EURO 2008: LOS KVALIFIKACE
Ve švýcarském Montreaux se dnes po poledni rozhodlo o složení skupin pro kvalifikaci mistrovství Evropy v roce 2008. Česká republika se ve skupině D utká s Německem, Slovenskem, Irskem, Walesem, Kyprem a San Marinem.
Poprvé od kvalifikace o postup na MS 1998 do Francie tak bude k vidění česko-slovenský souboj. Obě země se mohly potkat již v baráži o postup na mistrovství světa, vyšlo to však až teď. S Německem se náš tým naposledy střetl na posledním evropském šampionátu v Portugalsku a zásluhou branek Heinze a Baroše vyhrál 2:1. Náš západní soused díky tomu tenkrát nepostoupil ze skupiny a má nám tedy co vracet. Na německou odplatu se ale mohou těšit i Slováci, kteří před několika měsíci porazili výběr Jürgena Klinsmanna 2:0. Český tým čekají i tři dlouhé cesty, z nichž nejtěžší úkol bude na tým vedený Karlem Brücknerem čekat v Irsku, kde jsme naposledy prohráli 1:2. Posledním do party je fotbalový trpaslík ze San Marina. Sečteno a podtrženo, Česká republika dostala do kvalifikačních bojů o postup na ME 2008 celkem přijatelné soupeře a bude jedním z favoritů na dvě postupová místa. Důležité však bude, jak zvládne generační obměnu. Po světovém šampionátu v Německu totiž reprezentační kopačky na hřebík s největší pravděpodobností pověsí Vladimír Šmicer, Pavel Nedvěd, Karel Poborský, Tomáš Galásek a Jan Koller.
Největší lahůdku pro fotbalové "fajnšmekry" představuje skupina B. V ní se Itálie pokusí vrátit Francii prohru z finále ME 2000, kde ještě chvíli před koncem řádné hrací doby vedla squadra azzura 1:0. Na postup do Švýcarska a Rakouska však myslí a v posledních letech velmi silná Ukrajina, která si jako vůbec první evropský tým, nepočítáme-li pořadatelskou zemi, zajistila postup na MS v Německu. Hodně pikantní souboj tak čeká Andreje Ševčenka, protože ukrajinský kanonýr a jeden z nejlepších hráčů současnosti hájí barvy italského AC Milán.
Obhájci prvenství z Řecka přisoudil los takřka nesmiřitelného rivala z Turecka, s nímž si to Rehhagelova družina rozdala již v bojích o postup do Německa. Věčný stín českého národního týmu, Nizozemsko, si zase zopakuje nedávné souboje s Rumunskem. Procházka růžovou zahradou nečeká ani Španěly, kterým se do cesty postaví severský dvojblok Švédsko - Dánsko. Losovacího aktu se zúčastnil i Sven-Göran Eriksson, švédský trenér anglické reprezentace. Ten si do notýsku jako soupeře poznamenal například Chorvatsko a Rusko, přestože již tou dobou nebude stát u kormidla hrdého Albionu. Pouze jediná skupina má osm členů, ta první. V ní se o dvě místa na evropském šampionátu poperou hned tři účastníci nadcházejícího MS, tedy Portugalsko, Polsko a Srbsko a Černá Hora, jimž bude dělat společnost nepříjemná Belgie.
Kvalifikace začne ještě v letošním roce a konec má naplánován na podzim roku 2007. Z každé skupiny postoupí dva nejlepší celky, které pak na požadovanou šestnáctku doplní pořadatelské země.
Skupina A
Portugalsko
Polsko
Srbsko a Černá Hora
Belgie
Finsko
Arménie
Kazachstán
Ázerbájdžán
Skupina B
Francie
Itálie
Ukrajina
Skotsko
Litva
Gruzie
Faerské ostrovy
Skupina C
Řecko
Turecko
Norsko
Bosna a Hercegovina
Maďarsko
Moldavsko
Malta
Skupina D
Česká republika
Německo
Slovensko
Irsko
Wales
Kypr
San Marino
Skupina E
Anglie
Chorvatsko
Rusko
Izrael
Estonsko
Makedonie
Andorra
Skupina F
Švédsko
Španělsko
Dánsko
Lotyšsko
Island
Severní Irsko
Lichtenštejnsko
Skupina G
Nizozemsko
Rumunsko
Bulharsko
Slovinsko
Albánie
Bělorusko
Lucembursko
Vedle seniorské reprezentace se jména svých soupeřů pro boje o ME dozvěděla rovněž česká "lvíčata". Těm se ve zkrácené kvalifikaci na příští evropský šampionát jejich věkové kategorie do cesty postaví Bělorusko a Kypr.
Složení základních skupin:
Skupina A: Norsko, Bosna a Hercegovina, San Marino/Arménie
Skupina B: Španělsko, Slovensko, Albánie
Skupina C: Srbsko a Černá Hora, Litva, Malta/Gruzie
Skupina D: Belgie, Řecko, Ázerbájdžán/Irsko
Skupina E: Itálie, Rakousko, Andorra/Island
Skupina F: Rusko, Maďarsko, Finsko
Skupina G: Portugalsko, Polsko, Lotyšsko
Skupina H: Švýcarsko, Anglie, Kazachstán/Moldavsko
Skupina I: Česká republika, Bělorusko, Kypr
Skupina J: Německo, Rumunsko, Lichtenštejnsko/Severní Irsko
Skupina K: Dánsko, Švédsko, Lucembursko/Makedonie
Skupina L: Chorvatsko, Ukrajina, Bulharsko
Skupina M: Turecko, Izrael, Estonsko/Wales
Skupina N: Francie, Slovinsko, Skotsko
Poprvé od kvalifikace o postup na MS 1998 do Francie tak bude k vidění česko-slovenský souboj. Obě země se mohly potkat již v baráži o postup na mistrovství světa, vyšlo to však až teď. S Německem se náš tým naposledy střetl na posledním evropském šampionátu v Portugalsku a zásluhou branek Heinze a Baroše vyhrál 2:1. Náš západní soused díky tomu tenkrát nepostoupil ze skupiny a má nám tedy co vracet. Na německou odplatu se ale mohou těšit i Slováci, kteří před několika měsíci porazili výběr Jürgena Klinsmanna 2:0. Český tým čekají i tři dlouhé cesty, z nichž nejtěžší úkol bude na tým vedený Karlem Brücknerem čekat v Irsku, kde jsme naposledy prohráli 1:2. Posledním do party je fotbalový trpaslík ze San Marina. Sečteno a podtrženo, Česká republika dostala do kvalifikačních bojů o postup na ME 2008 celkem přijatelné soupeře a bude jedním z favoritů na dvě postupová místa. Důležité však bude, jak zvládne generační obměnu. Po světovém šampionátu v Německu totiž reprezentační kopačky na hřebík s největší pravděpodobností pověsí Vladimír Šmicer, Pavel Nedvěd, Karel Poborský, Tomáš Galásek a Jan Koller.
Největší lahůdku pro fotbalové "fajnšmekry" představuje skupina B. V ní se Itálie pokusí vrátit Francii prohru z finále ME 2000, kde ještě chvíli před koncem řádné hrací doby vedla squadra azzura 1:0. Na postup do Švýcarska a Rakouska však myslí a v posledních letech velmi silná Ukrajina, která si jako vůbec první evropský tým, nepočítáme-li pořadatelskou zemi, zajistila postup na MS v Německu. Hodně pikantní souboj tak čeká Andreje Ševčenka, protože ukrajinský kanonýr a jeden z nejlepších hráčů současnosti hájí barvy italského AC Milán.
Obhájci prvenství z Řecka přisoudil los takřka nesmiřitelného rivala z Turecka, s nímž si to Rehhagelova družina rozdala již v bojích o postup do Německa. Věčný stín českého národního týmu, Nizozemsko, si zase zopakuje nedávné souboje s Rumunskem. Procházka růžovou zahradou nečeká ani Španěly, kterým se do cesty postaví severský dvojblok Švédsko - Dánsko. Losovacího aktu se zúčastnil i Sven-Göran Eriksson, švédský trenér anglické reprezentace. Ten si do notýsku jako soupeře poznamenal například Chorvatsko a Rusko, přestože již tou dobou nebude stát u kormidla hrdého Albionu. Pouze jediná skupina má osm členů, ta první. V ní se o dvě místa na evropském šampionátu poperou hned tři účastníci nadcházejícího MS, tedy Portugalsko, Polsko a Srbsko a Černá Hora, jimž bude dělat společnost nepříjemná Belgie.
Kvalifikace začne ještě v letošním roce a konec má naplánován na podzim roku 2007. Z každé skupiny postoupí dva nejlepší celky, které pak na požadovanou šestnáctku doplní pořadatelské země.
Skupina A
Portugalsko
Polsko
Srbsko a Černá Hora
Belgie
Finsko
Arménie
Kazachstán
Ázerbájdžán
Skupina B
Francie
Itálie
Ukrajina
Skotsko
Litva
Gruzie
Faerské ostrovy
Skupina C
Řecko
Turecko
Norsko
Bosna a Hercegovina
Maďarsko
Moldavsko
Malta
Skupina D
Česká republika
Německo
Slovensko
Irsko
Wales
Kypr
San Marino
Skupina E
Anglie
Chorvatsko
Rusko
Izrael
Estonsko
Makedonie
Andorra
Skupina F
Švédsko
Španělsko
Dánsko
Lotyšsko
Island
Severní Irsko
Lichtenštejnsko
Skupina G
Nizozemsko
Rumunsko
Bulharsko
Slovinsko
Albánie
Bělorusko
Lucembursko
Vedle seniorské reprezentace se jména svých soupeřů pro boje o ME dozvěděla rovněž česká "lvíčata". Těm se ve zkrácené kvalifikaci na příští evropský šampionát jejich věkové kategorie do cesty postaví Bělorusko a Kypr.
Složení základních skupin:
Skupina A: Norsko, Bosna a Hercegovina, San Marino/Arménie
Skupina B: Španělsko, Slovensko, Albánie
Skupina C: Srbsko a Černá Hora, Litva, Malta/Gruzie
Skupina D: Belgie, Řecko, Ázerbájdžán/Irsko
Skupina E: Itálie, Rakousko, Andorra/Island
Skupina F: Rusko, Maďarsko, Finsko
Skupina G: Portugalsko, Polsko, Lotyšsko
Skupina H: Švýcarsko, Anglie, Kazachstán/Moldavsko
Skupina I: Česká republika, Bělorusko, Kypr
Skupina J: Německo, Rumunsko, Lichtenštejnsko/Severní Irsko
Skupina K: Dánsko, Švédsko, Lucembursko/Makedonie
Skupina L: Chorvatsko, Ukrajina, Bulharsko
Skupina M: Turecko, Izrael, Estonsko/Wales
Skupina N: Francie, Slovinsko, Skotsko
Komentáře (114)
Přidat komentářooooops i did it again
Aspon nezničí travník.Zahrají karty a jdou domu
Tak to je mazec!
Tipuju 1.místo 12 9 2 1 29 42:11
.... a spokojenost s jednotlivými koši:
2. 40%
3. 95%
4. 40%
5. 30%
6. 85%
7. 95%
Německo, Irsko a Wales se mi moc nelíbí
Irsko a Wales su krajiny, ktorych vykony budu dost dolezite pre vyvoj v skupine.
Hm, poměrně humusoidní, ale hratelné, všechno jsou to mužstva spíš bojovná než technická. Snad až na Slovensko...
Dobrý je béčko
ono ani jedna ta skupina nie je jednoducha. je vidiet ako sa tymi vyrovnavaju.
C, G, E jsou ty lehčí...
Asi je to taky tím, že je jenom 7 skupin
Ten nadpis je adresovaný do tábora našich českých bratov.
Že postúpia Nemci, tak to je jasné asi tak, ako to, že zajtra vyjde slnko. Oni postúpia vždycky.
Že Slováci sú pre vás najhorší možný súper je tiež jasné.
No a Íri to je kvalita.
Takže prognóza na postup:
Nemecko....80%
Česko........50%
Írsko..........45%
Slovensko...10%
Wales.........10%
Cyprus........0,5%
San Marino...0%.
Asi postúpite, ale bude vám pekne cukať u zadku..
Cesko 90
Irsko 50
Nemecko 50
Slovensko 0
Wales 0
Cyprus -100
San Marino -200
Sa zobud!!!
Tak s Němcema bych to nepřeháněl. Jinak rozhodovat se bude v zápasech v Irsku, Walesu a Kypru. To jso týmy, které jsou schopné obrat doma favority, i když v boji o postup jim to nakonec vždy nevyjde....
Kvalifikace na ME nám vždy jde o hodně líp, než na MS
, takže bychom měli postoupit. Slovákům taky moc nevěřím, sice jim vyšla jedna kvalifikace, ale zopakovat to budou mít těžší....
mne bude stacit 12 bodov
Rominho, ja ti to hneď vypočítam:
doma body...Cyprus, San Marino, Wales, Česko 3, Írsko 1
vonku body...San Marino, Cyprus 3, Wales, Nemecko1
t.j. celkom 21 bodov. Možno to aj bude stačiť.
Češi si totižto neuvedomujú, že o rok budú mať trochu iný káder a motiváciu.
hovorim, ze mne bude stacit 12. to kolko naozaj bude je vo hviezdach.
no a cechov nedame,ani keby sme sa posrali. poznas cesky komplex? skor myslim, ze dame nemcov. ono popravde my mozme dat kohokolvek z tej skupiny, ale musime sa naucit premienat sance. hlavne v bratislave superi zvucnych mien vyhravaju len tak tak a len vdaka nasej neschopnosti davat gole
Nemci si už dajú pozor, ale Češi nie. Lebo hovoria presne to čo ty - že český komplex. Lenže medzitým sa strašne veľa zmenilo, za nás už hrajú väčšinou mladí hráči, ktorí nemajú žiadne komplexy, lebo ich nemajú mať prečo. Oni si už nepamätajú spoločnú súťaž, československé nominácie, kde bolo vždy viac Čechov / možno objektívne, možno nie / a navyše sa žije iná doba. To si videl aj na príklade Artmedie - nebáli sa nikoho a ničoho. Ale ja som rád, nech si to len Češi myslia, aspoň to budeme mať ľahšie.
tak ono prave myslim, ze nemci hraju vzdy to co hraju a hraju to uz dlho a nie je to fotbal neprekonatelny. a komplex je, bol a vzdy bude. vzdy budu tie zapasy o niecom inom.
jste přemotivovaní až až, budete rádi v dvojzápase s nama za 1b a neberte to jako provokaci
výborne, takto si to predstavujem, ešte keby takto optimistickí boli aj vaši hráči, potom už budete len kúsok od podcenenia..
to nejde podcenit, jen se na to dívám pozitivně
I to nadržení má svoji mez. Viz baráž Španělsko-Slovensko. Jen motivace a spoléhání na to, že Vás soupeř podcení, nestačí.
I ten "jiný kádr" je kvalitní, vesměs hráči, kteří hrají v zahraničních klubech pravidelně. V tom je rozdíl mezi reprezentací Česka a Slovenska. Motivace postupu je úplně stejná. Motivace v našem vzájemném zápase taktéž.
Doma vyhraje Česko aspoň o 2 góly, na Slovensku když ne výhra, tak remíza. Co se týká Německa, myslím, že v Česku je k poražení.
reálne to vidím tak, že keď nás trošku podceníte, bude sa nám dariť a ten pako Galis nebude zase zmätkovať
tak doma vyhráme.
Nevěř tomu hošánku
ČR ............. 75%
Německo .... 70%
Slovensko ... 25%
Irsko .......... 25%
Wales .......... 5%
asi tak nějak
jj, plně souhlasím
Irové budou hrát důležitou roli, budou se prát o postup!
Česi 90%
Nemci 50%
Slovaci 50%
niekdo iny 10%
Cesko 40%
Nemecko 30%
Slovensko 10%
Irsko 10%
Wales 6%
Cyprus 3%
San Marino 1%
Že postoupí Německo neni jasné. Češi musí bojovat a s Pavlem Nedvědem nám to pude snáze, jestli bude mít chuť obléknout dres reprezentace. Doufejme že ano.
Není jednoduchá ale určitě hratelná skupina, skončíme první za nama němci se budou prát se slovákama...
Jako s čim nejsi spokojen? Podle mě nádhera, jeden silnej soupeř byl jasnej, zbytek musíme dát. Si vem, že by tam byl někdo silnější ze 3. koše a pak dejme tomu humus s cestou do Izraele...
Kdepak, Slováci nemají šanci.
Souhlasím, O posup si to rozdáme s Německem a Irskem, Slovensko má jen minimální šanci.
S tím souhlasím.
ČR.............. 65%
Německo..... 70%
Slovensko.... 40%
Irsko........... 50%
Nechci si hrát na matematika, ostatně jednoho učitele už tu máme, ale musí to dát 200%

Nemusí, ani keď vsádzaš v stávkovej kancelárii trebárs na víťaza v lyžovaní / čo je to isté, lebo my vsádzame na postup / to neni dokopy 1:100. Alebo keď sa dávajú tipy na to , kto bude majster, neni to 1:100. Ide len o odhad šancí.
Tak je ale rozdíl v kursech a v procentech. Když odhaduješ šance na titul v procentech, tak ti to musí dát 100. Když z kvalifikace postupují 2, tak 200. Kursy jsou něco jiného.
Musí ti to dát 200% a že to není v sázkovkách je něco jiného, tam je to záměr!
merenguesi, ty nemáš co na práci že?
No já sem to myslel tak jak říká Vazquez.
inak nedavno som cital v nejakom prispevku niekde a ani neviem kde, ze slovaci su vo vzajomnych zapasoch lepsi ako cesi vtedy, ked este o nieco ide? v zapasoch, kde uz bol postup zo skupiny premrhany sme prehravali, ale v tych ozajstnych vraj sme lepsi. neviem co je na tom pravda. neviete niekto?
Jo, já vím. Není to pravda.
ono ja si spominam na vysledok 2:1 a este vraj nieco pred eurom 96 sme vyhrali. ostatne zapase uz boli vo faze stratenej kvalifikacie
Se Slovenskem sme hrali v jedine kvalifikaci a to o MS 98 ve Francii.....doma sem vyhrali 3:0 a na Tehelnem Poli sem prohrali 2:1.....v obouch zapasech uz o nic neslo protoze bylo jasny ze ze skupiny postoupi Spanelsko a Jugoslavie....
Ostatni zapasy byli jen pratelske takze taky o nicem....
Dulezitej zapas sem proti sobe jeste nehrali....
myslim, ze ta vyhra 2:1 bola este v riadnej casti kvalifikacie.
Ta vyhra 2:1 byla v 7. zapase kvalifikace....Pote co sme remizovali doma se Spanelskem....prohrali v Jugoslavii i doma s Jugoslavii a prohrali ve Spanelsku.....
Tedy za tohoto stavu....
JUG - 7 zap : 19 bodu
SPA - 7 zap : 20 bodu
CR - 6 zap : 7 bodu
Myslis ze o neco slo???
tak mne sa to nejak nezda. kde ste nabrali 6 zapasov, ked ste s nami nehrali a pokial viem, tak dokedy zije sanca, tak vzdy o nieco ide
Tak presne....:
18.9.1996 - Cesko-Malta 6:1
9.10.1996 - Cesko-Spanelsko 0:0
10.11.1996 - Jugoslavie-Cesko 1:0
2.4.1997 - Cesko - Jugoslavie 1:2
8.6.1997 - Spanelsko - Cesko 1:0
20.8.1997 - Cesko - Faerske Ostrovy 2:0
24.8.1997 - Slovensko - Cesko 2:1
Dal snad pokracovat nemusim.....( ale klidne bych moh....vedu si totiz naprosto presny statistiky...klidne si je over na netu....Ja tu zapasovou listinu nevymyslel....je blba ale je to tak...)
A sance uz zadna nebyla....to by sis moh spocitat....zbyvaly 4 zapasy (vcetne toho na Slovensku..)....to je 12 bodu....kdybychom je vsechny vyhrali tak mame 19 bodu....
Takze aj kdyby Jugoslavie vse prohrala tak mame stejne....Jenze oni nas dvakrat porazili (nejaky vzajemny zapasy...vis)
aj tak sa mi to nezda. hrat s jugo oba zapase a az potom ten prvy s nami. to je zvlastne. no ale neva. radsej koncim, lebo niekto to zle znasa
Souhlasim...je to divny ale je to tak....
Ten co delal tu terminovou listinu byl asi po flamu....
Ja to snasim dobre jen sen te chtel uvest do obrazu aby si si byl jistej a nic uz se ti nezdalo...
uz v uvode som pisal v zmysle, ze si nie som isty. no, ze si to ty, tak ti budem verit.
To ses hodnej...
Myslím, že s němcema odehrajeme dva vyrovnaný zápasy.. ostatní nám můžou sebrat body, jen když budeme hrát venku(samozřejmě až na San Marino), takže tipuju jednu prohru a remízu venku.. 1. místo ve skupině, protože němci sou takoví blbci, že vždycky dokážou prohrát s kýmkoli..
to by šlo, Němci budou mít větší problémy v Irsku či Walesu vyhrát než my, měli bychom být první (pokud budou ve formě techničtí hráči jako třeba Rosa). Nikdo nás nepřehraje, bude důležité aby obrana nedělala chyby a jelikož v ní nikdo končit nebude tak to bude dobré
Pro kvalifikaci už ale budeme muset sestavit novou zálohu, čož se může projevit. Zase budeme hledat levého záložníka, protože tentokrát skončí s Nedvědem i Šmicer. A pak taky náhradu za Poborského. Vidím jen jedno jméno do základu a tím je Plašil. Může hrát na obou okrajích, ale pořád mi tam jeden kvalitní hráč chybí. Skácel, Sionko, Jarolím, Vachoušek nejsou dostatečně kvalitní, aby je dokázali nahradit. Pak ještě Galáska zřejmě už natrvalo vystřídá Polák. Ale máme ještě víc jak půl roku, třeba se objeví někdo nový nebo výrazně zlepší současní náhradníci. Velké naděje pro budoucnost vkládám do Petržely ze Synotu (jako náhrada za Poborského), toho bych hned bral i do Sparty.
No Skácel - Polák - Rosický - Plašil by mohlo jít, Polák a Rosický hrajou líp v repre než klubu, Skácel bohužel naopak. Pak by tam mohl jít Jankulovski a levýho beka hrát Mareš, ale u toho nevim, jak hraje, prostě ho snad nelze vidět jinak, než leťet do Ruska...
Ja si mylim ze rok a pul bude David Jarolim svetovej zaloznik a pravou stranu v repre klidne zvladne....Vzdyt to ce ted hraje Poborsky zvladne taky....
Takze....Plasil-Polak-Rosicky-Jarolim....
Horsi bude asi najit druhyho snajpera k Barosovi....(pokud skonci Koller a Lokvenc...)
Podle mě určitě skončí Poborský s Nedvědem, Galásek se Šmícou tak na 70-80% a Koller se Šoulou budou pokračovat.
No ja doufam ze Koller s Lokvencem budou pokracovat.....ale zrovna u Kollera to nejak nevidim....
Koller a Lokvenc zůstanou, ostatní skončí
místo Poborskýho jasně Skácel.. pokuď bude mít formu jako tuhle sezónu, tak je jasnej nástupce.. nalevo bych šoupnul jankulovskiho nebo toho Plašila.. btw. co Piták?
No Piták jo, ale ty chceš dát leváka Skácela na pravou stranu, když tam navíc snad nikdy nehrál??? Njn, to počasí dělá divy :)
mě se to s Pitákem vždycky pletlo, když ještě oba hráli v Hradci, tak sorry
Myslím, že po MS skončí Nedvěd s Poborským. Koller a Lokvenc doufám až po ME, ale u nich člověk nikdy neví. Další sniper vedle Baroše je podle Brucknera Jun, ale já bych tam dal Zb. Pospěcha, za ty 2 roky určitě dozraje! Galásek nevím, asi na ME nepojede. sestava na ME: Čech-Jankulovski,Bolf,Ujfaluši,Grygera-(nový talent),Rosický,Polák,Plašil-Baroš,Koller(Pospěch)
Koller dnes v novinách řekl, že by rád pokračoval. Bolf bude za 2,5 roku asi "v důchodu" a nových jmen bude v repre aspon 1/4.
2,5 roku? Akorát po ME
Teď nechápu, na co přesně narážíš...
Podle mě už v té době Bolf v reprezentaci nebude. Už teď má zdravotní problémy, které ho hodně limitují a do nominace se dostane jen občas. Teď je už víc preferovaný Rozehnal, myslím, že Bolf už se do základu natrvalo nevrátí.
S tím Rozehnalem souhlasím
Bolfa urcite ne......Treba se Rozehnal nebo Hubschman dostanou do formy (v mpripade Hubschmana by bodl i nejakej jinej klub...)
Pro me byl jeste pred rokem a pul jsnej utocnik pro budoucnost Sverkos....dal 9 golu v Bundeslize....bohuzel se nejak zabrzdil....doufam ze se ale zase nastartuje....
Navíc Plašil umí pravou i levou, takže je využitelný na obou okrajích a dost dobře i ve středu, ale líp se mu hraje vpravo.
Svěrkoš nedostával teď moc prostoru při hře gladbachu..
Španělsko a Holandsko maj postup zajištěnej
No fakt uplně super!
Jak můžeš říct, že má někdo postup zajištěnej?
jak mu to chces zakazat?
Já mu nic nechci zakazovat! Ale jak je pořád zažranej do Španělska, Nizozemska, Argentiny atd. a o ČR ani necekne
Možná je dobře, že o ČR ani necekne
nekecne
Já jsem reagoval na to, že ani necekne, tak proč by neměl kecat?
neceknout je jako říkat, nekecnout je jako plácat nesmysly, je dobře že jsme toho ušetřeni
Já chápu ten rozdíl mezi nima, ale reagoval jsem na vyřčené "necekne". Každopádně máme oba stejný názor
Španělsko??
V Dánsku a Švédsku úplně vyhoří a kdoví, jak si poradí s Lotyšskem
Máme až na Irsko přijatelnou skupinu. Německo jsme dali i s béčkem, Slováci se možná vyhecujou, ale kvalitou nám nesahají ani po kotníky. Irů se bojím nejvíc, už jednou nás porazili a mají v kádru vynikajicí hráče. Našim šancím dávám tak 80 procent, Němcům 60, Irsku 55, Slovákům 15 a těm ostatním ani půl procenta. Bojím se však toho, že až bude po MS generační obměna, nebude to to pravé ořechové, ale fotbalovou základnu máme širokou, takže
A: Portugalsko,Polsko,SČH,Finsko,Belgie,Arménie,Kaz.,Azer.
B: Itálie,Ukrajina,Francie,Skotsko,Gruzie,Litva,Faerské o.
C: Norsko,Turecko,Řecko,Maďarsko,Bosna,Malta,Moldavsko
D: Česko,Slovensko,Německo,Irsko,Wales,Kypr,San Marino
E: Chorvatsko,Anglie,Rusko,Izrael,Estonsko,Makedonie,And.
F: Švédsko,Dánsko,Španělsko,Lotyšsko,Island,S. Irsko,Licht.
G: Niz.,Rumunsko,Bulharsko,Bělorusko,Slov.,Albánie,Lucem.
Co máš proti Španělům Shevo?
No tak prostě je nemám rád no!
Já bych nepodceňoval Srbsko...
Jinak si myslím, že takové Rakousko tam nemá co dělat! To je něco, jako by MS pořádalo Moldavsko
Ale, ale....
Co ale?
Tím se zlepšuje úroveň fotbalu i v zemích, které nejsou fotbalově na špici. Postaví se nebo zrekonstruují stadiony, lidi budou víc sledovat fotbal, sponzoři dají víc peněz... Fotbal se tam tím pádem může líp rozvíjet a že zaberou jedno místo na šampionátu, to se dá pochopit a respektovat. Klidně ať mistrovství uspořádá i Moldavsko
Zase se stane, a je mi jasné, že to tak musí být, že se na ME nedostanou jen ti nejlepší. Aspoň je to motivace pro ty slabší týmy, ale pro oživení diskuze vyhlašuju anketu o nejlepších 16 evropských mužstev
Můj názor (bez jakéhokoliv pořadí):
Anglie, Česko, Dánsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Portugalsko, Německo, Nizozemí, Rumunsko, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko
bez pořadí je to nuda
Však si pořadí klidně napiš, já ti to nezakazuju
Jen se mi to nechtělo seřazovat.
1.Češi, 2.Francie, 3. Holandsko, 4. Portugalsko, 5. Anglie, 6. Německo, 7. Španělsko, 8. Itálie, 9. Švédsko, 10. Ukrajina, 11. Rusko, 12. Dánsko, 13. Polsko, 14. Rumunsko, 15. Turecko, 16. SČH
Nejspíš si myslim..
Němci jsou moc vysoko...
1.Holandsko, 2.Češi, 3.Itálie, 4.Španělsko, 5.Portugalsko, 6.Anglie, 7.Švédsko, 8.Ukrajina, 9.Německo, 10.Polsko, 11.SČH, 12.Švýcarsko, 13.Turecko, 14.Dánsko, 15.Turecko, 16.Řecko...
1.Španělsko, 2.Itálie, 3.Holandsko, 4.ČR, 5.Švédsko, 6.Anglie, 7.Německo, 8.Portugalsko, 9.Srbsko, 10.Chorvatsko
Na Chorvaty jsem úplně zapomněl
Na Chorvatsko jsi zapomněl, ale Turecko má dvojnásobné zastoupení
A nezapomněli jste oba tak náhodou na Francii?
1. Nizozemsko, 2. Francie, 3. Anglie, 4. itálie, 5. Česko, 6. Španělsko, 7. Portugalsko, 8. Německo, 9. Švédsko, 10. Dánsko, 11. Chorvatsko, 12. Turecko, 13. Irsko, 14. Rumunsko, 15. Srbsko, 16. Švýcarsko.
Já sem na ní nezapoměl(btw. k tý první šestnáctce sem se zapoměl podepsat..), jen nevím ševo, proř dáváš tak nahoru Řeky..
Taky si myslím, že podceńujeme stále turky..
To nebyla reakce na tebe...
Francie sedmá
1.Španělsko 2.Holansko 3.Italie 4. Švédsko 5. Portugalsko 6. Anglie 7.Německo 8.ČR 9.Francie 10.Chorvatsko 11.Srbsko 12.Ukrajna 13.Švícarsko 14.Dánsko 15.Turecko
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele