Německo - Baráž o 1. Bundesligu 2014/2015

28.05.2015 20:30 CET
1. zápas

Hamburger SV   -   Karlsruher SC

1 : 1 (0:1)
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 2.45 - 3.20 - 3.13
Související zápasy
odveta01.06.2015 19:00
Karlsruher SC - Hamburger SV
1:2e

Repete: Hamburk se o záchranu tentokráte popere s Karlsruhe

Hamburger SV si po roce znovu zahraje baráž o setrvání v Bundeslize. První zápas s ambiciózním Karlsruher SC je přitom na programu už dnes, druhý se uskuteční v pondělí večer. Bude i poté HSV jediným klubem, který od založení německé nejvyšší soutěže v roce 1963 nikdy nesestoupil?

Minulý rok se o postup ucházel Greutner Fürth a nutno dodat, že celek z přístavního města s ním sehrál dva nesmírně vyrovnané duely. Ani jeden z nich vítěze nepoznal, přesto se díky brance vstřelené na hřišti soupeře, kterou vsítil Pierre-Michel Lasogga, nakonec radoval tým, jenž tehdy vedl Mirko Slomka.

Nyní na lavičce sedí Bruno Labbadia, pod jehož vedením dokázali hráči v závěru sezony zabrat. Zvláště cenná byla závěrečná výhra 2:0 nad Schalke 04, o níž se postarali dva fotbalisté z Balkánského poloostrova - Ivica Olić a Slobodan Rajković. Samozřejmě, že HSV musí zároveň poděkovat nedalekému Hannoveru, že si dokázal poradit s Freiburgem, čímž jej poslal o patrno níže.

"Ještě máme před sebou dvě finálová utkání. Skutečnost, že s baráží už máme zkušenosti, by nám měla dodat sílu a sebevědomí. Stejně jako fakt, že před šesti týdny jsme byli prakticky na odpis, ale dokázali jsme se zvednout. Věříme, že si prvoligovou příslušnost uchováme," prohlásil hamburský trenér, jemuž pozici v tuto chvíli závidí asi málokdo.

Přestože má v porovnání s Karlsruher SC v kádru několik reprezentantů. Kvalita by měla tedy jednoznačně být na straně Die Rothosen, nicméně kouč Markus Kauczinski si na protivníka zvučnějšího jména věří: "V posledním ligovém zápase jsme potřebovali porazit Mnichov 1860, což se stalo. Všechno teď tedy máme ve svých vlastních rukou. Vybudovali jsme tým, který rozhodně není snadné porazit, o čemž se určitě přesvědčí i Hamburk."

"Ano, do baráže vstupujeme jako outsideři, nicméně to neznamená, že by Hamburk automaticky vyhrál. Věřím, že to můžeme právě my, kdo dokáže vypnout ty jejich hodiny," navázal na svého nadřízeného obránce Philipp Max, přičemž současně narážel na ukazatel času, jenž v Imtech Areně počítá dobu strávenou mezi elitou. Prozatím je na něm možné přečíst úctyhodný údaj přesahující 51 let a 230 dní.

Až do dneška poslední vzájemné střetnutí těchto dvou soupeřů se uskutečnilo v srpnu roku 2012 v rámci DFB-Pokalu. Tehdy vyhrálo KSC, stejně tři roky předtím v případě bundesligového klání. Nyní má tedy klub z Bádenska-Württemberska příležitost se po šesti letech znovu utkávat s těmi nejlepšími. Během této doby si vyzkoušel i 3. ligu, nicméně pod pětačtyřicetiletým Kauczinskim předvádí velmi dobrý fotbal. Otázka zní, jestli natolik dobrý, aby stačil i na Hamburger SV, který stejně jako minulý rok začíná barážový dvojduel doma.

Tip EuroFotbal.cz: 1
Autor: Tomáš Kordík / soccernet.com, kicker.de
Vzájemné zápasy
07.09.19631. Bundesliga 3. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
0:4
25.01.19641. Bundesliga 18. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
1:1
17.10.19641. Bundesliga 8. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
2:2
06.03.19651. Bundesliga 23. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
2:1
11.09.19651. Bundesliga 5. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
1:4
12.02.19661. Bundesliga 22. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
8:0
27.08.19661. Bundesliga 2. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
1:1
21.01.19671. Bundesliga 19. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
1:0
14.10.19671. Bundesliga 9. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
2:1
16.03.19681. Bundesliga 26. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
0:0
15.11.19751. Bundesliga 14. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
3:0
15.05.19761. Bundesliga 31. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
3:2
13.11.19761. Bundesliga 13. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
2:2
16.04.19771. Bundesliga 30. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
2:1
29.11.19801. Bundesliga 15. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
3:1
30.05.19811. Bundesliga 32. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
1:1
09.03.19821. Bundesliga 16. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
2:2
29.05.19821. Bundesliga 34. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
3:3
04.09.19821. Bundesliga 4. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
4:0
19.02.19831. Bundesliga 21. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
1:2
22.09.19841. Bundesliga 5. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
1:1
09.03.19851. Bundesliga 22. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
0:0
26.08.19871. Bundesliga 5. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
0:4
05.03.19881. Bundesliga 22. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
0:0
29.10.19881. Bundesliga 12. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
1:1
13.05.19891. Bundesliga 29. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
2:2
28.10.19891. Bundesliga 15. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
2:0
02.05.19901. Bundesliga 32. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
1:0
19.03.19911. Bundesliga 17. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
2:2
15.06.19911. Bundesliga 34. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
2:2
02.11.19911. Bundesliga 16. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
4:1
02.05.19921. Bundesliga 35. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
0:1
11.09.1992DFB-Pokal2.k
Karlsruher SC - Hamburger SV
4:2
18.09.19921. Bundesliga 7. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
1:2
03.04.19931. Bundesliga 24. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
1:0
14.08.19931. Bundesliga 2. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
2:0
04.12.19931. Bundesliga 19. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
1:1
03.09.19941. Bundesliga 4. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
3:1
11.03.19951. Bundesliga 21. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
2:0
23.09.19951. Bundesliga 7. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
0:0
22.03.19961. Bundesliga 24. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
3:1
26.10.19961. Bundesliga 12. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
2:0
26.04.19971. Bundesliga 29. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
3:1
14.10.19971. Bundesliga 10. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
3:1
21.03.19981. Bundesliga 27. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
0:1
31.10.2000DFB-Pokal2.k
Karlsruher SC - Hamburger SV
1:0
15.12.20071. Bundesliga 17. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
1:1
17.05.20081. Bundesliga 34. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
7:0
23.08.20081. Bundesliga 2. kolo
Hamburger SV - Karlsruher SC
2:1
07.02.20091. Bundesliga 19. kolo
Karlsruher SC - Hamburger SV
3:2
19.08.2012DFB-Pokal1.k
Karlsruher SC - Hamburger SV
4:2
nenalezeny žádné zápasy
Hamburger SV - poslední zápasy
14.03.20151. Bundesliga 25. kolo
Hoffenheim - Hamburger SV
3:0
20.03.20151. Bundesliga 26. kolo
Hamburger SV - Hertha BSC
0:1
04.04.20151. Bundesliga 27. kolo
Leverkusen - Hamburger SV
4:0
11.04.20151. Bundesliga 28. kolo
Hamburger SV - Wolfsburg
0:2
19.04.20151. Bundesliga 29. kolo
Brémy - Hamburger SV
1:0
25.04.20151. Bundesliga 30. kolo
Hamburg - FC Augsburg
3:2
03.05.20151. Bundesliga 31. kolo
Mainz - Hamburger SV
1:2
08.05.20151. Bundesliga 32. kolo
Hamburg - SC Freiburg
1:1
16.05.20151. Bundesliga 33. kolo
Stuttgart - Hamburger SV
2:1
23.05.20151. Bundesliga 34. kolo
Hamburger SV - Schalke 04
2:0
15.05.20141.z
Hamburger SV - Greuther Fürth
0:0
18.05.20142.z
Greuther Fürth - Hamburger SV
1:1
Karlsruher SC - poslední zápasy
15.03.20152. Bundesliga 25. kolo
Ingolstadt - Karlsruhe
1:3
22.03.20152. Bundesliga 26. kolo
Karlsruher SC - K'lautern
0:0
05.04.20152. Bundesliga 27. kolo
VfR Aalen - Karlsruher SC
2:2
10.04.20152. Bundesliga 28. kolo
Karlsruhe - FC St. Pauli
3:0
17.04.20152. Bundesliga 29. kolo
SV Sandhausen - Karlsruhe
0:0
25.04.20152. Bundesliga 30. kolo
Karlsruher SC - Fürth
2:1
03.05.20152. Bundesliga 31. kolo
Aue - Karlsruher SC
3:1
11.05.20152. Bundesliga 32. kolo
Karlsruhe - SV Darmstadt
0:1
17.05.20152. Bundesliga 33. kolo
Braunschweig - Karlsruhe
0:2
24.05.20152. Bundesliga 34. kolo
Karlsruher SC - Mni. 1860
2:0
nenalezeny žádné zápasy
Komentáře (234 / 0 nových)
smazaný uživatel
28.05.2015 09:02
#
Baráž je strašně nespravedlivá chujovina. Přímý sestup a postup je správnější, ale zase to není tak napínavé, o což asi jde hlavně.
smazaný uživatel
28.05.2015 09:10
#
Celú sezónu makáš, si lepší než ostatní, a nakoniec to môže byť aj tak jedno, kvôli tomu dvojzápasu
djbobomc
28.05.2015 09:27
#
tak máš být ještě lepší a postoupit přímo
smazaný uživatel
28.05.2015 09:32
#
ne, team ktorý celú sezónu ukazuje že by si zaslúžil hrať o ligu nižšie, tam má proste spadnúť a hotovo...a opačne to isté
db18
28.05.2015 10:44
#
Fotbal je nespravedlivý, jinak by přímo nepadal Freiburg, ale HSV nebo Hannover
JozkokozleJ
28.05.2015 23:59
#
Arne
29.05.2015 06:01
#
elbi.the.king
28.05.2015 10:48
#
Blbost, tohleq je spravedlivý právě. Když chci hrát BL tak přece musím porazit ´třetí nejhorší´ tým, jinak tam nemám co dělat,,, A nebo jak psal někdo výše, měli hrát líp a skončit na postupových místech. Tohle má bundesliga hezky vymyšlený.
Kovi81
28.05.2015 11:30
#
TheAdy
28.05.2015 12:25
#
Taky si myslím že to je fajn. kdyby to tak bylo na kazdem miste tak by to nebylo fer. ale jedna se jen o to třetí sestupove/postupove. A to je hezká vložka.
smazaný uživatel
28.05.2015 14:59
#
Přesně tak, měli by to zavést i u nás (samozřejmě ne třetí, ale druhé postupové). Varnsdorf (a podobné Blšany - nebijte mě, fakt nevím, jestli jestli tehdy před dvaceti lety Blšany postoupily z prvního nebo druhého místa - a je mi to jedno) by tak musel prokázat prvoligové schopnosti.

Je to mnohem lepší, než vymýšlet blbosti se snižováním počtu účastníků ligy!
smazaný uživatel
28.05.2015 16:47
#
Keby nepadal nikto priamo, ako to je napríklad v našej hokejovej lige, tak to je blbosť samozrejme, lebo je liga uzatvorená ako keby a nováčikovia majú sťaženú pozíciu. Ale tu idú 2 tímy priamo dole takže nechápem ako môže niekoho napadnúť slovo nespravodlivosť, navyše sa hraje na dvojzápas, kde lepší proste musí svoju kvalitu ukázať a potvrdiť.
db18
28.05.2015 18:17
#
vfb
28.05.2015 18:49
#
smazaný uživatel
29.05.2015 06:34
#
jenže kvalita těch týmů před baráží je jiná, než by byla kvalita těch týmů, kdyby šly do stejné soutěže.
smazaný uživatel
29.05.2015 10:03
#
Skús inak
cologneFC
29.05.2015 09:29
#
smazaný uživatel
29.05.2015 06:33
#
jenže tohle je právě jedna ohromná chyba a nepochopení.

Vycházíš z principu, že by tým z nižší ligy šel do další sezony se stejným kádrem, což v drtivý většině není pravda. Na nižší ligu ti stačí horší (a užší) kádr. A do týmu nižší ligy se prostě shání posily hůř, než do týmu té vyšší, takže ten tým nižší ligy je i tímhle objektivně v nevýhodě.



Aby byla baráž opravdu spravedlivá, tak by se měla hrát před zahájením ligy, aby oba v ní zúčastněné týmy měly stejnou startovací čáru co se posil a stavby kádru týká.
smazaný uživatel
29.05.2015 10:06
#
Majú rovnakú štartovaciu čiaru, začína sa od 0:0, obaja s 11 hráčmi v poli a s tým žeby sa to malo hrať pred zahájením ligy to si len srandoval však
smazaný uživatel
29.05.2015 10:46
#
nesrandoval. Psal jsem, jak by to bylo spravedlivé - prostě oba týmy by měly stejné podmínky, co se stavby kádru týká. Že je to neproveditelné, je jasné.

Ukážu svojí teorii na příkladech:
1. Jsi manažer druholigového týmu a přijdeš za sponzorem, aby ti dal prachy na fotbal - určitě budeš mít o hromadu horší vyjednávací pozici, než když bys tam přišel jako manažer stejného, ale prvoligového týmu.

2. Dále: jsi manažer týmu a jdeš za hráčem, aby hrál za tvůj tým - budeš mít o moc pravděpodobnější, že ti na to kývne, když budeš manažer prvoligového, než manažerem STEJNÉHO druholigového týmu. Tady se může klidně stát i delikátní situace, že kdyby hrál potenciálně prvoligový klub druhou ligu a druholigový klub první, tak by hrál hráč prvoligového týmu za ten druholigový. To se stát klidně může ...

Prostě jak finančně, tak hráčsky mají ty prvoligové kluby v baráži vždy výhodu.
smazaný uživatel
29.05.2015 11:15
#
Už samotné 2 kluby nemusia a väčšinou nemajú rovnaké finančné možnosti. Nemá to byť spravodlivé v tomto merítku ako ty uvažuješ, základom sú 2 zápasy. Silné kluby s vysokými cieľmi si vedia stiahnuť hráčov aj do 2:ligy ak chcú isť hneď hore, viď teraz RB Lipsko, kúpilo hráča základnej zostavy tímu zo stredu tabuľky a možno najväčšiu kométu sezóny a mládežníckeho reprezentanta Nemecka. Nehľadiac že RB má viac peňazí ako mnoho mančaftov v BL. Ale súhlas že pri väčšine klubov je to tak ako si písal, ale to je jasné.
smazaný uživatel
29.05.2015 11:23
#
RB je anomálie. To prostě nemůžeš našroubovat na zbytek týmů.

Asi Tě o svojí pravdě nepřesvědčím, takže se už opakovat nebudu.
smazaný uživatel
29.05.2015 11:26
#
Ja tvoju pravdu beriem, ale k čomu to je? Nemá to byť proste spravodlivé v tomto ohľade o ktorom hovoríš a ani nemôže, nedá sa to Ak baráž nie je, tak sa ľudia sťažujú, napríklad u nás pri futbale alebo hokeji, ak je tak sú radi lebo to je niečo navyše.
smazaný uživatel
29.05.2015 11:29
#
Tak lidi jsou věčně nespokojení, ale já jsem prostě takový nositel meče spravedlnosti, no ...
smazaný uživatel
29.05.2015 11:34
#
Hehe všimol som si už na EF.
smazaný uživatel
29.05.2015 10:16
#
to sice jo, ale technicky neproveditelné. Protože posily případně hledáš až podle toho, jestli budeš hrát 1. nebo 2. ligu. Těžko klub zvýší rozpočet, nabere posily, pak nepostoupí a co ted? Třeba bez sponzora atd. Ale chápu, jak to myslíš, v podstatě souhlasím, ale reálně to nejde provést
smazaný uživatel
29.05.2015 10:47
#
No a teď jsi to sám napsal - posily hledáš dle toho, jakou budeš hrát ligu. Proto prostě nemůžeš spravedlivě rozhodnout, který klub má hrát PŘÍŠTÍ sezonu první ligu pomocí baráže, kde se tyhle dva týmy střetnou.
sinter
29.05.2015 10:55
#
ja to beriem ako sancu pre toho tretieho z druhej ligy postupit...kludne to mohli urobit ze postupuju len dvaja hore...a treti by si uz mohol fukat.
db18
28.05.2015 10:43
#
andrew96
28.05.2015 20:12
#
No vidiš. A u nás ten třetí mančaft žádnou šanci k postupu do 1. ligy ani nedostane.
smazaný uživatel
28.05.2015 10:39
#
trapsa ta baráž
db18
28.05.2015 10:43
#
Kenneth
28.05.2015 15:15
#
Naopak je to nejlepsi system. I kdyz by se podle me melo hrat jenom na jeden zapas na neutralni pude.
smazaný uživatel
28.05.2015 16:48
#
Práveže nie, jeden zápas je zradný a nemusí preukázať vo výsledku kto je lepší, dvojzápas to preverí viac.
smazaný uživatel
29.05.2015 06:29
#


Takže stavíš mančaft a buduješ tým, převážnou část roku vyhráváš, abys nakonec svoje úsilí zmařil v jednom zápase, který se ti z nějakých objektivních příčin nepovede ...
smazaný uživatel
29.05.2015 06:43
#
Ty ses fakt dement. Co na tom nechapes?? Maji byt prvni nebo druzi a nemusi hrat baraz. Jak uz tu nekdo psal. Co chteji delat v Bundeslize, kdyz neporazi Hamburg? To je stejny jako u nas v Synot lize. Co tam chce delat Vansdorf? Vsak ty jdou okamzite dolu jako tenkrat Znojmo. Lepsi, kdyz se takovy tymy vubec do 1. Ligy nedostanou, nez kdyz delaji akorat ostudu. Tohle maji nemci dobre udelany..
smazaný uživatel
29.05.2015 09:25
#
Já jsem možná dement, ale ty nechápeš smysl toho, co píšu. Musíš vidět příčinu a následek nějaký věci. Tým z nižší ligy má prostě mančaft postavený na tu spodní ligu. Klub z vyšší ligy má mančaft postavený na vyšší ligu. Na konci sezony se tyhle dva mančafty potkají, aniž by tým ze spodní ligy měl možnost se posílit tak, aby mohl ve vyšší lize konkurovat, takže má evidentní a jasně prokazatelnou nevýhodu.
smazaný uživatel
29.05.2015 10:10
#
Špičkové ligy sú o vyrovnanosti, viď PL alebo BL. Oni si tam nepustia len tak hocikoho....v Champe je napríklad baráž možno lepšia lebo ju hrajú tímy z jednej ligy a sú až 4 a myslím že to tak je až po nejakú 5.anglickú ligu. Ale tento systém je zase atraktívnejší keď na seba narazia tímy z vyššej a nižšej súťaže. Inak čo sa týka stavby kádru, ak chceš reálne pomýšľať na postup, musíš staviať káder už aj na BL, nedá sa to urobiť tak že aha tak teraz s týmto postúpime a potom to prípadne v lete kompletne vymeníme. Kostra musí byť už daná aj v 2.lige
smazaný uživatel
29.05.2015 10:49
#
Je to určitě atraktivní - o tom píšu hned v prvním příspěvku.
smazaný uživatel
29.05.2015 10:54
#
A co se týká té vyrovnanosti - tým, který hraje špičku druhé ligy, musí něco umět. Tam už to taky asi není o nějaké náhodě (může být, ale to jsou výjimky). Proto určitou kvalitu ten tým už určitě má. A pokud by mělo vedení ještě léto na posílení nejslabších postů a na to by vedení mělo i jistě více peněz od sponzorů, navíc by mělo vedení jistě daleko více peněz od diváků, kteří by si v euforii nakupovali permice na další sezonu, tak by se jim to budovalo zase lépe. Dále tu máš nováčkovský elán, na který se daj nové posily taky nachytat ...

... prostě si myslím, že postupovat a sestupovat by se mělo přímo, protože principy baráže nejsou spravedlivé.
smazaný uživatel
29.05.2015 10:17
#
ale jo, něco na tom je
smazaný uživatel
29.05.2015 15:04
#
Ale to tady vsichni chapou uz dva dny, co to tady porad dokola pises. Ale ty to porad nejses schopnej pochopit. Sledujes trochu BL? Tyhle tymy jako Padeborn, Furt, Braunschweig stejne nejak razantne neposili. To nefunguje tak, ze jeden rok maji druholigovy kadr a druhej rok jsou v BL konkurence schopny. Je tragedie, ze bude ligu hrat Darmstad, kterej ma kabiny 30 let stary a kadr hroznej, misto Freiburgu, kde maji vsechno.
smazaný uživatel
28.05.2015 21:59
#
já bych nechal ty dva týmy hrát celou další sezonu proti sobě tj 34 zápasů a ten lepší by hrál další sezonu v bundeslize
smazaný uživatel
29.05.2015 16:32
#
smazaný uživatel
28.05.2015 09:06
#
KSC jim ty hodiny konečně rozebere
smazaný uživatel
28.05.2015 11:05
#
let's go KSC!
smazaný uživatel
28.05.2015 11:43
#
HSV1887
28.05.2015 12:24
#
Haha, to určitě... Říká ten, co fandí polovině Německa. Jdi se zahrabat.
smazaný uživatel
28.05.2015 16:53
#
On má 4 nemecké kluby ty 3, to zas neni extra rozdiel
Doni77
29.05.2015 00:18
#
Arne
29.05.2015 06:01
#
Akorát on má tři spřátelený, to je rozdíl.
smazaný uživatel
29.05.2015 07:28
#
smazaný uživatel
29.05.2015 16:22
#
smazaný uživatel
29.05.2015 07:19
#
Neřekl bych, že počet týmů, kterým fandím, měl nějakej vliv na to, že Hamburk hraje odpornou sračku už několik let a nebýt pár haluzí v posledních kolech, už je dávno místo Freiburgu dole.
smazaný uživatel
28.05.2015 09:16
#
Hamburger by potřeboval konečně sestoupit, aby se probral..přeju to Karlsruhe zaslouží si to,snad budou v tom dvojzápase šťastnějším týmem
jv
28.05.2015 11:35
#
Podle mě stačí Darmstadt. Jako Karlsruhe má o poznání lepší kádr, ale zase zaostává stadionem, takže jsem jednoznačně pro setrvání HSV.
smazaný uživatel
28.05.2015 13:32
#
Jo to máš pravdu stadion a fans je pro je velký plus ale měli by to posílit a udělat tam pořádek jestli se zachrání
smazaný uživatel
28.05.2015 16:55
#
Štadión je katastrofálny aj v Darmstadte, asi jeden z najhorších v Nemecku, ale má sa robiť rekonštrukcia, dnes bol v našom Denníku Šport rozhovor s Ivanom a spomínal to, a aj som niečo čítal na webe. Karlsruhe neviem či niečo chystajú...
jv
29.05.2015 18:20
#
Právě asi nic. Jako oni jim tam i lidi chodí, ale už při posledním působení v 1. Bundeslize to byl snad nejhorší stadion, teď to bude ještě viditelnější.
smazaný uživatel
29.05.2015 19:38
#
Moc ma prekvapuje že práve v Nemecku sa najdú také kluby, ktoré s tým majú dlhodobý problém.
jv
29.05.2015 19:56
#
Pár se jich najde, no, naštěstí opravdu jen pár.
db18
29.05.2015 21:52
#
KSC už ten stadion plánuje, problematický ale trochu je, že ten stadion poroste tak nějak postupně na místě toho stávajícího, takže bude v průběhu stavby snížená kapacita.
db18
29.05.2015 21:52
#
...a konec výstavby byl daný asi nějak 2017 nebo 2019
smazaný uživatel
29.05.2015 23:03
#
Super to som netušil, podobne sa to má robiť v Darmstadte čo som čítal. Nevieš kedy majú začať v KSC?
HSV1887
28.05.2015 12:25
#
Ty bys zas potřeboval asi terapii, abys nekecal takový kraviny
smazaný uživatel
28.05.2015 13:36
#
Já si budu PSÁT názor jakej budu chtít,tak se mě nesnaž rozhodit ty borče uvidíme jak to dopadne
HSV1887
28.05.2015 14:43
#
Vsak jo, svuj nazor si klidne napis. Tak mi teda vysvetli, proc HSV potrebuje sestup?
smazaný uživatel
28.05.2015 15:44
#
Aby se probrali z těch výkonů co předváděj poslední 3 roky..třeba by jim ten sestup i prospěl
HSV1887
28.05.2015 16:15
#
To těžko, sestup by znamenal velký problém. Hlavně kvůli penězům.
jv
29.05.2015 18:21
#
db18
29.05.2015 21:53
#
smazaný uživatel
30.05.2015 10:12
#
Jeden rok by to vydrželi
Bayernista18
28.05.2015 09:38
#
Ať už Hamburk spadne!
LM
28.05.2015 10:22
#
smazaný uživatel
28.05.2015 10:39
#
Klokanomet
28.05.2015 10:40
#
smazaný uživatel
28.05.2015 10:46
#
Kovi81
28.05.2015 11:30
#
jv
28.05.2015 11:35
#
Vůbec, právě se musí zachránit!
smazaný uživatel
28.05.2015 11:43
#
raduinho
28.05.2015 11:53
#
HSV1887
28.05.2015 12:24
#
To se ale nikdy nestane
smazaný uživatel
28.05.2015 13:00
#
Bylo by na case za tu sracku, co hrajou, ale ti klikari nespadnou, tomu never.
smazaný uživatel
28.05.2015 16:37
#
smazaný uživatel
28.05.2015 17:00
#
Svojím spôsobom a prístupom si to zaslúžia, ale na druhej strane, nebude mať BL žiadny klub s plným počtom sezón...to by bola škoda. HSV je už len v tomto každý rok na očiach
smazaný uživatel
28.05.2015 22:02
#
a k čemu jsou tyhle rekordy? kolik klubů už vzniklo nebo zaniklo a fotbal jde dál
Posledni Kovboj
28.05.2015 20:02
#
smazaný uživatel
29.05.2015 00:31
#
fenixLFC
29.05.2015 03:33
#
Kluivert9
29.05.2015 09:44
#
godwood
29.05.2015 20:54
#
smazaný uživatel
30.05.2015 10:13
#
smazaný uživatel
28.05.2015 11:54
#
Nevíte někdo co Darida? Má nabídky? Případně odkud?
jv
28.05.2015 11:58
#
Chce odejít i kvůli reprezentaci. Podle mého půjde hostovat, za rok by, pokud Freiburg nepostoupí, se třeba vrátil anebo by do toho nového klubu přestoupil. Sám řekl, že preferuje setrvání v Německu.
db18
28.05.2015 12:19
#
Hostování bez opce by zase bylo to nejhorší, co by Darida pro Freiburg mohl udělat... na to snad nedojde...
jv
29.05.2015 18:22
#
...samozřejmě jedině s opcí.
HSV1887
28.05.2015 12:27
#
Auf geht´s HSV!!! Ukažte všem tady těm ubožákům, kdo jsme!
NUR DER HSV !!!
Posledni Kovboj
28.05.2015 13:05
#
nejses ty ten 17letej ocas co tu obcas vyhrozuje nemecky?
smazaný uživatel
28.05.2015 13:30
#
smazaný uživatel
28.05.2015 13:38
#
Jak tak čtu ,vypadá to,že ubožák seš tady akorát max. ty
smazaný uživatel
28.05.2015 14:23
#
HSV1887
28.05.2015 14:40
#
"Fanousek" Hurensöhne BVB, to mi staci..
smazaný uživatel
28.05.2015 15:45
#
Ja ja meister
HSV1887
28.05.2015 16:16
#
Hurensohn Meister, ja das stimmt
fenixLFC
29.05.2015 03:33
#
Tomtaf
28.05.2015 12:31
#
0:2
smazaný uživatel
28.05.2015 12:40
#
3:0
smazaný uživatel
28.05.2015 13:02
#
Pome KSC!
vfb
28.05.2015 13:15
#
Derby
Kenneth
28.05.2015 15:14
#
NIEMALS 2. LIGA!!!
HSV1887
28.05.2015 16:35
#

FÜR IMMER ERSTE LIGA !!!
smazaný uživatel
28.05.2015 16:39
#
Der, die, das, psi ocas!!!!
HSV1887
28.05.2015 16:46
#
Sag mir, wann ich anfangen lachen soll
Kenneth
28.05.2015 16:56
#
*wann ich anfangen soll zu lachen
LM
28.05.2015 22:45
#
smazaný uživatel
28.05.2015 22:47
#
*wann soll ich anfangen zu lachen
db18
28.05.2015 22:52
#
To by věta nesměla začít "Sag mir,"
db18
28.05.2015 22:52
#
Tomanatura
29.05.2015 15:06
#
Eigentlich ''wann ich anfangen zu lachen soll''. Pochopitelna, ne vsak prijatelna chyba.
smazaný uživatel
29.05.2015 15:39
#
LM
29.05.2015 16:01
#
db18
29.05.2015 21:53
#
Tomanatura
29.05.2015 22:40
#
Tak nevim, jak se mluvi ve vychodnim nemecku, ale u nas to nikdo jinak nerekne, zni to blbe.
LM
30.05.2015 08:49
#
Nezní. Je to zcela běžné. Ale je pravda, že slyším často obě dvě verze (na západě)
db18
30.05.2015 12:30
#
Já s tim východnim taky nevim, ale jinak se setkávám spíš s tím co napsal Kenneth.
Posledni Kovboj
28.05.2015 20:02
#
na to jakej ses ubermensch fakt umis nemecky docela napicu.
Arne
28.05.2015 21:46
#
db18
28.05.2015 21:47
#
smazaný uživatel
28.05.2015 22:04
#
Leo Rekordman
29.05.2015 03:16
#
Bayernista18
29.05.2015 09:36
#
Ondraa24
29.05.2015 10:28
#
smazaný uživatel
28.05.2015 17:02
#
Mohli by ste hodiť preview aj priamo pod BL sekciu nech to je na očiach
Dnes to vidím na 0:0, 1:1 alebo 1:0
db18
28.05.2015 20:26
#
(a doufám v 1:0, aby mi vyšel tiket a zároveň odveta byla napínavá)
smazaný uživatel
28.05.2015 21:19
#
Tak už ti nevyšlo a mne hraje už len tip 1:1 ale ja som našťastie nepodal
smazaný uživatel
28.05.2015 19:01
#
Bitva a 1:0
smazaný uživatel
28.05.2015 20:02
#
Wáu dáva to aj ARD paráááda
smazaný uživatel
28.05.2015 20:05
#
Start11 für #HSVKSC: Adler - Westermann, Djourou, Rajkovic, Ostrzolek - Kacar, Diaz - Olic, Holtby, Ilicevic - Lasogga.

Karlsruher SC XI: Orlishausen - Valentini, Gordon, Gulde, Max - Meffert, Peitz - Torres, Yabo, Nazarov - Hennings
smazaný uživatel
28.05.2015 20:06
#
Holtby základ jeho som mal vždy rád
db18
28.05.2015 20:14
#
smazaný uživatel
28.05.2015 23:28
#
Ten Torres dopadl
smazaný uživatel
29.05.2015 16:25
#
db18
28.05.2015 20:35
#
Jo... ne že bych přemýšlel o tom, že na HSV dam jen půlku a zbytek na Hennings dá gól
stas87
28.05.2015 20:39
#
A este jeden do polcasu,KSC
smazaný uživatel
28.05.2015 21:02
#
smazaný uživatel
28.05.2015 20:42
#
link?
Sali5
28.05.2015 20:44
#
smazaný uživatel
28.05.2015 20:45
#
díky
smazaný uživatel
28.05.2015 21:14
#
Hamburg nemá šanci dnes vyhrát...Bojovnost, zaujetí, šance??? nic..
10
28.05.2015 21:14
#
spíš kvalita, systém? nic
smazaný uživatel
28.05.2015 21:18
#
Tak o tom se ani nebavím..Ale čekal bych, že budou jezdit jinak...Nemají na to
smazaný uživatel
28.05.2015 21:21
#
Hrajú slušné hovno, aj atmosféru som čakal vybičovanejšiu nato že hrajú o všetko
10
28.05.2015 21:25
#
Už jsem to psal vedle. Ty hráči mají vůbec problém zpracovat míč, základní věci nezvládají, nebyly tam 2 přihrávky za sebou, pokud nepočítám těch 98% přihrávek dozadu. Diaz nebo Westermann mají pohyb jak nějaký dědci ve starý gardě, u Holtbyho naprosto sedí, že ho kupoval Tottenham. Tam dneska fakt není hráč, co by splňoval měřítka top ligy.
Spalovač šancí
28.05.2015 22:52
#
A nekoukal jsi spíše na záznam Hradec-Slavia?
stas87
28.05.2015 21:18
#
Skusenejsi tim by vyhraval 2:0...a ja mam dojem,ze sledujem Slomkov Hannover. Kontrola vlastnych pozic na svojej polke dokonala,vsetky potencialne nebezpecne priestory vykryte,stred ihriska v aktivnom a pohyblivom bloku.. a HSV sa snazi kombinovat.Radsej tie nakopy..Lasogga by sem tam nieco vyhrat mohol.KSC presne tymto stylom bude hrat aj doma.Tak,ze by to do tretice konecne vyslo????
db18
28.05.2015 21:23
#
V Karlsruhe nebude hrát Westermann.
smazaný uživatel
28.05.2015 23:04
#
Tuším že aj pri Kačarovej žltej tam písalo že bude chýbať v odvete, to je asi väčší problém, asi Vaarta tam hodia koho iného. Namiesto Heika si to už vyskúšali dnes.
db18
28.05.2015 23:33
#
No, myslel jsem to tak, že absence Westermanna je pro HSV výhodou.
smazaný uživatel
28.05.2015 23:49
#
Kto vie ukáže to odveta
smazaný uživatel
28.05.2015 21:24
#
Holtbymu tam ešte niekto chýba, on je furt v hre má dobre vec chlapec ale on potrebuje dobrých hráčov okolo seba, ako ich mal predtým v Schalke a vyčnieval
db18
28.05.2015 21:29
#
smazaný uživatel
28.05.2015 21:22
#
Hennings je parádny kanonier túto sezónu, všímať som si ho začal až na jar a moc sa mi páči je drzí, lieta a bojuje, ale nečakal som že to tak dokonale trafí
smazaný uživatel
28.05.2015 21:29
#
Žádná průniková přihrávka, chybí ostré křídlo...Je to pomalé...radší ať křápou vzduchem jak psal kolega..Ať celý Hamburg radši spadne. To co předvádí je ostuda
db18
28.05.2015 21:31
#
Heiko se taky pěkně vykašlal na ten souboj s Henningsem... A to se nadává na to, že Boateng neskočil před Petersenem do balonu.
10
28.05.2015 21:37
#
spíš si myslím, že takovou střelu z úhlu z hranice vápna by měl Adler chytat
smazaný uživatel
28.05.2015 23:08
#
bola to dosť nečakaná strela a umiestnená dokonale, ale myslím že sa jej Adler šuchol
andrew96
28.05.2015 21:41
#
To je hnus, tohle už přístav snad neuhaluzí (zase).
smazaný uživatel
28.05.2015 21:43
#
tvle! 2 brvka po sobě
stas87
28.05.2015 21:43
#
Toto uz nemozu ustat..boha jeho
andrew96
28.05.2015 21:43
#
Ty vole...už to začíná
db18
28.05.2015 21:44
#
...to je zoufalost, doufam, že dnešek ještě vyhrajou a v druhym utkání ať si postup zajistí KSC, Holtby je na to sám, jinak je to všem u prdele...
smazaný uživatel
28.05.2015 21:46
#
Jak by mohl Hamburg dnes vyhrat? vždyť jsou uplně trapní
10
28.05.2015 21:46
#
na co je sám? vždyť je sám naprosto tragickej
andrew96
28.05.2015 21:50
#
db18
28.05.2015 21:50
#
Když se mu nikdo nenabízí?
10
28.05.2015 21:53
#
chudák, proto zajebal úplně všechny míče? třeba teď před chvílí
smazaný uživatel
28.05.2015 21:59
#
db18
28.05.2015 21:46
#
Konečně někdo otevřel oči...
10
28.05.2015 21:51
#
Kačar teprve asi 7. přihrávka do outu, to se jen tak nevidí
smazaný uživatel
28.05.2015 23:11
#
na istotu
smazaný uživatel
28.05.2015 21:56
#
Holtby kačar...to je tak na přebor tvle
Coutinho10
28.05.2015 22:00
#
kdyby spadnul, tak musela bejt penalta...velky stesti pro HSV
andrew96
28.05.2015 22:02
#
Yabo za to že to ustál a nemrčel (ikdyž důvod by byl).
andrew96
28.05.2015 22:03
#
Beru zpět. Proč nespadnul?
db18
28.05.2015 22:04
#
andrew96
28.05.2015 22:06
#
To bylo z frustrace.
db18
28.05.2015 22:04
#
stas87
28.05.2015 22:04
#
A je to tu..ten hore musi byt snad ich verny fanusik.
smazaný uživatel
28.05.2015 22:11
#
Dalšího už nedají
SuperFrankie
28.05.2015 22:24
#
Platí tady pravidlo o away gólech?
andrew96
28.05.2015 22:24
#
jo
SuperFrankie
28.05.2015 22:25
#
Určitě? V Anglii to třeba neplatí.
smazaný uživatel
28.05.2015 22:27
#
a divíš se, když jsou schopni jezdit po silnici vlevo
SuperFrankie
28.05.2015 22:36
#
P-forhill
28.05.2015 22:58
#
silnice mi nevadí, ale ty kohoutky všude...aka bud zmrzni nebo si opař ruku....
smazaný uživatel
28.05.2015 22:27
#
jo, Hamburg sa minulú sezónu len vďaka tomu pravidlu zachránil
andrew96
28.05.2015 22:43
#
Jo platí
smazaný uživatel
28.05.2015 22:30
#
strasna skoda, po dnesku mohlo byt rozhodnuto
Jacx
28.05.2015 22:46
#
nic prostě Karlsruhe, Dynamo Dresden, Union Berlin a Mnichov 1860 povinně základ Bundesligy
andrew96
28.05.2015 22:48
#
Dynamo a Union zas tak ne.
smazaný uživatel
28.05.2015 23:14
#
+ St.Pauli a Der Club ....ach môžeme snívať, 1860tky sa zajtra budú zachraňovať v 2BL taká je realita a Dresden....
Liquid
29.05.2015 01:10
#
hlavně Lipsko a časem Drážďany
smazaný uživatel
29.05.2015 01:20
#
Tak Lokomotíva Leipzig...týmto ešte pár ročkov potrvá z 5.ligy. Či snáď nemyslíš RB povinne základ BL?
Jan Horáček
29.05.2015 08:48
#
Tak Drážďany si ještě počkají... Minge je sice legenda, ale jako funkcionář je to katastrofa. S ním to asi nepůjde.
Arne
29.05.2015 10:58
#
Rozepis se prosim trochu... Mne prijde, ze on to docela pozvedl, plus se mi libi, jak se klub finance ozdravuje (coz pochopitelne jde za jinymi lidmi).
Jan Horáček
29.05.2015 12:48
#
Mám na mysli např. tu rotaci trenérů - to je jak na orloji. Bögera ovolali na jaře po třech kolech a dali tam Németha, který tam byl už za Jansena. Právě za Jansena to ovšem byla největší hrůza. Teď zase Neuhaus, jsem zvědavý, jak dlouho ten vydrží.
Co se týká těch financí - člověk do toho úplně nevidí, ale před každým zápasem tam obíhal chlapík s krabicí "Initiative Schuldentilgung" , kam mohli fandové přispívat (na umoření dluhů). Také v Drážďanech vzbuzuje dost nelibosti, kolik už město do Dynama nasypalo. V jedné internetové diskuzi si trpce povzdechl nějaký příznivec Dresdner SC, že kdyby oni dostali tolik co Dynamo, tak už hrají Bundesligu.
smazaný uživatel
29.05.2015 14:10
#
Perfektný článok a analýza o aktuálnom financovaní Dynama: http://www.sportschau.de/fussball/bundesliga3/finanzen-dynamo-dresden-100.html
peky
29.05.2015 02:09
#
tak to si teda Hamburk nepřijemně zavařil doma to takhle po..at
Realita
29.05.2015 03:33
#
Prosim vás, co je to za výrazivo "vypnout ty jejich hodiny"..to jsem v životě v souvislosti s fotbalem a pokoření soupeře neslyšel...
Realita
29.05.2015 03:39
#
už jsem to přečet, pardon :-D rozklížená očka
Jan Horáček
29.05.2015 08:49
#
Vtip roku - Iličevič v televizi po včerejším zápase : "Máme větší kvalitu."
smazaný uživatel
29.05.2015 10:15
#
Ako nepovedal by som jasne že nemajú, oni ju nevedia preukázať...na strely boli lepší, v držaní lopty tiež, že to vyzerá tragicky im je teraz určite jedno, výsledok 1:1 do odvety je proste otvorený. Je to baráž, kde by to malo byť vyrovnané, ak by sa to skončilo 2:0,3:0 asi by sme pred odvetou neboli až tak v očakávaní...
opretis
29.05.2015 09:05
#
snad to nějak uhaluzí, já chci ty hodiny nechat běžet do skonání věků, má to takový ...kouzlo
smazaný uživatel
29.05.2015 10:15
#
smazaný uživatel
29.05.2015 10:20
#
no jedině to kouzlo by jim zajistilo záchranu, jinak je to špatné
smazaný uživatel
29.05.2015 14:33
#
Bayernista18
29.05.2015 09:38
#
Karlsruhe dalo za pár vteřin 2 břevna, snad je ta remíza nakonec nebude mrzet ...
Arne
29.05.2015 10:59
#
Taky se obavam, ze nas HSV zase vytroluje a uhraje treba remizu 2:2 nebo vyhru 1:0 v zaveru ci nejakou nedomrdkou.
smazaný uživatel
29.05.2015 11:17
#
Zase sa proste môžu udržať bez toho aby vyhrali....
Bayernista18
29.05.2015 12:37
#
Přesně tohle čekám.
smazaný uživatel
29.05.2015 14:32
#
no prave, oni hrajou uz tak dlouho jedno velky hovno, ze se v tech kritickych situacich naucili chodit
smazaný uživatel
29.05.2015 11:24
#
Dnes Kiel - TSV Mníchov od 20:30, Eurosport 2, BR a NDR

Inak Kováč dostal od Kickeru za zápas v Karlsruheri najvyššiu známku hostí spoločne s brankárom na debut paráda, čakám ho dnes opäť v základe.
smazaný uživatel
29.05.2015 11:31
#
"Má neuveriteľnú dynamiku, je rýchly a chce sa rozvíjať. V minulosti sa venoval zápaseniu, s futbalom začal v neskoršom veku. Za ostatné 2-3 roky zvládol úžasný progres. Prečo by som si ho teda neotestoval?" povedal tréner TSV Torsten Fröhling pre mníchovský Abendzeitung (ešte pred tým ako debutoval)
smazaný uživatel
29.05.2015 15:00
#
Orban z Lauternu do RB prdele stupňuje sa to....a nakupujú uvážene a koncepčne sliepky jedne, kto tam vedie prestupy?
jv
29.05.2015 18:25
#
Ralf Rangnick, který už podobně dovedl do BL i Hoffenheim.
smazaný uživatel
29.05.2015 19:41
#
To vidno že ten pán má s tým skúsenosti.
jv
29.05.2015 19:56
#
db18
29.05.2015 21:53
#
Pipo123
29.05.2015 16:36
#
Ako je na tom Marcell Jansen v HSV ? Údajne ho chce Lazio a AC
jv
29.05.2015 18:25
#
Jak to myslíš?
Pipo123
29.05.2015 21:13
#
Myslím herne, já som ho nevidel hrať asi tak 6 rokov, viem že vminulosti to bol hráč pre repre, tak preto sa pýtam ako je na tom teraz. Či relatívne zadarmo to môže byť pre AC alebo Lazio vhodná posila.
db18
29.05.2015 21:55
#
Zdálo se mi, že v té době docela stagnoval, byl taky x-krát zraněný, ale v poslední době mi přišlo, že hru HSV vždy oživil. Na LWB asi ideální hráč.
smazaný uživatel
29.05.2015 23:04
#
Mal asi 2-3 zápasy v tejto sezóne ktoré mu vyšli uplne že fantasticky, myslím že bol aj v zostavách kola. Teraz ani neviem čo s ním je
smazaný uživatel
29.05.2015 19:39
#
Zostavy Kiel - TSV Munchen: https://pbs.twimg.com/media/CGMKK8aW0AAUplW.jpg

Kováč na lavičke tentokrát.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
27.07.2022 Hamburk musí zaplatit pokutu
Pokutu ve výši 22 700 eur musí zaplatit Hamburk za chování fanoušků v odvetě baráže o 1. Bundesligu s Herthou BSC (0:2). (kicker.de)
23.05.2022 Hertha se udržela v 1. Bundeslize
Výsledek odvety baráže o udržení v Bundeslize: Hamburk - Hertha 0:2 (4. Boyata, 63. Plattenhardt), první zápas 1:0, zachránila se Hertha.
22.05.2022 Lotka na marodce Herthy
Herthu příští týden čeká odveta baráže o záchranu v 1. Bundeslize na půdě Hamburku a do té nezasáhne Marcel Lotka. Brankář nenastoupil už k prvnímu duelu, důvodem je fraktura nosu a lehký otřes mozku. (kicker.de)
29.05.2021 Kiel na postup do Bundesligy nedosáhl
Výsledek odvety baráže o 1. Bundesligu: Kiel - Köln 1:5 (4. Lee Jae-Sung - 3. Hector, 6. a 13. Andersson, 39. Czichos, 84. Skhiri), první zápas 1:0. V nejvyšší soutěži se zachránil Köln.
26.05.2021 Holstein Kiel nakročil do 1. Bundesligy
Výsledek prvního zápasu baráže o 1. Bundesligu: 1. FC Köln - Holstein Kiel 0:1 (59. Lorenz).
23.05.2021 Andersson má problémy s kolenem
1. FC Köln čeká baráž o záchranu v 1. Bundeslize, soupeřem bude Kiel a o oba zápasy by mohl přijít Sebastian Andersson - útočník má problémy s kolenem. "Byl by to malý zázrak, kdyby mohl nastoupit," řekl trenér Friedhelm Funkel. (sport1.de)
06.07.2020 Werder se zachránil v 1. Bundeslize
Výsledek odvety baráže o 1. Bundesligu: Heidenheim - Brémy 2:2 (85. a 90+7. z penalty Kleindienst - 3. vlastní Theuerkauf, 90+4. Augustinsson), první zápas 0:0, nejvyšší soutěž budou nadále hrát Brémy.
06.07.2020 Heidenheim s Brémami odpíská Brych
Mezinárodní rozhodčí Felix Brych dostal na starosti odvetu baráže o postup do německé bundesligy mezi Heidenheimem a Brémami, který se hraje dnes večer. První zápas v Brémách skončil nerozhodně 0:0. (dfb.de)
02.07.2020 Werder doma jenom remizoval s Heidenheimem
Výsledek prvního utkání baráže o 1. Bundesligu: Werder - Heidenheim 0:0.
11.07.2019 Union Berlín musí zaplatit pokutu
Pokutu ve výši necelých 57 tisíc eur musí zaplatit Union Berlín. Nováček německé nejvyšší soutěže pyká za nevhodné chování svých příznivců v barážové odvetě se Stuttgartem. (kicker.de)
Další expres zprávy
Poslední zápasy
19.05.
Hertha BSC - Hamburger SV
0:1
23.05.
Hamburger SV - Hertha BSC
0:2
Všechny zápasy
Následující zápasy
nenalezeny žádné zápasy