Suárez má namířeno z Barcelony do Juventusu, Vidal do Interu

05.09.2020, 15:57
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (193)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Bohužel už není nejmladší. 3. nejlepší střelec v historii , to se cení

Reagovat
Beči

Koeman tu čistku zřejmě myslí vážně. Jen tak dál, Barcelona tu obměnu potřebuje jako sůl

Reagovat
Kaspar

Juve se nepouci

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som si myslel že to je Juventus a nie Zariadenie pre seniorov

Reagovat
YNWA__MSN

Tak to si myslel blbě... Uvidíme příští rok až bude Suarez v top 3 střelců Série A

Reagovat
smazaný uživatel

Veľmi rád sa budem mýliť,ak tak bude ako píšete

Reagovat
Kaspar

to klidne byt muze, ale Juve hlavne zajima LM

Reagovat
smazaný uživatel

Stará dáma přece nebude lákat nějaké zajíčky ...

Reagovat
jsemdement

Tak to zalezi na gauci asi zrovna.

Reagovat
2miguel1

Messimu odchadzaju Suarez aj Vidal. Toto bude sezona ze bud to bude totalna blamaž alebo totalna jazda

Reagovat
jsemdement

Bych se nedivil, kdyby okolo Messiho byla nastvanost a ze je vsechno spatne ze zacatku. A po 10 zapasech, co by "nova" Barca slapala by se zvedl i on, dej buh aby zacal behat.. a pak ta jizda no .

Reagovat
jaris7

Z party zbyl jen Alba, nebo ještě někdo?

Reagovat
Kadlitko

Pique a Busquets

Reagovat
smazaný uživatel

Tito dvaja najvacsi chuji, ktori sa mali pratat ako prvi...

Reagovat
smazaný uživatel

Alba patří do party? Byl jen u treblu 2015.. Snad jen Pique a Bus ne..

Reagovat
Kixi Syhimour

Tak to tam nepatří ani ten Suarez

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak..

Reagovat
jaris7

Spis takova ta particka, ktera spolu jezdi na Ibizu a dovči atd... jeste tam byl Cesc s nimi vzdy

Reagovat
RadekVonCZE

FC Amigo

Reagovat
ADM

Je u nas od 2012

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ADM

Tak logicky do party patrí, však Pique, Bus a spol su "parta" od 2009, čo už taký rozdiel nie je

Reagovat
smazaný uživatel

Já právě beru onu “partu” jen od 2009, ale budiž, jde vo prd..

Reagovat
smazaný uživatel

třeba Messi...

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
YNWA__MSN

Velká chyba. Suárez je a ještě tak min 2 roky bude jedním z deseti nejlepších útočníků. Navíc nikdo nebyl tak skvěle sehranej s Messim jako on, ikdyz kolikrát mohl střílet ještě to nesobecky nahrával Messimu. Nikdy nic nevypusti, vždy hrál naplno a oni ho vyzenou zadarmo pryč Už konečně pověste Bartomea a toho zrzka klidně s nim

Reagovat
Hunt

Tak někoho musí pustit, nejsou peníze a Griezmanna nebo Dembeleho ted nikdo nekoupi.

Reagovat
YNWA__MSN

Ale on odejde zadarmo jako volný hráč

Reagovat
JessePinkman

Ušetří na platu.

Reagovat
Mercury

Dani Alves, Iniesta...

Reagovat
smazaný uživatel

Bohuzel ztratime strelce, ale tym diky podobnym odchodum konecne ziska dynamiku, kterou tolik potrebuje. Lautaro nevypada ze by prisel uz ted, nvm kym ho chteji nahradit. Depay za ty prachy budiz. Jinak Fati na hrot nezni uplne nesmysluplne, preci jen cuch na goly mit bude..

Reagovat
pantondavo

Kdy zas začne Juve vychovávat nějaký fotbalisty místo kupování důchodců?

Reagovat
smazaný uživatel

"zas začne vychovávat nějaký fotbalisty"? Kdy Juventus vychovával fotbalisty pro velký fotbal? Za posledních 20 let je spočítám na prstech jendé ruky.

Reagovat
pantondavo

Jasný, však nemluvim o akademii, ale o velkých fotbalistech alespoň trochu spjatých s klubem. Chápu, že to není turínská doména, ale ten aktuální stav je divnej.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebuď tak vztahovačný.

Reagovat
pantondavo

Reagovat
protiproudu

Jak to že můžou rozvázat po vzájemné dohodě smlouvu se Suarezem ale ne s Messim?

Reagovat
Petrinho17

Pretože so Suarezom ju chcú vzájomne ukončiť a pri Messim nie?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pantondavo

Reagovat
LyEX

Dufam, ze Barca skonci aspon 6. v tabulke a vypadne uz v skupine LM, pod tymto vedenim a co predvadza.

Reagovat
YNWA__MSN

Reagovat
Witcher

Zbude víc gólů pro Leoše

Reagovat
smazaný uživatel

skromny kluk

Reagovat
remeslnik

Reagovat
cresposuper

Cele zle. Barella ho uz futbalovo prerastol a ked sme chceli skuseneho hraca takehoto typu, preco nemohol ostat Nainggolan (ktoreho sa teraz nebudeme vediet zbavit)? Ak ma byt toto cena za to, ze Conte ostava...

Reagovat
pantondavo

Suarez narozdíl od Nainggolana dá klidně 15-20 gólů za sezónu.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokus o troll alebo?

Reagovat
pantondavo

Co?

Reagovat
cresposuper

Ano, ja som reagoval na Vidala. Suarez moze byt pre Juve dobry deal.

Reagovat
pantondavo

Mně to bylo divný

Reagovat
smazaný uživatel

dement

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pantondavo

Neber si to tak osobně

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem citlivá duše.

Reagovat
valloire

nebuď tak vztahovačný

Reagovat
smazaný uživatel

Píšeš to naprosto správně! Bůh mne obdařil tímto neduhem, avšak čelím tomu chrabře se zdviženou hlavou a bez slz v očích mých!

Reagovat
pantondavo

Nebud tak vztahovacny

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Svatej

Reagovat
Gazdo

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
PP

wow.. smíchané jabka, hrušky, jahody, borůvky..

Reagovat
smazaný uživatel

Tobe neprislo divny, ze Nainggolan nikdy v Juventusu nehral a presto si reagoval

Reagovat
pantondavo

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Bayern +

Reagovat
KillSwitch

odkedy je Nainggolan utocnik?

Reagovat
pantondavo

Uz dobry, pochopil jsem to zahy

Reagovat
montaigne33

Juve by mělo omlazovat tým- nikoliv naopak...

Reagovat
marke7

Snad to Messi neohlásil moc brzy a Suárez si to nerozmyslí. Tohle musí vyjít.

Reagovat
smazaný uživatel

Měl přijít Tonali a Vidala si mělo vzít Juve.

Reagovat
Recoba Inter

Reagovat
smazaný uživatel

Já fakt nevim čemu se někteří divite, není teď doba na rozhazovaní ani v Juventusu.Musi se proste jen přivést náhrada za odchazejiciho Higuaina na preklenuti téhle doby a Suarez je dobra volba zadara.Urcite bude lepsi jak Pipita.O prestarlosti kadru je to dvousecny, Juve teď dovedlo do zalohy arthura a v záloze s nim tam jsou mladí kluci jako Bentancur a Rabiot zaloha je dosti mlada.Stoper máme nachystane taky mlade De Ligt s Demiralem, ze jim sekunduji a drzi si vykonost Bonucci a Chiellini je věc druha..Proste na to jeste mají tak budou hrat.Na křídlo se koupil Kulusevski další mlady hráč.Ze proste neodjebeme zatím Ronalda a chceme přivést Suareze no co..kdyz na to furt mají.Vubec to nevidím tak zle..S takovým Khedirou uz třeba taky nikdo nepocita.Nejpozdeji za rok papá.Uz je pryč Matuidi,Pjanic a Higuaina Khedira na odchodu za mě v pořádku.

Reagovat
10

Reagovat
Hristo Stoichkov

Podle mě je Suárez špatná volba, během posledních let naprosto odešel fyzicky a navíc má sklony k častý nadváze, což je smrtící kombinace. Samozřejmě na tom má vliv i to, jak se v Barce (ne)trénovalo, ale můžete se jenom modlit, abyste ho ještě nějak dokázali oživit. Žádný tým v Evropě nedokáže vyvážit dva prakticky nebránící hráče, my jsme si to užili s Messim a Suárezem, vy na tom budete s Cristianem a Suárezem velmi podobně, nevidím tam moc velký pozitivní rozdíl oproti Higuaínovi. Rozhodně bych tam čekal někoho rychlejšího a pracovitějšího, ze kterýho by mohli těžit Dybala s Cristianem. V lize bych mu věřil, má pořád excelentní pokrytí míče a pestrost zakončení, v tom by neměl být problém.

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
ED91

Reagovat
10

Já mu věřím. Higuain je asi tak 2 roky bývalej fotbalista, v tom srovnání se Suarezem by navíc neobstál nikdy v jeho kariéře.

Reagovat
10

Jinak k tý taktice - nemyslím si, že by ti 3 měli hrát někdy spolu (nejen) v těžkých zápasech. Trio Ronaldo-Dybala-Higuain spolu v základu nastoupili myslím jen jednou, přesto měli 2600-4000 minut.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Uvidíme, jeho role by měla být jiná než u Pipity na konci angažmá. Docela bych věřil tomu, že to Pirlo bude chtít zkoušet a dát tomu šanci, ale nevěřím, že to bude fungovat.

Reagovat
Hristo Stoichkov

To nezpochybňuju, mluvím spíš o tom, že Suárez je v Lize mistrů už pár let nekonkurenceschopným hráčem. Jediná smysluplná role je využívat ho na cca 30-35 minut v pozici “supernáhradníka”, ale to je s jeho platem zbytečný luxus. Jinak to samozřejmě byl úžasný hráč a i teď ve špatným fyzickým stavu dokáže dávat góly, což se cení.

Reagovat
smazaný uživatel

taky mi k Ronaldovi vůbec nsedí

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

Kam odchazi Higuain?

Reagovat
smazaný uživatel

asi USA

Reagovat
DelPiero137

Ale to by znamenalo (malo znamenat) utok Ronaldo, Dybala, Suarez. Kvoli dalsiemu lenechodovi s platom 10M si to odserie Dybala. Ked bude hrat spominana trojica, kto bude behat a vypomahat? Na dnesny futbal je to malo od tejto zostavy.

Preco nemoze byt Ronaldo na pozicii hrota?

Reagovat
Airus

Hadam ze je jediny kdo muze a chce hrat z leva. DC je v jednom kuse zraneny

Reagovat
smazaný uživatel

A nebude spíš Suarez jen na lavičku a na Coppu? Útok jednoznačně Ronaldo - Dybala

Reagovat
smazaný uživatel

Umtiti je casto zraneni ale i pres X minel vcetne debutu je na svuj vek nepostradatelny, pokud odejde bude to 2. citelna ztrata po odchodu Artura :(

Reagovat
blaugrana

lol

Reagovat
Petrinho17

Umtiti nepostradatelny

Reagovat
remeslnik

Třeba myslel na chirurgii ...

Reagovat
smazaný uživatel

https://www.marca.com/en/football/barcelona/2017/10/29/59f50203468aeb196a8b45b6.html

https://the18.com/soccer-entertainment/samuel-umtiti-best-defender-barcelona

https://www.footballcritic.com/samuel-umtiti/profile/15402

These are attributes and intelligence of his game that make him one of the best or the best in the world. - clanky starsi nicmene najdes si i kupu aktualnich;)

Jj stoji o nej nejlepsi kluby na planate, hraje v jednom z nejlepsich, je reprezentant Francie (kde se podilel na zlate z posledniho sampionatu) .. Nicmene 3 babracci na eurofotbalu se mu smeji ze je babro urcite je ted kvuli tomu zavreny doma a breci s mindrakem

Reagovat
roman1978

Nikdo o něj nestojí. Měl naslapnuto být vynikajícím, zranění to nedovolilo. Teď už není ani průměrný - je špatný, dělá skolacke chyby, je laxní v rozehrávce, měkký v soubojích v šestnáctce. Prostě to nedopadlo a bude z něj tak max druhy Verma. Měl prostě jít na operaci.

Reagovat
Slavia10

Teď si řekl teda úplnou blbost a je vidět, že si na zápasy Barci moc nekoukal. Verma byl často zraněný, kvůli tomu pak měl i těžké získat důvěru, ovšem ke konci angažmá když hrál po těch všech zraněních ukázal, že to byl opravdový TOP stoper, ktery nebýt zranění by patřil do základu každý zápas. Pamatuji když nastoupil po zranění v El Classicu a fandové Realu byli naštvaný a nechápali co se děje, že přes Vermu se vůbec nejde dostat v souboji.

Reagovat
roman1978

Tak za prvé, neušel mi jediný zápas barcu za posledních cca 20 let.

Za druhé, napsal jsem přesně to co ty. Bude to druhy Verma, to znamená, že může mít okamžiky, kdy bude výborný, ale nevzdám to nastalo.

Reagovat
Petrinho17

Najlepšie kluby na planéte o neho určite nestoja. 2 roky (ak vôbec je schopný nastúpiť ) podáva mizerné výkony. Nestíha pozične, rýchlostne. Nedal si poradiť s liečbou kolena.

Nikto za neho není ochotný dať peniaze. Začiatok mal dobrý ale ide to len dolu kopcom a nikto mu ten plat 12M určite nedá.

Reagovat
Petrinho17

A hlavne článok sezóna 2017/2018

Reagovat
smazaný uživatel

Neumim najit odkaz na web co delal presne statistiky hracu :/ samozrejme ze posledni 2 roky nemuze byt nikde v popredi co se tyce tackles apod. protoze byl co chvili zraneny a mel min. zapasu .. nicmene kdyz nastoupi je porad platnym hracem

Reagovat
roman1978

Ne, když už nastoupí, tak chybuje.

Reagovat
smazaný uživatel

1. zapas co hral pres nej sli 4 goly nicmene patri ke svetove spicce at to veris nebo ne a misto ve francouzske repre a pozdeji v Barce ziskal diky genialni rozehravce, skvelem prehledu a drive(u) pro otocniky, ktery je pro hrace na pozici stopera dost neobvykli a pro ofenzivni tymy zvlaste cenneny prinos ..

Reagovat
roman1978

Patřil. Nepatří. Ani tu rozehravku už nemá. Chybuje, zmatkuje. A ani v Barce a ani v repre si už moc nezahraje.

Reagovat
remeslnik

Reagovat
smazaný uživatel

Pravdu ukaze cas ..

Reagovat
10

Di Marzio píše o Cavanim, ono nic hotovýho ještě rozhodně není. Stejně tak se píše o Džekovi, Milikovi...to bych pořád radši v Juve viděl radši jednoho z Uruguayců.

Reagovat
vladino10

To ma byť backup za Cristiana, alebo?

A chystá sa v Juve nejaká obmena vlastne?

Reagovat
vladino10

..a teraz vidím, ze odpoveď mám o 3 komentáre vyššie od Juventusa,takže sorry..

Reagovat
Hristo Stoichkov

Podle mě to bude rozhodně Suárez, velmi relevantní Barca zdroje mluví o dá se říct hotový věci.

Reagovat
Airus

Podle toho co rekne Messi, kdyz zustava

Reagovat
Rip
Reagovat
Mass

Možná budou o titul hrát konečně aspoň dva týmy.

Reagovat
Tomanatura

Conte je super trener, ale timto stylem dovede Inter do peknych hoven, ze kterych se prave souka. Mit pod smlouvou Naingolana, udelat z neho nepotrebbeho a vzit Vidala? Mit na leve strane pod smlouvou Younga, Asamoaha, Dalberta a Dimarca a vzit k nim Kolarova? Mit na prave strane Hakimiho, Candrevu, Dambrosia (ok, ten hraje dobre aj jako alternativa na stopera) a prijde Darmian? Jako co to je? To nema daleko k dobe, kdy prichazeli Kharjove, Nagatomove, Marigove, Mudingay atd.

Kdyz nemate penize na noce hrace, proc do kadru tahat plevel? Libi se mi ten novy styl United, bud dojde vysocw kvalitni heac, nebo radsi nikdo. S tim budou akorat problemy.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Slavia10

Vídal ne dlouhodobě podceňovaný, není to náhodou vůbec špatný fotbalista, perspektiva skoro žádná, ale Conte chce titul a vypadnout s vizitkou úspěšného a k tomu mu Vidal příští rok pomůže. Darmian nevím jak na tom je, Kolarov bude lepší než Asamoah, Dalbert i Dimarco.

Reagovat
CHONG

Odstřelení Naingolana a příchod kastráta mi fakt hlava nebere

Reagovat
smazaný uživatel

Kharja? Však ten chlapec prišiel do Interu počas zimného prestupového obdobia na hosťovanie zadarmo (!), pričom odohral ako záložník v Serii A 15 zápasov, počas ktorých zaznamenal 1 gól a 5 asistencií.

Reagovat
smazaný uživatel

Nakupy jsou zatim v poradku si myslim.Vidal i Kolarov jsou zkuseni hraci serie A,kteri v dulezitych chvilich budou platny a prisli za opravdu minimalni penize.Ano do budoucna to hraci nejsou,ale za ty prachy I cinanu se dotkla korona krize a zadne prehnane nakupy nebudou.Co jsem slysel tak i Radja by se mel vratit do Interu.Pristi rok to bude zajimave.Navic Conte a cely realizacni tym urcite vi lepe jak my koho potrebuje Pokud prijde jeste kvalitni obrance jako treba Ndombele bude zas kadr a neco kvalitnejsi nez loni.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Časovaná bomba to je zejména kvůli samotnýmu Contemu, který má dar z těchto hráčů za zenitem dostat výkony, kterých už ani neměli být schopní. Jenže nikdo neví, kdy Contemu jebne a ze dne na den skončí, zatímco Interu zůstanou přestárlí hráči, který nikdo nebude schopen ukočírovat, a smlouvama, který si nevezme na triko žádný další klub. To je pro mě obrovský risk a během pár let to Inter dost reálně shodí na úroveň, ze který se začali drápat postupnými krůčky zpět do evropský špičky...

Reagovat
Seydou Doumbia

Conte chce titul a jestli Inter potom bude další roky ve sračkách a zbavovat se odpadu to mu může být jedno...

Reagovat
Deki

přesně tak kdyby se aspon dařilo těch nepotřebných dobře zbavovat, ale zrovna Inter by mohl vědět, jak těžké to je. bohužel je vše směřováno k tomu sesadit Juventus a konečně urvat Scudetto. ostatní, tedy včetně nějaké koncepce, je hluboko pod tím. do budoucna to ale může představovat pořádnou hrozbu...

ono bychom si ale asi moc nepomohli ani pod jiným koučem. Čína stopla investice a diktuje finanční soběstačnost. když to chvíli vypadalo, že bude koučem Allegri, tak se psalo o tom, že jeho první posila bude Mandžukič. takže asi tak...

za mě je tohle zatím jeden z našich nejhorších přestupáků, pokud se tedy ty spekulace naplní. pokud se navíc nepodaří vyřešit odchody, tak je to problém na druhou.

Reagovat
Tomanatura

Nejsem uplne fanouskem Tonaliho, ale pokud se za nim Inter honi rok a potom ho prenecha AC, ktere vyhandlovalo neskutecny deal, aby vzali Vidala, tak chte nechte je to cesta do pekel. Dalsi hrac, ktereho se nebudou moct zbavit, stejne jako ze v kadru jeste furt smrdi Joao Mario. Ten prestupak je hroznej, primy konkurent ovsem taky neposiluje logicky, proto to v teto sezone mozna opravdu nebude tolik videt. Potom ale urcite, aby se z toho nestala spoust jako kdyz odesel Mourinho.

Reagovat
Zark

Reagovat
Deki

to zase ne. ta základní osa týmu je v pohodě a je v ideálním věku. to je prakticky ta šestice, kterou vedení označilo jako neprodejnou. v tom je rozdíl oproti post-Mourinhovské éře, kdy byly hlavní opory už přestárlé. nicméně to co popisuješ, je holý fakt a souhlasím s tím. Contemu se jde neuvěřitelně na ruku, přitom on je schopný zase po zpackaným zápase blejt na všechny okolo včetně nadřízených a může se na to zase chtít vys*at. a co pak s někým, jako je Vidal a dalšími hračkami? kdo z nich dokáže vyždímat nemožný? kdo je zvládne a správně využije? prostě špatně... vypadá to, že trio Kolarov-Vidal-Darmian dorazí příští týden. krásný balíček

Reagovat
smazaný uživatel

Radšej by som bral Tonaliho ako Vidala, ale na druhej strane z neho nemám strach a to hlavne z toho dôvodu, že prichádza zadarmo. Taký Joao Mario je avšak úplne iná kapitola - za neho sme totižto dali až 40 mil. eur. Kolarov - podľa posledných informácií by mal prísť za 1 mil. eur + 0,5 mil. eur v bonusoch a zmluvu by mal dosť na rok s opciou na ďalší rok. Prestupová čiastka je malá, zmluva len na rok (opcia je síce na ďalší rok, ale to bude závisieť od počtu odohraných zápasov). Dosť sa s nami spájal Palmieri, ale z toho tiež nie som nejako odvarený. Darmian - posledná prestupová čiastka, čo sa s ním spomínala bola len 2,5 mil, pričom on má ešte "len" 30 rokov, takže 3 roky by mal v pohode zahrať. Teda ani toto nie je transfer, za ktorý by sme dali veľa peňazí a teda by sme veľa riskovali. Už som to tu raz spomínal - najviac ma bude mrzieť nepríchod Tonaliho, ale napr. s príchodom Kolarova neriskujeme toľko, ako keby sme kupovali nejakú hviezdičku na ľavú stranu obrany z Portugalska za 20 mil. eur, či záložníka ako Mario za 40 mil. eur. Okrem toho, napr. Younga chcel Conte a tiež nás to nebolelo - prestupová čiastka len 1,7 mil. eur, pričom prichádzal len na pol sezóny a mohli sme si ho overiť a rozhodnúť sa, či mu dáme tú zmluvu na rok. Nechcem strašiť, ale do útoku ako náhradu za Lukaku tiež očakávam nejakého staršieho hráča

Reagovat
Deki

tak Mario je kapitola sama pro sebe. už jen za něj a za Gabigola měl Ausilio letět. Darmian bude druhý Asamoah, první sezonu bude občas nastupovat a pak se bude postupně vytrácet a pomalu zapomeneme, že je v týmu. útočník je právě asi ta jediná pozice, kde bych ostříleného hráče uvítal. nemusí mu být nutně přes 30, ale aby měl už něco v calciu odkopáno a dokázal rozhodnout zápas. jenomže takový hráč zase bude dražší, pokud mu nebude 33 let a výš

Reagovat
cresposuper

Co tak Caputo?

Reagovat
Inter Fan

Podal mna sa bude hladat skor fyzicky utocnik ktory ma podobne prednosti ako Lukaku

Reagovat
Petrinho17

Stoičkov na Instagrame potvrdil, že ďalším jeho nasledovníkom s číslom 8 na drese bude Wijnaldum.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
LAM

Koeman chce pracovitýho záložníka kterej bude mezi De Jongem a Coutinhem(Puigem) a tam mu sedí Wijnaldum,kterýho zná.On byl hodně důležitej hráč v Live a záloha by konečně mohla vypadat dost dynamicky.

Někteří sem sice chtěli Thiaga,ale ten by si zbytečně zacláněj s De Jongem.

Reagovat
Petrinho17

Zdieľam tento názor. Thiago je skvelý na lopte, ale nám momentálne chýba silový a výbušný hráč.

Reagovat
remeslnik

A ne jeden

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Majk91

Tiež si myslím, že Wijnaldum by nemusel byť najhoršia voľba. Chápem že proti hraje jeho vek, ale za tých 20 miliónov o ktorých sa píše by to nebol zlý prestup a navyše v dobe, kedy nie sme na tom príliš dobre po finančnej stránke. Koeman ho dobre pozná a zrejme s ním má konkrétne plány, čo v porovnaní s predošlými prestupmi kedy sa nakupovalo bez nejakej koncepcie je nevídaný jav. Na niekoľko sezon by priniesol dynamiku a fyzickú zdatnosť do našej zálohy. Ja som za.

Reagovat
smazaný uživatel

Za 20 milionu by to byl u Wijnalduma majstrstyk

Reagovat
Petrinho17

Malo by to byť 15-18M

Reagovat
Kixi Syhimour

Má rok do konce smlouvy

Reagovat
Rssa

Gini je takový nenápadný prvek, který ti dělá sestavu lepší. Je to jeho vyváženost, co ho dělá užitečným. A rozhodně na úrovni toho úplně TOP fotbalu

Reagovat
mul

kam s Pjanicom ?

Reagovat
Kluivert9

Jako souhlas, ale já už bych chtěl raději vidět nějaké hráče, na kterých se dá do budoucna stavět a ne neustále řešení na 2-3 sezóny. Navíc všichni víme, že Koeman už tady za rok nebude a tohle je přesně ten typ hráče, který s novým trenérem půjde pryč jako první.

Reagovat
technecium

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
patas92

Reagovat
LAM

Proto snad budem vysázet na De jonga a Puiga ne?

Reagovat
Kluivert9

A na Busquetse, Wijnalduma, Pjaniče...

Reagovat
Gazdo

Reagovat
JessePinkman

Už by se to mohlo dořešit, aby mohl přijít Thiago.

Reagovat
Csaplárova past

Jóó, když je někde výprodej, Serie A bere všemi deseti. Juve by mělo především omladit kádr ....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zrovna Suarez není vůbec špatná volba.

Reagovat
Csaplárova past

Není, ale je to takové řešení na 2 roky. Až pak budou potřebovat omladit vše najednou, tak se z toho poserou. Pomalu ale jistě začne nastávat nadvláda Interu ...

Reagovat
pistacik11

Omladit bude potrebovať len útok, stopéri, aj záloha je mladá, kraje obrany ešte niečo vydržia. Zas taký problém by som v tom veku kádra nevidel.

Reagovat
svkmd

Reagovat
The Krupy

Reagovat
technecium

Furt je lepší než jakýkoliv hráč v Chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím no, moc z něho nadšený nejsem

Reagovat
svkmd

už jeb na to

Reagovat
Yanek

19:22 Brescia nechce prodat Tonaliho do AC Milán

Sandro Tonali má namířeno z Brescie Calcio do AC Milán, nakonec by ale mohlo být všechno jinak. Prezident druholigového italského klubu Massimo Celino podle posledních zpráv nechce talentovaného hráče uvolnit Rossoneri, načež preferuje AS Řím. (football-italia.net)

Co to píšete za blbosti Ten článek je tady a vyznívá o dost jinak. https://www.football-italia.net/158163/cellino-inter-got-it-wrong-tonali

Reagovat
LesyJePan

Reagovat
smazaný uživatel

Krátké zprávy i články jdou v italské sekci rok co rok svou úrovní níž a níž. Už to tady stojí dost za hovno.

Reagovat
LesyJePan

Preto už moc články nečítam. Najviac sa aj tak dozvieš z komentov.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
svkmd

Juventus by měl brzy oznámit příchod Luise Suáreze. Uruguayský kanonýr míří na Apeninský poloostrov z Barcelony, která nebude chtít poplatek za přestup, načež se "Starou dámou" podepíše dvouletý kontrakt s opcí a ročním výdělkem ve výši 10 milionů eur za sezónu.

Dvojročný kontrakt ideálny Plat 10 mega asi pod 10 by nešiel ale to sa dá prežiť za mňa

Reagovat
LAM

Ronaldo se Suarezem v útoku

Otázka zní-zvládne Suarez ten test?

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona se toho Lautara jen tak nevzdá.. Doufám, že se ho podaří udržet.

Reagovat
smazaný uživatel

Uděláte lépe, pokud ho prodáte včas, dokud za něj jsou ochotní dát ranec peněz.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejspíš to tak dopadne.

Reagovat
stuff

Reagovat
Deki

ano, taky jsem pro prodej. ale bez hráčské kompenzace. jen cash... Firpy a Semedy ať si nechají

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas, podle mě jste schopní najít hráče k Lukakovi i v domácích končinách

Reagovat
smazaný uživatel

Semeda bych bral

Reagovat
LAM

Nebrali by jste Griezmanna jako výměnu?

On byl vždy nejlepší jako druhej útočník,což by mu mohlo v Interu dobře sedět.

Reagovat
smazaný uživatel

To záleží na Vás, co nám nabídnete.

Reagovat
smazaný uživatel

LAM to asi vyřizuje

Reagovat
teenz

Reagovat
Inter Fan

Lautaro out Depay in.

Reagovat
patas92

Podle mě to je nesmysl. Depayův příchod už vypadá dost reálně a Barca na něj ani nemá kde vzít peníze. Museli by se pakovat oba Coutinho i Griezmann.

Reagovat
LAM

United prej chtějí Griezmanna.Ideál prodat jeho a koupit Lautara

Reagovat
cresposuper

Prvy zapas mame za 18 dni, takze urcite nepustat. Navyse nevidim nijaku adekvatnu nahradu. Ked tak, nech ide Lukaku.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty bys raději pustil Lukaka, aby sis nechal Martineze? To je dobrej úlet.

Reagovat
cresposuper

Ani nahodou to nie je ulet, Lautaro oproti minulej sezone urobil obrovsky progres, naopak Lukaku svoje nedostatky nikdy neodstrani. Ked sa spekulovalo o tom, ze by mohla Barca vyplatit Lautarovu klauzulu, tak som bol za, za dnesnych okolnosti som urcite proti.

Reagovat
smazaný uživatel

Lautaro se letos pevně usadil v základu a věřím, že to v následující sezoně pořádně rozbalí.

Reagovat
snuff24

Nějak nechápu tu hysterii s tím, že Inter teď bere dva starší hráče a už vůbec nechápu to srovnání s týmem po odchodu Mourinha kde byl ten kádr vyčpělej s věkovým průměrem snad 40let. Tenhle kádr mi přijde jako zdravej mix hráčů v nejlepších letech,budoucích hvězd i zkušených borců.Takže v příchodů Vidala a Kolarova nevidím absolutně žádný problém, tady se dělá jako bychom kupoval pouze starce

Reagovat
smazaný uživatel

Mě to naopak vadí, že přichází právě tihle dva. Kolarova nepotřebujeme, protože máme typologicky podobný hráče (Young, Biraghi, stále je zde také Asamoah).

Vidal mi je mega nesympatickej a vůbec se mi jeho styl hry nelíbí. Měl se koupit Tonali a všichni by byli spokojení. Navíc hrál v minulosti v Juve a ty jeho tetování vítězných titulů s Juventusem na ruce si asi nesmaže.

Reagovat
snuff24

Vidalova tetování jsou jako cejch z basy a podpisem v Interu se částečně očistí a přiblíží k bohu

Reagovat
Dejwa

Reagovat
HugoBoss27

Pro Serii A

Reagovat
10

Zaniolo znovu vazy

Reagovat
CubONE

Druha noha.

Reagovat
Airus

Damn To pujde veskerej potencial do pryc

Reagovat
Airus

Suarez dal (pry) na sockoidni media fotku z treninku a oznacil medialni spekulace za "Fake news"

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele