Suárez půjde na operaci kolena a ve zbytku sezóny nepomůže Barceloně

09.05.2019 20:58 - Aktuality
Luis Suárez (© fcbarcelona.com)
 
Barcelona se bude muset ve zbytku probíhajícího ročníku obejít bez Luise Suáreze. Uruguayský kanonýr zamíří na artroskopii se zraněným kolenem...

Suárez během tohoto ročníku za katalánský velkoklub nastoupil do 49 soutěžních zápasů, ve kterých zaznamenal 25 gólů a kromě jiného pomohl Barceloně k obhajobě ligového titulu.

Blaugranas však nezvládli nadějně rozehrané semifinále Ligy mistrů s Liverpoolem a po úterní porážce 0:4 na Anfield Road se s milionářskou soutěží rozloučili. Na konci května se bude Barcelona snažit ještě vyhrát Copa del Rey, proti Valencii ale bude postrádat zraněného kanonýra Suáreze.

Uruguayský reprezentant má problémy s kolenem a z tohoto důvodu podstoupí artroskopii, po které by měl být mimo hru několik týdnů. "Luis Suárez má v pravém koleně zraněný meniskus, a proto podstoupí artroskopickou operaci. Doba jeho absence bude upřesněna," prohlásil španělský celek.
Autor: Jiří Vojík / skysports.com
Počet zobrazení: 4193
Komentáře (263 / 0 nových)
Reggie
09.05.2019 21:06
#
Je to kvuli Cope? Nebo ji tim padem nestihne?
ADM
09.05.2019 21:10
#
Nestihne
LAM
09.05.2019 21:18
#
Jsi si jist.Píše se o několika tejdnech a dle mě to stihnout může
ADM
09.05.2019 21:25
#
Jaj, no ak vy dvaja myslíte Copu America, tak to neviem..
LAM
09.05.2019 21:26
#
Nedávalo by to jinak moc smysl.Šel by na to 26.5 po finále a v klidu by stihl novou přípravu.
ADM
09.05.2019 21:28
#
Tak už v CdR takto nebude mať kto hrať, Coutinha by som už nepustil ani na lavicu a Dembélé to tiež asi nestíha. By som povedal, že hráči boli natoľko nasraní a sklamaní, že im bola CdR ukradnutá a tak Luis išiel hneď na operáciu..
XaviSimonsFCB
09.05.2019 22:09
#
Luis by tam byl stejně zbytečný a marný. Raději ať nehraje.
Reggie
10.05.2019 08:41
#
Sorry, ja myslel Copu Americu a neuvedoomil jsem si, ze je jeste normal Copa
Zenthuras
09.05.2019 22:19
#
Už dlouhodobě má problém s kolenem a Copu by jsme měli vyhrát i bez něj.
ADM
09.05.2019 22:53
#
Asi ako postúpiť so finále LM.
Zenthuras
09.05.2019 23:16
#
Valencia je proti Liverpoolu něco trochu jinýho. Samozřejmě to nesmíme podcenit.
Coutinho10
10.05.2019 00:01
#
drussbarb
10.05.2019 07:59
#
Ty se tu radši neukazuj
roman1978
10.05.2019 08:21
#
Shot2
10.05.2019 08:22
#
Reggie
10.05.2019 08:42
#
Coutinho10
10.05.2019 09:22
#
nezvladate
icka
10.05.2019 09:39
#
Diego2
10.05.2019 09:46
#
jany kozak
10.05.2019 11:27
#
Leo Rekordman
10.05.2019 17:01
#
Infi
11.05.2019 14:11
#
Diego2
10.05.2019 06:56
#
Klokanomet
09.05.2019 22:57
#
Jasně Když nepočítám Coutinha, protože to je nulový hráč a když nebude hrát Dembélé ani Sua, tak náš druhý nejlepší zdravý střelec bude Piqué se sedmi góly.
lamdžííí
10.05.2019 00:38
#
Ter Stegen - Semedo, Lenglet, Umtiti, Alba - Roberto, Busquets, Rakitič, Vidal - Messi - Pique
není problem ne?
Zenthuras
10.05.2019 05:40
#
Na Valverdeho je až moc ofenzivní.
Thoth
09.05.2019 21:14
#
Stepan95
09.05.2019 21:19
#
Bude další dokument a divadlo
garruklol
09.05.2019 21:50
#
Strasnej komediant
LAM
09.05.2019 21:21
#
No chtělo by to někoho mladšího než 28.Tohle je zas řešení na pár sezon.
Dron
09.05.2019 21:24
#
Zajímalo by mě, kdo by musel přijít, abyste byli spokojení
LAM
09.05.2019 21:25
#
Někdo mladej kterej tu bude hrát delší dobu než řešení na pár let.Navíc Griezmann není klasická 9
Dron
09.05.2019 21:29
#
Ale kdo to má být kromě Jovice, kterej nejspíš půjde do Realu?
kardous
09.05.2019 21:31
#
Gabriel Jesus
Dron
09.05.2019 21:32
#
Ten by tam seděl Ale nemyslím si, že Pepek by ho pustil
kardous
09.05.2019 21:41
#
pokud se Aguero nějak vážně nezraní, tak ho na jeho místo nepustí a on chce taky určitě pravidělně nastupovat.
Klokanomet
09.05.2019 21:36
#
Ten se mě vůbec nelíbí, divný hráč, u kterého kromě zakončení nevidím žádnou velkou přednost. Stačí se podívat, kolik má v porovnání se Suárezem asistencí. Navíc jeho neustále ubrečený výraz v ksichtě mu na sympatiích taky nepřidává.
kardous
09.05.2019 21:39
#
no právě proto by k nim skvěle zapadnul
Kixi Syhimour
09.05.2019 21:40
#
Ne, že by byl Luis nějakej sympaťák
Klokanomet
09.05.2019 21:41
#
Pro mě sympaťák je, já nechápu ten brutální všeobecný hejt na něho
ZoidyMe
10.05.2019 07:54
#
to je teraz sarkazmus alebo ozaj ?
roman1978
10.05.2019 08:23
#
ne, on to myslí vážně.
ZoidyMe
10.05.2019 08:57
#
preboha, ako som fanda Barci ale však Suaréz je v správaní dno.
Svatej
10.05.2019 09:11
#
Ty kravo
Generalní Gladiator
09.05.2019 21:40
#
rashford,kane
roman1978
10.05.2019 08:23
#
nikdy
Kluivert9
09.05.2019 21:43
#
Pokud má přijít Griezmann, tak to rovnou může přijít Joao Felix
roman1978
10.05.2019 08:23
#
Barcafan10
09.05.2019 21:38
#
Werner
roman1978
10.05.2019 08:23
#
ani náhodou
roman1978
10.05.2019 08:22
#
joao
Zenthuras
09.05.2019 22:21
#
Je potřeba hotový hráč do útoku. Suarez ty důležitý zápasy nezvládá a za 120 mega je Griezmann dobrej. K tomu může hrát i na křídle.
Barcafan10
09.05.2019 22:24
#
Já jsem pro, pokud Couts půjde.
Jordi Alba
10.05.2019 07:01
#
Já sem skoro pro kohokoliv, pokud Coutinho pujde.
Barcafan10
10.05.2019 07:29
#
Asi tak, ono už to horší byt asi nemůže
CHONG
09.05.2019 21:24
#
Z něho se stal taky pěkný kokot.
Klokanomet
09.05.2019 21:31
#
marke7
09.05.2019 21:35
#
Kluivert9
09.05.2019 21:37
#
drussbarb
10.05.2019 08:04
#
ZoidyMe
10.05.2019 08:58
#
tak a ako má potom robiť dokumenty na Netflix ? Druhý diel : Sedím za stolom s Leoškom a Kristíánkom
RafteR
10.05.2019 09:11
#
icka
10.05.2019 09:40
#
REPLIKATOR
10.05.2019 10:58
#
Infi
11.05.2019 14:12
#
ADM
09.05.2019 21:25
#
technecium
09.05.2019 22:25
#
RafteR
10.05.2019 09:11
#
marke7
09.05.2019 21:35
#
Další labilní fotbalista. Dopadne stejně jako Coutinho. Fuj, doufám, že je to kachna.
ADM
09.05.2019 22:15
#
Tak tohto sa naozaj nebojím, obrovský rozdiel je minimálne v tom, že Antoine bude makať a presovať, fyzicky je dosť silný. Otázne je, koľko rokov mu to ešte vydrží..
marke7
10.05.2019 07:32
#
Pro mě aktuálně neexistuje více nesympatický fotbalista. Ta představa, že dá branku a dělá tu svoji Fortnite oslavu nebo, jak se to jmenuje, tak mi po těle raší pupeny
Klokanomet
09.05.2019 21:44
#
Pokud se zase zeptá koní a ti mu to tentokrát odsouhlasí, tak ať klidně přijde a předvede co umí
Jordi Alba
10.05.2019 07:03
#
Bez dokumentu, kde grcá na Atlético ať nechodí.
papanegra
09.05.2019 21:16
#
Krysa
ADM
09.05.2019 21:31
#
Inter Milan will be putting up an offer for Ivan Rakitic in the range of €50M to €60M. [SPORT]

Valverde doesn't intend to resign. [cope]

There is a special exit clause in Ernesto Valverde's contract that can be executed by either the club or the coach. If one party executes this clause, Barcelona don't have to pay Valverde's remaining contract, that expires in 2020

The most important members in Barcelona's board think Valverde should get the sack. [cadena ser]
Barcafan10
09.05.2019 21:38
#
Ty vole ať jde Valverde do háje.. A Rakitic s velkým díky do Interu, 50 mega je bomba..
Dr. Admess
09.05.2019 21:42
#
Achraf9
09.05.2019 22:01
#
ked si pomyslim ze za neho ze vraj PSG v lete davalo 80Mega tak infarktujem
marke7
09.05.2019 21:39
#
Rakitiče i s mašlí. Valverde nemá koule, jak nečekané...

JackDaniels.
09.05.2019 22:56
#
Co to je za prestupovu politiku, kupit Rakitica za 60M€
ADM
09.05.2019 23:07
#
Ked aj za 35
Visca el barca
10.05.2019 07:29
#
Hlavně ať odejde. Rakitic se mi za poslední rok tak zhnusil, že už ho u nás nechci ani vidět.
Majk91
09.05.2019 23:53
#
"[SPORT] " Neverit. Budeme radi ak da niekto 30
The Krupy
10.05.2019 11:33
#
Však Inter
Obr Koloděj
09.05.2019 21:50
#
Do nohy se mu zakousla bolest
dextroza_m
09.05.2019 23:02
#
Bohužel do tebe se nezakousl vtip...
JackDaniels.
09.05.2019 23:35
#
Posilnenie pre Barcu
elChe
10.05.2019 06:34
#
No poslednich par zapasu uz ani nepomahal
Barcafan10
10.05.2019 07:28
#
OT: Údajně už i Messi měl vyjádřit svůj názor, že Couts a Rakitic by měli odejít, protože klubu noc nedávají, takže je šance, že se to někam pohne.
Neutron
10.05.2019 08:01
#
ADM
10.05.2019 08:04
#
a potom že prečo sa také hlúposti šíria
Generalní Gladiator
10.05.2019 08:07
#
Juan Román Riquelme
10.05.2019 08:16
#
Messi vic nez klub
ADM
10.05.2019 08:36
#
Regulerne tu za posledny tyzden nemas koment bez toho, aby v nom nebolo kopnute do Lea alebo Barcy. Respektive to uz musi byt o hodne viac nez tyzden
Juan Román Riquelme
10.05.2019 09:41
#
ide mi karta
Reggie
10.05.2019 10:24
#
Je to chudacek. Naposledy se dohadoval o necem s tim dementem od nas (Zenthuras nebo jak to je), to musela byt panecku konverzace
Juan Román Riquelme
10.05.2019 10:49
#
to tedy bylo, normalne na popcorn a Coca-Colu
Reggie
10.05.2019 12:06
#
Spis na klistyr a vyplach zaludku.
Juan Román Riquelme
10.05.2019 18:38
#
tvoje zaliby nesdilim...sorry
Reggie
11.05.2019 11:32
#
patas92
10.05.2019 09:45
#
To ne, ale je víc, než kdokoliv ostatní v tom klubu. Od vedení přes hráče až po uklízečky.
REPLIKATOR
10.05.2019 10:58
#
Shot2
10.05.2019 08:21
#
To je asi stejný blábol, jakože dal Ronaldo Juventusu seznam hráčů, které chce v létě přivést.
CHONG
10.05.2019 08:43
#
Asi tak no
roman1978
10.05.2019 08:31
#
nová sezóna
ten haag
mats
semedo(wagééé)-pikenbauer (todibo) - de light (lenglet) - alba (kukukukurela)
frenkí (bus)
arthur (arturo) alena (rikipuč)
dembs leo joao
(sua x malcom)

fuč - trenér, roberto, rakitič, couts, cile gomééééz a možná i sua
Generalní Gladiator
10.05.2019 08:35
#
bez devítky?
roman1978
10.05.2019 08:51
#
není potřeba
Generalní Gladiator
10.05.2019 08:57
#
bez devítky to jde pokud hrajem do otevřený obrany,proto nechápu,proč valverde nikdy!nikdy! nestáhnul luise,i za stavu o 2g a víc, ale proti betonu to bude jenom obléhání brány kvůli tomu,že
-messi hraje mnohem hlouběji
-nemáme záložníka(např.de beek),kterej by narušoval obranu nestálými náběhy do vápna

-
roman1978
10.05.2019 09:03
#
když hrál leo s davidem a pedrem, tak to taky šlo. furt devítka sem, devítka tam - prostě tři dobří útočníci stačí, když je jeden z nich leo
roman1978
10.05.2019 09:04
#
a taky si myslím, že leo už teď k sobě potřebuje technické, mladé a hlavně rychlé běhavce
Teoretik
10.05.2019 15:17
#
Alena základ? Coutinha si nechat a stáhnout ho do tříčlenné zálohy! Puč jako sedmý záložník.
ADM
10.05.2019 16:27
#
Coutinha kludne nechat ak myslis ako zaloznika v Becku
Shot2
10.05.2019 08:37
#
V létě snad odejde Rakitic. Busquets ještě pár sezón zůstane jako mentor De Jongovi. 100% musíme sehnat někoho kdo bude krýt záda Albovi. A pak je samozřejmě nutná posila do útoku. Lacazzete nebo někdo mladší, ale potřebujeme někoho se zkušenostmi a zároveň aby byl hladový po trofejích. Ne nějakou jednosezoní hvězdu co má potenciál.
Ono se to nezdá, ale ten odchod Neymara nám to v tom útoku strašně zkomplikoval. Sice díky tomu zazářil Alba. Ale oproti Neymarovu vlivu na útok to je skoro nic.
U Coutinha jsem věřil ve zlepšení a nejspíš to v sobě má, ale asi nám nezbývá nic jiného než sklopit hlavu a uznat, že to byl kolosální provar a prodat ho. Je mi líto i jeho, ale to co předvádí je míle za očekáváním. Dembelému bohužel nedrží zdraví, tak se na něj zatím nemůžeme moc spoléhat. A Suarez to je kapitola sama o sobě. U něj nikdy nemáme jistotu jestli se mu povede zápas nebo to totálně zmrví.
No zatím to zase vypadá na ságu jménem Griezman. Tou komedii kolem přestupu se mi dost zprotivil a ty jeho šaškárny mě taky moc neberou, ale aspoň to je kvalita prověřená ligou. Navíc hráč co snad chce ještě taky něco dokázat navíc nemá problém vzít v určitě chvíli zodpovědnost na sebe.
technecium
10.05.2019 09:46
#
Náhrada za Albu už je - vrací se Cucurella

Coutinho je psychicky labilní fotbalista. Jemu musíš uzpůsobit celou hru a on se možná chytne. Někoho takového nemá smysl držet.

Griezmann měl přijít loni, letos je už zbytečný
Hristo Stoichkov
10.05.2019 09:56
#
Vidíš nějakou lepší možnost než Griezmanna? Mám k němu několik výhrad kvůli tomu, jak se chová, ale po čistě fotbalový stránce by byl obrovskou posilou.

Frenkie, Matthijs, Cucurella/jiný LB a Griezmann by byl pro mě dobrý přestupák. Spoustu odchodů (Jasper, Umtiti, Rakitić, Denis, Gomés, Coutinho, klidně i Vidal). Místo v áčku pro Riquiho, Todiba, Iňaki Peňu a příležitostně pro další talenty z béčka.
roman1978
10.05.2019 10:01
#
Jasper 50
Umtiti 100
Raketa 50
Denis 10
Gomes 40
Couts 100
Vidal - bojovník je asi potřeba a téměř nic nestál

to by bylo celkem dost na útratu
70 frenkie
70 matthijs
120 felix
100 ten griez (ale je to fakt pitomec)
rave
10.05.2019 10:15
#
Jasper 50 Umtiti 100
_Blind_
10.05.2019 13:59
#
Umtiti po zranění za 100 a Matthijs po skvělé sezóně za 70, jasnéé
roman1978
10.05.2019 14:11
#
mistr světa a hvězda barcelony x naděje z ajaxu
Kixi Syhimour
10.05.2019 15:34
#
technecium
10.05.2019 10:06
#
Griezmann ale hlavně není primárně hrot. Pohybují se s Messim v podobných pozicích. Já si myslím, že by si na hřišti překáželi.
rave
10.05.2019 10:22
#
Hristo Stoichkov
10.05.2019 10:41
#
Griezmanna bych viděl jako falešný levý křídlo stahující se do středu, aby Alba měl prostor pro svoje lajnový náběhy. Láká mě na něm možnost, že Messi by během zápasu mohl odpočívat, aniž by silně utrpěla hra týmu. Má vysoký fotbalový IQ, aby se Messimu přizpůsobil, navíc má výborný vztah s Dembélém, kterýho prostě potřebujeme naplno zapojit do hry, což se Suárezem jaksi nejde. Je pracovitý, dává góly, skvělý v mezihře, variabilní...
patas92
10.05.2019 10:24
#
Mně se v poslední době hodně líbí Son. Výborný na obou křídlech i na hrotu, ideální věk...Tottenham ho určitě nebude chtít pustit, ale být to na mě, tak bych všechny utržené peníze za Coutinha zkusil poslal za něj.
technecium
10.05.2019 10:26
#
Taky jsem nad ním přemýšlel, ale říkám si, že jeho by byla docela škoda do našeho statického fotbalu
patas92
10.05.2019 10:27
#
Tak ten fotbal je statický díky statickým hráčů. To se s příchodem De Jonga a případným odchodem určitých hráčů snad změní.
Hristo Stoichkov
10.05.2019 10:34
#
Son je výborný, navíc má profil hráče, který nám dlouhodobě chybí. Bavili jsme se o něm už před několika měsíci, od tý doby to jenom potvrdil a navíc ukázal, že je skvělý i na hrotu, což mě osobně příjemně překvapilo. Ale nemyslím si, že je jeho příchod nějak reálný.
roman1978
10.05.2019 09:05
#
pořád žádná zpráva o odvolání toho pičuse na lavičce
Thoth
10.05.2019 09:09
#
Asi ho odvolaju po finale Copy Del Rey.
technecium
10.05.2019 09:47
#
Zbytečný ho odvolávat před koncem sezóny.
ZoidyMe
10.05.2019 09:51
#
kvoli priprave na cope to nechavaju tak a definitiva padne po cope. Ak je podla nejakych pisalkov je viac ako 50% boardu za jeho odvolanie.
roman1978
10.05.2019 09:55
#
žádnou přípravu na copu nepotřebují. a už vůbec ne od toho břídila.
rave
10.05.2019 09:09
#
Co byste řekli na případný příchod Lacazetta? Já jsem o něm ani neuvažoval, ale teď, když se o tom začlo mluvit, tak mi to dává docela smysl. Hotový hráč, ještě relativně v dobrém věku, výborný v mezihře. Jediný výraznější nedostatek je jeho rychlost, ale to by snad v našem stylu nebyl takový problém. Pokud by byl dostupný kolem 70 mil., tak bych ho bral.
technecium
10.05.2019 09:48
#
28mi letý útočník za 70 mega? Díky nechci
rave
10.05.2019 10:03
#
Lepší už to s cenama nebude. Griezmann by nešel pod 100.
Klokanomet
10.05.2019 14:56
#
ale Griezmann je asi dvakrát lepší
rave
10.05.2019 16:23
#
To samozřejmě je, ale znovu - není to hroťák.
roman1978
10.05.2019 09:54
#
nepotřebujeme průměráky
žádný jovič (pro misiňa jovetič), werner, lakazet apod.
někdo mladičký z jižní ameriky, felix a nebo martinéz.
rave
10.05.2019 10:17
#
Podle mě je lepší na ten post přivést někoho zkušeného, než zahodit sezónu nebo dvě s nějakým talentem, zjistit, že to nepůjde, a prodat ho. Felix je super, ale není to devítka.
roman1978
10.05.2019 10:36
#
no já nevím. zatím mi tam nikdo nepasuje. a když už ne Felix, tak aspoň Martinéz. líbil by se mi možná Jesus, možná Sané, ale to bude asi neprodejné
Teoretik
10.05.2019 15:20
#
Do útoku potřebujem nějakého splašence politého živou vodou a ne další chodící zombie.
technecium
10.05.2019 10:04
#
Tak když už se tady sešly ty vize

Coutinho, Rafinha, Gomes, Busquets out
De Jong, De Ligt, Cucurella, Lautaro, Lozano, Laurent Blanc in

http://lineupbuilder.com/?sk=hx744

technecium
10.05.2019 10:09
#
+ Cilessen a Denis out
messinhovic
10.05.2019 10:25
#
raketu nechas a buse vyhodis??
technecium
10.05.2019 10:26
#
Přesně tak
Hristo Stoichkov
10.05.2019 10:24
#
MAtS, Iňaki Peňa - Semedo, Sergi Roberto, Piqué, de Ligt, Lenglet, Todibo, Alba, Cucurella - Busquets, de Jong, Arthur, Aleňa, Riqui Puig, ? - Messi, Griezmann, Suárez, Dembélé, Malcom

Na lavičce Tuchel, ten Hag či nějaký riskantní překvapení v podobě Artety či Pimienty.
Visca el barca
10.05.2019 10:36
#
Fakt myslíš, že odejde Sam? místo toho otazníku bych si nechal Vidala a byl bych spoko.
Thoth
10.05.2019 10:42
#
Umtiti i Vidal musia ostat.
Visca el barca
10.05.2019 10:45
#
Hristo Stoichkov
10.05.2019 10:51
#
Arturo předvedl, že je neuvěřitelný válečník. Pak se ale podíváš na ty zápasy s odstupem času a vidíš hloupá rozhodnutí či neschopnost vymyslet pod tlakem něco konstruktivního. Na lavičku fajn, ale pokud by někdo (ideálně asi Číňani) přišel se zajímavou nabídkou, nedržel bych ho na sílu.
alcantara
10.05.2019 13:07
#
Nechapem tu odu na Vidala, vacsina cules ho velebi, fakt smutne. Jasne, ma vlastnosti, ktorymi je prospesny, ale maximalne na 30 min z lavicky. Robit nabehy, vyhravat suboje. Ale s nim v zostave je vzdy pravdepodobnejsie, ze to sklzne k "hura" futbalu hore-dole, na ktory proste vacsina kadra nema.
Gazdo
10.05.2019 15:34
#
Hristo Stoichkov
10.05.2019 16:32
#
Pokud by Messi měl častěji hrát jako falešná devítka, asi bych si ho nechal, jelikož Vidal je typem hráče, který svými náběhy dokáže rozbíjet obrany. Ale v hlubší roli bych si představoval kreativnější hráče.
Hristo Stoichkov
10.05.2019 10:47
#
Griezmann s Matthijsem budou za 200 mega, nějak to zafinancovat musíme. Pokud to jeho koleno není ve stoprocentním stavu, tak s tím nemám problém.
Visca el barca
10.05.2019 10:49
#
Kam prodáme Coutinha? Po Liverpoolu jsem taky za jeho prodej. Ale Chelsea má svůj Ban....
technecium
10.05.2019 10:58
#
United, Juventus
roman1978
10.05.2019 11:58
#
psg - chce ho ney
Hristo Stoichkov
10.05.2019 16:33
#
To nevím, po těch supervýkonech nám asi nezbývá nic jinýho než se modlit, aby se nějací gambleři našli...
MiChaEl
10.05.2019 10:49
#
NDombele resp podobny profil neunavneho pracanta so slusnou technikou. A namiesto Griza radsej Sane, nie je to sice uplny golostroj, ale aspon to rozbeha.
Generalní Gladiator
10.05.2019 10:51
#
sané je neprodejnej
MiChaEl
10.05.2019 11:45
#
Viac sprav uz vyslo ohladom toho, ako je nespokojny s hernym casom. Nemyslim, ze je to uplne nerealne, ale takisto lacny nebude.
Generalní Gladiator
10.05.2019 11:46
#
nemám pochyb o tom,že by real nebo barcu odmítl,ale city ho nepustí.
technecium
10.05.2019 11:00
#
Ndombele nepůjde pod 100M, ale jinak to je skvělej hráč
MiChaEl
10.05.2019 11:44
#
Neverim tomu. Drahy bude, ale 70-80 max.
nani92
10.05.2019 11:10
#
Tuchel
Kixi Syhimour
10.05.2019 15:38
#
Tuchel? Proč?
Hristo Stoichkov
10.05.2019 16:37
#
Hraje zajímavý a náročný fotbal, dokáže zlepšovat mladý hráče, je náročný na sebe i všechny okolo, rychle se učí jazyky, umí tým naučit poziční fotbal s vysokým držením míče i pressinkem. A po blamáži v PSG může být relativně snadno dostupný.
alcantara
10.05.2019 10:38
#
Busquets out
technecium
10.05.2019 10:40
#
Ano, stejně jako Guardiola odešel ve třiceti, tak pro něj je taky nejvyšší čas. současný fotbal nestíhá
Visca el barca
10.05.2019 10:45
#
největší zlo v záloze je Rakitic.
Hristo Stoichkov
10.05.2019 10:45
#
Vždyť to byl snad jediný záložník, který dokázal pod liverpoolským pressem smysluplně přihrát. Konkurenci určitě potřebuje, stejně jako záložníky, kteří se nebudou schovávat a pracovat lépe s prostorem. Ale odepsat ho teď na úkor Rakitiće je zločin.
Visca el barca
10.05.2019 10:46
#
technecium
10.05.2019 10:57
#
Já mám k Busquetsovi následující výtky:

1) Je naprosto zoufale pomalý
2) Je strašně snadný ho fyzicky zválcovat a díky tomu vyřadit celou naši zálohu ze hry.
3) Neumí zapnout na vyšší level - zrychlit předávání přihrávek, napřímit hru, přitvrdit...
4) Když to je potřeba nebo když existuje možnost kontrovat, není to hráč, který by ti v případě potřeba potáhl míč v protiútoku. Absolutně není flexibilní. Ve hře, kdy dlouhodobě nemá míč, je ztracený a pro tým skoro přítěží.

Rakitič je sice terčem našich nadávek, ale poskytuje značnou variabilitu v tom, kolik postů v záloze umí zahrát a proto bychom si ho měli nechat spíš než Buse. Ten radikální řez je imho potřeba přesně na Busově postu. Klidně se ale Busovi omluvím, jestli mě někdy vyvede z omylu, ale bohužel tomu už moc nevěřím...

Já bych chtěl, aby se Barca prezentovala flexibilním herním stylem, aby styly dokázala během zápasu měnit a na to potřebuje všestranější hráče. Fotbal ušel za posledních deset let obrovskou cestu, ale Bus ne. Působí jako závan něčeho staromódního.
Generalní Gladiator
10.05.2019 11:36
#
V záloze nám dlouhodobě chybí hráč typu de bruyneho,pogby,beeka, hrajem v podstatě na tři dm, chybí tahovost, náběh do vápna a hlavně rychlost, záložník, kterej umí dát gól. Není potřeba hned plašit a všechno překopat k hurá fotbalu, nemusí to být ten správný trend,že síla a rychlost rozhoduje,ikdyž se to tak letos v LM jeví, jen je potřeba to chytře namixovat.Flexibilním herním stylem si to vystihnul.
technecium
10.05.2019 11:41
#
Klíčem k dnešnímu úspěšnému fotbalu je rychlost.
Generalní Gladiator
10.05.2019 11:45
#
Tak to jsme u rakety,coutse,buse a luise viděli, ale pořád v záloze vidím jednoho fleka pro kontrolora hry,někoho kdo umí měnit tempo hry, s tou rychlostí samozřejmě souhlasím.
technecium
10.05.2019 11:54
#
Ale Bus neumí měnit tempo hry. On vyžaduje pomalé tempo
messinhovic
10.05.2019 12:10
#
to neni uplne pravda, bus samozrejme ma slabsi sezonu, a proti supr presujicim tymum to nedava, ale kdo by to taky daval, ze...takovych hracu moc neni a bus i presto prinasi hre to co doposud
Hristo Stoichkov
10.05.2019 12:14
#
1) Pomalý byl vždycky. Pokud bude mít k sobě hráče, kteří chtějí míč a dostatečnou nabídku, pořád je jedním z nejkonstruktivnějších DM.

2) Neřekl bych fyzicky zválcovat. Spíš je jednoduchý odpojit ho ze hry poskytnutím prostoru Rakitićovi či Vidalovi.

3) Když se dostane do hry, pořád je hráčem, který dokáže jednoduše mezi liniema dostávat míče k Messimu. Rakitić hraje maximálně do strany, často spíš na stopery.

4) Tohle fakt není věc, kterou bys měl chtít po Sergiovi. Bez míče ztracený rozhodně není.

Rakitić je neuvěřitelně nafouknutá bublina, nemá žádnou vlastnost na světový úrovni. V Barce měl jednu skvělou sezónu, kdy běhal jako šílenec, vytvářel volný prostory a byl neuvěřitelně platný. Teď působí jako rádobyplaymaker, který absolutně nemá na to, aby byl týmu nějak užitečný. Pokud Inter nabídne aspoň 30 mega, neváhal bych.
Visca el barca
10.05.2019 13:15
#
Já spíš nechápu proč sakra proč měl Rakitic u Valverdeho takovou pozici? Sakra pochopím ještě jakou pozici mají Leo a Luis. Ale proč zrovna on? Věřím tomu, že kdyby na Anfieldu hrála záloha Busi,Arthur, Aleňa a Vidal. Tak tam prostě nedostaneme takový kouř. On prostě nemůže vedle Busiho hrát. Protože je taky pomalej a ke všemu ještě neohrabanej s míčem.
Hristo Stoichkov
10.05.2019 16:41
#
To vysvětlit neumím, možná spíš ani nechci, řešili jsme to už několikrát. Luisito už tu svou neotřesitelnou roli taky musí ztratit, což bude ještě mnohem náročnější. V tomto světle Valverde prostě nemůže pokračovat, jelikož na takový změny nemá koule.
Gazdo
10.05.2019 15:37
#
alcantara
10.05.2019 13:09
#
Obcas fakt nechapem, na aky sport alebo tim pozeras. Vacsinou je v jeho pripade pravdou presny opak. Je pomaly, pravda, a to je tak vsetko. A chciet od neho protiutok, WTF
technecium
10.05.2019 13:14
#
Vy ho tu berete jako neodmyslitelnou součást herního projevu Barcy. V tom případě máte samozřejmě pravdu a je nenahraditelný. Já tu píšu o tom, že bych v týmu rád viděl určitý koncepční změny a do nich se mi Bus nehodí
alcantara
10.05.2019 13:23
#
A aky herny prejav si so sucasnym kadrom predstavujes? To fakt nevidis, ze Sergio dokazal aj v utorok podrzat loptu rozohrat ju, posunut konstruktivne dalej, zbavit sa sikovne protihraca a vypojit ho z hry? Prvy zapas to iste.
Visca el barca
10.05.2019 13:31
#
Thoth
10.05.2019 13:35
#
Xabi Alonso, Vidal, Muller...to neznie ako nejaka konstruktivna zaloha, s ktorou sa da hrat pekny technicky futbal. Napriek tomu bolo mnoho zapasov v sezone 2015-16, v ktorej hral Bayern pod vedenim Guardiolu krasny futbal. A to aj proti silnym timom.
alcantara
10.05.2019 13:46
#
Ano, aj Klopp urobil z Milnera a Hednersona typkov, na ktorych sa da obcas aj pozerat.

My mame Valverdeho...
technecium
10.05.2019 17:44
#
Bavori ho vyloženě milovali no
Thoth
10.05.2019 17:54
#
V sezone 2015-16 sa futbal Bayernu pacil. Ale chceli vitazstvo v Lm...
messinhovic
10.05.2019 11:04
#
patas92
10.05.2019 11:07
#
Sergi Samper
10.05.2019 12:09
#
Murena
10.05.2019 12:11
#
Leo Rekordman
10.05.2019 17:06
#
absolútny suhlas,jeho som osobne sledoval v zapasoch proti live a pri nom pri clovek povedal,ze to ma uplne v pic,nezaujem vobec smerom dozadu,pomaly strasne,lenivy a co nechapem,aj sa bal ist do súbojoch,zbytocny hrac,sledovat jeho a vidala je sto a jedno
technecium
10.05.2019 17:28
#
Přesně tak
DeformFCB
10.05.2019 12:35
#
messinhovic
10.05.2019 10:28
#
griezz imho neprijde, dvere si uzavrel fest tou svoji komedii a naslednyma prohlasenima vuci atletum, to by ho cholo sejmul osobne
Generalní Gladiator
10.05.2019 10:56
#
Vedení si musí ujasnit,co vlastně chce
potřebujem hrota? -jakého-mladého k luisovi nebo hotového?
křídlo-tahové nebo do kombinace?
-nebo jít cestou jmen-koupíme griezmana a trenér to nějak namíchá..
Teoretik
10.05.2019 15:25
#
Ideálně mladý hrot, který zvládně zahrát i křídlo
roman1978
10.05.2019 12:02
#
Francouzský obránce Lucas Digne se stal podle fanoušků Evertonu nejlepším hráčem klubu v pomalu končící sezoně. Pětadvacetiletý Digne nastoupil do 34 zápasů a vstřelil 4 branky. (lequipe.fr)
Kluivert9
10.05.2019 15:14
#
Gazdo
10.05.2019 15:40
#
Ale on ani u nas nebol vylozene zly. Len bohuzial nastupoval namiesto albu a ked je clovek zvyknuty na nieco take tak potom mu kazdy normalny bek pride ako kopyto. Ked sa hra bez messiho je to to iste a ti hraci vyzeraju ze ani nie su profesionali ale dost z velkej casti za to moze to ze sme zvyknuty ze im to tam niekto dava ako na podnose
Thoth
10.05.2019 15:03
#
André Gomes, near Tottenham for 30 million

No, mohli sme ich viac podojit.
rave
10.05.2019 16:34
#
30 by dal stoprocentně i Everton, možná i 40. Snad tu cenu ještě trochu vyšroubují.
Klokanomet
10.05.2019 15:34
#
Překapuje mě, že nikdo neřeší Semeda. On sice občas zahraje fakt dobrý zápas a skvělá u něho je dobrá fyzička a rychlost, ale čistě fotbalově mě za celé dva roky nepřesvědčil, že by měl na základ v Barceloně. Podle mě nemá dostatečnou herní inteligenci a navíc (a to nikdo nezmiňuje), je neuvěřitelně neproduktivní. Není přece možné, aby u nás, kde se celou sezonu krajní obránci vysunují až do útoku a mají kolem sebe hráče jako Messi, Sua a Dembélé, měl za 80 odehraných zápasů 1 gól a 5 asistencí. Ještě tristněji to vypadá v porovnání s Albou, který má za stejné dvě sezony 6+28. A pokud se podíváme na krajní beky v jiných klubech: v Realu mají i během tak tragické sezony všichni čtyři krajní beci více asistencí než Semedo. A co teprve když se podíváme na kluby ve formě - Roberton a Arnold oba přes deset asistencí, Mendy v City pět přihrávek přestože odehrál jenom 900 minut a tak by se dalo pokračovat. Podle mě je na RB velká slabina, jelikož Roberto šel oproti předchozím dvěma sezonám na beku výkonnostně dolů a u Semeda nevěřím, že by se ještě dokázal nějakým podstatným způsobem zlepšit. Krásně je to vidět i na neustálém hejtu, pokud se sestavě objeví Roberto, ale nakonec nelze říct, že by mezi tím někdy byl větší rozdíl a jeden nebo druhý by předváděli nějaký velký výkonnostní rozdíl. V Říme nastoupil Semedo, v Liverpoolu Roberto a nakonec to bylo úplně jedno.
Thoth
10.05.2019 15:44
#
Suhlas. Sam som chcel podobnu kritiku napisat. Ale koho miesto neho ?
Klokanomet
10.05.2019 16:05
#
Kimmich by byl skvělý a pro nás asi nejlepší, ale ten je bohužel asi neprodejný. Cancelo se v Juventusu hodně chytil, taky ho asi nebudou chtít prodat. Možná by nemusel být špatný Meunier, když jsem ho viděl hrát za Belgii, tak se mi i přes výšku 190 cm vždycky rychlostně i kombinačně líbil a má vyrovnané výkony v ofenzivě i defenzivě. A potom už jsou to zase asi riskantní volby, kde by nebyla jistota špičkové kvality.
Shot2
10.05.2019 16:47
#
V Římě i v Liverpoolu hořela hlavně levá strana.
Hristo Stoichkov
10.05.2019 16:55
#
Možná proto, že nikdo prokazatelně lepší není k dispozici. Jeho největší slabinou je, jak ostatně píšeš, efektivita v útočný fázi. Sergi třeba pracuje mnohem líp s prostorem, odevzdá míč Messimu a umí si naběhnout, což je nejkvalitnější rys jeho hry. Semedo má mnohem individualističtější vnímání fotbalu, což je v Barce nevýhodou. Když už budeme mít přebytek špičkových stoperů, dokázal bych si představit systém na tři stopery, kde by Semedo mohl alternovat jako pravý stoper, podle mě by k tomu měl předpoklady.
Gazdo
10.05.2019 15:42
#
Stale sa cudujem kolko ludi si uz je pomaly istych ze Valverde a Rakitic po sezone odidu. Ja si myslim ze tu bohuzial zostanu obaja. Valverde ma rozpravkovy plat pre trenera ktory ma messiho a rakitc uz niekolkokrat povedal ze nemieni odist a ani jeho zena z barcelony. Nadej je este Espanyol ale inak si myslim ze raketu si este sakra uzijeme
Klokanomet
10.05.2019 15:48
#
Rakitič hrál většinu sezony hodně slušně a o to víc, že měl za sebou celé MS, odehrané na maximu jeho možné výkonnosti. Ale dalo se čekat, že hněv zase klasicky padne na něj.
roman1978
10.05.2019 18:35
#
ADM
10.05.2019 17:43
#
Thieves broke into Valverde's home and left a note. They wrote a note saying "it is what it is" something he said after Barça's defeat against Liverpool[Rac1]

Hm, toto ak je pravda...
messinhovic
10.05.2019 20:26
#
technecium
10.05.2019 19:09
#
Alena prej vypustil okolností Liverpoolu do médií jo?
Visca el barca
10.05.2019 19:16
#
Co přesně měl vypustit?
technecium
10.05.2019 19:24
#


Tohle je z diskuze, tak se ptám, co je na tom pravdy, jestli o tom někdo neví něco víc.

What happened that night, allegedly leaked by Aleña to a journalist.


Before the game, while Valverde was explaining the lineup and plan, Piqué was the only one who interrupted Valverde because he didn’t agree to his plan.

Valverde’s plan was to kill Liverpool’s energy by playing slow, boring football. Piqué then said to Valverde, “You can’t play like this in England.”

Valverde then replied with, “Geri don’t interrupt and let me finish.”

At half time, Messi, Ter Stegen and Vidal joined in with Piqué not approving of Valverde’s plan.

Vidal then told Messi, “We’re getting knocked out believe me we’re getting knocked out.”

When being subbed out, Vidal kicked the benches and insulted Valverde, loudly.

After the match, Messi went into depression, Ter Stegen was clearly crying and the rest went to the dressing rooms immediately.

Lenglet told Rakitic, “You’re a disaster. What were you doing out there? Were you with them or us?”

Suarez wanted to be subbed off at half time for Malcolm so they can play long balls and take advantage of Malcolm’s speed. Valverde refused.

Busquets asked for Arthur to take Rakitic’s place.
Thoth
10.05.2019 19:28
#
V tej kabine musi byt dobry bordel.
technecium
10.05.2019 19:30
#
Já myslím, že do tohoto zápasu bylo všechno v pohodě a teď se to najednou všechno sesypalo.
roman1978
10.05.2019 19:49
#
Visca el barca
10.05.2019 19:50
#
Tohle Ernesto nemůže přežít.
technecium
11.05.2019 10:12
#
Já myslím, že po sezóně půjde.
Ed_Hazard
10.05.2019 20:18
#
Už je to tak trocha evergreen, že keď je bordel v Madride, kamoši od mora nesmú byť pozadu.

Platí aj opačne
Ed_Hazard
10.05.2019 20:22
#
Pôsobí to na mňa ale ako novinárska storka.

Naopak, nikde tu nikto po zápase nespomenul, že šiel Messi po zápase na dopingovú kontrolu a namiesto toho, aby ho ostatní počkali, tak sa naňho vysrali Autobus s týmom odišiel preč a Messi šiel po vlastnej osi. To je fakt pravda? Alebo, je toto bežný postup?
Generalní Gladiator
10.05.2019 20:34
#
je to pravda a běžný postup
messinhovic
10.05.2019 20:28
#
no pasaz s gerardem je uveritelna, mene vsak ta ze by si suarez sam rekl o vystridani, i to s tim lengletem a raketou
Gazdo
10.05.2019 22:15
#
To uz je ale tak trochu hon na carodejnice
Klokanomet
10.05.2019 22:32
#
Nechápu, kdo tomu může věřit. A ještě, že to vypustil Alena, dobry vtip.
messi80
11.05.2019 22:16
#
To si naozaj reálne myslíš že takéto niečo sa tam odohralo?určite nie,bulvárne sracky
Hristo Stoichkov
10.05.2019 19:33
#
Jako celek to považuju za velmi nedůvěryhodný, přišel s tím nějaký velmi pochybný a neznámý zdroj. Ačkoliv některý okolnosti by mě rozhodně nepřekvapily.
Hristo Stoichkov
11.05.2019 08:55
#
Ještě k těm návrhům kádru Barcy pro příští sezónu. Tady jsou varianty, který by se mi opravdu líbily, ještě se Suárezem, kde opravdu nejsem tak naivní, abych věřil tomu, že se nám ho podaří prodat.

https://pbs.twimg.com/media/D6MqgldXkAA3W2n?format=png&name=900x900

https://pbs.twimg.com/media/D6Mqh6IW0AEtt7A?format=png&name=900x900
technecium
11.05.2019 10:12
#
Tak záloze De Jong, Busquets, Arthur opravdu nevěřím. To budem mít sice kontrolu nad zápasem, ale penetrace nula nula nic.
Thoth
11.05.2019 10:19
#
Hristo Stoichkov
11.05.2019 11:33
#
Pokud máš v týmu Messiho, tak je to podle mě nejideálnější a nejjednodušší způsob, jak k němu dostávat maximum míčů. Vidal a Aleňa jsou hráči, kteří pomůžou náběhy z druhý vlny, což Messi na “9” bude potřebovat.
patas92
11.05.2019 14:35
#
ADM
11.05.2019 10:47
#
Frenkie tak vysoko, pritom v Ajaxe sa stahuje na stopera ked sa Ligt vysunie?
Hristo Stoichkov
11.05.2019 11:30
#
Když začínal v áčku Ajaxu, tak měl svobodnější roli a vypadal parádně. Na DM se stáhnul až později, bylo to spíš vynuceno tím, že tam Ajax neměl kvalitu, stejně jako po zranění Veltmana na stoperu. V Barce podle mě nebude tak ukotvený a bude zkoušen na více pozicích. Třeba jeho otec před několika dny v rozhovoru tvrdil, že si myslí, že bude v Barce nastupovat na ofenzivnější pozici než v Ajaxu. Nevidím důvod, proč by nemohl nahradit například Iniestu.
Thoth
11.05.2019 11:35
#
Len ci ma tu Iniestovu mentalitu.
ADM
11.05.2019 11:39
#
Tak o jeho mentalitu sa nebojim po tom, co som videl od neho proti zalohe Realu ci Juve
Thoth
11.05.2019 11:44
#
Tak ja som videl i zapasy, v ktorych bol dost nevyrazny. Ale uvidime, ako nepoddajnu povahu ma. Aku bude mat volu dlhodobo zaziarit. Ci neskonci ako Coutinho...
Ale fandim mu, ked uz je to nas hrac...
Kixi Syhimour
11.05.2019 11:38
#
Malcom LB?
ADM
11.05.2019 11:40
#
Bol skusany na wingbacku, katastrofa
Kixi Syhimour
11.05.2019 11:43
#
Nedivím se a i tak mi to přijde jako silně nerealistické ty sestavy zůstane-li Ernesto.
Hristo Stoichkov
11.05.2019 12:00
#
Jeden zápas v béčkový sestavě?
ADM
11.05.2019 12:45
#
Tak ja som len skonstatoval co bolo na ihrisku. Ale sam si po zapase pisal, ze Malcom nie je wingback.
Hristo Stoichkov
11.05.2019 13:29
#
Wingback sice není, ale asi by nebylo od věci ho tam prověřit. Nebo dát šanci Cucurellovi či dohodnout Grimalda, pokud má Benfica enormní zájem o Cillessena.
ADM
11.05.2019 13:54
#
Ja si myslim, ze on je pozicne u nas tak mimo, hlavne teda bez lopty, ze na LWB by to bol slusny pruser vonku. Cucu by bol naopak zaujimava volba, v podstate tam hrava
Jordi Alba
12.05.2019 06:34
#
Dal bych aspoň na další sezónu šanci Cucurellovi.
LAM
11.05.2019 09:20
#
Jinak pokuď se tu bavilo o Griezmannovi,tak moc nechápu ta kritika.
Samozřejmě ta loňská komedie s přestupem má nějakou pachuť ale pokuď vemem opravdu fotbalový kvality?

On dává mezi 25-30 goly za sezonu v hodně defenzivnim Atletiku což je skvělá vizitka.Ano je mu 28,ale v tomhle věku sem přišel Suarez a takový 4 sezony na Top úrovni by teda v pohodě mohl dát.
V průběhy sezony se tu mluvilo o Firminhovi kterej je ale jen o půl roku mladší a dává i míň golů.
Navíc pokuď se podívíme na nějaký mladý kandidáty,tak tam je snad jen ten Jovič,kterej má ale za sebou jen jednu dobrou sezonu a vůbec nikdo neví jak zvládne přestup do velkoklubu.

Jinak pokuď odejde Coutinho 100,Rakitič 50 ,Malcom 30-40 a prodá se i Gomes 30-40 tak by měli bejt peníze na Griezmanna,De Lighta a i toho Felixe,ale to by byl opravdu parádní přestupák když už přijde De Jong.
Kixi Syhimour
11.05.2019 11:36
#
Firmino nehraje 9
Kixi Syhimour
11.05.2019 11:44
#
Resp. Tuhle sezónu tam dost zápasů nehrál, stahoval se dost do zálohy, takže v první půlce fungoval spíše jako CAM
Generalní Gladiator
11.05.2019 17:55
#
ale určitě by to zvládl..ve finále je to jedno, po něm určo nepůjdem
Jordi Alba
12.05.2019 06:40
#
Reálně ale Coutinho zůstane, Rakitič odejde za 30, Malcom si užije někde hostování a ještě budeme děkovat Andrému, že mu to v Anglii jde a budou z něj nějaký prachy.
XaviSimonsFCB
12.05.2019 10:43
#
Já se bojím, že Ernesto bude přemlouvat Rakitice, aby zůstal a slíbí mu minuty. Už na tiskovce naznačoval, jaký je Raketa profesionál atd. plus ty řeči o tom, že si nedovede představit Barcu bez Rakety.
technecium
11.05.2019 12:51
#
Bereme Koemana jo?
Hristo Stoichkov
11.05.2019 13:27
#
No to snad ne, vždyť je to v podstatě blonďatý Ernesto. V repre Holandska se mi jeho práce celkem líbí, ale po štacích v Evertonu či Valencii bych mu takový tým nesvěřil. Ale zapadalo by to do koncepce, jaké trenéry Bartomeu&spol. dlouhodobě vodí.
Gazdo
11.05.2019 14:12
#
Kluivert9
11.05.2019 17:12
#
XaviSimonsFCB
11.05.2019 19:33
#
Ernesto zůstává
Hristo Stoichkov
11.05.2019 20:05
#
To není ani zdaleka jistý. Ale jestli náhodou nevytáhli Koemana proto, abysme si uvědomili, že Ernesto je vlastně skvělý trenér .
remeslnik
12.05.2019 11:51
#
Jestli to bude pravda i po konci sezony a Valverde zůstane, znamenalo by to NEodchod jak Rakitiče, tak i ostatních "ohrožených" a vůbec bych se nedivil, kdyby Leo nabídl své služby City nebo třeba i PSG, ať si to tam válčí sami. To by se pak i Barto chytl za šňupák.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.