.

Reagovat
doshcz

to ze by se to zkratilo na 3 roky to samozrejme znamena ze by to zkratili i u Eura atd, napr:

2030 MS

2031 MS klubu

2032 Euro

2033 MS

2034 MS klubu

2035 Euro

2036 MS atd

Reagovat
johnik

Hele takhle rozepsané mi to nepřijde tak na hovno

Reagovat
Benfica

Akurat, ako by sme stihali kvalifikacie?

Reagovat
alias

Kvalifikace zrušit a jako klíč umístění v kontinentálních šampionátech, kam budou kvalifikace radikálně zjednodušené oproti současnému zdlouhavému systému, třeba formou playoff. Navíc zrušit zbytečnou Ligu Národů a hned bude termínů více jak nyní a v konečném důsledku i více času pro hráče na regeneraci. Infantino není debil, ale než tady něco napíšete, tak je potřeba nad tím trochu zapřemýšlet...

Reagovat
Benfica

Tak playoff kvalifikacia je dobra blbost playoff je super na koniec turnaja, ale na zaciatok ani nahodou..

Reagovat
xjert02

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Ereinion

It´s all about the money, da dam dam

Reagovat
vladino10

Ako zmysel by to malo raz za dva roky, jeden rok kontinentálny šampionát a ďalší svetový. A my budeme mať každé leto čo pozerať. Na druhej strane to vystavi hráčov, bude viac zranení a tieto turnaje stratia na prestíži - a možno sa stretneme s tým, s čím v hokeji, ze sa hráči budú ospravedlňovať, že tento rok nejdem.

Reagovat
Salfovic

Srát na hráče. Ale vyjímečnost těch turnajů půjde do hajzlu.

Reagovat
vladino10

Však ja na nich aj seriem, veľa ľudí sa nadrie viac ako oni za smiešne prachy

Skôr som to myslel tak, že by kvôli tomu možno šiel dole aj klubový futbal - tí hráči nás zabávajú, keď budú zranení tak kvalita pôjde dole.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
GabrielBatistuta

Přesně. Zažít za život (od doby, co vnímám do doby, než budu senilní, pokud se toho dožiju) 15 MS a 15 ME je až až... Zažít jich dvojnásobek, nebo i víc

Reagovat
alias

Tak to nesleduj,asi tě teda fotbal moc nebaví...pak nechápu, že se tady k tomu vůbec vyjadřuješ. Pro mě za mě by mohlo další MS začít hned po vánočních svátcích a těšil bych se zase

Reagovat
GabrielBatistuta

Fotbal mě baví, neboj. Ligy sleduju každý rok. Ale MS... Nevím, no. Asi každého věc, ale pro mě by to ztratilo kouzlo výjimečnosti. Víc se těším na MS ve fotbale, než v hokeji. A při tom ty sporty mám rád stejně. Jediný argument pro častější konání je pro mne ten, že ne každý hráč musí mít TOP výkonnost kariéry dlouhou dobu a třeba jediné MS na které by se dostal, tak se zraní. Ale to už je problém toho hráče, ne můj

Reagovat
Seydou Doumbia

každý tým si musí nakoupit i pořádnou lavičku i tribunu, to co má letos city musí mít za pár let každý tým, 30 top hráčů a bude vyřešený...prostě se vykoupí ty neapole, spursy a podobný týmy a vše bude v top klubech

Reagovat
Xavivax1

Teď to zkrátí na co 3 roky, pak na co 2 roky a pak pošlou prestiž MS úplně do prdele.

Reagovat
Zemun

Každý rok,ako MS v hokeji

Reagovat
smazaný uživatel

Každý se diví, ale v článku je jeden jasný argument, kterým je 4,4 miliardy dolarů. Je tam nic jiného nezajímá. Nějaká prestiž MS, názory fanoušků nebo hráčů… peníze jsou pro tyhle lidi důležité, nic jiného.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně. Jiný argument ani nemají a ani se to nesnaží předstírat.

Reagovat
kilobyte

Podle mě je ještě jedna možnost, proč tohle dělají. Vždy když svět řeší nějakou blbost od FIFA, tak oni přijdou ještě s větší a na tu před tím se "zapomene".

Takový to MS v Rusku byla sice blbost, ale proti Kataru to bylo ještě dobrý. MS v Kataru nemělo být, ale lepší než turnaj s 48 účastníky. Turnaj se 48 účastníky je blbost, ale lepší než MS každé 3 roky.

Reagovat
Ereinion

jo zjevně to má být salámová metoda...z dlouhodýho péohledu je cíl FIFA 64 týmů a MS každé dva roky...to ale UEFA a Jižní Amerika nedávno odmítli, tak teď přišla FIFA s "kompromisem" že každé 3 roky...což by totálně nabouralo Eura, což je zjevně cíl, takže ve finále by pak přišli s tím, že by se to zkrátilo ještě o rok ze 3 na 2...

Reagovat
Seydou Doumbia

tak nakonec ten katar na to jak se na něj plivalo tak celkem v poho ne? stadiony vše kousek od sebe pro fans ideální, tlačenka domácích do semifinále nebyla...žádné extra tragédie taky ne...

Reagovat
kilobyte

Já viděl Katar jen s Nizozemskem a tam rozhodčí písknul všechno, co šlo, pro Katar. A stejně jim to nepomohlo. Takže ta tlačenka by možná byla, ale neměli na to kvalitu.

Trávníky taky docela bída. A hlavně jejich kandidatura vypadala trochu jinak. Kdyby do toho šli rovnou s tím, že nebude tolik stadiónů a hrát se bude v zimě tak by to taky bylo o něčem jiném.

Místo nějakého pořádného ubytování předražené stany. Předávání trofeje bylo snad nejtrapnější v historii.

Reagovat
Seydou Doumbia

já je viděl všechny duely a nepřipiskavalo se jím, teda v těch zbylých dvou ne s holandsem byl vše odkop od brány qataru a fauly holandska to je pravda no předavani trofeje za mě v poho, ubytko na piču, prosincový termín mi nevadil

Reagovat
kilobyte

Jenže se jim nepřipískávalo hlavně kvůli tomu, že by jim to nepomohlo. S Nizozemskem bylo už jen potřeba pohlídat, aby nebyla ještě větší ostuda.

Reagovat
Kiss Me Polka!

vis o tom, ze rok predtim byli mistri asie (tedy lepsi nez japonsko, korea, australie, iran..). delas, jak kdyby tam bylo san marino a vysledky predem jasne. a navic jeste jsi ty zapasy ani nevidel

Reagovat
kilobyte

Viděl jsem jeden jejich zápas, kde rozhodčí držel Nizozemce na uzdě, aby jim nedali příděl. Takhle jednostranně vedené utkání jsem dlouho neviděl.

Jestli podobným stylem pískali i na tom mistrovství, tak by mi jejich vítězství dávalo smysl.

Reagovat
mistr129

To se dalo čekat, ukázkový sportswashing

Reagovat
xjert02

Reagovat
mistr129

Ale jinak, i když fotbalově super, tak atmosférou to na mě vůbec nedýchlo. Rusko nemám rád asi podobně jako Katar, ale musím jim uznat, že v tomhle ohledu to tam bylo dobrý.

Reagovat
Seydou Doumbia

atmosféra sice nebyla nejlepší, ale že by to byl propadák mi taky nepřišlo...u tv s pivem v ruce to je stejně jedno

Reagovat
ratusek

hlavně atmošce v Rusku pomohl uspěch domácí repre, která neměla daleko k postupu dál. A celkově mě to MS bavilo. Ale bavilo mě i to v Kataru. Až teda na některé sudí. Ale to není vina Kataru, ale přístupu Fify, že bude pískat kdejakej kokot u kterýho je důležitý odkud je

Reagovat
oli9

Ať jdou doprdele.. Právě když je to 1x za 4 roky tak to má svoje kouzlo a nějakou kvalitu

Reagovat
smazaný uživatel

tak FIFE cinkne za 4 roky, musia cakat tak to chcu skratit

Reagovat
avicii

To sú tak chorobne peniazmi zaslepený ľudia ze to už nemôže byť pravda

Reagovat
smazaný uživatel

4 miľiardy málo

Reagovat
Rothbard
Reagovat
Salfovic

Pche, někteří to dotáhli až do novin.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo pred soud.

#PokahontasDidNothingWrong

Reagovat
Pony Slaystation

Reagovat
Jason_

alebo 2 krat za rok....jesenný kraľ atd...

Reagovat
Spalovač šancí

Pokud se to bude hrát opět v listopadu/prosinci, tak to klidně může být každý rok. Pouze bych z toho nevynechal pochybné destinace jako Katar, Rusko apod.

Reagovat
Ereinion

Rusko se aspoň dostalo do QF, takže fotbalově to nějakej smysl dávalo...Katar byl úplně mimo, respektive jejich repre...ale tak aspoň organizačně to bylo výborný, taky když do toho nasypali 3 roční rozpočty ČR, tak ještě aby ne

Reagovat
Seydou Doumbia

pak je otázka, kolik týmu, respektive kontinentů je schopno pořádat MS v zimě...afrika, katar a podobný země + jižní amerika?

Reagovat
Ereinion

od Saúdské Arábie dolů to není problém...taky Austrálie by byla dobrá, kdyby chtěla

Reagovat
Seydou Doumbia

austrálii bych ale vyloučil do doby, dokud bude normální že s tebou v baráku žije 50 cm pavouk

Reagovat
Ereinion

Reagovat
Bakary3

Mne by tohle tedy nevadilo...

Obecně:

Jednou za 4 roky je to asi málo, když to vezmu i z pohledu hráčů, pokud nehrají za Fra, Bra ATP., někdy třeba nemáš kvalitu se dostat do kádru.. pak zas třeba neprojdes kavaldou .. nakonec té třeba může vyřadit zranění...

Kariéra není tak dlouhá a čtyřletý cykly jsou dlouhý.

Radši bych viděl MS jednou za 3 roky než debilni ligu národů, to by mi dávalo smysl.

Jenže jak víme, vše zůstane a ještě k tomu bude o tohle víc...

Reagovat
ratusek

Liga národů je pičovina a ten cyklus na 3 roky by mi taky nevadil. Otázka je, jakej by to mělo vliv na kontinentální poháry. Musel vy se zkrátit kvalifikační cyklus a v Evropě zrušit tu blbou LN

Reagovat
Bakary3

Jo, jak by to bylo organizačně, to jsem se nijak nezamýšlel..

Jen jednou za 3 roky mi přijde v pohodě nápad, ikdyz se špatnými úmysly - jen pro prachy a zkrouhnuti zápasu jinde zřejmě nehrozí...

Reagovat
VojtovaChelsea

Hned z jara kvalda na euro, přes léto jak skončí soutěže euro, v září se začátkem soutěží kvalda na ms a v prosinci ms. Do toho pochopitelně kontinentální šampionáty s kvaldou, těm by se vyhradila třeba neděle, kdy by každá repre odehrála dva zápasy. Liga národů by se dala na sobotní ráno u snídaně, přáteláky v sobotu a v neděli večer. S ligovými soutěžemi se v tom počítá, včetně LM, EL a KL. Ms klubů by se mohlo hrát hned po novým roce. Všude by se samozřejmě rozšířil počet účastníků ať je víc zápasů a lidi mají na co koukat, na olympiádě by taky mělo hrát minimálně 64 týmů. Plus zařadit fotbal do programu ZOH.

Reagovat
VojtovaChelsea

Takhle pravidelně každej rok včetně přestupního

Reagovat
Pony Slaystation

A pak se div, že lidi nemají rádi změny, když každá změna je vytržená úplně z reality.

MS 32 týmů, jednou za 4 roky, konec debat, zmrdi.

FIFA, UEFA MAFIA !!!

Superliga

Reagovat
smazaný uživatel

To je jedno. Historie MS skončila. S 48 týmy to už žádné MS není. Jen soutěž, která se tak jmenuje.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
doshcz

a představ si že na prvním MS bylo 13 týmů a pak si ty kundy dovolili to zvednout časem až na 32! neskutečný

Reagovat
smazaný uživatel

A to ospravedlňuje 48 týmů jak konkrétně? Raději MS s 32 týmy každý rok, než jednou za 4 roky s 48. Kvalita se rozplizne do průměru mnohem více než teď.

Reagovat
Albert Rusnák ml.

Každý individuálny aj kolektívny šport má MS na ročnej báze, tak nechápem prečo by zrovna futbal mal byť na 4 či 3 ročnej. Normálny hráč, ktorý nie je žiaden Terminátor má za kariéru sa šancu predstaviť tak na troch šampionátoch, čo je celkovo dosť málo. Aj v hokeji sa hrajú MS každý rok a minimálne pre nás Európanov to má stále vysoký kredit. Takže kľudne by som išiel do verzie s každoročnými MS a nejakou skrátenou, nahustenou formou kvaldy

Reagovat
smazaný uživatel

lenže v hokeji už veľa ľudi chce raz za 2 roky šampionat a je ich cim daľej viac

Reagovat
nvidia

jenže fitbal nelze srovnávat s žádným jiným sportem. Hraje se reprezentační i klubová úroveň, je to naprosto globální a už tak je těch soutěží dost.

Muselo by to nutně znamenat buď zkrácení ligových soutěží a nebo uplnou změnu formátu (třeba ještě víc střídání a o dalších 10 hráčů širší kádry).

Reagovat
smazaný uživatel

Každý kolektivní sport? Podívej se na důležité a celosvětově sledované kolektivní sporty Rugby, Basketbal, Házenou.

Reagovat
xjert02

Reagovat
fabec1222

FIS má jednou za dva roky

Reagovat
smazaný uživatel

Sporty jednotlivců a kolektivní hry bych, ale hlavně dohromady vůbec nemíchal. Z kolektivních vážnějších sportů snad má každý rok MS jen ten Lední Hokej ne?

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Papra

netvrdím, že je to dobrej návrh (i když osobně bych s tím problém neměl), ale je vtipný sledovat, jak je eurofotbal plnej radikálních boomerů neschopnejch přijmout jakoukoliv změnu/inovaci :D

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Problém je že každá inovace na změnu soutěží od FIFA je založená čistě na dolování peněz a ničem jiném, tedy více soutěží s větším počtem týmů a co nejčastěji. Pokud kupříkladu u tohoto návrhu nevidíš problém, tak jistě hned víš jak vyřešit ligy, národní poháry, kontinentální(nejen Evropské) poháry, kontinentální šampionáty a jejich kvalifikace a kvalifikace na častější MS. Problémů by s tím bylo mraky.

Reagovat
Papra

dalo by se to vyřešit, samozřejmě by to chtělo lepší větší rozbor, pořádně se nad tim zamyslet, projednat to se svazama atd. (což se samozřejmě nestane, nemám o FIFA iluze).

Spíš jsem poukazoval na to, že tady by 90% lidí nadávalo na jakoukoliv změnu, byť by byla sebelepší.

Reagovat
Ereinion

No nevím, naprostá většina lidí tu podle mě nemá problém se změnami typu VAR, posuzování ofsajdů technologií apod.

Tohle je ale změna čistě za účelem většího zisku, FIFA se tím ani nijak netají...stejně jako rozšíření ze 32 na 48 apod. Že by MS ztratilo svou hodnotu a že to vlastně 90% fanoušků nechce, je samozřejmě nezajímá...už to zkoušeli se změnou ze 4 roků na 2, tam tvrdě narazili, tak teď zkouší 3...což by brutálně nabouralo Euro, které by se muselo přizpůsobit...ale o to právě FIFĚ jde, jim vadí úspěšné projekty UEFA jako Liga mistrů nebo Euro...

Reagovat
doshcz

Reagovat
ratusek

Nemíchej jak piča anglický výrazy do českýho sdělení, jen abys vypadal drsně. A za druhý tady jsou ty názory celkem různorodé a část je i pro.

Dementní bylo rozšíření na 48 týmů. Zkrácení na 3 roky mi přijde i s ohledem na MS ostatních sportů až na rugby v pohodě.

Reagovat
ratusek

Tak beru zpět. Volejbal i basket mají interval 4 roky, házená 2 roky.

Reagovat
xjert02

no, a ten duvod 4leteho cyklu je prave dan globalnosti daneho sportu. Cim vic zemi ten sport hraje ne kvalitni urovni, tim komplexnejsi strukturu musis vystavet. A fotbal je z tohoto pohledu na samotne spicce.

Reagovat
CNN

Fíha, to je teda inovace

Reagovat
vagneris

To by se už někdy o pořadatelství mohlo přihlásit i Česko. Finále MS na Letný by bylo legendární.

Reagovat
Salfovic

Na Strahově, takovej stadion nikde jinde není.

Reagovat
smazaný uživatel

Skorumpovaní chamťáci chcú množiť svoje majetky rýchlejšie, ako tomu bolo doposiaľ.

Reagovat
smazaný uživatel

Je zajímavé jak místní borci vnímají důležitost jednotlivých zpráv. Samozřejmě každého je jeho věc co ho zajímá, ale nějakých 300 komentářů o možném přestupu vysloužilého hráče vs. 136 komentářů k důležitému, ikdyž také zatím jen možnému návrhu FIFA, který může fotbal celosvětově výrazně ovlivnit. Ne že bych to čekal jinak, ale příjde mi to trošku na hlavu.

Reagovat
alias

TO už se mělo zavést dávno a prosadit ten dvouletý cyklus o 48 účastnících. Pro ty "odborníky" tady, kteří jsou zde hned hotový názorem, že hráči jsou již tak přetěžováni jen dodám, že neznají detaily. Musela by se radikálně zjednodušit nezajímavá a hlavně zdlouhavá kvalifikace, třeba formou playoff, kdy by nejlepší státy odehráli třeba jen dvě utkání, nebo by se použil jako klíč k postupu umístění na kontinentálních šampionátech, kam by se musela stejným způsobem radikálně zjednodušit kvalifikace. Spolu se zrušením zbytečné Ligy Národů by se v konečném důsledku naopak počet zápasů a časového prostoru snížil! Je potřeba taky trochu přemýšlet, než zde napíšete zbrklý komentář s tím, že je to nesmysl...

Reagovat
xjert02

Chci videt, jak pro tohle ziskas souhlas vsech clenskych federaci FIFA, ktere maji sami sve projekty. Co popisujes znamena jednak prekopani cele struktury sportu, a hlavne souhlas napric federacemi. Tohle nebude nikdy lehke prosadit a musela by za tim stat opravdu silna osobnost. A nebude to lehke o to vice i v kontextu toho, jakou "image" si posledni leta FIFA buduje v kontextu korupcnich afer a otevrene podpory sportwashingu. Vsichni nejsou uplne blbi a slepi, kazda akce vyvolava reakci.

Reagovat
Lembju

Tyhle radoby moudry a sofistikovany komentare jsou fantasticky...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele