Falcao je proti videu. Zabije to fotbal, řekl

02.04.2018 16:49 - Aktuality
 
Mezi odpůrce nového systému videoasistenta rozhodčího ve fotbale se zařadil i kolumbijský útočník Monaka Radamel Falcao. Ten po finále ligového poháru prohlásil, že VAR jednou zabije fotbal.

Falcao byl po porážce 0:3 s Paris Saint Germain pořádně rozmrzelý. A že k tomu přispěl i VAR. PO jeho zásahu dostali Pařížané výhodu pokutového kopu, naopak Falcaovi kvůli drobnému ofsajdu neuznali arbitři gól, který by za stavu 0:2 ještě dával Monaku jisté šance na zvrat.

Snad i proto nešetřil kolumbijský snajpr silnými slovy. "Je to frustrující, když v obou případech VAR pomohl PSG," řekl Falcao reportérům podle anglického Daily Mail.

"Když se občas díváte na ty záběry, tak ani pak nejsou některé situace jasné. Myslím, že právě tyhle věci zabijí fotbal," uvedl Falcao.

Nepozdával se mu ani čas, který rozhodčí nastavil na konci zápasu. "Rozhodování při penaltě zabralo čtyři minuty, a další čtyři, když se rozhodovalo o tom mém gólu. Vysvětlete mi, proč sudí pak nastaví na konci jen dvě minuty," postěžoval si.

Na své spoluhráče byl ale i přes finálovou porážku hrdý. "Můžeme odejít s hlavami nahoře, protože jsme na hřišti nechali všechno. PSG má velmi dobrý tým, ale potřebovali až videorozhodčího, aby nás porazili," dodal Falcao.

Falcao nebyl po sobotním finále jediným, kdo systém VAR kritizoval. Velmi tvrdě se do něj pustil třeba bývalý francouzský reprezentant a mistr světa z roku 1998 Bixente Lizarazu. Ten ho přímo v rozhovoru pro Telefoot označil jako "sex bez uspokojení". "Ve chvíli, kdy se blíží vyvrcholení, vám řeknou, že je potřeba přestat. Přesně tak jsem se na stadionu cítil," prohlásil 48 letý Lizarazu.
Autor: Jiří Fišara / goal.com, dailymail.co.uk
Počet zobrazení: 4624
Komentáře (102 / 0 nových)
REPLIKATOR
02.04.2018 16:52
#
SpecialOne
02.04.2018 16:54
#
Pořád nějak nevím co se situací, kdy pomezní mávne ofsajd, všichni přestanou hrát a útočník namající co ztratit to dohraje a dá gól, kterej potom uznají. Jinak video je fajn, jenom to chce zrychlit permanentní komunikací rozhodčího s videorozhodčím.
vilp
02.04.2018 17:02
#
Sporné lehké ofsajdy pouštět.
Uwe háže buly
02.04.2018 22:00
#
V tom případě pouštět všechno.
Anacron
02.04.2018 17:03
#
To by prostě neplatil. Jako v hokeji, když si třeba rozhodčí myslí že, brankář má puk a přeruší hru a potom někdo doklepne puk do branky, tak i když je to v podstatě regulérní gól tak nemůže platit po přerušení hry.
SpecialOne
02.04.2018 17:45
#
smazaný uživatel
02.04.2018 23:23
#
srovnáváš nesrovnatelné. Pomezní nemá hlavní slovo na rozdíl od hlavního v hokeji. Hráči mají hrát naplno, dokud nepískne hlavní, ať v hokeji, tak ve fotbalu
smazaný uživatel
02.04.2018 17:04
#
pokial ja viem (mozno sa mylim): pomezni moze mavat kolko chce, hru prerusuje hlavny rozhodca. Pomezni len signalizuje hlavnemu. Hraci sa riadia iba piskanim hlavneho.
smazaný uživatel
02.04.2018 23:23
#
Vsadim gule
02.04.2018 17:09
#
Pokud rozhodčí přeruší hru není o čem..
Fridgiee
02.04.2018 17:12
#
mistr129
02.04.2018 17:19
#
Když pomezní mává, hlavní nepíská a hráči přestanou hrát, je to jejich blbost.
REPLIKATOR
02.04.2018 18:33
#
smazaný uživatel
02.04.2018 23:23
#
Miguel19
02.04.2018 17:24
#
Hraješ, dokud nepískne rozhodčí. Stejně jako jako hodinu končí učitel, nikoliv zvonění.
smazaný uživatel
02.04.2018 19:32
#
tuhle vetu jsem nenavidel
Gazdo
02.04.2018 21:02
#
Hiko
02.04.2018 21:47
#
a většinou ji z pedag. sboru používali ti největší zoufalci
Uwe háže buly
02.04.2018 22:01
#
*ignoroval
PISTOLERO
02.04.2018 19:46
#
ratusek
03.04.2018 09:47
#
My si zvonění nahráli do mobilu a pouštěli ho. Jednodušší učitelé na to nepřišli a ti lepší nám říkali at zazvoníme a akončili sme dycky dřív
lexess
02.04.2018 17:39
#
Aspon by se prestali hraci hlasit o ofsajd porad a radsi se pokusi golu zabranit.
SpecialOne
02.04.2018 17:45
#
Díky všem, já myslel tu variantu, kdy i rozhodčí ten ofsajd odpíská nedostatečně jsem se vyjádřil, je ale fakt, že rozhdčí ho pískne téměř vždy, kdy jej pomezní mávne, leda, že by útočník stihl dát gól mezi mávnutím a písknutím.
KnoxXx
02.04.2018 16:54
#
Medico
02.04.2018 16:56
#
PhDr.
Riviera Kid
02.04.2018 17:01
#
"Je to frustrující, když v obou případech VAR pomohl PSG," Ten byl stoprocentně s Vaškem na pive.
Kaspar
02.04.2018 17:01
#
1url.cz/Atnhn
pedrofcb
02.04.2018 17:05
#
Těžko říct zatím, asi se zatím k tomu taky stavím spíš negativně, ale uvidíme no.
Vsadim gule
02.04.2018 17:10
#
Jak tohle muže někdo říct. Kvůli videu sme prohráli tak bych ho zrušil
Fridgiee
02.04.2018 17:12
#
Gedofrey
02.04.2018 17:16
#
Každá liga má svého Vencu Kadlece
Pa2el
02.04.2018 17:47
#
Azazelo RD
02.04.2018 17:53
#
Jen v Kazachstánu jsou na tom hůř.
smazaný uživatel
02.04.2018 17:17
#
To video je takový sporný, jako je to asi dobrý nápad, ale těsné situace by se měli pouštět, nemám rád zápasy 0:0 a gól s tím vždycky zamíchá a pískat ofsajd, kdy jde fakt o čas ramene nebo o patu mi přijde kazeni fotbalu..
smazaný uživatel
02.04.2018 18:05
#
Hokaido
02.04.2018 19:26
#
Takže bys zavedl videorozhodčího a pak bys úmyslně posuzoval situace špatně. Bravo.
Nodi
03.04.2018 14:01
#
Tady souhlasím i když je to dvousečné. Ale myslím že ofsajd dva centimetry by se pískat neměl. Uvádím to a absurdum, ale měl by podle mě být poměrně jasně viditelný.
smazaný uživatel
03.04.2018 14:45
#
Proč ne? A 3 cm už jo?
Nodi
03.04.2018 14:06
#
Co by se mi líbilo víc by bylo kdyby klidně zpětně dávali stopky za simulace a pod a při ošetření hráče patřičně nastavovali čas nebo hráče drželi za čarou klidně 5 minut aby se tam furt neváleli to je fakt pro smích a fltbalu by to pomohlo možná nejvíc.
Al Capone
02.04.2018 17:18
#
To je aspoň myslitel
Rossoneri
02.04.2018 17:18
#
cink
03.04.2018 00:46
#
Juve a Barcelona zmrdi protlačování od nepaměti
salaminoo
02.04.2018 17:22
#
aspoň je to na co/koho svést zase..předtím rozhodčí, teď video
El Campeon
02.04.2018 17:23
#
tak zrušit ofsajd úplně
pedrofcb
02.04.2018 17:24
#
Já bych toho Lizarazua poopravil, je to jako když ti po orgasmu ženská řekne, že je HIV pozitivní chlap, ne, že bych to zažil , ale sere mě na videu nejvíc ta euforka a pak šok.
Rox
02.04.2018 17:34
#
Veřejně se přihlásit k tomu, že bych rači vyhrál podvodem . Bože, ty si ale kretén.
Posledni Kovboj
02.04.2018 19:39
#
pytlerLFC
02.04.2018 17:41
#
Tak Vašik Kadleců neni jedinej dement na týhle planetě
Josifek
02.04.2018 17:47
#
No joo, když se takových sporných momentů v zápase sejde víc než dva tři, u každého zdržení na pár minut, tak to opravdu pak člověk může občas vést k pochybnostem nad prospěšností zavedení videa..

Ale Falcao ve svém prohlášení asi moc nad věcí nebyl, hodně to připomíná Vencu nedávno
Hokaido
02.04.2018 17:51
#
Souhlasím. Zavedením videa prostě fotbal přijde o to, co ho dělá nejlepším sportem na světě.
andrew96
02.04.2018 19:15
#
Očividně čekáš na pohnutku, ale tvůj názor mě zajímá, takže: Rozved to prosím.
El Campeon
02.04.2018 19:23
#
o úplatkářství a nadržování silnějším týmům?
JohnKoul
03.04.2018 11:15
#
Liquid
02.04.2018 18:07
#
přesně tak, všechno to co jsem říkal na začátku, stejně jako Škoda, video je krok špatným směrem hlavně pakliže to budou sudí zkoumat minuty a ne sekundy
Anacron
02.04.2018 18:20
#
jak to může být krok špatným směrem, když ten krok je k tomu aby to omezilo chyby a nepřesnosti? A to, že to ze začátku má určitý chyby je snad jasný. Musí se to vychytat, ale to se stane právě tím, že se to zavede a bude se to používat.
smazaný uživatel
02.04.2018 22:57
#
Pasovat se na uroven Skody...grt
JohnKoul
03.04.2018 11:15
#
Riviera Kid
02.04.2018 18:09
#
OT: Znáte nějaký dobrý stránky na oblečení?
smazaný uživatel
02.04.2018 18:25
#
Milion+ merch treva Red-dress. H&M a New Yorker má dobrý oblečení a pak pár obchodů, kde musíš mít aspoň 5 tisíc, svy sis koupil ponožky
ClancyWiggum
03.04.2018 01:19
#

Milion+ merch
smazaný uživatel
02.04.2018 19:22
#
Astratex?
ADM
02.04.2018 21:06
#
http://www.asos.com/

Občas z tadiaľto niečo objednám.
Nihilister
02.04.2018 18:23
#
Dementi fakt, všichni.
smazaný uživatel
02.04.2018 18:25
#
pocity mám smíšené. Chápu o co jde zastáncům videa, zatím však o správnosti přesvědčen nejsem. K fotbalu "křivdy" patří.
Al Capone
02.04.2018 18:35
#
Blues&Milanista
02.04.2018 19:51
#
JohnKoul
03.04.2018 11:15
#
db18
02.04.2018 18:47
#
Naopak pro video mluví, že se mohou radovat oba týmy.
Mr.Mike
02.04.2018 19:01
#
už nemůže vsázet
Talker
02.04.2018 19:01
#
Já se divím, že Falcao nebrečí nad dlouhýma rozehrávkama (ať už od brány, přímáky, rohy, auty), kdy to trvá nekonečně dlouho rozehrát, střídání, kdy se stahuje hráč ze druhé strany hřiště a šoupe se ke střídačce pomaleji než důchodce s nákupem, ležení na hřišti, hloučky kolem rozhodčího...

Víceménně se odehraje pod 60 minut na zápas v průměru, někdy to je pod 50 minut. Možná by se mělo řešit tohle.

Videorozhodčí plní svojí roli poprvé, musí se jí naučit a zároveň musí získat důvěru hlavního, že se rozhodují správně, stejně tak i hlavní musí vědět, jak to využít správně, technika se bude zlepšovat.

Momentálně to může třeba sežrat 10 minut u tří sporných rozhodnutí, za rok to bude polovina a za 3 roky to bude minuta na rozhodnutí.

Jasně, v lize to je možná občas otravné, zvlášť když to "poškodí" tým, kterému člověk fandí. Ale zas co by za to dali Irové, když jim dal Henry gola rukou? Případně na MS, ve vyřazovacích zápasech LM to bude prostě důležité.
smazaný uživatel
02.04.2018 19:24
#
Creespoo
02.04.2018 19:35
#
smazaný uživatel
02.04.2018 19:41
#
podle me se lide totiž nechali trochu unest tim, že v televizi to diky opakovackam vidi za 5s, 2-3 zabery a za 10-15s vi v podstate vsichni u tv, jak to je. Rozhodci holt u tv nesedi, takze je tam nutna doba, aby to zkontroloval, navic asi nema presne stejne zabery jako v tv (btw by nebylo od veci na verejnost ukazat, co obecne sudi vidi - nemyslim live pri zapase, ackoliv postupem casu si to predstavit dokazu). Jedine, co bych doplnil, tak aby do mikrofonu pro cely stadion sdelil rozhodnoti, protoze treba pri derby pusobilo docela zmatecne, co se vlastne na hristi deje
smazaný uživatel
02.04.2018 19:44
#
smazaný uživatel
02.04.2018 20:06
#
Nr.Nobody
02.04.2018 21:48
#
jiri - fcb
03.04.2018 10:41
#
pěkně
hyper01
04.04.2018 18:11
#
smazaný uživatel
02.04.2018 19:35
#
"Můžeme odejít s hlavami nahoře, protože jsme na hřišti nechali všechno. PSG má velmi dobrý tým, ale potřebovali až videorozhodčího, aby nás porazili," dodal Falcao.

Godbless
02.04.2018 19:37
#
Video do každé ligy!
Žito 44
02.04.2018 20:46
#
Goal line technology byla naprosto dostačující. Kdy budou muset hráči nosit kamerky na kopačkách, bude čistej čas atd? Neberte VAR jako záchranu, není to černobílý.
exot12
02.04.2018 20:51
#
Video nie je riešenie! Je to drahá blbosť. Niečo nie je v poriadku ak je potrebná drahá technológia na správne rozhodnutie. Najviac sporných situácii pramení z ofsajdu. Prečo sa niekto nezamyslel, nad zrušením? Tak ako je "revolučné" riešenie VAR, tak rovnako revoučné by bolo zrušenie ofsajdu. Eliminovalo by sa väčšina sporných situácii bez vynaloženia drahých technológii.
Blitzblane
02.04.2018 21:32
#
Gerrard-8
02.04.2018 22:27
#
A jak by sis to asi v reálu představil?
smazaný uživatel
02.04.2018 22:56
#
V Realu se goly z ofsajdu pousti,tam by zustalo vse pri starem
smazaný uživatel
02.04.2018 22:55
#
a uvědomuješ si jak moc by se tím hra změnila (k horšímu)?
Dandy28
02.04.2018 23:02
#
Ten nick sedí zrušit ofsajd? Ja bych potom zmenšil i fotbalove brany na ty jak jsou v hokeji a nechal bych hrat jen 6 hráčů.
JohnKoul
03.04.2018 11:16
#
Vsadim gule
03.04.2018 14:25
#
No ty ses teda hlavička
FFA
02.04.2018 21:17
#
Tiez som proti tomu. Futbal je futbal, raz vyhra sporne jeden, raz druhy. To proste k futbalu patri. Kolko momentov z futbalovej historie by si nikto nepamatal, keby neboli sporne?

Tiez som proti zmene casu vykopu LM. Odkedy si pamatam, LM sa hrala 20:45. Tak to podla mna malo ostat. Ked sa bude hrat o 19:00, ci kedy to to uz je ako EL. Bude sa to pliest. LM proste ma byt v utotok, stredu o 20:45 a bodka.

Nemam rad taketo moderne zmeny. Som aj trosku ozraty, ale nevadi. Chcem stary dobry futbal bez videa, bez namachrovanych sleciniek, bez stomilionovych prestupov.

Kaslat na vsetko, futbal ide do sraciek...
Liquid
02.04.2018 21:20
#
YNWA__MSN
02.04.2018 21:43
#
JessePinkman
03.04.2018 10:41
#
JohnKoul
03.04.2018 11:17
#
YNWA__MSN
02.04.2018 21:26
#
Fotbal se mohl hrat nejakych 150 let bez videa, bez zimni prestavky v premier league, bez moznosti 4 stridani.... Tak proc to ted kurvit
smazaný uživatel
02.04.2018 21:44
#
Anacron
02.04.2018 22:14
#
smazaný uživatel
02.04.2018 23:20
#
To je vůl. Brečí jen proto, že to nepomohlo jeho týmu a jemu. Chtěl bych vidět, kdyby to bylo obráceně, co by říkal
Dandy28
02.04.2018 23:26
#
Já bych se vrátil do doby kamený když to tady čtu. Zrušil bych treba video i v hokeji.
smazaný uživatel
03.04.2018 07:18
#
Presne tak, naco to komu je. Kde su tie casy bez kamier vo futbale, bez aut na cestach ved sme sa mohli prehanat stale na konoch ako niekolko storoci predtym, aj sused Peter ked bol este Andrea tak sa na nu dalo pozriet a ja som mal tiez kedysi o 15 kilo menej. Preco je potrebne vsetko kurvit?
jiri - fcb
03.04.2018 10:50
#
Neviděl jsem záběry, ale jestli je pravda, že v ofsajdu stál, tak nevidím důvod, aby si pak na rozhodnutí sudích stěžoval.
V čem má ale pravdu, je nastavení. To je věc, která by se měla řešit. V zápasech jsou obrovské často zbytečné prodlevy, ale sudí nasadí 2 - 3 minuty. Někdy 4 a ve vyjímečných případech 5 minut. To je většinou čas, který je vypleskaný jen na střídání. Nechal bych ty hráče hrát klidně 15 minut navíc, když by to bylo v tom mači opravdu potřeba. Argument přetížení organismu neberu, protože pokud se opravdu v tom zápase proválí, prorozehrává a protřídá 20 - 30 minut, tak to je čas, který ti hráči stojí a čučí, takže tam můžou odpočívat.

Video má určitě svá negativa. Je fakt nepříjemný, když proti týmu, terýmu přeju, sudí foukne v nastavení pentli po konzultaci s videem, ale když to ak vidím a ten faul tam prostě je, tak to prostě musím akceptovat. Určitě je to lepší pocit, než být na druhé straně v kůži postiženého, kterýmu sudí tu pentli po jasném faulu nepískne, protože se nemůže na video podívat.

Ano, je jasné, že video z fotbalu odčerpá velkou dávku emocí, protože prostě člověk ten fotbal "nedohrává" ještě pár dí po tom, což se dělo po opravdvých zářezech sudích, kdy člověk cítil ještě dlouhou dobu hořkost. A to ať už člověk fandí tomu poškozenému nebo tomu, kterýmu bylo neadekvátně pomoženo.
Seydou Doumbia
03.04.2018 15:34
#
Fotbalisté by na to sice měli být zvyklí, ale já jsem třeba vždy nesnášel dát si sprint a potom chodit a čekat než někdo vstane a nebo vystřídá...to taky člověka oslabuje to nicnedělání si myslím.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.