Vývoj týmu nekončí, řekl Klopp po neúspěšném boji o titul

13.05.2019 13:59 - Aktuality
Jürgen Klopp (© liverpoolfc.com)
 
Přestože hráči Liverpoolu nakonec na titul v Premier League těsně nedosáhli a protáhli čekání na mistrovský primát už na 29 let, kouč Jürgen Klopp byl na hráče maximálně pyšný. Ziskem 97 bodů podle něj tým napsal svou vlastní historii, neboť se ještě nikdy nestalo, aby taková bilance v jedné z pěti největších lig nestačila k prvenství. Klopp nyní doufá, že Liverpool zakončí sezonu vítězstvím ve finále Ligy mistrů.

"Snažili jsme se napsat svou vlastní historii a to se povedlo. Tým udělal za poslední rok mnoho velkých kroků vpřed. Kluci se posunuli na novou úroveň, jsem nadšený. Tenhle tým je jeden z nejlepších, který kdy za Liverpool hrál, stoprocentně. A vývoj týmu a jeho zlepšování nejsou u konce, tohle byl první pokus," řekl Klopp po výhře 2:0 nad Wolverhamptonem v posledním kole ligové sezony.

Liverpool prohrál jediný zápas v této sezoně Premier League, ziskem 97 bodů překonal klubový rekord a postaral se o třetí nejlepší výsledek v anglické historii. Lépe si vedl pouze Manchester City, který si připsal o bod více a vloni dosáhl dokonce na 100 bodů.

"Snažili jsme se jim to ztížit, co to šlo. Myslím, že se nám to povedlo, i když to bohužel nakonec nestačilo. Uhráli jsme 97 bodů, nemůžu být na kluky pyšnější," uvedl Klopp, který v letech 2011 a 2012 získal německý titul s Dortmundem.

"Byla to jedinečná sezona. Lepší sezona, než jakou jsem se svým týmem odehrál, když jsme byli šampiony v Německu. Ale nemůžeme ignorovat, že jeden tým byl lepší. Dokud tu budou City se svou kvalitou a finanční sílou, bude pro kohokoliv těžké je překonat. Musíme se přiblížit dokonalosti, abychom mohli vyhrát Premier League," řekl jednapadesátiletý německý kouč.

Prvního června ještě čeká jeho svěřence finále Ligy mistrů proti Tottenhamu. "Máme tři týdny na to, abychom se připravili na ten strašně důležitý zápas. Bylo by parádní zakončit takovou sezonu vítězstvím v Lize mistrů," dodal Klopp.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6750
Komentáře (145 / 0 nových)
Abner
13.05.2019 14:05
#
Triezve zhodnotenie.
Myslím si, že rozhodujúci faktor bola slabšia lavička.
cyppisek
13.05.2019 14:06
#
Zrovna hraci z lavicky ziskali dost bodu. Origi, Shaq, Studge. Nic se neudelalo spatne, ale stejne to nevyslo. Rozhodli souboje ze City.
***Chelsea FC***
13.05.2019 14:13
#
Neuvěřitelná sezóna, 1 prohra a to s mistrem ligy. Škoda těch remíz s týmy z BiG 6. Ale progres neuvěřitelný a tu LM udělají, takže to bude stejně nakonec úspěšná sezóna ...
Abner
13.05.2019 14:15
#
Tento argument, že rozhodli súboje s City, je tu pomerne častý.
Nemyslím si. Podĺa mňa rozhodli remízy s Leicestrom, WHU, Evertonom a na Old Trafford.
Dnes, keď sme generálmi, je jasné, že jedno víťazstvo z týchto zápasov by stačilo.
ttopi
13.05.2019 14:26
#
Jako odvolávat se na 4 zápasy už je celkem moc. Celé to rozhodla samozřejmě prohra na City, protože tam měl Liverpool ještě velký náskok. Pokud by na City neprohráli, nejspíš by to udrželi.

Fesak
13.05.2019 14:30
#
proste neda sa vyhrat kazdy zapas, preto dolezity bol ten dvojzapas s konkurentom o titul
danielfc
13.05.2019 15:05
#
rozhodol vzájomný zápas s City a tiež dvojzápas s ManU na Old Trafford kde LFC iba remizovali 0:0 a ManCity tam dokázali vyhrať....bolo to tuším 4 kolá dokonca PL.
Abner
13.05.2019 15:38
#
Je to vec názoru. Mohli si dovoliť prehrať s City, ale potom už nesmeli strácať.
Tak či onak, bola to skvelá sezóna PL.
fenixLFC
13.05.2019 16:00
#
El Cid z City
13.05.2019 14:33
#
Jasně že rozhodly, nejen bodově,ale i tím,že na ně vytvořili tlak a pak ztráceli.Prohrát nebo remizovat,tak byl konec.
Luc-Luc
13.05.2019 15:46
#
blbost
mickey mouse
13.05.2019 16:54
#
Sturridge byl strašný letos
Teoretik
13.05.2019 14:21
#
To nesouhlasím, Liverpool jednak takřka neztratil v sezóně a hlavně ani tolik nerotoval. Upřímně Klopp měl v sezóně určitě trochu víc štěstí na zranění než Pep, kterému chyběl téměř celou sezónu klíčový KdB a opět Mendy. Naopak měl teda kliku že Aguero vydržel skoro celou sezónu, bez něj by titul nedal + v závěru už byl připravený Kompany. Liverpoolu se útočné trio rozpadlo spíš až teď v závěru, ale to stejně vše vyhráli, no a VVD držel celou sezónu. Pokud jde o kvalitu střídajících hráčů, tak do ofenzivy nemá Liverpool vůbec špatné možnosti.
Gerrard-8
13.05.2019 14:28
#
Ox vynechal celou sezónu..na to se hodně zapomíná
Kefalín
13.05.2019 14:41
#
Ač Ox hrál dobře tak KdB je prostě trochu jinde
Kapřík
13.05.2019 15:44
#
fenixLFC
13.05.2019 16:01
#
to je mile ale ox mal byt tym klcuvoym hracom v zalohe. to ze je ox slabsi nez kevin nedegraduje jeho dolezitost. rovnako mozme argumentovat ze city mohli v pohode kevina nahradit
Teoretik
13.05.2019 17:36
#
vím, já to nezmiňoval schválně, protože srovnání KdB vs. Ox prostě není možný. Možná Mendy vs. Ox. Nicméně Brava jsem taky záměrně vynechal, ale kdyby mohl chytat, tak by to byla spíše nevýhoda pro City
Lacko_Boh
13.05.2019 18:59
#
to ze niekto kupi Oxa a caka ze mu zahra sezonu je skorej chyba kupujuceho ako nejaka smola
Bandita_Harry
13.05.2019 19:03
#
Luc-Luc
13.05.2019 15:51
#
praveze do ofenzivy tam prakticky moznosti nejsou, Origi zacal hrat normalne az na konci sezony, za Firmina tam typologicky nahrada neni a na kridla tam zbyva maximalne pak Shaq, to ze Klopp "tolik nerotoval" je prave dany tim, ze tam nemel koho dat...za me to taky rozhodla sirka kadru...v zapasech, kdy se nam herne nedarilo, tam neslo dat nikoho na oziveni, kdyz mas treba lavicku Milner, Lallana, Origi, Shaq a Lovren, tam je potreba zapracovat...
Liquid
13.05.2019 16:45
#
rozhodující faktor byl 1 bod Liverpoolu v dvojzápase se City
JackDaniels.
13.05.2019 20:05
#
Slaba lavica a zisk 97 bodov v premier league

V kolkych z poslednych 15 sezon by to stacilo na titul?

Dam ti radu, triezve zhodnotenie by sa malo robit za triezva
Abner
13.05.2019 21:08
#
Slabá lavička oproti víťazovi, nie Burnley and Co.
Zisk 97 je o bod menej ako mal víťaz.To, že by to stačilo predvlani, predpredvlani...etc. to znamená ako čo? Nestačilo to v sezóne 2018/19. Hotové, vyřízené.
Iný názor neznamená, že oponent je pod vplyvom návykových a psychotropných látok.
JackDaniels.
13.05.2019 22:58
#
Ty oponent, delas machra a hajzel mate na chodbe!

♥LIVERPOOL - FC♥
20.05.2019 14:11
#
Kornovec
13.05.2019 21:40
#
podle me rozhodl ten tragicky vykon na Old Trafford. Tam proste bylo vse idealni pro vyhru, ale nemeli na to. Skoda, docela jsem jim to i pral, ale ted si myslim,ze napodobi Valencii a prohraji dve finale LM po sobe
Abner
14.05.2019 06:21
#
Súhlas. Na Old Trafford sa to začalo veľmi rýchlo vyvýjať v prospech Liverpoolu, ale oni to nedokázali využiť. Už v 25 min musel Ole striedať druhého hráča, do konca polčasu ešte aj toho čo striedal. Výkon LFC v tomto zápase nemastný - neslaný.
Možno prehrajú, možno nie. Veď je to len šport. Hoci kvôli prachom, čo sa tam točia, sa to berie niekedy príliš vážne a neúspech priam tragický.
Kornovec
14.05.2019 22:29
#
tak tam jde i o to,ze pred 30 lety byl Liverpool jasne nejslavnejsi klub v Anglii a patril i do nejuzsi spicky ve svete. A od te doby ziskali z tech dulezitych trofeji jen Pohar Uefa a LM, v lize vicemenne pro smich. Pro klub s takovou historii je to skoro jako tragedie :)
Abner
15.05.2019 08:59
#
Tragédia na Heysel a následný zákaz v pohároch sa podpísali pod stratu pozície v Anglicku.. Dokonca "odrovnali" nepriamo aj mestského rivala Everton, ktorý mal vtedy fakt dobré mužstvo. Šance sa chopili United.
Inak, mne príde smiešne, ak fanúšikovia MUFC pripomínajú pôst LFC ohľadom PL trvajúci 29 rokov. Veď United čakali 26 rokov...asi tak.
Ingimir
15.05.2019 17:22
#
Ale to čakanie tunajší fanúšikovia MU asi nezažili
eder
16.05.2019 08:04
#
To vůbec nevadí - teď si to bohatě vynahradí.
Liverpool F.C.
13.05.2019 14:09
#
Hlavní teď je vyhrát božskou LM a máme úspěšnou sezónu
Medico
13.05.2019 14:14
#
Kup de Lighta, at mistni i tzv. katalanci se mohou zblaznit
Liverpool F.C.
13.05.2019 14:16
#
Neboj Virgil to zařídí
Fesak
13.05.2019 14:31
#
Zaplati zo svojeho nie?
technecium
13.05.2019 14:21
#
Aneb další díl do skládačky "Klopp neutrácí"
Medico
13.05.2019 14:25
#
Tak ma penize za Coutinho, to se to dobre nakupuje
Busby babes
13.05.2019 14:32
#
jak dlouho budou u Poolu vsechno penize za Coutinha?
technecium
13.05.2019 14:33
#
Dokud nevyhrajou ligu
Medico
13.05.2019 14:34
#
Tak dlouho az Coutinho ukonci karieru ? Mozna i pote...
El Cid z City
13.05.2019 14:38
#
Celý rok se tu dost z nich snažilo dát dohromady armádu fanoušků proti moci peněz a zlému Pepovi,kterému rok před tím fandili Teď hrají finále proti Pochemu,který neutratil ani libru Je načase fandit slabšímu a chudšímu.
cokoliv
13.05.2019 14:50
#
Za posledních 5 let (dle TM)
City - 560m liber
LFC - 180m liber
Spurs - 25m liber
Chudák Pep no, někteří by ho tu snad i osocili z toho že utrácí rozdíl mezi LFC a city 380 Mega, mezi spurs a LFC 150 Mega, takže chudáci spurs oproti poolu, ale scouseri ať si nestezuji na peníze city?
technecium
13.05.2019 14:53
#
Když kopeš do Pepa, tak je irelevantní psát utrácení za 5 let. Protože předpokládám, že mu tam Bayern nepočítáš
cokoliv
13.05.2019 14:55
#
je to myšleno na city celkově, ne jen Pep
El Cid z City
13.05.2019 15:00
#
Podle tvé tabulky jsme utratili 3x tolik než vy. Spurs dokonce 7x!!! míň než vy, no nejsou to sympatičtí bojovníci?
Finále ligy mistrů je příběhem:
Bohatstvíxchdobě
Nákupy nejdražšího stopera,golmana, a dalších x práci Pochecho s tím,co má. Tahkle pohádka vaším úhlem pohledu má zlo a dobro krásně definované.
Luc-Luc
13.05.2019 15:56
#
jsou, mne jsou Spurs sympaticti, to z vas bliju...
danielfc
13.05.2019 15:03
#
LFC potreboval prebudovať káder aj vzhľadom na odchod klúčových hráčov a rozhodne treba povedať, že každá investovaná libra sa vyplatila a každý hráč čo prišiel ak nestratil na svojej cene tak určite stúpla jeho tržná hodnota, čo sa o ostatných kluboch povedať nedá. Klopp sa netrafil iba v Kariusovi a ten stál myslím iba 5 mil.
Luc-Luc
13.05.2019 15:55
#
City
mistr129
13.05.2019 19:54
#
fenixLFC
13.05.2019 16:02
#
to uz sa investovalo, ale teraz mame dalsich 100 mega z LM, to by sa mohlo obratit do kadra
Busby babes
13.05.2019 14:31
#
tomu uz sand nikdo nemuze verit, ne?
Fesak
13.05.2019 14:35
#
To zas jeden fanusik neco napise a ublizenci sa mozu z toho zblaznit
♥LIVERPOOL - FC♥
20.05.2019 14:12
#
Pro nás to nejsou žádné velké peníze, aby se zde mluvilo o utrácení. Spíše takové drobné.
Dr. Admess
13.05.2019 14:21
#
Proč bychom měli? Neříkám, že bych se mu bránil, je mladý, bral bych ho, ale když nevyjde, zrovna stopery vyřešené máme, my se zblázníme jen když zůstane Ernesto, to je náš největší problém.
Medico
13.05.2019 14:26
#
Vsak uz ho berete za svyho nebo ne? 100 mega je levny, takovy Dembele sel take za 100
mesyas
13.05.2019 14:36
#
Co se plánuje s Umtitim? Půjde pryč?
ADM
13.05.2019 14:54
#
Ak nam necha De Ligta, tak sme v pohode.
Medico
13.05.2019 15:11
#
Vsak Vam ho necha, vzdyt i Coutinho sel do Barca kvuli trofeje, tak je mozne i de Light take. A proti takove RM ten titul je uplne easy nebo ne ?
Ingimir
13.05.2019 17:25
#
On skôr narážal nato že ten hráč sa nevolá de Light...
Medico
14.05.2019 07:37
#
Tak ja mluvim o de Lighta a ne o de Ligta. Proto mu pisu, ze jim nechava de Ligta. Za zbyly prachy co dostali za Coutinha uz dostanou maximalne "no name podavace micu de Lighta"
♥LIVERPOOL - FC♥
20.05.2019 14:13
#
Chodit do Barcelony kvůli trofejím....
Vosic
13.05.2019 15:43
#
Hráč to bude super, ale Raiola dělá akorát bordel všude...
vladis271
13.05.2019 16:16
#
Mates28
13.05.2019 17:35
#
Dalsi retard...de Lighta kupte, ale de Ligta nechte jinejm...
marke7
13.05.2019 21:52
#
Chytá se jich hodně
Medico
14.05.2019 07:33
#
Vsak se koukni kolik jich nad tebou uz chytlo.
Az na "de Lighta" se chytili hlavne na jiny slovy
LAĎA_Z_MADRIDU
13.05.2019 14:16
#
No snad se te hořký pocit z druhého místa nepromítne do finále LM. V kurníku ta trofej nemá co dělat!
callix
13.05.2019 14:34
#
Vsadim gule
13.05.2019 14:49
#
Kdyby nefoukal vítr, tak ten titul mají
pobody's nerfect
13.05.2019 14:58
#
a kdyby byl míč šišatý, tak ti vaši dřeváci ukopou LM
Vsadim gule
13.05.2019 17:49
#
Naši dreváci by ji neukopali ani krumpáčem. Ale příští sezóna bude naše
opretis
13.05.2019 22:00
#
Která příští?
danielfc
13.05.2019 15:00
#
súhlas, až na toho brankára kde mal byť skôr Alisson ......ideální sestava letošního ročníku anglické ligy: Ederson (Manchester City) - Alexander-Arnold, Van Dijk (oba Liverpool), Rüdiger (Chelsea), Robertson (Liverpool) - B. Silva, Fernandinho (oba Manchester City), Hazard (Chelsea) - Sterling, Agüero (oba Manchester City), Mané (Liverpool).
Kapřík
13.05.2019 15:54
#
Akorát je těžký rozhodnout, jestli by místo Rudigera neměl být Laporte a místo Maneho Auba, ale celkově slušná sestava. A tři Britové v ní.
Barcafan10
13.05.2019 15:02
#
Možná lepší nevyhrál titul, ale zařadit se trvala mezi největší špičky než sbírat FA Cupy a mít tým úplně v rozkladu.
krisa
13.05.2019 15:11
#
Hopp Schwiiz!
Vosic
13.05.2019 15:44
#
on řekl trofej a ne titul ne?
krisa
13.05.2019 16:17
#
však LM vyhraje Tottenham
Liverpool F.C.
13.05.2019 16:33
#
Rudnevs
13.05.2019 16:04
#
Čo máte furt s tým Švajčiarskom?
TopinB
13.05.2019 16:19
#
Klopp tuším řekl, x let zpátky, že pokud nevyhraje něco s LFC do x let, tak půjde trénovat do Švýcarska. Jenom se ještě zapomíná na LM
Rudnevs
13.05.2019 16:23
#
Môže ísť do Grasshoppers a vrátiť ich do prvej ligy... Ale nie, robím si srandu, snáď vyhrá tú CL, niečo by si už zaslúžili. Hoci si viem kľudne predstaviť i scenár, že to vyhrá Tottenham, to by bolo niečo podobné jak Grécko EURO 2004 alebo Portugalsko pred troma rokmi.
TopinB
13.05.2019 17:01
#
Tottenham snad fakt ne
TurboPlastik
13.05.2019 17:37
#
Jako proč ne?
rovers
13.05.2019 22:37
#
proč by Spurs nemohli vyhrát LM? O tom ten sport přece je ne? Neexistuje přeci jen jeden způsob jak vyhrát... Pokud by každej rok měl vyhrát v každý soutěži favorit a tým který hraje "nejhezčí fotbal" tak to můžeme rovnou přestat sledovat... Vítězství Leicesteru, Atletica Madrid, Montpellieru, Wolfsburgu v Bundeslize atd... je jeden z hlavních důvodů proč sledovat fotbal a sport obecně... Je celkem smutný, že v dnešní době kdy peníze hrajou hlavní roli je většina soutěží rozhodnutá před startem...
TopinB
13.05.2019 23:10
#
Ano, určitě budu fandit městským rivalům, týmu nezvladajků a zákeřáků, protože Leicester jednou vyhrál PL
oli9
13.05.2019 15:13
#
skvělá sezona s jednidou prohrou . Hra bavila , já jsem nadšený ale jeden tým byl o bod lepší no ...jsem zvědavý jestli tak dominantní budem spolu s city i další sezonu
krisa
13.05.2019 15:14
#
nechci být hnidopich, ale vlastně o dva
pobody's nerfect
13.05.2019 15:20
#
o jeden ze vzájemného zápasu
kiwwi
13.05.2019 15:29
#
myslene skor tak, ze aj pri rovnosti bodov by ten titul bralo City kvoli skore, takze v podstate LFC stracalo na City 2 body
Kixi Syhimour
13.05.2019 16:38
#
Good point
TurboPlastik
13.05.2019 17:38
#
City ano, Liverpool nikoliv. Ale TOP4 dají
FC Porto FC
13.05.2019 15:41
#
Vzhledem k tomu že vyhrají LM je tato sezona mrzet nebude
Elliasson
13.05.2019 15:54
#
Nevíš.
nani92
13.05.2019 16:21
#
vývoj - nevývoj, do 4. rokov mala byť trofej a stále nič
Lacko_Boh
13.05.2019 19:03
#
Bandita_Harry
13.05.2019 19:11
#
comming soon budes mi tu chybat
vladis271
13.05.2019 21:14
#
Pharrell
13.05.2019 21:48
#
Zark
13.05.2019 16:44
#
Jujgen
Busby babes
13.05.2019 17:03
#
Most disappointing club of the season?

@henrywinter
: "Man United."
@DickinsonTimes
: "Man United."
@OliverKayTimes
: "Man United."
@_pauljoyce
: "Man United."
@TonyCascarino62
: "Man United."
@GeorgeCaulkin
: "Man United."
@hirstclass
: "Man United."
@Marcotti
: "Man United."

we won!!!
JessePinkman
13.05.2019 20:01
#
Tak kdo jinej po letošní sezóně.
Y.N.W.A
14.05.2019 13:25
#
United zklamali vlastně dvakrát - jednou pod Mourinhem, podruhý v závěru pod Olem, když si nasadil laťku příliš vysoko
Durden Tyler
13.05.2019 17:53
#
"Ziskem 97 bodů podle něj tým napsal svou vlastní historii, neboť se ještě nikdy nestalo, aby taková bilance v jedné z pěti největších lig nestačila k prvenství" jako by snad v nějaké jiné lize ano! Zvlášť pak v ligách s 16ti kluby to je jak nic Rekord díky tomu, že Real 2009/2010 pustil v posledním kole "body" Málaze.
Kixi Syhimour
13.05.2019 19:46
#
Ale hlavně aby někdo přišel, alternativy v Pepem a Wernerovi jsou taky dobré, hlavně někoho vemte
Kixi Syhimour
13.05.2019 19:46
#
oli9
13.05.2019 19:11
#
tak první posila Brandt k nám
Kixi Syhimour
13.05.2019 19:39
#
To bych někoho sežral, kdyby to vyšlo
Kixi Syhimour
13.05.2019 19:46
#
Ale hlavně aby někdo přišel, alternativy v Pepem a Wernerovi jsou taky dobré, hlavně někoho vemte
JessePinkman
13.05.2019 20:02
#
Nejlepší manažer. Díky za to, že přišel a snad nikdy neodejde. Jedině za Gerrarda.
Barcafan10
13.05.2019 20:16
#
Jsem zvědavý, příští rok zkusím trochu sledovat Rangers, Gerrard si tam podle výsledků vede velmi dobře, nevím jak ovšem vypadá hra pod ním.
JessePinkman
13.05.2019 20:27
#
Koukal jsem akorát na Old Firm Derby a tam byla hra vždycky skvělá. Škoda, že vypadl v domácích pohárech, tam mohl udělat nějakou trofej. Ale jinak na první sezónu si vedl celkem slušně.
belasy kkt
13.05.2019 21:15
#
Dat mu este 2-3 sezony, potom asistent v Live a ked Klopp odide bude o nahradu postarane
JessePinkman
13.05.2019 21:28
#
Swarley
13.05.2019 21:34
#
mimi_united
13.05.2019 21:50
#
Zase plače o peniazoch tréner, ktorý kúpil najdrahšieho obrancu a brankára na svete
avicii
13.05.2019 22:01
#
Zase ukazujes ze mufani su najhlupejsi siroko daleko
Setwo
14.05.2019 13:15
#
najdrahšieho obrancu má Bayern a brankára Chelsea...
Johnny Bravo
17.05.2019 16:06
#
On neřiká kdo má nejdražšího obránce a brankáře, ale kdo je koupil
Remt
20.05.2019 11:35
#
Koho mas na mysli z Bayernu?
Setwo
20.05.2019 11:52
#
Lucas Hernández 80,000,000 €
Remt
20.05.2019 18:52
#
Jo, vidíš to, zapomněl jsem, že už ho koupili procházel jsem obranu Bayernu a říkal si kterej z nich by mohl mít nějakou přehnanou cenovku:D
cristiano.K.
13.05.2019 23:00
#
Pred sezonou jsem rikal, ze pokud skoncime ctyri body od City, bude to uspech. Pochopitelne jsem spokojen s body, nikoliv s umistenim. Nasel se lepsi konkurent a zaslouzene jsou City prvni. Neverim, ze bychom jeste nekdy ziskali vic nez 97 bodu.

S Kloppem si uzivam kazdou sezonu, budeme hrat treti evropske finale v rade. Kdyz prichazel, chteli jsme skoncit do prvni ctyrky v Anglii, ted patrime mezi nejlepsi tymy v cele Evrope. Mame jedhnoho z nejlepsich brankaru, tri ze ctyr obrancu by mohli byt v all star Evropy, trojzubec v ofenzive nahani strach. Zkratka je dal na cem stavet a to porad muzeme vyhrat LM.

V podstate do dalsi sezony nam staci koupit CB a utocnika, ktery umi zahrat i z leve strany a pokryt by to meli castecne odchody Sturridge,Moreno,Lovren,Lallana.

Sezona zajimava, dost mozna pet tymu z top6 bude mit uspesnou sezonu az na MU. Dijk nejlepsi hrac, Allison nejvic cistych kont, dva nejlepsi strelci z LFC.
eder
13.05.2019 23:19
#
maraynwa
14.05.2019 07:07
#
Pharrell
14.05.2019 08:01
#
djourou
14.05.2019 17:47
#
C-M@ster
13.05.2019 23:15
#
Jako ono se furt mluví o tom, že Liverpool projebal titul, ale já si nejsem jistej, jestli by vůbec nějakej klub v historii ustál to, jakej měli City rok 2019.
Liverpool měl 13-4-1 a City 17-0-1

Jen pro představu, když United vyhráli naposled titul (2012/2013) měli na přelomu roku 7 bodů náskok (taky), ale nahráli pak 12-4-2.
Čili být na druhým fleku letošní City, tak titul nebyl... (byť třeba by nás ten tlak vyšvihl k lepším výsledkům, kdo ví)
Takže na jednu stranu jako fanda United uznávám, že Liverpool podle mě prostě titul neprojebal... Jedním dechem ale dodávám, že jejich druhý místo je horší než naše šestý.
30 let nevyhráli titul... a teď nahrajou 97 bodů a stejně jsou druzí... to prostě musí nasrat daleko víc jak nás.
S ohledem na budoucnost jsme ale na tom hůř... nevíme co bude, kdežto Liverpool nejspíš zůstane na svým. Já věřím v Oleho a ve světlejší zítřky. (♥_♥)
Pesojen
14.05.2019 00:15
#
Luigi4
14.05.2019 01:19
#
Zklamání, ale nejsem moc naštvanej, beru to, že Liverpool vyhrál na půl taky (hlavně sám nad sebou a katastrofálními minulými sezónami)... Ještě pořád naděje v LM, ta pohádka (zatím) gradující Barcelonou se musí dokončit.
cristiano.K.
14.05.2019 22:28
#
vanGomm
14.05.2019 01:18
#
To,že Liverpol nemá titul rozhodl ten 3 bodový systém. Za normálního 2 bodového by Liverpool mistrem byl.Ten dřívější systém 2 body za výhru byl podle mého názoru lepší.
ttopi
14.05.2019 08:58
#
Nebyl. 3 bodový systém je systém podporující hru na výhru. Výhra a prohra je víc než 2 ušmudlaný remízy.

Přestaňte tu vymýšlet krávoviny
pedroLFC
14.05.2019 09:37
#
Mr.Mike
14.05.2019 10:33
#
Setwo
14.05.2019 13:19
#
cristiano.K.
14.05.2019 22:28
#
Infi
17.05.2019 15:51
#
Y.N.W.A
14.05.2019 13:30
#
nebyl a proto už neexistuje... a ještě jsem fakt neslyšel nikoho, že by se mu po něm stejskalo...
djourou
14.05.2019 17:46
#
je to dost nefer voci poolu
Stenter
14.05.2019 20:47
#
Mistr Anglie v podstatě s jediným Angličanem s křestním jménem Raheem Porušující všechna finanční pravidla s majitelem, který si myslí, že může cokoliv.
Trenér, co vyhrává tituly s Barcelonou, Bayernem a City, týmy, které už byly špičkové a mají neomezené možnosti. Bayern přežívá i Kováče. Přesto Liga mistrů pro Katalánce Guardiolu je vBayernu a City zapovězena. Proti němu trenéři, kteří z neúspěšných dělají úspěšné.
Můj závěr: nemám rád Guardiolu a City


ttopi
15.05.2019 07:57
#
Díky za názor a osvětu.

Kapesníky asi máš viď
pantiore
18.05.2019 03:42
#
http://v.ht/bQax - skvělý seznamovací seznam pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem, abyste našli sexuálního partnera!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.