Tisíce fanoušků Liverpoolu navzdory koronaviru slavily v ulicích

26.06.2020 10:17 - Aktuality
Fanoušci Liverpoolu (© twitter.com)
 
Fanoušci Liverpoolu si navzdory opatřením proti šíření koronaviru užili u stadionu Anfield v hojném počtu oslavy titulu, na který čekali třicet let. Sešlo se jich několik tisíc, byť v Anglii nadále platí zákaz shromažďování či povinnost udržovat odstup. Fotbalisté s trenéry slavili společně v liverpoolském hotelu.

Od společných oslav se fanoušky snažilo odradit vedení města i kouč Jürgen Klopp. "Slavte doma, s pivem, ale zůstaňte doma," řekl první německý trenér, který vyhrál anglický titul. Jeho výzva však vyslyšena nebyla, tisícovky lidí ve čtvrtek před půlnocí zahalily město do červené barvy i díky pyrotechnice, červeně svítily také některé slavné budovy.

Poté, co Manchester City prohrál v Londýně s Chelsea (1:2) a bylo jasné, že ohromný náskok liverpoolského týmu už do konce sezony nedožene, přemohly Kloppa slzy. "Nemůžu mluvit... Když člověk brečí, tak se to nedá. Jsem ohromený. Je to směs všeho - úlevy, hrdosti, štěstí," soukal ze sebe.

S hráči a svými kolegy sledoval utkání na Stamford Bridge v televizi na terase hotelu, kde se sešel celý tým. "Jsme tady v bublině," připomněl Klopp. Liverpool získal titul s rekordním předstihem, protože do konce restartované sezony Premier League zbývá ještě sedm kol. A všechna se nadále budou hrát bez diváků.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4840
Komentáře (278 / 0 nových)
herold
26.06.2020 10:33
#
Moc hezky pokažený závěr titulkové sezony po 30 letech, jediný rok,kdy jim ho přeju!
Bandita_Harry
26.06.2020 21:18
#
Zato tebe a tvojmu tímu vsetko dobre
jk
26.06.2020 10:34
#
Tak jo, gratulace LFC. Nastavili cestu, za kterou je ten zasloužený titul.
♥LIVERPOOL - FC♥
26.06.2020 10:35
#
Titul!!! chlastáme!!
TurboPlastik
26.06.2020 11:18
#
Jako tohle je obrovská nezodpovednost. Až se zase nebude hrát fotbal díky Covidu, bude to kvůli takovýhle dementům
O.Giroud
26.06.2020 11:24
#
Tak dalo sa to cakat, pochybujem ze u inych timov by to bolo ine. Ale neviem sa vzit do ich koze, nie som ten typ fanusika, ktory chodi kazdy zapas do kotla.
rave
26.06.2020 14:26
#
Správně. Měl si každý dát doma na oslavu nanuk. Tomuhle prostě neporučíš ať by to byl jakýkoliv tým a ne zrovna scouseři, kteří na to čekají půl života.
Kiwi-21
26.06.2020 16:05
#
Už by se na celý Covid měly vysrat.
Čekaly na to 30.let a když jim nefandim tak to dokážu pochopit
♥LIVERPOOL - FC♥
26.06.2020 16:38
#
Běž moralizovat někam jinam orgáne.
sima.vok
26.06.2020 18:45
#
Je to riziko, zvlášť v Anglii, kde situace není pod kontrolou. U nás už je to celkem jedno.
Greny
26.06.2020 10:38
#
tak si to uzijte a za tricet let nashledanou
Salfovic
26.06.2020 10:38
#
Za trest by jim měli odečíst tak padesát bodů.
kiwwi
26.06.2020 10:41
#
a predbehli by sme ich vobec?
Svatej
26.06.2020 10:44
#
Salfovic
26.06.2020 10:45
#
To nevím, ale boj o čtvrté místo by byl hned ještě zajímavější
Busby babes
26.06.2020 10:51
#
bylo by to tesny...
Kopac
26.06.2020 10:52
#
pedroLFC
26.06.2020 10:52
#
oli9
26.06.2020 11:06
#
Ligter
26.06.2020 11:13
#
HalaMadrid_Flx
26.06.2020 11:23
#
niflheim
26.06.2020 11:52
#
icemike
26.06.2020 11:56
#
8lampard8
26.06.2020 12:05
#
REPLIKATOR
26.06.2020 13:22
#
Infi
26.06.2020 14:05
#
sima.vok
26.06.2020 18:45
#
Greny
26.06.2020 10:52
#
a City 25 za to ze je vyradili z poharu .. hned je boj o titul zajimavejsi
Chazy
26.06.2020 10:43
#
No, gratulki je to nejlepší tým historie PL, tak snad zvládne víc jak jeden titul a jednu LM
Svatej
26.06.2020 10:45
#
S tím bych fakt brzdil
Chazy
26.06.2020 10:47
#
Tak, dali loni 97 bodů a letos jdou na překonání alltime rekordu, z tohoto hlediska to tak prostě asi je, no. Ty dvě finále LM v řadě k tomu jsou fajn bonus
Benzema
26.06.2020 10:49
#
Svatej
26.06.2020 10:49
#
Mě to příjde trochu málo, hodnotit to na základě dvou sezón, ze kterých titul vyhráli jednou, protože se v první sezoně našel ještě dominantnější tým.

Druhá věc je, že tahle sezona dohraná ještě není a můžou taky skončit na nějakých 92 bodech a bodovej upadek by byl ze stejýnho důvodu jako u jiných předčasných vítězů..
Chazy
26.06.2020 10:50
#
Hele, řeším jen ty body, víc nic. Kritéria si můžeš udělat jakýkoliv chceš, to je asi subjektivní.
Salfovic
26.06.2020 10:52
#
Aneb: ,,Hlavní jsou body, na ostatní se vyser´´
oli9
26.06.2020 11:05
#
A taky dva roky jeden z nejlepších fotbalu který můžeš vidět. Takže body, dominance i předvedena hra... Nevím co víc chceš
Salfovic
26.06.2020 11:16
#
Když jsou City ve formě (nechybí jim klíčoví hráči) tak jsou ještě dominantnější a i se mi jejich fotbal víc líbí.
Ruprecht
26.06.2020 11:23
#
Ne, nejsou. A navíc Agüero, Silva pomalu a určitě konec + za takový prachy to dokáže kdekdo. A přesto LM prdlajs.
O.Giroud
26.06.2020 11:26
#
Tak este z LM nevypadli, tento rok by to mohlo vyjst.
Ruprecht
26.06.2020 11:31
#
S Guardiolou? Proti (nejspíše) Barceloně / Bayernu / Atléticu / PSG a dalším? Tam je už beru snad jako outsidera, v uvozovkách.
O.Giroud
26.06.2020 11:32
#
No snad sa posnazi, ked ligu uz moze mat v pecku
Generalní Gladiator
26.06.2020 11:33
#
I proti realu?
Ruprecht
26.06.2020 15:06
#
real je močka
Gazdo
26.06.2020 12:18
#
Akoze proti terajsej Barcelone? jediny kto ich moze ohorziz je Bayern si myslim
O.Giroud
26.06.2020 11:28
#
Asi hej, predsa to vyzera lepsie v strede s hracmi ako D. Silva ci KDB nez ked tam je Wijnaldum, ktory posobi ako vacsi drevak nez Henderson a prave Henderson.
Svatej
26.06.2020 11:02
#
Jasně že je, ale nadhodil jsi zajímavý téma, tak mi přišlo fajn to rozebrat.

Fakt hodně záleží na tom, jaký priority v hodnocení člověk má. Jeslti vyhraje prostě ten, kdo nasbírá nejvíc bodů bez ohledu na okolnosti, tak může být, ale mám z toho takovej nekompletní dojem.
Byly tu týmy, který byly úspěšnější díky konzistenci vy výsledcích a třeba v mých očích je tohle v tak obecným hodnocení dost důležitý. Máš tu týmy, kteří měli kostru týmu hráčů, kteří vyhráli třeba 5 titulů a stejně by byli v hodnocení níž než tým, kterýmu fakt sedla jedna sezóna. No nevim, nepříjde mi to fér.

Na druhý straně pro pool hraje fakt, že oni během těch dvou sezon kádr vůbecn ezměnili, takže ve výsledku to hrál opravdu stejnej tým celou dobu. Týmy okolo Terryho a Vidiče se postupně měnily, byť, jak jsem už psal výš, ty kostry často zůstavaly..
Svatej
26.06.2020 11:05
#
Druhá věc je, že se tady dá fakt dost slovíčkařit. Říct nejdominatnější tým historie PL, tak bych nedovedl namítnout nic, to slovo nejlepší mě ale zatáhlo za oko..
Greny
26.06.2020 11:12
#
pak se ale zase muze spekulovat zda to nebylo v nejslabsi sezone PL za x let...

Nejslabsi Arsenal za nekolik let, oslabená Chelsea bez moznosti posilovat s novym nezkusenym trenerem, United kteremu se také nedari jak byvalo zvykem, City vetsinu sezony se zranenyma stoperama a zaskakujicim Fernandinhem, Tottenham v krizi a vymena trenera kterou by rok zpet nikdo netipoval...
Gazdo
26.06.2020 12:20
#
to rozhodne ale aj tak si s tym Pool poradil naramne
Greny
26.06.2020 19:32
#
To nezpochybnuji
repkajebuh
26.06.2020 11:51
#
Mám to stejně.. když to vezmu nezaujate tak Unbeaten ma něco do sebe, Chelsea titul s 11 obdzenyma golama. To je taky dominance. United ligu drtily taky dlouho. Díky mentalitě, fotbalově to tak super nebylo ale zato zatraceně dlouho. Teď Liverpool dvě sezóny v kuse. Těžký je to.. Když si mám vybrat ja; tak u me vítězí Chelsea. 11 gólů za sezónu to je neskutečný.
kilobyte
26.06.2020 12:52
#
Takže jestli Liverpool neudělá víc jak 12 bodů, tak najednou bude nejlepší City?
Greny
26.06.2020 10:52
#
nebo se treba ani nemusi dohrat
oli9
26.06.2020 11:04
#
kiwwi
26.06.2020 12:23
#
sezonu v PL maju fakt famoznu, ale nepomaha tomu aj to, ze vypadli zo vsetkych 3 poharov? Ako mozes porovnat dva timy, ktore vyhrali titul v PL z coho jeden bojoval len na jednom fronte a ziskal rekordny pocet bodov a druhy bojoval na troch frontoch a vsade uspel aj ked nikde nebol priamo dominantny - jeden tomu titulu v PL podriadzoval uplne vsetko, druhy lepil a rotoval zostavy aj na ukor bodov
Svatej
26.06.2020 12:57
#
Manny
26.06.2020 17:43
#
z lm vypadli az uz meli jisty titul, na ten caribao nebo jak se to ted jmenuje stejne klopp nechava nastupovat becko, fa cup vicemene taky, navic je to par zapasu. jako chapu, jak to myslis, ale ta evropa je spatny priklad a ty ostatni pohary klopp proste takto hraje a je o nahode, jestli ty prvni kola prejdou
Barvic
26.06.2020 10:55
#
No je to jeden z nejvíce dominantních titulů bezpochyby za poslední roky. Na chlup stejné, jako dominance City. Teď v poslední 5ti letce je to fakt o těchto dvou týmech, co se týče dominance a zaslouženosti titulu.
icemike
26.06.2020 11:59
#
Ty si fakt nevidíš do huby, dej si už pool jako oblíbené a nikdy se už k Chelsea nehlas, takové ubožáky nikdo nepotřebuje
Barvic
26.06.2020 12:37
#
Jediný, kdo je ubožák jsi ty padej na tu diskriminační stránku.
Svatej
26.06.2020 12:06
#
Conte : Am i joke to you
Barvic
26.06.2020 12:36
#
Conte předvedl výbornou sezónu, ale ty výkony nebyly tak vyrovnané, jako Liverpoolu či City. Ti jeli celou sezónu full speed a větší výkyvy tam neměli. Naše výkony tenkrát byly kolikrát hodně nekoukatelné. Ale to nic proti Contemu, jeho šťáva na lajně byla neskutečná a to jsem hltal každý zápas. Ale některé výkony byly mizerné, takže se to těžko rovná těmto dvěma.
Svatej
26.06.2020 12:57
#
Tak ty si fakt delas prdel. .. Conte vyrovnal win run 13 zapasama vyher v řadě, od prechodu na 343 jsme byli suverénní jako prase, zapasy meli pod kontrolou a udelali 93 bodu ( jen o 5 min nez City při posledním titulu, kterej byl obecně přijímanej jako dominantní jako prase ).

Zbytek ty tvojí petiletky tvori vyhra Lesteru, kdy City přelezli sotva 71 bodu a pool byl nekde na 63, potom dva tituly City a jeden poolu, kterej furt může bodově zustat za nama nebo s minimálním rozdílem.

Fakt se nemůžeš divit těm reakcím na c-fc, když používáš přeháňku špatně a v takovym extrému, ze působíš jako regulérní fanda konkurence a jeste ani ne moc objektivní..
Barvic
26.06.2020 13:05
#
Já výkon Conteho nechci snižovat. Byla to výborná sezóna, ale v některých zápasech nebyly výkony vůbec dobré. Co se týče předvedené hry, tak byly oba týmy mnohem lepší než my. To je objektivní říci. To, že to nevidíš je tvá věc. A srovnávat nás třeba se City, kteří dvakrát za sebou titul udělali, to moc nejde, k tomu s takovým fotbalem.. Jde o srovnání všech aspektů hry, ne jen bodů.
Barvic
26.06.2020 13:12
#
To je jako kdyby jsi tvrdil, že titul za Josého byl dominantní. Byla to také skvělá jízda. Ale ten hrozný fotbal, který k němu především ve druhé části sezony vedl... To není dominance, ale jakési postupné doklepávání k titulu. Zatímco City do toho bušilo do konce a o to jde.
Svatej
26.06.2020 13:14
#
A stejne přesně to delas.

Právě ze ty to nehodnotis ze vsech aspektů, ale jen z jednoho a to je pohlednost hry, přitom ani Pool ani City nemeli sezonu z výhradně bezchybných zápasů a ty matný vykony tam byly taky. Ostatně právě bodovej zisk to odráží taky dost dobře a sami fanoušci Liverpooli ti rádi potvrdi, ze ne vsechny výhry byly přesvědčivý, však to dělá vítěze vítězem.

Conteho tym byl strojově přesnej, utahnutej presne tak, jak bylo potřeba. Mezitim co Pep i Jurgen správně naháněli proti salátům skore, my se při vedení dopredu nehnali, přesto mival soupeř v obou případech k výhře stejně daleko, protože se stejne k ničemu nedostal.

Takze najednou to neni 5leta dominance dvou klubů, ale jen dvouletka jednoho, pěkný Tvoje objektivita je přímo příkladná
Barvic
26.06.2020 13:21
#
Nikde neříkám, že je to dvouletka. Ta pětiletá dominance měla znamenat to, že jsou to nejvíce dominantní tituly za posledních pět let. Možná to z toho nevyšlo. U nás těch výkonů bylo dost.. každý má výkyvy, ale heavy metal v podobě Kloppa či Pepkova hra těch výkyvů tolik neměla a i přes matné výkony se na to dalo koukat. U nás kolikrát nekoukatelné. O to víc těší včerejší vítězství nad City, protože to je opravdu TOP tým a my musíme takové porážet či hrát vyrovnané partie.
Svatej
26.06.2020 13:24
#
bylo by od tebe hezký vyjmenkvat konkretni vykony, kterýma se tu ohanis. Dle vseho jich bude obrovský množství, tak se do toho můžeš pustit.
Barvic
26.06.2020 16:10
#
Swensea vs Chelsea (2:2), následné kolo bylo doma s Liverpoolem, který stál na začátku cesty (prohra 1:2), následná blamáž s Arsenalem (3:0), potom to začalo vypadat, jako tým. Přišel zápas s Middlesbrough a zmohli jsme se na jeden gól a hodně vyrovnaný zápas, což je s takovým protivníkem tedy průser. Následovala tam celá řada zápasů o jednom gólu, což tedy nic velkého a dominantního nenaznačuje. To byli bídné zápasy. Potom tam byla remíza s Burnley a prohra s Palace, prohra s United a upocená výhra s Watfordem. Výkyvy tam jsou ve větším množství než třeba u City či Liverpoolu. Hodně výher pouze 1:0, což prostě ideální není.
Svatej
26.06.2020 13:22
#
Jen ti jeste doplním další pěknej ukazatel tvoji dominance
Chelsea GD 85
City minulej rok 95
Liverpool 89

Tenhle rok superdominantni Pool zatim 70. 7 kol pred koncem s timhle tempem dostane na 85,8.

Jestli ti ctyri, resp deset golu udela rozdil mezi dominancí a nejakym tím nadprůměrným titulem, tak to potěš koště. Kde je hranice? Hadam nekde na 86.
icemike
26.06.2020 13:42
#
Giwdul
26.06.2020 14:38
#
Tohle ale není GD, to je pouze počet vstřelených gólů. Třeba zase vůbec nezohledňuješ, že Liverpool má momentálně možná nejlepší obranu na světě, obdrželi pouze 21 branek. Allison suverénně vede v počtu vychytaných nul a to 8 zápasů neodehrál. K tomu všemu mají ten vynikající útok. První zápas v lize prohráli po nějakých 27 kolech, já nechápu, co řešíš. Nic dominantnějšího tady roky nebylo. Je dost možné, že po předčasně získaném titulu si to celé ještě zkurví a skončí třeba na 90ti bodech, ale to už mi teď žíly netrhá. Po 31 kolech je rozhodnuto o titulu, to je samo o sobě naprosto neuvěřitelné.

Jinak jak píšeš o tom, že Conte hrál úsporně, zatímco Klopp se hnal za výsledky proti salátům - to přece pro současný Liverpool vůbec neplatí, to platilo, když Klopp Liverpool přebíral; vyšťavil se často s Watfordy apod., které přejížděl 5:0, ale pak nezbývaly síly v těžkých zápasech proti rivalům. Každý, kdo je tuto sezónu sledoval, to ví. Ve spoustě zápasů se hráči šetřili a vyhrálo se to na zkušenosti. Přesně tak, jak popisuješ tehdejší Chelsea (strojově přesný tým), bych popsal také současný Liverpool - jen s tím rozdílem, že ty výsledky v lize jsou ještě někde úplně jinde: 27 zápasů unbeaten, 7 kol do konce rozhodnuto o titulu, více než 20 zápasů vítězství doma, 18 výher v řadě atd. O takové dominanci si může nechat Chelsea jen zdát.
Svatej
26.06.2020 14:55
#
Moje chyba, pri vytahování tech cisel jsem úplně ignoroval to, jak nesmyslne vysoko to cislo je.
V tom pripade srovnání současnýho poolu vychazi timhle tempem na 60, CFC 52, furt nevidim vyraznej rozdil. Courtois vyhral zlatou rukavici taky.

To je ale přesně ono. Ostatni týmy taky nevyhrály svoje tituly v posledním zapase, ale meli dost příležitostí si bodovej vrchol zkazit volnym rezimem, nejenom liverpool. Ze meli monstrózní start je sice moc pěkný, ale stejne tak mohli mit tu krizi, kterou jiny titulovy tymy mivaji rozloženou v prubehu sezony, az na konci sezóny. Mluvit po 31 kolech o nejlepším tymu historie PL je nesmysl. Pristi sezonu udělají City snuru 10 zápasu s tragedama se skore 45:3, 15 bodovym naskokem a razem budou nejlepší oni? Nebo se to počítá vzdycky jenom od doby, kdy maji jistotu titulu, takze ve výsledku pokazdy jinak? Nejsilnější tým historie se tak ukazuje jen podle toho, jak rychle ligu vyhraje?

Jasně. Chelsea udela 13 zápasů vkuse samy vyhry, ale může si jen nechat zdát o dominanci Fakt slava bohu, ze mate fandy jako Oliver, kixi nebo cristiano, protoze určitá cast z vás prostě neumi ani vyhrávat.
Giwdul
26.06.2020 15:36
#
V tuto chvíli jsou pro mě stále nejdominantnější tým čistě ligy ty City se 100 body, pokud by to Live překonali - a mají k tomu náběh -, byli by to oni. Chelsea měla 13 zápasů in a row, Liverpool 18 - a dalo by se pokračovat. Na každou statistiku těch vůbec nejdominantnějších výkonů můžeš pohlížet tímto způsobem, že to vlastně o tolik rozdílné nebylo, ale současně je třeba si uvědomit, že u těch vůbec nejlepších výsledků těch nejlepších týmů jsou ty rozdíly prostě o poznání menší. Maximum je 114, takže když by jeden tým získal 114 a jiný 110, díval by ses na to tak, že to je přece jen o 4 body, takže ten rozdíl není zase tak velký?

Mně spíš zaráží, jak jsi psal o té Conteho úspornosti a účelnosti v kontrastu s Kloppovou snahou hnát se pořád dopředu a honit skóre. Sledoval jsi vůbec letošní Liverpool? Vždyť v lize dali "pouze" 70 gólů, několik zápasů odehráli na půl plynu a zabrali až v momentě, kdy už teklo do bot. Tím způsobem, který popisuješ, hrála jednu dobu Barcelona pod Guardiolou, která pravidelně přejížděla průměráky 5:0, ale pak také zbytečně ztrácela, protože nebyly síly. To pro současný Liverpool vůbec neplatí. Naopak Klopp hodně slevil z toho svého někdejšího heavy metalu a pojal hru svého týmu podstatně pragmatičtěji.
fenixLFC
26.06.2020 15:58
#
Svatej
26.06.2020 16:26
#
Takze teda ve výsledku beres jako nejdominantnější tym ten, kterej má nejvíc bodů a tim to hasne. Působivý. K ty tvoji otazce ohledne 11 vs 114 bodů - přirozeně ze bych se na to takhle díval, co je to za otázku? Titul by vyhral jen jeden, ale rozdil v bodech by byl nizsi jak 3%, ktery mohou byt ovlivněny náhodou a štěstím/smůlou. Rozhodovat o vsem takhle nekompromisně, tak se ti taky muze stat, ze ligu jednou vyhraje tym se skore 38:0 pri 38 střelách, 114 body a ty ho pasujes jako nejdominantnější tym historie pred mancaft, kterej rok předtím udelal 112 bodu se skore 191:4.

Znovu - vyhrat ligu včetně 13zapasovy snury je znamka dominance. Ze to nekdo předčí neznamená, ze si o tom druhej tym muze nechat jenom zdat, nebo ze snad dominantní nebyl, zvlášť když ziskal dost nadprumernej pocet bodů, kterej nemusi ani soucasnej pool překonat. Je to úplně tupá a arogantní myslenka. Každopádně si rad vyslechnu to tvé "a dalo by se pokračovat"..

Dojmy můžou klamat, tak ten fotbal nebyl takovej psycho, co jsi tim chtel, krom vyjádření toho, ze jsem mel mylnou představu o hernim projevu, rici? V tom případě se další rozdíl mezi Chelsea a poolem smazává.
Svatej
26.06.2020 16:26
#
110 vs 114
mistr129
26.06.2020 13:10
#
fenixLFC
26.06.2020 14:59
#
tak ono je dolezite povedat aj to ako to vyzeralo do toho prechodu na 343, ze to taka jazda fakt nebola...prave kvoli tomu je to trochu ,,znehodnotene''. za seba za najdominantnejsi titul povazujem prvy pepov a potom mozno tento, ked prekoname pocet bodov tak obratit poradie
Svatej
26.06.2020 15:08
#
Ono hlavně důležitý je vyber slova. Ostatně to sám píšu Chazymu. Rict nejdominantnější tým v daný sezoně, tak vas dam sam pred Pepa, protože jste proste dle myho byli ještě lepší. Ale titul nejlepšího tymu historie PL bych nedovedl přiznat tymu, kterýmu se zatim povedlo urvat jeden titul...

Kdyz to srovnám s kostrou United okolo Ferdinanda, Scholese, Giggse, Rooneyho, Saara, Vidice, nebo nasi Cech, Drogba, Terry, Cole, Lampard, kteri dovedli být před ostatními dlouhodobě, tak si nedovedu představit, ze bych je teď upozadil v prospech party okolo Henda, ktera dovedla vsem nakopat prdel s vetsim rozdilem, ale i diky tomu, jak pekelně jim sedla sezóna..

Je to i o osobním pohledu na vec, kazdej si ty parametry muze nasadit po svym..
jk
26.06.2020 10:47
#
Nejlepší tým historie to bude, snad až toho teda zvládne víc
Chazy
26.06.2020 10:49
#
Já si nemyslím, že by byla vůbec šance toho zvládnout tolik, kolik toho třeba zvládalo MU. To byly doby, kdy tituly vyhrávali i Wenger s Mourinhem, kteří si v současný PL ani nedokáží udržet práci
Busby babes
26.06.2020 10:53
#
hmm, takze jako argument beres Mourinha a Wengera, ze ted uz jim to nejde, ale pritom tenkrat byli na vrcholu sil? To je jak rikat: RVP byl srac, protoze ted uz by se v PL nechytl.
Chazy
26.06.2020 10:54
#
Trolling ale pravda je, že kvalita té soutěže šla hrozně moc nahoru a to zejména po trenérské stránce.

Opravdu trenéři jako Jol by se už nechytali, ono je prostě vidět, jak takoví ti typicky britští trenéři, co byli v PL, už jsou v champu
Greny
26.06.2020 10:58
#
to mozna ano .. ale zase kdybych chtel taky si rypnout tak bych mohl napsat také sla silene dolu hracsky .. takovej Salah se v PL vubec nechytal a ted je za hvezdu
Busby babes
26.06.2020 11:26
#
porad tu mas trenery jako Moyes a spol... ja ti nevim, ta soutez mi rpijde porad celkem stejne kvalitni. Uplne stejne by se dalo argumentovat, ze driv byla kvalitnejsi, protoze mistr nedokazal tak brutalne smaznout zbytek souteze...
Svatej
26.06.2020 11:44
#
No na druhou stranu prave Moyes klubu vede pekne za ostatníma do champu
Busby babes
26.06.2020 11:54
#
no vsak to je pointa ne? Chazy rika, ze driv byli v PL treneri, co byli spatni... no jsou tu porad.
Svatej
26.06.2020 12:06
#
Tak ta myšlenka se s tim asi vylučovat nemusi, dle myho tech trenérů starý školy díky vyssi kvalitě soutěže a moderní trenérský konkurence hodně ubývá a ten zbytek, co zůstal, poctivě pracuje na tom, aby se k zbytku připojil

Na druhou stranu se da pak rict, ze téměř každej trenér, co spadne, je špatnej a staromódní no.. ..
Busby babes
26.06.2020 12:55
#
jenze Jol taky v te dobe nepatril ke stare trenerske skole.
Svatej
26.06.2020 13:02
#
Tak mozna uz to mam tak zafixovaný zpětně, jak je ted pro mě každej takovej trener dinosaurem..
Busby babes
26.06.2020 13:04
#
Chazy
26.06.2020 13:15
#
A Bruce, no... ale vezme je jen tým, co potřebuje zachránit a věří jejim zkušenostem

Výjimka je fakt jen ten Hodgson, prostě trénoval v Itálii, uvažuje nad tím sportem, umí se adaptovat
Talker
26.06.2020 13:46
#
Tak Moyes byl před deseti lety jedním z zajímavých trenérů a fanoušci doufali, že půjde zrovna k nim. Teď má šanci u sestupujících.
Busby babes
26.06.2020 14:25
#
Gazdo
26.06.2020 11:03
#
Svatej
26.06.2020 11:05
#
Rikomescudi
26.06.2020 13:05
#
Zvladli toho si myslim vic nez dost.
Nejrychlejc ziskanej titul (7 her do konce), 23 vyher na Anfieldu v rade. V jedny chvili byl naskok na Citizens 25 bodu.18 vyher v rade. Za prvnich 27 zapasu v sezone na konte 79 bodu. 104 bodu za 38 po sobe jdoucich zapasu, Vyhry nad vsema tymama v lize.
Chapu, ze furt toho jde zvladnout vic. Ale kdo tohle kdy dokazal?
A to jeste neni konec, furt jeste muzeme vyhrat vsechny domaci zapasy v sezone. Dat nejvic bodu, nejvic vyher v historii ligy, nejvic venkovnich vyher, nejvetsi naskok na druhy misto. Nebal bych se ze toho nezvladnem jeste vic


r.mrazik
26.06.2020 10:48
#
a nebo treba treble...
Chazy
26.06.2020 10:50
#
U treblu je blbý, že se musíš snažit v FA Cupu, což je prostě zbytečnej pohár
Busby babes
26.06.2020 10:53
#
a nektere tymy to zvladli... teda vlastne jen jeden.
Chazy
26.06.2020 10:55
#
Joo, což je geniální počin a nikdo vám ho nikdy nevezme, pravděpodobně to nikdo nenapodobí.

Jen se snažím poukázat na fakt, že to je zároveń něco, o co už asi nikdo tolik neusiluje. Jakože každý by to chtěl asi dokázat, ale ne za oběť sil pro LM, takže museli by to zvládnout vyhrát nárhadníci
Gazdo
26.06.2020 11:06
#
Tak treble vyhralo hned zopar tymov z toho jeden dvakrat v anglicku samozrejme len MU ale mozne to podla mna v pohode je. A pool to pravdepodobne nebude alebo aspon nie tento pretoze zatial vsadzali na jednu sutaz vzdy. Az ked buducu sezonu budu dlho bojovat na vsetkych frontach az vtedy u mna stupnu na uroven MU inak no chance
Busby babes
26.06.2020 11:29
#
no prave. a proto je obdivuhodnejsi, ze ten tym to kdysi dokazal, navic teda stylem, kdy posledni dva nebo tri mesice neprohral zapas. A ted nejlepsi tymy vsech dob si reknou: hmm, to bychom nezvladli a radsi usetrime sily...
Chazy
26.06.2020 13:13
#
Podle mě to nedělají proto, že by si nevěřili, že to zvládnou, ale že tam nevidí tu hodnotu vůči riziku, že jim to ohrozí to důležité
Busby babes
26.06.2020 13:21
#
fajn. Nejlepsi tym vsech dob nedokazal vyhrat ligu a PL zaroven.
mistr129
26.06.2020 13:13
#
jako srovnávat Liverpool s tímhle MU, Pepovou Barcou nebo Heynckesovým Bayernem je směšný, když nedokáže nejen získat treble, ale ani vyhrát dvě větší trofeje v jedné sezóně
r.mrazik
26.06.2020 11:05
#
a vyhrat ligu je blby,protoze se musis snazit...a ligu mistru taky,protoze se musis snazit...
Chazy
26.06.2020 11:13
#
Eh, co? nevím, jestli sem to špatně napsal a nebo si to špatně pochopil
r.mrazik
26.06.2020 11:28
#
napsal jsi to normalne a ja to pochopil...
jen se musis snazit u vseho...i u blbyho poharu a proto je to o to vic cenny nez nejaky pocty bodu v lize...
Svatej
26.06.2020 11:44
#
Gazdo
26.06.2020 12:23
#
Chazy
26.06.2020 13:11
#
No právěže se u něj snažit nemusíš... můžeš se na něj prostě vysrat, naházet tam béčko a věnovat se tomu důležitýmu, což je PL a LM.

To je to, co jsem tím chtěl říct a proto sem měl pocit, že jsme se nepochopili. Mně jde o to, že součástí treblu je soutěž, která velké kluby nezajímá, pokud ještě hrají o ty dvě další. Nejsou v tom peníze, prestiž toho turnaje je taky dost zpochybnitelná
r.mrazik
26.06.2020 14:31
#
pokud ho vyhrat chces,tak se snazit musis...ne treba v prvnich kolech,ale pozdeji uz rozhodne ano
no ja chapu,jak to myslis,ale snizovani vyhry v poharu "ze tam neni prestiz a penize" nemeni nic na tom,ze vyhrat ho je narocny dost na to,aby se to nedalo jen tak prehlizet

nehlede na to,ze k tomu blbymu poharu musis vyhrat ejste ligu a LM...

proste s liverem jako tymem historie nasrat...nejaky ligovy body jsou sumak,je za to jen jedna medaile...
Chazy
26.06.2020 14:49
#
Hele to s tím LFC jako nej týmem PL historie, tje fat subjektivní, ať si každej postaví jaký chce kritéria. Moje chyba byla, že jsem napsal, že "je nejlepší tým historie PL" místo něčeho jako "Pro mě nejlepší tým historie PL.

Ale jinak co se týče toho FA Cupu...podle mě na tom prostě záleží, jestli tam jsou prachy a prestiž. Máš nějaký klubový priority a musíš je ctít, ty priority budou hlavně o prachách a pak o úspěších v soutěžích, kvůli kterým k tobě chodí hráči. By mě nepřekvapilo, kdyby polovina cizinců v PL ani nevěděla, jak vypadá trofej FA Cupu.

A jako ten váš treble furt byl v době, kdy ještě nebyl fotbal fyzický tak moc jako je nyní... podle mě i SAF na něj pak začal dost prcat, po treblu už ho vyhrál snad jen 1x za víc jak 10 let
r.mrazik
26.06.2020 15:07
#
pokazde v dane dobe jsou ty tymy na stejny care...
no vidis...a u nejlepsiho tymu se aspon vidi to,ze vyhraje i tu trofej,ktera mu nezajisti prachy a silenou prestiz

a vubec...liverpool vyhral "JEN" ligu...ani double nevyhral,tak nema smysl mluvit o treblu

jinak v pohode...nekdo pocita nejlepsi tymy historie na body,nekdo na trofeje...
vodka
26.06.2020 15:42
#
tak v každé sezoně navíc hodně záleží na tom, jak hraje konkurence. jako všechna čest, že nezvolnili na konci roku, kdy měli náskok snad 15 bodů, ale podle mě to bylo dost kvůli té loňské zkušenosti, kdy city to urvali taky stylem, že od ledna snad neprohráli.
r.mrazik
26.06.2020 16:54
#
jojo,jak rikas...kdyz si ten tym sedne a najede na nejakou velkou vlnu,tak je pak videt obrovsky rozdil oproti tem ostatnim
liveru se musi nechat,ze dalsi takovy tym (city) nechali tak daleko za sebou...to klobouk dolu...
ostatni konkurence byla marna
O.Giroud
26.06.2020 11:34
#
Ja by som napr bol rad keby ten FA Cup dali. Pre mna je zbytocny akurat ten Carabao.
Gazdo
26.06.2020 12:23
#
Carabao je najvacsi bullshit v sucasnom futbale asi
Hai
26.06.2020 12:43
#
mistr129
26.06.2020 13:11
#
Busby babes
26.06.2020 10:51
#
nejsou.
kilobyte
26.06.2020 10:52
#
Takže nejlepší tým historie PL zvládl zatím jen jeden titul? Není to málo?
Salfovic
26.06.2020 12:40
#
Pro většinu až moc.
Nikikrew
26.06.2020 10:56
#
Tak to zas nie
Chazy
26.06.2020 10:57
#
Vůbec nezkoušej invincibles, co vyhráli titul s 54 bodama
fenixLFC
26.06.2020 14:36
#
Nikikrew
26.06.2020 16:26
#
Nemyslel som ich. Skôr tím United z 99 co vyhrali treble
Allianz_Arena
26.06.2020 10:59
#
Jaké pro to máš kritérium? Jasně, mají našlápnuto na překonání bodového rekordu, ale ani to ještě není jisté. City z posledních dvou sezon bych tedy prozatím na anglické půdě označil ze daleko lepší tým, vždyť loni vyhráli úplně všechny soutěže ne? Za předchozí dvě sezony nasbírali 198 bodů. A pokud by letos vyhráli ještě FA Cup, tak mají za tři sezony 7 trofejí z 9 soutěží hraných v Anglii, Liverpool bude mít 1.
Gazdo
26.06.2020 11:07
#
Who cares predsa vyhrali titul s naskokom a hype je dokonany
Dawon
26.06.2020 11:30
#
Pokud bys bral ciste Anglii tak asi budiz, ale asi mi prijde takove dost nefer z toho hodnoceni tymu vynechat evropu...ta 1 LM ma vetsi hodnotu nez 20 FA cupu a 50 Carling cupu k tomu navrch A celkove proste minimalne Carling cup fakt absolutne nikoho z vetsich tymu nezajima, to bych do nejakeho hodnoceni kvality tymu radil na stejnou uroven jako community shield
Chazy
26.06.2020 13:39
#
Já se omlouvám, ale výsledky v anglických pohárech jsou prostě pod moje rozlišovací schopnosti. Curling Cup byl vtip vždycky, co se týče FA Cupu, tak to vždycky byla soutěž s nejkokotštějším formátem, co znám a teď je to ještě zhoršený o to, že tam týmy nedávají svoje top hráče.

Ty úspěchy v PL beru, ale i když miluju Pepa, tak prostě je těžké odpustit ty neúspěchy v Evropě
Allianz_Arena
26.06.2020 15:11
#
Pořád to je ale v případě City nějakých 12 zápasů k lize, které navíc museli vyhrát. Plus to jsou prostě dvě trofeje v Anglii. Pokud někdo na domácí scéně vyhraje vše, co se dá, a získá téměř 100 bodů, tak se to dost těžko překonává.

Podle mě Liverpool překoná bodový rekord a bude to nejlepší sezóna v historii, ale když od toho odhledneme, tak letos vyhrají "jen" ligu.
fff
26.06.2020 15:13
#
Tak vyhrali sme aj Europsky Superpohar a Majstrovstva sveta klubov. A moze si o tom mysliet kto chce co chce, ale pokial ide o pohar, kde potrebujes vyhrat LM,aby si sa kvalifikoval, tak vyhrat to MS predsalen nieco znamena.
Allianz_Arena
26.06.2020 15:20
#
Jo, to souhlas. Na tyhle poháry jsem trochu zapomněl, ale určitě se také počítají.
fff
26.06.2020 15:24
#
Ako nie je to samozrejme LM a ani domaci pohar, jedno je trofej o jednoe zapase a druhe trofej o...2 zapasoch ? Ale stale sa to pocita ako trofej no.

Najma teda to MS klubov. Si pamatam ako niektori ludia to zlahcovali, ked sme to vyhrali. No klub musi vyhrat LM, aby vobec mal sancu o tu trofej hrat a teda tento pohar zlahcovali napr aj fans MC, Arsenalu ci Spurs, co mi pride usmevne, nakolko medzi sebou maju 2 finale LM .... a ziadnu trofej.
Giwdul
26.06.2020 15:41
#
No MS klubů bys počítat rozhodně měl už vzhledem k tomu, že se Liverpoolu překrýval s FA Cupem.
Giwdul
26.06.2020 15:51
#
Spletl jsem si to s LC, pardon
Giwdul
26.06.2020 15:08
#
Jak můžou být City lepší tým na anglické půdě, když nejsou ani zdaleka lepší na evropské půdě? To, co City letos vyhráli v Anglii (Community Shield, League Cup), vyhrál Liverpool zase v rámci Evropy (Superpohár, MS klubů). K tomu totálně dominují lize, v jejímž rámci už nyní překonali několik rekordů. A to, že vyletěli z FA cupu, když hráli bez Kloppa s mladíky z juniorky, protože jim odmítli přehodit termín (prestiž každým coulem...), na jejich suverenitě nic moc nemění. Soutěž vedenou dementy, kteří nechají týmu s takovým komerčním potenciálem, jako má současný Liverpool, kolidovat dva zápasy, přece nikdo soudný nemůže brát vážně... Daleko víc mrzí to nešťastné vypadnutí z LM, letos určitě měli potenciál ji obhájit.
Allianz_Arena
26.06.2020 15:24
#
Na anglické půdě jsou lepší, protože za tři roky vyhráli 6 z 8 soutěží hraných v Anglii, Liverpool vyhrál 1.

Liverpool je samozřejmě daleko úspěšnější na evropské scéně.
Busby babes
26.06.2020 11:34
#
vem si, ze ted maji treba 7 zapasu, kdy muzou hrat s beckem. je klidne mozny, ze 3-4 prohrajou... bude to pak nejak snizovat to, ze meli tak skvelou sezonu? Podle me je hrozne tezky tohle porovnavat, jine doby...
Chazy
26.06.2020 13:42
#
To by mi rozhodně nabouralo argumentaci
Busby babes
26.06.2020 13:44
#
tobe mozna ne uplne, ale tem, co porovnavaj body uz trochu jo...
icemike
26.06.2020 12:00
#
Pokud má historie rok nebo dva....
ACSeRw!n
26.06.2020 13:16
#
Swarley
26.06.2020 13:34
#
cristiano.K.
26.06.2020 14:27
#
nejlepší tým s nejpodcenovanější střední zálohou ever
vladis271
26.06.2020 10:44
#
Elliott 1: 0 Pogba
avicii
26.06.2020 10:46
#
Sú tam oveľa lepšie prirovnania... Lallana 1:0 Pogba
duchnik
26.06.2020 10:49
#
Ty vole, s Lovrenem v tymu vytahovat jine hrace...
avicii
26.06.2020 10:56
#
Chcel som podobny post
O.Giroud
26.06.2020 10:49
#
také nasilu
r.mrazik
26.06.2020 10:50
#
* elliott 1:4 pogba...kdyz se teda snazis bejt vtipnej
nani92
26.06.2020 11:45
#
* Buttner 1:0 Gerrard
Greny
26.06.2020 11:49
#
Jirka Jarošík : Gerrard 1:0
kiwwi
26.06.2020 12:27
#
chapes pointe tych porovnani hej? Pogba vyhral 4 tituly (Have you ever seen Gerrard win a league)...
Jollae
26.06.2020 18:51
#
Jollae
26.06.2020 18:51
#
Debil tupý
TheMally11
26.06.2020 10:53
#
Odebrat jim za tohle chování titul!
owny
26.06.2020 10:54
#
Nezodpovědná hovada.
LFC182
26.06.2020 11:03
#
plakej víííc
Ruprecht
26.06.2020 11:28
#
Myslíš, že mají Spurs také tisíce fanoušků?
REPLIKATOR
26.06.2020 13:23
#
sima.vok
26.06.2020 18:48
#
Bohužel, snad to nijak neovlivní dohrání PL.
LH171186
26.06.2020 10:57
#
Když budou sbírat tituly po 30 letech, už se těším na sezónu 2049-2050
Barvic
26.06.2020 11:02
#
I přesto všechno už by to ale chtělo změnu. Doufám, že v příštím roce už tam budeme i my. Měli bychom být. Tři roky už se plácáme daleko od boje o titul, natož abychom měli šanci jej vyhrát. Zatím si na trhu vedeme slibně. Ale teď je čas na oslavu Liverpoolu, tak slavte a snad vás v příštím roce budeme už konečně prohánět.
pedroLFC
26.06.2020 11:10
#
Já abych se přiznal, tak je mi tahle Chelsea dost sympatická. Upřímně i United. Celkově z tý špičky mi je nesympatickej asi jen Tottehnam, už se těším na příští sezonu! Očekávám, že Chelsea a United budou hodně kousat a bude to skoro stará dobrá Big 4 s tím, že Arsenal tam vystřídalo City
oli9
26.06.2020 11:03
#
tady se sešla nepřejici spodina. Jinak celkem hledím že owny u ještě neorwskla hlava nebo čurák, ten to pořád nemůže rozdychat. Zvyknete si, přichází nová éra, éra Liverpoolu
iamek
26.06.2020 11:07
#
No zatím tady nezvladas jen ty.
LFC182
26.06.2020 11:11
#
ted to napiš bez brečení
r.mrazik
26.06.2020 11:29
#
tyvoe...kolik ti je? 7?
LFC182
26.06.2020 11:31
#
iamek
26.06.2020 11:47
#
Jsou jak slavisti. Nezvládají titul
r.mrazik
26.06.2020 14:33
#

komici
oli9
26.06.2020 15:02
#
Aha ManU
r.mrazik
26.06.2020 15:07
#
REPLIKATOR
26.06.2020 13:23
#
Vsadim gule
26.06.2020 11:31
#
No zatím tady nezvladas jen ty.
O.Giroud
26.06.2020 11:32
#
je to magor
imp
26.06.2020 11:44
#
neplakej a udělej nám laskavost, běž si stoupnout na koleje a čekej než tě anuluje vlak
to je fakt, tak se anuluj nějak jinak
tak neplakej
koukal jsem co se tam dělo v noci, myslím že bude
JE TO TAM!!!
teď to zkus ještě jednou aniž bys u toho plakal
Na tenhle pláč pár fandu united jsem se těšil
https://images.app.goo.gl/murX4vjDH3gnth3j8
plakej víííc mistři anglie, evropy a světa. Ty si užívej evropskou ligu a šoupej nohama
ted to napiš bez brečení


Vsechny jeho komentare z tohohle clanku a souhrnu. Evidentne ho vic zajima plakani ostatnich lidi nez samotnej titul.
iamek
26.06.2020 11:48
#
iamek
26.06.2020 11:48
#
To vypadá na takového toho typického plastic fan. Viděl bych to kolem 12-13let. Až se přestane dařit, tak zase přejde směr City nebo jiný tým, který vyhraje titul
LFC182
26.06.2020 12:04
#
nemůžeš být víc vedle, za ty měsíce co jste tady psali za sračky si nic jinýho nezasloužíte, tak se tady pěkně utěšujte a hromadně poplačte
iamek
26.06.2020 12:06
#
Takze jsi mi to potvrdil. Díky
LFC182
26.06.2020 12:08
#
to víš že jo , říkej si co chceš, je mi to jedno užívejte evropskou ligu
iamek
26.06.2020 12:10
#
Budeme. Díky. Koho mate v LM?
Generalní Gladiator
26.06.2020 12:12
#
LFC182
26.06.2020 12:17
#
Máme ještě furt pohár pro vítěze LM, koho tam máte vy? A kolik bodů ztrácíte v lize hm? Vem si na to kalkulačku radši. tak zas šoupej nohama v koutě
iamek
26.06.2020 12:19
#
Pohár pro vítěze LM máme taky. Jako spousta jiných týmu. Ztrácíme 37 bodu. Na to nepotrebuju kalkulačku. Ještě něco tam mas nezvladajko?
LFC182
26.06.2020 12:22
#
ty tady musíš zoufale vytahovat roky starej titul z LM na aktuální šampiony LM, PL a světa... tak nevím kdo je tady nezvladajko tohle nemůžeš vyhrát lol
iamek
26.06.2020 12:25
#
A ten titul v LM jste vyhráli tenhle rok? No nevím. Člověk, který neustále používá lol, smajliky jeden za druhým. To nevypada zrovna na vyspěleho člověka. Co bych měl proboha vyhrávat? Každý normální fan poolu slaví ( je jich tady naštěstí dost ) jen ty se tady pokousis o nějakou one man nezvladajko show.
LFC182
26.06.2020 12:29
#
tak už přestan brečet prosím tě, to přebolí. Zvykej si na to, united ve stínu liverpoolu pár let ještě budou
iamek
26.06.2020 12:31
#
Opět a zase bez argumentů. Tak budete nějakou dobu vládnout. No a? Vládli jsme 20 let, pak vládla Chelsea, pak city, teď vy. Normální vývoj. Naštěstí to není taková nuda jako v Německu.
puji
26.06.2020 12:29
#
Ty tady děláš ze sebe dobrého vola. Většina fanoušků konkurence poblahopřála k titulu ( i iamek ) a uznala, že je zasloužený a ty i přesto se tady ponižuješ. LM jsme vyhráli před rokem. Kdyby se vyhrála letos, tak se můžeš tady detinsky smát. Takhle to postrádá smysl.
LFC182
26.06.2020 12:41
#
prosím tě projdi si zpětně diskuze, co tady psali za sračky (neříkám že všichni, ale bylo jich fakt hodně) a pak přijď dávat moudra
Generalní Gladiator
26.06.2020 12:43
#
Tebe se ty hovna vážně tolik dotkla?
Busby babes
26.06.2020 12:56
#
a vesmiru!!!
Svatej
26.06.2020 12:58
#
Vsadim gule
26.06.2020 13:38
#
manuelo neuero
26.06.2020 18:26
#
Busby babes
26.06.2020 11:55
#
jsi zly.
Dawon
26.06.2020 13:19
#
Jsem se na chvili lekl, ze ses zblaznil, nez sem dosel na konec toho postu
fenixLFC
26.06.2020 14:37
#
manuelo neuero
26.06.2020 18:26
#
Konspiracni teoretik
26.06.2020 14:29
#
Nebrec
Ruprecht
26.06.2020 11:28
#


"Nikdo nám to nepřeje"
oli9
26.06.2020 15:04
#
Hele owny a spol tu píšou celý rok sračky, tak je potřeba je ještě trochu poskadlit ať jim ještě víc jebne
iamek
26.06.2020 15:09
#
Tak ownyho bych nebral vážně. Vím jak se cítí. Trénuje je Mourek
oli9
26.06.2020 19:49
#
Svého času to byl ovšem nejlepší kouč
W164
26.06.2020 11:11
#
Jen je nechte, titul Liverpoolu, to je jednou za život!!
Pigeon
26.06.2020 11:20
#
Gratuluji Liverpoolu. V tom týmu si sedlo úplně vše a vycházelo jim, na co sáhli. Několik těsných vítězství apod. Ale štěstí přeje připraveným a Klopp je v tomto extraklasa

Jsem zvědav, jak ten tým teď změní "xicht". Jestli to bude tahák pro velké jména, jak překopou kádr a jak jej vhodně doplní. Tam to bude tak složitá práce, že jsem na Jürgena neskutečně zvědav
O.Giroud
26.06.2020 11:42
#
Snad sa spakuje Lovren, odide ako kral s nosankom hore. A miesto neho bude musiet niekto prist, lebo Van Den Berg na to asi este nema. Ale kupia sa skor posily na rozsirenie kadra ak teda nejake budu, lebo zrejme odide Shaqiri, Lallana a mohol by aj Origi. Tahak pre velke mena uz podla mna aj je, len velke nakupy nebudu dokym sa zas nespravi nejaky velky predaj. Bohuzial.
Pigeon
26.06.2020 13:07
#
Ono to vypadá celkem jednoduše. Člověk si řekne: Základ je jasný, potřeba doplnit nějakou kvalitou apod. Ale tam je strašně moc proměnných jako je forma, věk, zda má hráč ambice hrát jinde, chemie v kabině, zranění. A Liverpoolu vše sedlo právě na jedničku s hvězdičkou, což je krásné ale neberu to jako standart. Proto jsem zvědavý, jak bude Klopp postupovat, když bude kupovat hráče na lavičku, ale i pro doplnění základní sestavy.

Co si budeme povídat, může přijít šňůra pěti zápasů, kde se ti to vše dosere a ukáže se, jak je ten tým mentálně silný, zda dokážeš nahradit 4-5 zraněných hráčů ze základů apod. Proto jsem strašně zvědavý na to, jaké Klopp bude dělat kroky. On je v pozici, že v momentální situaci je Liverpool naprosto na špičce ve všem. Vítěz LM, vítězství PL po 30 letech v rekordně krátkém počtu utkání, atd. A tohle se nedá udržet, prostě následující směr bude spíše dolů a pak jsem zvědav na to, co se bude dít.

Nechci ať to vyznívá, že znevažuju titul nebo ten tým. Tak to není. Jen prostě vím, že jsou enormně silní, ale stejně tak jim sedlo vše přesně jak potřebovali. Teď slavte a radujte se. Příští ročník vám provětráme pérka
O.Giroud
26.06.2020 13:33
#
No ja s tymto suhlasim a sam som o tom pisal najma na liverpoolsky, ale tam ma vzdy odpalkovali, ze Klopp je dokonaly atd aj ked tuto sezonu mi zavrel usta. Tiez by som bol radsej keby ten kader je sirsi a mozno by sme mohli hrat o viac poharov.
A predsa z hracov, ktori su tam teraz mal titul azda len Milner tak ta motivacia bola silnejsia nez bude buduci rok, ale mozno sa mylim. Konkurencia sa zlepsuje a mali by sme sa aj my min. prichodom nejakeho tvorivejsieho zaloznika. A ak nie tak minimalne nejake to LB, lebo je vidiet ako to vyzera ked Robertson je mimo a musi ist vsetko cez Arnolda.
Ale uvidime, este ani nezacalo prestupove ani nikto neodisiel. No tym Wernerom moc nepotesili
Pigeon
26.06.2020 13:41
#
Mi to právě díky tomu víc ukazuje mistrovství Fergusona. Dříve jsem to vnímal jen jako mladý fanda ale nějak jsem to neanalyzoval. Teď když vidím Liverpool tak chápu tu podstatu, jak musí být těžké dělat nějaké na první pohled nepopulární kroky, které však vedou vždy k tomu, že tým se posílí.

Proto jsem zmínil toho Kloppa. Ne že bych je chtěl srovnávat, ale spíš pro to, že vím, kam se teď dívat a zažívat to in real time Bylo by neupřímné, kdybych přál Kloppovi a Liverpoolu další úěpěchy, každopádně když se od toho dokážu odosobnit, tak jsem na to velmi zvědavý. Rozšířit kádr musí a určitě musí myslet i na to, aby posílili základní jedenáctku. Ta záloha je mi totiž již dlouho záhadou
avicii
26.06.2020 11:46
#
Vyzerá ze priorita je udrazt kader pokope, zbaviť sa nepotrebných hráčov a pripadne ich nahradiť mládežou alebo lacnejšími posilami aspoň momentálne
Luc-Luc
26.06.2020 11:56
#
ta fotka je super
icemike
26.06.2020 12:02
#
Pokud bude druhá vlna covidu a liga se nedohraje, tak žádný titul nebude, že? Hm, nepříjemné....
GazzaPalo
26.06.2020 12:53
#
Keďže už majstri sú ,tak dostanú.Hm pre teba neprijemne.
icemike
26.06.2020 12:56
#
Tak pro mě je to šumák, ale narážel jsem, že todle info proběhlo i k Slavii, liga se musí dohrát, jinak titul nebude
Busby babes
26.06.2020 13:01
#
jenze to je specifikum ceske ligy. Neplati to obecne. Ve Francii se treba nedohralo vubec a PSG ma titul.
icemike
26.06.2020 13:05
#
Ok
masly008
26.06.2020 20:53
#
PSG má titul už před začátkem ligy
sima.vok
26.06.2020 18:48
#
To je tak jen u nás. Je to teda celkem hloupý pravidlo.
nani92
26.06.2020 12:04
#
Stojí trápny titul za život? to si bude zachviľu klásť mnoho Liverpoolčanov
pobody's nerfect
26.06.2020 12:08
#
Premier league title matter
13
26.06.2020 12:19
#
Sorry ale kdyz jsem videl plaz v Brightonu, kde se lidi sesli jen kvuli hezkemu pocasi, tak ten trapny titul je aspon dobry duvod..

Btw doporucuji sunderland till I day at trochu pochopis mentalitu fans v Anglii..
nani92
26.06.2020 12:22
#
Dokument som videl, dikes, ale nevšimol som si, že by tam ľudia zomierali kvôli zostupu
13
26.06.2020 12:47
#
Pro ty lidi je fotbal vsechno.
fenixLFC
26.06.2020 14:38
#
Luc-Luc
26.06.2020 12:26
#
Ano stoji.

"Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that." [Bill Shankly]
nani92
26.06.2020 12:30
#
zaujimavé, že to nikto mrtvy nepovedal
Luc-Luc
26.06.2020 12:40
#
to je opravdu zajimave, cim to asi bude
Vincent Vegan
26.06.2020 12:44
#
no to je fakt zajimavy
https://bit.ly/3dxMsFH
bobis21
26.06.2020 12:45
#
Zajímavé, že se proti tomu žádný mrtvý nepostavil
pingla
26.06.2020 12:48
#
už je nech nebo tady zase přicupitají s tím, jak pořád brečíme
pedroLFC
26.06.2020 14:20
#
*přicupitá neházej nás všechny do jednoho pytle!
pingla
26.06.2020 14:25
#
drtivá většina z vás se tady chová jako banda hlupáků, jen si tady "kopete" do těch týmů, které tak úspěšný ročník prostě neměli
pedroLFC
26.06.2020 14:29
#
Myslím si, že je to všude stejný. Představ si jak by to tu vypadalo, kdyby nedejbože vyhrál Tottenham
pingla
26.06.2020 14:39
#
owny by snad konečně spustil efsearch
SCELO
26.06.2020 15:27
#
to naozaj pise ten pravy.....
pingla
26.06.2020 16:03
#
něco proti mně? rád si počtu
SCELO
26.06.2020 16:48
#
to ze nemusis LFC chapem, pohoda ale aspon jeden meter a nie, banda hlupakov, ked nejaky fan LFC potrolli ostatnych, ved tu je vela takych co trollia nemam s nikym problem, ale sam sebe nevidiet do ust, tak to je smutne, 30r cakal LFC na titul, tak si myslim, pravo podpichnut ostatnych rival fans tam hadam je ci nie ?
pingla
26.06.2020 17:44
#
potrollí? troll je nani, kiwwi a podobní, kteří si umí udělat srandu z "vlastního" klubu, který teď liverpoolu nestačí, ale nemám rád fanoušky (především tady co fandí liverpoolu), jejichž jediným zájmem je dojít tady a psát na všechny ostatní urážky, jak jsou slabí, jak jim nestačili apod. místo toho, aby si všímali svého vlastního klubu
SCELO
26.06.2020 18:42
#
taky fans je ale viac nie len v LFC
Salfovic
26.06.2020 13:15
#
Vidíš, se na to můžeme zeptat těch, co Bureš zachránil. Třeba se mezi nimi nějakej fanda Poolu najde.
GazzaPalo
26.06.2020 12:57
#
Zato v Manchestru budú dodržiavať odstup ešte celé veľa rokov.Kedze nebudú mať čo oslavovať
Salfovic
26.06.2020 13:14
#
Tak ti co šli do ulic se rozhodli, že ano.
REPLIKATOR
26.06.2020 13:24
#
ANO
ACSeRw!n
26.06.2020 13:14
#
jo, maj titul, ale v neregulernim rocniku zase budou vsem jenom pro smich (pokud to hned neobhaji)
REPLIKATOR
26.06.2020 13:24
#
Luc-Luc
26.06.2020 13:33
#
HalaMadrid_Flx
26.06.2020 13:54
#
Bože nedělej nám ostudu, prosím
ACSeRw!n
26.06.2020 19:10
#
komu ? ja hraju sam za sebe
REPLIKATOR
26.06.2020 13:24
#
Obrovská satisfakce
Busby babes
26.06.2020 13:42
#
https://twitter.com/OliverKay/status/1276444163643527174

Always interesting to see how other clubs react on social media when a rival wins a trophy.
Man City & Chelsea have congratulated Liverpool, which is jolly nice of them, but I think I prefer Everton's & Man Utd's grudging silence. Would be weird if they congratulated LFC. No need
rave
26.06.2020 14:30
#
Netřeba brát to sportovně. Zatrpklost vám sluší víc.
Busby babes
26.06.2020 14:34
#
presne tak. Rivalita je treba.
Spasitel
26.06.2020 14:18
#
Tento rok zaslúžene vyšlo im v lige všetko ale budúci to bude o inom
cristiano.K.
26.06.2020 14:30
#
Regulérně fakt doufám, že budeme hrát v plný palbě a překonáme rekord v počtu bodů.

Nebo to vezmeme jako přípravu na další sezonu, v podstatě win win situace, ale ten tým zaslouží ještě větší uznaní než "jen" titul.
kiwwi
26.06.2020 14:52
#
alebo sa uz mozete sustredit na poharove sutaze...oh wait
Bukaj LFC
26.06.2020 15:53
#
Vypadlo se z obou soutěží kvůli výpadku formy na 7 dní. Jestli je to jediná věc co vás může uklidňovat tak si to užijte. Příští rok je váš
vladis271
27.06.2020 00:00
#
r.mrazik
26.06.2020 15:07
#
diplom za body?
Bukaj LFC
26.06.2020 15:52
#
Swarley
26.06.2020 14:47
#
Swarley
26.06.2020 14:47
#
To mají v hlavách
manuelo neuero
26.06.2020 18:28
#
bbbauch
27.06.2020 09:12
#
porky
26.06.2020 15:14
#
Tak vzhledem k tomu, že v USA jsou už asi měsíc v kuse v ulicích na demonstracích desetitisíce lidí, tak nevidím důvod dělat s fanoušků Live vyvrhely a oslavy jim přeji
redyyz
26.06.2020 19:14
#
oli9
26.06.2020 19:51
#
No nebo stačilo vidět 2 dny zpět pláže v Brighton když tam bylo nad 30 stupňů... Pláže jak někde v Asii
EXoRcIsT
26.06.2020 15:39
#
Gratulujem a užite si to .
Arnar Resmusonn
26.06.2020 17:31
#
Gratulace všem fandům Liverpoolu zde na EF
Gratulace Liverpoolu, tým je sehraný dokonale, radost koukat na tento klub. Klopp je vážně trenérský mág. Dokonalou věc co udělal s BVB a Liverpool který se hledal , dostal na správnou cestu. Úžasné
Řekl bych že v této "nové době" se Liverpool formoval od myslím 2005 kdy je koupili Gillet s Hicksem, museli si přetrpět hrozné majitele, druhé místa a letos to vyšlo.
Je fajn že tento klub s skvělou historii , může psát novou.
mimi_united
26.06.2020 17:54
#
Gratulácia
Ale v ďalšej sezóne ich čaká strmý pád na zem. Chelsea, United, City si to rozdajú v ďalšej sezóne o titul
YNWA__MSN
26.06.2020 19:26
#
Pohár se bude předávat po zápase s Manchesterem City?
gazza62
26.06.2020 19:29
#
Mistrovství světa klubů to je odpad ,který vytvořila nenažraná levičacká UEFA v čele s arabama.Je to povinné a za neúčast strašný flastr. F.A .cup má v Anglii pořád velkou tradici a fanoušci až na zdejší rychlokvašky ho berou hodně vážně, stejně jako ligový pohár.Pokaždé vyprodané zápasy .Mistrovství světa klubů je pro multi kulti papaláše z UEFA.Úplně zbytečný paskvil.Stačí se podívat ,kde se hrají finálové zápasy .Katar,Katar,Čína apod.Již jednou byla tahle muslimská sranda pro nezájem na pět let přerušena.F.A.Cup i League cup má svoji obrovskou historii a naštěstí zdejší multi kulti odborníci o jejich zrušení nebudou rozhodovat. I když jak jak muslimové ovládnou Anglii tak to dobré vše zanikne.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.