Týmy jako Slavia osvěžují Ligu mistrů, řekl kouč Barcelony

06.11.2019 09:46 - Aktuality
Ernesto Valverde (© fcbarcelona.com)
 
Trenér Barcelony Ernesto Valverde složil fotbalistům Slavie za výkony ve dvojutkání Ligy mistrů s katalánským gigantem velkou poklonu. Pražané, kteří v úterním duelu 4. kola základní skupiny na stadionu Camp Nou nečekaně dosáhli na bezbrankovou remízu, podle něj prestižní klubovou soutěž osvěžili.

"Slavia je skvělý tým, a to nejen proto, jak odehrála zápasy s námi. Stejně hraje i ve své lize. Málokdo vydrží její tempo, které má. Je dobře, že se takové týmy dostávají do Ligy mistrů, vnášejí do ní osvěžení. Sice jsme přišli o body, ale tým s touhle chutí do hry a nasazením musím ocenit," řekl na tiskové konferenci Valverde.

Zatímco před dvěma týdny Barcelona v prvním vzájemném souboji se Slavií v Edenu po boji zvítězila 2:1, v domácí odvetě se musela spokojit s bodem. Čtyři gólové šance na Camp Nou zlikvidoval hostující gólman Ondřej Kolář a jednou trefil domácí kanonýr Lionel Messi brankovou konstrukci.

"Nebyl to ten nejlepší z našich dnů, nehráli jsme tak jako v ostatních domácích zápasech. To nám samozřejmě způsobuje frustraci. Nejen kvůli tomu, že jsme nevyhráli, ale i kvůli tomu, že ten zápas nebyl z naší strany dobrý," uvedl Valverde, jehož tým nedal doma ve skupině Ligy mistrů gól po téměř sedmi letech a nenapravil víkendovou ligovou porážku 1:3 v Levante.

"Je pravda, že jsme se nechovali správně v koncovce a v těch rozhodujících prostorech. Nedařilo se nám ani v záložní řadě. Soupeř si sice nevytvořil jasné šance, ale byl velmi nebezpečný, když nás obral o balon," prohlásil Valverde.

Jeho svěřenci navzdory ztrátě vedou tabulku skupiny o bod před druhým Dortmundem. "Samozřejmě jsme chtěli získat tři body, ale je třeba si uvědomit, že jsme ve velmi těžké skupině. Nejen kvůli dalším dvěma soupeřům Dortmundu a Interu Milán, ale i kvůli Slavii. Zápasy s ní nám to jasně ukázaly. Uvidíme, co bude zapotřebí k tomu, abychom postoupili. Je jasné, že musíme vyhrát v dalším zápase s Dortmundem," dodal Valverde.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5363
Komentáře (255 / 0 nových)
technecium
06.11.2019 09:47
#
Jo a ty zasíráš Barcelonu
Mr.TýÁrJůÍ
06.11.2019 11:17
#
Tyhle a podobné komentáře přesně ukazují tvůj a tobě podobných charakter.Proč se neradoval a opěvovat pozitivní věci,že náš český klub uhraje takové výsledky a podává takové výkony proti takto velkým gigantům??? Místo toho kritizujes,že řekl vlastně pravdu o Slavii.Pri kritice jakéhokoli v trenéra soupeře Slavie se poukazuje na neschopnost těch trenérů,místo toho aby se spíše vyzdvihla práce hráčů a lidí kolem Slavie.To že Slavia uhrála nebo ještě uhraje dobrý výsledky přece neznamená,že ten,co je na druhé straně je automaticky špatnej. Valverdeho se tímto nechci zastávat a je možné,že se opravdu blíží jeho konec v Barvě,ale je to hlavně o přístupu hráčů.Kdyz méně fotbaloví hráči přehrávají místy své mnohem fotbalovejsi soupeře,tak je to právě o tom přístupu hráčů k plnění zadaných úkolů trenéra.Barca takhle podobné hraje furt,jen to neplatí na mnohem behavejsi týmy. Nutno dodat,že hráči Slavie do zápasu dali 100% na rozdíl od nekterych hráčů Barcelony,kteří prostě nemají takovej morál a doufají,že to uhraje jen tiki-takou.


Generalní Gladiator
06.11.2019 11:23
#
Gratulace slavii,skvěle reprezentuje českej fotbal, obdivuhodné, výtečná práce hráčů,trenéra,asistentů a vedení(ekonom.i sportovní úsek a další)..teď už můžu vyjádřit názor na valverdeho?
Mr.TýÁrJůÍ
06.11.2019 11:36
#
Jak je libo.Barcelona vede LaLigu i svou skupinu v LM a teď si dovolila nevyhrát 2 zápasy po sobě a dovolila si nedat gól na Camp Nou po tolika letech, tak to je poslední kapka a pohár přetekl.Vyhodte Valverdeho! Strůjce této megakrize slavné Barcelony.Mne mnohem více štvou hráči typu Messiho a spol,že nejsou s to uznat,že je někdo porazil nebo obral o body nebo jen nedovolil excelovat jak je on zvyklý.H(S)ráč, který neumí podat po zápase soupeři ruku je pro mne zklamání.To jim tolik Slávka ubližovala? Vždyť jen víc běhala a dala do toho maximální effort a srdce a za to jim ani nepodám ruku na důkaz alespoň trocha uznání? Špatnej příklad pro malý fotbalisty.
jakubbosak
06.11.2019 11:43
#
zlatan-legend
06.11.2019 11:47
#
Generalní Gladiator
06.11.2019 11:43
#
Pleteš páté přes deváté
zlatan-legend
06.11.2019 11:47
#
Majk91
06.11.2019 12:37
#
Eichel
06.11.2019 19:03
#
zlatan-legend
06.11.2019 11:47
#
No. Proti týmům jako Barcelona, City, Real Madrid hraješ pouze to, co ti oni dovolí. Nic jinýho neexistuje. To je prostě nepopiratelný fakt . A proto chceme, aby Valverde odešel. Protože absolutně neumí takticky zareagovat na průběh zápasu. Hráče staví na jiné posty a hlavně staví hráče, kteří prostě hrát neměli. Hráči nehraji na 100% a je to jednoznačně problém trenéra, protože on po nich prostě nic extra nechce. Tohle je prostě z velký části průser Valverdeho a měl by odejít.
Mr.TýÁrJůÍ
06.11.2019 11:53
#
Aha,už chápu.On prostě po nich nic extra nechce.Tak to máš nejspíš dobře zdroje,které já nemám.Tak to potom ano. Vyměňte trenéra,hráči za to nemůžou,byť dle rozdílů v platech by měli vyhrát 10:0.Ono to vlastně vůbec není o snaživému výkonu Slavie,ale jen o tom,co ti soupeř dovolí.Talze děkuji Seville,Chelsea,Interiéru atd. že jste dovolili Slavii předvést takový výkon jelikož bez vašeho svolení by si ani necvrkli.Hmm ;))))
Generalní Gladiator
06.11.2019 12:00
#
Pokud tolik miluješ všechno české, věnuj o něco víc času tomu,co nás spojuje, tedy našemu jazyku.
Mr.TýÁrJůÍ
06.11.2019 12:14
#
Proč? Jsem vdečnej za výkony Slavie a udělala mi radost jak do toho kluci dávají vse, tak mne taktika soupeře,byť je jakkoli špatně nastavená, nemůže připravit o ten pocit, že po dlouhé době se pozitivně mluví o českém klubu.
Generalní Gladiator
06.11.2019 12:25
#
Nikdo ti radost nebere,slavie je fantasticka,klidně mohla vést skupinu,ale kritika verdeho neznamená znehodnocení výkonu slavie,kapišto? A kdo vůbec opravdu jsi ty 6.11.?
zlatan-legend
06.11.2019 12:02
#
Ježiši . Když sám na tiskovce prohlásí, že ho fyzická připravenost hráče nezajímá. Pokud není člověk úplný dement, tak si domyslí, jak to asi je...A zrovna Sevilla a Inter není úplný TOP a s nadstandardním výkonem se jim můžeš vyrovnat. Chelsea mám postavenou stejně. Nesnižuju výkon Slavie, ale tohle je prostě danej fakt. Tým jako Barcelona by měl správně dominovat ať hraje Slávie jak chce. Po Pepkem by pře pár lety dostali včera 5
Mr.TýÁrJůÍ
06.11.2019 12:18
#
No ta dominance Barcelony pod Pepřem G. mne štvala už z toho důvodu, že jsem dopředu věděl,jak to dopadne. Větší umění je podat excelentní výkon s celkem dobrými hráči, než celkem dobrý výkon s excelentními hráči,jak si Barca a spol.kazdy rok nakupují.
zlatan-legend
06.11.2019 12:24
#
ratusek
06.11.2019 13:32
#
Dr. Admess
08.11.2019 17:30
#
nebabisch
06.11.2019 12:10
#
Tak ale tady Slavie určila co se bude hrát, rozhodně ne Barca.
zlatan-legend
06.11.2019 12:15
#
dobře.
Mr.TýÁrJůÍ
06.11.2019 12:23
#
Tohle vlákno je k titulku: Týmy jako Slavia osvěžují Ligu mistrů, řekl kouč Barcelony. A s tím nezbývá, než souhlasit. To je tak, když si někde může dovolit koupit jen hračičky,tak pak nikdo už nechce moc běhat a bránit. Ještě že si pořídili alespoň pracoviteho de Jonga.
nebabisch
06.11.2019 12:26
#
Kdyby to určila Barca, tak vyhraje 5:0. Ale právě to, že se nedostali ke svojí hře a ještě měli pořád otevřenou obranu, je výkonem Slavie.

A směj se čemu chceš, že jsi dement vědí všichni.
zlatan-legend
06.11.2019 12:29
#
Ano
Spalovač šancí
06.11.2019 14:26
#
Řekl bych, že má hodně pravdu. Barca asi nepředpokládala, že Slavia bude parkovat autobus, ale s obranou lajnou 10-15 m od půlící čáry rozhodně nepočítali. A moc jim to nešmakovalo.
Y.N.W.A
06.11.2019 15:26
#
vůbec nesouhlasím... Barca je víc než klub a nepředvádí dobrou hru, to, že vede ligu i tabulku LM, kde utrpěla dvě výhry jsou jen Valverdeho alibi, hra je už pár let horší, na Barcu příliš pragmatická, bez náboje, bez jiskry, bez boje... venkovní výpadky nejen v LM jsou alarmující... je to hra na Messiho, čeká se, co předvede... nákupy špatný nejsou, hráši potenciál maj, ale trenér je neumí využít, protože nemá systém
advokat
06.11.2019 17:43
#
To je strašne, ako si niekto vie vymýšľať, to vidím, že nielen na boľševických weboch. Me.TýÁ atď., ty si čo videl? Alebo len počul? Celý čas kamera po zápase ukazovala na Lea a podal ruku najmenej 5 hráčom Slávie. Aj keď nemal náladu, lebo sám nebol spokojný, že nedal gól.
advokat
06.11.2019 17:52
#
Ainak, Slávia hrála vynikajúci zápas, bol som príjemne šokovaný a držím jej palce doma s Interom. Ten Souček, Olyianka, Stanciu, Kolář, neviem, neviem dokedy budú v Slávii, nič v zlom, ale peniaze hýbu futbalom.
Klokanomet
06.11.2019 18:11
#
technecium
06.11.2019 11:31
#
Mě nezajímá Slavie, kterou k úspěchu dovedly čínský prachy. Mě zajímá Barcelona. Pro mě jako fanouška Barcelony je Slavie klub, který by Barca měla přejet rozdílem třídy. A nepřejela a proto žádám změny ve vedení Barcelony.
Mr.TýÁrJůÍ
06.11.2019 11:44
#
Pokud tě jako Čecha nezajímá úspěch českého klubu a místo radosti se podivujes,že Barca Slavii neprejela rozdílem třídy,tak by ti prospělo si zachovat na fóru Barcelony a tam spílat Valverdemu.Tady si to nepřečte.Ja fandím našemu narodaku a všem českým klubům který reprezentují Česko v Evropě. Podívej se taky na Sponzory několika velkoklubů v Evrope.,než začneš kritizovat způsob financování v Českém klubu.Pro tebe bude asi idealni,když bude českej fotbal v prdeli a bez peněz.Ale to pak nikdy LM hrát českej klub nebude,pokud si nebude moci dovolit hráče podobné těm ve Slavii.
zlatan-legend
06.11.2019 11:49
#
A proč by měl nutně fandit týmu jen proto, že je z ČR. Má prostě nejoblíbenější tým Barcelonu. Co je na tom? Automaticky musí člověk fandit hlavně všem týmu v zemi, kde se narodil?
Sheldon
06.11.2019 15:12
#
Tak je to přirozené.Už jako malé dítě začneš přát nějakému týmu ze svého okolí.my se už ve školce dělili na sparťany a slávisty. A pochybuju, že v pěti letech je to rovnou Barca.Té začínají fandit většinou puberťáci z malých měst, kde je fotbal daleko a z vychcanosti, vždy si vyberou ten nejsilnější klub.To jsou jenom fanoušci úspěchu.Pak ta jejich mašina rupne a můžou se posrat.Já osobně tyto "fanoušky"vůbec neuznávám.Ti znají jen výhry a úspěchy.kdežto takový fanoušek Slavie musí svou opravdovou víru mnohokrát za život prokázat.o tom, že má premici a chodí na všechny zápasy už psát ani nebudu, nějaká trubka, co si hraje na barceloňákaani svůj tým na vlastní oči kollikrát nevidí.
Generalní Gladiator
06.11.2019 15:19
#
Tak to je slušná šnůška sraček.
Sheldon
06.11.2019 15:24
#
Ne, to je pravda.Fanoušek žije pro klub a pro ten klub něco dělá.ne, že dřepí u TV a pak nadává po diskuzích.To není fanoušek, to je parodie na fanouška, který je zvyklý jen na výhry a úspěchy.Pak se jim nedaří a vyhazují půlku mančaftu a vedení, prostě trubky.
Sheldon
06.11.2019 15:24
#
A to nemluvím o to, že Barca verde la Ligu i skuopinu v LM a stejně je to volům málo a vyházeli by všechny.:))))))
Generalní Gladiator
06.11.2019 15:37
#
Vy jste se dělili na S nebo S? A proč? Dva nejlepší kluby...Šestiletý děcka chodí na trenál v dresech realu,barcy,psg-a fandí jim...nekecej nesmysly, že zahraničním týmům se fandí až v pubertě..Žiju a dýchám pro úplně jiné hodnoty, fotbal je zábava a rád koukám na fcb, fandím jí, pokud to nestačí na to,abych byl nazýván fanouškem,ok, třeba někdo vymyslí jiný slovo..
nebabisch
06.11.2019 15:25
#
To neunesou.
pospec7
06.11.2019 18:09
#
nebabisch
06.11.2019 12:12
#
Alespoň nedluží kam se podívá jako Barca.

Slavii k tomu dovedla práce a nic jiného.

Barcu tam vede dlouhodobě špatný výběr hráčů.
zlatan-legend
06.11.2019 12:16
#
Ty se na to vykašli už
nebabisch
06.11.2019 12:28
#
Takže jsi nadšen z Coutinha na hostování, z výkonů Antonína a Dembeleho?
zlatan-legend
06.11.2019 12:42
#
Coutinho měl bejt prodanej. Barce nemá co dát. Griz a Dembouz jsou TOP hráči. Ale někdo to s nimi evidentně neumí. Hádejme kdo. Není možný, aby Griz bránil u svýho vápna. Proto do Barci nepřišel. Není to špatný výběr hráčů, ale špatná práce s těmi hráči...
Mr.TýÁrJůÍ
06.11.2019 12:53
#
Legendarni Zlatane.... Ibra se taky neprosadil vedle Messiho, který mu říkal,kdo kde má hrát,což není dobré. Griezmann je buď CF nebo podhroťák,ale ne křídlo,kam ji bůhví kdo pořád cpe. Nemůžeš si pořídit 3 kohouty(alfasamce)do jedné linie v útoku.Kdo se nepřizpůsobí Messimu,tak se v Barce těžko prosadí. Až odejde božský Leo,tak bude Barca v situaci jak byl Real po odchodu Ronalda. Nejde hrát vše na jednoho hráče donekonečna
zlatan-legend
06.11.2019 13:12
#
Tak 46 zápasů a 22 gólů určitě nebudu brát jako, že se neprosadil. Neprosadil se například Schick v Říme. Tam šlo hlavně o to, že si proste nesedl lidsky s Pepem, který bral Messiho jako boha a hlídal si ho, aby ho nikdo nezkazil. Takový Henry potřeboval na gól víc minut než Ibra. A taky neslyším, že by se neprosadil.

Ano, Griz má hrát na hrotu nebo podhrot. To, že ho Valverde dává na kraj opět svědčí o jeho taktických schopnostech...
nebabisch
06.11.2019 13:14
#
A náhrada za Xaviho s Iniestou je kde?
zlatan-legend
06.11.2019 13:17
#
Frenkie je super. Dávno má hrát Puig nebo Alena. Ale někdo jim odmítá dát prostor . Dále rád slyším, že se Barca již zaměřila na Havertze. Takže náhrad by bylo dost...
nebabisch
06.11.2019 13:22
#
Já vím. Neříkám ani náhodou že je Valverde super trenér. Měl letět po Liverpoolu. Ale říkám, že současná Barcelona (hráči kteří hráli + trenéři) nedokázali Slavii vnutit svůj plán hry (ten byl určitě jiný než jsme viděli). A proč se to nepovedlo? Protože je k tomu Slavie nepustila.
Generalní Gladiator
06.11.2019 15:20
#
Nic nového,svoji hru jsme letos snad ještě nehráli, žádná totiž neexistuje.
nebabisch
06.11.2019 15:27
#
Tak pořád by mělo být vidět, že kádr Barcelony má hodnotu (plácnu) 2 miliardy € a kádr Slavie je tak za 100 miliónů €.
Sergi Samper
06.11.2019 15:34
#
To taky vidět bylo
Generalní Gladiator
06.11.2019 15:39
#
Mělo,proto se vyhazuje trenér a kritizují ..nejsi jeden z těch,co to výš palcují jako nefanouškovské chování?
nebabisch
06.11.2019 16:12
#
Ne, já chápu že tam Valverdeho nechcete a nerozumím proč tam je. Jen mi vadí že tady pár blbů neuzná realitu a nepochopí, že i Slavie se dokáže připravit na Barcu takovým způsobem, že to dopadne jako tyto dva zápasy.
Generalní Gladiator
06.11.2019 16:22
#
No tak měly by $ být vidět nebo to nehraje takovou roli?
nebabisch
06.11.2019 17:14
#
Slavie výborným výkonem a taktikou prakticky vymazala většinu hráčů Barcelony a její systém 4-2-4.

Jasně, Barca držela míč, ale ne 20 metrů od branky, ale 35-50.

Ano, Barca měla šance, Messi třikrát, jednou Semedo, jednou Roberto a Messi Vidal v ofsajdu.

Ale většina fans FCB určitě čekala jiný kolotoč, jinej zápas, víc šancí a góly. Slavia měla štestí jako ho měla před dvěma týdny Barcelona.

Taky se dá říct, že šance měla i Slavie. Přečíslení 6 na 3 (strašně vyřešeno), Bořil v ofsajdu, Stanciu z přímáku a když trefil Masopusta.

Brejky do otevřený obrany Barcelony určitě nebyly náhoda. S tím se do toho šlo.

Proto je nesmysl psát, že Barca hrála špatně a proto má Slavie bod.

Pravda je taková, že Slavia hrála dobře a proto hrála Barca špatně.
Generalní Gladiator
06.11.2019 18:04
#
Slavia hrála výborně,ale řešení brejků bylo tristní, klidně si mohla odvést historickou výhru. Barcelona zase to svoje,šak si to viděl,takhle hrozně hraje pořád.bez ohledu na to,co hraje soupeř, jen neproměnila šnace, žádné kolotoče se letos fakt nekonaj. Btw před skupinou jsem psal,že barca nemusí postoupit ..podle mně se to pořád může stát..štěstí ve třech zápasech bylo na její straně. Dortmund má řešení v poslední třetině hřistě na jiný úrovni než slávka a v itálii tradičně hroznej venkovní výkon, je to 50 na 50.
nebabisch
06.11.2019 18:50
#
Já si prostě nedokážu představit, že takhle hraje normálně. Viděl jsem ji letos poprvé až v Edenu a tak jsem opravdu byl překvapenej.

Pamatuju si ji jako neskutečně silnej tým s vítěznou mentalitou, kterýho se každý bál. Úplně každý. A dávala bůra ve dvou ze tří zápasů.
technecium
06.11.2019 12:21
#
Bez Číny by Slavie hrála druhou ligu
zlatan-legend
06.11.2019 12:23
#
Mr.TýÁrJůÍ
06.11.2019 12:24
#
No jasně Sparťane
nebabisch
06.11.2019 12:27
#
Určitě ne. Slavii zachránil Šimáně.
patas92
06.11.2019 09:50
#
( ͡⚆ ͜ʖ ͡⚆)╭∩╮
Visca el barca
06.11.2019 09:55
#
Kluivert9
06.11.2019 10:09
#
Murena
06.11.2019 10:15
#
Leo Rekordman
06.11.2019 12:10
#
HalaMadrid_Flx
06.11.2019 13:07
#
RadekVonCZE
06.11.2019 13:38
#
Y.N.W.A
06.11.2019 09:54
#
No to je přístup ... Ukazuje presne to, proc ho cules neberou. Ono totiz, Valverde, pred tebou byla ozivenim LM i Barcelona... Za tebe to je pragmatismus, dejme gol a vyhrajme jedna nula, na ligu to stačí, na LM bohužel ne, ale nejsme dokonali.... Toto neni mysleni klubu, kterej je mes que un club
Mr.TýÁrJůÍ
06.11.2019 12:58
#
Y.N.W.A
06.11.2019 15:27
#
jsi slepej, když toto nevidíš
Visca el barca
06.11.2019 09:54
#
Bože to je takovej sráč, že to není ani možný. Na Anfieldu se to zlomilo a on tu nemá od té doby co dělat. Chce to novej vítr. Letos by mohl vyhrát ligu třeba Sociedad, protože to co předvádí ta top trojka je opravdu k zblití.
Hristo Stoichkov
06.11.2019 09:58
#
Jinak z pohledu Barcy mě hodně nemile překvapilo ( asi špatný slovo, protože už je to letos poněkolikátý), jak špatně Valverde mužstvo takticky připravil. Jestli měl Slavii nasledovanou, o čemž po včerejšku hluboce pochybuju, tak prostě nemohl čekat hluboký defenzivní blok, kterýmu nasvědčovala sestava Barcy a role Vidala (defacto čtvrtýho útočníka) v ní. To, jak dokázala Slavia přečíslovat Barcu v nejdůležitějším prostoru bylo kolikrát až směšný a Valverde na to během celýho zápasu ani nedokázal zareagovat, to je z jeho pohledu absolutně neomluvitelný. Kritizovat Busquetse je momentálně hodně trendy, ale těm lidem bych doporučil podívat se na to, jakým situacím byl společně se stopery neustále vystavován, podobně jako třeba v domácím zápase s Interem. Nedávno jsem na twitteru četl zajímavý thread o tom, jak se Valverde takticky zhoršil a bylo to přisuzováno tomu, že nemá v realizáku nikoho, kdo by dokázal detailně nastudovat hru soupeře. Například Pep měl Tita, Lucho Unzuého, Valverde ještě loni dokázal během zápasu obvykle skvěle zareagovat sám, tato důležitá vlastnost ho nejspíš už opustila. Když jsem se na zápas díval v noci ze záznamu, byla vidět jeho velká nervozita, která vzhledem k jeho obvyklýmu klidu asi vypovídá o všem. Situaci nemá pod kontrolou a jestli mi to něco připomnělo, byl to chaos podobnýmu legendárnímu poslednímu Clásicu Beníteze na Bernabeu. Kéž by ta situace nabrala podobný spád jako tehdy, ti hráči si až na pár výjimek evidentně neuvědomují, jak špatně na tom Barca je a měli by dostat někoho, kdo jim bude šlapat na krk.
patas92
06.11.2019 10:08
#
Role Vidala ve včerejším zápase je něco naprosto nepochopitelného. Pokud měl suplovat roli Suareze, tak pak neměl hrát jeden z útočníků. Většinu zápasu stálo asi 6 hráču Barcelony v lajně a Busquets s Frenkiem neměli ani jak rozehrát, natož se vypořádat s početní převahou presujících Slávistů. Nasazení Rakitiče byla třešnička.
technecium
06.11.2019 10:10
#
celeb
06.11.2019 10:53
#
do toho este Valverdeho vysnivana rola Roberta ako spasitela. Ano, za celu sezonu sa dostal prave vcera do jednej dobrej sance. Lenze kedze sa on neustale vysuva dopredu, tak Frenkie s Busqom boli pod velkym tlakom, ze pri pripadnej strate budu precisleni superom. Frenkie sa v tych situaciach stahuje k pravej lajne niekde na poziciu beka, kde je uplne zbytocne utopeny a nas kreativny potencial smerom dopredu sa limitne blizi k nule...
Ako jedna vec je, ked zaloznik takto prebera poziciu beka v rychlom protiutoku, lenze u nas tam travi neprimerane dlhu dobu, kym Roberto sa snazi byt uzitocny v postupnom utoku.
Valverdemu sa v tejto sezone podarilo uplne znefunkcnit nasu zalohu a trpime tak vsade. Tie prechody na 424 su ceresnickou na tej jeho gebuzine, co s nas spravil.
technecium
06.11.2019 10:09
#
Přesně jak píšeš. Dva roky Valverdeho zdobila taktická připravenost na soupeře a případná schopnost zareagovat na vývoj zápasu (ještě loni jak doma proti Liverpoolu stáhl Coutinha a změnil na 4-4-2, tak následně Liverpool úplně vymazal), ale letos odešly i tyhle jeho poslední pozitiva.

Problém je, že za Valverdeho nevidím okamžitého nástupce, ani personu uvnitř klubu, která by to dokázala vzít. Xavi si myslím do toho ještě uprostřed sezóny nepůjde, Lucha zpátky radši nebrat, přeci jen z těch jeho Gomesů jsme se pořádně vzpamatovali až letos. Blanc trénovat nechce, Mourinho by byla sebevražda a z fungujících trenérů by k nám těžko někdo šel. A ten Gallardo? Opravdu nevím, co si o něm myslet.

A k Busovi. V té pozici, jak píšeš, je zvyknutý hrát. Bylo to tak pod Luchem, bylo to i první dvě sezóny pod Valverdem. Ale letos je poprvé vidět, že to nedává.
bystri14
06.11.2019 10:39
#
Bielsa! Psychopat, umí španělsky, ofenzivní fotbal. Sice by pravděpodobně s vedením, Suarézem a dalšíma nevyšel a dal výpověď po 3 dnech,ale kdyby to náhodou vyšlo mohlo by to být zajímavý
Dody10
06.11.2019 14:10
#
Bielsu u velkoklubu jako je Barcelona bych rád viděl, ale jak říkáš, tam by to bylo asi otázkou hodin od jeho rezignace.
bystri14
06.11.2019 15:23
#
Já si myslím, že by to mohlo být to, co Barca aktuálně potřebuje. Trenér, který se s ničím nepáře, neměl by problém odstavit špatně hrající starší hráče, vyžadující maximální nasazení, svým zápalem schopnej na svojí stranu získat kabinu. No, chtěl bych zas vidět předvádět Barcu ofenzivní šílenství
mul
06.11.2019 11:13
#
Alleghri ? Poche ?
technecium
06.11.2019 11:19
#
Allegri je kopie Valverdeho - pragmatický fotbal, neschopnost hvězdy namotivovat k něčemu většímu... Pochetino mi přijde dobrý do nějakého klubu druhého sledu.
Generalní Gladiator
06.11.2019 11:27
#
Ten Hag,není o čem.
technecium
06.11.2019 11:31
#
Jasně, skvělej trenér. Ale proč by k nám měl chtít? Umí Španělsky?
Generalní Gladiator
06.11.2019 11:36
#
Peníze,prestiž,výzva změnit hru barcelony v zábavné představení(jako u ajaxu)...jeho pohled na fotbal je podobný tomu,co se od barcy očekává..poche k nám nikdy nepůjde
Hristo Stoichkov
06.11.2019 14:03
#
Ale jeho angažování během sezóny je absolutně vyloučený.
Dody10
06.11.2019 14:11
#
Y.N.W.A
06.11.2019 15:28
#
za mě jo, mohlo by to bejt zajímavý... oni potřebujou trenéra s koulema
alcantara
06.11.2019 12:08
#
Pod Luchom sme boli este ako-tak kompaktny, teraz je to casto uplna anarchia na ihrisku. Kritika Busquetsa neprisla dnes, je tu uz niekolko mesiacov, mozno rokov, ajked je uplne mimo a vobec nie je primarnym vinnikom. To comu je vystavovany, nie je jeho chyba, ani to neznamena, ze sa jeho vykonnost prepadla natolko, ze uz nema na Barçu. Len je to potreba vidiet, no
Hristo Stoichkov
06.11.2019 14:09
#
První dva odstavce souhlas. Na Gallarda sice jde celkem slušná chvála, ale podle mě si nemůžeme dovolit další nejistý dlouhodobý řešení, vždyť jsme pořádnýho kouče měli naposledy v Pepovi (Tito se jim mohl stát), to je u tak kvalitního klubu až neuvěřitelný.

Bus není schopen fungovat v chaosu, pokud dostane naše hra řád a poziční pravidla, půjde nahoru. Ale rozhodně nemá na to, aby měl bránit tak obrovský prostor, byl nazýván lenochodem, zatímco Vidal lítá jak smyslů zbavený, poztrácí polovinu míčů prvním dotykem a pak je za to chválen, jelikož “bojuje”. Tím neříkám, že je nepoužitelný, jako impuls z lavičky je v některých zápasech ideální a podobnou roli by měl dostat i Suárez, pokud má mít ještě nějaký pozitivní přínos.
alcantara
06.11.2019 17:09
#
Urs
06.11.2019 10:00
#
Hokaido05.11.2019 13:53#
Doma je Barcelona úplně jinej tým. Dneska to imo pro Slavii nedopadne vůbec dobře. Tipuju 6:1.

Už jsi vylezl z kanálu?
Kluivert9
06.11.2019 10:11
#
Valverde Out!
Mercury
06.11.2019 10:16
#
Uz at je pryc.
cetto
06.11.2019 10:24
#
Řeknu asi nepopulární názor, ale pokud Slavia skončí ve skupině poslední bez vítězství, tak je jí stejně ku hovnu, že je "oživením" LM. Dlouhodobě říkám, že naše kluby by se o tu LM neměly ani pokoušet, protože na rozdíl od EL, tam prostě nemohou nic moc uhrát. V EL by ted v prakticky jakékoliv skupině jela na jasnej postup a mohla by se na jaře dostat klidně mezi TOP8, dal by Bůh slušný soupeře, tak třeba i TOP4. Ale v LM? Jasnej konec ve skupině a ještě bez možnosti na jaře pokračovat v EL. Trpí tím klub, fanoušci i koeficient. Snažit se dostat do LM je zkrátka krátkozraký cíl a je fajn, že se můžeme čas od času hladit, že se nám to povedlo, ale pokud chceme vidět i nějaké přijatelné výsledky, tak EL je strop. Já se osobně velmi těším na tu třetí soutěž, protože sledovat třeba takovou Bohemku nebo Slovácko, jak válčí s Jagiellonia Białystok, Valur Reykjavík nebo Aberdeenem, mne bude bavit mnohem více.
Al Capone
06.11.2019 10:27
#
Zajda
06.11.2019 10:29
#
Messi14
06.11.2019 10:30
#
LM neni o postupu do EL, je to o prestizi se tam vubec dostat, pro hrace sance se ukazat - a pokud napr Kolar zacne pristi sezonu ve Slavii, tak se budu hodne divit. Temahle vykonama si kupuje listek do lepsi ligy. A to nemusim ani zminovat prachy, ktery se s EL nedaji srovnavat. Treti misto by byl bonus, ale ono Slavii v te nabite sezone neuskodi mit o par zapasu min, aspon se nezeserou dalsi hraci.
Momo9
06.11.2019 10:31
#
Jasne, pojdme radsi do EL, vubec nejde hlavne o prachy.
ttopi
06.11.2019 10:32
#
Díky LM stoupá cena hráčů nepoměrně jinak. Zkušenosti ti to dá taky větší, když se musíš připravit na tyto soupeře a ukázat si, že přecijen na to máš. Příjmy pro tým nesrovnatelné. Nikomu neberu názor, ale jestli tohle myslíš vážně, tak to není normální
clinger
06.11.2019 12:05
#
luismiksak
06.11.2019 12:55
#
Dody10
06.11.2019 14:12
#
Selänne
06.11.2019 15:07
#
Gedofrey
06.11.2019 15:30
#
Nihilister
06.11.2019 17:27
#
Shevchenko
06.11.2019 10:34
#
No nemáš úplně pravdu, protože teď je bude čekat "nejjednodušší" zápas, kde klidně můžou vyhrát a tím pádem se dostat na 3. místo. A ruku na srdce, tohle je opravdu nejhorší skupina, kde mohli být nalosovaní. Věřím tomu, že v některých jiných skupinách by hráli o postup.
luismiksak
06.11.2019 12:56
#
Jsem přesvědčený, ze hráči i management Slavie jsou z téhle megaskupiny nadšení.
fabec1222
06.11.2019 10:39
#
Stačí porazit Inter a jsou v EL
Generalní Gladiator
06.11.2019 10:43
#
Inter může vklidu porazit nás.
Kily
06.11.2019 10:45
#
nejsou, vzhledem k současnému stavu Barcelony, její hře venku a tomu, že v posledním zápase jí nemusí o nic jít, je výhra Interu v posledním zápase víc než pravděpodobná
scihel
06.11.2019 10:42
#
Jsem rád, že s podobný připosraný názory v klubu nikdo nemá a máme ambice hrát s těma nejlepšíma. I Plzeň dokázala v minulých sezonách dokázala ,že konec ve skupině rozhodně není jasnej.
A ještě bych se rád zeptal, jak fanoušci trpí tím, že hrajeme Ligu Mistrů? No je pravda, že je to utrpení sledovat Slavii jak sebevědomě nastoupí proti Barceloně. Radši bych nějakej výlet do Kazachstánu.
Zephyr
06.11.2019 10:46
#
mistr129
06.11.2019 11:06
#
SIRBRANIKE
06.11.2019 11:35
#
naheCZ
06.11.2019 11:46
#
Losinho
06.11.2019 11:48
#
cetto
06.11.2019 11:51
#
Protože na jaře se budou dívat akorát na to, jak Slavia válčí proti Příbrami, místo aby sledovali její tažení EL proti týmům jako Benfica, Zenit či Everton...
Black Jagir
06.11.2019 12:01
#
Zkus se zeptat sparťanů, jestli by vyměnili jarní jízdu s Rostovem v EL za skupinu LM
Sheldon
06.11.2019 15:13
#
Uvidíš, že nemáš pravdu.Na jaře poháry budou.Nevydávej svá přání za realitu.
Jardin
06.11.2019 15:23
#
adoxx
06.11.2019 11:59
#
KingMaster13
06.11.2019 12:02
#
clinger
06.11.2019 12:03
#
Kluivert9
06.11.2019 12:20
#
risk je zisk
06.11.2019 12:25
#
Chtěl jsem napsat něco podobného, ale nemusím.
luismiksak
06.11.2019 12:56
#
pingla
06.11.2019 13:55
#
Dody10
06.11.2019 14:12
#
Mumloch
06.11.2019 15:07
#
Selänne
06.11.2019 15:08
#
Gedofrey
06.11.2019 15:31
#
montolivo
06.11.2019 15:34
#
20DollarsInMyPocket
06.11.2019 16:59
#
Nihilister
06.11.2019 17:28
#
roman1978
06.11.2019 10:42
#
Hrozna blbost. Těch šest zápasů baví fanoušky celé republiky. Tým sbírá zkušenost. V normální skupině a ne v této mega naslapane, mohli reálně zabojovat o postup minimal e do EL. Takže každý zápas této skupiny si budu pamatovat hodně dlouho. Stejně jako Spartu v nultém ročníku LM a nebo doma s Realem a nebo i Plzeň s Barcou, AC apod.
Zápas Boleslav s někým - urcite vzpomínky nezanecha.
Greny
06.11.2019 10:49
#
No Bolka - Marseille byl dvojzapas na kterej obcas vzpomenu
ratusek
06.11.2019 11:30
#
Fandil jsem u TV jak malej kluk
Black Jagir
06.11.2019 11:33
#
naheCZ
06.11.2019 11:47
#
KingMaster13
06.11.2019 12:02
#
Gedofrey
06.11.2019 15:32
#
Já Liberec - Marseille. Poprvé na OM, nádhera
Pablos
06.11.2019 15:47
#
mně utkvěla v paměti i třeba taková Příbram se Sedanem Jinak hrozně jsem hltal Liberec v UEFA jak rupnul až s Dortmundem ...ty jeho 1:3 venku proti Španělákům a pak doma čus ...to bylo famózní
Greny
06.11.2019 15:54
#
tak takhle pokud tak u me Brno a Intertoto 2003 kdy jsme snad vypadli malem uz v prvnim kole s nejakym tymem co snad uz ani neexistuje a pak vyradili Thun, nasledne Guingamp a prvni zapas s Vilarealem jsme zremizovali
Pablos
06.11.2019 15:58
#
to se teď budu muset omluvit ...ale to ani nevím, že Brno něco takového hrálo Intertoto jsem moc nebral ...byl to pro mě takovej ,,tipsport cup"
RadekVonCZE
06.11.2019 13:43
#
No kdyby hráli ve skupině s Man City místo Atalanty, tak klidně hrajou o vyřazovací fázi LM.
Zephyr
06.11.2019 10:46
#
Herní zkušenosti, zviditelnění a prachy z LM neporovnatelně převyšují všechno, co jsi zmínil.
patas92
06.11.2019 10:48
#
Konspiracni teoretik
06.11.2019 10:54
#
Hlavně že má Slavia ještě šanci postoupit ze skupiny LM do vyřazovacích bojů to by po 4 kole nikdo v téhle skupině nečekal.. a EL můžou hrát v klidu, stačí porazit doma Inter a třeba bod z Dortmundu.. tahle Slavie to klidně dát může hlavně se neposrat předem
dontcallmeandre
06.11.2019 11:04
#
Přesně, hlavně ti hráči mají te´d sebevědomí, že to za určité konstelace může, jít. Venku v LM v této sezoně ještě neprohráli, tak proč nebrat body i v Dortmundu?
Konspiracni teoretik
06.11.2019 11:42
#
rave
06.11.2019 10:56
#
Ty musíš být hrozný přizdisráč.
Stannis Baratheon
06.11.2019 11:00
#
Neskutečný sranec.
Zápasy proti Astaně nebo Maccabi Tel Aviv byly pro Slavii jistě přinosnejší.
Slavia by mohla klidně i postoupit, bohužel dostala fakt asi jediný los, kdy jsou šance téměř nulové.
A hlavně jí teď zná celý svět. V EL hrajou už i týmy jako Ferecvaros, Dudelange nebo Slovan.....


Snad tomu blábol mu sám nevěříš a jen sis chtěl zajistit pozornost.
dontcallmeandre
06.11.2019 11:03
#
Když máš za základní skupinu LM i bez výhry možná víc penz, než za vítězství v EL, tak je tvůj komentář k ničemu. Koeficient ser loví hlavně kvůli šanci na LM (a tím pádem na peníze).
Prestiž úplně někde jinde, ostatní kluby dokáží zaregistrovat i výsledky a zpoůsob hry i při prohře, takže renomé hráčů je úplně někde jinde. To bys mohl říct, že je lepší pro týmy hrát špici druhé ligy, než hrát o udržení v lize první.
Kily
06.11.2019 11:06
#
lol
Sheldon
06.11.2019 11:07
#
Jo, Slavia vydělala stovky milionů, naše hráčen teď zná celý svět,budou za rakety přestupovat, ale je nám to k hovnu.On a asi ta El nemá smysl, tak jo, necháme si MOL Cup...... jak nesnáším Zemana, tak s jeho výrokem, že v ČR je 70 % debilů souhlasím.
Manny
06.11.2019 11:32
#
Black Jagir
06.11.2019 11:32
#
To není nepopulární názor. Je totiž dementní. Příště to zkus přepočítat lépe
DieFohlenBMG
06.11.2019 11:33
#
Nechápu, jak může někdo s touhle sračkou souhlasit. Teď Slavii sleduje celý svět, EL nikoho nezajímá. A jasnej konec ve skupině? Reálně jsme teď mohli mít 6-8 bodů a hrát o postup. I tak věřím v to 3. místo.
mayday
06.11.2019 11:34
#
Kurva, tys to schytal.
cetto
06.11.2019 11:54
#
To jsem čekal.
patas92
06.11.2019 11:55
#
*Počítal jsem s tím
Posledni Kovboj
06.11.2019 13:36
#
pingla
06.11.2019 13:56
#
Selänne
06.11.2019 15:09
#
Stiiing
06.11.2019 16:32
#
Pablos
06.11.2019 12:29
#
tak mi odpověz jakým způsobem se dá nepokusit o LM ...opravdu tak, že sportovně vypustíš kvalifikaci ? Nebo když se pak opět nasbírá díky té El koeficient, že mistr by třeba šel rovnou... tak se týmy budou zuby nehty držet na 2.místě v lize ?
mayday
06.11.2019 12:36
#
Já taky nesouhlasím, ale už jsem ti nechtěl nakládat
Pablos
06.11.2019 11:36
#
Když opominu to, že s tím absolutně nesouhlasím, tak mám jednu otázku. Jak se dělá to, že se tým nepokouší o LM ...jakože naschvál prohraje v kvalifikaci jo ? Což je po sportovní stránce teda neskutečná šílenost a po finanční stránce ještě větší.
Mám spíš pocit, že neříkáš nepopulární názor... ale názor děcka (i když jím nejsi o to hůř).
asante
06.11.2019 11:43
#
Koeficient trpí tím, že když se zlepší, máme v Evropě víc týmů, které tam pak udělají akorát ostudu. Nedostat tuhle skupinu smrti, ale jakoukoliv jinou, mohli jsme postoupit do další fáze LM. Ono by možná stačilo nedostat ten nešťastný gól na Interu v nastaveném čase. Chápal bych tohle, kdybysme od každého dostávali sodovku a doufali, že to nikdo neviděl, ale když se všema hrajeme vyrovnaně? Účast v EL je stále poměrně reálná. Jako můžeme zase někdy hrát EL a podívat se někam do Kazachstánu, Švédska a Ázerbajdžánu, ale LM má úplně jiný náboj.
Rišty
06.11.2019 11:44
#
trpí tím klub, hmm, to je fakt hluboká myšlenka che che
Hristo Stoichkov
06.11.2019 12:03
#
Kromě toho, že je to totální hloupost z důvodu několika faktorů, které zde byly opakovaně vyjmenovány, by tím navíc trpěla i v domácí lize, přičemž titul(y) v ní jsou důležitým nástrojem toho, aby si mohla v Evropě dělat jméno skrze Ligu mistrů nebo přinejhorším v EL, pokud by nezvládla kvalifikaci LM. Ono je totiž trochu paradoxně jednodušší hrát LM a domácí ligu, než kombinaci s EL, protože je po supernáročných evropských zápasech větší prostor k regeneraci. Jsem přesvědčen, že pokud by hrála Slavia letos EL, měla by v lize o několik bodů méně, jelikož by na ligu hůře zregenerovala a navíc by se v životě nedostala do takové euferie.
Atlético de Madrid
06.11.2019 12:09
#
1) Financni rozdil mezi LM a EL je mnohonasobnej.
2) Uhrat sest dobrejch zapasu ve skupine v LM a skoncit se dvema body je pro reputaci Slavie mnohonasobne lepsi nez hrat EL, protoze v LM hrali s lepsima tymama a diva se na to celej svet.
nebabisch
06.11.2019 12:17
#
Ty občas vypustíš strašnou sračku.
Selänne
06.11.2019 15:09
#
občas
nebabisch
06.11.2019 15:27
#
Jen když něco napíše.
Selänne
06.11.2019 19:25
#
Kluivert9
06.11.2019 12:21
#
risk je zisk
06.11.2019 12:29
#
...
Koeficient .
Letos jsme mohli mít až 5 týmu v evropských soutěžích, takže buď rad, ze to Slavie jako jediná dala a hraje poháry.

Stěžuj si pod článkem o Spartě, ze se neumí dostat do Evropy, ale ne pod článkem o Slavií, která zahrála úžasně na hřišti Barcelony a veze si odtamtud bod.
Chim
06.11.2019 12:42
#
Mohl bych ti tu napsat 100 důvodů proč se mýlíš, ale asi bych tím jen opakoval to, co už tu napsali jiní. Takže ti napíšu něco úplně jiného, co tu zatím nikdo nenapsal, ale asi si to všichni myslí. Seš pičus.
luismiksak
06.11.2019 12:58
#
Jasné, Dudelange, Ferencvaros, Razgrad a podobní je jistě lepší než Barca a BVB
Mr.TýÁrJůÍ
06.11.2019 13:07
#
Tak to radši koukat na Slávku v LM než na Bohemku s Valurem ve 3.poharu.Doufam,že k tomu nedojde.Spis udělat strop pro velkokluby,který si zajišťují dominanci jen tím,že skupují všechny top hrace a pak je nechají sedět na lávce. Kdyby je dávali alespoň na hostování.To pořád jen Barca Real, City, Pool, Juve a Bayern....
ACSeRw!n
06.11.2019 15:45
#
stacil mi jenom zacatek.. slavije mohla mit klidne 7 bodu a tuhle sracku bys nikdy nenapsal
Pablos
06.11.2019 15:49
#
On by to napsal i tak, však sám říká, že si to myslí dlouhodobě. Takže by si vybral jiné ,,proč" to tak je
Rarášek
06.11.2019 18:09
#
tru dat
Bakary3
06.11.2019 20:31
#
iamek
06.11.2019 10:30
#
0 střel na bránu je skvělé osvěžení
roman1978
06.11.2019 10:43
#
Ano, je
willdonor
06.11.2019 10:56
#
Slavia měla víc nebezpečných útoků než barca.
takže jo... skvělé osvěžení
fefo
06.11.2019 11:49
#
Co mala Slavia?
zlatan-legend
06.11.2019 11:50
#
Áaaale, livesport statistiky nco
iamek
06.11.2019 13:48
#
Loool
ACSeRw!n
06.11.2019 15:47
#
Pablos
06.11.2019 15:50
#
tak zase přibrzdíme
Rarášek
06.11.2019 18:08
#
mistr129
06.11.2019 18:30
#
Konspiracni teoretik
06.11.2019 10:56
#
S kým hraje dnes Baník aby nám to ukázal
iamek
06.11.2019 13:48
#
Co má tohle s tím společného?
Konspiracni teoretik
06.11.2019 14:00
#
Za sarkasmus máš jedničku chlapečku hráli skvěle a osvěžení to bylo pro celou Evropu.. jen do Slezka to nedolezlo
iamek
06.11.2019 16:01
#
Jojo celá Evropa mluví jen o Slavií
Konspiracni teoretik
06.11.2019 20:28
#
Dokonce i ve Slezsku
icka
06.11.2019 15:32
#
Tak ty se vetsinou seres do jinych klubu, protoze vlastni je k hovnu.
iamek
06.11.2019 16:02
#
Takže ani ty nemůžeš kritizovat nikoho, protože tvé oblíbené kluby jsou k hovno.
rave
06.11.2019 11:12
#
Stejně osvěžující jako United proti Alkmaaru.
iamek
06.11.2019 13:47
#
Já vím, ze jsme směšný tým, tak co má tohle s tím společného?
rave
06.11.2019 14:16
#
Vůbec nic, stejně tak jako počet střel na bránu s výrokem Valverdeho. Pokud to chceš sarkasticky komentovat s cílem znevážit životní výkon slávistů, tak musíš očekávat podobnou reakci.
vanGomm
06.11.2019 11:06
#
Ale ona ta Slavia mohla po 4 zápasech hrát i v této těžké skupině LM o postup a nejen do EL,ale dokonce do OF LM!.To by ovšem musela mít štěstí.Bez něj to prostě nejde.Bez něj bychom npř. nehráli finále na EURU 1996.Mj. stačilo,aby Kopke nechytil proti Itálii penaltu a skončili bychom už ve skupině.Pokud by to štěstí Slavia měla,tak na San Siru mohla vyhrát a doma s Dortmudem a Barcelonou uhrát po bodu.Bez štěstí to prostě nejde.Tabulka tedy mohla po 4. kolech vypadat takto.
Barcelona a Slavia po 6 bodech
Dortmund 5
Inter Milan 3
To je kdyby,kreré samozřejmě neplatí.Jinak Slavia,jak už tu bylo mnohokrát napsáno potřebuje pro poháry Evropy kvalitního útočníka,který by alespoň každou druhou gólovou šanci proměnil.I tak ale Slavii patří velké uznání,že předvedla doposud v této těžké skupině kvalitní výkony.Čekal jsem,že to skore po 4 zápasech nebude 2:5,ale tak 2:15 a 0 bodů.Ukazuje se,že ten minulý úspěch v EL náhodný nebyl.
mayday
06.11.2019 11:35
#
Hlavně ten Inter v tom prvním kole mrzí, situace mohla být naprosto úžasná.
AngryPrd
06.11.2019 11:28
#
Podla mna velky respekt trenerovi za to, ze pochvali supera aj napriek tomu, ze Barca bola favorit a stratila body. Viem, ze fans Barcelony ho nemaju radi, ale chce to gule, povedat na jeho pozicii a v takom muzstve to co povedal. Slavia zas a znova - klobuk dole Dufam, ze Slavia preskoci v tabulke Inter
Generalní Gladiator
06.11.2019 11:30
#
On to tvrdí úplně o každým....
AngryPrd
06.11.2019 11:35
#
Sorry, nemam ho odsledovaneho.
Generalní Gladiator
06.11.2019 11:39
#
Měl by koule,kdyby řekl,že individuální kvalitu hráčů fcb totálně vymazal rozdíl v kvalitě chlápků na lávce.
columbo
06.11.2019 11:40
#
Novinář na Valverdeho po zápase se Slavií :

"Myslíte, že příšel čas se rozloučit s fanoušky Barcelony?"

Valverde : "Proč? Oni někam jdou?"
PP
06.11.2019 11:53
#
Slávka včera paráda.. Ono ten její styl neustálého tlaku na míč musí být protivný všem týmům. Jasně, Barca v herní pohodě by byla jinde, ale za včerejšek klobouček.
Trochu škoda té finální fáze, kde místo střely, centru přicházeli jen další a další přihrávky na kraj, až se to tam zadrbalo a nic z toho..
Rox
06.11.2019 11:57
#
Wenger to v rozhovoru řekl neprosto parádně, hráči nehrajou jako tým, neběhají, chybí jim energie a jen čekají, co udělá Messi. Valverde si bude kecat to svoje, ale jenom tu hru Barcelony kurví. On ten tým možná dojde do čtvrtfinále nebo i semifinále opět kvůli Leovi, ale pak to opět může skončit debaklem až narazí na opravdovej tým a individuality nebudou stačit.
Generalní Gladiator
06.11.2019 12:03
#
Do semi nedojde,pokud postoupí ze skupiny, bude sfouknut jak real loni.
veikko
06.11.2019 13:03
#
Úplně stejně to vypadá i v reprezentaci Argentiny. Někteří trenéři by si mohli uvědomit, že se nedá spoléhat jen na výkon jednoho hráče, ale že musí týmu naordinovat nějakou taktiku a pracovat i s těmi 10 ostatními, které pošlou na hřiště.
Visca el barca
06.11.2019 12:23
#
Kolik by nás stálo vyhození Valverdeho? Mě už napadáí i myšlenka, že si klub finančně nemůže dovolit ho prostě vyštípat. Zbavit se Rakitice Vidala a Suaréze by měl bejt začátek. Následovat by měl bohužel Pique s Albou a až poslední by měl bejt Busi, kterej to nepochopitelně schytává za výše zmíněné. Do áčka přesunout Puiga, dát minuty Firpovi s Alneňou. Hrát Griziho tam kde je nejsilnější a koupit pořádné levé křídlo. Sen je Sané.
messinhovic
06.11.2019 13:00
#
to je imho blbost, i kdyby to melo bejt 30Mega tak to nic neni, kdyz se nasly i dodatecny 20M na drzhubne pro atlety
cislo88
06.11.2019 13:38
#
Za to co predvedli bych jim.ruku taky nepodal a husbauerovi flusl do ksichtu in addition za ten prasackej zakrok ze zadu a rozhodcimu za to ze nedal minimalne 2 kdyz budu mirnej, ale spis 3 cerveny.
nebabisch
06.11.2019 14:25
#
Ty bys měl být vyloučen. Te společnosti.
Sheldon
06.11.2019 15:14
#
Bakary3
06.11.2019 20:32
#
Drz hubu rolfe
jenage
06.11.2019 13:46
#
Proč do té Barcelony všichni tak šijou? Vždyť to mohlo být 5:0 a nikdo by neřekl ani popel.
nebabisch
06.11.2019 14:24
#
No, a z čeho by jako dali 5 gólů? To je jako říct, že v Edenu to mělo být 3:2. Realita je holt jiná.
fefo
06.11.2019 15:02
#
Len Messi mohol dat 3, jedno brvno a 2x ho vychytal brankar. Semedo sam na branu, Roberto sam pred branou. To je 5 velkych sanci na gol.
nebabisch
06.11.2019 16:13
#
To je blábol.
fefo
06.11.2019 19:27
#
Co konkretne je blabol?
Pablos
06.11.2019 19:54
#
Svým způsobem se to dá brát i tak, že prostě gól mohl být jen to Messiho břevno, ostatní prostě brankář chytil, takže to góly být nemohly, takže by se to muselo postavit na základě toho, že by to brankář nechytil nebo, že by to zakončili jinak, což by vlastně byl naprostý opak reality, která se odehrála.
jiri - fcb
06.11.2019 14:28
#
dá se říct, že to je dlouhodobější pesimismus, který se prostě dere ven jak podebranej jebák.
vanGomm
06.11.2019 15:54
#
Každá šance se proměnit nedá.To by všechny zápasy to by se výsledky pak podobaly tenisovým setům .Proto Barcelona nemohla vyhrát 5:0.
DieFohlenBMG
06.11.2019 13:49
#
Barcelona nedala doma gól naposledy 11.2.2018 proti Getafe a v LM to bylo 19.4.2017 proti Juve, ve skupině dokonce až 5.12.2012
Spalovač šancí
06.11.2019 14:38
#
Týmy jako Slavia otravují Ligu mistrů.
Andis
06.11.2019 17:22
#
Nene oni ji živují svým běhavým výkonem a když náhodou uzmou pár bodů nebo neodstanou nařežázo tak jejich fanoušci a novináři získají falešný pocit že vlastně mohli postoupit i dál play off LM
Prostě teď je třeba se připravit na hegemon Slávie, která porazí doma Inter. A tohle poslouchat a číst a do samotného zápasu.
Spalovač šancí
06.11.2019 17:50
#
vždyť ten tvůj trolling vůbec nedává smysl
nebabisch
06.11.2019 18:05
#
Je mimo.
unoboss
06.11.2019 19:09
#
Ja bych klidně zkusil Wengera, než se nám připraví Xavi.
technecium
06.11.2019 21:10
#
Máš pravdu, že horší to být už nemůže
unoboss
06.11.2019 21:51
#
No právě
Gazdo
06.11.2019 22:04
#
tomu ver. V arsenale vyhorel ale tak po 22 rokoch sa nie je co cudovat ale u nas by to mohol zdvihnut
2miguel1
06.11.2019 19:11
#
Ako to že tu nečitam ešte članok ze ho uz vyhodili uz s prepačenim do piči!!
celeb
06.11.2019 19:45
#

tiez dnes refreshujem fotbalove portaly, ze ktory to oznami ako 1. a stale nic!
Generalní Gladiator
06.11.2019 20:57
#
To se spíš trefí ronaldo,než vodejde verde.
ADM
06.11.2019 22:02
#
ESPN: Valverde will stay until Koeman is available
Gazdo
06.11.2019 22:05
#
Blbost. Ako nahradit Valverdeho Koemanom nedava ziadny zmysel
unoboss
06.11.2019 22:19
#
Jako, že se bude čekat až na konec Eura jo? Nevěřím.
technecium
06.11.2019 22:42
#
Koeman je to stejný jak Valverde
ADM
07.11.2019 06:51
#
A podobne, nebude to ziadna persona z ktorej si hraci sadnu na prdel
Visca el barca
07.11.2019 08:58
#
Já bych risknul klidně toho Gallarda. Fakt že jo.
technecium
07.11.2019 10:33
#
Četl jsem nejakej článek o jeho takticky profilu a jeho oblíbeným prvkem jsou nabehy záložníku do vápna pro zakončovací akci. To nevím, jak by u nás praktikovat s Busem
ADM
07.11.2019 16:48
#
A ja by som už konečne chcel kvalitného trénera s výsledkami a s autoritou. Mali sme tam napáliť Conteho, aj keď jeho hra takisto nie je žiadny balzam na dušu. No ten káder potrebuje tvrdú ruku ako soľ. Ale to by s týmto prezidentom nešlo
jiri - fcb
07.11.2019 14:37
#
To mi připadá jako vyhánění čerta belzebubem
2miguel1
07.11.2019 18:27
#
Nedať tam Xaviho po skusenostiach s Guardiolom je ozaj nechapačka
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.