Chance Liga - preview 23. kola: Plzeň přivítá v prvním jarním šlágru Spartu

Včera, 09:08, aktualizováno dnes, 09:24
Previews
Doosan Arena v Plzni (© FC Viktoria Plzeň)

Neděle nabídne první výrazný šlágr jarní fáze sezony. Aktuálně druhá Sparta zamíří na hřiště čtvrté Plzně a dobře ví, že jakékoli zaváhání by jí mohlo zkomplikovat hon za titulem s vedoucí Slavií. Ta v sobotu těsně zdolala Liberec a v rozehraném třiadvacátém kole si drží osmibodový náskok. Pokud by naopak uspěla Viktoria, stáhla by ztrátu na svého tradičního soupeře na pouhé tři body. Hrát se bude také na dalších třech stadionech.

1. FC Slovácko - FK Pardubice

sobota 15:00

Ve 23. kole Chance Ligy se proti sobě postaví Slovácko a Pardubice. Celek z Uherského Hradiště má pouze jednobodový náskok na dno tabulky, zatímco hosté vyhlížejí posun do prostřední skupiny.

Slovácko naposledy podlehlo Bohemians 1905 a ze tří jarních ligových utkání zapsalo pouhé dva body, proto se nemůže posunout na vyšší příčky. Uherskohradišťský tým získal 16 bodů, což je jeho třetí nejnižší zisk v této fázi po prvním ročníku 1995/96 (13) a sezoně 2006/07 (12) - jenom dva z 11 celků s 16 nebo méně body v této fázi od změny formátu ligy v ročníku 2018/19 se vyhnuly sestupu nebo baráži o udržení (Příbram a Opava v koronavirové sezoně 2019/20; šest týmů sestoupilo a tři vyhrály baráž).

Pardubice minulý týden nestačily na Jablonec a po pěti kolech vyšly naprázdno (4-1-0), takže nadále zůstávají za skupinou o umístění. Východočeši nikdy v této fázi Chance Ligy nevstřelili tolik gólů jako v probíhajícím ročníku (28) - na druhou stranu, ve 22 ligových zápasech pouze dvakrát udrželi čisté konto, což je společně se sezonou 2022/23 (také 2), jejich nejmenší počet v této fázi soutěže. Pardubice třikrát za sebou zvítězily na půdě soupeře, odkud si dovezly jen o bod méně (12) než braly doma (13).

Slovácko vyhrálo polovinu z předchozích deseti vzájemných ligových střetnutí a z toho dvakrát Pardubicím podlehlo. Východočeské mužstvo na stadionu Miroslava Valenty v lize bodovalo v polovině z šesti zápasů (2-1-3).

Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.67 - 3.19 - 2.80

Tip EuroFotbal.cz: 0

Více informací k zápasu

FK Jablonec - MFK Karviná

sobota 15:00

Rozdílná nálada po zimní přestávce vládne v týmech Jablonce a Karviné. Svěřenci trenéra Luboše Kozla díky šňůře bez porážky zůstávají na třetí příčce, kdežto slezské mužstvo nadále čeká na první jarní bod.

Jablonec zásluhou dvou gólů v závěrečné čtvrthodině zvítězil v Pardubicích a na kontě má již 42 bodů, více jich měl v této fázi pouze v sezonách 2014/15 (47) a 2010/11 (43) - žádný celek však v tomto ročníku nemá tak velký rozdíl mezi skutečnými body a očekávanými body (28,5) jako Jablonec (+13,5), který překonává aktuální tabulkové postavení (3.) o pět míst (očekávaná pozice: 8.). Severočeši doma v sezoně jedinkrát nebodovali (5-5-1) a nyní na Střelnici třikrát v řadě neinkasovali (celkem 298 minut).

Karviná ve 22. kole Chance Ligy nestačila na Slavii a ze tří jarních utkání nezískala ani bod, což se jí stalo poprvé od série tří po sobě jdoucích porážek mezi listopadem a prosincem 2024 - čtvrtá prohra by znamenala nejdelší šňůru porážek od srpna/září 2023 (0-0-4). Marek Jarolím nasadil se Slavií nejmladší základní sestavu v ligové historii Karviné a celkově nejmladší (22 let a 189 dní) od 16. prosince 2020, kdy Radoslav Kováč nastoupil s Opavou proti Liberci v sestavě s průměrným věkem 22 let a 57 dní.

Jablonec v lize prohrál pouze jeden z posledních 13 vzájemných zápasů a osmkrát z tohoto výčtu Karvinou porazil. Slezané cestují na Střelnici s vědomím, že tam zapsali jenom dva z možných 36 bodů!

Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.94 - 3.75 - 3.82

Tip EuroFotbal.cz: 1

Více informací k zápasu

FC Hradec Králové - FC Zlín

sobota 15:00

Hradec Králové se vrací do Malšovické arény, jeho dalším soupeřem bude Zlín. Oba celky najdeme uprostřed tabulky, svěřenci trenéra Bronislava Červenky se mohou na Votroky bodově dotáhnout.

Východočeši minulý týden prohráli se Spartou a na kontě mají jedinou výhru z posledních pěti ligových utkání (1-1-3), navzdory tomu je dělí pouze dva body od nejlepší šestky. Hradec potřebuje zabrat a nahrává mu, že doma v lize pětkrát za sebou nepoznal přemožitele (3-2-0), na vlastním hřišti si připsal 18 bodů - Votroci získali před vlastními fanoušky v této fázi nejvyšší soutěže více bodů jenom v sezonách 1993/94 a 1998/99 (shodně 20). Hradci posílí sebevědomí rovněž skutečnost, že vyhrál předchozí čtyři zápasy Chance Ligy s nováčky (Karviná, Dukla dvakrát a Zlín). Dokáže na to navázat?

Zlín ve 22. kole remizoval 0:0 s Duklou a z uplynulých osmi ligových střetnutí pouze jednou naplno bodoval (1-1-6), což má za následek jenom dvoubodový náskok na skupinu o udržení. Nováček ve třech jarních zápasech neskóroval a drží nejdelší sérii bez gólu v lize od tří duelů v dubnu/květnu 2024 - Zlín má v tomto ročníku nejméně střel na branku v deseti nejlepších evropských ligách (3)! Hosté venku čtyřikrát po sobě nezvítězili (0-1-3), na druhou stranu si přivezli více bodů (14) než zapsali doma (13).

Hradec ovládl pět z posledních osmi vzájemných ligových utkání a pouze jednou z tohoto výčtu Zlínu podlehl. Nováček cestuje do Hradce Králové s vědomím, že tam od září 2016 nevyhrál (0-1-2).

Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.86 - 3.49 - 4.58

Tip EuroFotbal.cz: 1

Více informací k zápasu

Slavia Praha - Slovan Liberec

sobota 18:00

Sobotní program 23. kola Chance Ligy zakončí duel Slavia - Liberec. Úřadující mistr chce zvýšit náskok v čele tabulky, zatímco svěřenci trenéra Radoslava Kováče si mohou upevnit postavení ve skupině o titul.

Slavia navzdory řadě absencí vyhrála v Karviné a nadále zůstává v ligové sezoně neporažena (15-7-0), což se jí od nástupu kouče Jindřicha Trpišovského v lednu 2018 podařilo v této fázi ročníku teprve podruhé (18-4-0 v sezoně 2020/21). Slávisté jsou jediným týmem v deseti nejlepších evropských ligách, který od ledna 2018 prohrál méně než 10 % utkání (8,6 %; 24 porážek ve 280 zápasech)! Červenobílá družina doma v lize pětkrát po sobě zvítězila a na vlastním hřišti je nejlepším klubem soutěže (29).

Liberec před týdnem nejtěsnějším poměrem zdolal Baník Ostrava a na kontě má pouze jednu prohru z posledních devíti ligových střetnutí (6-2-1), díky čemuž drží jenom čtyřbodové manko na čtvrtou Plzeň. Slovan zaznamenal 37 bodů, což je o 10 více než ve stejné fázi minulého ročníku (27) - v předchozích sedmi sezonách měl Liberec po 22 kolech více bodů pouze v ročníku 2020/21 (39). Severočeský celek z posledních tří venkovních duelů bral pouhé dva body, na druhou stranu venku jenom třikrát prohrál (4-4-3).

Slavia prohrála jediný z uplynulých 18 vzájemných ligových zápasů a 12krát z tohoto výčtu Liberec porazila. Slovan na slávistické půdě v lize nevyhrál od října 2017 (0-1-6) - tehdy ještě pod vedením Trpišovského.

Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.44 - 4.80 - 7.07

Tip EuroFotbal.cz: 1

Více informací k zápasu

Tabulka před začátkem kola

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Slavia Praha
22
15
7
0
49 : 18
52
2
Sparta Praha
22
14
5
3
43 : 23
47
3
FK Jablonec
22
12
6
4
30 : 20
42
4
Viktoria Plzeň
22
12
5
5
42 : 28
41
5
Slovan Liberec
22
10
7
5
37 : 22
37
6
MFK Karviná
22
10
2
10
35 : 37
32
7
FC Hradec Králové
22
8
6
8
33 : 29
30
8
Sigma Olomouc
22
8
6
8
20 : 21
30
9
FC Zlín
22
7
6
9
26 : 29
27
10
FK Teplice
22
6
7
9
22 : 26
25
11
FK Pardubice
22
6
7
9
28 : 38
25
12
Bohemians Praha 1905
22
6
5
11
19 : 29
23
13
FK Mladá Boleslav
22
4
7
11
29 : 47
19
14
Baník Ostrava
22
4
6
12
16 : 28
18
15
1. FC Slovácko
22
3
7
12
14 : 29
16
16
Dukla Praha
22
2
9
11
14 : 33
15

Zbývající zápasy

22.02. 13:00
Bohemians Praha 1905 - Dukla Praha
22.02. 15:30
FK Teplice - Sigma Olomouc
22.02. 15:30
Baník Ostrava - FK Mladá Boleslav
22.02. 18:30
Viktoria Plzeň - Sparta Praha

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (365)

Přidat komentář
Zásadní Otázka

Dej už pokoj... konečně je na hradě někdo důstojný, pan prezident

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
Grupma

Vypadá hezky, to nemohu říct.

Reagovat
nafukovaci.tucnak

To je asi tak všechno..

Reagovat
naheCZ

Jestli je všechno co o něm nemůžeš říct to, že vypadá hezky, tak to je vlastně fakt výbornej

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Coromandel

i kdyz latka byla nastavena velmi nizko.

Reagovat
kilobyte

Těžko by jí někdo podlezl.

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Cotton

Reagovat
fcb+mufc

Reagovat
Petr325

Reagovat
oli9

Reagovat
Transfermarkt

Cože?

Reagovat
inferno08

Dej už pokoj... konečně je na hradě někdo důstojný, pan prezident

Reagovat
Kepy_FCB

https://youtu.be/O9Js06HXvhw

Ladislav Jakl: Demonstranti potřebují uctívat panáka. Modlářsky mluvit o Pávkovi není možné

Reagovat
Kiwi-21

Přesně a to píšu jako Kar

Reagovat
Kiwi-21

Přesně a to píšu jako Karviňák kde je člověk z tímhle názorem opravdu v menšině

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
ACSeRw!n

opet fanousek FC Toluen Ostrava vy nikdy nezklamete

Reagovat
ErikToPrekop

Vytáhni si hlavu z prdele.. zlatej Zeman

Reagovat
vestinustarychdubu

Aneb kdyz nemas argument, dej tam Pavka nebo kampelicku

Reagovat
Patron

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Transkamarket

Tebe museli jako dítě vykastrovat, protože většího ruSSáckýho ubožáka jsem tady snad neviděl.

Reagovat
Kryptos_

Jak je Liberec ve formě, tak podle mě na Slavii prostě nemají v hlavách, takže zhruba 3:1 pro domácí.

Hradec porazí Zlín 2:0.

Jablonec s Karvinou klasicky 1:0, Karviná bude mít převahu.

Slovácku uhraje s Pardubicemi plichtu, ale góly padnou (1:1/2:2).

Reagovat
vestinustarychdubu

Na Slavii se nic moc cekat neda. Nejen v hlave, ale bohuzel rozpadla obrana (otazka jestli bude Drakpe fit na cely zapas uz), kdy je v provozu jen jeden stoper, tomu taky nepomaha. Bod by byl super, tri sci-fi.

O to dulezitejsi byla vyhra s Banikem, protoze zacit jaro stylem 3 zapasy a 0 bodu z toho, by nebylo dobry.

Reagovat
GreatWhite

Doufám, že se to hodně prorotuje a upřednostní se zápas v Lausanne. Šance na 5. místo stejně reálně není a v Teplicích bychom nejspíš byli rádi za bod i v plné palbě. Nicméně samozřejmě i tak pojedu a věřím, že třeba překvapíme.

Reagovat
Calgary_CZ

Laussane má svojí kvalitu a co jsem viděl, vůbec jste nevypadali špatně. Nebýt zahazování tutovek, nemusela to být plichta.

Takže s tímhle v zádech být rádi v Teplicích za bod? Já bych řekl, že máte na víc.

Reagovat
GreatWhite

V Teplicích se hraje úplně na hovno a zároveň my tyhle výkony vůbec nejsme schopní opakovat. Očekávám prostě 0:0 nebo 1:1. Rád se nechám překvapit.

Reagovat
Nuno čomes

Po 250 mega za přestupy být rád za bod v Teplicích v plné palbě

Reagovat
ladyboy arsenal

slušný alibi tady fans olmiku předvádí

Reagovat
Zásadní Otázka

Coutinhův syndrom

Reagovat
Nuno čomes

Hrozné Takové bucifalské chování no. Když takhle řízneš do kádru tak prostě, s prominutím, posranými Teplicemi tě nemůže zajímat nic jiného než výhra.

Reagovat
Nuno čomes

Coutinhovské nechutné Teplice

Reagovat
Transfermarkt

Strašná a bohužel nevyléčitelná nemoc

Reagovat
Coutinho10

ty seš čomezovskej syndrom

respekt soupeři vám asi nic neříká že ?

Reagovat
Zásadní Otázka

Že jseš podělanej z každý vesnice není žádný respekt.

Reagovat
kilobyte

Respekt k soupeři je říkat o něm, že je nechutný?

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
ACSeRw!n

malost z techto vesnickych klubu tezko dostanes jednim prestupakem

Reagovat
Mönchengladbach

Artis Líšeň v poločase doma 1:3 s Opavou.

Reagovat
Cotton

Reagovat
wwwx

Jak 1. poločas Jablonec - Karviná skončil bez branek je mi záhadou. To mělo bejt tak 4:2.

Reagovat
slonzacky_lenoch

Se stačí podívat na ten hnůj co mu říkají hřiště.

Reagovat
oli9

Slovacko udrzet

Reagovat
MoonKnight

Doufám že vyhrajeme a větším rozdílem

Tip buď 1:0 Chorý nebo 0:1 Mašek. Kdyby se dalo vsadit na hrozný fotbal, tak si půjčím milion a vsadím na to. Tohle kolo se zároveň rozhodne o titulu. Jestli někde Sparta může klopýtnout tak v Plzni. Pokud se ukáže, že i Hyského Plzeň bez problémů zničí, tak už na jaře vyhrají vše. My ještě ty 3-4 ztráty mít budeme.

Reagovat
Kiwi-21

Mě nenapadá nic jiného než výhra Plzně 2:1 a boj o 2 místo do posledního kola v základní části

Reagovat
kasparko

Plzen do toho bude muset proti Sparte slapnout. Jablonec holt porad nechce zacit ztracet

Reagovat
Transfermarkt

Mihelak zatím skvělý výkon

Reagovat
slonzacky_lenoch

Je hodně dobrej

Reagovat
Cotton

Stalo se v základní části už někdy, že top 6 v tabulce hrála mezi sebou, 7.-10. hráli mezi sebou a spodních 6 hrálo mezi sebou? To je nádhera, jak to vyšlo.

Reagovat
Transfermarkt

Je to opravdu neskutečný příběh

Reagovat
exse

Kačor fantastickej. Toho si Slavia ještě přihodí do nákupního košíku k Šigutovi a Ajahosim.

Reagovat
slonzacky_lenoch

Už tam chvíli byl a nějak ho nechtěli. Ale fakt je skvělej

Reagovat
Kiwi-21

Já byl právě zklamaný že tam šel hostovat

Čekal jsem totiž už šance v lize ale tehdy hrál křídlo a jsem překvapený jak mu to jde i ve středu hřiště

Reagovat
Coutinho10

Provod pořád mimo

SESTAVA: Staněk – Holeš, Chaloupek, Bořil – Isife, Schranz, Mubarak, Sadílek, Jurásek – Chytil, Chorý

LAVIČKA: Markovič – Zima, Kušej, Cham, Sanyang, Mbodji, Oscar, Prekop, Michez, Chinedu

Reagovat
exse

S touhle sestavou to je dneska životní šance udělat v Edenu nějaký body. Ale i tak se bojím, že se z toho zase zeserem.

Reagovat
Transfermarkt

Tohle si Slavia po všech stránkách pohlídá

Reagovat
Coutinho10

jako pořád máme dobrou kvalitu, sice Provod i Douděra mimo, ale Isife posledně hrál taky dobře, to samí Mubarak s Chytilem, takže měli bysme to i kvalitativně zastoupit + hrajeme doma, u vás bych se bál víc

Reagovat
Transfermarkt

Největší kvalitu z vašeho týmu bude mít sudí Pechanec, na to se můžeš spolehnout

Reagovat
Coutinho10

Wow, neskutečný humor....

Reagovat
Transfermarkt

A měl jsem jako vždycky pravdu viď

Reagovat
Coutinho10

co přesně, že nám VAR odvolal 2 góly ?

jsem dost zvědavej až si všechny ty momenty pustím zpětně

Reagovat
Zásadní Otázka

Reagovat
Transfermarkt

Uvidíš jasnou ruku a jasný ofsajd. Pak napiš,co tam máš dál

Reagovat
Coutinho10

offside v pořádku, ale ta ruka, chtěl bych vidět popis teda aktuálních pravidel o ruce, protože ještě nedávno platilo, že ruka je problém pouze pokud jí docílí hráč, který skóruje a to Bořil nebyl + byl do ní nastřelený asi z metru a dával jí k tělu, takže tohle za mě je přesně ten moment, který kdyby nás měl tlačit, tak tohle by neotáčel

a ty žlutý nám tam sázel docela dost, nepřekvapilo, že Chorasovi za nic dal 3. žlutou kartu, aby si ho mohli vykartovat 4. žlutou na derby

Reagovat
adoxx

Reagovat
Nuno čomes

Jaká to pravda.

Reagovat
FCSL

Tak Maso na stoperu nám zase moc šancí nedává. Už vidim jak bude bránit ve vápně Chorýho nebo Chytila

Reagovat
exse

O Masa se až tak moc nebojím, rozhodující bude, jestli dokážeme přehrát tu jejich nesehranou zálohu a využít absence rychlosti v jejich obraně.

Reagovat
arvncrtx

Tohle je sestava snů - v 6. anglické lize v 90. letech. Proč má vlastně Trpiš tu alergii na fotbalisty?

Reagovat
Coutinho10

jde ti jenom o Chama nebo i jiný hráče ?

Reagovat
djiros

Celé je to postavené mizerně, kdo je tomu dá myšlenku? Vše uběhat, uskákat, ubít.

Reagovat
ACSeRw!n

oni ale nepotrebujou tvurce hry, dyt hraji po kridlech na centry

Reagovat
arvncrtx

Ze současného kádru vlastně jen o Chama, protože jiný fotbalista už tam není

Reagovat
naheCZ

Nechce toho Holeše posadit? Zima žádnej zázrak, ale pořád lepší...

Reagovat
naheCZ

Chytil

Reagovat
pingla

jako Chorého nemusím, ale to kopnutí Maška v souboji bylo

Reagovat
Fernando_Torres

Tvl bejt Chamem, tak regulérně už ani nejdu na rozcvičku, sbalim si svejch pět švestek, vychčiju se Trpišovi do skříňky a nikdo už mně v Edenu neuvidí...

Reagovat
jenage

Co už ti neuvidí?

Reagovat
Transkamarket

Reagovat
adoxx

Chorý

Reagovat
ACSeRw!n

obrana Slavie slusne nestiha a prasi

Reagovat
Firkraag

červená

Reagovat
Miguel19

To je od Isifeho faul na kartu

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
vestinustarychdubu

A to chvíli předtim se tam ještě odrazil od Mahmiče a písknutý faul Mahmičovi

Reagovat
Transfermarkt

Jj, jízdenka v akci

Reagovat
Transfermarkt

Pechanec To je neskutečný To jako není faul Isifeho?

Reagovat
adoxx

Ani faul

Reagovat
Transfermarkt

A to rozhodně není první zákrok, který ve prospěch Slavie pustil

Reagovat
Imos

Dneska s tebou musím souhlasit

Reagovat
ACSeRw!n

jo coze on to ani nepiskl

Reagovat
Transfermarkt

Ne

Reagovat
naheCZ

Reagovat
ACSeRw!n

uz to vykompenzoval

Reagovat
naheCZ

Suleiman

Reagovat
naheCZ

Ruka asi bohužel

Reagovat
Firkraag

A tohle by podle mě VAR řešit neměl.

Reagovat
adoxx

Proč?

Reagovat
Firkraag

Protože to není nějaká zásadní chyba, akorát to kurví hezký momenty. Ruka teda asi byla, ale fakt nastřelená zblízka v docela normální pozici, úmysl nula.

A jak je to vůbec teď? Myslel jsem, že takováhle ruka vadí jenom u střelce.

Reagovat
adoxx

Tak za mě teda v tomhle případě ta ruka zastavila míč, kterej by jinak skončil někde u půlky hřiště. Což v celé té gólové akci sehrálo klíčovej moment. U zahrání rukou v 90% úmysl není. Ale v těch rukách je bordel obecně. Měl jsem za to, že ruka se nepíská jenom když je u těla, nebo když si jí nastřelí vlastní hráč. Ale jak je to teď přesně v pravidlech nevím

Reagovat
naheCZ

Pískal by si za to penaltu?

Reagovat
adoxx

Asi jo. Hrozně přísná, ale to jsou ruky většinou. Pravidlově to tak je nastavený. Jestli to je správně, nebo ne to už si každej musí vyhodnotit sám. Na tomhle je nejhorší, že každá ruka je jiná a najít v tomhle určitej metr je téměř nemožný.

Reagovat
naheCZ

Tak to potom jo. Já ne a ne odvolával bych za tohle ani gól. Ale pokud bereš obojí stejně, tak v pohodě.

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Transfermarkt

Jako nevím no, ruka jasná ale pak se ještě odehrálo několik soubojů. K tomu bych se už nevracel

Reagovat
adoxx

Jakože to, že rukou od těla zastavil odkop po kterém by k žádnému z těch soubojů nedošlo, nebylo v té gólové akci zcela zásadní?

Reagovat
Greny

Já teda původně myslel že tam ještě řeší v té situaci ofsajd už kolem té ruky

Reagovat
Pesojen

jsem myslel, že tohle se řeší jen když zahraje rukou střelec branky

Reagovat
Greny

Přísný ale nechápu proč Bořil odejde bez karty, tam nadává jak největší zmrd a dělají ze to nevidi

Reagovat
Transfermarkt

Jako jak tam vysloveně řval na Pechance čůráku,to je snad ČK ne?

Reagovat
vestinustarychdubu

No žlutá, ale za tohle se v Gambáč lize top3 karty nedávají :D

Reagovat
wyqinac

Krásnej gól Mubaraka, škoda, že o něj přišel. Ruka mi přišla jako píčovina, ale rukam prostě nerozumím, tak se k tomu radši vyjadřovat nebudu

Reagovat
naheCZ

Tam byla ruka teď od Liberce ne?

Reagovat
Transfermarkt

Nebyla

Reagovat
naheCZ

Prej možná

Reagovat
Transfermarkt

Pechanec hráč zápasu

Reagovat
Firkraag

Komedie od VARU, prostě když chceš neuznat gól, vždycky to jde.

Reagovat
wyqinac

Pico to je závěr poločasu

Reagovat
guzman

to bylo úplně jasné že si něco najdou

Reagovat
Greny

To je komedie ... Jakože ok dejme tomu stejně přísný jak predtim

Reagovat
naheCZ

Jestli odvolal gól, musel i tohle

Reagovat
Greny

Nesouhlasím, ale jak říkám prisny

Reagovat
naheCZ

Tak striktně zasáhli do obojího, spravedlivý. Já bych teda pustil obojí. Měl být gól i penalta.

Reagovat
Greny

Hlavně teda předtím faulem na Slávistů mě to přišlo jako úplně stejnej souboj na hráče Liberce...

Reagovat
vestinustarychdubu

byl to normální souboj... ale tak když pískne odraz od Mahmiče jako jeho faul a pak zkušeně přehlídne sáně a není to nejen karta, ale ani faul

Reagovat
naheCZ

Jo, byl tam faul od obou. Ale Liberec měl technicky výhodu? Správný souběh měl být asi náš faul, výhoda, faul Liberce, návrat výhody na faul? Seběhlo se to rychle, ale takto to asi mělo být.

Reagovat
naheCZ

I když počkat, nebyl ten faul na nás první? Teď bych to musel vidět znovu

Reagovat
OTASi

Reagovat
Transfermarkt

Taky nesouhlasím. V kontextu zákroku Isifeho, který nebyl posouzen jako faul působí odvolání penalty až komicky.

Reagovat
Firkraag

Ale fotbal to kurví všem.

Reagovat
ACSeRw!n

one man show

Reagovat
Transfermarkt

Ten sněhulák v tý bráně působí hrozně

Reagovat
Infeld Prácheňský

Tak tohle je něco neuvěřitelnýho gratulace

Reagovat
Badbravo

Rovnou jim dejte titul. Slávie kunda je

Reagovat
vestinustarychdubu

Pak má Slavia něco uhrát v Evropě, když tam se píská rovina

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
OTASi

Přesně

Reagovat
Infeld Prácheňský

Reagovat
naheCZ

Pískat rovinu, tak jsme kopali penaltu jako první, ale to se ti nehodí co

Reagovat
Transfermarkt

Drží se tam při rohu oba navzájem, v té konečné fázi to pak vypadá jako faul Maška. To by si při každém rohu pískal penaltu. To už by bylo extrémně okatý, už takhle hraje Slovan proti větru

Reagovat
naheCZ

Reagovat
vestinustarychdubu

Coutinho, jsi to ty?

To tahání jsem neviděl, nemůžu posoudit, mám stream z polskýho satelitu takže ani poločasvoý studio Ale případně měla Slavia kopat penaltu, nemám s tím problém. Ale s tím nesoubojem před penaltou, otočenýma faulama a nefaulu Isifeho (a když tohle teda nebyl faul, jak mohl být faul ten souboj na půlce), už jo.

Reagovat
naheCZ

Neviděl, jak příhodné

Reagovat
vestinustarychdubu

jj, jak příhodné, nekomentovat situace no nic, ztráta času s dementem

Reagovat
naheCZ

A hned nadává do dementů. To spíš něco vypovídá o tobě. Ano, blbá reakce ode mě, ale v nynější záplavě Transfermarketů už to nemám na normální diskuzi nervy.

Ale ok, tak si to neviděl, ale hned ze začátku máš jasno, že si vymýšlím (to si totiž myslel tím Coutinhem). Rozhodčí je špatnej a to na obě strany stejně. Ten faul na Chaloupka byl jasnej, ale měl to pískat hned.

Reagovat
Transkamarket

Reagovat
Mirek na tenisu

Ruka Bořila jasná. Byť nástřelená. Ovlivnila hru. Penalta odvolána nesprávně. Chaloupek padl v souboji s Mehmičem po zanedbatelném kontaktu. Já ho tam zřetelně neviděl nevím kde ho našel var. Naopak následně faul na Mehmiče spíše ano. I když taky jsem ho tam úplně neviděl. Pechanec neměl na ten souboj brát ohled. Tyhle kontakty pískají snad jen na asi sudí.

Reagovat
Nuno čomes

Však jasná tlačenka, nevím co Vás pořád ještě překvapuje

Reagovat
exse

Neuznaná penalta sice píčovina, ale i ta jejich ruka byla přísná, takže sere pes. Víc mě sere ta šance úplně na konci, jak Mahmic, tak Máša mahli udělat trochu víc aby to byl gól. Jinak ale nad očekávání dobrej výkon, v zadu extrémně pevní, Slavia kromě rohů v podstatě bezzubá. Tady by z toho mohly být body.

Reagovat
vestinustarychdubu

Tam škoda, že Maškovi chyběl jeden krok, aby to doklepával. To měl alespoň zkusit skluzem to tam dosoukat. Jinak souhlas, vzadu překvapivě kompaktní, celkově sympatický a nad očekávání.

Reagovat
OTASi

Tyvole normální souboj na půlce, takhle by pak mohl řešit všechno přes video 2 minuty zpátky a něco tam najít. Tohle je vraždění fotbalu, nepřekvapivě ve prospěch Slavie. Bořil je ultradement a měl vyfasovat min žlutou za ty nadávky, nechápu ty rozhodčí že si to nechaj líbit.

Hnus, dejte jim ten titul rovnou

Reagovat
Mirek na tenisu

Bořil je psycho. Už se těším až budou na lavce dva psychopati. Bořil a Houštecký.

Reagovat
Transfermarkt

Mají jízdenku, už před zápasem jsem psal, že Pechanec bude čarovat. Ale dle zdejších fans SKS jsem pohádkář. Tady to vidíte

Reagovat
naheCZ

Proč jsme teda nekopali naprosto jasnou panaltu pane konspirační teoretiku?

Reagovat
Nuno čomes

Brzy už skončí, tik tak

Reagovat
naheCZ

A tohle teda byla jasná penalta

Reagovat
Remt

Tak penaltovej zákrok to byl naprosto jasně, to by nezpochybnil asi nikdo. S otázkou je jestli odpískat nebo ne ten zákrok před tím. Nicméně zase bych to nenazýval jak někteří vejš že rozhodčí řeže ligu proti Slavii, když i jim neuznal gol před tím.

Reagovat
naheCZ

Já myslím to držení dresu Chorého, co ukazovali v tu chvíli. Úplně jasná.

Reagovat
Remt

No a vracel se k tomu nějak rozhodčí? Řešil to Var? z opakovačky jsem taky viděl napnutej dres, nevím jestli to bylo na penaltu, ale k řešení určitě

Reagovat
Transfermarkt

Drží se navzájem v té konečné fázi ho Chorý pustí a vypadá to jako faul Maška. Na penaltu málo

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Remt

Nyčák jako moderátor ve studiu

Reagovat
Mirek na tenisu

Teď vidím že měl Pechanec pískat penaltu za držení dresu Chorého Maškem.

Reagovat
Remt

to ani moc neřešil nebo se to řešilo?

Reagovat
OTASi

Předtím ten Isife nebo kdo faul na žlutou a podle rozhodčího čistý a potom před penaltou najde takovejhle.,,faul"

Reagovat
samson192

ofsajd

Reagovat
naheCZ

Ofsajd

Reagovat
adoxx

Offside

Reagovat
diskoschlampe

To je naprosto zkriplenej fotbal, dlouhý auty na chorýho s chytilem, odvrácený na roh, mrd roh, odvrácený zase na roh, bum nahoru do autu a repeat again...

Reagovat
Remt

Neřekl bych, že je to úplně zábavný, to souhlas

Reagovat
Transkamarket

Ideální počasí na fotbal,příjemných 15-20 stupňů, skvělej rozhodčí.

Nechápu co všichni čekáte.

Reagovat
samson192

Reagovat
naheCZ

Tak dlouho se chodí se džbánem...

Reagovat
Transfermarkt

Až jízdenka zasáhne

Reagovat
naheCZ

tohle byl teda menší faul jak předtím, ale on nedělá nic jiného, než že ho drží za dres a pak se diví? Co jako chce?

Reagovat
Transfermarkt

Počkej,podle tebe to jako na penaltu bylo jo

Reagovat
naheCZ

Nepískal bych, ale pravidlově faul no

Reagovat
Transfermarkt

Takže se shodneme, ze jízdenka v akci

Reagovat
naheCZ

Ne, kdyby to borec nedělal každý roh jak dement, tak nedá rozhodčímu záminku to jako penaltu písknout. Za blbost se platí a tady máš ukázkový příklad.

Reagovat
Transfermarkt

Takže v těch soubojích vždy držel jen Mašek, ta mrdka ne jo?

Reagovat
naheCZ

On to dělá od začátku do konce souboje. Ten první zákrok byl ukázkový. Chorý tam nějakou chvíli držel taky, ale to byla reakce, aby se z toho vymanil. Jak jsem psal, přímo tohle bych nepískal, ale že rozhodčímu s tímto dojde trpělivost a sečte mu to není úplně nic neobvyklého.

Reagovat
Transfermarkt

V rámci jízdenky mu to sečetl za penaltu

Reagovat
naheCZ

Jo jo ty jízdenko. Prostě každej souboj držíš za dres a jednou ti to neprojde no, holt máš hrát čistě. Stejně jako když se idiot Chorý diví, že mu neustále pískají útočné fauly, které ani neudělá. No nemá být debil, co je dělá neustále. Jednoduchý, chovej se na hřišti podle pravidel a hra tě většinou neposere.

Reagovat
Transkamarket

Ty jsi někoho držel?

Reagovat
adoxx

V tom souboji jsou vždycky 2, je minimálně zajímavý, že to držení je nejvíc vidět v každým souboji kde je Chorý…zajímalo by mě, kdy se ucho utrhne s ním

Reagovat
Greny

Pravidlo ve může být faul i ta ruka na hraně krku u druhého hráče od Choreho

Reagovat
naheCZ

Tak já bych tohle nezapískal, měl pískat v první půli jasně. Ale když ti to rozhodčí vidí, že ho za ten dres držíš celej roh každej roh, tak ať se nediví, že mu to jednou pískne, i když v době, kdy zrovna nemusel. Prostě blbost hráče.

Reagovat
Greny

Dobře a tak proč se to nepíská na druhou stranu ?? Ti tam najdu zduchani strčením nebo držení na dres i při každym centr Liberce zbrohu nebo primaku

Reagovat
naheCZ

Držení probíhající od začátku rohu sotva se kopne do míče do konce souboje, každý roh od stejného hráče? Prosím, pak budu jednoznačně souhlasit, že se měla kopat i proti nám.

Reagovat
Transfermarkt

A tobě nepřijde, že to utkání je tendenčně vedeno ve prospěch SKS?

Reagovat
naheCZ

Ne, rozhodčí jen je děsně marnej na obě strany. Což zaslepenci, jako si ty, nikdy nevidí.

Reagovat
Transfermarkt

Aha

Reagovat
naheCZ

Je tendenčně vedeno každé utkání Sparty pro Spartu?

Reagovat
Transfermarkt

Sparta nevlastní jízdenku, tudíž ne, není

Reagovat
naheCZ

Takže si potvrdil zaslepenost, jinak by si musel napsat ano. Díky za další z mnoha potvrzení

Reagovat
Transkamarket

Vždyť je totální dement a jen závidí Slavii, že je nejlepší a jeho Sparta prostě už přes dekádu až dvě výjimky paběrkuje.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Imos

Jsem vzájemný držení nikdy neviděl písknout jako pencli, to nemá cenu hrát s těma S

Reagovat
Transfermarkt

Už před zápasem jsem psal, že jestli Slovan bude vzdorovat,tak jim Pechanec uřízne hlavu. Tady to máte

Reagovat
naheCZ

Reagovat
lampas

Tohle jsem snad nikdy neviděl, Tvrdík zařídil slušnou jízdenku. Chorý je neskutečný kripl, fanoušci Slavie by se měli za sebe stydět.

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Transfermarkt

Nezmar byl v týdnu varován, že pokud Slovan bude vzdorovat,tak jim Pechanec uřízne hlavu. Dokonáno jest

Reagovat
Remt

občas jsi s tímhle už otravnej víš to?

Reagovat
Transfermarkt

Ale vždycky se to vyplní. Jen na to upozorňuji,co se kolem Slavie děje

Reagovat
lampas

Je to tak, měl jsi bohužel pravdu.

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Nuno čomes

Pozor, oni ho naopak ještě opěvují

Reagovat
wwwx

soft penalta právě dostala nový význam

Reagovat
diskoschlampe

Tpč jedinej útočnej faul nepísknul v těch skrumážích... X autů a faulů a jediný co pískne, je penalta.

Reagovat
samson192

teraz takú odpískať aj na druhej strane

Reagovat
Pablos

Tak ta byla Trapná, soft

Reagovat
adoxx

Liberec vyrovnat, za dnešek si zatím minimálně remízu zaslouží

Reagovat
Greny

Toto je fraška a to bych měl být rád když mám jedničku na tiketu

Reagovat
Greny

Dobra jízdenka sorry toto obhájí jen nesoudnej Coutinhoba nebo rozhodčí u varu co tam najde kdykoli prinrohu Liberce stejnej zakrok

Reagovat
samson192

Coutinho a nahe

Reagovat
Transfermarkt

Tohle se obhájit už nedá

Reagovat
OTASi

Slávisti a vám se jako tenhle fotbal líbí? Myslím to co hrajete, teď neřeším připískávaní nebo řvaní na rozhodčí, ale jako ten systém, to má bejt nějakej atraktivní styl? Kde je ten trpišovskýho rukopis? Vždyť se na to nedá dívat, tvořivý hráče a obecně ty fotbalový dokurvíte nebo pošlete do hajzlu a necháte si ty dřeva co běhaj...to je vývoj tyvole... když si vzpomenu jak jste přehráli rangers, leicester, ty belgičany nebo sevillu...tak je to vlastně dost smutný...jen bych už nechtěl abyste nás tímhle hnusem reprezentovali dvakrát po sobě v LM, tak doufám že vám ten titul někdo vyfoukne

Reagovat
naheCZ

Nelíbí, píšeme to tu každý kolo, nechápu, že se ještě ptáte

Reagovat
OTASi

Reagovat
MoonKnight

Nelíbí se nám. Ale musí se zvážit klady a zápory jeho odvolání. Barcelona třeba byla nevděčná za to, že s nimi Valverde takticky vyhrává ligu a nedokáže vyhrát LM s nahradili ho Setienem, který je dostal pomalu do středu tabulky. Já jsem pro, ale musí to být náhrada, která bude vážně dávat smysl. Máme jí? Plzeň nám teď Hyského určitě jen tak nedá.

Reagovat
Transfermarkt

S jízdenkou v zádech ligu ukope i Galásek. Zrcadlo je Evropa

Reagovat
MoonKnight

To asi těžko. Ligu vedeme jen díky tomu, že Priskemu trvalo první 2 měsíce než si srovnal kádr a přesto jsme si neudělali nijak závratný náskok a Sparta je stále favorit na titul. Jen si počkej na příští rok, to druhé místo ukopeme s kýmkoliv, to jo, ale Sparta ligu vyhraje s obřím náskokem.

Reagovat
Transfermarkt

Nemáš pravdu. Slavia nebude ztrácet. Když někdo bude klást odpor,tak ho říznou stejně,jako včera Slovan. Navíc jisté body s farmami+ zápasy na klíč. Těch ztrát bude minimum

Reagovat
trywii & TOTTENHAM

Má smysl vůbec jezdit do Edenu? neskutečně tendečně řízený, to ani není možný.

Už to začalo hned na začátku, kde Chorý naremproval Kayonda, rozhodčí nic a Slávia měla aut. Pak stejný zákrok od Mahmiče na Holeše nebo co to bylo za dementa a okamžitě faul. Pak zákrok na tmavě žlutou od Isifeho na Kayonda = nic, roh, hrajte dál. Každý 50/50 zákrok po Slavii. Před penaltou Slovanu samozřejmě musel najít "faul". A penalta po vzájemném držení? To už je jen třešnička. Neskutečná žumpa liga, fandit Slavii by mě fakt nebavilo, vždyť to nemá smysl. Je dobře, že v Evropě dostali na piču, čuráci.

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Imos

je to komedie

Reagovat
lampas

Reagovat
OTASi

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
nafukovaci.tucnak

Reagovat
San Iker

Reagovat
Firkraag

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Nuno čomes

Přesně tak. V evropě se vždy ukáže pravda, nezasluží si nic jiného

Reagovat
jackinho10

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Selänne

Ty vole, radši bych hrál mimo skupinu o titul, než každej týden sledovat tuhle sračku, která s fotbalem nemá absolutně nic společnýho. To je fakt něco otřesnýho. Chudáci skauti jestli na tohle fakt jezdí.

Reagovat
C-M@ster

Tu situaci ve vápně Slavie neukážou?

Reagovat
Greny

Se teď úplně nehodí to ukazat

Reagovat
samson192

až po zápase

Reagovat
adoxx

Jurasek hezky zpátky zapadl

Reagovat
Moshe Dajan

Soliu posolí

Reagovat
samson192

neverím že odpískal faul teraz pre Slovan

Reagovat
Transfermarkt

Být tím pomezním,tak tu mrdku vezmu tím praporkem přes ksicht

Reagovat
exse

Dobře tu mrdku Ange trollí. Je neskutečný, jaká banda sviní se ze Slavie stala.

Reagovat
diskoschlampe

Jako taky čumim, jak nesympatická ta Slavie je, a to jsem jim kvůli Trpišákovi vždycky přál...

Reagovat
mupi23

Vůbec se mi nelíbí, kam poslední 2–3 roky směřujeme. Připadá mi to jako u Juventusu, kdy ten klub totálně ztratil svoji identitu x let zpátky..

Reagovat
db18

Celou dobu jí byla.

Reagovat
exse

Nah, ze začátku Trpišovskeho éry hráli fotbal a měli tam docela sympaťáky. Co se z toho stalo je naprosto nechutný.

Reagovat
Nihilister

Reagovat
Selänne

Reagovat
kilobyte

To tam měli hráče, co prošli Spartou. Teď už je tam jenom Staněk.

Reagovat
Nuno čomes

video?

Reagovat
ACSeRw!n

Pechanec top braneni

Reagovat
KnoxXx

to ani Slovan v nasej lige nie je tak tlaceny rozhodcami ako Slavia

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
samson192

za ten blok penalta pre Slaviu

Reagovat
Transfermarkt

Jak Pechanec bránil té střele Boží

Reagovat
adoxx

To už si děláš prdel dejte jim to rovnou

Reagovat
naheCZ

Brečím, brečíš, brečíme hlavně od sparťanů je to nadmíru vtipný, když je tlačí jak kráva každý zápas

Reagovat
Transfermarkt

Nebuď trapnej

Reagovat
naheCZ

od tebe to sedí

Reagovat
Transfermarkt

Doufám, že po dnešku o jízdence krom slávistické letky nikdo nepochybuje

Reagovat
diskoschlampe

Konec taky dobře uřízenej od Pechance. To je fakt prdel... :D

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
ACSeRw!n

zitra v Plzni uvidime Evropsky zapas nahoru dolu a ne tuhle holomajznu

Reagovat
samson192

snáď vás rozhodcovia potlačia ako kráva keď to robia každý zápas

Reagovat
naheCZ

Priske už dává instrukce

Reagovat
Profesor Ikebara

Tebe nechápu . Většinou máš normální názory, ale co tu předvádíš dnes je absurdní.

Reagovat
exse

Jakože na jednu stranu super, Slavia za celej zápas v podstatě neměla šanci. Na druhou stranu my jsme 2 tutovky nepromenili a obecně to směrem dopředu docela drhlo. Plus samozřejmě díky debilitě Maška 0 bodů.

Reagovat
Transfermarkt

Co tam ta mrdka po zápase zase předvádí?

Reagovat
naheCZ

Že je dement, jako vždy. Proč se furt někdo ptá?

Reagovat
db18

Reagovat
Nuno čomes

Co bylo?

Reagovat
Imos

Slavie hrozný hnus nesympatický ubulený a to jim rozhodčí nadbíhá jak může

Reagovat
adoxx

Je nechutný, že těm sráčům projde všechno. Borci se na tom hřišti můžou chovat jak chtějí a proč by se tak taky nechovali, když za to v 95% neponesou žádný následky.

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
icefish

To bych se poblil… ze Slavie i z Pechance

Reagovat
Imos

39 minut čistýho, Pechanče díky za to hovno

Reagovat
ACSeRw!n

to nemelo s fotbalem nic spolecnyho no

Reagovat
Imos

Reagovat
naheCZ

Člověk by se tomu smál, ale pak si uvědomí, že nejmíň nahraný čas je vždy v našich zápasech a ještě k tomu to fakt není úplně zásluha soupeřů (vám fakt nejde dnes vytknout, že by jste se nesnažili hrát fotbal). Trpiš už ven, minimálně Chorý ať si táhne někam do prdele, s ním to bude vždy vypadat takto

Reagovat
Imos

Taky je to z 90 % kvůli vaší hře, ten trpiš jak byl skvělý tak je už pár let naprosto hrozný co předvádí

Reagovat
naheCZ

Dřív to byla i legitimní taktika soupeře, kdy jsme nechodili moc rychle nahoru (nenakopávali) a snažili se to uhrát víc fotbalově. Teď nakopáváme s tím, že hned jdeme napadat. To končí ziskem nebo faulem, protože nemůžeme propadnout v tu chvíli. A i ten zisk končí často někde v zámezí hned.

Nevím, co se s Trpišem stalo. Ty 3 roky bez titulu se na něj v tomto negativně podepsali a očividně už mu nezbyla žádná sebereflexe. Vylil bych ho po sezóně, i kdyby získat titul. Sice by paradoxně skončil neoddiskutovatelným potvrzením statutu nejlepšího trenéra české ligy v historii, ale jinak to bude jen oddalování nevyhnutelného.

Reagovat
Imos

Já ho taky furt beru za nejlepšího českýho trenéra ale co je moc to je příliš a v Evropě je to od něj už naprosto o ničem

Reagovat
naheCZ

Tak já to myslím vším, osobní rekordy, tituly, poháry, dvakrát skupina LM po sobě, změnil celý český fotbal. Celkové úspěchy v Evropě taky jako málokdo. ČÍm by si to vlastně rozporoval, kromě naprosto subjektivními pocity? Ale prostě ta stagnace je špatná. Další sezónu už to neudrží. Proto by měl skončit. Navíc jemu samotnému to pomůže, stejně jako pomohl před lety Kloppovi konec v Dortmundu. Načerpat energii, nabrat nový pohled na fotbal. Jako proč asi mají všeobecně trenéři malou životnost u klubů? Protože to dopadá dost podobně často...

Reagovat
Imos

Já právě ty úspěchy nerozporuju a dlouho jsem mu fandil jen ta stagnace je hrozně znát už

Reagovat
naheCZ

Spousta lidí právě subjektivně rozporuje, i když chápu, v poslední době vysvětlit to je celkem bizár kvůli předváděné hře a neumí se oprostit od emocí.

Stagnace by ale ještě byla v pohodě, kdyby nebylo té nulové sebereflexe. To mi vlastně vadí nejvíc. Kde jsou ty časy, kdy se vyhrálo 2:0 nebo i 3:0 a Trpiš klidně v rozhovoru kritizoval tým za (objektivně) špatný výkon? Teď chválí každou sračku a prohry. Nechápu prostě.

Reagovat
Profesor Ikebara

Jaké úspěchy v Evropě, prosím tě?

Reagovat
naheCZ

Jestli se musíš ptát, tak je to pak těžký. Třeba jsme byli první v historii, kdo dokázal v EL vyřadit Sevillu. Nasazení v losování EL do prvního koše, což se tady taky nikomu nepovedlo. Ale jo no, žádný úspěchy.

Reagovat
Nuno čomes

Náhoda.

Reagovat
Profesor Ikebara

To co jsi vypsal jsou úspěchy? Ale tak že se divím, když vy vlastně i prohru dokážete udělat slavnou.

Reagovat
Nuno čomes

Nejlepšího českýho co?

Reagovat
Imos

No současnosti posledních 10 let trenéra

Reagovat
arvncrtx

Já jsem to dnes neviděl a českou ligu už asi ani sledovat nebudu, protože se to nedá (možná zítřejší zápas v Plzni, jestli se teda nekryje s hokejem ), ale co se stalo s Trpišem, je až nepochopitelný. Před pár lety relativně progresivní trenér, snažící se o dominantní hru a v současnosti se suverénně nejvyšším rozpočtem v lize hraje fotbal, za který by ho hnali i v okresním přeboru. Nebo teda fotbal, ona je to spíš kombinace atletiky a wrestlingu a ještě hráče pro jistotu před zápasem nakrmí syrovým masem - kromě Chorého, u toho to není potřeba, protože je agresivní dement už od přírody.

Reagovat
nezbedná klobáska

Trpiš je pořád stejnej, jen už mu tým neskládá Nezmar

Reagovat
naheCZ

"Ty 3 roky bez titulu se na něj v tomto negativně podepsali a očividně už mu nezbyla žádná sebereflexe."

Tohle se stalo a šla tam vidět ta změna. Mám nějaké názory a moje osobní pozorování, proč k tomu došlo, ale je to na dlouhé psaní a plus fakt nejsem expert, všechno to jsou dojmy totálního laika

Reagovat
nezbedná klobáska

Kdyby se tu měli vyjadřovat jen experti, je tu prázdná diskuze (a v televizi prázdný předzápasový studia..), takže se toho neboj, ty kluku ušatej.

Reagovat
arvncrtx

Kdyby se tu měli vyjadřovat jen experti, tak si tady Transfermarkt píše sám se sebou.

Reagovat
Transfermarkt

Máš pravdu

Reagovat
naheCZ

Reagovat
naheCZ

Dnes při 7. pivu? Takže to kloudně nedám dohromady, ale pár věcí jsem si všiml.

Zataženější obrana, víc couvání...Trpiš hrál vždy vysoko a napadání bylo celoplošné. Pak jsme začali dostávat laciné branky po nákopech, které jsme podskočili/podcenili (zdravím pana Kačarabu). Teď mi přijde, že se snaží tomu přecházet tím, že když přijdeme o míč při první vlně napadání, stahujeme se strašně do bloku. Soupeři pak mají lepší cestu k našemu vápnu.

"Debilní 3-4-3". Po tom, co s tím Priske uspěl (spíš co jsme první titul pustili, ale to jakoby si neuvědomil), tak to tvrdohlavě začal hrát taky. Bez vhodných hráčů, kdy se to akorát ještě zhoršilo. To souvisí i s tím předchozím, ten střed je strašně náchylnej, proto se tak stahuje.

Jednoduchost. Ok, ztratíš titul s Plzní, která hraje pod Bílkem na náhodu a pak ten první proti Spartě, kdy Priske fakt neměl geniální taktiku. Hrál na individualitu vepředu. Taktika byla dostat míč dopředu k Haraslínovi, ten něco vymyslí. Připočti k tomu ve formě hrající Kuchtu se Čvančarou a vyhraješ vše (nemusel by si, kdyby...no stěžovat si nebudu jak dneska někteří). Ano, takto jednoduchá naše liga v tu dobu byla. Samozřejmě trošku přeháním, ale to fakt nebyl geniální fotbal, ale jednoduchost. No, Trpiš se v tom inspiroval. Na co hrát složitej fotbal, když můžu hrát jednoduše? No, opět to funguje.

Efekt Chorý. Mám k tomu něco dodávat? To je jen dílek do skládačky z předchozí myšlenky.

Nerotace, rotace a následná nerotace. Trpiš dostal tenkrát děsný hejt za vážné zranění Provoda, protože nerotoval. Hádej, co se stalo pak? Začal rotovat jak debil. Co se stalo pak? Nebyly tituly. Co začalo minulou sezónu? Ano, každý zápas začínám v plné palbě hráčů, co můžou hrát 90 minut (Ajax výjimka). Výsledek? V lize super, v Evropě docházejí síly.

Tohle jsou body, který v momentálním rozpoležení dostanu z hlavy. Je jich víc, jako třeba rezignace na "nového Stancia" či aspoň Stocha. Ale to vidí každej. Je to blbost? Možná. Přijde mi to, že se tohle stalo? No tak nějak jo, jinak bych o tom nepsal.

Reagovat
nezbedná klobáska

ty vole, to je dlouhý, to fakt číst nebudu, ty pseudoexperte

Reagovat
naheCZ

Reagovat
naheCZ

tl;dr: Místo snahy vypilovat přednosti se snažíš odstranit slabé nedostatky, až vlastně nic z těch předností pořádně nezbude a stojí to za hovno

Reagovat
nezbedná klobáska

Každopádně musim ocenit, že po sedmi pivech dokážeš napsat jeden řádek bez pravopisný chyby (k těm dalším řádkům jsem se zatim nedostal).

Reagovat
naheCZ

Roky tréninku dělají svoje

Reagovat
nezbedná klobáska

Hele tak jsem to přečet celý a mám na to názor, že vlastně nevim, co si o tom myslet. Rozhodně si dokážu představit, že jsi to vystihl naprosto přesně. Ale je taky možný, že meleš nesmysly. Ale pokud jsi schopnej takový analýzy po sedmi kouskách, radši si ani nepředstavuju, jak bys tady řádil střízlivej To bys v odbornosti možná strčil do kapsy i Transfermarkta

Reagovat
naheCZ

Nejsem analytik a nemám to ničím podpořené, všechno to jsou mé subjektivní dojmy, který by beztak každý s troškou odbornosti zbořil. Právě proto jsem to psát nechtěl, protože sám v to nemám důvěru Moje expertýza je tak možná programování a videohry, ne fotbal, ten je fakt jen koníček Ok, alkohol očividně taky

Já jen vím, že se mi ten fotbal od nás nelíbí a popsal jsem věci, které to podle mě zapříčinili, i když třeba to je ve skutečnosti jinak. Ale že je ten fotbal od nás hnusnej mi teda nikdo nevymluví

Reagovat
nezbedná klobáska

Já ti to rozhodně vymlouvat nebudu, co z toho Trpišovský za poslední roky udělal je naprosto šílený. Tak trochu mám pocit, že to začalo jít do sraček po tom, co vykopli Nezmara. Možná, že strůjce tý éry kolem vyřazení Sevilly atd. byl on a ne Trpišovský, kterej jenom slíznul smetanu jako trenérskej mág. Ale jako neutrála mě to nějak extra netrápí. K radosti by mi stačilo, kdybych si při sledování Slavie v evr. pohárech nechtěl vydloubnout oči

Reagovat
naheCZ

To s tím Nezmarem je za mě dokola opakovanej nesmysl. Klasická "opakovaná lež". Trpiš byl rozhodně "mág". Odhadnul směrování fotbalu, přijal to, ještě víc to posunul a ještě vlastně udal trend. Že se nedokázal přizpůsobit dál je věc jiná. Odpočinek potřebuje on sám a my potřebujeme celkovou přestavbu. Od Tvrdíka k Řehákovi.

Reagovat
nezbedná klobáska

No jestli je to jen Trpišem, tak to šlo pěkně rychle Od těch super zápasů s BVB atd. k takový hrůze, a to během několika málo let. Ani se vlastně nedivim, že tam sypeš jedno pivo za druhym, když vidíš Slavii tejden co tejden. Já ji vidim jen v Evropě a to mam vždycky nutkání sáhnout rovnou po noži. Nakonec si ale vystačim s TV ovladačem a přepnu na fotbal. Jsem totiž všemi mastmi mazaný!

Reagovat
naheCZ

Tak rychle...ve fotbale se vždy děje vše děsně rychle S tou Evropou...loni výsledkově katastrofa, ale furt nějaký zápasy výkonostně dobrý (Bilbao, Frankfurt, doma Lille). Rok předtím prakticky nebylo co vytknout, AC Milán byla akorát souhra debilních událostí.

Ale už loni byl vidět ten trend, že na gól se v Evropě neskutečně nadřeme, protože kvalita. Do letoška jsme tu kvalitu právě měli přivést, nepřivedli. A to je za mě největší obžaloba realizáku. Nepřipravit mužstvo na LM, i když na to máš všechny prostředky, je totální provar.

Reagovat
nezbedná klobáska

Ale ta změna je totálně o 180 stupňů. Mě osobně CZ týmy v LM nebavěj, ten rozdíl je prostě obrovskej. Ale i já musim uznat, že v tý skupině s Barcelonou atd. hrála Slavie naprosto parádně. Jako i tehdy pálila šance jak divá, ale tak kdyby její hráči potřebovali na 1 gól jen 2 šance, tak nehrajou za Slavii, ale za tu Barcelonu. Každopádně to byly výkony, který byly v rámci $ možností naprosto dokonalý a maximálně zábavný. No a bum - najednou je z toho tým, kterej při útočení nakopává na dvoumetrovýho mentála, a při bránění každou chvíli fauluje. To je prostě nepochopitelný. Jak kdyby mělo dítě v šestý třídě samý jedničky a v devátý třídě by přineslo domů čtyři pětky. Ale problém je, že rodiče toho dítěte by se zamysleli, zatimco Tvrdíkovi je to samozřejmě úplně ukradený. Ten chce jenom, aby to sypalo, občas si u veřejnosti nějakou lží posbírá bodíky, že mu jde o dobro fotbalu, a zbytek je mu u zadku.

Reagovat
naheCZ

Tak s tímto naprosto souhlasím. Tenkrát se lidi vysmívali Teclovi, Masíčkovi, atd.. za to paličství, já se jim vysmíval taky. Ale dnes bych ta časy vrátil zpátky, než hrát tu nakopávanou na "dvoumetrovýho mentála", jak si ho krásně nazval Ale sakra oni uměli v tom tempu hrát parádní fotbal. Vše v pohybu, v rychlosti, napadání, předvídání, na jeden dotek...kde to dnes je? Dnes vše do strany a centr...paráda no.

Mě sere, že se proti nevyjádří nějaká početnější skupina fanoušku (ano Severe). Když jsem ještě chodil na Twitter (půlrok, co jsem se odstřihl?), tak to očividně všechny sralo, ale nic. Jako já nechci vnitřní rozboje, jak se dějou pravidelně na Spartě, ale nějaká nespokojenost už zaznít z tribun musí.

Reagovat
nezbedná klobáska

Ale když budu výjimečně vážnej, tak Tvrdíka se jen tak nezbavíte. Ten to tam soustavně rozkrádá a ještě si jede svoje populistický sračky. Neni náhoda, že Slavie je jedinej "čínskej" projekt, kterej Tvrdík se svojí partou kolem Zemana kompletně nevytuneloval

Reagovat
icefish

Po sedmi pivech? To teda smekám

Reagovat
S62b

Takže chceš dohrát 3 a hrát ty 4? Tím se ale připravíš o zálohu.

Reagovat
naheCZ

Protože momentálně máme strašně funkční záložní řadu no

Reagovat
S62b

Kdo vede ligu, tak asi jo. Proto se te ptam, proč se ti ty 4 libi?

Reagovat
MoonKnight

Mě už to poslední dobou též nebaví, nebaví mě naše hra, že mladý nadějný hráče odpalíme bez důvodu nebo protože JT nechce technické hráče. Ale když ho odvoláme, kdo za něj ? To jsme ho měli pustit stát se trenérem národního na plný úvazek a vzít Hyského, když se ta možnost nabízela. Teď když je Hyský v Plzni, máme jedinou seriózní vážnou náhradu? Jarolím po pár měsících trénování Karviné je risk, Brno nám též Švedíka asi nepustí, když peníze mají. V případě adekvátní náhrady jsem jednoznačně pro, ale jaká reálná jména se tedy nabízí, aby nás trénovali?

Reagovat
naheCZ

Jestli nemá vedení vytipované jména jako náhradu na lavičku, tak je to jejich obžaloba.

Reagovat
BaggioRoberto

Pro Spartu dnes naprosto klíčovej zápas.

Reagovat
ACSeRw!n

ja verim, ze si Irving s Kairinen vytrou s tim jejich stredem prdel

Reagovat
S62b

Správně.

Reagovat
kasparko

Pro Plzen taky vzhledem k tomu, jak jim Jablonec porad utika

Reagovat
BaggioRoberto

Pro Plzeň už je každej zápas klíčovej vzhledem k nudnému podzimu. Sparta je na rozcestí, buď vyhraje a udrží se ve hře o titul nebo z toho bude tuhý boj s Jabloncem a Plzni o druhé místo.

Reagovat
BaggioRoberto

*bidnemu podzimu (opět korekce slov)

Reagovat
Transfermarkt

Nemyslím si. Pokud si včera viděl Slavii,tak ti musí být jasné, že titul si s jízdenkou pohlidaji. I kdyby Sparta dnes prohrála,tak ten druhý flek uhraje

Reagovat
Remt

Jak ti zapadá do toho jizdenkoveho schématu neuznaný gól Slavie? Proč rozhodčí nepřehlídnul tu ruku a neuznal gól?

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
Remt

Tak mi to vysvětli. Proč tymu který má dle noticek jasně vyhrát rozhodčí neuzná gól na 1:0? Vsak mohl dělat ze tu ruku přehlídnul. Proč tedy? Vysvětli, dle tvého názoru, proč?

Reagovat
Transfermarkt

Nemůžeš uznat gól po ruce, která je vidět z vesmíru. Naopak odvolaná penalta je ukázkový příklad jízdenky. No a penalta, která rozhodla zápas,to je výsměch. To už je až moc okatý

Reagovat
S62b

Co se tyce mě, spravím si chuť dneska v 18.30.

Reagovat
Vinci

Tvl to je argument

Reagovat
Profesor Ikebara

Však rozhodčí ji přehlédnul.

Reagovat
BaggioRoberto

Ty tvoje kecy, tak sis měl vsadit na začátku sezony na přesně pořadí a budeš milionář, když to tak všechno víš.

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
djwenca

Copak je s Pekhartem? Po příchodu nového trenéra minule a ani dnes ani na lavičce a nikde žádná zmínka

Reagovat
nafukovaci.tucnak

Klokan - Dukla další žalostný fotbal... já nevím , přijde, že poslední dvě kola to stojí za ... ta liga ve většině zápasů

Reagovat
Moshe Dajan

co bys chtěl, na sněhu se hraje špatně

Reagovat
Coutinho10

Čermák

Reagovat
Coutinho10

*Černák

Reagovat
Zásadní Otázka

Buchta v základní sestavě být Almasi zdravej tak tam Smetana narve i jeho.

Reagovat
djwenca

je na střídačce ale tak za Smetany se Almásimu právě nejvíc dařilo ne?

Reagovat
ratusek

Reagovat
HorajzmAmmann

Almasi 9 branek do konce ligy a pak konečně přestoupí do té Slavie

Reagovat
Zásadní Otázka

Ajo, tak to dá gól po centru Buchty.

Reagovat
ratusek

No uvidíme. Žalostná obrana Bolky ještě navíc bez Králíka, to musí dát i Smetana

Reagovat
HorajzmAmmann

Králík na Smetaně

Reagovat
ratusek

Reagovat
ACSeRw!n

udelal Smetana vubec nejakou zmenu v sestave ?

Reagovat
ratusek

Dal tam Buchtu

Reagovat
ACSeRw!n

tak aspon neco

Reagovat
doocetung

Vrátil do nominace Almásiho, protože to je jediná věc která mu v prvním angažmá fungovala, centry na Almásiho

Reagovat
ACSeRw!n

pamatuju.. nedivil bych se, kdyby to zkousel zase, holt to fungovalo

Reagovat
KingMaster13

Smetana v Buchtou.....to bude sračka jak bič

Reagovat
Zásadní Otázka

Bez Králíka je to spíš posílení, ten dělal šílené chyby a vytvářel zmatek.

Reagovat
Zásadní Otázka

Kokoti s pyrem

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele