06.09.2019 18:00 CET

Česko   -   Litva

2 : 0 (?:?)
statistiky zápasu nejsou k dispozici

Jednadvacítka začala kvalifikaci o ME výhrou nad Litvou

Čeští reprezentanti do 21 let vstoupili vítězně do kvalifikace o postup na mistrovství Evropy 2021. V Českých Budějovicích porazili Litvu 2:0. Zasloužili se o to Antonín Vaníček a gólem z penalty Ondřej Šašinka.

První šanci si v osmé minutě vypracovali Litevci. Šešplaukisova střela z hranice vápna protáhla gólmana Jedličku. V 16. minutě šla "Lvíčata" do vedení. Matoušek se prodral do vápna a přihrál Sadílkovi, který se netrefil ideálně, ale míč doputoval k volnému Vaníčkovi a útočník Bohemians 1905 otevřel skóre.

Hosté mohli vyrovnat z přímého kopu, Jedlička si však s Utkusovým pokusem poradil. Ve 40. minutě se podobná standardní příležitost naskytla i Čechům, jenže i Matouška vychytal litevský brankář Krapikas.

Po hodině hry trefil Vaníček po Sadílkově centru hlavou tyč. O šest minut později fauloval Šatkus ve vápně Šašinku a belgický sudí Laforge nařídil pokutový kop. K němu se postavil sám faulovaný hráč, který nezaváhal a přidal uklidňující druhou branku. Litva nenavázala na červnový triumf 3:0 ze San Marina.

V pondělí čeká výběr trenéra Karla Krejčího přípravný duel s Francií.

Dalšími soupeři českých mladíků v kvalifikaci jsou Skotsko, Chorvatsko, Řecko a San Marino. Přímý postup na šampionát v Maďarsku a Slovinsku si zajistí vítězové skupin a nejlepší celek z druhých míst bez zápasů s šestým týmem skupiny. Zbylých osm mužstev na druhých místech si zahraje baráž a vítězové zkompletují 16 účastníků mistrovství. V předešlé kvalifikaci skončila česká jednadvacítka ve skupině až třetí za Chorvatskem a Řeckem.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2392
Komentáře (143 / 0 nových)
Kunene
05.09.2019 10:59
#
ČTYRY NULA
Beči
05.09.2019 11:03
#
Sadílek a Hložek do A týmu! V jedenadvacítce už nemají co dělat, musí se pořád rozvíjet v těch nenáročnějších zápasech a ne za jedenadvacítku proti Litvě...
Kunene
05.09.2019 11:04
#
Beči
05.09.2019 11:16
#
zlatan-legend
05.09.2019 12:16
#
Nesouhlasím. V případě Hložka je ještě čas na áčko. Je dobře, že si zvykne na roli tahouna a hráče, na kterého bude tým spoléhat. Musí to být postupně...
Dluznik
05.09.2019 13:06
#
A na co presne se ma cekat? v Acku by byl aktualne nejlepsim kridlem
zlatan-legend
05.09.2019 13:15
#
Tenhle přístup je prostě správnej. Hlavní důvod je výše. Pozná roli tahouna a někoho na kom to stojí. Tím se mu nějakým způsobem zvýší vůdcovské schopnosti. Jednoduchý. Všichni hned vidí jak se mu daří v lize a cpali by ho do áčka repre. Ten kluk vyšel před rokem a půl, nebo kdy, z dorostu, Bože...
Puskas
05.09.2019 13:40
#
Přesně tak, ligu nehraje ještě ani jeden kalendářní rok, má krátce 17 let.
ratusek
05.09.2019 13:40
#
a v lize v dresu Sparty dělá co?taky to na něm stojí a kupodivu hraje proti starším borcům a prosazuje se a' my ho budem dusit v juniorské soutěži.
Potřebuje se co nejvíc ohrát za dospělé, nikdo neříká at hraje celý zápas, ikdyž on by i c áčkové repre byl nejlepší křídlo
zlatan-legend
05.09.2019 14:56
#
Přečtěte si prosím všichni o tom něco víc. Zejména komentáře od lidí, kteří tomu opravdu ROZUMÍ. Vrba, Krejčí, Hřebík, Rosický. Chtějí na něj jít opatrně a postupně. Naprosto správný přístup
urbis_
05.09.2019 15:51
#
Tihle tomu teda fatk rozumí, Hřebík nebo Vrba už těch talentů zlikvidovali tolik, že tomu musí přece rozumět

Tohle je typický český přístup, kvůli kterému máme tak tragickou úspěšnost v přechodu hráčů mezi dospělé. Je třeba se inspirovat v zemích, kde tohle umí. A tam by hráče jako Hložek rozhodně nechali hrát v Ačku.
zlatan-legend
05.09.2019 16:33
#
Jaké talenty jako Hložek zlikvidovali? Prosím konkrétní případy, díky .

Tihle tomu samozřejmě rozumí 100x víc jak ty nebo já. Tečka
urbis_
05.09.2019 18:56
#
Ale to neznamená, že tomu rozumí

můžeš si blíž, nadávat, urážet jak chcheš, ale jaká cesta je správná je naprosto jasné. A ta česká to opravdu není. To není věc názoru, to je fakt.
BaggioRoberto
06.09.2019 22:23
#
Co to je za argument? To že je tomu někdo blíž neznamená, že tomu víc rozumí. Jsou trenéři, kteří jsou zkušení počtem ostrénovaných zápasů a počtem klubů, kde byli, ale dělají to pořád stejně blbě. A spousta kluků, kteří doma hltají fotbal, analyzujou si to, dávaji do toho srdce i když je to jenom jejich koníček, tak mají třebas lepší a pokrokovější fotbalové myšlení.
Trapný diskutér
05.09.2019 15:59
#
vrba, krejčí, hřebík - ti všichni maj zcela zásadní podíl na pádu českýho fotbalu v posledních patnácti letech.. to sis teda vybral advokáty.. tam už chybí jenom hoftych, žák a jarolím.
zlatan-legend
05.09.2019 16:34
#
Všichni jmenovaní tomu rozumí pořád 100x víc jak TY nebo i třeba já. Hotovo. Jakýkoliv jiný názor není relevantní
Dluznik
05.09.2019 16:34
#
Vrba urcite ten ktery nasadil atym i proti Doubravce bude rozumet nasazovani mladiku, ten ktery zlikvidoval karieru cele plzenske mladezi vcetne x hracu repre z republiky
zlatan-legend
05.09.2019 16:37
#
Bavíme se o přechodu Hložka. Diskutuje se tady o jednom, opakuji JEDNOM hráči v současnosti s největším potenciálem. Nepleťte sem nějakej archiv a diskutujte na úrovni. Tohle je jak s dětma
cetto
05.09.2019 16:48
#
A jak můžeš vědět, jestli jistýmu mladíkovi někdo zničil karieru, nebo na to zkrátka chlapec neměl?

Kam to dotáhli ti junioři, kteří hráli ve Spartě pod Holoubkem? Všichni tehdá byli mokří, že Dudl, Havelka nebo Mustedanagic jsou v áčku. A kde jsou ti hráči ted? Šanci dostali a stejně se neprosadili.

Jsem toho názoru, že pokud na to někdo má, tak se prostě prosadí. A mít na to neznamená jen talent, ale i hlavu. Hlavně hlavu. Darida taky hrál v Plzni až od 21 a kam to dotáhl.
urbis_
05.09.2019 19:31
#
Tehdy Sparta vyhrála skupinu EL, a kde je teď...
Dluznik
05.09.2019 21:08
#
Nr.Nobody
06.09.2019 22:04
#
BaggioRoberto
06.09.2019 22:30
#
Já si myslim, že náš problém je ještě jinde. Dokážeme vychovat talenty, jenže ti vyrazí do zahraničí a shoří a vrací se domu bez sebevědomí. Myslim si, že by měli chodit ven opravdu už vyspělí fotbalisté, co doma něco dokázali, jsou ošlehaní poháry a repre, potom v zahraničí dostanou ten potřebnej prostor. My prodáváme talenty, kteří jsou v tom klubu bráni jako jedni z mnoha a jsou hozeni mezi dalších x hladových vlků, kteří jim nedají metr zadarmo a druhá šance se nedostává.
cetto
09.09.2019 11:24
#
Bohužel na toto mám přesně opačný názor. V zahraničí mají mnohem lepší akademie, mají tam pro ty mladý psychology, mají špičkové doktory, maséry, fyzioterapeuty, mají trenéra snad na každou oblast hry, která existuji, mají vlastní školy s propracovaným systémem výuky tak, aby to těm klukům vyhovovalo.

Když odejde do zahraničí takhle šestnáctiletej kluk, tak si musí zvyknout, že je bez rodičů, naučit se jazyk a neskutečně ho to posune, hodně díky tomu vyspěje. Navíc si od mala zvykne na vyšší tempo, že má na každý rozhodnutí a každý pohyb o zlomek méně času. U nás může borec hrát do 25, hrát LM, vyhrát titul, být v repre, ale v zahraničí se neprosadí. Většina čechů v zahraničí propadne bud kvůli tomu, že nejsou z naší ligy zvyklí na tak fyzicky náročnej fotbal, tak se hned zraní, a nebo že nestíhají, protože celej život měli v nohách pomalejší fotbal. V tomto má mladej kluk v zahraničí výhodu, že si na to už rovnou zvyká.
Kiwi-21
06.09.2019 20:10
#
Masopust je na pravo lepší jak Hložek a ten dneska nic moc ani v 21 jak jsem čekal že ani tam nejlepší nebude a měl pouze 1.pěkný moment jinak Sadilek byl opravdu nej z našich
Beči
05.09.2019 13:42
#
V jiných zemích je naprosto normální, když tak talentovaní hráči, jakým Hložek bezpochyby je, hrají v áčkách reprezentací už v sedmnácti. To jen my tady v Česku nad tím kroutíme hlavami a proto jsou tu mladí hráči považováni za talenty ještě v pětadvaceti.
Puskas
05.09.2019 13:45
#
Tam jsou ti kluci taky mentálně vyspělejší, mají na to i lid v klubech, kteří se jim po této stránce věnují. Tady pochybuji, že něco takového je.
Po tři čtvrtě roku v lize je to v tomto věku podle je fakt brzy. Někteří ho tam cpali už v březnu po pár zápasech.
zlatan-legend
05.09.2019 14:56
#
urbis_
05.09.2019 15:54
#
To je zase logika, trenéři neumí toho hráče mentálně připravit, tak místo aby jsme vykopli neschopné trenéry, budeme brzdit mladé hráče
Prostě tihle hráči musí do Ačka a pokud to trenéři nezvládnou, tak tam holt nemají co dělat. To je zase česká logika hlavně bránit trenéry před prací.
urbis_
05.09.2019 16:06
#
Celkově se u nás reprezentační trenér bere jako prestižní mocenský post, kde se vlastně jen jezdí po světě a vybírá to nejlepší. Přitom psychologická příprava těch hráčů je šíleně důležitá. Ten člověk by měl být výborný psycholog a umět hráče připravit i po mentální stránce. Jak mladé, tak ty starší.
zlatan-legend
05.09.2019 16:43
#
To ale vůbec nedělá reprezentační trenér. Ten do reprezentace má vybírat již mentálně připravené jedince schopné zvládnout tlak na reprezentační hráče. Tohle by Hložek ve svých 17 letech ještě nemusel ustát a jeho vývoj by to mohlo ohrozit. Jednoznačně správná volba nechat ho hrát stěžejní zápasy o postup na ME 21, kde by měl být vůdčí osobností (hlavně svými výkony). To, jaký člověk se z profi hráče stane, určuje výchova rodičů a celkovýho vedení klubu. A u Hložka je to zatím výborná postupná práce. A pár NEZNÁLKŮ už ho chtějí dávat do áčka repre. Ty vole
Puskas
05.09.2019 16:49
#
Na jaře třeba už jo, ale toto je moc brzy.
urbis_
05.09.2019 18:59
#
Tohle MUSÍ dělat reprezentační trenér. To je pointa mého příspěvku. Vybírat připravené jedince umí každý. Na to mohou udělat anketu na internetu a nemusí draze platit trenéra.
Puskas
05.09.2019 16:45
#
Jaké je to brzdění, když 17letého klučíka hrajícího ligu pár měsíců nepovolá Šilhavý do nároďáku?
urbis_
05.09.2019 19:09
#
Má na to? Jednoznačně ANO. Věk nehraje roli, pokud ho neposunou výš, když na to má výkonostně, tak ho prostě brzdí.
Puskas
06.09.2019 08:09
#
Věk hraje velkou roli v té mentální připravenosti.
Losinho
05.09.2019 19:32
#
V repre by měla rozhodovat pouze výkonnost - pokud na to má a je lepší než ostatní hráči na jeho postu, ať tam prostě je. Je mi jedno, jestli má 16 nebo 40.
didosh
06.09.2019 19:25
#
čolo
06.09.2019 19:59
#
Kiwi-21
06.09.2019 20:14
#
Souhlasím úplně
Ale nesouhlasím z tím že má Hložek tu výkonnost
PP
06.09.2019 23:10
#
některý expert to popsal naprosto přesně. Naše mládež má vyšší úroveň taktické vyspělosti a sehranosti než většina jiných týmů.. bohužel na úkor individuálních kvalit a techniky. Problém je od 20-21 let výše, že tu taktiku a pohyb na hřišti se naučí, zatímco ti naši se individuální kvalitu a techniku nikoliv.
dave30
07.09.2019 09:28
#
dave30
07.09.2019 09:45
#
Jinak nejsem žádný expert. Stačí se bavit s lidmi spojenými s fotbalem. Jakýkoliv tolik nenáviděný hráčský agent (náš i zahraniční) ti toto potvrdí. Z top lig se k nám už jezdí pouze na dorosteneckou ligu. Objevit talent a rychle odvést, než ho náš systém nakazí. To, jak se potom ti naši mladí v tom světě (ne)prosazují, to je zase na jiný obsáhlý článek...
Posledni Kovboj
15.09.2019 20:15
#
zlatan-legend
05.09.2019 14:56
#
Přečtěte si prosím všichni o tom něco víc. Zejména komentáře od lidí, kteří tomu opravdu ROZUMÍ. Vrba, Krejčí, Hřebík, Rosický. Chtějí na něj jít opatrně a postupně. Naprosto správný přístup
Puskas
05.09.2019 15:02
#
Beči
05.09.2019 15:23
#
Jen aby to nevzali až moc opatrně, jak je u nás zvykem...
Brkoslav
05.09.2019 18:07
#
Souhlasím je to u nás mor. V sedmácti je opravdu trochu brzo. Ale my Češi máme rádi prdelatý bojovný chlapáky, mladej kluk? Ať si počká. Je mu teprve 23 ještě má čas. Nejhorší je když mladej hráč u nás projeví sebevědomí, to ho pak všichni hlavně spoluhráči div nesežerou a trenér ho posadí na lavičku protože koalice starších hráčů je více než trenér nebo talent. To se týká hlavně klubů samozřejmě. Ale je to důvod proč já dělám a vždy oprávněně kříž nad talentem, o kterém se tvrdí opatrně, opatrně, času dost.
urbis_
05.09.2019 16:12
#
Jako ty myslíš, že Hložek roli tahouna nezná? V mládeži nebyl tahoun? Spíš bych řek, že do teď nebyl v týmu, který na něj nespoléhal.
zlatan-legend
05.09.2019 16:38
#
Odpověděl sis. V MLÁDEŽI. Tady už, ale vůbec není řeč o mládeži. Opět názor mimo.
Puskas
05.09.2019 16:44
#
urbis_
05.09.2019 19:04
#
To pak můžeš říkat i o U21. A o Spartě? Takže pokud nebude mít vůdcovské zkušenosti z A repre, nesmí do A repre To už zoufale hledáš důvody proč na Hložka blít.
zlatan-legend
06.09.2019 08:15
#
Ty jsi retardovaný? Nebo jak to je? Absolutně překrucuješ co jsem řekl a snažíš se ten model přenést najednou na úplně všechny hráče. Opět opakuji pro slaboduché, řeč je zde o Adamovi Hložkovi! S tím klukem se prostě takhle pracuje, aby se nic nepokazilo. Je to správná cesta. A nikdo tady na něj neblije. Já ho už teď obdivuju. Takže si nech tyhle trapný konspirační teorie. Díky
cetto
05.09.2019 16:33
#
Na co se má čekat? To je úplně jednoduchý. Na to, až na to budou mít. Zatím jsou to "jen" talenti s pár odehranejma zápasama. TO by na repre fakt stačit nemělo.
zlatan-legend
05.09.2019 16:39
#
Díky bohu za relevantní komentář k tématu. Bytostně nesnáším, když má někdo potřebu komentovat něco, čemu absolutně nerozumí...
urbis_
05.09.2019 19:08
#
Protože má stejný "názor" jako ty I když cetto tady blije na všechny mladé čechy v každé diskuzi.
zlatan-legend
06.09.2019 08:16
#
Odpověď viz. výše s tím
cetto
09.09.2019 11:32
#
No zaprvý nebliju a zadruhý i kdyby jo, tak kterej mladej čech v zahraničí se za poslední roky prosadil? Jankto po jedný dobrý sezoně zabitej. Barák jakbysmet. Mašek, Macek, Černý škoda mluvit. Kušej má ještě čas, ale taky se už rok čekalo, že bude hrát v áčku. Schick se vůbec neprosadil v Roma. Brabec, Luftner nula ve slabejch týmech.

Sadílek a Hložek maj zkrátka ještě čas a není to o věku, ale o dlouhodobosti výkonosti. Hložek je dobrej, ale ve spartě je jednookej mezi slepými a má za sebou půl roku v kapr lize. Sadílek se teprve začal prosazovat v PSV a ještě vůbec nic nepředvedl. Dejme jim čas do jara a pokud budou hrát stejně dobře, jako ted, celej podzim, tak nemám nic proti tomu, aby byli v první jarní nominaci.
Puskas
05.09.2019 16:44
#
urbis_
05.09.2019 19:07
#
Protože takovej Pavleka na to určitě má. Sice se na úrovni Sadílka nebo Hložka nikdy neprosadil, nikdy nepodával tak kvalitní výkony, ale už mu je přece kolem třicítky

cetto
09.09.2019 11:33
#
Ne, Pavelka je objektivně lepší fotbalista.
ShowMan
05.09.2019 12:38
#
cetto
05.09.2019 16:41
#
Sadílek má zatím za celou kariéru odehraných 1380 minut!

Hložek začal před půl rokem hrát v český lize a teprve nějakej měsíc až dva jej lze označit za jednoho z lepších hráčů v sestavě sparty.

Já vůbec nechci tvrdit, že to jsou špatní hráči, nebo nedej bože nemají talent, ale to se fakt chceme situovat do pozice, kdy tohle stačí na repre? Ještě bych eventuálně chápal povolání toho Hložka, protože nás na křídle tlačí bota, ale Sadílek (i) skoro nic neodehrál, (ii) půlku toho, co odehrál, neodehrál na svém postu, (iii) nepatřil mezi lepší natož klíčové hráče svého týmu v zápasech, kdy nastoupil, (iv) hraje na postu, kterej máme v rámci repre pokrytej asi nejlíp (kromě brankáře).

Taky neříkám, že bychom měli čekat, až bude Hložkovi 22, ale dát mu aspoň rok. At odehraje celej rok v sestavě sparty, navykne si na fotbal s chlapama, nabere trochu síly a muskulatury...
Beči
05.09.2019 16:47
#
Co se týče Sadílka, tak momentálně od začátku sezóny nastupuje v základu PSV, a to není rozhodně marná vizitka. Netvrdím, že by měl hrát v základu repre (narozdíl od Hložka, protože lepší křídlo momentálně nemáme), ale měli by si to áčko kluci osahat a poznat prostředí a náročnost reprezentačních duelů co nejdříve.
cetto
05.09.2019 16:55
#
Já furt nechápu, proč je tak zásadní, aby to bylo "co nejdříve". Proč se nemůže počkat ještě půl roku? Odehrál v základu na začátku sezony 3 (slovy tři) zápasy. Ne deset, ne dvacet, ale tři. V zimě budeme chytřejší, bude mít za sebou celej podzim a budeme schopni říct "jooo, odehrál 18 zápasů z 20, z toho 14 v základu a hrál průměrně až lehce nadprůměrně. Vzhledem k tomu, že je to PSV, tak pozvánka do repre je relevantní". Ten půlrok = dva reprezentační srazy. Nic se nestane, když se počká na to, až se ta jeho pozice v PSV ustálí. Obzvlášť když, jak říkám, naše repre ho ted nutně nepotřebuje, na jeho postu máme tolik variant, že někteří kvalitní hráči naopak hrajou na jiných postech a nebo seděj na lavičce.
Dluznik
05.09.2019 21:10
#
salami
06.09.2019 21:27
#
Ja teda chapu, proc nejede Sadilek s ackem, stred zalohy mame solidne poskladanej, takze asi neni duvod ho cpat misto Soucka na DM do zakladu, teoreticky by se mohl zkusit i na LB, ale tam toho odehral zatim malo. Z toho mi vyplyva, ze by sice jet mohl, ale vzhledem k tomu, ze by jenom sedel, je lepsi kdyz si zahraje za 21. U Hlozka to ale vidim jinak, ten je momentalni temer nase nejlepsi kridlo a mohl by aspirovat na zaklad nebo aspon jako stridani na 20 minut a vubec bych nevahal ho tam vzit.
Plašilůvstrejc
06.09.2019 21:33
#
Jak říkají ostatní, dneska nevynikal ani v U-21. Je třeba, aby nějakou výkonnost ukazoval nejdříve tam.
Losinho
05.09.2019 11:17
#
Pravděpodobné sestavy
Dluznik
05.09.2019 13:09
#
Sadilek, Hlozek uz meli jit s Ackem, jenomze jsme v cesku, takze Silhavy a spol nepotopi Krejciho, aby se nahodou bez tech “opor” na turnaj nedostal, takze radeji nechame hnit nej hrace v zapasech o nicem nez aby sli za acko. Nenavidim tenhle cesky kamaradsoft a strach z pokroku
ratusek
05.09.2019 13:41
#
všude se mladí cpou co nejdřív o kategorie výš, at se ohrajou a u nás bude za 21 hrát i ve 23
imp
05.09.2019 15:58
#
A nehraje nahodou Hlozek o kategorie vyse i v ty U21?
Dluznik
05.09.2019 16:31
#
dejme ho do U19
cetto
05.09.2019 16:41
#
souhlas
Dluznik
05.09.2019 21:10
#
imp
05.09.2019 16:44
#
No ne, kdyz je to takovej talent tak at klidne vejs hraje. Ja jen nechapu to nadavani na U21, jako kdyby ho melo hrani s o 3 roky starsima klukama nejak brzdit ve vyvoji. Navic podle me se to prehani, pokud udrzi formu, tak se minimalne na jare do acka stejne podiva.
urbis_
05.09.2019 19:21
#
Nejde o to, jak je starej, ale jak je dobrej. Proč tu každý pořád něco říká o věku?
urbis_
05.09.2019 19:22
#
Hložek za mě ani není talent, prostě tak nehraje. Hraje jako hotový hráč. Což klidně může znamenat, že už se dál nebude zlepšovat. Ale v součastnosti má na A repre, tak prostě má hrát v A repre.
PP
06.09.2019 23:11
#
Beči
05.09.2019 14:28
#
urbis_
05.09.2019 16:19
#
Ideálně asi takhle:

Trmal
Holík - Plechatý - Chaluš - Granečný
Krejčí - Sadílek
Hložek - Bucha - Matoušek
Šašinka
Přehršel
05.09.2019 19:01
#
Hodne zajimavej tym. Pokud dobre pamatuju, tak v posledni dobe na zacatku kvalifikace jeste moc hracu ligu pravidelne nehralo a v zakladu byl kdejakej Klobasa. Ted vetsina hracu pravidlne hraje vesmes v prednich tymech v zaloze jeste Janosek, Zitny a dalsi.
urbis_
05.09.2019 19:27
#
Pravda, i ten úspěšný tým kolem Schicka, Součka či Čermáka nevypadal na začátku kvalifikace zdaleka tak silně.
Stannis Baratheon
06.09.2019 16:16
#
Je to nadějné
Stannis Baratheon
06.09.2019 16:16
#
Přesně tak
sima.vok
06.09.2019 18:55
#
Kdejakej Klobása?
Losinho
05.09.2019 19:33
#
Čistě na papíře super
Losinho
05.09.2019 19:34
#
*
veikko
05.09.2019 19:51
#
Na stoperu bych osobně raději viděl Šimka místo Chaluše, je to jediný stoper, co hraje ligu teď pravidelně. A možná do brány Jedličku. Papírově to ale fakt vypadá skvěle. O síle lavičky už tu někdo psal.
pingla
05.09.2019 20:08
#
až na obranu to vypadá nadějně
cubinho
05.09.2019 21:21
#
Další varianta vypadá taky silně:
Holík - Krejčí - Plechatý (Chaluš) - Granečný (Sadílek)
Janošek - Sadílek (Krejčí)
Bucha - Žitný - Matoušek
Hložek
Stannis Baratheon
06.09.2019 16:22
#
Tohle vypadá lepe
urbis_
06.09.2019 17:56
#
No.. na ty silné soupeře možná, ale na ty slabé bude určitě lepší varianta se Šašinkou na hrotu a Hložkem pod ním.
urbis_
06.09.2019 17:57
#
Tak nakonec Vaníček místo Buchy a Hložek na podhrotu, taky varianta
Kaká10
06.09.2019 19:40
#
Nezapomínal bych na Šulce, ten mě baví
C-M@ster
06.09.2019 17:59
#
JEDEM!
C-M@ster
06.09.2019 18:17
#
goooooooooooooool
Banikovec7
06.09.2019 18:26
#
Vlajkonoši
Kang & Kodos
06.09.2019 18:42
#
Wow, hrát s takovym týmem takovou mrdku doma proti Litvě. Krejčí je génius
Selänne
06.09.2019 18:46
#
Je to hrozně nervózní od všech. Ale proč proti Litvě hrajeme na dva DZ záložníky, to by mě teda fakt zajímalo.
Kang & Kodos
06.09.2019 18:49
#
Mně by spíš zajímalo, proč i přes ty dvě DMka měla Litva tolik střel
Kily
06.09.2019 18:49
#
rozhodčí
doshcz
06.09.2019 18:51
#
12 faulů za poločas, krása Granec strašný kopyto, Hložek a Šašinka vůbec nejsou ve hře, Vaniček kdyby nedal gól tak ani nevíš že tam je.. Nejlepší asi Matoušek a ty dva střeďáci
Kepy_FCB
06.09.2019 19:16
#
Granecny tvl takova bida v lize staci na u21 cesky fotbal je neskutecne v riti...
iamek
06.09.2019 19:17
#
Ty vole to je hrůza. Hraje kromě Hlozka a Holika někdo pravidelně základ v mateřských klubech?
doshcz
06.09.2019 19:20
#
tři v Jablonci, Krejčí na Spartě, Sadílek v PSV
doshcz
06.09.2019 19:21
#
jo Holíka tam máš
iamek
06.09.2019 19:23
#
Plechaty i Matoušek hostovacky. Sadilek poslední tri zápasy nic. Ještě gólman, ale ten chytá v cobol lize.
doshcz
06.09.2019 19:27
#
kde je vlastně Chaluš?
TurboPlastik
06.09.2019 19:32
#
V Liberci
iamek
06.09.2019 19:33
#
Sedí v Liberci na lavičce
doshcz
06.09.2019 19:34
#
John Obi Mikel
06.09.2019 19:26
#
Zlatan Šašinkovič
John Obi Mikel
06.09.2019 19:28
#
Jak hrají, do A-týmu reprezentace tlačení Hložek a Sadílek? Já to zapnul před chvílí a Hložek zatím snad neměl balon a Sadílek jednu ztratu. Zato Šašinka to provedl parádně.
TurboPlastik
06.09.2019 19:33
#
Sadilek velmi dobře do defenzivy. Hložek zatím nic moc. Šašinka před druhým gólem
doshcz
06.09.2019 19:34
#
John Obi Mikel
06.09.2019 19:49
#
Pablos
06.09.2019 19:30
#
Kdo dával první gól ?
John Obi Mikel
06.09.2019 19:32
#
Neskutečný Tonda Vaníček.
Pablos
06.09.2019 19:34
#
TurboPlastik
06.09.2019 19:33
#
Vaníček
mistr129
06.09.2019 19:31
#
Jo, Hložek by byl v repre důstojná náhrada za Láďu
John Obi Mikel
06.09.2019 19:33
#
Proč nestřílel?
Selänne
06.09.2019 19:45
#
Protože tuhle kličku umí i poslepu. Škoda jenom, že se podíval na nabíhajícího hráče, jinak by v pohodě skóroval.
John Obi Mikel
06.09.2019 19:50
#
TurboPlastik
06.09.2019 19:49
#
Granecný naprostej traged
John Obi Mikel
06.09.2019 19:53
#
Šašinka parádní a to se z něj v lize (i z bratra) dělá šílený tragéd.
Kang & Kodos
06.09.2019 19:55
#
Repre nabouchaná jak svině a vystřílí to Vaníček se Šašinkou
Banikovec7
06.09.2019 19:59
#
Vsak prave Sasinkou je nabouchana
mistr129
06.09.2019 21:51
#
KingMaster13
07.09.2019 11:05
#
Kucka
07.09.2019 14:30
#
Kongo
06.09.2019 19:56
#
Ten Matoušek nějak nabral ne? Mně přijde, jak kdyby ztratil rychlost. Navíc mi přijde, že má docela hvězdný manýry.
Stannis Baratheon
06.09.2019 23:01
#
Možná trochu zesílil, ale určitě ne tolik, aby ztratil rychlost. Akorát dnes neměl možnost to ukázat, když Litva neměla otevřená vrátka.
Mass
07.09.2019 20:46
#
Pod plukovníkem musí dělat kačáky na buzeráku.
ratusek
06.09.2019 20:36
#
Že by ze Šáši fakt něco ještě vyrostlo? Akorát pod Bobem ne
only1nekka
07.09.2019 05:31
#
On by potreboval maximalni minutaz at se vyhraje a bude to fotbalista treba pro BL. Videl jswm ho hrat uz od dorostu a talent je to neskutecny.
HonzaBanik
07.09.2019 23:28
#
Tak to si hodně odvážný Talent to je bezesporu, ale v Baníku bude, snad, už vždycky velká konkurence, musí se s ní poprat, uměle mu vyšlapovat cestičku není nejlepší. Teprve až v Baníku začne být klíčovým hráčem, tak může myslet na něco víc, Holandsko, Belgii a pak, kdo ví...Bez mezikroku to ale skoro určitě u něj nepůjde. Snad se mu bude ve Slovácku dařit i nadále.
Dluznik
06.09.2019 20:41
#
Komentar k prubehu zapasu nechybi minuta po minute, co treba popis hry jak vypafala? Troufnul si nekdo na klicku? K zbliti tahle novinarina
Cukroušek
06.09.2019 21:45
#
Osas
veikko
06.09.2019 22:48
#
Uf, co k tomu říct. Máme možná nejlepší jednadvacítku za posledních 10 let, ale jako možná slabina se ukázal trenér. Kruci, bylo přece naprosto jasné, že Litva bude spoléhat na pevnou obranu, takže bude třeba aspoň trocha konstruktivity. Vedle Sadílka by měl hrát s takovou Janošek. Jasně, Messi to není, ale oproti Krejčímu je přece jen konstruktivnější. Pokud ale trenér věří Krejčímu, tak musí bezpodmínečně nastupovat Bucha. Vždyť tam sakra jako jediný byl schopný dát průnikovou přihrávku Ondra Šašinka... Matouška měl stáhnout mnohem dřív. Poslední půl hodina byla o strach, jestli nedostane druhou žlutou. Snad to bude příště lepší.
martin1
06.09.2019 23:22
#
Trochu luxus nechat na lavičce Buchu, jestli teda nemá nějaké zdravotní problémy.
naheCZ
07.09.2019 10:21
#
Zápas jsem neviděl, ale Bucha na lavičce a střední záložníci Krejčí se Sadílkem? Proti Litvě? Krejčího měl dát na stopera a vedle Sadílka Buchu...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto zápasu, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
20.11. Cozza si vážně poranil kolenní vazy
Montpellieru nebude ve zbytku tohoto ročníku k dispozici Nicolas Cozza. Mladý francouzský obránce si ze srazu reprezentační jednadvacítky přivezl přetržený přední zkřížený vaz v koleni. (lequipe.fr)
18.11. Jednadvacítka vyhrála v Chorvatsku
Utkání kvalifikace ME 2021 fotbalistů do 21 let ve Veliké Gorici:
Chorvatsko - ČR 1:2 (1:1)
Branky:
30. Ivanušec - 39. L. Krejčí, 72. Bucha. Rozhodčí: Eskas - Ytterland, Jensen (všichni Nor.). ŽK: Gvardiol, Ivanušec, Šutalo, Žaper - Sadílek, L. Krejčí. ČK: 90.+5 Bradarič (Chorv.).
Chorvatsko: Šemper - Bradarič, Gvardiol, Kalaica, Šutalo - Moro (76. Majer), Lepinjica (83. Bistrovič), Ivanušec - Brekalo, Musa (83. Posavec), Cuze (64. Žaper). Trenér: Biščan.
ČR: Jedlička - Holík, Chaluš, L. Krejčí, Sadílek - Havelka, Janošek - Bucha (90. Vaníček), Šašinka, Granečný (78. Žitný) - Hložek (85. Souček). Trenér: K. Krejčí. (ČTK)
18.11. Francouzská "21"se obejde bez Ikoného
Jonathan Ikoné nebude k dispozici francouzské jednadvacítce v utkání kvalifikace o postup na ME 2021 ve Švýcarsku. Útočník Lille je mimo hru se zraněným kolenem. (lequipe.fr)
14.11. Jsem rád, že jsme vyhráli, řekl Krejčí
Česká jednadvacítka porazila San Marino a ve skupině 4 se posunula na úroveň vedoucího Skotska. "Jsem rád, že jsme vyhráli. Kluci splnili to, co jsme si před zápasem řekli. Udělali jsme i nějaké změny, říjnové zápasy nám nevyšly úplně podle představ. Bylo jasné, že budeme hrát hodně do hlubokého bloku, snažil jsem se na hřiště dostat hráče, kteří by na to mohli platit," řekl po utkání kouč Karel Krejčí. "Myslím, že vyšel tah s Láďou Krejčím na stoperu, i ostatní hráli s obrovskou chutí. Těch branek mohlo být i víc. Musíme to teď přenést do toho těžkého utkání v Chorvatsku," dodal bývalý trenér Plzně. (ČTK)
14.11. Česká "21" rozstřílela San Marino
Utkání skupiny 4 kvalifikace mistrovství Evropy do 21 let v Chomutově:
ČR - San Marino 6:0 (3:0).
Branky:
11. a 69. Hložek, 14. a 82. Janošek, 38. a 66. L. Krejčí. Rozhodčí: Jónasson - Gudmundsson, Árnason (všichni Isl.). ŽK: Franciosi, Ceccaroli, Moretti, Conti (všichni San Marino).
Sestava ČR: Trmal - Holík (76. Souček), Chaluš, L. Krejčí, Sadílek - Janošek, Havelka (85. Granečný) - Bucha (76. Hlavatý), Šulc (64. Vaníček), Žitný (64. Kohút) - Hložek. Trenér: K. Krejčí.
14.11. Jednadvacítka vede nad San Marinem
Poločasový výsledek zápasu kvalifikace o postup na ME do 21 let 2021: Česko - San Marino 3:0 (11. Hložek, 15. Janošek, 38. Krejčí).
12.11. Italská "21" se obejde bez Bastoniho
Alessandro Bastoni nebude k dispozici italské jednadvacítce pro zápasy kvalifikace o postup na ME do 2021 s Islandem a Arménií. Obránce Interu Milán vyřadilo z nominace svalové zranění, které si odnesl z víkendového utkání s Hellasem (2:1). (football-italia.net)
11.11. Jednadvacítku dodatečně doplní Douděra
Z nominace české reprezentace do 21 let na nadcházející zápasy kvalifikace mistrovství Evropy doma se San Marinem a v Chorvatsku vypadla jedna z opor ofenzivní záložník Jan Matoušek, který utrpěl ve víkendovém ligovém duelu svalové zranění. Ze zdravotních důvodů nedorazil na sraz ani obránce Jakub Klíma a trenér "Lvíčat" Karel Krejčí dodatečně povolal krajního beka Davida Douděru. (ČTK)
05.11. Nominace jednadvacítky na kvalifikaci
Nominace české fotbalové reprezentace do 21 let na zápasy kvalifikace mistrovství Evropy se San Marinem (14. listopadu v Chomutově) a v Chorvatsku (18. listopadu ve Velike Gorice):
Brankáři: Martin Jedlička (Dunajská Streda), Hugo Jan Bačkovský (Vlašim), Matouš Trmal (Slovácko).
Obránci: Jakub Klíma (Ml. Boleslav), Libor Holík, Dominik Plechatý (oba Jablonec), Daniel Souček (Dukla), Matěj Chaluš (Liberec), Denis Granečný (Ostrava).
Záložníci: Pavel Bucha (Ml. Boleslav), Filip Havelka (Č. Budějovice), Dominik Janošek (Plzeň), Michal Hlavatý, Michal Kohút (oba Pardubice), Pavel Šulc (Opava), Ladislav Krejčí (Sparta), Jan Matoušek (Jablonec), Michal Sadílek (PSV Eindhoven), Antonín Vaníček (Bohemians), Patrik Žitný (Teplice).
Útočníci: Adam Hložek (Sparta), Ondřej Šašinka (Slovácko). (ČTK)
14.10. ČR "21" - Skotsko "21" 0:0
Utkání kvalifikace ME 2021 fotbalistů do 21 let v Uherském Hradišti:
4. skupina:
ČR - Skotsko 0:0.
Rozhodčí:
Durieux - Da Costa, Santos (všichni Luc.). ŽK: Plechatý, Šašinka - Johnston, Magennis, Campbell. Diváci: 5187.
Sestavy:
ČR:
Jedlička - Holík, Chaluš, Plechatý, Granečný - Vaníček (63. Bucha), Janošek, Sadílek, Hložek - Matoušek (70. Havelka), Šašinka. Trenér: Krejčí.
Skotsko: Roby McCrorie - Ross McCrorie, Porteous, Johnston, Harvie - Gilmour, Middleton (63. Maguire), Campbell - Magennis, Hornby, Reading. Trenér: Gemmill. (ČTK)
Další expres zprávy
Poslední zápasy
18.11.
Slovensko - Gruzie
3:2
18.11.
Chorvatsko - Česko
1:2
19.11.
Wales - Bosna a Hercegovina
1:0
19.11.
Andorra - Turecko
2:0
19.11.
Dánsko - Malta
5:1
19.11.
Izrael - Španělsko
1:1
19.11.
Norsko - Portugalsko
2:3
19.11.
Severní Irsko - Rumunsko
0:0
19.11.
Švýcarsko - Francie
3:1
19.11.
Srbsko - Rusko
0:2
19.11.
Gibraltar - Bělorusko
0:2
19.11.
Itálie - Arménie
6:0
19.11.
Irsko - Švédsko
4:1
Všechny zápasy
Následující zápasy
26.03.?
Arménie - Švédsko
info
26.03.?
Irsko - Island
info
26.03.?
Lichtenštejnsko - Francie
info
26.03.?
Švýcarsko - Ázerbájdžán
info
26.03.?
Gruzie - Slovensko
info
26.03.?
Anglie - Andorra
info
26.03.?
Lucembursko - Itálie
info
26.03.?
Portugalsko - Kypr
info
26.03.?
Severní Makedonie - Izrael
info
26.03.?
Faerské ostrovy - Španělsko
info
27.03.?
Malta - Ukrajina
info
27.03.?
Wales - Moldavsko
info
27.03.?
Nizozemsko - Bělorusko
info
27.03.?
Polsko - Lotyšsko
info
27.03.?
Řecko - Česko
info
27.03.?
Skotsko - Chorvatsko
info
27.03.?
Litva - San Marino
info
27.03.?
Kosovo - Albánie
info
Všechny zápasy