Čáslav prodala první ligu Slovácku

10.06.2009 13:35 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6137
Související články
Komentáře (241 / 0 nových)
smazaný uživatel
10.06.2009 08:16
#
Ale jen díky stadionu a dobrejm fanouškům
smazaný uživatel
10.06.2009 08:37
#
škoda, souboje s Opavou v druhé lize byly vždy kvalitní (hlavně po fanouškovské stránce). Snad se za pár let potkáme i v první lize
smazaný uživatel
10.06.2009 16:53
#
Slovácko ne vzdyt s tim svym fotbalem nemaji v prvni lize co delat
Aris1914
10.06.2009 19:10
#
možná fotbalem ne, ale to by pak ligu hrálo hodně málo týmů. Ale jasný je, že klub s takovýma fanouškama tam prostě musí být
M11
10.06.2009 08:18
#
samozrejme si to za 10 misto nezaslouzime.. ale jinak si myslim ze ano.. do ligy patrime..
FC SLOVACKO snad to vyjde
Slejdy
10.06.2009 08:19
#
presne
smazaný uživatel
10.06.2009 09:01
#
samozřejmě že to výjde...
-PeCa_08-
10.06.2009 10:43
#
smazaný uživatel
10.06.2009 13:09
#
přesně tak,po fotbalové stránce si pomalu nezasloužíme byt ani v té druhé lize skoro...ale fanouškovským zázemím určitě!
smazaný uživatel
10.06.2009 16:54
#
fanouškovským zázemím ano
smazaný uživatel
10.06.2009 16:14
#
promin, ale bejt desatej a tvrdit ze vitezstvi bych si zaslouzil.......to je trochu divny
Jakubisko
10.06.2009 16:48
#
nauč se číst, ulehčíš tím mnoha lidem ;)
smazaný uživatel
10.06.2009 19:51
#
nj soráč draku nějak sem to "ne" přeskočil PEACE
smazaný uživatel
10.06.2009 17:09
#
$dolar$
10.06.2009 08:29
#
koudak
10.06.2009 08:29
#
Nemám nic proti Slovácku, mají dobré fanoušky a hlavně zázemí na to hrát první ligu, ale zohlednil bych také sportovní hledisko, což znamená, že pokud by Čáslav nezískala licenci, tak by automaticky postupovala Jihlava, ale znovu opakuji nic proti Slovácku.
smazaný uživatel
10.06.2009 10:22
#
Přesně tak, sportovní hledisko by mělo být víc zohledněno Jinými slovy, když nechce 2., půjde 3., 4. ... Postoupit z 10. místa mi připadá nějaký divoký Každopádně přeji good luck v nejvyšší soutěži.
smazaný uživatel
10.06.2009 13:12
#
to by tam mel zustat zlin.
smazaný uživatel
10.06.2009 08:36
#
teď jenom pokud se to povede koupit tak 11nových hráčů ať není ostuda v Uh
AjaxFans
10.06.2009 16:10
#
smazaný uživatel
10.06.2009 08:37
#
Slovacku to preju ale je to blbost prodavat licence na GL. Staci mit jen prachy a tak by to byt nemelo, prodej by mel byt nabidnut tymum dle tabulky 2. ligy ...
$dolar$
10.06.2009 08:47
#
Prave ne, je dobre kdyz nejaky klub ty penize ma, za ne muze privest dobre hrace, na ktere budou chodit fanousci a vseobecne se zvedne navstevnost
smazaný uživatel
10.06.2009 13:23
#
Když má peníze, měl by být schopnej se probojovat do GL i bez koupi licence, nemyslíš?
smazaný uživatel
10.06.2009 08:41
#
prachy mužou mít... stejně hned spadnou...
M11
10.06.2009 08:42
#
prave ze kdyz jsou penize.. padat se nemusi.. kdyz je na posileni
Slejdy
10.06.2009 08:44
#
to tak nemuzes hned brat mg .. nevis co jeste prijde za posili atd,tak se do toho nemotej
Slejdy
10.06.2009 08:45
#
posily
smazaný uživatel
10.06.2009 08:53
#
tobě kurva příde normální aby 10. tým hrál Gambáč??? mě to prostě sere...tyhle čachry s licencema... první nemá podmínky na ligu postupuje druhý není co řešit... ještě že je takový systém jinak by tam zhnili na furt...
Slejdy
10.06.2009 08:58
#
vubec nevis...
Slejdy
10.06.2009 08:59
#
jihlava v cele s modelem Vladykou by lize vlastne dodala grady aj s tim jejim stadionem
smazaný uživatel
10.06.2009 09:03
#
super argument...ted sto rosekl
Stojan Jakotič
10.06.2009 09:57
#
Nechci se vám motat do jinak plodný diskuze, ale Vladyka už nějakej ten pátek za Jihlavu nehraje. Ten už možná hraje jen futsal a to docela slušně, dokonce je reprezentant.
smazaný uživatel
10.06.2009 09:59
#
chlapci trochu zaspali dobu , už ňákej ten pátek je v Chrudimi
smazaný uživatel
10.06.2009 10:25
#
Máš opravdu uhlazený projev
smazaný uživatel
10.06.2009 10:38
#
povíme si příští rok
smazaný uživatel
10.06.2009 10:53
#
...padne nepravá Bohemka ze Střížkova a pak asi Kladno, tam je to jak ve Zlíně-hlavní sport je přece hokej! a pak to též kdosi možná odnese i ekonomicky-a hádajme kdo?
smazaný uživatel
10.06.2009 11:12
#
mam strach aby to nebyl baník prachy tam nejsou + to co předváděli na jaře...
krleš
10.06.2009 11:15
#
To myslíš vážně??? Si děláš prdel.....hold to bude průměr ligy,ale spadnout? NIKDY!!! To si nikdo nedovolí( hráči,vedení....).
smazaný uživatel
10.06.2009 11:18
#
však jo... ale letos??? kdyby neměli nahrano z podzimu tak by to byl krutý boj... v ostravě se minimálně střed musí hrát to je jasné
smazaný uživatel
10.06.2009 15:02
#
Baník to má nahnuté, i rozumní fandové mají ten pocit(že tak jaksi končí-díky penězům-tradice-i slavné Bazaly jim ruší!) pro Ostravu by to byla tragédie, kdyby padli-i proGL !
Mike715
11.06.2009 16:31
#
Co máte pořád s tím, že sestoupí Kladno. 3 roky se udrželo a udrží se i po čtvrté!
$dolar$
10.06.2009 08:48
#
Jeste pryc se Strizkovem, Kladnem a Pribrami , naopak do ligy Opava, Hradec Kralove a Jihlava
didosh
10.06.2009 09:22
#
Souhlas hlavně ty první dva Kl.Stř.To jsou tymy o ničem...
smazaný uživatel
10.06.2009 09:33
#
Proč Kladno? Myslels kvůli stadionu?
didosh
10.06.2009 11:10
#
Ano kvůly stad.a celému zázemí hlavně tomu diváckému ale taky protože neměli svoje hráče a braly si jich plno na host.Jinak jaro neměli špatné ale to bylo i tím že vzadu to držel Drsek a sem tam přidal i branku,raděj bych viděl hrát nejviš.soutěz jenom hokej.Kladno to je mi sympat.Už se těším na J. Jágra i když jsem Komeťák...
-PeCa_08-
10.06.2009 11:19
#
lexess
10.06.2009 11:59
#
Jenže kdybys o tom něco věděl, tak víš, že právě před letošní sezónou se hodně hráčů podepsalo, a Kladno se vydává cestou bez hostovaček (s minimem hostovaček...). To že nejsou peníze na posily je věc druhá. Drskovi byly nabídnuty nejlepší podmínky co hráči za existenci Kladna v lize. Že mu to bylo málo je prostě pech.
didosh
10.06.2009 17:38
#
Vím že tuto sez.podepsaly hráče co hrávaly za Kladno,bydlí poblíš nebo jsou s Kladnem ňejak spjati ale z toho žít(přežívat) věčně nemůžou!Pro to čekám že jestly v horizontu pár let neses.tak ligu přepustí lépe zajištěnému klubu...
smazaný uživatel
10.06.2009 15:04
#
Jasně Kladno je hokejové
smazaný uživatel
10.06.2009 13:11
#
Zlín by se tam mohl taky vrátit...je to město sportu,jak se píše na stadioně Luďka Čajky :)
AjaxFans
10.06.2009 16:12
#
Kladno jsou sympatáci,Střížkov a Příbram down
smazaný uživatel
10.06.2009 22:39
#
smazaný uživatel
10.06.2009 08:48
#
Už jsme zase prvoligový! Moc sa těšíím
smazaný uživatel
10.06.2009 08:59
#
Hradec nabízel 15 mega, a včera byl podle Sportu ještě největším favoritem, ale zase co předvedlo město je na blití, nechápu o co jim šlo, Čáslav chápu nechtěla to už dále protahovat a tak to raději pustila Slovácku i za poloviční částku, ale zase s jistotou, že nenastanou žádné kompolikace ohledně stadionu atd. Prostě se to dalo čekat, zase v Hradci vyšplouchli jenom fanoušky a nic nedotáhli do konce , přitom stačilo aby se sešli zastupitelé s vedením Hradce včera a mohla být liga u nás, ale oni se vykacali na to že si pan Jukl prý splet termín, že se o tom bude jednat až o týden později. Tak to už bylo jasný, že Čáslav nebude čekat! Ale opět se potvrdilo, že jsou to jen keci do větru a ligu tu nechtěji, tak jako tak by jsme bojovali o holý přežití, ale byli bychom v první lize a o to tu jde, druhá liga je prostě o ničem
smazaný uživatel
10.06.2009 10:37
#
... tož tak na Slovácku byl zájem a v Hradci podle toho přístupu není zájem !
smazaný uživatel
10.06.2009 14:43
#
smazaný uživatel
10.06.2009 14:44
#
už mě pěkně sere to město jak se zajímá o fotbal.Ani nejsou schopni postavit stadion
smazaný uživatel
10.06.2009 09:12
#
Takže Bohemka, Slovácko...asi takhle se to čekalo na začátku sezónu ještě s Jihlavou...ale Slovácko si to zaplatilo =) Mají skvělej stadion a fanoušky, teď bude záležet, jak posílí, aby zase nespadli...ale je to Moravské mužstvo, su z Moravy, takže super
smazaný uživatel
10.06.2009 13:13
#
tak tak,chce to tu ligu pomoravčit trochu...přece jenom tři moravské týmy je hrozně málo....
jiri - fcb
10.06.2009 10:01
#
Sice si to museli koupit, ale já je vítám. Tenhle tým ligu oživí
smazaný uživatel
10.06.2009 10:34
#
Nedoved sem si představit Čáslav v 1.lize a jen to potvrdilo pravidlo výměny z regiónů, když pražáci , tož tento kraj si to též zaslúží potom co vypadli ogaři ze Zlína. A Slovácko povrdilo, že na ligu má finančně-kupem práv-i fotbalově finálem v poháru a zázemí má jedno z nejlepších u nás... Tož chlapi DOTOHO !!!
smazaný uživatel
10.06.2009 10:40
#
Jihlava z regionu Vysočina by si to taky zasloužila a ze sportovního hlediska určitě víc.
smazaný uživatel
10.06.2009 11:03
#
ja jim fandil na postup, ale jak to zadrhli tak na ligu asi moc netlačí-určitě je to tam spíše o hokeji jinač by to taky aspon prubli přes Čáslav finančně
smazaný uživatel
10.06.2009 11:09
#
Co vím, tak postoupit chtěli, ale finančně na tom asi nebudou tak dobře jako třeba Slovácko.
smazaný uživatel
10.06.2009 11:35
#
2liga byla 2-15místem vyrovnaná- jen Střížkov a Fulnek měli své jisté, tak vlastně rozhodlo kdo na to má po všech strankách a z toho vítězně vyšlo Slovácko
smazaný uživatel
10.06.2009 10:55
#
Ano, muzstvo co se nevysplhalo ani do horni poloviny tabulky DRUHY ligy opravdu dokazalo, ze na to fotbalove ma
smazaný uživatel
10.06.2009 11:08
#
sledovals výsledky? tam je politika i se Zlínem-čekalo sa jak dopadne-jednalo sa o spojení mužstev v regionu.. a co pohár tam to šlo
smazaný uživatel
10.06.2009 11:18
#
Pohar je uplne jina soutez. Muzstva k nemu pristupujou uplne jinak a navic staci aby se povedlo par zapasu...(kolik prvoligovejch muzstev Slovacko prekonalo? tak dve?). Liga je dlouhodoba soutez, tam letos Slovacko ukazalo, ze se soucasnym muzstvem na to nema .....ale aspon kvuli fanouskum jim to preju
smazaný uživatel
10.06.2009 11:54
#
Slovacko prekonalo 4 ligove tymy, z toho Banik a hlavne vsemi vynasenou do nebes slavii ve dvou zapasech,coz proste neni nahoda...myslim ze kdyz kvalitne posili - tak cca 4-5 hracu,v pohode se zachrani...
krleš
10.06.2009 11:55
#
Taktak....
smazaný uživatel
10.06.2009 11:59
#
Banik byl v mizerny forme, dyt v lize s tim byl na jare snad nejhorsi v lize. Takze kvalitni uz mi zustava jenom ta Slavie (kterou btw do nebes ja nevynasim). Jeden dvojzapas uz muze rozhodnout tisice ruznejch faktoru..... navic Slovacko bylo urcite nahecovany, naopak Slavie podle me soupere lehce podcenila a navic mela zrovna za sebou par dost mizernejch zapasu v lize.

Jinak s tim, ze Slovacko diky svymu zazemi muze hrat v GL dustojnou roli a nesestoupit souhlasim.
smazaný uživatel
10.06.2009 12:05
#
no bral bych ze vyradit slavii v jednom zapase se proste da,tam pracuje hodne nahoda,stesti,ale prave ve dojzapase,to uz je o necem jinem a navic troufnu si tvrdit ze po prvnim zapase v Edenu slavia ve druhem zapase Slovacko podcenit uz jednoduse nemohla,kdyz byla tak nazhavena na double,navic vedla na Slovacku 1:0...a to ze prochazela krizi-hned 3 dny na to vyhrala nad Budejovicema 2:0,pak v Teplicich...No jak rikam,myslim ze Slovacko na ligu ma i kdyz skoncili na 10. miste,jen musi vhodne doplnit jak jsem rekl tak 4-5 hracu,coz kdyz vezmou ze sestupvsich Zlina a Viktorky...Bude to oziveni ligy,navic tam bude chodit hodne lidi coz zvedne konecne zase navstevnost spolecne s Bohemkou,snad bychom mohli prekrocit 5000 a mozna se priblizit i sesti
smazaný uživatel
10.06.2009 14:23
#
Tak kdo slávku loni vyřadil? Nějaký divizní tým? Pohár se nedá brát jako měřítko kvality pro ligu...
muzajs
10.06.2009 19:52
#
Je zvláštní, že když dostane Slavia na zadek dvakrát v jednom dvojzápase, tak na tom něco musí být, zatímco když to dvakrát nakoupí Ajax, tak to byly jen dvě slávistický haluze.
jiri - fcb
11.06.2009 08:03
#
a nebyly?
krleš
10.06.2009 10:36
#
Vyhrál fotbal-
clinger
10.06.2009 10:58
#
to je pěkná kokot.na co si napsal.kdyby vyhrál fotbal tak postoupí třetí tým tabulky!takhle vyhrály prachy a postoupil až 10.tým!
smazaný uživatel
10.06.2009 10:59
#
Kdyby vyhral fotbal, tak postoupi ten kdo si to vykopal na hristi...
krleš
10.06.2009 11:07
#
jo to by bylo super jet do Čáslavi .A dívat se na GL Čáslav-Střížkov . Paráda,to by mohli přijet skauti ze zahraničí se kouknout na naší ligu.To se posunem k Evropskému průměru .....Trochu přemýšlejte
smazaný uživatel
10.06.2009 11:13
#
Caslav je prdel, ale o tohle tu neslo.... slo o to ze ve tvym prvnim prispevku si napsal kravovinu "Vyhral fotbal" Ja at koukam jak koukam, tak vyhraly penize a ne fotbalovej vykon.
krleš
10.06.2009 11:37
#
No dobrá,beru zpět.Myslel sem to,že vyhrál fotbal,jakože se bude ( snad ) naco dívat....fans,stadion atd. A snad i ůroven.
smazaný uživatel
10.06.2009 11:39
#
S timhle samozrejme souhlasim.... konecne sme se pochopili
smazaný uživatel
10.06.2009 11:15
#
Jinak Gambrinus liga uz je pomalu Evropskej podprumer
krleš
10.06.2009 11:41
#
Stím 100% souhlasím zase já
krleš
10.06.2009 11:01
#
Tak za 1.: stadion mají, 2.: fans mají,3.: věřím,že koupí hráče schopné hrát 1.ligu.....a nebude to ostuda. Co chceš víc? ...Jihlava bez peněz , bez fans , stadion-
smazaný uživatel
10.06.2009 11:06
#
Asi nechapes pointu, nebo si pletes pojmy... FOTBAL je to co se deje na hristi. A timhle kriteriem je Slovacko v letosni sezone DALEKO za postupem do Gambrinus ligy. Penize nejsou fotbal...
krleš
10.06.2009 11:11
#
Tak to rozhodně bude ůroven GL se Slováckem lepší než s Čáslaví,nebo ne? A navíc Čáslav rozprodá nej hráče,to se dá čekat,tak co by dělala v GL? A o stadionu ani nemluvě . Vsadím se,že Slovácko něco nakoupí a rozhodně s ligy nespadne!
smazaný uživatel
10.06.2009 11:16
#
Viz moje reakce nahore.... vykopali si to, tak at si ji zahrajou. Za rok pujdou do pr* a bude klid. Tohle je FOTBAL. A jedno muzstvo uz takhle veletrapnou uroven Gambrinus ligy nijak nezmeni....
smazaný uživatel
10.06.2009 11:18
#
je to tak
smazaný uživatel
10.06.2009 11:19
#
aspoň někdo..
krleš
10.06.2009 11:20
#
No naštěstí si tu ligu nezahrajou... ....a kdyby vypadli Kladno se Střížkovem a vrátili se NAPŘ. Opava s Hradcem,tak si myslím,že by bylo fajn. I když je fakt,že v Opavě nejsou prachy,chtělo by to druhého p.Mocka s Fulneku,že by dali s nějakým X mecenášem a nacpali tam prac hy....
krleš
10.06.2009 11:22
#
...dali se do kupy.
smazaný uživatel
10.06.2009 12:37
#
To se doufám nikdy nestane Viděls, jak dopadl Mroček a celý jeho slavný Fulnek? Byl celé republice k smíchu..Hold asi došly peníze...Tak jak se to stalo v Blšanech atd...Ne nadarmo se kdysi na fotbale ukazoval transparent: Pr*ele typu Blšan z ligy ven!
Klub jako Opava potřebuje silného sponzora, který bude klub financovat delší dobu a ne někoho, kdo si myslí, že za 5 let bude pán světa a jeho klub bude hrát třeba UEFU. Tohle jsem v Opavě už zažil za vlády Ukrajinců. Díky, už vícekrát ne!
krleš
10.06.2009 12:40
#
Já sem o Mročkovi ( v době jeho"slávy" )slyšel jen chválu-tak nevím.... Co se stalo?
smazaný uživatel
10.06.2009 13:17
#
ma nakou nemoc ktera nejde lecit tak se navsechno vykaslal.
casper
10.06.2009 13:53
#
kecy.to byl případ p. Hájka z Jakubčovic.mročkovi prostě došly prachy a zakázky
smazaný uživatel
10.06.2009 14:20
#
Noo ale Roman Mroček je vážně nemocný,taky se stalo to,že po finanční krizi přišel o hodně peněz a samotnému se mu to nechtělo táhnout tak se na to vykašlal...
smazaný uživatel
10.06.2009 15:12
#
Opava má co se týká sponzorů konkurenta v slezském regionu, stačí ji 2liga a výhodně prodávat mladé talenty
smazaný uživatel
10.06.2009 11:06
#
A kde je sport?
smazaný uživatel
10.06.2009 11:15
#
a nebyla to teda zrada od čáslavských na svoje fans? strášná radost z postupu a za pár dní, že už nechcou 1ligu hrát?
smazaný uživatel
10.06.2009 11:19
#
To mi připomíná Bolkovské: "A teď si vás koupím všechny"
krleš
10.06.2009 11:23
#
Tak dyt je to trend všude v EU!!! Prachy a jen prachy,bohužel.....
smazaný uživatel
10.06.2009 11:30
#
Ale jo, jen mi připadá dívný postoupit z 10. fleku... - dál bych se už jen opakoval.
krleš
10.06.2009 11:34
#
no jo no .....
smazaný uživatel
10.06.2009 10:59
#
smazaný uživatel
10.06.2009 11:14
#
jiri - fcb
10.06.2009 11:20
#
no, to teda nevím. Jsem rád, že postoupilo zrovna Slovácko, ale tvoje tvrzení je naprosto zcestné.
smazaný uživatel
10.06.2009 10:55
#
Jasně že si to zasloužíme.Gambrinus ligu jsme už pár let hráli,pak nás "pepici" na základě údajných čachrů s kapříkama poslali do 2.ligy.Jestli si dobře pamatuju tak taková Sparta u nás nevyhrála.A Slavii jsme letos udělali v poháru.Máme krásný stadion,zázemí a po sestupu Zlína budou snad i sponzoři tím pádem i posily ze zkušených řad prvoligových.Věřím že nám to ten výbor posvětí a ... MODRÁ - BÍLÁ !!!!!
smazaný uživatel
10.06.2009 11:31
#
smazaný uživatel
10.06.2009 11:58
#
co si pamatuju tak prave Sparta u vas posledni zapas vyhrala golem Kolare 1:0
M11
10.06.2009 12:42
#
jj.. Sparta v te sezone kdy jsme sestupovali u nas vyhrala myslim kolem 70 daval prave ten Kolar
smazaný uživatel
10.06.2009 13:20
#
skvěle řečeno...a s těma čachrama souhlasím,v té době upláceli všichni ale Slovácko to prostě odsralo az všechny...Pražákům se asi nelíbilo,že vedení klubu vyhlásilo útok na evropské poháry.To byly časy ještě s jarolímem,Ivanou,Petrželou,Rajnochem,Poláchem,Drobiszem..kéž by se to vrátilo.Mám na tu dobu hezké vzpomínky.
smazaný uživatel
10.06.2009 11:15
#
výsměch, aby 10tým 2ligy hrál 1ligu za chvíli si budou licenci kupovat ani s přeboru ne?
Slejdy
10.06.2009 11:21
#
co te trapi mg ? slovacko ma vse co je na 1.ligu potreba...nekdo s preboru asi ale tezko tak mlc
smazaný uživatel
10.06.2009 11:23
#
trapný je to že když tým skončí ve 2lize na 10fleku tak bude chtít hrát důstojnou roli v 1lize, jasně třeba příjdou posily, ale stejně si myslím že Slovácko bude u dna. Má se hledět na sportovní stránku a né na to jak je kdo zazobanej
krleš
10.06.2009 11:26
#
Aspon vidíš jak je to vyrovnané.Skončili sice 10.,ale hráli finále poháru= hrůza naše GL.
smazaný uživatel
10.06.2009 11:28
#
lol NP a liga je úplně něco jiného, nechápu jak tohle může někdo srovnávat ROFL
smazaný uživatel
10.06.2009 11:29
#
lol jj rofl omg wtf
smazaný uživatel
10.06.2009 13:21
#
jeste zapomels na "ty lamackej noobe"
krleš
10.06.2009 11:29
#
no comment....
smazaný uživatel
10.06.2009 11:28
#
Pohar je jina soutez. Prvoligovy muzstva k nemu pristupujou uplne jinak a navic staci trocha stesti aby vyslo par zapasu (kolik prvoligovejch muzstev Slovacko vyradilo? dve?) a je to.
M11
10.06.2009 11:32
#
4
krleš
10.06.2009 11:33
#
Ano to je,ale chceš tvrdit,že Čáslav,Jihlava a dejme tomu Slovácko nemůžou hrát důstojnou roli v 1.lize? Věř tomu,že jo....viz.Střížkov.
smazaný uživatel
10.06.2009 11:35
#
To nepopiram.
krleš
10.06.2009 11:40
#
Jednoduše bych byl pro snížit ligu na 12 týmů a byl by klid na fšech frontách. Sme malá země nepříliš bohatá,každý lepší fotbalista utíká-tak co?
smazaný uživatel
10.06.2009 11:39
#
pochybuju že čáslav by tam vůbec nějakou roli vůbec hrála :D:D
No já svůj názor řekl váš vám vyvracet nebudu :)
netvrdím že slovácko spadne ale bude hrát dole...
krleš
10.06.2009 11:45
#
Dole asi bude no,ale když tam budou nějaké prachy,tak doufám,že potáhnou jiné-moje oblíbené Kladno a Střížkov. Třeba na Kladně sem byl a . A v Čáslavi taky,kdysi na vojně a to není k blití,ale k smíchu....
smazaný uživatel
10.06.2009 11:41
#
Jasně, že je to vyrovnané, na 2-15místě, jen ten Střížkov a Fulnek měli své jisté.. A Slovácko ukázalo, že na 1ligu má po všech stránkách !
smazaný uživatel
10.06.2009 11:43
#
v čem to ukázalo? že skončili desátí? :D jo tak to pak joo :D:D Kdyby to ukázali po všech stránkách tak nekupujou licenci, ale skončej druzí nebo první.
krleš
10.06.2009 11:46
#
....po všech stránkách? ....Tak tos ujel
smazaný uživatel
10.06.2009 15:21
#
...napiš mužstvo,které je na tom po všech stránkách lepší(peníze,zázemí,fandové,nějaká tradice a fotbalově to bylo vyrovnané) ???
smazaný uživatel
10.06.2009 15:24
#
To je sice pravda... ale v ty nejdulezitejsi (a to fotbalovy) se nedokazalo vysplhat ani do horni poloviny druhy ligy...
smazaný uživatel
10.06.2009 15:32
#
jak píšu, fotbalově vyrovnané, 1-2výhry je ten rozdíl a ber to jako daň úspěchu v poháru
smazaný uživatel
10.06.2009 11:24
#
všechno kromě výkonů
smazaný uživatel
10.06.2009 12:16
#
já bych to neřešil, Čáslav tam být nemohla - 1) žádné zázemí, 2) nemají prachy 3) většina hráčů na hostovačku, což znamená, že nemají vlastní nebo koupené hráče 4) nový trenér
Slovácko je na tom mnohem lépe, navíc málem hráli UEFU a ještě první ligu
papos182
10.06.2009 12:17
#
snad se dobre posili...mluvilo se o Svancarovi a Heinzovi
smazaný uživatel
10.06.2009 12:44
#
Švancara bude hodně drahá posila pro většinu českých klubů...To má Slovácko tolik peněz? 8 mega za licenci, Mercedesovu cenu vidím taky kolem 8 až 10 mega...
M11
10.06.2009 12:48
#
urcite nema na rozhazovani.. ale penize tu jsou.. zemek nedavno v rozhovoru rekl ze se pocita s prichodem bud 3 velmi kvalitnich fotbalistu(tim myslel Svancaru a pod.) .. a nebo 2 plus 4 kvalitni.. takze urcite by nekupovali licenci s tim ze by nemeli na nasledne posileni.. ted uz je ve vedeni clovek ktery tomu konecne rozumi..
papos182
10.06.2009 14:06
#
presne
soukup
10.06.2009 15:59
#
tak tu cenu bych nepřeháněl, už má svůj věk, na Žižkově ho nechtějí, ale tak 5M stát bude, což je možná i tajk moc když maj problém zaplatit 5M Artmedii za Clébera... A Heinz buď půjde s platem hodně dolů, nebo si ho taky nebudou moct dovolit
M11
10.06.2009 12:52
#
Ve 14:30 se uskuteční mimořádná TK fotbalového klubu 1. FC Slovácko v prostorách tiskového střediska na stadionu v Uherském Hradišti. ČTK to sdělil mluvčí klubu Aleš Mazurek. Na tiskové konferenci by mělo být potvrzeno převzetí práv na Gambrinus ligu.
M11
10.06.2009 12:54
#
a na idnesu je to potvrzeno.. takze Slovacko je zase prvoligove
smazaný uživatel
10.06.2009 13:27
#
a tak to má být
smazaný uživatel
10.06.2009 13:05
#
smazaný uživatel
10.06.2009 13:07
#
Slovácko to prý ještě jisté nemá, protože eminentní zájem má i Jihlava a ta argumentuje sportovmím hlediskem, takže vše rozlouskne až výkonný výbor. Snad jsou mé informace správné
minoLFC
10.06.2009 13:12
#
smazaný uživatel
10.06.2009 13:13
#
Je to dobře A co jsem četl, tak chtěj zlákat Heinze a ještě někoho známýho.
homeles8
10.06.2009 13:15
#
neni to dobře. A co musí eště kromě druhýho místa Čáslav udělat, aby postoupil do G ligy?
smazaný uživatel
10.06.2009 13:18
#
Mít pořádnej stadion dál nevím.
papos182
10.06.2009 14:07
#
musi to neprodavat...
homeles8
10.06.2009 13:13
#
smazaný uživatel
10.06.2009 13:16
#
snad hned nespadnou zpátky
smazaný uživatel
10.06.2009 13:22
#
Slovácko jsou sympaťáci, zvláště ta jejich jízda v poháru. Budu jim fandit...
M11
10.06.2009 13:23
#
dekujem
smazaný uživatel
10.06.2009 13:24
#
smazaný uživatel
10.06.2009 13:29
#
Díkec,my se zas posnažíme o sympatický fotbal.Z letošního kádru je ale hrát ligu schopen snad jenom Cléber,Perůtka,Stýskala a Chemlíček s Filipkem...jinak je to celkem bída.
M11
10.06.2009 13:23
#
myslim si ze Slovacko by melo hodne vyuzit ted i situace kdy pada Zlin.. co se tyce sponzoru
smazaný uživatel
10.06.2009 13:27
#
Hlavně posílit a nespadnout hend první rok - vypadá to že budu kupovat permanentku ,tak ať za to ten rok stojí.Je velká škoda,že se ten postup nepovedl už loni,ti naši idioti to měli doma s Jihlavou ve svých rukách ale prohráli...mám smíšené pocity,za letošní sezonu by si určitě postup zasloužila Jihlava víc,ale po stránce zázemí to tam na ligu není(což je relativní,na Kladně nebo na Střížkově snad ano?).
Nebývá než dodat: U serpentín,budem mlátit ...... my se radši ožerem:D
M11
10.06.2009 13:37
#
vloni to byla Pribram
smazaný uživatel
10.06.2009 13:43
#
Jihlava před třemi lety GL hrála a šlo to (z hlediska zázemí), takže nechápu řeči o nedostačujícímu stadionu.... Nebýt posledního zkorumpovanýho kola, mohla se tam ohřát i o pár let déle.
smazaný uživatel
10.06.2009 13:34
#
btw: vyhlédnuté posily Ostravy: Baránek, Zbožínek, Šmahaj (Zlín), Holenda (Sparta), Došek (Xanthi)...ti půjdou ještě víc dolů.
smazaný uživatel
10.06.2009 15:55
#
Holendu bych jim přál.
krleš
10.06.2009 16:10
#
Stím si přišel brzo. O těch se už mluví dlouho.....
centos
10.06.2009 16:39
#
Ježiši Došek..
krleš
10.06.2009 16:42
#
to bude jízda s raperem Doškem ( velkým Spartanem ).
smazaný uživatel
10.06.2009 13:41
#
Nezaslouží si to,ale přeju jim to.
M11
10.06.2009 13:48
#
smazaný uživatel
10.06.2009 14:08
#
Nejsem z toho nadšen, ale je to dobře. Mravokárcům může být maximálně tak líto čáslavských fotbalistům, kteří si to vybojovali a teď se musí cítit hrozně. Jinak si myslím, že Čáslav prachy za licenci ocení. Jinak to není zas tak hrozný čin, takže hysterické výstupy nade mnou moc nechápu. Gambrinus liga potřebuje peníze a kvalitu, což Slovácko může částečně přinést. Jednoduché! Pojďme Slovácko!!!
smazaný uživatel
10.06.2009 14:18
#
tak ukopat si to na hřišti je lepší,že jo. Ale tak než aby postoupil 3.tým, tak ať z toho ten druhý tým něco má ne? To by byla dobrá odbávka, postoupit z druhého místa, nesmět hrát ligu a nic za to nedostat. FCS 4EVER. Na ligu se už těším moc, ale chce to posílit vydatně a první rok se zachránit!
Tomanatura
10.06.2009 14:18
#
Na Synotu liga chyběla, vždycky tam byla vynikající atmosféra, jsem jedině pro
smazaný uživatel
10.06.2009 14:18
#
muzajs
10.06.2009 19:58
#
Souhlas, navíc když se budu vracet z Mohelnice do Znojma, tak je to jen kousek bokem, takže se dá odskočit na fotbálek.
smazaný uživatel
10.06.2009 14:22
#
Můj favorit je stejně Jihlava,která si to zasloužila.Prostě Čáslav nedostala licenci mělo to jít na 3.v pořadí a ne to prodávat 10.mužstvu,ikdyž proti Slovácku nic nemám je to slušný klub,ale měla to být Jihlava!
kaisersozE
10.06.2009 18:30
#
co furt řešíte? děláte jak kdyby to bylo porvé co někdy někdo koupil licenci.. je to v nižších soutěžích,v cizině..no prostě všude! slovácko na to má navíc z celé 2. ligy nejlepší podmínky,a jak je asi vidět,tak nikdo jiný se do toho nějak nehrnul.. tak nevím o co tu jde!!
smazaný uživatel
10.06.2009 14:23
#
Joooo do toho Slovacko!
smazaný uživatel
10.06.2009 14:36
#
Dobře chlapci;) Už se těším až všechny zase budeme drtit!!!A vy pochybovači,vy můžete říct že se váš klub dostal do finále poháru??A jaké sportovní hledisko??Fotbal je byznys,jde o peníze Držím palce hoši,to zvládneme;)
smazaný uživatel
10.06.2009 15:03
#
"A jaké sportovní hledisko??Fotbal je byznys,jde o peníze" .... tak za tuhle vetu si nafackuj
sebyk
10.06.2009 14:37
#

zazemim, fanousky a stadionem do prvni ligy patri, ted uz jen pridat nejakou tu poradnou hracskou kvalitu. doufejme, ze hned po roce nesestoupi...
Swarley
10.06.2009 14:56
#
bohužel tohle zase smrdí...kdo ví, jak se to odkupovalo...už to vidím, jak budou zase začínat sezónu s mínus 15ti body nebo kolik to tehda bylo....
smazaný uživatel
10.06.2009 15:44
#
Cože?Jak by se to asi mělo odkupovat? Nabídli nejvíc tak to mají. Nebo tím chceš říct ,že Čáslav podplatili? Fakt nevím jak si to představuješ. Pravděpodobně ani nevíš proč jim ty body byly odečteny.. Za nákup licence to fakt nebylo
smazaný uživatel
10.06.2009 15:07
#
ááá sem radostí bez sebe...žiju kousek od hradiště tak konečně začnu chodit na pořádný fotbal, jinak nemyslím si,že tento styl prodeje licence je špatný,vždyt je to výhodné pro obě strany,čáslav z toho dostane zase velké peníze a slovácku se holt nevydařila liga ale v ČMFS ukázali,že mají velké kvality!!!vždyt došli až do finále!!!jen kousek a hráli by uefu...ještě to chce ale pár opor...a hurá do teho!!
smazaný uživatel
10.06.2009 15:25
#
smazaný uživatel
10.06.2009 17:04
#
Na pořádný fotbal? A kdy jej jako začnete hrát?
kaisersozE
10.06.2009 18:33
#
tady ani tak nejde o tým,ale o tu ligu celkově.. to je fakt pořádný fotbal..
Bakary3
10.06.2009 15:18
#
No přál jsem to spíš Jihlavě, ta by si to aspoň zasloužila
smazaný uživatel
10.06.2009 15:22
#
Věřím tomu, že na rozdíl od jiných nebudou v lize zavazet.
smazaný uživatel
10.06.2009 15:28
#
Zázemím tam určitě patří, teď to chce udělat zemětřesení v kádru.
smazaný uživatel
10.06.2009 15:40
#
Můj názor:

V GL by tento tým neměl chybět. Mají zázemí, fanoušky, stadion i slušný kádr. Jen to chce mít hráče sehrané a to těžko budou sehrávat v konkurenci s 1. ligou.Měli by si jí vybojovat a dostat se tam přes ligu. Je jedno, jestli bude letos bojovat o sestup Slovácko nebo Čáslav. Část těch peněz by šla do posil a za rok by šli do GL ještě silnější a navíc by to bylo fér.
AC_RICKY
10.06.2009 15:45
#
druhá liga je úplně o něčem jiným..kde je napsaný,že by Slovácko příští rok postoupilo i s posilama nebo bez nich!Letos nejlepší možná volba
smazaný uživatel
10.06.2009 15:48
#
100%. Přes Zlín, Jihlavu, Žižkov a další by se tam asi nedostalo.
smazaný uživatel
10.06.2009 15:49
#
Nejlepší možná volba je Čáslav. Pak Jihlava a pak dalších 6 týmů.
smazaný uživatel
10.06.2009 15:48
#
A k tomu poháru - finále je pěkné, ale neodráží kvalitu kádru. To, že porazili Slavii nebo Baník neznamená, že by je porazili v lize. Ta soutěž je především o štěstí a argumentovat to na jaře tragickým baníkem nebo slavií, která to podcenila je blbost. Zvlášť, když loni vypadli s nějakou divizní Lišní nebo co to bylo. Ta dala Slavii 4 goly a nedá se říct, že by měla kvality na ligu.
smazaný uživatel
10.06.2009 15:49
#
Hrát druhou ligu je za trest, nedivím se Slovácku, že to koupilo.
smazaný uživatel
10.06.2009 15:50
#
Já se jim taky nedivím, pokud maj prachy, tak radši investují 10mil do ligy, kde se jim finance vrátí než 10 mil do hráčů, kde můžou tratit dále. Každopádně ať si to vybojují. Tohle kupčení se mi zrovna moc nelíbí.
AC_RICKY
10.06.2009 15:56
#
ve finále bylo velice dobře poznat kde Slovácko tlačí bota ..stačí vhodně doplnit a musí se sním počítati i v lize.Pokud vím tak Slovácku utekl začátek podzimu a pak už nebylo o co hrat tak se soustředili jen na pohár.
smazaný uživatel
10.06.2009 17:30
#
podepisuji se
smazaný uživatel
10.06.2009 15:47
#
krásně škoda že nemohla bejt čáslav
krleš
10.06.2009 15:48
#
krásně Čáslav!
AjaxFans
10.06.2009 16:09
#
Souhlas FCS
Kapřík
10.06.2009 16:41
#
Ale tak mohlo být hůř . Slovácko má aspoň nějaký možnosti a obstojnou fanouškovskou základnu .
smazaný uživatel
10.06.2009 16:53
#
8-20milionu myslel jsem,že Čáslav dostane víc ale pro ně je to asi hodně moc
smazaný uživatel
10.06.2009 17:03
#
ne 8-20 ale jenom 8. Protože cena je dána tím, že to prodat musí resp. nemůžou hrát. To znamená jako obvykle 8 mega do Čáslavi a velká plazmová telka pro...někoho z...odněkud
smazaný uživatel
10.06.2009 16:54
#
jsem proti takovému různému prodávání To že slovácko do ligy patří je liché, protože dlouhodobě hrají ho*o. Ten kdo si účast vybojuje ten by měl ligu hrát. Pokud něco nesplňuje mělo by se tořešit jinak. Dávat ligu týmu z konce tabulky svědčí o tom, že naše kaprliga už není rybník, ale bahno POZN:To bych napsal na jakýkoli tým, ne jen na ně. Nejsem z čech na slovácko to mám o hodně blíž.
AC_RICKY
10.06.2009 16:57
#
takže radši by jsi tam poslla tým kterej nemá zájem hráta bude tam dělat ostudu než někoho kdom to zpestří jo?
smazaný uživatel
10.06.2009 17:01
#
To sem nepsal. Jen mi vadí, že se s tím obchoduje. Pokud nemá zájem OK. kdo je další v pořadí kdo splňuje všechny sounáležitosti? Slovácko to rozhodně není. Ti jen měli 8 milionu navíc a víru v to, že se s tím čutáním udrží.
krleš
10.06.2009 17:04
#
Bubáku......Po Čáslavi je teda Jihlava. A to chceš v lize? Jestli jo tak proč???
smazaný uživatel
10.06.2009 17:05
#
Mě je to jedno kdo tam je já sem pro PŘESNÁ PRAVIDLA ne pro ZA**NÝ BYZNYS Na Jihlavu kašlu.
krleš
10.06.2009 17:08
#
No tak jak sem uváděl navrchu,je podle mě Slovácko nejmenší zlo. A věřím,že maj peníze na solidní vstup do ligy a že nebudou dělat ostudu. Já sem třeba vysazený na Střížkov a Kladno
smazaný uživatel
10.06.2009 17:12
#
Já bych raděj nechal hrát dobře Čáslav na blbým stadionu než Slovácko blbě na dobrém stadionu. Za 8 milionu mohli koupit střelce a do té ligy se příští rok dostat. Takhle tam budou oxidovat jako průměrný druholigový srandatým s krásným stadionem.
AC_RICKY
10.06.2009 17:10
#
ale Ty to furt chceš někomu nutit...nech to na nich! Kdyby neměli nějaká esa v rukávu určitě by jen tak nekupovali aby hned zase spadli a byli pro smích...
krleš
10.06.2009 17:11
#
O.k. tak uvidíme.
smazaný uživatel
10.06.2009 17:14
#
To jako myslíš že bude český Hofenhaim? Nečekám žádné překvapení tenhle tým bude fotbalově živořit i když mají dost peněz.
krleš
10.06.2009 17:27
#
No jo to je stebou těžké,TY si proti,JÁ zas pro.Já si myslím,že oproti těm 2 zminovaným týmům budou hrát líp. A Slovácko pro smích ROZHODNĚ nedude!
smazaný uživatel
10.06.2009 17:29
#
Tady nejde o to že to je slovácko. Příští rok může vyhrát ve sportce zástupce dolní lomné a koupí si ligu takhle neregulérně.
krleš
10.06.2009 17:32
#
Kua tys mě asi mepochopil.....no nic.
smazaný uživatel
10.06.2009 17:04
#
Takze radsi chces aby ligu hraly ty co si ji zaplatej, nez ty co si ji opravdu na hristi vybojujou?
smazaný uživatel
10.06.2009 17:10
#
200. pro ACS
smazaný uživatel
10.06.2009 17:16
#
ACS to je označení nějaké kmenové buňky způsobující střevní potíže ne?
smazaný uživatel
10.06.2009 17:23
#
Poslední dobou spíše ano, než-li ne..
sebyk
10.06.2009 17:49
#
smazaný uživatel
10.06.2009 17:21
#
Škoda že nejsem nějaký bohatý arab. Šel bych do Praglu založil na brazilcích Bohemians 3 horní dolní praha ... koupil bych tam první ligu za směšných 320 000 euro a všude by se psalo jaké to bude krásné zpestření. pro českou Skončili ste umě slováci
AC_RICKY
10.06.2009 17:29
#
hele takhle lehce svět neběží! Licenci je důležité mít pro první ligu takže se dej do kupy
smazaný uživatel
10.06.2009 17:32
#
Tak to je fakt velký problém. Vezmu si třetiligovou lhotu koupím ji za 2 mega druholigovou licenci za rok za 8 mega prvoligovou licenci a pak se bduu smát v jaké sem to lize. Kde to jsme v žebříčku zemí? Já sem v kupě ale liga je jak vidím těžce v rozkladu.
AC_RICKY
10.06.2009 17:38
#
tak pokud Ti to někdo prodá nebudu proti.Bohužel je to tady tak hozeneé tak se stím nedá nic dělat ...je fakt že jinde ve světě se tohle jen tak neuvidí
smazaný uživatel
10.06.2009 18:13
#
a tu Lhotu ti všeci okolo fotbalu budu brat vážně,tak to bys brzo skončil to není jen o těch miliónech ! ale o všechno kolem toho fotbalu, a kdo ti příjde v Brně nebo Plzni na jakusi Lhotu(už tu byl pokus s Jakubčovicema a jak to dopadlo!).. to je Slovácko,které na ten humbuk okolo fotbalu má !
smazaný uživatel
10.06.2009 18:15
#
Ale neskoncil.... samozrejme ze to takhle jde - podivej se na Hoffenheim. Je to jenom o tech milionech.
didosh
11.06.2009 07:27
#
Tak Hoffen.to je uplně něco jiného okolo jsou velké města a celkově Německo má o nějakých 70 mega obyvatel víc...
smazaný uživatel
11.06.2009 10:03
#
právě Němci tu ligu mají po všech stránkách výborně fungující soutěž a to se nedá srovnávat
smazaný uživatel
10.06.2009 18:28
#
Jakubčovice nehrají první ligu protože pan Hájek omezil práci v lomu. Dostavěl se železniční koridor a příjmy mu klesly o 90%. Máš málo informací. Kdyby tenhle chtěl tak přesně dokáže jako kdysi Blšany atd. Slovácko je taky lhota. Je to klub poskládaný z Joko uherské hradiště a starého města. Kdybych tu lhotu měl a ty miliony taky tak se do toho pdovědomí dostanu tomu věř
smazaný uživatel
11.06.2009 09:59
#
Tak co se pracovních aktivit p.Hájka informace nemám, ale vím, že při postupu by 1ligu hrál nebo přesídlil někde jinde-snad se rýsoval i Nový Jičín,což by v tomto okrese byla historicky první účast v 1lize. Navíc místní jakubčovičtí tím fotbalem až tak nežili a vem, že Slovácko tu ligu hrálo 7let, mají mládežnické zázemí, spolupracují zde bývalí zkušení hráči....a je to jasně sport č.1 !!!
smazaný uživatel
10.06.2009 17:37
#
Lidi to jsme fakt klesli.... ligu si tady koupí kdokoli za 300 000 eur reprezentaci vede šašek, bafuňáři ze svazu se hádají mezi sebou a ani neví o čem hlasují, jejich úředníci zapomínají vést záznamy o Poborských chtějících do funkcí a pravidla platí do doby než jdou proti spartě. Tohle je na fotbalovou emigraci už
soukup
10.06.2009 17:52
#
nekoupí si ji kdokoli, ale jen druholigovej tým a jen tehdy, že nějakej tým tu licenci z nějakýho důvodu nabídne k prodeji, což se zas tak často nestává
smazaný uživatel
10.06.2009 17:55
#
smazaný uživatel
10.06.2009 21:05
#
porky
10.06.2009 18:52
#
Je to divny, melo by se zakazat, aby nejaky klub hral nejvyssi soutez jen kvuli tomu, ze si to koupi a pritom herne si to nezaslouzi
smazaný uživatel
10.06.2009 19:00
#
AC_RICKY
10.06.2009 20:18
#
výsledkově to sedí,ale herně... vůbec hochu nevíš o čem mluvíš!!viděl si jejich zápasy?
porky
10.06.2009 20:34
#
Ok mel sem napsat vysledkove, jestli herne, to nevim
smazaný uživatel
10.06.2009 20:13
#
Ja bych to videl na posilneni kadrem Pavlem Sultesem
smazaný uživatel
10.06.2009 21:02
#
heh u vas je to vpohodke.....u nas sa chce zlučiť inter zo senicou.....ktora hrala 4. ligu .a pojde asi do prvej hm
smazaný uživatel
12.06.2009 20:08
#
Já jsem z čáslavi a hodne se kamarádim z Panem Svobodou.Zenit to musel prodat co nejryjchlejš a proto to prodaly slovácku.Zenit Píčo zenit..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.