Záložník Jirásek přestoupil z Ostravy do Mladé Boleslavi

13.01.2021 11:01, aktualizováno 13.01.2021 15:55 - Aktuality
Milan Jirásek (© fcb.cz)
 
Milan Jirásek přestoupil z Ostravy do Mladé Boleslavi, která bude jeho pátým prvoligovým angažmá. O transferu osmadvacetiletého záložníka informovaly oba kluby na svém webu, délku smlouvy ale Středočeši nezveřejnili. Z pražské Dukly navíc Mladá Boleslav získala na přestup Samuela Dancáka a na hostování s opcí Dominika Preislera.

Sparťanský odchovanec Jirásek přišel do Ostravy v lednu 2018. V podzimní části aktuální sezony nejvyšší soutěže odehrál za Slezany šest zápasů, poslední čtyři ale jako střídající hráč.

"Milan se během podzimu bohužel nějakou dobu potýkal se zdravotními problémy a vypadl ze sestavy. Když se objevil zájem a nabídka Mladé Boleslavi, společně jsme došli k závěru, že hráči nebudeme bránit v odchodu," řekl pro klubové stránky sportovní ředitel Ostravy Alois Grussmann.

Jirásek v minulosti působil i v Interu Milán, kam odešel už v 16 letech. Za "Nerazzurri" ale nastupoval pouze v soutěži Primavera určené pro týmy do 19 let. Mimo to působil i v Senici, Teplicích a pražských Bohemians 1905. Někdejší mládežnický reprezentant odehrál v české lize 141 utkání, v nichž vstřelil sedm branek.

Dvaadvacetiletý slovenský obránce či záložník Dancák si v dresu Dukly připsal tři prvoligové starty. O tři roky starší Preisler, který může hrát na stejných pozicích jako Dancák, nastoupil za Duklu v nejvyšší soutěži do 34 duelů a zaznamenal v nich čtyři góly.

Kromě Jiráska, Dancáka a Preislera posílil Mladou Boleslav během této zimní přestávky také bek Radim Řezník, který přišel na půlroční hostování z Plzně. Z hostování se vrátili brankář Jan Stejskal a útočník Tomáš Ladra. Středočeši jsou po podzimu překvapivě až na první nesestupové příčce.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3986
Komentáře (210 / 0 nových)
Spalovač šancí
13.01.2021 11:03
#
PalibrkUros
13.01.2021 11:05
#
Ty si tam budujou mančaft...
Banger
13.01.2021 11:05
#
S těmi odchody zatím maximální spokojenost.
iamek
13.01.2021 11:07
#
ratusek
13.01.2021 11:25
#
Ještě Potok
Banger
13.01.2021 11:32
#
kéž by, ale tomu nevěřím
teebee8
13.01.2021 11:33
#
to by byla fantazie
Han střelil první
13.01.2021 16:40
#
lichna.
13.01.2021 12:56
#
kbtk23
13.01.2021 11:15
#
Díky a ahoj
Tom11
13.01.2021 11:17
#
Doufám, že se mu bude dařit. Do Baníku šel, když se úplně nedařilo a odvedl maximum práce. Ať se daří.
Cukroušek
13.01.2021 11:41
#
Měl sem ho rád a hejt na něj byl často přehnaný a zbytečný
FCB1922
13.01.2021 11:42
#
FCB1922
13.01.2021 11:42
#
frankiefcb
13.01.2021 11:50
#
HorajzmAmmann
13.01.2021 11:52
#
SuperBanikovec
13.01.2021 12:18
#
Puskas
13.01.2021 12:46
#
Až na ten jeden výklus na Spartě před jejich gólem.
Momo9
13.01.2021 20:32
#
Legendární
lichna.
13.01.2021 12:56
#
Shevchenko
13.01.2021 13:21
#
Sztanda
13.01.2021 15:02
#
ratusek
13.01.2021 11:25
#
My jsme za něj ještě něco dostali. No krása. Akorát Boleslav to se záchranou asi nemyslí vážně
20DollarsInMyPocket
13.01.2021 11:32
#
teebee8
13.01.2021 11:35
#
třeba se chytne, nikdy nevíš. Opačným směrem šel Jánoš a asi se úplně nečekalo, jakou oporou se stane.
bobis21
13.01.2021 11:43
#
Zase tak špatný není, pro současnou Boleslav slušná posila.
Stannis Baratheon
13.01.2021 12:13
#
RadekVonCZE
13.01.2021 11:28
#
Názor místních Baníkovců na portále?
Skleepy
13.01.2021 11:30
#
Holzer v Bez frází Teď spíš aby se bál, že potká nějakého sparťanského chuligána.
frankiefcb
13.01.2021 11:50
#
v Ostravě?
FCB1922
13.01.2021 12:05
#
No, je pravda, že to moc nehrozí. I když vše je možné, Koukni na Páníka se Someberkem, jak mne naháněli na Twitteru, Další, co mají "Stockholmský syndrom"
frankiefcb
13.01.2021 12:08
#
Nějak něvěřím, že by to byl jejich twitter. Já tyhle fake profily neberu vážně.
FCB1922
13.01.2021 12:12
#
Ano, je to jejich profil, mám to potvrzené ze Zlíná + od lidí, co s ním pracovali. Dokonce minulý týden, když mne Someberk naháněl, v kanclu Páníkovi ukazoval, co si píšeme

A dnes, když sem ho odbyl, aby si všímal tréninku Zlína, tak si smazal profil
Ing. Josef Zilvar
13.01.2021 13:25
#
Smazat Twitter jim dnes nakázal Grygera, protože je prý přistihl v kanclu, jak to řeší
smazaný uživatel
13.01.2021 13:59
#
Kolovrátek z UnL se chytil na vějičku. Takhle lhát Ondřeji, nestydíš se?
Nr.Nobody
13.01.2021 14:41
#
To je ten genius Trevor?
smazaný uživatel
13.01.2021 14:55
#
Jo jo zase rozjíždí svou typickou hru s rétorikou typu:"potvrdili mi to známí", "mám informace", atd. kdyby znal opravdu pravdu, tak už sem nepřileze. Jak toho zbabělce znám, tak začne urážet a plácat nesmysly a nebo to nechá vyšumět a za pár dní si kopne aby "potvrdil" svou pravdu
Nr.Nobody
13.01.2021 14:59
#
Ja ho znam taky, je to sasek. Jeste k tomu paranoidni.
smazaný uživatel
13.01.2021 15:20
#
Sleduj, už začíná to je něco
Losinho
13.01.2021 14:59
#
přesný
FCB1922
13.01.2021 15:08
#
Nemám důvod kamaráde do něčeho kopat, Mi to naopak vše příjde bizarní, že zajímám nějaké trenerské duo. Nedám jim spát asi jako tobě, proč? Bůh ví, asi potřebujete nějakého svého třídního nepřítele a na něm si něco kompenzovat
smazaný uživatel
13.01.2021 15:12
#
Mě nedá spát jak kolem sebe šíříš dlouhodobě lži. Teď jsi to jen potvrdil, ty duo naštěstí tě už nikdo nebere vážně
FCB1922
13.01.2021 15:19
#
Tak jo, šířím lži, ať to potvrdí ti, se kterýma se o tom bavím, zda lžu

Nicméně, Honza s Bobem mají mít účet i tu, a jak vidím aktivitu tohoto účtu, který se zas zaměřuje na mě...
smazaný uživatel
13.01.2021 15:24
#
To nemusí, sám ses usvědčil.
Bože, ty jsi Šašek
FCB1922
13.01.2021 15:26
#
No, nevím, kdo si tu vytvořil účet jen kvůli tomu, aby si tu honil ego a zasíral diskuzi, tudíž, gratuluji ti !
smazaný uživatel
13.01.2021 15:28
#
A opět začínáme obracet situaci. Začal tady lhaním, už obviňuje druhé
FCB1922
13.01.2021 15:51
#
Kdepak.
Ty ses mne tu našel, ne já tebe.
Ale ok, tak uvést případy, kdy jsem lhal a lžu ?
smazaný uživatel
13.01.2021 16:03
#
Ale ano. Příspěvek z 12:05: očividná lež. 12:12 další lež. Až poté reaguji sám to víš, nikdo ti nic nepotvrdil, tak tady ze sebe nedělej nevinného
Tahle strategie šíření lží z dobře informovaných zdrojů a veřejných tajemství je ubohá. Případ Páník mluví sám za sebe, na něj si nakydal více špíny než zvládne Blesk
S odpovědí se nenamáhej, už teď ji znám
FCB1922
13.01.2021 16:33
#
Jo odpověď je taková, že o žádné lži nevíš, jen to tu okecavas na můj účet, což je již taková klasika a nic nového.
smazaný uživatel
13.01.2021 17:39
#
Když jsem se s Vámi pokoušel o diskuzi, vždy jste místo odpovědi jen začal plivat urážky. A vyvrcholilo to touhle estrádou s trenéry. Ale hlavně, že pán má zdroje
a nejsem Bob ani Jan
Ještě nezapomeň dodat, že pravda se ukáže. Jako s Holzerem a Otepkou, viď? Na ně si nakydal kolik hnoje? Ještě se dneska otři o Sanneha s Tijanim a máš splněno
FCB1922
14.01.2021 05:04
#
Jednou tykas, pak vykas, co mi to jen připomíná?
Tak čekám, kdy sem lhal?
smazaný uživatel
14.01.2021 05:12
#
Není divu, že ti to nedošlo s tvým vedením budeš čekat dlouho
FCB1922
14.01.2021 07:19
#
Takže nemáš nic, jen ztráta času a obviňování, které je liché. Tak to zkus zase někdy jindy, ahoj
smazaný uživatel
14.01.2021 07:25
#
To píšeš sám sobě? Klasika, jak jsem psal. Prase
FCB1922
14.01.2021 08:30
#
Ajo, tak už vím, odkud vítr vane
A že ti to za to stojí

Stockholmský syndrom povýšil na jinačí level.
Tak šup, zatím si sem přišel nadávat a osočovat, tak kdy jsem lhal?

A příště si zas udělejte účet na TW, je to krapet schíza. A smutné, zabíjet takto čas.
Han střelil první
14.01.2021 11:38
#
Opravdu sis musel vytvořit další účet, abys nás přesvědčil, že tě na internetu pronásleduje prvoligový trenér se svým asistentem v 5 ráno dva dny před prvním zápasem po přípravě?
rufus
14.01.2021 11:43
#
Nekecej, že si tady fakt píše sám se sebou?
Han střelil první
14.01.2021 12:08
#
Je to jenom dedukce. Za mě ale pořád reálnější vzhledem k tomu, jak ta diskuze vypadá. chtělo by to zkontrolovat
FCB1922
14.01.2021 15:08
#
Klidně, ať se to zkontroluje.
smazaný uživatel
14.01.2021 15:15
#
Blasphemer
14.01.2021 13:43
#
FCB1922
14.01.2021 15:44
#
Samozřejmě!
Nemám na práci nic lepšího než si psát sám se sebou a ještě v mém veku.

Kolega asi zase přebral více drog, než má denní dávku.
Nehledě na to, co tu vidíš zase za vlákno, obsese komunity vůči mé osobě stále trvá, aniž bych o nich cosi psal.

No, kdyby se aspoň postavili jako chlap proti chlapovi, když mají se mnou problem. Ale na to asi nemají moc velké koule
PlackaSKS
14.01.2021 11:59
#
Ing. Josef Zilvar
14.01.2021 12:05
#
Ano, je to jeho. Již minulý týden se provařil. Mám to potvrzené od blízkých osob, kteří ho znají.
PlackaSKS
14.01.2021 12:07
#
snad ses zeptal lidí od fotbalu.
Blasphemer
14.01.2021 13:43
#
Losinho
14.01.2021 14:11
#
smazaný uživatel
14.01.2021 11:57
#
Smutné je, jak se snažíš ignorovat svoje lži až zase budeš mít neco potvrzené že Zlína, tak se s námi poděl kolovrátku
PlackaSKS
14.01.2021 12:04
#
hele, trapný je to celý, všichni se ti smějou a tak.. prostě jako obvykle. ale kurva, aspon ten stockholmskej syndrom se nauč používat, když už si chceš hrát na chytrýho.

Stockholmský syndrom je specifická pozitivní emoční i afektivní vazba a závislost oběti (např. rukojmí) na pachateli (např. únosci) vyskytující se též ve vztazích některých vězňů a jejich vyšetřovatelů.
Bakary3
14.01.2021 14:04
#
Ten stockholmsky syndrom me tu zarazil uz kolikrat
Losinho
14.01.2021 14:11
#
u něj ta blbost nemá mezí
Han střelil první
13.01.2021 16:44
#
Já bych normálně věřil, že i tohle je Trevorův profil.
PlackaSKS
13.01.2021 16:54
#
ondrasch77
13.01.2021 17:00
#
doshcz
13.01.2021 17:05
#
Posledni Kovboj
13.01.2021 17:15
#
Blasphemer
13.01.2021 17:30
#
KingMaster13
13.01.2021 18:14
#
ACSeRw!n
13.01.2021 19:15
#
Rust Cohle
14.01.2021 11:03
#
PlackaSKS
14.01.2021 11:59
#
Stannis Baratheon
13.01.2021 16:11
#
Tak šup, ať to tedy potvrdí.
Cukroušek
13.01.2021 17:31
#
To zas bude v jejich podání zoufalé jaro, když přípravu tráví na internetu. Ve Zlejně se mají na co těšit...
ondrasch77
13.01.2021 16:59
#
frankiefcb
13.01.2021 14:05
#
Losinho
13.01.2021 14:57
#
Posledni Kovboj
13.01.2021 17:16
#
Blasphemer
13.01.2021 17:30
#
KingMaster13
13.01.2021 18:14
#
ratusek
13.01.2021 12:21
#
Celkem masakr, hlavně když na něj naběhli. Ale se dvouma je skoro nej kámoš, tak dobrý
db18
13.01.2021 12:31
#
Já se stejně divim, že se mezi těma možná 20 lidma(?) v kabině nenašel někdo, kdo by se ho zastal (ještě když tam je Petržela, který mu tu Spartu taky radil)
...chápal bych to na otevřenym prostranství, ale když takhle tři(?) vtrhnou mezi dvacet lidí do jedný místnosti?
FCB1922
13.01.2021 12:34
#
Ten tým byl vážně mladý. Tady se ani nedivím. A ti kluci od nás, z nich jde vážně respekt :-)

Vlasta, to je jiná liga
db18
13.01.2021 12:42
#
No právě, sice důchodce, ale z Ruska musel být taky na něco zvyklý... (a celkově k jeho stylu vyjadřování mi nesedí, že pak měl zalézt do kouta...)
Mladý jo, ale právě mezi nima se často najdou takový ty "machýrci", mimo to tam byl asi Mičola? (a Vašek? nebo to si pletu? + další z realizáku)
FCB1922
13.01.2021 12:49
#
Vlasta je srdcovka moje, ale tady Holzer mluvil pravdu, byl v rohu a kýval se jak starý Brůna.

Machýrci... Je rozdíl být machýrek a machýrek. A věř, že když vím, kdo tam byl, já být v jejich pozici a také tintítko jak oni, upřímně, taky mlčím.
zlatan-legend
13.01.2021 15:11
#
Je jedno jaký prasata tam byly. Tohle se nedělá.
bobis21
13.01.2021 12:37
#
To je asi nejlépe vysvětleno jak mluví o tom jeho kapitánství - prostě tam nikdo jiný nezbyl. Byl tam on, pár nedávno podepsaných hráčů bez smlouvy kteří asi netušíli která bije a jinak dorostenci. Jediní kdo mohl něco takového udělat byli v tehdejším kádru možná Mičola a Vašek (nevím jestli tam už byl), ale co uděláš? Další desítky podobně smýšlejících čekaly venku ...
db18
13.01.2021 12:45
#
Já tím nemyslím, že by jim měl dát někdo dělo, ale postavit se před Holzera, že už toho má dost? (zrovna od trenéra bych tohle čekal... a zrovna tam jste osobnost měli)
bobis21
13.01.2021 12:50
#
Jenže on už na tom chudák Vlasta tehdy nebyl moc dobře. Toho chlapa držely pohromadě jen léky... Ale postoupil s námi do ligy, takže jen v dobrém
Puskas
13.01.2021 12:51
#
Ono to chce odvahu postavit se třem, předpokládám že namakaným a rozjetým borcům, když máš jen slova a šedesátku na krku.
ratusek
13.01.2021 14:29
#
No ale silně pochybuji že by napadli trenéra. To by se přece v jádru neodpustilo ne?
Puskas
13.01.2021 14:38
#
Takto asi Vlasta v té chvíli nepřemýšlel.
ratusek
13.01.2021 17:03
#
tak je pravda, že zesranej bych byl asi taky
Blasphemer
13.01.2021 12:37
#
dinss
13.01.2021 12:55
#
Banikovec7
13.01.2021 13:30
#
Jenže je trošku něco jiného to hodnotit takhle s odstupem na netu a když jsi v šoku v té šatně a ani nevíš, jestli tam jsou 3 nebo dalších 15 za dveřma.
Bakary3
13.01.2021 17:25
#
Jako jo, to neni to samy, jako kdyz nekdo nekoho prudi v tramvaji a ostatni cizi lidi dělají, ze to nevidi.

Ale spis to ukazuje debilitu tech tri typku, co jdou strasit mladyho kluka, kterej mel proste zamotanou hlavu, velky oci a nez hrat druhou ligu, kdyz mel na vic, tak sel do Sparty. Pak to treba sam necitil jako dobry rouhodnuti a byl rad, ze jde zas do Baníku.

Ale tohle je ubohost.
bobis21
13.01.2021 12:23
#
Proč myslíš? Však tam o Spartě nic negativního neřekl, jen že tam prostě neměl v zápasech motivaci.
iamek
13.01.2021 12:26
#
Jede vám bezfrazi? Minut asi hodinu nenacte stránka
bobis21
13.01.2021 12:28
#
Stejné. Kliknul jsem na odkaz, šel jíst oběd a po obědě jsem měl načtený článek
HorajzmAmmann
13.01.2021 12:28
#
spíš by mě zajímalo, jestli by z něj Trpišák udělal toho středního záložníka a jak by tam hrál...
db18
13.01.2021 12:31
#
Jestli středního ofenzivního záložníka, tak věřím, že dobře. (dokázal to udělat ze Sýkory... )
ondrasch77
13.01.2021 17:03
#
Tak z Holeše ho udělal...
Puskas
13.01.2021 12:46
#
Hodně zajímavé, můžu se konečně dívat na ten jeho přestup jinak.
SuperBanikovec
13.01.2021 13:09
#
20DollarsInMyPocket
13.01.2021 13:16
#
Pokud je to s tou klauzulí jak Holzer popisuje, tak pro mě je to frajer. Na to by někdo jen tak nepřistoupil
Přehršel
13.01.2021 13:19
#
Mne teda prijde, ze mimo fanousku v kabine se vetsina z toho psala uz v te dobe.
A co pamatuju, tak se ten prestup tahl cely leto. Dost se nadavalo, ze celou pripravu resime dva miliony a nahrada za Krejciho prijde az na ligu. Tady to vyzniva, jak kdyby se podepsal ze dne na den.
HorajzmAmmann
13.01.2021 13:23
#
právě že se psalo i o těch fans v kabině. Že jim Holzer odpřísáhnul, že nikam nepřestupuje a 2. den přestoupil se vědělo. Přesně tak jak to napsal...
Banikovec7
13.01.2021 13:31
#
Právě že naopak, to co se vědělo byli asi jen ti fanoušci v šatně
Přehršel
13.01.2021 14:17
#
Na strane Sparty se resilo, ze ma Krajciho nahrazovat na kridle nekdo, kdo k nam nechce, kopal prumerne na beku v sestupujicim Baniku a neverime mu ani na 10m vykupku. A doted sem mel za to, ze se vykupka nezaplatila, kdyz se cekalo na posledni chvili, az Banik nebud mit na vyber.
7kaka7
13.01.2021 20:57
#
Vtipný jak málo stačí baníkovcům aby uvěřili Pozorný čtenář nalezne pár podivností, např. hymna hraje když jsou hráči v tunelu a nikdo z nich jí většinou nezpívá, protože právě nastupují na trávník nebo "hrál jsem bez emocí"...na děkovačkách většínou slavil, smál se a skákal s ostatními hráči
chachar to samozřejmě je a Spartu rád nemá ale že jde o účelový článek na usmíření se s fanoušky baníku, by jste mohli prokouknout
bobis21
13.01.2021 20:59
#
Až na to že ti tak není, k usmíření došlo před už pár let zpátky. A ne všichni na něj vůbec byli nasraní. A že hrál bez emocí mu vyčítali právě lidi ze Sparty
Puskas
13.01.2021 21:23
#
Skákat a smát se můžeš, aniž to nějak výrazně prožíváš, pozorný čtenáři. Hymna se tam hraje, i když jsou u nastoupeni, pokud se nepletu, ale i kdyby ne, tak není protimluv, když si zpíval tu naši. O účelový článek by mohlo jít hned po příchodu zpět, ale teď už ne. A ano, stačí mi toto, protože tam píše třeba o tom, že měl slzy na krajíčku nebo že odejít prostě chtěl, nevidím tam nějaké omluvy a podobné výlevy. Navíc nemám ve zvyku hned a priori někoho vinit ze lži.
HorajzmAmmann
13.01.2021 13:37
#
já si ten rozhovor projel ráno v rychlosti, ale řekl tam teda něco co se nevědělo, že najednou skoro každý "otáčí" a omlouvá se Holzerovi? Já teda proti tomu přestupu defakto neměl nic, že si tam jde nahrabat prachy a z Baníku odešel i kvůli ME bylo jasné už od začátku ne?
Banikovec7
13.01.2021 13:45
#
No že chtěl do Liberce, ne do Sparty. A vzal ten přestup "na sebe", když se domluvil s Brábou, že budou tvrdit, že šel přes klauzuli, takže s tím klub nic nemohl dělat a bylo to jen Holzerovo rozhodnutí.
FCB1922
13.01.2021 13:58
#
No omlouvat, já si ho cením, že řekl vše, jak to bylo, postavil s ke tomu jako chlap.
Jak brečel, jak si prosadil návrat i tu seanci v Parloši, kdy byl opravdu nervní a bál se.
Puskas
13.01.2021 14:26
#
ratusek
13.01.2021 14:31
#
Přehršel
13.01.2021 14:11
#
Popisuje, ze nechtel byt jako Matusovic a dela to samy v opacnym smeru. Pasaz o tom, jak si v duchu zpiva hymnu Baniku se musi snad kazdej zasmat
bobis21
13.01.2021 14:54
#
A co jste čekali? Že je každý celý udělaný že za vás může hrát? Taky nečekám že bude Jánoš tvrdit že od mala snil o to že bude hrát za Baník
Puskas
13.01.2021 14:55
#
Navíc opakovaně píše, jak má odmala vypěstovanou averzi vůči nim. Takže pro ne?
Přehršel
13.01.2021 15:19
#
Jde o to tezko uveritelny prehaneni
HonzaBanik
13.01.2021 15:33
#
Tak oni berou Baník jako malý klub a zajímají se jen o Slavii a teď o Plzeň, když jim "zaclání" v boji o titul. Věřím, že borci z ultras Sparty to budou brát jinak a mají Baník hned po Slavii jako druhého největšího nepřítele, ale klasičtí normálové si myslím, že nás speciálně neřeší a určitě ve svých dětech nepěstují nějakou větší averzi na Baník oproti Brnu nebo dejme tomu Liberci apod. Takže Jánošovi věřím, že si na Baník i Ostravu zvyknul a má to tady rád. Samozřejmě Spartě lajkuje každý post na IG, takže že je sparťan je jasné, ale to on i někde otevřeně přiznal a já v tom nevidím problém pokud maká. Potočný je sparťan jako poleno a zatím ty jeho výkony jsou takové jaké jsou, takže Reiter když tu přicházel, tak úsměv od ucha k uchu, jak je to skvělé a po roce už na Baník piczoval...Jen kvůli tomu, že má rád svůj komfort a nechce se zlepšovat, naučit se v 26 třeba jinou pozici jako to udělal Fillo ve 33 letech...Takže si o Rudovi myslím, že je to bohužel jen velký lhář a říká to co se mu hodí + je to srab.
bobis21
13.01.2021 15:53
#
Já chápu že sem třeba nešel s nějakou vyloženě nenávistí, ale přesto jsem rád že si nezačal hrát na největšího chachara. Je to sparťan, všichni to víme, ale tím co odvádí na hřišti si stejně získal snad všechny fanoušky. A tak to má být!
ratusek
13.01.2021 17:04
#
počkej RR na nás fakt pičoval?
Jany je borec a když za nás maká, tak mi nevadí, že je sparťan.
HonzaBanik
13.01.2021 20:35
#
Přímo ne, aspoň o tom nevím, ale už v těch rozhovorech šel znát chlad a výčitky toho, jak Kozel mu překazil jeho komfortní zónu, když se ho snažil naučit něco jiného jak rychle běhat...Myslím, že by zrovna Ruda mohl být i fotbalistou a ne jen atletem, ale on radši uteče kdekoliv...První to byl Zlín, pak byl rád za Brno...
Jak jsem i Filla osobně trochu v jednom klubu poznal, tak si o něm nemyslím nic extra jako o člověkovi, ale sakra jako fotbalista, navíc z Čech, po třicítce, tak za ten klub vždy makal a s novou pozicí neměl problém, udělal v bránění velký progres. To oceňuji a za mě osobně hráč roku 2020 Baníku a doufám, že ještě další sezónu v kádru bude.
Bakary3
14.01.2021 08:17
#
No, zrovna ten zapas s Libercem? Kdy ho poslal na hriste jako stridajiciho hrace a stahnul ho snad ani ne za 15 minut, kdyz pritom celej tym hral tuzku a jen se stezi branil, to byla od Kozla pekna traparna, protoze uz predtim by musel mit vycerpany stridani. To se na nem vylozene povozil.
A to se pak mozna nedivím, ze tam nejaka horkost je.

A prijde mi zvlastni, ze se v tomhle pripade tohle tak nejak bere, ze se Kozlovi nehodil do systemu, ze to byl jen bezec, ale Potocny neni nic jinyho, vykony jeste horsi a ten je ok.
bobis21
14.01.2021 10:56
#
Potočný u nás teda moc běžec není. Ten by si radši hrál s míčem na metru a pak ho poslal do 14. řady.
Bakary3
14.01.2021 14:06
#
Jako jo, neni to uplne typ jako Reiter, ale tak trosku ho hazim do jednoho pytle, protoze je to pro me taky hrac, ktery muze nabidnout jen nejakou fyzickou stranku.
Nic vic tam moc nevidim, ze by byl tvorivej, umel 1na1, vymyslel nějakou narazecku... bijec...
7kaka7
13.01.2021 14:23
#
Proč? Jako že má sparťany rozhodit, že se nějakej mladej Ostravák, který ve Spartě hrál epizodní roli, doznal, že ve spartě nechtěl být? To je teda šok
doshcz
13.01.2021 14:36
#
Losinho
13.01.2021 14:59
#
Pan majitel z toho nevychází nic moc. Ale určitě líp než ty dutý hlavy, co se dostali do kabiny. V normálním státě by si to vyžrali u policie
smazaný uživatel
13.01.2021 15:02
#
Tehdy jsem v Katowicích byl a po zápase vyvedli z hlavní budovy jedno hovado, byl docela dost od krve, podle mě porezany od skla. Zajímalo by me jestli to má souvislost.
bobis21
13.01.2021 15:07
#
Proč myslíš? Podle mě se tam Brabec zachoval úplně v pohodě. Nebo co měl podle tebe udělat jinak? Jedině prodat do Liberce, ale všichni víme, jak na tom Baník tehdy byl. Je jasné že potřeboval dostat co nejvíce.
S nulama co lezly do kabiny souhlas
20DollarsInMyPocket
13.01.2021 15:44
#
V pohodě pro zájmy Baníku, což bych mu nevyčítal, přeci jen jde o jeho peníze, ale vůči Holzerovi mi to trochu jako kurvárna teda přijde Proto mě překvapuje, jak to nakonec Holzer vzal
andrew96
13.01.2021 15:47
#
Nechal ho v tom solidně vykoupat. Navíc si nemyslím, že v tehdejší situaci by se na Brabce spustil velký hněv, jak Holzer v textu spekuluje.
ratusek
13.01.2021 17:06
#
Veřejně by se hněv nespustil, každýmu bylo jedno, že jde do Liberce. Ale Brabcovi šlo fakt o každou korunu, takže to chápu.
andrew96
13.01.2021 17:26
#
Mám na mysli ten výsledný přestup do Sparty, že ani u něj by se na Brabce nikdo vyloženě nehněval, pokud by vše bylo uvedeno na pravou míru. A ano, s odstupem času také není důvod k naštvání na majitele. Nicméně informace z BF přece jen snižuje Holzerovu vinu.
ratusek
13.01.2021 17:43
#
to máš pravdu, že kdyby to uvedl na pravou míru, že důvodem jsou jen peníze a že tím vlastně Holzer Baniíku pomáhá víc než by pomohl na hřišti, tak by to vyšlo asi lépe
Losinho
13.01.2021 17:46
#
Právě, stejně bylo jasný, že budete minimálně bojovat o postup zpět.
bobis21
13.01.2021 15:54
#
Holzimu šlo taky o zájmy Baníku, proto to vzal.
Ale jo, chápu jak to myslíš.
db18
13.01.2021 19:01
#
patas92
13.01.2021 19:19
#
Losinho
13.01.2021 17:06
#
Vůči Holzerovi mi to nepřijde OK. Že přijme radši 8 mega od Sparty než půlku od Liberce, to se nedivím.
ratusek
13.01.2021 17:06
#
Brabec mu dal souhlas k tý zpovědi, takže je mu to jedno nyní a hlavně nic špatnýho tam vůči němu nevidím. Postavil se za hráče, aby ho někdo nezmrzačil. Samozřejmě volba mezi Spartou a Libercem, kam Holzer chtěl, Brabcovi šlo hlavně o to zachránit Baník a potřeboval každou korunu
Losinho
13.01.2021 17:08
#
Myslím to, že v očích veřejnosti to mělo bejt jako "byla výkupka, nemohl jsem nic dělat".
ondrasch77
13.01.2021 17:10
#
ratusek
13.01.2021 17:12
#
no ale tím on taky chránil hráče, který vlastně za přestup do Sparty nemohl. Vůči hráčovi to fér asi nebylo, ale jak říkám, zájem klubu byl tehdy výše nad hráčem
Losinho
13.01.2021 17:39
#
To nechránil, však je jedno kolik Sparta zaplatila, Holzer to tak jako tak musel odsouhlasit a podepsat. Spíš by se ta nenávist rozdělila (aspoň trochu) mezi Holzera a Brabce, takhle to šlo čistě za Holzerem.
Losinho
13.01.2021 17:41
#
Ale osobně si myslím, že kdyby to takhle Brabec tehdy vysvětlil (je sekera po předchozích majitelích, Sparta nabízí výrazně víc a tak přijímáme její nabídku, tak by ani žádnej hejt nedostal. A na Holzera by se taky koukalo líp (zrádce, ale pomohl Baníku 8 milionama).
ratusek
13.01.2021 17:42
#
máš pravdu, že by to asi vyšlo lépe. kdo ví, co tohle vyvolá za paseku až se to dostane ke všem
andrew96
13.01.2021 18:04
#
grumpa
13.01.2021 15:38
#
Dík za tip. Řekl bych - v jeho duchu, aby další hráči neopakovali stejnou chybu - že neměl Brabcovi nic slibovat. Vzal na sebe coby mlaďoch problém dospělého chlapa ostříleného z byznysu. I tenhle článek si u něj nechal autorizovat... Jinak jsem rád, že jsem si to jeho povídání mohl přečíst. Je to fajn čtení.
bobis21
13.01.2021 15:57
#
Ehm... To je snad normální ne? Měli dohodu, tak se nejdřív domluvil jestli je ok že už se jí nebude po letech držet. Jen tak porušit dohodu by teda bylo z jeho strany horší...
GrimeBaller98
13.01.2021 16:20
#
Super cteni, ale jsem jako liberecak extremne nasranej na toho gamblera, vim ze budete banikovci oponovat, ale Vlasta to asi v hlave nema v poradku, vzdyt Liberec mu pomohl udelat si jmeno a on se o nem pak takhle vyjadruje?
bobis21
13.01.2021 16:28
#
No počkej, ono se ví že to nemá v hlavě v pořádku, vždyť je už několik let na práškách
ondrasch77
13.01.2021 17:08
#
prostě jen řekl, jak to cejtí....
ratusek
13.01.2021 17:08
#
tak porovnání Sparta a Liberec je jasné, ale nemusel vás takhle urážet. Navíc tehdy i nyní jste ještě pořád lepší značka pro hráče než my. Hrajete vršek a dokonce i skupinu EL. Akorát vám hrají hráči na hostování, u nás ne. ale to je hráčům jedno, pokud má klub jako takový uspěch a t ovy máte.
GrimeBaller98
13.01.2021 17:24
#
Spis mi to prijde líto,když nas v minulosti trenoval,nepřijde mi to od nej vůbec adekvatni.
Ale je jasný,ze Sparta je mnohem větší klub než my.
machna
13.01.2021 11:48
#
Co ten Ndefe ? A estončik ? Koho teda koupí ? Zatím jsem nikde nic hmatatelného nenašel
yanezz
13.01.2021 11:52
#
Sportovní ředitel Alois Grussmann uvedl, že o podmínkách Sannehova příchodu jednají s jeho dosavadním klubem, estonským Paidem. „Čím dříve bude jasno, tím lépe,“ dodal Grussmann.
yanezz
13.01.2021 11:54
#
Podle informací Deníku jde ze strany Karviné o reakci na téměř hotový přestup obránce Gigliho Ndefeho do Baníku Ostrava. Šestadvacetiletý nizozemský bek má za sebou vydařený podzim a na Bazalech o něj mají enormní zájem.
machna
13.01.2021 12:22
#
Tak to vím i já , jak říkám nic hmatatelného , ale díky , doufám že toho Ndefeho udělají , ten leden bude úplně šílený , tolik zápasu , jsem zvědav
Losinho
13.01.2021 15:02
#
26 jsem myslel, že mu je kolem dvaceti
ratusek
13.01.2021 17:08
#
papírově ano
Losinho
13.01.2021 17:46
#
Papírově 26, takže do dvou let končí kariéru jako Bony
ratusek
13.01.2021 17:52
#
Euphael
13.01.2021 13:59
#
Ndefe je nejlepsi ligovy bek (vyjma toho co ma Slavie)...pro banik win jak svina
Euphael
13.01.2021 14:01
#
okej, jeste jsem zapomnel na Holika
Figi
13.01.2021 15:31
#
SuperBanikovec
13.01.2021 14:14
#
Ndefe je podepsaný, Kvasnica na Twitteru to potvrdil.
ratusek
13.01.2021 14:32
#
Tak snad i Sanneh
SuperBanikovec
13.01.2021 15:49
#
No to je otázka. Jako teď tedy máme tři pravé beky a budeme mít ještě čtvrtého? Líbil se mi hodně ale není to už moc? Tvrdilo se že umí i nalevo kde by mohl zaskočit za Flašku ale na druhou stranu v přípravě ho nalevo nezkusili.
bobis21
13.01.2021 16:02
#
Už je hotový. Hostování do konce sezony s opcí na přestup.
Vsichni kromě Jurošky můžou i na křídlo, tak snad se nějak do hry dostanou...
bobis21
13.01.2021 16:03
#
Aha tak Ndefe křídlo asi nehrál, s někým jsem si ho spletl
GrimeBaller98
13.01.2021 16:21
#
Ndefe hral drive v utoku
HorajzmAmmann
13.01.2021 18:35
#
kde?kdy?
ratusek
13.01.2021 17:10
#
těch zápasů bude strašně moc, takže je to dobře. navíc výhledově skončí Fillo i Flaška a to máš hned oba kraje v háji. navíc můžou všichni hrát o post výše. takže z toho bych strach neměl. Navíc Sanneh dle vyjádření spíš bude lepší na křídle, kde nemusí tolik bránit. Ale kdo ví. měl skoro nejlepší testy z hráčů, tak to uplnej lempl asi nebude. A míč mu asi taky nepřekáží, akorát se u něj kritizovalo, že nepředvedl nic v náběhu s balonem, tak uvidíme až vše bude muset řešit v rychlosti
HorajzmAmmann
13.01.2021 18:31
#
LO: Fleišman, Ndefe, Holzer
S: Kukučka, Svozil, Pokorný, Stronati
PO: Fillo, Ndefe, Juroška, Sanneh

+ Ndefe by měl zahrát i def. zálohu a stopera. O těch křídlech jak píše bobis si jistý nejsem.
frankiefcb
13.01.2021 14:39
#
lichna.
13.01.2021 14:44
#
Napsal tam, jestli je podepsaný od léta nebo už od jara?
Banikovec7
13.01.2021 14:57
#
Prý by měl jít hned
HorajzmAmmann
13.01.2021 11:51
#
s balonem to uměl, možná se měl zkusit na podhrotu. Špatný kopáč to není, ale spíš bych si ho uměl představit někde v Brně nebo Opavě, kde by byl klíčovým hráčem a ta hra na něm stála. V Bolce vedle Budínského to bude stejné jako vedle Hrubého. Oba vedle sebe to prostě nejde dohromady ...
soukup
13.01.2021 11:57
#
na pozici záložníka, co to sice umí s míčem, ale bránění mu moc nevoní a prospěšnost pro tým je diskutabilní, už máme Vaňka a Pachlopník je taky podobný typ
gretzkybyldruhy
13.01.2021 12:53
#
Prý to byl talent ale posral to!!!
Puskas
13.01.2021 12:56
#
Jirásko.
vonavka
13.01.2021 15:53
#
smazaný uživatel
13.01.2021 15:03
#
Alois na to šlape muž na svém místě
smazaný uživatel
13.01.2021 16:05
#
Sanneh na hostování s opcí. Skvělý tah
SuperBanikovec
13.01.2021 16:12
#
Jojo velmi chytře uděláno. Borec musí makat
smazaný uživatel
13.01.2021 16:13
#
Jestli se AG a LK shodli, že v něm vidí potenciál a chcou s ním pracovat
Kepy_FCB
13.01.2021 16:12
#
Sanneh podepsal https://bit.ly/3nAsiQs
HorajzmAmmann
13.01.2021 16:43
#
hostování s opcí tak asi ok Hlavně, že přišel Ndefe. Teď už může Sanneh jenom překvapit a i kdyby vyhořel kraje máme pořešené.
Wyrda
13.01.2021 17:46
#
Ndefe ofiko v Baniku a pekny originalni promo video
smazaný uživatel
13.01.2021 17:50
#
BBC hledá MILF!
slonzacky_lenoch
13.01.2021 17:56
#
Ač karviňák letos vám fakt přeju aby jste o ty poháry hráli.
smazaný uživatel
13.01.2021 17:58
#
Wyrda
13.01.2021 19:09
#
ja doufam ze se budete dal prezentovat tak jako posledni rok a privadet zajimave hrace ze zahranici. Bohuzel v MSK neni dostatek prostoru pro dva kluby ktere by brali to nejlepsi z regionu a oba byli spicka v česku
žrout
14.01.2021 00:37
#
žrout
14.01.2021 00:36
#
smazaný uživatel
13.01.2021 17:52
#
Baník se do toho opřel
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.